![]() |
![]() |
Modern Warfare 2 is een first-person shooter die ontwikkeld is door Infinity Ward en die verschenen is op 10 november 2009. Modern Warfare 2 is een direct vervolg op Call of Duty 4: Modern Warfare, dat zich in tegenstelling tot alle andere spellen uit de Call of Duty reeks in het heden afspeelt in plaats van tijdens de Tweede Wereldoorlog. De boventitel 'Call of Duty' was eerst geannuleerd, en het spel zou dus Modern Warfare 2 heten. Achteraf bleek de titel Call of Duty toch te blijven staan op de covers. Dit is slechts op het spel beter te doen verkopen. De officiële naam is Modern Warfare 2 Ontwikkelaar: Infinity Ward Uitgever: Activision Platformen: Xbox 360, Playstation 3 en PC Releasedate: 10 november 2009 Spelmodi: Singleplayer, Spec-Ops, Multiplayer Muziek: Hans Zimmer ![]() Voorgaande deeltjes op GoT: Deel 1 - Deel 2 - Deel 3 - Deel 4 - Deel 5 - Deel 6 - Deel 7 - Deel 8 - Deel 9 - Deel 10 - Deel 11 - Deel 12 - Deel 13 - Deel 14 - Deel 15 - Deel 16 - Deel 17 - Deel 18 |
![]() |
Gedurende het ontwikkelproces heeft IW ervoor gekozen om voor de storymode geen co-op mode te implementeren. Dit zou ten kosten gaan van de epische en filmische actie en zou de snelheid uit de campaign halen. Om het ontbreken van de co-op mode in de campaign te compenseren zal dit de eerste Call of Duty zijn met een zogenaamde Special-Ops modus. Deze geheel nieuwe spelmodus is helemaal gericht om samen met elkaar spelen (splitscreen of via het internet). Infinity Ward heeft naar eigen zeggen de meest vette en geschikte elementen uit de campaign gepakt en hier diverse spec-ops missies om heen gebouw. De diversiteit tussen de in totaal 23 levels is zeer groot. Van het racen op sneeuwscooters tot het verdedigen van een mansion, het zit er allemaal in! In elke missie zijn 3 sterren te verdienen (totaal dus 69 sterren) die verkregen te worden door de missie op verschillende moeilijkheidsgraden uit te spelen. Speel je de missie op Regular uit dan wordt je beloond met 1 ster, op Hardened krijg je 2 sterren en ben je een echte pro dan krijg je 3 sterren door de missie op Veteran uit te spelen. Hoogstwaarschijnlijk is het heel moeilijk om alle 69 de sterren te bemachtigen! ALPHA
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Gelukkig heeft Infinity Ward naar de gebruikers geluisterd en zijn er geen multiplayer achievements. De volledige lijst van achievements / trophies staat hier onder.
![]() |
![]() |
![]() |
Mystikal heeft een multiplayer strategy guide samengesteld met alle info die je nodig hebt over de fantastische multiplayer. Je kunt deze guide hier downloaden. De game zal verschijnen met 16 multiplayer maps welke allemaal hieronder staan. Voor de Xbox 360 zijn al 2 (exclusieve) mappacks aangekondigd. Hierover is op dit moment nog niets bekend. Voor gedetailleerde plattegronden van de multiplayer maps verwijs ik je naar deze pagina. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Behalve de enorme hoeveelheid wapens die hierboven staat zijn er ook nog andere dingen je kan meedragen in je Equipment slot:
![]() |
![]() |
Hieronder een aantal super gave Weapon Attachments. Met de perk "Bling" is het mogelijk om 2 attachments op je primaire wapen te zetten. Wanneer je de perk "Bling Pro" unlocked kan je bovendien ook nog eens 2 attachments op je secondary weapon zetten. Primairy Weapon Attachments
![]() ![]() |
![]() |
De perks, die de multiplayer van Modern Warfare 1 zo populair maakte keren natuurlijk ook weer terug in deel 2. Infinity Ward heeft er voor gekozen wat minder "basis perks" in het spel te stoppen maar hier staat tegenover dat voor elke perk ook een Pro variant unlocked kan worden door verschillende opdrachten uit te voeren. De lijst van basis perks staat hieronder. Perk Slot 1
Voor een uitgebreide beschrijving van perks, wat ze doen en wat de Pro mode inhoud verwijs ik je naar deze pagina: Modernwarfare247.com - Perks |
![]() |
Voor het eerst in de CoD reeks is het mogelijk om je eigen set van killstreaks en deathstreaks samen te stellen. Uit de onderstaande lijst van killstreaks kunnen er 3 geselecteerd worden. Hoeveel deathstreaks (1?) er gekozen mogen worden is niet duidelijk. Behaalde killstreaks stapelen zich op. Wanneer je bijvoorbeeld 3 kills maakt en daarna direct een 4de kill kan je daarna beide killstreaks gebruiken (als je ten minste streaks bij 3 en 4 kills ingesteld hebt Killstreaks
![]() |
![]() |
|
![]() |
V: Wat houdt prestige mode in? A: Wanneer je tot level 70 geleveld bent kan je kiezen om weer helemaal opnieuw te beginnen: de prestige mode. Je krijgt een nieuwe rank icoon en je bent alle dingen die je geunlocked hebt kwijt (met uitzondering van je titles en icons). De voordelen van prestige zijn dat je een extra custrom weapon class tot je beschikking hebt en dat je wat nieuwe titles en icons erbij krijgt. Ook zijn er een aantal nieuwe weapon challenges. V: Wat is het verschil tussen de UK en NL versie van MW2? A: Behalve de prijs en het boekje zijn er geen verschillen. V: Huh, een gast had last stand en hij kan gewoon zijn primary gun/grenades/shotgun etc. gebruiken? A: Dit is de death streak Final Stand, waarbij je al je wapens kan gebruiken en ook nog wat rond kan kruipen. Als je lang genoeg blijft leven, revive je weer volledig. V: Zijn Scavenger Pro en Extended Mags hetzelfde? A: Nee, met Scavenger Pro krijg je meer bullets, maar je mag size blijft gelijk. Met extended mags wordt je mag size groter, maar het totaal aantal bullets blijft gelijk V: En hoe zit het dan met Stopping Power en Full Metal Jacket (FMJ)? A: Stopping Power geeft meer damage per kogel, Full Metal Jacket laat je kogels dieper in muren doordringen, of je kogels meer rest-damage hebben nadat ze zich door een muur hebben geboord. V: Wat is het verschil tussen Red Dot Sight en Holographic Sight? A: Het is een verschil in techniek en in de echte wereld zal je met HS sneller een beter resultaat halen. Omdat je in het spel voor een platte beeldbuis zit, en je oog zich dus niet hoeft aan te passen aan diepteverschillen zal het in het spel hetzelfde lijken. Het is dus een kwestie van voorkeur, ook omdat de verschillende attachments er wat anders uitzien op verschillende wapens. Veel spelers vinden de HS op de TAR-21 fijner, maar kiezen voor de RDS op de RPD. V: Ik zie soms mensen met een gave gekleurde naam! Hoe krijg ik dat ook? A: Ga naar Steam-> Settings -> en verander je nick bijvoorbeeld met de volgende combinatie: ^1K^3l^7a^8a^9s. Met deze combinatie heb je dus gekleurde Klaas i.p.v. het standaard wit V: Is er ergens een overzicht van de prestige rank icons? A: Ja zeker! Kijk eens hier: Griffin in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..." V: Ik zie regelmatig van die vette titles en emblems langskomen in de multiplayer, hoe verdien ik deze? A: Op deze Wiki vindt je alle titles en emblems en de opdrachten die je moet uitvoeren om ze te verdienen. Bovendien kan je met de callsign generator van Modern Warfare 24/7 kijken hoe jouw favoriete combinaties er uit zien! V: Help! Ik heb last van slechte performance op een aantal maps met mijn ATi videokaart. A: De gebruikr erA geeft aan een mogelijke oplossing gevonden te hebben. Zie: ErA in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..." Dank aan iedereen die een veelgestelde vraag + antwoord heeft ingestuurd! Stuur me gerust een DM als jij nog een goede toevoeging aan deze lijst hebt |
![]() |
Poll: Op welk platform speel je MW2? • Xbox 360 • Playstation 3 • PC Tussenstand: Poll: Wordt de Tactical Nuke een killstreak van jou? • Ja • Nee Tussenstand: Poll: Welke deathstreak gebruik jij? • Copycat • Painkiller • Martydom • Last Stand Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete killstreak? • UAV • Care Package • Counter UAV • Sentry Gun • Predator Missle • Precision Airstrike • Harrier Strike • Attack Helicopter • Emergency Airdrop • Pave Low • Stealth Bomber • Chopper Gunner • AC-130 • EMP • Tactical Nuke Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete (primary) weapon attachment? • Grenade Launcher • Red Dot Sight • Silencer • EOTech Sight • Thermal Sight • Heartbeat Sensor • Full Metal Jacket • Rapid Fire • Extended Magazines Tussenstand: Poll: Welke vind je fijner: Frag grenades of Semtex? • Frag • Semtex Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete multiplayer map? • Afghan • Derail • Estate • Favela • Highrise • Invasion • Quarry • Rundown • Rust • Scrapyard • Skidrow • Sub Base • Substation • Terminal • Underpass • Wasteland Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete wapen? • ACR Bushmaster • AK-47 • Scar-H • TAR21 • M16A4 • Famas • UMP .45 • P90 • MP5k • Intervention • Barret .50cal • AUG HBAR Tussenstand: Poll: Welke handgun is het beste? • USP .45 • .44 Magnum • M9 • Desert Eagle Tussenstand: |
![]() |
Meld je aan voor de GoT Steam Group! | |
Naam op GoT | Steam ID |
D_Star | Dennissimo |
Minispilie88 | Minispilie |
Trekdude101 | wilcovos86 |
Griffin | FGriffin1006 |
carlhendrix | n3w_w4rri0r |
jeroen210 | jeroen210 |
boblelie | boblelie |
SoaDmaggot | SoaDmaggot |
Mnstrspeed | Mnstrspeed |
The_Worst | The_Worst_NL |
SymenGT | [NDA] SymenGT |
Joarie | GoT_Arie |
Fuzzynl | FuzzyNL |
KillaZ | KillaZ |
xp7amrkr | n0xs3s |
Dorest0rm | Dorest0rm |
Messiano | MessinaGX |
Arethusa | Arethusa_ |
Peter 1981 | pschepens |
Hoite | hoite89 |
dimby | dimby |
YOGI | YOGILICIOUS |
X-t-r-e-m-e | xtreme_nl |
GerardHenninger | GerardHenninger |
Sargan | Sargan_NL |
Thapous | Thyx |
Tweaker1987 | ToxicTrojan1987 |
SpoTs | Dakreal |
Rynji | Timon_nl |
Woytek | caffran |
t.coenraad | tcoenraad |
ronaldhofstee | R0n4ld |
rhermans | Elfrix |
CycloneNL | CycloneNL |
eBait | eBait90 |
ionicdog | Ionicdog |
Hann1BaL | [NL]Hann1BaL |
TomvdBurg | BootVluchteling |
Tekn0z | Tekn0z |
Spongerobie | Spongerob |
Fury87 | rutger87 |
Tennisbal | Muiterz |
Goldenflame | Goldenflame |
Eijkb | Eijkb |
Snappie88 | [GoT] Snappie |
shades | shades-nl |
Duckies | Arjen001 |
KooolaNL | 1337kooola |
Olliepower | Sand0rf |
Murphsy | Murphsy |
YoupS | kartfreaky |
Julian018 | Vortex |
DrFlash | Flash^GL |
BaRF | dg_barf |
Roodey | [GoT]RSN[NL] |
psychodude | slevidotnet |
modernization | modernization |
Relis | RelisVA |
DennusB | dennusb |
Ipazza | Ipazza |
Donnie | dinodoncorleone |
Superkuhrtje | Superkuhrtje |
pjzzz | [GoT] aphex |
Donnas-A | ghostfire550 |
Wish | [GoT] Wish |
PromWarMachine | promwarm |
Rabor | Kepi |
Beertje87 | Beertje87 |
Soggney | Soggney@pandora.be |
Dacuuu | Dacuu |
DaChosen1 | DaChosen1 [NL] |
Yor | [GoT]Yor |
Michaelslijpkop | warmaster66 |
MarElo | Markbnl |
DM.Aram | ReAram |
Frentik | FrUn>OreH |
Gnermo | Menkiller |
BAS80 | Alt Scarface NL |
ShoockNoock | ShoockNoock |
jjwa | jjwa |
barzi | barzi1991 |
Delblanco | Delblanco |
RayNbow | raynbow AT scientia.demon.nl |
Masch | Masch1980 |
Larrs | larrs81 |
GJtje | [NL]CptChaos |
Izealia | Glum44f |
gram. | smilinggram |
MuddyMagical | MuddyMagical |
JamesB009 | jamms |
Beukerz | Beukerz |
roodbwoy | ejvandewal |
Xenomorphh | Xenomorphh1 |
reemprive | reemprive |
Styxxy | Styxxy |
Blueberry33 | A2rox |
Proxx | qlimax_@hotmail.com |
Dutch Lion | DutchLionNL |
eboman | eboman |
![]() |
Naam op GoT | Gamertag |
Monnick | Monnick |
dooierocker | dooierocker |
Shoombak | Timmai23 |
Retonator | Retonator |
ijskonijn | ijskonijn81 |
Royz | RoYZz |
fulgore | QuarterCask |
Mars18 | Mars NL |
rob1n | Dubfunked |
SD5k | SD5k NL |
hmr | Stins8 |
Martinspire | Martinspire |
GerardHenninger | GerardHenninger |
o0oPhreako0o | o0oPhreako0o |
o0oPhreako0o | Paralinx |
rhermans | tfmaffia |
SlideR NL | SlideRnl1989 |
pacinoallstars | DelindaDelinde |
NeSs | NeSs88 |
Jan Laros | Aerschtuner |
TroonStaal | TroonStaal |
Timocos | Ikkuh2000 |
Switch | robocopswitch |
Dark Ghost | DarkNL08 |
MeesterLuther | MeesterLuther |
Skoezie | Skoezie |
sk1nny666 | sk1nny666 |
xPhantom | xPhantomNL |
Benignus | Benignus |
InZane | InZane NL |
Fanning | Billy2139 |
Hfdvero | Hfdvero |
ScrooLoose | ScrooLooze |
Madje | iMadski |
Bunta | GodShieldRevs |
![]() |
Naam op GoT | PSN ID |
Brammel | Brammel1234 |
bram1984 | Sausbert |
-Mach!- | Machoman44 |
Njay | NjayNL |
AutCha | M_bias |
Naiko | nicovc |
Wii4all | Ro_Bu |
Crim | Criminal-NL |
MrLeeeet | MrLeeeet |
Jackal131 | Jackal131 |
botech | Botech |
Jordy van e | Dj_unkie |
Muta | mutaahh |
Izealia | res1ght |
Only | TomRockanje |
Lizardz | Redlizardz |
_Graphix | Awesome1986 |
klaasvd79 | klaasvd79 |
Mighty_mike33 | MightyMike82 |
Mthijz | Mthijz |
QSYS | JunkYarD DoG |
Vince22 | Vince_NL |
ReFresh F5 | ReFreshF5 |
RATBORG | RATBORG |
![]() |
Deze topicstart is gemaakt door Monnick en een groot woord van dank gaat uit naar Neejoh die de beheerder is van www.modernwarfare247.com. Bijna alle afbeeldingen en informatie uit deze topicstart zijn afkomstig van zijn site (met toestemming uiteraard). Voor uitgebreidere en up-to-date informatie verwijs ik je dan ook naar zijn site! Heb je foutjes ondekt in deze topicstart, of heb je opmerkingen, suggesties of tips, stuur me een DM of laat een berichtje achter in het topic! |
![]() |
Anoniem: 238040
Monnick, wil je mij toevoegen aan de PC / Steam Spelers? GoT naam: wildcat1 / Steam naam: [GoT]Cobra
Thnx
Thnx
Ja ik speelde tegen hem dan kan ik hem niet laten lopen en zijn chopper laten gebruikenAnoniem: 330953 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:40:
[...]
care package gejat![]()
lieve jonge ben je toch

Anoniem: 234094
Same here : Steam naam : JOOOren GoT naam: JPekAnoniem: 238040 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:30:
Monnick, wil je mij toevoegen aan de PC / Steam Spelers? GoT naam: wildcat1 / Steam naam: [GoT]Cobra
Thnx
Thx
foutje

[ Voor 95% gewijzigd door chimera2 op 23-03-2010 09:48 ]
Voor de OP: Er staat nog dat er niets bekend is over de nieuwe maps. Die kunnen nu wel worden toegevoegd
Zijn er toevallig al screenshots van de nieuwe mappack?PWM schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:53:
Voor de OP: Er staat nog dat er niets bekend is over de nieuwe maps. Die kunnen nu wel worden toegevoegd
Anoniem: 345798
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar als ik midden een potje begin, dat ik dan veel slechter speel dan als ik gewoon normaal begin. Ik heb het gevoel dat ik dan speelstijl van die andere groep niet echt kan schatten!
Nou ja dat gevoel heb ik dan!
Nee, op Youtube wel wat filmpjes. De maps zijn:Deforcer schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:03:
[...]
Zijn er toevallig al screenshots van de nieuwe mappack?
- Bailout: een belegerd appartementencomplex
- Storm: een industrieel park, te midden van een regenachtige, heftige onweersbui. Ideaal voor jective en team-based gameplay
- Salvage: een verlaten autosloperij met wat besneeuwd terrein
- Crash: een klassieker uit CoD 4, met een stedelijke setting en een neergeschoten helikopter
- Overgrown: een open map in landelijk gebied, eveneens uit CoD 4
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 23-03-2010 10:14 ]
Anoniem: 330953
Hehehe, zo had ik laatst 2 choppers in een potjechimera2 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:41:
[...]
Ja ik speelde tegen hem dan kan ik hem niet laten lopen en zijn chopper laten gebruiken
Als je midden in een potje begint, join je 9 van de 10 keer het verliezende team en is het dus moeilijker om goed te spelen, omdat je blijkbaar al niet de beste medespelers hebt. Veel mensen verlaten een spel als ze dik verliezen, dus veel plekken ingame komen vrij bij zeer ongelijke teams. Dus kom je relatief vaak in een situatie met zeer ongelijke teams waarin jij het verliezende team joined.Anoniem: 345798 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:11:
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar als ik midden een potje begin, dat ik dan veel slechter speel dan als ik gewoon normaal begin. Ik heb het gevoel dat ik dan speelstijl van die andere groep niet echt kan schatten!
Ik heb ook relatief vaak een Chopper gunner boven mijn hoofd als ik een team join. Kan geen toeval zijn toch
True. Zo stapte ik gisteren in een HC HQ game waarbij binnen een seconde de (vijandige) toeter afging...altijd fijnHann1BaL schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:33:
[...]
Als je midden in een potje begint, join je 9 van de 10 keer het verliezende team en is het dus moeilijker om goed te spelen, omdat je blijkbaar al niet de beste medespelers hebt. Veel mensen verlaten een spel als ze dik verliezen, dus veel plekken ingame komen vrij bij zeer ongelijke teams. Dus kom je relatief vaak in een situatie met zeer ongelijke teams waarin jij het verliezende team joined.
Ik heb ook relatief vaak een Chopper gunner boven mijn hoofd als ik een team join. Kan geen toeval zijn toch?
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Hier zijn wel screenshots: http://www.imagebam.com/g...82b1408523421d2c7464e603/Deforcer schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:03:
[...]
Zijn er toevallig al screenshots van de nieuwe mappack?
Ik heb ze hier gevonden: http://bashandslash.com/i...sk=view&id=912&Itemid=111
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Is er eigenlijk iets wat je tegen al die cheaters kan doen? Het worden er steeds meer
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
minder zeuren en lekker doorgame, het is erg irritant om telkens gekilld te worden maar gewoon op standje lol gaan en rennen en proberen die cheater het zo lastig mogelijk maken ze doen altijd maar max! 2 potjes mee.
en leave levert vaak weer een keertje of 5 connetions problemen op dus ik geniet er alleen maar van als ik weer een noobtube in ze buik schiet
en moet die weer overnieuw beginnen met ze killstreak en dat vinden de ze vaak niet zo leuk en als je dat 2 a 3 keer doet dan leave ze zelf ook wel vaak.
en nee K/D boeit me totaal niet.
en leave levert vaak weer een keertje of 5 connetions problemen op dus ik geniet er alleen maar van als ik weer een noobtube in ze buik schiet
en moet die weer overnieuw beginnen met ze killstreak en dat vinden de ze vaak niet zo leuk en als je dat 2 a 3 keer doet dan leave ze zelf ook wel vaak.
[ Voor 0% gewijzigd door CorVus op 23-03-2010 11:22 . Reden: letter vergeten :) ]
I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"
Anoniem: 98997
Waar zijn toch de heerlijke zonnige maps gebleven zoals bijv. Afghan? Helaas. Nouja in ieder geval mooi dat er wat gebeurd bij infinityward.Larrs schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:55:
[...]
Hier zijn wel screenshots: http://www.imagebam.com/g...82b1408523421d2c7464e603/
Ik heb ze hier gevonden: http://bashandslash.com/i...sk=view&id=912&Itemid=111
Doe ik ook. Net als met campers. Alleen met knife runners(Marathon/Lightweight/Commando) is dat lastiger, want die komen vaak vanuit een onverwachte hoek.thompie1 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:19:
minder zeuren en lekker doorgame, het is erg irritant om telkens gekilld te worden maar gewoon op standje lol gaan en rennen en proberen die cheater het zo lastig mogelijk maken ze doen altijd maar max! 2 potjes mee.
En die K/D boeit mij ook niet en is ook 0.8. Gaat er ook om dat je van het spel plezier hebt, al blijft de lag af en toe wel een probleem punt waardoor ik vaker af geschoten wordt dan nodig is. Terwijl het soms lijkt of er weinig lag is.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
moet zeggen dat ik zelf ook wel af en toe knive run.
maar die gasten kan je heel simpel tegen houden door ergens een claymore open bloot te zetten,
dat ze er eerst op gaan schieten of er toch wel recht in rennen of kill claymore of jij zit al klaar met je shottie, probeer dan maar eens te knive ^^
trouwens carepackage maar eens af geschaft laatst gooi ik er 1 neer ga iets van 5-10 meter verder op zitten krijg hem als nog vol tegen me aan en wat zit er in juist een AC-130 en voor geen mogelijkheid kon ik nog terug naar die plek en dan krijg je ineens een mooie tekst in beeld .... stole your carepackage. en daarna weer proberen hem zo snel mogelijk uit de lucht te krijgen maar nee hoor ook nog eens 3-4 gekillt worden door je eigen pakketje..
maar die gasten kan je heel simpel tegen houden door ergens een claymore open bloot te zetten,
dat ze er eerst op gaan schieten of er toch wel recht in rennen of kill claymore of jij zit al klaar met je shottie, probeer dan maar eens te knive ^^
trouwens carepackage maar eens af geschaft laatst gooi ik er 1 neer ga iets van 5-10 meter verder op zitten krijg hem als nog vol tegen me aan en wat zit er in juist een AC-130 en voor geen mogelijkheid kon ik nog terug naar die plek en dan krijg je ineens een mooie tekst in beeld .... stole your carepackage. en daarna weer proberen hem zo snel mogelijk uit de lucht te krijgen maar nee hoor ook nog eens 3-4 gekillt worden door je eigen pakketje..
Moet je ook niet op het punt gaan staan waar je dat ding neergooit he:Pthompie1 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:22:
moet zeggen dat ik zelf ook wel af en toe knive run.
grrrr, gister ging het weer best soepel, dus ik dacht ik ga maar weer eens voor m'n eerste nuke na een potje 28-0 in FFA. Dus het volgende potje begint, krijg m'n harrier, daarna m'n chopper gunner en toen was het aftellen naar de 25! ik check m'n score: 23-1, dus nog 2 kills voor een nuke! Met een hartslag van 300 toen toch maar gaan rushen en op zoek gegaan naar mn laatste twee kills. Die had ik gelukkig al snel gevonden (double kill met de tube
) en wat denk je?! Geen nuke!! 
ben ik tussen de potjes door gewoon vergeten om mn killstreaks te wijzigen
en daarna ging het natuurlijk weer voor geen meter, dus vanacht nog maar eens proberen
en daarna ging het natuurlijk weer voor geen meter, dus vanacht nog maar eens proberen
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Wat is precies je class loadout dan? Ik ben tot op heden nog steeds niet verder gekomen dan een 20 killstreakamahusu schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:24:
grrrr, gister ging het weer best soepel, dus ik dacht ik ga maar weer eens voor m'n eerste nuke na een potje 28-0 in FFA. Dus het volgende potje begint, krijg m'n harrier, daarna m'n chopper gunner en toen was het aftellen naar de 25! ik check m'n score: 23-1, dus nog 2 kills voor een nuke! Met een hartslag van 300 toen toch maar gaan rushen en op zoek gegaan naar mn laatste twee kills. Die had ik gelukkig al snel gevonden (double kill met de tube) en wat denk je?! Geen nuke!!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
killstreak 25 gehaald maar stond bij mij toen ook geen nuke aan...ik dacht lukt me toch niet:P dus het is daarna ook niet meer gelukt!
Anoniem: 36835
Ik zat laatst in een game, waar 2 gasten die elkaar kende in het verschillende team zaten. Gingen ze in een hoekje elkaar kniven met Tac. Insertion... ik had ze te laat door, dus kreeg opeens een nuke op mn kop
Erg lame. Maarja het volgende potje heb ik ze de heletijd opgezocht, na een tijdje leavede ze
Ik heb zelf al meerdere malen een nuke gehaald op de legitimate manier. Het is toch wel een beetje geluk hebben. Sowieso heb je de killstreak nodig van Harrier -> Chopper gunner -> Nuke.
Daarnaast is het ook erg afhankelijk van de map, en of het enemy team met coldblooded & stingers/javelins rondloopt.
Je eigen class maakt niet zoveel uit, zolang je maar 7 kills kan maken zonder dood te gaan...
Nootube/DoubleG18 + Scavenger is wel de makkelijkste optie denk ik.
Ik heb zelf al meerdere malen een nuke gehaald op de legitimate manier. Het is toch wel een beetje geluk hebben. Sowieso heb je de killstreak nodig van Harrier -> Chopper gunner -> Nuke.
Daarnaast is het ook erg afhankelijk van de map, en of het enemy team met coldblooded & stingers/javelins rondloopt.
Je eigen class maakt niet zoveel uit, zolang je maar 7 kills kan maken zonder dood te gaan...
wat is toch die g18 hype, ik zie constant gastjes akimbo style op me af rennen met die dingen, maar voordat ze 2 stappen hebben gezet heb ik ze al omgelegd met m'n scar of ump 
wat betreft je streaks, het hangt natuurlijk af van je eigen skills, maar ook in zeer grote mate van de skills van je tegenstanders. "Vroeger" (lees: toen mw2 net uit was) was het vrij simpel om een lange killstreak neer te zetten omdat niemand je harrier of chopper uit de lucht knalde. Nu mag je van geluk spreken als je air support langer dan 10 seconden overleeft
Ook het tijdstip waarop je speelt is denk ik van belang. 's Middags spelen veel kiddies die net thuis zijn van school, dat is vaak wel kanonnenvoer als je zelf een beetje goed bent
wat betreft je streaks, het hangt natuurlijk af van je eigen skills, maar ook in zeer grote mate van de skills van je tegenstanders. "Vroeger" (lees: toen mw2 net uit was) was het vrij simpel om een lange killstreak neer te zetten omdat niemand je harrier of chopper uit de lucht knalde. Nu mag je van geluk spreken als je air support langer dan 10 seconden overleeft
Ook het tijdstip waarop je speelt is denk ik van belang. 's Middags spelen veel kiddies die net thuis zijn van school, dat is vaak wel kanonnenvoer als je zelf een beetje goed bent
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Met UMP+Magnum met Marathon, Coldblooded en Steady aim had ik laatst 45-0 in Estate=DDonnas-A schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:30:
[...]
Wat is precies je class loadout dan? Ik ben tot op heden nog steeds niet verder gekomen dan een 20 killstreak
Ik weet niet hoor, maar kills uit een harrier/chopper gunner etc tellen helemaal niet meer voor je volgende killstreaks. Uiteraard wel voor je eindscore maar deze kills kunnen je niet dichter bij een nuke brengen. De Predator is volgens mij de enige killstreak welke wél meetelt voor de volgende killstreak. Dus hoe heb jij je nuke gehaald? Alsnog op een ligitieme manier of door zelf met je gun 25 kills te halen zonder één keer dood te gaan?Anoniem: 36835 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:49:
Tuurlijk jongen, 45 kills zonder zelf één keer dood te gaan. Uiteraard ook op een ligitieme manier. Sorry hoor, maar dit is vrijwel onmogelijk op een eerlijke manier, zéker in deze map. Vertel anders even wat je tactiek is om dit te bereiken. Ben oprecht benieuwdFist schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:59:
[...]
Met UMP+Magnum met Marathon, Coldblooded en Steady aim had ik laatst 45-0 in Estate=D

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 238040 op 23-03-2010 14:06 ]
errr.. harrier en chopper gunner zijn juist de killstreaks die _WEL_ meetellen voor je killstreak rewards!Anoniem: 238040 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:02:
[...]
Ik weet niet hoor, maar kills uit een harrier/chopper gunner etc tellen helemaal niet meer voor je volgende killstreaks. Uiteraard wel voor je eindscore maar deze kills kunnen je niet dichter bij een nuke brengen. De Predator is volgens mij de enige killstreak welke wél meetelt voor de volgende killstreak. Dus hoe heb jij je nuke gehaald? Alsnog op een ligitieme manier of door zelf met je gun 25 kills te halen zonder één keer dood te gaan?
edit: en flawless games (dus zelf 0 keer doodgaan) zijn eigenlijk vrij makkelijk in MW2. Als je in het begin al snel een streak te pakken hebt, dan doen je predator/harrier/chopper de rest. Moet je natuurlijk wel op een goed plekje zitten om je laptopje tevoorschijn te halen
[ Voor 16% gewijzigd door amahusu op 23-03-2010 14:09 ]
Dan begrijp ik er helemaal niks meer van. Ik heb hier nog niks van gemerkt. Bij 7 kills kreeg ik een Harrier die behoorlijk aan het raggen was. Een chopper gunner krijg je toch bij iets van 11 kills? Dan had ik die dus automatisch moeten krijgen toen de Harrier 4 kills had gemaakt??? (Chopper gunner heb ik uiteraard ingesteld)amahusu schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:05:
[...]
errr.. harrier en chopper gunner zijn juist de killstreaks die _WEL_ meetellen voor je killstreak rewards!
was het toevallig in een HC potje? want dan heb ik ook weleens dat ik m'n killstreak reward over het hoofd ziet omdat je soms dan geen melding krijgt van je CG.Anoniem: 238040 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:09:
[...]
Dan begrijp ik er helemaal niks meer van. Ik heb hier nog niks van gemerkt. Bij 7 kills kreeg ik een Harrier die behoorlijk aan het raggen was. Een chopper gunner krijg je toch bij iets van 11 kills? Dan had ik die dus automatisch moeten krijgen toen de Harrier 4 kills had gemaakt??? (Chopper gunner heb ik uiteraard ingesteld)
Had je hem uit een Care Package? Die tellen niet mee namelijk.Anoniem: 238040 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:09:
[...]
Dan begrijp ik er helemaal niks meer van. Ik heb hier nog niks van gemerkt. Bij 7 kills kreeg ik een Harrier die behoorlijk aan het raggen was. Een chopper gunner krijg je toch bij iets van 11 kills? Dan had ik die dus automatisch moeten krijgen toen de Harrier 4 kills had gemaakt??? (Chopper gunner heb ik uiteraard ingesteld)
Dan speel je wel tegen spelers die lepra hebbenamahusu schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:05:
edit: en flawless games (dus zelf 0 keer doodgaan) zijn eigenlijk vrij makkelijk in MW2. Als je in het begin al snel een streak te pakken hebt, dan doen je predator/harrier/chopper de rest. Moet je natuurlijk wel op een goed plekje zitten om je laptopje tevoorschijn te halen
Ik, en mijn speelmaten, schieten die choppers/harrier/ac130 e.d. al neer voordat ze goed en wel boven de map zijn. Zodra ik hoor ".... incomming" pak ik mijn stinger. Ook UAV's gaan zonder pardon direct de lucht uit.
Als zo'n ding meer dan 1 speler raakt, kan dat team beter pacman gaan spelen

true, daarom zeg ik ook dat het in het 'begin' van mw2 wat makkelijker ging. Neemt niet weg dat in veel FFA potjes (waar over het algemeen meer beginners spelen) mensen niet zo snel ff van class gaan wisselen om een air support uit de lucht te knallen.PWM schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:20:
[...]
Dan speel je wel tegen spelers die lepra hebben![]()
Ik, en mijn speelmaten, schieten die choppers/harrier/ac130 e.d. al neer voordat ze goed en wel boven de map zijn. Zodra ik hoor ".... incomming" pak ik mijn stinger. Ook UAV's gaan zonder pardon direct de lucht uit.
Als zo'n ding meer dan 1 speler raakt, kan dat team beter pacman gaan spelen
In demolition e.d. krijgen die dingen vaak geen kans meer om de volle 40 seconden rond te hangen.
Ik switch ook altijd naar mn stinger class zodra ik een air support incoming hoor.
Soms pleeg ik zelfs zelfmoord als het een cruciaal punt is tijdens demolition o.i.d. om snel mijn stinger te vuren op air support
Ik houd meestal in de gate of iemand voor een nuke aan het sparen is tijdens een game. Ik vind het erg leuk om dan te gaan jagen op die persoon, die meestal op een voorspelbaar plekje verstopt zit.
Soms pleeg ik zelfs zelfmoord als het een cruciaal punt is tijdens demolition o.i.d. om snel mijn stinger te vuren op air support
Ik houd meestal in de gate of iemand voor een nuke aan het sparen is tijdens een game. Ik vind het erg leuk om dan te gaan jagen op die persoon, die meestal op een voorspelbaar plekje verstopt zit.
Aha, dan komt het daardoor. Hij kwam idd uit een CP. Dus die tellen niet mee en anderen, die je dus uit kills haalt wel? Weer wat geleerd.MADG0BLIN schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:18:
[...]
Had je hem uit een Care Package? Die tellen niet mee namelijk.
Oh my god

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
O.o uit nieuwsgierigheid toch eens proberen
als je af en toe van die filmpjes op youtube bekijk...k snap echt niet hoe die mensen zo goed kunnen spelen! vooral die overdreven quickscopers!
Wil je zeggen dat ik cheat ofwat? Ik had een een predator, direct harrier, en niet vele later chopper. Daarmee kwam ik tot de 36/37 kills ofzo, daarna beetje bij dat boothuis rondgelopen, en toen was het potje afgelopen. Wil je screenshot zien van mijn baracks?Anoniem: 238040 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:02:
Tuurlijk jongen, 45 kills zonder zelf één keer dood te gaan. Uiteraard ook op een ligitieme manier. Sorry hoor, maar dit is vrijwel onmogelijk op een eerlijke manier, zéker in deze map. Vertel anders even wat je tactiek is om dit te bereiken. Ben oprecht benieuwd
Anoniem: 98997
heb zelf ook een streak van 38 staan in m'n baracks. Dat was een harrier/chopper/nuke actie op underpass. Maar voordegene die het nog niet snappen. Killstreaks tellen altijd mee voor je topscore in de baracks ook die je haalt uit care-packages/airdrops. Dus als je 2 choppers oid ik noem waar wat uit je airdrop haalt bij hoge uitzondering kan je behoorlijk los gaan.
Correct me if i'm wrong
Correct me if i'm wrong
zoals ditAnoniem: 345798 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:42:
als je af en toe van die filmpjes op youtube bekijk...k snap echt niet hoe die mensen zo goed kunnen spelen! vooral die overdreven quickscopers!
http://www.youtube.com/watch?v=QYiUrJK29sU
Als hij zegt dat killstreaks niet optellen, moet je die andere post ook met een korreltje zout nemenFist schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:04:
[...]
Wil je zeggen dat ik cheat ofwat? Ik had een een predator, direct harrier, en niet vele later chopper. Daarmee kwam ik tot de 36/37 kills ofzo, daarna beetje bij dat boothuis rondgelopen, en toen was het potje afgelopen. Wil je screenshot zien van mijn baracks?
ze tellen wel mee voor killstreak maar de dingen die uit een package komen tellen echter niet mee voor killstreak-Rewards. staat er in de game duidelijk bij bij care-package.Anoniem: 98997 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:41:
heb zelf ook een streak van 38 staan in m'n baracks. Dat was een harrier/chopper/nuke actie op underpass. Maar voordegene die het nog niet snappen. Killstreaks tellen altijd mee voor je topscore in de baracks ook die je haalt uit care-packages/airdrops. Dus als je 2 choppers oid ik noem waar wat uit je airdrop haalt bij hoge uitzondering kan je behoorlijk los gaan.
Correct me if i'm wrong
Harrier - chopper gunner - nuke..Donnas-A schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:30:
[...]
Wat is precies je class loadout dan? Ik ben tot op heden nog steeds niet verder gekomen dan een 20 killstreak
Dé killspreereward
Ik wist niet dat die ook meetellen. Kills uit een CP doen dat namelijk niet en dacht dat dit voor alles gold. Vandaar dat ik het een heel sterk verhaal vond.Anoniem: 36835 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:43:
[...]
Als hij zegt dat killstreaks niet optellen, moet je die andere post ook met een korreltje zout nemen
Kan op de PC versie het hele chat gebeuren ook uitgezet worden? Hoewel ik enorm m'n best doe er niet naar te kijken ontkom je er toch niet altijd aan.
Voorts ben ik fan van LMG + stopping power en wordt ik bij zo'n beetje elke kill uitgemaakt voor cheater.
Het haalt allemaal de fun net een beetje weg, dus ik heb het graag gewoon uit staan indien mogelijk
Voorts ben ik fan van LMG + stopping power en wordt ik bij zo'n beetje elke kill uitgemaakt voor cheater.
Het haalt allemaal de fun net een beetje weg, dus ik heb het graag gewoon uit staan indien mogelijk
Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt | Supra specs
Chatheight op 0 zetten in de config fileSe7enth_son schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 17:58:
Kan op de PC versie het hele chat gebeuren ook uitgezet worden? Hoewel ik enorm m'n best doe er niet naar te kijken ontkom je er toch niet altijd aan.
Steam weer problemen? Krijg behoorlijk wat disconnects (Steam) en het inloggen lukt niet.
Jammer want het ging net lekker al ben ik de andere speltypes niet meer gewend.
Altijd speel ik HQ:PRO en nu dacht ik een ander type te spelen en met mijn M16 schiet ik één salvo vol raak en toen schoot die gast mij alsnog neer.

Juist, in andere spelmodes heb je meer kogels nodig, was ik vergeten.
Jammer want het ging net lekker al ben ik de andere speltypes niet meer gewend.
Altijd speel ik HQ:PRO en nu dacht ik een ander type te spelen en met mijn M16 schiet ik één salvo vol raak en toen schoot die gast mij alsnog neer.
Juist, in andere spelmodes heb je meer kogels nodig, was ik vergeten.
Yups.. Steam ligt hier ook plat.
Hier leeft hij al weer na +/- 1 minuut.
Steam zou moeten werken maar als ik nu MW2 start dan krijg ik de melding dat ik op Steam ingelogd moet zijn om te kunnen spelen en dat ben ik?
Toen ik Steam restartte update die zichzelf. Lekker prut dus, eindelijk heb ik weer tijd om te spelen en dan dit.
PredatorNL, ga je gelijk krijgen?
Toen ik Steam restartte update die zichzelf. Lekker prut dus, eindelijk heb ik weer tijd om te spelen en dan dit.
PredatorNL, ga je gelijk krijgen?
bij mij joint ie steeds random parties
ik vind het wel leuk eigenlijk
-LvD- schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 19:55:
bij mij joint ie steeds random parties
Ik stop net met spelen en wil even kijken hoe hoog ik in de kill ranking (ps3) sta, ben ik nergens te vinden. Ik sta gewoon nergens meer tussen de leaderbords en heb ook even ingelogd op een 2de account en daar is alles wel goed, maar kan ik mijzelf ook niet zien. Hoop niet dat dit permanent is, want stond eindelijk in de top1000.
Ben vandaag wat aan het spelen geweest met emergency airdrops, maar wat is daar opeens mis mee
Eerst bepaalde de richting waarin ik de marker gooide de manier waarop ze gedropt werden (aanvlieg route vliegtuig is gelijk aan de richting), maar nu gebeurt het steeds dat dit dus fout gaat en alle pakjes op daken of buiten de map terug komen. Heel erg leuk dit, nu zijn er dus in korte tijd 3 dingen verkloot. Emergency airdrops, predators en misschien de leaderbords.
Ben vandaag wat aan het spelen geweest met emergency airdrops, maar wat is daar opeens mis mee
Zijn er uberhaupt online stats?thriller schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 20:30:
Ik stop net met spelen en wil even kijken hoe hoog ik in de kill ranking (ps3) sta, ben ik nergens te vinden. Ik sta gewoon nergens meer tussen de leaderbords en heb ook even ingelogd op een 2de account en daar is alles wel goed, maar kan ik mijzelf ook niet zien. Hoop niet dat dit permanent is, want stond eindelijk in de top1000.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ja, als je naar de Barracks -> leaderbords gaat kan je 4 verschillende stats zien. Score, wins, kills en acceracy. Zo kan je een beetje zien hoe je het doet in vergelijking met de rest van de wereld en dat vondt ik altijd wel leuk.
EDIT: Oh op die manier, dat zou wel leuk zijn eigenlijk, zeker als je dan wat meer kan zien dan nu.
[ Voor 11% gewijzigd door thriller op 23-03-2010 20:53 ]
Ik bedoel eigenlijk iets wat ik vanuit een webbrowser kan bekijken, maar volgens mij is dat er niet. Dat van de leaderboards binnenin het spel wist ik uiteraard wel.thriller schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 20:47:
[...]
Ja, als je naar de Barracks -> leaderbords gaat kan je 4 verschillende stats zien. Score, wins, kills en acceracy. Zo kan je een beetje zien hoe je het doet in vergelijking met de rest van de wereld en dat vondt ik altijd wel leuk.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik heb er in totaal meer dan 6 dagen continu spelen over gedaan (sinds launch dag), vandaag mocht het zo zijn dat ik met mijn Barret .50 op het juiste punt mikte, op het juiste punt mijn trekker overhaalde en het geluk had dat twee van mijn tegenstanders zich op exact de juiste plek bevonden.
Oh wat klonk het fijn, het geluid van een challenge behaald. Oh wat zag het er mooi uit, eindelijk de challenge "All Pro" is van mij!
Maar helaas, na het potje "Steam connect fail" en nu zal ik weer met geduld moeten wachten tot geweer, kogel en de hoofden van mijn twee medespelers weer op lijn staan.
IWnet en de steam cloud bedankt! Ik ga even wat anders doen
Oh wat klonk het fijn, het geluid van een challenge behaald. Oh wat zag het er mooi uit, eindelijk de challenge "All Pro" is van mij!
Maar helaas, na het potje "Steam connect fail" en nu zal ik weer met geduld moeten wachten tot geweer, kogel en de hoofden van mijn twee medespelers weer op lijn staan.
IWnet en de steam cloud bedankt! Ik ga even wat anders doen
Vanavond de 2e keer dat Steam down is. Begint echt irritant te worden.
Weer steam problemen? hier wel iig
Hier ook weer, net als gister (vannacht om een uurtje of 1
dat viel mij ook op!thriller schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 20:30:
..
Ben vandaag wat aan het spelen geweest met emergency airdrops, maar wat is daar opeens mis meeEerst bepaalde de richting waarin ik de marker gooide de manier waarop ze gedropt werden (aanvlieg route vliegtuig is gelijk aan de richting), maar nu gebeurt het steeds dat dit dus fout gaat en alle pakjes op daken of buiten de map terug komen. Heel erg leuk dit, nu zijn er dus in korte tijd 3 dingen verkloot. Emergency airdrops, predators en misschien de leaderbords.
gvd echt al een zooi emergency airdrops verneukt omdat de crates op m'n vaste drop spots nu all over the place gaan
bijvoorbeeld op scrapyard, onderin in de hoek (het 'grote' stuk asfalt met een vrachtwagen), daar gooide ik voorheen altijd m'n marker en kon ik altijd wel bij alle 4 de packages. Maar sinds deze week is het nu al een paar keer gebeurt dat ie gewoon alle crates achter het hek pleurt

Word he-le-maal gestoord van alle steam-problemen / updates / unable to join / server timed out / etc etc.
Wat een geweldige graphics en gameplay, maar wat een ontzettend klote 'server' systeem.
Wat een geweldige graphics en gameplay, maar wat een ontzettend klote 'server' systeem.
Signature
Ook bij mij ben je uit de lijstthriller schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 20:30:
Ben vandaag wat aan het spelen geweest met emergency airdrops, maar wat is daar opeens mis meeEerst bepaalde de richting waarin ik de marker gooide de manier waarop ze gedropt werden (aanvlieg route vliegtuig is gelijk aan de richting), maar nu gebeurt het steeds dat dit dus fout gaat en alle pakjes op daken of buiten de map terug komen. Heel erg leuk dit, nu zijn er dus in korte tijd 3 dingen verkloot. Emergency airdrops, predators en misschien de leaderbords.
Hoop dat het nog goed komt en dat je niet opnieuw moet beginnen
Hoeveel dagen had je weg ,iets van 22 of zo toch

Zie veel mensen lullen over Aim Assist maar dit zit volgens mij niet op de PS3 of wel
Klinkt allemaal weer goed hier, ik heb vanaf donderdag weer volop tijd om te gamen en ik hoop dat het dan allemaal weer normaal draait

Heb al een paar keer een Nuke gehaald in Rust HC HQ, maar zonder Nuke heb ik toch een wat hogere killstreak - 58 (ook op HC HQ Rust.. - pred-harr-chopp).BootVluchteling schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:51:
Ik heb mijn nuke gehaald in Rust. Doe dat maar eens na
(HC HQ)
Vooral een kunst om je friendlies niet te raken met je chopper gunner of harrier bombs..
Nadat ik m'n radio-active embleempje had gehaald vond ik trouwens het wel goed; persoonlijk vind ik ze vrij suf.. vooral in speltypes met objectives.
Kepi_nl
waarom zeurt iedereen hier zo over akimbo g18 runners

newbie :p
Gister ook een game gedaan waar een stuk of 4 g18 akimbo runners waren. Best irritant, want die wapens sprayen als een gek. 1:1 duel win je gewoon niet op korte afstand.centenbakkie schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 09:09:
waarom zeurt iedereen hier zo over akimbo g18 runners
Jawel, met mijn AA12 met extended mags & stopping power blaas ik iedereen weg short distanceDeforcer schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 09:35:
[...]
Gister ook een game gedaan waar een stuk of 4 g18 akimbo runners waren. Best irritant, want die wapens sprayen als een gek. 1:1 duel win je gewoon niet op korte afstand.
Krijg alleen regelmatig "AA12 NOOB!!" om mn oren. Maar dat is tegenwoordig met elk wapen wat je gebruikt. De mooiste vind ik nog "Painkiller noob"

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 24-03-2010 09:42 ]
Prachtig ja. Word je 3 a 4 keer achter elkaar naar de kl*te geschoten waarna je eindelijk een beetje kunt vastklampen aan je laatste sprankje hoop voordat je wordt gespawnraped, word je uitgemaakt voor painkiller noob.Anoniem: 36835 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 09:40:
[...]
Jawel, met mijn AA12 met extended mags & stopping power blaas ik iedereen weg short distance
Krijg alleen regelmatig "AA12 NOOB!!" om mn oren. Maar dat is tegenwoordig met elk wapen wat je gebruikt. De mooiste vind ik nog "Painkiller noob"
Momenteel maar eens begonnen met het uitproberen van nog niet gebruikte guns en tot mijn grote verbazing verliefd geworden op de F2000. Die firerate heeft me al meerdere malen enorm geholpen bij HC HQ, daar waar de AK47 me soms in de steek liet.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
ten eerste: die akimbo runners gewoon pakken met een shottie, niet zo zeuren allemaal. Ik bedoel het spel is goed uitgebalanceerd en tegen elke gun is wel weer iets op te vinden. Persoonlijk vind ik het enige echte irritante is als je op skidrow ofzo ineens een at4 op je klote krijgt. Maar goed, daar maak ik dan ook weer gebruik van soms. Gister ook potje domination op estate, gelijk van A naar C gelopen, AT4 erop rammen en een triple kill binnenhalen.
Over nukes: ben het er wel mee eens dat het behoorlijk suf wordt, heb dat embleempje van 10 nukes ook in me vorige prestige gehaald en ben er wel klaar mee. Focus me vooral op de challenges die ik nog moet halen. Ff een lijstje gemaakt, wat erg helpt..
Had gister gelijk de "click click boom" en "the loner" ff gehaald.. en ook maar eens met one man army geshoten, waarbij je ook weer leuke titels krijgt. Desalniettemin vind ik het echt een uber-schijt-perk.
Vind het wel beetje stil met de invites op me ps3! Dacht toch wel behoorlijk te ownen, maar alleen dutch renegade en thedenman hebben er vaak zin in;)
Over nukes: ben het er wel mee eens dat het behoorlijk suf wordt, heb dat embleempje van 10 nukes ook in me vorige prestige gehaald en ben er wel klaar mee. Focus me vooral op de challenges die ik nog moet halen. Ff een lijstje gemaakt, wat erg helpt..
Had gister gelijk de "click click boom" en "the loner" ff gehaald.. en ook maar eens met one man army geshoten, waarbij je ook weer leuke titels krijgt. Desalniettemin vind ik het echt een uber-schijt-perk.
Vind het wel beetje stil met de invites op me ps3! Dacht toch wel behoorlijk te ownen, maar alleen dutch renegade en thedenman hebben er vaak zin in;)
Ik moet eerlijk toegeven da ik zo nu en dan ook eens painkiller noob roep >.< maar dat is dan uit pure stress omdat je dan lekker bezig bent bijna je Ac130 hebt en dan de laatste kill tegenover iemand komt te staan met painkiller waardoor hij jou lekker eerder lek schietAnoniem: 36835 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 09:40:
[...]
Jawel, met mijn AA12 met extended mags & stopping power blaas ik iedereen weg short distance
Maar het is opzich niet noob ofzo aleen meeste schreewen het uit pure frustratie
klopt, de F2000 heb ik vorige prestige veel lol aan gehad! Gelijk maar ff de mastery gehaald..Joarie schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:08:
[...]
Prachtig ja. Word je 3 a 4 keer achter elkaar naar de kl*te geschoten waarna je eindelijk een beetje kunt vastklampen aan je laatste sprankje hoop voordat je wordt gespawnraped, word je uitgemaakt voor painkiller noob.
Momenteel maar eens begonnen met het uitproberen van nog niet gebruikte guns en tot mijn grote verbazing verliefd geworden op de F2000. Die firerate heeft me al meerdere malen enorm geholpen bij HC HQ, daar waar de AK47 me soms in de steek liet.
Dat is wel iets moeilijk met de FAL. Daarmee probeer ik nu alles te unlocken...
Maar daar heb ik alweer een truc op gevonden, want bij HC is het namelijk 1 kogel en ze zijn morsdood. Terwijl dat in "normale" modi echt een ontiegelijk naar geweer is.
[ Voor 0% gewijzigd door TheZeroorez op 24-03-2010 20:05 ]
En ik dan ?delaitinho schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:10:
ten eerste: die akimbo runners gewoon pakken met een shottie, niet zo zeuren allemaal. Ik bedoel het spel is goed uitgebalanceerd en tegen elke gun is wel weer iets op te vinden. Persoonlijk vind ik het enige echte irritante is als je op skidrow ofzo ineens een at4 op je klote krijgt. Maar goed, daar maak ik dan ook weer gebruik van soms. Gister ook potje domination op estate, gelijk van A naar C gelopen, AT4 erop rammen en een triple kill binnenhalen.
Klopt klopt.., mijn oprechte excuses;) Ben nog niet helemaal wakker..
ik ben alweer 2 en een half uur aan het werkdelaitinho schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:27:
[...]
Klopt klopt.., mijn oprechte excuses;) Ben nog niet helemaal wakker..
Gister tot 1 uur gezeten met woefhap dutch_renegade en gen1ux
En het is je vergeven
Je bedoelt de FAL toch?delaitinho schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:17:
Dat is wel iets moeilijk met de FAL. Daarmee probeer ik nu alles te unlocken...
Maar daar heb ik alweer een truc op gevonden, want bij HC is het namelijk 1 kogel en ze zijn morsdood. Terwijl dat in "normale" modi echt een ontiegelijk k*nkergeweer is.
Op zich is dat wel een lekker geweer maar je moet je hoofd wel in een sniperstand zetten want het is niet het ideale rond-ren-geweer. Met een ACOG is het pas leuk.
Vond het ook moeilijk om alles te unlocken en nu ik alles heb raak ik de FAL niet meer aan.
Gister weel dubbel gelegen;
G18 noob (oke begrijpelijk)
Sniper noob (what ever!)
SPAS noob (ehm jij staat in mijn buurt niet andersom
)
M4A1 noob (logisch als je een hs van 5m met lucky spray krijgt)
maar toen kwam het mooiste! PAINKILLER NOOB! JAaaaaa ik doe mijn best om vaak dood te gaan. WTF!!!
Sniper noob (what ever!)
SPAS noob (ehm jij staat in mijn buurt niet andersom
maar toen kwam het mooiste! PAINKILLER NOOB! JAaaaaa ik doe mijn best om vaak dood te gaan. WTF!!!
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Ik doe vanavond wel weer ff iedereen inviten! Maar woefhap wordt altijd helemaal gek als ik domination wil doen;) haha.chimera2 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:33:
[...]
ik ben alweer 2 en een half uur aan het werk
Gister tot 1 uur gezeten met woefhap dutch_renegade en gen1ux
En het is je vergeven
klopt, ff de sniper modus erin gooien en je killt er wel hard mee. Nu alleen nog de extended mags, de FMJ kills dus. Dat betekent dat er voorlopig op alle maps met een huisje ff snel naar de raampjes gerend wordt;) Nu ik deze zin typ begin ik echt weer aan me nederlands te twijfelen trouwens.. Na jaren unie is me d en t echt een drama..bazs2000 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:44:
[...]
Je bedoelt de FAL toch?
Op zich is dat wel een lekker geweer maar je moet je hoofd wel in een sniperstand zetten want het is niet het ideale rond-ren-geweer. Met een ACOG is het pas leuk.
Vond het ook moeilijk om alles te unlocken en nu ik alles heb raak ik de FAL niet meer aan.
Goed, ga maar eens een meeting in;)
Ik ben er bijdelaitinho schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:58:
[...]
Ik doe vanavond wel weer ff iedereen inviten! Maar woefhap wordt altijd helemaal gek als ik domination wil doen;) haha.
Vindt Painkiller noob logischer dan M4A1 noob..Goldman schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:46:
Gister weel dubbel gelegen;
Sniper noob (what ever!)
SPAS noob (ehm jij staat in mijn buurt niet andersom)
Ja gek, word echt gek van dominationdelaitinho schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:58:
[...]
Ik doe vanavond wel weer ff iedereen inviten! Maar woefhap wordt altijd helemaal gek als ik domination wil doen;) haha.
Maar mijn buurman heeft afgelopen dagen ook veel gespeeld bij mij, vandaar dat niet altijd alle invites werden geaccepteerd..
En ben ook veel pro aan het spelen.. Maar ik was gisteravond zo slecht, dat ik er maar mee ben gestopt, en dan verlies ik daarna ook nog een paar potjes voetbal, en dan word ik helemaal gek..
Vanavond, als ik ben geknipt kom ik weer knallen
Zo slecht was het toch niet ?Anoniem: 330953 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:09:
[...]
Ja gek, word echt gek van domination
Maar mijn buurman heeft afgelopen dagen ook veel gespeeld bij mij, vandaar dat niet altijd alle invites werden geaccepteerd..
En ben ook veel pro aan het spelen.. Maar ik was gisteravond zo slecht, dat ik er maar mee ben gestopt, en dan verlies ik daarna ook nog een paar potjes voetbal, en dan word ik helemaal gek..
Vanavond, als ik ben geknipt kom ik weer knallen
Of was dat toen ik weg was?
Soms weet ik dat iemand aan komt rennen en dan ga ik klaar staan om te schieten, dus maak ik die persoon af. En dan na het potje krijg ik een bericht van FUCKIN CAMPER.....WTF mag je niet eens ff stilstaan? 95% van de tijd ben ik alleen maar aan het rennen....Ik snap nooit hoe mensen de moeite willen nemen om een bericht te sturen over zoiets kleins

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 345798 op 24-03-2010 11:35 ]
Ben op dit moment Lvl32 en 'my weapons of choice' zijn de SCAR-H met optical zoom en een shotgun (ben de naam ff kwijt) deze gebruik ik constant.
Iemand anders nog aanraders? Zoek voornamelijk een wapen dat snel herlaad en waarmee je ook snel kan rennen.
Iemand anders nog aanraders? Zoek voornamelijk een wapen dat snel herlaad en waarmee je ook snel kan rennen.
ja laten we vanavond ff demolition of domination doen, tdm schiet niet echt op qua xp puntenchimera2 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:14:
[...]
Zo slecht was het toch niet ?
UMPBigF25 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:44:
Ben op dit moment Lvl32 en 'my weapons of choice' zijn de SCAR-H met optical zoom en een shotgun (ben de naam ff kwijt) deze gebruik ik constant.
en als je meer uitdaging op afstand wilt: P90, probeer daar maar eens een headie mee te maken op een flinke afstand, of gewoon beetje omlopen en dan gewoon met akimbo p90 voor ze neus staan voor geen mogelijkheid dat jij mis schiet:)
Je was erbij, maar ik had nog niet 1 killstreak..chimera2 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:14:
[...]
Zo slecht was het toch niet ?
Beter moshpit danamahusu schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:46:
[...]
ja laten we vanavond ff demolition of domination doen, tdm schiet niet echt op qua xp punten
Dit topic is gesloten.
Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.