Een vraag; Ik heb een dlc bon van 20 euro en kan dus maar een map pack downloaden.
Welke is de beste van de twee?
Welke is de beste van de twee?
Anoniem: 106710
Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.
Android developer & dürüm-liefhebber
Geeft maar weer eens aan hoe zwak de spawnplekken in MW2 zijn. En dan speel je hier nog op een middelgrote map ook.Vraaag schreef op zondag 17 april 2011 @ 18:31:
Speel op PC alleen nog maar MW2.Als je eenmaal een lobby hebt is het leuk, maar dat vinden van een lobby duurt zo vaak zo ziek lang... (en vaak is de lobby dan of hacked of zit vol met aimbotters).
Net nog een geinige kill:
[video]
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Jep, bij TDM is zijn de spawns het raarst.ElBarto schreef op zondag 17 april 2011 @ 23:34:
[...]
Geeft maar weer eens aan hoe zwak de spawnplekken in MW2 zijn. En dan speel je hier nog op een middelgrote map ook.
[ Voor 36% gewijzigd door Format-C op 19-04-2011 09:40 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Hardline doet wonderenFormat-C schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 08:29:
Best frustrerend om bij 24 gekilled te worden trouwens...
24 kills met hardline is een stuk moeilijker dan 25 kills met stopping power. Dus nee, hardline doet geen wonderen.
Anoniem: 337891
Forums lezen zonder gevoel voor humor is een stuk moeilijker dan met gevoel voor humor. Dus ja, gevoel voor humor doet wel wonderen.R_W schreef op woensdag 20 april 2011 @ 00:57:
[...]
24 kills met hardline is een stuk moeilijker dan 25 kills met stopping power. Dus nee, hardline doet geen wonderen.
Ik gebruik soms hardline.
[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 20-04-2011 12:28 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Asus P8Z77-V Deluxe || i7 3770K @ 4,8 Ghz || Corsair Vengeance 16GB || Asus HD7970 || OCZ Vertex 2 EX 120 GB || OCZ ZX-1000W || Behuizing : NZXT Switch 810 || BenQ XL2420T
Waar speel je op dan? PC, 360 of PS3?sBC schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 00:53:
Hebben jullie nou ook vaak last van meer hackers in de game -_-
Mooi filmpje.Vraaag schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 23:52:
Paar uur bezig geweest met Sony Vegas 10 en After Effects CS5, resultaat hier:
YouTube: Easy Sundays: Episode 3 (MW2)
[ Voor 24% gewijzigd door Format-C op 24-04-2011 21:30 ]
Hackers zelden, maar wel vermoeden van cheaters, in vele games.sBC schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 00:53:
Hebben jullie nou ook vaak last van meer hackers in de game -_-
Nice one (:Vraaag schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 23:52:
Paar uur bezig geweest met Sony Vegas 10 en After Effects CS5, resultaat hier:
YouTube: Easy Sundays: Episode 3 (MW2)
Vast niet op de pc.Format-C schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 08:29:
Vrijdag de prestige AC130 challenge gehaald. 1000 kils.Heb er zo'n 3 tot 4 weken voor nodig gehad. Speel altijd FFA, en meestal heb ik maar 3 tot 5 kills per AC130. Dus het duurde even.
Vervolgens heb ik mijn killstreaks veranderd in Pavelow, Chopper Gunner, Nuke. Of Harrier, Chopper Gunner, Nuke (die laatste gebruik ik op de meer open maps, want dan haal je met een Chopper Gunner relatief makkelijk een nuke).
Ik heb op 1 dag (gisteren) 3 nukes gehaald, en ben tot 3x toe op 23 of 24 kills neergeknald. Had dus 6 nukes op een dag kunnen hebben... Best frustrerend om bij 24 gekilled te worden trouwens...Maar wel een lekker gevoel om te nuken als er bijvoorbeeld boosters aanwezig zijn. Whoehahahaha.
Mijn KD zit inmiddels op 2.8. 50000 kills/ 17500 deaths.
Ik kan er niks aan doen, maar vind dit echt het beste spel dat er is (samen met Counterstrike:Source). Maaaaaar misschien komt dat ook omdat ik vaak own. Ik krijg elke match wel een AC130 of Chopper gunner. LOL.![]()
De maps (campplekken en looplijnen) en spawns kennen is veruit het belangrijkst.
Anoniem: 338166
[ Voor 16% gewijzigd door Mandrake466 op 27-04-2011 20:08 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Nergens last van. Ik heb wel af en toe een hack-achtige tekst in het beeld maar nog geen gehackte lobby's gezien, en kan ook gewoon online spelen. Misschien een probleem met je NAT?Mandrake466 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 19:43:
Ik kan gewoon inloggen op xboxlive maar kan niet online spelen omdat het blijft zoeken naar een spel.
Hebben meerdere mensen hier last van en zou het met de phishing aanvallen te maken hebben?
nieuws: Microsoft waarschuwt Modern Warfare 2-spelers voor phishing
Moet je gewoon steeds relobbyen als ie met zoeken boven de 60ms komt, na 10x ofzo dan krijg je matched players (mits je zelf een goede verbinding heb, ikzelf heb 120mbit), en dan ben jij host.MeNTaL_TO schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:29:
Ik hoop dat uit de pc versie nog de pingcheck gehaald word, er zijn nog zo weinig spelers over dat je eigenlijk altijd zit te wachten tot ie all games gaat zoeken, een game met een ping onder de 150 ms heb ik al maanden niet meer gevonden.
BS.Langras schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:38:
"Daarnaast is de kans dat je legit een nuke haalt in FFA op de PC echt near-zero. Ik heb dat nog nooit meegemaakt in FFA."
Geloof mij het kan, ik doe het ook vaak genoeg. Zo vreemd is het ook niet wat hij zegt als ik er echt voor zou spelen kan ik zeker binnen 5 (FFA) potjes wel een nuke versieren.
Ik start nu het spel op, wacht 10 minuten en begin dan een wedstrijd, dan heeft ie er wel vaak een stuk of 8, maar moet vaak nog steeds wachten tot de 150+ ms voorbij is.Vraaag schreef op donderdag 28 april 2011 @ 21:08:
[...]
Moet je gewoon steeds relobbyen als ie met zoeken boven de 60ms komt, na 10x ofzo dan krijg je matched players (mits je zelf een goede verbinding heb, ikzelf heb 120mbit), en dan ben jij host.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Zie:MeNTaL_TO schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 17:59:
[...]
Ik start nu het spel op, wacht 10 minuten en begin dan een wedstrijd, dan heeft ie er wel vaak een stuk of 8, maar moet vaak nog steeds wachten tot de 150+ ms voorbij is.
Als ik host ben voor die kneusjes ver weg, beginnen hun weer te zeiken over lag, terwijl iedereen in de EU een perfecte verbinding heeft, trek me er niet veel meer van aan, maar irritant is het wel af en toe. Die 150+ ms lag merk ik anders ook goed, maar aangezien IW geen goede matchmaking gemaakt heeft is het niet anders.
Ik heb hetzelfde probleem maar ik kan GEEN servers vinden. Zal em straks eens even aanzetten op en wachten met een stopwatch erbij.Booth schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:45:
Hebben meer mensen last van het probleem dat ze geen servers kunnen vinden?
Met m'n internet is niks aan de hand, en mijn NAT status is open. Maar toch kan ik geen enkele server vinden..
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
[ Voor 8% gewijzigd door Mu.siQ op 04-05-2011 15:44 . Reden: Taak volbracht ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
waarom zou je dat willen? je hebt toch een muis en toetsenbord?denikids schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 22:05:
Heb deze game voor de PC, maar heb gehoord dat je op de PC met een PS3 controller kan gamen. Is dit ook mogelijk voor MW2 en zoja hoe?
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Anoniem: 396783
Anoniem: 238040
Ik zou er echt niet aan beginnen. Het is met een controller op de PC totaal niet te vergelijken met de console. Je maakt geen schijn van kans. Het is misschien even lastig met muis en toetsenbord als je het niet gewend bent maar het is een kwestie van wennen. Speel wat met mouse sensitivity en de keyboard controls, wat je zelf handig vindt.denikids schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 22:05:
Heb deze game voor de PC, maar heb gehoord dat je op de PC met een PS3 controller kan gamen. Is dit ook mogelijk voor MW2 en zoja hoe?
Lees het topic maar eens door; het stikt op de pc (en in mindere mate ook op de PS3) van de hackers.Stef602 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:15:
Ik ga dus straks mw2 kopen voor de PC (mn broertje heeft em op zn ps3), maar zijn er daar veel hackers (pc)?
Ik raad het je ook af. Koop dan Black Ops; dedicated servers en amper hackers.Stef602 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:15:
Ik ga dus straks mw2 kopen voor de PC (mn broertje heeft em op zn ps3), maar zijn er daar veel hackers (pc)?
Want dan begin ik toch wel te twijfelen of ik em zal kopen, bij de free record shop voor 25 euro!
Doen? of niet?
AMD Ryzen 5800x | Macbook Pro 14 m1 | iPhone 14 Pro Max | Apple Watch gen 5
Ik dacht dat het aan mij lag, maar jij hebt het blijkbaar ook, het is best wel irritant. Wat ook irritant is dat ik bijna altijd in dezelfde lobby's kom met dezelfde spelers, dat was andere spelers in de lobby ook opgevallen, altijd Hey Raoul, you again lol.MeNTaL_TO schreef op maandag 09 mei 2011 @ 22:56:
Laaste 2 dagen opeens dat ik vrijwel na ieder potje gedisconnect word omdat mw2 een playlist update wil binnen halen, echter doet ie dat niet, ook via steam geen updates beschikbaar. Wel weer een hoop custommaps en het gezeik wat daarbij hoort.
Ik zou het zeker doen, het aantal hackers valt de laatste tijd reuze mee bij mij, zorg dat je met meerdere mensen in een party zit.Stef602 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:15:
Want dan begin ik toch wel te twijfelen of ik em zal kopen, bij de free record shop voor 25 euro!
Doen? of niet?
Valt reuze mee! En Black Ops is een stuk minder leuk dan MW2!SimD schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:42:
[...]
Ik raad het je ook af. Koop dan Black Ops; dedicated servers en amper hackers.
MW2 zit vol wallhackers, aimbots en andere mietjes...
Heb me een half jaar geleden enorm geergerd. Nu ik BO heb, speel ik het nooit meer.
[ Voor 32% gewijzigd door Vraaag op 10-05-2011 15:45 ]
MW2 en BO zijn van dezelfde uitgever en deze wil aan beide games geld verdienen dus de game + mappacks kosten zoiezo geld. MW2 is idd goedkoper maar dat komt omdat de game een jaar ouder is dan BO, daarnaast zijn er in MW2 meer hackers aanwezig dan bij BO (imho). Als je het geld kan missen, zou ik zeggen: ga voor BO.Stef602 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:05:
Als ik heel eerlijk ben vind ik black ops een beetje de uitgemolken versie van mw2, omdat de makers alleen maar geld willen verdienen. Doe mij maar lekker MW2dies nog goedkoper ook
.
Maar het stikt er volgens sommige van de hackers, en volgens vraaag bijv. niet.
Wat moet ik geloven?
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Niet gedownload, custom aangepaste modmaps (helaas).LAZYDAD schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:15:
Heb ik ook last van, zelfs reinstall werkte niet.
Wat bedoel je met je opmerking over custom maps, worden er wel nieuwe maps gedownload?
Ik speel het spel bijna elke avond wel een paar rondjes en het komt niet super vaak voor dat er een hacker in de lobby aanwezig is, tubers zijn er veel meer en die zijn nog irritanter.Stef602 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:05:
Als ik heel eerlijk ben vind ik black ops een beetje de uitgemolken versie van mw2, omdat de makers alleen maar geld willen verdienen. Doe mij maar lekker MW2dies nog goedkoper ook
.
Maar het stikt er volgens sommige van de hackers, en volgens vraaag bijv. niet.
Wat moet ik geloven?
Elke game heeft zijn voor- en nadelen, de dingen die jij opnoemt ben ik het overigens totaal niet mee eens, de maps in MW2 zijn bijvoorbeeld echt 100x leuker dan in Black Ops).bram1984 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:23:
Ik vind Black Ops letterlijk op alle fronten beter dan MW2 (heb ze beide):
- Kills tellen niet mee voor je volgende killstreak
- Betere graphics
- Beter geluid
- Betere (en meer) maps!!!
- Combat training
- Votesysteem
- Beter klassen systeem
- Clantags etc.
- Naast equipment zowel frags als special grenades
- Geen OMA en commando perks (en zo zijn er volgens mij nog een aantal)
- Zombies
- Betere SP
Ja volgens mij hebben ze de engine een update gegevens maar is dat niet helemaal goed gegaan.K1pc0rn schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:54:
Ik kan ook niet goed games zoeken op Modern Warfare 2?!
terwijl mijn NAT gewoon wijd OPEN staat.
vorige week ging dat nog prima.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Schrikbarend dat er dus echt ‘gamers’ zijn die niet geweld zijn om met een muis en toetsenbord te gamen…denikids schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 23:05:
Dat ben ik totaal niet gewend en ik kan er totaal niet mee overweg. Doe het dus liever met mijn vertrouwde controller en zeker omdat ik nu weet dat dit mogelijk is wil ik dit heel graag. En het kan met motionjoy en daar werkt het ook allemaal bij mij. MAar als ik dan in MW2 ga doet hij het niet moet ik dit nog ergens bij de settings van MW2 veranderen?
AMD Ryzen 5800x | Macbook Pro 14 m1 | iPhone 14 Pro Max | Apple Watch gen 5
Precies de reden dat ik shooters op mijn PS3 met een muis speel. Controller is echt geen optie voor mij. Voelt hetzelfde als achterstevoren op je kop een fiets zitten.SimD schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:33:
[...]
Schrikbarend dat er dus echt ‘gamers’ zijn die niet geweld zijn om met een muis en toetsenbord te gamen…
Een shooter met controler is niet ‘natuurlijk’ een pc gamer vs console gamer (shooter wel te verstaan) wint de pc gamer altijd.
Veel meer snelheid, precisie, mogelijkheden..
Ik kan redelijk fraggen met een controler, maar op de pc biedt zo veel meer game ervaring.
Alleen gamen op een console is goedkoper, daarom komt het steeds vaker voor. Voor de echter ervaring heb je een mooie pc nodig, en ja, dat is eenmaal duurder.
Wie heeft ooit gedefinieerd dat je shooters "Alleen met een muis/toetsenbord mag spelen".SimD schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:33:
[...]
Schrikbarend dat er dus echt ‘gamers’ zijn die niet geweld zijn om met een muis en toetsenbord te gamen…
Kijk je nog raar van opEen shooter met controler is niet ‘natuurlijk’ een pc gamer vs console gamer (shooter wel te verstaan) wint de pc gamer altijd.
Afhankelijk van de spelerVeel meer snelheid
Afhankelijk van de spelerprecisie
Afhankelijk van de gebruikte setup.mogelijkheden
Het bied niet "Meer" het bied een andere speelwijze de content is exact hetzelfde.Ik kan redelijk fraggen met een controler, maar op de pc biedt zo veel meer game ervaring.
Zal IDD reden #1 zijn.Alleen gamen op een console is goedkoper, daarom komt het steeds vaker voor.
Heb het even gefixedVoor de echte ervaring vind ik dat je een mooie pc nodig hebt.
Ik weet dat de discussie al (vaker) langs is gekomen, maar ik blijf erbij dat het best sneu is als je op een console met non-official controllers speelt.. Speel gewoon lekker met een normale controller, want het is best een gemeen voordeel wat je hebt over andere spelers.bram1984 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:38:
[...]
Precies de reden dat ik shooters op mijn PS3 met een muis speel. Controller is echt geen optie voor mij. Voelt hetzelfde als achterstevoren op je kop een fiets zitten.
De definitie "free look" vervalt echt volledig met een controller.
[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 18-05-2011 21:54 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Valt me sterk mee, maar er zijn lui met een KD van 2.0+ met met zo'n ding spelen, en zichzelf "Pro" durven te noemen..bram1984 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:00:
Als het een "gemeen" voordeel zou zijn, zou mijn k/d wel hoger zijn dan 1.34.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Zal vrij weinig uitmaken, eerder aan je speelstijl dan aan je controllerskills.bram1984 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:00:
Als het een "gemeen" voordeel zou zijn, zou mijn k/d wel hoger zijn dan 1.34, denk je niet.
Verder vind ik het prima, ga de discussie verder niet aan.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Voeg me maar toe, ben nog best vaak op PSN te vinden i.c.m MW2. Ben altijd wel te porren voor een potje Spec Opsafca123 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:44:
Speelty er nog iemand special ops online ?> psn Blasterus15
[ Voor 11% gewijzigd door The Great HooD op 30-05-2011 12:14 ]
[ Voor 48% gewijzigd door afca123 op 02-06-2011 11:44 ]
Dit weeekend gratis speelweekend voor Black Ops, begint vandaag om 10 am pacific time.afca123 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:44:
Speelty er nog iemand special ops online ?> psn Blasterus15
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
* PSN=Chef_NL** *
Anoniem: 372326
Is de echte game-ervaring niet achterover op de bank liggen met een bak chips naast je?SimD schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:33:
[...]
Een shooter met controler is niet ‘natuurlijk’ een pc gamer vs console gamer (shooter wel te verstaan) wint de pc gamer altijd.
Veel meer snelheid, precisie, mogelijkheden..
Ik kan redelijk fraggen met een controler, maar op de pc biedt zo veel meer game ervaring.
Alleen gamen op een console is goedkoper, daarom komt het steeds vaker voor. Voor de echter ervaring heb je een mooie pc nodig, en ja, dat is eenmaal duurder.
Ja, achterover leunen met een bak chips naast is op de PC inderdaad volstrekt onmogelijkAnoniem: 372326 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:56:
[...]
Is de echte game-ervaring niet achterover op de bank liggen met een bak chips naast je?
Zo speel ik altijd
Op de bank? En OK, ik vergat breedbeeld te noemen.Anoniem: 238040 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 15:33:
[...]
Ja, achterover leunen met een bak chips naast is op de PC inderdaad volstrekt onmogelijk
beetje eenzijdig, PC games zijn fors goedkoper, als je ze koopt tenminste, maar de gemmidelde release heb je voor 30 euro wanneer die net uit is. Via een steamkey nog voordelen dat je het op elke machine die je hebt kan installeren ook.Anoniem: 372326 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 15:51:
[...]
Op de bank? En OK, ik vergat breedbeeld te noemen.
Maar serieus, PC gamen is oud. Niemand doet dat meer. En zeg niet: 'jawel, vraag maar aan de mensen hier', want de mensen die op dit soort forums komen zijn meestal PC gamers.
Voordelen van PC gamen:
- Gratis gamesPiracy!
- Een muis en toetsenbord voor FPS games, is inderdaad wat sneller
- Betere graphics
- Extra's zoals mods
Nadelen van PC gamen:
- Niet zo relaxed als met een console
- Controller ligt naar mijn mening wat lekkerder in de hand
- Sommige games komen geeneens meer uit voor de PC, of pas later
- Meer problemen
- DUUR, als je van het voordeel 'betere graphics' wilt genieten
Anoniem: 160457
Niet zo relaxed, een pc kan je ook op de TV aansluiten met een controller hoor, zeker tegenwoordig is dat niet meer moeilijk (HDMI, controllers standaard herkent etc).Anoniem: 372326 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 15:51:
[...]
Maar serieus, PC gamen is oud. Niemand doet dat meer. En zeg niet: 'jawel, vraag maar aan de mensen hier', want de mensen die op dit soort forums komen zijn meestal PC gamers.
Voordelen van PC gamen:
- Gratis gamesPiracy!
- Een muis en toetsenbord voor FPS games, is inderdaad wat sneller
- Betere graphics
- Extra's zoals mods
Nadelen van PC gamen:
- Niet zo relaxed als met een console
- Controller ligt naar mijn mening wat lekkerder in de hand
- Sommige games komen geeneens meer uit voor de PC, of pas later
- Meer problemen
- DUUR, als je van het voordeel 'betere graphics' wilt genieten
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 160457 op 05-06-2011 16:14 ]
Beetje overdreven vindt je zelf ook niet? De meesten die ik ken gamen nog wel op de PC en hebben eventueel daarnaast ook een console.Anoniem: 372326 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 15:51:
[...]
Maar serieus, PC gamen is oud. Niemand doet dat meer.
Anoniem: 160457
Dan zit je er toch nogal ver naast, ik kan me herinneren ergens gelezen te hebben dat er veel meer pc gamers zijn dan console gamers, als je de web-browser games enzo meeteld. Dit is casual gaming, valt dus ook gewoon onder gaming.Anoniem: 372326 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:21:
Oke, we hebben duidelijk andere meningen. Maar feit blijft dat het grote deel van de gamers op een console speelt. Noem ze casual gamers en geen 'echte' gamers, maar het is een feit.
Met die meegeteld kan dat wel kloppen. Kijk maar naar games als World of Warcraft.Anoniem: 160457 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 17:21:
[...]
Dan zit je er toch nogal ver naast, ik kan me herinneren ergens gelezen te hebben dat er veel meer pc gamers zijn dan console gamers, als je de web-browser games enzo meeteld. Dit is casual gaming, valt dus ook gewoon onder gaming.
If it ain't broke, don't fix it
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
If it ain't broke, don't fix it
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
request.getCookies();
Als het om de PC versie gaat zou ik zeggen: niet zo heel veel?BoGu5 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:55:
Wat maakt MW2 beter dan BO?
[ Voor 66% gewijzigd door Frentik op 09-06-2011 00:44 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Vrij weinig. Misschien de wapens, maar dat is persoonlijk.BoGu5 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:55:
Wat maakt MW2 beter dan BO?
Sorry, maar hier moet ik toch wel om lachen. De mappen in BO zijn echt veel beter in balans dan MW2. Afghan: toffe map hoor, maar tegen een team snipers die zich in de bunker schuilhoudt ben je kansloos. Wasteland: ook zo'n schijtmap, alleen geschikt voor snipers. Derail: idem. Fuel: lekkere glitchmap, nooit wat aan gedaan door IW.ElBarto schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:45:
Ik vind het mapdesign van MW2 juist stukken beter dan dat van BO. De BO maps zijn naar mijn mening rommelig / onoverzichtelijk en vaak niet goed in balans.
[ Voor 49% gewijzigd door bram1984 op 09-06-2011 15:08 ]
Ga jij maar is proberen te flanken op Afghan. Dat gaat je dus echt niet lukken met een fatsoenlijk team tegenover je. Balans betekent dat beide speelstijlen goed gebruikt kunnen worden. Er zijn ook zat grote maps die voor alle speelstijlen geschikt zijn. Nu houd ikzelf inderdaad sowieso niet van snipen, en ben ik erg blij dat ze quickscopen en meer van dat soort fratsen uit BO hebben gehaald. Zal wel meegespeeld hebben.ElBarto schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:36:
Dat jij niet kunt snipen betekent nog niet dat het slecht gebalanceerde maps zijn. Wat een onzin. Dan zouden dus alle grote maps onspeelbaar zijn. Daar moet ik dan wel om lachen.
Als je een beetje kunt flanken zijn campende snipers op de plekken die je noemt snel geschiedenis met een flinke killstreak voor jezelf als bonus. Dat meestal je teammates rechtstreeks een bottleneck inlopen...tsja.
Klopt waarom draait mw2 op mijn hardware wel lekker en BO met oudere engine totaal niet, ziet er stukken minder uit en speelt minder soepel. Gelukkig kunnen testen in gratis weekend en na 2 dagen uninstall gedaan. MW2 is helaas ook niet perfect, hoop dat MW3 en/of Battlefield 3 wel gaan bevallen.Anoniem: 238040 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:08:
En MW2 draait gewoon lekker soepel en zonder stotteringen itt BO, waar het beeld bij iedereen die je tegenkwam een seconde stil bleef staan en je vervolgens naar een killcam zit te kijken. Om nog maar te zwijgen over de framerate. Ik ben definitief gekapt met de MP van BO, misschien af en toe nog Zombies maar voor de rest MW2.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq