Ja, HC:HQ Pro is ook wel goed voor kills (ik speel het constant). Opletten wel met zulke scores, je bent al snel een cheateramahusu schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 10:59:
[...]
afgelopen nacht mn k/d ratio opgeschroeft (was bezig met vrij spelen van alle hand gun challenges)van 1.18 naar 1.21 in wat potjes HC HQ pro, 73-30 / 45-23 en 33-9, dan gaat het wel hard met je ratio
Verwijderd
Jammer dat de nieuwe maps nog steeds niet in de afzonderlijke gamemodes zijn opgenomen maar dat je verplich bent alles door elkaar te spelen als je in de nieuwe maps wil spelen. Het schijnt dat dit op de console wél kan, klopt dat? Ik kreeg van Steam wel een melding dat er een update was voor de playlistst en dat deze gedownload zou worden, maar helaas, nog steeds niet de nieuwe maps buiten de Stimulus modes. Echt enorm jammer.
Haha ja dat heb ik ook, ik zit op 50000 kills. Ik speel nu redelijk op een gemiddelde k/d van 3 maar hij is evengoed nog 1,90 op dit moment. Het duurt echt een week om een honderste te stijgen lolStyxxy schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 13:24:
[...]
Ja, HC:HQ Pro is ook wel goed voor kills (ik speel het constant). Opletten wel met zulke scores, je bent al snel een cheater(ik kan er van meespreken, elke dag toch wel minstens 1 keer dat iemand mij begint uit te schelden). Spijtig halen zulke scores nog maar weinig uit in mijn K/D-ratio
, op bijna 60000 kills stellen zulke aantallen niets meer voor
.
maar toch blijft het een uitdaging
Klopt. Op de xbox kan ik gewoon elke gamemode kiezen en dan zoekt hij automatisch servers met spelers die allemaal het mappack hebben. En die zijn er genoeg! (ka-ching voor IW)Jammer dat de nieuwe maps nog steeds niet in de afzonderlijke gamemodes zijn opgenomen maar dat je verplich bent alles door elkaar te spelen als je in de nieuwe maps wil spelen. Het schijnt dat dit op de console wél kan, klopt dat? Ik kreeg van Steam wel een melding dat er een update was voor de playlistst en dat deze gedownload zou worden, maar helaas, nog steeds niet de nieuwe maps buiten de Stimulus modes. Echt enorm jammer.
[ Voor 30% gewijzigd door macuz op 22-05-2010 15:03 ]
Er moet meer dlc's verkocht worden door pc gamers, dus het kan nog wel even duren voordat ze het doorvoeren.Verwijderd schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 14:50:
Jammer dat de nieuwe maps nog steeds niet in de afzonderlijke gamemodes zijn opgenomen maar dat je verplich bent alles door elkaar te spelen als je in de nieuwe maps wil spelen. Het schijnt dat dit op de console wél kan, klopt dat? Ik kreeg van Steam wel een melding dat er een update was voor de playlistst en dat deze gedownload zou worden, maar helaas, nog steeds niet de nieuwe maps buiten de Stimulus modes. Echt enorm jammer.
En daarom speel ik ook niet meer op de nieuwe mappen.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Is goed hoor fanboy, omdat één spel gewoon bagger is op de pc zullen we gelijk achter de console gaan zittenPowerEngine schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 23:18:
[...]
koop een ps3, ben je gelijk van al die cheaters af

Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook naast de pc een ps3 en bevalt me prima zeker met Fifa of GT en dergelijke maar dit soort spellen doe ik liever op de pc en dat schijnt niet normaal te kunnen zonder cheaters of waardeloze crappy verbindingen (LAGGGG)
Maar goed, zwengel het spel nog wel eens af en toe aan en als er dan een fatsoenlijke ronde tussen zit dan ben ik alweer blij.
Moet dit spel in ieders geval niet meer te serieus willen spelen want dan ga je je idd snel irriteren, gewoon knallen en blijven lachen en anders ander spel opstarten is mijn advies
Same here...Larrs schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 15:06:
[...]
En daarom speel ik ook niet meer op de nieuwe mappen.
Vind het ook flink zuigen dat de DLC nog niet in alle gamemodes zit.
Speel daardoor DLC ook bijna niet

PSN: Von_Smallhausn
Same!Mon0lith schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 15:55:
[...]
Same here...
Vind het ook flink zuigen dat de DLC nog niet in alle gamemodes zit.
Speel daardoor DLC ook bijna niet
Wat is dat irritante "playlist update", krijg het om de zoveel rondjes nu.. En je moet dan op OK drukken, gevolg, hele party ligt weer plat.
holy shit o.OStyxxy schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 13:24:
[...]
Ja, HC:HQ Pro is ook wel goed voor kills (ik speel het constant). Opletten wel met zulke scores, je bent al snel een cheater(ik kan er van meespreken, elke dag toch wel minstens 1 keer dat iemand mij begint uit te schelden). Spijtig halen zulke scores nog maar weinig uit in mijn K/D-ratio
, op bijna 60000 kills stellen zulke aantallen niets meer voor
.
ik zit 'pas' op 8 dagen en zo'n 22.000 kills, dus voorlopig zit er nog wel progressie in wat betreft k/d ratio
vervelende is dat ik nu ben begonnen met het vrijspelen van alle weapon challenges, dus mn ratio zakt telkens een beetje, maar dan doe ik aan het einde van de avond nog ff wat potjes HC:HQ pro om alles weer recht te trekken
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Ja, plant er een ACOG op en ga Karachi spelen ofzo. 
Zo heb ik voordat ik in prestige ging de FMJ-challenge voor de WA2000 gehaald.
Zo heb ik voordat ik in prestige ging de FMJ-challenge voor de WA2000 gehaald.
't Schijnt dat je tweemaal door een ruit kunt schieten en dat telt mee voor FMJFist schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 19:29:
Iemand tips om de FMJ challenge met een Intervention makkelijk te halen?
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Op Scrabyard spelenFist schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 19:29:
Verwijderd
Op maps als Estate, Highrise en Underpass. Elke ruit levert 2 FMJ kills op.Fist schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 19:29:
Thermal Scope is wel handig dan, anders zie je geen hol zodra de ruit is gebarsten.
Door een ruit heen schieten telt als kill voor je FMJ challangeFist schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 19:29:
En verder gewoon spelen en niet letten of je door muur heen schiet of niet, dan haal je het zo.
beetje oude quote maar moest toch effe reageren.superbassie schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 16:09:
Toch maar weer de UMP opgepakt, wel leuk wapen eigenlijk.
Alleen net een potje in Invasion bovenaan geëindigd met 14-12 want alles wat het spel bederft was aan de andere kant aanwezig, zo bizar heb ik het nog nooit meegemaakt!
Glock 18 Akimbo: aanwezig
Noobtubers: aanwezig
Last stand noobs: aanwezig
Commando noobs: aanwezig
Daarna weer even op HC gespeeld, wat een rust!
Het zit allemaal in het spel dus ik vind jou meer een : Ik-scheld-alles-en-iedereen-waarvan-ik-verlies-uit-voor-een-noob Noob
Komop, als het spel je zo slecht bevalt en je kan niet winnen van ze dan ben jij volgens mij diegene die iets mist (skills?)
Ik kom ze dagelijks tegen en pas me classes hierop aan of ik noob mee.. (ik moet last stand en commando ook weer uitspelen (nieuwe prestige) dus wat is nu precies je punt? Dat je niet kan winnen ?
Wat ben jij dan? de UMP noob?
Ik heb nu wel alles meegemaakt wat een noob is dus volgens mij is de hardste roeper juist de noob.
[ Voor 8% gewijzigd door ApC_IcE op 23-05-2010 14:55 ]
Gisteren eindelijk eerste prestige gehaald na ~110 uur speeltijd. Sinds gisteren en vandaag zijn daar zo'n 7 uurtjes bijgekomen en zit ik inmiddels weer op lvl 20...
Het gaat hard als je vanaf het begin S&D speelt en dan nog een beetje mee kan komen... Wel lastig nu al m'n classes weg zijn maarja =/ Van de zomer komen daar weer een aantal uurtjes bij =]
Merken jullie ook dat er in de Stimulus modi geen enkele cheater/hacker zit en er bijna alleen mensen zijn die ook echt goed zijn, en niet meteen met 'cheater' gaan rondzwaaien als ze net een keer gesneuveld zijn? Vind het wel lekker zo!
Mee eens!ApC_IcE schreef op zondag 23 mei 2010 @ 14:53:
[...]
Ik heb nu wel alles meegemaakt wat een noob is dus volgens mij is de hardste roeper juist de noob.
[ Voor 32% gewijzigd door Mr. Dean op 23-05-2010 19:13 ]
Ondertitel
Ja, ik neem aan dat het al duur genoeg is voor de cheaters/hackers om elke keer opnieuw CoD:MW2 te kopenMr. Dean schreef op zondag 23 mei 2010 @ 19:12:
Merken jullie ook dat er in de Stimulus modi geen enkele cheater/hacker zit en er bijna alleen mensen zijn die ook echt goed zijn, en niet meteen met 'cheater' gaan rondzwaaien als ze net een keer gesneuveld zijn? Vind het wel lekker zo!
[...]
Mee eens!
Maar dat viel mij inderdaad ook al op, jammer dat er wel veel campers zijn, wat het spel ook niet zo leuk maakt
Gisteren meerdere matches na elkaar gespeeld met een k/d ratio van meer dan 3 en zelfs 4 (TDM). Was een goeie lobby dus, geen cheaters, enzo. Dan gaat het wel eens goed. 
FAL Silencer + Red dot
G18 Akimbo + Silencer
Semtex en 2x Stun
Bling Pro
Stopping Power Pro
Sitrep
De FAL voor het lange afstandswerk, de G18's voor short range. Gaat goed.
Ik weet het, de G18's steken af tegen de FAL: noobish vs pro wapen. Maar ach, ik hou niemand tegen ze ook te gebruiken.
FAL Silencer + Red dot
G18 Akimbo + Silencer
Semtex en 2x Stun
Bling Pro
Stopping Power Pro
Sitrep
Ik weet het, de G18's steken af tegen de FAL: noobish vs pro wapen. Maar ach, ik hou niemand tegen ze ook te gebruiken.
Tweaker36 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 21:33:
Gisteren meerdere matches na elkaar gespeeld met een k/d ratio van meer dan 3 en zelfs 4 (TDM). Was een goeie lobby dus, geen cheaters, enzo. Dan gaat het wel eens goed.
FAL Silencer + Red dot
G18 Akimbo + Silencer
Semtex en 2x Stun
Bling Pro
Stopping Power Pro
Sitrep
offtopic:
Alle wapens, perks, equipment, killstreaks en de rest wat je in het spel kan gebruiken is volgens de trollen noobish
Alle wapens, perks, equipment, killstreaks en de rest wat je in het spel kan gebruiken is volgens de trollen noobish
Kan je btw niet beter een Holo op je FAL gebruiken? Dan krijg je toch +5 damage op range oid.
Ja, heb het ook gelezen dat de FAL beter met een holo is... alleen... die heb ik nog niet!LzpAppel schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:00:
Kan je btw niet beter een Holo op je FAL gebruiken? Dan krijg je toch +5 damage op range oid.
Update: inmiddels heb ik 'm erop gezet.
[ Voor 27% gewijzigd door Tweaker36 op 23-05-2010 23:29 ]
Ben vandaag ook met FAL begonnen. Ben ik het of is dat ding alleen accuraat door sights?
Verder vraag ik me nog steeds af of het mogelijk is te wisselen tussen kill streak rewards @ hotkey 4
(stel ik heb zowel een UAV als een care package)
Verder vraag ik me nog steeds af of het mogelijk is te wisselen tussen kill streak rewards @ hotkey 4
(stel ik heb zowel een UAV als een care package)
Ik moet helaas afkicken op dit moment. Mijn lieve xbox heeft een perfecte kras op de dvd gemaakt, en krijg nu constant disc errors
is everything cool?
Het eerste schot gaat goed maar als je niet meteen een headshot maakt dan moet je nog een keer schieten en dan heb je teveel last van de recoil van het eerste schot. Het is dat je er 20 kills mee moet maken maar anders zou ik er niet naar kijken. Het lijkt een mooie tegenhanger van een volbloed sniperrifle maar de Holo of zelfs Red Dot is beter.Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:56:
Gebruikt niemand FAL met ACOG? Zelf ervaar ik dat als vrij accuraat.
Als je het voor de lange afstand wilt gebruiken dan kun je beter goed oefenen met de Holo en uiteindelijk wil je de ACOG niet eens meer.
Nah, ook de metalview is accuraat maar een draak om door te kijken, je ziet te weinig daardoor en dus kan het lastig zijn om de eerste kills te halen tot de red dot.qanar schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:02:
Ben vandaag ook met FAL begonnen. Ben ik het of is dat ding alleen accuraat door sights?
[ Voor 29% gewijzigd door bazs2000 op 24-05-2010 00:22 ]
Leuk die xbox360 modded lobbies
precies, zo ben ik nu ook bezig om de FAL uit te spelen.bazs2000 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:18:
[...]
Nah, ook de metalview is accuraat maar een draak om door te kijken, je ziet te weinig daardoor en dus kan het lastig zijn om de eerste kills te halen tot de red dot.Om deze reden is het beter de FAL vrij te spelen met Bling omdat je dan een goede view hebt terwijl je met silencer, launcher etc speelt.
(moet ook nog x aantal kills met Bling dus komt goed uit;))
Verwijderd
Even lichtjes offtopic, welke headphones raden jullie aan? Ik wil binnenkort maar eens een goed stel headphones kopen. Speel op de PS3 overigens.
Wat is je budget & heb je toevallig een amp(/dac)? Erg goed voor games zijn de Audio-Technica's (ATH-AD700/AD900/AD2000). Dit zijn alle 3 open phones met een flinke soundstage - dus je hoort echt exact waar iemand loopt/schiet -, zitten heerlijk & door het open design worden ze niet warm op je hoofd.. Ook heb je voor deze AT's eigenlijk geen amp nodig.Verwijderd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 12:47:
Even lichtjes offtopic, welke headphones raden jullie aan? Ik wil binnenkort maar eens een goed stel headphones kopen. Speel op de PS3 overigens.
Een andere goeie koptelefoon voor games is de Sennheiser HD650, ook open design, maar vrij nutteloos zonder amp, maargoed, er zijn echt honderden opties in alle prijsklasse's dus het erg afhankelijk van je budget..
Of bedoel je een headset?
Kepi_nl
Leuk potje net! Was met 2 andere vrienden aan het spelen, ook met mic, en de andere teamgenoten (op 1 na) hadden ook een mic dus we hadden een leuk plannetje afgesproken 
Was op terminal, domination, en het ging redelijk gelijk op maar we waren wel aan het verliezen. Toen kreeg ik een emergency airdrop, en sprak ik met m'n vrienden af dat ik die naar buiten zou gooien (richting punt B ). Twee teammates gooiden er ook nog care packages bij, dus lagen daar 6 pakketjes op een hoopje. Het hele enemy team natuurlijk daar heen, en wij stonden met ons hele team (op 2 man na) boven in die 'gang': prijsschieten
Die 2 man die niet stonden te schieten waren ondertussen punten A en C aan het capturen omdat er nu geen verdediging meer was 
De laatste 2/3 minuten van de match was het echt alleen maar prijs schieten naar punt B, de vijand bleef steeds terug komen.. Echt te grappig om te zien.
Uiteindelijk nog met 200-150 oid gewonnen. Toch best knap als je van 110-120 af komt
Leuk als er een keer wel teamwork is
Was op terminal, domination, en het ging redelijk gelijk op maar we waren wel aan het verliezen. Toen kreeg ik een emergency airdrop, en sprak ik met m'n vrienden af dat ik die naar buiten zou gooien (richting punt B ). Twee teammates gooiden er ook nog care packages bij, dus lagen daar 6 pakketjes op een hoopje. Het hele enemy team natuurlijk daar heen, en wij stonden met ons hele team (op 2 man na) boven in die 'gang': prijsschieten
De laatste 2/3 minuten van de match was het echt alleen maar prijs schieten naar punt B, de vijand bleef steeds terug komen.. Echt te grappig om te zien.
Uiteindelijk nog met 200-150 oid gewonnen. Toch best knap als je van 110-120 af komt
Leuk als er een keer wel teamwork is
Er is ook een een preview uit van de Resurgence map pack met de grote vriend van de CoD community.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1-tVjBLR6LU]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1-tVjBLR6LU]
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
damn, ziet er goed uit! Jammer dat ps3 en pc een maand extra moeten wachten
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
ach de vorige DLC viel me ook tegen
als je dan slavage ontwikkeld is het toch triest gesteld
DLC vind ik ook erg tegenvallen... deze ziet er veelbelovend uitVerwijderd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 16:24:
ach de vorige DLC viel me ook tegen
Verwijderd
Nee ik bedoel echt headphones, geen headsetrabor schreef op maandag 24 mei 2010 @ 13:09:
[...]
Wat is je budget & heb je toevallig een amp(/dac)? Erg goed voor games zijn de Audio-Technica's (ATH-AD700/AD900/AD2000). Dit zijn alle 3 open phones met een flinke soundstage - dus je hoort echt exact waar iemand loopt/schiet -, zitten heerlijk & door het open design worden ze niet warm op je hoofd.. Ook heb je voor deze AT's eigenlijk geen amp nodig.
Een andere goeie koptelefoon voor games is de Sennheiser HD650, ook open design, maar vrij nutteloos zonder amp, maargoed, er zijn echt honderden opties in alle prijsklasse's dus het erg afhankelijk van je budget..
Of bedoel je een headset?
Hoeveel kosten die Audio-Technica's dan ongeveer? Denk niet dat ik meer dan €60-80 ofzo wil uitgeven aan headphones.. en dan moeten ze wel erg goed zijn.
Ik bedoelde eigenlijk dat hij niet accuraat is vanuit de hip. Met de FAL moet ik bijna naar sights (red dot atm) terwijl met men vorige gun (P90) alles vanuit de hip ook wel raakte.bazs2000 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:18:
[...]
Nah, ook de metalview is accuraat maar een draak om door te kijken, je ziet te weinig daardoor en dus kan het lastig zijn om de eerste kills te halen tot de red dot.Om deze reden is het beter de FAL vrij te spelen met Bling omdat je dan een goede view hebt terwijl je met silencer, launcher etc speelt.
Ze mogen hem houden..Voor de eerste keer dat je ze speelt is het heel even leuk en nieuw en daarna is het weer hetzelfde als al die andere maps..Larrs schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:38:
Er is ook een een preview uit van de Resurgence map pack met de grote vriend van de CoD community.
[video]
Ik wacht wel op Black Ops en tot dan wissel ik CoD4 af met een potje MW2.
Verwijderd
Als die mappacks niet zo achterlijk duur waren (5€ per map is gewoon oplichterij) en als ze nou iets extra leuks erbij deden, extra Spec Ops missies bijvoorbeeld.. dan zou ik ze wel halen. CoD: WaW deed dat dus prima, nieuwe maps en een extra Nazi Zombies map voor een normale prijs.
Ik heb hier nog een zieke no-scope montage voor jullie:
http://www.youtube.com/watch?v=nSZeb-Q1Dqs
Deze gast zit bij mij in de clan genaamd iGtX, als jullie nog wat leuke montages willen zien zou ik zeker even subscriben op dit kanaal: http://www.youtube.com/user/TeamiGtX
Heb trouwens laatste tijd ook steeds mee rlast van hitmarkers met een Barrett.... 50.cal en dan nog niet dood? Right.....
http://www.youtube.com/watch?v=nSZeb-Q1Dqs
Deze gast zit bij mij in de clan genaamd iGtX, als jullie nog wat leuke montages willen zien zou ik zeker even subscriben op dit kanaal: http://www.youtube.com/user/TeamiGtX
Heb trouwens laatste tijd ook steeds mee rlast van hitmarkers met een Barrett.... 50.cal en dan nog niet dood? Right.....
Valt mij ook steeds vaker op... Zouden ze iets veranderd hebben?Excelb-boy schreef op maandag 24 mei 2010 @ 22:46:
Als je heel goed shopt kun je de AD700 waarschijnlijk voor 80 euro vinden, maar ga er vanuit dat je incl verzenden minimaal 100 euro kwijt bent. De AD900 zit iets hoger rond de 220 euro, & de AD2000 rond de 500, maar voor games zit er geen verschil tussen de AD900 & AD2000 - althans ik hoor het niet, alleen als je naar muziek gaat luisteren zit er iets meer volheid in de bass van de AD2000 & zijn ze ietsie neutraler.Verwijderd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 19:36:
[...]
Nee ik bedoel echt headphones, geen headsetWat is een amp /dac?
Voor zover ik weet heb ik dat iig niet.
Hoeveel kosten die Audio-Technica's dan ongeveer? Denk niet dat ik meer dan €60-80 ofzo wil uitgeven aan headphones.. en dan moeten ze wel erg goed zijn.
Snel even gekeken: http://cgi.ebay.nl/Audio-...ain_0&hash=item518ffbd43a
Mocht je er een kopen dan zou ik wel even vragen of diegene het pakket met een maximale waarde van $ 25,- wil verzenden, anders komt er ook nog btw enz bij...
Een amp is een verstreker voor je koptelefoon, maar die heb je in principe niet nodig met dit soort low impedance koptelefoons, & een DAC is een converter wat een digitaal signaal omzet naar een analoog signaal wat je daarna dus kunt versterken met die amp.
Kepi_nl
Hoe vet dat er weer nieuwe levels komen maar is de datum voor de ps3 al bekend ? Wel kut dat de xbox steeds eerder is, en dan veel eerder.
Het is in mijn ogen zelfs raar om verschil in een releaseplanning te houden met de verschillende platformen. De Xbox heeft zo een oneerlijk voordeel. Mevrouw Kroes zou zich hierover moeten buigen.
Ben ik de enige die de nieuwe maps(PC) nog niet in de standaard map roulatie tegen komt? Of zitten ze er gewoon nog niet in? Wordt toch wel eens tijd zo dacht ik??
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Die komen alleen voor in de Stimulus.beany schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 08:38:
Ben ik de enige die de nieuwe maps(PC) nog niet in de standaard map roulatie tegen komt? Of zitten ze er gewoon nog niet in? Wordt toch wel eens tijd zo dacht ik??
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik dacht dat de nieuwe maps opgenomen zouden worden in de standaard map roulatie??
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Waarover dan? Volgens mij is dit gewoon pure markt werking. Als ze onder druk zouden gezet worden, zouden ze aangeven dat ze haar grootste (en meest winstgevende) groep spelers als eerste wil bedienen.bazs2000 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 06:18:
Het is in mijn ogen zelfs raar om verschil in een releaseplanning te houden met de verschillende platformen. De Xbox heeft zo een oneerlijk voordeel. Mevrouw Kroes zou zich hierover moeten buigen.
Daarbij heeft waarschijnlijk Microsoft er het meeste geld voor over gehad. Dat had net zo goed Sony kunnen doen.
By the way, Kroes kan zich hier niet meer over buigen
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Deze score gister gehaald, ik ging even met de intervention challenge doen
ACOG scope erop en knallen maar. eerste care package Attack Helicopter daarna sentry gun en daarna bij 7 kills nog een attack helicopter xD was wel een lache potje, vooral als je een challenge probeert te halen en daarbij gewoon even een score haalt van 23-1
AMD Phenom II X4 965BE - Sapphire HD6850 1GDDR5 - Kingston HyperX Gen 8GB DDR3 1600Mhz - ASrock 870 Extreme3
Het was de bedoeling dat dat na 1 of 2 dagen na de Stimulus release zou gebeurd zijn, idd.beany schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 08:44:
[...]
Ik dacht dat de nieuwe maps opgenomen zouden worden in de standaard map roulatie??
Waarom hebben ze dat niet gedaan? Het enige wat ik kan bedenken is:
* Er zijn procentueel gezien te weinig speleres die Stimulus hebben
* Er zijn problemen om de niet-Stimulus spelers van de wel-Stimulus spelers te scheiden.
Lijkt me vooral dat laatste. Zelf snap ik nog steeds niet hoe dat in z'n werk zou moeten gaan. Het lijkt me niet dat je als niet-Stimulus speler uit je lobby gezet wordt telkens de map naar een Stimulus map verandert...
Dus moet je al 2 verschillende lobbys openhouden...
Verwijderd
Ik hoop echt dat dit alsnog gebeurt. Ik heb tot nu toe weinig plezier beleeft aan de Stimulus mode aangezien er bijna alleen maar CTF, SD en Sabotage wordt gespeeld. Aangezien bijna niemand weet wat teamwork betekent en het blijkbaar stoer is om zoveel mogelijk kills te hebben ipv met objectives bezig te zijn speel ik dit maar erg weinig. Ik wil de nieuwe maps met (HC) TDM kunnen spelen. Waarom kan dit niet op de PC en wel op de console. Hoe moeilijk is het om de Stimulus mode onder te verdelen in de overige modes? Zucht...
Bij de PS3 en de 360 zitten de nieuwe maps allang in de standaard game modes. Ik las gisteren ergens dat dit op de PC nog niet het geval is omdat er te weinig map packs verkocht zijn.
In dit geval ben ik blij. Mss toch nog eens kleine kans dat ze eens beginnen nadenken waarom dat nu toch zou kunnen zijn...bram1984 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 10:13:
Ik las gisteren ergens dat dit op de PC nog niet het geval is omdat er te weinig map packs verkocht zijn.

(Trouwens, bron?
[ Voor 11% gewijzigd door Tweaker36 op 25-05-2010 10:20 ]
M'n nieuwe lievelingswapen in hardcore: Raffica + silencer + holosight. Totaal geen recoil en schiet idioot recht 
De ACR met silencer en holo die ik drbij heb gebruik ik nauwelijks
De ACR met silencer en holo die ik drbij heb gebruik ik nauwelijks
[ Voor 25% gewijzigd door rodie83 op 25-05-2010 10:19 ]
Ergens vind ik het wel jammer dat ze vacant in de mappack gestopt hebben. In MW1 was het wel een leuke map maar ik denk dat dat wat minder is in MW2. Die gangetjes zijn zo klein dat je knifers bijvoorbeeld niet kunt ontwijken... En die G18 zal ook wel overheersen. Gelukkig niet zoveel last van op de xbox (G18 dan, knifers wel
) maar op de pc kan het wel eens verschrikkelijk zijn 
Misschien wel een leuke map voor riot shields.
Maar ik had liever een andere map gezien, zaten wel meer leuke maps in MW1
Misschien wel een leuke map voor riot shields.
Maar ik had liever een andere map gezien, zaten wel meer leuke maps in MW1
[ Voor 11% gewijzigd door NickThissen op 25-05-2010 10:51 ]
Vacant vind ik juist een geweldige map (PC)
er is namelijk echt alles mogelijk en niks wat echt overheerst, hij is vrij groot (lees lange gangetjes) (snipa/noobtube
) met objectives moet je af en toe wel naar binnen (g18/shottie) en voor de rest er genoeg tussen in (AR/SUB.)
hele andere map in me hoofd
Vacant is echte Submachinegun map vind ik.. ook wel leuk
en ik heb het nog wel eens voor elkaar gekregen om in zoon smal gangetje te missen met me mesje hoor,, maar dat is meer brakkigheid van mijn kant
Edit: als we het toch gaan hebben over MW1 maps:
Showdown (speciaal voor de LAN-party's dan.) hier shotgun only rondes is echt de shit
Crossroads, ook weer alles is mogelijk..
er is namelijk echt alles mogelijk en niks wat echt overheerst, hij is vrij groot (lees lange gangetjes) (snipa/noobtube
hele andere map in me hoofd
Vacant is echte Submachinegun map vind ik.. ook wel leuk
en ik heb het nog wel eens voor elkaar gekregen om in zoon smal gangetje te missen met me mesje hoor,, maar dat is meer brakkigheid van mijn kant
Edit: als we het toch gaan hebben over MW1 maps:
Showdown (speciaal voor de LAN-party's dan.) hier shotgun only rondes is echt de shit
Crossroads, ook weer alles is mogelijk..
[ Voor 27% gewijzigd door CorVus op 25-05-2010 11:40 ]
I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"
Nieuwe maps zien er leuk uit. Nadeel wat je wel gaat krijgen wat je dus nu al merkt dat er nog minder lobby's zijn om te joinen. Je zal toch in een lobby moeten komen met mensen die ook de nieuwe game pack hebben aangeschaft.
Merk het ook sinds de laatste game pack dat ik minder tegenkom dan ervoor. Maar goed, kans is groot dat ik deze ook wel aanschaf. Vermaakt me nog dagelijks met MW2
Merk het ook sinds de laatste game pack dat ik minder tegenkom dan ervoor. Maar goed, kans is groot dat ik deze ook wel aanschaf. Vermaakt me nog dagelijks met MW2
Ja in MW1 kon je makkelijk missen met je knife, maar in MW2 heb je een automatische piloot, alles binnen een straal van 5 meter is raak zolang je maar ongeveer de goede kant op kijkt, dus daar kun je bijna niet meer missen...
Ik vond die map met die raket-lanceer-gaten (ofzo) wel leuk (geen idee hoe die heette). Als je wil kun je lekker snipen, maar je kunt ook met een smg tussen die dingen in het midden gaan rond lopen, maar net waar je zin in hebt.
Ik vond die map met die raket-lanceer-gaten (ofzo) wel leuk (geen idee hoe die heette). Als je wil kun je lekker snipen, maar je kunt ook met een smg tussen die dingen in het midden gaan rond lopen, maar net waar je zin in hebt.
Ik weet niet hoe het met andere zit die dit op de pc spelen maar ik word praktisch na elke map uit de game gegooid dus voor mij zou er geen verschil zijn als dit zou gebeuren als we een nieuwe map tegen komen die ik niet heb.Tweaker36 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 10:11:
[...]
Het was de bedoeling dat dat na 1 of 2 dagen na de Stimulus release zou gebeurd zijn, idd.
* Er zijn problemen om de niet-Stimulus spelers van de wel-Stimulus spelers te scheiden.
Lijkt me vooral dat laatste. Zelf snap ik nog steeds niet hoe dat in z'n werk zou moeten gaan. Het lijkt me niet dat je als niet-Stimulus speler uit je lobby gezet wordt telkens de map naar een Stimulus map verandert...Dus moet je al 2 verschillende lobbys openhouden...
Ik speel altijd samen met iemand en dan gaat het na elke ronde ongeveer zo:
-Terug gegooid in party zonder medespeler
-Nieuwe invite sturen want de oude werkt niet meer
-Medespeler joint
-Game starten en met een beetje mazzel weer een ronde spelen
Het is maar zelden dat je gewoon door kunt blijven spelen van het ene naar het andere level.
Dus ze mogen van mij gewoon die nieuwe mappen erdoor gooien, zal geen enkel verschil zijn met hoe brak het nu allemaal al is
Waarom geen extended magz? Dat is koning! (Op de G18 that is)Tweaker36 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 21:33:
FAL Silencer + Red dot
G18 Akimbo + Silencer
Semtex en 2x Stun
Bling Pro
Stopping Power Pro
Sitrep
Ik heb nu echt iets van 12-13 euro uitgegeven aan maps die ik eigenlijk nooit speel, omdat IW te lame is om ervoor te zorgen dat er een wel goed werkend systeem komt. Ik wil die maps wel spelen, maar dan wel met de gamemodes die ik graag speel. Ranked.Tweaker36 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 10:11:
[...]
Het was de bedoeling dat dat na 1 of 2 dagen na de Stimulus release zou gebeurd zijn, idd.
Lijkt me vooral dat laatste. Zelf snap ik nog steeds niet hoe dat in z'n werk zou moeten gaan. Het lijkt me niet dat je als niet-Stimulus speler uit je lobby gezet wordt telkens de map naar een Stimulus map verandert...
Dus moet je al 2 verschillende lobbys openhouden...
Maar hee, als er momenteel één spellenbrouwert is die werkelijk besloten heeft z'n klanten gewoon géén service te verlenen is het Infinity Ward wel.
Ik begin zelf steeds meer interesse te krijgen in het alternatief voor IWNet op de PC. Ik weet niet of we het hier over mogen hebben thoughrodie83 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:36:
[...]
Ik heb nu echt iets van 12-13 euro uitgegeven aan maps die ik eigenlijk nooit speel, omdat IW te lame is om ervoor te zorgen dat er een wel goed werkend systeem komt. Ik wil die maps wel spelen, maar dan wel met de gamemodes die ik graag speel. Ranked.
Maar hee, als er momenteel één spellenbrouwert is die werkelijk besloten heeft z'n klanten gewoon géén service te verlenen is het Infinity Ward wel.
Of gewoon akimborodie83 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:37:
[...]
Why would you wanna do that? Extended mags / FMJ is echt veel praktischer. Silence dan je hele klasse, of doe het helemaal niet
Hier ook zo. Die maps heb ik denk ik in totaal 10x gespeeld ofzo. Ik speel alleen HC HQ en ik wil dan ook niets anders..rodie83 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:36:
[...]
Ik heb nu echt iets van 12-13 euro uitgegeven aan maps die ik eigenlijk nooit speel, omdat IW te lame is om ervoor te zorgen dat er een wel goed werkend systeem komt. Ik wil die maps wel spelen, maar dan wel met de gamemodes die ik graag speel. Ranked.
Pas zat er ook een klapjosti in de server.. Die zat alleen TDM te spelen, waarop ik hem attendeerde..
Ja, maar bij TDM heb je zo een lange respawntijd

Tja.. Wanneer kan je die fucking server nou aanpassen..?
Verwijderd
Wat bedoel je precies? Hij zat TDM te spelen, daar had jij een probleem mee ofzo?BootVluchteling schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:50:
[...]
Pas zat er ook een klapjosti in de server.. Die zat alleen TDM te spelen, waarop ik hem attendeerde..
My guess: Hij speelde een potje HQ alsof het TDM was. Oftewel deed niks aan objectives maar alleen maar killen....Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:58:
[...]
Wat bedoel je precies? Hij zat TDM te spelen, daar had jij een probleem mee ofzo?
[ Voor 4% gewijzigd door KingKoning op 25-05-2010 12:03 ]
Verwijderd
Oh zo, tsja, dat is helaas eerder regel dan uitzondering net zoals ik hierboven al noemde in CTF, Sabotage e.d. Dat is de reden waarom ik vrijwel alleen maar echt TDM en FFA speel, minder irritatie.KingKoning schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:02:
[...]
My guess: Hij speelde een potje HQ alsof het TDM was. Oftewel deed niks aan objectives maar alleen maar killen....
Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:58:
[...]
Wat bedoel je precies? Hij zat TDM te spelen, daar had jij een probleem mee ofzo?
Dat dusKingKoning schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:02:
[...]
My guess: Hij speelde een potje HQ alsof het TDM was. Oftewel deed niks aan objectives maar alleen maar killen....
[ Voor 45% gewijzigd door BootVluchteling op 25-05-2010 12:07 ]
Verwijderd
Inderdaad,Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:06:
[...]
Oh zo, tsja, dat is helaas eerder regel dan uitzondering net zoals ik hierboven al noemde in CTF, Sabotage e.d. Dat is de reden waarom ik vrijwel alleen maar echt TDM en FFA speel, minder irritatie.
geen teamwerk is gewoon jammerlijk...
maar dat krijg je met kinderen
En daarom speel ik alleen nog maar Team Tactical met 3 andere vrienden...Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:27:
Inderdaad,
geen teamwerk is gewoon jammerlijk...
maar dat krijg je met kinderen
Nee serieus, als je met een vast team speelt win je eigenlijk altijd!
Laatste tijd zeker met ze 6e sabotage, en dan zijn er heel veel potjes binnen 2 min afgelopen.
en daar zijn de mensen die juist sabotage gaan spelen voor de kills niet zo blij mee
zo krijg je je winning streak te minste ook mee omhoog..
en daar zijn de mensen die juist sabotage gaan spelen voor de kills niet zo blij mee
Ik vind het lastig om aan zo'n team te komen..De meeste mensen die ik tegen kom in FFA zijn boostende kinderen van rond de 13 jaar.
Nou heb je geen team objective bij FFA, maar het is hetzelfde bij andere gamemodes..
Nou heb je geen team objective bij FFA, maar het is hetzelfde bij andere gamemodes..
[ Voor 25% gewijzigd door Laidback Luc op 25-05-2010 13:00 ]
leuk is dat; sabotage. Heb er een speciale rush klasse voor met marathon en lightweight, ump fmj , g18 akimbo en smoke grenade.CorVus schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:52:
Laatste tijd zeker met ze 6e sabotage, en dan zijn er heel veel potjes binnen 2 min afgelopen.
Gister in mosh pit toevallig 2 potjes achter elkaar sabotage (rundown en wasteland)en bij beide kon ik vanaf het begin (terwijl de rest van beide teams zich naar hun camp plekjes aan het begeven waren) rushen richting de bomb en die meteen planten waarna idd binnen 2 minuten het spel om is (hoewel dat natuurlijk ook niet leuk is als het altijd zou lukken)
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ik vind het wel een uitdaging nog steeds, gewoon omdat je echt samen als team naar de bom rent en dan met ze alle naar links of naar recht.
en dat je met je hele team meteen zit de verdedigen bij de geplante bom, dan vind ik die opmerkingen altijd zo grappig
(wtf/noobs/etc.)
Laatst trouwens wel me winstreak verneukt, door andere "clan" die deden precies hetzelfde alleen met 1 noobtuber en 1 HELE irritante sniper in highrise. in eens lukte niks meer van ons team.
maar wel vol gehouden tot in de overtime, toen was het spawn en ineens: Headshot, boom noobtube.
leuk sta je daar nog met ze 2e tegen een heel team..
en trouwens die class komt me zeer bekent voor, alleen geen g18 dat vind ik zelf irritant en dus doe het ook niet bij andere, behalve als er net 1 in de buurt ligt en kogels raken beetje op
eigenlijk altijd een handgun als secundary, vooral handig voor last stand dudes..
en dat je met je hele team meteen zit de verdedigen bij de geplante bom, dan vind ik die opmerkingen altijd zo grappig
Laatst trouwens wel me winstreak verneukt, door andere "clan" die deden precies hetzelfde alleen met 1 noobtuber en 1 HELE irritante sniper in highrise. in eens lukte niks meer van ons team.
maar wel vol gehouden tot in de overtime, toen was het spawn en ineens: Headshot, boom noobtube.
en trouwens die class komt me zeer bekent voor, alleen geen g18 dat vind ik zelf irritant en dus doe het ook niet bij andere, behalve als er net 1 in de buurt ligt en kogels raken beetje op
eigenlijk altijd een handgun als secundary, vooral handig voor last stand dudes..
[ Voor 0% gewijzigd door CorVus op 25-05-2010 13:10 . Reden: typo ]
ja, de g18 kan best irritant zijn en de GL (noobtube) ook maar dat is (vind ik) vooral als mensen het als primary wapen gaan gebruiken. Ik gebruik beide wel op 1 of 2 classes maar als ik van de ene kant van de map naar de andere kant aan het rushen ben met die bom (omdat zon stom vlaggetje elke 3 of 4 seconden aangeeft waar de bom is en wie em heeft) en mijn ump leeg is vind ik het wel fijn om snel te kunnen switchen naar de g18 ipv reloaden.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Haha komt me inderdaad bekend voorCorVus schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:10:
Ik vind het wel een uitdaging nog steeds, gewoon omdat je echt samen als team naar de bom rent en dan met ze alle naar links of naar recht.
en dat je met je hele team meteen zit de verdedigen bij de geplante bom, dan vind ik die opmerkingen altijd zo grappig(wtf/noobs/etc.)
Wij hebben binnen onze clan afgesproken dat als er een overtime komt bij sabotage we dan allemaal rustig ergens uit het zicht gaan zitten, juist om dit soort situaties te voorkomen. Trouwens het is ook handig om een riot shielder te hebben als je met een clan speelt! Schuilen achter iemand met een riot shield ftw!Laatst trouwens wel me winstreak verneukt, door andere "clan" die deden precies hetzelfde alleen met 1 noobtuber en 1 HELE irritante sniper in highrise. in eens lukte niks meer van ons team.
Verwijderd
Manman wat een ellende zeg, ik heb al een week lang dat iwnet nauwelijks games vindt (met een goeie ping dan) en ik word ook vaak zonder melding uit de server gekickt. Heel af en toe komt de melding 'playlist update available', en dan nog wat. Gister en vandaag met vrienden gespeeld, maar dat was nog meer drama. als je dan eindelijk een game vind heb je ontzettend veel lag, en na de game is er altijd wel iemand die eruit gekickt wordt. Ik heb nog nooit zoveel ellende meegemaakt met dit spel.
Ik heb de DLC wel gekocht, maar speel hem ook nauwelijk omdat ie alleen in stimulus mode gespeeld kan worden
Ik ben bang dat het vanaf nu alleen nog maar slechter gaat worden met dit spel.. wordt nog een lange overbrugging naar black opps.
Ik heb de DLC wel gekocht, maar speel hem ook nauwelijk omdat ie alleen in stimulus mode gespeeld kan worden
Ik ben bang dat het vanaf nu alleen nog maar slechter gaat worden met dit spel.. wordt nog een lange overbrugging naar black opps.
Riot shield is niet echt van toepassing bij mij/ons.
niemand er geduldig genoeg voor vooral als diegene die op je schiet op een afstandje van je zit, en dus ook echt niks kan doen als er niemand mee loopt. (oke het kan wel maar dan moet je iets beter zijn met Riot dan mij.)
Eerder vond ik het echt geweldig maar mensen zijn tegenwoordig te snel in om je neer te krijgen, ga echt nog heeel zelden dood door iemand met riot shield of omgeving.
paar dagen geleden had wel iemand, die gooide ze mes niet als je moest reloaden of weg liep nee juist als je ging mikken op ze voeten ofzo, echt ownage was die bezig.
tot dat je dat door hebt dan ben je niks meer..
maar het heeft wel eens inderdaad een heel mooi effect voor als die met shield en bom voor op loopt gaat hoekje om en hoe je wat geschiet en gepruts, en dan met ze 2e met AR of Subguntje de hoek om komen.
@ Pjotr77
Laatste tijd op Pc gaat inderdaad weer heerlijk, maar goed blijf toch wel spelen en zal hoogst waarschijnlijk zelfs de nieuwe map pack ook weer gaan kopen, ook al was het maar 2 weken fun met de vorige (speel ze nu amper meer.)
waren wel 2 geweldige weken! (en slapenloze nachten.
)
niemand er geduldig genoeg voor vooral als diegene die op je schiet op een afstandje van je zit, en dus ook echt niks kan doen als er niemand mee loopt. (oke het kan wel maar dan moet je iets beter zijn met Riot dan mij.)
Eerder vond ik het echt geweldig maar mensen zijn tegenwoordig te snel in om je neer te krijgen, ga echt nog heeel zelden dood door iemand met riot shield of omgeving.
paar dagen geleden had wel iemand, die gooide ze mes niet als je moest reloaden of weg liep nee juist als je ging mikken op ze voeten ofzo, echt ownage was die bezig.
tot dat je dat door hebt dan ben je niks meer..
maar het heeft wel eens inderdaad een heel mooi effect voor als die met shield en bom voor op loopt gaat hoekje om en hoe je wat geschiet en gepruts, en dan met ze 2e met AR of Subguntje de hoek om komen.
@ Pjotr77
Laatste tijd op Pc gaat inderdaad weer heerlijk, maar goed blijf toch wel spelen en zal hoogst waarschijnlijk zelfs de nieuwe map pack ook weer gaan kopen, ook al was het maar 2 weken fun met de vorige (speel ze nu amper meer.)
waren wel 2 geweldige weken! (en slapenloze nachten.
[ Voor 14% gewijzigd door CorVus op 25-05-2010 14:29 ]
Ik vind de riot shield ook zelfs een klein beetje underpowered. Een welgemikt grenade launcher schot, of gewoon een granaat, is meestal genoeg om je te killen, en heel vaak wordt je zelfs gewoon door kogels op je voeten gekilled
Ik heb zelfs vaker meegemaakt dat zo'n idiote knife runner recht op me af komt rennen, en me dan ook nog killed ook! Wtf? Een beetje meer verdediging zou niet mis zijn, dan zou ik het in ieder geval wat meer gebruiken. Je krijgt er weinig kills mee, maar als je jezelf echt kan verdedigen dan kun je je team enorm helpen. Op het moment werkt dit gewoon niet genoeg, je gaat nog te makkelijk dood, dus gebruikt bijna niemand het...
Ik had hier ook last van, nadat ik mijn clientregistry(oid).blob heb weggegooid heb ik het probleem nog niet gehad. Ik weet even niet de exacte naam van het bestand, ik ben atm niet thuis.Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:21:
Manman wat een ellende zeg, ik heb al een week lang dat iwnet nauwelijks games vindt (met een goeie ping dan) en ik word ook vaak zonder melding uit de server gekickt. Heel af en toe komt de melding 'playlist update available', en dan nog wat. Gister en vandaag met vrienden gespeeld, maar dat was nog meer drama. als je dan eindelijk een game vind heb je ontzettend veel lag, en na de game is er altijd wel iemand die eruit gekickt wordt. Ik heb nog nooit zoveel ellende meegemaakt met dit spel.
Ik heb de DLC wel gekocht, maar speel hem ook nauwelijk omdat ie alleen in stimulus mode gespeeld kan worden![]()
Verwijderd
soms als ik en mijn vrienden veel gespeeld hebben (vooral S&D) dan doen we paar potjes achter elkaar iedereen een riotshield pakken... en je moet die andere team dan zien!! wat is dat toch lachen !!! muahah! 
Als je je hele team met riotshield rond ziet rennen!
Als je je hele team met riotshield rond ziet rennen!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2010 14:45 ]
Als je er een beetje mee kan omgaan als team dan is dat inderdaad leuk. Heb ook wel eens gehad dat ik tegen een heel team (allemaal zelfde clan) met riot shields kwam in een potje domination. Was wel leuk voor een keer, maar ze gebruikte ook allemaal die thumper en dat ging wel vervelen na 2 potjes 
Ze hadden overigens niet gewonnen, wat toch wel aangeeft dat een riot shield niet super effectief is. Ik zou toch verwachten dat een clan, die samen op de voice chat zitten, een groepje random spelers totaal moet domineren (letterlijk in domination
), maar dat was dus niet het geval omdat ze toch te kwetsbaar waren tegen granaten en dergelijke. Zelfs als je 3 riot shields tegelijk tegen komt kun je met een granaat en een paar keer knifen makkelijk winnen.
Ze hadden overigens niet gewonnen, wat toch wel aangeeft dat een riot shield niet super effectief is. Ik zou toch verwachten dat een clan, die samen op de voice chat zitten, een groepje random spelers totaal moet domineren (letterlijk in domination
Klopt, en om dan die explosies te overleven moet je een blast shield gebruiken, maar dan heb je weer geen equipment meer om iemand om te leggen..NickThissen schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:37:
Ik vind de riot shield ook zelfs een klein beetje underpowered. Een welgemikt grenade launcher schot, of gewoon een granaat, is meestal genoeg om je te killen, en heel vaak wordt je zelfs gewoon door kogels op je voeten gekilledIk heb zelfs vaker meegemaakt dat zo'n idiote knife runner recht op me af komt rennen, en me dan ook nog killed ook! Wtf? Een beetje meer verdediging zou niet mis zijn, dan zou ik het in ieder geval wat meer gebruiken. Je krijgt er weinig kills mee, maar als je jezelf echt kan verdedigen dan kun je je team enorm helpen. Op het moment werkt dit gewoon niet genoeg, je gaat nog te makkelijk dood, dus gebruikt bijna niemand het...
Altijd leuk als er weer zo'n shield gast op je af komt, easy kill! Op de voeten schieten, er even omheen lopen en ik knife ze soms gewoon door hun shield heen lijkt het wel.
Dat ding is misschien leuk als je dat met een heel groepje doet maar ik zal hem zelf nooit gebruiken....
Dat ding is misschien leuk als je dat met een heel groepje doet maar ik zal hem zelf nooit gebruiken....
toch werkt riot wel goed hij HQ je gaat gewoon stil een een hoekje zitten, en het duurt zeker 10-30 sec voor dat iemand door heeft, waarom dat caputeren toch niet lukt
en het leukste is eigenlijk om dan een c4 tegen het plafon te plakken liefste beetje in het midden en zolang mogelijk wachten met af laten gaan
lukt niet vaak maar toch een paar multi-kills mee gepakt.
toch in een hoekje zitten (gebukt) is ook niet alles kon laatste gewoon er over heen springen als het ware en in ze hoofd knife, zag er wel heel mooi uit kreeg ik te horen via de chat
ook tegen een duo, shooter en riot.
wil de riot knife, maar door commando (ja roep maar weer noob, staat gewoon aan op me AR-class) knife ik die shooter en riot is me helemaal kwijt kon rustig hem ook nog pakken
Edit: alles ik zo even me laatste berichten terug lees, bedenk ik me ineens hoeveel ik eigenlijk wel niet speel
@ hieronder, dat is de reden dat ik eigenlijk nooit semtex op riot gooi, ben te vaak terug gepakt.. ik gooi juist zelf altijd stun/flash en dan knife, of als ik de andere kant op moet als nog semtex of even schieten.
en het leukste is eigenlijk om dan een c4 tegen het plafon te plakken liefste beetje in het midden en zolang mogelijk wachten met af laten gaan
toch in een hoekje zitten (gebukt) is ook niet alles kon laatste gewoon er over heen springen als het ware en in ze hoofd knife, zag er wel heel mooi uit kreeg ik te horen via de chat
ook tegen een duo, shooter en riot.
wil de riot knife, maar door commando (ja roep maar weer noob, staat gewoon aan op me AR-class) knife ik die shooter en riot is me helemaal kwijt kon rustig hem ook nog pakken
Edit: alles ik zo even me laatste berichten terug lees, bedenk ik me ineens hoeveel ik eigenlijk wel niet speel
@ hieronder, dat is de reden dat ik eigenlijk nooit semtex op riot gooi, ben te vaak terug gepakt.. ik gooi juist zelf altijd stun/flash en dan knife, of als ik de andere kant op moet als nog semtex of even schieten.
[ Voor 16% gewijzigd door CorVus op 25-05-2010 15:18 ]
Jij weet hoe je er mee om moet gaan. Maar velen weten dat niet. Ik gebruik hem regelmatig en heb daar een hoop lol bij!superbassie schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:10:
Altijd leuk als er weer zo'n shield gast op je af komt, easy kill! Op de voeten schieten, er even omheen lopen en ik knife ze soms gewoon door hun shield heen lijkt het wel.
Velen staan voor je, wapen in de aanslag... schieten 1, 2 soms 3x op je schild. Blijven nog een tijdje vertwijfeld staan. En dan zijn er opties!
1. Ze draaien zich om en lopen weg -> snel switchen naar de shotgun... kill!
2. Ze schieten nog een paar keer en moeten reloaden. Tijdens reloaden snel een stun grenade gooien, switchen naar shotgun... kill!
3. Ze gooien een semtex grenaat tegen je schild aan. Okay, paar tellen en je bent het haasje... maar even snel achter die knakker aanlopen! hij ontloopt zijn eigen semtex grenaat dus niet... kill!
4. Een teamgenoot rent toevallig de hoek om en denkt 'huh?'... okay, ik geen kill maar wel crowd crontrol!
Verwijderd
Ow nou als je dat nog eens op wilt zoeken zou ik dat wel tof vinden, wie weet werkt het bij mij ookLzpAppel schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:41:
[...]
Ik had hier ook last van, nadat ik mijn clientregistry(oid).blob heb weggegooid heb ik het probleem nog niet gehad. Ik weet even niet de exacte naam van het bestand, ik ben atm niet thuis.
Verwijderd
Of gewoon dikke throwing knife in z'n rug planten als 'ie wegrent
Zo heb ik Carnie III gehaald.
Zo heb ik Carnie III gehaald.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2010 15:24 ]
optie 5: ze switchen naar hun GL en knallen er eentje naast je neer. wat ik dus vaak doe als ik een riot shield tegen kom (waarschijnlijk heb ik dan geen GL maar als ik daarna switch van class wel)beany schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:15:
[...]
Jij weet hoe je er mee om moet gaan. Maar velen weten dat niet. Ik gebruik hem regelmatig en heb daar een hoop lol bij!
Velen staan voor je, wapen in de aanslag... schieten 1, 2 soms 3x op je schild. Blijven nog een tijdje vertwijfeld staan. En dan zijn er opties!
1. Ze draaien zich om en lopen weg -> snel switchen naar de shotgun... kill!
2. Ze schieten nog een paar keer en moeten reloaden. Tijdens reloaden snel een stun grenade gooien, switchen naar shotgun... kill!
3. Ze gooien een semtex grenaat tegen je schild aan. Okay, paar tellen en je bent het haasje... maar even snel achter die knakker aanlopen! hij ontloopt zijn eigen semtex grenaat dus niet... kill!
4. Een teamgenoot rent toevallig de hoek om en denkt 'huh?'... okay, ik geen kill maar wel crowd crontrol!
Verwijderd
Bedankt voor de info!rabor schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 00:36:
[...]
Als je heel goed shopt kun je de AD700 waarschijnlijk voor 80 euro vinden, maar ga er vanuit dat je incl verzenden minimaal 100 euro kwijt bent. De AD900 zit iets hoger rond de 220 euro, & de AD2000 rond de 500, maar voor games zit er geen verschil tussen de AD900 & AD2000 - althans ik hoor het niet, alleen als je naar muziek gaat luisteren zit er iets meer volheid in de bass van de AD2000 & zijn ze ietsie neutraler.
Snel even gekeken: http://cgi.ebay.nl/Audio-...ain_0&hash=item518ffbd43a
Mocht je er een kopen dan zou ik wel even vragen of diegene het pakket met een maximale waarde van $ 25,- wil verzenden, anders komt er ook nog btw enz bij...
Een amp is een verstreker voor je koptelefoon, maar die heb je in principe niet nodig met dit soort low impedance koptelefoons, & een DAC is een converter wat een digitaal signaal omzet naar een analoog signaal wat je daarna dus kunt versterken met die amp.
dat op de voeten schieten mogen ze wat mij betreft ook wel fixen, iig dat je niet zo snel doodgaat als je op je voeten geraakt wordt 
hoewel het andersom wel weer nuttig kan zijn, als je bijvoorbeeld in een shootout zit en je verschuilt achter een auto/vrachtwagen, dan kun je gewoon onder het voertuig door iedereen neermaaien door op de voeten te richten
Op afghan zit er een spot waar je met HC:HQ Pro op die manier onwijs veel kills kan pakken zonder dat de tegenstander kan zien waar de schoten vandaan komen (moet je natuurlijk wel silencer hebben) (als je in de grote 'hoofd' bunker staat en dan naar links, daar staat een hummer, waar de HQ pal naast komt te staan. Als je dan gaat liggen naast de HQ dan heb je onder die hummer door vrij zicht naar dat pad dat naar boven loopt (richting die AA guns aan de achterkant van de grote grot))
hoewel het andersom wel weer nuttig kan zijn, als je bijvoorbeeld in een shootout zit en je verschuilt achter een auto/vrachtwagen, dan kun je gewoon onder het voertuig door iedereen neermaaien door op de voeten te richten
Extended mags had ik toen nog niet. Nu wel, btw.rodie83 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:37:
[...]
Why would you wanna do that? Extended mags / FMJ is echt veel praktischer. Silence dan je hele klasse, of doe het helemaal niet
Dus dat zou ik idd kunnen doen, maar ik vind silencers eigenlijk ook wel handig. Je merkt dat je tegenspelers echt veel minder snel een idee hebben van waar je eigenlijk schiet.
FMJ... Die G18 akimbo is al overpowered, FMJ hoeft daar nu niet meer bij hoor!
Velen hebben geen GL en als ze die wel hebben staan ze vaak te dicht bij(geen ontploffing dus). Tenminste, dat maak ik vaak zo mee.superwashandje schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:29:
[...]
optie 5: ze switchen naar hun GL en knallen er eentje naast je neer. wat ik dus vaak doe als ik een riot shield tegen kom (waarschijnlijk heb ik dan geen GL maar als ik daarna switch van class wel)
Ik pak de shield ook alleen maar zo nu en dan voor de fun. Een serieus wapen(?) vind ik het ook weer niet
Of optie 6 (die ik vaak meemaak): ze blijven gewoon wachten tot jij toehapt (en planten dan een kogel in je hoofd) of (als jij niet toehapt) otdat een van hun teammates achter je opduikt. Die optie (en optie 5 die al genoemd was) kom ik 9/10 keer tegen, dus zo goed werkt het nu ook weer niet...
[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 25-05-2010 15:48 ]
Verwijderd
@lzpAppel: ik heb het bestand al gevonden, ga eens proberen of het helpt door het te verwijderen. Hoe kom je daar zo bij? Nattevingerwerk?
Ik kon mij herinneren dat er eerder een playlists-gerelateerd probleem is geweest, wat opgelost is door dit bestand te verwijderen. Dus waarom niet het trucje een 2e keer proberen?Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:08:
@lzpAppel: ik heb het bestand al gevonden, ga eens proberen of het helpt door het te verwijderen. Hoe kom je daar zo bij? Nattevingerwerk?
Dat had ik gisteren op Sub base, zat mee te kijken met een teamgenoot met Riot Shield, die kwam tegenstander tegen met Riot Shield, stonden ze een beetje te dansen met elkaar. Ik respawnde, rende erheem om tegenstander in z'n rug te schietenNickThissen schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:48:
Of optie 6 (die ik vaak meemaak): ze blijven gewoon wachten tot jij toehapt (en planten dan een kogel in je hoofd) of (als jij niet toehapt) otdat een van hun teammates achter je opduikt. Die optie (en optie 5 die al genoemd was) kom ik 9/10 keer tegen, dus zo goed werkt het nu ook weer niet...
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.