Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
NeoMe schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:06:
[...]

Silencer = Minder Range, niet Minder Damage !
Minder range zorgt voor minder damage na verloop van tijd ;). Dus alleen binnen een bepaalde range is de damage hetzelfde, daarna wordt de damage lager dan zonder silencer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lairnoc
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
Is er al een oplossing voor die lag als je het spel opstart? waar play en options staat etc.

Ik wordt er gek van. Je start spel op dat duurt even dan ben je in het spel moet je nog 15 sec wachten.

pm me als je de oplossing hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet ook niet dat LMG´s en Sniper Rifles wel degelijk minder schade aanrichten als je er een Silencer op schroeft, op elke afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:06:
[...]

Silencer = Minder Range, niet Minder Damage !
ehm, helaas. de grafieken zijn niet altijd eerlijk.
silenced = minder damage. wat JaWSnl zegt klopt precies. point blank zal je er niet veel van merken, maar een beetje afstand is al gauw genoeg om bijv ipv 1 sniper hit, er 2 nodig te hebben.
superwashandje schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:30:
[...]

dit is natuurlijk niet per se waar. ik geloof dat ik mijn hoogste killstreak heb gehaald in HC:SD (ik ben dan ook behoorlijk slecht maargoed) de killstreaks tellen namelijk gewoon door tussen de rondes.

ik geloof alleen wel dat er meer mensen zijn in HC die UAV in hun killstreaks hebben omdat ie daar gewoon veel meer waard is dan in de normale "modus"
True, gelijk heb je. UAV is "meer" waard in HC ,alhoewel ik hem niet speel, aangezien (bijna) iedereen coldblooded speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
  • Laatst online: 02-09 15:02
lairnoc schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 19:25:
Is er al een oplossing voor die lag als je het spel opstart? waar play en options staat etc.

Ik wordt er gek van. Je start spel op dat duurt even dan ben je in het spel moet je nog 15 sec wachten.

pm me als je de oplossing hebt
ik heb daar nooit last van gehad, maar ik weet niet of jij ook op de pc speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik heb dat probleem ook gehad met een i7 920 en nu speel ik op een amd 720 (beiden overigens icm een 5870), maar nu is die lag tijdens het opstarten van het spel nagenoeg verdwenen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

maximus1 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:40:
Eindelijk, had ik een keer 24 killstreak met hardline pro aan, had ik net het level ervoor nuke uitgezet en er een UAV voor in de plaats gezet, DOM DOM DOM!!!!!!

Hopen dat ik snel weer een keer zo'n run krijg en mijn eerste nuke kan inzetten.
Je moet een killstreak van 25 hebben hoor om de 'Tactical Nuke' te krijgen, geen 24, tenzij je de Hardline perk gebruikt. Ik heb het vaker gezegt: de Tactical Nuke mag er uit, zo tactical is het niet en al helemaal niet hedendaags (al bestaat hij als wapen nog wel, maar dat doen WOII wapens ook :p).

@Hieronder: lees het ook nu pas... 8)7

Overigens is ondanks de patch (versie 1.0.175 voor de PC) toch alweer een texture hack helaas.
Nadeel is (voor zover ik het lezen kan) dat VAC er niets aan kan doen ook? :?

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 14-01-2010 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:44

g0tanks

Moderator CSA
Hij zegt toch ook dat hij Hardline aan had staan...

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

ErA

badluckboy schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:40:
[...]

thanks super!! al mijn problemen zijn door jou post over. dankjewel!
Mischien kunnen we deze oplossing toevoegen aan het veelgestelde vragen lijstje. Ik weet zeker dat er nog 100en ATI gebruikers zijn met problemen op Favela/Estate/Highrise etc.

Ik zelf heb me een ongeluk gezocht voor de fix, was niet makkelijk te vinden op internet in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
bram1984 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:49:
[...]

Je snapt het niet hè. Het is wel degelijk 1 op 1. Als ik mijn muis twee keer achter elkaar met verschillende snelheden 15 centimeter naar rechts beweeg, staat de crosshair bij beide keren op dezelde plek.

Het pookje moet je niet 15 centimeter bewegen, maar "15 seconden". In zoverre komt er bij een controller meer timing kijken dan bij een muis.
ik snap het wel, maar snelheid is meer een issue met een muis, tenminste met de meestte. beweeg je muis 15cm heel snel eens en kijk waar die staan en beweeg ;m daarna 15cm langzaam, dan is die 15cm langzaam veel minder ver, door functies als muis acceleratie. Dit ligt wel aan het type muis en hoe het ignestelt staat, maar met het pookje bepaal je gewoon de snelheid van d emovement en de richting.

maarja net ff de score gechecked en me rang, sta er nog erg mooi op ook, over de 2miljoen punten met 5 dagen en 17 uur speeltijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErA schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:45:
[...]

Mischien kunnen we deze oplossing toevoegen aan het veelgestelde vragen lijstje. Ik weet zeker dat er nog 100en ATI gebruikers zijn met problemen op Favela/Estate/Highrise etc.

Ik zelf heb me een ongeluk gezocht voor de fix, was niet makkelijk te vinden op internet in ieder geval.
Done! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb nog even een vraag, die n00btube waar ik veel over lees hier.
Krijg een beetje het gevoel dat het negatieve idee hier een beetje overrated is.

Ik gebruik deze vrij vaak (meestal aan het begin van een potje) maar heb zelden negatieve reacties gekregen of gezien. Hier echter, een heel ander verhaal.

Waar ik dat ding verder voor gebruik is de volgende situatie:

In Favela loop je lekker door de pittoreske straatjes totdat je schoten hoort. Je kijkt om je heen en een halve straat verder zie je dat er uit het raam wordt geschoten. Wie er schiet kun je niet zien dus jouw kogels gaan niets uitmaken en een granaat gooien gaat ook niet want je staat te ver af.

Dan is het toch prachtig als je die n00btube kunt inzetten om een projectiel naar binnen te mikken en zo de schavuit onschadelijk te maken die daar de straat onveilig maakt? :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
bazs2000 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 22:48:

Dan is het toch prachtig als je die n00btube kunt inzetten om een projectiel naar binnen te mikken en zo de schavuit onschadelijk te maken die daar de straat onveilig maakt? :P
Mieters verhaal vrind!

[ Voor 51% gewijzigd door Relis op 14-01-2010 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En geeft maar weer aan waarom je in alle modes team kills of ricochet moet hebben. :+

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 12:09
Net 6 potjes tegen een andere clan gespeeld waarmee we gematchmaked werden.
3 potjes wonnen hun, en de laatste 3 wonnen wij, bij de laatste begonnen ze ons ineens voor cheaters uit te maken.

We speelden gewoon zoals altijd, mjah in normale potjes zijn we blijkbaar ook cheaters :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

bazs2000 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 22:48:
Ik heb nog even een vraag, die n00btube waar ik veel over lees hier.
Krijg een beetje het gevoel dat het negatieve idee hier een beetje overrated is.

Ik gebruik deze vrij vaak (meestal aan het begin van een potje) maar heb zelden negatieve reacties gekregen of gezien. Hier echter, een heel ander verhaal.

Waar ik dat ding verder voor gebruik is de volgende situatie:

In Favela loop je lekker door de pittoreske straatjes totdat je schoten hoort. Je kijkt om je heen en een halve straat verder zie je dat er uit het raam wordt geschoten. Wie er schiet kun je niet zien dus jouw kogels gaan niets uitmaken en een granaat gooien gaat ook niet want je staat te ver af.

het is de instakill waar mensen over huilen. Uiteindelijk blijkt 9 van de 10x dat ze toch wel dood geweest waren omdat de tuber ze allang onder schot had, maar dat letten ze niet op. Bij kogels heb je nog de illusie dat als je snel genoeg geweest was je nog wel om had kunnen draaien.

In m'n CTF flag defend class zit ook een tuber, en een thumper en claymores en danger close. Werkt gewoon het beste om te defenden tegen mensen met marathon, light weight en de carepackage glitch.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messedup
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-02-2023
De Grenade laucher is op zich niks mis mee, maar soms vliegen ze echt 10 minuten lang overal om je oren en dan is de lol er snel af wat mij betreft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Dat komt ook wel door het slechte spawnen van MW2.
Dat iemand een plek bij domination met een tube defend prima.
Maar zodra je dat ventje afschiet staat hij 2 tellen later weer naast je om je alsnog te tuben, en dat is gewoon irritant.
Meestal defend ik dan ook anders blijf je tubes/semtex koppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:47

Sandyman538

SandstorM [148839]

Redje schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 00:02:
Dat komt ook wel door het slechte spawnen van MW2.
Ik had het nog niet zo meegemaakt, maar ik zat vandaag op scrapyard. Speelde domination. Als je dan van je spawnpunt naar C loopt (dichtsbijzijnde), dan heb je rechts meteen een gebouwtje. In dat gebouw rechts om de hoek is een spawnplaats (dat wist ik niet). Halverwege het potje pak ik dat punt en ren naar dat plekje om even mijn rode vlekken op mijn scherm kwijt te raken. Opeens staat er iemand naast me. Omdat ik gehurkt zit kon ik niet zijn naam zien dus voor de zekerheid maar een mes door zijn/haar knieschijf gehaald en een kill. Ouwehoer 8)7

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

ErA

Een noob tuber is iemand die zijn AR constant op tube stand heeft staan, en 50% van zijn schoten van te dichtbij lost en zelf wordt geknived.

Een in mijn ogen correct gebruik ervan is:

1: switchen naar de tube wanneer je tegenstander om een hoekje rent om te reviven of whatever.
2: point of interest attack / defend

Ik heb in ieder geval nog niet veel commentaar gehad op mijn gebruik, en dat terwijl zeker 1/4 van mijn kills vande tube komt.

Scavenger perk <3

En bedankt voor het editen van TS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 00:27:
Een noob tuber is iemand die zijn AR constant op tube stand heeft staan, en 50% van zijn schoten van te dichtbij lost en zelf wordt geknived.

Een in mijn ogen correct gebruik ervan is:

1: switchen naar de tube wanneer je tegenstander om een hoekje rent om te reviven of whatever.
2: point of interest attack / defend
3: groep van vijanden (te) dicht bij elkaar staan.

en het is zo grappig dat iedereen klaagt over de tube (ben er zelf immidels aan gewent geraakt) maar de predator missile is net zo erg, danniet erger imho. oke, je moet wat werk verrichten wil je hem krijgen, maar vaak is het wel leuk verdeelt:

80% Double kill
10% Tripple of hoger
10% Single of lager
(uiteraard natte vingerwerk op basis van alle maps / speltypes)

dus het is wel grappig, hoe mensen bitchen over de tube, maar de predator (een v/d meest gebruikte killstreak boosters) compleet buiten schot blijven.

ps. ik gebruik hem voor mijn choppergunner slingshot (pred - harrier - choppergunner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:19
Had vandaag trouwens nog een leuk potje HQ Pro op rundown. Eerst was mn team echt als los zand, en dat merkte je ook! zaten al gauw aan de 0-150 ofzo. Daarna ging het al ietsje beter; 45-195. Uiteindelijk, met veel pijn, moeite, adrenaline maar vooral spanning en plezier gelijk gekomen op 195-195. Nog 20 seconden te spelen en toen wisten we m te capturen, en dus gewonnen :). Was toch wel een van de spannendste potjes die ik in dit spel heb gehad. Je merkte echt wel dat als je eenmaal wat meer samenwerkt, het een stuk beter kan dan een aantal 'loners' die alles voor de kills doen en zich verder niet bekommeren om het winnen.

En nog even om te reageren op het tube-gedeelte: over het algemeen heb ik er eigenlijk niet zo veel problemen meer mee. Soms baal ik wel ff als iemand een cheap shot heeft ofzo, maar meestal wordt het voor mij een uitdaging om m dan wat kogels zorgvuldig door zijn koppie te jassen. Knifen heb ik totaal geen probleem mee, als je een beetje goed bent dan schiet je m wel neer, en anders is het je eigen fout wegens niet goed opletten en een goeie vernedering (en uitdaging:P).

Ik probeer nu de F2000 (of hoe heet die ar ook alweer?) alles vrij te spelen, maar de red dot vind ik echt minder!Het wapen heeft een veel te grote recoil om fatsoenlijk over enige afstand te kunnen mikken! Iron sight ging juist wel goed. dankzij de recoil naar boven heb ik met dat wapen relatief veel headshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbaar
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
lairnoc schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 19:25:

Het is niet echt een oplossing, maar meer een work around waar ik toevallig achter kwam. Ik weet ook niet zeker of het bij iedereen kan werken, maar het is misschien een poging waard:

Ik heb Hamachi geinstalleerd staan. Daardoor krijg je een extra netwerk interface. Als ik nu de Hamachi interface niet bovenaan heb staan in de interface volgorde heb ik de opstart hang wel. Je kan deze volgorde vinden door naar je network connections te gaan, daar naar Advanced->Advanced Settings... (Windows XP overigens). In dit scherm moet je dan dus de Hamachi connection bovenaan zetten.

Ook heb ik mij Hamachi interface metric op 10 en mijn gewone internet interface metric op 20 staan, maar ik heb nog niet getest of dat ook uitmaakt. De metric kan je op de volgende manier instellen: ga weer naar je network connections en rechts klik op bijvoorbeeld Hamachi -> Properties. Selecteer "Internet Protocol (TCP/IP)" en druk weer op Properties. In het volgende scherm op de knop Advanced... Daar onderin kan je automatic uitzetten en 10 invullen. Doe dan hetzelfde voor je gewone internet connection, maar dan 20 invullen.

Hopelijk kom je er uit en ik ben erg benieuwd of dit voor meer mensen kan werken.

Barbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
Dorest0rm schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 23:05:
Net 6 potjes tegen een andere clan gespeeld waarmee we gematchmaked werden.
3 potjes wonnen hun, en de laatste 3 wonnen wij, bij de laatste begonnen ze ons ineens voor cheaters uit te maken.

We speelden gewoon zoals altijd, mjah in normale potjes zijn we blijkbaar ook cheaters :p
ik ken het :P ze zijn dan gewoon jaloers. ik kan me nog wel herinneren, vroeger speelde ik warrock ( heel lang geleden) en elke keer als ik echt goed ging en goede ratio's had werd ik meteen gekickt. bij COD MW2 is dat al een stuk minder omdat je niet iemand kan kicken onder het spelen. overigens heb ik nog nooit een cheater op COD MW2 op me PS2 gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderander schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:20:
[...]

Waar woon je? (ik in Deventer/Apeldoorn), wellicht kunnen we een weekje ruilen om eea te vergelijken?!

Heb je DM/email/msn?
Jup maar volgens mij zit jij in H toch? ik zit in C. zoek maar op Pracht etg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wist helemaal niet dat MW2 op de PS2 uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:53

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Gister eerste "cheater" tegengekomen op de XBOX360. Speler gebruikte de FAL, maar hij schoot zeker 5x binnen 1 a 2 sec. Vast een gemodde controller of iets dergelijks.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 17:32:
[...]

En die is bijna nooit online, dus slincer is een beetje nutteloos.
Daarom is het juist in HC heel erg handig om een UAV te equippen :) Of juist de counter-UAV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 01:03:
[...]
n het is zo grappig dat iedereen klaagt over de tube (ben er zelf immidels aan gewent geraakt) maar de predator missile is net zo erg, danniet erger imho. oke, je moet wat werk verrichten wil je hem krijgen, maar vaak is het wel leuk verdeelt:
Predator vergelijken met de noobtubes?
Een noobtuber gebruikt constan alleen de noobtube, en vooral nu met OMA is dit te misbruiken.
Heb nog niet iemand constant zien rondlopen/zitten/staan met een laptop, die mensen bombardeert met predators. ;)
FREAKJAM schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:13:
Gister eerste "cheater" tegengekomen op de XBOX360. Speler gebruikte de FAL, maar hij schoot zeker 5x binnen 1 a 2 sec. Vast een gemodde controller of iets dergelijks.
Ja, controller met een Rapid fire functie

[ Voor 21% gewijzigd door DeBaroN op 15-01-2010 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
baronruud, het zal je verbazen dat ik 2 dagen geleden in een match zat waar na het wisselen van de helft er wel degelijk iemand 3 predators achter elkaar gebruikte O_o. Had ze in de eerste helft waarschijnlijk opgespaard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Gammro schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:23:
baronruud, het zal je verbazen dat ik 2 dagen geleden in een match zat waar na het wisselen van de helft er wel degelijk iemand 3 predators achter elkaar gebruikte O_o. Had ze in de eerste helft waarschijnlijk opgespaard...
Dat gebeurd mij ook wel is heb ik 4 of 5 care packages..

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
gisteren OMA geprobeerd, maar zo goed vind ik hem niet zoals de meeste zeggen. Dat wisselen van class duurt een eeuwigheid. En ik ben mijn 2e wapen kwijt, dus tuben kan niet.

Wat krijg je voor extras bij OMA pro ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Gammro schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:23:
Oh, ok, nooit meegemaakt (denk ik). Maar diegene haalt 5 kills > predator, hij gaat dood, weer 5 kills > predator, weer dood en dan weer 5 kills > predator.
Nooit over nagedacht, het opsparen van killstreaks, grappig. Doen veel mensen dat?
Maar als diegene nu bijvoorbeeld 11 kills maakt met die 3 predators, tellen die dan als killstreak?
Krijgt hij dan de AC130 ? (als hij die als killstreak heeft geselecteerd heeft)

[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 15-01-2010 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Xenomorphh schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:31:
[...]

Dat gebeurd mij ook wel is heb ik 4 of 5 care packages..
Keertje had ik 4 care packages op het eind, nog 4 seconden te gaan "Airspace too crowded" Argh! |:(
bones schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:38:
gisteren OMA geprobeerd, maar zo goed vind ik hem niet zoals de meeste zeggen. Dat wisselen van class duurt een eeuwigheid. En ik ben mijn 2e wapen kwijt, dus tuben kan niet.

Wat krijg je voor extras bij OMA pro ?
Sneller OMA wisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 11:51
Nee.

Als je dood bent gegaan en je hebt bijv. nog een predator,harrier strike oid. dan telt dit niet mee als begin van je killstreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraagje... de chopper gunner krijg je toch meer kills mee dan AC-130? Die ac-130 vuurt traag en je moet nog in de loop schieten ook... Welke kiezen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:46:
een vraagje... de chopper gunner krijg je toch meer kills mee dan AC-130? Die ac-130 vuurt traag en je moet nog in de loop schieten ook... Welke kiezen jullie?
Volgens mij kiest iedereen de Chopper Gunner, veel meer kills ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Herr Flicker schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:44:
Nee.

Als je dood bent gegaan en je hebt bijv. nog een predator,harrier strike oid. dan telt dit niet mee als begin van je killstreak.
Dus, eerst ff iemand knallen met je gun, en dan predator. harrier oid inzetten? Dat telt wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
AC130! minder kills, maar is toch veel mooier!
SoaDmaggot schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:51:
Correct :)
offtopic:
Baronruud: doe je post even editen volgende keer, doubleposts worden niet echt gewaardeerd door onze lieve modjes
Had het te laat door, komt goed.

[ Voor 30% gewijzigd door DeBaroN op 15-01-2010 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Correct :)

offtopic:
Baronruud: doe je post even editen volgende keer, doubleposts worden niet echt gewaardeerd door onze lieve modjes

[ Voor 86% gewijzigd door PeterSelie op 15-01-2010 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua effectiviteit is de chopper gunner te prefereren. Maar om indruk te maken de AC-130 :) Je hoort ook een paniekerige voice-over als de enemy er eentje laat verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik kies chopper gunner.
Nadeel is dat die heel snel uit de lucht te schieten is.
AC-130 is nauwelijks uit te lucht te schieten.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

madmaus schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:52:
[...]

Ik kies chopper gunner.
Nadeel is dat die heel snel uit de lucht te schieten is.
AC-130 is nauwelijks uit te lucht te schieten.
Tja ik switch ook even van class en schiet de luchtdingen uit de lucht.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:26
Echt bizar irritant dat er nog steeds figuren zijn die bij het minste geringste met cheater gaan gooien.
Je schiet ze 2x af en je bent gelijk een cheater. Je schiet iemand achter een raam met een GL en je bent een noobtube....zucht... kan je de chat ook uitzetten in de game?

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Dibbuz schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:01:
Echt bizar irritant dat er nog steeds figuren zijn die bij het minste geringste met cheater gaan gooien.
Je schiet ze 2x af en je bent gelijk een cheater. Je schiet iemand achter een raam met een GL en je bent een noobtube....zucht... kan je de chat ook uitzetten in de game?
Ik merk héééél vaak dat het Nederlanders of Duitsers zijn :P volgens mij puur toeval, maar toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Ik speel nu gewoon GW met Tar-21 silenced, cold blooded, SoH en Ninja, wat worden mensen pissig als je wat flanked en mensen neerhaalt die zitten te campen :P.
UMP.45 is er ook een mooi wapen voor, M16 moet ik nog proberen. En op 70 uiteraard de AK-47. Dit zal ook de reden zijn dat ik niet ga prestigen, geweldig wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Zhalix schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:07:
[...]

Ik merk héééél vaak dat het Nederlanders of Duitsers zijn :P volgens mij puur toeval, maar toch!
Vreemd eh, als je aan de clients met de laagste pings gekoppeld wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 22:21
Dibbuz schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:01:
nooit wolfenstein gespeeld? was daar standaard. Gewoon negeren is het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

baronruud schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:19:
[...]

Predator vergelijken met de noobtubes?
Een noobtuber gebruikt constan alleen de noobtube, en vooral nu met OMA is dit te misgebruiken.
Dit is al vanaf het begin zo, alleen omdat nu iemand er een filmpje van gemaakt heeft is het ineens een probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
eendje schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 23:07:
[...]

het is de instakill waar mensen over huilen. Uiteindelijk blijkt 9 van de 10x dat ze toch wel dood geweest waren omdat de tuber ze allang onder schot had, maar dat letten ze niet op. Bij kogels heb je nog de illusie dat als je snel genoeg geweest was je nog wel om had kunnen draaien.

In m'n CTF flag defend class zit ook een tuber, en een thumper en claymores en danger close. Werkt gewoon het beste om te defenden tegen mensen met marathon, light weight en de carepackage glitch.
illusie denk er ook maar eens over na dat je met de tube een beetje in de buurt altijd een kill hebt en met kogels niet. dus illusie. maat van mij is niet zo super goed (normaal spel) altijd midden tot onderaan de lijst. og nu heeft hij de tube gevonden en zijn ratio vliegt omhoog. daarom hebben mensen er een hekel aan. mensen die normaal "makkelijk" afgemaakt konden worden maken je nu zonder pardon af.

die mensen zijn ratio geil en hebben geen zin om skills te ontwikkelen. oke geen probleem als het er 2 zijn dat hinder ik me er niet zo aan maar als voort het hele team bezig is dan begin ik het voort echt beu te worden.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 21:43
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:59:
[...]

Tja ik switch ook even van class en schiet de luchtdingen uit de lucht.
Maar een AC-130 heeft flares dus die gaat iets minder makkelijk. Zo'n chopper haal je simpel met 1 schot neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:54
ff schaamteloze crosspost :)

Afgelopen week echt de vreemdste foutmelding gezien:
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/30vysmt.jpg

Hmm...

FF een algemene vraag... weet iemand de playlist van maps op HC Hq pro? De maps Terminal, Invasion, Skidrow en Highrise kom ik echt noooooit tegen!

[ Voor 3% gewijzigd door Vince22 op 15-01-2010 09:45 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 11:08
InZane schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:39:
[...]

Maar een AC-130 heeft flares dus die gaat iets minder makkelijk. Zo'n chopper haal je simpel met 1 schot neer.
Het komt gewoon weg neer op teamwork bij het neerhalen van een AC-130. Gisteren hadden m'n groep er ook eentje zo neer, terwijl we op wasteland speelden. Gewoon een kwestie van alle neuzen de juiste kant op sturen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Laatst online: 31-08 18:45
InZane schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:39:
[...]

Het leukste is dan nog om er alvast op te schieten voordat ze werkelijk in de map zijn, dan hebben ze er totaal niets aan. Vinden ze volgens mij niet zo leuk als ik dat doe :P

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
SoaDmaggot schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:19:
[...]

Vreemd eh, als je aan de clients met de laagste pings gekoppeld wordt ;)
Laagste pings? Ik speel echt verschrikkelijk veel met Fransen, Zweden, Russen, zelfs Italianen! Als de laagste ping wordt uitgekozen, zit je meer bij Duitsers, Belgen, NLers, Britter, ect. Maar ik zie de laatstgenoemde niet zo vaak. (Als IWnet wel mijn party van 3 wel in een spel wilt stoppen, maar daar niet van :P ) En het ergste is nog wel, dat de meeste hosts geen goede verbinding hebben, wat resulteert in enorme lag (Hele server last van) of lag spikes, waarbij jij steeds -net- door de host wordt neergeschoten, perfect voorbeeld van 0 ping voordeel & bittorrent dat draait op de achtergrond. Keertje zelfs een host zo ver gekregen dat hij vrijwillig (na het nodige gewhine "Host plx leave server") de server verliet, waarna een vriend van mij host werd. Vervolgens van niemand meer gehoord dat er lag was. (Neen ook niet van de Russen :+ )

[ Voor 4% gewijzigd door ItMeAedri op 15-01-2010 09:49 . Reden: Iets vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Vince22 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:42:

[afbeelding]
Die had ik ook van de week! Ging best lekker en in 1x pof er uit en deze melding, WTF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

AC-130 :D

Lastiger uit de lucht te knallen en daarnaast kun je er veel kills meemaken aangezien je steeds 3x van weapon kunt switchen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Over tuben, ik wist niet dat het kon, maar laatst 2x een headshot met de tube gemaakt (op lange afstand). Prachtig als je daar ook nog een double kill op krijgt, helaas schoot ik een huisje naar binnen, maar ik zie het al helemaal voor me dat er een granaat in iemands hoofd gaat en dan een halve seconden later zijn hoofd ontploft en zijn teammaatje dood maakt...

(te graphic? :P).

Anyway ik heb laatst nog even een class veranderd. Ik speel nu FAL+silencer+Holographic. En dat werkt echt ontzettend goed, je hebt misschien iets meer schoten nodig, maar de recoil lijkt lager waardoor je gewoon sneaky *poof poof poof* doet et voila weer een headshot.

De M16 blijft ook een goed wapen, maar ik kom er maar niet uit of ik met of zonder acog scope moet spelen.\

Edit:

Over cheaters, ik kwam gister iemand tegen uit een 'clan'. Nadat ik dood was spectate ik hem (bij toeval, hij was als laatste over). Hij liep heen en weer met een schild. Op een gegeven moment raakt een sniper (ik denk intervention) hem twee keer op zijn schild op ongeveer hoofd hoogte. Je ziet al wat gaten ontstaan, ik zou zijn gaan rennen maar hij wacht rustig af. Je raad het al, 3e x gaat de intervention kogel door het schild heen en hij gaat dood. Noouuuu dan moest die sniper wel een cheater zijn. Zelfs toen 3 mensen hem vertelde dat je niet oneindig vaak geraakt kan worden met een schild blijf hij door gaan, en maar zeuren dat we nazi's waren en homo omdat we "de cheater' supporte, nou hilarisch! Sommige mensen.... Grafisch was toch ook goed te zien dat het schild het niet ging houden... pff :P.

[ Voor 34% gewijzigd door roy-t op 15-01-2010 10:13 ]

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roy-t schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:04:
Anyway ik heb laatst nog even een class veranderd. Ik speel nu FAL+silencer+Holographic. En dat werkt echt ontzettend goed, je hebt misschien iets meer schoten nodig, maar de recoil lijkt lager waardoor je gewoon sneaky *poof poof poof* doet et voila weer een headshot.

De M16 blijft ook een goed wapen, maar ik kom er maar niet uit of ik met of zonder acog scope moet spelen.
De m16 heeft net als de FAMAS imo een uitstekende iron sight. De FAL daarentegen heeft een wat beroerdere iron sight net als de m4a1. Daar heeft een reddot/holo/acog meer nut. Maar goed, het moet er ook kewl uitzien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:11:
[...]

De m16 heeft net als de FAMAS imo een uitstekende iron sight. De FAL daarentegen heeft een wat beroerdere iron sight net als de m4a1. Daar heeft een reddot/holo/acog meer nut. Maar goed, het moet er ook kewl uitzien ;)
(snelle quote, maar dat houd het duidelijk).

True, de FAL wordt ook pas echt een fijne gun met red dot (geloof al na 10 kills). Wat ik wel vreemd vind trouwens is dat volgens de statestieken de FAMAS meer schade doet dan de M16. Tijdens het spelen krijg ik niet echt dit idee eigenlijk. Iemand die hier wat van vind? Hoe betrouwbaar zijn die flash scriptjes die schade laten zien over afstand eigenlijk?

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Ik word ook vaak als host uitgekozen maar ik snap echt niet waarom. Altijd namelijk als ik met wat vrienden speel dan klagen zij over lag wanneer ik host ben, terwijl ze toch echt redelijk dichtbij wonen! Ik heb een intel i7 920 met 6GB geheugen, dit moet sowieso genoeg zijn. Enige wat denk ik de bottleneck vormt is mijn upload van ~80/90kb/s

Maar waarom kiest het spel mij dan in godsnaam als host? Ping is redelijk maar er is altijd lag :S

edit: @roy-t

http://www.mw2blog.com/wp...arfare-2-Weapon-Chart.gif

[ Voor 10% gewijzigd door SgtCaffran op 15-01-2010 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Hmm...

FF een algemene vraag... weet iemand de playlist van maps op HC Hq pro? De maps Terminal, Invasion, Skidrow en Highrise kom ik echt noooooit tegen!
heb ik ook al 2x gehad, wel vaag idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

roy-t schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:04:
Over cheaters, ik kwam gister iemand tegen uit een 'clan'. Nadat ik dood was spectate ik hem (bij toeval, hij was als laatste over). Hij liep heen en weer met een schild. Op een gegeven moment raakt een sniper (ik denk intervention) hem twee keer op zijn schild op ongeveer hoofd hoogte. Je ziet al wat gaten ontstaan, ik zou zijn gaan rennen maar hij wacht rustig af. Je raad het al, 3e x gaat de intervention kogel door het schild heen en hij gaat dood. Noouuuu dan moest die sniper wel een cheater zijn. Zelfs toen 3 mensen hem vertelde dat je niet oneindig vaak geraakt kan worden met een schild blijf hij door gaan, en maar zeuren dat we nazi's waren en homo omdat we "de cheater' supporte, nou hilarisch! Sommige mensen.... Grafisch was toch ook goed te zien dat het schild het niet ging houden... pff :P.
Ik wist ook niet dat dit kon, want je kunt met je schild wel gewoon frontaal naar een sentry gun toelopen (terwijl hij volgas op je schiet) om de sentry gun daarna met je schild uit te schakelen. In theorie is het natuurlijk logisch dat je schild stuk gaat. Maar ik zou ook even een wtf momentje hebben als me zoiets zou gebeuren terwijl ik wel honderden kogels van een sentry gun kan weerstaan. Nog nooit heeft iemand mij door mijn schild gekilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
Sandyman538 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:21:
[...]

Ik wist ook niet dat dit kon, want je kunt met je schild wel gewoon frontaal naar een sentry gun toelopen (terwijl hij volgas op je schiet) om de sentry gun daarna met je schild uit te schakelen. In theorie is het natuurlijk logisch dat je schild stuk gaat. Maar ik zou ook even een wtf momentje hebben als me zoiets zou gebeuren terwijl ik wel honderden kogels van een sentry gun kan weerstaan. Nog nooit heeft iemand mij door mijn schild gekilled.
Is dit dan ook niet alleen mogelijk in Hardcore modi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Laatst online: 08-09 21:43
Joarie schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:46:
[...]

Het komt gewoon weg neer op teamwork bij het neerhalen van een AC-130. Gisteren hadden m'n groep er ook eentje zo neer, terwijl we op wasteland speelden. Gewoon een kwestie van alle neuzen de juiste kant op sturen.
Ja dat is wel leuk en aardig, maar meestal is er van teams helaas niet echt sprake en is het ieder voor zich :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
Sandyman538 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:21:
[...]

Hmm, nu je dat zegt geef ik je wel een puntje. Misschien had de sniper FMJ. Anyway je zag echt grote gaten ontstaan door de sniper, terwijl bij een sentry dit meestal wel mee valt. (Ik vermoed dat IW express de sentry en gunners minder schade laat doen aan het schild voor tactische redenen, in de singleplayer kun je trouwens ook door schilden heen schieten als je maar vaak genoeg schiet.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

[...]

Je snapt het niet hè. Het is wel degelijk 1 op 1. Als ik mijn muis twee keer achter elkaar met verschillende snelheden 15 centimeter naar rechts beweeg, staat de crosshair bij beide keren op dezelde plek.

Het pookje moet je niet 15 centimeter bewegen, maar "15 seconden". In zoverre komt er bij een controller meer timing kijken dan bij een muis.
Ja dat probeer ik hem ook wijs te maken, maar het komt niet echt binnen.

Analoge stick is gewoon timing en muis is gewoon aim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 11:08
InZane schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:41:
[...]

Ja dat is wel leuk en aardig, maar meestal is er van teams helaas niet echt sprake en is het ieder voor zich :/
Tja...een vaste speelgroep en Skype doet wonderen...dat scheelt een hoop frustratie en je merkt dat domination een peuleschil wordt.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen weer met goede moed willen beginnen nadat ik gisteravond ookal niet online kwam.
4 x in een potje met nog 30 sec op de teller en in loosing team
5 x in een map die ik haat
1 x een aimbot
2 x Favela moet 4 runners en 2 akimbo shotgunners.

Jaj!! en ik heb zeker 5 deaths gehad door lag.. ik had iemand allang dood, maar toch bleef hij leven en heb ik op de killcam niet eens geschoten :S

MW2 is een goede game en je wil blijven geloven dat de MP ook goed is..
Feit is dat het zeer slecht opgezet is (voor de PC) en helemaal dichtgetimmerd is.

Ik heb daarom ook maar deze game verwijderd en hou op met mezelf te proberen te overtuigen dat het echt goed is. Ik heb nog tich andere games die ik moet spelen waar ik zeker minder frustratie van krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

[...]

Tja, als je muisaccel. uit hebt staan is de muis inderdaad een zogenoemd eerste orde invoerapparaat.

Ik heb het aanstaan, en als ik pak 'm beet 5 cm op m'n muismat afleg in een rustig tempo, of met een rotgang, dan staat m'n cursor een klein eindje verder òf in het laatste geval bijna helemaal tegen de andere kant van het scherm.

Dus...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
SgtCaffran schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:15:
Ik word ook vaak als host uitgekozen maar ik snap echt niet waarom. Altijd namelijk als ik met wat vrienden speel dan klagen zij over lag wanneer ik host ben, terwijl ze toch echt redelijk dichtbij wonen! Ik heb een intel i7 920 met 6GB geheugen, dit moet sowieso genoeg zijn. Enige wat denk ik de bottleneck vormt is mijn upload van ~80/90kb/s

Maar waarom kiest het spel mij dan in godsnaam als host? Ping is redelijk maar er is altijd lag :S

edit: @roy-t

http://www.mw2blog.com/wp...arfare-2-Weapon-Chart.gif
Ik zat er zelf over te speculeren dat IWnet je systeem & je internet verbinding heeeeel snel bekijkt en dan de host uitkiest met de beste rig / internetverbinding. In de praktijk laat dit zien dat degene met de I7 920 of beter de host is, maar een prut verbinding heeft, of aan het downloaden is. Gisteren nog geprobeerd om het uit te testen, ging host de server uit (hij veroorzaakte grote lag), vriend van mij werd de host, met een I7 920 en en een alles in 1 Z2 abbo. Daarna ging hij er uit om het even uit te testen, werd ik de host, ik heb een Q9400 met een Z2 abbo. Daarna ging ik eruit, werd een andere vriend de host, met een E6600 en een Z2 abbotje. (Ja, ja toen was iedereen het zat en leavde).

Conclusie: Het ligt eraan wie de host word, maar meestal als je met 4 speelt, dan heb je grote kans dat iemand van je team host wordt en dat, mits met goede rigs, flink vervelend kan worden gedaan door te leaven als host!

[ Voor 7% gewijzigd door ItMeAedri op 15-01-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Proxx schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:29:
[...]

illusie denk er ook maar eens over na dat je met de tube een beetje in de buurt altijd een kill hebt en met kogels niet. dus illusie. maat van mij is niet zo super goed (normaal spel) altijd midden tot onderaan de lijst. og nu heeft hij de tube gevonden en zijn ratio vliegt omhoog. daarom hebben mensen er een hekel aan. mensen die normaal "makkelijk" afgemaakt konden worden maken je nu zonder pardon af.

die mensen zijn ratio geil en hebben geen zin om skills te ontwikkelen. oke geen probleem als het er 2 zijn dat hinder ik me er niet zo aan maar als voort het hele team bezig is dan begin ik het voort echt beu te worden.
Skills, dat is toch zoveel mogelijk kills te maken en zo min mogelijk dood gaan door gebruik te maken van de mogelijkheden van het spel?

Of niet dan?

De manier waarop hoeft toch niet mooi te zijn?

Jij bent zeker ook iemand die liever met mooi voetbal in de kwartfinales uit het WK gaat (Ned), dan met lelijk voetbal wereldkampioen wordt? (Ita).

Kortom, stop met janken en verzin er wat tegen, met die skills van je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

steveman schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:01:
[...]

Tja, als je muisaccel. uit hebt staan is de muis inderdaad een zogenoemd eerste orde invoerapparaat.

Ik heb het aanstaan, en als ik pak 'm beet 5 cm op m'n muismat afleg in een rustig tempo, of met een rotgang, dan staat m'n cursor een klein eindje verder òf in het laatste geval bijna helemaal tegen de andere kant van het scherm.

Dus...
Dan nóg heeft het te maken met de afstand die je muis aflegt, aim dus, niks met tijdsduur.

Er is niet voor niets een edit knop, gebruik die dan ook.

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 15-01-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
sanderander schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:15:
[...]

Skills, dat is toch zoveel mogelijk kills te maken en zo min mogelijk dood gaan door gebruik te maken van de mogelijkheden van het spel?

Of niet dan?

De manier waarop hoeft toch niet mooi te zijn?

Jij bent zeker ook iemand die liever met mooi voetbal in de kwartfinales uit het WK gaat (Ned), dan met lelijk voetbal wereldkampioen wordt? (Ita).

Kortom, stop met janken en verzin er wat tegen, met die skills van je!
der in da telt daar heb je gelijk in en met nube tube gaat het mij ook goed af maar om nou te zeggen dat je er echt je best voor moet doen :X zoals ik zij met een paar nubetubers vind ik het nog best gezellig en zal ik wel een paar keer te grazen genomen worden. maar potjes met nubetube only :X

en over die skills zonder nubetube staat ik meestal nog boven die nubetubende bende het is alleen jammer dat je killstreak eindigd ookal heb jij die persoon gedood maar zijn nade was nog onderweg.

ik hou er nu echt over op en ga dadelijk meteen mijn standaard klasse op nubetube thumper en dangerclose scanvenger/OMA om zo lekker mijn "skills" te gebruiken

[ Voor 17% gewijzigd door Proxx op 15-01-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18

[afbeelding]
Heb deze foutmelding (met net iets andere waarden dan) in de laatste maanden (4 dagen speeltijd) 3 keer gehad. Irritant :P Heb nog niet online gezocht of er een oplossing voor is. PS3 btw.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

sanderander schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:21:
[...]

Dan nóg heeft het te maken met de afstand die je muis aflegt, aim dus, niks met tijdsduur.

[mbr]Er is niet voor niets een edit knop, gebruik die dan ook.[/]
Ik heb er geen editknop meer bij staan! Hoe kan dat?

En ik weet niet wat je bedoelt.

[ Voor 6% gewijzigd door sanderander op 15-01-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand die 'blast shield' wel eens equiped? heb hem uitgeprobeerd maar lijkt geen effect te hebben, ook blijft de teller op nul voor de betreffende challenge. heb het zelfs geprobeerd door te spawnen met C4 en OMA, C4 neergooien, switchen naar class met blast shield en dan eigen C4 schieten... uhm dat was geen succes.

gister overigens wel eindelijk die extreme cruelty / decimator / crab meat challenge behaald in een potje demolition. gegeven mijn wat mindere skills, gaf het een goed gevoel om met mn UMP45 rapid fire heel dat team neermaaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Volgens mij is er vlak na launch al zo'n poll geweest, maar nu zijn we allemaal verder en wijzer. Wat is jouw favoriete wapen?

Poll: Wat is de beste Assault Rifle
M4A1
FAMAS
SCAR-H
TAR-21
FAL
M16A4
ACR
F2000
AK-47
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=349516&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wat is jouw favoriete Sub Machine Gun
MP5K
UMP45
Vector
Mini-Uzi
P90
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=349517&layout=2&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

nice.. ff invullen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:02:
Volgens mij is er vlak na launch al zo'n poll geweest, maar nu zijn we allemaal verder en wijzer. Wat is jouw favoriete wapen?

Poll: Wat is de beste Assault Rifle
M4A1
FAMAS
SCAR-H
TAR-21
FAL
M16A4
ACR
F2000
AK-47
[afbeelding]

Poll: Wat is jouw favoriete Sub Machine Gun
MP5K
UMP45
Vector
Mini-Uzi
P90
[afbeelding]
Zo'n poll staat gewoon in de TS hoor :P

EDIT:

Poll: Wat is je favoriete multiplayer map?
Afghan
Derail
Estate
Favela
Highrise
Invasion
Quarry
Rundown
Rust
Scrapyard
Skidrow
Sub Base
Substation
Terminal
Underpass
Wasteland
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=345989&layout=6&sort=prc

Poll: Wat is je favoriete wapen?
ACR Bushmaster
AK-47
Scar-H
TAR21
M16A4
Famas
UMP .45
P90
MP5k
Intervention
Barret .50cal
AUG HBAR
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=348971&layout=6&sort=prc

[ Voor 41% gewijzigd door monnick op 15-01-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:57:
heeft iemand die 'blast shield' wel eens equiped? heb hem uitgeprobeerd maar lijkt geen effect te hebben, ook blijft de teller op nul voor de betreffende challenge. heb het zelfs geprobeerd door te spawnen met C4 en OMA, C4 neergooien, switchen naar class met blast shield en dan eigen C4 schieten... uhm dat was geen succes.
Activeer je wel je blast shield? (met de granaat gooi knop). Dan wordt de rand van je scherm wat donkerder. Had ik eerste potje ook niet door |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

monnick schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:05:
[...]

Zo'n poll staat gewoon in de TS hoor :P
Maar die is niet onderverdeeld. En, je zal zien, dan nu iedereen richting of voorbij level 70 is, de resultaten anders zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Komt toch wel vaak voor dat mensen wat neer kwakken zonder even de moeite te nemen om de TS te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:06:
[...]

Maar die is niet onderverdeeld. En, je zal zien, dan nu iedereen richting of voorbij level 70 is, de resultaten anders zijn :P
Er wordt gewoon nog steeds gestemd, en die poll met het favoriete wapen staat er pas sinds ongeveer 2 weken is. De ACR en Scar-H blijven sowieso op de eerste en tweede plaats staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:08:
[...]

Er wordt gewoon nog steeds gestemd, en die poll met het favoriete wapen staat er pas sinds ongeveer 2 weken is. De ACR en Scar-H blijven sowieso op de eerste en tweede plaats staan.
ak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-07 09:53
AK is leuk voor close range maar niet op langere afstanden dan is ie niet accuraat genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Nou de beste AR is IMO toch de FAMAS. Ik zit in 1e prestige nu, en heb ong 300 kills met de SCAR-H, en 1500 kills met de FAMAS. De rest van de guns geeneens aangeraakt! Ik heb net de M16 dus die zal ik ook wel veel gebruiken. Maar het is lastig om de FAMAS in de steek te laten, wat een beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
LightStar schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:27:
AK is leuk voor close range maar niet op langere afstanden dan is ie niet accuraat genoeg.
[...]
Ja, destijds eindelijk lvl 70, dus eindelijk de AK. Maar viel mij vies tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik begrijp niet wat mensen aan de acr vinden. ding schiet niet hard genoeg.. tis gewoon een sproeier waarmee je nog iemand 10x moet raken.

ik ben iig helemaal fan van de SCAR-H de rest raak ik ook niet meer aan sinds ik er een paar challenges mee gehaald heb

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:26
Je moet wel raak schieten met die ACR maar dat ding heeft 0,0 recoil.
Echt ideaal. De Scar gaat alle kanten op als je door je holo gluurt.

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
eendje schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:32:
ik begrijp niet wat mensen aan de acr vinden. ding schiet niet hard genoeg.. tis gewoon een sproeier waarmee je nog iemand 10x moet raken.

ik ben iig helemaal fan van de SCAR-H de rest raak ik ook niet meer aan sinds ik er een paar challenges mee gehaald heb
ACR vind ik fijn omdat deze zo accuraat is en bijna geen recoil kent. Je kunt dus ook op lange afstand erg nauwkeurig schieten. Damage is wel minder maar accuracy weer beter!

SCAR vind ik ook super om mee te spelen, zeker icm extended mags en scavenger. Heerlijke iron sight en speelt gewoon erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
vind de poll van pwm wel beter aangezien daar wel de m4a1 tussen staat wat mijn favo wapen is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel veel met de ak laatste tijd hit is dood daarvoor altijd acr geen recoil..
Ik mis de G3 van mw1.. speelde altijd g3 in combo met p90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ik destijds in de eerste poll op de SCAR gestemd heb, dat zou nu toch met overtuiging de AUG zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik schiet overigens vooral met de M16. Ik speel alleen Hardcore. 1 burst is altijd 1 kill. Full-Auto is niet echt nodig in Hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:29
SgtCaffran schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:43:
[...]

ACR vind ik fijn omdat deze zo accuraat is en bijna geen recoil kent. Je kunt dus ook op lange afstand erg nauwkeurig schieten. Damage is wel minder maar accuracy weer beter!

SCAR vind ik ook super om mee te spelen, zeker icm extended mags en scavenger. Heerlijke iron sight en speelt gewoon erg lekker.
Ik vond de ACR eerst ook heel fijn, maar doordat ik soms gewoon (als mensen aant rennen zijn) net te weinig bullets in hun kan krijgen voor de kill ben ik maar overgestapt op andere wapens. ACR heeft voor mij gewoon te weinig damage. allereerst met de Scar gespeeld, alleen daar mis ik net die fire rate voor close range en dan ook de daarbij horende clip capaciteit. Toen wees iemand me dan op de Tar die damage en clip capacity, maar ook dikke fire rate heeft. Enigste nadeel is dat de accuracy iets lager ligt. Dit is goed op te lossen door in korte bursts te schieten dus 2 kogels of 1 per keer. met stopping power is zon persoon toch in 2 hits dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:48:
Ik mis de G3 van mw1.. speelde altijd g3 in combo met p90.
De G3 mis ik ook, de FAL komt het dichtst in de buurt, tijdje geprobeerd, best leuk ding, maar G3 in MW1 is leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:55:
[...]

De G3 mis ik ook, de FAL komt het dichtst in de buurt, tijdje geprobeerd, best leuk ding, maar G3 in MW1 is leuker.
FAL kan niet tippen aan de G3 :).. in hc mode was altijd 1 shot kill handig voor lange afstanden en voor kort p90, ideale combo.

Bij mw2 kan ik nog niet echt me combo vinden. Speel nu met ak en aa-12 met scavanger, stopping power, ninja

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2010 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Voor mij de ACR hands down.
Accuraat, redelijke rof en genoeg damage.

De Scar vind ik toch wel een stukje minder, meer recoil, lagere rof, maar 20 kogels.
Dan kies ik liever de TAR in kleine maps of de ACR/M4.

AUG is ook een prima gun maar de loop snelheid is te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:58:
[...]Bij mw2 kan ik nog niet echt me combo vinden. Speel nu met ak en aa-12 met scavanger, stopping power, ninja
Ik heb ook moeite met de combo's, zeker nu zaken als Bling e.d. erbij zijn gekomen. Het is heel moeilijk om samenstellingen te maken.

Ik heb nu een klasse met MP5, snel rennen en onbeperkt uithoudingsvermogen. Ik ren echt als een malle door het veld, echt handig als je van achter een groep wil aanvallen. Maarja, je bent wel zichtbaar op UAV en andere sensoren. Wat dat betreft is het Perk systeem wel een verbetering, aangezien het de setup echt dramatisch veranderd.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.