Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-06 15:33

Sméagol

Master of Mayhem

Oh joyous occasion! Gisteren, na 387 uur gametime.. Eindelijk m'n eerste nuke binnengehaald, toch nog iets gepresteerd in m'n leven :rolleyes:.

Een tijd terug had ik zo iets van, "toch leuk als ik 't een keer voor elkaar zou krijgen", dus m'n killstreak rewards ingesteld als de welbekende harrier / choppergunner / nuke, met als gevolg dat ik niet zo veel killstreak rewards meer bij elkaar spaarde, maar goed, dat wende. Normaal gesproken, hiervoor dus, was ik mede omdat ik voornamelijk (of alleen nog maar eigenlijk) hardcore speel, een redelijke teamspeler, en had dus UAV / carepackage / predator.

Anyway, 't was Underpass, ik had een lekkere streak, nou dat wil zo af en toe nog wel 'ns gebeuren, leuk, maar niet superspeciaal. Dus ik gooi m'n Harriers in de lucht. Ik loop nog eventjes wat rond, zelf maakte ik geen kills geloof ik, maar m'n Harriers leken al 't werk te doen. Da's al wat specialer, meestal krijgen ze bar weinig voor elkaar in mijn geval :rolleyes. Maar goed, verstop me achter een auto, en gooi m'n choppergunner in de lucht (en de Harrier was er nog). Als ik die al krijg, wordt ie meestal snel uit de lucht geschoten, of de enemy teamleden verschuilen zich in gebouwtjes. Daar zijn er veel van in Underpass, dus ik verwachtte er ook niet zo veel van, maar 't ging lekker.. Ze waren wel zo slim om naar AA classes om te schakelen, maar ik denk dat ze pech hadden.. Ik weet wat 't is om met 3 stingers een Harrier te missen.. Ik zag in ieder geval steeds minder rooie vierkantjes, maar ik begon lekker te schieten op alles wat bewoog, tjah, en als je dat zo'n witte cluster blob ziet waar raketten vandaan lijken te komen, dan schiet je daar maar op natuurlijk. En toen was er.. Ik dacht niet dat ik 't nog mee ging maken :D. Heb even gewacht voor m'n medespelers, maar niet al te lang, want 't zou echt iets voor mij zijn om m'n nuke te missen op zo'n manier :rolleyes. Score stond op 140-180 voor ons, oh en ik vergat te melden dat dit HQ pro was. Ik had nog wat langer kunnen wachten, maar ik raakte in paniek :P.

Nou goed, voor jullie niet zo bijzonder natuurlijk, maar voor mij erg leuk ;). Misschien m'n cue om te stoppen.

Alhoewel.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06 08:03
Anoniem: 245699 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:58:
Heb laatst m'n 50.000ste kill gemaakt in MW2! (staan wel iets van 27.000 death's tegenover), maar toch! Een bescheiden trots is wel aanwezig! :)
;)
Afbeeldingslocatie: http://d.imagehost.org/t/0151/Nov_20_2010_MW2.jpg

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-03-2024
Ik heb vandaag de campaign op veteran uitgespeeld. Niet dat dat zo interessant is in een topic dat wss alleen maar over de multiplayer gaat, maar toch ;)

Ik moet bekennen dat het grote gros ervan niet eens zo heel moeilijk was. Alleen een handje vol vuurgevechten waren meedogenloos moeilijk en soms zelfs bijna op geluk gebaseerd... En dat kwam dan voornamelijk omdat je tegenstanders weten waar je bent als ze het niet kunnen weten... Eigenlijk wel een beetje teleurstellend dat de hoogste moeilijkheidsgraad het eerder van brokenness moet hebben dan echte moeilijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 12:08

Mystikal

It never hurts to help!

Mijn hoogste scores haal ik altijd op scrapyard (demolition). Daar ben ik regelmatig over de 100 gegaan. Hoogste score ooit 115 kills (pc).

UMP

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Sommige mensen hebben nog een sociaal leven naast MW2.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
43 dagen is wel ziek, ik kom aan 8 denk ik, heb geluk als ik een uurtje per dag kan gamen. Werk, vrienden, sporten, huidhouden, vriendin kosten ook nog wel wat tijd :)

[ Voor 0% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 22-11-2010 16:23 . Reden: typo ]

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06 08:03
Chef_v_leeuwen schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:54:
43 dagen is wel ziek, ik kom aan 8 denk ik, heb geluk als ik een uurtje per dag kan gamen. Werk, vrienden, sporten, huidhouden, vriendin kosten ook nog wel wat tijd :)
Ipv 'werk' heb ik dan een eigen bedrijf, enz & daarom ook 's middags meestal tijd om even flink te knallen..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Word dit nog wel gedaan op internet nu BO uit is?

Lijkt me dat iedereen die MW2 goed vind direct naar BO overgaat en iedereen die BO niet wil kopen uit principe spelen MW2 ook niet meer. Dan blijft er nog een handje vol over.

[ Voor 143% gewijzigd door Bulls op 23-11-2010 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie_NL
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-06 22:04
Ik ben van plan om Modern Warfare 2 te gaan spelen.
Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik goedkope licentie codes kan kopen online?

Er was een heeele tijd geleden een topic over welke webshops het betrouwbaarst waren qua licentie verkoop van pc-games. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAZYDAD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2022
Blijf ook MW2 spelen. Ben nog steeds geen prestige 10 :(
Speelt natuurlijk ook mee dat ik van mijn vrouw de nieuwe BO nog niet heb gekregen :)

Ik zie wel of ik BO ga kopen of gewoon een release oversla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 12:08

Mystikal

It never hurts to help!

Op de pc zijn er nog maar weinig spelers te vinden als je geen TDM wilt spelen. Zaterdagavond op Demolition slechts 438 mensen wereldwijd.

Team Tactical slechts 39!!! Ongelovelijk... Duurde 12 minuten voordat we een lobby gevonden hadden..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-06 13:32
Mystikal schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:33:
Op de pc zijn er nog maar weinig spelers te vinden als je geen TDM wilt spelen. Zaterdagavond op Demolition slechts 438 mensen wereldwijd.

Team Tactical slechts 39!!! Ongelovelijk... Duurde 12 minuten voordat we een lobby gevonden hadden..
Waar kan je dat zien hoeveel mensen welke gametype spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Bij het kiezen van de gametype kun je dat :+

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

brndst schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:20:
Ik ben van plan om Modern Warfare 2 te gaan spelen.
Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik goedkope licentie codes kan kopen online?

Er was een heeele tijd geleden een topic over welke webshops het betrouwbaarst waren qua licentie verkoop van pc-games. :)
budgetgaming.nl
Bulls schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:20:
Lijkt me dat iedereen die MW2 goed vind direct naar BO overgaat en iedereen die BO niet wil kopen uit principe spelen MW2 ook niet meer. Dan blijft er nog een handje vol over.
Beide punten lijken me niet waar... Ik heb sinds BO uit is geen verschil ondervonden in games vinden. Het enige wat me leek op te vallen dat het niveau lager was, ik zag ook gemiddeld meer mensen met lagere rank dan voor BO. Maar heb hier geen harde cijfers van obv. Edit: ik speel overigens vrijwel alleen maar TDM, dus misschien is het bij andere gametypes wel moeilijker games te vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door R_W op 23-11-2010 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:39
Ik heb Black Ops vandaag net verkocht omdat ik het veel minder leuk vind dan MW2

Ik blijf trouw bij MW2 :Y

Nog even een vraagje, bij Highrise heb je zo'n 'glitch' dat je op het dak van dat ene gebouw kan, door die glazenwasser bakjes te gebruiken.

Weet iemand of dat nogsteeds kan op de PS3 ? Want ik heb het net een heel potje lang zitten te proberen, maar het wou gewoon NIET lukken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThinkPadd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:05:
Ik heb Black Ops vandaag net verkocht omdat ik het veel minder leuk vind dan MW2

Ik blijf trouw bij MW2 :Y

Nog even een vraagje, bij Highrise heb je zo'n 'glitch' dat je op het dak van dat ene gebouw kan, door die glazenwasser bakjes te gebruiken.

Weet iemand of dat nogsteeds kan op de PS3 ? Want ik heb het net een heel potje lang zitten te proberen, maar het wou gewoon NIET lukken :S
Dat is geen glitch, dat is zo gemaakt door de ontwikkelaars. Er ligt niet voor niks een teddybeer op dat dak ;) Het is inderdaad een lastige sprong, het mislukt bij mij ook vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Bij die jump helpt het vaak om alle controls los te laten als je naar de "trap" springt. En aangezien hij zo bedoeld is zit hij er nog steeds in, zoals monnick zegt het is geen glitch

Ik ben ook gestopt met BO, ga nu af en toe weer lekker met MW2 knallen, nu eerst druk bezig met Assasin's creed uitspelen.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:15
Ik blijf ook bij MW2. Somehow heeft BO niets extra's waarvan ik denk dat het de moeite waard is om geld aan uit te geven. Daarnaast heb ik nog vrij veel challenges te behalen op MW2. Lang alleen voor de lol gespeeld, pas de laatste 2 prestiges (vrijwel altijd meteen door naar volgende prestige)(ben nu 70 prestige 4) echt aan de challenge, vooral de wapens. Challenges als game winning killcam dropping crates begin ik gewoon niet eens aan. Geeft alleen maar frustratie enzo. Dus vooral wapens wil ik vol hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3rvesss
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-02 16:49
Heb me zelf beloofd om BO niet meer te spelen, erger me elke keer als ik het spel opstart.. rare kogel geluiden, poppetjes die raar lopen, wapens die maar niet wennen, onder de maat netwerk, maps die maar niet wennen(op twee na dan) enz enz.. MW2 is en blijft the shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Ik kan gewoon niet echt inkomen in BO, ben wel level 33 maar het voelt zo "verplicht" om te spelen, ik beleef er niet echt veel plezier aan, MW2 heb ik veel meer lol mee, en vooral wat betreft de maps, ik heb na al die tijd BO spelen geen een map waarvan ik blij word als ik hem zie opkomen.

Ik ga nu weer lekker verder met MW, was prestige 10 level 60, eerst die volmaken, en tegelijkertijd de camo's proberen te halen van alle wapens.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-06 16:09
Ik speel altijd barebones, maar op de een of andere manier is er niemand meer online daarzo?
Is er een update geweest?
Of is iedereen soms over naar black-ops?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3rvesss
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-02 16:49
@Chef_v_leeuwen
WMD lijkt mij een van de beste maps van BO, als PS3 speler heb je ook geen keus om bepaalde maps te kiezen..

@madmaus
TDM, Domination en Demolition zijn meestal wel vol, alle andere minder. Ben ook bang dat heel veel mensen over zullen stappen naar BO.. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:15
Hebben jullie ook problemen met steam? Hij kan niet syncen met de steam cloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Picaroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06 19:01
yup, zelfs offline hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarfie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-04 08:38
Gisteren ook zware problemen met inloggen op steam. Offline en niet willen syncen

Hasta la pasta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-06 13:17

Format-C

Tracing Rays

Ik vind persoonlijk MW2 leuker dan BO. Ik ben best goed in BO, maar vind MW2 gewoon mooier, sneller, leuker. Gewoon meer fun. BO ligt bij mij alweer stof te happen.

Maar goed. Gewoon een kwestie van smaak denk ik.

Wel opvallend dat er ineens veel noobs/ nieuwelingen MW2 spelen. Veel mensen met lage ranks momenteel... Maar goed. Die wennen er vanzelf aan. (gepwnd te worden)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245699

Haha, ja, zie vaker lagere ranks dan eerder. Had er pas één die twee potjes TDM achter elkaar iets van 1-11 en 2-14 scoorde, dan zakt de moed je volgens mij wel in de schoenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277935

Ach, dat gevoel ken ik wel. Ik heb jarenlang shooters gespeeld op de PC en ben nu overgestapt op de PS3. Onlangs MW2 gekocht, maar ik word online gigantisch afgemaakt, terwijl ik de maps nog wel redelijk ken... alleen richten blijft enorm wennen, zeker op momenten dat er snel gereageerd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

JunkO schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:34:
Ja waarschijnlijk heeft hij het "voor de gein" gedaan, want een echt fanatieke gamer is het helemaal niet. Maarja, ik zit er wel mooi mee!

Ik heb er een map bij zitten genaamd "bootstrap". Dit zegt me eigenlijk niks maar ken ook niet precies alle files. Lastig om te zoek op bestandsnaam van een hack op Google trouwens... :/
En kun je nog MW2 spelen?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

BO = verkocht, MW2 = Tha Bomb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Haha hetzelfde hier, BO eens gespeeld en na een dag of wat was ik het al helemaal zat. Wat een bagger, en qua graphics doet MW2 echt niet onder voor BO, en het speelt zoveel fijner! Dus die keuze is niet moeilijk. :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Grappig om te horen dat ik dus niet de enige ben die dat vindt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 07:56

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik heb BO niet gekocht. Ik wou hem eerst even uitproberen, dus heb hem even gedownload. Ik was al behoorlijk sceptisch door het feit dat het door Treyarch ontwikkeld is. Heb een uurtje de SP gespeeld en vond hem gewoon ronduit kut. Dus meteen weer verwijderd en weer vrolijk MW2 opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ben dus niet de enige met die afwijking. :D

Net de nieuwe MoH gespeeld, en damn die is ook best goed. :9

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-06 07:42
Ik blijf het grappig vinden dat er zoveel mensen zijn die zeggen dat BO zo kut is. Zodra je aan de maps gewend bent (en dit duurt een STUK langer dan bij Mw2 vanwege meer details/gangetjes/drukke maps) valt 't echt reuze mee!

Enige wat ik echt mis van Mw2 (die had ik op de Ps3, BO op PC nu) zijn sommige maps, omdat sommigen gewoonweg altijd kicken waren.

Voor de rest speelt BO toch echt net als Mw2 qua besturing, rennen en springen... Het feit dat je moet wennen aan de nieuwe wapens en maps lijkt me echter niet meer dan logisch, tevens het feit dat je natuutlijk liever een game speelt waar je al heel goed in bent en vertrouwd mee bent :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Ik vind black ops traag in verhouding met BO, geluid is k*t, maps zijn niet echt spannend, en ik vind de challenges op de eens of andere manier niet zo uitdagend omdat je niks vrij kan spelen door challenges, behalve de pro perks dan.

Met MW2 ben ik veel gedrevener om allerlei challenges te halen, bij BO had ik dit niet. Mijn vrienden zijn overigens ook allemaal teruggegaan naar MW2.

En het ligt zeker niet aan gebrek aan skills/mapkennis. Ik kwam bij BO toch geregeld in de top 3, heb het de kans gegeven, ben tot lvl 50 gegaan. Het kan me gewoon niet zo "grijpen" als de MP van MW2

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Anoniem: 277935 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:14:
Ach, dat gevoel ken ik wel. Ik heb jarenlang shooters gespeeld op de PC en ben nu overgestapt op de PS3. Onlangs MW2 gekocht, maar ik word online gigantisch afgemaakt, terwijl ik de maps nog wel redelijk ken... alleen richten blijft enorm wennen, zeker op momenten dat er snel gereageerd moet worden.
Dat komt gelukkig vanzelf.

Ik was eerst ook een PC gamer, en toen ik m'n PS3 had gekocht bakte ik er niks van, maar nu een paar maand later gaat het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-06 13:17

Format-C

Tracing Rays

Brutal1ty schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 22:09:
Ik blijf het grappig vinden dat er zoveel mensen zijn die zeggen dat BO zo kut is. Zodra je aan de maps gewend bent (en dit duurt een STUK langer dan bij Mw2 vanwege meer details/gangetjes/drukke maps) valt 't echt reuze mee!
Vind ik niet. Ik vind BO gewoon een K.. spel. Traag, ik vind MW2 ook mooier, en de besturing van MW2 voelt soepeler aan, en op de 1 of andere manier vind ik MW2 ook gewoon snéllere gameplay hebben.

Ik heb met zowel MW2 als BO een k/d van 2.0 dus qua skill ben ik net zo goed in BO als MW2, maar ik vind hem gewoon niet lekker aanvoelen, en idd, zoals iemand hier al eerder aangaf, zijn de challenges van MW2 gewoon leuker om te doen/ halen.

In BO vind ik eigenlijk helemaal geen uitdaging zitten.

Edit; ik vond de single player wel leuk overigens, maar die is bij elke COD wel goed.

Ik denk dat IW toch echt beter is dan Treyarch. Naar mijn mening dan.

Edit; ik vind de BO maps ook niet zo leuk eigenlijk, en ik heb er al heel wat uurtjes inzitten. Alleen GRID, Villa en WMD vind ik écht leuke maps. En dan vooral Villa. Van MW2 vind ik ze eigenlijk allemaal leuk, behalve Rust, edit, en Estate vind ik ook iets minder.

Ik speel beide games trouwens op de 360 (omdat ik RSI heb wat nooit weer over gaat), en de performance van BO is om te janken op de 360. Erg veel laggy stukjes. En dan met name op GRID bij dat grote sneeuwgedeelte, op Cracked zijn meerder stukjes, Crisis is idd Crisis, vooral achteraan de map waar die buis op de grond ligt, en bij het "strand", Firing range voelt zo traag als de neten aan, enzovoorts... Nee, ook dat is niet "je-van-het".

Maar goed, ieder zijn ding. Mensen die BO leuker vinden kunnen die gewoon doen. Ik kies voor MW2. Smaken verschillen. :)

[ Voor 36% gewijzigd door Format-C op 05-12-2010 15:50 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Hier ook een gedownloade BO gespeeld en blij dat ik hem niet gekocht heb. Nu maar weer eens verder met MW2.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Kan iemand mij hier een save geven van de 3e missie van het spel? Dus waar je met sneeuwscooters van die berg af moet rijden (de eerste maal als het er meer zijn)?
Wegens een of andere gare bug kom ik niet verder dan de 2e missie en vind het wel zonde van mijn centen als ik maar 2 missies kan spelen :P.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
op wat voor platform? weet je wel zeker dat het een bug is? of doe je misschien niet gewoon wat verkeerd?

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

PC. Ik ben vrij zeker dat het een bug is, was er 2 weken geleden ofzo ook al mee bezig.
Heb een reinstall van het spelletje gedaan maar dat hielp niet.

Geen idee waar het fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gister zag ik nog meer dan 150.000 mensen online dit spel spelen op Xbox Live.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:13

D4NG3R

kiwi

:)

CoD4 heeft ook nog dagelijks 100.000 spelers. MW2 nog zeker 1.500.000 op de consoles. Ongeveer 1/4e van mijn vriendenlijst (xbox-360) is ook weer terug gegaan naar MW2.

Edit: En vraag ik ze waarom: Omdat ze niet kunnen Quickscopen in BO :') ...

[ Voor 19% gewijzigd door D4NG3R op 06-12-2010 08:40 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-06 21:24
quick scopen, de grootst geaccepteerde glitch in games wereld :')

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Here we go again...

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Vlug, quick scope ze snel. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

Ach ja zolang het party systeem niet werkt, ik constant freezes krijg van de ps3 (net nieuw) speel ik nog lekker mw2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Multiplayer van BO vond ik niet echt wat, dus maar weer een nieuwe MW2 aangeschaft voor de 360. Ditmaal de Hardened editie. Kun je niet laten liggen voor iets van € 22 @ zavvi.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Boudewijn schreef op zondag 05 december 2010 @ 23:26:
PC. Ik ben vrij zeker dat het een bug is, was er 2 weken geleden ofzo ook al mee bezig.
Heb een reinstall van het spelletje gedaan maar dat hielp niet.

Geen idee waar het fout gaat.
Wat gaat er fout dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Laatst online: 19-04 03:32
ik geef BO al stuk of 3 dagen een kans... maar jezus wat een kut game is het eigenlijk.
Graphics zijn kut (wat een lelijke game... ik vind mw2 er beter uitzien)
Maps zijn kut
Geluid is kut
Aimen is kut (aimassist klopt geen ene ruk van (MW2 voelt zoveel x fijner aan)
Campen is naar mijn mening tig x zo erg... op zich geen moeite mee maar beetje iemand fatsoenlijk afknallen lijkt niet te werken :S

/edit

btw gister op de ps3 een game gejoined en toen zat ik in een gehackte GUNGAME waar je moest levelen en dan kreeg je iedere keer een nieuwe gun.... echter het minder leuke eraan is dat ik nu ineens level 70 ben.....

kwas voor heen level 50 ofzo :S vond net zo leuk om de boel te unlocken

[ Voor 27% gewijzigd door P-Nut op 14-12-2010 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Lekker onderbouwde mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Laatst online: 19-04 03:32
om mij zelf maar even te quoten uit het BO topic
Weer wat ervaring over de ps3 versie...
(ik vind het opzich een leuk spel maar erger mij kapot over een aantal dingen)

*campen word teveel beloont in deze game... gewoon frustrerend...Misschien kan ik beter zeggen dat aanvalllend spel afgestraft word. Je kan eigenlijk mooi plekje moet gaan zoeken liefst met 1 of meerdere spelers gehurkt gaan zitten of liggen en dan vervolgens wachten.

Aimassist tracked mensen door muren heen.... lekker campen.... oh kijk mn crosshair beweegt ff wachten en de schietknop dicht bij ingang doen,,,, vuren en jaar hoor een kill.

Het neerschieten van meer dan 1 vijand lijkt haast onmogelijk.... zogenaamd realistische maar schiet haast half clip leeg om iemand te killen....

*3D models van de spelers zelf door objecten heensteken.... seriously?

*Wapens met 3 bullet burst zijn sowieso te verwaarlozen.... moet haast elke keer 2 a 3 keer iemand met een burst shot raken.... mag aannemen dat guns zoals deze exponentieel meer dmg doen dan een wapen dat aan 1x door kan knallen. (headshots zijn random nogmaals wazig aimassist dat aan mn crosshair zit te trekken)

*Zonder aim assist is de recoil van de gun irritant.... (zorg er op zn minst voor dat zonder aim assist de aim stabieler blijft.

*Wazig netcode.......... hoevaak ik ruim 2 a 3 seconden of meer de hoek om ga en word gekilled door iemand die mij probeert te raken (zie ik de killcam persoon "no where near me" schieten. (de connectie gewoon goed van mij als de gene die mij neerknalt)

*Afstandschoten met welke gun dan ook lijkt het raken compleet random...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 15:26

NoFearCreations

3DPrint the world!

Sinds dit weekend MW2 er maar is op gezet voor wat online knallen. Alleen nu krijg ik continu als hij een game wilt laden, een zwart scherm. Moet hem soms wel 4/5x opnieuw opstarten, voordat hij eindelijk door laadt.
Zie dan ook in de taskmanager dat hij vrijwel geen resources trekt.

Specs:
Amd Athlon II X4 635
Asus M4A77T
500GB S-Ata
HD 5750
4GB Team Elite DDR3
Windows 7 64Bit

Iemand tips hiervoor?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik speel ook sinds vorig week of zo dit spel weer af en toe, maar dan de AlterIWNet versie. Had geen zin meer om de legale versie te installeren. Aangezien mijn MW2 account toch verkracht is door een prestige hack, heb ik op deze manier sowieso niks meer te vrezen. Ik accepteer ook alles wat er gebeurt, behalve aimbotters.

Moet zeggen dat MW2 niet echt leuker is dan Black Ops, wel makkelijker en sneller. Je hoort tenminste ook weer de voetstappen duidelijker en snipen is leuker.

CoD4 blijft naar mijn idee nog steeds de beste, maar Black Ops kan nog een goede tweede worden als de updates goed uitpakken voor de PC.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Hmm, ik neem aan dat je de C4 wel geplaatst hebt? En voor zover ik me herinner zou dit inderdaad automatisch moeten gaan mits je de instructies in dat gebouw hebt opgevolgd (dus ga naar boven en zoek voor intel (of zoiets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

@Frentik: Jazeker,derhalve lijkt het mij een bug, daarom de vraagstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 15:26

NoFearCreations

3DPrint the world!

NoFearCreations schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 23:47:
Sinds dit weekend MW2 er maar is op gezet voor wat online knallen. Alleen nu krijg ik continu als hij een game wilt laden, een zwart scherm. Moet hem soms wel 4/5x opnieuw opstarten, voordat hij eindelijk door laadt.
Zie dan ook in de taskmanager dat hij vrijwel geen resources trekt.

Specs:
Amd Athlon II X4 635
Asus M4A77T
500GB S-Ata
HD 5750
4GB Team Elite DDR3
Windows 7 64Bit

Iemand tips hiervoor?
Niemand hiervoor, begint nu echt vervelend te worden. En google geeft ook weinig antwoorden...

---RAWE CEEK!!!---

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 16:26
Ik speel ook sinds vorig week of zo dit spel weer af en toe, maar dan de AlterIWNet versie.
Ik lees zo her en der wel meer over dat AlterIWNet, maar wat is dat eigenlijk precies?? Je kunt normaal gesproken tocht niet "illegaal" online spelen of wel?

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:03

steveman

Comfortabel ten onder

op aiw hebben ze mw2 gehacked zodat er dedicated servers gedraaid kunnen worden.

Helaas zweven er ook illegale downloadlinks rond, wat dan weer niet zo met tweakers.net mengt.

Qua spelers kom je ook veel mensen met een steam:id tegen, die dus 't spel (net als ik) gewoon hebben gekocht.

Naast die steamers kom je ook veel cheaters tegen 8)7 Maar die kun je weer reporten middels filmpjes: YouTube: Kanaal van cheaterBuster1982

[ Voor 51% gewijzigd door steveman op 17-12-2010 17:45 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
steveman schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:42:
op aiw hebben ze mw2 gehacked zodat er dedicated servers gedraaid kunnen worden.

Helaas zweven er ook illegale downloadlinks rond, wat dan weer niet zo met tweakers.net mengt.

Qua spelers kom je ook veel mensen met een steam:id tegen, die dus 't spel (net als ik) gewoon hebben gekocht.

Naast die steamers kom je ook veel cheaters tegen 8)7 Maar die kun je weer reporten middels filmpjes: YouTube: Kanaal van cheaterBuster1982
Bedankt voor de uitleg. Begrijp ik het goed dat je wel tegen mensen kunt spelen die het spel legaal hebben? Of komen op die servers enkel spelers die via AIW inloggen?

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
tja, sinds ik 1920x1080 monitor heb staan draait dit spel totaal niet. Single player gaat gewoon in slow-motion, en in MP haakt hij constant.

Ik dacht dat het aan de resolutie lag, dus weer teruggesteld op 1280x1024 zoals voorheen, maar ook daar deed ie het nu. heel vervelend, want nu kan ik niet meer lekker spelen!

Iemand wellicht een oplossing?

Moet trouwens zeggen dat 720p of 1080p niet veel uitmaakt kwa grafisch genot! :-) Viel me erg mee. al is 1080p wel fijn met snipen

[ Voor 15% gewijzigd door Eduardboon op 19-12-2010 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 00:19
Zij er hier nog mensen die problemen hebben met MW2 en dual screen?

Ik heb een Dell U2410 via DP en daarnaast een samsung 19" via DVI. Als ik MW2 start gaat mijn Dell in powersave en zie ik enkel nog mijn Samsung scherm.

Als ik de Dell uitschakel gaat het scherm naar mijn samsung, maar ik wil het spel gewoon fullscreen op mijn dell zonder mijn Samsung te moeten afkoppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 21:47
Ik heb nooit problemen gehad met mijn dual screen als ik MW2 ging spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik had zonet wat raars op de PS3, ik was Free For All aan het spelen op Estate, en 2 luitjes gingen samenwerken om een nuke te halen (ergens verstoppen met z'n 2en en Tactical Insertion gebruiken en dan steeds elkaar killen om zo een nuke te halen).

Ik wou dat natuurlijk voorkomen en heb die flikkers een paar keer lopen killen >:)

Maar het gekke was, degene die de nuke uiteindelijk had gekregen had 29 kills en 22 deaths. Dat snap ik niet helemaal want je krijg de Tactical Nuke bij 25 kills, maar hoe kan je nou aan 25 kills komen als je 22 deaths hebt :S 29 - 22 = 7

Volgens mij zat hij gewoon te cheaten op de een of andere manier.

[ Voor 5% gewijzigd door ThinkPad op 26-12-2010 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325725

ThinkPadd schreef op zondag 26 december 2010 @ 23:48:
Maar het gekke was, degene die de nuke uiteindelijk had gekregen had 29 kills en 22 deaths. Dat snap ik niet helemaal want je krijg de Tactical Nuke bij 25 kills, maar hoe kan je nou aan 25 kills komen als je 22 deaths hebt :S 29 - 22 = 7

he, rare redenering imo. veel scenarios zijn hierin mogelijk bijv:

ik ga eerst voor mijn boostende vriendje 22 keer dood, en dan maak ik hem 29x dood.
en vice versa natuurlijk: ik haal eerst mijn nuke (29 kills), en zolang we nog tijd hebben (alsin, niemand is nog aan het winnen) help ik mijn vriend met zijn achievements (22x dood)
etc etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:56
ThinkPadd schreef op zondag 26 december 2010 @ 23:48:
Ik had zonet wat raars op de PS3, ik was Free For All aan het spelen op Estate, en 2 luitjes gingen samenwerken om een nuke te halen (ergens verstoppen met z'n 2en en Tactical Insertion gebruiken en dan steeds elkaar killen om zo een nuke te halen).

Ik wou dat natuurlijk voorkomen en heb die flikkers een paar keer lopen killen >:)

Misschien 22 keer dood en daarbij 2 kills, en daarna 27 kills en geen deaths meer ? :P

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11-2014

Def_Os

Erjuh!

Gister op de PS3 eens Search & Destroy gespeeld. Meteen besloten dat het mijn minst favoriete spelvorm is:

* 2 teams met alleen maar snipers, allemaal Intervention met FMJ
* iedereen misbruikt allerlei rare plekjes in de levels
* ik deed voor spek en bonen mee... :)

Ik merkte dat veel spelers als gekken op de muren aan het schieten waren. Ik neem aan dat ze met FMJ op bepaalde veelgebruikte verstopplaatsen aan het mikken waren?

Dit soort dingen zijn tekenen dat het spel wat mij betreft over zijn houdbaarheidsdatum is. Online multiplayer moet ook leuk zijn voor niet-freaks die geen Prestige 10-title hebben!

Anyone who's ever played a part // They wouldn't turn around and hate it

• ThinkPad
WTF zonet zaten we ineens in een gehackte server ofzo, zo'n kerel (kisezer) vloog door muren heen en killde iedereen

Zag ook ineens een raar menu waar iets werd geopend ofzo.

Heb filmpje van de game winning kill dat die kerel door de muren heenvliegt, zal hem zo ff posten.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Kq96MyXW6ho]

Check 0:38 voor dat menu

Beter trappen ze zulk soort gasten van PSN af }:| :r

[ Voor 61% gewijzigd door ThinkPad op 30-12-2010 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Ik zat gisteren ook bij een cheater in het team met team deadmatch (op psn). Killergregory heette die gast.
Hij stond gewoon op één plek en schoot iedereen dwars door de muren heen. In no time zat hij op > 25 kills.
Blijkbaar kan dit tegenwoordig dus ook op psn...

Laatst speelde ik zelfs ineens een gungame (net als bij blackops) :? Dat vond ik dan nog wel leuk om te spelen (behalve dan de verschrikkelijke lag tijdens dat potje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321103

Gister had ik uit 2 care packages een chopper en een ac 130 achter elkaar in 1 rondje, was wel leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262068

Ik speel MW2 tegenwoordig via alterIWnet, en daar heb ik eigenlijk nooit last van cheaters. Vind het nog steeds een top game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362831

Anoniem: 262068 schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 17:00:
Ik speel MW2 tegenwoordig via alterIWnet, en daar heb ik eigenlijk nooit last van cheaters. Vind het nog steeds een top game.
illegaal! Ik speel het daar ook op...

[FTW]R3fl3XX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikad0
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-01 20:27
Ik hoorde onlangs dat je de map pack gemakkelijk gratis kon krijgen, iemand die de map packs heeft aangeschaft logt in op jouw ps3 en download de map packs en dan heb jij ze ook op je eigen acc. Iemand die weet of dit echt werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Mikad0 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:10:
Ik hoorde onlangs dat je de map pack gemakkelijk gratis kon krijgen, iemand die de map packs heeft aangeschaft logt in op jouw ps3 en download de map packs en dan heb jij ze ook op je eigen acc. Iemand die weet of dit echt werkt?
Nee, natuurlijk niet. Alle DLC is accountgebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319316

ElBarto schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:00:
[...]

Jazeker kan dit wel, hebben het al meerdere keren zo gedaan.

Diegene die de mappack gekocht heeft kan hem 3 keer installeren op een PS3. Dus diegene komt bij jou thuis, logt in met zijn account op jo PS3 en hij kan die mappack via playstationstore bij de downloadhistory aanklikken en de mappack wordt opnieuw gedownloadt op jou PS3. De mappack blijft er gewoon opstaan als hij uitlogt en jij logt zelf opnieuw in en spelen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ClankStar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-06-2024
ElBarto schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:00:
[...]

Zoals hierboven al aan is gegeven kan dit wel. Dit heb ik met bijde mappacks gedaan, geshared met 3 andere vrienden die mij 5 euro betaalden. Hun loggen gewoon in op mijn PSN, en downloaden het. Je kan namelijk (bijna) alle downloads op meerdere PS3' s gebruiken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Heeft er nog iemand last van vele gehackte lobby's op de PS3? ik heb vanmiddag een tijdje zitten spelen maar kwam al 4 verschillende gehackte lobby's tegen.Allemaal op FFA. met oneindige nuke, alles in thermal view, etc.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:41
Ja, ik kwam net in een hacked server. 1 sniper had alles onder hack: hij verplaatste iedereen constant zijn scope binnen. Echt wazig: je spawnde terwijl er een EMP actief was, je loopt 100 meter, dan verplaats je je ineens naar een dak middenin de scope van een sniper. Hoe kan dit op de PS3 gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Ik heb even een (waarschijnlijk) domme vraag: kun je ook van class wisselen tijdens een game? Ik zou graag tijdens een match willen wisselen naar m'n anti-aircraft class (for obvious reasons) om daarna weer terug te switchen naar m'n normal class, maar ik heb nog niet kunnen ontdekken of en hoe dit kan... Ik speel MW2 op de pc.

Iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
JunkO schreef op zondag 09 januari 2011 @ 13:55:
Ik heb even een (waarschijnlijk) domme vraag: kun je ook van class wisselen tijdens een game? Ik zou graag tijdens een match willen wisselen naar m'n anti-aircraft class (for obvious reasons) om daarna weer terug te switchen naar m'n normal class, maar ik heb nog niet kunnen ontdekken of en hoe dit kan... Ik speel MW2 op de pc.

Iemand? :)
Escape -> Change Class? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
KillerZero86 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 12:31:
Ja, ik kwam net in een hacked server. 1 sniper had alles onder hack: hij verplaatste iedereen constant zijn scope binnen. Echt wazig: je spawnde terwijl er een EMP actief was, je loopt 100 meter, dan verplaats je je ineens naar een dak middenin de scope van een sniper. Hoe kan dit op de PS3 gebeuren?
Dat vroeg ik me ook af. Ik heb even zitten struinen, maar het is mogelijk om de patch te hacken, en hem via een MODchip of jailbreak op de PS3 te knallen.

Wat ik niet snap dat heel internet vol staat met mensen die 20Eu willen betalen om in een gehackte challenge lobby te komen. Leuk is dan weer wel dat je ze er zo uitplukt omdat ze 9 van de 10 keer het spinning skull emblem gebruiken. (Welke je normaal gesproken niet kan hebben :)).
De gehackte lobby;s werken soms ook met een verificatie, ik kwam er gister ook in een, waar heel groot verifying in beeld stond, en werd gekicked.

Naja, toch speel ik nog steeds 10x liever MW2 als BO :+

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Vraaag schreef op zondag 09 januari 2011 @ 13:58:
[...]

Escape -> Change Class? :D
Zei toch dat het een domme vraag was. ;) Maar dan blijf je dus in dezelfde match??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-06 14:51
Ik kwam net ook in een Hacked server terecht en ben nu redelijk wat dingen kwijt (silencer, marathon pro enz) komt dit gewoon weer terug of ben ik dat echt kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
JunkO schreef op zondag 09 januari 2011 @ 16:19:
[...]

Zei toch dat het een domme vraag was. ;) Maar dan blijf je dus in dezelfde match??
Ja. Je class verandert wel pas als je spawnt (tenzij je One Man Army gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:28
YouTube: aimbot modern warfare 2 ps3 online
Zelf gefilmd erg kansloos weer ik dacht dat het alleen mogelijk was op Ps3. Jammer genoeg dat mensen hier gebruik van maken helemaal dom was het dat die meneer binnen 1 min 90 kills had :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 20:28
Amdwarrior schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 00:08:
YouTube: aimbot modern warfare 2 ps3 online
Zelf gefilmd erg kansloos weer ik dacht dat het alleen mogelijk was op Ps3. Jammer genoeg dat mensen hier gebruik van maken helemaal dom was het dat die meneer binnen 1 min 90 kills had :')
Wie is er dan dommer? Diegene die de aimbot gebruikt? Of diegene die in de lobby blijft?

En sinds de PS3 gejailbreakt is, is het supersimpel om een lobby te maken.
Mijn lobby kan ik alleen in Private Match gebruiken, ik stoor er dus gelukkig niemand mee!

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Komt net in een server die gehacked is, alles was mogelijk. Minuut daarna weer zkn server en na 10 seconde staat er

Your ps3 is gonna be fucking frozen, bye bye fag

Het is ook nog echt zo, nog nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Laatst online: 07:14
Als iemand op de Xbox nog eens zin heeft om alle sterren in Special Ops te halen (co-op) dan hou ik me aanbevolen -> Pielenmuis (live account).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:44
Net ook voor 't eerst in een gehackte lobby gekomen. Ik begon met één of ander "Quickscope mod" waarbij iedereen alleen een sniper had en de UAV constant on was. Vervolgens begon het 'normale' potje en kon ik er een metertje of 20 hoog springen. Kon ook allerlei extra's inschakelen, maar het was allemaal in 't Frans.

[edit] Gaat om de PS3 versie.

[ Voor 5% gewijzigd door Jolly_Jumper op 14-01-2011 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:13

D4NG3R

kiwi

:)

Dat betekend dat jij host was.

Ook al wel eens mee gemaakt (Xbox-360)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84924

BO bij de release gekocht en redelijk wat gespeeld, maar de game kan me niet echt boeien....
MW2 weer eens opgestart.... en damm wat speelt dat weer lekker weg zeg :*) ! Voorlopig vermaak ik me weer met MW2.

Wel voor het eerst in een gehackte server terecht gekomen met de PS3: een of andere admin teleporteerde alle spelers naar een dak recht voor z'n crosshair, ik snap de fun niet zo :? ?

Jammer want heb lang MW2 cheatervrij kunnen spelen met de PS3

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 84924 op 15-01-2011 10:32 . Reden: typefout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Ik kwam er gister ook weer in eentje terecht, en nu zijn mn stats verpest :S, is volgens mij niets aan te doen of wel? alles staat nu negatief. We zullen het denk ik nog veel vaker tegen gaan komen want het is niet echt moeilijk om een hacked lobby te maken.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
ElBarto schreef op zondag 09 januari 2011 @ 20:01:
[...]

Ja. Je class verandert wel pas als je spawnt (tenzij je One Man Army gebruikt).
Gelukt, stom dat ik daar niet eerder op gelet heb... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Kunnen jullie nog normaal gamen op de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:44
Vanavond nog gespeeld, ondervind geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:30
FUCK ,man

meer dan de helft van de games Free4All, S&D (hardcore) zijn gehackte lobbies. kan geen normaal serieus spelletje meer spelen.
dingen die ik nu mee heb gemaakt,
iedereen hardrennen
iedereen wallhack
challanges tellen niet meer.
bepaalde spelers kunnen niet meer dood.
gelijk al airpackages
morphen etc etc.

gewoon diep triest, ze verneuken zo het hele online spelen voor iedereen! :( ik baal hier echt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:21

MeNTaL_TO

The future is not set

Ook een manier om iedereen naar BO te dwingen, gisteren een kwartier gewacht voor ik in een lobby kwam met team express. BO kan me niet echt boeien en vind het gewoon erg jammer dat een spel zo snel qua populatie uitsterft, nu blijven alleen de hardcore en de cheaters over (en van beide kan ik het niet winnen).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste