Odysseus253 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:54:
Voor de geïnteresseerden: alle Modern Warfare games zijn voor de helft van de prijs te koop op Steam.
Dat houdt in:
MW: 12,49 euro
MW2: 19,99 euro
Resurgence en Stimulus Package: 6,99 euro per stuk
Vorige week MW2 voor de volle mep op steam gekocht.. Bah..
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Mooie montage!Vraaag schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:46:
Editor is klaar met editten, resultaat:
YouTube: Hitman: A MW2 PC Montage
Is dat een mod met die Little Bird trouwens
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Anoniem: 337891
Had hem vorige week gekeken maar vergeten te zeggen dat ik hem cool vond. Mooie montage. Je overgangen zijn goed en ik vind die waterachtige blur super om te zien. Dat je ook nog af en toe iemand omlegt is zeker een plus.Vraaag schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:46:
Lekker raoul, ziet er weer goed uit.Vraaag schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:46:
Thanks, is inderdaad een mod.steveman schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:55:
[...]
Mooie montage!
Is dat een mod met die Little Bird trouwens
Vorige week?Anoniem: 337891 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:10:
[...]
Had hem vorige week gekeken maar vergeten te zeggen dat ik hem cool vond. Mooie montage. Je overgangen zijn goed en ik vind die waterachtige blur super om te zien. Dat je ook nog af en toe iemand omlegt is zeker een plus.
Ik vond de kleuren juist wel wat hebben, het is een beetje een "movie" geworden en die kleuren vind ik daar erg bijpassen, maar ieder zijn eigen mening.vinom schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:01:
Je kills zijn lekker, maar de kleuren vind ik niks. Die uber slowmo kills zijn wel vet.
De kleuren moet je van houden, soms vond ik het wat moeilijk zichtbaar maar je creeerde echt wel een sfeer!
Maar heel mooi gedaan, geen idee hoe je het doet maar je doet het goed!
Quickscoping, tis maar wat je lekker vindtvinom schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:01:
Je kills zijn lekker, maar de kleuren vind ik niks. Die uber slowmo kills zijn wel vet.
why not? dat is toch de oplossing?Sn0wblind schreef op zondag 12 juni 2011 @ 20:53:
Als ik porten forward voor de game staat nat type wel op open maar vind alsnog niks.
zou het inderdaad moeten zijn maar ik vind maar geen enkele game, nu opeens met DMZ aan ook niet meer, Al heb ik DMZ liever niet aan op mijn router.
Koop geen dlc's voor mw2. Ik kon nooit meer lobbies vinden nadat ik Resurgence had gekocht, moest altijd met parties spelen.Odysseus253 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:54:
Voor de geïnteresseerden: alle Modern Warfare games zijn voor de helft van de prijs te koop op Steam.
Dat houdt in:
MW: 12,49 euro
MW2: 19,99 euro
Resurgence en Stimulus Package: 6,99 euro per stuk
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
IWnet is inderdaad waardeloos, gelukkig schijnt het dat we weer dedicated servers krijgen in MW3.Sc0rPi0N schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:56:
gisteren geen 1 game kunnen vinden.
Is alteriwnet een goed alternatief of?
Dacht dat er nog wel voldoende gamers in mw2 zouden zitten maar TDM / FFA /HC TDM totaal niets kunnen vinden.
Had weer eens willen knallen met de Scar-H en Tar-21.
Ook jammer dat geen enkele partij zich geroepen voelt om updates te fabrieken.
En idd als ik kijk naar de dlc's en hoevaak ik daarin gespeeld hebt.?? Paar keer voor 13 euro x 2 per stuk(!)
[ Voor 71% gewijzigd door Frostbite op 14-06-2011 12:02 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Euhm even geen bron bij de hand maar ik dacht MW3 net als MW2 geen dedicated servers krijgt?Terminus schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:57:
IWnet is inderdaad waardeloos, gelukkig schijnt het dat we weer dedicated servers krijgen in MW3.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Alteriwnet heeft wel een serverbrowser voor MW 2. Het stikt er alleen van de cheaters. Je zal regelmatig een aimbotter en/of wallhacker tegenkomen. Ik gebruik het zelf alleen als ik zin heb om monsterlijke KDR's en scores te halen met een wallhack. Er zijn daar nog wel zat actieve servers te vinden daar.
[ Voor 20% gewijzigd door Springstof op 14-06-2011 12:37 ]
Ik wel, alleen was er gisteren wel een flinke storing op Steam, waardoor niemand een game kon vonden (of in mijn geval zelfs niet kon inloggen). Het duurt even de eerste keer, potjes daarna worden wel snel gevonden.Terminus schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:57:
[...]
IWnet is inderdaad waardeloos, gelukkig schijnt het dat we weer dedicated servers krijgen in MW3.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dedi's? Ik heb gisteren nog een interview met Bowling zitten kijken, waarin hij het alleen maar over matchmaking heeft. Volgens mij komen er helemaal geen dedi's.Terminus schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:57:
[...]
Wat is je steam id?Springstof schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:33:
Alteriwnet heeft wel een serverbrowser voor MW 2. Het stikt er alleen van de cheaters. Je zal regelmatig een aimbotter en/of wallhacker tegenkomen. Ik gebruik het zelf alleen als ik zin heb om monsterlijke KDR's en scores te halen met een wallhack. Er zijn daar nog wel zat actieve servers te vinden daar.
Wat is je steam id? (dan zet ik je ff in mijn blacklistSpringstof schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:33:
ze zijn er wel maar het is verdomd lastig MW2 connectie te laten maken. gaat mijn post eerder op deze pagina ook over.Sc0rPi0N schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:00:
inderdaad beter om gewoon zelf een server te kunnen kiezen.
Is alteriwnet een goed alternatief of?
Dacht dat er nog wel voldoende gamers in mw2 zouden zitten maar TDM / FFA /HC TDM totaal niets kunnen vinden.
Had weer eens willen knallen met de Scar-H en Tar-21.
Ook jammer dat geen enkele partij zich geroepen voelt om updates te fabrieken.
En idd als ik kijk naar de dlc's en hoevaak ik daarin gespeeld hebt.?? Paar keer voor 13 euro x 2 per stuk(!)
Wees er trots opSpringstof schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:33:
[...]

[ Voor 24% gewijzigd door Sn0wblind op 14-06-2011 14:39 ]
Welk platform? Ik heb op de Xbox geen problemen games te vinden (meestal Domination).mickjuh schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:02:
Laatst weer eens MW2 geïnstalleerd na veel Black Ops te hebben gespeeld maar kwam er al snel achter dat het zoeken naar servers wel heel moeilijk gaat. Bepaalde game types konden helemaal geen servers meer vinden. Voor HC TD vond hij wel weer snel een server.
[ Voor 8% gewijzigd door R_W op 14-06-2011 16:53 ]
If it ain't broke, don't fix it
ik kan dus echt helemaal niks vinden, paar keer wel gelukt met router op DMZ maar werkt ook niet meerBerreber schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 18:25:
Huh? op pc ook totaal geen problemen mee.
Echt heel jammer.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Net nog een paar potjes gedaan en die gingen best goed
Een paar kratjes met predators
Ik mis die dingen in BO.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
PC. Was overigens afgelopen zaterdag avond. Misschien dat het op andere dagen beter gaat. Maar in een paar speltypen kwamen we gewoon niet in. Hij vond daar geen servers. Bij bijvoorbeeld HC TD vond hij wel erg snel een server.Berreber schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 18:25:
Huh? op pc ook totaal geen problemen mee.
Room is binnen enkele seconden gevonden.
Was wel een beetje jammer dat ik op een of andere manier niet raak kon schieten, net alsof ik weer op een oude muis met balletje aan het spelen was
Klopt, het vinden van een game viel reuze mee en ging meestal ook in 1x goed. Jammer was alleen dat na iedere match er toch wel iemand uit de lobby gegooid werd waardoor er eerst weer een nieuwe party gemaakt moest worden wat toch redelijk wat tijd kost omdat er met 9 man er altijd wel iemand "even" drinken halen is.MicScott schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:14:
Gisteren met een party van 9 man ground war gedaan en ik moet zeggen dat we telkens bijna meteen raak hadden! Viel me heel erg mee.
Dat idee had ik ook, iedere potje zat ik weer te vechten met het wapen en ik heb alle noob-guns uit mijn lijst geprobeerd (ACR/ump/Aug) maar het wilde maar niet vlotten. Ik geloof dat ik 1x harriers gehaald heb en voor de rest niet verder gekomen ben dan een 3 killstreakWas wel een beetje jammer dat ik op een of andere manier niet raak kon schieten, net alsof ik weer op een oude muis met balletje aan het spelen was
En toen we op highrise iedere 10 sec een airstrike/harrier/chopper tegen kregen hield ik het maar weer voor gezien
Volgens mij hebben we die nog wel gewonnen.Frentik schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:34:
[...]
Klopt, het vinden van een game viel reuze mee en ging meestal ook in 1x goed. Jammer was alleen dat na iedere match er toch wel iemand uit de lobby gegooid werd waardoor er eerst weer een nieuwe party gemaakt moest worden wat toch redelijk wat tijd kost omdat er met 9 man er altijd wel iemand "even" drinken halen is.
[...]
Dat idee had ik ook, iedere potje zat ik weer te vechten met het wapen en ik heb alle noob-guns uit mijn lijst geprobeerd (ACR/ump/Aug) maar het wilde maar niet vlotten. Ik geloof dat ik 1x harriers gehaald heb en voor de rest niet verder gekomen ben dan een 3 killstreak![]()
En toen we op highrise iedere 10 sec een airstrike/harrier/chopper tegen kregen hield ik het maar weer voor gezien
hmm, das best wel raar.Sn0wblind schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 18:36:
[...]
ik kan dus echt helemaal niks vinden, paar keer wel gelukt met router op DMZ maar werkt ook niet meer
Soms heb ik wel dat het zoeken oneindig lang duurt, maar dan stap ik even uit de lobby en ga er opnieuw in, problemen weg.
*OFFTOPIC* call of duty mag jullie gewoon niet
If it ain't broke, don't fix it
Is dit alleen zo erg op de PC of ook op de consoles?
Eén ding weet ik zeker: Ze zullen mij niet meer op MW3 vinden.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Jups die heb je ook nog op de PS3. Kan me er niet zo druk om maken. Tis een optie dus gebruik van maken is niet cheaten of lame.RobinNL schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 01:43:
Is het momenteel op de consoles ook al zo diep gezonken met al die n00btubers? Op de PC kun je niet eens meer normaal een potje spelen zonder dat je gen00btubed wordt. Meestal zijn er 2-6 mensen (van de 12) die dit doen. Dan verlang je toch weer naar de servers waar je dit attachment kan uitzetten.
Is dit alleen zo erg op de PC of ook op de consoles?
Eén ding weet ik zeker: Ze zullen mij niet meer op MW3 vinden.
Anoniem: 245699
Oja, en elke lobby closes bijna na een potje. Wat is er gebeurd?
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 245699 op 17-06-2011 17:11 ]
wat ik vooral merk als ik mw2 nu nog eens speel is dat de verbinding erg slecht is als je uiteindelijk een keer een game gevonden hebt. de lag is niet te houden. + als ik net uit een game gegaan ben omdat er alleen maar lamers zitten te kloten en ik opnieuw een andere zoek word je er 10x achter elkaar gewoon weer ingegooid. je kan niets kiezen en dat is erg frustrerend nu ik BO gewend ben
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Anoniem: 245699
Iemand een oplossing hiervoor?
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Nu zag ik dat er twee map packs beschikbaar waren. Gaat het enig verschil maken wanneer ik deze aanschaf? Of zijn de meeste MW2 spelers gewoon overgestapt naar BO?
Ja, als je de 2 mappacks koopt, kom je in de queue met mensen die die mappacks ook hebben, er zijn dan gewoon meer queue´s beschikbaar. Zelfs dan duurt het nog lang hoor, denk dat het bij mij een minuut of 5 duurt en dan kan ik spelen. Er blijven daarna wel steeds lobby´s gevonden worden (als in wel instant).Ryan_ schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 08:47:
Ik heb van het weekend ook maar eens COD:MW2 gekocht maar merk toch wel dat het vrij lang duurt voordat een match kan beginnen.
Nu zag ik dat er twee map packs beschikbaar waren. Gaat het enig verschil maken wanneer ik deze aanschaf? Of zijn de meeste MW2 spelers gewoon overgestapt naar BO?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
* PSN=Chef_NL** *
Ik speel trouwens op de PC
* PSN=Chef_NL** *
Uhm, er zijn juist minder queue's beschikbaar toch? Hij zoekt voorzover ik weet alleen spelers die dezelfde mappacks hebben als jij. De ervaring leert dat dat er veel meer spelers zonder mappacks zijn dan spelers met. Ik heb zelf de mappacks van mijn harde schijf gegooid omdat wachten anderhalve eeuwigheid duurde. Dient wel gezegd te worden dat dat de laatste tijd sowieso vaak het geval is en ik de mappacks vrij recent (bij de laatste deal) heb aangeschaft. Bovendien houdt een lobby het nauwelijks nog langer dan een potje vol (op de 360 tenminste).MeNTaL_TO schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 09:31:
[...]
Ja, als je de 2 mappacks koopt, kom je in de queue met mensen die die mappacks ook hebben, er zijn dan gewoon meer queue´s beschikbaar. Zelfs dan duurt het nog lang hoor, denk dat het bij mij een minuut of 5 duurt en dan kan ik spelen. Er blijven daarna wel steeds lobby´s gevonden worden (als in wel instant).
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Welk gametype? Ik speel zelf altijd Domination en heb nooit problemen games te vinden op XBL. Ik heb ook geen mappacks.ElBarto schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:17:
[...]
Uhm, er zijn juist minder queue's beschikbaar toch? Hij zoekt voorzover ik weet alleen spelers die dezelfde mappacks hebben als jij. De ervaring leert dat dat er veel meer spelers zonder mappacks zijn dan spelers met. Ik heb zelf de mappacks van mijn harde schijf gegooid omdat wachten anderhalve eeuwigheid duurde. Dient wel gezegd te worden dat dat de laatste tijd sowieso vaak het geval is en ik de mappacks vrij recent (bij de laatste deal) heb aangeschaft. Bovendien houdt een lobby het nauwelijks nog langer dan een potje vol (op de 360 tenminste).
Jup, al tijden...Anoniem: 362831 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 16:08:
zit iemand hier op AlterIWNet?
---RAWE CEEK!!!---
Ik speel eigenlijk alleen maar TDM.R_W schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:22:
[...]
Welk gametype? Ik speel zelf altijd Domination en heb nooit problemen games te vinden op XBL. Ik heb ook geen mappacks.
Je zat waarschijnlijk in een gehackte server. Als je daar iemand killed ben je direct max level. Volgens mij zijn er ook servers waarbij dat al kan gebeuren als je alleen al joined.
specs voldoen (volgens mij) ruim aan de systeemeisen:
Windows 7 64-bit
Intel i3-350m 2.26GHz
4GB DDR3 RAM
AMD Mobility Radeon ATI 5470 512MB
Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?
[ Voor 48% gewijzigd door R_W op 01-08-2011 21:41 ]
Is mijn videokaart zo slecht ja?
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
na minuutje ongeveer vind hij een game en kan ik gewoon spelen.
Als ik daarna weer zoek naar een game vind ik er direct 1.
2 maatjes van me hebben hetzelfde ook alleen bij de 1e keer als het spel is opgestart.
Vreemde irritante bug m.i.
Dit heb ik ook, had al even zitten googlen, en het blijkt dat het vrij makkelijk te verhelpen is.wikacota schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 15:44:
Ik merk vooral bij de 1e keer zoeken naar een game dat hij bezig gaat met: 50< 60< tot 150<...
na minuutje ongeveer vind hij een game en kan ik gewoon spelen.
Als ik daarna weer zoek naar een game vind ik er direct 1.
2 maatjes van me hebben hetzelfde ook alleen bij de 1e keer als het spel is opgestart.
Vreemde irritante bug m.i.
Als je namelijk eerst een private match doet (wel tot het einde, dus niet halverwege zelf de game beeindigen) kan het spel daarna gewoon games vinden.
Dus als ik die bug tegenkom start ik gewoon een sabotage match op Rust, die is na 20 sec afgelopen en dan kan ik gewoon spelen
bijv. met me uzi had ik al honderden kills gemaakt en alles unlocked, nu staan alle wapens weer op 0.
Degene heette Trolololololol maar goed, dit is zo te veranderen natuurlijk.
ik moest het even kwijt.
EDIT: op de pc.
[ Voor 16% gewijzigd door Birdie_NL op 07-08-2011 12:10 ]
Welk platform?brndst schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 12:03:
Ben ik gisteren in een stomme hacked server geweest ( ik joinde dus zijn game, public) zijn na afloop al mijn attachments weg en bij alle classes stond www.mw2hack.tk (niet klikken!, rickrolled website)
bijv. met me uzi had ik al honderden kills gemaakt en alles unlocked, nu staan alle wapens weer op 0.
ik moest het even kwijt.
Damn dit had ik ook!brndst schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 12:03:
Ben ik gisteren in een stomme hacked server geweest ( ik joinde dus zijn game, public) zijn na afloop al mijn attachments weg en bij alle classes stond www.mw2hack.tk (niet klikken!, rickrolled website)
Degene heette Trolololololol maar goed, dit is zo te veranderen natuurlijk.
ik moest het even kwijt.
EDIT: op de pc.
Had alle perks op Pro en bijna alle camo's.
Kreeg met geen mogelijkheid mijn back-up teruggezet.
Dan maar prestige 9 ingedoken.
Een mod hier en daar is leuk maar dit.....
Kan iemand anders ook uitleggen of het wel mogelijk is om een volledige backup terug te zetten en hoe dat moet?
En is er een mogelijkheid om alt-tab weer aan te zetten als je in-game zit?
[ Voor 33% gewijzigd door Olaf van der Spek op 18-08-2011 16:53 ]

Ik zie alleen van die gare wolkjes
Eerder, géén idee wanneer het voorbij gegaan is, zag dit er anders uit.
Ook bij explosies zie ik nu geen vervormde lucht meer er om heen, dit was eerder wel zo.
Ingame staan de instellingen steeds op maximaal, dus ik vermoed dat er iets niet goed staat in het NVidia Control panel... maar wat?
AHA! r_distortion 1 is wat ik zocht! Om een of andere reden stond ie op 0
[ Voor 7% gewijzigd door steveman op 18-08-2011 23:06 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Maar er is niemand online (0 total players online).
Ik kan dus geen multiplayer spelen.
Zit iedereen op de mappack dan? Of zou er een storing zijn?
Wordt dit spel uberhaupt nog wel gespeeld?
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Terwijl het meerdendeel van de spelers volgens mij ooit in hacked lobby's terecht zijn gekomen, ze gebruiken bijna allemaal het spinning prestige emblem.
Maar desondanks speel ik nog wel een hoop leuke potjes hoor, ik ben alleen wel toe aan MW3
* PSN=Chef_NL** *
* PSN=Chef_NL** *
Na die update was het ook over met de meeste hacks zoals onzichtbaar zijn en al die care-packets maar die super uav en super stopping power waren er al vrij snel weer en de laatste tijd kom ik er wel elk potje 1 tegen(ze weten elke keer precies waar je zit terwijl je met ninja pro en cold blooded pro speelt)Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:47:
Ik heb al tijden geen hacker meer gezien op de PS3? ik dacht ook dat dit niet meer mogelijk was?
Ben ik met je eens.TheProf82 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:37:
Als je dit spel op de PC wilt spelen, raad ik AlterIW van harte aan. Het werkt vrij goed en hackers ben ik zelf in uren spelen nog weinig tegengekomen!
Maar helaas is men door de initiële golf aan cheaters* wel erg snel geneigd om te kicken of zelfs bannen als je lekker gaat. (Ik beschouw het maar als irritant compliment)
Nu met het anti-cheat-systeem aan 't werk gaat het inderdaad erg goed
*Nog voor anti-cheat was het mogelijk om killcams op te nemen en te posten op het forum, dit was mijn bijdrage YouTube: Kanaal van cheaterBuster1982 /nolifepats
Nu ik MW2 weer speel, merk ik eigenlijk dat ik deze veel leuker dan BO vind. Jammer dat ik daar nu pas weer achter kom. De wapens en velden bevallen mij echt veel beter. Hopelijk trekt MW3 deze lijn door.
---RAWE CEEK!!!---
Moet ik dan >400u gespeeld hebben...
edit: hmm... Na een half uurtje zoeken vond hij eindelijk een match, nu gaat het heel wat vlotter

[ Voor 19% gewijzigd door Mavamaarten op 31-10-2011 00:03 ]
Android developer & dürüm-liefhebber

Genaamd MW3?3XPER7 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 04:45:
Meen ergens gelezen te hebben dat er binnenkort een uitbreiding komt voor MW2..
Succesful troll is succesful!
/All kidding aside.. * Fid3lity is niet erg blij met de beelden van MW3 footage en vind het jammer dat er zo weinig innoverends gebeurt

[ Voor 29% gewijzigd door Fid3lity op 31-10-2011 18:42 ]
Ach ja, het werkt wel weer.. ik ga 'm in ieder geval bestellen3XPER7 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:41:
[...]
Succesful troll is succesful!
/All kidding aside.. * Lunaticc is niet erg blij met de beelden van MW3 footage en vind het jammer dat er zo weinig innoverends gebeurt
[ Voor 34% gewijzigd door Frentik op 01-11-2011 23:54 ]
Is er geen mogelijkheid om als noob met andere noobs te spelen?
Spelen PS3, X-box en PC samen op een server? Hebben PC spelers dan niet ontzettend veel voordeel?
there's no tweak without the tweaker
Volgens mij zijn er sowieso niet veel n00bs meer in MW2. De game is al twee jaar oud. Kun je beter MW3 pakken. Daar gaan de meeste spelers deze week mee beginnen.virtualJac schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:59:
Ik ben aardig noob en heb gisteren voor het eerst MW2 online gespeeld op de PS3. Wel vaker gespeeld single game. Nu heb ik een paar vraagjes.
Is er geen mogelijkheid om als noob met andere noobs te spelen?Dus dat niet de rest van alle spelers in de game lvl 70 is?
Spelen PS3, X-box en PC samen op een server? Hebben PC spelers dan niet ontzettend veel voordeel?
De platforms zijn gescheiden. Dus nee, je speelt niet tegen PC spelers en ook niet tegen Xbox spelers.
Is mij ook opgevallen sinds ik het spel weer eens wou spelen. Het duurt de eerste keer heel lang om een game te vinden. Het rare is dat ik gisteren niet hoefde te wachten, nadat ik het spel een tijdje idle op het hoofdmenu had staan.Mavamaarten schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 22:27:
Ben ik de enige, of vind ik echt niemand online op PC ? Ik heb hem vandaag gekocht en ik vind werkelijk niemand. Op alteriwnet kon ik wel vlot spelen, dus aan men NAT of iets dergelijks ligt het niet...
edit: hmm... Na een half uurtje zoeken vond hij eindelijk een match, nu gaat het heel wat vlotter