HC vereist sowieso een betere teamplay waardoor je er ook voor kan zorgen dat je luchtaanvallen snel kan uitschakelen. Als 3 personen een AT4 hebben haal je alles neer. En die kan je nog op de grond gebruiken ook.
Zelf gebruik ik altijd Ninja (3e perk), ik maak bij HC veel meer gebruik van omgevingsgeluid, en denk dat andere spelers dat ook wel doen (onbewust), met ninja pro kan je gruwlijk op mensen af rennen zonder dat het ook maar iets horen, vooral handig op metaal en water. En Hartbeatsensors hebben dikke pech! Alleen mis ik wel m'n commando acties... maarja kan niet alles hebben
Alleen net een potje in Invasion bovenaan geëindigd met 14-12 want alles wat het spel bederft was aan de andere kant aanwezig, zo bizar heb ik het nog nooit meegemaakt!
Glock 18 Akimbo: aanwezig
Noobtubers: aanwezig
Last stand noobs: aanwezig
Commando noobs: aanwezig
Daarna weer even op HC gespeeld, wat een rust!
Gelukkig niet. PS3.Joarie schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 15:00:
[...]
Wellicht toch een verschil tussen Console en PC? (Bram, ik neem aan dat jij pc speelt)
Zo ja, dan is het wel interessant waarom bij de één wel en bij de ander niet runners voorkomen in de HC modi.
Ik denk dat je weinig verschil merkt eerlijk gezegd, behalve het betaal gedeelte.macuz schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 16:23:
Wat zou het toch super cool zijn als PS3 en xbox360 samen online konden
Ja daarom, verhoudingsgewijs moet het kunnen, echter technisch wordt het problematisch. Maar het zou wel dope zijn. Krijg je allemaal PS3 en XBOX clantags hahabram1984 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 16:25:
[...]
Ik denk dat je weinig verschil merkt eerlijk gezegd, behalve het betaal gedeelte.
Slecht plan, ik ben nog nooit een cheater tegen gekomen, en dat wil ik graag zo houden.LzpAppel schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 16:27:
Zou je nou de PC ook meenemen. Dan word het pas een interessant geheel.
Met de PC en consoles samen online zou echt een ramp zijn, dan domineert zelfs de grootste noob nog iedereen die op console speelt.
Ja want jullie zijn de enigen met een muisje.NickThissen schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 16:37:
Met de PC en consoles samen online zou echt een ramp zijn, dan domineert zelfs de grootste noob nog iedereen die op console speelt.

* Joarie pakt een kopje thee, een koekje en een helm zodat hij zich kan ingraven voor de aankomende discussie over de vermeende superieuriteit van de PC over Consoles bij shooters die eens in de zoveel tijd weer aangewakkerd wordtNickThissen schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 16:37:
Ik denk niet dat het technisch zo moeilijk zou zijn. Er moet alleen enige medewerking van sony en microsoft zijn en dat zal niet zo gauw gebeuren.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Niet zo bijdehand doen, zet de woorden dan maar in een andere volgorde.NickThissen schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:38:
[...]
Wat wil je dan, geen foutmelding?
Probeer het spel eens op de consoles, daar heb je geen last van al die connectie problemen
Ik geloof best dat er geen connectieproblemen op de consoles zijn, maar een shooter speel je niet met een controller. Daarbij heb ik heen HDTV.
Ik zeg helemaal niets over de moeilijkheidsgraad van het spel op de PC versus het spel op de console. Maar als je met muis en keyboard tegen iemand met een controller speelt dan legt diegene met de controller het af.
En ja ik weet dat je ook een muis voor de console kan kopen maar ik denk toch dat de meerderheid gewoon lekker op de bank zit en niet met een muis zit te spelen.
EDIT
Dit was dus niet op bovenstaande reactie, maar op die twee daarboven.
[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 20-05-2010 16:49 ]
Nee, daarom spelen veel mensen het ook met een muis, op de console.Booth schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 16:45:
[...]
Niet zo bijdehand doen, zet de woorden dan maar in een andere volgorde.
Ik geloof best dat er geen connectieproblemen op de consoles zijn, maar een shooter speel je niet met een controller. Daarbij heb ik heen HDTV.
Verdiep je eens in de materie.
Ik zit én lekker op de bank, én ook nog eens met muis.NickThissen schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 16:48:
En ja ik weet dat je ook een muis voor de console kan kopen maar ik denk toch dat de meerderheid gewoon lekker op de bank zit en niet met een muis zit te spelen.

Maar goed. Voordat de discussie inderdaad los barst: PC is gewoon veruit superieur, prima.
[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 20-05-2010 16:52 ]
Ik weet niet wie je met jullie bedoelt, maar ik speel zelf op de xbox. Ik weet zeker dat ik op de xbox afgeslacht zou worden door iemand van vergelijkbaar niveau op de pc.bram1984 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 16:43:
[...]
Ja want jullie zijn de enigen met een muisje.
Zoals gezegd, dat heeft niets te maken met het feit (of fictie) dat het spel op de pc moeilijker of makkelijker zou zijn. Dat zou ik zo niet durven zeggen. In het free weekend heb ik een paar uurtjes op de pc gespeeld en daar speelde ik veel beter dan ik op de console speel, maar dat zal meer komen doordat ik gewoon veel meer ervaring heb met shooters op de pc.
Het is toch duidelijk dat, als je twee mensen van vergelijkbaar niveau tegen elkaar laat spelen, 1tje op de PC met muis + keyboard, en 1tje op de console met een controller, dat degene op de PC dik zal winnen...? Met muis + keyboard heb je gewoon meer controle, en als het niveau van de spelers verder gelijk is zal dat dus de beslissende factor zijn.
Sorry, ik ging er vanuit dat je op de PC speelde. Voor de rest heb je mijn overige post nog niet gelezen, zo te zien.NickThissen schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 16:54:
[...]
Ik weet niet wie je met jullie bedoelt, maar ik speel zelf op de xbox. Ik weet zeker dat ik op de xbox afgeslacht zou worden door iemand van vergelijkbaar niveau op de pc.
Zoals gezegd, dat heeft niets te maken met het feit (of fictie) dat het spel op de pc moeilijker of makkelijker zou zijn. Dat zou ik zo niet durven zeggen. In het free weekend heb ik een paar uurtjes op de pc gespeeld en daar speelde ik veel beter dan ik op de console speel, maar dat zal meer komen doordat ik gewoon veel meer ervaring heb met shooters op de pc.
Het is toch duidelijk dat, als je twee mensen van vergelijkbaar niveau tegen elkaar laat spelen, 1tje op de PC met muis + keyboard, en 1tje op de console met een controller, dat degene op de PC dik zal winnen...? Met muis + keyboard heb je gewoon meer controle, en als het niveau van de spelers verder gelijk is zal dat dus de beslissende factor zijn.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Inderdaad. We kunnen het veel beter hebben over hoe irritant noobtubes, g18's en campers zijn, dat heb ik nog niet gehoord in dit topic!kw_nl schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 17:08:
Kunnen we die discussie over console vs PC niet gewoon overslaan? Anders zit dit topic over 4 dagen weer vol...
Verwijderd
Maar damn wat een laffe ratten zijn het toch.
Nu, die kerel shoot je altijd met 1 lading neer, en een afstand waar je je best vragen bij stelt. Het was niet snipen dat ie ermee deed, maar veel scheelde het niet.
Mijn vraag dus, zijn er ook hacks die de wapenbalans (de damage dan) aanpassen? Ik zie anders niet hoe ie zo'n bereik haalde met dat snert-shotgun. Als ik daar mee speel, heb ik niet zelden een 2de shot nodig, en dat is dan van dichtbij.

met stoppingpower snap ik het wel, maar wat vind jij een flinke afstand(welke map was het?) en was het HC of gewoon(waarschijnlijk normaal, anders zou je er vast niet over beginnen.
maar nog niet van de hacks gehoord.
btw vast pc of niet?
I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"
Ik heb ook vaak genoeg one shot 1 kill met mijn spass-12 zonder stopping powerCorVus schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 07:58:
SPAS-12 heeft een flinke range hoor, maar dat met lightweigt en dan one-shot kill, vind ik wel een beetje vaag.
met stoppingpower snap ik het wel, maar wat vind jij een flinke afstand(welke map was het?) en was het HC of gewoon(waarschijnlijk normaal, anders zou je er vast niet over beginnen.)
btw vast pc of niet?
ja, maar van welke range is dat? een schot van 50 meter wat 1shot 1kill is lijkt me sterkchimera2 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 08:04:
[...]
Ik heb ook vaak genoeg one shot 1 kill met mijn spass-12 zonder stopping power
Met Stopping Power zou ik het idd ook nog begrijpen. 't Zijn allemaal de perks die niet aan het schieten zelf bijdragen, die hij had, dat is het meest rare. Tevens had ie ook erg snel z'n shotgun schietklaar na het lopen... Lightweight Pro, dat klopt.CorVus schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 07:58:
SPAS-12 heeft een flinke range hoor, maar dat met lightweigt en dan one-shot kill, vind ik wel een beetje vaag.
met stoppingpower snap ik het wel, maar wat vind jij een flinke afstand(welke map was het?) en was het HC of gewoon(waarschijnlijk normaal, anders zou je er vast niet over beginnen.)
btw vast pc of niet?
Map was Karachi, gewoon TDM (geen HC), op pc. In die map heb je aan een hoek een plein, waar in het midden een bus staat. Ik stond zowat naast die bus, terwijl ie me van in een gebouw met dat shotgun van de eerste keer mee had...
(zie foto hier onderaan, maar dat raampje zie je er niet op, dat is meer links: http://www.themodernwarfa...multiplayer/maps/karachi/)
Toch een flinke afstand lijkt me.
Tjah... Weet niet of het een hack was, maar als men de recoil kan hacken, waarom de range en damage dan niet...?

ik bedoel in close combatpatrickos85 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 08:30:
[...]
ja, maar van welke range is dat? een schot van 50 meter wat 1shot 1kill is lijkt me sterk
stond je bij die bus ook aan de kant van het raam? (voor/achter/links/rechts.)
want dan kan het zeker vooral omdat hij wat hoger stond eerder meer kogels in je hoofdje en dus meer damage (ook al krijg je geen headshot te zien.)
en zover is dat dus niet.
ik heb het nog wel verder gezien. (weet alleen niet of er toen stopping power op zat, waarschijnlijk wel.)
Het maakt geen drol uit waarop je een game speelt, als je er maar plezier aan beleeft
sorry maar ik moet gewoon nuttig werken, en anders zou ik nu nog heerlijk slapen
beetje gameverslaaft?
Gisteravond deed steam wel al een beetje vaag, maar t werkte nog wel.
Gisteravond aantal keer een 'failed to connect to steam' gehad. Kon wel spelen overigens. Het zal wel rommelen/onderhoud of zo zijnHann1BaL schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:24:
Meer mensen last van een falende steam en IWnet connection? Ja ik weet het, de consoles zijn superieur![]()
Het maakt geen drol uit waarop je een game speelt, als je er maar plezier aan beleeft
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Verwijderd
Nou dat ben ik dus echt volledig oneeens met je.Arjan_25 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:58:
Steam doet altijd vaag, altijd al ervaren, zal ook niet veel aan veranderen
Als ik ga cs-en, en dat is waar ik steam al jaren voor gebruik kan ik gewoon lekker knallen, en heb nooit problemen.
Net als vele anderen met mij
Vanochtend rond kwart voor 9 kon ik nog gewoon spelen. Helaas nu op het werkHann1BaL schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:24:
Meer mensen last van een falende steam en IWnet connection? Ja ik weet het, de consoles zijn superieur![]()
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Idd, ik speel nu een aantal maanden en heb ook nog nooit een probleem gehad met Steam. Speel CS1.6 ook al sinds jaar en dag via Steam en ook nog nooit een enkel probleem mee gehad. Behalve een keer dat Steam niet meer automatisch inlogde en mijn wachtwoord eruit was en ik het wachtwoord niet meer wist :-) maar dat was zo geregeld.Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:13:
[...]
Nou dat ben ik dus echt volledig oneeens met je.
Als ik ga cs-en, en dat is waar ik steam al jaren voor gebruik kan ik gewoon lekker knallen, en heb nooit problemen.
Net als vele anderen met mij
[ Voor 7% gewijzigd door addinjo op 21-05-2010 10:23 ]
swing when you're winning!
Verwijderd
Precies,addinjo schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:22:
[...]
Idd, ik speel nu een aantal maanden en heb ook nog nooit een probleem gehad met Steam. Speel CS1.6 ook al sinds jaar en dag via Steam en ook nog nooit een enkel probleem mee gehad. Behalve een keer dat Steam niet meer automatisch inlogde en mijn wachtwoord eruit was en ik het wachtwoord niet meer wist :-) maar dat was zo geregeld.
En volgens mij gebruiken we allemaal hetzelfde steam
Inderdaad, ik wou dat ik Steam had uitgevonden. COD MW2 verkopen voor 60 euro terwijl deze in veel webwinkels te koop is voor ongeveer 35 euro :-PVerwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:26:
[...]
Precies,
En volgens mij gebruiken we allemaal hetzelfde steam
Ik ben benieuwd hoe het zou spelen als auto-aim uit had gestaan. Of staat deze al uit in de HC modes? Nooit gemerkt eigenlijk
Ik heb hier echt nog nooit iets van gemerkt, vreemd genoeg. Ik speel op de PS3 met een FFX en het voelt exact hetzelfde aan als op de PC. Ik schiet ook vaak net mis, dus ik heb volgens mij helemaal geen auto-aim.macuz schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:04:
Ik weet nog steeds niet of ik de auto-aim van de consoles moet haten of prijzen. Ik kan het waarderen wanneer mijn cursor wordt weggetrokken waardoor ik merk dat er blijkbaar iemand door mn scherm loopt, maar het is aan de andere kant weer zwaar irritant als je op iemand schiet en je cursor wordt weggetrokken omdat er iemand anders rent waardoor je precies tussen hun in schiet!
Ik ben benieuwd hoe het zou spelen als auto-aim uit had gestaan. Of staat deze al uit in de HC modes? Nooit gemerkt eigenlijk
Hoe doe je dat dan, waar leg je je muis op? Iets op je schoot ofzo..? Ik wil ook graag een muis gebruiken maar wil niet achter een bureau gaan zitten.bram1984 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 16:50:
[...]
Ik zit én lekker op de bank, én ook nog eens met muis.
Verwijderd
Ik heb dat probleem ook regelmatig. Daarbij moet ik dan wel vermelden dat ik alleen een draadloze verbinding heb die zo nu en dan afzwakt. Het is dus niet zozeer een probleem van Steam, maar waarschijnlijk van je verbinding.beany schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:12:
[...]
Gisteravond aantal keer een 'failed to connect to steam' gehad. Kon wel spelen overigens. Het zal wel rommelen/onderhoud of zo zijn
Verder over Steam en hun prijzen: Steam kan €60 vragen omdat er weinig concurrentie is. Er zijn wel digitale winkels, maar dat is geen Steam. Naar mijn mening kun je het beste de goede aanbiedingen kopen (50% of 66% off). Dan heb je soms echte juweeltjes voor een prikkie.
Ik zit gewoon in het midden van de bank, mijn voeten liggen languit op de salontafel. Links heb ik gewoon de nunchuck vast (kussentje onder je elleboog is wel prettig), en rechts van me leg ik altijd het kussen waar ik normaal op slaap, in de breedte. Op dit kussen ligt de meegeleverde mousepad, en daarop dus mijn muis.NickThissen schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:20:
[...]
Hoe doe je dat dan, waar leg je je muis op? Iets op je schoot ofzo..? Ik wil ook graag een muis gebruiken maar wil niet achter een bureau gaan zitten.
Gaat net zo soepel als achter een bureau.
Klopt helemaal, Steam doet dat erg goed!Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:25:
[...]
Ik heb dat probleem ook regelmatig. Daarbij moet ik dan wel vermelden dat ik alleen een draadloze verbinding heb die zo nu en dan afzwakt. Het is dus niet zozeer een probleem van Steam, maar waarschijnlijk van je verbinding.
Verder over Steam en hun prijzen: Steam kan €60 vragen omdat er weinig concurrentie is. Er zijn wel digitale winkels, maar dat is geen Steam. Naar mijn mening kun je het beste de goede aanbiedingen kopen (50% of 66% off). Dan heb je soms echte juweeltjes voor een prikkie.
Ik heb mijn COD MW2 via Marktplaats gekocht, iemand kreeg het spel bij zijn videokaart maar had het zelf al dus heb ik de code overgekocht en bij Steam ingevoerd. 20 eurootjes, mooie deal zeg ik!!
+ 13 euro voor de maps is zeker een goede deal.addinjo schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:27:
[...]
Klopt helemaal, Steam doet dat erg goed!
Ik heb mijn COD MW2 via Marktplaats gekocht, iemand kreeg het spel bij zijn videokaart maar had het zelf al dus heb ik de code overgekocht en bij Steam ingevoerd. 20 eurootjes, mooie deal zeg ik!!
Addie NL {GOT}
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
BS, die MW2 die je bij de webshop voor 35 ipv 60 euro koopt werkt ook met steam....Aangezien Steam puur digitale distributie heeft is die 60 euro way overpriced! Maar ja, nu kan je nog spellen bij een webshop/FRS krijgen maar ik verwacht/vrees in de (nabije) toekomst dat alles via digitale distributie gaat en dan is er dus geen concurrentie meer mogelijk....Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:25:
[...]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Verwijderd
Das gek, misschien een verchil tussen de 360 en PS3? Er is duidelijk auto-aim aanwezig op de xbox.bram1984 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:06:
[...]
Ik heb hier echt nog nooit iets van gemerkt, vreemd genoeg. Ik speel op de PS3 met een FFX en het voelt exact hetzelfde aan als op de PC. Ik schiet ook vaak net mis, dus ik heb volgens mij helemaal geen auto-aim.
Zijn er PS3ers die het wel merken?
Persoonlijk vind ik alle Digitale distributie overpriced, aangezien ze alleen de ontwikkelkosten hoeven te berekenen en niet productiekosten. Elk digitaal spel boven de 25 euro is te duur in mijn opzicht.Frentik schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:53:
[...]
BS, die MW2 die je bij de webshop voor 35 ipv 60 euro koopt werkt ook met steam....Aangezien Steam puur digitale distributie heeft is die 60 euro way overpriced! Maar ja, nu kan je nog spellen bij een webshop/FRS krijgen maar ik verwacht/vrees in de (nabije) toekomst dat alles via digitale distributie gaat en dan is er dus geen concurrentie meer mogelijk....
Daarnaast h eb ik liever een doosje en een cdtje
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Uiteraard een flauw geintje, dus niet gelijk in de aanval.
Nee, ik heb Sitrep Pro, heb ook gewoon het geluid van mijn tv. Je hoort duidelijk de voetstappen maar je kan ze niet echt plaatsen.Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:01:
Is de SitRep pro ability (hardere voetstappen van vijanden) wel handig zonder headphones? Ik speel nu gewoon met het geluid van m'n TV.
Ik heb het in de multiplayer ook nog niet gemerkt.. SP wel MP niet.macuz schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:05:
[...]
Das gek, misschien een verchil tussen de 360 en PS3? Er is duidelijk auto-aim aanwezig op de xbox.
Misschien dat hier dan wel een verschil in zit? Misschien is er iemand die op beide heeft gespeeld?
[ Voor 43% gewijzigd door jeka op 21-05-2010 12:15 ]
FCG
Meestal aim ik op iemand in de verte en dan loopt er een blinde tegenstander voor me langs en dan volgt de crosshair degene die voor me langs loopt een beetje. Enigste keer dat ik er iets van merk maar hij is er zeker op de PS3.
Kletsmajoor!!;)Sc0rPi0N schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:34:
[...]
+ 13 euro voor de maps is zeker een goede deal.
Addie NL {GOT}Schrikken gisteren met een got-ter in mijn spel.
Ja was erg grappig! Zeker omdat je hier van veel mensen hoort dat ze bijna nooit een GOT'er tegengekomen in-game.
Ja 13 euro heb ik ook nog uitgegeven aan de map packs, speel ze nog niet echt veel, eerst maar lekker levellen!
extra info:
mijn in-game nick is nu [NL]Fragdummy
[ Voor 27% gewijzigd door patrickos85 op 21-05-2010 12:53 ]
Moet je doen, moeten alle tweakers members doen eigenlijk! Leuk om te zien wie je tegenkomtpatrickos85 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:52:
ik zal ook {GOT} achter me naam zetten. kijken of ik bekende tegenkom
extra info:
mijn in-game nick is nu [NL]Fragdummy
Jazeker! Je merkt het heel goed als je aan het mikken bent met een sniper op een stilstaand persoon, zodra er dan een andere vijand precies voor het mikpunt komt lopen merk je dat de sniper een stukje meebeweegt... Dit kan erg irritant zijn, vooral op het moment dat je wilt gaan schieten...macuz schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:05:
[...]
Das gek, misschien een verchil tussen de 360 en PS3? Er is duidelijk auto-aim aanwezig op de xbox.
Echter ben ik een optie om de auto-aim uit te schakelen niet tegengekomen?
Volgens mij ben ik dit toch tegen gekomen...Ik kan me herinneren dat iemand zei dat het op de 360 wel kon. Of was dat bij BFBC2Excelb-boy schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 14:39:
Nee de optie auto-aim uitschakelen die is er ook niet helaas..... Hoop dat ze dit in COD Black-Ops wel erin zetten!
Ik weet dat auto-aim vervelend kan zijn op sommige momenten, maar ik weet ook zeker dat je het veel meer zal missen als je het uit zou zetten! Juist de momenten waarop het je tegenwerkt vallen op, maar alle momenten waarop het je toch enorm helpt vallen niet zo op dus dat merk je niet zo gauw.
[ Voor 41% gewijzigd door NickThissen op 21-05-2010 14:59 ]
Same here. Alle frustraties die ik had bij het spelen van domination zijn er gewoon niet in FFA. Het is lekker iedere voor zich en als er een sukkel voor kiest om in een hoekje te gaan campen dan laat je hem lekker zitten. Die personen winnen de ronde namelijk toch nooit.reemprive schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 15:40:
Zijn er nog mensen die verslaafd zijn aan FFA? Ik speelde normaal eigenlijk altijd G.W., maar FFA vind ik de laatste tijd te gek. Aangezien het teamgevoel ontbreekt bij mw2 is dit eigenlijk een speelvorm die wordt onderschat(dat deed ik in elk geval).
Als je net daarvoor op de pc hebt gespeeld en je ziet dan de aim assist op de PS3 valt het wel op.
Ik speelde toen zelf niet eens op de PS3 maar was toch overduidelijk te zien...
Nee geef mij maar een muis / toetsenbord met die sticks kan ik er echt niets van!
Inderdaad, al zoek ik camper zo nu en dan wel op om een killstreak te voorkomen. Krijg met regelmaat allerlei verwensingen naar mijn hoofd, vind het wel grappig ...Tjoekie schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 15:51:
[...]
Same here. Alle frustraties die ik had bij het spelen van domination zijn er gewoon niet in FFA. Het is lekker iedere voor zich en als er een sukkel voor kiest om in een hoekje te gaan campen dan laat je hem lekker zitten. Die personen winnen de ronde namelijk toch nooit.

Hoewat!?
Capture the flag team tactical.. hoe the..?
Stond overigens bij het laden Search en Destroy, wat tijdens het gamen ook was, maar hij zei FFA en je kon je eigen teamleden afknallen, waarbij ik na 2x dat gedaan te hebben bovenstaande screenshot kreeg. Hacked server?
Yup hacked server, niets om zorgen over te maken.Pendulum schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 17:15:
[afbeelding]
Hoewat!?
Capture the flag team tactical.. hoe the..?
Stond overigens bij het laden Search en Destroy, wat tijdens het gamen ook was, maar hij zei FFA en je kon je eigen teamleden afknallen, waarbij ik na 2x dat gedaan te hebben bovenstaande screenshot kreeg. Hacked server?
Ok misschien wel, maar je account is veilig.
Aparte bij mij is dat ik met de silencer erop minder goede scores haal dan met RDS. Op de andere wapens heb ik standaard silencer maar op de UMP heb ik toch liever de dot.
Gebruik nu dus veel deze setup:
UMP45 + RDS
AA12 + Grip
SoH / Marathon Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro
Verwijderd
Het schijnt zo te zijn dat Stopping Power bijna niks uithaalt in combinatie met een UMP. Iemand die dit kan bevestigen? Ik gebruik momenteel ook nog Stopping Power maar ik zou het graag vervangen door Lightweight, lekker rushensuperbassie schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 17:59:
Hier nog een! Sinds een tijdje wat serieuzer met de UMP bezig geweest oa voor de challenges en je kan lekker rushen met dat ding.
Aparte bij mij is dat ik met de silencer erop minder goede scores haal dan met RDS. Op de andere wapens heb ik standaard silencer maar op de UMP heb ik toch liever de dot.
Gebruik nu dus veel deze setup:
UMP45 + RDS
AA12 + Grip
SoH / Marathon Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro
Had dit trouwens nog nooit uitgerekend, kan nu ook wel de SP van mijn ump afhalen
Je kunt dan ook CB erin zetten, kun je lekker sneaky de vijand van achteren aanvallen.
[ Voor 12% gewijzigd door Tower410 op 21-05-2010 18:55 ]
Interessant! Heb wat rondgekeken en op andere forums zeggen ze ook dat SP enkel close range wat uitmaakt.monnick schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 18:46:
[...]
Het schijnt zo te zijn dat Stopping Power bijna niks uithaalt in combinatie met een UMP. Iemand die dit kan bevestigen? Ik gebruik momenteel ook nog Stopping Power maar ik zou het graag vervangen door Lightweight, lekker rushen
Dan ga ik die maar eens vervangen voor CB of Lightweight.
http://www.turtlebeach.com/products/efp21/home.aspx
Iemand ervaring ermee? maarja heb hem toch al gekocht
http://www.ibood.com/nl/nl
Zelf heb ik een Sennheiser PC-161, ook prima headsetje.
MW2...
Waarom speel ik dat k*tspel toch nog?
Ik ga mijn CoD4 profiel maar eens zoeken...

[ Voor 3% gewijzigd door Tweaker36 op 21-05-2010 20:07 ]
Moest hem van Ebay kopen, heb geen CC en turtlebeach zelf shipped hem niet naar nederlandmacuz schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 19:57:
haha nee ik heb het niet zo op koptelefoons met gamen. Maar ben heel benieuwd naar je ervaringen! btw, 89 dollar toch?
77 GBP, komt op 89 euries uit dacht ik incl verzendkosten
Heb net CoD4 binnen voor de PS3, eerste potje meteen 27-2, gaat goedTweaker36 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 20:04:
Had je mss beter de iBood van vandaag gekocht Ook een mooie headset...
http://www.ibood.com/nl/nl
Zelf heb ik een Sennheiser PC-161, ook prima headsetje.
MW2...Ik heb hiernet 3 lobby's gejoind, en alledrie binnen de 5 minuten afgesloten omdat er cheater(s) op zaten. Eerste keer gewoon TDM, dan TDM Express, en HC TDM... Gewoon niet te doen!
![]()
Waarom speel ik dat k*tspel toch nog?Ik vraag het me echt af.
Ik ga mijn CoD4 profiel maar eens zoeken...
[ Voor 48% gewijzigd door Laidback Luc op 21-05-2010 20:11 ]
Verwijderd
EDIT: heb inmiddels bevestiging gekregen en de Stimulus package is gedownload. Alles blijkt dus gewoon goed gegaan te zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2010 22:09 ]
Iemand die zich CHEATER noemde. Wallhack enzo.
Ik lag achter een schutting (laststand en hij had me niet gezien) en schoot zo mij even door de muur dood. Ik WTF.... Zeker toen ik zijn killcam zeg ... Onmogelijk dat hij me had gezien en blindelings schoot hij me neer ???
Iedereen van mijn team klaagde erover. Zoiets vergald gewoon de boel. Zelfs op zijn winning killcam zag je gewoon dat hij door de grond aan het schieten was
Echt belachelijk dat IW daar niets aan doet.
[ Voor 18% gewijzigd door Frostbite op 21-05-2010 21:33 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Als ik merk dat er overduidelijk een cheater in het spel zit, ben ik gelijk weg!

Dat dus. Doe ik ook steeds. Helaas kan je zo een uurtje zoet zijn, en toch de volle 10 minuten leuk gespeeld hebben.superbassie schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 21:44:
Waarom leave je dan niet?
Als ik merk dat er overduidelijk een cheater in het spel zit, ben ik gelijk weg!

Moest nu iedereen gelijk leaven, dat die @#%@-cheaters telkens in een lege lobby komen, zou de fun er voor hen toch ook moeten afzijn?
koop een ps3, ben je gelijk van al die cheaters afTweaker36 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 23:15:
[...]
Dat dus. Doe ik ook steeds. Helaas kan je zo een uurtje zoet zijn, en toch de volle 10 minuten leuk gespeeld hebben.![]()
Moest nu iedereen gelijk leaven, dat die @#%@-cheaters telkens in een lege lobby komen, zou de fun er voor hen toch ook moeten afzijn?
De FAL icm Holo geeft meer kracht maar het viel mij wel op dat de overstap naar de ACOG resulteerde in een minder krachtig wapen die meer last heeft van recoil. Recoil heb je weinig als je de Holo gebruikt en dat is wel raar.
Het is ineens lastig om een kill te maken terwijl dit veel minder moeite kost met de Holo. In Groundwar (TDM) heb ik met de FAL een killstreak gehaald van 8 (met killstreak-awards 13) wat mij met de ACOG niet gaat lukken.
Verder heb ik het vaak meegemaakt dat nadat een potje was afgelopen ik zonder foutmelding uit de lobby werd gegooid. Zodra de spelerslijst (die je aan het eind van de ronde te zien krijgt) weg was zat ik meteen niet meer in de lobby. Had ik nog niet eerder gehad.
Verwijderd
Maar helaas zit het helemaal propvol boosters..PowerEngine schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 23:18:
[...]
koop een ps3, ben je gelijk van al die cheaters af
freakin 46 - 5, ik kon het eerst zelf niet geloven!
Verwijderd
was op free for all op Rundown.
Best lachen voor de 1e keer, had niet gedacht dat ik hem zou kunnen halen.
ja ik sinds gister ook ja. maar ook terwijl ik bezig was werd ik eruit gegooid en kreeg ik te zien dat de "playlist" opnieuw werd opgebouwd ofzo en ook een keer een error die aangaf dat mijn playlist iets niet bevat ofzo.bazs2000 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 23:47:
Verder heb ik het vaak meegemaakt dat nadat een potje was afgelopen ik zonder foutmelding uit de lobby werd gegooid. Zodra de spelerslijst (die je aan het eind van de ronde te zien krijgt) weg was zat ik meteen niet meer in de lobby. Had ik nog niet eerder gehad.
Heb je ook de stimulus package gekocht? ik niet namelijk dus ik dacht al dat ze weer een nieuwe manier gevonden hadden om mij nog meer geld afhandig te maken.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Heb nooit SP geprobeerd op m'n UMP, maar met Marathon Pro + Lightweight Pro + Ninja Pro kun je toch heel wat kills halen, 3-4 kogels in de borst en ze zijn dood. Ook van lange afstand is het echt een geweldig wapen, 2x een burst van een paar kogels en ze zijn meestal dood, soms nog 1x een burst er achteraan.NickThissen schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 19:19:
De UMP is fijn voor close range maar voor long range vind ik het echt een nachtmerrie, op de xbox dan (op de PC ging het veel beter). Heel grote en onvoorspelbare recoil waardoor ik gewoon niet kan mikken. Close range is hij wel heerlijk ja.
Ben benieuwd wanneer ik m'n emblem voor m'n stinger haal, nog iets van 470 choppers neerhalen
yeah, marathon pro + lightweight pro + ninja pro icm met de ump is echt dodelijk. Ik kan echt niet meer zonder deze klasse, als je goede ping hebt dan ben je in 99% van de gevallen sneller met het trekken van je wapen dan je tegenstander, plus je rent door claymores heen alsof ze er niet liggenPimorez schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 10:06:
[...]
Heb nooit SP geprobeerd op m'n UMP, maar met Marathon Pro + Lightweight Pro + Ninja Pro kun je toch heel wat kills halen, 3-4 kogels in de borst en ze zijn dood. Ook van lange afstand is het echt een geweldig wapen, 2x een burst van een paar kogels en ze zijn meestal dood, soms nog 1x een burst er achteraan.
Ben benieuwd wanneer ik m'n emblem voor m'n stinger haal, nog iets van 470 choppers neerhalen
afgelopen nacht mn k/d ratio opgeschroeft (was bezig met vrij spelen van alle hand gun challenges
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Had ik gisteravond ook constant. Inderdaad erg irritant. Zal wel aan IWNet liggen lijkt meCrazymonkey schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 10:30:
Ik word na elk potje uit de server gekicked (terug in het hoofdmenu), ik weet niet of iemand hier meer last van heeft. Begint best irritant te worden.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Mijn ervaring is dat de ACOG sight sowieso de recoil verhoogt bij wapens. Een ACOG op een assault rifle of lmg, vind ik echt totaal niets.bazs2000 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 23:47:
Een kleine aanvulling op de FAL die ik nog niet eerder had gezien.
De FAL icm Holo geeft meer kracht maar het viel mij wel op dat de overstap naar de ACOG resulteerde in een minder krachtig wapen die meer last heeft van recoil. Recoil heb je weinig als je de Holo gebruikt en dat is wel raar.
Het is ineens lastig om een kill te maken terwijl dit veel minder moeite kost met de Holo. In Groundwar (TDM) heb ik met de FAL een killstreak gehaald van 8 (met killstreak-awards 13) wat mij met de ACOG niet gaat lukken.
ACOG op Intervention gaat nog, maar verder bij geen enkel ander wapen.Verwijderd schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 11:58:
In CoD4 werd ACOG nog vrij vaak gebruikt.. in MW2 faalt de ACOG gewoon.
Dit topic is gesloten.