Cool, Blue.Lion! Ik ga de activiteit meten in MW2 vanaf een week vooraf aan de release tot een week na de release.
Eh ja... iets te snel eigenlijk. Zo zie je maar dat de tegenstander in een publieke match nergens is zodra 1 team wat samen begint te werken.vinom schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:27:
Ja, dat waren echt toffe potjes gisteren hoor. En demolition ging ook uitstekend!
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Gister met een grote party (6 man) zitten spelen en het was echt leuk. Er zat zelfs een dame bij die je gewoon niet bij kan houden. Vrijwel onverslaanbaar met een mes (puur op reactievermogen) en dat is echt grappig.
Ondanks dat het vrijdag was viel het wel mee met cheaters, bijna niet gezien en dan heb je al snel een geslaagde avond. Waar ik mij wel ontzettend aan heb gestoord was het feit dat ik iedere keer vlak voordat ik mijn harriers had werd neergeknald. Of als ik bijna mijn Pave Low had gehaald.
De weerstand was goed en de tegenstander vaak georganiseerd en dan heb je meer om voor te spelen dan een tegenstander die er niets van bakt. Wel grappig was dat er op een gegeven moment een aantal spelers waren die echt aan het slapen waren. Zo stond ik in het middengebouw in Derail toen ik mijzelf omdraaide en een tegenstander naast mij zag staan. Hij had Ninja Pro dus ik hoorde hem gewoon niet en hij stond gewoon doodleuk naast mij uit het raam te turen. Uiteindelijk heb ik een mes in hem gezet.
Het gebeurt trouwens wel steeds vaker dat een tegenstander mij niet op tijd opmerkt. Misschien komt het doordat ik Coldblooded Pro (geen naam of rood kruis wanneer je op mij richt) en Ninja Pro (je hoort mij niet) gebruik. Dit is vaak een ideale combinatie en helemaal omdat ik er een silenced Steyr Aug bij gebruik.
Ondanks dat het vrijdag was viel het wel mee met cheaters, bijna niet gezien en dan heb je al snel een geslaagde avond. Waar ik mij wel ontzettend aan heb gestoord was het feit dat ik iedere keer vlak voordat ik mijn harriers had werd neergeknald. Of als ik bijna mijn Pave Low had gehaald.
De weerstand was goed en de tegenstander vaak georganiseerd en dan heb je meer om voor te spelen dan een tegenstander die er niets van bakt. Wel grappig was dat er op een gegeven moment een aantal spelers waren die echt aan het slapen waren. Zo stond ik in het middengebouw in Derail toen ik mijzelf omdraaide en een tegenstander naast mij zag staan. Hij had Ninja Pro dus ik hoorde hem gewoon niet en hij stond gewoon doodleuk naast mij uit het raam te turen. Uiteindelijk heb ik een mes in hem gezet.
Het gebeurt trouwens wel steeds vaker dat een tegenstander mij niet op tijd opmerkt. Misschien komt het doordat ik Coldblooded Pro (geen naam of rood kruis wanneer je op mij richt) en Ninja Pro (je hoort mij niet) gebruik. Dit is vaak een ideale combinatie en helemaal omdat ik er een silenced Steyr Aug bij gebruik.
Weet je hoe irritant, weet iemand hoe je accuaracy beter kunt maken in MW2? Mouse polling rate heb ik gefikst, maar wat niet wil werken is dat wanneer ik een beetje beweeg, ingame het beweegt met gigantisch veel piksels 
Ik heb iemand in het vizier, maar ik kan hem gewoon niet raken omdat mijn stomme muis niet goed wil werken. Óf ik zit te rechts, of te links
Ik heb iemand in het vizier, maar ik kan hem gewoon niet raken omdat mijn stomme muis niet goed wil werken. Óf ik zit te rechts, of te links
[ Voor 24% gewijzigd door ikt op 23-10-2010 19:25 ]
Een muis met een hoger DPI kopen 
Sensitiviteit heeeeeeel laag zetten
Sensitiviteit heeeeeeel laag zetten
[ Voor 37% gewijzigd door D4NG3R op 23-10-2010 20:03 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Een goede muis kopen dus. Sensitivity laag zetten speelt niet altijd lekker omdat je dan veel moet bewegen voordat je bent omgedraaid.
Als je een muis hebt waarmee je de dpi in kan stellen, zet deze dan zo hoog mogelijk. Het kan dan zo zijn dat de muis veel te snel beweegt, maar als je dan de sensitivity weer lager zet, heb je nog steeds die precisie, zonder dat het allemaal te snel gaat.
Ik heb zelf een Razer deathadder gekocht en ik ben merkbaar veel beter geworden in het snel aimen.
Ik heb zelf een Razer deathadder gekocht en ik ben merkbaar veel beter geworden in het snel aimen.
Het zal ongetwijfeld heiligschennis zijn maar: Xbox/PS3 ftw. Nauwelijks cheaters en iedereen heeft dezelfde setup. Stukken eerlijker.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Niet iedereen met dezelfde setup hoor. Je hebt mensen met een 40" Full-HD scherm en mensen met een 20 inch SD scherm. Kan nog behoorlijk wat verschil uitmakenElBarto schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:02:
Het zal ongetwijfeld heiligschennis zijn maar: Xbox/PS3 ftw. Nauwelijks cheaters en iedereen heeft dezelfde setup. Stukken eerlijker.
Wat dacht je van mensen met een muis/keyboard vs mensen met een controller? Dat verschil is nog wel een stuk groter denk ik... Op de pc heeft tenminste iedereen een muis, wel zo eerlijk.MaartenFM schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:07:
[...]
Niet iedereen met dezelfde setup hoor. Je hebt mensen met een 40" Full-HD scherm en mensen met een 20 inch SD scherm. Kan nog behoorlijk wat verschil uitmaken
Anoniem: 311177
99,999999% speelt gewoon met een controller.NickThissen schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:15:
[...]
Wat dacht je van mensen met een muis/keyboard vs mensen met een controller? Dat verschil is nog wel een stuk groter denk ik... Op de pc heeft tenminste iedereen een muis, wel zo eerlijk.
Roccat Kone 3200 dpi FTW!!!!
[ Voor 19% gewijzigd door Fid3lity op 25-10-2010 06:57 ]
Juist, dus 99,999999% wordt keihard geowned als er 1 speler met een muis meedoet. Is dat eerlijk? Nou kun je zeggen ja want die 99,999999% kan ook gewoon een muis kopen mja... Dat is een beetje scheef vind ik. Die muizen zijn toch wel aan de dure kant, de laatste keer dat ik keek gewoon duurder dan het spel zelfAnoniem: 311177 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 18:23:
[...]
99,999999% speelt gewoon met een controller.

Het is maar wat je een muis noemt.. De enige waarvan ik ooit heb gehoord die iets anders dan een normale controller gebruikt is bram1984 op dit forum. Een FNS controller ofzo. En volgens mij 'ownt' ie er niet mee, volgens mij heb ik hem ooit zien posten dat ie vrij normale scores heeft, correct me if I'm wrong.NickThissen schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 18:54:
[...]
Juist, dus 99,999999% wordt keihard geowned als er 1 speler met een muis meedoet. Is dat eerlijk? Nou kun je zeggen ja want die 99,999999% kan ook gewoon een muis kopen mja... Dat is een beetje scheef vind ik. Die muizen zijn toch wel aan de dure kant, de laatste keer dat ik keek gewoon duurder dan het spel zelf
Het verschil qua 'eerlijkheidsfactor' met PC en console is te groot, kan je wel zulke kleine argumenten uit de kast trekken maar iedereen weet dat het een feit is dat het er op de PC veel oneerlijker aan toegaat. Alleen al het feit dat er dingen bestaan als wallhacks, aimbots en wat dan ook..
Dat is gewoon cheaten
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Anoniem: 338166
Ligt op de console volgens mij echt niet aan of je een muis heb.
Als je gewoon met een joystick speelt en je heb een beetje redelijke reactie vermogen own je ze nog.
Heb een paar keer geprobeerd om met een muis te spelen,maar dat ging waardeloos.
Maar dat is maar wat je gewend ben.
Voor pc gamers die de overstap maken naar de console is het de perfecte optie.
Ik blijf wel bij men ps3+console+Tritton ax270+40 inch full hd scherm...Dan komt het vanzelf wel goed.
Als je gewoon met een joystick speelt en je heb een beetje redelijke reactie vermogen own je ze nog.
Heb een paar keer geprobeerd om met een muis te spelen,maar dat ging waardeloos.
Maar dat is maar wat je gewend ben.
Voor pc gamers die de overstap maken naar de console is het de perfecte optie.
Ik blijf wel bij men ps3+console+Tritton ax270+40 inch full hd scherm...Dan komt het vanzelf wel goed.
Kijk eens op PS3 en XBOX 360 forums, ik denk dat het aantal spelers die NIET met een controller spelen een stuk hoger ligt dan 0,01%. Als ik ooit overstap na de console(dat zal BO moeten uitwijzen) dan zou het ook met een dergelijke setup zijn.
Er zijn ook een hoop spelers die gewoon hun pc muis en keyboard gebruiken op de console dmv een adapter.Anoniem: 311177 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:02:
[...]
Het is maar wat je een muis noemt.. De enige waarvan ik ooit heb gehoord die iets anders dan een normale controller gebruikt is bram1984 op dit forum. Een FNS controller ofzo. En volgens mij 'ownt' ie er niet mee, volgens mij heb ik hem ooit zien posten dat ie vrij normale scores heeft, correct me if I'm wrong.
Speelt net als op de pc, weet ik uit ervaring.
Ik heb ook een FragnStein (heet nu weer wat anders, de maker moest stoppen door een incoming law suit van een andere muiscontroller maker). Wat het doet is de rechter analoge stick omvormen naar een muis zeg maar. Je blijft dan wel de limitaties houden van de controller, voornamelijk acceleratie en deadzones. Nu wordt dit langzaam maar beetje weggewerkt door firmware updates, maar nog steeds is het bij lange na niet het muisgevoel op de pc. Je zou de FNS haast een een handicap ipv een verbetering kunnen noemen als je er zo mee om zou gaanAnoniem: 311177 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:02:
[...]
Het is maar wat je een muis noemt.. De enige waarvan ik ooit heb gehoord die iets anders dan een normale controller gebruikt is bram1984 op dit forum. Een FNS controller ofzo. En volgens mij 'ownt' ie er niet mee, volgens mij heb ik hem ooit zien posten dat ie vrij normale scores heeft, correct me if I'm wrong.
Het verschil qua 'eerlijkheidsfactor' met PC en console is te groot, kan je wel zulke kleine argumenten uit de kast trekken maar iedereen weet dat het een feit is dat het er op de PC veel oneerlijker aan toegaat. Alleen al het feit dat er dingen bestaan als wallhacks, aimbots en wat dan ook..
Persoonlijk vind ik zo'n muiscontroller geschikt voor mensen die nauwelijks ervaring hebben met een normale controller en hier geen tijd voor/zin hebben om het onder de knie te krijgen (handig voor splitscreen spec ops met pc mensjes, hebben ze ook wat vertrouwds in hun handen!). Ik gebruik hem eigenlijk alleen als ik achter me bureau zit en me PS3 staat aangesloten op me pc monitor, omdat ik dat prettiger vind. Bij de tv gebruik ik nog steeds de normale controller, wel zo relax liggend op de bank
En weer naar MW2: vind de game sinds barebones weer een stuk interessanter. Lijkt ook of hier 'lame' speelstijlen zoals kniferunners en toobers een stuk minder vaak voorkomen. Het is dat Black Ops voor de deur staat met good old dedicated servers (hoewel.... ik het nog moet zien, Treyarch heeft zich voor mij nog niet bewezen met z'n vorige games), maar anders zou ik haast de mappacks kopen!
[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 24-10-2010 20:55 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
OMG FAL + shotgun attachment + steady aim

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik weet toch wel zeker dat er veel meer mensen een muis gebruiken op de console. En dat 1 iemand er niet mee owned wil niet zeggen dat niemand dat doet natuurlijk. Ik denk als je twee mensen pakt die evenveel ervaring en skill hebben, een met muis en een met controller, dat degene met controller compleet ingemaakt wordt.Anoniem: 311177 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:02:
[...]
En ik snap nog steeds niet waarom een PC oneerlijker zou moeten zijn. Het enige wat ik me kan bedenken is resolutieverschil, dat je met een hele kleine resolutie minder goed op afstand kan zien. Maar hetzelfde geldt voor de console met grote vs kleine tv's en hd vs non-hd beeld. En wallhacks, aimbots, etc, dat zijn gewoon cheats die tellen natuurlijk niet mee

Hoezo tellen cheats niet mee? Er word massaal gecheat op de PC. En ja, als het zou kunnen zou dat ook gebeuren op de consoles. Maar dat kan gewoon niet, beetje irrelevant.NickThissen schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:22:
En wallhacks, aimbots, etc, dat zijn gewoon cheats die tellen natuurlijk niet meeAls je net zo makkelijk op de console kon cheaten zou daar net zo hard gecheat worden.
Dat de ontwikkelaar die cheats er niet in heeft gezet wil nog niet zeggen dat het niet meetelt, het zit nou eenmaal toch in de game.
Cheaters zijn compleet irrelevant als je wilt vergelijken hoe eerlijk een spel op de PC of op de console is. Natuurlijk zijn cheaters oneerlijk, als je dat gaat meetellen dan zijn ALLE spellen op de pc oneerlijk omdat er mogelijk cheaters zijn
Ik speel niet tegen cheaters, als ik er een zie dan leave ik. Dus voor mij gaat jou hele redenatie al niet op, want ik heb in de potjes die ik speel geen last van cheaters, en die potjes zijn dus ook niet oneerlijk omdat er cheaters zijn op de pc.
Ik ben ondertussen de draad een beetje kwijt... Maar het ging er toch om dat het spelen op de console eerlijker zou zijn omdat je geen verschillende hardware hebt? Ik zie niet in wat cheaters met hardware te maken hebben.

Ik speel niet tegen cheaters, als ik er een zie dan leave ik. Dus voor mij gaat jou hele redenatie al niet op, want ik heb in de potjes die ik speel geen last van cheaters, en die potjes zijn dus ook niet oneerlijk omdat er cheaters zijn op de pc.
Ik ben ondertussen de draad een beetje kwijt... Maar het ging er toch om dat het spelen op de console eerlijker zou zijn omdat je geen verschillende hardware hebt? Ik zie niet in wat cheaters met hardware te maken hebben.
[ Voor 18% gewijzigd door NickThissen op 24-10-2010 22:55 ]
Anoniem: 245699
Dat is soms idd wat irritant, maar ik plaats een dergelijk bericht ook wel eens hoor (en ben geen kind...). Als er iemand bijv. achter in het vliegtuig (Terminal) ligt en vanuit daar een tube/rpg de cockpit in knalt waar ik net binnen loop, dan vind ik dat niet zo tof, helemaal als dezelfde gast er een paar minuten later weer ligt. Dan vraag ik wel eens of ze kunnen lopen of bang zijn voor de grond...com2,1ghz schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:22:
Ik wordt kotsmisselijk van die kut kinders die hele tijd zeiken in de chat.
Het enige wat ik zie is:
:g18 noob!
:Noobtuber!!!
:Camper!
:Noob sniper
:Cheater!
:Wallhack I swear it you aim where i walk
:Akimbo shotgun noob!
!
Als je met een wapen goed kills kan maken dan is dat toch alleen maar beter. Waarom zou je een wapen nemen waarmee je moeilijk kills maakt
Hetzelfde geldt als je in een TDM game op bijv. 20-5 staat en van die 5 deaths je allemaal bent gekilled door een rpg of tube... Typische gear als G18 akimbo, M4 met tube en een rpg, waarbij ze na een respawn gelijk overschakelen op de tube, deze eerst maar ff random de map over schieten, dan een rpg een kamer in knallen en vervolgens weer dood gaan.
Waar ik echt moe van wordt zijn de gasten die na elke verloren pot 'cheater' beginnen te blerren waarbij ze zelf gewoon slecht speelden. Of tijdens een game als je bijv. al vrij snel een pave low in de lucht hebt hangen, dan komt er onbeargumenteerd 'cheater noob' of 'hacker idiot' langs... Kan je voor bedanken, maar toch is het irritant.
Ben zelf trouwens wel fan voor de predator/harier/pave low combi. Je hebt er zelf maar 5/6 kills voor nodig en je eindigt vaak op ~12-15, los van je verdere eigen kills. Laatst in één potje TDM (express) 2x de serie gehad en nog een derde predator. Eindigde op 34-3 voor mij en dan ben je vanzelfsprekend een cheater....

Maar toch heb ik er nog steeds lol in!

Wat ik nog steeds leuk vind is als mensen wallhack noemen en je gewoon fmj als attachment hebt ingesteld.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Vooral bij Demolition zitten ze vaak in de typische hoekjes te campen. Als je ze dan uit het niets door de muur neerschiet, dat vind ik geweldigSc0rPi0N schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 00:26:
Wat ik nog steeds leuk vind is als mensen wallhack noemen en je gewoon fmj als attachment hebt ingesteld.
pricelessNiellie41 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 06:54:
[...]
Vooral bij Demolition zitten ze vaak in de typische hoekjes te campen. Als je ze dan uit het niets door de muur neerschiet, dat vind ik geweldig
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Krijg je weer een "I report you" naar je hoofd geslingerd.Niellie41 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 06:54:
[...]
Vooral bij Demolition zitten ze vaak in de typische hoekjes te campen. Als je ze dan uit het niets door de muur neerschiet, dat vind ik geweldig
Ik heb die shotgun attachment nooit gebruikt. Is dat wat
Ik ook nooit liever FMJ of RDS.shades schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 08:26:
[...]
Krijg je weer een "I report you" naar je hoofd geslingerd.
Als je de Ironsight gewend bent is de SCAR-H / TAR-21 met FMJ icm SOH een lekker wapen.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
AK + FMJ is in mijn opinie het sterkste wapen in het spel. De recoil is hinderlijk, de iron sights zijn niet perfect maar wat een monsterknaller is het.
Gister kom ik in een potje FFA terecht....ik was het enige niet clan lid...
Ze vroegen me vriendelijk te vertrekken want ze waren aan het clan-trainen (?!)
Op een public ja....
Allemaal snipers (ook nog slechte) allemaal tac. insertions.... allemaal lekker bij elkaar om te nukeboosten enzo....
Ik weg? dacht het niet.....7 man bij elkaar met ti? dat ruikt naar multikills voor Puddin'head......
De eerste rpg plof ik in het midden, had gelijk mijn predator, harriers en mij EAD... twee seconden later had ik mijn tweede EAD... PRICELESS..
Gelukkig gingen ze niet gelijk flamen.....lol
Ik had de challenge multikill na een semtex-stuck-on-enemy ook nog niet.... nu wel dus.... rofl..
Easy-peasy....
Heb nog twee potjes lol gehad... ik heb met een silenceclass heel sneaky zitten wachten mij twee sneue sjakies die met een ti een noekje wilden halen op rundown.....ze hadden niet in de gaten dat er een C4 pakketje tussen hun in lag......hehehehe...
Ik heb ze even hun gang laten gaan... tot 24 kills om precies te zijn.....BOOOOM.....rofl...
Heb echt de drie leukste potjes ever achter elkaar gespeeld....
Flamen die knulletjes..... dat ik een noob kiddie was (gezien de piepstemmetjes en mijn 34 jaar leek me dit een beetje ver van de waarheid...)
En ja ik ben een NOOB (zie mijn sinterijmeltje eerder in de vorige thread)
Priceless....jammer dat na dire potjes Steam weer moeilijk begon te doen...
Ze vroegen me vriendelijk te vertrekken want ze waren aan het clan-trainen (?!)
Op een public ja....
Allemaal snipers (ook nog slechte) allemaal tac. insertions.... allemaal lekker bij elkaar om te nukeboosten enzo....
Ik weg? dacht het niet.....7 man bij elkaar met ti? dat ruikt naar multikills voor Puddin'head......
De eerste rpg plof ik in het midden, had gelijk mijn predator, harriers en mij EAD... twee seconden later had ik mijn tweede EAD... PRICELESS..
Gelukkig gingen ze niet gelijk flamen.....lol
Ik had de challenge multikill na een semtex-stuck-on-enemy ook nog niet.... nu wel dus.... rofl..
Easy-peasy....
Heb nog twee potjes lol gehad... ik heb met een silenceclass heel sneaky zitten wachten mij twee sneue sjakies die met een ti een noekje wilden halen op rundown.....ze hadden niet in de gaten dat er een C4 pakketje tussen hun in lag......hehehehe...
Ik heb ze even hun gang laten gaan... tot 24 kills om precies te zijn.....BOOOOM.....rofl...
Heb echt de drie leukste potjes ever achter elkaar gespeeld....
Flamen die knulletjes..... dat ik een noob kiddie was (gezien de piepstemmetjes en mijn 34 jaar leek me dit een beetje ver van de waarheid...)
En ja ik ben een NOOB (zie mijn sinterijmeltje eerder in de vorige thread)
Priceless....jammer dat na dire potjes Steam weer moeilijk begon te doen...
Is leuk he? Hoe je volgens hedendaagse kinder's "noob" word genoemt als je goed bent? Volgensmij verwarren ze het een beetje met "goed".
Ik ben soort van verslaafd geraakt aan het gebruiken van een RPG:P. Bij elke spawn lukt het me wel om 1 of meerder kills te maken tot ongenoegen van de andere partij. Mensen moeten niet zo zeuren vind ik, gewoon spelen en schieten met datgeen wat jij het prettigst vind.
Ik game trouwens met een logitech trackball
, de naam is trouwens Faddermakker.
Ik game trouwens met een logitech trackball
[ Voor 5% gewijzigd door FDMK op 25-10-2010 09:55 ]
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Hmm, volgens mij info (weapon chart) is de UMP toch echt sterker voor veraf (35 vs 30) en even sterk voor dichtbij 40 vs 40). Verder heeft de UMP meer kogels (12!) Minder recoil en heeft een snellere draw (gevoelsmatig).reemprive schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 09:31:
AK + FMJ is in mijn opinie het sterkste wapen in het spel. De recoil is hinderlijk, de iron sights zijn niet perfect maar wat een monsterknaller is het.
Maar goed ik ben dan ook een UMP fanboy, die weet hoe tie er mee om moet gaan
Basement Bios ---- Exo-S
Ik speel bijna altijd met de UMP normaal gesproken, meestal met silencer maar soms ook met holographic sight. Met een UMP krijg ik alleen zelden tot nooit een triple kill. Met de AK daarentegen krijg met regelmaat triple kills. Ik heb het idee dat die weaponcharts ook niet helemaal kloppen. Volgens die charts zijn bijv de SCAR en de TAR even krachtig, volgens mij is de SCAR iets krachtiger maar heeft de TAR een hogere firerate waardoor dat teniet wordt gedaan.
Anoniem: 238040
Ik heb 'm wel eens gebruikt op een Scar. Opzich erg fijn ding. Behoorlijk sterk en nog een relatief lange range. Ik switchte er naar toe zodra ik een gebouw in ging of mij in een andere close range situatie begaf. Echter haal ik toch meer voordeel uit fmj, silencer of een sight op sommige wapens. Bling gebruik ik liever niet aangezien ik eigenlijk niet zonder SoH kan. Daarnaast is scavanger ook wel erg fijn.shades schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 08:26:
[...]
Shotgun attachment is goed, was vroeger voor de nerf beter. Heeft, zo ver ik weet, unlimited range, maar is erg afhankelijk van waar je richt. Ik heb bijv mensen 3 keer ge hitmarkered, en ze waren nog niet dood met dat ding, en ook heb ik mensen cross map ge one-shot, de shotgun attachment, of Peashooter zoals ik hem meestal noem, is leuk om te gebruiken, om dat het gewoon comedisch is om iemand met dat ding te killen, maar hoge scores hoef je er niet mee te verwachten. Je zult waarschijnlijk geen cheater worden genoemd.shades schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 08:26:
[...]
Ik krijg vaker een "I report you", maar dat is omdat we dan met 4/5 man op TS zijn en allemaal andere namen hebben. En dan lijkt het alsof je hackt, omdat je de positie van mensen weet. Maar niemand wilt tegen een clan spelen
Daarom doen we dat.
Ze roepen ook altijd cheater omdat ik tube/spawntube etc. Maar dat is gewoon kennis.
Maarja, ik kan niet wachten op BO. Maar daar kan ik niet meer tuben
Ze roepen ook altijd cheater omdat ik tube/spawntube etc. Maar dat is gewoon kennis.
Maarja, ik kan niet wachten op BO. Maar daar kan ik niet meer tuben

[ Voor 20% gewijzigd door Niellie41 op 25-10-2010 11:25 ]
Triple kill als in 'ik kom 3 man tegen en leg ze binnen 3/5 seconden om? Nee, dat gebeurt mij met mijn ump ook zelden tot nooit (ik kan het me niet herinneren in ieder geval). Als dat wel lukt met een AK, zegt dat in ieder geval iets over de kracht op korte afstand..reemprive schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 10:53:
Ik speel bijna altijd met de UMP normaal gesproken, meestal met silencer maar soms ook met holographic sight. Met een UMP krijg ik alleen zelden tot nooit een triple kill. Met de AK daarentegen krijg met regelmaat triple kills. Ik heb het idee dat die weaponcharts ook niet helemaal kloppen. Volgens die charts zijn bijv de SCAR en de TAR even krachtig, volgens mij is de SCAR iets krachtiger maar heeft de TAR een hogere firerate waardoor dat teniet wordt gedaan.
Daarnaast als jij ook altijd met ump speelt en nu de AK ervaar als sterker moet ik ook de eerste zijn die dat moet aannemen van je. Sorry voor mijn eerdere eigenwijsheid
Basement Bios ---- Exo-S
Speel liever met de Vector + Silencer, dan de UMP + Silencer. Gevoelsmatig vind ik dat gewoon lekkerder spelen.
Ik gebruik toch liever de SCAR dan de UMP of AK. De UMP is close range meesterlijk maar op langere afstand vind ik er niks aan. Doe me dan maar de SCAR, heel weinig recoil en op lange afstand kun je met 2-3-4 keer klikken bijna als een sniper spelen, zo nauwkeurig is die. Op close range leg ik er regelmatig 3 of 4 achter elkaar neer zonder te reloaden (wel met extended mags dan
). Met een UMP schiet je veel meer mis omdat hij gewoon meer recoil heeft en gaat me dat niet lukken. Als je vaak met een geweer speelt weet je ook precies wanneer je iemand genoeg hebt geraakt om te stoppen, nog voordat hij daadwerkelijk dood is. Door de lag enzo heb ik soms dat ik al een seconde of 2 ben gestopt met schieten en dat ik hem alsnog kill. Zo krijg ik dus 4-dubbele kills, gewoon uitkiezen wie de grootste bedreiging vormt (mensen die de andere kant op staren laat je tot het laatste over), 3-4 kogels in hem pompen en meteen door naar de volgende. Vaak gaat die eerste nog dood terwijl je al op de tweede aan het schieten bent. Zodra diegene wat de andere kant op kijkt zich omgedraaid heeft zijn z'n teammates al dood en heb ik nog 5-10 kogels over 
Ik zie meestal mensen blijven schieten totdat de tegenstander op de grond ligt, en zelfs dan nog even doorschieten. Dat kost kogels en tijd en als je tegen meerdere tegenstanders staat kun je je dat niet veroorloven, dan moet je gewoon 100% nauwkeurig zijn en geen kogels verspillen.
Ik zie meestal mensen blijven schieten totdat de tegenstander op de grond ligt, en zelfs dan nog even doorschieten. Dat kost kogels en tijd en als je tegen meerdere tegenstanders staat kun je je dat niet veroorloven, dan moet je gewoon 100% nauwkeurig zijn en geen kogels verspillen.
[ Voor 51% gewijzigd door NickThissen op 25-10-2010 12:25 ]
Nee, je hebt ook gelijk als je naar die weaponcharts kijkt lijkt er inderdaad geen verschil. Ik zal het vanavond even proberen te demonstreren met FRAPS. In de prestige waar ik nu in zit haalde ik ook 2 headshots met 1 kogel met de AK. Het is ook het wapen waarmee ik het meest voor hacker wordt uitgemaaktMystikal schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:31:
[...]
Triple kill als in 'ik kom 3 man tegen en leg ze binnen 3/5 seconden om? Nee, dat gebeurt mij met mijn ump ook zelden tot nooit (ik kan het me niet herinneren in ieder geval). Als dat wel lukt met een AK, zegt dat in ieder geval iets over de kracht op korte afstand..
Daarnaast als jij ook altijd met ump speelt en nu de AK ervaar als sterker moet ik ook de eerste zijn die dat moet aannemen van je. Sorry voor mijn eerdere eigenwijsheid
[ Voor 4% gewijzigd door codex op 25-10-2010 12:45 ]
Je hebt me om. Ik zal hem vanavond ook eens ter hand nemen en kijken of ik er iets mee kan... Als jij er een triple kill mee kan halen, dan moet ik dat toch ook kunnenreemprive schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:43:
[...]
Nee, je hebt ook gelijk als je naar die weaponcharts kijkt lijkt er inderdaad geen verschil. Ik zal het vanavond even proberen te demonstreren met FRAPS. In de prestige waar ik nu in zit haalde ik ook 2 headshots met 1 kogel met de AK. Het is ook het wapen waarmee ik het meest voor hacker wordt uitgemaakt
Basement Bios ---- Exo-S
de stats van de AK lijken in de game eenmaal wat laag, maar voor close tot midrange combat heeft het een belachelijke kracht. sterkste assault rifle samen met de TAR21reemprive schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:43:
[...]
Nee, je hebt ook gelijk als je naar die weaponcharts kijkt lijkt er inderdaad geen verschil. Ik zal het vanavond even proberen te demonstreren met FRAPS. In de prestige waar ik nu in zit haalde ik ook 2 headshots met 1 kogel met de AK. Het is ook het wapen waarmee ik het meest voor hacker wordt uitgemaakt
Ik ben alleen bang dat ik door de recoil het niet meer kan opnemen tegen snipers wat ik met de ump altijd wel durf (en doe met regelmatig een positief resultaat). 3 burst en de sniper is weg... Krijg je dat met de AK ook voor elkaar?
Is FMJ nog aan te bevelen of gewoon voor de holographic gaan?
Basement Bios ---- Exo-S
ongeveer hetzelfde als de ump, ik gebruikte eerst ook alleen maar de ump, in elk level, maar vond de AK toch stukken beter, je moet op afstand alleen meer met single shots schieten. De red dot en holographic vind ik tegenwerken door de recoil, kan me doel daarmee niet volgen.Mystikal schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:11:
Ik ben alleen bang dat ik door de recoil het niet meer kan opnemen tegen snipers wat ik met de ump altijd wel durf (en doe met regelmatig een positief resultaat). 3 burst en de sniper is weg... Krijg je dat met de AK ook voor elkaar?
Ben voorlopig nog wel even met de m16 bezig (moet nog zeker 400 hshots voor de eindtitel
). Als ik geen ammo meer heb pak ik wat ik pakken kan. Meeste wat je dan tegen komt is scar, tar, ump en de ak met allerlei soorten mounts. Dat is wel leuk spelen. Duurt alleen lang voor je die 400 hshots bij elkaar hebt..

Ik zou willen dat ik een class had waarvan ik zeker weet dat die gewoon het beste voor mij is. Ik zit de laatste tijd ongelofelijk te klooien met verschillende classes. Van alles uitproberen. Is in eerste instantie verstandig, om van alles uit te proberen. Het probleem is alleen dat ik er ondertussen gewoon niet achterkom wat voor mij nu het beste is. Beetje frustrerend af en toe. Welk wapen, een rd of holo gebruiken of voldoet de standaard sight. SP gebruiken of toch maar CB? En het is toch wel fijn om standaard een launcher bij je te hebben. Of toch maar wat goed close combat gereedschap. En dan nog de perks etc. Onderstussen merk ik geen duidelijke verschillen in de resultaten die ik boek. Met zo'n beetje elk mogelijk denkbare class kan ik hard falen en op andere momenten weer... nou ja... vrij goed spelen.
En dan te bedenken dat ik al zo belachelijk veel uren in dit spel heb zitten. Ach, wie weet lukt het straks met BO wel.
Als je bij Domination een stel boosters tegenkomt en het is jouw teammate die voor de nuke gaat kan je hem ook doden. Terwijl hij in z'n chopper gunner zit een care package op zn kop pleuren. Deed ik gister met een EAD, die gast werd fucking pissed.
Zoiets heb ik ook een keer gedaan. Maar toen ging ik in zijn geheime plekje staan en constant schieten zodat vijanden ons konden vinden. Het grappige was: Toen een vijand bij hem stond, schoot hij zichzelf neer met zn gunnerAnoniem: 311177 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:41:
Als je bij Domination een stel boosters tegenkomt en het is jouw teammate die voor de nuke gaat kan je hem ook doden. Terwijl hij in z'n chopper gunner zit een care package op zn kop pleuren. Deed ik gister met een EAD, die gast werd fucking pissed.
Fantastische tip, nooit aan gedacht en door zijn eenvoud ontzettend cool!Anoniem: 311177 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:41:
Basement Bios ---- Exo-S
Weer iets om uit te proberen, thnx
[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 238040 op 25-10-2010 18:37 ]
Anoniem: 245699
Ik heb een vreemd probleempje; als ik de mp opstart en inlog bij steam, dan loopt MW2 vast in het beginscherm. Muis kan ook niet bewogen worden en kan alleen via Ctrl+Alt+Del eruit. En in taakbeheer staat dan ook dat het programma niet reageert. Ik heb dit al eens eerder een periode gehad, maar zonder dat ik weet hoe was het opeens weg. Daarna paar maand geen problemen en vanavond is het weer bingo.
Iemand een idee??
Iemand een idee??
Damn, 24 - 0 iedereen heeft de server verlaten omdat ze denken dat je cheat... of ze voelen de nuke al aankomen. 1 persoon over... en die knalt je dan neer
Só close
Só close
Het helpt als je eerst ff 2 of 3 keer dood gaat voordat je aan je nuke gaat beginnen.
Is het nog steeds onbekend hoe je dit emblem unlocked??

Beetje raar....Ik zie op de xbox wel af en toe gasten met dit emblem spelen in ieder geval.

Beetje raar....Ik zie op de xbox wel af en toe gasten met dit emblem spelen in ieder geval.
[ Voor 17% gewijzigd door monnick op 25-10-2010 22:58 ]
Zie die op de pc wel erg vaak voorbij komen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Is niet op legale wijze te krijgen (voor zover bekend). Alleen met een hack dus.
[ Voor 14% gewijzigd door superbassie op 26-10-2010 00:02 ]
Ik heb hem ook. Modded lobby, alle emblemen waaronder deze.
Als je hem echt alleen kan krijgen door te modden / hacken vind ik dat belachelijk. Een beetje eerlijk spelende spelers lekker maken met iets dat niet op een legitieme manier te krijgen is. Op de Xbox kan je iets met hex codes wijzigen om zoiets te unlocken en een kleurennaam te krijgen toch? Volgens mij kan je hiervoor wel een xbox live ban krijgen dacht ik.
is het niet gewoon alle prestige challanges halen etc op prestige10?
Dat dacht ik ook.Sn0wblind schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 01:28:
is het niet gewoon alle prestige challanges halen etc op prestige10?
Basement Bios ---- Exo-S
nee want ik heb hem ook. en ik heb nog nooit last gehad van honderdmiljoenmiljard xp modded lobbies. geen idee waar ik hem voor heb gekregen. misschien wel een keer in zo'n modded/hacked lobby gekregen maar heb zoiets nog maar 2 of 3 keer meegemaakt.
edit: ik ben 3 keer geprestiged en vind het wel goed zo.
[ Voor 11% gewijzigd door superwashandje op 26-10-2010 09:39 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
3 x prestigen is dus niet alles challengessuperwashandje schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:38:
nee want ik heb hem ook. en ik heb nog nooit last gehad van honderdmiljoenmiljard xp modded lobbies. geen idee waar ik hem voor heb gekregen. misschien wel een keer in zo'n modded/hacked lobby gekregen maar heb zoiets nog maar 2 of 3 keer meegemaakt.
eeh dat zeg ik toch? ik heb dat emblem ook maar heb dus niet alle challenges en/of prestige 10
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Deze eerste post is behoorlijk interessant over de rotating skull: http://www.xbox360achieve...m/showthread.php?t=210600
Kennelijk heeft Robert Bowling aangegeven dat het emblem op een legitieme manier unlocked kan worden. Alleen de topic starten heeft na veelvuldig research vastgesteld dat het niet mogelijk is...Weird?!
Kennelijk heeft Robert Bowling aangegeven dat het emblem op een legitieme manier unlocked kan worden. Alleen de topic starten heeft na veelvuldig research vastgesteld dat het niet mogelijk is...Weird?!
Heb op de PS3 ook wel mensen gezien met dat embleem. Vind het spuuglelijk.
Ik ben tevreden met m'n draaiende prestige 10 embleem uit CoD4
Ik ben tevreden met m'n draaiende prestige 10 embleem uit CoD4
oh wacht sorry, verkeerd gelezen. heel apart. ik zie het relatief veel.superwashandje schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:03:
eeh dat zeg ik toch? ik heb dat emblem ook maar heb dus niet alle challenges en/of prestige 10
Ik heb het embleem ook, ik ben 1e prestige level 70 en heb nooit in een server gezeten waar je veel xp of wat dan ook "gratis" kreeg.
Bijna 2025
Anoniem: 345311
Voor mij de 2 beste classes:
Primary: Ump + silencer
Secondary: (boeit niet, gwoon voor xp gaan)
Flash bang
Semtex
Marathon pro
Lightweight pro
Commando pro
Flash bang
Semtex
sleight of hand pro
cold blooded pro
ninja pro
Flash bang
Semtex
Marathon pro
Lightweight pro
Commando pro
Flash bang
Semtex
sleight of hand pro
cold blooded pro
ninja pro
Ah zeg je kan toch op z'n minst andere wapens in een andere class zetten? 
Mijn favo's dan:
SPAS - Grip
Flashbang
Granaat
Marathon Pro
Lightweight Pro
Ninja Pro
M93 Raffica - Akimbo
Flashbang
Claymore
Sleight of Hand Pro
Stopping Power Pro
Steady Aim Pro
Mijn favo's dan:
Silent
UMP45 - FMJSPAS - Grip
Flashbang
Granaat
Marathon Pro
Lightweight Pro
Ninja Pro
Pwned
RPD - GripM93 Raffica - Akimbo
Flashbang
Claymore
Sleight of Hand Pro
Stopping Power Pro
Steady Aim Pro
[ Voor 63% gewijzigd door Fid3lity op 27-10-2010 11:37 ]
Kleine maps:
UMP45+Extended mags
2x RPG
Flashbang
Granaat
Marathon Pro
Coldblooded pro
Ninja Pro
Grote maps:
ACR+GL
2x RPG
Flashbang
Granaat
Marathon Pro
Coldblooded pro
Ninja Pro
Werkt altijd
bijna elke beurt minimaal 1 kill met mn RPG. Ik vind het kunnen schieten met een RPG eerder een kunst dan gewoon geluk.
UMP45+Extended mags
2x RPG
Flashbang
Granaat
Marathon Pro
Coldblooded pro
Ninja Pro
Grote maps:
ACR+GL
2x RPG
Flashbang
Granaat
Marathon Pro
Coldblooded pro
Ninja Pro
Werkt altijd
[ Voor 11% gewijzigd door FDMK op 27-10-2010 11:51 ]
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Dat gebruik ik momenteel ook veel... erg goed in mijn ogenBlue-Tiger schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:33:
Ah zeg je kan toch op z'n minst andere wapens in een andere class zetten?
Mijn favo's dan:Silent
UMP45 - FMJ
SPAS - Grip
Flashbang
Granaat
Marathon Pro
Lightweight Pro
Ninja ProPwned
RPD - Grip
M93 Raffica - Akimbo
Flashbang
Claymore
Sleight of Hand Pro
Stopping Power Pro
Steady Aim Pro
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Ik speel voornamelijk met de volgende 2 classes:
Voor grote maps een stealth class:
ACR + silencer
M9 + silencer
Flashbang & Semtex
Scavenger
Cold Blooded
Ninja
Voor kleine maps:
ACR + Red dot
M9 + knife
Flashbang & Semtex
Sleight of Hand
Stopping Power
Commando
Werkt over het algemeen wel aardig voor mij
Voor grote maps een stealth class:
ACR + silencer
M9 + silencer
Flashbang & Semtex
Scavenger
Cold Blooded
Ninja
Voor kleine maps:
ACR + Red dot
M9 + knife
Flashbang & Semtex
Sleight of Hand
Stopping Power
Commando
Werkt over het algemeen wel aardig voor mij
De setup waarmee ik het meeste speel:
UMP + silencer
M9 + tactical knife
Throwing knife
Stun's
Marathon Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro
Mijn snipersetup(ook QS):
Barrett + FMJ
M93 akimbo
Throwing knife
Stun's
Sleight of hands Pro
Stopping Power Pro
Steady Aim Pro
Mijn silentclass naast de UMP als ik wat meer firepower/rate wil:
AK + silencer
Striker + Grip
Claymore
Scavenger Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro
De class die ik gebruik voor het echte ragwerk:
AK + FMJ
M93 Akimbo
Semtex
Sleight of Hands Pro
Stopping Power
Steady Aim Pro
Verder heb ik een class met danger close(ak+GL + RPG), een class met een stinger en een class die ik constant wissel tussen SCAR, TAR en ACR, maar die classes gebruik ik het minste.
UMP + silencer
M9 + tactical knife
Throwing knife
Stun's
Marathon Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro
Mijn snipersetup(ook QS):
Barrett + FMJ
M93 akimbo
Throwing knife
Stun's
Sleight of hands Pro
Stopping Power Pro
Steady Aim Pro
Mijn silentclass naast de UMP als ik wat meer firepower/rate wil:
AK + silencer
Striker + Grip
Claymore
Scavenger Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro
De class die ik gebruik voor het echte ragwerk:
AK + FMJ
M93 Akimbo
Semtex
Sleight of Hands Pro
Stopping Power
Steady Aim Pro
Verder heb ik een class met danger close(ak+GL + RPG), een class met een stinger en een class die ik constant wissel tussen SCAR, TAR en ACR, maar die classes gebruik ik het minste.
HELP!
Ik krijg sinds gister geen PSN connectie meer.
Heb via crosscable extra netwerk op me pc voor de ps3. Eerder wel eens problemen gehad met het opnieuw installeren ect maar altijd binnen half uurtje opgelost. Nu echt alles gedaan en kom er echt niet uit.
-firewall uitgezet en uitzonderingen toegevoegd.
-IP/DNS op 192.168.0.1 gezet
-heb internet op ps3 maar time out met PSN (80010B23)
iemand nog ideeen?
Ik krijg sinds gister geen PSN connectie meer.
Heb via crosscable extra netwerk op me pc voor de ps3. Eerder wel eens problemen gehad met het opnieuw installeren ect maar altijd binnen half uurtje opgelost. Nu echt alles gedaan en kom er echt niet uit.
-firewall uitgezet en uitzonderingen toegevoegd.
-IP/DNS op 192.168.0.1 gezet
-heb internet op ps3 maar time out met PSN (80010B23)
iemand nog ideeen?
*onzin*
[ Voor 98% gewijzigd door codex op 27-10-2010 13:26 ]
ja jongen, wil ook gewoon mw2 ff potje spelen voordat ik aan me scriptie ga werken;)
Nee, ik verwees je naar het topic voor PC problemen. Dat bedoelde ik met onzin
ok!reemprive schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:35:
Nee, ik verwees je naar het topic voor PC problemen. Dat bedoelde ik met onzin
Nee gewoon via Steam.Anoniem: 321222 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:50:
Nog meer mensen die hier op de dedicated servers van alterIWnet spelen?
Heb zojuist MW:BO besteld. Volgens de site sturen ze het je 8-11 op zodat je het op de dag van de release binnen hebt. (9-11) Als dat zo is zou het wel lekker zijn.
Zal wel prettig zijn om (even) te gamen zonder hackers.
[ Voor 34% gewijzigd door Frostbite op 27-10-2010 15:34 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Anoniem: 378355
is de populatie wel groot op alteriwnet? of zit het alleen maar vol met Polen en Hongaren?
Voor de mensen die in MW2 achterblijven als wij weg zijn? Was je weer van plan om na een tijdje terug te gaan naar MW2 dan?[b]Sc0rPi0N schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:28:
Zal wel prettig zijn om (even) te gamen zonder hackers.
ben ik helemaal mee eens...vinom schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:08:
Nee, liever niet.
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Mijn huidige setups:
Close combat setup:
prim: P90 akimbo
sec: G18 akimbo
SOH pro
SP pro
NINJA pro
Medium maps:
AK47 silenced
RPG
SOH pro
SP pro
SITREP pro
Grote maps:
FAMAS silenced
M1014 Grip
Marathon pro
CB pro
NINJA pro
Mayhemclass:
F2000 met GL
RPG
Scavenger
Danger close
Sit rep
Met een Semtexje
Close combat setup:
prim: P90 akimbo
sec: G18 akimbo
SOH pro
SP pro
NINJA pro
Medium maps:
AK47 silenced
RPG
SOH pro
SP pro
SITREP pro
Grote maps:
FAMAS silenced
M1014 Grip
Marathon pro
CB pro
NINJA pro
Mayhemclass:
F2000 met GL
RPG
Scavenger
Danger close
Sit rep
Met een Semtexje
7 kills harrier... 9 kills hmm nog even op pad... 11 kills choppergunner 18 kills... het zal toch niet?!
Die laatste kill duurde nog best lang, was ook wel bang dat ik ge tk-ed zou worden door iemand die de boel niet vertrouwde, maar gelukkig deed iedereen normaal.
En toen: hoppa!
Nog 2 voor dat emblem en dan kan ik weer gewoon leuke killstreaks kiezen
JepAnoniem: 321222 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:50:
Nog meer mensen die hier op de dedicated servers van alterIWnet spelen?
[ Voor 24% gewijzigd door steveman op 27-10-2010 19:44 ]
Hoe kun je nou 25-0 staan als je een nuke had? Zelfs al ging iedereen de server uit voordat je hem kon inzetten, dan zou je nog met 25-1 eindigen omdat je jezelfd ermee killed. Gemiddeld zul je altijd minstens 30 kills hebben na een nuke, afhankelijk natuurlijk van hoeveel spelers er in het spel zaten en hoeveel er nog leefden.
Hij zegt toch ook niet dat 25-0 z'n eindstand was?
^^
29 kills aan het eind en dan dus 1 death
29 kills aan het eind en dan dus 1 death
Als je hem haalt maar niet gebruikt kan je heel goed met 25-0 eindigen
Ik vind die nuke killstreak toch zo'n onzin. Om een zooi egotrippers nog meer ego bonus te geven. Waarmee het potje ook meteen af is.
Zodra ik dat nuke allarm hoor boeid me niet welke kant dat gehaald heefd, dan ga ik meteen uit die game.
Heb ook de indruk dat COD BO die onzin niet heefd. En Killstreak kill niet mee tellen voor de volgende.
In MW2 zijn Killstreaks eerder een door IW ingame cheat voor de betere spelers.
De Kill streaks staan totaal niet in verhouding tot death streaks
Dan die quick scopers gisteren ene tegen gekomen en als je op short range het loodje legd omdat je hem 3 maal moet taggen met een hit. En die heeft aan een shot genoeg ja. Dat is minder vooral in free for all. In hardcore mode minder problemen mee aangezien wapen veel effectiever zijn en een quickscoper ook minder kans maakt.
Ook goed dat tryarch dat ook crippled die quickscope exploid..
Zodra ik dat nuke allarm hoor boeid me niet welke kant dat gehaald heefd, dan ga ik meteen uit die game.
Heb ook de indruk dat COD BO die onzin niet heefd. En Killstreak kill niet mee tellen voor de volgende.
Dan die quick scopers gisteren ene tegen gekomen en als je op short range het loodje legd omdat je hem 3 maal moet taggen met een hit. En die heeft aan een shot genoeg ja. Dat is minder vooral in free for all. In hardcore mode minder problemen mee aangezien wapen veel effectiever zijn en een quickscoper ook minder kans maakt.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Ben ik mee eens, maar zulke mensen met te grote ego's blijf je hebben, ook in BOSG schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 07:46:
Ik vind die nuke killstreak toch zo'n onzin. Om een zooi egotrippers nog meer ego bonus te geven. Waarmee het potje ook meteen af is.