SG schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 07:46:
Ik vind die nuke killstreak toch zo'n onzin. Om een zooi egotrippers nog meer ego bonus te geven. Waarmee het potje ook meteen af is.
Zodra ik dat nuke allarm hoor boeid me niet welke kant dat gehaald heefd, dan ga ik meteen uit die game.
Nogal sneu om te doen, als je host bent vind ik dit zelfs zwakzinnig.. Je weet dat als je leaved je alleen je deaths op je K/D ratio opgeteld krijgt..? Wat is denk je beter hiervoor:
20 - 12 (Extra death door nuke)
of
0 - 11(Geen kills omdat je ragequitte)
Heb ook de indruk dat COD BO die onzin niet heefd. En Killstreak kill niet mee tellen voor de volgende.
In MW2 zijn Killstreaks eerder een door IW ingame cheat voor de betere spelers.
De Kill streaks staan totaal niet in verhouding tot death streaks
Hoezo? Deathstreaks zijn er voor bedoeld dat een speler die minder goed is, sneller kan recoveren. Nou moet ik wel zeggen dat ik Painkiller ook wat overdreven vind.
Dan die quick scopers gisteren ene tegen gekomen en als je op short range het loodje legd omdat je hem 3 maal moet taggen met een hit. En die heeft aan een shot genoeg ja. Dat is minder vooral in free for all. In hardcore mode minder problemen mee aangezien wapen veel effectiever zijn en een quickscoper ook minder kans maakt.
Zodra je een quickscoper een keer raakt heeft hij zo'n gigantische flinch dat het lastiger is om weer fatsoenlijk te richten.. Dus raak hem voordat hij de kans krijgt op jouw te richten

Ook goed dat tryarch dat ook crippled die quickscope exploid..
Op de consoles ja, op de PC was het geen 'exploit' (Op de consoles eigenlijk ook niet). En koste het ook daadwerkelijk skill.
Ben het wel met je eens dat nukes het spel uit moeten. Maar niet vanuit het punt omdat "egotrippers" deze krijgen. Ikzelf kom hooguit 2x per week iemand die een nuke haald tegen. En om hier nou om te gaan ragequitten? Meh.
Edit: Quickscoping gaat gewoon weer terug naar hoe het in CoD4 was. Oftewel Dragshots. Deze zijn lastiger uit te voeren (Al helemaal op de consoles). Dus zul je ook veeeeel minder mensen dit zien doen (Op CoD4 ben ik er nog maar een aantal keer eentje tegen gekomen.
[
Voor 6% gewijzigd door
D4NG3R op 28-10-2010 08:15
]