Omfg, ik ben gisteren begonnen te spelen met FAL Bling (Silencer/ Holographic) icm Stopping Power en Ninja. Op X360 speel ik btw.
En damn wat heeft deze gun een power. 2 shot kill vanaf elke afstand. "Plop, Plop"; kill.

En met een headshot is het vaak 1 shot 1 kill. Ik haal constant 30/0 t/m 30/7 in FFA. Dit haalde ik eerst ook regelmatig met de ACR Silenced, maar het is nu bijna elk spelletje die ik speel. Echt geweldig. Elke match haal ik 1 of 2 AC 130's. Ik gebruik Harrier, Pavelow, AC130 killstreak. (7-9-11) Ik zie toch best vaak mensen rage quitten.
Vooral op Karachi, Wasteland (icm Cold Blooded Pro en dan zonder Holo sight) en op Invasion, Rundown en Sub Base is dit gewoon een verschrikkelijk sterk wapen. Op de andere maps ren ik meestal als een idioot rond met UMP Extended mags icm Marathon, Lightweigt en Ninja.
Ik blijf dit toch 1 van de leukste games vinden die ik ooit gespeeld heb. Minstens net zo leuk als Counterstrike Source. Af en toe boosters het leven zuur maken met wat C4 is ook altijd wel lachen.
Black ops was iig niet mijn ding.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX