Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:43:
soms als ik en mijn vrienden veel gespeeld hebben (vooral S&D) dan doen we paar potjes achter elkaar iedereen een riotshield pakken... en je moet die andere team dan zien!! wat is dat toch lachen !!! muahah! :D

Als je je hele team met riotshield rond ziet rennen! 8)7
Noemen jullie jezelf Ninja#1 Ninja#2 enzovoorts? :P Want die kwam ik wel tegen in een game... Ziekelijk irritant maar wel kapot grappig als ze iemand gaan ambushen :+ Zaten in een huisje en m'n gl faalde :+ Nou, ikke geambushed door 4 riot shields :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al een idee of er een oplossing is voor dat downloading playlist probleem op de PC? Word er een beetje gestoord van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-08 10:34
reemprive schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 19:52:
Iemand al een idee of er een oplossing is voor dat downloading playlist probleem op de PC? Word er een beetje gestoord van.
offtopic:
Gelukkige verjaardag! ;)

Heb het gisteren 1x gehad, jij blijkbaar al wat meer? Ook je clientregistry.blob eens wissen?

Tevens wordt ik zo ongeveer na elke match uit de lobby gegooid, maar ik ben blijkbaar niet de enige... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nlhwWb1-eaA]

Yay een reden om mw2 te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
ReFresh F5 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 21:32:
Yay een reden om mw2 te spelen.
?? Eerder een reden om geen HC te spelen. Video op youtube --> binnen 2 dagen gebruikt 80% van de spelers de shotgun attachment --> spel verneukt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt exact hetzelfde: wordt steeds uit de lobby gekegeld. heb het bestand al verwijdert, helpt niks. Wat mij ook opvalt is dat ie, als ik eens niet meteen uit de lobby gekickt wordt, iwnet na de intermission steeds 'looking for the best host' geeft, en dan kapt ie er na 7 seconden mee. Was eerder af en toe ook weleens zo, maar de laatste week echt veel meer, alsof het systeem niet meer in staat is om een goeie host als zodanig te herkennen.

Kortom, het lijkt wel alsof ze de boel molesteren in plaats van patchen bij infinity... Ik ben er iig goed zat van, maar kan het toch niet laten het te blijven spelen tot nu toe. Maargoed, de ellende wordt steeds groter...

Daarom raad ik mensen aan die dit lezen en het spel nog niet hebben: Koop het vooral niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

NickThissen schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:12:
[...]

?? Eerder een reden om geen HC te spelen. Video op youtube --> binnen 2 dagen gebruikt 80% van de spelers de shotgun attachment --> spel verneukt.
Net effe geprobeerd maar het heeft weinig zin. Wel grappig om te zien maar een pistol is net zo effectief en nog hogere range..2 kogels van ongeveer alles ben je toch dood dus zoveel maakt het niet uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=34062054,noline]

Daarom raad ik mensen aan die dit lezen en het spel nog niet hebben: Koop het vooral niet!!
Ben ik het niet mee eens.

Ik heb het sinds kort weer opgepikt na een maand of 4 het niet aangeraakt te hebben en ik heb weer meer lol dan eerst. Geen gekke dingen of whatever, gewoon leuke potjes. Af en toe een host change maar ach.

Dat is dan wel Xbox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:18:
Ik heb echt exact hetzelfde: wordt steeds uit de lobby gekegeld. heb het bestand al verwijdert, helpt niks. Wat mij ook opvalt is dat ie, als ik eens niet meteen uit de lobby gekickt wordt, iwnet na de intermission steeds 'looking for the best host' geeft, en dan kapt ie er na 7 seconden mee. Was eerder af en toe ook weleens zo, maar de laatste week echt veel meer, alsof het systeem niet meer in staat is om een goeie host als zodanig te herkennen.

Kortom, het lijkt wel alsof ze de boel molesteren in plaats van patchen bij infinity... Ik ben er iig goed zat van, maar kan het toch niet laten het te blijven spelen tot nu toe. Maargoed, de ellende wordt steeds groter...

Heb de laatste tijd ook meer gezeik met IWnet dan voorheen. Ik had het al eens eerder gezegd, ik speel zelden 2 of 3 potjes in dezelfde lobby. Na een potje vaak 'lobby closed' of 'unable to connect'....
Ook zo fijn als dat na de intermission gebeurd, wacht je al een minuut, denk je eindelijk te kunnen beginnen, kapt 'ie ermee. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rabor schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 00:36:
[...]

Als je heel goed shopt kun je de AD700 waarschijnlijk voor 80 euro vinden, maar ga er vanuit dat je incl verzenden minimaal 100 euro kwijt bent. De AD900 zit iets hoger rond de 220 euro, & de AD2000 rond de 500, maar voor games zit er geen verschil tussen de AD900 & AD2000 - althans ik hoor het niet, alleen als je naar muziek gaat luisteren zit er iets meer volheid in de bass van de AD2000 & zijn ze ietsie neutraler.

Snel even gekeken: http://cgi.ebay.nl/Audio-...ain_0&hash=item518ffbd43a

Mocht je er een kopen dan zou ik wel even vragen of diegene het pakket met een maximale waarde van $ 25,- wil verzenden, anders komt er ook nog btw enz bij...

Een amp is een verstreker voor je koptelefoon, maar die heb je in principe niet nodig met dit soort low impedance koptelefoons, & een DAC is een converter wat een digitaal signaal omzet naar een analoog signaal wat je daarna dus kunt versterken met die amp.
Zijn die dingen eigenlijk wel aan te sluiten op een PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

beany schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:15:
3. Ze gooien een semtex grenaat tegen je schild aan. Okay, paar tellen en je bent het haasje... maar even snel achter die knakker aanlopen! hij ontloopt zijn eigen semtex grenaat dus niet... kill!
Dat vind ik nog wel de mooiste kills omdat ze dit echt niet verwachten. Er zijn spelers die uit reflex een semtex tegen je aangooien zodra ze je zien en verwachten echt niet dat je een sprintje trekt hun kant op. :P

Zelf ook al op die manier het loodje gelegd en je staat er toch raar van te kijken want eigelijk reken je al op die kill en als zo'n knakker ineens met semtex en al jouw kant op komt rennen.... :+

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
ben momenteel wel even klaar met het online geneuks, heb me nu beperkt tot het halen van die time trials/challenges naast de single player. Is ook erg leuk, en gewoon domweg schieten met allerlei leuke wapens ipv de single player missie die het toch allemaal redelijk lineair maakt of het mismatch gebeuren van een multiplayer game.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frevo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-03-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 23:28:
[...]

Nee. Misschien wel aan te sluiten, maar niet praktisch bruikbaar. Of je moet het via een versterker doen.
Qua budgetoplossing: Ik heb zelf een Sharkoon X-TATIC. 4 speakers per oor en Dolby Digital 5.1. Kan ook als headset gebruikt worden of, zoals ik zelf doe, aansluiten op de PS3 en de USB kabel in een netbook ernaast om te skypen. Wil je dat niet, dan kun je de microfoon gewoon verwijderen.
Ik heb hem zelf hier vandaan (vanwege de service) maar als je een beetje rondshopt kun je hem voor 80-90 euro vinden.
Daarnaast zijn er ook oplossingen van bijvoorbeeld Turtle Beach en Tritton die op een PS3 werken en Dolby Digital bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:42
loewie1984 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:58:
ben momenteel wel even klaar met het online geneuks, heb me nu beperkt tot het halen van die time trials/challenges naast de single player. Is ook erg leuk, en gewoon domweg schieten met allerlei leuke wapens ipv de single player missie die het toch allemaal redelijk lineair maakt of het mismatch gebeuren van een multiplayer game.
Je bedoelt de Special Ops? Ik vind ze ook heel vet. Sommigen zijn op Realistic echt nog behoorlijk pittig. Ik heb ze nog niet allemaal. Volgens mij nog 4 sterren. Vooral die laatste (Echo dacht ik) zijn lastig!

SP overigens ook uitgespeeld. Niet heel speciaal, aardige shooter maar vind de Special Ops toch wel de meerwaarde. Zeker Co-op 8)

[ Voor 9% gewijzigd door KingKoning op 26-05-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Laatst online: 23-04 17:45
Dubbele XP dit weekend!
PSA: Modern Warfare 2 gets Double XP this weekend

Infinity Ward has announced that Modern Warfare 2’s getting Double XP this weekend in celebration of Memorial Day in the US. The news was tweeted by Robert Bowling.

Not too surprising that there will be one considering it is not only a holiday weekend, but one set aside for remembrance of those who died serving in the armed forces.Most celebrate it by playing games or by having a BBQ and drinking loads of beer.

The Double XP Weekend will hit both XBL and PSN.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

maar dus niet voor de pc?
lekker weer..

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
Alweer een double weekend?? De andere is nog niet eens zo lang geleden (DLC Launch).
Proberen ze nu zo het spel leuk te houden? En waarom nu weer niet op de PC. We kunnen wel een bonus gebruiken want we hebben nog steeds niet de nieuwe maps in de roulatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Frevo schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:13:
[...]

Nee. Misschien wel aan te sluiten, maar niet praktisch bruikbaar. Of je moet het via een versterker doen.
Qua budgetoplossing: Ik heb zelf een Sharkoon X-TATIC. 4 speakers per oor en Dolby Digital 5.1. Kan ook als headset gebruikt worden of, zoals ik zelf doe, aansluiten op de PS3 en de USB kabel in een netbook ernaast om te skypen. Wil je dat niet, dan kun je de microfoon gewoon verwijderen.
Ik heb hem zelf hier vandaan (vanwege de service) maar als je een beetje rondshopt kun je hem voor 80-90 euro vinden.
Daarnaast zijn er ook oplossingen van bijvoorbeeld Turtle Beach en Tritton die op een PS3 werken en Dolby Digital bieden.
Ik heb de Turtle Beach PX21 besteld maar deze heeft Stereo geluid..Heeft dat nou echt een nadeel bij CoD?
Hij komt wss morgen aan :9

http://www.turtlebeach.com/products/efp21/home.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

De PC is weer eens het ondergeschoven kindje (van de rekening). :(
Niet dat het veel boeit dat je ineens meer XP krijgt maar waarom maar 2 van de 3 platformen? Willen ze van de PC community af? Het gelazer begint al met de DLC's die niet tegelijk uitkomen en dan ook nog eens met dit.

PC spelers hebben te kampen met de meeste problemen, daar mag wel eens wat tegenover staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De PC krijgt gewoon op andere momenten double xp... Laatste keer dat de PC double xp had hadden de consoles dat niet (xbox in ieder geval niet, ps3 weet ik niet zeker). Het blijft gewoon 'eerlijk' dus.

En ik geloof dat de DLCs eerder komen op de xbox omdat microsoft daar gewoon grof geld voor heeft betaald, net als bij GTA IV. Als dat klopt dan is het dus niet zo raar. Zou mooi zijn als IW / Activision dat nu negeert en toch gewoon alles tegelijk uitbrengt!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Memorial Day weekend is coming up, which means 3-DAY WEEKEND! We'll be flipping on double XP for Modern Warfare 2 on all platforms!
Als je het nou direct van de bron haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol

net nu mijn ps3 in de maak is verdomme.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Robert Bowling heeft al eens aangegeven in een interview dat ze altijd al iets hadden met Microsoft en daarom werken ze veel samen met dit soort zaken.
Het voortrekken is wel erg jammer, maar je doet er niks aan.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:43:
lol

net nu mijn ps3 in de maak is verdomme.
:(
of als je net een weekend weg ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
chimera2 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:49:
[...]

of als je net een weekend weg ben :(
Ook pinkpop? Door dat soort geintjes mis ik ook altijd de dubbele XP weekends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Laatst online: 23-04 17:45
CorVus schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:09:
maar dus niet voor de pc?
lekker weer..
Ook voor PC (zie quote van LzpAppel). Om de één of andere reden is VG247 vergeten om PC erbij te zetten, want volgens mij geeft fourzerotwo heel duidelijk aan dat het voor alle platformen is. :F

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
KingKoning schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:20:
[...]

Je bedoelt de Special Ops? Ik vind ze ook heel vet. Sommigen zijn op Realistic echt nog behoorlijk pittig. Ik heb ze nog niet allemaal. Volgens mij nog 4 sterren. Vooral die laatste (Echo dacht ik) zijn lastig!

SP overigens ook uitgespeeld. Niet heel speciaal, aardige shooter maar vind de Special Ops toch wel de meerwaarde. Zeker Co-op 8)
i agree, maar met co-op bedoel ik speel op de pc. Hoe krijg je co-op bij special ops voor elkaar? Anders moeten we maar eens even DM'en 8)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Larrs schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:49:
Robert Bowling heeft al eens aangegeven in een interview dat ze altijd al iets hadden met Microsoft en daarom werken ze veel samen met dit soort zaken.
Het voortrekken is wel erg jammer, maar je doet er niks aan.
Microsoft betaald er ook hard voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Tjoekie schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:13:
[...]

Ook pinkpop? Door dat soort geintjes mis ik ook altijd de dubbele XP weekends.
Nope een uitje met het voetbalteam als afsluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chimera2 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:58:
[...]

Nope een uitje met het voetbalteam als afsluiting
Dat is toch veel mooier dan een spelletje doen, laten we eerlijk zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
loewie1984 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:28:
[...]

i agree, maar met co-op bedoel ik speel op de pc. Hoe krijg je co-op bij special ops voor elkaar? Anders moeten we maar eens even DM'en 8)
Speel op de xbox. Daar kan je al die Special Ops gewoon Co-Op Split-screen doen. Er zitten er zelfs een paar tussen die je alleen met zijn 2en kan doen. Wel vet, eentje in een chopper moet de ander op de grond dan supporten. Of in een Ac-130. Wel leuk uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 23:28:
[...]

Er zit een optical-out op de PS3, dus daar kun je een Amp/DAC op aansluiten (bv iBasso D10 of ZERO 24/192 DAC), & anders kun je toch gewoon de koptelefoon in de TV pluggen? Of misschien is een USB-headsetje een optie? Uit de Sennheiser PC 166 USB komt behoorlijk goed geluid & je hebt meteen een mic mocht je die willen gebruiken, zo niet draai je hem omhoog heb je er verder geen last van. Weet alleen niet of die PS3 USB-poortjes zo'n headset ondersteunen.

Maargoed, zoals Frevo ook al aangeeft; er zijn genoeg optie's, maar er gaat imo gewoon niets boven een goeie koptelefoon welke zonder fratsen (5.1) exact weergeeft hoe het geluid is.. Succes iig.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frevo
rabor schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:27:
[...]

Er zit een optical-out op de PS3, dus daar kun je een Amp/DAC op aansluiten (bv iBasso D10 of ZERO 24/192 DAC), & anders kun je toch gewoon de koptelefoon in de TV pluggen? Of misschien is een USB-headsetje een optie? Uit de Sennheiser PC 166 USB komt behoorlijk goed geluid & je hebt meteen een mic mocht je die willen gebruiken, zo niet draai je hem omhoog heb je er verder geen last van. Weet alleen niet of die PS3 USB-poortjes zo'n headset ondersteunen.

Maargoed, zoals Frevo ook al aangeeft; er zijn genoeg optie's, maar er gaat imo gewoon niets boven een goeie koptelefoon welke zonder fratsen (5.1) exact weergeeft hoe het geluid is.. Succes iig.
Het budget van Touchdown was 60-80 euro.. kijk even waar je mee aan komt zetten! Een Amp/DAC van een paar honderd euro en dan nog een dure hoofdtelefoon erbij. Niet echt een advies op maat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frevo schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:49:
[...]

Het budget van Touchdown was 60-80 euro.. kijk even waar je mee aan komt zetten! Een Amp/DAC van een paar honderd euro en dan nog een dure hoofdtelefoon erbij. Niet echt een advies op maat :P
idd alsof je een lamborghini verkoopt aan iemand die een opel wil :)

pricewatch: Logitech X-530

kijk deze eens, een vriend van mij heeft deze ook. prima geluid!
zit er zelf ook aan te denken om hem te kopen!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2010 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frevo
En toch gaat er niets boven een headset qua 'soundwhoring'. Subtiele geluiden (als er bijvoorbeeld iemand achter je aan komt sluipen) hoor je gewoon veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

lightweight pro + marathon pro + ninja pro is alles wat je nodig hebt als je HC speelt (naast een goede headset of dolby setje), tis echt heerlijk om geruisloos rond te rennen > ff wachten als je wat hoort > ambush opzetten met c4 of claymore en genieten maar :D

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Frevo schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:27:
En toch gaat er niets boven een headset qua 'soundwhoring'. Subtiele geluiden (als er bijvoorbeeld iemand achter je aan komt sluipen) hoor je gewoon veel beter.
Zoals een Z-5500 :D
Echt heerlijk die dolby surround

[ Voor 5% gewijzigd door chimera2 op 26-05-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
KingKoning schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:20:
[...]

Heb special-ops allemaal gedaan, alle 69 sterren.
Is echt tof op de pc, contact leggen met iemand via headset (zonder kan ook maar zeker op veteran gaat het dan niet lukken) en knallen maar.

Als ze bij die paar flut leveltjes nou eens een paar extra co-op missies zouden doen zou ik de eerste zijn die zo'n pack kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

en ik de tweede :)
moet alleen nog high explosive, maar ik wil hem niet op de "knife" manier doen, maar het wil maar niet lukken en zeker niet in me eentje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
High explosive lukt mij ook niet, zelfs niet met z'n tweeen... Heb al meerdere tactieken geprobeerd, steeds stun grenades, etc, maar niets lukt. De eerste paar gaan nog wel, maar dan komen er 2, 3 of zelfs 4 tegelijk en dan is het gewoon gedaan.. :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfde probleem hier, mis nog 2 sterren en krijg het niet voor elkaar. moest er laatst nog 2 en toen liep ik het level uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Nu online

superwashandje

grofheid alom

NickThissen schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:37:
High explosive lukt mij ook niet, zelfs niet met z'n tweeen... Heb al meerdere tactieken geprobeerd, steeds stun grenades, etc, maar niets lukt. De eerste paar gaan nog wel, maar dan komen er 2, 3 of zelfs 4 tegelijk en dan is het gewoon gedaan.. :-(
heh, eergister voor het eerst geprobeerd (wel op makkelijk) en na vaak proberen toch gelukt. het is dus wel te doen (met zen 2en).

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:05
Hallo, ik ben onlangs pas met CoD Modern Warfare 2 begonnen en heb op Hardened level alle levels gespeeld en ook alle enemy intels verzameld. Campaign Completion blijft echter op 90% staan. Moet je hiervoor ook op Veteran helemaal spelen om tot 100% te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
VinceVega schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:03:
Hallo, ik ben onlangs pas met CoD Modern Warfare 2 begonnen en heb op Hardened level alle levels gespeeld en ook alle enemy intels verzameld. Campaign Completion blijft echter op 90% staan. Moet je hiervoor ook op Veteran helemaal spelen om tot 100% te komen?
Jup.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

chimera2 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:49:
[...]

Zoals een Z-5500 :D
Echt heerlijk die dolby surround
Is de Turtle Beach PX21 daar ook goed voor, aangezien het een Stereo headset is? Dit moet toch ook een degelijk geluidje zijn aangezien ze er speciaal voor gemaakt zijn.. Hopen dat hij morgen aankomt..

http://www.turtlebeach.com/products/efp21/home.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themba
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 11:11
Kan het zo zijn dat na het behalen van Prestige je al challenges kunt halen die je nog niet geunlockt hebt? Ik ben nu derde prestige rond leveltje 25, maar kreeg laatst toch de Martyrdoh' challenge unlockt. :? Deze kon ik in de barracks lijst nergens terugvinden bij de geunlockte challenges.
Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Parapluvanhylco schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:10:
Kan het zo zijn dat na het behalen van Prestige je al challenges kunt halen die je nog niet geunlockt hebt? Ik ben nu derde prestige rond leveltje 25, maar kreeg laatst toch de Martyrdoh' challenge unlockt. :? Deze kon ik in de barracks lijst nergens terugvinden bij de geunlockte challenges.
Weet iemand hier meer over?
Dat klopt, er zijn een aantal verborgen challenges. In de CoD wiki kan je wel een overzicht vinden van alle challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Frevo schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:49:
[...]

Hij wil graag headphones voor 60-80 euro... "en dan moeten ze wel erg goed zijn.." ;)

Dan is die ATH-AD700 imo beter dan welke andere 'game-headset' op de markt (heb er al heel wat geprobeerd), maar dat hij die mogelijk niet zonder Amp/DAC kan gebruiken op de PS3 wist ik niet zeker, daarom vroeg ik ook of hij toevallig een Amp/DAC had.. Of je sluit de PS3 op je gewone versterker aan, dan kun je daar die koptelefoon inpulggen toch?

Maargoed, dat is mijn punt dus ook..; het spul wat ik noem is voor een micro-budget, want 'erg goeie' koptelefoons zijn ook erg duur, en moeten meestal door nog duurdere versterkers worden aangestuurd. Ik bedoel ik heb zelf meerdere Silver Dragon- & Cardas-herbekabelde koptelefoons met bijpassende amps, dus ik weet wel ongeveer waar ik het over heb..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addinjo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-03-2021
Tjezus! Ben nu al 15 minuten aan het proberen om een game te vinden, constant 'unable to connect to host'. Word er zowaar een beetje moe van!!

swing when you're winning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
  • Laatst online: 26-01-2020
addinjo schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:04:
Tjezus! Ben nu al 15 minuten aan het proberen om een game te vinden, constant 'unable to connect to host'. Word er zowaar een beetje moe van!!
ongelofelijk inderdaad. Het is dat de gameplay prima de bima is maar het connectiesysteem is zo ongelofelijk waardeloos dat het een schande is dat ze er mee wegkomen. Effe op een rijtje:

- Geen mogelijkheid om zelf je map te kiezen,
- veel te vaak unable to connect
- het feit dat je de hele tijd uit parties gegooid wordt, zelfs bij het vinden van nieuwe hosts
- bad hosts die het spel voor iedereen verknallen
- GEEN mogelijkheid om zelf je map te kiezen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-09 10:43

Tijn96

In speed we trust

zat vanochtend in een hacked server waarbij iedereen meteen lvl 70 was en iedereen had 2 snipers maar hiermee kon je niemand killen en je kon 20 meter hoog springen. voor mij maakte het niet zo veel uit wat toch al lvl 67 maar had het niet erg gevonden om die laatste lvl'tjes nog ff zelf voor elkaar te boxen, maar wel stom dat mensen het leuk vinden om het spel een beetje te vernielen

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
Tijn96 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:38:
zat vanochtend in een hacked server waarbij iedereen meteen lvl 70 was [...]
Als je daarin terecht geraakt, en je wilt niet lvl 70 geboost worden:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1260489

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
CorVus schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:12:
moet alleen nog high explosive, maar ik wil hem niet op de "knife" manier doen, maar het wil maar niet lukken en zeker niet in me eentje..
wapenkeuze is zeer belangrijk. Barret 50. cal en de magnum zijn top tegen jugs :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

Ja kon dat maar, barret of intervention dan was het een peace of cake.
maar het probleem is juist dat je alleen maar thumper, RPG en claymore's en C4 hebt.
en dat werkt eigenlijk alleen maar op afstand en dus heb je een probleem zodra ze dichtbij zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

CorVus schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:21:
maar het probleem is juist dat je alleen maar thumper, RPG en claymore's en C4 hebt.
en dat werkt eigenlijk alleen maar op afstand en dus heb je een probleem zodra ze dichtbij zijn..
Veel oefenen 1 tube op hun hoofd of 2 en ze zijn dood :)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
CorVus schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:12:
Hoor ik daar een uitnodiging :P , als je op de PC speelt voeg me dan toe op steam (ScavyNL) dan kunnen we het eens proberen.
Ik heb hem zelf een aantal keer geprobeerd op de moeilijke manier en ben alleen op hard zover gekomen maar op veteran wil hij maar niet lukken.
Natuurlijk heb ik hem wel op die andere manier gehaald.

@Nickthissen, Emielvanputten
Er is een glitch voor om High Explosive te doen op veteran (kijk ff op youtube)

@Superwashandje,
Op makkelijk moet je er zo doorheen kunnen lopen, hardened word al wat uitdagender maar Veteran is toch nog net ff wat anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Nu online

superwashandje

grofheid alom

hehe, klopt maar ik vond em op easy al moeilijk genoeg :P bij mij stond ie op hardened maar bij de host op easy dus ik ga er ff vanuit dat ie dan ook als/op easy gespeeld word ? (sowieso kreeg ik geen punten omdat ik zelf nog 1 ster moest voor echo)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

@Scavy

ik zal je vanaaf wel even toevoegen, en ga we een kijken of het gaat lukken :)
heb je ook een headset?
misschien vanaaf ook weer een GoT potje online? (PC)
al een tijd niet meer gedaan namelijk.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
CorVus schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:21:
Ohja klopt. Ik was in de war met die met die jugs op de oilrig. Nee bij High Explosive heb ik zo lang zitten kloten... uiteindelijk maar de glitch gebruikt. Te vinden op Youtube. Het is een beetje lame maar het lukte me nou eenmaal niet anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Nu online

superwashandje

grofheid alom

CorVus schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:00:
@Scavy

lijkt mij ook wel weer een leuk keer ja. als het maar wel goed gaat met die stomme playlistupdates enzo. (voor mij geen stimulus package trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

nee die Jugs op Oilrig zijn simpel, heb meer moeite gehad met de hostages op oilrig en dan vooral dat stukje met die rook, ben je daar eindelijk door heen, vern**k je het laatste stukje met die hostages en al die bommen..

btw zou Oilrig niet een leuk leveltje zijn voor mp (met wat aanpassingen natuurlijk)
ook zonder lijkt het me best dope level dat je met ze alle langs een kant MOET, en dan CTF of Sabotage. dat is een onmogelijke opgave dan ;)

Edit: vanaaf rond uurtje of 21:00 of zo dan in GoT chat even verzamelen?
heb ik teminste de tijd om High Explosive vol te schelden ^^
mocht het eerder worden zal ik wel even proberen een event o.i.d. aan te maken in steam..

[ Voor 20% gewijzigd door CorVus op 27-05-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
CorVus schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:00:
ik zal je vanaaf wel even toevoegen, en ga we een kijken of het gaat lukken :)
heb je ook een headset?
Ik heb ook een headset inderdaad, dan zullen we eens kijken of het zonder glitch mogelijk is :P

edit:
Ok, ik zie je wel online verschijnen.
Vind trouwens steam niet zo goed werken met chatten gebruik dan meestal skype of mumble.
Maar dat zien we dan wel.

[ Voor 16% gewijzigd door Scavy op 27-05-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
CorVus schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:00:

btw zou Oilrig niet een leuk leveltje zijn voor mp (met wat aanpassingen natuurlijk)
ook zonder lijkt het me best dope level dat je met ze alle langs een kant MOET, en dan CTF of Sabotage. dat is een onmogelijke opgave dan ;)
Misschien komt die wel. Zou het zelf ook wel willen of op een schip met slecht weer(eerste missie van cod4, maar dan met een schip wat heen en weer deint). :P

[ Voor 6% gewijzigd door Mystic_Jack op 27-05-2010 12:30 ]

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pannekoek81 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:03:
Nieuwe maps zien er leuk uit. Nadeel wat je wel gaat krijgen wat je dus nu al merkt dat er nog minder lobby's zijn om te joinen. Je zal toch in een lobby moeten komen met mensen die ook de nieuwe game pack hebben aangeschaft.

Merk het ook sinds de laatste game pack dat ik minder tegenkom dan ervoor. Maar goed, kans is groot dat ik deze ook wel aanschaf. Vermaakt me nog dagelijks met MW2
Beetje late reactie maar ik heb het hier vaker langs zien komen. Maar het feit dat je minder lobby's tegenkomt is dat ze het matchmaking systeem hebben aangepast sinds de stimulus package zodat je (naar het schijnt) in lobby's komt met lage ping. Hij vind daardoor minder games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Mappack 3 ziet er leuk uit.. Ben benieuwd..

[ Voor 92% gewijzigd door Frank1973 op 27-05-2010 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Frank1973 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:35:
Mappack 3 ziet er leuk uit.. Ben benieuwd..
Wat een geldklopperij... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Lol, ik heb met een vriend de tijd voor "Oil Rig" verbeter! Dus we zitten onder de best IW-net time... :)

Normaal zijn die tijden echt veeel te hoog, maar deze hebben wel wel verbeterd. Kan je dit uploaden naar IW ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

ik heb wel bij meerdere de IW-net best time verbeterd, maar dan is het gewoon rennen en ventjes negeren.
maar nee volgens mij kan je dat niet uploaden en is dus vast ook wel beetje nutteloos omdat denk ik weet ik veel hoe veel mensen dat vast wel hebben..

@ReFresh F5
is het misschien wel, maar als ik er +-50-100 uur extra plezier mee heb vind ik het meer dan waard ( en IW weet dat :) )
maar als je dat al veel vind even de vergelijking met WoW:
per maand betalen en per upgrade betalen..
misschien kan je er dan wel iets langer van genieten, maar ja tis niet mijn type game dus ik betaal hier liever wat aan dan slechtere spellen spelen waar ik maar 1x voor betaal en waar dan niks tot zeer weinig voor uit komt.. en tegenwoordig ook vaak nog betaald, dan wel minder dan CoD maar toch.. bekijk het per uur game play..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb MW2 al sinds de release in de kast staan, maar eigenlijk nog niet naar omgekeken, tot een paar weken geleden.
De Singleplayer is zoals MW1: een korte maar hele vette adrenalinerush!
Daarna alle intel items gevonden en de singleplayer op Veteran uitgespeeld.
Ik had veel moeite verwacht, maar buiten 2 of 3 lastige stukken (bovenop het oil platform bv) viel het me reuze mee.
De Spec OPS moet ik nog een hoop van, en van wat ik tot nu toe heb gedaan vind ik ze uitdagender als de single player.
Enige waar ik echt niet uitkom: de Pitt onder de 30 seconden doen. 32.3 seconden is mijn beste met M9 en Desert Eagle.

2 weken geleden ook maar online begonnen (PS3).
Nu ik de mappen wat beter ben gaan kennen gaat het stukken beter.
K/D ratio opgehaald van 0.32 de eerste week naar 0.60 nu.
Lvl 37 staat ie nu (na 23 uur), en ik wil uiteraard voor de 70 gaan.
De unlocks, accolades en killstreak rewards houden de fun-factor goed hoog.
Hovering Harrier is fantastisch!
Voorlopig ben ik hier nog niet klaar mee ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

CorVus schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:12:
ik heb wel bij meerdere de IW-net best time verbeterd, maar dan is het gewoon rennen en ventjes negeren.
maar nee volgens mij kan je dat niet uploaden en is dus vast ook wel beetje nutteloos omdat denk ik weet ik veel hoe veel mensen dat vast wel hebben..

@ReFresh F5
is het misschien wel, maar als ik er +-50-100 uur extra plezier mee heb vind ik het meer dan waard ( en IW weet dat :) )
maar als je dat al veel vind even de vergelijking met WoW:
per maand betalen en per upgrade betalen..
misschien kan je er dan wel iets langer van genieten, maar ja tis niet mijn type game dus ik betaal hier liever wat aan dan slechtere spellen spelen waar ik maar 1x voor betaal en waar dan niks tot zeer weinig voor uit komt.. en tegenwoordig ook vaak nog betaald, dan wel minder dan CoD maar toch.. bekijk het per uur game play..
Ik heb die stimulus pack wel gekocht, de maps waren de eerste keren leuk en nieuw maar ik vind de andere maps nog altijd leuk om te spelen. Het gaat mij om een goed potje te hebben en hoog te eindigen en niet zo zeer om constant vernieuwende maps te hebben. En dan laten ze je nog ook steeds 13 euro lappen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

Maar dan moet je het toch met me eens zijn hoe meer maps, hoe meer variatie (alleen op de PC nog niet in de gewone speel lijst.. :S ) dus meer en langer plezier met het spel en wat voor iedere type speler speler..

@hieronder,
ik zat tijdje geleden ook te kijken welke achievements ik nog moest, en zag ik dat ik die ook nog moest, toen 2 x geprobeert en toen had ik hem.
maar je moet het doen in de SP in de plaats van in Special Ops dan gaat er tijd af als je goed raak schiet enzo..

[ Voor 45% gewijzigd door CorVus op 27-05-2010 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
dvdkiwi schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:32:

De Spec OPS moet ik nog een hoop van, en van wat ik tot nu toe heb gedaan vind ik ze uitdagender als de single player.
Enige waar ik echt niet uitkom: de Pitt onder de 30 seconden doen. 32.3 seconden is mijn beste met M9 en Desert Eagle.
Ren maar een keer achter mij aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Laatst online: 09-09 21:05
Maar wat ik dus uit eerdere berichten begrijp is dat er komend weekend een double xp weekend is voor alle platformen? klopt dit of begrijp ik het nou allemaal verkeerd?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
thezs schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:39:
Maar wat ik dus uit eerdere berichten begrijp is dat er komend weekend een double xp weekend is voor alle platformen? klopt dit of begrijp ik het nou allemaal verkeerd?:P
klopt:
http://www.ps3-sense.nl/2...rn-warfare-2-dit-weekend/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Laatst online: 04-09 10:43

Tijn96

In speed we trust

Tweaker36 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 23:35:
[...]

Als je daarin terecht geraakt, en je wilt niet lvl 70 geboost worden:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1260489
ok maar kan ik gebanned worden als ik het niet doe want ben nu toch al weer lvl 30 van 1ste prestige dus voor mij maakt het niet zoveel uit

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tijn96 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:52:
[...]

ok maar kan ik gebanned worden als ik het niet doe want ben nu toch al weer lvl 30 van 1ste prestige dus voor mij maakt het niet zoveel uit
In die post staat ook een lijstje met dingen waar je niet voor gebanned kan worden:
http://forums.steampowere...622&posted=1#post15063622
Daar staat (zelfs een aantal keer geloof ik) tussen dat je er niet voor gebanned zal worden. Geen idee waar men dit vandaan heeft maar het zal wel kloppen.

Vind het eerlijk gezegd wel stom dat mensen dit lijstje gaan maken... Zo nodig je alleen maar mensen uit om die dingen juist te gaan doen (denk aan textures aanpassen enzo wat gewoon een dikke cheat is :S). Ik weet zeker dat veel mensen dat niet zouden doen als ze bang zijn dat ze ervoor gebanned worden, maar als hier staat dat je er niet voor gebanned wordt dan doen ze het toch maar...

Ik zeg, laat mensen gewoon denken dat ze voor alles gebanned worden ook al is dit misschien niet zo, dan zullen er minder mensen zijn die hier misbruik van maken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:05
Die lijst is natuurlijk lachwekkend, als je die simpele dingen al niet meer zou mogen veranderen dan houdt het echt op natuurlijk.

Ik vind het al belachelijk dat je de FOV niet kan veranderen, zou een soort cheat zijn, laat me niet lachen man.

Wat dat betreft is het flink ruk met de pc games van tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
Tijn96 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:52:
[...]
Die kans lijkt me heel erg klein, maar er zijn mensen die beweren gebanned te zijn na een hacked lobby te joinen ja. Hoeveel daar van waar is, is ook maar de vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn.. 6 kills met een predator missile en dan die zieke multi-kill met de Chopper.. Laat wel goed zien hoe ongelooflijk f*cked up het spawnsysteem is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 23:52:
Damn.. 6 kills met een predator missile en dan die zieke multi-kill met de Chopper.. Laat wel goed zien hoe ongelooflijk f*cked up het spawnsysteem is :P
41-1-2... 8)7
O M G }:O
Die spawnen gewoon op identiek dezelfde plaats... :') Sick...
Kan je 'r gewoon niks aan doen...

[ Voor 15% gewijzigd door Tweaker36 op 27-05-2010 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Jammer dat je aan die kills zo weinig hebt in Domination. Zijn team verliest ook zo te zien...
Mja, Afghan is wel een geschikte map om je tegenstanders flink te rapen met een choppergunner of AC-130. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afghan is indd heerlijk voor AC-130 of CG.. Had vandaag nog bijna 20 kills met een AC-130, had het hele team na een tijdje spawntrapped. Heb nu ook bijna de 1000 kills voor dat toffe emblem :)

Edit- deze dus:

Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20100215145915/callofduty/images/c/c8/Cross.gif

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Voor de titel: It's Personel moet je iemand pijn doen en vervolgens afmaken met een throwing knife, weet iemand wat dit precies inhoud? ik schoot gewoon met me deagle en daarna throwing knife gegooid alleen dat was blijkbaar niet goed.

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

De persoon die je hebt geraakt moet het bloed voor de ogen hebben (zijn scherm moet rood kleuren) en dan moet je hem met een throwing knife afmaken aldus de challenge. Misschien raakte je hem maar was hij niet genoeg gewond?

-------------

Gister kwam ik in een gehackte (nederlandse) server terecht waarin iedereen 3x harder rende als normaal en waarbij de zwaartekracht een stuk lager was. De hoeveelheid XP die je kreeg was gelijk aan normale servers en er waren, naast het rennen en zwaartekracht, geen andere zaken aangepast, Was een leuk potje die best lang duurde totdat er iemand na een chopper een nuke inzette. Toen ben ik uit de server gegaan. :)

Trouwens ook nog een vreemde multi-kill gehaald. Met een n00btube zou ik 5 spelers hebben omgelegd terwijl er maar 3 spelers liepen (er waren ook echt niet meer dan 3). Is dat een bug van het spel? Had dit nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Dat spawnen op dezelfde plaats is leuk als je gunner bent... maar wel zwakjes vind ik.
Gister bij BFBC2 hetzelfde meegemaakt, gewoon wachten bij spawnpunten wachten en knallen maar.
Bij Killzone 2 gaat het ook te vaak zo. Jammer.
Het mooie van MW2 vind ik dat je geen vast spawnpunt hebt maar in de buurt van de team spawnt.
Zo spawn je steeds op een ander punt in de map, en dat houdt het leuk.
Ben al lang blij dat de PS3 geen (of in ieder geval niet veel) hackers/cheaters kent.
Gelukkig ook nog bijna geen campers tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Wanneer gaan we weer is een GoT potje doen op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Als je met bekenden een potje wil doen moet je een private party aanmaken toch?
Ik nodig wel eens vrienden uit als ik online speel, maar vaak zitten de parties al weer vol voordat ze er bij kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
een private party vind ik niet leuk ik wil gewoon met een aantal Got-ers lekker tegen the rest of the world knallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Garma schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:25:
[...]

ongelofelijk inderdaad. Het is dat de gameplay prima de bima is maar het connectiesysteem is zo ongelofelijk waardeloos dat het een schande is dat ze er mee wegkomen. Effe op een rijtje:

- Geen mogelijkheid om zelf je map te kiezen,
- veel te vaak unable to connect
- het feit dat je de hele tijd uit parties gegooid wordt, zelfs bij het vinden van nieuwe hosts
- bad hosts die het spel voor iedereen verknallen
- GEEN mogelijkheid om zelf je map te kiezen!!
je vergeet er nog een, wat dacht je van spellen enteren die je onmogelijk nog gaat winnen omdat een andere sjaak het voortijdig voorgezien houdt

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

chimera2 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 08:52:
een private party vind ik niet leuk ik wil gewoon met een aantal Got-ers lekker tegen the rest of the world knallen :P
Hoe kan dat op PS3 dan?
Clan aanmaken of zo of hoe zit dat?
Ben daar helemaal niet bekend mee namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Gewoon vrienden invite en dan een game beginnen ik zal je vanavond wel is even toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Ik speel ook altijd met een vaste groep :) Win streak verzekerd! Komt omdat er dan tenminste met elkaar wordt gecommuniceerd over waar bijvoorbeeld de vijanden campen/zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

bazs2000 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 06:21:

Gister kwam ik in een gehackte (nederlandse) server terecht waarin iedereen 3x harder rende als normaal en waarbij de zwaartekracht een stuk lager was. De hoeveelheid XP die je kreeg was gelijk aan normale servers en er waren, naast het rennen en zwaartekracht, geen andere zaken aangepast, Was een leuk potje die best lang duurde totdat er iemand na een chopper een nuke inzette. Toen ben ik uit de server gegaan. :)
zo heb ik toen ik level 10 (prestige 2) ofzo was, meteen lightweight en marathon op pro gekregen, gewoon alle ventjes negeren en de heletijd rondjes.. ging best goed :)
af en toe een ventje die in de weg stond even knife en dan weer verder rennen,,
was in terminal de heletijd rondjes om het vliegtuig en bij carepackage gooien nog 2 rondjes rennen toen harrier gepakt en weer verder rennen en ondertussen dus toch kills krijgen..
was leuk potje en scheelde zeker voor de perks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
CorVus schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 09:50:
[...]

zo heb ik toen ik level 10 (prestige 2) ofzo was, meteen lightweight en marathon op pro gekregen, gewoon alle ventjes negeren en de heletijd rondjes.. ging best goed :)
af en toe een ventje die in de weg stond even knife en dan weer verder rennen,,
was in terminal de heletijd rondjes om het vliegtuig en bij carepackage gooien nog 2 rondjes rennen toen harrier gepakt en weer verder rennen en ondertussen dus toch kills krijgen..
was leuk potje en scheelde zeker voor de perks :)
DAn zul je weinig kills en veel deaths gehad hebben of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren had ik werkelijk een belachelijke pot. TDM op Bailout, en álles lukte. :)

Headshotje hier, semtexje daar, de punten vlogen me letterlijk om de oren. Predator, Harriers, en een Chopper. En toen was het afgelopen. 23-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 14:44
ik heb gister mijn killstreak verbeterd in hardcore hQ. 64 killstreak .. op het einde natuurlijk de Nuke :P
Cod blijft een noob spel.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweaker36 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 23:56:
[...]

41-1-2... 8)7
O M G }:O
Die spawnen gewoon op identiek dezelfde plaats... :') Sick...
Kan je 'r gewoon niks aan doen...
Afghan is belachelijk wat dat betreft. Ik heb met een chopper en Pavlow een 55 killstreak gehaald, iemand met wie ik een keer speelde had een 64 killstreak. Gametype Ground War Domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

@ chimera2
nee had iets van 12 kills totaal en 6/7 deaths ofzo dus viel we mee, en het potje duurde vrij lang en de eerste deaths waren ook nog omdat ik toen nog gewoon potje wou proberen..
maar iedereen negeerde me gewoon omdat ik ook voor geen sec stil stond eigenlijk alleen liep er af en toe iemand gewoon te noobtube op een plek waar niemand stond en op het moment dat die noobtube aankwam ineens 3 mensen, dat is best grappig om te zien zo'n killcam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn ps3 weer terug, heb een nieuwe gekregen van Sony WOOP WOOOP
Dus ik kan er ook weer tegenaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:18: