Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt he,

ik baalde er al van dak het misschien nietzou kunnen spelen..
Maar ja, op een vercrackte ps3 spelen is ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:32

Mystikal

It never hurts to help!

Ik vroeg me af of jullie ook met de 'onder-door' route bekend zijn op highrise. (PC)

Wanneer je buiten bent (niet aan de kant van de lift deuren), kun je naar beneden laten vallen. Maar als je net nadat je gevallen bent, weer richting de muur 'loopt' val je op een richeltje 5 meter lager. Vervolgens kun je het hele veld oversteken en net voor dat je de andere kantoren bereikt, kun je weer naar boven klimmen met behulp van een glazenwassers bakje... Ik kwam er deze week achter en zie het nooit iemand doen. Ideaal op demolition icm tactical insertion.. Ik kwam telkens daar weer naar boven... Eind resultaat 87-23.

Wellicht is dit oud nieuws, maar ik wist het niet eerlijk gezegd.

Het schijnt ook mogelijk te zijn om op een 'keuken'trapje die bij de bar staat in dat kantoor pand naar boven te klimmen en vervolgens op de lamp te gaan zitten. Maar dat is me nooit gelukt. Als ik naar boven klim, kan ik vervolgens niet meer springen naar voren. Ik kan alleen naar achteren springen van het trapje af..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:12
Punkbuster schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:09:
ik heb gister mijn killstreak verbeterd in hardcore hQ. 64 killstreak .. op het einde natuurlijk de Nuke :P
Cod blijft een noob spel.
En hoeveel HQ's had je nou gecapped/ontmanteld? Sorry hoor, maar roepen dat je killstreak geweldig uber was in HQ en dat je de pot afsloot met een nuke getuigt juist van noobisme. Niks persoonlijk hoor, maar van spelers zoals jij krijg ik in HC HQ altijd vlekken in mijn nek.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

@Mystikal
thnx
die gaan we vanaaf zeker even testen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door CorVus op 28-05-2010 10:43 ]

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

CorVus schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:42:
@Mystikal
thnx
die gaan we vanaaf zeker even testen ;)
Als tip, gooi je tactical insert niet in die glazenwassersbak, want als ze over de rand kijken (nadat ze argwaan krijgen :P ), zien ze die te snel. Ik spreek uit ervaring. Gooi je tactical insert op het zeer smalle balkje... Dan moeten ze heeeel ver over de reling kijken willen ze die zien.. en dat durven ze niet :P.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:38
Mystikal schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:38:
Het schijnt ook mogelijk te zijn om op een 'keuken'trapje die bij de bar staat in dat kantoor pand naar boven te klimmen en vervolgens op de lamp te gaan zitten. Maar dat is me nooit gelukt. Als ik naar boven klim, kan ik vervolgens niet meer springen naar voren. Ik kan alleen naar achteren springen van het trapje af..
Misschien hebben ze dat al gefixt, want ik zie daar eigenlijk nooit meer iemand zitten... Laat maar zag net in een filmpje dat er een teddybeer ligt, het is er dus expres in gezet. :9
Mystikal schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:46:
Gooi je tactical insert op het zeer smalle balkje... Dan moeten ze heeeel ver over de reling kijken willen ze die zien.. en dat durven ze niet :P.
Totdat iemand SitRep heeft... TI kun je dan haast niet meer over het hoofd zien, grote rode vlek.

[ Voor 30% gewijzigd door Tower410 op 28-05-2010 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Tower410 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:46:
[...]

Misschien hebben ze dat al gefixt, want ik zie daar eigenlijk nooit meer iemand zitten...

[...]

Totdat iemand SitRep heeft... TI kun je dan haast niet meer over het hoofd zien, grote rode vlek.
Dat zijn er niet veel die dat hebben. En als ze dat wel hebben, missen ze de 3e perk en ben ik sowieso in het voordeel met mijn tactical knife en commando pro :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
Ik loop tegenwoordig bijna permanent met SitRep rond, omdat ik bezig ben SitRep Pro te halen. Zit bijna op 80 :D

[ Voor 6% gewijzigd door Tower410 op 28-05-2010 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Tower410 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:46:
[...]

Misschien hebben ze dat al gefixt, want ik zie daar eigenlijk nooit meer iemand zitten... Laat maar zag net in een filmpje dat er een teddybeer ligt, het is er dus expres in gezet. :9
Die is vrij oud. De eerste paar dagen ging ik daar altijd snipen. Was eerst altijd lastig om er op te komen, maar als je het een paar keer probeert zit je er zo op. Wel leuk als je met een silencer en cold blood zit en de enemy spawnt gewoon voor je neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Dj-sannieboy schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:55:
[...]

Die is vrij oud. De eerste paar dagen ging ik daar altijd snipen. Was eerst altijd lastig om er op te komen, maar als je het een paar keer probeert zit je er zo op. Wel leuk als je met een silencer en cold blood zit en de enemy spawnt gewoon voor je neus.
Maar hoe doe je dat dan? Als je naar die trap loopt en je loopt naar boven, kun je niet halverwege stoppen ofzo.. Je loopt automatisch in 1 keer door naar boven en dan val je er weer vanaf...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

Op de trap komen is me wel vaker gelukt maar daarna nooit :)
gewoon op het juiste moment op achteruit drukken en hopen dat je blijft staan, anders ff oefenen in een private game alle tijd en rust ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
Heb het net even geprobeerd en vond het zelf niet zo moeilijk om boven op de trap stil te staan. Gewoon zodra je ziet dat je naar voren gaat lopen i.p.v. naar boven klimmen de knop loslaten. Daarna hoef je alleen even sprint+jump te doen, en dan op het juiste moment nog een keer de springknop indrukken om erop te klimmen en je bent er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit trouwens vandaag weer constant vast met het hele team in FFA. Is het nou een bug of doet iemand dit met opzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gister mijn killstreak verbeterd in hardcore hQ. 64 killstreak .. op het einde natuurlijk de Nuke :P
Inderdaad... In objectives based game modes enkel en alleen met killstreaks bezig zijn en de rest van het team het echte werkt laten doen is idd erg noobish. :') En achteraf trots op een forum komen vertellen hoe geweldig je bent. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:16:
[...]

Inderdaad... In objectives based game modes enkel en alleen met killstreaks bezig zijn en de rest van het team het echte werkt laten doen is idd erg noobish. :') En achteraf trots op een forum komen vertellen hoe geweldig je bent. :N
I agree. Dat is zoooo 2009 :O

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zazra
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06 09:00
reemprive schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:15:
Zit trouwens vandaag weer constant vast met het hele team in FFA. Is het nou een bug of doet iemand dit met opzet?
Vandaag 3 servers gehad in TD waarbij ik ook vast zat.. dus lijkt me niet opzettelijk, meer bug.
But who knows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
Waarom allemaal zo moeilijk doen om dat trapje op de komen? :P
Gebruik sprint en sprint bij het trapje omhoog en dan op het juiste moment 2x springen (1 voor de spring 2e voor op de lamp te "klimmen". Op deze manier gaat het nooit mis, je bent alleen een erg makkelijk doelwit boven op die lampen vind ik.

Ga liever via die bakjes boven op het gebouw, maar is soms erg lastig om erop te komen want tegenstander willen graag je verneuken als je echt BIJNA boven bent (dus op het laatste bakje).

Bij Scrapyard zie ik ook nooit iemand dit doen :
- Ga op het witte vrachtwagentje klimmen die naast een paar van de buizen staat
Er staan 2 vrachtwagentjes in het level en 1 staat bij zo'n buis.

- Als je op het dak zit gebruik sprint en spring naar de buis. Dan zit je halverwege de bovenkant van de buis, met wat gekke sprongen zit je er bovenop! En je kun mooi liggen op 3 a 4 buizen. Wat weer erg handig is voor Domination als je een flag bewaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Mystikal schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:51:
[...]

Dat zijn er niet veel die dat hebben. En als ze dat wel hebben, missen ze de 3e perk en ben ik sowieso in het voordeel met mijn tactical knife en commando pro :P
Al mijn classes hebben SitRep en daarmee is mijn derde perk heel goed benut. :P
Knifen doe ik wel close combat (wanneer iemand tegen mij aanloopt), ik vind het handiger wanneer ik TI's en claymores zie (kan ik weer kapot maken wat XP oplevert). :)

En ja, net als andere spelers ben ook ik een enorme XP-hoer en als ik XP kan vergaren en andere spelers kan dwars zitten dan zal ik dit zeker niet laten. :+

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Tower410 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:52:
Ik loop tegenwoordig bijna permanent met SitRep rond, omdat ik bezig ben SitRep Pro te halen. Zit bijna op 80 :D
Ik heb alle 750? :D

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

Die "bug" was eerder wel echt een host zijn schuld..
maar heb het nu al een tijdje niet meer gezien, zou wel flink balen zijn als dat weer terug komt..
en zo te zien nu al best erg..

@Xenomorphh
No lifer :P

[ Voor 7% gewijzigd door CorVus op 28-05-2010 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
_/-\o_ ik heb al moeite met gewoon pro te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 21:05
Ik vraag me af waarom IW niet even wat extra moeite heeft gedaan om de PC versie zoals de PS3 en Xbox versie te maken (qua stabiliteit en server connecties) met de Xbox wordt ik zo goed als nooit gedisconnect of wat dan ook, met de PC bijna om het potje, het is dat ik gewoon stukken beter speel op de PC dan op de Xbox dat ik bij de PC versie blijf :P

Trouwens, wie online wil spelen steam name = [Z]Stefanovic[NL]
Xbox gamertag: ZStefanovic

heb voor mw2 een tekort aan vrienden die dit spel ook hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Hm, tijd niet gehad maar nu net 3 potjes achter elkaar dat niemand kan bewegen...nog maar een keer proberen. (PC).

Na wat kutpotjes de UMP even ingeruild voor de SCAR, gaat gelijk weer stuk beter. Als ik deze zat word ga ik wel weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik hoop vanavond de 300 kills van de FAL te halen zodat ik de FMJ challenge kan doen.
De FAL is een mooi wapen maar het is lastig om er veel kills mee te halen waardoor het toch moeilijk is om deze vrij te spelen. Ik speelde er eerst mee op Groundwar maar het is toch makkelijker om hem te gebruiken in HQ omdat één schot dan vaak wel dodelijk is. :)

Als eerst volgend wapen om vrij te spelen kies ik dan de TAR waar ik ook best ver mee ben gevorderd. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Excelb-boy schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 09:47:
Ik speel ook altijd met een vaste groep :) Win streak verzekerd! Komt omdat er dan tenminste met elkaar wordt gecommuniceerd over waar bijvoorbeeld de vijanden campen/zitten.
Als mijn headset binnen is vandaag voeg ik je toe, wil wel eens met een goed team spelen ipv randomers.. Kan niet wachten om te soundwhoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even snel vraagje tussendoor. Met de silencer zien ze je niet op de radar als je schiet. Met cold blooded zien ze je toch sowieso niet? dus silencer met cold blooded heeft geen zin? en het heeft ook geen zin om scrambler te gebruiken als je cold blooded gebruikt toch? Ik snap het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 14:27
Silencer heb je wel nodig, ook als je Cold Blooded hebt. Zodra je schiet zonder ben je 1 rode stip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 21:05
net halfuur 'gespeeld', 1e keer connecten ging goed, lekker potje gespeeld.

Werd er daarna uitgegooid, connect ik in een match die vast zit, daarna nog 1 en nog 1 en nog 1.
Of iedereen zat vast in het spel, of er stond connection lost, of unable to connect of 1 van die andere meldingen die je zovaak krijgt.

Al met al 1 potje gespeeld dus..
Zo dramatisch heb ik het nog nooit gehad met MW2 op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 13:13:
Even snel vraagje tussendoor. Met de silencer zien ze je niet op de radar als je schiet. Met cold blooded zien ze je toch sowieso niet? dus silencer met cold blooded heeft geen zin? en het heeft ook geen zin om scrambler te gebruiken als je cold blooded gebruikt toch? Ik snap het niet meer.
De scrambler gebruik ik ook zelden. Snap nog steeds niet echt de toegevoegde waarde van die perk. De range ervan is net te klein waardoor het eerder een verklikker wordt dan een hulpmiddel om je vijand te desorienteren.

Maarre, Cold Blood + Ninja + silencer is een zeer goede combo om niet gezien te worden op de radar en heartbeatsensor.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 13:13:
Met cold blooded kan je niet geraakt o gezien worden dooor killstreaks.
Met scrambler ziet je enemy ruis op de radar als je dichtbij bent.
Met een silencer zien ze geen rode stip op de radar als je schiet

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 13:33:
[...]

Met cold blooded kan je niet geraakt o gezien worden dooor killstreaks.
Met scrambler ziet je enemy ruis op de radar als je dichtbij bent.
Met een silencer zien ze geen rode stip op de radar als je schiet

ik ben nog vaak genoeg geraakt hoor terwijl ik Cold Blooded aan had, maar dat komt dan omdat er zo'n idoot zonder naast me loopt en richting een sentry gun of iets dergelijk loopt.
en ben ondertussen beter geworden in predators ook op cold blooded dus te mikken je moet alleen dan niet zo snel willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
CorVus schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 13:37:
[...]

ik ben nog vaak genoeg geraakt hoor terwijl ik Cold Blooded aan had, maar dat komt dan omdat er zo'n idoot zonder naast me loopt en richting een sentry gun of iets dergelijk loopt.
en ben ondertussen beter geworden in predators ook op cold blooded dus te mikken je moet alleen dan niet zo snel willen :)
Je kan er wel geraakt door worden maar je hebt geen witte gloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:50
Wel leuk tegenwoordig zeg. Ik dacht gisteren ook weer even dit spel te spelen ga je in een server.
Sta je in een gebouw (Derail) wordt je gewoon vanuit buiten door de muur gesniperd. Zat namelijk vol met cheaters. Ik snap dit echt niet waarom altijd die cheaters en waarom is dit nu nog niet verbeterd.

Jammer is dat echt jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dpz schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 13:41:
Wel leuk tegenwoordig zeg. Ik dacht gisteren ook weer even dit spel te spelen ga je in een server.
Sta je in een gebouw (Derail) wordt je gewoon vanuit buiten door de muur gesniperd. Zat namelijk vol met cheaters. Ik snap dit echt niet waarom altijd die cheaters en waarom is dit nu nog niet verbeterd.

Of anders ben je de 18283623896319ste die in dit topic klaagt.
Iederee weet dat er cheaters zijn op de pc, maar ik krijg echt steeds minder zin om te reageren hier, door iedereen die steevast loopt te klagen :/

er is genoeg leuks aan het spel, en anders raad ik je echt aan om een ps3 te kopen en het daarop te spelen!
geen cheaters, weinig lag, gezelle GOT-ers om mee te spelen!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

Welkom in het MW2 forum,, wat een mooi eerste bericht van jou hier..
als je niks beters heb te melden, meld dan niks..

zat je toevallig op een van de treden?
schiet er wel vaker op als ik zie dat er net iemand voor me wordt dood geschoten of zo, weer een FMJ kill er bij.
bij derail zit je zo ie zo nergens echt veilig in dat gebouw..

Btw voor de mensen die gister toch rond een uurtje of 9 nog online waren gekomen in de GoT steam chat, sorry maar High explosive duurde even wat langer dan gedacht :P en ook nog steeds niet gelukt,, wel Scavy vaak geraakt O-)
gaan we vast nog wel eens proberen, zijn er nog meer mensen die nog Co-op missies moeten doen? (PC)
blijf ze leuk vinden en goed te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Uhm misschien probeerde die gozer maar wat? Als ik mijn gameplay opneem probeer ik ook altijd wallbangs te maken.... Misschien ben je nu toevallig geraakt door iemand die toevallig probeerde een kill te maken door die muur. Om nou gelijk met cheater te gooien vind ik persoonlijk een beetje zwak....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32

Fuelke

Forza Ferrari

Ik heb zo ook al kills gemaakt, je ziet iemand nog net ergens in verdwijnen, en dan random op de muur schieten, zeker met FMJ geladen wapens :D

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Fuelke schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:02:
Ik heb zo ook al kills gemaakt, je ziet iemand nog net ergens in verdwijnen, en dan random op de muur schieten, zeker met FMJ geladen wapens :D
Of je ziet benen/stingers/geweerlopen door muren heen steken aangezien het programmeerwerk niet zo sterk is uitgewerkt op dat vlak....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Na mijn eerdere opgestartte discussies van Killstreak rewards (wat is de beste) en het neerhalen van Aircrafts en de daarvoor ideale class wil een een nieuwe discussie.

De (Counter)UAV discussie.

UAV's zijn zeer handig, dat mogen duidelijk zijn. Zit je in de stealth modus heb je daar geen last van natuurlijk. Ik haal tegenwoordig elke uav neer, op het moment dat ik gerespawned wordt. Maar ook alleen dan. Dit heeft 2 redenen:
-Als ik de UAV neerhaal zie ik niet wat er om me heen gebeurt en ben ik een easy target.
-Ik wil mezelf niet nog meer verraden dan de uav op dat moment al doet door een hoop lawaai te maken bij het neerhalen van de UAV.

UAV's kun je neerhalen met een enkel UMP magazijn (of iets vergelijkbaars). Erg makkelijk dus. Het kost je 5 seconden en je haalt meteen het voordeel weg bij de tegenstander. Niet alleen wat betreft de normale combat, maar ook zeker bij harriers, airstrikes etc...

CounterUAV's geldt een beetje hetzelfde. Niets is zo irritant dat je een airstrike wilt gooien en je ziet niets op het kaartje. Dus neerhalen dat ding.

Halen jullie deze ook weg, want ik zie echt niemand dit doen. Advies is ook om dit niet te doen met een stinger, tenzij je hem toevallig toch al bij hebt, omdat je net een harrier naar beneden aan het halen bent. Gewoon met je geweer een magazijn erop leegschieten en hij is weg...

Anti (Counter)UAV's UNITE!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

ik wist niet eens dat dat kon met een gewone gun :$ |:(
moet ik dan maar eens gaan doen, als het zo simpel is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Mystikal schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:29:
Na mijn eerdere opgestartte discussies van Killstreak rewards (wat is de beste) en het neerhalen van Aircrafts en de daarvoor ideale class wil een een nieuwe discussie.

De (Counter)UAV discussie.

UAV's zijn zeer handig, dat mogen duidelijk zijn. Zit je in de stealth modus heb je daar geen last van natuurlijk. Ik haal tegenwoordig elke uav neer, op het moment dat ik gerespawned wordt. Maar ook alleen dan. Dit heeft 2 redenen:
-Als ik de UAV neerhaal zie ik niet wat er om me heen gebeurt en ben ik een easy target.
-Ik wil mezelf niet nog meer verraden dan de uav op dat moment al doet door een hoop lawaai te maken bij het neerhalen van de UAV.

UAV's kun je neerhalen met een enkel UMP magazijn (of iets vergelijkbaars). Erg makkelijk dus. Het kost je 5 seconden en je haalt meteen het voordeel weg bij de tegenstander. Niet alleen wat betreft de normale combat, maar ook zeker bij harriers, airstrikes etc...

CounterUAV's geldt een beetje hetzelfde. Niets is zo irritant dat je een airstrike wilt gooien en je ziet niets op het kaartje. Dus neerhalen dat ding.

Halen jullie deze ook weg, want ik zie echt niemand dit doen. Advies is ook om dit niet te doen met een stinger, tenzij je hem toevallig toch al bij hebt, omdat je net een harrier naar beneden aan het halen bent. Gewoon met je geweer een magazijn erop leegschieten en hij is weg...

Anti (Counter)UAV's UNITE!
In principe haal ik alles uit de lucht :) ik heb een hekel als ik 3x door de zelfde pavelow ofzo word gekilled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

Ah, wist niet dat je (counter)UAV's kon neerhalen met je geweer! Zal het eens proberen!

Tijdens de lagere levels(net nieuwe prestige ingaan) ga ik altijd eerst even de (counter)UAV challenges halen. 3 kills -> UAV, 4 kills -> counter UAV. Ik gooi dus nogal veel met die counter UAV dingen... Ik krijg alleen wel regelmatig commentaar dat ik moet
opkankeruh met die tiefus counter uav's
Tegenpartij is vaak niet erg gecharmeerd van sneeuwige radarbeelden :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
beany schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:45:
[...]

Ah, wist niet dat je (counter)UAV's kon neerhalen met je geweer! Zal het eens proberen!

Tijdens de lagere levels(net nieuwe prestige ingaan) ga ik altijd eerst even de (counter)UAV challenges halen. 3 kills -> UAV, 4 kills -> counter UAV. Ik gooi dus nogal veel met die counter UAV dingen... Ik krijg alleen wel regelmatig commentaar dat ik moet
[...]
Offtopic Denk een beetje aan je taal
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

beany schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:45:
[...]

[...]
Totdat ze dit forum lezen... Die dingen haal je zo neer... Ik begrijp ook wel (of eigenlijk niet) waarom mensen zoveel lopen te schelden al die vliegtuigen, choppers etc.. Ze halen ze niet neer.. Ik haal regelmatig wapentuig neer, dat nog geen kill gemaakt heeft.

Oja, voor diegene die het gemist hebben. De beste killstreak:
Carepackage, Predator, Emergency Airdrop (ik speel hem in combinatie met Hardline)
7 kills = 5 packes en een predator :). Mijn clan-leden noemen mij al de CarePackage Collector... Ik speel altijd demolition en spaar bijna altijd de eerste ronde alles op (tenzij ik denk dat we het nodig hebben om de ronde te winnen) en gooi vervolgens bij het begin van de 2e ronde alles eerst neer. Ik heb soms wel eens 12 carepackages te rapen :-) Tsja en dan wordt je uitgemaakt voor cheater.. Het voordeel van die predator is, dat je vaak bij 5 kills al een gooi doet naar de emergency airdrop. Je haalt heel vaak met de predator 2 kills en dus hoef je eigenlijk maar 5 kills te overleven in vijandig gebied om een 5 crates te rapen :-).

Oja tip die bij bovenstaande killsstreak hoort. Tactical insertion. Voordat je begint te rapen, gooi je tact insert weg achter een boompje of iets dergelijks. Zoveel crates zorgt er vaak voor dat er vijandig gespuis even een kijkje komt nemen. Met die tactical insert voorkom je in veel gevallen teleurstellingen :+

[ Voor 6% gewijzigd door Mystikal op 28-05-2010 15:54 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

chimera2 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:48:
[...]

tnx
Mja, ik ben het met je eens. Het is een directe quote. Het valt me sowieso op dat er door Nederlanders ingame enorm veel met kanker wordt gescholden.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
beany schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:56:
[...]

Mja, ik ben het met je eens. Het is een directe quote. Het valt me sowieso op dat er door Nederlanders ingame enorm veel met kanker wordt gescholden.
Daar stoor ik me ook wel aan ja Nederlanders zijn vaak erg grof daarom mute ik meestal ook iedereen behalve de mensen waar ik mee speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

chimera2 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:58:
[...]

Daar stoor ik me ook wel aan ja Nederlanders zijn vaak erg grof daarom mute ik meestal ook iedereen behalve de mensen waar ik mee speel.
Inderdaad, kom je eens een keer nederlanders tegen ingame, schelden ze je de huid vol omdat ze verloren hebben..Ik kan er zelf trouwens ook wel wat van maar dan staat mijn mic wel uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chimera2 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:48:
[...]

tnx
Hij quote iemand, mocht je dat nog niet opgevallen zijn..

Ik probeer UAV's ook altijd neer te halen met mijn primary. Zo gepiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramVroy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-08 12:47
Wist ook niet dat je uav kon neerhalen met een gewone gun. Straks eens testen dan :)
Pavelow's e.d. kan ik niet hebben, die moeten direct neer.

En ja, zo weten wij, Belgen, dadelijk of het Belgen of Nederlanders zijn waar we tegen spelen ("godverkankerkut" komt meestal van het Noorden, n/o :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

BramVroy schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:21:
Wist ook niet dat je uav kon neerhalen met een gewone gun. Straks eens testen dan :)

En ja, zo weten wij, Belgen, dadelijk of het Belgen of Nederlanders zijn waar we tegen spelen ("godverkankerkut" komt meestal van het Noorden, n/o :p)
En als je iets hoort in de trend van:" Je kunt de groeten uit Brabant krijgen k#t!", geeft dat meestal ook wel een idee waar ze vandaan komen 8)7

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramVroy
Inderdaad :p Alleen zal dat eerder 'ge' zijn denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
BramVroy schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:21:
Je kunt alles uit de lucht neerhalen met je gewone gun, maar het kost je alleen wat meer kogels (en Stopping Power Pro helpt ook).

Trouwens vorige week (eindelijk) voor het eerst gezien dat een harrier een aanvliegende attack helicopter neerhaalde met raketten. De helicopter bereikte in de verste verte niet eens het hek bij Scrapyard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ik haal meestal ook alles uit de lucht, maar ik haat het dat ik vaak de enige ben...
Als heel het team dan ergens gaat schuilen, okay, maar dat doen ze niet...nee, ze worden liever 3x door dezelfde chopper gekilled. :@

Gebeurde me van de week nog, we werden al aardig geraped en ik was de enige die nog probeerde wat uit de lucht te halen. Daarna maar snel Escape -> Leave game gedaan. Met zulke mensen weiger ik te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Joarie schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:27:
[...]

Je kunt alles uit de lucht neerhalen met je gewone gun, maar het kost je alleen wat meer kogels (en Stopping Power Pro helpt ook).

Trouwens vorige week (eindelijk) voor het eerst gezien dat een harrier een aanvliegende attack helicopter neerhaalde met raketten. De helicopter bereikte in de verste verte niet eens het hek bij Scrapyard.
Prachtig als je van die slimme mensen ziet die hun chopper gunner inroepen terwijl er een enemy harrier in de lucht hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
ReFresh F5 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:30:
[...]

Prachtig als je van die slimme mensen ziet die hun chopper gunner inroepen terwijl er een enemy harrier in de lucht hangt.
Killstreak technisch vind ik het wel raar dat een mindere streak een hogere streak kan overclassen....

Zelfde geldt ook dat je met een predator al het vliegende uit de lucht kunt halen

[ Voor 10% gewijzigd door Joarie op 28-05-2010 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Joarie schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:32:
[...]

Killstreak technisch vind ik het wel raar dat een mindere streak een hogere streak kan overclassen....

Zelfde geldt ook dat je met een predator al het vliegende uit de lucht kunt halen
Behalve AC130 8)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Volgens mij kun je een AC-130 niet met kogels uit de lucht halen, correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramVroy
[...]

Ja, dat wist ik, maar een uav is zo hoog in de lucht (zoals een ac130) dus dacht ik dat je het niet kon raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Joarie schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:32:
[...]

Het is juist goed dat je een krachtige killstreak met een lagere killstreak uit kan schakelen. Geeft de mindere goden onder ons ook een kans.

Anders kan je ook stellen dat het onklaar maken van een sentry gun met je knife raar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

Juist dat van een predator vind ik juist goed, dan is het kiezen of delen.
of 1 - 6 kills of chopper/harrier uit de lucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Oh ja, dat ding...maar die zie je alleen verschijnen als iemand hem uit een care package heeft (of iemand die embleem-geil is). Zie dat iedereen toch een "lichtelijke" voorkeur heeft voor Chopper Gunner.

Tja, de manier waarop je zo'n sentry met een knife onklaar kunt maken verdient geen schoonheidsprijs. Had liever gezien dat je daar een timer op hebt zoals het pakken van een pakketje of onklaar maken van een bom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Mystikal schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:23:
[...]

En als je iets hoort in de trend van:" Je kunt de groeten uit Brabant krijgen k#t!", geeft dat meestal ook wel een idee waar ze vandaan komen 8)7
Laat staan als ze dingen gaan zeggen als:

-Cancer cheater, cancer noob etc. etc. 8)7 |:(

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 14:19

superwashandje

grofheid alom

zeker weten? ik geloof dat ik ergens een youtube filmpje heb gezien waarin ze dat wel deden

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had bijna m'n killstreak verbeterd vandaag (huidige is 46). Potje met de Barrett op Wasteland, snipen ging echt geweldig. Speel nu ook met hoge sensitivity. Eerst een hoop gasten gesniperd --> AC-130 --> Multikill slachtpartij.. Nadat m'n kogels voor de Barrett bijna op waren geswitched naar de SPAS, nog zeker 6 kills er bij, daarna een TAR-21 opgepakt van iemand en daar ook nog een hoop kills mee gemaakt.. uiteindelijk beland op een streak van 42 en toen kreeg ik een verse headshot van een vijandelijke sniper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel.. met een predator kan je wel een AC-130 neerhalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik vind wel dat mensen die echt gaan sniperen in een leveltje zoals rust, scrapyyard of terminal.. dat je dan wel laat zien dat je wat skills hebt. Ondanks het feit dat velen dan de perk; slight of hand (pro) gebruiken.

Waar ik wel een hekel heb is aan die gasten die sprintend met een mes het leven doorrennen. Dat is wel klote soms. Maar als dat teveel gebeurt dan wacht ik diegene gewoon op in een hoekje.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:23:
Had bijna m'n killstreak verbeterd vandaag (huidige is 46). Potje met de Barrett op Wasteland, snipen ging echt geweldig. Speel nu ook met hoge sensitivity. Eerst een hoop gasten gesniperd --> AC-130 --> Multikill slachtpartij.. Nadat m'n kogels voor de Barrett bijna op waren geswitched naar de SPAS, nog zeker 6 kills er bij, daarna een TAR-21 opgepakt van iemand en daar ook nog een hoop kills mee gemaakt.. uiteindelijk beland op een streak van 42 en toen kreeg ik een verse headshot van een vijandelijke sniper :P
Op welke snelheid heb jij je sensitivity staan? Ik heb hem nu op very high (7) staan. Misschien dat ik het binnenkort wat ga verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Godsamme net elke game die ik joinde (TDM) was wel een cheater met als gevolg dat iedereen niet kan bewegen.
Leuk dat je dan elke keer een loss krijgt bijgeschreven, terwijl jij gewoon het spel legaal hebt. En je het gewoon wil spelen.

Stelletje kneuzen die cheaters. Dat Steam daar niets aan doet. Gewoon vooraf betanden laten checken en wanneer ze fout fijn dan ban.

Zal het snel klaar wezen.

[ Voor 27% gewijzigd door Frostbite op 28-05-2010 17:41 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:40:
Godsamme net elke game die ik joinde (TDM) was wel een cheater met als gevolg dat iedereen niet kan bewegen.
Leuk dat je dan elke keer een loss krijgt bijgeschreven, terwijl jij gewoon het spel legaal hebt. En je het gewoon wil spelen.

Stelletje kneuzen die cheaters. Dat Steam daar niets aan doet. Gewoon vooraf betanden laten checken en wanneer ze fout fijn dan ban.

Zal het snel klaar wezen.
Is geen cheat is een bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:34:
[...]

Op welke snelheid heb jij je sensitivity staan? Ik heb hem nu op very high (7) staan. Misschien dat ik het binnenkort wat ga verhogen.
Ik speel op High (4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:20
Ruffzz schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:42:
[...]

Is geen cheat is een bug
Schiet niet op, alle servers nu ondertussen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addinjo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-03-2021
Ruffzz schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:42:
[...]

Is geen cheat is een bug
Ja heb er ongeveer tien proberen te joinen, telkens crap!!!

swing when you're winning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Hoelaat gaan de dubbele punten eigenlijk in??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:31:
[...]

Beetje late reactie maar ik heb het hier vaker langs zien komen. Maar het feit dat je minder lobby's tegenkomt is dat ze het matchmaking systeem hebben aangepast sinds de stimulus package zodat je (naar het schijnt) in lobby's komt met lage ping. Hij vind daardoor minder games.
Wat is hier je bron? Ik merk namelijk inderdaad dat het echt iets is van de laatste anderhalve week dat ik zeer moeizaam games kan vinden, zelfs als ik bovenop de router zit met mn laptop :P En als ik dan een vind is er altijd veel lag, je wordt dan niet vrolijk van je killcam: heel hard je best doen maar toch gekild worden en dan in de killcam zien dat je gewoon rustig een krantje zit te lezen, bij wijze van..

Wat killstreaks betreft: Ik had laatst voor het eerst een chopper in wasteland. In bijna alle mappen heb ik hem al heel vaak gehaald, behalve dan in wasteland, die vind ik echt moeilijk. Maar wat was dat een respawnrapefeestje zeg... >:) Volgens mij is dat de beste map om een chopper/ac 130 te hebben.
Gister had ik voor het eerst een ac 130, kreeg ik uit een carepackage, in invasion. 0 kills gehaald met dat ding....
Het is er misschien een k map voor maar dan voel je je wel heel erg noob... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MW2 wordt echt een gekkenhuis zo, ik heb 10 potjes gejoined en kom ELKE keer in een gehackte server terecht.
Soms is no gravity leuk maar nu wordt het ronduit irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lang leve de console.

Maar idd erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 11:46
beany schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 18:10:
Hoelaat gaan de dubbele punten eigenlijk in??
Nu :p

RT: @fourzerotwo: Double XP for Modern Warfare 2 is now active for ALL platforms, worldwide! It'll stay active all weekend long and all-day Monday as well!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Laatst online: 15-04-2024
Weet je wat pas erg is?
Als je een héle tijd geen MW2 hebt gespeeld, je er weer aan aan begint, en meer op de grond ligt (dood) dan dat je levend in de rondte loopt. :X
Het lijkt wel of iedereen een 'upgrade' te pakken heeft en ik voor het eerst in de rondte loop. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:27:
[...]

Jawel.. met een predator kan je wel een AC-130 neerhalen ;)
Ook met Stinger.
9 van de 10 keer haal je hem er niet mee neer, maar in de 2 prestiges die ik gespeeld heb
heb ik er 2 neergehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 09:57
Ik loop standaard met de stinger op mn rug (gebuik praktisch nooit een shotgun/pistol etc) en zodra er ook maar airsupport aangekondigd wordt is ie al uit de lucht.

Zeer bevredigend om een pavelow al uit de lucht te halen voordat ie uberhaupt boven het speelveld hangt.
(En ja ik ben wel zo hypocriet om inwendig te vloeken als me dat zelf overkomt).

Ps.
Als er nog iemand in je team dat doet heeft airsupport geen schijn van kans, maar daar schort het nogal eens aan zoals vaker vermeld.

[ Voor 16% gewijzigd door bongholio op 28-05-2010 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Laatst online: 19:45
Het is heel simpel. De AC-130 heeft twee keer flares. Dus kan je hem in een leven met een stinger niet neerhalen. Je hebt immer twee "raketten/kogels". De rest heeft er echter maar 1. Dus een chopper gunner is met een zo uit de lucht. Wel Cold Blooded gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet dat je die carepackage heli's kan neerhalen, ik heb wel eens gehad dat ik hem neerhaalde op het moment dat ie dropte maar de krat viel wel. Iemand een idee of je hem kan neerhalen vooraf aan de drop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
reemprive schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 21:06:
Ik weet dat je die carepackage heli's kan neerhalen, ik heb wel eens gehad dat ik hem neerhaalde op het moment dat ie dropte maar de krat viel wel. Iemand een idee of je hem kan neerhalen vooraf aan de drop?
Ja dat kan, maar de package zal altijd gedropped worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Tromp.et schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 20:38:
Het is heel simpel. De AC-130 heeft twee keer flares. Dus kan je hem in een leven met een stinger niet neerhalen.
Wel als iemand er ook al met een stinger op heeft geschoten ;)
Ook werkt het als je met 2 personen synchroon achter elkaar schiet, 1 voor de flares en de ander raakt

Heb het zelf ingame gezien, maar ook op youtube :)

http://www.youtube.com/watch?v=yEOKvAnAzDo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
iemand ook last van het feit dat je niet kan lopen als je een server binnenkomt? net tot wel 6 keer ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Nou....hooguit 2 a 3 normale potjes kunnen joinen (waarna je uit de lobby wordt gekicked), de rest was allemaal frozen games (door hacks??)....en nee, ik ga geen console aanschaffen :+

Enige lichtpuntje was een welgemikte predator waarmee 4 man vakkundig werden neergelegd (niet op spawn, maar op eigengecapte HQ), waarna de helft van het team ragequitte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mon0lith schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:43:
[...]

Laat staan als ze dingen gaan zeggen als:

-Cancer cheater, cancer noob etc. etc. 8)7 |:(
Ik moet zeggen dat ik dit in andere games nog nooit mensen ben tegengekomen (ok, misschien 2 mensen in 5 jaar WoW waar je over het algemeen veel meer chat ziet) die niet snapten dat dit in het Engels geen bruikbaar scheldwoord is, terwijl ik er in MW2 al een stuk of 10 ben tegengekomen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb vooral het idee dat dit een bug is onder de stimulus maps !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Nope, geen stimulus map opgestart vandaag en toch dezelfde bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG!!! Ik was op terminal, stond bij B daar. Er vloog daar een harrier rond, dus ik schiet m'n javelin. locked, schiet en ik kijk 'm na (altijd grappig). Wijkt 'ie opeens af en komt ie op mij terecht!?! omgwtfbbq?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:42:
[...]

Zie dat iedereen toch een "lichtelijke" voorkeur heeft voor Chopper Gunner.
Ik gebruikte ook standaard Chopper Gunner sinds ik begon met spelen, maar ik kies toch steeds vaker voor de ac-130. Gezien (naar mijn ervaring) de spelers steeds beter worden, werden mijn chopper gunners steeds sneller uit de lucht gehaald, terwijl dit bij de ac-130 echt een eeuwigheid duurt :)
Ook kan je best veel kills krijgen met de ac-130, zolang je maar zo snel mogelijk naar je volgende wapen wisselt wanneer je hebt geschoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Tromp.et schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 20:38:
Het is heel simpel. De AC-130 heeft twee keer flares. Dus kan je hem in een leven met een stinger niet neerhalen. Je hebt immer twee "raketten/kogels". De rest heeft er echter maar 1. Dus een chopper gunner is met een zo uit de lucht. Wel Cold Blooded gebruiken!
Dont forget OMA.. en scavenger.

Makkelijk met cold-blooded ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onoffon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 11:45
Hebben jullie de laatste tijd ook last van mensen die in FFA in een hoekje zitten en via tactial insertion een hoge killstreak proberen te halen. Ik kom het op de XBOX regelmatig tegen, zojuist een potje tegengekomen waarbij 2 koppels elkaar afmaakte, het moet niet gekker worden... Dan is de lol er ook snel af.

Just a simple thought....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 14:29
Garma schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 23:28:
iemand ook last van het feit dat je niet kan lopen als je een server binnenkomt? net tot wel 6 keer ofzo
Vandaag voor het eerst last van gehad maar dan echt heel vaak.
Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=N7XoYBRrk6s

Mijn excuses als dit al eerder voorbij is gekomen, heb niks kunnen vinden via Zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Gaat idd weer lekker op de PC...nog geen potje tegengekomen waarbij je kon lopen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mouzetc schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 23:45:
[...]

Dont forget OMA.. en scavenger.

Makkelijk met cold-blooded ;)
OMA vervangt je secondary en bij een stinger can je beter sleight of hands nemen. Uiteraard CB als 2e perk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

superbassie schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 00:48:
Gaat idd weer lekker op de PC...nog geen potje tegengekomen waarbij je kon lopen. :')
Bijna non-stop bezig geweest van 20:30 tot 00:30 en allemaal redelijke/goede hosts gehad, geen cheater gezien, kon altijd lopen e.d. Zelfs het vinden van een match met een 4-6 persoons party ging vrijwel iedere keer in 1x goed, wel werd er nog af en toe iemand uit de party gekicked tijdens de intermission maar lang niet meer zo vaak als een paar dagen geleden.

Al met al een goede MW2 avond, zeker met die dubbele XP :)

[ Voor 5% gewijzigd door Frentik op 29-05-2010 01:04 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-07-2022
Vandaag met een maat proberen MW2 te spelen.
De eerst 3 potjes kwamen we in dezelfde hacked server.
4e potje was een goede server, maar sinds een week of 2 is het zo dat we allebei na 1 potje een mini-crash krijgen en we van IWnet afgeflikkerd worden. Dus we kunnen 1 potje spelen op een server en dan moetenw e naar een andere.
Potje 5 en 6 was weer hacked server, zijn toen FFA gaan doen in de hoop dat het daar beter was.
Potje 7 meteen een aimbotter, potje 8 een kereld ie zowel aimbot als wallhack had, schoot van de ene kant van het veld mensen aan de andere kant dood dwars door muren heen op Skid Row.
Potje 9 werden we genuked door iemand met 5 kills.

In het uurtje dat we MW2 hebben gespeeld niks dan ellende gehad.
Volgens mij wil EA de stekker eruit trekken bij MW2 en zijn ze opgehouden met support geven. Geen patches meer, alleen nog wat mappacks en dan door naar de volgende game.

Ongelofelijk zeg. Ik heb 12 jaar CounterStrike gespeeld, heb heus wel eens een hacker gezien maar wat ik hier allemaal tegen kom is te erg voor woorden. Jammer, want MW2 vind ik een leuk spel met een goede sfeer. Ik heb wel geleerd dat ik nooooooit meer een spel koop waar geen dedicated servers bij zitten.
Ik had gehoopt dat non-dedicated de oplossing was tegen hackers, maar het is juist de anti-oplossing.
Ik blijf af en toe proberen een leuke server te vinden maar het is moeilijk vol te houden als maar 1 op de 10 potjes leuk is om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@noin
Je hebt van die momenten. Ik moet zeggen dat de meeste potjes prima zijn te spelen, ik speel tegenwoordig alleen maar FFA. Het enige wat ik de laatste dagen ben tegengekomen zijn potjes waarin niemand kan bewegen, gisteren veelvoudig. Qua hackers valt het de laatste tijd mee, ik ben afgelopen week 1 keer een aimbotter tegengekomen. Toch een uur of 20 gespeeld. Zelf wel veel uitgescholden voor hacker, soms heb ik het idee dat bepaalde mensen iedereen die van ze wint classificeren als cheater.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.