Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-05 10:16
Speel hier ook regelmatig HC op XBL (zonder mappacks) en zit meestal meteen een game. heel af en toe moet hij even zoeken en dan word je in een spel geplaatst waarbij je de timer al hoort :( eindig je daar dus met 0:0 waarmee je het volgde potje (hopelijk) iedereen domineert :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
R_W schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:22:
[...]

Welk gametype? Ik speel zelf altijd Domination en heb nooit problemen games te vinden op XBL. Ik heb ook geen mappacks.
Ik speel eigenlijk alleen maar TDM.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zijn die DLCs ergens anders goedkoper of is het een kwestie van Steam aanbiedingen in de gaten houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tv-d
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-06 22:31
Goedemorgen iedereen, ik zat net MW2 te spelen toen ik iets vaags meemaakte. Ik zat namelijk in een spel, toen de connection ineens verloren ging (ik was lvl 56, geen prestige). Toen ik vervolgens bij het home-menu kwam zag ik ineens dat ik lvl 70 was geen prestige en alle wapens had met alle attachments :S. Ook heb ik ineens bijna alle nametags, emblems en challenges, heel vaag dus. Nu is mijn vraag: kan ik nu niet gebanned worden voor hacken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:25
Nope.
Je zat waarschijnlijk in een gehackte server. Als je daar iemand killed ben je direct max level. Volgens mij zijn er ook servers waarbij dat al kan gebeuren als je alleen al joined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tv-d
  • Laatst online: 09-06 22:31
Wat lame, had het liever zelf allemaal unlocked..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-05 20:35
Hoi allemaal, ik weet niet precies of ik hier aan het juiste adres ben, maar ik heb net MW2 geinstalleerd op mijn laptop en het draait voor geen meter...

specs voldoen (volgens mij) ruim aan de systeemeisen:

Windows 7 64-bit
Intel i3-350m 2.26GHz
4GB DDR3 RAM
AMD Mobility Radeon ATI 5470 512MB

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Een beetje meer informatie kan geen kwaad. Draait het hele spel niet of draait alleen de online modus niet? Is het de framerate die ruk is of iets anders? Is het een legale versie? Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Waarom denk je dat het ruim aan de systeemeisen voldoet? Die videokaart is extreem low-end. Dus ik zou de grafische settings flink terug gaan schroeven als je probleem inderdaad framerate is, maar beantwoord de vragen van ElBarto eerst.

[ Voor 48% gewijzigd door R_W op 01-08-2011 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
Game is legaal, via steam gekocht. Spel draait op 1024x720, niet superhoog dus. Framerate zuigt, zowel online als offline.

Is mijn videokaart zo slecht ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-06 18:19

superwashandje

grofheid alom

als je lager gaat zit je aan intel integrated shit. dus goed voor 3d games zou ik hem niet noemen nee.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:11
Ik merk vooral bij de 1e keer zoeken naar een game dat hij bezig gaat met: 50< 60< tot 150<...
na minuutje ongeveer vind hij een game en kan ik gewoon spelen.
Als ik daarna weer zoek naar een game vind ik er direct 1.
2 maatjes van me hebben hetzelfde ook alleen bij de 1e keer als het spel is opgestart.

Vreemde irritante bug m.i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
wikacota schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 15:44:
Ik merk vooral bij de 1e keer zoeken naar een game dat hij bezig gaat met: 50< 60< tot 150<...
na minuutje ongeveer vind hij een game en kan ik gewoon spelen.
Als ik daarna weer zoek naar een game vind ik er direct 1.
2 maatjes van me hebben hetzelfde ook alleen bij de 1e keer als het spel is opgestart.

Vreemde irritante bug m.i.
Dit heb ik ook, had al even zitten googlen, en het blijkt dat het vrij makkelijk te verhelpen is.
Als je namelijk eerst een private match doet (wel tot het einde, dus niet halverwege zelf de game beeindigen) kan het spel daarna gewoon games vinden.

Dus als ik die bug tegenkom start ik gewoon een sabotage match op Rust, die is na 20 sec afgelopen en dan kan ik gewoon spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie_NL
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-06 22:04
Ben ik gisteren in een stomme hacked server geweest ( ik joinde dus zijn game, public) zijn na afloop al mijn attachments weg en bij alle classes stond www.mw2hack.tk (niet klikken!, rickrolled website)
bijv. met me uzi had ik al honderden kills gemaakt en alles unlocked, nu staan alle wapens weer op 0. :(
Degene heette Trolololololol maar goed, dit is zo te veranderen natuurlijk.

ik moest het even kwijt.

EDIT: op de pc.

[ Voor 16% gewijzigd door Birdie_NL op 07-08-2011 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

brndst schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 12:03:
Ben ik gisteren in een stomme hacked server geweest ( ik joinde dus zijn game, public) zijn na afloop al mijn attachments weg en bij alle classes stond www.mw2hack.tk (niet klikken!, rickrolled website)
bijv. met me uzi had ik al honderden kills gemaakt en alles unlocked, nu staan alle wapens weer op 0. :(

ik moest het even kwijt.
Welk platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie_NL
  • Laatst online: 14-06 22:04
op de pc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
brndst schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 12:03:
Degene heette Trolololololol maar goed, dit is zo te veranderen natuurlijk.

ik moest het even kwijt.

EDIT: op de pc.
Damn dit had ik ook!
Had alle perks op Pro en bijna alle camo's.
Kreeg met geen mogelijkheid mijn back-up teruggezet.
Dan maar prestige 9 ingedoken.

Een mod hier en daar is leuk maar dit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
Iemand anders gisteravond ook problemen met connecten met een party op de PC?
Kan iemand anders ook uitleggen of het wel mogelijk is om een volledige backup terug te zetten en hoe dat moet?

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Hoe vaak zijn er DLC sales? Vindt 28 euro voor 2 map packs een beetje teveel.
En is er een mogelijkheid om alt-tab weer aan te zetten als je in-game zit?

[ Voor 33% gewijzigd door Olaf van der Spek op 18-08-2011 16:53 ]

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:28

steveman

Comfortabel ten onder

Weet iemand waarom de lekkende gastank bij mij géén "warme lucht"-effect geeft?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AuKEC.jpg

Ik zie alleen van die gare wolkjes :(

Eerder, géén idee wanneer het voorbij gegaan is, zag dit er anders uit.

Ook bij explosies zie ik nu geen vervormde lucht meer er om heen, dit was eerder wel zo.

Ingame staan de instellingen steeds op maximaal, dus ik vermoed dat er iets niet goed staat in het NVidia Control panel... maar wat?

AHA! r_distortion 1 is wat ik zocht! Om een of andere reden stond ie op 0 :S

[ Voor 7% gewijzigd door steveman op 18-08-2011 23:06 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-06 16:09
Ik dacht vandaag ik probeer sinds een tijdje weer eens een potje.

Maar er is niemand online (0 total players online).

Ik kan dus geen multiplayer spelen.
Zit iedereen op de mappack dan? Of zou er een storing zijn?
Wordt dit spel uberhaupt nog wel gespeeld?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de PS3 vond ik laatst zo weer een game. Alleen het eerste potje klapte 'ie er gelijk weer uit door een host migration en het volgende potje barste van de tubers. Je mist er weinig aan dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Ik speel nog wel regelmatig op de PS3, gaat opzich goed, maar ik speel voorn FFa en Tdm, wel kwam ik weer een paar slimmerikken tegen die aan het boosten waren.. dat snap ik dus echt niet he, binnenkort komt MW3, waarom zou je in hemelsnaam gaan boostem om wat embleempjes te scoren (zowiezo kansloos hoor).

Terwijl het meerdendeel van de spelers volgens mij ooit in hacked lobby's terecht zijn gekomen, ze gebruiken bijna allemaal het spinning prestige emblem.

Maar desondanks speel ik nog wel een hoop leuke potjes hoor, ik ben alleen wel toe aan MW3

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WIETJUNK
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-03-2019
De laatste week is het hacken op de ps3 mw2 explosief toegenomen, al die droevige gasten die met continu uav lopen (cold blooded ook zichtbaar) en super stopping power en weet ik wat voor troep nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 20:12
Als je dit spel op de PC wilt spelen, raad ik AlterIW van harte aan. Het werkt vrij goed en hackers ben ik zelf in uren spelen nog weinig tegengekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Ik heb al tijden geen hacker meer gezien op de PS3? ik dacht ook dat dit niet meer mogelijk was?

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WIETJUNK
Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:47:
Ik heb al tijden geen hacker meer gezien op de PS3? ik dacht ook dat dit niet meer mogelijk was?
Na die update was het ook over met de meeste hacks zoals onzichtbaar zijn en al die care-packets maar die super uav en super stopping power waren er al vrij snel weer en de laatste tijd kom ik er wel elk potje 1 tegen(ze weten elke keer precies waar je zit terwijl je met ninja pro en cold blooded pro speelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:28

steveman

Comfortabel ten onder

TheProf82 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:37:
Als je dit spel op de PC wilt spelen, raad ik AlterIW van harte aan. Het werkt vrij goed en hackers ben ik zelf in uren spelen nog weinig tegengekomen!
Ben ik met je eens.

Maar helaas is men door de initiële golf aan cheaters* wel erg snel geneigd om te kicken of zelfs bannen als je lekker gaat. (Ik beschouw het maar als irritant compliment)

Nu met het anti-cheat-systeem aan 't werk gaat het inderdaad erg goed :)

*Nog voor anti-cheat was het mogelijk om killcams op te nemen en te posten op het forum, dit was mijn bijdrage YouTube: Kanaal van cheaterBuster1982 /nolifepats :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Aangezien MW3 uitkomt, heb ik besloten mijn Black Ops in de 360 weer eens te verruilen voor MW2. Even in de juiste sfeer raken en weer wennen aan de besturing. Ondanks dat het beide CODs zijn, zitten er zeker nuance verschillen in de besturing.

Nu ik MW2 weer speel, merk ik eigenlijk dat ik deze veel leuker dan BO vind. Jammer dat ik daar nu pas weer achter kom. De wapens en velden bevallen mij echt veel beter. Hopelijk trekt MW3 deze lijn door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:57

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ben sinds gister bezig met een maat om alle Special Ops op Veteran te halen, maar sommige zijn dan toch nog best lastig.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ild
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-01-2024

Ild

Ik ben ineens alles kwijt. Na lange tijd nog is gespeeld met vrienden, 2 weken later nog is opstarten en zien dat ik weer lvl 1 ben en alles weg is. :(

Moet ik dan >400u gespeeld hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 09:51

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ben ik de enige, of vind ik echt niemand online op PC ? Ik heb hem vandaag gekocht en ik vind werkelijk niemand. Op alteriwnet kon ik wel vlot spelen, dus aan men NAT of iets dergelijks ligt het niet... :?

edit: hmm... Na een half uurtje zoeken vond hij eindelijk een match, nu gaat het heel wat vlotter :Y

[ Voor 19% gewijzigd door Mavamaarten op 31-10-2011 00:03 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Laatst online: 03-06 20:12
AlterIWNet is de enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Meen ergens gelezen te hebben dat er binnenkort een uitbreiding komt voor MW2.. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Laatst online: 18-06 10:31
3XPER7 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 04:45:
Meen ergens gelezen te hebben dat er binnenkort een uitbreiding komt voor MW2.. :Y
Genaamd MW3? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Succesful troll is succesful! :+

/All kidding aside.. * Fid3lity is niet erg blij met de beelden van MW3 footage en vind het jammer dat er zo weinig innoverends gebeurt :Y

[ Voor 29% gewijzigd door Fid3lity op 31-10-2011 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de beelden is dan ook niet te zien wat er allemaal is veranderd. Ik zou zeggen; doe wat research en je zal zien dat er genoeg nieuwe dingen in zitten. Daarnaast ben ik blij dat ze de basis hetzelfde hebben gelaten, aangezien keer op keer bewezen is dat deze de oorzaak is van het succes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Laatst online: 18-06 10:31
3XPER7 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:41:
[...]

Succesful troll is succesful! :+

/All kidding aside.. * Lunaticc is niet erg blij met de beelden van MW3 footage en vind het jammer dat er zo weinig innoverends gebeurt :Y
Ach ja, het werkt wel weer.. ik ga 'm in ieder geval bestellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Hmm,steam is nu MW2 aan het bijwerken, nou ja 12GB lijkt eerder op een complete reinstall :) Meer mensen dit opgemerkt en/of patch notes gevonden?

[ Voor 34% gewijzigd door Frentik op 01-11-2011 23:54 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-06 11:06
Ik ben aardig noob en heb gisteren voor het eerst MW2 online gespeeld op de PS3. Wel vaker gespeeld single game. Nu heb ik een paar vraagjes.

Is er geen mogelijkheid om als noob met andere noobs te spelen? :P Dus dat niet de rest van alle spelers in de game lvl 70 is?

Spelen PS3, X-box en PC samen op een server? Hebben PC spelers dan niet ontzettend veel voordeel?

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
virtualJac schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:59:
Ik ben aardig noob en heb gisteren voor het eerst MW2 online gespeeld op de PS3. Wel vaker gespeeld single game. Nu heb ik een paar vraagjes.

Is er geen mogelijkheid om als noob met andere noobs te spelen? :P Dus dat niet de rest van alle spelers in de game lvl 70 is?

Spelen PS3, X-box en PC samen op een server? Hebben PC spelers dan niet ontzettend veel voordeel?
Volgens mij zijn er sowieso niet veel n00bs meer in MW2. De game is al twee jaar oud. Kun je beter MW3 pakken. Daar gaan de meeste spelers deze week mee beginnen.

De platforms zijn gescheiden. Dus nee, je speelt niet tegen PC spelers en ook niet tegen Xbox spelers.

• QuoRocks
  • Laatst online: 31-05 12:00
Mavamaarten schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 22:27:
Ben ik de enige, of vind ik echt niemand online op PC ? Ik heb hem vandaag gekocht en ik vind werkelijk niemand. Op alteriwnet kon ik wel vlot spelen, dus aan men NAT of iets dergelijks ligt het niet... :?

edit: hmm... Na een half uurtje zoeken vond hij eindelijk een match, nu gaat het heel wat vlotter :Y
Is mij ook opgevallen sinds ik het spel weer eens wou spelen. Het duurt de eerste keer heel lang om een game te vinden. Het rare is dat ik gisteren niet hoefde te wachten, nadat ik het spel een tijdje idle op het hoofdmenu had staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 07:40
QuoRocks schreef op donderdag 10 november 2011 @ 21:09:
[...]

Is mij ook opgevallen sinds ik het spel weer eens wou spelen. Het duurt de eerste keer heel lang om een game te vinden. Het rare is dat ik gisteren niet hoefde te wachten, nadat ik het spel een tijdje idle op het hoofdmenu had staan.
Dit heb ik al tijden, de eerste keer een multiplayer game opstarten duurt erg lang maar daarna is het probleem weg. Erg suf.

Gisteren m'n computer opnieuw geinstalleerd. Even via steam een backup gemaakt van MW2 (11 GB), nieuwe windows 7 er op gezet, steam geinstalleerd, de backup gerestored, ging allemaal prima. Echter, wil ik hem net opstarten, gaat ie verdorie toch nog weer 11 GB downloaden, wat is dat nu weer voor een gepruts :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 07:40
Frentik schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 23:51:
Hmm,steam is nu MW2 aan het bijwerken, nou ja 12GB lijkt eerder op een complete reinstall :) Meer mensen dit opgemerkt en/of patch notes gevonden?
Damn, had je post niet gezien (vandaar mijn berichtje hierboven), ben toch blijkbaar niet de enige.

Alles wordt gewoon opnieuw opgehaald lijkt het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-06 08:38

Grudgie

PSN: Grudgie7

CoD 2 is bij steam 39,99 en bij de online shops rond de 22,99. Waarom is het bij steam zo duur? :S

En is het nog waard om dit spel aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

CoD2 zie ik bij Steam toch echt voor € 19,99 staan. Mocht je CoD1 plus CoD1-UO ook nog willen hebben kun je ook de CoD War Chest kopen voor € 29,99 dan heb je ze alle drie.

Mocht je CoD MW2 bedoelen, ja die is nog € 39,99.

[ Voor 10% gewijzigd door MegaTronics op 15-11-2011 08:52 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Douwe63 schreef op zondag 13 november 2011 @ 18:11:
Damn, had je post niet gezien (vandaar mijn berichtje hierboven), ben toch blijkbaar niet de enige.

Alles wordt gewoon opnieuw opgehaald lijkt het wel...
En nu wordt weer MW2 opnieuw gedownload.... k*t!%^$!

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
Voor degene die interesse hebben:

Op steam is mw2 50% off inclusief DLC.

http://store.steampowered.com/app/10180/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245699

Weet niet wat ze aan het doen zijn bij IW, maar de hele dag al last van lag...

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:15

faust2016

You yes have my shirt

Zijn die mappacks nog wel eens goedkoper geweest dan ~10 euro? Ik speel nog steeds wel eens MW2, maar 21 euro voor een paar extra maps vind ik een beetje te veel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
PC mensen: om 20.30 zijn we weer van plan om te knallen, kom kom :)

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-06 22:12
Lonestander schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 19:57:
PC mensen: om 20.30 zijn we weer van plan om te knallen, kom kom :)
aha, als jullie gaan knallen, stuur dan een dm naar me toe. dan kom ik zeker spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Dit is alweer een tijdje geleden, maar vind het nog altijd leuk om mijn eerste nuke terug te zien ;) .

Map: Wasteland
Set: Intervention + SPAS ( Throwing knife + Stun ).

Score: 25-0 :)

http://beta.xfire.com/videos/51da3e

[ Voor 3% gewijzigd door JimDB op 15-01-2012 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
questarey schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:45:
Op steam is mw2 50% off inclusief DLC.
Is MW2 momenteel niet aardig dood? Speelde zelf altijd HQ Pro maar er zijn nauwelijks games te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Olaf van der Spek schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:00:
[...]

Is MW2 momenteel niet aardig dood? Speelde zelf altijd HQ Pro maar er zijn nauwelijks games te vinden.
Bwa valt best mee. Veel mensen zijn na het kopen van Black Ops terug MW2 gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016
  • Laatst online: 18:15

faust2016

You yes have my shirt

Idd. Als ik TDM of Hardcore TDM aanklik zit ik binnen 3 seconden in een game. Andere spelmodes is echter wel heeeeel rustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
JimDB schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:41:
[...]

Bwa valt best mee. Veel mensen zijn na het kopen van Black Ops terug MW2 gaan spelen.
Maar inmiddels is MW3 uit... En BF3. En is het aantal MW2 spelers sterk gedaald.

[ Voor 9% gewijzigd door Olaf van der Spek op 17-01-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Olaf van der Spek schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:13:
[...]

Maar inmiddels is MW3 uit... En BF3. En is het aantal MW2 spelers sterk gedaald.
Ja dat wel maar zoals @faust2016 zegt, er zijn nog steeds genoeg hosts in TDM ( andere soorten nu idd wat minder ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
JimDB schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:37:
[...]

Ja dat wel maar zoals @faust2016 zegt, er zijn nog steeds genoeg hosts in TDM ( andere soorten nu idd wat minder ).
Klopt. Ik speelde echter HQ Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Olaf van der Spek schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 20:31:
[...]

Klopt. Ik speelde echter HQ Pro.
En heb je MW3 gekocht dan ?
Hoe is het server systeem daar eigenlijk ? Zoals op Black Ops ( Zelf kiezen ) of zoals op MW2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dedicated unranked.

Op de consoles gewoon hetzelfde verder.

edit: Dit kun je prima Googlen trouwens.

[ Voor 26% gewijzigd door bram1984 op 18-01-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Nope, dus ik kan je er weinig over vertellen. Ik dacht zoals in MW2.

[ Voor 5% gewijzigd door Olaf van der Spek op 18-01-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WIETJUNK
Beste gamers, op de ps3 zit het momenteel weer vol met mw2 hackers die met uav hack en wall hack rondlopen.
Het vervelende is ervan dat je dat kunt krijgen via een infection door in een private lobby te komen van zo'n NO SKILLS valsspeler.
Weet iemand hier een oplossing voor want op mw3 bieden ze me ook al die troep aan en bij mw1 is het helemaal een drama.
Groetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Je wil het vast niet horen, maar een 360 aanschaffen doet wonderen. Verder denk ik niet dat er veel te doen is aan al dat gehack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
ElBarto schreef op zondag 29 januari 2012 @ 18:56:
Je wil het vast niet horen, maar een 360 aanschaffen doet wonderen. Verder denk ik niet dat er veel te doen is aan al dat gehack.
PC blijft volgens mij nog steeds het beste doen ( Al zal 360 ook wel goed zijn :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Volgens mij zijn er meer hackers op de PC & Xdoos dan als op de PS3, ik ben trouwens op de PS3 nog nooit een hacker tegengekomen bij MW3

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor je portemonnee misschien ja. Ik heb beide staan, maar no way dat ik geld ga neertellen om online een spelletje te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Tsja ook WaW en MW1 zitten vol hackers op Xbox. Meestal is het tijdens de eerste twee jaar van een CoD hackervrij op Xbox maar daarna gaat het bergafwaarts. Dan heb ik alleen over echte hacks. Onzin als Xbox tekens in je naam zetten lukt die 12 jarigen altijd wel. :P

Ik speel nauwelijks oude titels. Nu af en toe BO maar MW2 echt nooit meer (nachtmerries van tubes :P). Dan zie je nul hackers op de Xbox. Itt tot de PC waar die scumbags regelmatig aanwezig zijn ook bij nieuwe games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450240

Iemand die quick scope =)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonathan
  • Laatst online: 26-04 20:55
Dus ik start voor het eerst in een jaar Modern Warfare 2 op op mijn ps3 ( ben nu vooral een pc gamer) en dan start het spel maar half op ! ik kom tot het scherm dat zegt Press Start en dan krijg ik een zwart beeld en kom weer in mijn XMB van de ps3! Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450240

Wat vinden jullie ervan?

Gameplay zuigt wat dit was only backreap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453554

Spam

[ Voor 97% gewijzigd door PWM op 03-04-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jab65
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-06 14:04
Mijn zoon speelt MW2 op de PS3 en was ineens al zijn achievements (prestige) kwijt en zag een melding dat hij "was owned by ....", of iets in die geest. Heb net gezocht maar kan zo snel niet vinden wat hier nu precies aan de hand is. Heeft iemand een linkje naar een beschrijving van wat hier aan de hand is en wat hier aan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Jab65 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:34:
Mijn zoon speelt MW2 op de PS3 en was ineens al zijn achievements (prestige) kwijt en zag een melding dat hij "was owned by ....", of iets in die geest. Heb net gezocht maar kan zo snel niet vinden wat hier nu precies aan de hand is. Heeft iemand een linkje naar een beschrijving van wat hier aan de hand is en wat hier aan te doen is?
Er zijn soms paar nare mensen die het leuk vinden om mensen te 'deranken'. Je wordt dan geinvite door hun of joined een match die gemod is. Hierbij krijg je dan negatief XP waardoor je ranks omlaag gaat of zelfs prestiges.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jab65
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-06 14:04
ThE_OwNeR schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:14:
[...]
Er zijn soms paar nare mensen die het leuk vinden om mensen te 'deranken'. Je wordt dan geinvite door hun of joined een match die gemod is. Hierbij krijg je dan negatief XP waardoor je ranks omlaag gaat of zelfs prestiges.
Kun je dit van te voren zien? En kan de boel hersteld worden? Kan er blijvende schade aangericht aan zijn account?
Nogmaals, of ik zoek verkeerd, of er staat hier weinig over op internet. (Waarschijnlijk het eerste :? ) Een link naar meer info wordt zeer op prijs gesteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Jab65 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:57:
[...]

Kun je dit van te voren zien? En kan de boel hersteld worden? Kan er blijvende schade aangericht aan zijn account?
Nogmaals, of ik zoek verkeerd, of er staat hier weinig over op internet. (Waarschijnlijk het eerste :? ) Een link naar meer info wordt zeer op prijs gesteld!
Het bestaat al een tijdje;

YouTube: MW2 De-ranking Lobby Scam

Gemodde lobbies zijn vaak gebruikt om in 1x 10e prestige te zijn, misschien dat je zoontje hier dus naar op zoek was en uiteindelijk een invite kreeg hiervoor. Maar ipv dat ze hem 10e prestige maakte, hebben ze hem gederanked.

Ik weet niet precies hoe het gebeurt is natuurlijk, meestal gaat het zo; valse beloftes en je uitlachen als je level 1 bent...

Qua herstellen weet ik het eerlijk gezegd niet, heb het zelf nooit meegemaakt. Misschien dat hij opnieuw zal moeten ranken.

[ Voor 6% gewijzigd door MonkeySleeve op 05-04-2012 15:39 ]

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WIETJUNK
yonathan schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:31:
Dus ik start voor het eerst in een jaar Modern Warfare 2 op op mijn ps3 ( ben nu vooral een pc gamer) en dan start het spel maar half op ! ik kom tot het scherm dat zegt Press Start en dan krijg ik een zwart beeld en kom weer in mijn XMB van de ps3! Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ?
Hier ook, als ik de game opstart krijg ik een zwart scherm en ga weer terug naar ps menu en dat is als ik aangemeld ben bij psn, wanneer ik spel opstart zonder psn kan ik gewoon spelen in singel player enz.
Ben ik gehackt, is psn gehackt of heb ik teveel gerookt.
Iemand info?
Groetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperzkillz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-02-2023
Wie wil is op Xbox met mij MW2 spelen? :p. Gamertag: Zniperzkillz

PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

FF MW2 opgestart :

MW3 is beter imo.

Anoniem: 325921

Ben weer terug gegaan naar MW2 en bevalt me prima ..Ik vind BO 2 echt een tegenvaller. Teveel lagcompensation ..Gelukkig zijn alle noob tube spammers weg uit MW2 en het speelt als een tierelier .Ik heb er echt veel plezier weer in

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 325921 op 27-12-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 494777

Laatste paar weken speel ik weer de originele MW en MW2 (PS3) , wat een verademing zeg! Inderdaad geen lag compensation en de maps zijn heerlijk. Ik heb afgezien van de maps een soort van gevoel van vrijheid en degelijkheid bij MW2.

Ik merk duidelijk een groot verschil in 'feeling' tussen de games waar Zampella en zijn team verantwoordelijk voor waren , vergeleken met MW3 en BO 2.

Ik blijf voorlopig bij MW2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Anoniem: 325921 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 13:45:
Ben weer terug gegaan naar MW2 en bevalt me prima ..Ik vind BO 2 echt een tegenvaller. Teveel lagcompensation ..Gelukkig zijn alle noob tube spammers weg uit MW2 en het speelt als een tierelier .Ik heb er echt veel plezier weer in
Elke keer als ik nog eens MW2 opstart zit het ofwel vol met tubers of knifers :(

Een nuke zit er precies niet meer in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Wat is er nu weer mis met een knife?

[ Voor 5% gewijzigd door Olaf van der Spek op 21-01-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Het is gewoon hatelijk wanneer mensen gewoon de hele tijd rondlopen met een knife ( Marathon + Lightweight + Commando + Tactical Knife :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jij hebt duidelijk MW2 niet gespeeld.
Anoniem: 494777 schreef op maandag 31 december 2012 @ 00:21:
Laatste paar weken speel ik weer de originele MW en MW2 (PS3) , wat een verademing zeg! Inderdaad geen lag compensation en de maps zijn heerlijk. Ik heb afgezien van de maps een soort van gevoel van vrijheid en degelijkheid bij MW2.

Ik merk duidelijk een groot verschil in 'feeling' tussen de games waar Zampella en zijn team verantwoordelijk voor waren , vergeleken met MW3 en BO 2.

Ik blijf voorlopig bij MW2!
Het is haast hilarisch hoe smaken hierin verschillen. MW kan ik inkomen, maar MW2? Serieus? Ik blijf het zeggen: een gedrocht, en niet meer dan dat. Een ongebalanceerde kolerezooi met ontieglijke schijtmaps waar altijd wel weer ergens een vervelende campende sniper zit of een mongool met een mes als een idioot in de rondte rent. Om over OMA maar te zwijgen. Wat een fouten zitten er in die game zeg, niet normaal (hebben ze trouwens die steen op Fuel nu al eens gefixed?). IW is echt te ver doorgedraafd in haar enthousiasme, wat eigenlijk de doodsteek voor deze game is geweest (verkooptechnisch bedoel ik inderdaad niet),

[ Voor 76% gewijzigd door bram1984 op 22-01-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Ik vind juist BO (zowel 1 als 2) onspeelbaar door de lag compensation. Ik vermoed dat ongeveer de helft van de deaths die ik in die games pak in de MW serie geen deaths zijn. Bovendien zijn de spawns echt lachwekkend slecht (Hijacked in BO2 :X ).

Wat jij fouten noemt zijn trouwens gewoon features. Dat jij ze niet waardeert, prima, maar schaal het niet hetzelfde in als bugs en exploits.

[ Voor 10% gewijzigd door ElBarto op 22-01-2013 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:54:
Grapjas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
bram1984 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:54:
[...]

[...]

Het is haast hilarisch hoe smaken hierin verschillen. MW kan ik inkomen, maar MW2? Serieus? Ik blijf het zeggen: een gedrocht, en niet meer dan dat. Een ongebalanceerde kolerezooi met ontieglijke schijtmaps waar altijd wel weer ergens een vervelende campende sniper zit of een mongool met een mes als een idioot in de rondte rent.
Op zich valt het spel nog wel mee, met dedicated servers erbij zou het spel nog wel een topper zijn, maar misschien is dat ook gewoon omdat MW2 voor mij veel vernieuwing bracht aangezien ik nooit MW heb gespeeld.
Dan zou je toch wel van de knife runners moeten afweten ! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
JimDB schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:12:
Dan zou je toch wel van de knife runners moeten afweten ! :/
Mwa, had eigenlijk alleen last van tubers (en snipers).
Had zelf veel te weinig knife kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Olaf van der Spek schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:58:
[...]

De laatste tijd (de laatste 10 games die ik gespeeld heb) heb ik niet veel last gehad van tubers, maar ja, dat varieert natuurlijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Olaf van der Spek schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:58:
[...]

Het heeft weinig met je eigen knife kills te maken, of je legt het verkeerd uit.

Het gaat om tegenstanders die continue met marathon, commando en tactical knife rondrennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Weet ik, was om aan te geven dat ik dat zelf niet deed. Ik had vaak lightweight, marathon en een UMP ofzo. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-06 14:26
Haal dit topic toch maar weer een keer omhoog maar zijn er nog mensen die MW2 op de PS3 spelen. Hoe bevalt het? Zijn er hacker op de PS3 en hoe zit het met het aantal mensen wat er nog op online is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:35

g0tanks

Moderator CSA
Gisteren Modern Warfare 2 weer opgestart voor het eerst sinds 2010. Ik had het niet verwacht, maar er zijn nog voldoende lobbies te vinden (PC) en het is nog erg vermakelijk. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Hahaha vroegah veel op de xbox 360 gespeeld. Ik heb al enige tijd een pc en even op Steam gekeken maar inclusief dlc nog 50 euro.
Waren er veel mensen online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:35

g0tanks

Moderator CSA
Ongeveer 700 mensen wereldwijd. Niet bijzonder veel, maar als je zoekt naar TDM kan je vrij snel een lobby vinden.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:54
Gisteren MW2 weer eens geinstalleerd en er zijn warempel nog steeds lobby's te vinden. Ben ook nog geen enkele cheater tegengekomen. Speelt gewoon lekker :)

Maar het aantal lobby's is natuurlijk wel beperkt. Dus ik ben even gaan googlen op MW2 2018 en toen kwam ik iets tegen van IW4X. Hiermee kunnen mensen schijnbaar zelf servers opzetten voor MW2.

Ik ben alleen even benieuwd of er hier mensen zijn die dit ook gebruiken. Ik ken het namelijk niet en wil mijn hagelnieuwe pc niet gelijk voorzien van allerlei software met wellicht de nodige extra crap die je niet nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13:27
ik zag ergens dat MW2 beschikbaar komt voor XBOX binnenkort, zou dit dan ook voor de PS4 komen net als MW1 remasterd?

Heb me met de vorige remasterd versie goed vermaakt.

Kan er op het internet vrij weinig over vinden wat recent is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-06 15:30
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 17:36:
ik zag ergens dat MW2 beschikbaar komt voor XBOX binnenkort, zou dit dan ook voor de PS4 komen net als MW1 remasterd?

Heb me met de vorige remasterd versie goed vermaakt.

Kan er op het internet vrij weinig over vinden wat recent is...
MW2 is inderdaad backwards compatible gemaakt voor de XBOX One, dus oude 360 disk erin en gaan. Over een remaster zijn er vooralsnog alleen geruchten te vinden. Zo was verscheen er een versie voor de XBOXO en PS4 op Amazon Italie met een release van 30 april. Maar dat is later weggehaald en 30 april ook al verstreken. Wie weet misschien later, Actiblizzard kennende hoogst waarschijnlijk ooit want al is de koe dood ze krijgen er nog wel een pakje melk uit.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste