nieuwe mappen zijn er nog steeds niet .. Verdienen ze zoveel geld kunnen ze het nog niet normaal uitbrengen . Vorige mappack liepen de servers ook al plat .
Anoniem: 353061
Soms vraag ik me wel eens af of er nog andere wapens naast de UMP, ACR en SPAS-12 gebruikt worden
Ik snap dat er favorieten ontstaan, maar het is toch ook wel eens leuk om andere wapens te gebruiken. Ik vind het een soort uitdaging om met weinig gebruikte wapens aan de slag te gaan. Op het moment ben ik bijvoorbeeld met de Vector en de Raffica bezig.
Zo ben ik erachter gekomen dat de Raffica, welke ik vroeger een best waardeloze sidearm vond omdat je er in panieksituaties (primary wapen leeg, geen tijd om te reloaden) niet zo veel aan had vanwege burstfire. Maar ik gebruik 'm nu als een soort M16 in m'n secondary slot. Op range is de Raffica nog beter dan sommige SMG's
Zo ben ik erachter gekomen dat de Raffica, welke ik vroeger een best waardeloze sidearm vond omdat je er in panieksituaties (primary wapen leeg, geen tijd om te reloaden) niet zo veel aan had vanwege burstfire. Maar ik gebruik 'm nu als een soort M16 in m'n secondary slot. Op range is de Raffica nog beter dan sommige SMG's

Anoniem: 104511
Moet je voor de grap eens last stand met de Raffica proberen, werkt als een zonnetje! Mocht je neergaan in last stand, kun je met één druk een dodelijke burst producerenAnoniem: 353061 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 19:28:
Soms vraag ik me wel eens af of er nog andere wapens naast de UMP, ACR en SPAS-12 gebruikt wordenIk snap dat er favorieten ontstaan, maar het is toch ook wel eens leuk om andere wapens te gebruiken. Ik vind het een soort uitdaging om met weinig gebruikte wapens aan de slag te gaan. Op het moment ben ik bijvoorbeeld met de Vector en de Raffica bezig.
Misschien komt het ook wel omdat sommige guns echt te waardeloos voor woorden zijn. Neem de F2000 bijvoorbeeld...Anoniem: 353061 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 19:28:
Soms vraag ik me wel eens af of er nog andere wapens naast de UMP, ACR en SPAS-12 gebruikt wordenIk snap dat er favorieten ontstaan, maar het is toch ook wel eens leuk om andere wapens te gebruiken. Ik vind het een soort uitdaging om met weinig gebruikte wapens aan de slag te gaan. Op het moment ben ik bijvoorbeeld met de Vector en de Raffica bezig.

Ja, was enorm slecht geregeld. Uitbrengen op 3 juni houdt niet in 'ergens in de namiddag in de VS'. Snap niet dat ze dit niet gewoon om 12 uur (GMT) uitbrengen.Anoniem: 325921 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 19:03:
nieuwe mappen zijn er nog steeds niet .. Verdienen ze zoveel geld kunnen ze het nog niet normaal uitbrengen . Vorige mappack liepen de servers ook al plat .
I'm just taking care of business
Ik denk dat geen enkel wapen echt slecht is, ze zijn alleen moeilijk te gebruiken. De F2000 kan heel leuk zijn als je er ervaring mee hebt. Maar de weg naar die ervaring toe zit vol met kuilen 
Trouwens, het Resurgence Map Pack is uit. Zie de volgende links:
http://www.majornelson.co...d-on-resurgence-pack.aspx
http://twitter.com/majornelson/status/15339801946
http://twitter.com/fourzerotwo/status/15340367255
Trouwens, het Resurgence Map Pack is uit. Zie de volgende links:
http://www.majornelson.co...d-on-resurgence-pack.aspx
http://twitter.com/majornelson/status/15339801946
http://twitter.com/fourzerotwo/status/15340367255
Ik zet die links er ook niet voor niets bij hèAnoniem: 354042 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 19:50:
leuke post maar staat er nog niet tussen op marketplace
of doe ik iets fout?
"Not everyone will get it at the same time, but everyone will see it and be able to download it over the next few hours."
Anoniem: 354042
ahhh ok, sorry dan :-)
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 354042 op 03-06-2010 19:57 ]
Hij staat er op hier, ben hem nu aan het downloaden

Smiling as the shit comes down...
Ben hem al aan het spelen 
En meteen Carnival .............. Whahahaha
En meteen Carnival .............. Whahahaha
[ Voor 45% gewijzigd door MrWildenburg op 03-06-2010 20:34 ]
Downloading
Ben benieuwd.
Hij stond er trouwens niet bij in de normale lijst, maar ik vond hem wel meteen toen ik naar rechts scrollde naar 'most recent' geloof ik. Dus als je hem niet ziet, kijk eens bij most recent
Hij stond er trouwens niet bij in de normale lijst, maar ik vond hem wel meteen toen ik naar rechts scrollde naar 'most recent' geloof ik. Dus als je hem niet ziet, kijk eens bij most recent
Bevestigd, had precies hetzelfdeNickThissen schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 20:37:
DownloadingBen benieuwd.
Trailer park ziet er leuk uit
Hoop wel dat ze gauw in de normale modes komen, tot nu toe alleen maar S&D gespeeld... Redelijk makkelijk gewonnen door te defusen steeds...
Last Stand vind ik zo kansloos... Je gaat vanzelf dood naar een aantal seconden, je kunt er niets mee alleen je tegenstander naaien omdat je niet snel genoeg bent om hem neer te halen. Nee, ik persoonlijk heb er een hekel aan. M93 Rafffica is goed als akimbo, goed wapen tegen shotties en sprayende G18 runners. Ik heb dat of de SPAS als secondary.
Wel had ik een negatief beeld van de FAL, maar na een tijdje met dat ding te hebben gespeeld: Wat een wapen. Als je met een FAL speelt lijkt het wel of de rest met proppenschieters speelt
Wel had ik een negatief beeld van de FAL, maar na een tijdje met dat ding te hebben gespeeld: Wat een wapen. Als je met een FAL speelt lijkt het wel of de rest met proppenschieters speelt
Anoniem: 311177
FAL met Holo-Sight + Silencer is het enige wapen (buiten sniper rifles) dat inclusief silencer altijd een 2-shot-kill maakt. Van welke afstand dan ook. Headshot is zelfs volgens mij maar 1 schot.
Gebruik hem soms met S&D.
Gebruik hem soms met S&D.
Hm, had net een chopper gunner in trailer park (CTF), en er stonden 3 man precies op een plek waar ik net niet bij kon... Alle drie met gewone AR's aan het vuren op m'n chopper maar ik kon daar gewoon niet mikken, en de chopper bleef echt zeker 20 sec op dezelfde plek hangen, was ik dus al dood...
Beetje stom... Hoop dat het stom toeval was dat ze daar stonden, niet dat mensen al uitgevonden hebben dat je daar immuun bent voor chopper
Beetje stom... Hoop dat het stom toeval was dat ze daar stonden, niet dat mensen al uitgevonden hebben dat je daar immuun bent voor chopper
[ Voor 19% gewijzigd door NickThissen op 03-06-2010 21:10 ]
Deze mappack is veel leuker dan de eerste.
Trailer Park is de minste van de nieuwe 3
Trailer Park is de minste van de nieuwe 3
Smiling as the shit comes down...
Carnaval is wel een leuke map, maar wel heel erg druk. Ik heb al meerdere malen een magazijn op een clown pop leeg geschoten
Wel beetje camper paradise denk ik, erg veel hoekjes om in te gaan zitten waar niemand je ziet.
Fuel nog niet gespeeld, alleen in private match even snel. Wow, wat is die map groot
Ben benieuwd hoe dat gaat spelen, vooral met maar 12 man (ik hoop toch dat hij niet in FFA voorkomt!!!) ben ik bang dat je wel erg veel aan het lopen bent en weinig aan het schieten...
Wel beetje camper paradise denk ik, erg veel hoekjes om in te gaan zitten waar niemand je ziet.
Fuel nog niet gespeeld, alleen in private match even snel. Wow, wat is die map groot
Ze zouden iedereen die het eerste mappack gekocht heeft, het 2de gratis moeten geven. Degenen die het niet gekocht hebben, enkel het 1ste gratis geven. Kunnen ze eindelijk de mappen (van het 1ste mappack) eens in de normale rotatie steken...DeMoN schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:54:
Komen die mappacks uiteindelijk nog gratis ter beschikking denken jullie?
Dat wordt niks, want dat zijn die 'mopperaars' die dat mappack niet wilden hebben.Tweaker36 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 21:41:
[...]
Degenen die het niet gekocht hebben, enkel het 1ste gratis geven.
En dan moeten ze na al dat gemopper, die mappen gaan skippen, krijgen we dat gemopper weer.

Jezus mina, ik ben vanavond elk spel door minimaal 2 man uitgescholden voor cheater. Wordt er op het gegeven moment echt geirriteerd van. Mensen snappen blijkbaar niet dat UAV eigenlijk een heel goede killstreak is.
Anoniem: 339442
Ik heb dus precies hetzelfde! Altijd als ik net 4 kills heb faal ik altijd bij de 5de, maar met UAV dus niet want dan zie ik ze van te voren al aankomen (tip:druk op ESC voor de grote map
). Heb dan geen stealth bomber maar dat neem ik maar voor lief, er zijn eigenlijk behalve wasteland geen goeie mappen voor.
Anoniem: 238040
Grappig altijd om die reacties op last stand te zien. Hoezo kansloos? Ik heb al talloze kills gemaakt hiermee die ik anders niet gemaakt zou hebben. Ik heb zelfs de 'The Stand' titel al binnen. Als je over een beetje reactievermogen beschikt is het goed te doen. Natuurlijk schiet je iemand niet altijd neer wanneer je in last stand ligt maar er valt genoeg uit te halen wanneer je het wat langer gebruikt.reemprive schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 20:52:
Last Stand vind ik zo kansloos... Je gaat vanzelf dood naar een aantal seconden, je kunt er niets mee alleen je tegenstander naaien omdat je niet snel genoeg bent om hem neer te halen. Nee, ik persoonlijk heb er een hekel aan.
Last stand is inderdaad erg goed. Ik heb ook dezelfde titel maar heb er wel wat moeite voor moeten doen. Veel mensen houden je nog even in het vizier als ze je hebben neergehaald (doe ik zelf ook trouwens) voor het geval je last stand hebt. Maar niet iedereen is zo scherp en die kun je dan neerhalen omdat ze weglopen of wegdraaien. 
Op dit moment ben ik met het scavenger-project begonnen. Ik maak bijna geen kills meer maar ren de maps over om munitie te rapen en niet geheel onverdienstelijk. In het begin vergat ik de hele tijd dat het niet werkt als je nog niet geschoten en gereload hebt waardoor ik niet alles pakte. Nu schiet ik eerst een paar kogels af nadat een ronde is begonnen en reload dan even. Dit doe ik ook iedere keer wanneer ik ammo heb gepakt en dan ga ik op zoek naar meer ammo.
Het helpt wel om groundwar te spelen omdat je dan ziet waar jouw teammates liggen (doodskoppen), daar kun je dan naartoe rennen.
Een gouden map om scavenger te doen is Terminal, in de gang ontstaat altijd wel een vuurgevecht en dan is het even wat rondrennen en je hebt in een mum van tijd 20 pakketjes geraapt.
Toch verlies ik het spel zelf niet uit het oog en zal ook op vijanden schieten omdat je als team niet moet verliezen omdat er één persoon (ik) die alleen maar rondjes rent voor ammo. Dat zou niet sportief zijn.
Ook heb ik nog een goede speler gezien waarvan ik eerst dacht dat deze speler cheatte. Deze speler schoot mij en nog wat anderen af met G18+aikimbo en vrij vaak met headshots. Uiteindelijk ook maar alle killcams gezien en daaruit bleek dat dit persoon ontzettend goed was met richten. Dit persoon gebruikte ook de MP5K veel en maakte er mooie kills mee. Uiteindelijk eindigde deze speler de ronde met 47:2:6 en wat mij opviel is dat er niemand is geweest die dit persoon voor cheater heeft uitgemaakt. Het kan dus wel.
Voorlopig zal ik even niet meer spelen omdat ik a.s. maandag naar Turkije ga en twee weken later pas weer terug kom. Daarna pas weer de draad oppakken.
Op dit moment ben ik met het scavenger-project begonnen. Ik maak bijna geen kills meer maar ren de maps over om munitie te rapen en niet geheel onverdienstelijk. In het begin vergat ik de hele tijd dat het niet werkt als je nog niet geschoten en gereload hebt waardoor ik niet alles pakte. Nu schiet ik eerst een paar kogels af nadat een ronde is begonnen en reload dan even. Dit doe ik ook iedere keer wanneer ik ammo heb gepakt en dan ga ik op zoek naar meer ammo.
Het helpt wel om groundwar te spelen omdat je dan ziet waar jouw teammates liggen (doodskoppen), daar kun je dan naartoe rennen.
Een gouden map om scavenger te doen is Terminal, in de gang ontstaat altijd wel een vuurgevecht en dan is het even wat rondrennen en je hebt in een mum van tijd 20 pakketjes geraapt.
Toch verlies ik het spel zelf niet uit het oog en zal ook op vijanden schieten omdat je als team niet moet verliezen omdat er één persoon (ik) die alleen maar rondjes rent voor ammo. Dat zou niet sportief zijn.
Ook heb ik nog een goede speler gezien waarvan ik eerst dacht dat deze speler cheatte. Deze speler schoot mij en nog wat anderen af met G18+aikimbo en vrij vaak met headshots. Uiteindelijk ook maar alle killcams gezien en daaruit bleek dat dit persoon ontzettend goed was met richten. Dit persoon gebruikte ook de MP5K veel en maakte er mooie kills mee. Uiteindelijk eindigde deze speler de ronde met 47:2:6 en wat mij opviel is dat er niemand is geweest die dit persoon voor cheater heeft uitgemaakt. Het kan dus wel.
Voorlopig zal ik even niet meer spelen omdat ik a.s. maandag naar Turkije ga en twee weken later pas weer terug kom. Daarna pas weer de draad oppakken.
Aah, dat wist ik nog niet, thx
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Dat zitten ze al...Tweaker36 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 21:41:
[...]
.. Kunnen ze eindelijk de mappen (van het 1ste mappack) eens in de normale rotatie steken...
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
ik speel niet intensief.. hooguit 2 uurtjes in de week ofzo
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Als ik de grote map wil zien dan haal ik altijd een killstreak die je bij het aanroepen op de kaart moet plaatsen. Zo zie je ook de grote kaart.
Geintje, ik druk nooit op ESC terwijl het wel handig kan zijn. Tot op heden schiet de minimap niet te kort, de rode stippen zie je ook wanneer ze niet in het 'kijkgebied' zitten waardoor je evengoed de richting kan inschatten van waar ze zitten.

Geintje, ik druk nooit op ESC terwijl het wel handig kan zijn. Tot op heden schiet de minimap niet te kort, de rode stippen zie je ook wanneer ze niet in het 'kijkgebied' zitten waardoor je evengoed de richting kan inschatten van waar ze zitten.
Anoniem: 238040
In de PC versie? Ik heb een week niet gespeeld maar als de nieuwe maps eindelijk in alle gamemodes zijn opgenomen dan ga ik weer eens verder.
Maar soms is richting niet genoeg. Ik heb gister bijna een 1 vs 4 clutch weten te realiseren in S&D vanwege dit truukje. Werkt echt heerlijk. De laatste was helaas zo slim om een sliencer te gebruiken.bazs2000 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 06:27:
Als ik de grote map wil zien dan haal ik altijd een killstreak die je bij het aanroepen op de kaart moet plaatsen. Zo zie je ook de grote kaart.![]()
Maar wel geinig, nadat ik bijna de 4e om leg word ik ook nog een HB noob genoemd
Wat me trouwens wel op viel, volgens mij zorgt het gooien van equipment er voor dat je even op de HB sensor verschijnt. Ik liep door overgrown, ik hoorde een TFT141? een granaat gooien (GRENADE!!!) en er verscheen heel even een puntje op mijn sensor. Na de volgende sweep was ie er weer af, maar hij zat er wel even op.
Kan iemand dit beamen? Heeft iemand dit eerder gehad of ben ik gewoon de weg kwijt
Ik heb het over de pc versie...
En het zou mer verbazen als ze daar nu ineens wel inzitten. (heb 2 weken niet gespeeld, dat wel, maar..?)
@ LzpAppel:
Dat is mij ook al eens opgevallen. Ik weet niet of het echt zo is maar heb het ook al eens gezien.
Dat is mij ook al eens opgevallen. Ik weet niet of het echt zo is maar heb het ook al eens gezien.
Als ze de perk hebben dat je ook ontploffingen op de map ziet misschien, maar naar mijn weten zien ze dit niet.
aangezien je wat gooit en dat geen geluid maakt
aangezien je wat gooit en dat geen geluid maakt
Anoniem: 330953
Als je nou een beetje leest hier is er gisteren 200000000x gepost dat het zo was..Tweaker36 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 08:28:
[...]
Ik heb het over de pc versie...![]()
En het zou mer verbazen als ze daar nu ineens wel inzitten. (heb 2 weken niet gespeeld, dat wel, maar..?)
kom op, beetje tijd erin steken
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 330953 op 04-06-2010 09:33 ]
Is er al bekend wanneer de map-pack 2 voor PS3 komt?
Over een maandExcelb-boy schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 09:56:
Inderdaad. Mijn fout.Anoniem: 330953 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 09:32:
[...]
Als je nou een beetje leest hier is er gisteren 200000000x gepost dat het zo was..
kom op, beetje tijd erin steken
Vermits het vorige mappack 1 maand exclusief voor de 360 was, zal dat deze keer niet anders zijn.Excelb-boy schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 09:56:
[ Voor 34% gewijzigd door Tweaker36 op 04-06-2010 10:00 ]
pfff wat is die Fuel een grote map zeg, die is leuk voor ground war maar anders is ie toch echt een tikkie te groot mijn inziens.
Carnaval is echt druk, veel hoekjes om te sneaken en clowns om op te schieten haha!
trailerpark is tof, ook veel plekjes om te clayen.
De andere maps zijn bekenden met wat extra deurtjes en nieuwe interieur grappen. maar niet bijzonder.
Carnaval is echt druk, veel hoekjes om te sneaken en clowns om op te schieten haha!
trailerpark is tof, ook veel plekjes om te clayen.
De andere maps zijn bekenden met wat extra deurtjes en nieuwe interieur grappen. maar niet bijzonder.
Bears and Bulls
1200, maar punten koop je online en niet in de winkelAnoniem: 330953 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 10:29:
hoeveel kost ie voor de 360"?
zelfde prijs als voor de eerste map pack?
Bears and Bulls
correctAnoniem: 330953 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 10:36:
ja da snap ik, maar 1200 punten is 15 euro?
Bears and Bulls
Damn, alweer een maand laterchimera2 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 09:57:
Over een maand
Beetje jammer om Microsoft voor te trekken maargoed...
Tsjah als je een contract tekent en je krijgt een grote som geld dan wil je wel als ontwikkelaar.
Ach laat IW er nog maar even van genieten totdat respawn met de tofste games komt.
Ach laat IW er nog maar even van genieten totdat respawn met de tofste games komt.
Bears and Bulls
ja ze kregen er een paar miljoen voor.mindcre8r schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 10:48:
Tsjah als je een contract tekent en je krijgt een grote som geld dan wil je wel als ontwikkelaar.
dan zou iedere ontwikkelaar het doen denk ik
Hmm, alsnog een rare zaak, alsof ze nog niet genoeg verdienen....
Het lijkt nu wel een compleet ander team dat hele InfinityWard, jammer om te zien hoe geld mensen veranderd.
Ik kan me nog een artikel herinneren waarin InfinityWard zei dat geld niet zozeer een rol zou spelen in het doorontwikkelen van de game (lees: map-packs).
Het lijkt nu wel een compleet ander team dat hele InfinityWard, jammer om te zien hoe geld mensen veranderd.
Ik kan me nog een artikel herinneren waarin InfinityWard zei dat geld niet zozeer een rol zou spelen in het doorontwikkelen van de game (lees: map-packs).
Nah,Excelb-boy schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:35:
das enkel praatjes, anders hadden ze wel 1 van de 2 gratis aangeboden, lijkt mij dan.
of dat je de 2e gratis kreeg als je de eerste had gekocht
Het is een bedrijf. Zo werkt dat nou eenmaal met bedrijven. En het verdiende geld kunnen ze weer investeren in nieuwe middelen en technieken zodat de games steeds beter worden. Veel omzet draaien betekent niet automatisch dat er dan ook veel geld overblijft.Excelb-boy schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:35:
Dat laatste gaat echt niet op voor IW hoor.Frevo schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:17:
[...]
Het is een bedrijf. Zo werkt dat nou eenmaal met bedrijven. En het verdiende geld kunnen ze weer investeren in nieuwe middelen en technieken zodat de games steeds beter worden. Veel omzet draaien betekent niet automatisch dat er dan ook veel geld overblijft.
Wil je winnen of verliezen ?????Anoniem: 311177 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:31:
Spawntubers op SnD.. trieste ventjes.
Weer wat nieuws meegemaakt gisteren. Tegenstander heeft Harrier & Pavelow in de lucht. Lock met Stinger op de Harrier en ik schiet hem uit de lucht. +700 punten ... wtf?
Verschijnt rechtsboven "Fuelke destroyed Harrier" meteen gevolgd door "Fuelke destroyed Pavelow" en toch weet ik zeker dat ik maar een keer geschoten heb ?
Verschijnt rechtsboven "Fuelke destroyed Harrier" meteen gevolgd door "Fuelke destroyed Pavelow" en toch weet ik zeker dat ik maar een keer geschoten heb ?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
chimera, woefhap! waar waren jullie nou gister? In me eentje de boel domineren is niet leuk..;)[TLT]Lynx schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:52:
Spawntubing, de oplossing tegen SnD base campers
bah, geen weer om in de bieb te zitten..
Trouwens maar weer ruk dat die mappack in juli komt.. net als het fucking lekker weer gaat worden.
gebeurd wel vaker, gewoon door de ontploffing van de een, gaat de ander ook. Voorwaarde dat ze dicht bij elkaar in de buurt hangen..Fuelke schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:23:
Weer wat nieuws meegemaakt gisteren. Tegenstander heeft Harrier & Pavelow in de lucht. Lock met Stinger op de Harrier en ik schiet hem uit de lucht. +700 punten ... wtf?
De explosie 'walm' was blijkbaar groot genoeg om ook de Pavelow te raken. Heb het zelf ook verscheidene keren gehad. Harriers zijn gaaf, ze hebben voor mij ook al enkele keren een choppergunner en Pawelow uit de lucht geknaldFuelke schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:23:

ja harriers zijn gaaf, totdat je je prestige vol hebt van de harriers, chopper en predator missile. Nu moet ik steeds van die gare killstreaks instellen om weer voor een challenge te gaan.ToFast schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:33:
[...]
De explosie 'walm' was blijkbaar groot genoeg om ook de Pavelow te raken. Heb het zelf ook verscheidene keren gehad. Harriers zijn gaaf, ze hebben voor mij ook al enkele keren een choppergunner en Pawelow uit de lucht geknald
Achja, sentry+pavelo+ ac130 lukt ook aardig..:D
Speel het spel voor het spel, en niet voor die vermoeiende challenges. Het helpt echt.
Pardon???delaitinho schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:23:
[...]
chimera, woefhap! waar waren jullie nou gister? In me eentje de boel domineren is niet leuk..;)
bah, geen weer om in de bieb te zitten..
Trouwens maar weer ruk dat die mappack in juli komt.. net als het fucking lekker weer gaat worden.
Ik was er wel jij moest weer zo nodig fifa10 spelen
Als je voor challenges gaat, level je sneller.. Niks zo fijn als in een potje 30/40k xp te halen.bram1984 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:48:
Speel het spel voor het spel, en niet voor die vermoeiende challenges. Het helpt echt.
Mee eens, sommige challenges zijn gewoon niet leuk om te doen (sitrep)...
Ja moest ff, moest ff kijken hoe het met me ultimate team stondchimera2 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:48:
[...]
Pardon???
Ik was er wel jij moest weer zo nodig fifa10 spelen
En toen ik ging knallen was je pleite.
Anyway.. vanavond herkansing.., niet te laat maken, morgen onze grote jongens uitzwaaien in de arena!

Mwa, sitip is wel okay vind ik hoor. Lekker wat insertion points omzeep helpen. Vinden ze niet leuk... krijg je weer eens een 'sitrep n00b' om je orendelaitinho schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:53:
[...]
Als je voor challenges gaat, level je sneller.. Niks zo fijn als in een potje 30/40k xp te halen.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Haha, als er iets NIET noob is dan is het sitrep wel! Nee dat meen ik echt, wat heb je aan sitrep tov commando of steady aim? Ik gebruik het zelf niet maar dat komt nog welbeany schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:55:
Mwa, sitip is wel okay vind ik hoor. Lekker wat insertion points omzeep helpen. Vinden ze niet leuk... krijg je weer eens een 'sitrep n00b' om je oren
prioriteiten stellendelaitinho schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:54:
[...]
Ja moest ff, moest ff kijken hoe het met me ultimate team stond
En toen ik ging knallen was je pleite.
Anyway.. vanavond herkansing.., niet te laat maken, morgen onze grote jongens uitzwaaien in de arena!
En ik ben er denk vanavond wel
en die challenges zijn nog best lastig ik heb er 1000 met mijn predator pavelow schiet lekker op en harrie's ook
ben nu bezig met sentry gun en precicion airstrike
Moet eigenlijk alleen nog AC130, maar op een of andere manier vind ik chopper echt zwaar relaxter.chimera2 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:01:
[...]
prioriteiten stellen
En ik ben er denk vanavond wel
en die challenges zijn nog best lastig ik heb er 1000 met mijn predator pavelow schiet lekker op en harrie's ook
ben nu bezig met sentry gun en precicion airstrike
Vanavond zowiezo, ben er vanaf 9 aangezien ik nog moet trainen.
dus je heb al precision en sentry gun en attack helicopter? enzo? en ik ga eerst bbknoeien dus weet nog niet hoe laat ik er bendelaitinho schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:10:
[...]
Moet eigenlijk alleen nog AC130, maar op een of andere manier vind ik chopper echt zwaar relaxter.
Vanavond zowiezo, ben er vanaf 9 aangezien ik nog moet trainen.
Plus scav, dangerclose en grenades[TLT]Lynx schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:52:
Spawntubing, de oplossing tegen SnD base campers
Goed idee voor een class
Siterep - dacht eerst dat het een check was hehehe - is superhandig voor als je demo, s&d of ctf doet. Als die kloterige clays of c4 dingen.. Schiet je zo kopat als dan niet door de muur enzo.. Heel handig voor mij want ik hoor te vaak "klik..... BOOM" en dan ben je wel dood en met je weer 6 sec wachten op je respawn...Excelb-boy schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:59:
[...]
Haha, als er iets NIET noob is dan is het sitrep wel! Nee dat meen ik echt, wat heb je aan sitrep tov commando of steady aim? Ik gebruik het zelf niet maar dat komt nog wel
weet iemand wanneer mappack2 voor pc uitkomt - kan het zo gauw niet vinden - of moeten we weer een maand wachten
[ Voor 64% gewijzigd door shades op 04-06-2010 15:21 ]
Lekker boeiend. Ik ben al een paar weken level 70, en heb nog net zoveel lol als toen ik level 10 was. En dat hele prestige gebeuren kan me ook lekker gestolen worden.delaitinho schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:53:
[...]
Als je voor challenges gaat, level je sneller.. Niks zo fijn als in een potje 30/40k xp te halen.
Ik vind het persoonlijk veel toffer om na een potje TDM met 24-3 bovenaan te staan, met een paar mooie kills.
Prestige is wel heeeel handig voor als je veel classes wilt maken.. Siterep challange duurt idd lang - 120 bah... schiet bij mij ook niet op..bram1984 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:20:
[...]
Lekker boeiend. Ik ben al een paar weken level 70, en heb nog net zoveel lol als toen ik level 10 was. En dat hele prestige gebeuren kan me ook lekker gestolen worden.
Ik vind het persoonlijk veel toffer om na een potje TDM met 24-3 bovenaan te staan, met een paar mooie kills.
Daar heb je inderdaad gelijk in. Echter heb ik voldoende aan de slots die ik nu heb. Ik gebruik er maar 3 eigenlijk.shades schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:22:
[...]
Prestige is wel heeeel handig voor als je veel classes wilt maken.. Siterep challange duurt idd lang - 120 bah... schiet bij mij ook niet op..
@ bram
Aan 3 classes heb je dus niet genoeg. Dan kun je niet genoeg varieren met verschillende gamemodi. Heb er 9 en laatst had ik nog een probleem dat ik s&d deed en nog steeds een CB class miste.
Daarbij vind ik het vreemd dat je gelijk de conclusie trek dat ik dan niet voor de kills ga.. Denk dat de mensen waarmee ik vaak speel kunnen beamen dat ik genoeg potjes als eerste eindig.
Begin er een beetje genoeg van te krijgen dat je overal commentaar op hebt.
De ene haalt zijn voldoening uit dit, de ander uit dat. Als ik met me prestige 8 ook een keer met een LSW+grip+fmj voor me fmj kills wil gaan om zodoende een titel en 10.000 xp wil gaan dan haal ik daar mijn voldoening uit.
@ chimera
ja die heb ik al, alleen nog spectre 4. Bbknoei ze en dan check ik je daarna wel!
Aan 3 classes heb je dus niet genoeg. Dan kun je niet genoeg varieren met verschillende gamemodi. Heb er 9 en laatst had ik nog een probleem dat ik s&d deed en nog steeds een CB class miste.
Daarbij vind ik het vreemd dat je gelijk de conclusie trek dat ik dan niet voor de kills ga.. Denk dat de mensen waarmee ik vaak speel kunnen beamen dat ik genoeg potjes als eerste eindig.
De ene haalt zijn voldoening uit dit, de ander uit dat. Als ik met me prestige 8 ook een keer met een LSW+grip+fmj voor me fmj kills wil gaan om zodoende een titel en 10.000 xp wil gaan dan haal ik daar mijn voldoening uit.
@ chimera
ja die heb ik al, alleen nog spectre 4. Bbknoei ze en dan check ik je daarna wel!
Ik ben getuige dat je vaak als 1e eindigtdelaitinho schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:44:
@ bram
@ chimera
en JIJ BEN VERSLAAFD
Gast, je moet echt is leren lezen volgens mij. Waar zeg ik dat je niet voor de kills gaat dan?delaitinho schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:44:
@ bram
@ chimera
Ik zie je klagen dat je "gare killstreaks" moet instellen voor challenges. Daar reageer ik op. Kies gewoon de killstraks die je tof vindt, en geniet daar vervolgens van.

SitRep. 
Ik heb er al mijn classes mee uitgerust (behalve de class waarmee ik ook scavenger doe) maar het gaat niet hard. Soms zijn er mensen die lekker veel claymores neerleggen maar vaak mag je van geluk spreken als er één speler is die dit doet.
Ik zit nu in de eerste prestige en blijf hier zitten totdat ik de moeilijke (lees: tijdrovende) challenges heb gehad. Die wapenchallenges beginnen mij wel de strot uit te hangen, 250 headshots is gewoon niet normaal.
Ik heb het eens uitgerekend en 14% van mijn kills bestaan uit headshots.
Ik moet dus heel wat kills maken wil ik 250 headshots hebben en dat moet dan voor alle wapens.

Ik heb er al mijn classes mee uitgerust (behalve de class waarmee ik ook scavenger doe) maar het gaat niet hard. Soms zijn er mensen die lekker veel claymores neerleggen maar vaak mag je van geluk spreken als er één speler is die dit doet.
Ik zit nu in de eerste prestige en blijf hier zitten totdat ik de moeilijke (lees: tijdrovende) challenges heb gehad. Die wapenchallenges beginnen mij wel de strot uit te hangen, 250 headshots is gewoon niet normaal.
Ik heb het eens uitgerekend en 14% van mijn kills bestaan uit headshots.
Ik moet dus heel wat kills maken wil ik 250 headshots hebben en dat moet dan voor alle wapens.

Nou ben niet meer zo verslaafd als toen het nog beetje kutweer was en ik niet voor me tentamens moest leren;)chimera2 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:46:
[...]
Ik ben getuige dat je vaak als 1e eindigt
en JIJ BEN VERSLAAFDik heb alleen met predator 1000 kills
@ bram, je kunt wel streaks pakken die je leuk vindt, maar als je er niks meer mee bereikt is het toch ook een beetje zinloos, toch?
Goed, ga me maar eens focussen op dingen die er echt toe doen in het leven
Het vijandige team platgooien, wat dacht je daarvan?
Vond dit wel geinig... Eerste potje Vacant (HC TDM) en kwam maar niet naar buiten om m'n carepackage te kunnen gooien. Toch zag ik een teammate in die grote 'kantoor ruimte' een carepackage gooien onder zo'n gat in het dak... Dus ik ook proberen:

Fail
Ook nog een chopper gunner geloof ik? Of pavelow?
Teammates begonnen er grenade launchers tegen aan te schieten in de hoop datie dan zou vallen maar dat werkt blijkbaar niet

Fail
Ook nog een chopper gunner geloof ik? Of pavelow?
Teammates begonnen er grenade launchers tegen aan te schieten in de hoop datie dan zou vallen maar dat werkt blijkbaar niet
[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 04-06-2010 16:52 ]
Haha, ook weleens gehad in Terminal.Bleef de package net op een raamstijl liggen...
Deze gast heeft inmiddels 3 volledige gameplay video's online staan van Vacant, Fuel, en Trailerpark.
http://www.youtube.com/user/thegoldglove07
Fuel is wel vet zeg.
http://www.youtube.com/user/thegoldglove07
Fuel is wel vet zeg.
[ Voor 18% gewijzigd door bram1984 op 04-06-2010 17:50 ]
Maar SitRep is wel verrekte handig, vooral als je hem pro hebtbeany schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:55:
[...]
Mwa, sitip is wel okay vind ik hoor. Lekker wat insertion points omzeep helpen. Vinden ze niet leuk... krijg je weer eens een 'sitrep n00b' om je oren

Tot iemand met een airstrike komt. Dan vallen ze er meestal wel af.EQJim schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:53:
Haha, ook weleens gehad in Terminal.Bleef de package net op een raamstijl liggen...
Serieus? Nog nooit gezien. Een grenade launcher erop schieten leek ook niet te werken, dat waren m'n teammates al aan het proberen, dus ik zou het wel raar vinden als een airstrike wel werkt...? Weer een leuke voor de mythbusters misschien.Tromp.et schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 21:01:
[...]
Tot iemand met een airstrike komt. Dan vallen ze er meestal wel af.
[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 04-06-2010 21:51 ]
Na een zeer lange tijd van spelen zonder in een gehackte server te zitten die iets met XP doet (lees: meteen naar 70) was het vanavond raak. Ik speel een paar potjes Groundwar en nadat er een nieuwe ronde begon verschijnt ineens een tekst zoals "This mod is presented by ******" (stond een nick op de sterretjes maar weet niet meer welke) en ik loop ineens rond met een sniperrifle. Ik heb wel een sniperclass maar dat is een WA2000+ACOG en geen Intervention met normale scope.
Ik leave dus meteen de server omdat ik niet per ongeluk een kill wilde maken en zo meteen LvL 70 te zijn. Dat maakte nu dus niet uit. Ik heb de server verlaten en zie vol afgrijzen dat er overal "NEW" bij stond. De hemel zij geprezen dat al mijn challenges intact zijn gebleven en dat ik alleen LvL 70 ben geworden (was LvL 47 op dat moment).
Nouja, niet bij de pakken neerzitten en weer verder spelen. Ik had alleen geen zin meer om SitRep en Scavenger verder te doen en dus heb ik een runnerclass gemaakt.
Uzi+M9+Marathon+Lightweight+Commando.
Wat een plezier heb ik gehad, niet te kort.
Ik heb nog nooit een runnersclass gehad en dus ook nooit het idee gehad dat dit voor mij te doen was maar ik wilde Marathon en Lightweight naar Pro hebben en dus heb ik dit gedaan. Commando erbij gedaan om de nodige prikken uit te delen. Commando heb ik nu dus op Pro, ik ben nu een Blade veteran en heb bakken met kills gemaakt met alleen een mes. De Uzi en M9 heb ik vrijwel niet gebruikt.
Meteen wat technieken geleerd om tegenstanders te ontwijken wanneer ze op je schieten (ja, in wasteland kun je snipers te snel af zijn op die manier). Het werd een kunst om in wasteland die snipers neer te steken en dat is vaak gelukt. De enige map waar het niet wilde lukken was Afghan, hier loopt iedereen rond met een Assaultrifle en daar win je het niet van. Van G18 aikimbo win ik het ook niet trouwens.
Het meest schrikbarende is nog wel dat je oneindig kan rennen en kan knifen zonder te stoppen met rennen. Mis je iemand dan ren je een rondje en probeer je opnieuw (tenzij iemand met shotgun loopt).
Maar goed, ik zit nu iets te vertellen wat de meeste al weten alleen voor mij is het dus nieuw (en al helemaal nieuw dat ik in twee uur tijd bijna 200 kills heb gemaakt met een mes).
Ik leave dus meteen de server omdat ik niet per ongeluk een kill wilde maken en zo meteen LvL 70 te zijn. Dat maakte nu dus niet uit. Ik heb de server verlaten en zie vol afgrijzen dat er overal "NEW" bij stond. De hemel zij geprezen dat al mijn challenges intact zijn gebleven en dat ik alleen LvL 70 ben geworden (was LvL 47 op dat moment).
Nouja, niet bij de pakken neerzitten en weer verder spelen. Ik had alleen geen zin meer om SitRep en Scavenger verder te doen en dus heb ik een runnerclass gemaakt.
Ik heb nog nooit een runnersclass gehad en dus ook nooit het idee gehad dat dit voor mij te doen was maar ik wilde Marathon en Lightweight naar Pro hebben en dus heb ik dit gedaan. Commando erbij gedaan om de nodige prikken uit te delen. Commando heb ik nu dus op Pro, ik ben nu een Blade veteran en heb bakken met kills gemaakt met alleen een mes. De Uzi en M9 heb ik vrijwel niet gebruikt.
Meteen wat technieken geleerd om tegenstanders te ontwijken wanneer ze op je schieten (ja, in wasteland kun je snipers te snel af zijn op die manier). Het werd een kunst om in wasteland die snipers neer te steken en dat is vaak gelukt. De enige map waar het niet wilde lukken was Afghan, hier loopt iedereen rond met een Assaultrifle en daar win je het niet van. Van G18 aikimbo win ik het ook niet trouwens.
Het meest schrikbarende is nog wel dat je oneindig kan rennen en kan knifen zonder te stoppen met rennen. Mis je iemand dan ren je een rondje en probeer je opnieuw (tenzij iemand met shotgun loopt).
Maar goed, ik zit nu iets te vertellen wat de meeste al weten alleen voor mij is het dus nieuw (en al helemaal nieuw dat ik in twee uur tijd bijna 200 kills heb gemaakt met een mes).
Damn bij mij is het nu ook geflikt.. kwam in een hacked server, was er maar voor 30 seconden en heb nu oppeens alle emblems en al die shit -_- echt lameee
Ik backup elke keer als ik ga spelen.
Userdata + players. Kom je op een hackserver zet ik gewoon deze 2 mapjes terug.
Werkt perfect.
Je moet alleen zorgen dat je op steam bent ingelogd en mw2 niet hebt draaien.
Werkt perfect.
Die mod is gemaakt door een ene AgentCOD of AgtentGOD, schijnt ook VACchaos gemaakt te hebben.bazs2000 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 22:43:
Na een zeer lange tijd van spelen zonder in een gehackte server te zitten die iets met XP doet (lees: meteen naar 70) was het vanavond raak. Ik speel een paar potjes Groundwar en nadat er een nieuwe ronde begon verschijnt ineens een tekst zoals "This mod is presented by ******" (stond een nick op de sterretjes maar weet niet meer welke) en ik loop ineens rond met een sniperrifle. Ik heb wel een sniperclass maar dat is een WA2000+ACOG en geen Intervention met normale scope.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Moet je dan heel de folder Userdata kopiëren of alleen de subfolder 10190?RoaDHouse schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 01:18:
Werkt perfect.
Denk een bug ofso.
Of misschien wat anders aangezien het op de PC is, en daar is helaas alles mogelijk.
Of misschien wat anders aangezien het op de PC is, en daar is helaas alles mogelijk.
Userdata is maar een kleine map. Heel de folder dus backuppen, is nog geen seconde werk.HugoFR schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 11:59:
[...]
Moet je dan heel de folder Userdata kopiëren of alleen de subfolder 10190?
Ik heb dat gister dus ook gehad, was op Lvl 42 en opeens stond ik op 70.bazs2000 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 22:43:
Maar het merkwaardige ervan is dat ik op 70 blijf staan, terwijl ik pas in de 1ste prestige mode zit.
Betekent dit dus dat ik door die hack gebeuren niet verder in prestige mode kan?
Bovendien heb ik all unlocks van vrijwel alle wapens behalve die van ak-47 daar moet ik nog alle attachments terwijl ik wel alle titels van heb.
Heel appart dit allemaal.
Apple
Ik zorg alleen dat mijn mp_config.cfg read-only is en ik maak een zip van de map players.RoaDHouse schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 01:18:
Werkt perfect.
Wat trouwens ook handig is en die ben ik hier nog niet tegen gekomen. www.mw2config.com
Is van een forumlid van het Steamforum.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Anoniem: 311177
Zijn er eigenlijk ook PC spelers die MW2 zonder problemen kunnen spelen?
Waar zijn de dagen dat shooters nog op de PC het beste uit de verf kwamen..
Ik begin inderdaad ook steeds meer de indruk te krijgen dat mijn overstap naar de console nog helemaal niet zo slecht is geweest. 99% van de problemen weer ik hier over lees ben ik namelijk nog nooit tegen gekomen op de xbox. Heb alleen een tijdje last gehad van de glitch met de airdrops, maar dat was dan ook het enige.Anoniem: 311177 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 20:28:
Zijn er eigenlijk ook PC spelers die MW2 zonder problemen kunnen spelen?Waar zijn de dagen dat shooters nog op de PC het beste uit de verf kwamen..
MW2 is verloren ja en de hoofdoorzaak is, volgens mij, het ontbreken van dedicated servers.Anoniem: 311177 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 20:28:
Zijn er eigenlijk ook PC spelers die MW2 zonder problemen kunnen spelen?Waar zijn de dagen dat shooters nog op de PC het beste uit de verf kwamen..
Aangezien Black Ops dat wel gaat hebben is er imo nog hoop.
Dit topic is gesloten.