Ik heb ook SoH op m'n stingerclass maar het is me nog nooit gelukt om een AC130 met 2 stingers eruit te halen. Zou dus ook betekenen dat als je met z'n 2e vlak achter elkaar op dat ding schiet, hij dus gelijk uit de lucht is. Is dan wel erg makkelijk om een killstreak reward uit de lucht te halen.patrickos85 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:49:
[...]
AC130 haal ik met 2 stingers uit de lucht. met SoH herlaad je snel genoeg zodat je nogmaals kan schieten zonder dat de AC130 klaar is voor zijn volgende flares. tis me meerdere malen gelukt tenminste
gisteren ook een leuke 'bug' gehad. ik zat klem in een hoekje en kon niet meer bewegen. ondertussen wel mensen neerschieten die niet oplette. wat blijkt, heb ik ineens de achievement voor 2x mid air een kill maken![]()
ik heb zeker weten stuk of 6 neergeschoten voordat ik zelf dood ging door iemand..ik had nog in chat gezegt dat ik vast zat
EDIT:
If an enemy AC-130 is in the air, switch to a class with Cold-Blooded and a Stinger Missile launcher. Players should team up with a friend or use Scavenger to destroy the AC-130 with 3 missiles. Sleight of Hand can also be effective for firing two missiles off quickly.
Staat dus nergens dat hij met 2 stingers en SoH eruit te halen is.
[ Voor 15% gewijzigd door Dj-sannieboy op 02-06-2010 09:53 ]