Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 19:17:
'KD naar 2.22 opgeschroefd (en dat is nagenoeg alleen TDM, geen zorgen) :)
Wat bedoel je met dat laatste :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ie geen TDM speelt, onder een potje Domination of HQ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:29
Mooi k*t! :X

Heb de mappack uit EU store gedownload, maar ben totaal vergeten dat mijn MW2 kopie uit Hong Kong komt!
Mappack uit de EU store gebruikt BLES code, ik heb een BLUS code op mijn MW2 blu ray!!
Iemand enig idee wat ik kan doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 20:19:
Dat ie geen TDM speelt, onder een potje Domination of HQ..
Dat ja :)

Er zijn nog wel 'ns lui die in Domination of HQ of iets dergelijks puur voor de kills gaan, wat natuurlijk niet geheel de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

BigF25 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 20:24:
Mooi k*t! :X

Heb de mappack uit EU store gedownload, maar ben totaal vergeten dat mijn MW2 kopie uit Hong Kong komt!
Mappack uit de EU store gebruikt BLES code, ik heb een BLUS code op mijn MW2 blu ray!!
Iemand enig idee wat ik kan doen :?
Aziatische PSN account aanmaken en daar weer geld opknallen en dan de juiste downloaden. Enigste manier. Maar ik zou de map packs dan maar niet kopen. Zonde van je geld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:29
Heb al een antwoord gevonden op de Activision support site..

'If you cannot see the maps in the game, this may be region related. The downloadable content from the Sony store is region locked. If you have a different language version of the game than the Sony store where you bought the Map Pack(s) from then you will not be able to play the new maps with that version of the game.

Often issues with the map pack(s) can be corrected by deleting them from the system and then redownloading and installing the content again. You can redownload anything that you purchased on PSN by going to your Download List under Transaction Management in the Playstation Network section of the XMB. Redownloading the maps from that list will not require you to pay again.

If you are trying to play in the Map Pack rotation please note that you will need all 3 packs. This rotation is for people who own all 3 packs and want to play games in map pack maps only. If you do not own all 3 packs you can still play in the other playlist categories. Please be aware that if a map from one of the packs you do not own comes up in the rotation you will be kicked from the game'

maar hier heb ik denk ik nog niks aan, aangezien ik mijn downloads dan weer via je EU store moet bekijken en dus weer een BLES code download.. :S

[ Voor 72% gewijzigd door BigF25 op 31-05-2010 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik heb ook altijd pech met dit spel zeg :-( Het gaat echt lekker vandaag, ik haal goeie scores (30-3 is geen uitzondering), ik capture heel veel punten, etc. Dus ik dacht om nog maar eens de nuke te proberen.

Paar potjes gedaan...

Potje 1: harrier haalt 0 kills.
Potje 2: harrier haalt 0 kills.
Potje 3: harrier haalt 1 kill, chopper gunner (op eigen kracht dus verder gehaald) gelijk neergehaald, 0 kills.
Potje 4: iemand zag me blijkbaar m'n hiding spot in gaan om harrier te gooien en gooit een semtex --> dood. Harrier haalt maar liefst 8 kills. AAAAAH!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 13:25
Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 21:47:
[...]

Hij zei dat ze eerst wel goed stonden, hoe is dat dan gebeurd als Spec Ops niet gesynced wordt met Steam?
idd, voor de herinstallatie stonden ze wel gelijk, nu dus niet meer xD. iemand die weet of daar een map oid voor is ? zoja, kun je deze dan veilig overschrijven zonder dat VAC begint te zeuren over gewijzigde bestanden enzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Saxsymbol schreef op maandag 31 mei 2010 @ 17:55:
[...]

Volgensmij maakt FMJ geen verschil op een riot shield. Alleen je voeten zijn kwetsbaar dus misschien raak je die dan (perongeluk). Een stun grenade heeft ook geen zin, maar een flash weer wel. Kleine dingen die je kunnen irriteren om een rioter te slopen:P
Mmm - vanavond nog maar eens proef op de som nemen dan...
Wat ik vaak doe: achteruit lopen, de shielder komt dan naar je toe en dan: claymore :+ 9 van de tien keer hebben ze daar geen erg in en dan boem >:)
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 20:45:
[...]

Dat ja :)

Er zijn nog wel 'ns lui die in Domination of HQ of iets dergelijks puur voor de kills gaan, wat natuurlijk niet geheel de bedoeling is.
Heel irritant ja - normaal ga je voor de XP en dan moet je wel iets anders doen ipv kills maken. Die knife/g18 runners weten dat en gaan lekker rondjes rennen naar alle "camp" punten in de map..
bazs2000 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 06:12:
Gehackte servers zijn niet altijd slecht maar er zijn jammer genoeg zoveel mensen die er niet mee kunnen omgaan waardoor je dan weer vernaggelde stats kan hebben tijdens het spelen.
Nee zeker niet - alleen ik baal wel dat een vriend van mij in slechts 1 game spontaan op prestige 6 zit (hij had nog niets aan prestige) en ik nog zit te ploeteren op leveltje 2 want het wil niet opschieten :'( Ik wil ook meer custom slots hebben....

Best wel fijn dat je een bericht niet kan verwijderen als je per ongeluk op het verkeerde knopje hebt geklikt |:(

[ Voor 72% gewijzigd door shades op 01-06-2010 08:32 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

[..]

[ Voor 98% gewijzigd door shades op 01-06-2010 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tering ik ging gisteren vrolijk verder waar ik zondag gebleven was: 5-10, 7-7 (met heel veel moeite). Uiteindelijk kreeg ik gelukkig de stijgende lijn weer te pakken met 24-3 op Salvage.

Ik heb inmiddels een Danger Close klasse aangemaakt, voor het geval dat. SCAR met een tube, en een RPG als secondary. Aangezien ik veel tubers tegenkom de laatste tijd.

Het is trouwens lekker om een RPG de grote bunker op Afghan in te schieten, en daarmee een triple of quad kill te halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

Noobtube 4life :)

oke dat ook weer niet, maar gister met de vriendengroep even afgesproken om een potje te tuben met ze alle..
vonden de tegenstanders niet zo leuk, ook dik gewonne btw.. niet trots op maar toch, het zegt weer hoe makkelijk het is met domination.. maar 1 dude van de tegen partij vond het helemaal geweldig en ging ons de heletijd volgen en proberen bij ons in de party te komen.
vond het wel grappig eerst maar uiteindelijk werd het echt stalken gewoon, wel grappig als hij dan weer in de tegenpartij kwam en weer het moest vergelden (zonder tuben uiteraard, want dat ga je niet 10 potjes achter elkaar doen natuurlijk :) )

Btw gister 2 potje gehad dat Groundwar, Free-for-all werd op rust..
eerste potje was nog wel normaal (200 XP per kill.) maar het tweede potje werd het 5000 XP, wel stukken beter als 12344523435 XP maar als nog wel zeer vervelend...

[ Voor 21% gewijzigd door CorVus op 01-06-2010 09:50 ]

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

zit ffa niet standaard in ground war en mosh pit dan? ze komen toch regelmatig langs dus dacht dat dat working as intended was.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:17
Nee Groundwar is Domination of Team Deathmatch, origineel dan. Heb trouwens nog nooit FFA Groundwar gedaan, lijkt me heel erg chaotisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Nope, FFA Groundwar is een modded lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zazra
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06 09:00
Misschien nog een tipje voor riot shields:
Even te wachten tot ze dicht genoeg bij je zijn om een bash te doen, maar vlak voor ze het doen, KNIFE! en dan zijn ze ook toot, niks geen kogels of semtex voor nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
m-webbie schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:24:
Misschien nog een tipje voor riot shields:
Even te wachten tot ze dicht genoeg bij je zijn om een bash te doen, maar vlak voor ze het doen, KNIFE! en dan zijn ze ook toot, niks geen kogels of semtex voor nodig
Ik loop er altijd gewoon omheen en knife ze dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

Was ook flink chaotisch inderdaad, het enige wat je eigenlijk kon doen was LMG pakken en je muisknop inhouden zodra je spawnd, had je weer 3 kills omdat er nog 3 mensen in je spawnde en dan was je meteen weer dood..
maar toch kregen mensen het voor elkaar om AC-130 te krijgen en dergelijk, en dat was gewoon echt prijs schieten voor diegene :), ik helaas niet..

wat betreft Riot Shield, probeer ik altijd eerst een beetje op de voetjes te schieten en mocht dat niet lukken ligt het er aan hoe dichtbij die is of het semtex/granaat/c4/claymore of flash/stun..
Er staat trouwens wel een bij die "Intel" bij het laden dat kogels kunnen afketsen en iemand kan afmaken, maar ik heb dit nog nooit mee gemaakt, iemand anders wel?
trouwens met claymore moet je wel oppassen dat die niet te dicht bij je zelf staat als die af gaat door het schild, want ik heb dan wel gehad dat de explosie "deflected" (ofzo) tegen mij of bij HC HQ op zijn eigen teammate (dubbel kill, door alleen maar te lopen :) )

[ Voor 46% gewijzigd door CorVus op 01-06-2010 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:17
chimera2 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:27:
[...]

Ik loop er altijd gewoon omheen en knife ze dan
Niet iedereen is zo assertief ermee :P
Ik kom regelmatig situaties tegen waarbij ik gewoon secondenlang een stand-off heb met iemand die gewoon niet weet wat ie met een riotshield+blastshield aan moet. :9

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Laatst online: 11:17
Als de riot shield wat verder weg is probeer ik er altijd langs te schieten, vaak steekt er net een millimeter van zijn lichaam uit of zo, of die voeten inderdaad. Dichterbij probeer ik er omheen te lopen, wat vaak wel lukt omdat ze je kwijtraken als je rondjes om ze heen gaat lopen :P

Had een keer geen grenades meer, en die gast zat heel sneaky in een hoekje, waardoor ik er niet langs kon kniven. Toen ging ik gewoon in het hoekje er tegenover zitten wachten totdat hij bewoog en ik hem langs zijn shield kon raken. Duurde zo'n 10-15 seconden, en ik had hem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Tower410 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:05:
Had een keer geen grenades meer, en die gast zat heel sneaky in een hoekje, waardoor ik er niet langs kon kniven. Toen ging ik gewoon in het hoekje er tegenover zitten wachten totdat hij bewoog en ik hem langs zijn shield kon raken. Duurde zo'n 10-15 seconden, en ik had hem :+
Haha Deja Vú! Ik heb precies hetzelfde een keer gedaan! Geeft trouwens wel een lekker gevoel. (pwnz0rd)

Gister weer even gespeeld sinds een weekje, gelijk de SPAS-12 weer opgepakt. Kwam er na een paar potjes FFA achter dat dat ding echt bijna net zo erg is als de models in het begin. Maargoed ik maal er niet om en het speelt lekker weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

Sinds deze week hebben we Teamtactical 'gevonden'. Wat een totaal andere gameplay geeft dat. Veel meer tactisch, geen cheaters (het zijn vooral andere clans waar je tegen speelt) en mooie spannende duels en kans op revanche :).

Ik ben meteen aan het denken geslagen over mijn classes en kwam tot dit. Op of aanmerkingen zijn welkom.

TDM
UMP + Red Dot
USP + Tactical Knive

Perk 1: Sleight of Hand
Perk 2: Stopping Power
Perk 3: Commando

Equipment: Frag
Special Grenade: Flash

HQ
UMP + Red Dot
USP + Tactical Knive

Perk 1: Marathon
Perk 2: Lightweight Pro

Domination
AK47 + GL
Thumper

Perk 1: Sleight of Hand
Perk 2: Danger Close
Perk 3: Ninja Pro

Demolition
UMP + Red Dot
USP + Tactical Knive

Perk 2: Hardline

Equipment: Tactical insert
Special Grenade: Smoke

S&D
UMP + Silencer
USP + Tactical Knive

Perk 2: Cold Blooded Pro
Perk 3: Ninja Pro

Equipment: Claymore
Special Grenade: Smoke

En dan natuurlijk nog de Anti Aircraft Class. Ik speel echt nooit met GL en kan me er soms aan irriteren als er teveel rondlopen. Maar goed, doel heiligt de middelen zeker bij Teamtactical. Daar gaat het echt maar om 1 ding. Winnen van de pot. Zeker omdat je met je clan tegen andere clan speelt. 'Jammer' alleen dat we vaak met meer dan 4 mensen zijn..

Volgens mij zit ik hier wel goed mee. Alleen even gaan oefenen met AK47.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Bij team tactical zou ik toch overwegen om Ninja Pro op de meeste te gebruiken of SitRep Pro. Commando has to go :+

Voor HQ zou ik een shotgun secondary kiezen, AA-12 om alles om te blazen :P

Bij S&D zou ik Marathon inruilen voor OMA of SoH, en Cold blooded vervangen met Stopping power.
UAV's kan je neerhalen of als je OMA gebruikt switch naar je Coldblooded class. Marathon alleen als je wilt rushen. Ook roepen mensen soms UAV meteen in het begin van de ronde in en kan je nog terug switchen naar je coldblooded class.

Waarom kies je trouwens voor hardline bij demolition?

edit; Wat is er mis met de iron sights op de UMP? Silencer heeft meer voordeel vind ik..

[ Voor 7% gewijzigd door Laidback Luc op 01-06-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben nog meer mensen er last van dat je na een potje ineens uit de lobby schiet, met een melding die snel voorbij komt? Niet de normale host migration oid maar zelfs als je zelf host ineens na een game eruit. PC, welteverstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ReFresh F5 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:54:
Bij team tactical zou ik toch overwegen om Ninja Pro op de meeste te gebruiken of SitRep Pro. Commando has to go :+

Voor HQ zou ik een shotgun secondary kiezen, AA-12 om alles om te blazen :P

Bij S&D zou ik Marathon inruilen voor OMA of SoH, en Cold blooded vervangen met Stopping power.
UAV's kan je neerhalen of als je OMA gebruikt switch naar je Coldblooded class. Marathon alleen als je wilt rushen. Ook roepen mensen soms UAV meteen in het begin van de ronde in en kan je nog terug switchen naar je coldblooded class.

Waarom kies je trouwens voor hardline bij demolition?

edit; Wat is er mis met de iron sights op de UMP? Silencer heeft meer voordeel vind ik..
Alle frags ook omruilen voor semtex.

Daarnaast vind ik de UMP persoonlijk veel teveel recoil geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
reemprive schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:22:
Hebben nog meer mensen er last van dat je na een potje ineens uit de lobby schiet, met een melding die snel voorbij komt? Niet de normale host migration oid maar zelfs als je zelf host ineens na een game eruit. PC, welteverstaan.
Yep...dat is nu al iets van 1 1/2 week business as usual

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

bram1984 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:43:
[...]

Alle frags ook omruilen voor semtex.

Daarnaast vind ik de UMP persoonlijk veel teveel recoil geven.
Veel recoil? Je speelt alleen met de ACR?

UMP heeft weinig recoil, UMP heeft 3-4 kogels nodig om iemand om te leggen, op lange afstand 2/3 bursts = dood. Valt reuze mee. MP5 vind ik daarintegen meer recoil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel eigenlijk uitsluitend met de SCAR en de ACR ja. Vind ik beide een stuk prettiger. Vooral de SCAR, die heeft een uitstekende iron sight, waardoor ik die nu veel met FMJ gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAR-21 Silenced is the way to go :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga binnenkort even met de TAR inclusief holo en FMJ kloten. Schijnt ook lekker te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Haha, mooie reacties.

Allereerst nothing beats the UMP. Zoals gezegd, sterk wapen ook voor veraf. Snelle draw en nauwkeurig.
Red dot omdat ik alle andere niet nodig hebben. Silenced kost me te veel power.

OMA is nog wel een goede inderdaad. Wellicht daar eens over brainstormen. Bij S&D kan dat inderdaad verdomde handig zijn!

Commando heb ik gewoon nodig om demolition vanwege het feit dat 1 op de 3 kills bij mij een knive kill is (op een lagvrije server!). Ik scoor daar gewoon erg goed mee!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:07
Zonet een schitterend potje gehad. Demolition op crash. Ik zit bij A in dat gebouw op de trap. Met m'n zware shotgun... Komen ze een voor een naar boven. Hup 7 kills alleen hierdoor - > harrier. Nog wat kills gemaakt AC130. Ook flink wat kills mee gemaakt. Vervolgens had ik nog een care package over. En wat bleek daar in te zitten? Juist ja, een chopper gunner....

Geniaal potje dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me nog altijd persoonlijk. Ik speel beter met andere wapens, prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu kan ik ook weer niet spelen, vanwege dat connecting to IWnet. Hoe komt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds dubbele XP .. blijft dat zo ? De nieuwe mappen komen overmorgen namelijk al ( XBOX ) en dan is de traditie dat er ook dubbel XP is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vind de UMP ook niet zo fijn. Op de PC is hij wel fijn ja omdat de recoil daar onder bedwang te houden is, maar op de xbox kan ik er niets mee zodra de vijand meer dan 50 meter ofzo weg is.

Een silenced TAR is inderdaad wel heel fijn! Tijd geleden veel mee gespeeld, totdat het niet meer ging (kapot gespeeld denk ik :p) maar nu gaat het weer erg lekker. ACR is ook lekker maar daar heb je gewoon stopping power nodig. De Scar vind ik een tijdje geleden ook erg goed maar nu valt hij tegen. Hij is wel accuraat maar het mikken gaat me niet zo goed af. Het lijkt wel alsof de auto-aim me net naast de vijand zet, waardoor ik probeer bij te sturen en dan weer helemaal ernaast zit. Heb heel vaak dat ik een vijand zie: door de sights kijken, richten, schieten, en dan een heel magazijn net een halve meter naast de vijand leeg te laten.. :/

EDIT
ik dacht de de mappen pas 3 juni kwamen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:13:
TAR-21 Silenced is the way to go :)
QFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:26:
Ik heb nog steeds dubbele XP .. blijft dat zo ? De nieuwe mappen komen overmorgen namelijk al ( XBOX ) en dan is de traditie dat er ook dubbel XP is .
Dan al?
nog een maandje wachten voor de ps3 dus:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
NickThissen schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:27:
Een silenced TAR is inderdaad wel heel fijn! Tijd geleden veel mee gespeeld, totdat het niet meer ging (kapot gespeeld denk ik :p) maar nu gaat het weer erg lekker.
Heb vaak dat als ik een hele tijd met hetzelfde wapen speelt het eerst super gaat, maar daarna steeds minder.
Had ik ook met de TAR silenced, was altijd m'n favoriete wapen. Als ik na verloop van tijd weer eens terug ga naar de TAR gaat het weer lekker. :P

Mja, nu speel ik veel met de AK silenced. Het is ff wennen maar het speelt wel erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:27:
Ik vind de UMP ook niet zo fijn. Op de PC is hij wel fijn ja omdat de recoil daar onder bedwang te houden is, maar op de xbox kan ik er niets mee zodra de vijand meer dan 50 meter ofzo weg is.

Een silenced TAR is inderdaad wel heel fijn! Tijd geleden veel mee gespeeld, totdat het niet meer ging (kapot gespeeld denk ik :p) maar nu gaat het weer erg lekker. ACR is ook lekker maar daar heb je gewoon stopping power nodig. De Scar vind ik een tijdje geleden ook erg goed maar nu valt hij tegen. Hij is wel accuraat maar het mikken gaat me niet zo goed af. Het lijkt wel alsof de auto-aim me net naast de vijand zet, waardoor ik probeer bij te sturen en dan weer helemaal ernaast zit. Heb heel vaak dat ik een vijand zie: door de sights kijken, richten, schieten, en dan een heel magazijn net een halve meter naast de vijand leeg te laten.. :/

EDIT
ik dacht de de mappen pas 3 juni kwamen?
http://www.bannco.com/ind...=article&id=105&Itemid=53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
AK silenced deed ik ook toen ik hem net had, maar dan wel met RDS (bling) anders ging het voor geen meter.

Het gaat bij mij over het algemeen wel beter als ik silenced speel, omdat ik dan gedwongen wat rustiger speel en meer afwacht. Maar het is ook frustrerender als je dan dood gaat door in een claymore te lopen of in een random grenade launcher ofzo, juist omdat je lekker sneaky speelt... De AK en TAR vind ik de enige wapens die silenced lekker spelen (en eerder ook de Scar maar zoals ik al zei nu niet meer). M4A1, famas en ACR zijn gewoon te zwak, M16 heb je bijna nooit meer in 1 burst iemand dood, en de rest heeft gewoon teveel recoil.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

superbassie schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:38:
[...]
Heb vaak dat als ik een hele tijd met hetzelfde wapen speelt het eerst super gaat, maar daarna steeds minder.
Precies hetzelfde gehad, vond ik erg irritant. Speel meestal FFA met TAR-21 en ineens ging het gewoon echt bagger. Overgestapt naar de ACR en toen won ik ineens alles weer :)

Ben nu bezig met de FAL FMJ challenge, die is toch verrekte moeilijk in tegenstelling tot die van de AK-47 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Mystikal schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:17:
Haha, mooie reacties.

Allereerst nothing beats the UMP. Zoals gezegd, sterk wapen ook voor veraf. Snelle draw en nauwkeurig.
Red dot omdat ik alle andere niet nodig hebben. Silenced kost me te veel power.

OMA is nog wel een goede inderdaad. Wellicht daar eens over brainstormen. Bij S&D kan dat inderdaad verdomde handig zijn!

Commando heb ik gewoon nodig om demolition vanwege het feit dat 1 op de 3 kills bij mij een knive kill is (op een lagvrije server!). Ik scoor daar gewoon erg goed mee!
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/34092691

Zie mijn post, handig voor s&d.

Silencer op de UMP kost vrijwel geen power, net zoals bij de TAR. En je wordt niet gezien op de radar.

btw, exelb, ik wel quickscopen vanavond, had je eerdere post gemist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

ik zou ook een ninja pro klasse aanmaken, er gaat niets boven geruisloos door de maps heen te slalommen en links en rechts mensen verrassen met je knife of .44 :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
amahusu schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:09:
ik zou ook een ninja pro klasse aanmaken, er gaat niets boven geruisloos door de maps heen te slalommen en links en rechts mensen verrassen met je knife of .44 :)
Vreselijk. Ik weet dat het erin zit, maar ga dan God Of War spelen ofzo, als je met een mesje rond wilt lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:58

superwashandje

grofheid alom

mwoah, op zich heb ik er nog niet zoveel problemen mee als mensen met een mes rondrennen. meestal zie ik ze wel op tijd om ze dan nog neer te halen. waar ik wel een hekel aan heb is als ze die stomme commando perk gebruiken.
mensen die op 300meter afstand normaal nog neer te halen zijn teleporten dan gewoon met een mes in je oog ofzo. echt belachelijk

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies, ik zie de lol er ook niet van in. In hardcore TDM zie je ze dan nagenoeg niet, maar daar ligt iedereen weer te kamperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

Ik geef toe het is af en toe wel heel erg makkelijk om iemand af te maken met je mesje, maar je neemt wel risco's door constant tussen de vijanden door te lopen, als je een beetje oplet kan zo iemand maar 1 hoog uit 2 (met tactical knive en 2 ventjes dichtbij elkaar) kills halen..
en zoals het hele MW2 topic al door..
ik heb van alles wel wat:
-Run Class
-AR Class
-Anti air Class
-Sniper Class
-Noobtube Class
-HC AR Class
-Riot Class (zowel HC als non-HC.)

dus wat ik ook tegen kom, ik vind er wel wat op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:13

Fuelke

Forza Ferrari

Ik ben bezig aan de MP5K Challenge, ik heb alles al, moet enkel nog 7 penetration kills met FMJ hebben. Maar dat gaat zo traag vooruit dat ik kills met hopen maak met het wapen, en er zo aan gewend ben dat ik er graag mee blijf rondlopen. Enkel op de open maps zoals Derail & Wasteland ben je er amper wat mee. Heb er al 1300+ kills mee nu (verspreid over 3 prestiges)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Fuelke schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:26:
Ik ben bezig aan de MP5K Challenge, ik heb alles al, moet enkel nog 7 penetration kills met FMJ hebben. Maar dat gaat zo traag vooruit dat ik kills met hopen maak met het wapen, en er zo aan gewend ben dat ik er graag mee blijf rondlopen. Enkel op de open maps zoals Derail & Wasteland ben je er amper wat mee. Heb er al 1300+ kills mee nu (verspreid over 3 prestiges)
In Derail kan je wel spawn campen met een silenced SMG :9 Wasteland skip ik sowieso altijd.. Thermalsnipers en noobtubers, voor de rest niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:27
bram1984 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:26:
[...]

Vreselijk. Ik weet dat het erin zit, maar ga dan God Of War spelen ofzo, als je met een mesje rond wilt lopen.
Trieste reactie, hoe denk je dat mensen met knifes denken over mensen die continu op dezelfde camper plekjes zitten? Ga dan Splinter Cell spelen ofzo? Nuff said.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:50
Dark Master schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:47:
[...]

Trieste reactie, hoe denk je dat mensen met knifes denken over mensen die continu op dezelfde camper plekjes zitten? Ga dan Splinter Cell spelen ofzo? Nuff said.
hahahaha zeker waar wat je hier zegt. Maar goed blijft dat die knives wel overpowered zijn. Soms rent er 1 op je af schiet je wat kogels in ze flikker is hij niet dood, maar zijn ene knife hitje wel. Oftewel: een knife-hitje heeft meer kracht dan 3/4/5 kogels in iemands lichaam. In CS was dat beter geregeld. Wel knifes maar geen 100% kill. (EDIT nav Corvus: 100% kan wel, maar dan alleen in het hoofd).

Maar goed, ik heb het al geaccepteerd als part of the game en anticipeer erop. Maar ik ben alsnog voor 2x raken. zou een hoop irritatie wegnemen en realisme toevoegen!

[ Voor 9% gewijzigd door KingKoning op 01-06-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Als je goed leest, dan zeg ik ook het volgende: ik weet dat het erin zit. Moet ik dat anders toelichten voor je?

Okay: ik weet dat het erin zit, dus ik accepteer het.

Ik zeg dat ik niet van de speelstijl houdt, aangezien het een shooter is, en geen slasher. Snap je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
[...]

Hier ben ik het niet echt mee eens... Als een dolle met je mes door de map heen sprinten heeft niets maar dan ook echt NIETS met first person shooters te maken. Totaal niet realtistisch, en schieten doe je al helemaal niet... Campen daar en tegen is gewoon realistisch en gebeurt in elke FPS, ook al kan het net zo irritant zijn.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ik zie het meer als een fout bij de ontwikkelaars dan de community. Het zit erin dus wordt het gebruikt. Als je er kills mee maakt. waarom dan niet. Ze hadden het er gewoon in het kader van realisme nooit op deze manier in moeten zetten.

Ik vind melee wel een leuk onderdeel in shooters maar niet als er meer power in een mes zit dan in een gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

KingKoning schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:56:
[...]

hahahaha zeker waar wat je hier zegt. Maar goed blijft dat die knives wel overpowered zijn. Soms rent er 1 op je af schiet je wat kogels in ze flikker is hij niet dood, maar zijn ene knife hitje wel. Oftewel: een knife-hitje heeft meer kracht dan 3/4/5 kogels in iemands lichaam. In CS was dat beter geregeld. Wel knifes maar geen 100% kill.

Maar goed, ik heb het al geaccepteerd als part of the game en anticipeer erop.
ben ik het eigenlijk zeer mee eens nu het zo zegt, en nog even een toelichting:
wel 100% maar dan moest je hem in ze rug of hoofd knife (wat bijna onmogelijk was/is, maar wat wel de nodige _/-\o_ met zich meebracht als het wel lukte, vooral dat op het hoofd :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:27
bram1984 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:56:
[...]

Als je goed leest, dan zeg ik ook het volgende: ik weet dat het erin zit. Moet ik dat anders toelichten voor je?

Okay: ik weet dat het erin zit, dus ik accepteer het.

Ik zeg dat ik niet van de speelstijl houdt, aangezien het een shooter is, en geen slasher. Snap je?
Als ik goed lees, moet ik dus daadwerkelijk god of war gaan spelen? Daar doelde ik op met een trieste reactie.

Mesjes zijn inderdaad overpowered, er moet gewoon voor worden gezorgd, net als met een shield dat je 2 hits nodig hebt. Wel mag de knife speed dan worden opgevoerd. Dus een normale knife moet net zo snel zijn als tactical knife?

Ik gebruik een mesje wel graag met een handgun. Het is niet alleen maar knifen bij mij, knife is gewoon een gemak als iemand dichtbij is. De commando perk gebruik ik niet, ik vind ninja daarintegen veel fijner.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:58:
[...]

Hier ben ik het niet echt mee eens... Als een dolle met je mes door de map heen sprinten heeft niets maar dan ook echt NIETS met first person shooters te maken. Totaal niet realtistisch, en schieten doe je al helemaal niet... Campen daar en tegen is gewoon realistisch en gebeurt in elke FPS, ook al kan het net zo irritant zijn.
Het gaat er niet om dat het niet realistisch is. Als ik daarvan een lijst van moet samenstellen ben ik namelijk morgen nog bezig.

Ik begrijp gewoon niet wat er leuk aan is. MW2 is een shooter met fantastische wapenmodels. Dan zijn er dus mensen die een classje om een aardappelmesje heen bouwen (nogmaals: het zit erin, ik weet het, het is hun goed recht), en als een bezetene door een map gaan rennen om af en toe een kutprikje uit te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dark Master schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:10:
[...]

Als ik goed lees, moet ik dus daadwerkelijk god of war gaan spelen? Daar doelde ik op met een trieste reactie.

Mesjes zijn inderdaad overpowered, er moet gewoon voor worden gezorgd, net als met een shield dat je 2 hits nodig hebt. Wel mag de knife speed dan worden opgevoerd. Dus een normale knife moet net zo snel zijn als tactical knife?

Ik gebruik een mesje wel graag met een handgun. Het is niet alleen maar knifen bij mij, knife is gewoon een gemak als iemand dichtbij is. De commando perk gebruik ik niet, ik vind ninja daarintegen veel fijner.
Als je die speelstijl echt zo fantastisch vindt (niet jij in het bijzonder, maar gewoon mensen die alleen maar met een tactical knife rondrennen), dan zou ik je inderdaad GoW aan willen raden ja, want dan ben je misschien een game aan het spelen terwijl er andere games veel leuker voor je zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

bram1984 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:16:
[...]

Als je die speelstijl echt zo fantastisch vindt (niet jij in het bijzonder, maar gewoon mensen die alleen maar met een tactical knife rondrennen), dan zou ik je inderdaad GoW aan willen raden ja, want dan ben je misschien een game aan het spelen terwijl er andere games veel leuker voor je zijn. :)
Nou, ik gebruik nooit mijn mes in MW2, mijn button layout staat ook zo dat de rechter thumbstick omlaag duwen liggen is, voor dropshots en dat red mijn leven meer dan dat kut mesje. Ik heb trouwens wel GoW 3 en het is erg leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
[...]

Assassins creed -> diverse soorten messen, zwaarden, dolken en ander scherp materiaal :P

overigens: laatst gingen we op split-screen een beetje klooien. Zelf server ingesteld -> double health eens getest. Dan moet je dus wel 2x raken met knife. Alleen moet je dan ook weer 2x zoveel kogels raak schieten.....

2x raken voor knife kill zou gewoon de oplossing zijn voor een verminderde wereldwijde frustratie :9

[ Voor 4% gewijzigd door KingKoning op 01-06-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:24
bram1984 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:13:
[...]
Ik begrijp gewoon niet wat er leuk aan is. MW2 is een shooter met fantastische wapenmodels. Dan zijn er dus mensen die een classje om een aardappelmesje heen bouwen (nogmaals: het zit erin, ik weet het, het is hun goed recht), en als een bezetene door een map gaan rennen om af en toe een kutprikje uit te delen.
Dat rennen vind ik nog te overzien, als je alert genoeg bent (goed om je heen kijken) dan heb je tenminste nog een kans. Maar dat 5-10 meter transporteren en een mes in je nek krijgen is imo te belachelijk. Heb het vaak genoeg dat ik nog net zon knakker aan zie komen en normaal gesproken zou ie een kogel in zn kop hebben, maar opeens 'floep-transport' en weer een mes in je nek. :|
Ja dan ragequit ik wel eens. Kan ik niet tegen mn verlies? Misschien, maar dat en die godvergeten boosters kunnen me echt mateloos irriteren.

Maar dan nog, blij dat ik het op de console speel. Denk dat ik op de pc allang bloeddruk problemen had gekregen als zo al die cheat verhalen lees. Ben zelf niet het heiligste boontje, maar cheaten/glitchen etc in een multiplayer komop man dat doe je gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
[...]
eeuwig durende discussie over de knifeclasse...
Heren, de knife is geen bug maar een feature. Het feit dat dit onderdeel er vanaf het begin af aan er in zit en het nog niet met patches is aangepakt of aangepast getuigt ervan dat de makers van dit spel dit voor ogen hadden. De term "shooter" is slechts enkel een marketingtechnische term en helpt ons bij het indelen van spellen in gekaderde hokjes. Immers, als je de discussie consequent zou doortrekken dan moet je ook de riotshield, grenades en killstreak rewards ter discussie stellen.

Laten we deze discussie voor eens en altijd afsluiten met de volgende quote:
Al warpt de knifer nog zo snel, een floeptjoep met dangerclose achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Wat een geouwehoer over de Tactical Knive.

Het is altijd nog moeilijker om iemand met een tac knive om zeep te helpen dan met een:
-GL
-G18 Akimbo

Ik bedoel als er mensen naar mij toe lopen met een knive, trek ik hem ook of ik schiet hem meteen door zijn hoofd heen. Het is allemaal net hoe je het spel zelf speelt. Geloof me, het spel is redelijk gebalanceerd, anders zouden niet zo veel mensen het spel spelen.

Ik ben dan ook een fervent kniver (zoals eerder gezegd). Maten van mij irriteren zich weer aan de G18 akimbo en noemen dat skil-loos (zoals zo velen). Als ik een G18 oppak kan ik er toch niet zo goed mee overweg als sommige anderen. Alles heeft training nodig om optimaal gebruik te maken van het wapen. Ik irriteer me dan ook totaal aan geen enkel wapen. Goede spelers leren omgaan met de wapens van de tegenstanders en halen hun voordeel uit de zwakte van de wapenkeuze van de ander.

Ik word laatst uitgescholden voor UMP Noob omdat ik 106 kills maak op Demolition? Ik bedoel waar gaat het heen. Stop the bitch-fighting.

met ^^ (ik was wat langer bezig met typen)
KingKoning schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:29:
[...]

overigens: laatst gingen we op split-screen een beetje klooien. Zelf server ingesteld -> double health eens getest. Dan moet je dus wel 2x raken met knife. Alleen moet je dan ook weer 2x zoveel kogels raak schieten.....

2x raken voor knife kill zou gewoon de oplossing zijn voor een verminderde wereldwijde frustratie :9
Wat een onzin. Dat maakt toch niets uit 8)7 Dan is de kniver nog steeds sneller met 2x kniven dan dat jij 10? kogels er door heen moet jagen.. In ieder geval met Tactical Knive, waar deze discussie voornamenlijk over gaat...

Oja en voor knive slashers. Instellen op scrollwheel van je muis. Zowel up als down. Er is geen snellere manier om te kniven dan dat :)

[ Voor 28% gewijzigd door Mystikal op 01-06-2010 16:39 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Daarom gaf ik ook aan dat ik "melee" in het algemeen gewoon bij shooters vind horen. Er zit ook skill in namelijk. Maar niet als ze meer damage doen dan kogels. En al helemaal niet als je met een perk van 300 meter in iemands oog kan knifen. Gewoon 2x raken.

Ik flame ook niemand erom, de fout ligt bij IW. in dit geval
hate the game, not the players :P

[ Voor 17% gewijzigd door KingKoning op 01-06-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

KingKoning schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:35:
Daarom gaf ik ook aan dat ik "melee" in het algemeen gewoon bij shooters vind horen. Er zit ook skill in namelijk. Maar niet als ze meer damage doen dan kogels. En al helemaal niet als je met een perk van 300 meter in iemands oog kan knifen. Gewoon 2x raken.

Ik flame ook niemand erom, de fout ligt bij IW. in dit geval
[...]
Zie het melee gewoon als een neck-slash. Dan is 1 keer echt wel genoeg. :+

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vind gewoon knifen als je dichtbij bent ook goed, en ook 1-hit KO is prima. Net zoals in CoD4 eigenlijk. Maar dat commando perk vooral, en het feit dat mensen speciaal classes instellen om puur en alleen te kniven, dat vind ik nou te ver gaan. Het mes is bedoelt om zeer korte range gevechten te beslissen, waar het met geweren niet meer gaat (dan ga je wat om elkaar heen dansen enzo), maar niet om van 100 meter afstand te beginnen met sprinten om dan van 25 meter afstand al op die knop te raggen waardoor je mes in zn neusgat teleporteert.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

Al warpt de knifer nog zo snel, een floeptjoep met dangerclose achterhaalt hem wel
_/-\o_ d:)b _/-\o_

Na al dat gezeik over knife wat toch niet gaat veranderen zullen we het dan nu over noobtuben hebben?
of bewaren we dat tot morgen zodat ik weer genoeg te lezen heb om me werk O-)
of gaan we gewoon vanavond toch wel weer heerlijk game en zelf het mesje pakken en mee oefenen zodat we later weer de grootste verhalen hebben (ben er zelf één) ^^

[ Voor 65% gewijzigd door CorVus op 01-06-2010 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystikal schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:34:
Wat een geouwehoer over de Tactical Knive.

Ik bedoel als er mensen naar mij toe lopen met een knive, trek ik hem ook of ik schiet hem meteen door zijn hoofd heen. Het is allemaal net hoe je het spel zelf speelt. Geloof me, het spel is redelijk gebalanceerd, anders zouden niet zo veel mensen het spel spelen.
Dan kan je hem wel trekken, maar van iemand met commando win je het dan niet hoor, ook al druk je eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat net op scrapyard, begon iedereen spontaan met z'n RPG/Javelin te klooien :)
Best grappig als iedereen dat doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf me verbazen over dit belachelijke spawnsysteem.. Mijn vijanden spawnen telkens zo, dat ze maar een paar stappen hoeven te zetten en dan met hun gun in mijn rug staan. Soms gaat het zelfs zo ver dat ze beginnen met hun crosshairs op mijn rug gericht. In de killcam kan ik bijna altijd zien hoe degene die mij killde, zelf doodgegaan was en zowat op m'n rug spawnde.
Of ik kill iemand, een paar seconden daarna word ik gekilled door diezelfde persoon en kan in de killcam zien hoe ik hem nog killde.. seriously..

Het zal al wel een miljoen keer gezegd zijn, maar het spawnsysteem heeft echt een patch nodig.

..en over dat kniven, melee aanvallen mogen wat mij betreft terug naar het goeie ouderwetse klap met de achterkant van je geweer :Y

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:13:
Zat net op scrapyard, begon iedereen spontaan met z'n RPG/Javelin te klooien :)
Best grappig als iedereen dat doet
ook leuk op scrapyard,

Met vrienden TDM spelen en dan bij de Spawn een regen van javelins te laten neer komen op de
verbaasde vijand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00kw0rst
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:19
Dam dit is balen, kwam in een hacked server en heb nu alle titles en alle emblems -_- terugzetten gaat volges mij niet egt aangezien ik geen back ups heb gemaakt :S

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Laatst online: 29-06-2016
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:33:
Ik blijf me verbazen over dit belachelijke spawnsysteem.. Mijn vijanden spawnen telkens zo, dat ze maar een paar stappen hoeven te zetten en dan met hun gun in mijn rug staan. Soms gaat het zelfs zo ver dat ze beginnen met hun crosshairs op mijn rug gericht. In de killcam kan ik bijna altijd zien hoe degene die mij killde, zelf doodgegaan was en zowat op m'n rug spawnde.
Of ik kill iemand, een paar seconden daarna word ik gekilled door diezelfde persoon en kan in de killcam zien hoe ik hem nog killde.. seriously..

Het zal al wel een miljoen keer gezegd zijn, maar het spawnsysteem heeft echt een patch nodig.

..en over dat kniven, melee aanvallen mogen wat mij betreft terug naar het goeie ouderwetse klap met de achterkant van je geweer :Y
Ik heb het idee dat het de afgelopen tijd juist verergerd is. Ik krijg steeds vaker in de killcam nog te zien hoe degene doodgaat en spawnt in een gang waar ik net in ren. Kan ook zijn omdat ik constant aan het flanken ben, maar dan nog. Ik heb het idee dat dat eerst een stuk minder was, maar toen speelde ik ook nog niet met marathon/lightweight.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wat is er met shotguns gebeurd..?! Opeens raken mensen me van insane lange afstand. Net in sub-base bijvoorbeeld. Iemand stond bij punt B, en ik kwam in die 'tunnel' zeg maar om het hoekje. Hij killed me met 1 schot! En ik was net gespawned, nog niet geraakt of nix. Dat is toch zeker 30 meter ofzo?!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:19
Tsja, de SPAS heeft een lange range, zeker met grip.Ik speel de laatste tijd met ranger akimbo. Ultiem slechte range, maar wel een kans tegen knifers :P.

[ Voor 5% gewijzigd door YoupS op 01-06-2010 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
  • Laatst online: 26-01-2020
Ik vind het toch wel bijzonder dat er zoveel discussie is over de wapenconfiguraties van MW2. De veelzijdigheid in perks en wapens (juist ook diegene die een andere speelstijl bevorderen zoals stealth, rondrennen met knife, etc) hebben MW groot gemaakt. Constant duiken de volgende discussies op:

- GL is te noob want daar hoef je niet voor te richten
- SCAR, M4, ACR is noob want dat is run & gun
- G18 is noob want ook run & gun
- knife is noob want te dodelijk

Misschien herken je het patroon... het spel is niet gemaakt voor het realisme en tactiek, maar om fijn een avondje te knallen. Mainstream shooter dus. Dat is de formule, ergo zeur er ook niet over. Bovendien, alle wapens hebben nadelen, MW2 is prima gebalanceerd.

Als er iets is waar ik van vind dat het wel wat minder van mocht is de killstreaks, vooral die boven de 5. Wat is er nou aan om zon chopper gunner boven je te hebben hangen en keer op keer neergemaait te worden. Slecht voor je killratio en je kunt er echt niks aan doen. Bovendien is zo'n chopper gunner halen ook weer niet zo ingewikkeld, via predator missile -> harrier strike

Tip: wil je toch zeuren, zeur dan over de dedi's. Niet dat het helpt, maar het blijft gruwelijk irritant en ik kan er niet aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

Garma schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:42:
Ik vind het toch wel bijzonder dat er zoveel discussie is over de wapenconfiguraties van MW2. De veelzijdigheid in perks en wapens (juist ook diegene die een andere speelstijl bevorderen zoals stealth, rondrennen met knife, etc) hebben MW groot gemaakt. Constant duiken de volgende discussies op:

- GL is te noob want daar hoef je niet voor te richten
- SCAR, M4, ACR is noob want dat is run & gun
- G18 is noob want ook run & gun
- knife is noob want te dodelijk

Misschien herken je het patroon... het spel is niet gemaakt voor het realisme en tactiek, maar om fijn een avondje te knallen. Mainstream shooter dus. Dat is de formule, ergo zeur er ook niet over. Bovendien, alle wapens hebben nadelen, MW2 is prima gebalanceerd.

Als er iets is waar ik van vind dat het wel wat minder van mocht is de killstreaks, vooral die boven de 5. Wat is er nou aan om zon chopper gunner boven je te hebben hangen en keer op keer neergemaait te worden. Slecht voor je killratio en je kunt er echt niks aan doen. Bovendien is zo'n chopper gunner halen ook weer niet zo ingewikkeld, via predator missile -> harrier strike

Tip: wil je toch zeuren, zeur dan over de dedi's. Niet dat het helpt, maar het blijft gruwelijk irritant en ik kan er niet aan wennen.
daar sluit ik me bij aan. vaak zie je ingame ook: f*ck camper of g18 noob, dat soort onzin

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had net een multi-kill met de Striker op Scrapyard :D Ik kwam net uit m'n AC-130 en een paar van die gastjes stonden nog in een van die 'tunnels', ik pak m'n Stiker, richt naar binnen, pief paf poef --> multi-kill.

Denk dat ik de Striker eens wat vaker ga gebruiken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik kan er ook heel erg om lachen om dat gezeur van noob dit en noob dat, hihi.
Geeft alleen maar meer reden om GL + dangerclose te gebruiken, vervolgens volgende ronde tactical knife+commando en dan kunnen ze ook weer los gaan.

Lach me een breuk, op deze manier blijft het zelfs leuk om het spel te spelen :+

Heb trouwens nu alle emblems en titels, altijd leuk zo'n hacked server O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:34
NickThissen schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:59:
Wat is er met shotguns gebeurd..?! Opeens raken mensen me van insane lange afstand. Net in sub-base bijvoorbeeld. Iemand stond bij punt B, en ik kwam in die 'tunnel' zeg maar om het hoekje. Hij killed me met 1 schot! En ik was net gespawned, nog niet geraakt of nix. Dat is toch zeker 30 meter ofzo?!
Het shotgun attachment van een assault rifle is werkelijk overpowered... nog erger dan een Spas-12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Garma schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:42:
...

Nu zeur je zelf ook, want zodra er enemy air support is zijn kan je ook switchen naar een class met CB en een stinger en als 2 man dat doen heb je bijna alles binnen een paar seconden uit de lucht. Dat je je keer op keer laat neermaaien is dan gewoon je eigen schuld, niet zeuren dus....

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Styxxy schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:19:
[...]

Het shotgun attachment van een assault rifle is werkelijk overpowered... nog erger dan een Spas-12.
Wat nou overpowered.. dat ding doet amper damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:52:
[...]

Wat nou overpowered.. dat ding doet amper damage.
Ja maar als je ziet wat voor een range hij heeft. Dat is van hier tot Tokyo man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
Frentik schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:28:
[...]
Nu zeur je zelf ook, want zodra er enemy air support is zijn kan je ook switchen naar een class met CB en een stinger en als 2 man dat doen heb je bijna alles binnen een paar seconden uit de lucht. Dat je je keer op keer laat neermaaien is dan gewoon je eigen schuld, niet zeuren dus....
Helemaal mee eens, chopper gunner kan je binnen 5 sec neer hebben, ik heb er een speciale "flyswatter" klasse voor. (SoH+CB+stingers)

Maar het valt me inderdaad op dat bijna niemand er iets tegen doet...
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 00:12:
[...]

Ja maar als je ziet wat voor een range hij heeft. Dat is van hier tot Tokyo man.
Ik heb er wel eens mee zitten klooien, en je kan er kills mee maken. Maar 4 a 5 schoten voor een kill is erg veel, ik had in die tijd met een ander wapen al lang een kill gehad.

[ Voor 23% gewijzigd door Jarrean op 02-06-2010 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Jarrean schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 02:38:
[...]

Helemaal mee eens, chopper gunner kan je binnen 5 sec neer hebben, ik heb er een speciale "flyswatter" klasse voor. (SoH+CB+stingers)

[...]

Ik heb er wel eens mee zitten klooien, en je kan er kills mee maken. Maar 4 a 5 schoten voor een kill is erg veel, ik had in die tijd met een ander wapen al lang een kill gehad.
Probeer maar eens HC met zo'n shotgun attachment, kan je zien hoe belachelijk die range is.. Je kan van boven op die flat op Crash iemand die onder loopt in een keer dood schieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zazra
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06 09:00
Volgens mij blijft het een gekloot met die hacked servers, er zijn wel wat mensen die het voor elkaar hebben gekregen om hun stats weer terug te krijgen, maar ik ben vorige week zelf ook slachtoffer geworden aan een hacked server en ben nu dus level 70.. ik was bijna bij 50.
Ik heb via google wat dingen gevonden wat eventueel een oplossing zou bieden, maar alles wat ik heb geprobeerd werkte niet en ik heb het dus maar opgegeven.
Ik zit er persoonlijk dus hard over te denken om maar gewoon prestige 1 in te gaan en dan op die manier maar opnieuw te beginnen... Tis kut, maar goed volgens mij is er weinig meer aan te doen.

maar goed volgens steam:

LOST MULTIPLAYER STATS OR RANK:

If you have recently lost stats or rank in this game, you may be able to recover this information as outlined:
Go to the Steam folder and find the Modern Warfare 2 install folder
Default location: C:\Program Files\Steam\Steamapps\common\call of duty modern warfare 2\
Open the \players\ folder
The multiplayer profile is updated regularly as a .stat file and also includes a backup file.
All original profile files begin with md202ef8d and backup files will begin with md202ef8d.bak
Locate the profile and backup .stat files with the most recent "Date Modified" listed in Windows
Move the profile .stat file to a new location (Creating a new folder and placing it here should be fine)
Rename the backup .stat file and remove the ".bak" from the filename
Launch Steam and re-test this game.

En anders had ik deze nog:
Optie 2 voor Vista en win7 gebruikers.

Beide opties werkten voor mij niet, so good luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jarrean schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 02:38:
[...]

[...]
Ik snap dan niet dat mensen met een stinger class SoH nemen. Voor een chopper/pavelow/AC130 heb je sowieso 3/4 stingers nodig, dus dan kan je veel beter scavenger nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
bram1984 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:55:
[...]

Ik snap dan niet dat mensen met een stinger class SoH nemen. Voor een chopper/pavelow/AC130 heb je sowieso 3/4 stingers nodig, dus dan kan je veel beter scavenger nemen.
Ik heb maar 2 stingers nodig om alles uit de lucht te halen (heb er bijna 250 uit de lucht gehaald :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

bram1984 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:55:
[...]

Ik pleeg gewoon zelfmoord 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
chimera2 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:00:
[...]

Ik heb maar 2 stingers nodig om alles uit de lucht te halen (heb er bijna 250 uit de lucht gehaald :))
Een AC-130 heeft er minstens 3 nodig, dus je kunt sowieso al niet stellen dat je met 2 stingers alles uit de lucht haalt. Misschien als iemand anders meehelpt, ok, maar daar kun je niet vanuit gaan...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

[...]

Ik zit op 340 stuks.. ik haal ook alles neer in een aparte class. Ik word 1 keer afgeschoten en switch dan meteen naar mijn Flyswatter class. Werkt goed en effectief. Zeker icm met sleight of Hand!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Grote onzin. Een AC130 haal je sowieso niet naar beneden met 2 stingers, en een chopper/pavelow gaan ook niet altijd omlaag na 2 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben de laatste paar dagen bezig alleen met spass te spelen om 2500 kills te halen zit op ongeveer 1360...moet nog ff tegenaan! :P

Maar het grappige is ik zit wel elke potje rond de 30-35 kills met spass.. soms heb ik maar 5 deaths en soms wel 30 :D maar blijft lachen met dat ding rondrennen en kille maar! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystikal schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:23:
[...]

Ik zit op 340 stuks.. ik haal ook alles neer in een aparte class. Ik word 1 keer afgeschoten en switch dan meteen naar mijn Flyswatter class. Werkt goed en effectief. Zeker icm met sleight of Hand!
Nog eentje. Waarom SoH? Je hebt CB aan staan, neem ik aan? Dan zoek je toch gewoon een rustig plekje waar je op je gemak kan reloaden? Scavenger aan, kill maken en je stingers zijn weer aangevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Mystikal schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:23:
[...]

Er is altijd baas boven baas :)
NickThissen schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:21:
[...]

Een AC-130 heeft er minstens 3 nodig, dus je kunt sowieso al niet stellen dat je met 2 stingers alles uit de lucht haalt. Misschien als iemand anders meehelpt, ok, maar daar kun je niet vanuit gaan...
Ik haal hem ALTIJD met 2 stringers uit de lucht
bram1984 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:29:
[...]

Grote onzin. Een AC130 haal je sowieso niet naar beneden met 2 stingers, en een chopper/pavelow gaan ook niet altijd omlaag na 2 stuks.
nogmaals ik haal hem ALTIJD met 2 stingers uit de lucht

However Stingers are more effective requiring only 2 missiles to take down

Zie ook http://callofduty.wikia.com/wiki/Pave_Low

[ Voor 5% gewijzigd door chimera2 op 02-06-2010 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

chimera2 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:39:
[...]

Er is altijd baas boven baas :)

[...]

Ik haal hem ALTIJD met 2 stringers uit de lucht

[...]

nogmaals ik haal hem ALTIJD met 2 stingers uit de lucht
ONMOGELIJK, tenzij je steeds mazzel hebt dat een teammaat of andere speler ook een stinger heeft geschoten. AC130 heeft 2x flares dus zal je 3x moeten schieten. Heel irritant overigens, omdat je stinger maar 2x ammo heeft, dus zal je of scavanger nodig hebben of dood moeten gaan of met meerdere erop moeten schieten. Chopper gunner kun je wel in 2x eruit halen.

Je link gaat over de Pavelow, we hadden het hier over een AC130. ;)

EDIT:

If people are ganging up to shoot down the AC-130, the player should take them out quickly because the AC-130 can only deflect two rockets with its angel flares. http://callofduty.wikia.com/wiki/AC-130

EDIT:

SoH op een stingerclass is best handig, omdat je zo snel mogelijk dat ding eruit wilt halen voor dat je door een enemy wordt neergeschoten of voordat je teamplayer dat ding al naar beneden haalt :>

[ Voor 28% gewijzigd door Dj-sannieboy op 02-06-2010 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Eh - wat is HC en wat is CB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

HC: Hardcore
CB: Coldblood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Dj-sannieboy schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:42:
[...]

ONMOGELIJK, tenzij je steeds mazzel hebt dat een teammaat of andere speler ook een stinger heeft geschoten. AC130 heeft 2x flares dus zal je 3x moeten schieten. Heel irritant overigens, omdat je stinger maar 2x ammo heeft, dus zal je of scavanger nodig hebben of dood moeten gaan of met meerdere erop moeten schieten. Chopper gunner kun je wel in 2x eruit halen.

Je link gaat over de Pavelow, we hadden het hier over een AC130. ;)

EDIT:

If people are ganging up to shoot down the AC-130, the player should take them out quickly because the AC-130 can only deflect two rockets with its angel flares. http://callofduty.wikia.com/wiki/AC-130
AC130 haal ik met 2 stingers uit de lucht. met SoH herlaad je snel genoeg zodat je nogmaals kan schieten zonder dat de AC130 klaar is voor zijn volgende flares. tis me meerdere malen gelukt tenminste :)

gisteren ook een leuke 'bug' gehad. ik zat klem in een hoekje en kon niet meer bewegen. ondertussen wel mensen neerschieten die niet oplette. wat blijkt, heb ik ineens de achievement voor 2x mid air een kill maken :D

ik heb zeker weten stuk of 6 neergeschoten voordat ik zelf dood ging door iemand..ik had nog in chat gezegt dat ik vast zat :X
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.