Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
@Reemprive

Dat laatste vind ik onzin wat je verteld, de meeste weten dondergoed wanneer je cheat en wanneer niet.
Kwestie van de killcam kijken en niet gelijk naar één keer conclusies trekken, mijn ervaring is in ieders geval dat het meestal overduidelijk is en dat ik en andere dan ook pas beginnen te roepen!

Ik merk overigens wel dat de meeste ondertussen met oogkleppen opspelen of dat het ze gewoon niet meer interesseert omdat er zoveel gecheat word. Kwestie van dood gaan, meteen op F rammen en weer doorgaan. Maak het steeds vaker mee dat er een overduidelijk een wallhacker/ aimbotter bezig is (zo eentje als noin beschrijft) en dat er nauwelijks commentaar op komt.

[ Voor 5% gewijzigd door Scavy op 29-05-2010 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dean
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-12-2020

Mr. Dean

Signature

Uit het team waar de hacker tot behoord hoor je in ieder geval weinig geklaag. Maar reemprive heeft wel gelijk hoor. Net speelde ik highrise, en aan het begin maakte ik 2 collaterals (spawnrape met intervention) meteen 4 kills dus en daar ging de eerste 'hacker' al. Ik was op dreef waardoor ik mijn uiteindelijke score haalde, en het enemy team ging los!

Wat ik vooral ironisch vond was dat we verloren doordat iemand in het enemy team een betere ratio had (32-4) en daar liep niemand om te zeiken >:)

Ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb geprobeerd om de playlist update meldingen en de lobby problemen te melden bij Activision, alleen dan aan de Nederlandse kant. Maar moest het via de internationale support doen. Dan vraag ik me af waarom hun bestaan?
Heb het nog niet gedaan, het is een lang verhaal en zo goed is mijn Engels niet. :P

Ik zit nu wel heel sterk te denken om sowieso voor een lange tijd het spel niet meer te spelen. Het is erg jammer dat er zo weinig gedaan wordt voor de pc community.

Het spel zelf is goed gemaakt, ziet er mooi uit en speelt soepel, al zit er nog wel genoeg bugs in. Maar het p2p netwerk gedeelte is niet echt goed wanneer er weinig spelers zijn. Niet iedereen kan hosten en de ping tijden verschillen ook.
Daarnaast heb je ook nog te maken het Steam netwerk. Heb zelf al een paar keer gehad dat ik tijdens het spel de melding kreeg dat de Steam connectie weg was en ik kon weer opzoek naar een nieuwe match.
Dat zijn dus al twee netwerk verbindingen die je speel plezier kan beïnvloeden.

Maar misschien heb ik het spel ook iets te vaak gespeeld. :P :+

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zazra
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06 09:00
Kwam gisteren ook nog voor een leuke verassing te staan. Gezien het feit dat ik op vrijwel geen enkele server kon lopen had ik zoiets van nou ja dan maar een private match doen met een maat( ja uiteraard lang niet zo leuk met z'n 2'en, maar goed tis niet anders). Zijn we klaar met de ronde, word ik uit m'n zelf gestarte private match gemikt :?
Khad echt zoiets van het moet niet gekker gaan worden nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Mr. Dean schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 10:31:
Uit het team waar de hacker tot behoord hoor je in ieder geval weinig geklaag. Maar reemprive heeft wel gelijk hoor. Net speelde ik highrise, en aan het begin maakte ik 2 collaterals (spawnrape met intervention) meteen 4 kills dus en daar ging de eerste 'hacker' al. Ik was op dreef waardoor ik mijn uiteindelijke score haalde, en het enemy team ging los!

Wat ik vooral ironisch vond was dat we verloren doordat iemand in het enemy team een betere ratio had (32-4) en daar liep niemand om te zeiken >:)
Zolang je mij niet al 100m voordat ik de hoek omloop volgt met je crosshair precies op mijn hoofd, of mij neerknalt en ik zie jou in de killcam nog 5 headies maken (in 5 sec.) door een muur terwijl je tussendoor ook nog een 180 graden draait en weer terug dan zul je mij niet horen schreeuwen :+

Wat een onzin weer, als er iemand gefrustreerd is en hacker of cheater roept dan is dat wat anders dan het gewoon 100% zeker weten. En het gaat hierbij dus zeker niet om de k/d ratio op dat moment van iemand waarop je dat beoordeeld, want iedereen kan gewoon ff lekker gaan en killstreaks halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Tegenwoordig word je na een game al uit de lijst gegooid ?

Dan hoor ik het geluid van mijn XP oplopen maar dan zie ik alleen maar mijn scherm met mijn naam en dat ik een game moet joinen.

Beetje jammer dat het zo'n gekkenhuis wordt zo , met niet-kunnen-lopen en al die aimbotters en wallhackers.
Dat vergald gewoon het hele plezier in het spel (op de PC)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon schandalig wat ze van de PC versie hebben gemaakt.. Ben blij dat ik op de PS3 speel, geen cheaters. Wel hier en daar wat boosters, maar die zijn niet moeilijk om te stoppen.

Oh, en vandaag dit embleem gehaald: Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20100215145915/callofduty/images/c/c8/Cross.gif

Vind het toch wel het mooiste embleem van de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indigo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-09 22:13

Indigo

NEE, ik ben niet blauw!

Hoe lang duurt het eigenlijk om op level 70 te komen aan speeltijd?
Ik ben al een tijdje bezig, maar het gaat best traag.

De LabVIEW Guru

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 22:26
Indigo schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 14:21:
Ik doe er iets meer dan 2 dagen playtime over :). Weliswaar als ik echt optimaal speel met challenges etc. Nu ik op prestige 9 zit, schiet ik enkel met de wapens dat ik leuk vind, dus duurt het iets langer omdat ik die challenges ook al heb (vroeger stopte ik telkens bij 500 kills en ging ik naar het volgende wapen voor de challenges).

[ Voor 33% gewijzigd door Styxxy op 29-05-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja, de vetste vind ik toch wel

Afbeeldingslocatie: http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20100519000600/callofduty/images/b/bd/Prestige10Anim.gif

Ook lekker mysterieus dat niemand weet hoe je dit emblem unlocked :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 22:26
monnick schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 14:38:
[...]
Level hack? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkweggeman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:27
Volgens de site http://www.mw2blog.com/mo...ems-and-how-to-earn-them/ is het het volgende:

Complete all prestige challenges at 10th prestige

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dirkweggeman schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 14:42:
[...]

Volgens de site http://www.mw2blog.com/mo...ems-and-how-to-earn-them/ is het het volgende:

Complete all prestige challenges at 10th prestige
Daarvan is al het tegendeel bewezen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkweggeman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:27
monnick schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 14:43:
[...]

Daarvan is al het tegendeel bewezen volgens mij.
zie nu inderdaad op andere site dat het niet duidelijk is hoe je hem haalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Ook al zou je dat embleem legit hebben gehaald, niemand neemt je serieus. :P

edit:
Las ergens dat IW die spinning skull eruit gehaald heeft for some reason...alleen met een hack kan je hem unlocken.
Indigo schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 14:21:
Deed er ook iets meer dan 2 dagen over. Nu maar eens kijken of ik prestige ga of niet...

[ Voor 13% gewijzigd door superbassie op 29-05-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Dr.Z
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 20:46
Is bij jullie ook de steam login server onbereikbaar ? Ik kan al een uur niet inloggen. |:(

Edit: was aan het zoeken op de steampowered forums en kwam dit tegen: Delete "ClientRegistry.blob" in de root map van steam en restart steam.

Werkt weer :) hopelijk nuttige toevoeging als iemand ook een keer dit probleem heeft!

En nu weer terug naar MW2 _/-\o_ O+

[ Voor 60% gewijzigd door -Dr.Z op 29-05-2010 15:21 ]

Basically all electronics are powered by magical smoke. I know this because I've seen the smoke escape, and then things don't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 23:29
reemprive schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 07:29:
@noin
Je hebt van die momenten. Ik moet zeggen dat de meeste potjes prima zijn te spelen, ik speel tegenwoordig alleen maar FFA. Het enige wat ik de laatste dagen ben tegengekomen zijn potjes waarin niemand kan bewegen, gisteren veelvoudig. Qua hackers valt het de laatste tijd mee, ik ben afgelopen week 1 keer een aimbotter tegengekomen. Toch een uur of 20 gespeeld. Zelf wel veel uitgescholden voor hacker, soms heb ik het idee dat bepaalde mensen iedereen die van ze wint classificeren als cheater.
Ik ben de laatste week prima bezig geweest, maar ik ben meteen ook al 3x gereport als cheater :X. Sommige mensen kunnen echt zo slecht tegen hun verlies....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, de vetste vind ik toch wel

[afbeelding]

1000 kills met nuke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 23:29
Zo! Dan ben je nog wel even bezig :+. Een snelle rekensom: das zo'n 200 nukes, x 25 kills maakt dat 5000 kills sowieso, en die moeten dan allemaal zonder dood te gaan:P. Ik denk dat je k/d redelijk positief is :P

[ Voor 70% gewijzigd door YoupS op 29-05-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:25
Maak jij met je nuke maar 5 kills dan? Ik denk eerder dat je gemiddeld afhankelijk van de gamemode z'n 15 kills maakt? 18 groundwar/12 teamdm? 66 nukes en je bent er al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik neem aan dat teamkills niet tellen, dus dan kun je maximaal 9 kills (op groundwar) halen per nuke, en in elke andere gamemode maximaal 6 (of 7 in FFA??) Ik denk dat 5 kills gemiddeld wel een redelijke schatting is, aangezien er ook vaak mensen leaven zodra een nuke ingeroepen wordt.

Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik emergency airdrop leuk vind of niet... Soms krijg je 5 keer achter elkaar rotzooi, of worden ze allemaal stuk voor stuk gejat door teammates, en andere keren krijg je een super goeie, of gewoon een hele leuke combinatie. Zojuist kreeg ik bijvoorbeeld 3 sentry guns, en met m'n normale care package had ik ook nog een sentry gun. Dus 4 sentry guns, midden in de map gezet in een rondje, HEEL veel kills mee gehaald :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

NickThissen schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 16:19:
Dus 4 sentry guns, midden in de map gezet in een rondje, HEEL veel kills mee gehaald :p
Totdat er 1 noobtube in het midden van je rondje sentry's vliegt..

Gister trouwens 37-0 gehaald en nuke afgeschoten :) word je gelijk weer als cheater bestempeld.

[ Voor 15% gewijzigd door Realtec op 29-05-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Een noobtube is toch niet genoeg om een sentry gun uit te schakelen? Dat probeer ik best vaak maar meestal gaan ze na m'n 2 kogels nog fijn door. Misschien kan ik gewoon niet mikken met dat ding :p

Anyway, één iemand met cold blooded was ook genoeg geweest maar ze hebben het toch best lang uitgehouden...

Nog iets... Tijdens het laden staat er heel vaak dat je sentry guns met flash bangs of stun grenades kunt uitschakelen (tijdelijk dan), maar dat heeft bij mij nog nooit gewerkt... Probeer dat ook wel eens, flash bang ervoor, en dan rennen om em uit te schakelen maar dan blijftie gewoon schieten en ben ik weer dood...

[ Voor 34% gewijzigd door NickThissen op 29-05-2010 17:52 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

NickThissen schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 17:51:
Nog iets... Tijdens het laden staat er heel vaak dat je sentry guns met flash bangs of stun grenades kunt uitschakelen (tijdelijk dan), maar dat heeft bij mij nog nooit gewerkt... Probeer dat ook wel eens, flash bang ervoor, en dan rennen om em uit te schakelen maar dan blijftie gewoon schieten en ben ik weer dood...
Dit klopt wel heb vaak sentry's geflashed en ook claymore. al werkt het niet altijd.
Misschien werkt het niet als je achter de sentry flashed.

Leuk trouwens die bugs de laatste tijd dat je niet kan lopen en alleen springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Claymore werkt wel inderdaad maar sentries wil maar niet lukken, en de flashbang ligt zeker weten voor de sentry gun. Als je er zo over nadenkt is een sentry eigenlijk vrij nutteloos als je em zo makkelijk kan stunnen... 90% van de tijd heb je wel een flashbang of stun over, dus als je een sentry tegen komt gooi je die, ren je erop af en knife je em, en dan heeft de eigenaar er niets aan gehad :\

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

heej guys,
check dit filmje is dit gaat echt helemaal nergens over
http://www.youtube.com/watch?v=hAWLWcgebQg
zo'n gast verneukt dus alles

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik vind dit lang niet zo erg als gasten die aimbots gebruiken.
Dit is vooral heel sneu maar hij is hier niemand mee tot last, alleen wel heel zuur als jij je fal camo wel zelf hebt gehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Tijn96 schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 20:46:
heej guys,
check dit filmje is dit gaat echt helemaal nergens over
http://www.youtube.com/watch?v=hAWLWcgebQg
zo'n gast verneukt dus alles
Hij heeft alleen zijn eigen spel verneukt. Hij gaat er niet beter van spelen (al kan hij wel langer zijn adem inhouden met sniper). Hij kan patsen met alles maar stelt nog steeds niets voor. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Mij boeit dat ook weinig tot helemaal niks. Ik kan het zelfs wel begrijpen, sommige mensen willen gewoon het spel spelen en zich geen zorgen maken over challenges enz. Ik kan zelfs momenten herinneren dat ik dood ben gegaan omdat ik een challenge heb gehaald, zo'n kabaal dat het geeft en het neemt je halve beeld in bezit. De idioot die dat er in heeft gezet mogen ze naast de persoon neerzetten die het goede idee had om dedi's uit het spel te halen.

Voor sommige mensen maakt het gewoon helemaal niks uit, na een paar keer in een hacked server te zijn beland boeide het mij ook allemaal niet meer. Daarom ben ik nu prestige 9 lvl 70. Ik durf eerlijk te zeggen dat ik het niet eerlijk heb gehaald, allemaal dankzij die mooie hacked servers :)

Nu hoef ik me geen zorgen te maken of ik een bepaald geweer of perk niet heb, ik kan gewoon lekker van het hele spel genieten. Sinds ik de "I don't care" mindset gebruik geniet ik in een keer ook meer van het spel, de lag en andere shit boeit dan gewoon niet meer. Het is gewoon genieten van die heerlijke engine, de knal van de barret en het hoofd van de tegenstander die je kogel kopt. Zodra dat gebeurt en je hoort het "Ping!" geluidje... heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het eerst sinds 200 uur speeltijd ben ik op een hacked server terecht gekomen. Eerst zag een balkje laden naar 100% en voor ik het wist werdt ik gedisconnect wegens "security" problemen. In het Menu zie ik opeens allemaal "New" staan achter de menus. Wat blijkt, ik heb in eens alle emblems, titles, challanges en wapens geunlocked....

Is hier wat tegen te doen? Ga ik nu problemen krijgen met IWnet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

LzpAppel schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 21:24:
Mij boeit dat ook weinig tot helemaal niks. Ik kan het zelfs wel begrijpen, sommige mensen willen gewoon het spel spelen en zich geen zorgen maken over challenges enz. Ik kan zelfs momenten herinneren dat ik dood ben gegaan omdat ik een challenge heb gehaald, zo'n kabaal dat het geeft en het neemt je halve beeld in bezit. De idioot die dat er in heeft gezet mogen ze naast de persoon neerzetten die het goede idee had om dedi's uit het spel te halen.

Voor sommige mensen maakt het gewoon helemaal niks uit, na een paar keer in een hacked server te zijn beland boeide het mij ook allemaal niet meer. Daarom ben ik nu prestige 9 lvl 70. Ik durf eerlijk te zeggen dat ik het niet eerlijk heb gehaald, allemaal dankzij die mooie hacked servers :)

Nu hoef ik me geen zorgen te maken of ik een bepaald geweer of perk niet heb, ik kan gewoon lekker van het hele spel genieten. Sinds ik de "I don't care" mindset gebruik geniet ik in een keer ook meer van het spel, de lag en andere shit boeit dan gewoon niet meer. Het is gewoon genieten van die heerlijke engine, de knal van de barret en het hoofd van de tegenstander die je kogel kopt. Zodra dat gebeurt en je hoort het "Ping!" geluidje... heerlijk!
daar heb je idd gelijk in. mij boeit het ook niet zoveel maar ik vind het wel vervelend als ze een aimbot gebruiken waardoor het spel binnen 5 min afgelopen is. dat is wel verneukerij maar ik ben nou 1 emblem aan het halen alleen kost tergend veel tijd :p

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 21:47:
Voor het eerst sinds 200 uur speeltijd ben ik op een hacked server terecht gekomen. Eerst zag een balkje laden naar 100% en voor ik het wist werdt ik gedisconnect wegens "security" problemen. In het Menu zie ik opeens allemaal "New" staan achter de menus. Wat blijkt, ik heb in eens alle emblems, titles, challanges en wapens geunlocked....

problemen krijgen is nogal klein maar er zijn zeker mogelijkeheden om het weer terug te zetten alleen zou het zelf zo ff niet weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zazra
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06 09:00
Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 21:47:

Dit zou een oplossing kunnen zijn: https://support.steampowe...le.php?ref=3991-EOAV-1596

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Larrs schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 11:02:
Ik zit nu wel heel sterk te denken om sowieso voor een lange tijd het spel niet meer te spelen. Het is erg jammer dat er zo weinig gedaan wordt voor de pc community.
Dat is wat ik denk ik ook ga doen. Ben lvl 70 geworden van de week dus nu mag ik het van mezelf voor gezien houden. :P
Ik heb hoge verwachtingen van Black Ops! Hopelijk wordt dat een toppertje, maar ja, laten we eerlijk zijn, slechter dan MW2 kan het nooit worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biemold
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-07 00:36
Afbeeldingslocatie: http://img16.imageshack.us/img16/6814/afb001e.jpg

Weet iemand ook wat deze melding betekend, kreeg hem laatst met capture the flag op de PS3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ja, je moet vaker douchen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
En waarschijnlijk was het niet kunnen lopen een hack en niet een bug. 8)7

http://www.infinityward.c...ewtopic.php?f=24&t=333000

Vraag me dan af wat dan gehackt is, IWNet of de clients/host? Maar dat zullen we nooit te weten komen, tenzij degene die het gedaan heeft dit naar buiten brengt.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste tijd regelmatig als ik het spel opstart en dan op play drukt dat er dan staat connecting to IWnet en verder gebeurt er niks.

Meer mensen die hier last van hebben?

pc versie trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scavy schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 08:28:
@Reemprive

Dat laatste vind ik onzin wat je verteld, de meeste weten dondergoed wanneer je cheat en wanneer niet.
Kwestie van de killcam kijken en niet gelijk naar één keer conclusies trekken, mijn ervaring is in ieders geval dat het meestal overduidelijk is en dat ik en andere dan ook pas beginnen te roepen!

Ik merk overigens wel dat de meeste ondertussen met oogkleppen opspelen of dat het ze gewoon niet meer interesseert omdat er zoveel gecheat word. Kwestie van dood gaan, meteen op F rammen en weer doorgaan. Maak het steeds vaker mee dat er een overduidelijk een wallhacker/ aimbotter bezig is (zo eentje als noin beschrijft) en dat er nauwelijks commentaar op komt.
Ik moet zeggen dat ik zelf echt nooit wallhackers/aimbotters tegen kom.
Gisteren ben ik zelf nog door 3 verschillende mensen in verschillende servers hacker genoemd (waaronder een 12 jarig Nederlandertje die me voor kkhomo uitmaakt na de match :')), terwijl ik toch echt niet hack, dus ik vraag me af of er wel echt zo veel hackers zijn als jullie denken :P

Maar misschien kijk ik gewoon te weinig naar de killcams 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2010 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 13:25
Even een vraagje: ik heb hier 1 pc en 1 laptop met beide mw2 geïnstalleerd.

Nu heb ik op de pc in spec-ops bijna alle sterren binnen, gehaald in combinatie met laptop en pc.

Sinds dat ik m'n laptop opnieuw geïnstalleerd heb staat de spec-ops op de laptop op 0%, terwijl de pc nog steeds keurig het juiste aantal sterren aangeeft.

Multiplayer & alle andere data staat wel keurig gelijk.

Is dit een sync probleem van steam ofzo ? aangezien ze eerst wel gelijk stonden :S

Zou het dan mogelijk zijn om bv een bepaalde map van de pc naar de laptop te kopiëren ? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net een paar dagen geleden de 4e prestige ingegaan. Eigenlijk had ik nog nauwelijks als sniper gespeeld, als ik dan eens een potje deed ging het heel moeizaam wat natuurlijk vrij logisch is.
Maar ja de laatste tijd speelde ik nogal op routine steeds met silenced acr en ump, en dat gaat toch wat vervelen. Als ik dan geen fatsoenlijke killstreak haalde was ik al sjagereinig.
Ben nu maar eens lekker met de Intervention gaan spelen. Gaat al steeds beter, af en toe een leuke killstreak. ben nu lvl 33 en heb met de Intervention 5 keer een chopper gehaald, waarvan vier keer in Rundown :P
Ook nog vaak genoeg potjes met een kd van 1 of nog iets minder, maar het geeft niet want het is net of ik een ander spel speel, behalve dan dat de maps hetzelfde zijn.
Ik leer het nu ook snel doordat ik gewoon in vrijwel alle maps de Intervention pak. Af en toe al een paar mooie quickscopes, maar de meeste gaan nog hopeloos mis :+ Ik speel op de pc, is dus ook niet zo makkelijk.

Edit: Ik zit net ff naar wat filmpjes te kijken van YetiOnDuty, die gast kan het ook wel aardig... Het is mij trouwens een raadsel hoe hij van die no scope kills over zo'n grote afstand maakt. Volgens mij speelt hij op de pc.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2010 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
No scope kills op lange afstand is gewoon puur geluk... Ze proberen dat 38 duizend keer en de 3 keer dat het lukt komen mooi in een montage, alsof ze het elke dag 6 keer doen... Ik kom er wel eens tegen zo'n mensen, hele tijd aan het no-scopen met de sniper en dan eindigen met 3-30 ofzo.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

NickThissen schreef op zondag 30 mei 2010 @ 18:49:
No scope kills op lange afstand is gewoon puur geluk... Ze proberen dat 38 duizend keer en de 3 keer dat het lukt komen mooi in een montage, alsof ze het elke dag 6 keer doen... Ik kom er wel eens tegen zo'n mensen, hele tijd aan het no-scopen met de sniper en dan eindigen met 3-30 ofzo.
Quickscopen is wat anders dan no-scopen... No-scopen op afstand moet je niet gaan proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 15:26:
[...]

Ik moet zeggen dat ik zelf echt nooit wallhackers/aimbotters tegen kom.
Gisteren ben ik zelf nog door 3 verschillende mensen in verschillende servers hacker genoemd (waaronder een 12 jarig Nederlandertje die me voor kkhomo uitmaakt na de match :')), terwijl ik toch echt niet hack, dus ik vraag me af of er wel echt zo veel hackers zijn als jullie denken :P

Maar misschien kijk ik gewoon te weinig naar de killcams 8)7
Ik word ook elk uur wel 1 of 2 keer uitgescholden voor hacker, zo goed ben ik nou ook weer niet. Op de 1 of andere manier zijn er veel mensen die wanneer iemand ze een pak billekoek geeft meteen beginnen te roepen dat degene die bovenaan staat hackt. Daar doelde ik op. Ik zie heel afentoe de laatste dagen een hacker, wallhack of aimbot. Het is wel minder als het geweest is naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 16:59:

Edit: Ik zit net ff naar wat filmpjes te kijken van YetiOnDuty, die gast kan het ook wel aardig... Het is mij trouwens een raadsel hoe hij van die no scope kills over zo'n grote afstand maakt. Volgens mij speelt hij op de pc.
Hij speelt inderdaad op de pc ;)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha dat is dan zo'n patser die op een dak staat, vlak onder hem iemand ziet, dan eerst met zo'n 180 graden draai springt en die gast dan kilt. Dacht dat dat alleen op de console kon, het is op de pc wel een stuk lastiger lijkt mij.

En die no-scopes zal hij inderdaad wel ontzettend vaak proberen.

elk potjes snipen is niet leuk voor je kd, maar dat boeit me niet zoveel want ik heb een hoop lol, speel vooral tdm. Zolang die kd maar 1 of meer blijft he, anders is het wel lelijk, maar ik sta nu 2500 kills in de plus ofzo (kd is dan 1,1 :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
marti-n schreef op zondag 30 mei 2010 @ 16:01:
Even een vraagje: ik heb hier 1 pc en 1 laptop met beide mw2 geïnstalleerd.

Nu heb ik op de pc in spec-ops bijna alle sterren binnen, gehaald in combinatie met laptop en pc.

Sinds dat ik m'n laptop opnieuw geïnstalleerd heb staat de spec-ops op de laptop op 0%, terwijl de pc nog steeds keurig het juiste aantal sterren aangeeft.

Multiplayer & alle andere data staat wel keurig gelijk.

Is dit een sync probleem van steam ofzo ? aangezien ze eerst wel gelijk stonden :S

Zou het dan mogelijk zijn om bv een bepaalde map van de pc naar de laptop te kopiëren ? ?
Nee het is geen fout van IW, Steam of je laptop. Jij hebt gereinstalled, waardoor de lokale bestanden er niet meer waren, dus je sterren zijn er ook niet. Spec Ops wordt niet gesynced met Steam.

Of er een map is...
Geen idee, weet iemand anders vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zandpad schreef op zondag 30 mei 2010 @ 21:24:
[...]

Nee het is geen fout van IW, Steam of je laptop. Jij hebt gereinstalled, waardoor de lokale bestanden er niet meer waren, dus je sterren zijn er ook niet. Spec Ops wordt niet gesynced met Steam.

Of er een map is...
Geen idee, weet iemand anders vast wel.
Hij zei dat ze eerst wel goed stonden, hoe is dat dan gebeurd als Spec Ops niet gesynced wordt met Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het toch bevredigend om die gore boosters aan te pakken.. En dan van die haat berichten krijgen, erg mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Laatst online: 09-09 21:05
Zat ik net vanmiddag nog tegen een vriend van me te vertellen dat ik nog steeds geen hacked servers ben tegengekomen.. start de game net, find game, en huppaaa lvl70.. nou zat ik er niet ver van de 70 meer, maar vind het gewoon leuker om het zelf te halen.. maarja game al afgesloten en de bestanden zijn al gesynct.

Dan maar weer prestige doen :P

Ik vind het opzich niet erg dat er mensen zijn die hacked servers opzetten etc. maar wees dan in iedergeval als 'hacker' zo netjes om even een waarschuwing vooraf te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Gister ben ik op een server terechtgekomen waar friendly fire aan stond en wanneer je een teammate neerschoot kreeg je er net zoveel XP voor als wanneer je een tegenstander neerschoot. Hierdoor werd het een potje FFA maar dan met 18 spelers (speelde groundwar).

In het begin had ik het niet in de gaten en snapte niet wie mij neerschoot totdat ik zag dat teamgenoten elkaar konden killen en toen ging het los. Sommige teamgenoten snapten het niet (en bleven het niet snappen, zelfs nadat het meerdere malen is geroepen) en dus was het makkelijk killstreaks halen. Na 5 minuten had iedereen het door en was het leuk vanwege de chaos want 18 spelers in Highrise die elkaar neerknallen is wel leuk. :)

Er waren ook spelers die ervan uit gingen dat niet iedereen wist dat teammates gekilled konden worden en die liepen dan op je af alsof er niets aan de hand was en wanneer zij dichtbij genoeg waren dan probeerden ze je te knifen of neer te schieten. Was heel grappig om dan tot op het laatste moment te wachten en ze dan neer te schieten. Leverde weer wat verbazing op. :P

Verder heb ik gisteravond eindelijk de "backstabber" challenge voltooid. Ik maak niet vaak knifekills en al helemaal niet van achter. Meestal rent iemand op mij af en dan knife ik diegene (en soms gaan ze dood :+ ) maar gister lukte het zowaar.

Door dit soort servers vind ik het wel jammer dat IW voor een systeem heeft gekozen dat je niet zelf een server kan kiezen (of maken). Andere spellen kregen uiteindelijk leuke mods en dat zal voor MW2 niet gebeuren. Bij andere spellen werden ook leuke maps gemaakt door de spelers zelf, gaat ook niet gebeuren bij dit spel.

Gehackte servers zijn niet altijd slecht maar er zijn jammer genoeg zoveel mensen die er niet mee kunnen omgaan waardoor je dan weer vernaggelde stats kan hebben tijdens het spelen.

[ Voor 31% gewijzigd door bazs2000 op 31-05-2010 06:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
bazs2000 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 06:12:
Gister ben ik op een server terechtgekomen waar friendly fire aan stond en wanneer je een teammate neerschoot kreeg je er net zoveel XP voor als wanneer je een tegenstander neerschoot. Hierdoor werd het een potje FFA maar dan met 18 spelers (speelde groundwar).

In het begin had ik het niet in de gaten en snapte niet wie mij neerschoot totdat ik zag dat teamgenoten elkaar konden killen en toen ging het los. Sommige teamgenoten snapten het niet (en bleven het niet snappen, zelfs nadat het meerdere malen is geroepen) en dus was het makkelijk killstreaks halen. Na 5 minuten had iedereen het door en was het leuk vanwege de chaos want 18 spelers in Highrise die elkaar neerknallen is wel leuk. :)

Er waren ook spelers die ervan uit gingen dat niet iedereen wist dat teammates gekilled konden worden en die liepen dan op je af alsof er niets aan de hand was en wanneer zij dichtbij genoeg waren dan probeerden ze je te knifen of neer te schieten. Was heel grappig om dan tot op het laatste moment te wachten en ze dan neer te schieten. Leverde weer wat verbazing op. :P

Verder heb ik gisteravond eindelijk de "backstabber" challenge voltooid. Ik maak niet vaak knifekills en al helemaal niet van achter. Meestal rent iemand op mij af en dan knife ik diegene (en soms gaan ze dood :+ ) maar gister lukte het zowaar.

Door dit soort servers vind ik het wel jammer dat IW voor een systeem heeft gekozen dat je niet zelf een server kan kiezen (of maken). Andere spellen kregen uiteindelijk leuke mods en dat zal voor MW2 niet gebeuren. Bij andere spellen werden ook leuke maps gemaakt door de spelers zelf, gaat ook niet gebeuren bij dit spel.

Gehackte servers zijn niet altijd slecht maar er zijn jammer genoeg zoveel mensen die er niet mee kunnen omgaan waardoor je dan weer vernaggelde stats kan hebben tijdens het spelen.
Ik heb al eerder mijn mening gegeven over de exp van hacked servers, dus laten we dat ter zijde houden. Maar ik vind hacked servers gewoon leuk! Het is even gewoon wat anders. De leukste die ik tot nu toe heb gehad was op quarry, die had een double xp, slomo en low gravity. Zelfs met SoH pro scope je heel langzaam in, dus ik heb heerlijk vanuit de lucht lopen quickscopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korgakos
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 19:59
Ik denk ook dat er een boel spelers bij zijn die niet weten dat killstreaks helpen om een hogere killstreak te halen.

Als ik bijvoorbeeld predator missile->harrier->chopper gunner achter elkaar krijg wordt ik ook al gauw uitgescholden voor hacker >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren een paar uur gespeeld, en hoe langer ik bezig was, hoe slechter het ging.

Voornamelijk TDM gespeeld, en op het begin had ik K/D's tussen de 2 en de 8/9, en op het einde ging het helemaal nergens meer over. Zelfs op mijn favo map Bailout: 0-14.

Het leek ook echt alsof al mijn tegenstanders gewoon met de minuut beter werden, en alsof ik met losse flodders schoot.

Ik snap er niks van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Dat heb ik ook weleens. Dan denk je zelfs dat je het goed doet maar in feite loop je te prutsen doordat de concentratie er een beetje afgesleten is. :)

Dan is het tijd om een kop koffie te drinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:49
Gisteren weer een prachtige pot HC:HQ in de Favela map. De tactiek met Riot Shield, Blast Shield en Commando perk (+ lightweight en marathon) begint zijn vruchten af te werpen.
Tis gewoon een kwestie van zo snel mogelijk (met blastshield op) naar de HQ rennen en in het hoekje van de kamer gecrouched blijven wachten. Veel mensen weten gewoon niet wat ze ermee aan moeten en leveren voor mij makkelijke bash-kills op. Gisteren was er gelukkig eentje van de tegenpartij zo slim om een keer C4 te gebruiken, waar ik hem ook voor complimenteerde :)
Toen een teamgenoot van mij de truc ook doorhad, zodat er binnen no-time 2 mensen met shields in hoekjes en was het voor de tegenstander geen doorkomen meer aan. Toch mooi dat je met die methode gewoon 2e kunt staan met slechts 10 kills.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik ben, sinds dat ik mijn headset heb verslaafd aan S&D. Beste setup voor S&D voor mij is;

UMP45 Silenced

perks: OMA, Stopping Power en SitRep. Alles pro.

Als ik begin, claymore planten bij deurtjes en gangetjes. Met OMA weer naar dezelfde class switchen en dan een claymore plaatsen bij de bombsite als we moeten defenden.
Zo kan ik gewoon de andere bombsite gaan defenden en als ik de claymore hoor ga ik terug als er niemand van mijn team is.
Ook is OMA handig als bijv. het aanvallende team de bom heeft geplant en je bent ver weg. Dan kan je naar je Marathon/Lightweight class switchen. Ook heb ik nog assault class met Silencer en heartbeat voor situaties als je als laatste nog leeft. En als er een enemy UAV is of air support, met OMA naar Cold-blooded class switchen.
Als de tegenstander nog maar 1 speler heeft switch ik naar mijn throwing knife/intervention om een leuke killcam te krijgen.

Laatst een potje op crash, enemy team had bom geplant bij A, ik wist dat iemand op de trap lag te campen met G18 akimbo's (hij was last alive), switch met OMA naar mijn riot shield en beuk hem zo dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

ReFresh F5 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:38:
Ook is OMA handig als bijv. het aanvallende team de bom heeft geplant en je bent ver weg. Dan kan je naar je Marathon/Lightweight class switchen.
Mis je dan niet die extra Bulletpower van Stopping Power?
Ik kan namelijk al bijna niet meer zonder... (HC uitgezonderd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 18:04
Ben vrijdag voor het eerst in een hacked server terechtgekomen na 170 uur al gespeeld te hebben was wel leuk omdat als je sprong je super hoog sprong :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Excelb-boy schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:49:
[...]

Mis je dan niet die extra Bulletpower van Stopping Power?
Ik kan namelijk al bijna niet meer zonder... (HC uitgezonderd).
Dat wel, maar als je het anders niet red tot de bom dan switch ik toch. Had ik laatst in overgrown, als je dan bij A staat en je moet naar B of andersom red je het niet als je ook nog mensen moet omleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

@ ReFresh F5
Als eerste gefeliciteerd met je verjaardag :)

Zoals jij OMA gebruikt zo hoort het, niet zo als de meeste "noobs" :P voor GL te herladen..
maar toch lijkt het me niet handig bij alle classes, omdat je af en toe echt je side arm mist en je eerste perk, want bij sommige wapens (SCAR bijvoorbeeld.) vind ik het zo ontzettend irritant om zonder sleight of hand te spelen, heb ook me extended mags nog niet maar tot dan heb ik het toch eigenlijk wel nodig..

en ik wordt beetje gek van die dubbel XP weekenden, leverd te veel frustratie op,,
door de vele potjes waar het net allemaal even niet lukt, en normaal ga ik dan even wat anders doen maar in zo'n weekend denk ik nee wil meer XP..
ook omdat het dubbel XP weekend was kwam iedereen ineens weer spelen, en iedereen wil natuurlijk in 1 party dus zit je met ze 12-13 mensen in 1 party dus ga je private party doen, krijg je nog geen XP..
wat heeft het dan voor nut! :P
was wel weer leuk weekend :)

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dit is echt verrot. Ik kwam net plotseling in een gehackte server. Nu heb ik alle emblems, bordjes en heb de hoogst haalbare prestige level bereikt.(ik was tot 4 gekomen) Nu is de lol er echt van af ik kap met dit kl*te spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

Als je het forum nog even leest of even rond zoekt, weet je dat je dit gewoon (deels) terug kan zetten..
voor de rest veel plezier met BFBC 2 :)

ik heb er genoeg plezier mee en blijf het zeker ook nog heel lang mee hebben ^^

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 13-09 21:41
Gisteren de Stimulus package gedownload op de ps3.
Na het downloaden moet ik een stuk of 6/7 x installeren, ik neem aan dat de nieuwe mappen nu in de game zitten wanneer ik het spel opstart? (heb er nog geen kans voor gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
BigF25 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:23:
Gisteren de Stimulus package gedownload op de ps3.
Na het downloaden moet ik een stuk of 6/7 x installeren, ik neem aan dat de nieuwe mappen nu in de game zitten wanneer ik het spel opstart? (heb er nog geen kans voor gehad)
Op je disk staat een code en die code vind je ook in de PSN en die moet je downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

CorVus schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:59:
@ ReFresh F5
Als eerste gefeliciteerd met je verjaardag :)

Zoals jij OMA gebruikt zo hoort het, niet zo als de meeste "noobs" :P voor GL te herladen..
maar toch lijkt het me niet handig bij alle classes, omdat je af en toe echt je side arm mist en je eerste perk, want bij sommige wapens (SCAR bijvoorbeeld.) vind ik het zo ontzettend irritant om zonder sleight of hand te spelen, heb ook me extended mags nog niet maar tot dan heb ik het toch eigenlijk wel nodig..

en ik wordt beetje gek van die dubbel XP weekenden, leverd te veel frustratie op,,
door de vele potjes waar het net allemaal even niet lukt, en normaal ga ik dan even wat anders doen maar in zo'n weekend denk ik nee wil meer XP..
ook omdat het dubbel XP weekend was kwam iedereen ineens weer spelen, en iedereen wil natuurlijk in 1 party dus zit je met ze 12-13 mensen in 1 party dus ga je private party doen, krijg je nog geen XP..
wat heeft het dan voor nut! :P
was wel weer leuk weekend :)
Dankje :)

Ik start altijd met die eerste class, Altijd even 2 claymores plaatsen voor rushers/flankers en bij de bombsite.
Ik gebruik SoH alleen maar bij mijn sniper class, dus ben eigenlijk gewent zonder te spelen. Ik speel ook vrij terughoudend (camper jajaja) en zit ik meestal achter dekking voor reloads.

OMA lijkt me toch het meeste voordeel te hebben als eerste perk. Secondarys mis ik niet zo, als ik weet als iemand om het hoekje zit te camperen dan haal ik mijn AA-12 class uit de kast maar anders ook niet :P

SitRep Pro + headset <3. Er zijn nog altijd veel mensen die geen ninja gebruiken in S&D :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Een TIP van mij

Wij spelen met een groepje samen altijd (soms 4-5 man soms 8-9) en nu hebben wij een geniale tactiek ontdekt ;)

De tactiek heet Javelin-Fest en het is heel eenvoudig, je spawnt in sommige maps er goed voor.
Bijvoorbeeld Estate als je bij het grote huis spawnt. d:)b

Alle gasten beginnen met een Javelin en die schieten we allemaal precies tegelijk naar beneden.
Altijd minimaal 2-3 kills en de nodige chaos bij de enemy.

WTF WTH en meer van dat soort uitspraken en wij rollen van onze stoel van het lachen.

Uiteraard daarna weer switch naar normal tactics en gaan.... :Y)

Ik zou zeggen probeer het eens! ;)

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@chimera2

.. dus ik heb de verkeerde gedownload?? er staat een 'BLES' code bij elke file die ik gistier downloade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:49
PiRiVi schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:11:
Een TIP van mij

Wij spelen met een groepje samen altijd (soms 4-5 man soms 8-9) en nu hebben wij een geniale tactiek ontdekt ;)

De tactiek heet Javelin-Fest en het is heel eenvoudig, je spawnt in sommige maps er goed voor.
Bijvoorbeeld Estate als je bij het grote huis spawnt. d:)b

Alle gasten beginnen met een Javelin en die schieten we allemaal precies tegelijk naar beneden.
Altijd minimaal 2-3 kills en de nodige chaos bij de enemy.

WTF WTH en meer van dat soort uitspraken en wij rollen van onze stoel van het lachen.

Uiteraard daarna weer switch naar normal tactics en gaan.... :Y)

Ik zou zeggen probeer het eens! ;)
Tom, dit klinkt als muziek in mijn oren :)

Btw Refresh, mijn complimenten....eindelijk idd eens iemand die OMA weet te waarderen en in te zetten op de manier die de makers van het spel waarschijnlijk voor ogen hadden

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

BigF25 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:16:
@chimera2

.. dus ik heb de verkeerde gedownload?? er staat een 'BLES' code bij elke file die ik gistier downloade
Ik breek even in, Kijk naar de BLES-code op je MW2 CD, ga dan weer naar de store en download het bestand die overeenkomt met je BLES-code op je CD, je hoeft er maar 1 te downloaden, de rest zal niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
ReFresh F5 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:23:
[...]

Ik breek even in, Kijk naar de BLES-code op je MW2 CD, ga dan weer naar de store en download het bestand die overeenkomt met je BLES-code op je CD, je hoeft er maar 1 te downloaden, de rest zal niet werken.
Tnx RefreshF5 en gefeliciteerd :)

het is trouwen ook mogelijk om mappen bij je vrienden te installeren.
Je maakt nieuw profiel aan. Inloggen onder jou psn account de mappen downloaden en weer inloggen onder de andere naam en diegene heeft ook de mappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Ey Refresh F5, ik heb je nu ook op PSN. Zin om vanavond ff Multiplayer te doen? Weet niet of je ook aan quick scopen doet, anders kunnen we ook een potje quick scopen ;)

Gefeliciteerd trouwens!

[ Voor 7% gewijzigd door Excelb-boy op 31-05-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:27:
[...]

Je maakt nieuw profiel aan. Inloggen onder jou psn account de mappen downloaden en weer inloggen onder de andere naam en diegene heeft ook de mappen :)
\
Ja klopt, zo heb ik hem bij een maatje ook erop gezet.
Gaan jullie de volgende mappack ook kopen of w8en jullie voor black ops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
maar ik heb de mappen al gedownload, niet volgens de code van mijn MW2.. wat doe ik nu?? :?

[ Voor 5% gewijzigd door BigF25 op 31-05-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@chimera2

en bij vrienden installeren is dat kosteloos dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:32:
[...]

\
Ja klopt, zo heb ik hem bij een maatje ook erop gezet.
Gaan jullie de volgende mappack ook kopen of w8en jullie voor black ops?
die ga ik ook zeker kopen :)

en hoe heet ReFresh F5 op de Ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

chimera2 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:27:
[...]

Dankje :P

Ik krijg soms wel eens een message van "hey, do u wantz all titles emblems, give me email n passw", ik speel op de ps3 en volgens mij is dit nog niet eens mogelijk, en dan nog..Lekker accounts jatten van niet-wetende kinderen..Hoe slecht ben je dan..
chimera2 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:36:
[...]

die ga ik ook zeker kopen :)

en hoe heet ReFresh F5 op de Ps3?
ReFreshF5 :+

[ Voor 13% gewijzigd door Laidback Luc op 31-05-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyvdHof
  • Laatst online: 22-04-2021
bram1984 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:15:
Ik heb gisteren een paar uur gespeeld, en hoe langer ik bezig was, hoe slechter het ging.

Voornamelijk TDM gespeeld, en op het begin had ik K/D's tussen de 2 en de 8/9, en op het einde ging het helemaal nergens meer over. Zelfs op mijn favo map Bailout: 0-14.

Het leek ook echt alsof al mijn tegenstanders gewoon met de minuut beter werden, en alsof ik met losse flodders schoot.

Ik snap er niks van. :)
Is het niet zo dat je bij "matched players" ingedeeld word die ongeveer op een soortgelijk niveau spelen als jezelf. als je tijdje lekker hebt zitten ownen kom je vanzelf tegen moeilijkere tegenstanders.

AMD Phenom II X4 965BE - Sapphire HD6850 1GDDR5 - Kingston HyperX Gen 8GB DDR3 1600Mhz - ASrock 870 Extreme3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

DannyvdHof schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:21:
[...]

Is het niet zo dat je bij "matched players" ingedeeld word die ongeveer op een soortgelijk niveau spelen als jezelf. als je tijdje lekker hebt zitten ownen kom je vanzelf tegen moeilijkere tegenstanders.
Nope, wordt geen rekening mee gehouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DannyvdHof schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:21:
[...]

Ik hoop het niet. Zou niet goed zijn voor mijn zelfvertrouwen. ;)

Nee, maar ik ben ook een paar keer van game mode verwisseld, dus dat lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Kan iemand aub confirmen wat ik nu moet doen? heb de mappack gedownload maar niet met combinatie van de code van mijn MW2 exemplaar.. kreeg wel verschillende BLES codes mee via PSN (tijdens het downloaden/confirmen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
BigF25 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:00:
Kan iemand aub confirmen wat ik nu moet doen? heb de mappack gedownload maar niet met combinatie van de code van mijn MW2 exemplaar.. kreeg wel verschillende BLES codes mee via PSN (tijdens het downloaden/confirmen)
je moet alsnog de juiste bles code downloaden en die moet je installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@chimera2

Thanks voor je replies tot dusver.
Maar hoe doe ik dat dan? ik heb al betaald en gedownload, ik kan toch niet nog een keer downloaden (?)

[ Voor 13% gewijzigd door BigF25 op 31-05-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BigF25 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:15:
@chimera2

Thanks voor je replies tot dusver.
Maar hoe doe ik dat dan? ik heb al betaald en gedownload/aankopen, ik kan toch niet nog een keer downloaden (?)
Je moet ff naar de PSN store, en dan naar downloads/aankopen. Daar staan ze allemaal onder elkaar. Download degene met dezelfde code als die op je doosje, en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
als je kijkt bij je aankopen staat hij er volgens mij 7 keer tussen. Maar allemaal met een aparte BLES code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@chimera2, bram1984

Ja dat dus. Ik heb ze allemaal gedownload/installed. Ik kan in principe degene die niet matchen met mijn MW2 BLES code er weer van af gooien?

[ Voor 43% gewijzigd door BigF25 op 31-05-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
als je dezelfde BLES code van de cd gedownload en geinstalleerd heb dan moet het lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
bazs2000 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 06:12:

Dat zijn de leukere voorbeelden van hacked servers.
Zolang hackers niet aan je level en challenges zitten, vind ik dit soort servers op z'n tijd prima. Beetje afwisseling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 10:48

Fuelke

Forza Ferrari

Eventjes ter verduidelijking. je haalt bv. 5 kills en unlocked de Predator. Voordat je deze kan inzetten ga je dood. Als je hem na je dood inzet telt hij dan mee voor je volgende killstreak of niet? Heb de indruk van niet.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Nope, telt niet mee.

Volgens de wiki:

Killstreaks in Call of Duty: Modern Warfare 2 that do count towards other killstreaks will only do so during the same life. For example, a Predator Missile can contribute towards any other killstreak the player has selected of 6 or higher, but if used after the player dies, it will not count towards any killstreaks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Speelt iemand ook veel S&D hier (PS3)?

Ik wil niet de hele tijd de Enemy of the State uithangen :+

Voeg me maar toe PSN: ReFreshF5.

[ Voor 84% gewijzigd door Laidback Luc op 31-05-2010 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BigF25 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:31:
@chimera2, bram1984

Ja dat dus. Ik heb ze allemaal gedownload/installed. Ik kan in principe degene die niet matchen met mijn MW2 BLES code er weer van af gooien?
Als je dat per sé wilt, moet je dat gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@chimera2, bram1984

Thanks!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:13
Iemand een goede tactiek voor de Enemy of the state challenge (3 mensen omleggen als last man standing)? Ik speel bijna nooit S&D dus ben er ook vrij slecht in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere mensen hier die behoorlijke lag hebben op het PSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Joarie schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:26:
Gisteren weer een prachtige pot HC:HQ in de Favela map. De tactiek met Riot Shield, Blast Shield en Commando perk (+ lightweight en marathon) begint zijn vruchten af te werpen.
Tis gewoon een kwestie van zo snel mogelijk (met blastshield op) naar de HQ rennen en in het hoekje van de kamer gecrouched blijven wachten. Veel mensen weten gewoon niet wat ze ermee aan moeten en leveren voor mij makkelijke bash-kills op. Gisteren was er gelukkig eentje van de tegenpartij zo slim om een keer C4 te gebruiken, waar ik hem ook voor complimenteerde :)
Toen een teamgenoot van mij de truc ook doorhad, zodat er binnen no-time 2 mensen met shields in hoekjes en was het voor de tegenstander geen doorkomen meer aan. Toch mooi dat je met die methode gewoon 2e kunt staan met slechts 10 kills.
Met fmj ram je zo door de riotshield heen. Probeer maar eens een rpg op m16+fmj.. Ik dacht eerst das een grap maar het is echt zo.. Heb ook meestal stopping power + fmj aan..

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saxsymbol
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-08 13:00
shades schreef op maandag 31 mei 2010 @ 17:49:
[...]

Met fmj ram je zo door de riotshield heen. Probeer maar eens een rpg op m16+fmj.. Ik dacht eerst das een grap maar het is echt zo.. Heb ook meestal stopping power + fmj aan..
Volgensmij maakt FMJ geen verschil op een riot shield. Alleen je voeten zijn kwetsbaar dus misschien raak je die dan (perongeluk). Een stun grenade heeft ook geen zin, maar een flash weer wel. Kleine dingen die je kunnen irriteren om een rioter te slopen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'avond!

Ik had even een kort vraagje; hoe kun je -met zekerheid- vaststellen of je op de Xbox host bent? Ik heb een vermoeden dat ik meer dan de helft van de tijd host ben (ik plop als eerste de map in en heb altijd een vol groen balkje), en naar mijn idee speel ik in zulke potjes ook veel beter. Maar met echt veel zekerheid kan ik t niet zeggen.

Overigens wel leuk dat je het spel niet verleert als je het een paar maandjes links laat liggen. 't gaat nu nog beter dan eerst zelfs! KD naar 2.22 opgeschroefd (en dat is nagenoeg alleen TDM, geen zorgen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De enige manier waarop je het zeker weet is om de match te verlaten. Als er dan een host migration komt (die zul je nog net even zien ook al ga je net weg) was jij dus host. Dat werkt natuurlijk niet als je het wilt weten terwijl je wilt spelen. Verder heb ik wel eens gehoord dat het beeld bij jou even op zwart gaat tijdens een host migration als jij de host wordt. Ook daar heb je weinig aan tenzij er toevallig een host migration komt. Verder is 4 groene balkjes een goede aanwijzing, tenzij er nog veel meer spelers met 4 groene balkjes zijn. Misschien moet je op het begin van de match heel snel even kijken. Ik zie wel eens dat iedereen dan rode balkjes heeft behalve ik (totdat iedereen "geladen" is), dat zal ook wel een aanwijzing zijn dat ik de host ben.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Ik kom er net achter dat mijn MW2 een BLUS code heeft, wat moet ik doen? :S
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.