Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:26

Mystikal

It never hurts to help!

Op aanraden van Reem toch maar eens die AK geprobeerd deze week en wat een heerlijk wapen is het. Van dichtbij is het echt even aanpassen, want hij is wat langzamer dan de UMP. Maar met SP is het 2-3 kogels en iemand is dood. Oftewel 1 burst. Schittend. En inderdaad meerdere malen triple kills gehaald. Met een score van 88-31 gisteren op Terminal in Demolition was het een mooie afsluiting van de avond.

Met de recoil is goed om te gaan (zeker in combinatie met RD of HGS). Al met al leuke afwisseling voor de laatste 2 weken. Ik heb volgens mij 10 maanden lang met hetzelfde wapen geschoten. Dus dan is dit wel leuk...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

SG schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 07:46:
Ik vind die nuke killstreak toch zo'n onzin. Om een zooi egotrippers nog meer ego bonus te geven. Waarmee het potje ook meteen af is.

Zodra ik dat nuke allarm hoor boeid me niet welke kant dat gehaald heefd, dan ga ik meteen uit die game.
Nogal sneu om te doen, als je host bent vind ik dit zelfs zwakzinnig.. Je weet dat als je leaved je alleen je deaths op je K/D ratio opgeteld krijgt..? Wat is denk je beter hiervoor:

20 - 12 (Extra death door nuke)
of
0 - 11(Geen kills omdat je ragequitte)
Heb ook de indruk dat COD BO die onzin niet heefd. En Killstreak kill niet mee tellen voor de volgende.

In MW2 zijn Killstreaks eerder een door IW ingame cheat voor de betere spelers.

De Kill streaks staan totaal niet in verhouding tot death streaks
Hoezo? Deathstreaks zijn er voor bedoeld dat een speler die minder goed is, sneller kan recoveren. Nou moet ik wel zeggen dat ik Painkiller ook wat overdreven vind.
Dan die quick scopers gisteren ene tegen gekomen en als je op short range het loodje legd omdat je hem 3 maal moet taggen met een hit. En die heeft aan een shot genoeg ja. Dat is minder vooral in free for all. In hardcore mode minder problemen mee aangezien wapen veel effectiever zijn en een quickscoper ook minder kans maakt.
Zodra je een quickscoper een keer raakt heeft hij zo'n gigantische flinch dat het lastiger is om weer fatsoenlijk te richten.. Dus raak hem voordat hij de kans krijgt op jouw te richten >:)
Ook goed dat tryarch dat ook crippled die quickscope exploid..
Op de consoles ja, op de PC was het geen 'exploit' (Op de consoles eigenlijk ook niet). En koste het ook daadwerkelijk skill.

Ben het wel met je eens dat nukes het spel uit moeten. Maar niet vanuit het punt omdat "egotrippers" deze krijgen. Ikzelf kom hooguit 2x per week iemand die een nuke haald tegen. En om hier nou om te gaan ragequitten? Meh.

Edit: Quickscoping gaat gewoon weer terug naar hoe het in CoD4 was. Oftewel Dragshots. Deze zijn lastiger uit te voeren (Al helemaal op de consoles). Dus zul je ook veeeeel minder mensen dit zien doen (Op CoD4 ben ik er nog maar een aantal keer eentje tegen gekomen.

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 28-10-2010 08:15 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystikal schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 08:12:
Op aanraden van Reem toch maar eens die AK geprobeerd deze week en wat een heerlijk wapen is het. Van dichtbij is het echt even aanpassen, want hij is wat langzamer dan de UMP. Maar met SP is het 2-3 kogels en iemand is dood. Oftewel 1 burst. Schittend. En inderdaad meerdere malen triple kills gehaald. Met een score van 88-31 gisteren op Terminal in Demolition was het een mooie afsluiting van de avond.

Met de recoil is goed om te gaan (zeker in combinatie met RD of HGS). Al met al leuke afwisseling voor de laatste 2 weken. Ik heb volgens mij 10 maanden lang met hetzelfde wapen geschoten. Dus dan is dit wel leuk...
Ik gebruik hem met FMJ, zeker in Favala waar men graag achter randjes en vanuit ramen op je schiet. Zelf door de muren heen kill je mensen met 3 kogels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:59
D4NG3R schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 08:14:

Edit: Quickscoping gaat gewoon weer terug naar hoe het in CoD4 was. Oftewel Dragshots. Deze zijn lastiger uit te voeren (Al helemaal op de consoles). Dus zul je ook veeeeel minder mensen dit zien doen (Op CoD4 ben ik er nog maar een aantal keer eentje tegen gekomen.
Waaruit concludeer je dat? Ze hebben het snipen sowieso aangepast na de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gisteren niet aanwezig maar zelf irl geschoten bij een schietvereniging.

Ik miste mijn perks ... Toch best zwaar hoor :-)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-09 12:54
D4NG3R schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 08:14:
[...]

Nogal sneu om te doen, als je host bent vind ik dit zelfs zwakzinnig.. Je weet dat als je leaved je alleen je deaths op je K/D ratio opgeteld krijgt..? Wat is denk je beter hiervoor:

20 - 12 (Extra death door nuke)
of
0 - 11(Geen kills omdat je ragequitte)

[...]
Grote onzin als je quit worden ook je kills gewoon erbij opgeteld. dit is al eerder een discussie geweest op en ander forum. ik heb het zelf ook nog eens nagekeken en je kills worden ook gewoon opgeteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

fenylalaline schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:04:
[...]

Grote onzin als je quit worden ook je kills gewoon erbij opgeteld. dit is al eerder een discussie geweest op en ander forum. ik heb het zelf ook nog eens nagekeken en je kills worden ook gewoon opgeteld...
IW heeft dit bevestigt..? Je krijgt geen kills, en je krijgt geen bonus XP?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

vinom schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 08:38:
[...]

Waaruit concludeer je dat? Ze hebben het snipen sowieso aangepast na de beta.
In de beta kon ik gewoon vrij makkelijk dragshotten. Dus ik neem aan dat dit na de beta echt niet veel anders word :P . Ik hoop het wel though, ondanks dat ik quickscopen wel leuk vind. Doe ik het zelf niet veel, en irriteer mij mateloos als mijn team het probeert te doen. En hier dan mateloos in faalt, waardoor ons team verliest :').

Edit: Oops.. Dubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
D4NG3R schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:08:
[...]

IW heeft dit bevestigt..? Je krijgt geen kills, en je krijgt geen bonus XP?..
bij mij worden ze toch echt opgeteld. zelf na gerekend aan de hand van de barrack stats dus einde discussie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

En bij mij toch echt niet (Getest op zowel de xbox-360 als op de PS3 met een vers account zonder kills of deaths).

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 28-10-2010 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

reemprive schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 08:36:
[...]

Ik gebruik hem met FMJ, zeker in Favala waar men graag achter randjes en vanuit ramen op je schiet. Zelf door de muren heen kill je mensen met 3 kogels :P
FMJ nog niet vrij gespeeld, omdat ik te lam was om met een scope te gaan lopen... Inmiddels al wel 500 kills gemaakt met dat ding in 2 avondjes gamen >:). Misschien moet ik inderdaad nog even die scope kills maken, zodat ik ook fmj heb... Maar ja, is dat nog de moeite voor 2 avondjes gamen, voordat BO komt :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
D4NG3R schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:20:
En bij mij toch echt niet (Getest op zowel de xbox-360 als op de PS3 met een vers account zonder kills of deaths).
daar heb je het al ik speel op pc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 00:29
Ik heb inmiddels de 2e prestige bereikt! :) Wat mij opvalt is dat ik steeds vaker compleet belachelijke challenges krijg, maar dat de hoogte van de xp wel klopt. Is dit een bekend probleem?

Overigens zie ik veel mensen hier met de ump spelen. Hoe krijg je het voor mekaar, dat ding ratelt alle kanten op, zelfs als je burstjes geeft.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Een UMP met FMJ en SP is altijd een 3 schot (of minder) kill. Van elke afstand! Vandaar :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

xV0rtexx schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:28:
Ik heb inmiddels de 2e prestige bereikt! :) Wat mij opvalt is dat ik steeds vaker compleet belachelijke challenges krijg, maar dat de hoogte van de xp wel klopt. Is dit een bekend probleem?

Overigens zie ik veel mensen hier met de ump spelen. Hoe krijg je het voor mekaar, dat ding ratelt alle kanten op, zelfs als je burstjes geeft.
Hoe kom je daar nu bij? Die ump staat mij bekend om de mindere recoil dan andere wapens (uitzonderingen daargelaten). Maar inderdaad een zeer krachtig wapen.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:23
Ik ben zojuist voor WH uitgemaakt :P terwijl ik 13-8 stond.. Ik zou helemaal gerapporteerd worden en mijn account zou ook nog eens geblockt worden want het was opgenomen. Prachtig !

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
Kinderen, daar doe je niks aan... wel leuk inderdaad 13-8 en dan ben je wallhack... wat ben je dan als je 31-1 hebt :) ROFL

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Hier nog eentje - ik antwoord meestal met "cry me a river" ofzo.. Gisteren was er eentje op rundown nogal goed bezig met de rpd - echt niet nogmaal. Begint er een gast (die in mijn team zat) als te janken met "wallhack, aimbot blabla". Werd zelf ook vast door die gast neergehaald maar kon hem echt niet betrappen op aimbotten of wallhacken... Gast die aan het janken was hackte volgens mij zelf maar ja dat kan je niet zien als ze in je team zitten.

Even een vraagje: als je voicechat wilt doen tijdens het spelen (met "Z") hoort het andere team het dan ook :? Lijkt me niet handig als je tactics doorgeeft want dat lijkt me wel handig

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Soundstorm2010 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:17:
Kinderen, daar doe je niks aan... wel leuk inderdaad 13-8 en dan ben je wallhack... wat ben je dan als je 31-1 hebt :) ROFL
Nuke powered Wall Hack :9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
shades schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:24:
Hier nog eentje - ik antwoord meestal met "cry me a river" ofzo.. Gisteren was er eentje op rundown nogal goed bezig met de rpd - echt niet nogmaal. Begint er een gast (die in mijn team zat) als te janken met "wallhack, aimbot blabla". Werd zelf ook vast door die gast neergehaald maar kon hem echt niet betrappen op aimbotten of wallhacken... Gast die aan het janken was hackte volgens mij zelf maar ja dat kan je niet zien als ze in je team zitten.

Even een vraagje: als je voicechat wilt doen tijdens het spelen (met "Z") hoort het andere team het dan ook :? Lijkt me niet handig als je tactics doorgeeft want dat lijkt me wel handig
Alleen tijdens het laden van de map horen beide partijen het volgens mij. Daarna is het ieder team voorzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
ahhh... dankje _/-\o_ >:)

Maar ik hack niet :( jammer dat je niet de chat kan uitzetten, dat mis ik ook in mw2.
Nog 12 dagen en dan BO.. hoop dat die een stuk beter is :D

[ Voor 28% gewijzigd door Soundstorm2010 op 28-10-2010 13:33 ]

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Rooke schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:13:
Ik ben zojuist voor WH uitgemaakt :P terwijl ik 13-8 stond.. Ik zou helemaal gerapporteerd worden en mijn account zou ook nog eens geblockt worden want het was opgenomen. Prachtig !
Zulke gasten lachte ik altijd uit, want jij en ik weten dat zulke acties totaal niet werken. Eentje deed zelfs een ragequit. :P

Ene kant jammer dat ik dit spel niet meer speel vanwege dit soort momenten, maar andere kant heb ik dit spel te veel gespeeld. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Nou, ik scheld ook af en toe hoor... maar meestal ben ik dan al sjaggie :(:(

maar mensen voor hackers of cheaters uitmaken niet... Ik scheld ze liever op een ander manier uit :P :$

(en heel veel mensen heb zulke momenten wel eens )

[ Voor 12% gewijzigd door Soundstorm2010 op 28-10-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik heb gisteren de single player maar eens opnieuw uitgespeeld, voor de trophy's wel leuk op Veteran :)
Best wel een uitdaging nog..aardig wat dood gegaan..nu staan er alleen nog hele berg spec. ops. open :(

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Moet je gewoon eens praten met anderen, en dan als een blaag schreeuwt gewoon doorpraten met wie je ook praat. Ga je zien hoe snel ze ragen(quitten). :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik voeg mensen die zeggen me te laten bannen altijd toe als vriend. Laatst werden wij(Tigers) allemaal uitgemaakt voor hackers. Hadden we die gast toegevoegd, hij accepteerde ons ook nog. En wij maar vragen hoe het zat met de status van onze ban. LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Daar hebben ze meestal geen antwoord op, want 9/10 personen doen het niet, of hebben geen bewijs om het waar te maken. ik heb meestal fraps en/of xfire aanstaan, maar als het een keer gebeurt dan laat ik het erg ook bij...

Want ik doe er gewoon geen moeite voor (voor hackers moet je geen moeite doen en ook geen aandacht aan het spenderen, zijn ze niet waard)

[ Voor 15% gewijzigd door Soundstorm2010 op 28-10-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

reemprive schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:58:
Ik voeg mensen die zeggen me te laten bannen altijd toe als vriend. Laatst werden wij(Tigers) allemaal uitgemaakt voor hackers. Hadden we die gast toegevoegd, hij accepteerde ons ook nog. En wij maar vragen hoe het zat met de status van onze ban. LOL
In jullie geval had hij ook gelijk... Er is niet te winnen van jullie...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystikal schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:19:
[...]

In jullie geval had hij ook gelijk... Er is niet te winnen van jullie...
In Domination gaat het aardig goed ja... eigenlijk gaat iedereen wel lekker waardoor we bijna alle potjes winnen, ook als we een andere party tegenkomen. Daarnaast valt het de laatste paar dagen helemaal op dat iedereen in ons team een goede k/d ratio heeft en de tegenstand vaak erg slechte, en dat terwijl we ook nog qua objective (fors) winnen. Ganz toll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

reemprive schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:43:
[...]

In Domination gaat het aardig goed ja... eigenlijk gaat iedereen wel lekker waardoor we bijna alle potjes winnen, ook als we een andere party tegenkomen. Daarnaast valt het de laatste paar dagen helemaal op dat iedereen in ons team een goede k/d ratio heeft en de tegenstand vaak erg slechte, en dat terwijl we ook nog qua objective (fors) winnen. Ganz toll.
Het was een grapje :P >:)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:48
Laatst samen met de Tigers gespeeld, ging zeker leuk :)

Helaas kom ik on-line echt te vaak hackers tegen, erg jammer, want die bederven echt alles on-line.... en de killcam zegt in 4 van de 5 gevallen allang genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMNN
  • Laatst online: 15-04 09:57
Het valt me soms op dat er spectators bij een potje aanwezig zijn. Wat heeft dat nu eigenlijk te betekenen?
Kijken die mee over de schouder van iemand die ingame is? En zoja, hoe kies je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:52

steveman

Comfortabel ten onder

Soundstorm2010 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:31:
[...]

ahhh... dankje _/-\o_ >:)

Maar ik hack niet :( jammer dat je niet de chat kan uitzetten, dat mis ik ook in mw2.
Nog 12 dagen en dan BO.. hoop dat die een stuk beter is :D
Chat kan wel degelijk uit!

in je mp_config file staat een regel cg_chatHeight 8 oid, maar daar een 0 van en je chat is weg.

Nu heb ik heb ik het zo ingesteld dat ik 1 regel chatmeuk heb, en dat het na2 seconden weg is. (cg_chattime 2000).

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik denk dat jullie wel van ons winnen, maar puur en alleen omdat jullie op teamspeak zitten en wij niet :p Dat was al goed te merken toen we gemixed speelden. Als je daar een beetje op let zie je echt dat de leden van jullie clan duidelijk samen spelen terwijl de andere tigers (in jullie team) iets onafhankelijker spelen. Als ik iemand van jullie killde kon ik erop rekenen dat er binnen no-time een half leger aan RFFN mensen aan kwamen zetten van alle kanten, maar als ik een andere tiger killde dan kon ik soms nog wel ontsnappen ;)
In een pub zijn we bijna niet te verslaan, zelfs zonder communicatie (nou ja, minimaal via de chat 1 of 2 keer), maar tegen een andere party die wel communiceert kun je gewoon niet op.

[ Voor 13% gewijzigd door NickThissen op 28-10-2010 18:46 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik will nog wel een keer tegen RFFN hoor, wel Domination en wij ook met teamspeak. De laatste keer dat ik erbij was wonnen wij volgens mij alle domination potjes en jullie demolition. Ieder zijn gametype, maar laten we nou niet sarcastisch gaan doen want dan ken ik er ook nog wel een paar >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Schitterend, beetje olie op het vuur. Ik zit jullie maar te dollen he mannen. Laat dat duidelijk zijn! Het is heel simpel bij de tigers zitten een aantal zeer goede en bij RFFN ook. Maar wij hebben er ook wat minder sterke tussen zitten en dat zal voor jullie ook gelden. Speltype is ook erg belangijk. Op demo zijn we erg goed, maar staan wij tegen 5 gl-ers dan komen er een aantal van ons flink in de problemen. Dat is ook de reden dat we demo spelen en geen domo/hq. Teveel GL.

Maar goed, het belangrijkste is dat we af toe samen spelen en dat het dan gezellig is... (totdat de tuupkes opgeschroefd worden... :P )

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

[...]

GANS EINFACK+H!!!!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:30
reemprive schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:07:
Ik will nog wel een keer tegen RFFN hoor, wel Domination en wij ook met teamspeak. De laatste keer dat ik erbij was wonnen wij volgens mij alle domination potjes en jullie demolition. Ieder zijn gametype, maar laten we nou niet sarcastisch gaan doen want dan ken ik er ook nog wel een paar >:) >:)
Lijkt me ook leuk vraag mij dan ook maar, speel ik met de tigers mee. (Ben btw Stickie ingame)

Als je demolition speelt is TS wel makkelijk omdat je dan makkelijker door kan geven of iemand gaat planten of aan het planter is. Als je geen TS hebt denk je soms van als ik nou kon roepen kon iemand hem stoppen. Teminste dat is mijn gedachte vaak :P

Gisteren maakte ook een achteraf 12 jarige ofzo mij uit voor hacker op domination. Ik reageerde niet potje erop zat die bij mij in het team dus ik denk pak hem terug. Hij had een cp marker gegooid dus ik schiet dat de tegenpartij ons ziet en hij werd dood geschoten waarna ik de tegenstander neerschoot. Daarna pakte ik zijn cp met een AC130 O-) Hij allemaal schreeuwen ik typ heel droog: Thx for sharing! Daarna heeft die wel het halve potje voor mijn voeten gelopen maar ik had wel een glimlach op mijn gezicht :P normaal pak ik ze niet af als ik weet dat hij in de buurt is om hem te pakken dan cover ik hem wel zo veel geef ik niet om die killstreaks maar in dit geval kon ik het niet laten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hap gewoon graag!!! Zoals een echte tijger dat hoort te doen :)

Nee je hebt gelijk, jullie zijn inderdaad goed in Demolition. Goed georganiseerd, dat moet bij ons nog komen als we teamspeak oid gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Enorme n00bvraag: Ik ben met de SP missies bezig en ik zit in die sneeuw-basis-missie.
Die andere kerel is nu gevonden door de russen, en ik begrijp dat ik het C4 pakketje op moet blazen.

Hoe moet dat op de pc? 4, 5 en middelste-muisknop zijn niet de oplossing hiervoor...

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 18:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Boudewijn schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:20:
Enorme n00bvraag: Ik ben met de SP missies bezig en ik zit in die sneeuw-basis-missie.
Die andere kerel is nu gevonden door de russen, en ik begrijp dat ik het C4 pakketje op moet blazen.

Hoe moet dat op de pc? 4, 5 en middelste-muisknop zijn niet de oplossing hiervoor...
Je moet inderdaad C4 opblazen, en volgens mij is dat door op 4 te drukken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Mja dat werkt hier dus absoluut niet... wazig zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

reemprive schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:11:
Ik hap gewoon graag!!! Zoals een echte tijger dat hoort te doen :)

Nee je hebt gelijk, jullie zijn inderdaad goed in Demolition. Goed georganiseerd, dat moet bij ons nog komen als we teamspeak oid gebruiken.
Persoonlijk vraag ik me af of we zouden winnen op demolition zonder het gebruik van GL/RPG van jullie kant. Ik weet zeker dat we dik verliezen als jullie dat wel gebruiken. Maar ik denk dat het een uitdaging van onze kant wordt als er geen GL/RPG gebruikt wordt. Maar goed, dan krijgen we de discussie over de G18 weer. Want bij RFFN hebben we een aantal G18 Naabs (2 stuks). Dus we zullen het nooit weten :P.

TS makes a big difference. Hiervoor hadden we TS2, maar daar zit een vertraging op van 2-3 seconden. Erg lastig als het om seconden kan gaan. Nu draaien we TS3 en de vetraging is 0.5 seconden. Ideaal en dat verschil merken we al.

Maar bij ons kan er ook nog veel verbeterd worden qua samenspelen. Ik erger me ook soms aan het niet slim spelen van mijn mede-spelers :P. Maar goed, simpel gezegd, de ene speler is niet zo gemotiveerd om het beste eruit te halen als ik wellicht. En dat is logisch. Ik ben een redelijke perfectionist.

Ach nog een weekje en dan beginnen we weer op 0 met BO. Hopelijk treffen we elkaar daar weer af en toe.
We hebben ook al weer een BO LAN in de planning staan in november.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben jullie wel eens skype geprobeerd? Ik draaide eigenlijk altijd Ventrilo waarbij ik als server draaide, op het gegeven moment zijn we overgestapt op Skype. Ik ben benieuwd hoeveel vertraging daar eigenlijk in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Vroeger was skype echt een pingkiller maar tegenwoordig is het een goed alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

reemprive schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:20:
Hebben jullie wel eens skype geprobeerd? Ik draaide eigenlijk altijd Ventrilo waarbij ik als server draaide, op het gegeven moment zijn we overgestapt op Skype. Ik ben benieuwd hoeveel vertraging daar eigenlijk in zit.
Nee Skype nooit geprobeerd. (heel vroeger wel). Maar TS3 werkt wel zo goed, dat ik niet zou weten waarom je Skype zou gebruiken.

Daarnaast zijn er genoeg TS3 servers te vinden waar je eigen channels mag maken (inclusief paswoord). Een van de RFFN-ers (Ghost) draait echter een TS3 server op zijn pc.Werkt vlekkeloos.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:46

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

hier met al me maten ook op skype,
werkt perfect en geen vertraging gemerkt (vaak host)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Skype en TS3, beiden prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

[...]

Geen idee wat we nou eigenlijk goed doen(ik speel mee met de tijgers), maar goed gaat het zeker ja.

Misschien komt het ook omdat elke tijger daadwerkelijk voor de objective zat. Van de week zat te spelen zonder de tijgers. En wat ik ook deed, 'we'(het team waar ik in zat) kregen het niet voor elkaar om 2 vlaggen te houden. Teamleden liepen rond als kip zonder kop. Dik verloren dus. Ik word vlak daarna uitgenodigd door een tijger om mee te spelen, en tadaaa de potjes worden weer DIK gewonnen.(easy!)

Een andere verklaring: 1 van de spelers bij de tijgers heeft 1 of 2 DLC's niet. De goede spelers hebben dat doorgaans wel, en dus zit je met het 'simpele' volk(cannonflodder) opgescheept ?????

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 08:54
Voor de mensen die vanavond op de PC een rondje spelen kun je me toevoegen
Speel ik ook weer eens samen want mijn vaste game maatjes hebben het te druk

Steam name: Wikacota

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Desert Eagle is nog best een prima secondary weapon. Je moet alleen niet zo snel mogelijk achter elkaar schieten, maar heel even de recoil laten terugkomen. Nu met elk pistool 100 kills gemaakt :)

Ik ben een beetje bezig om voor alle wapens alle attachements te unlocken. Met de assualt rifles ben ik bijna klaar. Met alle secondary weapons ben ik ook bijna klaar. Alleen alle FMJ kills met de SMGs maken wordt héél kut :p

Is er ook nog een reden voor dat Lightweight IV zo enorm lang duurt om te halen? Met bijna alle perks (exclusief Last Stand) gaat het heel snel om het perk icon te unlocken. Alleen met Lightweight ben ik al fucking lang bezig. Nu 83 miles gesprint, en je moet tot de 250..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brewt
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-07 17:29
ik heb een pc en een vriend van mij heeft cod op de ps3,
Kan ik tegen hem spelen online als ik ook cod heb maar dan voor de pc?
dus: online pc VS, ps3 :)

brewt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

timydb777 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:05:
ik heb een pc en een vriend van mij heeft cod op de ps3,
Kan ik tegen hem spelen online als ik ook cod heb maar dan voor de pc?
dus: online pc VS, ps3 :)
Nope, kan NIET!

Zelfs PS3 tegen xbox360 kan niet...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje
Mijn ouders zijn gescheiden en hebben beide computers. en ik zou graag op beide computers het spel hebben. maar ik weet niet zeker of je het 2 x kan instaleren..
Weet iemand hier antwoord op?

Alvast bedankt, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Jep dat kan, zodra je op een pc inlogt op steam kun je spelen :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 18:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:33:
ik heb een vraagje
Mijn ouders zijn gescheiden en hebben beide computers. en ik zou graag op beide computers het spel hebben. maar ik weet niet zeker of je het 2 x kan instaleren..
Weet iemand hier antwoord op?

Alvast bedankt, :)
Je Cd-key wordt gelinkt aan een steam account. Je kan overal ter wereld op elke pc inloggen met dat account, en dus spelen. Je progressie wordt opgeslagen op de Steam server, zodat je overal met dezelfde stats speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:40
wie wil me toevoegen op xbox live? wil graag samen met 'vrienden'dit spel spelen. Mijn vriendenkring speelt dit namelijk niet. Mijn live is: Urbandarkknight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Lol, cheaters op de server... ik in de console recorden...

Kun je die demo niet meer afspelen 8)7

Voor 't vervolg fraps maar aangezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Iemand anders ook problemen met inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Bijltje666 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:42:
Iemand anders ook problemen met inloggen?
!! Ik wou net hetzelfde posten!
Ineens werd ik gedisconnect, en nu ik opnieuw wil proberen, nope. Ik dacht dan maar m'n classes aan te passen, maar zonder dat je ingelogd bent bij Steam, ben je helemaal nergens.. Grrr...

*edit*
Het boeltje werkt weer... Vreemd, maar toch mooi dat binnen 5 minuten(?) gefixt is :)

[ Voor 11% gewijzigd door RangedNeedles op 30-10-2010 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is jullie maximale killstreak eigenlijk? Mijne is 40 :~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
  • Laatst online: 18:21
27. Nuke uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Laatst online: 12-09 15:22
monnick schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:36:
Mijne 52 :~ :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:12
32 schoon aan de haak. Nu bezig de f2000 aan het completen. Wat heb ik een hekel aan dat ding. Gelukkig zit ikal op de 800 kills. Bij 1000 nok ik ermee!

[ Voor 6% gewijzigd door YoupS op 31-10-2010 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
55, al gaat het niet meer zo hoog als vroeger. De meest recente hoge was 46.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
YoupS schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 00:36:
32 schoon aan de haak. Nu bezig de f2000 aan het completen. Wat heb ik een hekel aan dat ding. Gelukkig zit ikal op de 800 kills. Bij 1000 nok ik ermee!
Daarna de headshots nog! Als je hem complete, moet je het wel goed doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Steam ligt er uit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Damn wtf? 10 nukes nodig voor dat icon :S

Dacht dat het 5 was 8)7

Nou, nóg 5 te gaan... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Boudewijn schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:20:

Heeft iemand hier nog een suggestie voor? je zou die detonator automatisch in je handen moeten krijgen maar dat is dus niet het geval. Zowel 4 als 5 als f,g,e werkt niet.

Iemand nog een idee van wat hier mis gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:36:
Twee keer 36 gehaald (In map rust en afghan). Was ik wel tevreden mee, maar als ik dan lees dat sommigen 52/55 halen, dan vind ik dat wel erg knap zeg! Moet wel zeggen dat ik voornamelijk TDM speel en er zijn wel andere speltype waar je langer de tijd krijgt. Misschien maar eens proberen om over de 40 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoogste killstreak is 46... Stond 46-0 toen het potje eindigde, had nog door kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 21:43:
[...]

Twee keer 36 gehaald (In map rust en afghan). Was ik wel tevreden mee, maar als ik dan lees dat sommigen 52/55 halen, dan vind ik dat wel erg knap zeg! Moet wel zeggen dat ik voornamelijk TDM speel en er zijn wel andere speltype waar je langer de tijd krijgt. Misschien maar eens proberen om over de 40 te komen.
Ik vind het knap dat je 36 kills kan maken zonder dood te gaan in Rust. Ik haal daar met geluk een harrier, hoger vind ik echt lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 21:52:
[...]

Ik vind het knap dat je 36 kills kan maken zonder dood te gaan in Rust. Ik haal daar met geluk een harrier, hoger vind ik echt lastig.
Als het je lukt om een veilig plekje op te zoeken en je gaat je Chopper Gunner in.. dan kan je best ver komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

In Rust kan het (als je geluk hebt) heel makkelijk inderdaad.
Ik heb daar ooit in enkele minuten een killstreak gehaald van 36 door niets minder dan een Predator, Harrier en een Pave Low.

De teller ging als een idioot en vlak nadat de Pave Low uiteindelijk uit de lucht werd geknald ging ik ook neer. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hij gebruikt een Exploit ;)
7 kills in de eerste 10 seconden?

En zo grenade launcher kan niet zo ver schieten

[ Voor 12% gewijzigd door Rockvee2 op 01-11-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:12

Niellie41

[object Object]

Je kan echt wel daarheen tuben. Bij SnD heb ik vaak genoeg 3/4 man met een tube van de spawn.
7 man met een tube, kan je zeker halen. Heb ik vaak genoeg gezien.

[ Voor 26% gewijzigd door Niellie41 op 01-11-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Dit filmpje somt zo'n beetje alles op wat er mis is met MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Rushwood schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:49:
[...]

Dit filmpje somt zo'n beetje alles op wat er mis is met MW2.
Precies wat ik ook aan dacht... Ik hoop dat BO straks minder last heeft van deze meuk :) Sowieso spawntubing is er niet. Aangezien je de eerste 10 secs niet kan tuben! Maar ik schat dat er binnen een aantal uur na release alweer tube spots gevonden zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Dat er veel mis is in MW2 weten we nu inmiddels wel... Kijk naar hun team en zie dat de enemy (en zijn team trouwens ook) volledig uit noobs bestond die pas net met dit spel begonnen waren. Daarbij, id het in GW opgenomen en niet in reguliere Domi waar dit gewoon niet haalbaar is. Beetje fail, maar so be it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Hoezo 32 seconden... dan verdiend hij hem, maar hij kan hem pas veel later inzetten.. Dikke fail dus....

Overigens gebruiken die gasten gewoon stickertjes op hun monitor om exact de juiste plaats te pinpointen... erg triest... In BO wordt alles beter :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Laatst online: 29-06 00:29
Vandaag een kill gemaakt met het laptopje van de predator :D
Domination het stond 197 voor ons en we hadden 2 punten. Ik wilde nog snel mijn predator gooien, maar er kwam op dat moment iemand de kamer binnen lopen, dus in een reflex druk ik op mijn knifeje en ik knife hem tijdens het predatoren!

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 21:52:
[...]

Tja, zoals gezegd; tent opzetten, pred/harrier/chopper gunner, tweede keer was i.p.v. chopper gunner een pave low... Als van de tegenstanders niemand een rpg (o.i.d.) heeft (of zo slim is om een andere profief te kiezen die dat wel heeft nadat ie dood is gegaan) is het makkelijk scoren! ;)

EDIT; In dat filmpje zie je die gast ook duidelijk z'n positie kiezen achter die humvee en kiest z'n aim in de lucht. Echt jammer dat die respawn points zo duidelijk zijn. Heb er zelf trouwens nog nooit rekening mee gehouden (gebruik de tube ook nooit). Je ziet het verder wel vaak tijdens de chopper gunner/AC130, dan hoef je soms ook alleen maar blind op één plek te richten.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2010 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, wat is dit allemaal voor gekheid, die gast op dat filmpje heeft gewoon zieke skills. Daarom haalt ie die nuke zo snel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Yes! M'n eerste cheater laten bannen :*)

Was net bezig om wat betere kwaliteit filmpjes te uploaden (5000kbps xvid is aan te raden) en toen reageerde er al een modje dat "cheaterrr" ( :') ) gebanned is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Niet online
Boudewijn schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:54:
[...]

Heeft iemand hier nog een suggestie voor? je zou die detonator automatisch in je handen moeten krijgen maar dat is dus niet het geval. Zowel 4 als 5 als f,g,e werkt niet.

Iemand nog een idee van wat hier mis gaat?
Ik had dit de eerste keer ook gehad. Geen idee wat er precies verkeerd ging, maar ik gok dat ik tever weg stond toen het 'script' in werking trad, waarin dus je vriend 'captured' is en jij je zou moeten overgeven. afaik echt meteen doorlopen/kruipen net voordat je bij de doorgang naar beneden bent.

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opeens zit het helemaal vol met cheaters op ps3
je ziet gewoon in de killcam de hack list soort van, zie je hem leuk invincible aanklikken
was domination potje ging zelfs verder dan 250 -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 02:03:
Opeens zit het helemaal vol met cheaters op ps3
je ziet gewoon in de killcam de hack list soort van, zie je hem leuk invincible aanklikken
was domination potje ging zelfs verder dan 250 -_-
Hmmz..vreemd..ik heb al weekje niet gespeeld maar ben nog nooit een cheater tegengekomen op de ps3.
Volgende week komt BO alweer..en bijna een jaar cheat vrij gespeeld is toch wel erg lekker geweest.
Neemt overigens niet weg dat ik hoe dan ook een pesthekel heb aan cheaters mocht dit echt zo zijn.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik ben Bang dat IW na de release van BO MW2 dan helemaal laat zakken, er zullen niet veel patches meer op stapel staan en nieuwe DLC, zou dat nog komen? Ik heb BO al besteld maar zal ook MW2 blijven spelen want uiteindelijk is de SP super. Om die reden speel ik MW1 zelfs nog, alleen maar vanwege SP. :)

Ik hoop niet dat het op de PS3 heel erg gaat worden met cheaters, als het zo wordt als op de PC is de lol er snel vanaf.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

bazs2000 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 05:52:
Ik ben Bang dat IW na de release van BO MW2 dan helemaal laat zakken, er zullen niet veel patches meer op stapel staan en nieuwe DLC, zou dat nog komen? Ik heb BO al besteld maar zal ook MW2 blijven spelen want uiteindelijk is de SP super. Om die reden speel ik MW1 zelfs nog, alleen maar vanwege SP. :)

Ik hoop niet dat het op de PS3 heel erg gaat worden met cheaters, als het zo wordt als op de PC is de lol er snel vanaf.
Reken er maar op dat er geen support meer komt en zeker geen DLC. Er zullen weinig mensen nog MW2 kopen als BO er is... Dus... Verder heb je ook geen support nodig bij SP toch? Die draait volgens mij vlekkeloos zonder bugs...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Mystikal schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 08:16:
[...]

Reken er maar op dat er geen support meer komt en zeker geen DLC. Er zullen weinig mensen nog MW2 kopen als BO er is... Dus... Verder heb je ook geen support nodig bij SP toch? Die draait volgens mij vlekkeloos zonder bugs...
zonder bugs draait alles vlekkeloos ;)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo de laatste paar speeldagen voor mw2 zijn aangebroken..
iets nieuws was al een langere tijd nodig xD

mja BO zal ik nog wel niet hebben op de release mr dt overleef ik wel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
bazs2000 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 05:52:
Ik dacht altijd dat de PS3 cheatvrij was, aangezien je niets kunt installeren op de PS3...ben zelf nog nooit een cheater tegengekomen, alleen mensen die betere skills hebben dan ik (en dat is vrijwel iedereen :o )

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Jackal131 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:35:
[...]

Ik dacht altijd dat de PS3 cheatvrij was, aangezien je niets kunt installeren op de PS3...ben zelf nog nooit een cheater tegengekomen, alleen mensen die betere skills hebben dan ik (en dat is vrijwel iedereen :o )
ben het tot nu toe 2x tegengekomen. bij eentje kon ik zelfs bij de killcam het cheat menu zien van mijn tegenstander, heb de ander zelfs gefilmt met me iphone. Kon de tegenstanders in die match alleen killen met mes en of explosieven maar niet met kogels. super gaar.

gister begon een speler tegen me te zeiken. add hij me om aan te tonen hoe goed hij zou zijn. alleen overduidelijk dat diegene heeft zitten boosten, maar 500 keer iemand geraakt met kogels (volgens accuracy) in 25 dagen speeltijd maar toch gigantisch veel kills hebben die de mijne zelfs overstijgen terwijl ik ook 25 dagen speeltijd erin heb zitten en zeker niet de minste speler ben. Te grappig gewoon Heeft waarschijnlijk zitten boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Sommige spelen ook alleen met het mes. Maar het zal in jouw geval wel iemand zijn die zijn profiel gehacked heeft, hierbij kun je alles zelf kiezen, en instellen (kills, streak accuracy etc.)

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

domme vraag: waarom werken mijn mods niet? http://alteriw.net/viewtopic.php?f=72&t=13624

bijv.

Hierbij zegt ie dat ik invalid IWD's heb, en met andere mods gebeurt er gewoon niks(ja, ook als ik host ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:52:
Sommige spelen ook alleen met het mes. Maar het zal in jouw geval wel iemand zijn die zijn profiel gehacked heeft, hierbij kun je alles zelf kiezen, en instellen (kills, streak accuracy etc.)
mjah als dit het geval zou zijn zou hij dnek ik fors meer dood zijn gegaan maar een KD ratio van bijna 3 25 dagen lang. toen ik tegen hem speelde was hij verre van goed en alleen met zijn rocket launcher aan het kloten maar wel zeiken op mij dat ik zou cheaten en campen etc.

altijd jammer dat mensen op een kunstmatige manier hun stats omhoog gooien. vind het juist leuk als er competitie is, oprecht beter worden in een game etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker potje knallen met de Tigers, we winnen vaak ruim maar dit is wel heel extreem:
Afbeeldingslocatie: http://i39.photobucket.com/albums/e164/reemprive/ownage.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-05 15:58
What the hell, zat zojuist in een hacked lobby (PS3). Bij Ground War (highrise) gingen b.v. de ramen niet kapot en ik kon opeens reloaden zonder de scope van mijn sniper rifle te verliezen icm ongelimiteerd je adem in houden. Ook mijn emergency airdrops gaven alleen maar AC130, Chopper Gunner en EMP's. Leuk voor challenges, maar verder heel irritant.

[ Voor 3% gewijzigd door sjer op 02-11-2010 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

200-2.. Nice.
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste