Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106710

Een vraag; Ik heb een dlc bon van 20 euro en kan dus maar een map pack downloaden.
Welke is de beste van de twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

vapo_chiller

Evga Untouchables Addicted

de boevnste die update weergeeft, ben de naam even kwijt lol

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-06 15:49
Yes, eindelijk eens 10 kills achter elkaar en m'n allereerste AC130 gehaald (ja, wat ik de afgelopen 1,5 jaar heb uitgespookt moet je zelf weten :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-04 23:11

Dr0ppFTW

Never be clever

iemand die nog een mooi filmpje wilt zien?

check ook ons kanaal! YouTube: Kanaal van DutchGenerationHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:13

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hahah, nice ! Voelt goed he, zo'n nice trickshot als winning kill hebben ;D

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedva
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-03 15:39

Hedva

Blobfish

@droppienl, die eerste is echt nice!

ben zelf pas weer begonnen met MW2. Hiervoor veel BO gespeeld maarja, dacht laat ik MW2 weer spelen.

Moet trouwens nog steeds 1 special Ops uitspelen op veteraan. Wetwork ofzo.

Dus als iemand zin heeft om een potje special ops te spelen op de ps3, (wetwork eigenlijk O-) ) Dan heb ik ook weer m'n platinum trophy :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Speel op PC alleen nog maar MW2. :p Als je eenmaal een lobby hebt is het leuk, maar dat vinden van een lobby duurt zo vaak zo ziek lang... (en vaak is de lobby dan of hacked of zit vol met aimbotters).

Net nog een geinige kill:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=P6br9wo38ms]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Vraaag schreef op zondag 17 april 2011 @ 18:31:
Speel op PC alleen nog maar MW2. :p Als je eenmaal een lobby hebt is het leuk, maar dat vinden van een lobby duurt zo vaak zo ziek lang... (en vaak is de lobby dan of hacked of zit vol met aimbotters).

Net nog een geinige kill:
[video]
Geeft maar weer eens aan hoe zwak de spawnplekken in MW2 zijn. En dan speel je hier nog op een middelgrote map ook.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
ElBarto schreef op zondag 17 april 2011 @ 23:34:
[...]

Geeft maar weer eens aan hoe zwak de spawnplekken in MW2 zijn. En dan speel je hier nog op een middelgrote map ook.
Jep, bij TDM is zijn de spawns het raarst. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-06 13:17

Format-C

Tracing Rays

Vrijdag de prestige AC130 challenge gehaald. 1000 kils. :) Heb er zo'n 3 tot 4 weken voor nodig gehad. Speel altijd FFA, en meestal heb ik maar 3 tot 5 kills per AC130. Dus het duurde even.

Vervolgens heb ik mijn killstreaks veranderd in Pavelow, Chopper Gunner, Nuke. Of Harrier, Chopper Gunner, Nuke (die laatste gebruik ik op de meer open maps, want dan haal je met een Chopper Gunner relatief makkelijk een nuke).

Ik heb op 1 dag (gisteren) 3 nukes gehaald, en ben tot 3x toe op 23 of 24 kills neergeknald. Had dus 6 nukes op een dag kunnen hebben... Best frustrerend om bij 24 gekilled te worden trouwens... :'( Maar wel een lekker gevoel om te nuken als er bijvoorbeeld boosters aanwezig zijn. Whoehahahaha.

Mijn KD zit inmiddels op 2.8. 50000 kills/ 17500 deaths.

Ik kan er niks aan doen, maar vind dit echt het beste spel dat er is (samen met Counterstrike:Source). Maaaaaar misschien komt dat ook omdat ik vaak own. Ik krijg elke match wel een AC130 of Chopper gunner. LOL. :P O-)

De maps (campplekken en looplijnen) en spawns kennen is veruit het belangrijkst.

[ Voor 36% gewijzigd door Format-C op 19-04-2011 09:40 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-06 10:20
Format-C schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 08:29:
Best frustrerend om bij 24 gekilled te worden trouwens...
Hardline doet wonderen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

24 kills met hardline is een stuk moeilijker dan 25 kills met stopping power. Dus nee, hardline doet geen wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

R_W schreef op woensdag 20 april 2011 @ 00:57:
[...]

24 kills met hardline is een stuk moeilijker dan 25 kills met stopping power. Dus nee, hardline doet geen wonderen.
Forums lezen zonder gevoel voor humor is een stuk moeilijker dan met gevoel voor humor. Dus ja, gevoel voor humor doet wel wonderen.

On-topic. Vanavond nog even dit schijfje erin gedaan. Genoten van de idiote gameplay en gebaald van de idiote gameplay. Wel weer even lekker om vertrouwd te spawntrappen en zeker te weten dat je niet geflankt kon worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ik gebruik soms hardline. 8)

Class1:
Oma pro
Stopping power pro
Ninja pro
Acr silenced

Class 2:
Oma pro
Hardline pro
Ninja pro
Acr silenced

Class 3:
Oma pro
Danger close pro
Ninja pro
Acr met noobtube

Class 4:
Oma pro
Cold blooded pro
Ninja pro
Scar-h silenced

Class 5:
Bling pro
Stopping power pro
Ninja pro
FAL silenced + holo sight
PP2000 silenced + extended mags

Class 6:
Scavenger pro
Stopping power pro
Ninja pro
M4A1 silenced
PP2000 extended mags

Alle classes met stun grenades en claymore, alleen de Cold Blooded class heeft semtex ivm booster hunting. :9

[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 20-04-2011 12:28 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sBC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-04-2023

sBC

Hebben jullie nou ook vaak last van meer hackers in de game -_- :(

Asus P8Z77-V Deluxe || i7 3770K @ 4,8 Ghz || Corsair Vengeance 16GB || Asus HD7970 || OCZ Vertex 2 EX 120 GB || OCZ ZX-1000W || Behuizing : NZXT Switch 810 || BenQ XL2420T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Paar uur bezig geweest met Sony Vegas 10 en After Effects CS5, resultaat hier:
YouTube: Easy Sundays: Episode 3 (MW2)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-06 15:15
Na een periode van 1-1,5 jaar dat ik actief bezig was met een mw2 site toch maar mee gestopt. Tijd voor een nieuwe game en/of game series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

sBC schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 00:53:
Waar speel je op dan? PC, 360 of PS3?

Ik heb de laatste 2 dagen wel wat vage dingen meegemaakt, maar echt puur een soort hackers. Na 1 killl was 1 keer een ronde voorbij, en een keer wat tekst e.d. in beeld. :? Echte cheaters heb ik nog nooit gezien op de 360. :)

Heb vanochtend weer 2 nukes gescoord btw. :Y)
Vraaag schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 23:52:

Mooi filmpje. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Format-C op 24-04-2011 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAZYDAD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2022
sBC schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 00:53:
Hackers zelden, maar wel vermoeden van cheaters, in vele games.
Je kunt er weinig tegen doen, behalve leaven als het te erg is, al vertrekken de meeste snel als ze eenmaal een nuke hebben gehaalt.

Vermaak me echter nog steeds met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 08:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

Hebben meer mensen last van het probleem dat ze geen servers kunnen vinden?
Met m'n internet is niks aan de hand, en mijn NAT status is open. Maar toch kan ik geen enkele server vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:50
Vraaag schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 23:52:

Nice one (:

Ik heb ook altijd wel last van hitmarkers met Baretta. Jij zo te zien ook. Daarom gebruik ook meestal de Intervention (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Laatst online: 12-08-2024
Format-C schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 08:29:
Vrijdag de prestige AC130 challenge gehaald. 1000 kils. :) Heb er zo'n 3 tot 4 weken voor nodig gehad. Speel altijd FFA, en meestal heb ik maar 3 tot 5 kills per AC130. Dus het duurde even.

Vervolgens heb ik mijn killstreaks veranderd in Pavelow, Chopper Gunner, Nuke. Of Harrier, Chopper Gunner, Nuke (die laatste gebruik ik op de meer open maps, want dan haal je met een Chopper Gunner relatief makkelijk een nuke).

Ik heb op 1 dag (gisteren) 3 nukes gehaald, en ben tot 3x toe op 23 of 24 kills neergeknald. Had dus 6 nukes op een dag kunnen hebben... Best frustrerend om bij 24 gekilled te worden trouwens... :'( Maar wel een lekker gevoel om te nuken als er bijvoorbeeld boosters aanwezig zijn. Whoehahahaha.

Mijn KD zit inmiddels op 2.8. 50000 kills/ 17500 deaths.

Ik kan er niks aan doen, maar vind dit echt het beste spel dat er is (samen met Counterstrike:Source). Maaaaaar misschien komt dat ook omdat ik vaak own. Ik krijg elke match wel een AC130 of Chopper gunner. LOL. :P O-)

De maps (campplekken en looplijnen) en spawns kennen is veruit het belangrijkst.
Vast niet op de pc.
Ik heb inmiddels 30 dagen + FFA gametime gelogd en heb het nog nooit meegemaakt dat iemand iedere game een AC130/ Choppergunner haalt en daar dan ook daadwerkelijk iedere game kills meemaakt.. Dat doe je bij mij twee games achter elkaar en daarna maak je geen kills meer met je airsupport.
Laten we zeggen dat je iedere twee potjes een AC130/ Choppergunner haalt, Dan heb je met 4 kills ongeveer 500 potjes van 10 minuten = 83 uur gametime in één maand om alleen die challenge te halen... :?

Daarnaast is de kans dat je legit een nuke haalt in FFA op de PC echt near-zero. Ik heb dat nog nooit meegemaakt in FFA.

Iemand die zegt dat ie "owned" neem ik trouwens nooit echt serieus, maar dat terzijde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-06 15:47
"Daarnaast is de kans dat je legit een nuke haalt in FFA op de PC echt near-zero. Ik heb dat nog nooit meegemaakt in FFA."

Geloof mij het kan, ik doe het ook vaak genoeg. Zo vreemd is het ook niet wat hij zegt als ik er echt voor zou spelen kan ik zeker binnen 5 (FFA) potjes wel een nuke versieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Ik vind MW2 wel beter als BO maar ik ga niet overstappen.
Vind Black ops vaak wel heel irritant(grootste punt nog steeds het joinen)
En het meeste wat ik mis van mw2 is
2 maps (Wasteland,Skidrow)
En de FAL combo...
nu nog even stukken beter in BO worden en zodra mw3 komt gaan we daar maar in knallen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-06 08:10
Ik kan gewoon inloggen op xboxlive maar kan niet online spelen omdat het blijft zoeken naar een spel.

Hebben meerdere mensen hier last van en zou het met de phishing aanvallen te maken hebben?

nieuws: Microsoft waarschuwt Modern Warfare 2-spelers voor phishing

[ Voor 16% gewijzigd door Mandrake466 op 27-04-2011 20:08 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:21

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik hoop dat uit de pc versie nog de pingcheck gehaald word, er zijn nog zo weinig spelers over dat je eigenlijk altijd zit te wachten tot ie all games gaat zoeken, een game met een ping onder de 150 ms heb ik al maanden niet meer gevonden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Net nog even gespeeld. Wat is het toch een goed spel vergeleken bij Black Ops.. Helaas wordt het plezier totaal vergald door lamers die tubes spammen en het enorm slechte lobby-systeem, anders zou ik het zeker nog spelen!

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Mandrake466 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 19:43:
Ik kan gewoon inloggen op xboxlive maar kan niet online spelen omdat het blijft zoeken naar een spel.

Hebben meerdere mensen hier last van en zou het met de phishing aanvallen te maken hebben?

nieuws: Microsoft waarschuwt Modern Warfare 2-spelers voor phishing
Nergens last van. Ik heb wel af en toe een hack-achtige tekst in het beeld maar nog geen gehackte lobby's gezien, en kan ook gewoon online spelen. Misschien een probleem met je NAT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:29:
Ik hoop dat uit de pc versie nog de pingcheck gehaald word, er zijn nog zo weinig spelers over dat je eigenlijk altijd zit te wachten tot ie all games gaat zoeken, een game met een ping onder de 150 ms heb ik al maanden niet meer gevonden.
Moet je gewoon steeds relobbyen als ie met zoeken boven de 60ms komt, na 10x ofzo dan krijg je matched players (mits je zelf een goede verbinding heb, ikzelf heb 120mbit), en dan ben jij host. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Laatst online: 12-08-2024
Langras schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:38:
"Daarnaast is de kans dat je legit een nuke haalt in FFA op de PC echt near-zero. Ik heb dat nog nooit meegemaakt in FFA."

Geloof mij het kan, ik doe het ook vaak genoeg. Zo vreemd is het ook niet wat hij zegt als ik er echt voor zou spelen kan ik zeker binnen 5 (FFA) potjes wel een nuke versieren.
BS.
Of je speelt alleen met retards.
Wat is je ingame naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Vraaag schreef op donderdag 28 april 2011 @ 21:08:
[...]

Moet je gewoon steeds relobbyen als ie met zoeken boven de 60ms komt, na 10x ofzo dan krijg je matched players (mits je zelf een goede verbinding heb, ikzelf heb 120mbit), en dan ben jij host. ;)
Ik start nu het spel op, wacht 10 minuten en begin dan een wedstrijd, dan heeft ie er wel vaak een stuk of 8, maar moet vaak nog steeds wachten tot de 150+ ms voorbij is.
Als ik host ben voor die kneusjes ver weg, beginnen hun weer te zeiken over lag, terwijl iedereen in de EU een perfecte verbinding heeft, trek me er niet veel meer van aan, maar irritant is het wel af en toe. Die 150+ ms lag merk ik anders ook goed, maar aangezien IW geen goede matchmaking gemaakt heeft is het niet anders.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 17:59:
[...]

Ik start nu het spel op, wacht 10 minuten en begin dan een wedstrijd, dan heeft ie er wel vaak een stuk of 8, maar moet vaak nog steeds wachten tot de 150+ ms voorbij is.
Als ik host ben voor die kneusjes ver weg, beginnen hun weer te zeiken over lag, terwijl iedereen in de EU een perfecte verbinding heeft, trek me er niet veel meer van aan, maar irritant is het wel af en toe. Die 150+ ms lag merk ik anders ook goed, maar aangezien IW geen goede matchmaking gemaakt heeft is het niet anders.
Zie:
Booth schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:45:
Hebben meer mensen last van het probleem dat ze geen servers kunnen vinden?
Met m'n internet is niks aan de hand, en mijn NAT status is open. Maar toch kan ik geen enkele server vinden..
Ik heb hetzelfde probleem maar ik kan GEEN servers vinden. Zal em straks eens even aanzetten op en wachten met een stopwatch erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik heb 'm toch ook maar eens gekocht met wat waardebonnen =)

Vraagje, ik wil m'n router dus nu even open gooien. We hebben een netgear modem maar ik heb ik geen idee hoe ik erin kom =/ iemand een idee?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Je router ingaan via 192.168.0.1 (oid, kun je opzoeken door start > cmd > ipconfig /all in te toetsen) in je adresbalk te typen, en vervolgens:

http://kb.netgear.com/app...sword-for-netgear-devices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik zit toevallig net in m'n router, gevonden;
http://www.netgear.nl/pro...e%20DG834-modemrouter.pdf

Dus zit erin, nu nog de juiste poort open zetten?

*edit* nvm, gelukt =) Game on!

[ Voor 8% gewijzigd door Mu.siQ op 04-05-2011 15:44 . Reden: Taak volbracht ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:44

Dennis1812

Amateur prutser

Heb deze game voor de PC, maar heb gehoord dat je op de PC met een PS3 controller kan gamen. Is dit ook mogelijk voor MW2 en zoja hoe?

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:46
denikids schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 22:05:
Heb deze game voor de PC, maar heb gehoord dat je op de PC met een PS3 controller kan gamen. Is dit ook mogelijk voor MW2 en zoja hoe?
waarom zou je dat willen? je hebt toch een muis en toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:44

Dennis1812

Amateur prutser

Dat ben ik totaal niet gewend en ik kan er totaal niet mee overweg. Doe het dus liever met mijn vertrouwde controller en zeker omdat ik nu weet dat dit mogelijk is wil ik dit heel graag. En het kan met motionjoy en daar werkt het ook allemaal bij mij. MAar als ik dan in MW2 ga doet hij het niet moet ik dit nog ergens bij de settings van MW2 veranderen?

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 396783

dude als je gewoon lang genoeg oefent is uiteindelijk muis + toetsenbord een stuk fijner voor shooters

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jij wilt finaal afgeslacht worden? Met een controller op de PC, dikke LOL. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Laaste 2 dagen opeens dat ik vrijwel na ieder potje gedisconnect word omdat mw2 een playlist update wil binnen halen, echter doet ie dat niet, ook via steam geen updates beschikbaar. Wel weer een hoop custommaps en het gezeik wat daarbij hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAZYDAD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2022
Heb ik ook last van, zelfs reinstall werkte niet.

Wat bedoel je met je opmerking over custom maps, worden er wel nieuwe maps gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

denikids schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 22:05:
Ik zou er echt niet aan beginnen. Het is met een controller op de PC totaal niet te vergelijken met de console. Je maakt geen schijn van kans. Het is misschien even lastig met muis en toetsenbord als je het niet gewend bent maar het is een kwestie van wennen. Speel wat met mouse sensitivity en de keyboard controls, wat je zelf handig vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik ga dus straks mw2 kopen voor de PC (mn broertje heeft em op zn ps3), maar zijn er daar veel hackers (pc)?
Want dan begin ik toch wel te twijfelen of ik em zal kopen, bij de free record shop voor 25 euro!
Doen? of niet?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Stef602 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:15:
Ik ga dus straks mw2 kopen voor de PC (mn broertje heeft em op zn ps3), maar zijn er daar veel hackers (pc)?
Lees het topic maar eens door; het stikt op de pc (en in mindere mate ook op de PS3) van de hackers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-06 23:05
Want dan begin ik toch wel te twijfelen of ik em zal kopen, bij de free record shop voor 25 euro!
Doen? of niet?
Ik raad het je ook af. Koop dan Black Ops; dedicated servers en amper hackers.

MW2 zit vol wallhackers, aimbots en andere mietjes...

Heb me een half jaar geleden enorm geergerd. Nu ik BO heb, speel ik het nooit meer.

AMD Ryzen 5800x | Macbook Pro 14 m1 | iPhone 14 Pro Max | Apple Watch gen 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op maandag 09 mei 2011 @ 22:56:
Laaste 2 dagen opeens dat ik vrijwel na ieder potje gedisconnect word omdat mw2 een playlist update wil binnen halen, echter doet ie dat niet, ook via steam geen updates beschikbaar. Wel weer een hoop custommaps en het gezeik wat daarbij hoort.
Ik dacht dat het aan mij lag, maar jij hebt het blijkbaar ook, het is best wel irritant. Wat ook irritant is dat ik bijna altijd in dezelfde lobby's kom met dezelfde spelers, dat was andere spelers in de lobby ook opgevallen, altijd Hey Raoul, you again lol. :p Schiet niet op! Ook 9/10 zo'n bouthost, host migration die dan laat komt en dan alsnog mijzelf host maakt. Dit gebeurt overigens alleen als je met een party van 3 of minder speelt, aan een grote party heb je met het MW2 systeem erg veel baat, mits de host van lobby geen Strict NAT heeft. :)
Doen? of niet?
Ik zou het zeker doen, het aantal hackers valt de laatste tijd reuze mee bij mij, zorg dat je met meerdere mensen in een party zit. :)
SimD schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:42:
[...]

Ik raad het je ook af. Koop dan Black Ops; dedicated servers en amper hackers.

MW2 zit vol wallhackers, aimbots en andere mietjes...

Heb me een half jaar geleden enorm geergerd. Nu ik BO heb, speel ik het nooit meer.
Valt reuze mee! En Black Ops is een stuk minder leuk dan MW2! ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Vraaag op 10-05-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Als ik heel eerlijk ben vind ik black ops een beetje de uitgemolken versie van mw2, omdat de makers alleen maar geld willen verdienen. Doe mij maar lekker MW2 ;) dies nog goedkoper ook :).

Maar het stikt er volgens sommige van de hackers, en volgens vraaag bijv. niet.
Wat moet ik geloven?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Stef602 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:05:
Als ik heel eerlijk ben vind ik black ops een beetje de uitgemolken versie van mw2, omdat de makers alleen maar geld willen verdienen. Doe mij maar lekker MW2 ;) dies nog goedkoper ook :).

Wat moet ik geloven?
MW2 en BO zijn van dezelfde uitgever en deze wil aan beide games geld verdienen dus de game + mappacks kosten zoiezo geld. MW2 is idd goedkoper maar dat komt omdat de game een jaar ouder is dan BO, daarnaast zijn er in MW2 meer hackers aanwezig dan bij BO (imho). Als je het geld kan missen, zou ik zeggen: ga voor BO.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind Black Ops letterlijk op alle fronten beter dan MW2 (heb ze beide):

- Kills tellen niet mee voor je volgende killstreak
- Betere graphics
- Beter geluid
- Betere (en meer) maps!!!
- Combat training
- Votesysteem
- Beter klassen systeem
- Clantags etc.
- Naast equipment zowel frags als special grenades
- Geen OMA en commando perks (en zo zijn er volgens mij nog een aantal)
- Zombies
- Betere SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

LAZYDAD schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:15:
Heb ik ook last van, zelfs reinstall werkte niet.

Wat bedoel je met je opmerking over custom maps, worden er wel nieuwe maps gedownload?
Niet gedownload, custom aangepaste modmaps (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Stef602 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:05:

Wat moet ik geloven?
Ik speel het spel bijna elke avond wel een paar rondjes en het komt niet super vaak voor dat er een hacker in de lobby aanwezig is, tubers zijn er veel meer en die zijn nog irritanter. :) Maar het snipen in MW2 is gewoon 1000x leuker dan in Black Ops en aangezien snipen het enige is wat ik doe in FPS games is voor mij de keuze snel gemaakt (ik heb Black Ops wel op de releasedate gekocht en vervolgens 3 maanden niet naar MW2 omgekeken, maar Black Ops werd na verloop van tijd (prestige 13), een beetje erg saai).
bram1984 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:23:
Ik vind Black Ops letterlijk op alle fronten beter dan MW2 (heb ze beide):

- Kills tellen niet mee voor je volgende killstreak
- Betere graphics
- Beter geluid
- Betere (en meer) maps!!!
- Combat training
- Votesysteem
- Beter klassen systeem
- Clantags etc.
- Naast equipment zowel frags als special grenades
- Geen OMA en commando perks (en zo zijn er volgens mij nog een aantal)
- Zombies
- Betere SP
Elke game heeft zijn voor- en nadelen, de dingen die jij opnoemt ben ik het overigens totaal niet mee eens, de maps in MW2 zijn bijvoorbeeld echt 100x leuker dan in Black Ops).

MW3 moet gewoon perfect worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K1pc0rn
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik kan ook niet goed games zoeken op Modern Warfare 2?!
terwijl mijn NAT gewoon wijd OPEN staat.
vorige week ging dat nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
K1pc0rn schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:54:
Ik kan ook niet goed games zoeken op Modern Warfare 2?!
terwijl mijn NAT gewoon wijd OPEN staat.
vorige week ging dat nog prima.
Ja volgens mij hebben ze de engine een update gegevens maar is dat niet helemaal goed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:00

steveman

Comfortabel ten onder

Soms he... 2vs1, ik sta ruim bovenaan.

Komt er nog een speler bij, die begint me keihard te ownen... Schiet ik hem een paar keer dood dus MOET ik wel een wallhacker zijn 8)7

Tja, als je heel arrogant geen ninja pro gebruikt hoor ik je aankomen 8)7

Mensen... wanneer komen er intelligente bots?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-06 23:05
denikids schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 23:05:
Dat ben ik totaal niet gewend en ik kan er totaal niet mee overweg. Doe het dus liever met mijn vertrouwde controller en zeker omdat ik nu weet dat dit mogelijk is wil ik dit heel graag. En het kan met motionjoy en daar werkt het ook allemaal bij mij. MAar als ik dan in MW2 ga doet hij het niet moet ik dit nog ergens bij de settings van MW2 veranderen?
Schrikbarend dat er dus echt ‘gamers’ zijn die niet geweld zijn om met een muis en toetsenbord te gamen…

Een shooter met controler is niet ‘natuurlijk’ een pc gamer vs console gamer (shooter wel te verstaan) wint de pc gamer altijd.

Veel meer snelheid, precisie, mogelijkheden..

Ik kan redelijk fraggen met een controler, maar op de pc biedt zo veel meer game ervaring.

Alleen gamen op een console is goedkoper, daarom komt het steeds vaker voor. Voor de echter ervaring heb je een mooie pc nodig, en ja, dat is eenmaal duurder.

AMD Ryzen 5800x | Macbook Pro 14 m1 | iPhone 14 Pro Max | Apple Watch gen 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-06 10:33
mensen,

dit spel eerst veel gespeeld en toen en tijd niet meer. echter krijk ik nu geen spelers meer. Mijn modem staat op open, firewal uit enz enz.....

maar hij vind helemaal geen andere spelers....weet iemand wat ik over het hoofd zie of fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Lees volgende keer voor je post de laatste paar pagina's eens; je bent niet de enige met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Damn ging lekker net. :D
YouTube: HEY WHATSUP?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SimD schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:33:
[...]

Schrikbarend dat er dus echt ‘gamers’ zijn die niet geweld zijn om met een muis en toetsenbord te gamen…

Een shooter met controler is niet ‘natuurlijk’ een pc gamer vs console gamer (shooter wel te verstaan) wint de pc gamer altijd.

Ik kan redelijk fraggen met een controler, maar op de pc biedt zo veel meer game ervaring.

Alleen gamen op een console is goedkoper, daarom komt het steeds vaker voor. Voor de echter ervaring heb je een mooie pc nodig, en ja, dat is eenmaal duurder.
Precies de reden dat ik shooters op mijn PS3 met een muis speel. Controller is echt geen optie voor mij. Voelt hetzelfde als achterstevoren op je kop een fiets zitten.

De definitie "free look" vervalt echt volledig met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:14

D4NG3R

kiwi

[...]

Wie heeft ooit gedefinieerd dat je shooters "Alleen met een muis/toetsenbord mag spelen".
Kijk je nog raar van op :+ .
Veel meer snelheid
Afhankelijk van de speler
precisie
Afhankelijk van de speler
mogelijkheden
Afhankelijk van de gebruikte setup.
Het bied niet "Meer" het bied een andere speelwijze de content is exact hetzelfde.
Alleen gamen op een console is goedkoper, daarom komt het steeds vaker voor.
Zal IDD reden #1 zijn.
Voor de echte ervaring vind ik dat je een mooie pc nodig hebt.
Heb het even gefixed ;).

Voor mij zijn de ervaringen gelijk, of ik nou op een console met muis/tobo speel, of op een PC met een controller. Mijn gemiddelde K/D ratio in shooters ligt altijd boven de 1.5. Ik ben het er mee eens dat je voor de 100% grafische ervaring een (goede) PC nodig bent, maar op je xdoos-360 met 8 vrienden over voicechat in 1 team spelen is gewoon echt king. IMHO beter als met 8 lui via een of ander chatprogramma lullen op de PC tijdens gaming.. Ondanks dat het eigenlijk hetzelfde is :+ .

Er gaat IMHO niks boven het neerploffen in de bank, knopje indrukken op m'n xbox controller en een minuutje later zit ik midden in de actie. Lekker lui onderuitgezakt en lekker fraggen.
bram1984 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:38:
[...]

Precies de reden dat ik shooters op mijn PS3 met een muis speel. Controller is echt geen optie voor mij. Voelt hetzelfde als achterstevoren op je kop een fiets zitten.

De definitie "free look" vervalt echt volledig met een controller.
Ik weet dat de discussie al (vaker) langs is gekomen, maar ik blijf erbij dat het best sneu is als je op een console met non-official controllers speelt.. Speel gewoon lekker met een normale controller, want het is best een gemeen voordeel wat je hebt over andere spelers.

"Ja maar zij kunnen hem ook kopen" is geen argument. #1 voordeel aan consoles vind ik juist dat iedereen op gelijkmatige hardware speelt.

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 18-05-2011 21:54 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het een "gemeen" voordeel zou zijn, zou mijn k/d wel hoger zijn dan 1.34, denk je niet. :+

Verder vind ik het prima, ga de discussie verder niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:14

D4NG3R

kiwi

bram1984 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:00:
Als het een "gemeen" voordeel zou zijn, zou mijn k/d wel hoger zijn dan 1.34.
Valt me sterk mee, maar er zijn lui met een KD van 2.0+ met met zo'n ding spelen, en zichzelf "Pro" durven te noemen.. :r .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Iemand nog special ops? pm me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-06 15:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

bram1984 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:00:
Als het een "gemeen" voordeel zou zijn, zou mijn k/d wel hoger zijn dan 1.34, denk je niet. :+

Verder vind ik het prima, ga de discussie verder niet aan.
Zal vrij weinig uitmaken, eerder aan je speelstijl dan aan je controllerskills.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:11
controller en tobo en muis vereisen gewoon andere speelstijlen, ik speel op beide systemen, en op de console speel ik eigenlijk tactischer terwijl als ik een muisgebruik gewoon eigenlijk unreal tournament met realistische guns aan het spelen ben. Maar niet zozeer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Speelty er nog iemand special ops online ?> psn Blasterus15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
afca123 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:44:
Voeg me maar toe, ben nog best vaak op PSN te vinden i.c.m MW2. Ben altijd wel te porren voor een potje Spec Ops :)

EDIT: Moet ik natuurlijk wel me PSN account erbij zetten: The_Great_HooD

[ Voor 11% gewijzigd door The Great HooD op 30-05-2011 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

OKe dankjewel, Ik zal je toevoegen.
Ik moet bijna alles nog dus misschien kan je me daarbij helpen?

[ Voor 48% gewijzigd door afca123 op 02-06-2011 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

afca123 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:44:
Dit weeekend gratis speelweekend voor Black Ops, begint vandaag om 10 am pacific time.
http://store.steampowered.com/news

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Aantal maanden las ik dat op ps3 er te veel hackers het spel verziekte, is dat nu anders geworden?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Ze hebben een update gedaan voor MW2, en de PS3 heeft zelf inmiddels ook wel wat nieuwe firmware gekregen, ik ben ze tot nu toe niet meer tegengekomen, maar heb ook niet zo heel veel bijster gespeeld.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372326

[...]

Is de echte game-ervaring niet achterover op de bank liggen met een bak chips naast je?

Zo speel ik altijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372326 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:56:
[...]

Is de echte game-ervaring niet achterover op de bank liggen met een bak chips naast je?

Zo speel ik altijd ;)
Ja, achterover leunen met een bak chips naast is op de PC inderdaad volstrekt onmogelijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 15:33:
[...]

Ja, achterover leunen met een bak chips naast is op de PC inderdaad volstrekt onmogelijk 8)7
Op de bank? En OK, ik vergat breedbeeld te noemen.

Maar serieus, PC gamen is oud. Niemand doet dat meer. En zeg niet: 'jawel, vraag maar aan de mensen hier', want de mensen die op dit soort forums komen zijn meestal PC gamers.

Voordelen van PC gamen:
- Gratis games :9 Piracy!
- Een muis en toetsenbord voor FPS games, is inderdaad wat sneller
- Betere graphics
- Extra's zoals mods

Nadelen van PC gamen:
- Niet zo relaxed als met een console
- Controller ligt naar mijn mening wat lekkerder in de hand
- Sommige games komen geeneens meer uit voor de PC, of pas later
- Meer problemen
- DUUR, als je van het voordeel 'betere graphics' wilt genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:11
Anoniem: 372326 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 15:51:
[...]

Maar serieus, PC gamen is oud. Niemand doet dat meer. En zeg niet: 'jawel, vraag maar aan de mensen hier', want de mensen die op dit soort forums komen zijn meestal PC gamers.

Voordelen van PC gamen:
- Betere graphics
- Extra's zoals mods

Nadelen van PC gamen:
- Meer problemen
beetje eenzijdig, PC games zijn fors goedkoper, als je ze koopt tenminste, maar de gemmidelde release heb je voor 30 euro wanneer die net uit is. Via een steamkey nog voordelen dat je het op elke machine die je hebt kan installeren ook.

Graphics valt tegenwoordig wel mee. Omdat de games ook op consoles moeten draaien kan je het met een mid end videokaart al mooier maken dan de gemiddelde console.

ik heb juist het gevoel dat de PC markt weer aantrekt.

Ik game dan ook op een PS3 en een PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

[...]

Voordelen van PC gamen:
- Betere graphics
- Extra's zoals mods

Nadelen van PC gamen:
- Meer problemen
Niet zo relaxed, een pc kan je ook op de TV aansluiten met een controller hoor, zeker tegenwoordig is dat niet meer moeilijk (HDMI, controllers standaard herkent etc).

De meeste goede games komen nog steeds op de pc, en er zijn genoeg exclusives op de pc die op de console gewoon niet mogelijk zijn. En laat de beste versies altijd op de PC zijn (meer FPS, betere graphics, meer spelers per server, mods, etc) En inderdaad, de PC game markt is weer aan het aantrekken.

Meer problemen? De 360's red ring of death, firmware installes, patches, bijna een maand geen PSN, rootkits, en vastlopende PS3's met BC2. Ja probleemloos gamen op de consoles |:(

De hardware is misschien wat duurder van een pc, maar je hoeft niet veel uit te geven om pakweg 5x meer power te hebben dan PS3 en 360 bijelkaar. Je kan er dan ook veel meer mee, en je hebt heel wat meer power met een PC, voor zowel games als andere dingen. PC games zijn goedkoper en je hoeft niet te betalen om online te kunnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 160457 op 05-06-2011 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Maar serieus, PC gamen is oud. Niemand doet dat meer.
Beetje overdreven vindt je zelf ook niet? De meesten die ik ken gamen nog wel op de PC en hebben eventueel daarnaast ook een console.

Eén van de nadelen die je noemt mbt PC gamen... dat sommige gamen niet meer uitkomen heeft o.a. te maken met één van de "voordelen" die je noemt... gratis (piracy) De PC gaming markt is grotendeels verziekt door lieden die weigeren te betalen voor hun games en het tegenwoordig al de normaalste zaak van de wereld vinden. "Die ga ik echt niet kopen" "Waarom kopen als het gratis kan"
Door de consoles is de kwaliteit van PC games ook achteruit gegaan. Veel games zijn gewoon ordinaire ports zoals MW2 en BO. Daarnaast wordt er gewoon minder aandacht aan besteedt omdat er aan de console meer te verdienen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke, we hebben duidelijk andere meningen. Maar feit blijft dat het grote deel van de gamers op een console speelt. Noem ze casual gamers en geen 'echte' gamers, maar het is een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Anoniem: 372326 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:21:
Oke, we hebben duidelijk andere meningen. Maar feit blijft dat het grote deel van de gamers op een console speelt. Noem ze casual gamers en geen 'echte' gamers, maar het is een feit.
Dan zit je er toch nogal ver naast, ik kan me herinneren ergens gelezen te hebben dat er veel meer pc gamers zijn dan console gamers, als je de web-browser games enzo meeteld. Dit is casual gaming, valt dus ook gewoon onder gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Jongens, dit lijkt me niet de plaats om (alweer) deze discussie aan te zwengelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 17:21:
[...]

Dan zit je er toch nogal ver naast, ik kan me herinneren ergens gelezen te hebben dat er veel meer pc gamers zijn dan console gamers, als je de web-browser games enzo meeteld. Dit is casual gaming, valt dus ook gewoon onder gaming.
Met die meegeteld kan dat wel kloppen. Kijk maar naar games als World of Warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berreber
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-06 09:29
offtopic : ik vind het persoonlijk wel echt jammer dat pc games erop achteruit gaan, en ook dat game producenten steeds minder voor de pc gaan produceren.

ik verkies toch echt pc boven console.

maar nou even over modern warfare 2 ik denk dat ik het toch echt de beste fps van het moment vind (vooral multiplayer)

If it ain't broke, don't fix it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:00

steveman

Comfortabel ten onder

Tja, als je kijkt hoeveel geld er te halen valt uit console games is het wel logisch.

Neemt niet weg dat ik het erg jammer vind :(

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:01
hai, mw2 is nu in de steam aanbieding. ik vroeg me af of er nog genoeg mensen op de pc spelen. of is het wegegooid geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berreber
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-06 09:29
Champion16, de servers zijn nog steeds druk bezet:)
en als je de game nog niet hebt, ik kan je het zeker weten aanbevelen, ik vind het persoonlijk de beste FPS Multiplayer game.

If it ain't broke, don't fix it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
ik heb het op de xbox maar heb dat ding al een half jaar nite meer aangeraaktXD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:35

beany

Meeheheheheh

woensdag avond... MW2 avond!! Lekker met de tigers knallen!

MW2 blijft toch leuk, als arcade game :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-06 16:49

BoGu5

hmmmz

Wat maakt MW2 beter dan BO?

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Als het om de PC versie gaat zou ik zeggen: niet zo heel veel?

MW2 p2p parties vs BO dedicated servers: gelijkspel want parties is wel makkelijk samenspelen (als het werkt) maar dedi's zijn toch wel erg fijn met een stabiele ping.

gametechnisch
hackers: BO >>>>>> MW2 (nauwelijks hackers in BO)
wapen/perks/killstreak balans: BO >>> MW2 (spreekt voor zich)

persoonlijk
mapdesign: BO > MW2 (zeker met de DLC mappen meegerekend).
geluid: BO < MW2 (mw2 klinkt iets "voller" maar ik vind het BO geluid niet storend)

[ Voor 66% gewijzigd door Frentik op 09-06-2011 00:44 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-06 15:47
Hier wil ik nog wel aan toevoegen dat de gameplay (schieten lopen doen) bij MW2 voor mij toch echt stukken beter was dan BO, Ik heb BO gekocht en misschien 5x gespeeld toen maar weer terug gegaan naar MW2 omdat het (voor mij) gewoon niet lekker speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Ik vind het mapdesign van MW2 juist stukken beter dan dat van BO. De BO maps zijn naar mijn mening rommelig / onoverzichtelijk en vaak niet goed in balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En MW2 draait gewoon lekker soepel en zonder stotteringen itt BO, waar het beeld bij iedereen die je tegenkwam een seconde stil bleef staan en je vervolgens naar een killcam zit te kijken. Om nog maar te zwijgen over de framerate. Ik ben definitief gekapt met de MP van BO, misschien af en toe nog Zombies maar voor de rest MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
inmiddels ook 100% overgestapt om mw2. wat een verademing zeg. heb inmiddels 40+ potjes gespeeld en geen 1x lag of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrij weinig. Misschien de wapens, maar dat is persoonlijk.

Voor mij is BO (heb beide versies op de PS3) op nagenoeg alle fronten beter. Zie mijn posts in dit topic maar even, ik heb al meerdere malen een opsomming gemaakt met de voordelen.
ElBarto schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:45:
Ik vind het mapdesign van MW2 juist stukken beter dan dat van BO. De BO maps zijn naar mijn mening rommelig / onoverzichtelijk en vaak niet goed in balans.
Sorry, maar hier moet ik toch wel om lachen. De mappen in BO zijn echt veel beter in balans dan MW2. Afghan: toffe map hoor, maar tegen een team snipers die zich in de bunker schuilhoudt ben je kansloos. Wasteland: ook zo'n schijtmap, alleen geschikt voor snipers. Derail: idem. Fuel: lekkere glitchmap, nooit wat aan gedaan door IW.

Ik zag in MW2 echt veel meer maps geskipped worden tijdens het voten, dan bij BO, dus ik ben niet de enige die er zo over denkt.

[ Voor 49% gewijzigd door bram1984 op 09-06-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Dat jij niet kunt snipen betekent nog niet dat het slecht gebalanceerde maps zijn. Wat een onzin. Dan zouden dus alle grote maps onspeelbaar zijn. Daar moet ik dan wel om lachen.

Als je een beetje kunt flanken zijn campende snipers op de plekken die je noemt snel geschiedenis met een flinke killstreak voor jezelf als bonus. Dat meestal je teammates rechtstreeks een bottleneck inlopen...tsja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ElBarto schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:36:
Dat jij niet kunt snipen betekent nog niet dat het slecht gebalanceerde maps zijn. Wat een onzin. Dan zouden dus alle grote maps onspeelbaar zijn. Daar moet ik dan wel om lachen.

Als je een beetje kunt flanken zijn campende snipers op de plekken die je noemt snel geschiedenis met een flinke killstreak voor jezelf als bonus. Dat meestal je teammates rechtstreeks een bottleneck inlopen...tsja.
Ga jij maar is proberen te flanken op Afghan. Dat gaat je dus echt niet lukken met een fatsoenlijk team tegenover je. Balans betekent dat beide speelstijlen goed gebruikt kunnen worden. Er zijn ook zat grote maps die voor alle speelstijlen geschikt zijn. Nu houd ikzelf inderdaad sowieso niet van snipen, en ben ik erg blij dat ze quickscopen en meer van dat soort fratsen uit BO hebben gehaald. Zal wel meegespeeld hebben.

En als je de maps in MW2 dan toch in balans vindt, dan verneukt een van de andere ergernissen de game wel: OMA en scavenger met onbeperkte tubes en clays, Commando en zo zijn er nog wel een aantal. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-06 21:50

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Voor de geïnteresseerden: alle Modern Warfare games zijn voor de helft van de prijs te koop op Steam.

Dat houdt in:
MW: 12,49 euro
MW2: 19,99 euro
Resurgence en Stimulus Package: 6,99 euro per stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Anoniem: 238040 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:08:
En MW2 draait gewoon lekker soepel en zonder stotteringen itt BO, waar het beeld bij iedereen die je tegenkwam een seconde stil bleef staan en je vervolgens naar een killcam zit te kijken. Om nog maar te zwijgen over de framerate. Ik ben definitief gekapt met de MP van BO, misschien af en toe nog Zombies maar voor de rest MW2.
Klopt waarom draait mw2 op mijn hardware wel lekker en BO met oudere engine totaal niet, ziet er stukken minder uit en speelt minder soepel. Gelukkig kunnen testen in gratis weekend en na 2 dagen uninstall gedaan. MW2 is helaas ook niet perfect, hoop dat MW3 en/of Battlefield 3 wel gaan bevallen.

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste