Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

patrickos85 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:49:
[...]

AC130 haal ik met 2 stingers uit de lucht. met SoH herlaad je snel genoeg zodat je nogmaals kan schieten zonder dat de AC130 klaar is voor zijn volgende flares. tis me meerdere malen gelukt tenminste :)

gisteren ook een leuke 'bug' gehad. ik zat klem in een hoekje en kon niet meer bewegen. ondertussen wel mensen neerschieten die niet oplette. wat blijkt, heb ik ineens de achievement voor 2x mid air een kill maken :D

ik heb zeker weten stuk of 6 neergeschoten voordat ik zelf dood ging door iemand..ik had nog in chat gezegt dat ik vast zat :X
Ik heb ook SoH op m'n stingerclass maar het is me nog nooit gelukt om een AC130 met 2 stingers eruit te halen. Zou dus ook betekenen dat als je met z'n 2e vlak achter elkaar op dat ding schiet, hij dus gelijk uit de lucht is. Is dan wel erg makkelijk om een killstreak reward uit de lucht te halen.

EDIT:
If an enemy AC-130 is in the air, switch to a class with Cold-Blooded and a Stinger Missile launcher. Players should team up with a friend or use Scavenger to destroy the AC-130 with 3 missiles. Sleight of Hand can also be effective for firing two missiles off quickly.

Staat dus nergens dat hij met 2 stingers en SoH eruit te halen is.

[ Voor 15% gewijzigd door Dj-sannieboy op 02-06-2010 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 13:17

shades

huh ?

Excelb-boy schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:53:
[...]

Precies hetzelfde gehad, vond ik erg irritant. Speel meestal FFA met TAR-21 en ineens ging het gewoon echt bagger. Overgestapt naar de ACR en toen won ik ineens alles weer :)

Ben nu bezig met de FAL FMJ challenge, die is toch verrekte moeilijk in tegenstelling tot die van de AK-47 :P
FAL is wennen een vereist wel wat skillz maar is een werelds wapen. Bij mij duurde het wel even voor ik een beetje normaal kon mikken. Schiet nu best wel wat er mee raak. FMJ met de FAL lijkt me idd pittig..

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
Dj-sannieboy schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:51:
[...]

Ik heb ook SoH op m'n stingerclass maar het is me nog nooit gelukt om een AC130 met 2 stingers eruit te halen. Zou dus ook betekenen dat als je met z'n 2e vlak achter elkaar op dat ding schiet, hij dus gelijk uit de lucht is. Is dan wel erg makkelijk om een killstreak reward uit de lucht te halen.

EDIT:
If an enemy AC-130 is in the air, switch to a class with Cold-Blooded and a Stinger Missile launcher. Players should team up with a friend or use Scavenger to destroy the AC-130 with 3 missiles. Sleight of Hand can also be effective for firing two missiles off quickly.

hmm ok. ik zal er vanavond nog eens naar kijken of het me lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online
Dj-sannieboy schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:51:
[...]

EDIT:

ac130 en chopper twijfel ik nu eigenlijk over maar een pavelow haal ik zeker met 2 stingers uit de lucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

chimera2 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:05:
[...]

ac130 en chopper twijfel ik nu eigenlijk over maar een pavelow haal ik zeker met 2 stingers uit de lucht
Pavelow en Choppergunner schiet je er inderdaad met 2 stingers uit, een AC130 heeft er 3 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 12:08

Mystikal

It never hurts to help!

Dj-sannieboy schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:07:
[...]

Pavelow en Choppergunner schiet je er inderdaad met 2 stingers uit, een AC130 heeft er 3 nodig.
Klopt! Zie ook mijn guide in de OP.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

zow, zal ik me dan er ook maar even mee bemoeien;

AC130= 3 stinger!! nadat ik prestige 8 ben denk ik toch wel ongeveer te weten hoe het in elkaar zit. Mensen die hier lopen te blerren dat ze het met 2 gedaan hebben, prima, maar ga dan ff langs hans anders! Aangezien je teammate er dan per ongeluk ook een geschoten heeft. Overigens is dat wel een tactiek, vooral met double xp weekend heb ik me kapot gelachen... 1 x schieten op een ac130, ff wachten dat iemand er ook 1 schiet, en dan stiekem de laatste zelf schieten..;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:37
delaitinho schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:22:
zow, zal ik me dan er ook maar even mee bemoeien;

AC130= 3 stinger!! nadat ik prestige 8 ben denk ik toch wel ongeveer te weten hoe het in elkaar zit. Mensen die hier lopen te blerren dat ze het met 2 gedaan hebben, prima, maar ga dan ff langs hans anders!
Chimera2 gaf toch al aan dat hij twijfelde over wat hij zei bij de AC-130. Hoef je niet te gaan lopen pronken met dat je al prestige 8 bent hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
pdebie schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:31:
[...]

Chimera2 gaf toch al aan dat hij twijfelde over wat hij zei bij de AC-130. Hoef je niet te gaan lopen pronken met dat je al prestige 8 bent hoor ;)
ik ben ook bijna presitge 8 dus dat heeft er niks mee te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223141

Dj-sannieboy schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:07:
[...]

Bij pavelows en Apaches moet je met je coldblooded proberen recht onder te komen is 1 stinger genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

Anoniem: 223141 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:25:
[...]

Bij pavelows en Apaches moet je met je coldblooded proberen recht onder te komen is 1 stinger genoeg.
VOlgens mij bij pavelow echt 2, heb hem nog nooit met 1 kapot gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-06 15:15
Anoniem: 223141 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:25:
[...]

Klopt, als ze dan op Scrapyard lang moeten wachten voordat hun chopper gunner het level in is. Dan is het bijna zo ver en dan worden ze uit het niets opgeblazen.

Geweldig })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LzpAppel schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:20:
[...]

Klopt, als ze dan op Scrapyard lang moeten wachten voordat hun chopper gunner het level in is. Dan is het bijna zo ver en dan worden ze uit het niets opgeblazen.

Geweldig })
Epic,

behalve als het jezelf gebeurd..
nou vind ik chopper op scrapyard sowieso al kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-06 11:12

amahusu

taking over the world!

amahusu schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:09:
ik zou ook een ninja pro klasse aanmaken, er gaat niets boven geruisloos door de maps heen te slalommen en links en rechts mensen verrassen met je knife of .44 :)
lol, ik zie dat mn reactie weer heel wat heeft losgemaakt :D

nog even voor alle "n00b"-roepers en mensen die vinden dat deze speelstijl niet thuishoort in MW2:

Ik speel idd heel veel met marathon pro, lightweight pro en Ninja pro. Allereerst betekent dit dus dat ik NIET het halve veld over schiet als ik iemand wil kniven. Ook betekent dit niet dat ik als een kip zonder kop rondren en mensen spray met een akimbo.

Wat ik zo gaaf vind aan deze klasse (en vooral in HC modes) is dat het het meeste van me vergt om kills te maken. Ik doe alles op omgevingsgeluid en op anticicaptie. Kills maak ik alleen maar met mn magnum, knife en UMP. Het is toch een geweldig gevoel als je telkens kan "voorspellen" welke kant de tegenstander oploopt, vanuit welke kant ze komen en ze dan geruisloos afmaken en doorgaan naar de volgende.

Ik camp dus niet, ik noobtube niet, ik knife-run niet, IMHO speel ik het spelletje 'puurder' dan de mensen die zo'n run class aan het afkraken zijn. Probeer het maar eens, het is veeeeel grotere uitdaging om op deze manier mw2 te spelen. Dus voordat je andermans klasse gaat afkraken is het misschien verstandig om het eens van een andere kant te bekijken alvorens je gaat verkondigen om dan maar een ander spel te spelen ;)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:59
amahusu schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:35:
[...]omgevingsgeluid en op anticicaptie[...]
Is dat het tegenhouden van innemen van cappoints of is dat oneigenlijk gebruik van hoofdletters? :+

Maarre, ik meen dat we er al over uit waren dat het een spelwijze is waar we niet teveel woorden meer aan vuil gingen maken.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-06 11:12

amahusu

taking over the world!

Joarie schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:45:
[...]

Is dat het tegenhouden van innemen van cappoints of is dat oneigenlijk gebruik van hoofdletters? :+

Maarre, ik meen dat we er al over uit waren dat het een spelwijze is waar we niet teveel woorden meer aan vuil gingen maken.
hahaha, hoezo teveel gespeeld ;)

sorry, zal het niet meer doen, maar het zijn altijd dezelfde mensen die wat te zeuren hebben over een bepaalde klasse, of mensen bedenken dat zo'n knife- of tubeclass godlike is ofzo en dat het daarom maar verboden zou moeten zijn

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
amahusu schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:35:
[...]

lol, ik zie dat mn reactie weer heel wat heeft losgemaakt :D

nog even voor alle "n00b"-roepers en mensen die vinden dat deze speelstijl niet thuishoort in MW2:

Ik speel idd heel veel met marathon pro, lightweight pro en Ninja pro. Allereerst betekent dit dus dat ik NIET het halve veld over schiet als ik iemand wil kniven. Ook betekent dit niet dat ik als een kip zonder kop rondren en mensen spray met een akimbo.

Wat ik zo gaaf vind aan deze klasse (en vooral in HC modes) is dat het het meeste van me vergt om kills te maken. Ik doe alles op omgevingsgeluid en op anticicaptie. Kills maak ik alleen maar met mn magnum, knife en UMP. Het is toch een geweldig gevoel als je telkens kan "voorspellen" welke kant de tegenstander oploopt, vanuit welke kant ze komen en ze dan geruisloos afmaken en doorgaan naar de volgende.

Ik camp dus niet, ik noobtube niet, ik knife-run niet, IMHO speel ik het spelletje 'puurder' dan de mensen die zo'n run class aan het afkraken zijn. Probeer het maar eens, het is veeeeel grotere uitdaging om op deze manier mw2 te spelen. Dus voordat je andermans klasse gaat afkraken is het misschien verstandig om het eens van een andere kant te bekijken alvorens je gaat verkondigen om dan maar een ander spel te spelen ;)
Uit je laatste zin maak ik op dat je reactie aan mij gericht is. Misschien moet je daarom mijn reactie nogmaals lezen, aangezien je me nu beschuldigd van dingen die ik helemaal niet gezegd heb. 8)7

edit: Ik ga het vanavond eens met een blinddoek proberen, lijkt me nóg een grotere uitdaging. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 02-06-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
amahusu schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:48:
[...]

hahaha, hoezo teveel gespeeld ;)

sorry, zal het niet meer doen, maar het zijn altijd dezelfde mensen die wat te zeuren hebben over een bepaalde klasse, of mensen bedenken dat zo'n knife- of tubeclass godlike is ofzo en dat het daarom maar verboden zou moeten zijn
De nuance van het verhaal zat hem in de combo van de commando perk en tactical knife (plus eventueel een slechte verbinding waardoor warpen voorkomt). Deze combo is veelal een cookiecutter tactiek in compacte mappen met weinig overzicht.

Sommige mensen zijn nou eenmaal zo ingesteld dat ze de pad van de minste weerstand kiezen. Zo ook met deze exploit en verscheidene (texture) hacks.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

pdebie schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:31:
[...]

maar ik doe het wel;) ben gewoon een beest!
Evenals chimera, yfkruis, amahasu...oke en refresh..
voor de rest: NOOBS!!!! haha

dit soort reacties krijg je als er vanaf 8 uur van die debielen bomen staan te zagen voor je deur terwijl je moet studeren..

ontopic: die carnival map wordt echt gruwelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
delaitinho schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:06:
[...]

dit soort reacties krijg je als er vanaf 8 uur van die debielen bomen staan te zagen voor je deur terwijl je moet studeren..

TNX :P
Wanneer doen we weer is een GoT potje?
En ben ook benieuwd naar de nieuwe mappack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

chimera2 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:08:
[...]

TNX :P
Wanneer doen we weer is een GoT potje?
En ben ook benieuwd naar de nieuwe mappack
ja ben eigenlijk altijd online, jij ook...! Dus vanavond kunnen we mekaar wel eens opzoeken..
Zijn er meer lui die ons willen joinen? Dan add me maar op PSN: Delaitinho en dan nodigen chimera en ik jullie vanavond uit rond uurtje of 19 doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:44
Anoniem: 311177 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:52:
[...]
Wat nou overpowered.. dat ding doet amper damage.
Ik speel HC, dan is het gewoon 1 schot en dood hoor. Dus antwoord op jouw statement: ja, het is overpowered, in HC dan toch.

Aangezien we hier met z'n allen aan het pronken zijn met onze stats...
Mystikal schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:23:
[...]
Ik zit op 340 stuks.. ik haal ook alles neer in een aparte class. Ik word 1 keer afgeschoten en switch dan meteen naar mijn Flyswatter class. Werkt goed en effectief. Zeker icm met sleight of Hand!
Ik 860+ :+ .
chimera2 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:42:
[...]
ik ben ook bijna presitge 8 dus dat heeft er niks mee te maken :)
En ik ben prestige 10 :O (geen levelhack).

Ik heb overigens standaard een stinger op mijn class staan, Cold Blooded is meestal zelfs niet nodig om zaken uit de lucht te schieten. Al speel ik tegenwoordig constant met CB aan (vroeger Hardline) en dat is zelfs handiger. Enige nadeel als een enemy een Chopper Gunner of AC-130 heeft, is wanneer teammates geen CB hebben, dan blijf je gewoon dood vallen (ik snap sowieso niet dat mensen niet overschakelen op CB als zoiets in de lucht hangt).

[ Voor 65% gewijzigd door Styxxy op 02-06-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

delaitinho schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:16:
[...]

ja ben eigenlijk altijd online, jij ook...! Dus vanavond kunnen we mekaar wel eens opzoeken..
Zijn er meer lui die ons willen joinen? Dan add me maar op PSN: Delaitinho en dan nodigen chimera en ik jullie vanavond uit rond uurtje of 19 doen?
Zou wel mee willen doen maar heb pas rond 21:00 tijd vanavond, Ik zie het wel, add me wel effe ReFreshF5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
ReFresh F5 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:34:
[...]

Zou wel mee willen doen maar heb pas rond 21:00 tijd vanavond, Ik zie het wel, add me wel effe ReFreshF5.
ik zal het vanavond doen en ik ik ben er denk alleen aan het begin van de avond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chimera2 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:35:
[...]

ik zal het vanavond doen en ik ik ben er denk alleen aan het begin van de avond
ik dus alleen later verdomme.
mijn vriendin gaat guitar hero of sing wokkel kopen, dus ben ik hem ff kwijt xDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

delaitinho schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:06:
[...]

Jullie plus nog een maatje is de top 5 bij kills in mijn lijstje xD
Bij leaderboards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Anoniem: 330953 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:14:
[...]

Jullie plus nog een maatje is de top 5 bij kills in mijn lijstje xD
Bij leaderboards
ja we weten het, we hebben geen leven...;)
ennuh, prestige 10 is ook voor noobs;) aangezien dur JUIST teveel levelhackers zijn ga ik maar tot prestige 9 level 70.

@ refresh, voeg je vanavond wel ff toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
delaitinho schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:20:
[...]

ja we weten het, we hebben geen leven...;)
ennuh, prestige 10 is ook voor noobs;) aangezien dur JUIST teveel levelhackers zijn ga ik maar tot prestige 9 level 70.

@ refresh, voeg je vanavond wel ff toe
ik ga door tot het bittere end ik hoop in het weekend presige 8 te zijn
en inderdaad we hebben geen leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:37
kom ik aan met m'n lvl 38 (non prestige) op de ps3 en lvl 70 (prestige 2) op de pc O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

bram1984 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:55:
[...]

Ik snap dan niet dat mensen met een stinger class SoH nemen. Voor een chopper/pavelow/AC130 heb je sowieso 3/4 stingers nodig, dus dan kan je veel beter scavenger nemen.
Fout ;) Voor een Chopper Gunner en Pavelow slechts 2 Stingers, voor de AC-130 heb je er 3 nodig. Voor Harriers en Attack Helicopters zelfs maar 1.

Ik heb zelf ook een Stinger klasse puur om zooi neer te halen, en gebruik ook Sleight of Hand. Gaat gewoon wat sneller dan wanneer je Scavenger gebruikt. En als de killstreak is neergehaald switch ik toch weer naar een andere klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

No Life *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 311177 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:48:
[...]

Fout ;) Voor een Chopper Gunner en Pavelow slechts 2 Stingers, voor de AC-130 heb je er 3 nodig. Voor Harriers en Attack Helicopters zelfs maar 1.

Ik heb zelf ook een Stinger klasse puur om zooi neer te halen, en gebruik ook Sleight of Hand. Gaat gewoon wat sneller dan wanneer je Scavenger gebruikt. En als de killstreak is neergehaald switch ik toch weer naar een andere klasse.
CG en pavelow was een gokje.

Bij harriers gaat de eerste overigens heel vaak mis hoor, dus dat ligt er maar net aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

patrickos85 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:49:
[...]

AC130 haal ik met 2 stingers uit de lucht. met SoH herlaad je snel genoeg zodat je nogmaals kan schieten zonder dat de AC130 klaar is voor zijn volgende flares. tis me meerdere malen gelukt tenminste :)
Kan niet waar zijn. Een AC-130 heeft gewoon 2 sets aan flares, dat is een feit. Dus dan heb je 3 missiles nodig. Waarschijnlijk heeft dus een teammate van je dan ook een missile geschoten van een stinger/AT4-HS of wat dan ook.

...of kan de AC-130 niet snel genoeg flares afschieten als je SoH gebruikt waardoor je hem met 2 kan neerhalen?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 311177 op 02-06-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik ben ook een cheater tegen gekomen, nu ben ik dus Prestige 10 lvl 70.
Niks aan te doen, ik was 7de prestige jammer maar helaas :'(

Zijn er kandidaten om vanavond (21u) wat servers onveilig te maken op de pc?
Ik heb een Mumble server (alhoewel die down is atm :s), dus we kunnen gezellig praten.

Mijn steam: Aarondk1, voeg maar toe als je zin hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Anoniem: 311177 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:51:
[...]

Kan niet waar zijn. Een AC-130 heeft gewoon 2 sets aan flares, dat is een feit. Dus dan heb je 3 missiles nodig. Waarschijnlijk heeft dus een teammate van je dan ook een missile geschoten van een stinger/AT4-HS of wat dan ook.

...of kan de AC-130 niet snel genoeg flares afschieten als je SoH gebruikt waardoor je hem met 2 kan neerhalen?
Kan iemand dit opzoeken op Youtube (Mythbusters) of gewoon even met 2 man uitproberen in een private game? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:47

superwashandje

grofheid alom

bram1984 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:41:
Deze gast kan er wat van: 78-2 met een 60 killstreak.

[video]
Hij heeft ook wel best wel vaak mazzel zeg in die game. heel veel mensen zien hem gewoon niet of zijn net op iemand anders aan het schieten terwijl hij toevallig langs komt. desalniettemin een goeie prestatie :p

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
[...]

Ik meen mij te herinneren dat één Javelin ook voldoende was voor een AC-130. Die had geen last van de flares omdat hij van boven komt o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-06 08:33
Tjoekie schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 18:50:
[...]

Ik meen mij te herinneren dat één Javelin ook voldoende was voor een AC-130. Die had geen last van de flares omdat hij van boven komt o.i.d.
Nope, javelin lockt niet op een ac-130.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 25-05 11:39
Bah, er lijkt weer een nieuwe 'glitch' / exploit te zijn ontdekt... Mensen die hun internet dicht trekken ofzo (weet niet hoe ze het doen) waardoor ze enorme lag hebben op mijn kant, maar (waarschijnlijk) nergens last van aan hun kant. Net 3 van die idioten in een team tegen gekomen. Allemaal met akimbo 1887. Raken kun je ze niet omdat ze van plek naar plek warpen, serieus warpen, waardoor ze letterlijk op Wasteland van de ene kant van de map naar de andere kant kunnen rennen en je dan neer kunnen halen... Dan kijk je de killcam en lopen ze gewoon zig zaggend naar me toe, nergens last van... :(

Je kunt ze gewoon echt niet raken of je moet al puur geluk hebben, je kunt niet voorspellen waar ze heen gaan omdat ze letterlijk gewoon om de halve seconde 5 meter verspringen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:21

MeNTaL_TO

The future is not set

bongholio schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 19:30:
[...]

Nope, javelin lockt niet op een ac-130.
Wat is het voordeel van een javelin boven een stinger dan?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

superwashandje schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 18:05:
[...]

Hij heeft ook wel best wel vaak mazzel zeg in die game. heel veel mensen zien hem gewoon niet of zijn net op iemand anders aan het schieten terwijl hij toevallig langs komt. desalniettemin een goeie prestatie :p
Idd, hij is best goed, maar z'n tegenstanders zijn wel echt verschrikkelijk slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben prestige 1 lvl 70. Ik vind het heerlijk om tegen prestige 9 of 10 spelers te spelen en ze billenkoek te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 22:37
Sommige kills vind ik best knap gedaan hoor, maar over het algemeen heeft hij gewoon geluk gehad. Bijna niemand schiet op 'm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-06 17:03
MeNTaL_TO schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 20:20:
[...]

Je kan ermee bombarderen, verder eigenlijk niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superwashandje schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 18:05:
[...]

Ik vind toch wel dat ie buitengewoon goed participeert en aanvoelt waar de tegenstander vandaan komt. Ook is z'n timing wat betreft reloads uitmuntend.

Ik heb meerdere filmpjes van 'm zitten bekijken, en een 60 killstreak mazzel noemen, daar doe je 'm iets te kort mee.

Dit is overigens de stijl die ik veruit het tofst vindt om te zien, en om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeNTaL_TO schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 20:20:
[...]

Een stinger locked alleen op spul wat in de lucht hangt. Met een javelin kun je bijvoorbeeld ook dingen op de grond bestoken, zoals vlaggen in Domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Joarie schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 17:02:
[...]Kan iemand dit opzoeken op Youtube (Mythbusters) of gewoon even met 2 man uitproberen in een private game? :)
Nou, net een potje gehad waarbij ik de kans had om met SOH 2 stingers zeer vlot na elkaar af te vuren op een AC130...en helaas, het ding bleef vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-06 22:54
Op de PC zitten de DLC mappen nu ook bij de reguliere mappen kwam ik net achter. Speel ik ze ook eindelijk eens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-06 10:30

Def87

DefXtreme

NickThissen schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 19:44:
Bah, er lijkt weer een nieuwe 'glitch' / exploit te zijn ontdekt... Mensen die hun internet dicht trekken ofzo (weet niet hoe ze het doen) waardoor ze enorme lag hebben op mijn kant, maar (waarschijnlijk) nergens last van aan hun kant. Net 3 van die idioten in een team tegen gekomen. Allemaal met akimbo 1887. Raken kun je ze niet omdat ze van plek naar plek warpen, serieus warpen, waardoor ze letterlijk op Wasteland van de ene kant van de map naar de andere kant kunnen rennen en je dan neer kunnen halen... Dan kijk je de killcam en lopen ze gewoon zig zaggend naar me toe, nergens last van... :(

Je kunt ze gewoon echt niet raken of je moet al puur geluk hebben, je kunt niet voorspellen waar ze heen gaan omdat ze letterlijk gewoon om de halve seconde 5 meter verspringen.
Dat doen ze toch via een lagswitch? Heb het een paar keer meegemaakt in Halo3 destijds.

XBL/PSN Gamertag : DefXtreme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-06 16:15

JoSchaap

Had a life, got a modem..

kreeg t spel bij mn hd5830 en t loopt erg mooi nu :)

was wel even zweten om door de favilla's te komen op expert :)
vooral als je een onlogisch respawnpoint krijgt toegewezen tussen 6+ tegenstanders in _O-

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:43
superbassie schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 01:42:
Op de PC zitten de DLC mappen nu ook bij de reguliere mappen kwam ik net achter. Speel ik ze ook eindelijk eens. :P
Kwam er gisteravond inderdaad ook achter, is toch lastig om een map te spelen die je niet kent.

Ik heb één avond de stimulus-maps gespeeld, en toen had ik genoeg van het capture-the-flag, headquarters etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 13:17

shades

huh ?

@bram1984: Dat filmpje is goed man.. Zo loop ik ook wel eens rond maar dan ik het meer een deathstreak van 60 :+ ik zie ook niet zo veel 8)7 Moet ook meer van het wat rustigere werk hebben anders zie ik niets
superbassie schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 01:42:
Oke..Dat is goed nieuws.. wordt simpel van de stim met allerlei spelmodi door elkaar.. Te vaak S&D en demo. Heb ik persoonlijk een hekel aan. Vooral s&d is niet mij ding..
Blik1984 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 08:02:
[...]

Kwam er gisteravond inderdaad ook achter, is toch lastig om een map te spelen die je niet kent.

Ik heb één avond de stimulus-maps gespeeld, en toen had ik genoeg van het capture-the-flag, headquarters etc.
Gaat nogal maar die salvage map is echt niet leuk icm demolition, ctf en s&d. In gewoon tdm, sabot en domination is die nog wel oke..

Wat als je het stimpack niet hebt ??
Wordt je dan uit de lobby geflikkerd ??
Of krijg je ze dan gewoon ??

[ Voor 55% gewijzigd door shades op 03-06-2010 08:20 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
Maps eindelijk in de normale rotation! Vandaag maar gelijk eens even kijken. Heeft wel erg lang geduurd voor de PC moet ik zeggen.

Zit nog niet zolang in mijn prestige 3 (lvl 22?) en bij elke prestige ontdek ik wel een wapen opnieuw.
Speelde gister met SCAR-H, en wow! 5 potjes FFA achter elkaar gespeeld en 5 keer choppergunner. Wat ging dat heerlijk. Heb nu ook kill 250 with chopper gunner title :)

Steeds scores van 30-4 en 30-7, waarom gaat het niet altijd zo lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

Heb je mijn SCAR-H gejat of zo, want gister ging het voor geen ene meter bij mij :)

gister weer potje sabotage, ging echt voor geen meter dus 15 min bezig met beide teams kwam maar niks uit..
denk oke nu ga even campen om toch me (eerste van het potje) killstreak te halen, en ja hoor predator, harrier pawlov en 1 min later gewonne, zo zie je toch weer hoe veel 1 killstreak(predator) kan uitmaken..

en wordt soms wel gek van die gehackte servers op groundwar, het is namelijk altijd een verassing wat het nu weer gaat worden, gister ineens HC TMD met 18 personen op wastland..

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel net FFA, krijg ik ineens Storm en Overgrown?! Volgens mij zit de DLC nu in de normale modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Is niet waar, ik gebruik ook SoH en het werkt niet. Tenzij er iemand tussen het laden door ook een stinger afvuurt, al is dat ook geen garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

reemprive schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:15:
Ik speel net FFA, krijg ik ineens Storm en Overgrown?! Volgens mij zit de DLC nu in de normale modus.
Als je de posts boven je even leest is het niet meer volgens jou :)

en dubbel post is ook niet heel handig he ;)

maar mooi dat DLC nu eindelijk er tussen zit, komt wel goed uit voor de LAN-party dit weekend (vanavond beginnen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 11:40
reemprive schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:15:
no shit sherlock... dat is ook pas 10x gepost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit:
I'm an idiot.

[ Voor 90% gewijzigd door codex op 03-06-2010 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-06 20:34
reemprive schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:22:
[...]

Is niet waar, ik gebruik ook SoH en het werkt niet. Tenzij er iemand tussen het laden door ook een stinger afvuurt, al is dat ook geen garantie.
Ik haal zeer vaak als enige uit mijn team harriers en andere airsupport neer.. Vaak al met 1 stinger.. Mijn tactiek? Ik lock op de AC130, volg de baan waarin hij vliegt een paar seconden, dan richt ik opzij, waar hij waarschijnlijk langs zal komen, en boom!

Tijdelijk is dat een +800!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

:? als of dat uit maakt, zodra je schiet worden er flares gedropt (niet door harriers..) en schiet je stinger/javelin een hele andere kant op, zelfs als je met een AT4 schiet zonder te locken worden er flares gedropt en schiet je kogel een andere kant op..
chopper kan nog wel als die heel laag hangt, en ongeveer boven je want dan kan je kogel niet meer afbuigen..

dus sorry maar ik geloof niet dat dat echt werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb zelf dat fabeltje van SoH ook maar even uitgeprobeerd en je hebt gewoon nog steeds 3 missiles nodig voor een AC-130. Iedereen die anders beweert praat gewoon een hoop bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik geloof er ook niets van. Een pavelow en chopper gunner kun je inderdaad met 1 kogel (stinger dan, AT4 is niet genoeg voor een pavelow) uit de lucht halen als je er recht onder staat en ze niet te hoog vliegen. Ze droppen dan nog steeds flares, en de raket wijkt wel uit, maar als je geluk hebt raakt hij toch nog omdat je al zo dichtbij staat. Maar een AC-130 moet je gewoon 2 keer missen voordat je hem uberhaupt kunt raken; hij moet toch eerst z'n 2 flares kwijt.

En het 'in de baan van de AC130 mikken' slaat ook nergens op. Je zegt zelf nog dat je hem eerst laat locken (moet ook wel anders kun je niet eens schieten), dus de raket gaat dan gewoon op het gelockte signaal af, en niet waar jij mikt. Als je al gelocked bent kun je nog best ver bewegen met je stick zonder de lock te verliezen, maar dat wil niet zeggen dat je ook echt die kant op schiet; de raket gaat gewoon recht op z'n doel af. Dan dropt de ac-130 zijn flares en is de raket z'n target kwijt (hij gaat op een van de flares af in principe) dus zal hij niet raken.

Sinds vandaag zijn de nieuwe maps voor de xbox er toch? Zijn ze al te downloaden?

[ Voor 34% gewijzigd door NickThissen op 03-06-2010 10:26 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nieuwe maps voor de xbox?
wtf, die andere zijn net uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol

ben nog niet wakker.
ze zijn bezig met geld maken daar, zit toch in de verkeerde business volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ze zouden vandaag (3 juni toch?) uitkomen, maar ik kan er nog niets over vinden. Voor de eerste map pack stond het een paar dagen vantevoren al groots op de xbox site maar nu wil hij die 'news reel' ofzo niet laden... Blijft gewoon grijs. Kan aan mijn internet liggen :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Laatst online: 10:25
Inderdaad. Maar ik denk dat ze rond het middaguur komen. Hopen dat deze keer alles vloeiend verloopt.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Ik ben klaar voor mappack 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Hulde voor het volgende fenomeen (in HC HQ):
Teamgenoten van een beschuldigde hacker die idd aangeven dat hij/zij hackt (doordat ze mee kunnen kijken op de cam als ze dood zijn en ze een HQ verdedigen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol

dan hoor ik vanzelf wel hoe ze zijn.
als het een succes word, zal ik het nog een 2e gedachte schenken, maar vond de 1e persoonlijk een flop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Joarie schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:16:
Teamgenoten van een beschuldigde hacker die idd aangeven dat hij/zij hackt (doordat ze mee kunnen kijken op de cam als ze dood zijn en ze een HQ verdedigen).
Gelukkig zijn de teamgenoten van hem het er ook niet mee eens dat hij het gebruikt. Wat is er zo leuk aan hacks te gebruiken? Glitches kan ik me nog wat bij voorstellen (is meestal ook wel wat moeilijker om voor elkaar te krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
Joarie schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:16:
leuk en aardig dat ze het met de tegenpartij eens zijn, maar wat bereik je ermee? het is niet zo dat de hacker kicked kan worden. of hij moet uitzichzelf weggaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
patrickos85 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:46:
[...]

leuk en aardig dat ze het met de tegenpartij eens zijn, maar wat bereik je ermee? het is niet zo dat de hacker kicked kan worden. of hij moet uitzichzelf weggaan...
Het neemt een stuk onzekerheid weg (aangezien je als tegenpartij niet direct kunt bewijzen dat iemand hackt, je hebt immers alleen sterke vermoedens). En iedereen heeft een hekel aan die host migrations, zeker degene die toch al niet geduld hebben om een game op de bedoelde wijze te spelen :P

Gisteren hadden we gelukkig een hacker die de eer aan zichzelf liet en de game daardoor verliet. En toen werd het potje opeens wel spannend en leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Anoniem: 330953 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:16:
[...]

lol

dan hoor ik vanzelf wel hoe ze zijn.
als het een succes word, zal ik het nog een 2e gedachte schenken, maar vond de 1e persoonlijk een flop
Die 2e heeft wel erg mooie maps _/-\o_

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xenomorphh schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:25:
[...]

Die 2e heeft wel erg mooie maps _/-\o_
Ah, je speelt ze dus al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-06 13:32
en hoeveel maps zijn het en wat voor soort maps als je toch bezig bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is ergens in dit topic een complete special gepost over de nieuwe maps, met commentaar van Bowling.

Kijk maar ff op YT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

wel eens van google gehoord? :D
zoek op resurgence pak gameplay en je vindt genoeg...

en wtf, gaat het nou nog steeds over hoe je een AC130 de lucht uit knalt? Mensen toch..
Ik denk persoonlijk dat als je erbij springt, een 360 maakt, CB gebruikt.. je met 1 stinger een pavelow, chopper gunner tegelijk eruit ramt..

lees alsjeblieft de vorige 718903479134 delen van dit forum dan komt dit soort onzin er ook niet op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
delaitinho schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:52:

en wtf, gaat het nou nog steeds over hoe je een AC130 de lucht uit knalt? Mensen toch..
Ik denk persoonlijk dat als je erbij springt, een 360 maakt, CB gebruikt.. je met 1 stinger een pavelow, chopper gunner tegelijk eruit ramt..

lees alsjeblieft de vorige 718903479134 delen van dit forum dan komt dit soort onzin er ook niet op te staan.
_/-\o_ echt? ik ga dit vanavond is proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

ik heb trouwens nog wel een idee voor alle ps3 gamers.
Wij (deboorr en delaitinho) doen bijna elk weekend wel een avondje dat we bij elkaar komen en een extra HD tv en ps3 meenemen. Doordat ik in een studentenhuis woon kan ik de ethernet kabel van me huisgenoot pakken om zo relax naast elkaar te gamen...

Misschien is het wel een keer tof om met klein groepje hier te komen om zo een avondje of weekend te chillen met een krat bier of voor de liefhebber een jointje erbij.
Zodoende hoef je niet thuis met je headsetje te zitten maar kun je als echte verslaafde aan het weekend beginnen.

idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-06 13:37
en misschien dat DangerClose of StoppingPower een verschil uit maakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
delaitinho schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:52:

Wat denk je, dat er in 22 delen niet iets 2 keer voorbij komt?
delaitinho schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:57:
ik heb trouwens nog wel een idee voor alle ps3 gamers.
Wij (deboorr en delaitinho) doen bijna elk weekend wel een avondje dat we bij elkaar komen en een extra HD tv en ps3 meenemen. Doordat ik in een studentenhuis woon kan ik de ethernet kabel van me huisgenoot pakken om zo relax naast elkaar te gamen...

Misschien is het wel een keer tof om met klein groepje hier te komen om zo een avondje of weekend te chillen met een krat bier of voor de liefhebber een jointje erbij.
Zodoende hoef je niet thuis met je headsetje te zitten maar kun je als echte verslaafde aan het weekend beginnen.

idee?
Nee dank je. Dat je dit echt overweegt zeg, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
bram1984 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:15:
[...]

[...]

zeker nog nooit gehoord van een LAN party ( echt raar dat mensen dat doen zeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een (echte) LAN party is toch iets anders dan met een stel vreemden in een stoffige studentenkamer gaan zitten gamen met bier en wiet, terwijl het kwik richting de 25 graden stijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

bram1984 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:15:
[...]

[...]

Jong, ga fietsen. De mensen die zich aangesproken voelen reageren wel. Snap best dat je met een lage k/d en het feit dat je niet begrijpt hoe je een Ac130 uit de lucht schiet niet geroepen voelt om te joinen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

bram1984 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:23:
Een (echte) LAN party is toch iets anders dan met een stel vreemden in een stoffige studentenkamer gaan zitten gamen met bier en wiet, terwijl het kwik richting de 25 graden stijgt. ;)
Denk je nou echt dat ik het voorstel als ik niet 17 connecties hier in huis kan gebruiken?
Daarbij heb ik wel inboedel genoeg om te begrijpen dat het voor sommige een risico is, maar nogmaals.. het was maar een idee om mezelf af te leiden van die boeken voor me neus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okay, nou ik hoop voor je dat er animo voor is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

bram1984 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:28:
Okay, nou ik hoop voor je dat er animo voor is. :)
ja, voel me altijd zo eenzaam..

oke, ontopic: wie gebruikt hier tactical layout voor zijn button configuratie? Aangezien ik het wel eens geprobeerd heb maar dan weer vaak in situatie terecht kom waarbij ik wil kniven en ineens op de grond lig te draaien als een retard.

[ Voor 37% gewijzigd door delaitinho op 03-06-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Laatst online: 10:25
Voor de echte mannen, informatie wat betreft het online komen van de maps: http://twitter.com/majornelson .

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:11
delaitinho schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:29:
[...]

oke, ontopic: wie gebruikt hier tactical layout voor zijn button configuratie? Aangezien ik het wel eens geprobeerd heb maar dan weer vaak in situatie terecht kom waarbij ik wil kniven en ineens op de grond lig te draaien als een retard.
Het is maar net wat je prettig vind denk. Ik ben vanuit andere shooters helemaal gewend aan dat B (rondje op PS) melee is en rechteranaloog bukken. Maar als je anders gewend ben dan doe je dat weer eerder denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

delaitinho schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:25:
[...]

Denk je nou echt dat ik het voorstel als ik niet 17 connecties hier in huis kan gebruiken?
Daarbij heb ik wel inboedel genoeg om te begrijpen dat het voor sommige een risico is, maar nogmaals.. het was maar een idee om mezelf af te leiden van die boeken voor me neus..
voel me wel geroepen,

vooral omdat het sowieso altijd gezellig is als ik met jullie game O+

bier en hasj word het voor mij..
misschien moet je ons een keer joinen bram, dan zie je hoe gezellig het is *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:48:
[...]

Er is ergens in dit topic een complete special gepost over de nieuwe maps, met commentaar van Bowling.

Kijk maar ff op YT.
ja maar ze kunnen zoveel zeggen op yt.
ik wil meningen van mensen die gespeeld hebben!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

delaitinho schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:29:
[...]

Tactical flipped FTW. 1337 dr0psh0tz jWz! 8)

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354042

die meningen zijn er nog niet, had verwacht dat het al wel live zou zijn maar we mogen nog steeds wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
Anoniem: 330953 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:46:
[...]

voel me wel geroepen,

vooral omdat het sowieso altijd gezellig is als ik met jullie game O+

bier en hasj word het voor mij..
misschien moet je ons een keer joinen bram, dan zie je hoe gezellig het is *O*
we moeten veel vaker spelen :P
en waar word het dan gehouden delaitinho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

chimera2 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:52:
[...]

we moeten veel vaker spelen :P
en waar word het dan gehouden delaitinho
Woon in Tilburg in een flat met 17 kamers, iedereen zijn eigen internet. Wat zou kunnen is dat we een wireless router aan 2 connecties hangen en daar iedereen op laten inloggen.

Kan de woonkamer vrij maken.. dan kunnen er zowiezo 6 playstations + tv kwijt.
Ykruis, jij, deboorr en ik zijn er al 4. Zouden eventueel rond uurtje of 1 ook wat biertjes in de stad kunnen gaan drinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Nu online
delaitinho schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:55:
[...]

Woon in Tilburg in een flat met 17 kamers, iedereen zijn eigen internet. Wat zou kunnen is dat we een wireless router aan 2 connecties hangen en daar iedereen op laten inloggen.

Kan de woonkamer vrij maken.. dan kunnen er zowiezo 6 playstations + tv kwijt.
Ykruis, jij, deboorr en ik zijn er al 4. Zouden eventueel rond uurtje of 1 ook wat biertjes in de stad kunnen gaan drinken.
en dan nog spelen :S dat gaat hem nie worden denk ik :P
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.