Mwah. Gisteren stond ik met mn clubje 0-165 achter in HC HQ. Gewonnen met 200-165beany schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:39:
[...]
Ja, of je komt een Domination potje binnen waar de stand 30 - 150 is. Geen redden meer aan! Snap ook wel dat ik daar terecht kom, er is iemand weggegaan uit het verliezende team die er geen zin meer in had. Slot vrij, ik ram op 'Find Game' en tadaaaa daar zit ik dan.
Domination is wat anders dan HQ....BootVluchteling schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:55:
[...]
Mwah. Gisteren stond ik met mn clubje 0-165 achter in HC HQ. Gewonnen met 200-165
Wat mij betreft mogen ze eerst die spawnpoints aanscherpen/veranderen. Gaat soms nergens over, ik kill iemand en vervolgens spawnt diezelfde gozer recht voor mijn neus?! Wtf... Niet zo heel gek dat je veel snipermontages ziet waarin wordt gespawnraped als ze recht voor je neus weer respawnen....
[ Voor 29% gewijzigd door Excelb-boy op 19-05-2010 10:57 ]
Snif, dat was idd weer een gedenkwaardige pot. Volgende keer maar iets minder met zijn allen lopen lantefanteren in het beginBootVluchteling schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:55:
[...]
Mwah. Gisteren stond ik met mn clubje 0-165 achter in HC HQ. Gewonnen met 200-165
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Met HC is dat nog te doen, maar als bij Domination de tegenpartij 1 vlag vasthoud is het zo gebeurd als je een flink eind achter staat.BootVluchteling schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:55:
[...]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Domination en HQ vergelijken is als appels met peren vergelijken. Bij Domination gaat het puur om de 3e cappoint. Alle drie de points cappen en controleren is geen optie aangezien je dan niet het voordeel meer hebt van een fixed spawn point van de tegenstander waar je druk op uit kunt oefenen. Dus als je het in het begin goed speelt, kun je gewoon die voorsprong vasthouden en uitbouwen (moeten er alleen niet van die sukkels zijn die gaan rondlopen bij de spawnpoint van de tegenstander om makkelijke close range kills te maken).beany schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:06:
[...]
Met HC is dat nog te doen, maar als bij Domination de tegenpartij 1 vlag vasthoud is het zo gebeurd als je een flink eind achter staat.
Bij HQ is elke HQ reset praktisch gezien een nieuwe ronde en heeft iedereen weer evenveel kansen. Vandaar dat daar het heel goed mogelijk is om een forse achterstand om te zetten in een overwinning (zonder nuke)
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Precies dat is dus wat ik bedoel. Echter is 1 ding wel hetzelfde en dat is dat je afhankelijk bent van het gedrag van je teammates. Bij beide gamemodes zul je moeten samenwerken om te kunnen winnen, als er dus van die pipo's bij zitten die alleen maar voor de kills gaan heb je al bijna automatisch verloren... Dit is bij (HC)HQ en Domination zo.
Typ ik net de postcode 2533 GL in, op mijn werk, is het eerste wat in mij opkomt: grenade launcher. Treurig eigenlijk. 
Zijn er hier mensen die met de shotgun attachment spelen? Ik zat te denken: als je een wapen met een goede iron sight hebt, en daar die shotgun onder hangt (voor close Q), dan kun je als secondary een stinger of een rpg nemen. Is dat niet verdomde handig?
Zijn er hier mensen die met de shotgun attachment spelen? Ik zat te denken: als je een wapen met een goede iron sight hebt, en daar die shotgun onder hangt (voor close Q), dan kun je als secondary een stinger of een rpg nemen. Is dat niet verdomde handig?
Once, maar niet echt best voor mn K/D. Ik vind het niets hebben. Plus dat, ik heb op mn primary vaak ACR GL, en op mn secondary toch wel een AT4HS.bram1984 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:56:
Typ ik net de postcode 2533 GL in, op mijn werk, is het eerste wat in mij opkomt: grenade launcher. Treurig eigenlijk.
De shotgun die je onder een AR hangt is ongeveer de helft van de damage van een SPAS-12, echter is de range dan wel weer erg hoog...bram1984 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:56:
Je zou er best een leuke experimentele class mee kunnen maken:
ACR Shotgun attachment
M93 Raffica/RPG
Scavenger pro/Marathon
Stopping power
Steady aim/Commando
Dit ga ik denk ik vanmiddag als ik thuiskom dan maar eens even proberen!
Persoonlijk vind ik die shotties onder een AR niet zo top. Te lage damage. Bij een shotgun wil ik dat mn tegenstander in close combat in 1 schot dood is. Dat gebeurt vaker niet dan wel in mijn ervaring. Dan nog liever tubes hoewel ik daar ook geen fan van ben. Ik offer liever geen sight op voor een shotgun, en bij bling kies ik dan toch eerder voor sight+FMJ.
Bij welke AR's verhoogde die holographic sight ook alweer de damage?
Ik weet dat het op de FAL 1 schot verschil was op long distances
Ik weet dat het op de FAL 1 schot verschil was op long distances
aan een red dot sight heb je toch niks op een shotgun vind ikKingKoning schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:20:
Persoonlijk vind ik die shotties onder een AR niet zo top. Te lage damage. Bij een shotgun wil ik dat mn tegenstander in close combat in 1 schot dood is. Dat gebeurt vaker niet dan wel in mijn ervaring. Dan nog liever tubes hoewel ik daar ook geen fan van ben. Ik offer liever geen sight op voor een shotgun, en bij bling kies ik dan toch eerder voor sight+FMJ.
Ik heb de shotgun attachment wel eens gebruikt. Hij komt inderdaad verschrikkelijk ver, maar op lange afstand moet je echt 6 keer schieten voordat je iemand dood hebt. Dat gaat je gewoon niet lukken.
Op korte afstand moet je vaak 2 of 3 keer schieten (tenzij je echt pal voor em staat, maar dan knife je beter). Als de tegenstander je al gezien heeft dan haal je het door ook niet mee. Alleen als je van de rug of zijkant komt heb je vrijwel altijd de kill, omdat de rate of fire ook best hoog is van de shotgun (en je kan bijna niet missen... met de spas ofzo wil ik nog wel eens missen op 3 meter afstand
).
Dus hij is niet zo heel handig, tenzij je slim kan rondlopen zodat je vijanden vaak flankt zonder dat ze je zien. Maar als je daar goed in bent kun je beter een silencer gebruiken ofzo, dan ben je ook nog stealthy ook
Op korte afstand moet je vaak 2 of 3 keer schieten (tenzij je echt pal voor em staat, maar dan knife je beter). Als de tegenstander je al gezien heeft dan haal je het door ook niet mee. Alleen als je van de rug of zijkant komt heb je vrijwel altijd de kill, omdat de rate of fire ook best hoog is van de shotgun (en je kan bijna niet missen... met de spas ofzo wil ik nog wel eens missen op 3 meter afstand
Dus hij is niet zo heel handig, tenzij je slim kan rondlopen zodat je vijanden vaak flankt zonder dat ze je zien. Maar als je daar goed in bent kun je beter een silencer gebruiken ofzo, dan ben je ook nog stealthy ook
Dat van die verhoogde damage met holographic sights op de FAL lijkt te kloppen.
Toen ik op YouTube hierover filmpjes zocht kwam ik ook dit filmpje tegen over de AK-47. Een attachment op de AK-47 zorgt voor meer recoil / afwijking blijkt dus. Nu gebruik ik altijd FMJ op mijn AK, weet iemand of dit ook de recoil verhoogt?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=55c3u62xHOM]
Toen ik op YouTube hierover filmpjes zocht kwam ik ook dit filmpje tegen over de AK-47. Een attachment op de AK-47 zorgt voor meer recoil / afwijking blijkt dus. Nu gebruik ik altijd FMJ op mijn AK, weet iemand of dit ook de recoil verhoogt?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=55c3u62xHOM]
Nee weinig idd, maar als je shotgun onder je AR zit dan heb je die red dot dus voor je AR. Je gaat niet de hele tijd met die shottie lopen dan kan je net zo goed met je secondary shotgun lopen.chimera2 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:51:
[...]
aan een red dot sight heb je toch niks op een shotgun vind ik
Ik bedoelde dat ik geen sight ga opgeven voor een shotgun onder mn AR.
idd. en daarom houd het al snel op. wat heb je dan nog aan een shotgun?[b][message=34026608,noline]
Op korte afstand moet je vaak 2 of 3 keer schieten
[ Voor 16% gewijzigd door KingKoning op 19-05-2010 13:14 ]
In dat filmpje heeft de AK met attachment toch juist minder recoil/afwijking? Dus kun je juist beter een attachment hebben op je AK.monnick schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:09:
[video]
Ben wel benieuwd naar de extra damage van de holo sight, aangezien ik liever red dot gebruik.
[ Voor 6% gewijzigd door Dj-sannieboy op 19-05-2010 13:19 ]
1e was zonder attachment 2e met FMJ. 1e recoiled bijna niet, waarbij de 2e duidelijk eenr ecoil heeft. (Of dit nou uitmaakt.. Een hoofd is nog altijd groter dan dat oppervlak)Dj-sannieboy schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:16:
[...]
In dat filmpje heeft de AK met attachment toch juist minder recoil/afwijking? Dus kun je juist beter een attachment hebben op je AK.
Ben wel benieuwd naar de extra damage van de holo sight, aangezien ik liever red dot gebruik.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Check 0.31 in het filmpje. Eerste is zonder attach, 2e is met granade launcher. 2e Schiet toch een stuk beter. (steady'er)Xenomorphh schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:31:
[...]
1e was zonder attachment 2e met FMJ. 1e recoiled bijna niet, waarbij de 2e duidelijk eenr ecoil heeft. (Of dit nou uitmaakt.. Een hoofd is nog altijd groter dan dat oppervlak)
Ik ga 3 juli paintballen. Kijken of mijn MW2 sk1llz ook irl toepasbaar zijn.
Waarschijnlijk ga ik het veld zo blauw als een smurf verlaten al roepend dat er wallhackers actief waren.
En waarschijnlijk zal ik mij ook beklagen over het feit dat er geen carepackages kunnen worden opgeroepen.
Waarschijnlijk ga ik het veld zo blauw als een smurf verlaten al roepend dat er wallhackers actief waren.
En waarschijnlijk zal ik mij ook beklagen over het feit dat er geen carepackages kunnen worden opgeroepen.
Plus hij schiet semi automatisch, niet eens bursts of vol-automatisch. Toen ik laatst met de AK47 aan de gang ging volautomatisch schrok ik toch even. Lang niet meer zo fijn als in Cod4Xenomorphh schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:31:
[...]
1e was zonder attachment 2e met FMJ. 1e recoiled bijna niet, waarbij de 2e duidelijk eenr ecoil heeft. (Of dit nou uitmaakt.. Een hoofd is nog altijd groter dan dat oppervlak)
Er is volgens mij ook een filmpje waar alle verschillen met en zonder holosights worden vergeleken. Zoek eens op het YT kanaal van "BlameTruth"monnick schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:09:
[video]
Uuuh nee toch?Dj-sannieboy schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:34:
[...]
Check 0.31 in het filmpje. Eerste is zonder attach, 2e is met granade launcher. 2e Schiet toch een stuk beter. (steady'er)
Deel 1: AK-47 zonder attachment. Alle kogels geconcentreerd op 1 plek
Deel 2: AK-47 met grenade launcher. Kogels wat meer verspreid.
Verwijderd
Weet iemand waar ik filmpjes kan vinden. Dat ik het verschil kan zien van de FAL met en zonder holographic ?
Verwijderd
hehe thanks voor de tipVerwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:22:
Neem een FAL met en zonder holographic, start een private match op en zie voor jezelf
http://www.youtube.com/watch?v=pmO07MrpQcU
Verwijderd
En een funky liedje erachterVerwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:27:
[...]
hehe thanks voor de tip.. maar ik heb het al gevonden met uitleg erbij
http://www.youtube.com/watch?v=pmO07MrpQcU
Ik vond deze van seananners nog wel een waardige toevoeging aan dit topic
http://www.youtube.com/watch?v=a6wErB1YdQ4
Deze is misschien duidelijker over de FALVerwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:32:
[...]
En een funky liedje erachterdat had je zelf dan weer niet kunnen doen in je private match.
Ik vond deze van seananners nog wel een waardige toevoeging aan dit topic
http://www.youtube.com/watch?v=a6wErB1YdQ4
Het schijnt dat de shotgun onder de FAL echt fucking sterk overpowered is. Weet alleen niet of dit inmiddels gepatched is of niet...bram1984 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:56:
Vergelijkbaar met de akimbo 1887 pre-patch..
Alleen kwa range dacht ik niet kwa damage maar dat weet ik niet 100% zeker.BootVluchteling schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:43:
[...]
Het schijnt dat de shotgun onder de FAL echt fucking sterk overpowered is. Weet alleen niet of dit inmiddels gepatched is of niet...
Vergelijkbaar met de akimbo 1887 pre-patch..
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Kwa range zijn alle shotgun attachments overpowered. Je kunt bijvoorbeeld in terminal van de ene kant naar de andere kant van die lange gang schieten en nog raken. Maar dan moet je wel 10 keer schieten voordat hij eens dood gaat dus dat is wel weer gebalanceerd... Beetje raar is het wel natuurlijk maar je hebt er dus niets aan.
[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 19-05-2010 16:37 ]
Gvd KUT Infinity Ward, spel loopt gewoon nog steeds kut. 3 van de 5 keer "Unable to connect to host", "Failed to migrate", "Server connection lost".. Wat een baggerzooi. Zit je verdorie eerst een hele minuut te wachten tot je eindelijk kunt spelen (maak eens een Ground War Express!!!), lukt het natuurlijk weer niet. Net crashte het spel en kreeg ik gewoon een foutmelding
Ik heb mw2 nu 2 week gespeeld, begin me "enorm" te ergeren aan die killstreaks. Het spel is daardoor compleet verneukt
.
En campers overal
Hopelijk kom ik op een hackserver dan heb ik tenminste rang 70, kan ik ook lekker gaan killstreaken de hele tijd.
Iemand mw2 kopen voor weinig ?
En campers overal

Hopelijk kom ik op een hackserver dan heb ik tenminste rang 70, kan ik ook lekker gaan killstreaken de hele tijd.
Wat wil je dan, geen foutmelding?Booth schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:36:
Net crashte het spel en kreeg ik gewoon een foutmelding
Probeer het spel eens op de consoles, daar heb je geen last van al die connectie problemen
Ik bied 3 euro en een stokbrood.RoaDHouse schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:37:
Wat ik vind dat ze beter moeten doen is als er een host is die het hele spel onderuit haalt waardoor het voor de rest onbespeelbaar wordt.
Gisteren ook weer (pingbar aanpassing gedaan) Iedereen had 1 of 2 rode balkjes en 1 iemand had de volle 10 groene strepen. En dan die is dan nog te bedonderd om te leaven zodat er een betere host gevonden kan worden ....
En vreemd genoeg kom ik ook vaak op Poolse/ Duitse of Spaanse servers terecht (met een enkele NL-er)
En dan als een koffiekransje constant met elkaar praten via de mic.
(Ja dat kan ik uitzetten maar toch..)
Gisteren ook weer (pingbar aanpassing gedaan) Iedereen had 1 of 2 rode balkjes en 1 iemand had de volle 10 groene strepen. En dan die is dan nog te bedonderd om te leaven zodat er een betere host gevonden kan worden ....
En vreemd genoeg kom ik ook vaak op Poolse/ Duitse of Spaanse servers terecht (met een enkele NL-er)
En dan als een koffiekransje constant met elkaar praten via de mic.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Als ik 3x m'n knivebutton indruk, ik ga dood, en als ik weer gerespawned ben zie ik m'n knive animatie pas, ligt dat dan aan de verbinding of ben ik gewoon te sloom?
Verwijderd
UMP
Na bijna 10 dagen speeltijd kan ik wel zeggen dat dit m'n favoriete wapen in de game is. Perfect voor short/mid/mid-long range. Gister 74kills - 6deaths gespeeld op Afghan ermee. Perks had ik Marathon/Cold-Blooded/Sitrep en als killstreaks had ik Harrier/Stealth Bomber/AC130.
Serieus, Stealth Bomber is awesome. Had er 3 multi-kills mee
En dan na je bombardement meteen spawnrapen met de AC130, heerlijk
Serieus, Stealth Bomber is awesome. Had er 3 multi-kills mee
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2010 17:28 ]
Ik heb dat altijd als ik dood ga bij reloaden. Dus terwijl ik reload schiet iemand mijn neer. Ik krijg die animatie dan ook pas als ik gerespawned ben.superbassie schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:20:
Als ik 3x m'n knivebutton indruk, ik ga dood, en als ik weer gerespawned ben zie ik m'n knive animatie pas, ligt dat dan aan de verbinding of ben ik gewoon te sloom?
Verwijderd
MW2 is en blijft een gruwelijk vet spel. Ik kan me alleen wel ergeren aan de community. Om het minste of het geringste ben je een hacker, camper, cheater of gewoon een noob. ik denk dan bij mezelf: waarom? Als ik drie personen op een UAV zie aankomen dan schiet ik ze vanuit dezelfde hoek dood. Maar dan camp je meteen!
Ja, echt episch. Die mensen zien op hun killcam dat jij er al zat en voor hunzelf ook al iemand overhoop knalde en komen dus meteen tot de conclusie dat je de halve match daar al zitVerwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:31:
MW2 is en blijft een gruwelijk vet spel. Ik kan me alleen wel ergeren aan de community. Om het minste of het geringste ben je een hacker, camper, cheater of gewoon een noob. ik denk dan bij mezelf: waarom? Als ik drie personen op een UAV zie aankomen dan schiet ik ze vanuit dezelfde hoek dood. Maar dan camp je meteen!

Heb ik geprobeerd. Tar met shotgun en m93 akimbo, perks die jij noemt. Ik vind het geen succes, shotgun heeft weinig damage en heeft te weinig ammo. Overigens ken ik het probleem, ik gebruik de iron rights van de TAR en weet niet wat ik eronder moet hangen. Tuben doe ik alleen als er het merendeel het ook doet, silenced geef ik de voorkeur aan andere wapens. Fmj is het dan maar.Excelb-boy schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:10:
[...]
De shotgun die je onder een AR hangt is ongeveer de helft van de damage van een SPAS-12, echter is de range dan wel weer erg hoog...
Je zou er best een leuke experimentele class mee kunnen maken:
ACR Shotgun attachment
M93 Raffica/RPG
Scavenger pro/Marathon
Stopping power
Steady aim/Commando
Dit ga ik denk ik vanmiddag als ik thuiskom dan maar eens even proberen!
Je hebt echt geen hoge level nodig. Zodra je een class kunt maken kan je ump en spas kiezen, daarmee kan je genoeg kills maken. 2 x een killstreak unlock en je hebt een harrier en een chopper.RoaDHouse schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:37:
Ik heb mw2 nu 2 week gespeeld, begin me "enorm" te ergeren aan die killstreaks. Het spel is daardoor compleet verneukt.
En campers overal![]()
Iemand mw2 kopen voor weinig
Silenced TAR is altijd wel succesvol voor mij, is ook m'n favoriete wapen (tot ik de AK47 heb).
Kan eigenlijk niet meer zonder silencers!
Gelukkig bijna klaar met de ACR challenges
dat ding is leuk voor als je assist kills spaart maar ik heb liever een echte AR zoals de TAR of de SCAR.
Kan eigenlijk niet meer zonder silencers!
Gelukkig bijna klaar met de ACR challenges
Ik snap niet waarom mensen zoveel problemen hebben met de ACR. Ik vind het een heerlijk wapen zolang je maar stopping power gebruikt. Zonder stopping power kun je er vrij weinig mee inderdaad, maar het feit dat hij gewoon 0,0 recoil heeft is mij cold blooded opgeven wel waard. Op de PC kan ik het me enigzins voorstellen, daar hou je recoil iets makkelijker onder controle, maar op de xbox kan ik wat minder snel aimen dus is een beetje recoil al gauw fataal vooral op langere afstand...
Toch op de PC (in het free weekend) met de ACR mijn enige nuke tot nu toe weten te halen (en de map daarvoor bij 23 kills gekilled
).
Toch op de PC (in het free weekend) met de ACR mijn enige nuke tot nu toe weten te halen (en de map daarvoor bij 23 kills gekilled
Het probleem dat ik (en met mij vele andere volgens mij) met de ACR hebben is dat je zelfs met stopping power 4 à 5 kogels nodig hebt om iemand om te leggen. Bij een SCAR of TAR heb je met stopping power maar 2 of 3 kogels nodig. Dan kan je nog steeds maar 0 recoil hebben, maar dat weegt bij mij absoluut niet op tegen 2 kogels minder hoeven te gebruiken.NickThissen schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 19:17:
Ik snap niet waarom mensen zoveel problemen hebben met de ACR. Ik vind het een heerlijk wapen zolang je maar stopping power gebruikt. Zonder stopping power kun je er vrij weinig mee inderdaad, maar het feit dat hij gewoon 0,0 recoil heeft is mij cold blooded opgeven wel waard. Op de PC kan ik het me enigzins voorstellen, daar hou je recoil iets makkelijker onder controle, maar op de xbox kan ik wat minder snel aimen dus is een beetje recoil al gauw fataal vooral op langere afstand...
Toch op de PC (in het free weekend) met de ACR mijn enige nuke tot nu toe weten te halen (en de map daarvoor bij 23 kills gekilled).
Verwijderd
Mijn standaard reactie is vaak: cry. En daarna: cry more.Brutal1ty schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:46:
[...]
Ja, echt episch. Die mensen zien op hun killcam dat jij er al zat en voor hunzelf ook al iemand overhoop knalde en komen dus meteen tot de conclusie dat je de halve match daar al zit![]()
Epische faal...
Nja, als ik bij een SCAR of TAR een salvo van tussen de 5 en 8 kogels vuur gaan er altijd wel veel mis. Bij een ACR gaan ze er of allemaal naast (dan mik ik gewoon scheef) of allemaal in. En omdat de rate of fire ook niet zo laag is heb ik dus echt geen last van die 1 a 2 kogels extra, die zijn eruit voordat het spel door de lag doorheeft dat ik de schietknop heb losgelaten.Tjoekie schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:57:
[...]
Het probleem dat ik (en met mij vele andere volgens mij) met de ACR hebben is dat je zelfs met stopping power 4 à 5 kogels nodig hebt om iemand om te leggen. Bij een SCAR of TAR heb je met stopping power maar 2 of 3 kogels nodig. Dan kan je nog steeds maar 0 recoil hebben, maar dat weegt bij mij absoluut niet op tegen 2 kogels minder hoeven te gebruiken.
aaaaaaaaaaaaaaah.. ik wil connecten gvd naar een map/spel ongelofelijk wat een kutsysteem... even mijn frustratie kwijt (pc versie ofcourse) is toch ongelofelijk hoe ze erbij kwamen zoiets te maken..nekschot voor die gasten.
Is Stopping Power in principe niet nodig voor de UMP? En welke attachment gebruik je?Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:26:
UMPNa bijna 10 dagen speeltijd kan ik wel zeggen dat dit m'n favoriete wapen in de game is. Perfect voor short/mid/mid-long range. Gister 74kills - 6deaths gespeeld op Afghan ermee. Perks had ik Marathon/Cold-Blooded/Sitrep en als killstreaks had ik Harrier/Stealth Bomber/AC130.
Serieus, Stealth Bomber is awesome. Had er 3 multi-kills meeEn dan na je bombardement meteen spawnrapen met de AC130, heerlijk
Wil namelijk dat wapen ook eens wat vaker gaan gebruiken om oa de challenges te halen maar het wil nog niet zo met dat ding.
Juist Stopping Power gebruiken voor UMP, vanwege zijn lage Fire Rate. Stopping Power kost 1 kogel minder om te killen. Nutteloos op Vector dus bijv.
Net twee keer een EMP gekregen in een match, twee keer uit een care package. Normaal niet zoveel geluk met die dingen maar twee keer EMP is toch wel leuk, zeer vervelend voor de vijand (de eerste haalde ook nog een harrier + uav uit de lucht en de tweede een chopper gunner
).
Daarna kreeg ik emergency airdrop, en die was weer terug de oude: een predator en maar liefst 3 UAV's..! In de laatste 20 sec van het spel zoiets... Nutteloos dus
Ik was me trouwens laatst af aan het vragen... Als je een beetje goed bent kun je best twee of zelfs drie nukes halen in een potje (domination ofzo), of niet? Kun je die ook allemaal vuren als je snel genoeg bent of wat gebeurt er dan? En telt dat dan als 3 nukes voor je challenges?
Daarna kreeg ik emergency airdrop, en die was weer terug de oude: een predator en maar liefst 3 UAV's..! In de laatste 20 sec van het spel zoiets... Nutteloos dus
Ik was me trouwens laatst af aan het vragen... Als je een beetje goed bent kun je best twee of zelfs drie nukes halen in een potje (domination ofzo), of niet? Kun je die ook allemaal vuren als je snel genoeg bent of wat gebeurt er dan? En telt dat dan als 3 nukes voor je challenges?
[ Voor 24% gewijzigd door NickThissen op 19-05-2010 23:00 ]
Je kan meerdere nukes halen, maar je kan er maar 1 gebruiken. Als het goed is telt de challenge pas wanneer je een killstreak gebruikt. Dus een nuke kan je maar 1 keer halen.NickThissen schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 22:59:
Gisteren een potje op afghan gespeeld. Was al een tijd geleden dat ik gesniped had dus de intervention maar gekozen. Ik stond bij B te kijken naar die 2 wegen die van C vandaan komen. Kon er zo een stuk of 10 neerknallen omdat ze als kip zonder kop naar B kwamen rennen. Wel jammer dat het potje redelijk begon te laggen na de 3de host change ( op het moment dat ik in een CG zat ) dat ik er maar 1 kill mee kon maken. Een paar seconden later werd er een nuke gehaald.
XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132
Klinkt heel stom, maar worden de wapens beter als je in Prestige zit ? Ik krijg nu nog een score van 40/10 met een M4A1
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Ze worden niet sterker, maar ik heb het zelf ook gemerkt met de famas. Nadat ik prestige was gegaan had ik ook zulke scores terwijl ik normaal niet hoog scoor met de famas.Cornelisjuh schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 07:25:
Klinkt heel stom, maar worden de wapens beter als je in Prestige zit ? Ik krijg nu nog een score van 40/10 met een M4A1
XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132
Verwijderd
Je denkt dat je wapens sterker worden. Het is echter de ervaring die het doet. Als je meer speelt word je stukje bij beetje steeds beter.
Verwijderd
Ik heb de laatste tijd het idee dat mensen instant knife of iets dergelijks gebruiken.. of ik word een stuk ouder ofzo want iedereen is me te vlug af tegenwoordig. Ik loop de hoek om en nog geen 0,1 sec later knifed die me al.. zonder dat hij me zag of hoorde (ninja pro)..
Nja vaker heb ik last van LAG, dan knife ik en dan verwacht je dat je tegenstander doodgaat maar nee, niet meteen maar een fractie van een seconde ben jij dood... als je dan de killcam kijkt dan zie jeiets anders...
Maandag ook wat meegemaakt. Samen met een vriend probeerde we te joinen. Ik kwam op een server terecht, hij op een andere. In mijn server waren nog 3 plaatsen vrij. Hij kon met geen mogelijkheid meejoinen.Booth schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:36:
Gvd KUT Infinity Ward, spel loopt gewoon nog steeds kut. 3 van de 5 keer "Unable to connect to host", "Failed to migrate", "Server connection lost".. Wat een baggerzooi. Zit je verdorie eerst een hele minuut te wachten tot je eindelijk kunt spelen (maak eens een Ground War Express!!!), lukt het natuurlijk weer niet. Net crashte het spel en kreeg ik gewoon een foutmelding
Nadat dit niet gelukt was, allebei maar uit de servers gegaan. Elkaar weer ge-invite en weer een server proberen te joinen. Ik kom weer in diezelfde server als hiervoor. Hij komt weer in een andere server. Zelfde verhaal, er waren nog 3 plekken over maar hij kon er maar niet bijkomen.
Hierna nog 2 keer geprobeerd en allebei hetzelfde, ik kwam telkens in diezelfde server en hij in een andere.
Toen hij mij ging inviten en zocht naar een server ging het wel goed

Gisteren mijn eerste Nuke gezien:-) nu nog eentje zelf halen, ooit ;-)
swing when you're winning!
Gz!addinjo schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 08:51:
Gisteren mijn eerste Nuke gezien:-) nu nog eentje zelf halen, ooit ;-)
ik ben nog nieteens in de buurt gekomen. mijn beste streak was 18 met een chopper gunner
heh, mijn hoogste streak lag geloof ik op 32 maar natuurlijk geen nuke geselecteerd omdat ik toch nooit aan de 25 kom
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Nice, mijn beste is 8 ofzo, maar had nog steeds predator als 5 killstreak als hoogste aanstaan :-)patrickos85 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 09:02:
[...]
Gz!
ik ben nog nieteens in de buurt gekomen. mijn beste streak was 18 met een chopper gunner
Heb vorige week ook voor het eerst de AC130 bemand, errug vet!! Zat in een care package, is lekker knallen!! Chopper Gunner ook pas 1 keer gehad.
Tijdens die twee heb ik wel hoger dan 8 gehaald maar gewoon 'met het soldaatje' is mijn hoogste 8.
Kan je die stats nog ergens terugzien?
Mja, die van mij staat op 26... Maar ook nooit een nuke geselecteerd staansuperwashandje schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 09:13:
heh, mijn hoogste streak lag geloof ik op 32 maar natuurlijk geen nuke geselecteerd omdat ik toch nooit aan de 25 kom
Als ik prestige 10 ben ga ik er voor! (net begonnen aan 8ste prestige)
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Mijne was 24beany schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:17:
[...]
Mja, die van mij staat op 26... Maar ook nooit een nuke geselecteerd staan
Als ik prestige 10 ben ga ik er voor! (net begonnen aan 8ste prestige)
en verder nog nooit gehaald ik ga er maar is voor als ik prestige 10 ben zit nu op 728%
Geen idee wat de mijne is maar wel boven de 20chimera2 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:28:
[...]
Mijne was 24
en verder nog nooit gehaald ik ga er maar is voor als ik prestige 10 ben zit nu op 728%
Ik weet nog precies wanneer dat was nl. op Favela met de Tar. Tegenstanders bleven maar komen, waardoor ik mijn predator, harrier en daarna chopper gunner binnen de eerste minuut al binnen had.
En met chopper gunner loopt de teller al gauw op
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ja precies! Ik denk niet dat ik de Nuke ga instellen als killstreak reward, doe mij maar de chopper gunner, tot nu toe alleen uit een care package gehaald :-)Sc0rPi0N schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:41:
[...]
Geen idee wat de mijne is maar wel boven de 20
Ik weet nog precies wanneer dat was nl. op Favela met de Tar. Tegenstanders bleven maar komen, waardoor ik mijn predator, harrier en daarna chopper gunner binnen de eerste minuut al binnen had.
En met chopper gunner loopt de teller al gauw op
De makkelijkste manier om een nuke te halen is met Harrier, Chopper Gunner en dan Nuke.addinjo schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:13:
[...]
Ja precies! Ik denk niet dat ik de Nuke ga instellen als killstreak reward, doe mij maar de chopper gunner, tot nu toe alleen uit een care package gehaald :-)
Pfff...kheb al moeite om Harrier te halen zónder Predator...maar ja, er moeten ook mindere goden in het spel rondlopen want hoe kan je anders meten of je goed of slecht in het spel bent?Blik1984 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:16:
[...]
De makkelijkste manier om een nuke te halen is met Harrier, Chopper Gunner en dan Nuke.
Ik hou niet zo van nukes, instant end van het spel. Ik speel toch liever het volledige spelletje uit (en dan wint ook het beste team).
Nu we toch aan het showen zijn met killstreaks: de mijne is 52
.
Nu we toch aan het showen zijn met killstreaks: de mijne is 52
Precies!! Ik ben zelf echt een fervent counterstrike 1.6 speler. COD MW2 is de eerste shooter en tevens mijn tweede spel dat ik ooit heb gespeeld na CS1.6.Joarie schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:47:
[...]
Pfff...kheb al moeite om Harrier te halen zónder Predator...maar ja, er moeten ook mindere goden in het spel rondlopen want hoe kan je anders meten of je goed of slecht in het spel bent?
Ik vind het echt heel erg gaaf! Maar aan zulke hoge killstreaks hoef ik nog niet niet te denken.
En dan te bedenken dat een killstreak van pak hem beet 6-10 kills in CS1.6 Dust2 een echt unicum zou zijn :-)
de makkelijkste manier om een nuke te halen is campenBlik1984 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:16:
[...]
De makkelijkste manier om een nuke te halen is met Harrier, Chopper Gunner en dan Nuke.
Ik heb nu 4x nuke gehaald, alle 4 de keren door vies te gaan campen. Naja niet de hele tijd, maar wel vanaf een kill of 16 of 17. Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je chopper gunner het doet (als ie na 2 kills al uit de lucht wordt geschoten heb je nog een lange weg te gaan
Overigens heb ik mn laatste nuke (op rundown) gehaald met de pavelow, en ik had het idee dat die veel meer kills pakt dan een chopper gunner. Sommige maps zijn totaal niet geschikt voor een CG of AC130, maar de pavelow ragt lekker door op elke map! Bijkomend voordeel is dat je zelf ook verder kan beesten terwijl de pavelow in de lucht hangt, tis heerlijk om mannetjes af te knallen die in paniek zijn geswitched naar hun AA klasse en zenuwachtig rondjes aan het lopen zijn al kijkend naar de hemel
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Is die Pavelow killstreak bug dan al gefixed?amahusu schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:01:
[...]
Overigens heb ik mn laatste nuke (op rundown) gehaald met de pavelow, en ik had het idee dat die veel meer kills pakt dan een chopper gunner. Sommige maps zijn totaal niet geschikt voor een CG of AC130, maar de pavelow ragt lekker door op elke map! Bijkomend voordeel is dat je zelf ook verder kan beesten terwijl de pavelow in de lucht hangt, tis heerlijk om mannetjes af te knallen die in paniek zijn geswitched naar hun AA klasse en zenuwachtig rondjes aan het lopen zijn al kijkend naar de hemel
Correct me if im wrong maar kills van een pavelow of chopper tellen toch niet mee voor je killstreak rewards? Toch alleen killstreaks waarbij je 'zelf' schiet (ac130 / chopper gunner)
[ Voor 30% gewijzigd door KingKoning op 20-05-2010 12:09 ]
Van een pavelow of chopper weet ik niet, maar een harrier telt 100% zeker wel mee (aangezien die 99% van de tijd als 'opstapje' voor de chopper gunner gebruikt wordt), en die schiet ook automatisch dus dan klopt je theorie al niet.
geen flauw idee, maar was lekker aan het knallen en toen kreeg ik ineens 'nuke ready' in beeld, dus denk het dan van wel, of mn harrier moet zoveel kills hebben gepakt en dat ik de rest 'met de hand' heb gedaan
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Pavelow telt gewoon mee, alleen niet als je hem uit een package krijgt..
Alle kills van een killstreak die je hebt behaalt tellen me voor je streak, de dingenuit een care package tellen niet mee bij je streak
Verwijderd
Volgens mij is de Pavelow juist de glitch en de uitzondering daarop . Die telt wel mee vanuit een carepackage en niet als je het gewoon haalt . Misschien weet iemand hoe het exact zit ??
Verwijderd
Volgens mij is het zo dat als je een pavelow uit een package krijgt, je eerst een gewone kill moet maken, en dán inroepen. Dan telt hij wel mee geloof ik.
hoe komen mensen met zo een hoge killstreak? ik raak zonder ammo voor beide prim and sec weapon na een kill of 10.gebruiken jullie die gathering perk?
scavenger of gewoon een ander wapen pakkenpatrickos85 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:16:
hoe komen mensen met zo een hoge killstreak? ik raak zonder ammo voor beide prim and sec weapon na een kill of 10.gebruiken jullie die gathering perk?
Martjepetatje schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:31:
Alle kills van een killstreak die je hebt behaalt tellen me voor je streak, de dingenuit een care package tellen niet mee bij je streak
Ok. Dus je eigen killstreak rewards tellen mee maar niet als ze uit een care package komen. De vraag is alleen nog hoe het met de pavelow zitVerwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:49:
Volgens mij is de Pavelow juist de glitch en de uitzondering daarop . Die telt wel mee vanuit een carepackage en niet als je het gewoon haalt . Misschien weet iemand hoe het exact zit ??
ga vanaf nu is ff goed opletten bij me pavelow. ik wil het toch wel weten
Pavelow is volgens mij zo :
Je mag niet doodgaan en als je dan je Pavelow inroept telt hij volgens mij wel mee.
1x dood en het is niet meer mogelijk volgens mij.
Krijg je hem uit een CP (kleine kans) dan telt hij wel mee voor je streak.
Hoe mensen aan een hoge streak komen?
Ik gebruik bijna bij elke class scavanger, zit nooit zonder ammo en je hebt altijd stun/flash nades bij je!
Killstreak : Predator > Harrier > Chopper
Als je eenmaal predator hebt en je maakt een double kill = Harrier
Dan ga je ergens in een hoekje liggen en je gebruikt je harrier, dan maar hopen dat de harrier 4 kills maakt.
Dat maakt dan een Chopper Gunner. Met wat geluk maak je wel 9+ kills
En dit maakt een totaal van een streak van 20 kills. Opzich niet moeilijk als je geluk hebt hoef je maar een streakje van 5 (zelfs 4 met hardline) dan gaat de rest vanzelf.
Nuke is voor mij te hoog gegrepen, het is soms lastig om al op een 7 streak te komen en om dan nog 14 kills te maken met je choppergunner lukt vaak niet dus zul je weer het veld inmoeten voor je laatste 5? En dan gaat het altijd mis en ga je domme fouten maken omdat je TE geconcentreerd bent.
Je mag niet doodgaan en als je dan je Pavelow inroept telt hij volgens mij wel mee.
1x dood en het is niet meer mogelijk volgens mij.
Krijg je hem uit een CP (kleine kans) dan telt hij wel mee voor je streak.
Hoe mensen aan een hoge streak komen?
Ik gebruik bijna bij elke class scavanger, zit nooit zonder ammo en je hebt altijd stun/flash nades bij je!
Killstreak : Predator > Harrier > Chopper
Dan ga je ergens in een hoekje liggen en je gebruikt je harrier, dan maar hopen dat de harrier 4 kills maakt.
En dit maakt een totaal van een streak van 20 kills. Opzich niet moeilijk als je geluk hebt hoef je maar een streakje van 5 (zelfs 4 met hardline) dan gaat de rest vanzelf.
Nuke is voor mij te hoog gegrepen, het is soms lastig om al op een 7 streak te komen en om dan nog 14 kills te maken met je choppergunner lukt vaak niet dus zul je weer het veld inmoeten voor je laatste 5? En dan gaat het altijd mis en ga je domme fouten maken omdat je TE geconcentreerd bent.
Tja, op niet-Ricochet games zoals TDM/GW/DM kan ik me voorstellen dat die streak goed werkt, maar op Ricochet games is het toch een verhaal apart. Zeker als de tegenpartij massaal cold-blood heeft en je je Predator maar op een paar poppetjes stuurt waarvan je niet weet of het friend or foe isHelioss schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:24:
Hetzelfde geldt ook voor de harrier strike...hoe vaak ik al niet mezelf gedouble of -tripplekilled heb doordat medestanders in de bombrun liepen, zijn niet meer op 1 hand te tellen.
Misschien is het daarom ook wel dat je gelukkig bijna nooit een nuke tegenkomt in Ricochet HC HQ Pro
je komt zowieso vrijwel nooit een nuke tegen in welke HC mode dan ook, m.i. omdat het gemiddelde niveau een stuk hoger ligt dan bij de normale modes.Joarie schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:33:
[...]
Tja, op niet-Ricochet games zoals TDM/GW/DM kan ik me voorstellen dat die streak goed werkt, maar op Ricochet games is het toch een verhaal apart. Zeker als de tegenpartij massaal cold-blood heeft en je je Predator maar op een paar poppetjes stuurt waarvan je niet weet of het friend or foe is
Hetzelfde geldt ook voor de harrier strike...hoe vaak ik al niet mezelf gedouble of -tripplekilled heb doordat medestanders in de bombrun liepen, zijn niet meer op 1 hand te tellen.
Misschien is het daarom ook wel dat je gelukkig bijna nooit een nuke tegenkomt in Ricochet HC HQ Pro
overigens, cold-blooded in HC is toch een beetje overbodig. Ik bedoel, er is zowieso geen radar, dus je kunt dan beter een silencer op je wapen zetten om nog 'stealthier" te zijn. En begin me niet over een heartbeat sensor, das toch echt de meest overschatte (en in mijn ogen meest noobish
edit: heb het dan over hardcore
Soms maakt het spel je het wel makkelijk. Hardcore HQ op Overgrown, op een gegeven moment ligt het HQ op de bovenverdieping van een van de huizen, ingenomen door de tegenstander. Dus krijg je een oranje "Capture" pijl te zien. Ik had Famas met FMJ, dus vuurde gewoon blindelings op door de muren heen, 3 kills 
En natuurlijk meteen hacker gaan roepen
En natuurlijk meteen hacker gaan roepen
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dan ga je toch helaas de fout in. Door je hele team in Cold Blood te hullen wordt elke killstreak item automatisch waardeloos. Btw, welke perk 2 zou je dan kiezen in HC? Stopping power is overbodig en Hardline is ook niet je van het.amahusu schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:42:
[...]
overigens, cold-blooded in HC is toch een beetje overbodig. Ik bedoel, er is zowieso geen radar, dus je kunt dan beter een silencer op je wapen zetten om nog 'stealthier" te zijn. En begin me niet over een heartbeat sensor, das toch echt de meest overschatte (en in mijn ogen meest noobish) attachement die er is. Het is eerder regel dan uitzondering dat gasten met een HB-sensor op close range (en vaak ook op long range) het afleggen tegen iemand zonder omdat ze zo gefocused zijn op dat bliepje
En tja, ik ben blij dat er heel veel mensen in HC denken zoals jij, want dat maakt mijn leven met HB en FMJ een stuk fijner. Als je er vaak genoeg mee speelt, wordt het een 2e natuur en kun je zelfs accuraat de afstand ermee inschatten. Het heeft mij de nodige kills opgeleverd omdat ik door het "bliepje" eventjes wat rustiger de hoek omging of me strategisch opstelde in een kamer.
[ Voor 4% gewijzigd door Joarie op 20-05-2010 13:50 ]
Beetje een domme opmerking inderdaad. Niks in de lucht kan jouw zien als je cold blooded aan hebt, om nog maar te zwijgen over snipers met thermal vision.
Cold blooded pro staat bij mij standaard aan in HC, dus tegenstanders zien ook geen rode naam als ze op mij richten.
Cold blooded pro staat bij mij standaard aan in HC, dus tegenstanders zien ook geen rode naam als ze op mij richten.
sorry, maar het is echt onzin om te zeggen dat je hele team cold blooded moet hebben om een killstreak waardeloos te makenJoarie schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:48:
[...]
Dan ga je toch helaas de fout in. Door je hele team in Cold Blood te hullen wordt elke killstreak item automatisch waardeloos. Btw, welke perk 2 zou je dan kiezen in HC? Stopping power is overbodig en Hardline is ook niet je van het.
En tja, ik ben blij dat er heel veel mensen in HC denken zoals jij, want dat maakt mijn leven met HB en FMJ een stuk fijner. Als je er vaak genoeg mee speelt, wordt het een 2e natuur en kun je zelfs accuraat de afstand ermee inschatten. Het heeft mij de nodige kills opgeleverd omdat ik door het "bliepje" eventjes wat rustiger de hoek omging of me strategisch opstelde in een kamer.
En ff een situatieschets voor je geliefde bliepje:
er zit een interval van een paar seconden tussen die bliepjes. Dus als jij voor het eerst een stipje ziet, moet je wachten op de volgende pulse om te kunnen bepalen waar iemand zit en welke kant ie opgat. Als jij dan lekker gaat zitten wachten, en ik heb bijvoorbeeld marathon + lightweight, dan sta ik al voor je neus (of achter je
Jij doet aan gevolgenbestrijding, ik doe liever aan bronbestrijding. Laat lekker zo'n harrier/pavelow/chopper (muv choppergunner) in de lucht hangen omdat ie toch waardeloos is. Je hoeft dan ook niet omhoog te kijken en je kunt je secondairy slot vullen met iets wat je waarschijnlijk liever gebruik (tubes, shotgun).amahusu schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:00:
[...]
sorry, maar het is echt onzin om te zeggen dat je hele team cold blooded moet hebben om een killstreak waardeloos te makenAls je in een fatsoenlijk team zit (of samenspeelt met iemand) dan is het een kwestie van van klasse wisselen en alles meteen uit de lucht knallen zodra je de aankondiging hoort.
Enig idee waarom runners niet voorkomen in HC?En ff een situatieschets voor je geliefde bliepje:
er zit een interval van een paar seconden tussen die bliepjes. Dus als jij voor het eerst een stipje ziet, moet je wachten op de volgende pulse om te kunnen bepalen waar iemand zit en welke kant ie opgat. Als jij dan lekker gaat zitten wachten, en ik heb bijvoorbeeld marathon + lightweight, dan sta ik al voor je neus (of achter je) terwijl jij nog op die tweede pulse zit te wachten. En nogmaals, je bent dan zo gefocused op dat 2e bliepje (en het geeft je een vertekend idee van 'veiligheid') dat je al dood bent voordat je door hebt dat iemand achter/naast/voor je staat.
En je schets nou net het verschil van een (beginnende) noob met een HB en iemand die er al bedreven in is.
Zojuist heb ik de ACOG voor mijn WA2000 op een waanzinnige manier gehaald.
Ik hoefde nog maar 8 kills en om die reden ben ik in alle maps gaan spelen met de WA2000. Meteen heb ik iets geleerd. Je kan rondrennen in scrapyard en evengoed kills maken (en vaak doodgaan, dat ook).
Uiteindelijk stond ik 8:0:23 (
) en ben ik van class veranderd (TAR) maar 6 kills heb ik met één leven weten te halen. Vijanden renden hoekjes om waar ik stond. Vervolgens ben ik als een wilde gaan schieten en zo legde ik de eerste 3 om. Uiteindelijk heb ik in het gebouw (niet de loods) op korte afstand de overige 3 gehaald en ik had de ACOG. 
Ik moest wel scopen maar zou het niet omschrijven als quickscopen aangezien ik de speelstijl had aangenomen van een geblindoekte speler die maar wat aan het knallen was. Toevallig liepen er een paar personen in de kogelregen.
Was allemaal meer geluk dan wijsheid want zo heb ik nog nooit kills gehaald met een sniperrifle. Nu ik de ACOG erop heb gezet kan ik mij beter richten op het voltooien van de challenges op de WA2000 want ik vind dat makkelijker spelen (je ziet meer). Ook kan ik dan de rest van de camo's beter halen.
Trouwens, omdat ik de M9 nog niet heb speel ik met de magnum als secondary, wat is dat een prettig wapen zeg. Niet zo goed als de M9 maar wel 10x zo goed als de USP.
[edit]
@ Jorie:
Runners komen wel degelijk voor in HC alleen is het voor hen moeilijker dan in andere spelmodi.
Ik kom vrijwel altijd runners tegen in HC die, als je even niet oplet, jou het leven zuur maken door een mes tussen de ribben te duwen nog voor je door hebt dat ze bij je komen.
Runners in HC vind ik over het algemeen goede spelers want ze moeten echt veel moeite doen voor de kills aangezien een paar kleine kogeltjes al snel dodelijk voor hen zijn. In groundwaar bijvoorbeeld kunnen ze nog even doorrennen wanneer er op ze wordt geschoten. In HC zijn ze vaak al dood.
HB-sensors zijn zeker wel een aanvulling (speel ook nog weleens zo).
Ik hoefde nog maar 8 kills en om die reden ben ik in alle maps gaan spelen met de WA2000. Meteen heb ik iets geleerd. Je kan rondrennen in scrapyard en evengoed kills maken (en vaak doodgaan, dat ook).
Uiteindelijk stond ik 8:0:23 (
Ik moest wel scopen maar zou het niet omschrijven als quickscopen aangezien ik de speelstijl had aangenomen van een geblindoekte speler die maar wat aan het knallen was. Toevallig liepen er een paar personen in de kogelregen.
Was allemaal meer geluk dan wijsheid want zo heb ik nog nooit kills gehaald met een sniperrifle. Nu ik de ACOG erop heb gezet kan ik mij beter richten op het voltooien van de challenges op de WA2000 want ik vind dat makkelijker spelen (je ziet meer). Ook kan ik dan de rest van de camo's beter halen.
Trouwens, omdat ik de M9 nog niet heb speel ik met de magnum als secondary, wat is dat een prettig wapen zeg. Niet zo goed als de M9 maar wel 10x zo goed als de USP.
[edit]
@ Jorie:
Runners komen wel degelijk voor in HC alleen is het voor hen moeilijker dan in andere spelmodi.
Ik kom vrijwel altijd runners tegen in HC die, als je even niet oplet, jou het leven zuur maken door een mes tussen de ribben te duwen nog voor je door hebt dat ze bij je komen.
Runners in HC vind ik over het algemeen goede spelers want ze moeten echt veel moeite doen voor de kills aangezien een paar kleine kogeltjes al snel dodelijk voor hen zijn. In groundwaar bijvoorbeeld kunnen ze nog even doorrennen wanneer er op ze wordt geschoten. In HC zijn ze vaak al dood.
HB-sensors zijn zeker wel een aanvulling (speel ook nog weleens zo).
[ Voor 20% gewijzigd door bazs2000 op 20-05-2010 14:20 ]
runners niet in HC?Joarie schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:14:
[...]
Jij doet aan gevolgenbestrijding, ik doe liever aan bronbestrijding. Laat lekker zo'n harrier/pavelow/chopper (muv choppergunner) in de lucht hangen omdat ie toch waardeloos is. Je hoeft dan ook niet omhoog te kijken en je kunt je secondairy slot vullen met iets wat je waarschijnlijk liever gebruik (tubes, shotgun).
[...]
Enig idee waarom runners niet voorkomen in HC?
En je schets nou net het verschil van een (beginnende) noob met een HB en iemand die er al bedreven in is.

maar anyways, deze discussie is volgens mij in voorgaande topicdelen ook al gevoerd, het is maar net wat je zelf lekkerder vind spelen
edit @ hierboven: dat dus
[ Voor 9% gewijzigd door amahusu op 20-05-2010 14:29 ]
Haha, wellicht dat ik ze daarom nooit tegenkom omdat ik dezelfde tactiek hanteer (alleen dan niet met die perks). Maar goed, idd deze discussie zal al wel gevoerd zijn.amahusu schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:22:
[...]
runners niet in HC?Oke, iedereen speelt voorzichtiger, maar dat betekent niet dat iedereen (net als jij) met een HB sensor rond aan het sneaken is. Ik haal juist topscores in HC door te flanken en als een gek alle bekende camp/sneak gebieden uit te kammen. Met m'n marathon en lightweight ben ik dan in 9 van de 10 gevallen sneller met het trekken van mn wapen.
En loop ik de boel waarschijnlijk te verwarren omdat ik knivers en runners als één en hetzelfde beschouw
[ Voor 8% gewijzigd door Joarie op 20-05-2010 14:46 ]
Ik kom ook echt nooit runners tegen in HC, echt helemaal nooit.
waarschijnlijk omdat je de hele pot in een hoekje zit te wachten met je HB-sensorbram1984 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:46:
Ik kom ook echt nooit runners tegen in HC, echt helemaal nooit.
(nofi ofc, was een intikkertje
maarehm, dan zou je toch wat meer HC gaan spelen (of je moet ze helemaal niet willen tegenkomen
Verwijderd
Dat wat jij beschrijft doe ik al paar dagen met een barrettbazs2000 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:16:
sprayen met een barrett en dan hipfire headshots/one shot one kill maken

zelfs g18 delft het onderspit..
Wellicht toch een verschil tussen Console en PC? (Bram, ik neem aan dat jij pc speelt)amahusu schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:52:
[...]
maarehm, dan zou je toch wat meer HC gaan spelen (of je moet ze helemaal niet willen tegenkomen), want in vrijwel alle HC modes (zelfs S&D en vooral in HC HQ Pro) kom je ze toch regelmatig tegen
Zo ja, dan is het wel interessant waarom bij de één wel en bij de ander niet runners voorkomen in de HC modi.
Wat heb jij gesnoven?amahusu schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:42:
[...]
je komt zowieso vrijwel nooit een nuke tegen in welke HC mode dan ook, m.i. omdat het gemiddelde niveau een stuk hoger ligt dan bij de normale modes.
overigens, cold-blooded in HC is toch een beetje overbodig. Ik bedoel, er is zowieso sowieso geen radar, dus je kunt dan beter een silencer op je wapen zetten om nog 'stealthier" te zijn. En begin me niet over een heartbeat sensor, das toch echt de meest overschatte (en in mijn ogen meest noobish) attachement die er is. Het is eerder regel dan uitzondering dat gasten met een HB-sensor op close range (en vaak ook op long range) het afleggen tegen iemand zonder omdat ze zo gefocused zijn op dat bliepje
![]()
edit: heb het dan over hardcore

In alle eerlijkheid.. Ik scheld de spelers de huid vol die mij weer eens een predator mee laten eten doordat zij te lui zijn om CB te gebruiken..
Perk 2 heeft 5 opties:
• Stopping Power (nutteloos, 1 USP-kogel is al een kill)
• Lightweight (valt te overwegen, heeft niet mijn voorkeur)
• Hardline (nutteloos)
• Cold-Blooded
• Danger Close (nutteloos. Range van explosieven is al groter door HC)
Stealthy zijn in HC kán werken, maar hoeft niet eens écht zo.
Het voordeel van CB is niet te omschrijven. Hoeveel voordeel geeft het wel niet, als geen enkele NPC (heli/vliegtuig/sentry) jou kan zien, en je dus niet hoeft te schuilen? Het gebeurt mij ZOO vaak dat er een josti in het team zit die 3 man meetrekt omdat meneer doodleuk met een andere kutperk loopt te rennen.. Ik speel veel met Joarie en nog een man of 10, waarbij 99% van de tijd de mensen met CB lopen. Ik verplicht ze nergens toe, alleen verzoek ik ze wel om uit mijn buurt te blijven als ze het niet gebruiken.
Mijn huidige spec:
Scar-H met RDS (ben de attachments aan het levelen. Zodra ik klaar ben gaat er FMJ op)
offhand: AT4HS (niets is leuker dan een quadkill met een raket op een HQ
Grenade: Semtex
Spec. Grenade: smoke
Perk 1: Scavenger
Perk 2: Cold Blooded
Perk 3: Ninja
Inmiddels level 27 van Prestige 4. Heb ALLE perks maxed gehad (ook SitRep
Ik heb een positieve KD-ratio (44.000-40.000 ongeveer) Speel alleen nog maar HC HQ en het bevalt me goed.
Oja, over die runners... In Skidrow loop ik ook met mn knifeclass
Maar hij is wel heel lief en begripvol als je < level 25 bentBootVluchteling schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 15:16:
[...]
In alle eerlijkheid.. Ik scheld de spelers de huid vol die mij weer eens een predator mee laten eten doordat zij te lui zijn om CB te gebruiken..
GA LEVELEN GODVERDOMME!!Joarie schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 15:32:
[...]
Maar hij is wel heel lief en begripvol als je < level 25 bent
spoiler:
Ja, of mensen lopen met je mee... je ziet 3 man om je heen lopen, en ziet op de radar die rode ronde cirkel richting jou bewegenBootVluchteling schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 15:16:
[...]
Wat heb jij gesnoven?

1 man is niet zo interessant, 4 man is oppertunity!
Dit topic is gesloten.