Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-06 22:17
Zwaar irritant inderdaad al die gehackte lobbies of private lobbies waar je steeds inkomt..
De lol is dr wel n beetje af nu, hopelijk wordt hier snel iets aan gedaan!

Maar nu die PS3 is gejailbreakt, kunnen ze dit dan ook niet voor Black Ops doen? (al die gehackte server en shit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Het is inderdaad om gek van te worden, 4 van de 5 lobby's zijn gehacked, en 9 van de 10 keer zit de host doodleuk iedereen met auto-aim dood te schieten, is toch geen lol aan zo.. snap die mensen echt niet.
Ik kwam er net in een terecht waarbij de host >1600 kills had...

Ik denk dat het bij black-ops nog niet is omdat daar de mogelijkheid is om spelers te reporten.

Bij MW2 kan je de naam wel opschrijven maar het zijn volgens mij allemaal "nep" accounts, dus ik denk dat je hier weinig mee opschiet, geld natuurlijk ook voor BO. ik denk dat het enkel een kwestie van tijd is voor hier ook PS3 hacks verschijnen

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:10
Argh...kwam net weer in een gehackte lobby terecht (PS3) en nu heb ik opeens alle emblems, titles en challenges "behaald".. :(.

Edit: door het "behalen" van alle challenges heb ik nu ook het maximale aantal XP en kan ik niet meer level uppen, terwijl ik pas bij prestige 1 lvl 70 was en daar blijft ie nu ook op staan.

[ Voor 45% gewijzigd door Jolly_Jumper op 16-01-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

HansAnders07 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:35:
Zwaar irritant inderdaad al die gehackte lobbies of private lobbies waar je steeds inkomt..
De lol is dr wel n beetje af nu, hopelijk wordt hier snel iets aan gedaan!

Maar nu die PS3 is gejailbreakt, kunnen ze dit dan ook niet voor Black Ops doen? (al die gehackte server en shit)
BO heeft ingebouwde beveiliging in tegenstelling tot MW2 en CoD 4. (een keer gelezen, ik weet alleen niet waar)
En het ban team van Treyarch bant je meteen van de game als ze erachter komen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Ik werd gister dus ook in 1x lvl 70.. Vet kansloos want moest nog wel n best aantal leveltjes..
De hele lol van het spelen is nu weg.

Me broertje is 3x naar lvl 70 gezet, en ook nog is alle emblems, titles en challenges gehaald.. die kan dus helemaal overnieuw beginnen als dit gezeur niet terug gezet wordt wanneer de ps3 weer fatsoenlijk beveiligd is..

Tot die tijd maar God Of War of Black Opsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:10
De fun is er nu inderdaad beetje af ja, aangezien ik toch voor 'niks' speel (er valt immers niks meer te behalen). Misschien toch maar 't laagje stof van BO halen en die maar weer verder spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Volgens mij is het gewoon een complot van Treyarch :). Zijn bij BO de vastlopers al opgelost op de PS3? ga zo wel even proberen.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:26

Boss

+1 Overgewaardeerd

BO is nog steeds ellende met de connecties, vastlopers heb ik nog niet veel gehad.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Nieuws | 18 januari 2011 - Op het internet (waaronder op ons eigen forum) gaan er vele berichten rond over de huidige multiplayersituatie van Call of Duty: Modern Warfare 2 op de PlayStation 3. Hackers overspoelen de servers en de mogelijkheid bestaat dat je als eerlijke speler al je statistieken kwijtraakt door in contact te komen met een hacker. Robert Bowling van Infinity Ward beweert in ieder geval niks te kunnen doen aan het probleem of het verliezen van statistieken:

"Games zijn afhankelijk van de beveiliging van het platform waarop ze gespeeld worden. Tenzij het beveiligingsprobleem op het platform wordt opgelost zullen updates via patches dit probleem niet oplossen. Op dit moment hebben we niet de mogelijkheid om individuele statistieken te herstellen."

Daarnaast geeft hij aan dat ze toch hun best zullen doen om getroffen spelers te helpen. Hij raadt spelers aan een Grief Report te verzenden, enkel en alleen met mensen uit je vriendenlijst te spelen, of Call of Duty: Black Ops aan te schaffen. Deze game schijnt niet alleen afhankelijk te zijn van de beveiliging van het platform.

Van Insidegamer...
Hoe populairder het spel is hoe meer er gehackt word denk ik. Zie dit spel of Black-ops.

Hoop dat er wat aan gedaan word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Rockvee2 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:19:
Hoe populairder het spel is hoe meer er gehackt word denk ik. Zie dit spel of Black-ops.
Ik denk dat Black Ops op dit moment meer gespeeld wordt dan MW2 dus daar zal het niet aan liggen. Zie ook je eigen quote:
Rockvee2 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:19:
Call of Duty: Black Ops [...]. Deze game schijnt niet alleen afhankelijk te zijn van de beveiliging van het platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Pfft fijn die jailbreak van de ps3 dan, zodat de mensen lekker zogenaamd homebrew kunnen installen........Was een beetje klaar met BO en wilde deze weer gaan spelen, maar dat gaat em dus niet worden. Dan maar weer Gun Game spelen met BO die blijf ik vet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:21

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik neem aan dat er op de ps3 ook dedicated servers zijn net als op de pc? Of is de pc ook weer een cheatfest als bij mw2?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Op de PS3 zijn er geen dedi's.. gaat gewoon via matchmaking.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
R_W schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:42:
[...]

Ik denk dat Black Ops op dit moment meer gespeeld wordt dan MW2 dus daar zal het niet aan liggen. Zie ook je eigen quote:

[...]
Maar voordat Black-ops uitkwam speelde iedereen MW2.Volgens Major Nelson van Xbox360 staat MW2 op 2 en Blackops van 1 van de meest gespeelde spellen. Nu de rootkey open ligt bij de ps3 word het er helaas niet beter op bij de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Gisteren iemand tegen gekomen met een aimbot op de PS3.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Nu online
als dat het ergste is..

het is vrijwel onmogelijk om met vreemde leuk en eerlijk te kunnen spelen.
ik had ondertussen al geen eerlijke titels en emblemen meer door hack-lobby's
erger nog.. ik ben nu alles echt alles kwijt, was echt pislink, dat ze moeten hacken prima, maar waarom verdomme mijn settings verneuken en afnemen (@#&&@)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Het is behoorlijk irritant, je kan bijna niet meer normaal spelen. Ik heb gelukkig wel mijn eigen challenges nog, ben alleen wel prestige 10 lv 70, terwijl ik hier juist druk mee bezig was zelf te halen. Tevens zijn al mn classes al een paar keer vern**kt en staan mn headshots op -19999999944 (+/-).

Erg jammer want ik speeld het nog met veel plezier..

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Wordt de ps3 nog gemaakt? Kan gewoon niet meer gamen door die kansloze hackers.
Wat is er leuk aan als je niet dood kan? Slecht van Somy dat het zo lang duurt, zijn ze er wel mee bezig?

Check http://www.gamer.nl/nieuw...call-of-duty-is-een-optie

[ Voor 19% gewijzigd door Wackmack op 20-01-2011 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Wat is er leuk aan cheaten? Iedereen verlaat altijd de server, pfffff ps3:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 389262

Wat zijn de beste combinaties van wapens en perks?
Mvg
Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Dat ligt volledig aan je speelstijl en gamemode welke wapens en perks het beste bij elkaar passen.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 389262

beeste spel ever gemaakt vriend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321103

Ik ging vanmiddag wel lekker voor mijn doen.
39/12 op quarry.

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/109904424-3.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 321103 op 24-01-2011 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Anoniem: 321103 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:03:
Ik ging vanmiddag wel lekker voor mijn doen.
39/12 op quarry.

[afbeelding]
Leuke namen bij het vijandelijke team. Zo zie je maar weer welke speelstijl er effectief is ;)

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe.. idd maar ik speelde met scar-h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Tubes werken dus wel, gezien de punten van Lord of Tubers. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303182

Hmm... lijkt me best vervelend om nu MW2 op de ps3 te hebben... blijf zelf een verstokte pc-gamer en ik heb over het algemeen neit veel last van hackers. Komt het misschien omdat ik via alteriw speel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Anoniem: 303182 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:32:
Hmm... lijkt me best vervelend om nu MW2 op de ps3 te hebben... blijf zelf een verstokte pc-gamer en ik heb over het algemeen neit veel last van hackers. Komt het misschien omdat ik via alteriw speel?
En waarom speel je niet op het officiële IWnet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
AlterIW is ook een grote rotzooi geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Live. Geen gezeik met hackers, nog meer dan genoeg mensen online. Ik heb ook het idee dat er opeens een hele hoop mensen van de PS3 versie naar de 360 zijn overgelopen. Veel lage level spelers die gewoon goed meedoen met ervaren spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Hmm maar dan zouden ze dus een tweede versie moeten kopen als ze toevallig ook al een xbox in huis hebben. Op de Xbox zijn er trouwens toch ook challenge/gehackte lobby's? Ik zal de PS3 binnenkort wel weer eens proberen, ben nu Black Ops maar aant spelen (bij gebrek aan beter).

Ik denk dat het ook wel weer af zal zwakken hoor, ik denk dat de lol er snel af is als je alleen maar met cheats/hacks speelt.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-06 10:26

zAo

GPLv2 Fanboy

-weg-

[ Voor 93% gewijzigd door zAo op 25-01-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

ElBarto schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:29:
Live. Geen gezeik met hackers, nog meer dan genoeg mensen online. Ik heb ook het idee dat er opeens een hele hoop mensen van de PS3 versie naar de 360 zijn overgelopen. Veel lage level spelers die gewoon goed meedoen met ervaren spelers.
Ik neig ook steeds meer naar de verkoop van mijn ps3 om een xbox360 aan te schaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ReFresh F5 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:55:
[...]

Ik neig ook steeds meer naar de verkoop van mijn ps3 om een xbox360 aan te schaffen..
Succes, hopelijk bekijk je wel eerst even de PS3 line-up voor 2011, voordat je 'm verkoopt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zat net in modded server gungame.
Was wel leuk heb stuk of 5 rondjes gungame gedaan, zo'n mod vind ik niet erg, zolang het maar geen lvl hack is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Daar heb ik idd ook wel eens ingezeten of one in the chamber en sniper only. Zonder valsspelende host is dat wel leuk om te doen.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

bram1984 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:05:
[...]

Succes, hopelijk bekijk je wel eerst even de PS3 line-up voor 2011, voordat je 'm verkoopt. :+
Dit^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:40:
Hmm maar dan zouden ze dus een tweede versie moeten kopen als ze toevallig ook al een xbox in huis hebben. Op de Xbox zijn er trouwens toch ook challenge/gehackte lobby's? Ik zal de PS3 binnenkort wel weer eens proberen, ben nu Black Ops maar aant spelen (bij gebrek aan beter).

Ik denk dat het ook wel weer af zal zwakken hoor, ik denk dat de lol er snel af is als je alleen maar met cheats/hacks speelt.
Ik heb in bijna 16 dagen MW2 op de 360 nog nooit in een gehackte lobby gezeten. Er zijn inderdaad wel een hoop mensen met een gehackt level 70 prestige 10 icoon, maar dat loopt allemaal via persoonlijke invites etc., niet via de normale matchmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
De gehackte lobby's zijn idd niet nieuw, dit ging altijd alleen na betaling of door een invite. Het zijn deze hacks/lobby's, die van de XBOX afkomen. Alleen is het nu "gelekt" en door de kinderlijk eenvoudige jailbreak van Geohot is het nu voor elk simpel figuur mogelijk om een gehackte lobby te starten.

Blijft erg jammer, IW zegt er wat aan te gaan doen, maar ik vraag me sterk af wat.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Ik betwijfel ten zeerst of Infinity Ward nog een patch o.i.d. uit gaan brengen.

IW is een aflopende zaak, en het geld uit MW2 is bovendien binnen. Daarnaast richt Activision zijn pijlen natuurlijk op Black Ops (die op de PS3 ook voor geen meter schijnt te werken en dus ook aandacht nodig heeft).

Maargoed, zolang de Xbox vrijblijft van dit soort hackpraktijken vind ik het prima. Maar even afkloppen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Aantal hackers vind ik opzich wel weer meevallen. Speel het wel weer regelmatig, maar voor de zekerheid nog wel op me secondary account., wil niet t risico lopen dat ik al me challenges in 1x kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

ElBarto schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 18:19:
Ik betwijfel ten zeerst of Infinity Ward nog een patch o.i.d. uit gaan brengen.

IW is een aflopende zaak, en het geld uit MW2 is bovendien binnen. Daarnaast richt Activision zijn pijlen natuurlijk op Black Ops (die op de PS3 ook voor geen meter schijnt te werken en dus ook aandacht nodig heeft).

Maargoed, zolang de Xbox vrijblijft van dit soort hackpraktijken vind ik het prima. Maar even afkloppen dan.
Black Ops werkt inderdaad voor geen meter. Ik vraag me af hoelang de CoD saga nog volhoudt.. Waarschijnlijk de meest succesvolle serie van deze generatie, met een doorbraak op de consoles. Maar steeds meer mensen zien nu in hoe slecht het is geworden. Black Ops is echt een game van niks, compleet wanproduct. CoD is voor mijsowieso niks meer, en dat komt van iemand die meer dan 120.000 kills heeft gecombineerd over CoD4, WaW en MW2. CoD was leuk, maar het is binnenkort (hopelijk) gewoon voorbij. Want ik zie er eigenlijk geen kwaliteit meer uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabiankaratekit
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08-2024

SUB ME :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Laatst online: 19-06 11:14
Anoniem: 311177 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 23:48:
[...]CoD was leuk, maar het is binnenkort (hopelijk) gewoon voorbij. Want ik zie er eigenlijk geen kwaliteit meer uitkomen.
Vind BO redelijk leuk eruit zien alleen al die problemen hebben mij er altijd al van weerhouden om ook maar te denken aan een aanschaf van dat spel. Verwacht ook dat CoD binnenkort omvalt, misschien zelfs al na de eerst volgende. Komt gewoon doordat er elk jaar een nieuwe uit komt. Verheug me allang niet meer op een nieuw deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387314

Mensen ,

HELLUP!!!!!!Na me eigen he-le-maal suf te hebben gegoogeld en op tweakers gezocht maar kan niks vinden....Hoe kan ik mijn fps meting aanzetten in MW2?

Mvg ,

Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 16:26
Welk platform? Die van mij stond standaard altijd al aan (PC), geen idee hoe je dit aan/uit zet thow...

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JunkO schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 20:48:
Welk platform? Die van mij stond standaard altijd al aan (PC), geen idee hoe je dit aan/uit zet thow...
Voor de pc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

stoofpeer schreef op zondag 30 januari 2011 @ 16:45:
Vind BO redelijk leuk eruit zien alleen al die problemen hebben mij er altijd al van weerhouden om ook maar te denken aan een aanschaf van dat spel. Verwacht ook dat CoD binnenkort omvalt, misschien zelfs al na de eerst volgende. Komt gewoon doordat er elk jaar een nieuwe uit komt. Verheug me allang niet meer op een nieuw deel.
Dit gevoel heb ik nou ook. MW2 was al minder gezien de beperkingen die werden opgelegd, BO is na maanden nog niet optimaal (ik speel PC versie). Ik kon vrij snel spelen zonder problemen al heeft daar wel veel werk in gezeten. Na het vervangen van hardware omdat ik al wilde upgraden ben ik zelfs teruggevallen op mijn oude (maar trouwe) Audigy 1 kaart. En dat was uiteindelijk de truc. Niet de Creativedrivers maar alternatieve drivers, die werken ook goed onder Win7 64 bit namelijk.

Voor mijn geen volgende CoD meer. Als speler fungeer je als melkkoe en tester tegelijk. Alle sites geven goede reviews terwijl het spel niets minder dan de vuilnisbak zou moeten verdienen. MW2 heb ik een tijd geleden weer een avond gespeeld maar ook dat is niet meer wat het was. Het is gewoon hopen op een goede lobby zonder cheaters of hoge pingtijden. Er spelen te weinig mensen om het nog goed te kunnen spelen.

Nog zo'n voordeel van lobby's, als er te weinig spelers zijn dan heb je er niets aan. Andere spellen kun je 10 jaar na dato nog spelen omdat er servers zijn waar men zich kan verzamelen, MW2 heeft dat gewoon niet. De houdbaarheid van slechts 2 jaar maakt het er niet beter op. SP was zo uitgespeeld en Multiplay werd vanaf het begin al vergeven van de cheaters.

Nee, ze mogen zichzelf eerst bewijzen voordat ik weer een CoD koop. Het kost ook nog eens belachelijk veel (wanneer je de DLC's erbij rekent).

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 12:08

Mystikal

It never hurts to help!

Dan heb je niet goed gegoogled. Er zit geen console in, dus het command:
code:
1
 /drawfps 1

gaat niet werken.

Fraps heb je nodig in dit geval.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:00
Nadat al mijn vrienden BO hebben verkocht omdat het een kutgame was (ik vond hem best leuk) heb ik nu MW2 2e hands opgepikt.

MW2 helemaal grijs gespeeld op de PC, denk dan ook dat ik de enige ben die hoopt om 1 keer in een rank hack server te komen :o :+

Denk dat als je met zijn 5en een game zoekt, je minder snel in een hacked lobby komt? :)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KillaZ schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:38:
Nadat al mijn vrienden BO hebben verkocht omdat het een kutgame was (ik vond hem best leuk) heb ik nu MW2 2e hands opgepikt.

MW2 helemaal grijs gespeeld op de PC, denk dan ook dat ik de enige ben die hoopt om 1 keer in een rank hack server te komen :o :+

Denk dat als je met zijn 5en een game zoekt, je minder snel in een hacked lobby komt? :)
Hacked lobby word moeilijk."The Burn" had er 1 maar die is inmiddels gebant.Na 1 kill had je lvl 70 en kon je prestige gaan!Er zwerft trouwens wel een hele simpele lvl hack over internet die als je gebruikt je geen ban krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Nu online
ik hoor inderdaad meer mensen die gebant worden.. maar eigenlijk niemand in me directe omgeving kent iemand...

sommige zijn mega irritant, ze spelen S&D en dan kunnen ze niet dood. wat is de fun er dan van :s
toegegeven, ben ook in een paar HELE leuke lobby's terrecht gekomen. S&D alleen met gun & knife, of search the seekers (zelfs met andere luchten en achtergrond geluiden! je hebt geen wapens en moet je blijven verstoppen. tegenstanders hebben 1 magazijn en kunnen minder snel lopen en maken als soort siterep pro meer geluid.

Toch hoop ik dat ze snel het hacken onmogelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Sinds kort overgestapt van PS3 naar xbox360, Black Ops viel mij ook tegen op de PS3 dus heb MW2 weer gekocht voor de 360, heb er meer plezier in dan Black Ops + nog geen hacked lobbies gezien. Ben blij dat ik gewoon kan levelen nu :D een stuk leuker als je tussen door wat achievements haalt.

Alleen baal ik nog altijd van die easymode noobtubers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAZYDAD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2022
Toch wel vreemd dat iedereen in hacked lobbies komt. Ik heb 34 + dagen speeltijd en nog nooit in een rank hacked server gekomen. Alleen 1 keer in zo'n game zonder zwaartekracht, en dat was toen ik ground war een keer wilde proberen. Speel altijd HC HQ, en het enige irritante daar is de cheaters die wh/aimbot etc gebruiken en als je een beetje een leuk team hebt kun je dan nog steeds winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabiankaratekit
  • Laatst online: 30-08-2024

Sub Me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:00
Anoniem: 387314 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:29:
[...]

Hacked lobby word moeilijk."The Burn" had er 1 maar die is inmiddels gebant.Na 1 kill had je lvl 70 en kon je prestige gaan!Er zwerft trouwens wel een hele simpele lvl hack over internet die als je gebruikt je geen ban krijgt.
Heel simpel? Proxy instellen, gezeur dat je binnen een minuut 2 profiles moet updaten en hopen dat je op tijd bent.... ;) :o

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Er mogen wel iets meer kills in en iets minder slomo :P wallbang in slomo is neit echt interessant :)

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-06 07:04
Is deze al langs geweest?
Last night, I got your girl into Last Stand. I used deep impact to double tap her Bouncing Bettys. She sucked me like she had Iron Lungs, I am glad I had Painkiller. We went all night using Extreme Conditioning. Her Sleight of Hand got me to Sonic Boom all over her face. luckily for her I used Steady Aim, so none of it went on her hair. We went round for another round because I was packing One Man Army, and you didn't hear us because we were both using Ninja!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
PSN is trouwens weer aardig vrij van hackers viel mij op, ben er de laatste dagen geen meer tegen gekomen. Speel een stuk lekkerder en minder wantrouwig

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik heb de laatste weken dat MW2 niet lekker loopt, veel lag, slechte maprotations (drie keer achter elkaar dezelfde map) vrij veel wallhackers..
Al met al allemaal minder lekker als een maand geleden.... herkenbaar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:46
Bijltje666 schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 13:20:
Ik heb de laatste weken dat MW2 niet lekker loopt, veel lag, slechte maprotations (drie keer achter elkaar dezelfde map) vrij veel wallhackers..
Al met al allemaal minder lekker als een maand geleden.... herkenbaar??
Nope, speel het nog steeds me veel plezier, en het aantal hackers valt me ook zat mee. Verder zit er een deze dagen wel weer een patch aan te komen voor alle platformen die cheaters e.d. moet tegen gaan (voor zolang het duurt natuurlijk....).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:35

beany

Meeheheheheh

Gister na lange tijd weer eens een paar potjes met wat Tigers gespeeld. Was toch raar, het zag er oud uit. En wat opviel was dat de tube met danger close echt veel te sterk is :P Vooral omdat ik in Black Ops gewend ben om zuiverder te mikken, dat heeft toch wel zijn effect in MW2 ;)

Ow ja, en als je met een paar man in 1 team zit... dan wals je overal overheen... jammer dat het in 1 team zitten met je vrienden in Black Ops amper te doen is. Achteraf gezien was dat matchmaking in MW2 helemaal nog niet zo slecht.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Arrim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 22:37
Ik heb sinds een tijdje het rare probleem dat ik geen matches kan joinen. Er komen simpelweg geen spelers in de lobby, ik kan werkelijk uren blijven wachten maar er komt dan hooguit 1 persoon, die al snel weer weg is. Het kan niet liggen aan mijn NAT, want die is gewoon open. Ook zijn alle poorten open die open moeten zijn. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennos
  • Laatst online: 09-06 16:15
Is er iemand die tegen mij wil quick scopen op de pc? Ik heb cod ook op de ps3 en daar lukt het wel redelijk en nu wil ik het ook op de pc proberen. Iemand die tegen mij wil spelen. Maakt niet uit hoe goed je bent.

Stuur me maar Dm bij interesse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Lennos schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 15:09:
Is er iemand die tegen mij wil quick scopen op de pc? Ik heb cod ook op de ps3 en daar lukt het wel redelijk en nu wil ik het ook op de pc proberen. Iemand die tegen mij wil spelen. Maakt niet uit hoe goed je bent.

Stuur me maar Dm bij interesse!
Als je het hier nog eens leest: ik heb wel interesse. Zal wel weer even wennen zijn om in MW2 aan de slag te gaan maar ik heb het daar wel gekund. Laat maar via 't topic weten of stuur mij even een DM'ie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-06 13:17

Format-C

Tracing Rays

Omfg, ik ben gisteren begonnen te spelen met FAL Bling (Silencer/ Holographic) icm Stopping Power en Ninja. Op X360 speel ik btw.

En damn wat heeft deze gun een power. 2 shot kill vanaf elke afstand. "Plop, Plop"; kill. :D En met een headshot is het vaak 1 shot 1 kill. Ik haal constant 30/0 t/m 30/7 in FFA. Dit haalde ik eerst ook regelmatig met de ACR Silenced, maar het is nu bijna elk spelletje die ik speel. Echt geweldig. Elke match haal ik 1 of 2 AC 130's. Ik gebruik Harrier, Pavelow, AC130 killstreak. (7-9-11) Ik zie toch best vaak mensen rage quitten. :P

Vooral op Karachi, Wasteland (icm Cold Blooded Pro en dan zonder Holo sight) en op Invasion, Rundown en Sub Base is dit gewoon een verschrikkelijk sterk wapen. Op de andere maps ren ik meestal als een idioot rond met UMP Extended mags icm Marathon, Lightweigt en Ninja.

Ik blijf dit toch 1 van de leukste games vinden die ik ooit gespeeld heb. Minstens net zo leuk als Counterstrike Source. Af en toe boosters het leven zuur maken met wat C4 is ook altijd wel lachen.

8)

Black ops was iig niet mijn ding. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378587

Die hack van reddotcity is best bruut, je hebt een aantal dingen die het spel superleuk maken, maar ook van die auto-aim dingen waardoor het voor de tegenstander niet meer te spelen is.

Ik denk dat ik hem ga downloaden en dan gewoon dingen als gun game, one in the chamber, ufo mode enzo gebruiken, dat is best tof. Nog iemand die dit gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Het nadeel is dus dat de meeste gasten die deze hacks gebruiken niet van de aimbot en de godmode af kunnen blijven wat dus het hele spel verneukt voor de rest.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:52
http://findmakarov.com/

zomg nieuw deel O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
ligt het nu aan mij? ik krijg alleen maar een zwart scherm

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Is ook een fake waarschijnlijk.

Niet dat er geen MW3 komt dit jaar :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:52
Het is een aftel-ding.

Bron: evilgamerz.com
Modern Warfare 3 is zo goed als officieel. De Findmakarov telt namelijk af naar een onthulling van de game. Niet alleen de groene kleur lijkt genoeg hints te geven naar een nieuwe Modern Warfare, maar ook de flash filename die we vinden in de bron van de website zegt genoeg: mw.swf. Uiteraard is Activision Blizzard momenteel nog even stil omtrent een opvolger in de Call of Duty franchise. Over enkele dagen zal deze stilte echter verdwijnen, wanneer de timer op de 0 uit zal komen. Geruchten gingen eerder al dat Infinity Ward, Sledgehammer en Raven Software werken aan de nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:47
Is er inmiddels al een update geweest voor de PS3 versie?

Ik heb mijn COD:MW2 uitgeleend aan een kennis sinds ze mijn account hebben gekraakt of wat dan ook (classes zijn niet meer in te stellen/aan te passen, tekst: you've got owned! in het rood in het hoofdmenu en tal van unlocked zaken kwijt geraakt.

En zou die update ook accounts herstellen of kan ik beter over stappen naar een andere MP game..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 22:37
Arrim schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 23:48:
Ik heb sinds een tijdje het rare probleem dat ik geen matches kan joinen. Er komen simpelweg geen spelers in de lobby, ik kan werkelijk uren blijven wachten maar er komt dan hooguit 1 persoon, die al snel weer weg is. Het kan niet liggen aan mijn NAT, want die is gewoon open. Ook zijn alle poorten open die open moeten zijn. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Opgelost met een re-instal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

vinpower schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:52:
Het is een aftel-ding.

Bron: evilgamerz.com

[...]
Heeft niks te maken met MW3, is gewoon een short-film in the making.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
NICE!

ps3 software 3.60 icm MW2 patch 1.12 zou ervoor moeten zorgen dat hacken niet meer mogelijk is..
Let's see

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Oeh nice, ik ga het zo meteen even proberen, ik ben benieuwd. MW2 blijft voor mij nog steeds beter als Black Ops

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Chef_v_leeuwen schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:59:
Oeh nice, ik ga het zo meteen even proberen, ik ben benieuwd. MW2 blijft voor mij nog steeds beter als Black Ops
black ops is meer gebalanceerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Ik speel ook vele malen liever MW2 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
De maps van MW2 zijn eigenlijk stuk voor stuk beter dan die in Black Ops. Die vind ik maar rommelig en niet goed gebalanceerd. Enige echte klotemap in MW2 is Rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

ElBarto schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:34:
De maps van MW2 zijn eigenlijk stuk voor stuk beter dan die in Black Ops. Die vind ik maar rommelig en niet goed gebalanceerd. Enige echte klotemap in MW2 is Rust.
Mee eens. Vooral snipers zullen meer plezier hebben in MW2 dan in BO waar de maps te veel hoekjes en bochten hebben en bijvoorbeeld bombsites meestal heel afgeschermd staan. Ook vind ik TDM in MW2 wat leuker dan in BO, maar niet leuker dan de andere CoD's. Objective gamemodes zijn wel wat leuker in BO door afwezigheid van stoppingpower (meer tijd om weg te duiken en naar objectives rennen is iets veiliger), aanwezigheid van flakjacket en de balans in killstreaks.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Kan ik iemand nog blij maken met een leuk YouTube filmpje? :D
YouTube: Easy Sundays Episode 1 (MW2)
YouTube: Easy Sundays: Episode 2 (MW2)

[ Voor 23% gewijzigd door Vraaag op 21-03-2011 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

vapo_chiller

Evga Untouchables Addicted

degene die zin heeft om MW2 op pc multiplayer te spelen, DM me voor Steam toevoeging.
Ik en me vrouwke spelen dit wel iedere dag

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Uit het grappige plaatjes topic:

Afbeeldingslocatie: http://macromeme.com/cat/alignment-chart-gamer.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Volgens mij staat het plaatje in het verkeerde topic.....

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Waarom? Linksonder en rechtsboven kom ik vaak genoeg tegen in MW2. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:11
na maanden black ops, KZ3 en Crysis2 gespeeld te hebben toch wel weer niceom even terug te keren naar MW2, die framerate blijft heerlijk en denk dat de disc weer een paar dagen in mijn PS3 stuck blijft zitten. BO vond ik erg leuk omdat het nieuwe maps en wapens waren maar die framerate verpestte het voor mij, tenminste ik ben vrijwel altijd host in die game en dan lijkt het opeens nodig te zijn om 10 tot 20 frames minder uit te poepen -__-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07-2024
Wil net inloggen (pc) bij TDM HC kom ik in een vreemd map terecht met zombies.
Iemand die dit heeft meegemaakt

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeltevm
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:15
nee, maar ik kom wel meer vreemde dingen tegen, zoals een domination match waarbij demolition bij ingebakken zit en dergelijke..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:59
Ik heb op de pc ongelofelijk veel last van slechte verbindingen. Vroeger had ik op mw2 altijd een heel goede verbinding en nu kan ik niet eens 1 match vinden waar ik meer dan 1 blokje verbinding heb. Hebben jullie dit ook voor? Ik weet echt niet aan wat het ligt. Mw1, Black ops en andere werken perfect (ping onder 30 ms).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
thibaultvdb schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:01:
Ik heb op de pc ongelofelijk veel last van slechte verbindingen. Vroeger had ik op mw2 altijd een heel goede verbinding en nu kan ik niet eens 1 match vinden waar ik meer dan 1 blokje verbinding heb. Hebben jullie dit ook voor? Ik weet echt niet aan wat het ligt. Mw1, Black ops en andere werken perfect (ping onder 30 ms).
Ik merk tegenwoordig wel dat het lastiger is om in een game te komen, voorheen was hij binnen een paar sec wel wat mensen in een game aan het stoppen wat nu gewoon minuten kan duren. Zeker als je party wat groter wordt. Daarnaast zijn er wat verschillende slechte hosts, maar dat is eigenlijk altijd al zo geweest. Heb het zelfden dat mijn verbinding echt 1 streepje is zonder dat iedereen daar last van heeft. Dus denk dat het ergens aan jouw kant ligt, verbinding, router, NAT ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343358

Ik moet ook wat langer zoeken voor ik een goeie game vind. Dat zal wel komen doordat er gewoon heel wat minder games beschikbaar zijn, veel mensen zijn waarschijnlijk over op BO.

Raar dat je alleen bij MW2 last hebt van zo'n slechte verbinding, dan kan het ook niet aan je router liggen lijkt mij. Maar zo'n slechte verbinding is wel heel extreem, dat maak ik zelden mee.

Ik heb het spel sinds een paar weken weer opgepakt. Ik vermaak me heel goed met de Intervention, ik probeer er nu ook in de echt kleine maps mee te spelen. Ik loop zelden beter dan 3:2, maar de voldoening haal ik gewoon uit die paar mooie kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
Anoniem: 343358 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 03:25:

Raar dat je alleen bij MW2 last hebt van zo'n slechte verbinding, dan kan het ook niet aan je router liggen lijkt mij. Maar zo'n slechte verbinding is wel heel extreem, dat maak ik zelden mee.
Mwah als hij de enige is en echt steeds maar 1 bar heeft zal het toch aan zijn kant moeten liggen. Maybe eens de game opnieuw installeren of een integrity check doen. Het lijkt me heel sterk dat iedere host die hij vind echt traag is.
Ik heb het spel sinds een paar weken weer opgepakt. Ik vermaak me heel goed met de Intervention, ik probeer er nu ook in de echt kleine maps mee te spelen. Ik loop zelden beter dan 3:2, maar de voldoening haal ik gewoon uit die paar mooie kills.
Zelf ben ik dan weer compleet anders bezig, voornamelijk aan het rondrennen of bezig met de 'hot spots'. Ik heb ook genoeg mensen met een Intervention tot satanische uitspraken geholpen. Mijn ratio is meestal 2:1.5 met soms wat betere of slechtere uitschieters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

ligt eraan wie de host is.

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343358

BertHier schreef op woensdag 06 april 2011 @ 12:11:
[...]

Mwah als hij de enige is en echt steeds maar 1 bar heeft zal het toch aan zijn kant moeten liggen. Maybe eens de game opnieuw installeren of een integrity check doen. Het lijkt me heel sterk dat iedere host die hij vind echt traag is.
Het probleem zal inderdaad wel bij hem liggen. Het kan dus niet z'n router zijn omdat die andere games wel goed draaien.
Game opnieuw installeren kan een optie zijn, alleen zou ik eerst even googelen of het probleem vaker voorkomt.
Zelf ben ik dan weer compleet anders bezig, voornamelijk aan het rondrennen of bezig met de 'hot spots'. Ik heb ook genoeg mensen met een Intervention tot satanische uitspraken geholpen. Mijn ratio is meestal 2:1.5 met soms wat betere of slechtere uitschieters.
Met een runclass is het sowieso lastig (ik doe het zelf overigens eigenlijk nooit) om een hoge score te halen, maar je kunt wel makkelijk andermans killstreaks omzeep helpen >:) Helemaal als sniper zijnde is zo'n turboventje heel irritant. Dan moet je echt wel heel goed kunnen quickscopen om daar wat tegen te beginnen (en zo goed ben ik helaas niet :+ ).

'Vroeger' speelde ik toch vooral voor de killstreaks, maar dat heb ik mezelf afgeleerd. Dan had ik pas een goeie avond wanneer ik minstens twee keer een chopper haalde. Man, wat zat ik dan altijd te stressen..

Ik gebruik nu sowieso altijd UAV als eerste reward, daar heeft het team ook nog wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

uav is hardig ja, als je hardcore team deathmatch speelt (zoals ik)

de killstreaks zijn een lueke extra voor meer kills.

Heel belangrijk is je ping, kun je even testen met speedtest.net, heb je gelijk je ping download en uploadsnelheid van bij je thuis

van mij is ping 4ms : http://www.speedtest.net/result/1233956919.png

mijne download en upload kan beter, heb al na telenet gemail hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

vapo_chiller schreef op donderdag 07 april 2011 @ 06:54:
van mij is ping 4ms : http://www.speedtest.net/result/1233956919.png

mijne download en upload kan beter, heb al na telenet gemail hiervoor
Die download moet idd wel beter kunnen :P Je upload zal wss niet enorm veranderen tho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

ping vind k wel leuk.

ik heb turbonet, daarom dat k mail stuurde na telenet, hoe da t komt dat k op dezelfde snelheid zit als de basic abbo.

niet da ze mij aant knijpen zijn......

[ Voor 80% gewijzigd door vapo_chiller op 07-04-2011 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
Een ping van 4 is wel erg netjes, ik zit rond de 30 op ADSL, moet ik nog eens wat aan gaan doen.
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste