Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:11
sjer schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:27:
What the hell, zat zojuist in een hacked lobby (PS3). Bij Ground War (highrise) gingen b.v. de ramen niet kapot en ik kon opeens reloaden zonder de scope van mijn sniper rifle te verliezen icm ongelimiteerd je adem in houden. Ook mijn emergency airdrops gaven alleen maar AC130, Chopper Gunner en EMP's. Leuk voor challenges, maar verder heel irritant.
dat is precies de hack die ook tegen kwam, overigens bood iemand de hack aan voor een psn prepaid kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:10

beany

Meeheheheheh

reemprive schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:29:
Lekker potje knallen met de Tigers, we winnen vaak ruim maar dit is wel heel extreem:
[afbeelding]
En je ziet ook dat je met tuben wel degelijk en boven aan kan staan, en het rondje kan winnen :P

Was weer leuk gister!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 16:01

Frostbite

šŸ¤¦šŸ»ā€ā™‚ļø

beany schreef op woensdag 03 november 2010 @ 08:53:
[...]

En je ziet ook dat je met tuben wel degelijk en boven aan kan staan, en het rondje kan winnen :P

Was weer leuk gister!
mijn handen jeuken maar voetbal was gisteren toch iets leuker.

šŸŽ® Steam
šŸ’» i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
šŸ“± Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:13

D4NG3R

kiwi

:)

beany schreef op woensdag 03 november 2010 @ 08:53:
[...]

Was weer leuk gister!
Je zegt het alsof een tube het zwakste wapen in het spel is :+..

Maar even serieus, 200:2? Heel netjes.. Ik heb nog maar 1x meegemaakt dat Domination gewoon letterlijk 200:0 was, omdat letterlijk iedereen in het vijandelijke team voor B ging, en niet voor C welke bij hun spawn stond :F . 2 man van ons team ging direct naar C, 3 gingen er naar B, en 1 bleef bij A om die te cappen. Wat een geniaal potje _/-\o_

Komt d'r in, dan kƶ-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06 17:30
Sc0rPi0N schreef op woensdag 03 november 2010 @ 08:58:
[...]

mijn handen jeuken maar voetbal was gisteren toch iets leuker.
Zeker weten!

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Het hele team hoorde bij elkaar, Tiger en de Frun's. En niemand was beroerd om even te lopen als een vlaggetje knipperde :P

Heerlijk om in een team te spelen waarvan iedereen weet hoe het werkt en daadwerkelijk voor de objectives gaat.

Plus, het is niet van 'ow, we hebben 2 vlaggen en die gaan we verdedigen'.... nee.... het was meer van 'hey, er is een vlag die niet van ons is.... da kan nie! GAAN!'

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Nice pink, ik had helemaal niet gezien gister dat je 28-0 stond :p Had je geen nuke?
Was wel jammer dat ze op het eind toch nog A kregen, 5 seconden, ik heb ook pas 1 keer 200-0 meegemaakt, maar gister hadden we 2 of 3 potjes waar het wel mogelijk was geweest. Maar goed je moet ook geluk hebben hoe de enemy spawned. Je zult toch alle vlaggen moeten verdedigen en de enemy spawned overal dus als er toevallig 3 mensen bij elkaar spawnen kunnen ze gemakkelijk een vlag terug pakken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:25
Mooie score zeg. Had er graag bij willen zijn :D
Kijken of we met Black Ops net zo hard kunnen ownen :D

Overigens :P
YouTube: DESTROYING MW2

[ Voor 31% gewijzigd door vinom op 03-11-2010 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

vinom schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:44:
Mooie score zeg. Had er graag bij willen zijn :D
Kijken of we met Black Ops net zo hard kunnen ownen :D

Overigens :P
YouTube: DESTROYING MW2
Haha wat een baas.Die andere videos zijn ook goed, vooral "let me show you why hit marker is bullshit". Schiet ie met een .44 Magnum op een liter varkensbloed. >:)

[ Voor 17% gewijzigd door MicScott op 03-11-2010 12:10 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Zijn filmpjes zijn altijd leuk. Hij gebruikt altijd Russische wapens en Russische muziek op de achtergrond.

Was wel een grappig gezicht dat hij opeens twee jachtgeweren of shotguns vasthield. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Larrs schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:12:
[...]

Zijn filmpjes zijn altijd leuk. Hij gebruikt altijd Russische wapens en Russische muziek op de achtergrond.

Was wel een grappig gezicht dat hij opeens twee jachtgeweren of shotguns vasthield. :)
Real-life no scope 360 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:09:
Nice pink, ik had helemaal niet gezien gister dat je 28-0 stond :p Had je geen nuke?
Was wel jammer dat ze op het eind toch nog A kregen, 5 seconden, ik heb ook pas 1 keer 200-0 meegemaakt, maar gister hadden we 2 of 3 potjes waar het wel mogelijk was geweest. Maar goed je moet ook geluk hebben hoe de enemy spawned. Je zult toch alle vlaggen moeten verdedigen en de enemy spawned overal dus als er toevallig 3 mensen bij elkaar spawnen kunnen ze gemakkelijk een vlag terug pakken.
Nee, ik had geen nuke geselecteerd. Ik had ead, er kwam alleen niets bruikbaars uit :s Ja ammo, maar ik had net een volle p90 opgepakt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die gast is echt grappig, vooral die 360 no scope. Die melding ook op het eind van het filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Lekker potje knallen met de Tigers, we winnen vaak ruim maar dit is wel heel extreem:
[afbeelding]
Haha, ja haarlijk potje zeg! Moet wel toegeven dat onze tegenstander niet echt je-van-het was, al hebben we wel eens eerder een potje met 200-1 af weten te sluiten (200-0 is tot dusver nog niet gelukt toch? :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Blue-Tiger schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:33:
[...]

Haha, ja haarlijk potje zeg! Moet wel toegeven dat onze tegenstander niet echt je-van-het was, al hebben we wel eens eerder een potje met 200-1 af weten te sluiten (200-0 is tot dusver nog niet gelukt toch? :) )
Skidrow, 200-7

Waren waarschijnlijk dezelfde tegenstanders als gisteravond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333108

[afbeelding]
tegen allemaal josties
de helft van hun team was <lv40

xD

:P maar toch goed gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Anoniem: 333108 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:47:
[...]

tegen allemaal josties
de helft van hun team was <lv40

xD

:P maar toch goed gedaan
Iemand van level 40 mag best weten wat je bij domination moet doen. Iedereen zat maar te campen en er was geen teamwork om te vlag te pakken. Met een beetje moeite haal je altijd wel 50 punten, als je met twee man of meer naar een vlag gaat dan heb je hem bijna altijd wel, maar dat gebeurde gewoon niet. Een enkele keer dat iemand probeerde, helemaal alleen, ja dat gaat dus nooit lukken.... Als je maar 2 punten haalt dan ben je gewoon TDM aan het doen, en dan verdien je het om 7-10 te staan als nummer 1.

Vond een potje daarna nog erger eigenlijk, in Wasteland, enemy team zat vanaf het begin constant met 3-4 man in het huis bij B te campen... Vast allemaal hun nuke proberen te halen en niemand durft naar buiten te komen. Ik had toevallig ook m'n nuke aan, maar m'n chopper werd bij 20 kills uit de lucht gehaald. En dan begint de ergste camper opeens (in het duits ook nog) mij uit te lachen dat ik geen nuke haal, terwijl hij zelf met 5-15 ofzo zat en niet buiten het huis geweest is de hele map :+ Trieste mensen...

[ Voor 44% gewijzigd door NickThissen op 03-11-2010 17:08 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

NickThissen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 17:05:
Vond een potje daarna nog erger eigenlijk, in Wasteland, enemy team zat vanaf het begin constant met 3-4 man in het huis bij B te campen... Vast allemaal hun nuke proberen te halen en niemand durft naar buiten te komen.
Ja, dat was eigenlijk ook wel een leuk potje. Paar keer een tube in dat huis bij B naar binnen gewerkt wat iedere keer 2 of meer kills opleverde :P

Nah, het is sneu hoe veel mensen spelen. Je kan me niet vertellen dat een clubje dat elkaar via een forum kent en samen een potje gaat gamen nou ineens zo erg goed is. We gebruiken niet eens teamspeak oid. Misschien als we dat gaan doen dat we wel die 200-0 halen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
We hebben wel een groot voordeel natuurlijk omdat we allemaal voor de objective gaan. In een random team van 6 mensen zijn er meestal 4 die TDM aan het spelen zijn, dus eigenlijk is het 6 tegen 2, met een paar extra mensen die af en toe wat zitten te schieten.

Ik ben wel bang hoe de potjes in BO volgende week worden. Nu zijn we gewend samen te spelen en bijna altijd te winnen. Straks in BO zijn de teams waarschijnlijk random (of we moeten elke keer bij elkaar gaan, ook niet echt leuk denk ik) en zal dat dus niet meer opgaan. Als we in MW2 al 4v4 private match doen ofzo dan is het al lastig genoeg en wordt het vaak vrij irritant om steeds afgemaakt te worden :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01:12

steveman

Comfortabel ten onder

OMG net mezelf toch mooi even m'n 6e nuke door de neus geboord 8)7

Chopper gunner, op skidrow. Stond er zelf behoorlijk van te kijken want zo lekker ging het niet... maar goed. Harrier had goed z'n best gedaan.

Nuke binnen jeej! Maar heb die chopper nog een tijdje voor m'n neus, ach ik schiet nog wat door... chopper voorbij, op 6 rammen...

Score limit gehaald :'(

Had ik die laatste 3 nou maar niet per chopper neergemaaid 8)7

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? šŸ ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Ik ben net ook weer een cheater tegen gekomen op de PS3, heb nog een filmpje gemaakt met mn mobiel maar die is dusdanig slecht dat ik hem jullie zal besparen.

Maar hij had een aimbot, besliste waar iedereeen spawnde, god mode, vloog en had explosieve bullets..

Ik vraag me echt af hoe ze dat flikken op een PS3

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

Chef_v_leeuwen schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:37:
Ik ben net ook weer een cheater tegen gekomen op de PS3, heb nog een filmpje gemaakt met mn mobiel maar die is dusdanig slecht dat ik hem jullie zal besparen.
Laat toch maar zien, want ik vind het een beetje een sterk verhaal. Heb aardig wat tijd in MW2 zitten op de PS3 en ben nooit een cheater tegengekomen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Alstu:

Youtube Link1 Youtube Link 2

Waarom zou ik zoiets verzinnen? 8)7

[ Voor 82% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 04-11-2010 11:33 ]

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 16:01

Frostbite

šŸ¤¦šŸ»ā€ā™‚ļø

Dat is wel erg duidelijk ja.

Welk level is filmpje 1 want ik herken het niet terug.

šŸŽ® Steam
šŸ’» i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
šŸ“± Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Het is allebei op storm, het eerste filmpje is bij het gedeelte waar je met TDM vaak in het begin spawnt, op de rails (waar je later niet meer heenkan)

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okee, dat is inderdaad erg duidelijk. En ik zeg niet dat je zoiets zou verzinnen, maar sommigen roepen erg snel dat het gaat om cheaters, en aangezien het op de Ps3 in principe niet voorkomt, was ik er wat sceptisch over ;)

Maar helaas, ook de PS3 is niet cheat-vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Edit:
Filmpje 1 was dus op storm. :)

[ Voor 65% gewijzigd door bazs2000 op 04-11-2010 11:44 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is ook alleen een kwestie van tijd voordat cheaten zich verspreidt naar de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

reemprive schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:06:
Het is ook alleen een kwestie van tijd voordat cheaten zich verspreidt naar de console.
Dan doe je 'File-Complaint' en dan kan deze persoon een nieuwe console aanschaffen, dat is net een stapje verder en duurder dan een nieuwe game ;)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:11
Anoniem: 311177 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:42:
[...]

Okee, dat is inderdaad erg duidelijk. En ik zeg niet dat je zoiets zou verzinnen, maar sommigen roepen erg snel dat het gaat om cheaters, en aangezien het op de Ps3 in principe niet voorkomt, was ik er wat sceptisch over ;)

Maar helaas, ook de PS3 is niet cheat-vrij.
dit was dus ook de variant die ik bedoelde.

heel erg irritant dat het nu oo kop de PS3 voorkomt. de 360 en pc hadden er al last van, bij de 360 is het volgens mij verholpen alleen. maargoed volgende week toch black ops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321222

hmm toch best handig een serverlist in modern warfare 2 :D

http://img121.imageshack.us/img121/7827/serverlist.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilja Meijer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-06 20:31
Helaas zojuist ook last van gehad. Kreeg even reet met 56 kills. Kun je deze lui ergens aangeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ooh! Daar hadden ze het over :D

Nice :)

Maar wel jammer dat je nog geen filters in kunt stellen... dus voorlopig blijf ik m'n pythonscript + hlsw gebruiken.

In anders nieuws: nukes 6 en 7 gehaald vanavond \o/. En 1 cheater opgenomen, maar het reportforum zit momenteel dicht. Ze zijn 'm aan het doornemen zo te zien _/-\o_

Servers zijn ook drukker bezet nu :)

[ Voor 3% gewijzigd door steveman op 04-11-2010 23:15 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? šŸ ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Voorbeeld 3. :)

Recente video van de PS3.
YouTube: Modern Warfare 2: Rush Series on Scrapyard and a Despicable Hacker FTL

Bijna aan het einde van de video zie je de hacker. Knifen van een grote afstand.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NickThissen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 17:05:
[...]

Iemand van level 40 mag best weten wat je bij domination moet doen. Iedereen zat maar te campen en er was geen teamwork om te vlag te pakken. Met een beetje moeite haal je altijd wel 50 punten, als je met twee man of meer naar een vlag gaat dan heb je hem bijna altijd wel, maar dat gebeurde gewoon niet. Een enkele keer dat iemand probeerde, helemaal alleen, ja dat gaat dus nooit lukken.... Als je maar 2 punten haalt dan ben je gewoon TDM aan het doen, en dan verdien je het om 7-10 te staan als nummer 1.

Vond een potje daarna nog erger eigenlijk, in Wasteland, enemy team zat vanaf het begin constant met 3-4 man in het huis bij B te campen... Vast allemaal hun nuke proberen te halen en niemand durft naar buiten te komen. Ik had toevallig ook m'n nuke aan, maar m'n chopper werd bij 20 kills uit de lucht gehaald. En dan begint de ergste camper opeens (in het duits ook nog) mij uit te lachen dat ik geen nuke haal, terwijl hij zelf met 5-15 ofzo zat en niet buiten het huis geweest is de hele map :+ Trieste mensen...
xD de laatste tijd tube ik alleen nog :P heb eigelijk voorheen alleen tube gedaan om die objective te halen dus moest dat ff inhalen XD

is wel grappig hoe mensen gaan janken als je met tube "only" toch nog 30/10 staat xD

vroeger had ik nog wel es wat mensen om samen mee te spelen, en speelde dan gewoon serieus, maar die zijn allemaal wel afgehaakt nu dus al klotend nog tot BO uithouden.. :)

heb hem nog niet besteld en weet zo niet wat de prijs in de winkel nou was xD op internet was ie iig 42,5 het goedkoopst dacht ik. dus moet hem in deze dagen maar gaan bestellen denk ik

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 333108 op 05-11-2010 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Anoniem: 333108 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:15:
[...]

xD de laatste tijd tube ik alleen nog :P heb eigelijk voorheen alleen tube gedaan om die objective te halen dus moest dat ff inhalen XD

is wel grappig hoe mensen gaan janken als je met tube "only" toch nog 30/10 staat xD
Laatste tijd tube ik ook weer vrij veel. Heb lang zonder tube gespeeld. Maar het voelt nu een beetje als 'de laatste daagjes' dus ff lekker raggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Dat merkte ik gisteren wel ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Jah, en die RPG is eigenlijk ook wel erg okay merk ik de laatste tijd. Al is het aantal suicides wel enorm gestegen sinds ik dat ding gebruik :P

Maar hey, ik moet nou eenmaal die challenge halen he... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beany schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:18:
[...]

Laatste tijd tube ik ook weer vrij veel. Heb lang zonder tube gespeeld. Maar het voelt nu een beetje als 'de laatste daagjes' dus ff lekker raggen :P
ja he :P heb zelfs mn naam ff veranderd in heel toepasselijk,, The Tube
speel je ook op pc? =D
winal92

steam dingetje :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 333108 op 05-11-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Anoniem: 333108 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:27:
[...]

ja he :P heb zelfs mn naam ff veranderd in heel toepasselijk,, The Tube
speel je ook op pc? =D
winal92

steam dingetje :)
Mja, ik ben nu Tube.Tiger. Zegt ook al voldoende. En nog zijn tegenstanders verbaasd als ze meerdere malen een tube tussen hun voortanden geplaatst krijgen.

Maar goed, maar kijken wat we met BO gaan doen. Ze hebben de tube daar redelijk beperkt geloof ik. eerste 5 a 10 seconden van een ronde ontplof de granaat niet(goed ding!) en danger close(meer explosie damage) is er niet meer. Dus de tube is een stuk minder krachtig. Jammer, i like explosions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beany schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:30:
[...]

Mja, ik ben nu Tube.Tiger. Zegt ook al voldoende. En nog zijn tegenstanders verbaasd als ze meerdere malen een tube tussen hun voortanden geplaatst krijgen.

Maar goed, maar kijken wat we met BO gaan doen. Ze hebben de tube daar redelijk beperkt geloof ik. eerste 5 a 10 seconden van een ronde ontplof de granaat niet(goed ding!) en danger close(meer explosie damage) is er niet meer. Dus de tube is een stuk minder krachtig. Jammer, i like explosions!
ja he :P vond het altijd wel een haat ding maar heb toch zelf ook wel wt pro acties gehad al zeg ik zelf (A)

mr voeg me anders ff toe op steam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit net ff een paar potjes Groundwar te doen eerst domination op Storm. Team pakt helemaal niets, beschermt ook geen enkele vlag. Bloedirritant, dus ik maak er een opmerking over krijg ik een paar bijdehande opmerkingen terug vanuit mijn team. Ik stond wel bovenaan maar het irriteert me mateloos dat we het potje uiteindelijk verliezen omdat men gewoon niet een stap wil verzetten. Volgende potje was Estate, die wel gewonnen aangezien het TDM was. Daarna Afghan, toch maar harrier chopper gunner nuke gekozen aangezien ik niet op mijn team kon vertrouwen. Met snipen en wat m93 werk die nuke ook gehaald :) Toch commentaar uit mijn eigen team, die wederom weer geen vlaggen probeerden te pakken. Volgende potje Quarry, TDM. Nuke aan laten staan, ging ik dood bij 24 kills. Toen was de wereld te klein, vanuit mijn team en dat van de tegenstander gelijk allerlei beschuldigingen naar mijn hoofd, lol. Wat een triest volkje soms toch in MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reemprive schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:05:
Ik zit net ff een paar potjes Groundwar te doen eerst domination op Storm. Team pakt helemaal niets, beschermt ook geen enkele vlag. Bloedirritant, dus ik maak er een opmerking over krijg ik een paar bijdehande opmerkingen terug vanuit mijn team. Ik stond wel bovenaan maar het irriteert me mateloos dat we het potje uiteindelijk verliezen omdat men gewoon niet een stap wil verzetten. Volgende potje was Estate, die wel gewonnen aangezien het TDM was. Daarna Afghan, toch maar harrier chopper gunner nuke gekozen aangezien ik niet op mijn team kon vertrouwen. Met snipen en wat m93 werk die nuke ook gehaald :) Toch commentaar uit mijn eigen team, die wederom weer geen vlaggen probeerden te pakken. Volgende potje Quarry, TDM. Nuke aan laten staan, ging ik dood bij 24 kills. Toen was de wereld te klein, vanuit mijn team en dat van de tegenstander gelijk allerlei beschuldigingen naar mijn hoofd, lol. Wat een triest volkje soms toch in MW2.
je kan met mij gamen,, ik snap wel hoe het werkt maar kheb niet de dlc's (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, check dit: YouTube: Modern Warfare 2: Blame Truth's COD Black Ops Improvement Wishlist (MW2 Gameplay/Commentary)

Spoel door naar 8min10, daar zit hij te vertellen hoe noob sommige dingen zijn waaronder tuben. Zet vervolgens stil op ongeveer 8min28 a 8min29.

Sukkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

reemprive schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:42:
Lol, check dit: YouTube: Modern Warfare 2: Blame Truth's COD Black Ops Improvement Wishlist (MW2 Gameplay/Commentary)

Spoel door naar 8min10, daar zit hij te vertellen hoe noob sommige dingen zijn waaronder tuben. Zet vervolgens stil op ongeveer 8min28 a 8min29.

Sukkel!
Mja, dit kom je zo vaak tegen. Sukkels die zitten te mopperen dat je zit te tuben, en maar klagen klagen en klagen. En een paar tellen later zijn ze zelf aan het tuben. Op de vraag hoe het komt dat ze een class klaar hebben staan met tube's krijg je nooit antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik klaag ook over tubes en quickscopers, maar zelf heb ik die classes ook :P
Hoewel ik me Tube class zelden gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij hem is het gewoon opvallend dat hij maar 5 classes heeft en toch eentje met die setup. Ik heb ook een tubeclass hoor, ik klaag wel eens op mensen die alleen maar zitten te wachten met een tube tot er iemand voorbij loopt. Verder boeit het me niet. Maar als je dan op YouTube zo interessant zit te doen over jouw mening wat betreft een aantal zaken en vervolgens heb je zelf zo'n class.....

jammerrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-06 19:15
Men AC130 is net ''neergehaald'' door een EMP. Is dit een hackershit-trick of kon dit altijd al ben ik gewoon lomp? ;)

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

je bent lomp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Laatst online: 16-06 19:15
haha, oke duidelijk! :P

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-06 23:46
ik heb een aparte probleem hier. als ik mw 2 opstart, zie ik dat ik mijn rang helemaal op 1 staat, terwijl ik eergisteren bij prestige 2, rang 62 was. Hoe is dat nou mogelijk?
ik heb geen cheat software op mn pc geĆÆnstalleerd, nooit gebeurd en ook niet van plan om die te gebruiken. Dus wat is er hier precies gebeurd? iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Speel MW2 op de pc maar overweg nu een ps3 aan te schaffen. Als ik MW2 aanschaf voor de ps3 kan ik dan weer mijn oude level spelen?

Ben nu 2x level 70 en heb geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen. speel alleen online

[ Voor 4% gewijzigd door TecTo op 06-11-2010 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:27
Staat los van elkaar, je zal dus gewoon opnieuw moeten beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Jeej, heb m'n verdomde nuke icoontje \o/

Nu weer leuk predator missile instellen als killstreak, want die is toch wel leuk :)

EMP zal nu wel snel volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TecTo schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 11:10:
Speel MW2 op de pc maar overweg nu een ps3 aan te schaffen. Als ik MW2 aanschaf voor de ps3 kan ik dan weer mijn oude level spelen?

Ben nu 2x level 70 en heb geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen. speel alleen online
Je zal helemaal opnieuw moeten beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Ben sinds 2 dagen weer MW2 aan het spelen omdat ik BF BC2 wel gezien heb nu met dat beperkte aantal maps. Maar als je tijden lang BF gewend bent is het flink wennen om dan MW2 te gaan spelen. Alles gaat veel sneller. Wordt dus nog even oefenen tot dinsdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Gister nieuwe hardware geĆÆnstalleerd (mobo, processor en geheugen) en windows opnieuw geĆÆnstalleerd. Eerst een hoop gedoe omdat ik Steam niet kon installeren (Het wilde voor geen meter op 64 bit, na een hoop geklooi was het eindelijk gelukt).

En uiteindelijk kom ik erachter dat mijn profiel weg was waardoor ik weer vanaf lvl 1 kon beginnen. :(
Natuurlijk mijn backups niet te vinden want die stonden op de schijf die t.b.v. de nieuwe Win7 installatie is geformatteerd.

Ik heb mezelf maar met behulp van een tool op het oude level gezet maar mijn challenges ben ik kwijt en daar ben ik wel ziek van. Maar goed, de nieuwe hardware werkt uitstekend.

Ik speel op 1900x1200 op 4xAA en alles op High en nog haal ik een hoge framerate. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
gezocht naar de juiste woorden: iemand of steam cloud heeft mijn rank gereset. Mijn vorige rank was 62 (prestige 1). Eergisteren had ik dat rank voor het laatst, en nu is mn rank gereset naar 1. Wat kan de probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Geen idee, ik heb dit ook al eens gehad en toen een backup teruggeplaatst.
Het hele idee van synchroniseren vind ik waardeloos. Handig als je op meerdere computers speelt maar het is al te vaak gebeurd dat de stats ineens weg waren.

Ze dwingen spelers gebruik te maken van tools die zijn bedoeld om stats te vervalsen. Alleen dan kun je makkelijk backups maken en dat is ronduit slecht. Met BO zal dit weer net zo gaan en ook dan zullen er wel tools verschijnen om stats te backuppen en te vervalsen. Goed, het heeft mij al een aantal keren gered maar veel spelers zullen het gebruiken om het maximale eruit te persen en dat kan nooit de bedoeling zijn. :(

Deze oplossingen werken cheaten in de hand. Maar goed, vanavond heb ik goed kunnen spelen en heb veel challenges gehaald maar zal de challenges nooit op 100% krijgen. En ik zal het nooit op 100% krijgen omdat er teveel hackerlobby's zijn en omdat de stats zomaar kunnen verdwijnen. Toch jammer aangezien er vele uren speeltijd in gaan zitten. Uiteindelijk gaat het om het spel maar die challenges zijn er niet voor niets, die wil je allemaal halen maar ik denk dat er op deze aardkloot slechts een handjevol mensen zijn die dit voor elkaar hebben gekregen, de rest bestaat uit spelers die zichzelf in de maling nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizendoekie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
Gisteravond nog een paar matches gespeeld, nog geprobeerd om de fall camo te halen voor de p90.

Laatste match waar ik speelde was een gehackte, toen de match starte kwam een bericht in beeld dat dit een 'blabla'mw2 like it is supposed to be' server is.
Snel gequit maar toch waren alle assault rifle and smg attachments en camo's geunlocked. :|

Niet echt de manier waarop ik m'n p90 fall camo wou halen, maja, blackops komt toch straks uit dus hier ga ik me niet meer moe over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de laatste uurtjes mw2 =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 16:26
Ik ben sinds kort ook begonnen met MW2, heb de Singleplayer net uitgespeeld. Erg vermakelijk! Nu wil ik ook graag aan de Multiplayer beginnen, maar ik krijg het niet helemaal voor mekaar.

Als ik een spel wil starten blijft hij maar zoeken naar andere spelers maar hij vind helemaal niets. Dit doet hij bij elk speltype. :-(

Iemand een idee wat ik verkeerd doe?

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Steam installeren, Poorten openen :?
Info is geregeld voorbij gekomen, en vrij algemeen te vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door MarElo op 08-11-2010 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Ok, zal het eens proberen. Had nog niet naar een oplossing gezocht in dit topic, had ik eerst even moeten doen! ;)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-06 21:50

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

JunkO schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:30:
Als ik een spel wil starten blijft hij maar zoeken naar andere spelers maar hij vind helemaal niets. Dit doet hij bij elk speltype. :-(

Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Black Ops wordt morgen gereleased, dus games vinden wordt sowieso iets lastiger. Heb je je eventuele download-, en vooral upload-programma's uitstaan? Dan zal die namelijk ook games gaan vinden met lagere pings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 13:17

shades

huh ?

Is vertelde laatst toch dat ik met de M16A4 bezig wat en dat ik niet kom mikken met de red dot en dat toen geadviseerd werd de holo te gebruiken.

*O* *O* *O* EINDELIJK *O* *O* *O*

Alles op done.. Kan ik eindelijk "gewoon" gaan spelen :+

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/106565967-3.jpg

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
vanmorgen mn ouwe rank terug gekregen..vreemde zaak..maar gelukkig...ik vreesde al: al die tijd voor niks gespeeld!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Odysseus253 schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:09:
[...]

Black Ops wordt morgen gereleased, dus games vinden wordt sowieso iets lastiger. Heb je je eventuele download-, en vooral upload-programma's uitstaan? Dan zal die namelijk ook games gaan vinden met lagere pings.
Ik heb voor zover ik zie geen andere programma's aanstaan die gebruik maken van internet. Black Ops is inderdaad vandaag gereleased, maar ik ga er toch niet vanuit dat in 1 dag de hele MW2 community overgaat. Ik zal anders even een nieuwe install proberen, je weet maar nooit.

Welke poort moet ik trouwens (eventueel) open zetten in m'n router? Kon er in deze en voorgaande topics niks over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Laatst online: 18-03 20:55
GVD klote steam. ik krijg sinds gister een popup melding van cheats detect. spel opnew geĆÆnstalleerd maar helaas. support pagina van steam is ook nog plat........ echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321103

Bah.. kom ik in een gemodde server, meteen lvl 70 en ik was net lvl 60.
Gelukkig zijn de emblems en challenges gewoon gebleven ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Net m'n hoogste score ooit behaald: 44-1 in een potje TDM (tot 75, geen ground war). Killstreaks: UAV / harrier / pave low.

• Tuinstoel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-01 16:36
Kan wel merken dat er volgensmij een heel aantal spelers zijn overgestapt naar Black Ops. Het vinden van een lobby is erg lastig in bepaalde speltypen zoals Demolition (da's ook praktisch het enige speltype wat ik dan speel). Ik speel bijna altijd samen met een kameraad en we zijn uit gebrek aan fatsoenlijke lobby's maar begonnen aan de CO-OP modus, ook best wel pittig :> .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-06 19:26
Heb zelf ook de afgelopen dagen Black Ops gespeeld, moet wel zeggen dat ik MW2 beter/leuker vind.
Iedereen zat te klagen over de spawnpunten in mw2 maar in Black Ops vind ik het pas echt verschikkelijk.

Dus ga mooi weer terug naar Mw2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 07:40
Steam weer plat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 10-06 07:42
thezs schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:35:
Heb zelf ook de afgelopen dagen Black Ops gespeeld, moet wel zeggen dat ik MW2 beter/leuker vind.
Iedereen zat te klagen over de spawnpunten in mw2 maar in Black Ops vind ik het pas echt verschikkelijk.

Dus ga mooi weer terug naar Mw2
... want Mw2 werkte lekker toen het net uit was 8)7

Over een maandje zit je weer aan Black Ops, spawnpunten zijn alleen op bepaalde maps en bepaalde speltypes beroerd, maar over 't algemeen valt 't reuze mee.

Call of Booty: Black Cops ftw! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245699

Heb laatst m'n 50.000ste kill gemaakt in MW2! (staan wel iets van 27.000 death's tegenover), maar toch! Een bescheiden trots is wel aanwezig! :)

Merkte laatst wel dat het langer duurde voordat er lobby's voor raakten, zal idd wel met BO te maken hebben, maarja, met de huidige problemen daar zullen sommigen MW2 wel weer aanslingeren. ;)
Ik wacht nog wel ff met BO, misschien over maandje of zo, zijn wellicht ook de meeste problemen opgelost!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 245699 op 13-11-2010 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Na een frisse install heb ik het toch voor mekaar gekregen om de multiplayer te kunnen spelen. Moet nog erg wennen, maar het gaat steeds beter. :)

Maar! Een vriend van me heeft een tijd zitten spelen hier, en volgens mij heeft hij een aimbot gebruikt. Ik krijg nu elke keer als ik op iemand mik een kruisje te zien en maak hits die ik NO WAY zelf had kunnen doen. 8)7 Kan ik ergens controleren of dit aanstaat en nog beter; waar ik het uit kan zetten?!

Die maat van me kan ik niet vragen want die zit in het buitenland en is een paar dagen niet bereikbaar. Zo lang kan ik echter niet wachten, want als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel cheaters! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

JunkO schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:13:
[...], want als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel cheaters! :X
Lekkere vriend heb je dan... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245699

Ja, ben je lekker klaar mee dat iemand spul gaat zitten installeren wat je niet wil... Ik ben niet bekend met de prog's, maar je kan via google misschien wel wat vinden. Wellicht dat je het programmatje ergens kan vinden in de map waar MW2 geinstalleerd staat, of misschien wel gewoon in je program files. Moet je ff kijken of er iets staat wat je niet herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Ja waarschijnlijk heeft hij het "voor de gein" gedaan, want een echt fanatieke gamer is het helemaal niet. Maarja, ik zit er wel mooi mee!

Ik heb er een map bij zitten genaamd "bootstrap". Dit zegt me eigenlijk niks maar ken ook niet precies alle files. Lastig om te zoek op bestandsnaam van een hack op Google trouwens... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331512

Hahaha, beat this: 22-13 met Riot + tk only :) En een killstreak van 8 met alleen riot. in ffa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmĆ©agol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-06 15:33

SmƩagol

Master of Mayhem

JunkO schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:34:
Ja waarschijnlijk heeft hij het "voor de gein" gedaan, want een echt fanatieke gamer is het helemaal niet. Maarja, ik zit er wel mooi mee!

Ik heb er een map bij zitten genaamd "bootstrap". Dit zegt me eigenlijk niks maar ken ook niet precies alle files. Lastig om te zoek op bestandsnaam van een hack op Google trouwens... :/
Als je niet kan wachten, een simpele oplossing: re-install. Zorg dat steam cloud ofzo eventueel aanstaat, je singleplayer savefiles als je die wilt houden, en gewoon gaan.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327492

Gisteren weer effe lekker op de PS3 MW2 gedaan, lekker geknald met mijn SPAS-12! :9~ Iedereen was op dat moment ff zoekie. :9

Maar ik knal liever met de Model 1887 Akimbo, maar moet ff levelen. :'(

Iemand nog intresse om potjes te doen? Dan kan je me adden op je PS3: DannyEster_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Tja, als hij en jij die hack al online gebruikt hebben en VAC kent de hack al dan is de kans groot dat je binnen nu en 2 weken gebanned gaat worden. De folder bootstrap is zeker NIET van MW2, het beste lijkt mij zsm locale MW2 content verwijderen en even opnieuw installeren.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Frentik schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:17:
[...]
Tja, als hij en jij die hack al online gebruikt hebben en VAC kent de hack al dan is de kans groot dat je binnen nu en 2 weken gebanned gaat worden. De folder bootstrap is zeker NIET van MW2, het beste lijkt mij zsm locale MW2 content verwijderen en even opnieuw installeren.
Ja met een beetje pech zal je binnenkort helemaal geen MW2 meer online kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
JunkO schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:13:
Na een frisse install heb ik het toch voor mekaar gekregen om de multiplayer te kunnen spelen. Moet nog erg wennen, maar het gaat steeds beter. :)

Maar! Een vriend van me heeft een tijd zitten spelen hier, en volgens mij heeft hij een aimbot gebruikt. Ik krijg nu elke keer als ik op iemand mik een kruisje te zien en maak hits die ik NO WAY zelf had kunnen doen. 8)7 Kan ik ergens controleren of dit aanstaat en nog beter; waar ik het uit kan zetten?!

Die maat van me kan ik niet vragen want die zit in het buitenland en is een paar dagen niet bereikbaar. Zo lang kan ik echter niet wachten, want als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel cheaters! :X
Wat een leuke vrienden heb jij..... :?

Het klinkt meer alsof jij naar cheats hebt gezocht, niet weet hoe je ze weg krijgt en nu de panic erin gooit. Maar goed als je via steam hebt gespeeld veel plezier met je ban, want de kans is vrij reeel dat je over 2 weken nu niet meer op een server komt :)

Maar gelukkig is de single player nog best goed te pruimen :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Postius op 15-11-2010 13:20 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berke84
  • Laatst online: 20-06 14:08
klinkt me eigenlijk vrij normaal? Als je aimed op een vijand krijg je toch sowieso zo'n kruisje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online

Schijnbaar komt die Bootstrap map van AlterIWNet. Dus herinstalleren is dus wel aan te raden.

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:01
Wat is MW2 toch een verademing tov BO. * FDMK Blijft lekker MW2 spelen

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Anoniem: 330953

Ja misschien dat ik dat ook maar weer ga doen.
Want ik word wel een beetje ziek van BO

• R_W
  • Niet online

R_W

Afbeeldingslocatie: http://www.rob-wouters.nl/share/20101117_002.jpg

Iemand ooit hogere score dan dit gezien in TDM?

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Hmm, zover ik weet niet. Mijn hoogste is 40.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 12:08

Mystikal

It never hurts to help!

R_W schreef op donderdag 18 november 2010 @ 19:56:
[afbeelding]

Yep, 62 ookal gehaald..

Basement Bios ---- Exo-S

• R_W
  • Niet online

R_W

Niet in TDM... Dat gaat tot 75.

[ Voor 37% gewijzigd door R_W op 18-11-2010 21:22 ]

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:32
Wel gezien.. op de PC. Wel apart om te zien dat niemand meer dan 1x is doodgegaan? (Toevallig ALLEMAAL geleaved?) Mijn record overigens nog nooit verbroken gezien op domination: 109/5 ;D

Signature

[afbeelding]

Ja.. ikzelf.

• R_W
  • Niet online

R_W

Hoe bedoel je niemand meer dan 1x is doodgegaan? Laatste kolom is #deaths.

Hoeveel heb je op de PC gezien? Ik zie vrij zelden mensen boven de 40 en daarboven wordt het exponentieel moeilijker. Het eerste waar je tegenaan loopt is namelijk de scorelimiet van 75.
In TDM?

[ Voor 21% gewijzigd door R_W op 18-11-2010 21:30 ]

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
mouzetc schreef op donderdag 18 november 2010 @ 21:24:
Wel gezien.. op de PC. Wel apart om te zien dat niemand meer dan 1x is doodgegaan? (Toevallig ALLEMAAL geleaved?) Mijn record overigens nog nooit verbroken gezien op domination: 109/5 ;D
Kijk je niet bij de assists? ;)

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

[afbeelding]

Ja, een keer iemand die 60 kills had(niet ik).
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste