Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
Proxx schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:22:
[...]
questie van oefenen. en ik zeg idd dat op consoles die auto-aim misbruikt wordt. die totaal weg gelaten is op de pc wat ook maar goed is
Ben ook blij dat ik het niet op PS3 speel, daar heb je tegenwoordig mensen met muis (FragFX) en autoaim. :(

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yzf1kr schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:30:
[...]

Ben ook blij dat ik het niet op PS3 speel, daar heb je tegenwoordig mensen met muis (FragFX) en autoaim. :(
Ik kan een lichte grijns niet onderdrukken. Ik ben juist dolblij dat ik op de PS3 speel.

Cheaters anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
bram1984 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:34:
[...]

Ik kan een lichte grijns niet onderdrukken. Ik ben juist dolblij dat ik op de PS3 speel.

Cheaters anyone?
Och, ik moet eerlijk bekennen dat ik totaal geen last heb van cheaters (alsin: niet het idee heb dat ik ze ooit ben tegen gekomen, op een uitzondering na).
Of dit te wijten is aan het feit dat ik ze écht niet tegen ben gekomen of te goed speel om er last van te hebben: geen idee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Fastman schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 08:11:
ik heb gisteren one man army gespeeld. Maar eigenlijk kun je toch niet veel voordeel halen: als je grenade launcher hebt en een thumper, verdwijnt die secondary voor de OMA perk.
Dus hooguit kun je van g/L + OMA naar g/L + thumper gaan en heb je 6 grenade launching objects :)
Nee hoor, je hebt aan 1 class met grenade launcher + OMA genoeg:

2x GL afvuren -> met OMA naar dezelfde class switchen -> instant ammo refill -> weer 2x GL ->enzovoort

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Ja, maar je moet wel x aantal seconden wachten. Dus kan je maar spelen met 2 x GL.
Dan moet je weer wachten. die 4 nades gebruik ik op binnen de 20 seconden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Fastman schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:43:
Ja, maar je moet wel x aantal seconden wachten. Dus kan je maar spelen met 2 x GL.
O wat leuk en dan zit je zonder...en met Pro gaat het wisselen nog sneller...

Ik claymore er twee op los, en daarna ga ik vanuit het huisje massaal ( ook op luck en bekende plekjes ) tubben. Meestal kill/death ratio van 5:1 met OMA, op sommige levels nog stukken beter, ligt ook aan je team. Als hun jouw plekje beetje afschermen en jij kunt de hele tijd vuren dan ga je niet eens één keer dood. Te denken valt aan Domination op Skidrow en dan bij A campen boven in dat huisje. Als je team rondt A blijft rondzwerven kun jij alles in die lange gang, de middelste gang en het opslagterrein onder vuur nemen. Stond 35:1 :)

[ Voor 43% gewijzigd door NeoMe op 14-01-2010 10:58 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
NeoMe schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:47:
[...]

O wat leuk en dan zit je zonder...en met Pro gaat het wisselen nog sneller...

Ik claymore er twee op los, en daarna ga ik vanuit het huisje massaal ( ook op luck en bekende plekjes ) tubben. Meestal kill/death ratio van 5:1 met OMA, op sommige levels nog stukken beter, ligt ook aan je team. Als hun jouw plekje beetje afschermen en jij kunt de hele tijd vuren dan ga je niet eens één keer dood. Te denken valt aan Domination op Skidrow en dan bij A campen boven in dat huisje. Als je team rondt A blijft rondzwerven kun jij alles in die lange gang, de middelste gang en het opslagterrein onder vuur nemen. Stond 35:1 :)
Domination
Er zijn 3 vlaggen die je moet bezitten zo lang als je kan, hoe langer, des te meer punten.
Wat jij doet slaat nergens op. 35-1 boeiend.
Oeps, :+ was die vlag vergeten, als je die ook nog is bezet houd, ben je goed bezig ;)

[ Voor 6% gewijzigd door DeBaroN op 14-01-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Cheaters anyone?
nog nooit 1 tegengekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

kw_nl schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:15:
[...]

Sorry hoor, maar zo'n nuke verdien je. Ik denk dat er niemand is die de nuke niet gebruikt als je de 25 kills hebt gehaald...
Sorry hoor, wat egoistisch. Je speelt in TEAMVERBAND en je TEAM wint. Waarom zou je in godsnaam nuken???

Puur egoisme.

Ga Free For All spelen dan.

Nee, ikke, ikke, ikke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-07 09:53
Omdat het kan ? en je er hele dikke experience points voor krijgt.
sanderander schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:16:
[...]

Sorry hoor, wat egoistisch. Je speelt in TEAMVERBAND en je TEAM wint. Waarom zou je in godsnaam nuken???

Puur egoisme.

Nee, ikke, ikke, ikke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
sanderander schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:16:
[...]

Puur egoisme.

Nee, ikke, ikke, ikke.
Lekker belangrijk, het is maar een spelletje, en het team ken je toch niet... is een ander verhaal als je alleen met vrienden in een team zit. MAar verder boeit het me niet hoor, zodra ik een nuke kan gooien, gooi ik hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

yzf1kr schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:30:
[...]

Ik zou wel eens willen weten hoeveel mensen met een FragFX-achtige controller spelen op de PS3. Volgens mij is dit echt minimaal.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

yzf1kr schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:12:
[...]

Laten we het zo zeggen... no-scope is de skill van het misbruiken van de "autoaim".

Het is niet zo dat er voor je wordt ge-aimd, maar het is wel zo dat als je eenmaal je doel hebt, de aim er op blijft. Je kan dan ook beter spreken van "aim-lock" dan van "auto-aim".No-scopen is gewoon het vizier naast je target zetten en er dan langzaam overheen bewegen, en schieten op het moment dat hij locked.
Hmm inderdaad zoals jij het stelt zou best kunnen kloppen, maar hoe zit dit dan op PS3? Ik zit nu op school dus kan het niet proberen maar ik heb nooit echt gemerkt dat ie "Locked" op een target. Misschien is het bij de Xbox360 wel beter merkbaar ofzo aangezien bijna alle noscope montages op Xbox360 zijn. Achja anyhow ik vind het altijd wel een goed gevoel om iemand die met een AR rondloopt te noscopen of quickscopen terwijl hij een half magazijn in je probeert leeg te pompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
[...]

Cheaters anyone?
Op de xbox heb je geen cheaters én geen FragFX. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Excelb-boy schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:44:
[...]

Hmm inderdaad zoals jij het stelt zou best kunnen kloppen, maar hoe zit dit dan op PS3? Ik zit nu op school dus kan het niet proberen maar ik heb nooit echt gemerkt dat ie "Locked" op een target. Misschien is het bij de Xbox360 wel beter merkbaar ofzo aangezien bijna alle noscope montages op Xbox360 zijn. Achja anyhow ik vind het altijd wel een goed gevoel om iemand die met een AR rondloopt te noscopen of quickscopen terwijl hij een half magazijn in je probeert leeg te pompen.
PS3 heeft gewoon hetzelfde als de Xbox lijkt mij.
Simpel te testen:
Start private match met 2 controllers.
Loop naar het andere ventje en doe een 360 voor zijn neus.
Je zal zien zodra je in de buurt bent dat je crosshair afremt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Nog ff over dat no-scopen.
Ik zie niet hoe je dat ooit moet doen, ik ging het proberen(PC) op private match, hier ging ik gewoon rustig no-scope op een klok aan de wand aimen, maar die kogels gingen alle kant op ook al wachtte ik 10 seconden tussen elk schot.
Was met Barret .50 Cal en Intervention icm Sleight of Hand Pro(en Scavenger Pro) Stopping Power Pro en Steady Aim Pro.
Met beide rifles gingen die kogels alle kanten op, moet je eerst heel kort aimen en dan schieten of mis ik iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:41
Gewoon rechtermuisknop om te richten en pas schieten als je de volledige scope in je zicht hebt. Schiet je voordat de animatie van hipfire naar scope is afgelopen dan schiet je alle kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geengrenzuh schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:29:
[...]

Ik zou wel eens willen weten hoeveel mensen met een FragFX-achtige controller spelen op de PS3. Volgens mij is dit echt minimaal.
Ik speel met fragfx :).. Ken er aardig wat die ermee spelen en ze zijn vrijwel overal al uitverkocht dus denk dat er meer rondlopen dan jij denkt.. (je hebt ook de bannco Fragnstein die loopt ook aardig hard)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

AquaSheep schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:56:
Gewoon rechtermuisknop om te richten en pas schieten als je de volledige scope in je zicht hebt. Schiet je voordat de animatie van hipfire naar scope is afgelopen dan schiet je alle kanten op.
Dat zo ff proberen, maar de filmpjes die ik tegenkwam leken allemaal te no scopen zonder ook maar in te zoomen over extreme afstand(je zag de scope niet iig, was xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

AquaSheep schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:56:
Dat is geen No-Scope....
No-Scope is iets wat je doet zonder te aimen.
Little_captain schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:53:

Met beide rifles gingen die kogels alle kanten op, moet je eerst heel kort aimen en dan schieten of mis ik iets anders?
Er is een Trick voor maar ik vind het altijd maar lastig te testen op een target dat niet beweegt. Je kunt het beste proberen met een vriend in private match. Wat je doet is je vriend moet in het midden van je Crosshair staan en dan stap je heel snel even links en dan terug naar rechts zodat de Crosshair weer in het midden staat, dan wordt je Crosshair heel eventjes kleiner en precies op dat moment schiet je. Althans zo deed ik het in COD4, ik heb nog te weinig MW2 gespeeld om exact te weten hoe het zit in MW2 (6 dagen speeltijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Fastman schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:43:
Met OMApro duurt switchen ~3 seconden (op gevoel) en je kan je GL direct weer gebruiken, waarschijnlijk net zo snel al naar secondary Thumper switchen + die thumper is erg traag met vuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Excelb-boy schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:03:
[...]

Dat is geen No-Scope....
No-Scope is iets wat je doet zonder te aimen.

[...]

Er is een Trick voor maar ik vind het altijd maar lastig te testen op een target dat niet beweegt. Je kunt het beste proberen met een vriend in private match. Wat je doet is je vriend moet in het midden van je Crosshair staan en dan stap je heel snel even links en dan terug naar rechts zodat de Crosshair weer in het midden staat, dan wordt je Crosshair heel eventjes kleiner en precies op dat moment schiet je. Althans zo deed ik het in COD4, ik heb nog te weinig MW2 gespeeld om exact te weten hoe het zit in MW2 (6 dagen speeltijd).
ik schiet vaak zat no scoped. ook vaak genoeg gigantisch mis. dat hipfire werkt niet zo fantastisch maar ik doe het ook gewoon op goed geluk :P niks trick gewoon bam en is het +100 heb ik het goed gedaan. zo niet ben ik dood of krijg ik misschien nog een kan om de g18 erbij te pakken :P

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
[...]

die frag FX werkt volgens mij voor geen meter, maar ik vind dat controller vs muis tegenwoordig overated. was vroeger echt een enorme PC gamer enorm fanatiek. maar ik wou gewoon een systeem wat easy isom op te gamen zonder kuren en waar je de games over 10 jaar nog op kon spelen. Dus een PS3 gekocht en ik merk nix qua accuraatheid tussen een controller en een muis. op de PS2 was die anders omdat de analoge pookjes niet half zo accuraat waren als die van de PS3. Als je er eenmaal aan gewend bent frag je net zo goed al met een muis, met of zonder auto aim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Sn0wblind schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:19:
[...]

die frag FX werkt volgens mij voor geen meter, maar ik vind dat controller vs muis tegenwoordig overated. was vroeger echt een enorme PC gamer enorm fanatiek. maar ik wou gewoon een systeem wat easy isom op te gamen zonder kuren en waar je de games over 10 jaar nog op kon spelen. Dus een PS3 gekocht en ik merk nix qua accuraatheid tussen een controller en een muis. op de PS2 was die anders omdat de analoge pookjes niet half zo accuraat waren als die van de PS3. Als je er eenmaal aan gewend bent frag je net zo goed al met een muis, met of zonder auto aim.
hier een tevreden fragfx gebruiker, en in tegenstelling tot alle boe-roepers, dit ding werkt echt hemels. M'n k/d ratio is omhoog gegaan van 0.6 (met dualshock) naar 1.1, ben in no-time opgeklommen naar level 50, met een score van ongeveer 2million (ter illustratie, als ik mn score vergelijk in de rankingslist met mensen met een soortgelijke score, dan heb ik _verreweg_ het minst aantal uren gespeeld, nu ongeveer 16u.)

het is ff zoeken naar de juiste ingame/fragchuck balans, maar als je die eenmaal hebt gevonden dan merk je pas echt hoe groot het verschil met aimen is.

en ik hecht 0,0 waarde aan mensen die me dan een 'cheater' vinden :>

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:26:
[...]

hier een tevreden fragfx gebruiker, en in tegenstelling tot alle boe-roepers, dit ding werkt echt hemels. M'n k/d ratio is omhoog gegaan van 0.6 (met dualshock) naar 1.1, ben in no-time opgeklommen naar level 50, met een score van ongeveer 2million (ter illustratie, als ik mn score vergelijk in de rankingslist met mensen met een soortgelijke score, dan heb ik _verreweg_ het minst aantal uren gespeeld, nu ongeveer 16u.)

het is ff zoeken naar de juiste ingame/fragchuck balans, maar als je die eenmaal hebt gevonden dan merk je pas echt hoe groot het verschil met aimen is.

en ik hecht 0,0 waarde aan mensen die me dan een 'cheater' vinden :>
Mee eens echt een top apparaatje.. al twijfel ik wel of ik niet de fragnstein toch maar haal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

[...]

Ben ik met je eens hoor. Ik kan echt wel acceptabele skills uit mn controller toveren. Heb iig niet het idee dat ik constant door fragfx-ers wordt ge-owned. Al kan ik me voorstellen dat de leercurve nogal steep is als je nog nooit intensief op een console heb gegamed.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
[...]

fijn dat je een controller met auto-aim (easy-aim) of hoe je dat helpende meganisme wilt noemen vergelijkt met iets wat zonder ondersteuning of hulp gedaan wordt. oke jou spel beleving is ongeveer het zelfde en het gaat je heel goed af maar vind het een nogal kromme vergelijking. ik was laatste mee aan het kijken bij mijn broer (PS3) en had het idee dat alles toch wat langzamer gaat op de PS3. daarom ben ik nog steeds aan het wachten op een crossplatform game waarbij xbox ps3 en pc bij elkaar gegooid worden. met of zonder auto aim. maar wel voor iedereen het zelfde. zodat we xbox/ps3 controller vs tb muis eens achter ons kunnen laten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
We just released a PC patch (v 1.0.175), I have production uploading the patch notes to Steam now but for those looking for details, it included the following:

Fix for latest texture hacks

Fix to prevent players from getting inside geo by "wallrubbing"

Fix to prevent players with illegally pirated copies of Modern Warfare 2 from matchmaking with legitimate Modern Warfare 2 players

Connection improvements for NAT-PMP routers

Fix for “elevator” glitch that allows players to get out of playable area.
http://www.infinityward.c...647348c88d52c11ff9738adab

[ Voor 9% gewijzigd door Omnyakom1 op 14-01-2010 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

[...]

Ik denk dat je schrikt hoeveel het er zijn. De producent kan de Fragnsteins niet aanslepen, wereldwijd uitverkocht. Dus trek daar je conclusie maar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderander schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:54:
[...]

Ik denk dat je schrikt hoeveel het er zijn. De producent kan de Fragnsteins niet aanslepen, wereldwijd uitverkocht. Dus trek daar je conclusie maar uit.
Jij hebt toch een fragnstein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

MrOleo schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 17:00:
[...]

Rot toch op joh, tere zieltje, doe lekker normaal. Punt is, je speelt een team-game en je naait je team onnodig. Ga dan lekker FFA doen. Maar goed Cod-community is misschien niet zo team-minded...
Precies, de essentie van het spel, teamplay, doet-er-niet-toe bij de meute, jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Little_captain schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 17:41:
Arg pauper zooi, net lekker bezig op Afghan, ben me predator op C aan het sturen waar 5 man stonden....opeens Host Migration en toen "Host Migration Aborted: No good host available" WTF? Ik host 1/2 van de tijd en ben nu opeens geen goede host meer?

Ruk systeem....ik ga maar eens wat anders doen....
Dat overkomt mij ook steeds vaker (ps3), of lijkt dat nou zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderander schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:54:
[...]

Misschien ook eens iets om over na te denken voor de consolebouwers? Hoewel er genoeg mensen zijn die prima met een controller overweg kunnen zijn er ook meer dan genoeg die dat niet (zo goed) kunnen. Ik heb zelf MW2 voor de pc gehalld maar speel weinig de laatste tijd vanwege dat servergedoe maar zal als er weer een leuke shooter uitkomt deze voor de PS3 gaan halen met een FragFX erbij. Wellicht dat ik deze combinatie voor de nieuwe FF al ga doen.
Ik denk dat zo'n FragFX juist een manier is om nog meer mensen bij de PC vandaan te krijgen om te gamen en dat is voor de ontwikkelaars ook beter, minder piraterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 19:29:
Marker? Is dat voor de PC of PS3?

Ik zag laatst iemand op de PS3, en het leek net of die een muis aan zijn ps3 had, echt onmogelijk snelle en gerichte bewegingen die ik nog nooit eerder had gezien op de ps3.
Fragnstein en FragFX of gewoon sensitivity op 10.

[ Voor 4% gewijzigd door sanderander op 14-01-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Laatst online: 06:39
sanderander schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:02:
[...]

Precies, de essentie van het spel, teamplay, doet-er-niet-toe bij de meute, jammer maar helaas.
Had leuk geweest, maar zolang er hele groepen teamplayers op je carepack afkomen mogen ze van mij de nuke gooien. Je krijgt hem niet voor niks, 2 minuten later heb je weer een nieuw potje...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Beste MW2mensen

Ik wil binnenkort Hardcore Ricochet: HQ Pro gaan proberen. Speel tot dusver alleen TDM en Domination.

Mijn setup is dan meestal:
- SCAR + ext mags,
- AA-12 + ext mags
- Claymore & stun
- Scavenger Pro, Stopping power Pro & Ninja Pro.
- Predator, Harrier en AC130.

Maar wat is een beetje goede setup voor Hardcore Ric, HQ Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Stopping Power swappen voor Cold Blooded sowieso, verder zou ik een silencer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt het nog uit welke Frag FX, of is de v2 SE de laatste versie?
En is er veel verschil tussen de Frag FX en de FragnStein?
Ben toch wel benieuwd om het eens te proberen...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

yzf1kr schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:44:
[...]

Op de xbox heb je geen cheaters én geen FragFX. :)
Ow ja hoor, er zijn (genoeg) Fragnstein gebruikers op de Xbox. Kijk maar op www.bannco.com en dan op het Xbox-forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
waarom zou je met zo'n gare grafx dingetje spelen op de consoles als de muis de superieure is :')?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:16:
Beste MW2mensen

Ik wil binnenkort Hardcore Ricochet: HQ Pro gaan proberen. Speel tot dusver alleen TDM en Domination.

Mijn setup is dan meestal:
- SCAR + ext mags,
- AA-12 + ext mags
- Claymore & stun
- Scavenger Pro, Stopping power Pro & Ninja Pro.
- Predator, Harrier en AC130.

Maar wat is een beetje goede setup voor Hardcore Ric, HQ Pro?
Voor HC modes heb je geen Stopping Power (pro) nodig. Zeker met de SCAR-H niet, want die levert al een hoop damage. Ipv Stopping Power kun je beter Cold Blooded (pro) nemen.
Je zou eventueel de extended mags kunnen verwisselen met een silencer, alhoewel ik zelf ook graag met extended mags speel voor de wat meer intensievere vuurgevechten :)
Rest van je setup is prima, hangt ook af van je speelstijl, maar datzelfde kan ook gezegd worden over het bovenstaande :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:20:
Maakt het nog uit welke Frag FX, of is de v2 SE de laatste versie?
En is er veel verschil tussen de Frag FX en de FragnStein?
Ben toch wel benieuwd om het eens te proberen...
FragFx v2 is nieuwste versie je hebt ook nog de fragfx pro die is draadloos.
Ze doen allebei hetzelfde en werken volgens mij allebei prima (zelf fragfx v2)
de fragnstein is draadloos en wat ik lees is dat hij kwa uiterlijk anders is misschien wat steviger, opmaak
is vrijwel hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Omnyakom1 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:22:
waarom zou je met zo'n gare grafx dingetje spelen op de consoles als de muis de superieure is :')?
appels zijn geen peren......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:30:
[...]
FragFx v2 is nieuwste versie je hebt ook nog de fragfx pro die is draadloos.
Ze doen allebei hetzelfde en werken volgens mij allebei prima (zelf fragfx v2)
de fragnstein is draadloos en wat ik lees is dat hij kwa uiterlijk anders is misschien wat steviger, opmaak
is vrijwel hetzelfde.
Er is een FragFX topic: [PS3] Splitfish FragFX
SD5k schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:18:
Stopping Power swappen voor Cold Blooded sowieso, verder zou ik een silencer gebruiken.
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:29:
[...]
Voor HC modes heb je geen Stopping Power (pro) nodig. Zeker met de SCAR-H niet, want die levert al een hoop damage. Ipv Stopping Power kun je beter Cold Blooded (pro) nemen.
Je zou eventueel de extended mags kunnen verwisselen met een silencer, alhoewel ik zelf ook graag met extended mags speel voor de wat meer intensievere vuurgevechten :)
Rest van je setup is prima, hangt ook af van je speelstijl, maar datzelfde kan ook gezegd worden over het bovenstaande :+
Dank je, cold blooded en een silencer is het enige wat ik hoef aan te passen. Ga ik dat is proberen.

[ Voor 9% gewijzigd door DeBaroN op 14-01-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 13:14
Soms tovert het spel weer een glimlach op je gezicht:

Had gisteren een vuurgevecht met een player waarbij ik moest wegduiken achter een schutting omdat het al aardig rood voor de ogen werd en ik hem niet de finale klap had kunnen uitdelen. Ik duik weg, gooi een flash over de schutting (om ervoor te zorgen dat ik even wat tijd had om bij te komen en om hem te deorienteren), komt opeens de melding dat ik de speler afgemaakt had :+

Alhoewel ik wel wist dat je iemand kon afmaken met een flash/stun (en de challenge gehaald had), was het wel een moment wat je niet vaak tegenkomt. Net zo zeer als een semtex in Quarry over grote afstand gooien over de blokken en dan de melding krijgen "Stuck on enemy" _/-\o_

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
sanderander schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:20:
[...]
Ow ja hoor, er zijn (genoeg) Fragnstein gebruikers op de Xbox. Kijk maar op www.bannco.com en dan op het Xbox-forum.
De cijfers zeggen genoeg. :)

FRAGnStein PS3
Forums topics 286 posts 1,294

SCORCH 360
Forums Topics 6 Posts 11

Er is ook geen officiele 360 versie alleen een converter. En je hebt een bedraade controller nodig, dus een stuk duurder en ingewikkelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:00:
[...]

Jij hebt toch een fragnstein?
ja, hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:19
Joarie schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:37:
Soms tovert het spel weer een glimlach op je gezicht:

Had gisteren een vuurgevecht met een player waarbij ik moest wegduiken achter een schutting omdat het al aardig rood voor de ogen werd en ik hem niet de finale klap had kunnen uitdelen. Ik duik weg, gooi een flash over de schutting (om ervoor te zorgen dat ik even wat tijd had om bij te komen en hem deorienteerde), komt opeens de melding dat ik de speler afgemaakt had :+

Alhoewel ik wel wist dat je iemand kon afmaken met een flash/stun (en de challenge gehaald had), was het wel een moment wat je niet vaak tegenkomt. Net zo zeer als een semtex in Quarry over grote afstand gooien over de blokken en dan de melding krijgen "Stuck on enemy" _/-\o_
Dat ken ik. had laatst de challenge dat je met 1 schot 2 headshots maakte gehaald. Ik mikte op een gast, ong 50 meter van me vandaan, en precies toen ik de trekker overhaalde toen liep er een tegenstander voor me langs. Timing kon gewoon niet beter :D , allebei door hun koppie. Dat zijn toch de momenten waar je het van moet hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omnyakom1 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:22:
De "grafx" (ik neem aan dat je daar de FragFX mee bedoeld?) ís een muis. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt hij goed? klopt het dat jij een reactie hebt op bdplaza? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Proxx schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:40:
[...]

fijn dat je een controller met auto-aim (easy-aim) of hoe je dat helpende meganisme wilt noemen vergelijkt met iets wat zonder ondersteuning of hulp gedaan wordt. oke jou spel beleving is ongeveer het zelfde en het gaat je heel goed af maar vind het een nogal kromme vergelijking. ik was laatste mee aan het kijken bij mijn broer (PS3) en had het idee dat alles toch wat langzamer gaat op de PS3. daarom ben ik nog steeds aan het wachten op een crossplatform game waarbij xbox ps3 en pc bij elkaar gegooid worden. met of zonder auto aim. maar wel voor iedereen het zelfde. zodat we xbox/ps3 controller vs tb muis eens achter ons kunnen laten. :P
Ik hebook een hele tijd UT3 op me ps3 gespeeld met controller en daarbij kon je out of the box ook je muis plus keyboard gebruiken via de USB portten. Je kreeg dan zo'n icoontje voor je naam te zien dat je een muis en keyboard gebruikte. Auto aim kon handmatig uitgezet worden en stond het bij mij ook. Kon meer dan goed meekomen (vrijwel altijd op 1). Vandaar dat ik echt geen limitaties aan een controller zie, het moet alleen anders benaderd worden. De resolutie van de analoge sticks is nu in ieder geval hoog genoeg. maar je moet je motoriek erop aanpassen. merk overigens ook geen verschil in game snelheid, heb wel een tijd MW1 op de PC gespeeld. Had voor mij ongeveer hetzelfde tempo. Het is volgens mij eerder vasthouden aan een oude gewoontje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Laatst online: 23-05 12:53
Eindelijk na 13 dagen game time eens een nuke gehaald omg, om dan onmiddellijk uitgemaakt te worden voor cheater door 5 mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:05:
[...]

Werkt hij goed? klopt het dat jij een reactie hebt op bdplaza? ;)
Ja, ik moet nog een keer mijn woorden terug nemen daar he! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Sn0wblind schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:07:
[...]

Ik hebook een hele tijd UT3 op me ps3 gespeeld met controller en daarbij kon je out of the box ook je muis plus keyboard gebruiken via de USB portten. Je kreeg dan zo'n icoontje voor je naam te zien dat je een muis en keyboard gebruikte. Auto aim kon handmatig uitgezet worden en stond het bij mij ook. Kon meer dan goed meekomen (vrijwel altijd op 1). Vandaar dat ik echt geen limitaties aan een controller zie, het moet alleen anders benaderd worden. De resolutie van de analoge sticks is nu in ieder geval hoog genoeg. maar je moet je motoriek erop aanpassen. merk overigens ook geen verschil in game snelheid, heb wel een tijd MW1 op de PC gespeeld. Had voor mij ongeveer hetzelfde tempo. Het is volgens mij eerder vasthouden aan een oude gewoontje ;)
Met een analoge stick is het een kwestie van timing, een bepaalde tijdsduur je palletje opzij duwen.

Muis is het een kwestie van aiming, de juiste verplaatsing van je muis naar de goede plaats.

In mijn optiek is een FPS een kwestie van aim en vandaar past m.i. een muis beter bij het type spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm beetje suf, heb ik 55 euro betaald voor een game om 'm online te kunnen spelen, ondanks de gebreken er veel plezier van hebbende; zit een huisgenootje nu doodleuk op de PC gewoon foutloos op gecrackte servers online te spelen met duizenden andere mensen. O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:35:
Hmm beetje suf, heb ik 55 euro betaald voor een game om 'm online te kunnen spelen, ondanks de gebreken er veel plezier van hebbende; zit een huisgenootje nu doodleuk op de PC gewoon foutloos op gecrackte servers online te spelen met duizenden andere mensen. O_o
Your point being... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderander schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:20:
[...]

Ja, ik moet nog een keer mijn woorden terug nemen daar he! :p
Lijkt me wel ;).. Denk dat ik ook zo 1 ga halen heb de v2 maar de fragnstein ziet er wat solider uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Zijn er trouwens nog mensen die eens samen willen spelen. Ik mis een beetje de samenwerking als ik met wildvreemden speel.

Gamertag: Yzf1kr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ik een smak geld uitgeef voor iets 'speciaals' wat uiteindelijk totaal niet zo is. Of hoe de beep ik dat ook uit moet leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:47:
[...]

Dat ik een smak geld uitgeef voor iets 'speciaals' wat uiteindelijk totaal niet zo is. Of hoe de beep ik dat ook uit moet leggen.
Alle games kosten ongeveer 55,- Dus zo speciaal is het toch niet.
(En een smak geld? Ben geen Dagobert, maar bij een smak geld denk ik niet aan 55,-)

[ Voor 11% gewijzigd door DeBaroN op 14-01-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
die krijgen dadelijk wel een patch ;) heb ook 1 dag illegaal gespeeld :P toen kwam de patch en ben ik maar een legaale gaan kopen. heb er nu 180uur legaale speeltijd opzitten volgensmij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
sanderander schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:24:
[...]

Met een analoge stick is het een kwestie van timing, een bepaalde tijdsduur je palletje opzij duwen.

Muis is het een kwestie van aiming, de juiste verplaatsing van je muis naar de goede plaats.

In mijn optiek is een FPS oom een kwestie van aim en vandaar past m.i. een muis beter bij het type spel!
ben ik het niet mee eens, het enige verschil is dat je pookje terug schiet naar zijn originele positie als je di eloslaat. Maar hoever je 'm in drukt bepaalt hoe snel je naar het punt gaat waar jij heen wilt Het is gewoon hetzelfde principe maar een ander medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:50:
[...]

Alle games kosten ongeveer 55,- Dus zo speciaal is het toch niet.
(En een smak geld? Ben geen Dagobert, maar bij een smak geld denk ik niet aan 55,-)
Andere games hebben er even niks mee te maken he ;) En voor een student is elk tientje bedenkelijk dus tsja.

Maar anyway beschouw mijn reactie maar als niet geplaatst, ik vermoed dat er toch enkel negatieve antwoorden op zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Laatst online: 09-09 12:09
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:53:
[...]

Andere games hebben er even niks mee te maken he ;) En voor een student is elk tientje bedenkelijk dus tsja.

Maar anyway beschouw mijn reactie maar als niet geplaatst, ik vermoed dat er toch enkel negatieve antwoorden op zullen komen.
Ogh, ik geef je helemaal gelijk.
Dit is het eerste spel in 2/3 jaar die ik koop gewoon omdat ik online wil spelen.
Maar als ik nu kijk hoe erg IWnet begint te worden en dat anderen gewoon gratis kunnen spelen krijg ik er toch een beetje spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Wow, gisteren een potje op Terminal, en ik kreeg een chopper gunner. We hadden punt C en B al gecapt, en toen spawnde iedereen dus in A, net als in dat ene OMA filmpje. Ik bleef gewoon op A schieten, en hitmarker na hitmarker. Nou mijn killstreak is nu 32 (langste), echt treurig dat er geen spawnbescherming is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Dan had je hem ook moeten stelen en op illigale servers moeten spelen met andere lamers die gratis willen spelen en niet snappen dat als iedereen het doen er geen games meer worden ontwikkeld omdat het geen geld opbrengt.

Dus ik denk dat het pas suf is van je huisgenoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:41:
[...]

Lijkt me wel ;).. Denk dat ik ook zo 1 ga halen heb de v2 maar de fragnstein ziet er wat solider uit..
Waar woon je? (ik in Deventer/Apeldoorn), wellicht kunnen we een weekje ruilen om eea te vergelijken?!

Heb je DM/email/msn?

[ Voor 4% gewijzigd door sanderander op 14-01-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:39

RayNbow

Kirika <3

Dus? In een IRC kanaal hoorde ik dat iemand anders ook illegaal MW2 via een trucje online kan spelen, maar hij klaagt over tig cheaters op MW2, iets wat ik niet merk als ik met m'n legale kopie online ga.
(Het is alweer een tijdje geleden dat ik een cheater tegenkwam)

Maar ja, illegaal MW2 online spelen nodigt cheaten dan ook uit aangezien je niets te verliezen hebt, i.t.t. legale spelers die niet hun Steam account willen verliezen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Sn0wblind schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:53:
[...]

ben ik het niet mee eens, het enige verschil is dat je pookje terug schiet naar zijn originele positie als je di eloslaat. Maar hoever je 'm in drukt bepaalt hoe snel je naar het punt gaat waar jij heen wilt Het is gewoon hetzelfde principe maar een ander medium.
Het is geen mening, het is een feit dat het bij een palletje om tijdsduur gaat en bij muis om positie. :?

Misschien begrijpen we elkaar niet zo?

[ Voor 4% gewijzigd door sanderander op 14-01-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
Als je met anderen wilt spelen kijk dan in de TS voor de playertable. Als je er zelf in opgenomen wilt worden zul je Monnick een DM moeten sturen: Direct Message

[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 14-01-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:21:
[...]

Dus? In een IRC kanaal hoorde ik dat iemand anders ook illegaal MW2 via een trucje online kan spelen, maar hij klaagt over tig cheaters op MW2, iets wat ik niet merk als ik met m'n legale kopie online ga.
(Het is alweer een tijdje geleden dat ik een cheater tegenkwam)

Maar ja, illegaal MW2 online spelen nodigt cheaten dan ook uit aangezien je niets te verliezen hebt, i.t.t. legale spelers die niet hun Steam account willen verliezen.
Ware het niet dat men het hier ook in een groot deel van de replies over cheaters heeft, lijkt me sterk dat al deze mensen illegaal spelen. Dat maakt het toch een beetje jammer.

Maargoed, misschien heb ik net iets te impulsief het bericht geplaatst dus ik hou het hierbij ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister dan eindelijk mijn eerste cheater!!!!
Wel eens interessant om te zien op de killcam.
Zag 1 keer dan hij tijdens het rennen 5 headshots had in 1 magazijn.
Hij hield zijn firebutton gewoon ingedrukt en zijn crosshair flipte van head naar head.

Natuurlijk moeten ze die puistenpuber achter zijn PC vandaan slaan en naakt in een glasbak gooien, maargoed :P

Zelf even OMA geprobeerd (speelde al ALTIJD met dangerclose/scavanger + GL & RPG & CLaymore)
Maar dit is wel heerlijk zeg!!! Zet alle ingangen vol met claymore en maar FLOEP.. FLOEP.
Mis mijn RPG niet eens. Ik werd altijd gekilled tijdens het oprapen en reloaden via scavanger.

Ik gebruik claymores ook altijd als waarschuwing voor runners.. als ik een CLICK hoor maar geen kill krijg dan draai ik meteen om om de kniferunner te knifen :D

Helaas zie je nog 10 keer zoveel noobtubers.

Maargoed ik vind alles in MW2 kut en alle spelers proberen alles te misbruiken om kills te krijgen.. dus ik doe het ook maar. Ga geen engeltje spelen en dan 0-15 spelen.. dan maar OMA en 40-5.

Maar wel alleen met ingame dingen dus NIET met gekochte cheats!

IW moet maar alles fixen aan MW2 totdat er fair gespeeld MOET worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 21:20
SD5k schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:18:
Ik ben er nog steeds niet achter gekomen wat het voordeel is van silencer in hardcore. Ik bedoel, het grootste voordeel is lijkt mij dat je niet op de radar verschijnt, en laat dat juist afwezig zijn bij hardcore. Kan je mij uitleggen wat iedereen geweldig vindt aan een silencer in hardcore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Fist schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:04:
[...]

Ik ben er nog steeds niet achter gekomen wat het voordeel is van silencer in hardcore. Ik bedoel, het grootste voordeel is lijkt mij dat je niet op de radar verschijnt, en laat dat juist afwezig zijn bij hardcore. Kan je mij uitleggen wat iedereen geweldig vindt aan een silencer in hardcore?
Omdat je nu alles op gehoor doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:00:

Zelf even OMA geprobeerd (speelde al ALTIJD met dangerclose/scavanger + GL & RPG & CLaymore)
Maar dit is wel heerlijk zeg
!!! Zet alle ingangen vol met claymore en maar FLOEP.. FLOEP.
Mis mijn RPG niet eens. Ik werd altijd gekilled tijdens het oprapen en reloaden via scavanger.

Ik gebruik claymores ook altijd als waarschuwing voor runners.. als ik een CLICK hoor maar geen kill krijg dan draai ik meteen om om de kniferunner te knifen :D

Helaas zie je nog 10 keer zoveel noobtubers.

Maargoed ik vind alles in MW2 kut en alle spelers proberen alles te misbruiken om kills te krijgen.. dus ik doe het ook maar. Ga geen engeltje spelen en dan 0-15 spelen.. dan maar OMA en 40-5.

Maar wel alleen met ingame dingen dus NIET met gekochte cheats!

IW moet maar alles fixen aan MW2 totdat er fair gespeeld MOET worden.
Ja wat jammer dat je 10x zoveel noobtubers ziet he... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
ik speel meestal het engeltje en sta nog 40-12 :o natuurlijk vind ik het jammer van die ntube en weet ik wat allemaal maar daar leer je mee om gaan. ik ga daarom niet anders spelen tenzij er 6granaten rond je oren vliegen al voor je het hoekje om komt. dan ga ik toch maar even iets veranderen

als ik het zo terug lees ziet het er erg hypocriet uit :P

maar ik bedoel te zeggen dat er veel moet gebeuren voordat ik een clas ga maken met ntube om de boel dan ook maar te gaan verstieren :X

[ Voor 57% gewijzigd door Proxx op 14-01-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

OMA is de Bom, helaas gebruikt nu ongeveer de helft het op TDM & GW :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
sanderander schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:22:
[...]

Het is geen mening, het is een feit dat het bij een palletje om tijdsduur gaat en bij muis om positie. :?

Misschien begrijpen we elkaar niet zo?
de muis is ook geen positie, hangt af van de snelheid hoever je crosshair beweegt en hoe snel. het is niet de positie 1 op 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
SemperFidelis schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:06:
[...]
Schitterend.....
Ik snap alleen niet hoe je uberhaupt nog kills krijgt als iedereen OMA gebruikt en statisch blijft staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

[...]

Het voordeel is, op het moment dat tegenstander UAV heeft dan ben je niet zichtbaar op het moment dat je schiet.. Dus in principe kun je de coldblooded perk weg laten en er een andere voor nemen.. Zo doe ik het en het werkt perfect ik heb hardline aan ipv coldblooded..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:39

RayNbow

Kirika <3

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:42:
[...]

Ware het niet dat men het hier ook in een groot deel van de replies over cheaters heeft, lijkt me sterk dat al deze mensen illegaal spelen. Dat maakt het toch een beetje jammer.
Helaas kunnen legale spelers ook cheaters tegenkomen. Maar als ik de ervaring van die ene illegale MW2 speler vergelijk met de ervaringen hier, dan valt het voor de legale spelers nog mee.

(Maar goed, elke cheater is er natuurlijk 1 te veel).
Frank1973 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:22:
[...]

Het voordeel is, op het moment dat tegenstander UAV heeft dan ben je niet zichtbaar op het moment dat je schiet.. Dus in principe kun je de coldblooded perk weg laten en er een andere voor nemen.. Zo doe ik het en het werkt perfect ik heb hardline aan ipv coldblooded..
In Hardcore (iig in de PC versie) kun je altijd nog de kaart te voorschijn halen met Esc. Op die kaart kan je ook mensen zien die zonder silencer schieten.

[ Voor 33% gewijzigd door RayNbow op 14-01-2010 16:25 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Sn0wblind schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:21:
[...]

de muis is ook geen positie, hangt af van de snelheid hoever je crosshair beweegt en hoe snel. het is niet de positie 1 op 1.
Als je niks nuttigs toe te voegen hebt post dan niet.. kom op zijn minst met argumenten want hier heeft niemand iets aan

[ Voor 19% gewijzigd door psychoclown op 14-01-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zodra er een UAV in de lucht is, ben je zonder silencer wel zichtbaar op het moment dat je schiet. Silencer en cold blooded maken je dan volkomen ontzichtbaar voor de radar. En je bent natuurlijk moeilijker te horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Laatst online: 04-07 14:57
ErA schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 08:59:
Ik post dit nog een keer omdat het toch handige info is:

Als je "laggÿ" performance hebt op: Highrise - Subbase - Favela - Estate - Rundown terwijl de andere maps vloeiend lopen dan maak je waarschijnlijk gebruik van een ATI videokaart.

Ondanks dat het niet een graphics issue lijkt is het het wel.

De volgende oplossing is getest en werkt, en trust me, het is fijn om ze soepel te kunnen spelen :)

- Ga naar je Modern Warfare 2 "Players" directory (bevindt zich in steam/steamapps/common etc)
- Open "config_mp.cfg" met kladblok en zoek naar "r_drawwater" Daar staat een waarde "1" achter. Verander dit naar "0".
- Safe de file en maak deze "Read Only"
- Geniet van een vloeiende performace op bovengenoemde mappen, en voor mijn gevoel zelfs een performance verbetering op de andere mappen ook.

ps: Water wordt nog steeds gewoon weergegeven. VAC zal je hiervoor niet bannen. En het levert ook geen problemen op in MP.
thanks super!! al mijn problemen zijn door jou post over. dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn0wblind schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:21:
[...]

Je snapt het niet hè. Het is wel degelijk 1 op 1. Als ik mijn muis twee keer achter elkaar met verschillende snelheden 15 centimeter naar rechts beweeg, staat de crosshair bij beide keren op dezelde plek.

Het pookje moet je niet 15 centimeter bewegen, maar "15 seconden". In zoverre komt er bij een controller meer timing kijken dan bij een muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:28:
[...]

Zodra er een UAV in de lucht is, ben je zonder silencer wel zichtbaar op het moment dat je schiet. Silencer en cold blooded maken je dan volkomen ontzichtbaar voor de radar. En je bent natuurlijk moeilijker te horen :)
In Hardcore is er geen radar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stategamer
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 14:46
bram1984 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:50:
[...]

In Hardcore is er geen radar..
UAV is online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unable to connect host, Unable to connect host, Unable to connect host.......zucht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SemperFidelis schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:06:
[...]

Haha, zo kun je het ook zien!

Maar ik ben een noobtuber al sinds CoD4.. ik ben zelfs een flagcanon (flagmonkey) user in UT.
In MW2 ben ik ook sinds dag 1 noobtuber.. het is gewoon mijn playstyle (slow hard hitting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 17:12:
Unable to connect host, Unable to connect host, Unable to connect host.......zucht :/
Idd heb ik ook.. lekker uurtje eerder naar huis ff wat CoD... niks hoor.. iets waar ik voor betaal doet het weer NIET..... schijtziek van...
Kan me niet herinneren dat ik dit soort dingen had vroeger met UT/Quake/Bf/eerdere cods...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 21:20
[...]

Ja maar dat is ook het voordeel bij softcore. Snap wel dat het handig is, natuurlijk, maar ik snap niet dat de meeste dit zo handig vinden bij hardcore, terwijl het bij softcore eigenlijk veel handiger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En die is bijna nooit online, dus slincer is een beetje nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Laatst online: 11-09 22:08
bram1984 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:49:
[...]

Je snapt het niet hè. Het is wel degelijk 1 op 1. Als ik mijn muis twee keer achter elkaar met verschillende snelheden 15 centimeter naar rechts beweeg, staat de crosshair bij beide keren op dezelde plek.

Het pookje moet je niet 15 centimeter bewegen, maar "15 seconden". In zoverre komt er bij een controller meer timing kijken dan bij een muis.
Dat ligt er ook maar net aan of je je accelerator gebruikt in je mouse drivers. Anders kom jij never nooit op dezelfde plek als je met verschillende snelheden 15cm naar rechts gaat.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 17:32:
[...]

Vergeet niet dat spelers in Hardcore over het algemeen veel meer op hun oren en ogen afgaan (dan dus niet de radar). En een gun met silencer hoor je niet (of alleen binnen een range iig).

Mijn ervaring is ook dat je zolang je niet rushed erg veel aan een silencer hebt in HC.

[ Voor 10% gewijzigd door Jarrean op 14-01-2010 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bull... als je in HC radar heb heb je een UAV. Als je vervolgens geen colblooded heb ben je dus volop zichtbaar. met of zonder silencer. Je kan Coldblooded dus niet weg laten in zo;n geval (of in de bovenstaande redenering.)
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 17:32:
[...]
Hmm, speel je duidelijk tegen andere tegenstanders dan ik. ik merk juist dat in (alle vormen van) HC er veel meer uav's in de lucht komen dan in softcore, omdat je gewoon lagere killstreaks haalt in HC.
Jarrean schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 17:38:
[...]

Vergeet niet dat spelers in Hardcore over het algemeen veel meer op hun oren en ogen afgaan (dan dus niet de radar). En een gun met silencer hoor je niet (of alleen binnen een range iig).

Mijn ervaring is ook dat je zolang je niet rushed erg veel aan een silencer hebt in HC.
+1, ik heb het zovaak gehad dat doordat de gun silenced was ik niet op tijd kon bepalen waar het schot vandaan kwam.

Tevens is een van de grote nadelen van silenced (namelijk minder damage) in HC weer opgelost doordat je meer damage doet in HC zelf.

Mijn advies:

Colblood + silenced altijd in HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Iemand zin in Spec Ops? Heb er nog een paar open staan die ik nog moet doen. Gamertag: GodShieldRevs

Ben nu online btw

-Bas

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 17:53:
[...]
Tevens is een van de grote nadelen van silenced (namelijk minder damage) in HC weer opgelost doordat je meer damage doet in HC zelf.
Silencer = Minder Range, niet Minder Damage !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
NeoMe schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:06:
[...]

Silencer = Minder Range, niet Minder Damage !
Er kwam een keer een plaatje voorbij (waarvan ik dacht dat de TS in het vorige topic had gezegd dat hij hem op zou nemen in de OP) met daarin de damage van veel wapens op verschillende ranges. Dat betekend dus dat als de range toeneemt, de schade minder wordt (in een soort van -----\_____ vorm).

Dus in feite doe je wel minder schade, en snel ook! En gezien ook de spread van een bullet toeneemt is het nog minder schade effectief.

edit:
Niet wat ik bedoelde, maar ook hier zie je weapon distance vs damage: link

[ Voor 17% gewijzigd door JaWSnl op 14-01-2010 18:30 ]

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:57

superwashandje

grofheid alom

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 17:53:
[...]

Hmm, speel je duidelijk tegen andere tegenstanders dan ik. ik merk juist dat in (alle vormen van) HC er veel meer uav's in de lucht komen dan in softcore, omdat je gewoon lagere killstreaks haalt in HC.
dit is natuurlijk niet per se waar. ik geloof dat ik mijn hoogste killstreak heb gehaald in HC:SD (ik ben dan ook behoorlijk slecht maargoed) de killstreaks tellen namelijk gewoon door tussen de rondes.

ik geloof alleen wel dat er meer mensen zijn in HC die UAV in hun killstreaks hebben omdat ie daar gewoon veel meer waard is dan in de normale "modus"

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Eindelijk, had ik een keer 24 killstreak met hardline pro aan, had ik net het level ervoor nuke uitgezet en er een UAV voor in de plaats gezet, DOM DOM DOM!!!!!!

Hopen dat ik snel weer een keer zo'n run krijg en mijn eerste nuke kan inzetten.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.