Last stand is inderdaad erg goed. Ik heb ook dezelfde titel maar heb er wel wat moeite voor moeten doen. Veel mensen houden je nog even in het vizier als ze je hebben neergehaald (doe ik zelf ook trouwens) voor het geval je last stand hebt. Maar niet iedereen is zo scherp en die kun je dan neerhalen omdat ze weglopen of wegdraaien.
Op dit moment ben ik met het scavenger-project begonnen. Ik maak bijna geen kills meer maar ren de maps over om munitie te rapen en niet geheel onverdienstelijk. In het begin vergat ik de hele tijd dat het niet werkt als je nog niet geschoten en gereload hebt waardoor ik niet alles pakte. Nu schiet ik eerst een paar kogels af nadat een ronde is begonnen en reload dan even. Dit doe ik ook iedere keer wanneer ik ammo heb gepakt en dan ga ik op zoek naar meer ammo.
Het helpt wel om groundwar te spelen omdat je dan ziet waar jouw teammates liggen (doodskoppen), daar kun je dan naartoe rennen.
Een gouden map om scavenger te doen is Terminal, in de gang ontstaat altijd wel een vuurgevecht en dan is het even wat rondrennen en je hebt in een mum van tijd 20 pakketjes geraapt.

Toch verlies ik het spel zelf niet uit het oog en zal ook op vijanden schieten omdat je als team niet moet verliezen omdat er één persoon (ik) die alleen maar rondjes rent voor ammo. Dat zou niet sportief zijn.
Ook heb ik nog een goede speler gezien waarvan ik eerst dacht dat deze speler cheatte. Deze speler schoot mij en nog wat anderen af met G18+aikimbo en vrij vaak met headshots. Uiteindelijk ook maar alle killcams gezien en daaruit bleek dat dit persoon ontzettend goed was met richten. Dit persoon gebruikte ook de MP5K veel en maakte er mooie kills mee. Uiteindelijk eindigde deze speler de ronde met 47:2:6 en wat mij opviel is dat er niemand is geweest die dit persoon voor cheater heeft uitgemaakt. Het kan dus wel.
Voorlopig zal ik even niet meer spelen omdat ik a.s. maandag naar Turkije ga en twee weken later pas weer terug kom. Daarna pas weer de draad oppakken.