![]() |
![]() |
Modern Warfare 2 is een first-person shooter die ontwikkeld is door Infinity Ward en die verschenen is op 10 november 2009. Modern Warfare 2 is een direct vervolg op Call of Duty 4: Modern Warfare, dat zich in tegenstelling tot alle andere spellen uit de Call of Duty reeks in het heden afspeelt in plaats van tijdens de Tweede Wereldoorlog. De boventitel 'Call of Duty' was eerst geannuleerd, en het spel zou dus Modern Warfare 2 heten. Achteraf bleek de titel Call of Duty toch te blijven staan op de covers. Dit is slechts op het spel beter te doen verkopen. De officiële naam is Modern Warfare 2 Ontwikkelaar: Infinity Ward Uitgever: Activision Platformen: Xbox 360, Playstation 3 en PC Releasedate: 10 november 2009 Spelmodi: Singleplayer, Spec-Ops, Multiplayer Muziek: Hans Zimmer ![]() Voorgaande deeltjes op GoT: Deel 1 - Deel 2 - Deel 3 - Deel 4 - Deel 5 - Deel 6 - Deel 7 - Deel 8 - Deel 9 - Deel 10 - Deel 11 - Deel 12 - Deel 13 - Deel 14 - Deel 15 - Deel 16 - Deel 17 - Deel 18 - Deel 19 - Deel 20 - Deel 21 |
![]() |
Gedurende het ontwikkelproces heeft IW ervoor gekozen om voor de storymode geen co-op mode te implementeren. Dit zou ten kosten gaan van de epische en filmische actie en zou de snelheid uit de campaign halen. Om het ontbreken van de co-op mode in de campaign te compenseren zal dit de eerste Call of Duty zijn met een zogenaamde Special-Ops modus. Deze geheel nieuwe spelmodus is helemaal gericht om samen met elkaar spelen (splitscreen of via het internet). Infinity Ward heeft naar eigen zeggen de meest vette en geschikte elementen uit de campaign gepakt en hier diverse spec-ops missies om heen gebouw. De diversiteit tussen de in totaal 23 levels is zeer groot. Van het racen op sneeuwscooters tot het verdedigen van een mansion, het zit er allemaal in! In elke missie zijn 3 sterren te verdienen (totaal dus 69 sterren) die verkregen te worden door de missie op verschillende moeilijkheidsgraden uit te spelen. Speel je de missie op Regular uit dan wordt je beloond met 1 ster, op Hardened krijg je 2 sterren en ben je een echte pro dan krijg je 3 sterren door de missie op Veteran uit te spelen. Hoogstwaarschijnlijk is het heel moeilijk om alle 69 de sterren te bemachtigen! ALPHA
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Gelukkig heeft Infinity Ward naar de gebruikers geluisterd en zijn er geen multiplayer achievements. De volledige lijst van achievements / trophies staat hier onder.
![]() |
![]() |
![]() |
Mystikal heeft een multiplayer strategy guide samengesteld met alle info die je nodig hebt over de fantastische multiplayer. Je kunt deze guide hier downloaden. De game zal verschijnen met 16 multiplayer maps welke allemaal hieronder staan. Voor de Xbox 360 zijn al 2 (exclusieve) mappacks aangekondigd. Hierover is op dit moment nog niets bekend. Voor gedetailleerde plattegronden van de multiplayer maps verwijs ik je naar deze pagina. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Behalve de enorme hoeveelheid wapens die hierboven staat zijn er ook nog andere dingen je kan meedragen in je Equipment slot:
![]() |
![]() |
Hieronder een aantal super gave Weapon Attachments. Met de perk "Bling" is het mogelijk om 2 attachments op je primaire wapen te zetten. Wanneer je de perk "Bling Pro" unlocked kan je bovendien ook nog eens 2 attachments op je secondary weapon zetten. Primairy Weapon Attachments
![]() ![]() |
![]() |
De perks, die de multiplayer van Modern Warfare 1 zo populair maakte keren natuurlijk ook weer terug in deel 2. Infinity Ward heeft er voor gekozen wat minder "basis perks" in het spel te stoppen maar hier staat tegenover dat voor elke perk ook een Pro variant unlocked kan worden door verschillende opdrachten uit te voeren. De lijst van basis perks staat hieronder. Perk Slot 1
Voor een uitgebreide beschrijving van perks, wat ze doen en wat de Pro mode inhoud verwijs ik je naar deze pagina: Modernwarfare247.com - Perks |
![]() |
Voor het eerst in de CoD reeks is het mogelijk om je eigen set van killstreaks en deathstreaks samen te stellen. Uit de onderstaande lijst van killstreaks kunnen er 3 geselecteerd worden. Hoeveel deathstreaks (1?) er gekozen mogen worden is niet duidelijk. Behaalde killstreaks stapelen zich op. Wanneer je bijvoorbeeld 3 kills maakt en daarna direct een 4de kill kan je daarna beide killstreaks gebruiken (als je ten minste streaks bij 3 en 4 kills ingesteld hebt Killstreaks
![]() |
![]() |
|
![]() |
V: Wat houdt prestige mode in? A: Wanneer je tot level 70 geleveld bent kan je kiezen om weer helemaal opnieuw te beginnen: de prestige mode. Je krijgt een nieuwe rank icoon en je bent alle dingen die je geunlocked hebt kwijt (met uitzondering van je titles en icons). De voordelen van prestige zijn dat je een extra custrom weapon class tot je beschikking hebt en dat je wat nieuwe titles en icons erbij krijgt. Ook zijn er een aantal nieuwe weapon challenges. V: Wat is het verschil tussen de UK en NL versie van MW2? A: Behalve de prijs en het boekje zijn er geen verschillen. V: Huh, een gast had last stand en hij kan gewoon zijn primary gun/grenades/shotgun etc. gebruiken? A: Dit is de death streak Final Stand, waarbij je al je wapens kan gebruiken en ook nog wat rond kan kruipen. Als je lang genoeg blijft leven, revive je weer volledig. V: Zijn Scavenger Pro en Extended Mags hetzelfde? A: Nee, met Scavenger Pro krijg je meer bullets, maar je mag size blijft gelijk. Met extended mags wordt je mag size groter, maar het totaal aantal bullets blijft gelijk V: En hoe zit het dan met Stopping Power en Full Metal Jacket (FMJ)? A: Stopping Power geeft meer damage per kogel, Full Metal Jacket laat je kogels dieper in muren doordringen, of je kogels meer rest-damage hebben nadat ze zich door een muur hebben geboord. V: Wat is het verschil tussen Red Dot Sight en Holographic Sight? A: Het is een verschil in techniek en in de echte wereld zal je met HS sneller een beter resultaat halen. Omdat je in het spel voor een platte beeldbuis zit, en je oog zich dus niet hoeft aan te passen aan diepteverschillen zal het in het spel hetzelfde lijken. Het is dus een kwestie van voorkeur, ook omdat de verschillende attachments er wat anders uitzien op verschillende wapens. Veel spelers vinden de HS op de TAR-21 fijner, maar kiezen voor de RDS op de RPD. V: Ik zie soms mensen met een gave gekleurde naam! Hoe krijg ik dat ook? A: Ga naar Steam-> Settings -> en verander je nick bijvoorbeeld met de volgende combinatie: ^1K^3l^7a^8a^9s. Met deze combinatie heb je dus gekleurde Klaas i.p.v. het standaard wit V: Is er ergens een overzicht van de prestige rank icons? A: Ja zeker! Kijk eens hier: Griffin in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..." V: Ik zie regelmatig van die vette titles en emblems langskomen in de multiplayer, hoe verdien ik deze? A: Op deze Wiki vindt je alle titles en emblems en de opdrachten die je moet uitvoeren om ze te verdienen. Bovendien kan je met de callsign generator van Modern Warfare 24/7 kijken hoe jouw favoriete combinaties er uit zien! V: Help! Ik heb last van slechte performance op een aantal maps met mijn ATi videokaart. A: De gebruikr erA geeft aan een mogelijke oplossing gevonden te hebben. Zie: ErA in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..." Dank aan iedereen die een veelgestelde vraag + antwoord heeft ingestuurd! Stuur me gerust een DM als jij nog een goede toevoeging aan deze lijst hebt |
![]() |
Poll: Op welk platform speel je MW2? • Xbox 360 • Playstation 3 • PC Tussenstand: Poll: Wordt de Tactical Nuke een killstreak van jou? • Ja • Nee Tussenstand: Poll: Welke deathstreak gebruik jij? • Copycat • Painkiller • Martydom • Last Stand Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete killstreak? • UAV • Care Package • Counter UAV • Sentry Gun • Predator Missle • Precision Airstrike • Harrier Strike • Attack Helicopter • Emergency Airdrop • Pave Low • Stealth Bomber • Chopper Gunner • AC-130 • EMP • Tactical Nuke Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete (primary) weapon attachment? • Grenade Launcher • Red Dot Sight • Silencer • EOTech Sight • Thermal Sight • Heartbeat Sensor • Full Metal Jacket • Rapid Fire • Extended Magazines Tussenstand: Poll: Welke vind je fijner: Frag grenades of Semtex? • Frag • Semtex Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete multiplayer map? • Afghan • Derail • Estate • Favela • Highrise • Invasion • Quarry • Rundown • Rust • Scrapyard • Skidrow • Sub Base • Substation • Terminal • Underpass • Wasteland Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete wapen? • ACR Bushmaster • AK-47 • Scar-H • TAR21 • M16A4 • Famas • UMP .45 • P90 • MP5k • Intervention • Barret .50cal • AUG HBAR Tussenstand: Poll: Welke handgun is het beste? • USP .45 • .44 Magnum • M9 • Desert Eagle Tussenstand: |
![]() |
Meld je aan voor de GoT Steam Group! | |
Deze lijst wordt niet meer geupdate sinds mei 2010! ![]() | |
Naam op GoT | Steam ID |
D_Star | Dennissimo |
Minispilie88 | Minispilie |
Trekdude101 | wilcovos86 |
Griffin | FGriffin1006 |
carlhendrix | n3w_w4rri0r |
jeroen210 | jeroen210 |
boblelie | boblelie |
SoaDmaggot | SoaDmaggot |
Mnstrspeed | Mnstrspeed |
The_Worst | The_Worst_NL |
SymenGT | [NDA] SymenGT |
Joarie | GoT_Arie |
Fuzzynl | FuzzyNL |
KillaZ | KillaZ |
xp7amrkr | n0xs3s |
Dorest0rm | Dorest0rm |
Messiano | MessinaGX |
Arethusa | Arethusa_ |
Peter 1981 | pschepens |
Hoite | hoite89 |
dimby | dimby |
YOGI | YOGILICIOUS |
X-t-r-e-m-e | xtreme_nl |
GerardHenninger | GerardHenninger |
Sargan | Sargan_NL |
Thapous | Thyx |
Tweaker1987 | ToxicTrojan1987 |
SpoTs | Dakreal |
Rynji | Timon_nl |
Woytek | caffran |
t.coenraad | tcoenraad |
ronaldhofstee | R0n4ld |
rhermans | Elfrix |
CycloneNL | CycloneNL |
eBait | eBait90 |
ionicdog | Ionicdog |
Hann1BaL | [NL]Hann1BaL |
TomvdBurg | BootVluchteling |
Tekn0z | Tekn0z |
Spongerobie | Spongerob |
Fury87 | rutger87 |
Tennisbal | Muiterz |
Goldenflame | Goldenflame |
Eijkb | Eijkb |
Snappie88 | [GoT] Snappie |
shades | shades-nl |
Duckies | Arjen001 |
KooolaNL | 1337kooola |
Olliepower | Sand0rf |
Murphsy | Murphsy |
YoupS | kartfreaky |
Julian018 | Vortex |
DrFlash | Flash^GL |
BaRF | dg_barf |
Roodey | [GoT]RSN[NL] |
psychodude | slevidotnet |
modernization | modernization |
Relis | RelisVA |
DennusB | dennusb |
Ipazza | Ipazza |
Donnie | dinodoncorleone |
Superkuhrtje | Superkuhrtje |
pjzzz | [GoT] aphex |
Donnas-A | ghostfire550 |
Wish | [GoT] Wish |
PromWarMachine | promwarm |
Rabor | Kepi |
Beertje87 | Beertje87 |
Soggney | Soggney@pandora.be |
Dacuuu | Dacuu |
DaChosen1 | DaChosen1 [NL] |
Yor | [GoT]Yor |
Michaelslijpkop | warmaster66 |
MarElo | Markbnl |
DM.Aram | ReAram |
Frentik | FrUn>OreH |
Gnermo | Menkiller |
BAS80 | Alt Scarface NL |
ShoockNoock | ShoockNoock |
jjwa | jjwa |
barzi | barzi1991 |
Delblanco | Delblanco |
RayNbow | raynbow AT scientia.demon.nl |
Masch | Masch1980 |
Larrs | larrs81 |
GJtje | [NL]CptChaos |
Izealia | Glum44f |
gram. | smilinggram |
MuddyMagical | MuddyMagical |
JamesB009 | jamms |
Beukerz | Beukerz |
roodbwoy | ejvandewal |
Xenomorphh | Xenomorphh1 |
reemprive | reemprive |
Styxxy | Styxxy |
Blueberry33 | A2rox |
Proxx | qlimax_@hotmail.com |
Dutch Lion | DutchLionNL |
eboman | eboman |
![]() |
Naam op GoT | Gamertag |
Monnick | Monnick |
dooierocker | dooierocker |
Shoombak | Timmai23 |
Retonator | Retonator |
ijskonijn | ijskonijn81 |
Royz | RoYZz |
fulgore | QuarterCask |
Mars18 | Mars NL |
rob1n | Dubfunked |
SD5k | SD5k NL |
hmr | Stins8 |
Martinspire | Martinspire |
GerardHenninger | GerardHenninger |
o0oPhreako0o | o0oPhreako0o |
o0oPhreako0o | Paralinx |
rhermans | tfmaffia |
SlideR NL | SlideRnl1989 |
pacinoallstars | DelindaDelinde |
NeSs | NeSs88 |
Jan Laros | Aerschtuner |
TroonStaal | TroonStaal |
Timocos | Ikkuh2000 |
Switch | robocopswitch |
Dark Ghost | DarkNL08 |
MeesterLuther | MeesterLuther |
Skoezie | Skoezie |
sk1nny666 | sk1nny666 |
xPhantom | xPhantomNL |
Benignus | Benignus |
InZane | InZane NL |
Fanning | Billy2139 |
Hfdvero | Hfdvero |
ScrooLoose | ScrooLooze |
Madje | iMadski |
Bunta | GodShieldRevs |
![]() |
Naam op GoT | PSN ID |
Brammel | Brammel1234 |
bram1984 | Sausbert |
-Mach!- | Machoman44 |
Njay | NjayNL |
AutCha | M_bias |
Naiko | nicovc |
Wii4all | Ro_Bu |
Crim | Criminal-NL |
MrLeeeet | MrLeeeet |
Jackal131 | Jackal131 |
botech | Botech |
Jordy van e | Dj_unkie |
Muta | mutaahh |
Izealia | res1ght |
Only | TomRockanje |
Lizardz | Redlizardz |
_Graphix | Awesome1986 |
klaasvd79 | klaasvd79 |
Mighty_mike33 | MightyMike82 |
Mthijz | Mthijz |
QSYS | JunkYarD DoG |
Vince22 | Vince_NL |
ReFresh F5 | ReFreshF5 |
RATBORG | RATBORG |
Murphy | murphyheerenveen |
![]() |
Deze topicstart is gemaakt door Monnick en een groot woord van dank gaat uit naar Neejoh die de beheerder is van www.modernwarfare247.com. Bijna alle afbeeldingen en informatie uit deze topicstart zijn afkomstig van zijn site (met toestemming uiteraard). Voor uitgebreidere en up-to-date informatie verwijs ik je dan ook naar zijn site! Heb je foutjes ondekt in deze topicstart, of heb je opmerkingen, suggesties of tips, stuur me een DM of laat een berichtje achter in het topic! |
![]() |
joepie, nieuw deeltje!
Deel 22 alweer, hop weer gaan miepen over dedi servers en cheaters en roepen dat we niet meer spelen in dit topic net als in de vorige delen
Idee om de nieuwe mappen toe te voegen aan de startpost?
Trouwens nu ipv de Barret paar keer met de Intervention gespeeld, toch ook een erg fijn wapen
Trouwens nu ipv de Barret paar keer met de Intervention gespeeld, toch ook een erg fijn wapen
Ben er nog niet over uit wat ik nou eigenlijk fijner vind... Ik gok de barret, altijd leuk om van dichtbij wat te sprayen-non scoped, als er eentje ineens een hoekje omkomtPannekoek81 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:19:
Deel 22 alweer, hop weer gaan miepen over dedi servers en cheaters en roepen dat we niet meer spelen in dit topic net als in de vorige delen
Fijn dat je gelijk de sfeer verneukt in een nieuw topicPannekoek81 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:19:
Geef mij maar de M21 EBR met silencer en FMJ. Werkt als een tiet
Ik ga denk ik binnenkort ook maar eens een filmpje maken over mijn speelstijl.. Kan je ook beetje knippen en plakken met dat programma..? Dat je een beetje de niet-boeiende (lees; deaths
Als die lijst(en) niet meer worden bijgewerkt, kunnen deze er dan wellicht uit? De TS is al enorm lang.monnick schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:07:
Meld je aan voor de GoT Steam Group!Deze lijst wordt niet meer geupdate sinds mei 2010!
![]()
Wellicht dat we kunnen linken naar de post in het vorige topic?
Nee Wegame is gewoon opnemen (erg licht programma btw) maar je kan wel editen met Sony Vegas of anders windows movie makerBootVluchteling schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:24:
[...]
Fijn dat je gelijk de sfeer verneukt in een nieuw topic
Ik ga denk ik binnenkort ook maar eens een filmpje maken over mijn speelstijl.. Kan je ook beetje knippen en plakken met dat programma..? Dat je een beetje de niet-boeiende (lees; deaths) weg kan halen..?
m21 vind ik zo laagBootVluchteling schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:24:
[...]
Fijn dat je gelijk de sfeer verneukt in een nieuw topic
Ik ga denk ik binnenkort ook maar eens een filmpje maken over mijn speelstijl.. Kan je ook beetje knippen en plakken met dat programma..? Dat je een beetje de niet-boeiende (lees; deaths) weg kan halen..?
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
* BootVluchteling meldtXenomorphh schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:27:
[...]
m21 vind ik zo laagAlleen noobs die niet kunnen snipen spelen daar mee
Een collega liet me vanochtend onderstaand filmpje zien
Ik hoop dat ik d'r nooit tegen kom, dat is niet goed voor m'n k/d ratio 

Sicke shitMikey! schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:33:
Een collega liet me vanochtend onderstaand filmpje zienIk hoop dat ik d'r nooit tegen kom, dat is niet goed voor m'n k/d ratio
[video]
afgezien van zijn/haar quickscope kills zijn het wel gigantische kneuzen tegen wie ie speeltMikey! schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:33:
Een collega liet me vanochtend onderstaand filmpje zienIk hoop dat ik d'r nooit tegen kom, dat is niet goed voor m'n k/d ratio
[video]
in de begindagen van mw2 had ik ook nog wel dat vijanden continue in groepjes de hoek om kwamen, maar dit is bijna lachwekkend
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Hij is een zijamahusu schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:38:
[...]
afgezien van zijn/haar quickscope kills zijn het wel gigantische kneuzen tegen wie ie speelt
in de begindagen van mw2 had ik ook nog wel dat vijanden continue in groepjes de hoek om kwamen, maar dit is bijna lachwekkend
Die ken het welMikey! schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:33:
[video]
Maar ze lopen wel telkens voor hem langs
Ook 1.6 hier. Komt imo ook meer op skills aan omdat je daar op je crosshair na geen hulpmiddelen hebt.addinjo schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:09:
[...]
Speel al sinds jaar en dag counterstrike (wel 1.6). MW2 is het eigenlijk de eerste shooter buiten CS die ik speel, mede door het 'free weekend'. Ik vind het super tof alleen vind ik het arcade gehalte erg hoog. CS komt echt op skills neer, tenminste dat vind ik!
Maar met MW2 kan ik ook veel plezier beleven al zal ik wel altijd een haat/liefde verhouding met die game hebben.
Dat is een idee, ga ik vanavond eens proberenBootVluchteling schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 08:01:
[...]
Dan moet je eens stoppen met Easymode en hardcore gaan spelen. De tijden dat ik een kniferunner tegenkom, zijn zeldzaam...
En het is geen jongen.Mikey! schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:33:
[video]
Goede montage ook, inplaats alleen dom random kills laten zien zoals de meeste. Zij laat meer haar skills zien, al lukt ze dit ook niet in elke match. Maar erg goed is ze zeker wel.
Zulke personen moet je inderdaad niet tegenkomen, want dat verlies je toch.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Doe dan wel HQ. Dan heb je geen last van die verdomde respawntimers..superbassie schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:55:
[...]
Ook 1.6 hier. Komt imo ook meer op skills aan omdat je daar op je crosshair na geen hulpmiddelen hebt.
Maar met MW2 kan ik ook veel plezier beleven al zal ik wel altijd een haat/liefde verhouding met die game hebben.
[...]
Dat is een idee, ga ik vanavond eens proberen
Dat meisje van die video is erg goed
De beste QS die ik tot nu toe heb gezien op YouTube.
Toch heb ik het idee dat het hele quickscopen een stuk makkelijker gaat op consoles als op de PC. Is er iemand die beide heeft en het met elkaar kan vergelijken?
Toch heb ik het idee dat het hele quickscopen een stuk makkelijker gaat op consoles als op de PC. Is er iemand die beide heeft en het met elkaar kan vergelijken?
[ Voor 13% gewijzigd door codex op 18-05-2010 12:06 ]
Ik heb het alleen op de console geprobeerd voor een week. Het ging wel redelijk. Niet zoals je in de meeste filmpjes ziet, maar ik kon wel de meeste al "quickscopen" zonder dat ze maar een kogel konden afvuren. Maar het is ook gewoon enorm afhankelijk van de lag en de tegenstanders. Nu zie je allemaal multi-kills terwijl als je tegen normale mensen speelt dat je niet verder komt dan een double kill misschien en dat de rest weer doorloopt. Ik vond het sowieso wel erg makkelijk gaan op de console, vooral door de auto-aim hoef je eigenlijk alleen maar op iemand te richten en het rechterpookje een kant op te bewegen.reemprive schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:02:
Dat meisje van die video is erg goedDe beste QS die ik tot nu toe heb gezien op YouTube.
XBL/PSN Gamertag : DefXtreme
Waarom wordt het quick scopen zo opgehemelt? Ik vind het een bug, totaal niet de bedoeling van een snipergun om te gaan rennen met dat ding. Er zijn gasten die hem gebruiken als assaultrifle... Ik hoop echt dat ze er iet aan gaan doen... het gaat nergens over.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
In heel veel FPS kan je quickscopen, het is alleen niet makkelijk. Daarom wordt het opgehemeldkw_nl schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:39:
Waarom wordt het quick scopen zo opgehemelt? Ik vind het een bug, totaal niet de bedoeling van een snipergun om te gaan rennen met dat ding. Er zijn gasten die hem gebruiken als assaultrifle... Ik hoop echt dat ze er iet aan gaan doen... het gaat nergens over.
Trouwens, de discussie welke sniperrifle het best is hangt af van wat je ermee doet (
).
Nouja, hoe je ermee omgaat. Persoonlijk heb ik meer op met de WA2000 omdat ik de handling hiervan icm ACOG beter vindt dan bijvoorbeeld de barrett of intervention. Als het neerkomt op de reguliere scope dan ga ik liever voor de barrett. de M21 vind ik in geen enkele situatie prettig. Speel je hardcore moet je een tegenstander vaak alsnog 2x raken voordat die dood is.
Met de WA2000 red je in Groundwar vaak nog "one shot one kill" en dat is met de M21 toch een stuk lastiger.
Ik zal de M21 om deze reden geen n00bwapen noemen omdat je goed moet richten om in één keer iemand af te knallen. Bij een WA2000 of barrett is dat makkelijker. De laatst genoemde wapens zijn meer n00b dan die andere.
De M21 zou pas een n00bwapen worden wanneer je er een tube onder kan hangen.

Ik speel nooit met een ACR maar pakte er laatst één op maar het is inderdaad mooi schieten met dat ding. Weinig damage dat wel maar best prettig.
Toch zijn de TAR, SCAR en M16 leuker moet ik zeggen.
@ onderbuurman:
Als ik dan door de scope kijk houdt ik automatisch mijn adem in dus dat heeft weinig met reactiesnelheid te maken maar meer met het feit dat je eerder klaar bent om accuraat te schieten.
Alleen door de scope kijken en schieten zonder jouw adem in te halen werkt misschien op de korte afstand maar op de langere afstanden is het al niet meer te doen, tenminste, ik kan dat niet.
Nouja, hoe je ermee omgaat. Persoonlijk heb ik meer op met de WA2000 omdat ik de handling hiervan icm ACOG beter vindt dan bijvoorbeeld de barrett of intervention. Als het neerkomt op de reguliere scope dan ga ik liever voor de barrett. de M21 vind ik in geen enkele situatie prettig. Speel je hardcore moet je een tegenstander vaak alsnog 2x raken voordat die dood is.
Met de WA2000 red je in Groundwar vaak nog "one shot one kill" en dat is met de M21 toch een stuk lastiger.
Ik zal de M21 om deze reden geen n00bwapen noemen omdat je goed moet richten om in één keer iemand af te knallen. Bij een WA2000 of barrett is dat makkelijker. De laatst genoemde wapens zijn meer n00b dan die andere.
De M21 zou pas een n00bwapen worden wanneer je er een tube onder kan hangen.
Nou, met een ACOG erop kun je aardig rushen met een sniperrifle hoor.reemprive schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:52:
[...]
In heel veel FPS kan je quickscopen, het is alleen niet makkelijk. Daarom wordt het opgehemeldIedereen kan met een ACR kills maken, agressief met een sniperrifle spelen is een stuk lastiger(en daarom uitdagender).
Ik speel nooit met een ACR maar pakte er laatst één op maar het is inderdaad mooi schieten met dat ding. Weinig damage dat wel maar best prettig.
Toch zijn de TAR, SCAR en M16 leuker moet ik zeggen.
@ onderbuurman:
als ik snipertje speel dan heb ik vaak de shiftknop al ingedrukt als ik stil sta.bram1984 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:58:
Wat mij betreft gaan ze die scope een stuk meer heen en weer laten zwiepen, en pas steady laten zijn als je je adem inhoudt.
Als ik dan door de scope kijk houdt ik automatisch mijn adem in dus dat heeft weinig met reactiesnelheid te maken maar meer met het feit dat je eerder klaar bent om accuraat te schieten.
Alleen door de scope kijken en schieten zonder jouw adem in te halen werkt misschien op de korte afstand maar op de langere afstanden is het al niet meer te doen, tenminste, ik kan dat niet.
[ Voor 45% gewijzigd door bazs2000 op 18-05-2010 13:03 ]
Dat viel mij dus ook op. Er komen soms echt 8 man tegelijk de hoek om rennen. Dat maak ik echt nooit mee.amahusu schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:38:
[...]
afgezien van zijn/haar quickscope kills zijn het wel gigantische kneuzen tegen wie ie speelt
Deels mee eens. Het lijken soms net circus acts. Ik houd er sowieso niet van als het verschil op een gegeven moment gaat afhangen van de reactiesnelheid van een persoon.kw_nl schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:39:
Wat mij betreft gaan ze die scope een stuk meer heen en weer laten zwiepen, en pas steady laten zijn als je je adem inhoudt.
??? met alle respect maar dat is toch de essentie van online gaming? De sterkste, slimste, snelste, sluwste $urVive$bram1984 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:58:
Ik houd er sowieso niet van als het verschil op een gegeven moment gaat afhangen van de reactiesnelheid van een persoon.

Chick in de video heeft wel aardig skills, wel af en toe aardige lantefanters die ze neerschiet in groepjes maar goed ik doe het haar niet zomaar na (op een console helemaal niet, allicht dat autoaim wat helpt).
Ga ook maar eens wat meer met sniper spelen, is dit de intervention? Speel nu veel HC, en met de 50cal moet nog maar paar kills tot ik daarmee alle challenges klaar heb..
Ga ook maar eens wat meer met sniper spelen, is dit de intervention? Speel nu veel HC, en met de 50cal moet nog maar paar kills tot ik daarmee alle challenges klaar heb..
Natuurlijk, maar op het moment dat quickscopen het in close combat gaat winnen van shotguns, dat vind ik dat er wel het een en ander aangepast mag worden. Op het filmpje hierboven worden op een gegeven moment (op Skidrow) 7 man achter elkaar binnen een straal van 10 meter met een Intervention omgelegd. Dat gaat toch nergens over?loewie1984 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:01:
[...]
??? met alle respect maar dat is toch de essentie van online gaming? De sterkste, slimste, snelste, sluwste $urVive$
Ik ben het met je eens, en wordt er ook niet blij van. Maar zo worden wel meer zaken gebruikt waar ze niet voor bedoeld zijn. Het blijft lastig hier tegen op te treden of er iets op te verzinnen.bram1984 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:14:
[...]
Natuurlijk, maar op het moment dat quickscopen het in close combat gaat winnen van shotguns, dat vind ik dat er wel het een en ander aangepast mag worden. Op het filmpje hierboven worden op een gegeven moment (op Skidrow) 7 man achter elkaar binnen een straal van 10 meter met een Intervention omgelegd. Dat gaat toch nergens over?
Deze filmpjes zijn zo irrelevant tot hoe goed een speler/speelster is. Dit soort gameplay komt vaak van een goeie 2-3 weken spelen waarbij ze in die 2-3 weken misschien 5 minuten Montage worthy clips krijgt. De rest van de tijd gaan ze dood terwijl ze proberen te spawnrushen.Mikey! schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:33:
[video]
Montage makers zien er misschien "skilled" uit, maar hebben vaak een K/D van rond/onder de 1. als ze hele games zouden laten zien is er geen zak aan. Heel veel deaths en af en toe zo'n killstreak zoals op Highrise. Dus daar hoef je echt niet bang voor te zijn..
Nee als je dan naar SeanNanners kijkt, daar gaat je k/d van omlaag. Die gast doet het heel simpel, hij pakt z'n TAR of wat dan ook, en spawn trapt je hele team.. Desnoods in z'n eentje.
http://twitch.tv/theviewingexperience
Ik weet niet welke variant van hardcore jij speelt, maar ik oneshot nog een vijand door hem in zijn enkels te schieten.. En ja, gisteren nog gedaan...bazs2000 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:57:
Trouwens, de discussie welke sniperrifle het best is hangt af van wat je ermee doet ().
de M21 vind ik in geen enkele situatie prettig. Speel je hardcore moet je een tegenstander vaak alsnog 2x raken voordat die dood is.
Nee hoor. Wat ik hierboven al aangeef: laat die scope maar flink zwiepen totdat je je adem inhoudt. En beter nog: verleng voor sniper rifles de tijd die het duurt om te aimen down sight.loewie1984 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:21:
[...]
Ik ben het met je eens, en wordt er ook niet blij van. Maar zo worden wel meer zaken gebruikt waar ze niet voor bedoeld zijn. Het blijft lastig hier tegen op te treden of er iets op te verzinnen.
Kan jij het überhaupt zelf? Quickscopen? Ooit geprobeerd?bram1984 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:30:
[...]
Nee hoor. Wat ik hierboven al aangeef: laat die scope maar flink zwiepen totdat je je adem inhoudt. En beter nog: verleng voor sniper rifles de tijd die het duurt om te aimen down sight.
Misschien moet je het zelf eens proberen voordat je doorhebt dat het vele malen moeilijker is dan je denkt. En dat je het dan zelf niet voor mekaar kan krijgen om zo'n rush-sniper dood te krijgen is domweg gezegd gewoon laag.
Je hebt het over de pc versie neem ik aan? Op de consoles is het namelijk echte vele malen makkelijker. Quickscopen dan. Auto-Aim blijft net lang genoeg 'hangen' om het in verhouding tot de pc versie easy te maken.Exspire schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:33:
[...]
Kan jij het überhaupt zelf? Quickscopen? Ooit geprobeerd?
Misschien moet je het zelf eens proberen voordat je doorhebt dat het vele malen moeilijker is dan je denkt. En dat je het dan zelf niet voor mekaar kan krijgen om zo'n rush-sniper dood te krijgen is domweg gezegd gewoon laag.
Nooit geprobeerd maar ik kan het vast niet. Ik wil het ook niet kunnen, omdat ik het geen leuke gameplay vindt, maar meer een exploit. Ik wil gewoon in toffe vuurgevechten belanden, waarbij de kogels me om de oren vliegen. Het is Modern Warfare, geen Circus Warfare. Er zitten zulke fantastisch realistische wapenmodels in de game, dat vind ik dat dit soort dingen er totaal niet in thuishoren.Exspire schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:33:
[...]
Kan jij het überhaupt zelf? Quickscopen? Ooit geprobeerd?
Overigens heb ik nooit last van quicscopers hoor, aangezien ik veel HC speel.
Maak er dan een game mode van: Sniper Only. Kan men daar lekker wedstrijdjes doen wie er het snelst is.
Ja ik praat over de PC-versie.Brutal1ty schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:45:
[...]
Je hebt het over de pc versie neem ik aan? Op de consoles is het namelijk echte vele malen makkelijker. Quickscopen dan. Auto-Aim blijft net lang genoeg 'hangen' om het in verhouding tot de pc versie easy te maken.
Shooters were created on and for PC's tbh
Nee als je het over Skidrow hebt dan. De mensen die daar voor eeuwig lang door rennen en nog 1.5x sneller ook, en dan gewoon een afstand van 20meter kunnen overbruggen met een knife zonder over hun enkels te struikelen? Circus warfare galore.. Jij speelt zeker met g18s? Kogels om de oren vliegen hoort.bram1984 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:47:
[...]
Nooit geprobeerd maar ik kan het vast niet. Ik wil het ook niet kunnen, omdat ik het geen leuke gameplay vindt, maar meer een exploit. Ik wil gewoon in toffe vuurgevechten belanden, waarbij de kogels me om de oren vliegen. Het is Modern Warfare, geen Circus Warfare. Er zitten zulke fantastisch realistische wapenmodels in de game, dat vind ik dat dit soort dingen er totaal niet in thuishoren.
Overigens heb ik nooit last van quicscopers hoor, aangezien ik veel HC speel.
Maak er dan een game mode van: Sniper Only. Kan men daar lekker wedstrijdjes doen wie er het snelst is.
[ Voor 55% gewijzigd door Exspire op 18-05-2010 13:50 ]
Per ongeluk HC:TDM aangeklikt (idd klote respawntimers), maar het ging wel lekker. Keek wel steeds naar de linkerbovenhoek, de HUD is aardig limited.BootVluchteling schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:57:
[...]
Doe dan wel HQ. Dan heb je geen last van die verdomde respawntimers..
Het is ff wennen, maar ik ga het wel vaker doen.

Het went snel. UAV is dan éxtra lekker om te hebben.superbassie schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:51:
[...]
Per ongeluk HC:TDM aangeklikt (idd klote respawntimers), maar het ging wel lekker. Keek wel steeds naar de linkerbovenhoek, de HUD is aardig limited.Moest ook ff goed kijken of ik nou iemand gekilled had of niet aangezien je geen XP ziet.
Het is ff wennen, maar ik ga het wel vaker doen.
Je ziet wel een >< als je iemand hit
Dat zijn, hoewel ik er ook geen fan van ben, perks. Die zijn daarvoor bedoeld, hoewel ik die Commando perk echt volslagen belachelijk vindt. Gelukkig ook weinig last van in HC.Exspire schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:48:Nee als je het over Skidrow hebt dan. De mensen die daar voor eeuwig lang door rennen en nog 1.5x sneller ook, en dan gewoon een afstand van 20meter kunnen overbruggen met een knife zonder over hun enkels te struikelen? Circus warfare galore.. Jij speelt zeker met g18s? Kogels om de oren vliegen hoort.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een kogel afgeschoten met een G18. Ik gebruik eigenlijk altijd een AR of de AUG, met als secondary de Striker, net echt allemaal. Challenges boeien me geen reet, dus meestal speel ik met de M4 of de ACR, en bij uitzondering soms met de FAL of de M16. Het gaat mij puur om de spanning in de game (die soms helaas ver te zoeken is, maar dat neem ik voor lief). Vandaar dat ik, nu ik level 70 ben, ook geen prestige ga doen.
[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 18-05-2010 14:09 ]
Sorry hoor, maar zeggen dat quickscopen, zeker op de pc, misbruik is van exploids raakt kant nog wal. Quickscopen is echt niet makkelijk, in principe doe je hetzelfde als elke sniper maar 20x zo snel. In de realiteit zal het vast en zeker niet voorkomen dat snipers quickscopen, maar zo zijn wel meer dingen die in de realiteit anders zijn dan in MW2.
@Exspire
Normaal gesproken zie je inderdaad ook veel losse kills, dit meisje haalt meer dan eens een chopper met dit werk. Ik denk niet dat ze een slechte k/d ratio heeft
@Exspire
Normaal gesproken zie je inderdaad ook veel losse kills, dit meisje haalt meer dan eens een chopper met dit werk. Ik denk niet dat ze een slechte k/d ratio heeft
Exploit is misschien wat overdreven, maar men maakt weliswaar gebruik van het feit dat de Intervention zo krachig is, en véél te snel en te nauwkeurig kan inzoomen. Ik denk niet dat de makers dat zo bedoeld hebben, maar goed. Ik maak er voor de rest ook geen big issue van hoor. Als mensen dit leuk vinden moeten ze dat vooral blijven doen.reemprive schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:09:
Sorry hoor, maar zeggen dat quickscopen, zeker op de pc, misbruik is van exploids raakt kant nog wal. Quickscopen is echt niet makkelijk, in principe doe je hetzelfde als elke sniper maar 20x zo snel. In de realiteit zal het vast en zeker niet voorkomen dat snipers quickscopen, maar zo zijn wel meer dingen die in de realiteit anders zijn dan in MW2.
@Exspire
Wat maakt het voor een sniper mogelijk om te quickscopen?bram1984 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:07:
[...]
Dat zijn, hoewel ik er ook geen fan van ben, perks. Die zijn daarvoor bedoeld, hoewel ik die Commando perk echt volslagen belachelijk vindt. Gelukkig ook weinig last van in HC.
Meer hoef ik er denk ik niet over te zeggen of wel? Of wil je echt hypocriet gaan doen..
De barret zoomt sneller in.. En is Semi-auto, maar dat terzijde.bram1984 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:14:
[...]
Exploit is misschien wat overdreven, maar men maakt weliswaar gebruik van het feit dat de Intervention zo krachig is, en véél te snel en te nauwkeurig kan inzoomen. Ik denk niet dat de makers dat zo bedoeld hebben, maar goed. Ik maak er voor de rest ook geen big issue van hoor. Als mensen dit leuk vinden moeten ze dat vooral blijven doen.
[ Voor 36% gewijzigd door Exspire op 18-05-2010 14:16 . Reden: Typo :@ ]
Op MW1 kon je ook goed quickscopen, ik denk dat de makers wel degelijk achter het idee staan 
Maar goed, ik heb hetzelfde bij dropshots. Ik vind dat een exploit, doe het ook nooit zelf.
Maar goed, ik heb hetzelfde bij dropshots. Ik vind dat een exploit, doe het ook nooit zelf.
Ik ga ook maar eens opnemen, dit kan ik ookMikey! schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:33:
[video]
MW1 is veel lastiger in normal gamemode om te quickscopen. Promod daarintegen is er beter voor. Speel dat weer heel veel de laatste tijd, moeilijke, tactischer en iets skillvoller. Maar van de CoD series blijft CoD2 de beste in mijn ogen.reemprive schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:22:
Op MW1 kon je ook goed quickscopen, ik denk dat de makers wel degelijk achter het idee staan
*Zucht* Prima jongen, je snapt wel wat ik bedoel.Exspire schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:15:
[...]
Wat maakt het voor een sniper mogelijk om te quickscopen?
Meer hoef ik er denk ik niet over te zeggen of wel? Of wil je echt hypocriet gaan doen..
[...]
De barret zoomt sneller in.. En is Semi-auto, maar dat terzijde.
Barrett of Intervention, mij om het even. Ik gebruik die dingen niet.
Ik speel zelf nog altijd het liefste met de Intervention. Quickscope ook regelmatig met potjes! Voor de rest speel ik vooral met RPD, MP5K en de ACR als ik domination, HQ of hardcore gamemodes speel.
Nog steeds een vermakelijk spel tot nu toe! Zit nu op de 13 dagen al.... (Verslaving)
Nog steeds een vermakelijk spel tot nu toe! Zit nu op de 13 dagen al.... (Verslaving)
Auto-aim? Geen perks in ieder geval. Ze maken het misschien makkelijker, maar niet mogelijk.Exspire schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:15:
[...]
Wat maakt het voor een sniper mogelijk om te quickscopen?
Ik ben het wel min of meer eens met het feit dat quick-scopen een vorm van exploit is. Het is gewoon compleet onrealistisch, net als commando, hoewel quick-scopen wel een stuk lastiger is. Of je dat een exploit wilt noemen of niet is om het even, het is gewoon niet de bedoeling. Gelukkig kom ik niet zo vaak quickscopers tegen dus heb er niet zoveel last van.
Jij hebt overduidelijk een paar posts gemist, ook wat kennis over het spel zelf.. Lees de definite van Sleight of Hand PRO maar eens.NickThissen schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:00:
[...]
Auto-aim? Geen perks in ieder geval. Ze maken het misschien makkelijker, maar niet mogelijk.
Ik ben het wel min of meer eens met het feit dat quick-scopen een vorm van exploit is. Het is gewoon compleet onrealistisch, net als commando, hoewel quick-scopen wel een stuk lastiger is. Of je dat een exploit wilt noemen of niet is om het even, het is gewoon niet de bedoeling. Gelukkig kom ik niet zo vaak quickscopers tegen dus heb er niet zoveel last van.
We, althans ik, praten hier over de PC versie van MW2. Waar auto-aim niet aanwezig is.
[ Voor 5% gewijzigd door Exspire op 18-05-2010 15:16 ]
Sleight of Hand PRO helpt behoorlijk bij quickscopen.NickThissen schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:00:
[...]
Auto-aim? Geen perks in ieder geval. Ze maken het misschien makkelijker, maar niet mogelijk.
Ga het maar eens proberen. Zullen we zien of het een exploit is. Aggresief snipen doe je voor de lol en voor de uitdaging. Je kan daar echt geen 2.0 k/d mee behouden..
Ik kan een K/D van 1.5 houden met alleen Quickscopen.. Komt in de buurt:P Ik doe gewoon geen spawnrushes om clips te halen voor youtube..ReFresh F5 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:17:
[...]
Sleight of Hand PRO helpt behoorlijk bij quickscopen.
Ga het maar eens proberen. Zullen we zien of het een exploit is. Aggresief snipen doe je voor de lol en voor de uitdaging. Je kan daar echt geen 2.0 k/d mee behouden..
Ik zeg toch duidelijk: perks (soh en steady aim) maken het makkelijker, maar zonder die perks kun je ook best quick-scopen. Het is dan gewoon een stuk moeilijker. Zonder een grenade launcher kun je niet noobtuben, dus dat valt in een ander straatje vind ik.
Jouw argumenten/meningen kloppen voor geen kant.. Noch de vergelijking met een noobtube..NickThissen schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:20:
Ik zeg toch duidelijk: perks (soh en steady aim) maken het makkelijker, maar zonder die perks kun je ook best quick-scopen. Het is dan gewoon een stuk moeilijker. Zonder een grenade launcher kun je niet noobtuben, dus dat valt in een ander straatje vind ik.
Steady aim is overigens totaal niet nodig voor quickscopes.
Steady aim is niet nodig maar SoH Pro heb je toch nodig om een beetje snel te kunnen reageren..Heb soms wel eens mooie drag-scopes gemaakt, ik kan het soms zelf nog niet eens volgen.NickThissen schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:20:
Als iemand wil quickscopen in FFA op de PS3, voeg me toe ReFreshF5.
Oeps, dan ben ik ook verslaafd, 18+ dagen en nog lang niet van plan te stoppen.Excelb-boy schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:47:! Zit nu op de 13 dagen al.... (Verslaving)
Merk dat ik steeds iets beter wordt, al zal ik nooit echt goed worden. Mappack is echt leuk al is het verbazingwekkend hoeveel mensen geen idee hebben hoe S&D werkt (ia staan bij de bom en ipv. defusen staan ze the kniven). Je zou toch zeggen dat je pas HC gaat spelen als je het spel kent.
speelde altijd HC TDM, maar heb nu (door mappack) ook HC HQ ontdekt. Daarmee kun je veel sneller levelen dan met TDM, en shotgun only spelen is ook erg leuk in HC HQ.
PS snipen op zijn tijd is best leuk maar je moet er wel de goede map voor kiezen. Quickscope op PC is bijna niet te doen als je geen host bent, dus zeggen dat het te makkelijk gemaakt is is een beetje te simpel. Misschien dat dat ook de reden is dat ik nog geen enkele PC versie van die quickscope filmpjes heb gezien op YouTube.
[ Voor 19% gewijzigd door LAZYDAD op 18-05-2010 15:42 ]
Welke sniper rifle gebruiken jullie het meest?
WA2000 geprobeerd en dat was wel een lekker wapen, Nu de M21 en ik merk dat ik die ook wel prettig vind werken.
Ik wil namelijk mijn camo's unlocken dus op levels waar het kan ga ik snipen (maar dan wel met een goed wapen wil ik dat gaan doen)
WA2000 geprobeerd en dat was wel een lekker wapen, Nu de M21 en ik merk dat ik die ook wel prettig vind werken.
Ik wil namelijk mijn camo's unlocken dus op levels waar het kan ga ik snipen (maar dan wel met een goed wapen wil ik dat gaan doen)
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik heb nu in totaal 33 dagen erop zitten, dan mag ik echt naar de Jelinek.
addictreemprive schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:42:
Ik heb nu in totaal 33 dagen erop zitten, dan mag ik echt naar de Jelinek.
Ik heb er 17 dagen opzitten en vind dat ik al veel game
Hangt helemaal van je speelstyle af. als je gaat "campen" (niet negatief bedoeld) dan is de intervention goed te doen. als je meer gaat bewegen ben ik meer fan van barret of M21 omdat je dan sneller kan schieten als er opeens meerdere targets opduiken.Sc0rPi0N schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:42:
Ik zou Quikscopen nu niet zomaar af doen als een exploit, ik denk dat je vele uren moet oefenen eer je dit kan.
Zelf probeer ik een tijdje te snipen met Intervention en Thermal. Ik snipe normaal nooit maar voor de afwisseling...
Maar ik zit nu niet te zitten op een plaatsje mensen af te schieten, ik probeer support te geven bij de bom (demolition).
Mijn kd gaat hard achteruit door het 'aggresieve' gesnipe maar dat maakt me niet zoveel uit.
Ik merk wel dat het steeds beter gaat en dat je in iedere map wel kan snipen...
Zelf probeer ik een tijdje te snipen met Intervention en Thermal. Ik snipe normaal nooit maar voor de afwisseling...
Maar ik zit nu niet te zitten op een plaatsje mensen af te schieten, ik probeer support te geven bij de bom (demolition).
Mijn kd gaat hard achteruit door het 'aggresieve' gesnipe maar dat maakt me niet zoveel uit.
Anoniem: 343358
Pff, slechte ping vandaag! Daar kun je echt niet tegen spelen, erg frustrerend. Duurt steeds heel lang voordat ie een goeie game vind, en dan blijkt in game dat er nogsteeds lag is. Best wel apart, soms heb je dagen dat ie constant goeie games vind, en andere dagen zoals vandaag is het gewoon bagger
Uren?aarondk1 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:13:
Ik zou Quikscopen nu niet zomaar af doen als een exploit, ik denk dat je vele uren moet oefenen eer je dit kan.
Weken, althans bij mij dan
Verschil tussen weekend / werkdag misschien..? Zal best een groot veschil maken denk ik. Hoe meer mensen online, hoe meer servers, hoe groter de kans dat je een goeie server vind.Anoniem: 343358 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:23:
Best wel apart, soms heb je dagen dat ie constant goeie games vind, en andere dagen zoals vandaag is het gewoon bagger
Morgenavond ook maar weer eens spelen, de afwisseling tussen bfbc2 en mw2 bevalt me wel
Ik heb zelf een hekel aan campen en de M21 vond ik dus al lekker werken. Denk dat ik het daar even mee ga stoeien.LAZYDAD schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:46:
[...]
Hangt helemaal van je speelstyle af. als je gaat "campen" (niet negatief bedoeld) dan is de intervention goed te doen. als je meer gaat bewegen ben ik meer fan van barret of M21 omdat je dan sneller kan schieten als er opeens meerdere targets opduiken.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik gebruik eigenlijk alleen de Intervention.Sc0rPi0N schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:42:
Ik zoek wat mensen om Domination en Groundwar pubmatches te spelen op de Xbox 360. Ik speel met m'n clan bijna alleen maar HC S&D en vooral clanmatches, wil ook wel eens wat anders. Voeg me maar toe: XcN BLACKBIRD
Uitdagen voor een HC S&D clanmatch kan natuurlijk ook
Uitdagen voor een HC S&D clanmatch kan natuurlijk ook
Ik kan op de een of andere manier met de W2000 echt niet omgaan, de rest gaat wel ok allemaal. I love the sound of Barrett
.
Ik zit nu met een probleem. Op de een of andere manier zit ik 'opgesloten' in een apart gebied van IWnet achtig. Bij mij staat onderaan (bij find game)
0 players online, 0 games (ofzo). Ik heb ze allemaal geprobeerd, en alleen regular TDM (de allerbovenste dus) vindt ie 1 of 2 games. Ik kom dan ook altijd bij dezelfde +-50 spelers terecht. Ik heb al geprobeerd met een vriend in een party te gaan, maar kon niet met de game connecten zei het spel. Ik kon hem ook wel uitnodigen, hij kon ook niet bij mij komen. Nu was ik toch al van plan een fresh install te doen van windows, dus ik hoop dat het dan opgelost is. Weten jullie waar de savegames staan? Ik heb zon 57 sterren ofzo op black special ops, en die zou ik straks graag houden!
Ik zit nu met een probleem. Op de een of andere manier zit ik 'opgesloten' in een apart gebied van IWnet achtig. Bij mij staat onderaan (bij find game)
0 players online, 0 games (ofzo). Ik heb ze allemaal geprobeerd, en alleen regular TDM (de allerbovenste dus) vindt ie 1 of 2 games. Ik kom dan ook altijd bij dezelfde +-50 spelers terecht. Ik heb al geprobeerd met een vriend in een party te gaan, maar kon niet met de game connecten zei het spel. Ik kon hem ook wel uitnodigen, hij kon ook niet bij mij komen. Nu was ik toch al van plan een fresh install te doen van windows, dus ik hoop dat het dan opgelost is. Weten jullie waar de savegames staan? Ik heb zon 57 sterren ofzo op black special ops, en die zou ik straks graag houden!
Heb je op de PC ook NAT? Zo ja, dan staat die bij jou waarschijnlijk op Strict en kan je niet met veel mensen samen in een game, dit ligt normaal gesproken aan je router instellingen. Je bedoelt trouwens Special Ops lijkt me, Black Ops duurt nog even
LOL, maar ontopic ligt ws aan routerinstellingen heb het al eerder gehoord...DavidKamp schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 19:02:
Heb je op de PC ook NAT? Zo ja, dan staat die bij jou waarschijnlijk op Strict en kan je niet met veel mensen samen in een game, dit ligt normaal gesproken aan je router instellingen. Je bedoelt trouwens Special Ops lijkt me, Black Ops duurt nog even
:-)
Same herereemprive schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:47:
Idem, ik gebruik ook altijd de Intervention.
In het begin nog wel Barrett .50 gebruikt, op een gegeven moment Intervention gebruikt en nooit meer terug gegaan
PSN: Von_Smallhausn
De W2000 is een rottige sniper rifle door het vizier waardoor je wanneer je staat of loopt behoorlijke blinde vlek krijgt.YoupS schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 18:39:
Ik kan op de een of andere manier met de W2000 echt niet omgaan, de rest gaat wel ok allemaal.
De M21 is goed voor stealth sniping. Van de 4 sniper rifles heeft de M21 de hoogste firerate. Bij een sniper rifle met silencer en zonder stopping power zijn er over het algemeen 2 schoten nodig per kill, ongeacht de rifle. De keuze is dan automatisch die met de hoogste firerate, bij de M21 kan je met een "double tap" een kill maken.
Ja op de pc heb je ook NAT, maar die staat bij mij altijd open, dus dat is het probleem niet. En inderdaad, foutje van mij. Ik keek daarstraks even in het CoD: Black Ops topic, vandaar dat ik ze even met elkaar verwarde.DavidKamp schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 19:02:
Dat zou vreemd zijn, want hij heeft t meer dan een half jaar goed gedaan, en dan zonder enige hardwarewisseling doet hij het niet meer. Ach ja, morgen nieuwe windowsinstall, i'll keep you informed.PiRiVi schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 19:27:
[...]
LOL, maar ontopic ligt ws aan routerinstellingen heb het al eerder gehoord...
Probeer dan eerst ff je modem en router van de stroom te halen voordat je Windows eraf gaat gooien
[ Voor 6% gewijzigd door jeroen210 op 18-05-2010 20:12 ]
bolt action ftw! dit is eigelijk de enige sniper in de game love it!Mon0lith schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 19:52:
[...]
Same here![]()
In het begin nog wel Barrett .50 gebruikt, op een gegeven moment Intervention gebruikt en nooit meer terug gegaan
Misschien leer ik wel veel sneller
Hoe pak jij het aan?
Zou dat ook gaan met thermal want dat schiet vele malen beter vind ik.
Ik gebruik nu SoH Pro, SP en Steady Aim met de Intervention + Thermal.
Lijkt mij wel goed, soms maak ik al kills van die quick scope kills maar dat is meer geluk dan wat anders.
Net MW erbij gepakt... Wel dedi's, maar alsnog: ik wil een kleine server, met overzicht en geen HC... En daar zijn er ook weer niet zoveel van hoor. Dus wat dat betreft is MW2 niet zo gek hoor
ongelofelijk hoe mijn k/d's per potje kunnen verschillen, zit ik mooi me uit te leven bij favela met 33-4
wordt ik het potje erna bij Afghan afgemaakt met 9-19.
Blijft opzich wel leuk, kan me voorstellen dat als je potje na potje alleen maar bovenaan staat met een belachelijke k/d ratio, het snel niet meer leuk is
Blijft opzich wel leuk, kan me voorstellen dat als je potje na potje alleen maar bovenaan staat met een belachelijke k/d ratio, het snel niet meer leuk is
Kheb hier hetzelfde.. soms heb ik gewoon mijn dag niet (of veel lag, laatste tijd erg veel last van en dan zuig ik meteen erg hard) en soms dan gaat het enorm goed..thezs schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 21:52:
ongelofelijk hoe mijn k/d's per potje kunnen verschillen, zit ik mooi me uit te leven bij favela met 33-4
Nederlandse clan begonnen met wat vrienden (pc).
We zijn opzoek naar spelers die in onze lobby's goede kd ratio's weten te halen.
Tot nu toe zijn we met slechts 7 (zondag begonnen) man, alle spelers zijn prestige 2 3 of 4, kd's zitten tussen de 1.2 en 1.8.
Geïnteresseerde kunnen registreren op www.codclan.phpbb3.nl
Oja als 't adverteren van je clan niet mag op GoT, sorry mods
We zijn opzoek naar spelers die in onze lobby's goede kd ratio's weten te halen.
Tot nu toe zijn we met slechts 7 (zondag begonnen) man, alle spelers zijn prestige 2 3 of 4, kd's zitten tussen de 1.2 en 1.8.
Ik zoek FFA spelers, niet om mee te boosten ofzo maar lijkt me wel lachen
@ link: rG.? as in regeneration (UT CTF/TDM?)Joostjah schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 22:34:
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Komt van Revenge is like a Ghost en rG staat beter dan RG

Mooi moment om een nuke te halen idd maar het is wel een ongeloofelijke zak want vanaf het begin gaat hij al voor de nuke verdedigt ie niet 1 van de 2 vlaggen die "zijn" team sinds het begin van de match in handen heeft. Daardoor verpest hij het bijna voor de rest van het team, nu valt dat bij 9 spelers nog wel mee maar als je domination 6vs6 speelt en je hebt er dan 1 of 2 bij die alleen maar proberen een nuke(killstreak) te halen dan is dat niet bevorderlijk voor de teamprestatie
En dan die opmerkingen vanaf 5:20 stand 82-92 -> the match is lost at this point .....my teamm8's suck, it's up to me... bah wat een ego dit soort lui kan beter ffa of tdm gaan spelen!
En dan die opmerkingen vanaf 5:20 stand 82-92 -> the match is lost at this point .....my teamm8's suck, it's up to me... bah wat een ego dit soort lui kan beter ffa of tdm gaan spelen!
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Helemaal mee eens, wat een kut video. Na 10 seconden heeft hij al gezien dat z'n team zou verliezen... En toen het 80-88 stond was het "game over"..? Wtf? Ga eens helpen ofzo, dan had z'n team makkelijk zonder z'n nuke gewonnen. Hij heeft niet een punt gecaptured voor zover ik kan zien (af en toe wat geskipped). Dat soort mensen maken objective based gamemodes kapot, ze moeten echt stoppen met whinen en TDM gaan doenFrentik schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 23:45:
Mooi moment om een nuke te halen idd maar het is wel een ongeloofelijke zak want vanaf het begin gaat hij al voor de nuke verdedigt ie niet 1 van de 2 vlaggen die "zijn" team sinds het begin van de match in handen heeft. Daardoor verpest hij het bijna voor de rest van het team, nu valt dat bij 9 spelers nog wel mee maar als je domination 6vs6 speelt en je hebt er dan 1 of 2 bij die alleen maar proberen een nuke(killstreak) te halen dan is dat niet bevorderlijk voor de teamprestatie![]()
En dan die opmerkingen vanaf 5:20 stand 82-92 -> de match is lost at this point .....my teamm8's suck, it's up to me... bah wat een ego dit soort lui kan beter ffa of tdm gaan spelen!
Daarbij was de nuke ook onverdiend, op het eind lopen er letterlijk 5 man voor z'n neus langs. Hij schiet maar wat in het rond en killed toevallig de enige die zich omdraait om te schieten. Als er iemand anders was omgedraaid was het game-over...
[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 18-05-2010 23:58 ]
nevermindJoostjah schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 23:39:
[...]
Komt van Revenge is like a Ghost en rG staat beter dan RG
Waarom is die nuke onverdiend, omdat hij niet neergeschoten wordt ?NickThissen schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 23:56:
[...]
Daarbij was de nuke ook onverdiend, op het eind lopen er letterlijk 5 man voor z'n neus langs. Hij schiet maar wat in het rond en killed toevallig de enige die zich omdraait om te schieten. Als er iemand anders was omgedraaid was het game-over...
Mkkkk, mazzel hebben is dus ook al verboden
Anoniem: 343358
Tja mazzel hebben we allemaal weleens, maar dan vind ik het eerder onverdiend omdat ie puur voor de nuke gaat.bongholio schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 01:28:
[...]
Waarom is die nuke onverdiend, omdat hij niet neergeschoten wordt ?
Mkkkk, mazzel hebben is dus ook al verboden
Ik heb vandaag de dlc aangeschaft, en de nieuwe maps een paar keer gespeeld. Komen er dus alle gamemodes langs. Headquarters pro vond ik best wel lachen. Maar als dan één of meer denken: hee shitteam dit en dat, ik ga voor de nuke, dan is het ook niks meer aan. Ik speel ook vaak puur om wat choppertjes te halen (nuke is voor mij te hoog gegrepen
Nukes moet je kunnen gebruiken want ze zitten erin, zo denk ik erover.
Zo, dat was de korte versie, nu de langere.
Nukes zouden uit de objective based modes gehouden moeten worden omdat het werkelijk niets toevoegt aan een potje. Leuk voor degene die een nuke haalt maar wat schiet een speler / team er uiteindelijk mee op? Dat een potje die eerst op verliezen zou uitdraaien eindigt op winst? Winnen doe je door de objectives te halen en niet door de boel te nuken.
Nuken moet je lekker binnen de gamemodes houden waarbij er geen objectives, anders dan dat je elkaar moet afslacten, moeten worden behaald.
Zelf vind ik het ook jammer wanneer je jezelf tot op de tanden hebt afgebeuld om de vlaggen de pakken en te behouden samen met jouw team dat een tegenstander ineens een nuke gooit. Tja, dan winnen de tegenstanders maar niet door de vlaggen te pakken.
Zo, dat was de korte versie, nu de langere.
Nukes zouden uit de objective based modes gehouden moeten worden omdat het werkelijk niets toevoegt aan een potje. Leuk voor degene die een nuke haalt maar wat schiet een speler / team er uiteindelijk mee op? Dat een potje die eerst op verliezen zou uitdraaien eindigt op winst? Winnen doe je door de objectives te halen en niet door de boel te nuken.
Nuken moet je lekker binnen de gamemodes houden waarbij er geen objectives, anders dan dat je elkaar moet afslacten, moeten worden behaald.
Zelf vind ik het ook jammer wanneer je jezelf tot op de tanden hebt afgebeuld om de vlaggen de pakken en te behouden samen met jouw team dat een tegenstander ineens een nuke gooit. Tja, dan winnen de tegenstanders maar niet door de vlaggen te pakken.
Ergens heb je wel gelijk. Al ben ik wel van mening dat je je team met killstreaks enorm kunt helpen. Vergeet daarnaast ook niet dat het team van de tegenstander voor de helft uit snipers lijkt te bestaan.Frentik schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 23:45:
Mooi moment om een nuke te halen idd maar het is wel een ongeloofelijke zak want vanaf het begin gaat hij al voor de nuke verdedigt ie niet 1 van de 2 vlaggen die "zijn" team sinds het begin van de match in handen heeft. Daardoor verpest hij het bijna voor de rest van het team, nu valt dat bij 9 spelers nog wel mee maar als je domination 6vs6 speelt en je hebt er dan 1 of 2 bij die alleen maar proberen een nuke(killstreak) te halen dan is dat niet bevorderlijk voor de teamprestatie![]()
Ik vind het vooral een leuk filmpje omdat z'n frustratie zo herkenbaar is: je word steeds neergeschoten door snipers of tubes, en dan toch die nuke halen.
Hmm, filmpje had meer sense gemaakt in TDM. Wat deze gozer nu doet vind ik persoonlijk een beetje je team lopen naaien door er maar een nuke op te gooien. Als het 82-92 staat kun je zelfs nog makkelijk winnen: kijk naar welke vlag je Teammates heen gaan en probeer te helpen door te verdedigen of te capturen.... Je kunt echt duidelijk zien dat hij domination puur voor de nuke speelde. Erg jammer dit.
http://www.youtube.com/user/MrSoulinPainLAZYDAD schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:29:
[...]
PS snipen op zijn tijd is best leuk maar je moet er wel de goede map voor kiezen. Quickscope op PC is bijna niet te doen als je geen host bent, dus zeggen dat het te makkelijk gemaakt is is een beetje te simpel. Misschien dat dat ook de reden is dat ik nog geen enkele PC versie van die quickscope filmpjes heb gezien op YouTube.
Aanschouw..
Wat wil je precies gaan doen met je clan.? Hoe zitten die wars in elkaar btw..? Ik heb weinig trek om Ez-mode te gaan spelen enzo.Joostjah schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 22:34:
Gisteren weer zo'n heerlijk moment waarop je denkt: Denkt IW uberhaupt na over dingen?
Ik belande in een lobby, waar 2 gasten een mic hadden. Die melden al dat ze gingen kutten. En ja hoor, na het begin, direct team-killing. En dat kan gewoon. Niks wat je tegenhoudt. Ja, je spawntijden worden wat langer, maar geen probleem als je een potje eindigt met -600.
Bij Halo is het simpel. 1 teamkill kan gebeuren, bij de 2de krijgt degene die ge-teamkilled is, de mogelijkheid zo'n gast te booten. Kan je zelf bepalen of je hem nog een kans geeft of niet.
Simpeler kan het niet, maar effectief is het wel.
Het enige wat ik mij kan bedenken is dat ze hiermee hun volgende (en imho grootste) fuckup verbloemen, het spwansysteem. Ik had gister 4 teamkills, doordat er 2 x 2 teamgenoten in mijn airstrike spawnde
Aangezien ik ook dood was, was ik zelf ook 2x de sjaak, wat een mooie 600 minpunten opleverde
Probleem ligt uiteindelijk altijd bij de teamkiller, maar als ontwikkelaar weet je dat dat soort gasten er zijn, en moet je er dus wel iets op bedenken.
EDIT:
Overigens kom je niet heel veel teamkillers tegen, het is geen megaprobleem. Maar helaas wel 1 van die vele kleine dingen waaruit blijkt dat het spel onder tijdsdruk is gemaakt.
Ik belande in een lobby, waar 2 gasten een mic hadden. Die melden al dat ze gingen kutten. En ja hoor, na het begin, direct team-killing. En dat kan gewoon. Niks wat je tegenhoudt. Ja, je spawntijden worden wat langer, maar geen probleem als je een potje eindigt met -600.
Bij Halo is het simpel. 1 teamkill kan gebeuren, bij de 2de krijgt degene die ge-teamkilled is, de mogelijkheid zo'n gast te booten. Kan je zelf bepalen of je hem nog een kans geeft of niet.
Het enige wat ik mij kan bedenken is dat ze hiermee hun volgende (en imho grootste) fuckup verbloemen, het spwansysteem. Ik had gister 4 teamkills, doordat er 2 x 2 teamgenoten in mijn airstrike spawnde

Probleem ligt uiteindelijk altijd bij de teamkiller, maar als ontwikkelaar weet je dat dat soort gasten er zijn, en moet je er dus wel iets op bedenken.
EDIT:
Overigens kom je niet heel veel teamkillers tegen, het is geen megaprobleem. Maar helaas wel 1 van die vele kleine dingen waaruit blijkt dat het spel onder tijdsdruk is gemaakt.
[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 19-05-2010 10:13 ]
Ik belandde gisteren in een potje demolition op Salvation. Map is geladen, en het eerste wat ik hoor is "Good job team". Vervolgens zie ik de uitslag van het potje, afgelopen. Echt ongelooflijk.
Wel weer een winstpotje erbij, dat dan weer wel.
Speel hardcore (HQ). Dan heb je geen last van TK-ers.. Opgelost.PWM schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:11:
Gisteren weer zo'n heerlijk moment waarop je denkt: Denkt IW uberhaupt na over dingen?
Het enige wat ik mij kan bedenken is dat ze hiermee hun volgende (en imho grootste) fuckup verbloemen, het spwansysteem. Ik had gister 4 teamkills, doordat er 2 x 2 teamgenoten in mijn airstrike spawndeAangezien ik ook dood was, was ik zelf ook 2x de sjaak, wat een mooie 600 minpunten opleverde
![]()
EDIT:
Dat heb ik zo vaak, maar dan met verlies potje's. Vlak voor het einde, tegenstander hoeft nog maar 5 kills ofzo en dan verlies ik weer een potje. Vindt dat slecht staan in mijn stat's.bram1984 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:21:
Ik belandde gisteren in een potje demolition op Salvation. Map is geladen, en het eerste wat ik hoor is "Good job team". Vervolgens zie ik de uitslag van het potje, afgelopen. Echt ongelooflijk.
mijn overall K/D ratio is ongeveer 1.5 en mijn winst/loss ratio ligt op 0.8 als ik het zo bekijk
Ja, of je komt een Domination potje binnen waar de stand 30 - 150 is. Geen redden meer aan! Snap ook wel dat ik daar terecht kom, er is iemand weggegaan uit het verliezende team die er geen zin meer in had. Slot vrij, ik ram op 'Find Game' en tadaaaa daar zit ik dan.loewie1984 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:32:
[...]
Dat heb ik zo vaak, maar dan met verlies potje's. Vlak voor het einde, tegenstander hoeft nog maar 5 kills ofzo en dan verlies ik weer een potje. Vindt dat slecht staan in mijn stat's.
mijn overall K/D ratio is ongeveer 1.5 en mijn winst/loss ratio ligt op 0.8 als ik het niet bekijk
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Dit topic is gesloten.