Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

BigF25 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:44:
Ben op dit moment Lvl32 en 'my weapons of choice' zijn de SCAR-H met optical zoom en een shotgun (ben de naam ff kwijt) deze gebruik ik constant.
Iemand anders nog aanraders? Zoek voornamelijk een wapen dat snel herlaad en waarmee je ook snel kan rennen.
UMP 45 met sleight of hand stoppign power en steady aim :D

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:44
@thompie1

thnx zal t eens checken vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:34:
Soms weet ik dat iemand aan komt rennen en dan ga ik klaar staan om te schieten, dus maak ik die persoon af. En dan na het potje krijg ik een bericht van FUCKIN CAMPER.....WTF mag je niet eens ff stilstaan? 95% van de tijd ben ik alleen maar aan het rennen....Ik snap nooit hoe mensen de moeite willen nemen om een bericht te sturen over zoiets kleins 8)7
Zo had ik ook dat ik bij een gebouw door een raam naar binnen wist te komen en iemand kilde. krijg je vervolgens een psn message met "campin pussy" hij dacht dat ik al die tijd daar al in dat hoekje zat.
Inplaats van dat ie dus even zijn killcam afkeek gaat hij liever een dom berichtje stuuren :+
Het was ook nog eens mooi een nederlander (psn was iets richting "regenwater" in elk geval 100% zeker NL of meschien een belgje :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
BigF25 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:44:
Ben op dit moment Lvl32 en 'my weapons of choice' zijn de SCAR-H met optical zoom en een shotgun (ben de naam ff kwijt) deze gebruik ik constant.
Iemand anders nog aanraders? Zoek voornamelijk een wapen dat snel herlaad en waarmee je ook snel kan rennen.
Ik ben sinds kort ontzettend fan van de TAR. Doet net zo veel schade als de SCAR alleen heeft ie 10 kogels meer in het magazijn. Nadeel is dan weer dat de accuracy met name op afstand minder is. Maar met korte bursts is dat ook prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:41
Dutch Renegade schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 22:58:
[...]

Ook bij mij ben je uit de lijst
Hoop dat het nog goed komt en dat je niet opnieuw moet beginnen :(
Hoeveel dagen had je weg ,iets van 22 of zo toch _/-\o_ 8)7
Ja bijna 22 dagen, maar ik weet het probleem ondertussen. Er gaat iets fout bij acceracy waardoor ik dara nu op -20% sta (dit gebeurt na 200.000 hits volgens sommige) en daarom verdwijnen mijn stats als ik niet speel. Ik kan ze namelijk wel gelijk na een potje bekijken, maar na 30 sec zijn ze weg.

@delaitinho, ik wil ook wel mee spelen hoor, invite me maar gewoon als je online bent. Ik invite bijna nooit mensen. (oja en als ik niets zeg is dat omdat ik mijn geluid heb uitstaan en ik die pas kan aanzetten tijdens een potje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

delaitinho schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:58:
[...]

Ik doe vanavond wel weer ff iedereen inviten! Maar woefhap wordt altijd helemaal gek als ik domination wil doen;) haha.
Haha domination kan ik ook niet hoor. Me k/d ratio gaat er echt van naar de klote! Het zelfde geld voor Demolition. Denk zelf dat ik te veel en verkeerd rush, voor het laatste.

Hoe spelen jullie domination? Bepaalde strategie?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The DenMan schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:38:
[...]

Haha domination kan ik ook niet hoor. Me k/d ratio gaat er echt van naar de klote! Het zelfde geld voor Demolition. Denk zelf dat ik te veel en verkeerd rush, voor het laatste.

Ik plant de bom en verdedig hem of ik verdedig het punt zodat ze niet kunnen planten :o

Maar goed een bruikebare tip: Zorg voor smokenades :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
Domination is met 3 vlaggen, ik probeer er altijd voor te zorgen dat ons team 2 vlaggen heeft. Hierna blijf ik een beetje tussen die 2 vlaggen rondrennen met mijn UPM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

The DenMan schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:38:
[...]

als je veel speelt dan kan je op een gegeven moment erg goed inschatten op welke positie je tegentander spawnt en dus welke positie jij moet innemen om ze op te vangen (want ze gaan geheid richting 1 van de vlaggen of bommen). Je moet dus zelf niet als een dolle van vlag naar vlag rushen, maar eigenlijk dus je tegenstander telkens flanken.

ik speel de laatste week alleen maar potjes met een k/d ratio van minimaal drie (dus 30 kills en max 10x dood) omdat je merkt dat nog best veel mensen geen flauw idee hebben wat ze nou aan het doen zijn bij domination of demolition. Die rennen dus als een kip zonder kop van objective naar objective en zijn easy kills.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso valt het mij op dat het scheld/whine/rage gehalte erg hoog ligt in deze game. Waarschijnlijk het hoogst van alle games die ik gespeeld heb.
Elke game wordt er wel iemand voor "insert random weapon/perk/equipment/specialgrenade"-n00b uitgemaakt.

Mensen die dit roepen, zijn in mijn ogen gewoon kortzichtig en missen de skill om zich aan te passen om goed te kunnen counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

amahusu schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:54:
[...]

als je veel speelt dan kan je op een gegeven moment erg goed inschatten op welke positie je tegentander spawnt en dus welke positie jij moet innemen om ze op te vangen (want ze gaan geheid richting 1 van de vlaggen of bommen). Je moet dus zelf niet als een dolle van vlag naar vlag rushen, maar eigenlijk dus je tegenstander telkens flanken.

ik speel de laatste week alleen maar potjes met een k/d ratio van minimaal drie (dus 30 kills en max 10x dood) omdat je merkt dat nog best veel mensen geen flauw idee hebben wat ze nou aan het doen zijn bij domination of demolition. Die rennen dus als een kip zonder kop van objective naar objective en zijn easy kills.
Mensen zoals ik dus |:( . Ook zeer herkenbaar, omdat de meeste kills die ik tegen krijgen ook van achter is en ik dus compleet kansloos ben. Is er ergens te vinden wat de vaste spawnpoints zijn?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:11
amahusu schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:46:
[...]

ja laten we vanavond ff demolition of domination doen, tdm schiet niet echt op qua xp punten :P
ik heb de voorkeur voor demolition maar moshpit mag ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

amahusu schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:54:
[...]

wel redelijk goed omschreven. Daarom HOU ik van domination. Als je tenminste een team hebt die het begrijpt. De grap van alles is nog dat de meeste mensen echt geindoctrineerde schapen zijn. Ze rennen namelijk vaak tegen de klok in, via rechts, omdat ze zo ook op de autobahn moeten rijden. Moet je maar eens op letten, dan merk je echt dat als je tegen het 'verkeer' ingaat, je lekker kan slopen.

En uiteraard nooit het derde punt pakken, zodoende kun je ze bij de bekende spawn punten rapen totdat ze helemaal afgemaakt worden.

Als laatste: je kunt bij veel maps standaard een dubbel of triple kill halen bij domination. Als jij met je team bij A begint op bijvoorbeeld scrapyard, dan weet je gewoon dat er heus wel een paar van de tegenstander C proberen te pakken,... dan zeg ik: semtex erop of een dikke AT4 en je hebt echt wel first blood..:D
Ook irriteer ik me wel eens aan me team als je hoort (of ziet dat er een vlag gaat knipperen) dat ze je vlag pakken, ze er niks aan doen of gewoon voorbij lopen |:( Dan heb ik zoiets: dat zijn GRATIS kills vriendjes..

@thriller: wat is je PSN dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Ik ben, eigenlijk doordat er geen betere hardcore is (betreft respawntijd), veel HQ aan het spelen. Bevalt me erg goed, alleen krijg je veel TDM-fuckers die in HQ gaan omdat daar de respawntijd practisch weg is. Zwaar vervelend.

Verder ben ik title-geil :+

Heb nu gouden (alle attachments unlocked) titles behaald van alle rifles, LMG's, 3 snipers, en de MP5 en UMP. Best een grappig gezicht om met een Vector te lopen met ACOG-scope :+

Vind de Vector een fijn wapen met hoge rate of fire, alleen vliegen de kogels (duh) er doorheen als een malle. Aangezien ik Bling toch wel fijn vind (silencer+FMJ) kan ik geen scavenger meenemen. Oja, heb ook alle titles al van de perks (op Sitrep na, die ben ik nu aan het levelen). :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Xenomorphh schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:05:
[...]

UMP 45 met sleight of hand stoppign power en steady aim :D
UMP 45 silenced + scavenger, stopping power en ninja... what the fuck heb je aan steady aim? Dat is alleen gunstig voor snipers of LMG.. en de TAR..

Heb ik liever dat die mongooltjes met heartbeat me niet zien.. kan ik lekker ongestoord rondrennen.
Gister trouwens ff voor de gein Sabotage gedaan om een challenge te halen (win 5). Wat denk je, ik pak me ren class (marathon, lightweight en ninja) met een shottie (M10) en ik ren als een gek naar die bom, plant um gelijk en we winnen echt binnen de minuut.. echt geniaal! Zaten uiteraard een paar van die level10 hackers in die gelijk begonnen te jenken.. geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAZYDAD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2022
BootVluchteling schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:43:
Heb nu gouden (alle attachments unlocked) titles behaald van alle rifles, LMG's, 3 snipers, en de MP5 en UMP. Best een grappig gezicht om met een Vector te lopen met ACOG-scope :+
Bedoel je hiermee goud als in 1000 headshots per wapen? In dat geval RESPECT!!
Of mischien moet ik medelijden hebben met je vrouw/vriendin :)

Speel bijna elke avond een paar uurtjes op PC, maar met headshots schiet het bij mij niet zo op.
Any tips? Behalve campen in ground war :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

BootVluchteling schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:43:
Ik ben, eigenlijk doordat er geen betere hardcore is (betreft respawntijd), veel HQ aan het spelen. Bevalt me erg goed, alleen krijg je veel TDM-fuckers die in HQ gaan omdat daar de respawntijd practisch weg is. Zwaar vervelend.

Verder ben ik title-geil :+

Vind de Vector een fijn wapen met hoge rate of fire, alleen vliegen de kogels (duh) er doorheen als een malle. Aangezien ik Bling toch wel fijn vind (silencer+FMJ) kan ik geen scavenger meenemen. Oja, heb ook alle titles al van de perks (op Sitrep na, die ben ik nu aan het levelen). :*)
aangenaam, titel-geile-man. Daar heb ik ook een handje van. Heb gewoon een memo blaadje vanaf gister naast me liggen met titels die ik nog moet halen en verder focus ik me elke prestige weer op een bepaald wapen. Schiet nu die laatste LMG vol, m240 ofzo, tering dat ding is wel lomp zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:44

superwashandje

grofheid alom

ik heb dat al veel vaker gehad. een sabotage potje begin ik meestal met mijn rush class omdat de meeste mensen eerst rustig om de bom heen gaan zitten campen en kills proberen te maken ren ik meteen en zo snel mogelijk naar de bom om die dan te planten (gaat ook zo lekker snel in sabotage zodat je alweer zicht op het koffertje hebt voordat ze doorhebben dat ie geplant is)

gaat ook vaak niet goed natuurlijk

[ Voor 4% gewijzigd door superwashandje op 24-03-2010 14:55 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

LAZYDAD schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:54:
[...]

Speel bijna elke avond een paar uurtjes op PC, maar met headshots schiet het bij mij niet zo op.
Wat dacht je van mikken op het hoofdje:D?
Nee hij bedoeld dat ie alles geunlocked heeft, mastery dus.. Wat eigenlijk best easy is, maar veel mensen vinden het irritant om met een bepaalde combinatie te spelen (bijvoorbeeld dus vector met ACOG) maar dan moet je maar ff door die spreekwoordelijke appel heen om je extra 10000 exptjes binnen te slepen en die titel uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
LAZYDAD schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:54:
[...]

Ik had het er nog zo duidelijk bijgezet ;(

Maar nogmaals.. Alle attachments dus (grenadelauncher, silencer, red dot sight, ACOG-scope, FMJ)

Verder is er op dit moment niet een vrouw in mijn leven, dus die heeft het niet zwaar :+

Headshots maken is puur een kwestie van een beetje geluk. Sommige kunnen goed mikken maar in hardcore heb je geen tijd om te mikken. Spray and pray...

Ik speel zelf ook op de PC. IMO het enige platform voor een FPS.

Maar goed. Heb inmiddels 36.000 kills. Hoeveel hebben jullie er? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:11
delaitinho schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:55:
[...]

aangenaam, titel-geile-man. Daar heb ik ook een handje van. Heb gewoon een memo blaadje vanaf gister naast me liggen met titels die ik nog moet halen en verder focus ik me elke prestige weer op een bepaald wapen. Schiet nu die laatste LMG vol, m240 ofzo, tering dat ding is wel lomp zeg.
Dit ga ik pas doen als ik level 10 ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

BootVluchteling schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:04:
[...]

Maar nogmaals.. Alle attachments dus (grenadelauncher, silencer, red dot sight, ACOG-scope, FMJ)

Verder is er op dit moment niet een vrouw in mijn leven, dus die heeft het niet zwaar :+

Headshots maken is puur een kwestie van een beetje geluk. Sommige kunnen goed mikken maar in hardcore heb je geen tijd om te mikken. Spray and pray...

Ik speel zelf ook op de PC. IMO het enige platform voor een FPS.

sta alweer op 42.000. En IMO is de ps3 ook wel prettig voor een FPS, als je er eenmaal aan gewend bent en de sensitivity op je eigen spel aanpast dan ben je ook retesnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
delaitinho schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:37:
[...]

wel redelijk goed omschreven. Daarom HOU ik van domination. Als je tenminste een team hebt die het begrijpt. De grap van alles is nog dat de meeste mensen echt geindoctrineerde schapen zijn. Ze rennen namelijk vaak tegen de klok in, via rechts, omdat ze zo ook op de autobahn moeten rijden. Moet je maar eens op letten, dan merk je echt dat als je tegen het 'verkeer' ingaat, je lekker kan slopen.

En uiteraard nooit het derde punt pakken, zodoende kun je ze bij de bekende spawn punten rapen totdat ze helemaal afgemaakt worden.

Als laatste: je kunt bij veel maps standaard een dubbel of triple kill halen bij domination. Als jij met je team bij A begint op bijvoorbeeld scrapyard, dan weet je gewoon dat er heus wel een paar van de tegenstander C proberen te pakken,... dan zeg ik: semtex erop of een dikke AT4 en je hebt echt wel first blood..:D
Ook irriteer ik me wel eens aan me team als je hoort (of ziet dat er een vlag gaat knipperen) dat ze je vlag pakken, ze er niks aan doen of gewoon voorbij lopen |:( Dan heb ik zoiets: dat zijn GRATIS kills vriendjes..

@thriller: wat is je PSN dan?
Die is nog steeds eric22269 :X

Ik ben trouwens ook titel geil, heb bijna alle titels (nog 8 te gaan) en emblems(nog 17 te gaan) voor de challenges en met de wapens ben ik ook lekker op weg, nog 1 primary wapen naar de 2500 kills brengen en dan heb ik ze allemaal (op snipers na) en kan ik gaan beginnen aan de headshots. Wil op zijn minst 250 headshots met ieder wapen en met de secondarily wil ik minimaal 500 kills per wapen.

[ Voor 13% gewijzigd door thriller op 24-03-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
De hoeveelheid idioten die je tegenkomt zegt ook veel over de doelgroep opzich. Mensen van 15-25 zijn gewoon retards online de meerderheid.

Gelukkig kan je op een console niet typen, en iedereen mute, dus lekker voor jezelf spelen:).

En er is maar 1 platform voor shooters en dat is de PC. Op een console zal je nooit boven pubstomp niveau uitkomen in willekeurig welk spel.

[ Voor 23% gewijzigd door Postius op 24-03-2010 15:28 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de PS3 kan je tenminste op de bank spelen _/-\o_ ....hoeft niet zo stijf achter een bureau te zitten! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Postius schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:26:
En er is maar 1 platform voor shooters en dat is de PC.
Daar gaan we weer...... ;(

Zal het erbij laten door te zeggen dat het onzin is.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang ze de online games niet mixen voor console/pc kan het allemaal prima. Als het ooit gemixed wordt, zal de console speler weggevaagd worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:38:
Zolang ze de online games niet mixen voor console/pc kan het allemaal prima. Als het ooit gemixed wordt, zal de console speler weggevaagd worden :P
Om eerlijk te zijn ben ik wel benieuwd hoe dat zou lopen >:) ! Als het ooit mogelijk is moeten ze dat een week voor proef mogelijk maken 8)

K speel op de ps3 maar er lopen echt gekke(gevaarlijke) speler tussen! :z maar helaas zo goed ben ik nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:46:
[...]

Om eerlijk te zijn ben ik wel benieuwd hoe dat zou lopen >:) ! Als het ooit mogelijk is moeten ze dat een week voor proef mogelijk maken 8)

K speel op de ps3 maar er lopen echt gekke(gevaarlijke) speler tussen! :z maar helaas zo goed ben ik nog niet!
Een knuppeltje (zonder die autoaim) kan het nooit winnen van een muis-toetsenbord combi.. Dat is gewoon niet mogelijk.
thriller schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:23:
[...]

Ik ben trouwens ook titel geil, heb bijna alle titels (nog 8 te gaan) en emblems(nog 17 te gaan) voor de challenges en met de wapens ben ik ook lekker op weg, nog 1 primary wapen naar de 2500 kills brengen en dan heb ik ze allemaal (op snipers na) en kan ik gaan beginnen aan de headshots. Wil op zijn minst 250 headshots met ieder wapen en met de secondarily wil ik minimaal 500 kills per wapen.
Heb je ook alle non-wapen titles dan..?

[ Voor 36% gewijzigd door BootVluchteling op 24-03-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:55
[...]

Ja, dat je geen vriendin hebt, hebben we gemerkt :+
Ben je alweer uitgegeken op je Braziliaanse schijf?

Headshots zijn in HC HQ iets beter te doen omdat mensen geneigd zijn om wat meer te campen (lees: stilzitten) aangezien er geen killcam is. Met Ninja/Coldblood is het dan een peuleschil om het koude metaal op slechts een paar centimeter op de juiste hoogte te mikken.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
BootVluchteling schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:48:
[...]

Een knuppeltje (zonder die autoaim) kan het nooit winnen van een muis-toetsenbord combi.. Dat is gewoon niet mogelijk.

[...]

Heb je ook alle non-wapen titles dan..?
Bijna zoals ik al zei moet ik er nog 8 en dan heb ik alle non-wapen titels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 09:15

Murphy

(2B||!2B)?

BootVluchteling schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:48:
[...]

[...]
En weer heeft iemand het over 'autoaim' maar niemand die mij effe vertelt waar die instelling zit op de PS3 want ik kan het niet vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen heeft over die autoaim gedoe...geloof me maar met muis spele is makkelijker wennen dan met een ps3 controller.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergdwerg
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:01
Heeft iemand anders trouwens ook het gevoel dat het per dag verschilt welke maps je speelt? De ene dag kom ik bijvoorbeeld heel vaak in afghan en krijg ik Derail helemaal niet eens te zien en een willekeurige andere dag is dit juist weer omgekeerd. Zo heb ik vandaag 5 van de 7 potjes Derail gespeeld.

Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:02:
iedereen heeft over die autoaim gedoe...geloof me maar met muis spele is makkelijker wennen dan met een ps3 controller.....
Ik doelde daar niet eens op. Meer het niveau in shooters ligt bij PC games veel en veel hoger. Dus als je echt goed wilt shooten en je skills showen moet je altijd op de pc zijn. Consoles neemt niemand toch echt serieus als het om shooters gaat.

(overigens vind ik het heerlijk om vannuit mijn luie bank te knallen. Maar toen ik bv. van Team fortress 2 overstapte van 360 naar PC. Het niveau verschil was zo groot dat het zinloos is om te gaan beschrijven zo erg was het).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
Bergdwerg schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:04:
Heeft iemand anders trouwens ook het gevoel dat het per dag verschilt welke maps je speelt? De ene dag kom ik bijvoorbeeld heel vaak in afghan en krijg ik Derail helemaal niet eens te zien en een willekeurige andere dag is dit juist weer omgekeerd. Zo heb ik vandaag 5 van de 7 potjes Derail gespeeld.
Ja dit heb ik ook altijd, de ene keer ben je constant skidrow aan het doen en de andere dag zie je niets anders dan terminal, van mij mag dit wel wat beter.

Over autoaim, dit kan je nergens vinden bij multiplayer, voor singelplayer is er een optie om hem uit te zetten. Maar als je het wilt testen moet je maar is l1 ingedrukt houden op een bepaald punt waar je weet dat iemand langs loopt, dan zie je vanzelf dat je wapen mee beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAZYDAD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2022
[...]

Sorry, bij mij is mastery brons, maar dat kan aan mij liggen. :o Ben nu nl. erg bezig met de prestige challenges.

Zit volgens mij (kan het nu niet checken) op +/- 18000 kills 2e prestige level 48
Speel meestal hardcore TDM of sabotage. Zou het super vinden als ze Hardcore Sabotage zouden toevoegen, dan komt het net iets meer aan op skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Precies na de 15 minuten down time van steam gisteren kwamen we ineens in een server waar je de bomplaats in het midden van de map moest capturen zodat je een nuke kreeg, dacht even dat het iets nieuws was maar daarna bleek het een modded server te zijn, erg apart, maar wel grappig.
Gelukkig stond er verder geen onzin aan.

gevonden wat het is:
http://www.youtube.com/wa...3BKsWMYcQ&feature=related
Global Thermonuclear War

[ Voor 14% gewijzigd door Vandread op 24-03-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Lol. Ik speel ff snel een potje HC HQ (wasteland)

Resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://img146.imageshack.us/img146/3764/nuke2.th.jpg

BOEM! 8)

En @ Arie.. work in progress :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

ERROR

Security problem on Host - Disconnecting for Safety.

Kan je tegenwoordig een virus versturen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:51
Vraag over de killingstreak. Heb nu predator - harrier - pavelow

De predator gebruik ik pas als ik 6 kills heb gemaakt, het wil dus wel eens gebeuren dat ik na 5 kills dood ga. Bij de volgende predator kan ik er dus 2 tegelijk gebruik en dan zou je verwachten dat je dan gelijk de harrier hebt maar dit was gister niet zo, iemand een logische verklaring ?

In het verleden heeft dit wel gewerkt, dacht ik, speel alleen FFA op de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die het nog niet gezien hebben: er is gameplay footage over de dlc stimulus:

http://www.gamekings.tv/i...tage-stimulus-dlc-gelekt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Versteegrob schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 18:57:
Vraag over de killingstreak. Heb nu predator - harrier - pavelow

De predator gebruik ik pas als ik 6 kills heb gemaakt, het wil dus wel eens gebeuren dat ik na 5 kills dood ga. Bij de volgende predator kan ik er dus 2 tegelijk gebruik en dan zou je verwachten dat je dan gelijk de harrier hebt maar dit was gister niet zo, iemand een logische verklaring ?

In het verleden heeft dit wel gewerkt, dacht ik, speel alleen FFA op de PS3
Als je dood gegaan bent, telt die killreward niet voor die streak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op gamekings stond er ook nog een ander leuk filmpje :) :

klikkk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Of wat dacht je van deze preview: http://www.youtube.com/watch?v=23ej5WEFyik

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
@0.26. Zie ik nou een level in het witte huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 18:31:
Lol. Ik speel ff snel een potje HC HQ (wasteland)

Resultaat:

[afbeelding]

BOEM! 8)

En @ Arie.. work in progress :+
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? De rest heeft ivm jou amper kills gemaakt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 19:57:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? De rest heeft ivm jou amper kills gemaakt :/
De rest was daadwerkelijk het spel aan het spelen :+

Nukes tijdens objective games :')

Het blijft een beetje jammer om te zien, ook hier op GoT (juist??): Mensen die hun K/d ratio laten zien, laten dat in 99% van de gevallen niet in TD matches zien, maar in games als HQ, waar ze lekker kunnen schieten op de mensen die wel lekker willen spelen.

[ Voor 30% gewijzigd door PWM op 24-03-2010 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 19:57:
[...]

Tja, we zaten met HQ, ik was een van de laatst overlevende, dropte mn harrier die nam er 3 mee, daarna paar met de chaingun. choppergunner deed de rest.. Was een snel potje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wanneer er wat gedaan wordt aan de haxers ?
Misschien dat ik beter een ander type spel kan proberen want ik speel eigenlijk altijd domination, maar het is niet normaal meer hoe vaak ik cheaters tegen kom. Van de 3 potjes die ik speel zijn er 2 waarvan er cheaters zijn, en dan ben ik echt niet aan het overdrijven. Speel mw2 sinds de launch op de pc en heb mw2 nooit lopen bashen zoals zovelen, maar dit zorgt er gewoon voor dat ik niet meer wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
ben wel benew voor de newe DLC voor de pc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:22
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 20:50:
Misschien dat ik beter een ander type spel kan proberen want ik speel eigenlijk altijd domination, maar het is niet normaal meer hoe vaak ik cheaters tegen kom. Van de 3 potjes die ik speel zijn er 2 waarvan er cheaters zijn, en dan ben ik echt niet aan het overdrijven. Speel mw2 sinds de launch op de pc en heb mw2 nooit lopen bashen zoals zovelen, maar dit zorgt er gewoon voor dat ik niet meer wil spelen.
Denk je dat het cheaters zijn? Mijn ervaring is dat elk potje wel iemand voor cheater uitgemaakt wordt, puur omdat die gene beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergdwerg
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:01
Ik hoor idd ook heel snel mensen cheater roepen. En dan tegen mensen die een score van 13 - 5 hebben ofzo. Ben niet zo heel vaak overtuigd. Ben zelf ook wel voor cheater uitgemaakt op momenten dat het heel lekker ging en ik echt in een 'rush' zat. Vat het maar op als een compliment.

Iets anders, ben net weer prestige gegaan maar ik mis mijn AK behoorlijk. Vooral eigenlijk dat heerlijke geluid. =)

Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Net weer eens met de Famas gespeeld, ging weer heerlijk 2 of 3 potjes, en daarna weer minder :( Ik denk dat ik gewoon vaak van gun moet wisselen, want steeds als ik terug ga na een oude bekende gaat het heel goed. Zodra ik daar weer aan gewend ben gaat het snel minder, dus dan moet ik meteen een andere gun pakken :p

Ik speel trouwens alleen nog maar TDM express. Ik kan niet één objective potje uitspelen omdat ik me kapot erger aan 90% van de mensen die in een hoekje zitten te campen en totaal niet voor de objective spelen... Ik wil altijd wel voor de objective gaan maar in m'n eentje lukt het natuurlijk nooit. En zodra het andere team doorheeft dat ik het blijf proberen liggen ze met 7 man rond de objective te wachten... Ik hoor ze bijna denken "wat een sukkel, hij komt steeds terug naar de vlag"... Bah.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

NickThissen schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 22:02:
Net weer eens met de Famas gespeeld, ging weer heerlijk 2 of 3 potjes, en daarna weer minder :( Ik denk dat ik gewoon vaak van gun moet wisselen, want steeds als ik terug ga na een oude bekende gaat het heel goed. Zodra ik daar weer aan gewend ben gaat het snel minder, dus dan moet ik meteen een andere gun pakken :p
Heb ik ook heel vaak. Dan maak ik een nieuwe klas, speel er 3 rondes enorm goed mee en daarna stink ik ermee. Dan neem ik een ander wapen en daarbij gebeurd het zelfde en zo blijf ik wisselen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Stormbaan in-game versus real-life. Wel grappig.

http://www.flabber.nl/lin...-real-life-challenge-4574

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

omg, vanwege een domme onderhoud op steam kan ik weer niet spelen, na een dag lang hard werken. FML

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 20:50:
Ja in Ground War is het al niet anders, en nee het is niet zo dat ik "denk" dat het cheaters zijn.
Want ik en alle anderen die op dat moment in het spel zitten weten dat het cheaters zijn :(

En dat is niet alleen omdat ze 20-5 staan of 36-0 maar gewoon omdat er dingen gebeuren (kijk ook eens naar de killcam) die gewoon niet kunnen.
Doodziek word je van die gasten, ze zijn altijd wel normaal na 1 ronde weer weg dus met een beetjes mazzel heb je de ronde erna geen cheater meer...

En dan zijn cheaters nog maar een klein gedeelte van de frustraties

Laatst ook weer geprobeerd om met iemand een party te starten en te gamen, we hadden er echt zin in.
Maar na tig meldingen "can't connect to host" "connection to partyleader lost" en nog meer van die ongein of momenten van ...oh nee niet dat level 8)7 ,zakte de zin om te gamen en vooral de hoop op een fatsoenlijke pot ons snel in de schoenen.
Morgenavond nog maar eens proberen, hoogstwaarschijnlijk tegen beter weten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik neem aan dat jullie het over de PC hebben met de cheaters. Ik heb er nog nooit een gezien op de xbox.
Zelfs bij andere spellen, die ik wel op de PC speel, is het zeer zelden. CoD4 heb ik bijvoorbeeld helemaal kapot gespeeld, nog nooit een cheater gezien. CoD5 ook veel gespeeld, en ooit 1 cheater gezien. En geloof me, als er echt iemand cheat dan is het meestal overduidelijk, en je hebt meteen spijt van al die keren dat je iemand cheater noemde omdat hij je met een 180 headshot killde :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
Dat is idd op de PC, op xbox en ps3 had je toch zogenaamde glitchers?
Of hebben ze dat allemaal al opgelost, dan neem ik aan dat dit spel dus op de consoles nog heel erg leuk kan zijn ;)

En idd het valt meteen op als iemand echt cheat!
In CoD4 waren ze veel zeldzamer en CoD5 heb ik niet gespeeld maar daar zal het ook wel meevallen.
En waar ligt dat aan denk je... maar ik wil niet weer een hele preek houden over dedicated servers met bijbehorende admins enzo.

Maar VAC is wel super ruk, dat wil ik dan nog wel ff zeggen :X

offtopic
Je ziet het nu ook bij BFBC2 (dedicated servers) waar dus cheaters gekicked worden van een server (door admins of PB) en dan krijg je daarvan ook een melding in beeld, en dat is toch een stuk relaxter spelen kan ik je vertellen!

[ Voor 5% gewijzigd door Scavy op 25-03-2010 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
DEZE GAME IS VERPEST SPEEL HET NOOIT MEER. JAMMER WAS EEN LEUK SPEL.

END GAME.

[ Voor 9% gewijzigd door goosche op 25-03-2010 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:46:
[...]

Zelfs met auto-aim aan (kan je niet uitzetten op de consoles in multiplayer), zal een console speler het nooit winnen van en pc speler van hetzelfde niveau. Heel lullig maar dat kan gewoonweg niet.

En weetje waarom sommige spelers op de Ps3 zo extreeeeeeeeem goed zijn? En waarschijnlijk ook de top van de X360 wegvagen? Die spelen met... Jawel! Knuppel + muis ipv controller... FragFX etcetera zijn controllers die een muis gebruiken om te mikken. Het is nog lang niet zo accuraat als op de pc, maar vele malen sneller en accurater te krijgen dan de normale controlls.

En zonder auto-aim zou een controller al heelmaal nooit een kans staan tegen muis+tobo, is kwa reflex en precisie vermogen gewoonweg niet mogelijk...

Koop Mw2 maar op de pc, en bestuur hem met een X360 controller. Ga nu online... Veel plezier >:) Langer dan een uur ga je niet spelen denk ik, frustratie zal teveel worden. Dit geld voor 9/10 shooters als je dit zou doen... Controller op pc = geen auto-aim, en dan tegen tobo+muis = epic fail.

[ Voor 12% gewijzigd door Brutal1ty op 25-03-2010 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brutal1ty schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 07:42:
[...]

Zelfs met auto-aim aan (kan je niet uitzetten op de consoles in multiplayer), zal een console speler het nooit winnen van en pc speler van hetzelfde niveau. Heel lullig maar dat kan gewoonweg niet.

En weetje waarom sommige spelers op de Ps3 zo extreeeeeeeeem goed zijn? En waarschijnlijk ook de top van de X360 wegvagen? Die spelen met... Jawel! Knuppel + muis ipv controller... FragFX etcetera zijn controllers die een muis gebruiken om te mikken. Het is nog lang niet zo accuraat als op de pc, maar vele malen sneller en accurater te krijgen dan de normale controlls.

En zonder auto-aim zou een controller al heelmaal nooit een kans staan tegen muis+tobo, is kwa reflex en precisie vermogen gewoonweg niet mogelijk...

Koop Mw2 maar op de pc, en bestuur hem met een X360 controller. Ga nu online... Veel plezier >:) Langer dan een uur ga je niet spelen denk ik, frustratie zal teveel worden. Dit geld voor 9/10 shooters als je dit zou doen... Controller op pc = geen auto-aim, en dan tegen tobo+muis = epic fail.
Nou ik denk dat ik toch kans maak als ik gewoon ga knive :P >:) Dus ik denk dat iemand met knife wel degelijk kans maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Brutal1ty schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 07:42:
[...]

Dit is het zoveelste bericht van een pc speler in dit topic die bijna mythische krachten aan de auto-aim toewijst. Ik, en met mij vele andere, hebben al vaak genoeg aangeven dat de auto-aim je voornamelijk in de weg zit.

Nu ik MW2 op PC en xbox heb gespeeld (xbox is mijn main platform) weet ik vrij zeker dat iemand met een controller het iemand met een muis ontzettend lastig kan maken. Ja het is zo dat je met een muis sneller kunt reageren en ja je kunt met een muis makkelijker mikken. Maar dat betekend niet dat je met een controller niet kunt mikken. Daar komt nog bij dat er ook een tactisch element in het spel zit. Weten waar je tegenstander kan opduiken enz. Dat laatste is geheel onafhankelijk van de controls.

Dus samenvattend: auto-aim is kut en zit je in de weg, een controller is in het nadeel 1-op-1 tegen een muis, maar overall kan een controller best winnen omdat het om veel meer gaat dan snel reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:38:
[...]

Nou ik denk dat ik toch kans maak als ik gewoon ga knive :P >:) Dus ik denk dat iemand met knife wel degelijk kans maakt!
Shit :o Je hebt idd de enige manier gevonden waarop je wss alsnog wel aardig wat kills kan krijgen :D Maar alsno zal je dan tegenvallen hoe snel pc gamers zich omdraaien kunnen soms. Letterlijk instant ;(

Heb btw op 't moment alleen Mw2 op Ps3 hoor, voordat mensen gaan zeggen dat ik een verstokte ouderwetse pc gamer ben... Maar dit zijn gewoon de feiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
goosche schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 01:21:
DEZE GAME IS VERPEST SPEEL HET NOOIT MEER. JAMMER WAS EEN LEUK SPEL.

END GAME.
Verruil Brittney voor MW2 en je heb een mooie reactie: http://www.youtube.com/watch?v=kHmvkRoEowc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brutal1ty schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:57:
[...]

Shit :o Je hebt idd de enige manier gevonden waarop je wss alsnog wel aardig wat kills kan krijgen :D Maar alsno zal je dan tegenvallen hoe snel pc gamers zich omdraaien kunnen soms. Letterlijk instant ;(

Heb btw op 't moment alleen Mw2 op Ps3 hoor, voordat mensen gaan zeggen dat ik een verstokte ouderwetse pc gamer ben... Maar dit zijn gewoon de feiten.
Nou dan moet je je sensitivity op 10 zetten _/-\o_ geloof mij dan kan je zo snel draaien dat je het niet eens meer wilt! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Tjoekie schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:55:
[...]

Dit is het zoveelste bericht van een pc speler in dit topic die bijna mythische krachten aan de auto-aim toewijst. Ik, en met mij vele andere, hebben al vaak genoeg aangeven dat de auto-aim je voornamelijk in de weg zit.
Fout. Ik ben meer een console gamer, lees mijn berichtje van 2 berichtjes later. Ik vind de auto-aim ook superkut. Ik laat toch ook alleen zien als je goed leest tenminste Dat ik muis + tobo mythisch vind in vergelijking met controller MET of ZONDER auto-aim...

Ik vind de auto-aim ook erg kut. Maar als je denkt als een noob, en de singleplayer hebt gespeeld kan je 't goed gebruiken. Gewoon wachten tot iemand in 't midden van je beeld is: dan trekkertje voor 'mikken' induwen, die volgt nu redelijk de speler in kwestie, nu alleen bijmikken door te strafen en schieten maar. Dit werkt 't beste als je niet overweg kan met de auto-aim...

EDIT: En nee, met een controller als 'pro gamer' op console red je 't nooit van een 'pro gamer' op de pc. Is gewoon onmogelijk, ook al draait 't niet alleen om reactiesnelheid. Als jij twee goede gamers neemt kwa tactisch vermogen en kennis etc, zal de pc gamer het winnen. Niet onwetend zijn. Want als alle andere factoren gelijk zijn, zal degene die sneller en preciezer kan reageren en mikken altijd winnen. Gewoon een feit. Net wat ik zeg: ga maar met je X360 controller op de PC online spelen.

Als men twee pro gamers neemt, een op console en een op pc zal degene op de pc winnen. Dit omdat een controller een 'bottleneck' vormt voor skill. Een tobo + muis geeft ruimte om net dat tikkie sneller en precieser te zijn. (ook al kan je prima met een controller shooters spelen tegenwoordig, maar competetief? Vind ik tobo + muis stukken beter. Controller = wel eerlijker echter, vaak ;)

En nogmaals: ik speel het op de Ps3 vooral...

[ Voor 31% gewijzigd door Brutal1ty op 25-03-2010 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 09:18:
[...]

Nou dan moet je je sensitivity op 10 zetten _/-\o_ geloof mij dan kan je zo snel draaien dat je het niet eens meer wilt! >:)
Ik speelde eerst altijd met sensitivity op 10. Snel draaien kan dan wel, maar snel en precies ga je 't alsnog niet redden tegen tobo + muis. Mensen die anders beweren hebben nooit op de pc gespeeld of kunnen daar niet mee overweg ;)

Inmiddels speel ik altijd met Sensitivity op 7 op de Ps3, beste compromis voor mij. Nog steeds verneuk ik 't gruwelijk 7/10 keer maar toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Vandread schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 09:04:
[...]

Verruil Brittney voor MW2 en je heb een mooie reactie: http://www.youtube.com/watch?v=kHmvkRoEowc
............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:47

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Gister deze effe snel doorgelezen http://www.modernwarfare2...hunting-nuke-boosters-ffa en 's avonds eens uitgeprobeerd. Geweldig dat boost hunting. Zat direct in een potje met 2 boosters. Het eerst volgende potje niet meteen mn class gekozen maar eerst effe met de view functie gekeken waar ze gingen zitten. Hup er naar toe en gewacht tot ze 6/7 kills hadden. Daarna heb ik ze om zeep geholpen. Plop direct waren ze weg. Ben ze gevolgd naar een andere server en elke keer als ik binnen kwam, waren ze na 4 tellen weer weg naar de volgende server....Ben ze lekker blijven volgen en heb ze nog 3x afgemaakt. Daarna een berichtje gestuurd naar die gast. Of ik zn boost party vergald had....Krijg je doodleuk een berichtje terug van dat ie niet aan het boosten was....Yeah right....10 minuten laten had ik een uitnodiging van die gast of ik vriendjes wilde worden en of ik hem wilde toevoegen aan mn vriendenlijst op de xbox360....Maar lekker gedelete....Maar het geeft wel een lekker gevoel om die boosters te killen en daarna te volgen van host naar host....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Vandread schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 09:04:
[...]

_O- d:)b

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Eind vorige week gekozen voor Prestige 2 (PC) en inmiddels alweer lekker op dreef. Zit rond level 40 alweer en heb veel kunnen spelen (wat niet altijd eenvoudig is voor de working class). Maar goed, het valt niet tegen. Gisteren op HC nog even mijn USP geboost naar 75 kills om vervolgens mijn tactical knive weer eraan te hangen. Heerlijk spelen icm marathon, lightweight en commando. Natuurlijk als primary een UMP, smoke en semtex en laat de demolition ronde maar weer beginnen. Je pakt om demolition echt veel xp. Toevallig begin deze week in 1 ronde 43K XP gepakt vanwege unlock van wapen voor zowel prestige als non prestige challenge.. toen ging het hard..

Heerlijk spel blijft het. Ook mijn abbo omhoog geschroeft naar 50mbit om zodoende vaker host te worden en wat meer lag vrij te kunnen spelen. Dat lukt ook erg goed moet ik zeggen. Ik begin niet vaak als host, maar de 2e ronde ben ik vaak wel de host en dat speel toch een stuk lekkerder...

Ben benieuwd naar de DLC...

Vanavond ook maar weer eens kijken of ik nog wat kan gamen..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:23
volgens mij checkt ie op cpu power en niet op dsl speed voor host.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Mystikal schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:52:
Eind vorige week gekozen voor Prestige 2 (PC) en inmiddels alweer lekker op dreef. Zit rond level 40 alweer en heb veel kunnen spelen (wat niet altijd eenvoudig is voor de working class). Maar goed, het valt niet tegen. Gisteren op HC nog even mijn USP geboost naar 75 kills om vervolgens mijn tactical knive weer eraan te hangen. Heerlijk spelen icm marathon, lightweight en commando. Natuurlijk als primary een UMP, smoke en semtex en laat de demolition ronde maar weer beginnen. Je pakt om demolition echt veel xp. Toevallig begin deze week in 1 ronde 43K XP gepakt vanwege unlock van wapen voor zowel prestige als non prestige challenge.. toen ging het hard..
demolition kan je idd verreweg de meeste xp punten bij pakken. Mijn record:

Afbeeldingslocatie: http://i148.photobucket.com/albums/s3/geniuxx/DSC00003.jpg

geloof dat ik toen alles had vrijgespeeld van de scar

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
kids speel je pc xbox ?

[ Voor 6% gewijzigd door goosche op 25-03-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Kids.... zo te zien ben ik in ieder geval een paar maandjes ouder, maar je begint in herhaling te vallen:
goosche schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:49:
spel is eraf ben het zat al dat gezeik. deze game is gewoon nog niet af en die patch is bullshit al die fouten daar hadden ze allng moeten achter komen toen ze de game maakte
Verder heb ik vrij weinig last van cheaters, lekker moshpit spelen, over het algemeen met een paar maten, op de pc, Mumble erbij, helemala prima ;)
Cheaters zitten volgens mij meer in Groundwar etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Laatst online: 13-03-2022
zo gisteren 2 leveltjes omhoog van prestige 65 naar 67.. nog even de tanden op mekaar :)

mensen ik zit met het vraagstuk communicatie, dit is de inventaris:
Logitech G51
Sennheiser 595

speakerset voor overdag (dat wil zeggen na mn werk :P) en de koptelefoon voor na 9en. ik zoek een (clip-on) microfoontje oid. heeft iemand een paar goeie tips voor mij? en welk programma gebruiken de meesten voor de communicatie tussen vrienden? gister werd mij voorgesteld om skype te gaan gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Tjoekie schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:55:
[...]
auto-aim je voornamelijk in de weg zit.

iemand met een controller het iemand met een muis ontzettend lastig kan maken.
Dus we zoeken iemand die een console heeft en dit wil staven op een PC. Dan is de oorlog voor eens en altijd beslecht !

Welke PC gamer ken jij en heeft een RumblePad of andere gamepad liggen? Ik wil best spectator zijn dan :)

[ Voor 4% gewijzigd door ? ? op 25-03-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
Ik gebruik voornamelijk TeamSpeak, maar ik merk dat deze vaak vertraging heeft. Skype is daarin tegen wel
direct met door geven (geen delay zover ik weet).

@reemprive (hier onder)
Ik ben hier zelf ook nog niet echt achter, draai zelf een Athlon X4 3.2ghz merk regelmatig dat ik de host ben (kun je vooral merken als je spel leaved, dan gaat hij eerst migrate voor hij echt leaved). Voor de rest heb ik ook
niet z'n boeiende upload (1mbit).

[ Voor 31% gewijzigd door Turbo_boy op 25-03-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er wordt inderdaad veel meer hacker geroepen dan er daadwerkelijk wordt gehackt. In Groundwar is het hacken wel irritant, maar goed je doet er vrij weinig aan.

Klopt het dat er inderdaad wordt geselecteerd op CPU ipv verbinding? Ik ben namelijk vaak host, maar zo'n spannende processor heb ik niet(e5200@3,6ghz). Ik zit eraan te denken om een q9550 te kopen en te oc'en, daarmee zijn mijn hosting dus beter moeten zijn, mits deze theorie klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
hij checkt volgens mij niet wat voor type cpu, maar snelheid. Bij Spec ops geeft MW aan, de gene met de snelste cpu moet hosten. Niks over internet snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
me,myself and I schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:24:
speakerset voor overdag (dat wil zeggen na mn werk :P) en de koptelefoon voor na 9en. ik zoek een (clip-on) microfoontje oid. heeft iemand een paar goeie tips voor mij? en welk programma gebruiken de meesten voor de communicatie tussen vrienden? gister werd mij voorgesteld om skype te gaan gebruiken....
Tom, ik en de clan gebruiken Skype. Geen enkel probleem mee gehad en werkt als een trein.
Geen vertraging en je kunt vaak mensen nog helpen bij het meekijken van de medespeler-cam (bij HQ)...twee paar ogen zien meer dan 1 :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen host meer worden.. Heb ongeveer 1 week na mijn her installatie host kunnen zijn en werd dit best vaak (ik heb echt geen top pc maar wel top internet) maar opeens ging de verbinding weer naar strict. Snap er niks meer van.. Guide hier op het forum helpt niet. DMZ helpt niet. UPNP, poorten niks helpt :( naja.. heb het maar opgegeven.

Vind het spel nog steeds erg leuk maar soms kom je teveel cheaters tegen bij domination en groundwar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Voor voice gebruik ik samen met een paar maten Mumble, is vrijwel zonder vertraging, stuk beter dan onze Ventrillo ervaring.
Fastman schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:38:
[...]
Dus we zoeken iemand die een console heeft en dit wil staven op een PC. Dan is de oorlog voor eens en altijd beslecht !

Welke PC gamer ken jij en heeft een RumblePad of andere gamepad liggen? Ik wil best spectator zijn dan :)
Ik heb een bedrade Xbox 360 controller (is gewoon USB) voor games zoals Wolverine, Batman & wat racegames enzo.
Zal eens MW2 proberen tegen m'n huisgenoot, ik op de pad, hij met muis & tobo.
Normaliter ben ik wat beter ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 25-03-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Zijn er nog mensen die SpecOps missies moeten doen?
Ik moet zelf nog "Overwatch", "Big Brother", "Wardriving", "Estate Takedown", "Wetwork" en "High Explosive". De rest heb ik allemaal solo gedaan :)

Dus als iemand die missies nog moet en ze spelen via de PS3 kan je me toevoegen, psn is Boy__87. Ik heb een headset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

SpecOps, ik heb nog niet de behoefte gehad om die te voltooien (PC).
Dat trekt mij om de één of andere reden totaal niet. SP had ik vrij snel uitgespeeld en daarna MP gaan doen maar SpecOps zal ik denk ik nooit doen zelfs. :)

Wel heb ik de SP missies allemaal gedaan en sommige op de hoogste moeilijkheidsgraad en toen werd ik lui. :+

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Official Modern Warfare 2 Stimulus DLC Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=02y_D0ArpXc
Ik vind het wel op een leuke manier gebracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
SpecOps is best wel cool als je dingen probeert te soloen op Veteran imo, maar ik doe 't natuurlijk vooral voor de trophies (PS3). Ik moet en zal van zo veel mogelijk spellen de platinum trophy hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
  • Laatst online: 15-08 15:27
me,myself and I schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:24:
zo gisteren 2 leveltjes omhoog van prestige 65 naar 67.. nog even de tanden op mekaar :)

mensen ik zit met het vraagstuk communicatie, dit is de inventaris:
Logitech G51
Sennheiser 595

Ik gebruik altijd TeamSpeak. Ik heb gewoon een server gehuurd en daar kan iedereen gewoon joinen, in het afk kanaal zitten etc. Alleen jammer dat TeamSpeak vertraging heeft. Maar met Skype moet je altijd iemand opbellen zodat hij mee kan praten, maar het voordeel is dat er geen vertraging tussen zit.

Ik kan je de Creative Fatal1ty (headset) ook zeker aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:13
Wat is eigenlijk jullie 'prestige-stappenplan'? Ik ga voor elk wapen proberen alle attachments te halen, bij prestige gaan die natuurlijk wel verloren maar dan heb ik de title. En als ik dan prestige 10 ben heb ik ze vast allemaal wel, en dan alles nog één keer halen en ben ik de COD-god, of zo. :Y)
Die FMJ challenges duren wel erg lang trouwens, vooral snipers en sub-machine guns duren erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
  • Laatst online: 15-08 15:27
De ene keer let ik er op en ga dan voor de challenges, maar ook vaak dan speel ik gewoon met wat ik fijn en leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Laatst online: 10-09 09:15

Murphy

(2B||!2B)?

Gimbooze schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:07:
Zijn er nog mensen die SpecOps missies moeten doen?
Ik moet zelf nog "Overwatch", "Big Brother", "Wardriving", "Estate Takedown", "Wetwork" en "High Explosive". De rest heb ik allemaal solo gedaan :)

Dus als iemand die missies nog moet en ze spelen via de PS3 kan je me toevoegen, psn is Boy__87. Ik heb een headset :)
Laatst lag mijn internetverbinding plat, heb ik ook specops gespeeld. Toch wel leuk. Alleen mijn vriending kan geen AC-130 besturen :|
Ik add je vanavond +- uur of 22:00 denk ik wel even. Eerst LOST kijken d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Dus je kreeg meer missles op jou hoofd dan de tegenstanders? :P, had het ook met de AC, lvl op vet bijna uitgespeeld. Krijg ik een raket op mijn kop! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Mystikal schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:52:

Heerlijk spel blijft het. Ook mijn abbo omhoog geschroeft naar 50mbit om zodoende vaker host te worden en wat meer lag vrij te kunnen spelen. Dat lukt ook erg goed moet ik zeggen. Ik begin niet vaak als host, maar de 2e ronde ben ik vaak wel de host en dat speel toch een stuk lekkerder...

Ben benieuwd naar de DLC...

Vanavond ook maar weer eens kijken of ik nog wat kan gamen..
Als je geld wilt weggooien mag je het ook op mijn rekening storten O-)

Ik heb een 6 Mbit verbinding en ik ben 9 van de 10 keer host. Heb een I7 860 processor en vaak selecteert hij mij als host..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel altijd met Ventrilo, server draait gewoon op mijn PC en we hebben eigenlijk nooit problemen. Maar ik zit ook altijd maar met 1 vriend van mij erin dus met meer spelers heb ik geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
BootVluchteling schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:49:
[...]

Als je geld wilt weggooien mag je het ook op mijn rekening storten O-)
Schijnheil, om vervolgens zeker zelf die maps ervan te kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

Murphy schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:36:
[...]

Laatst lag mijn internetverbinding plat, heb ik ook specops gespeeld. Toch wel leuk. Alleen mijn vriending kan geen AC-130 besturen :|
Ik add je vanavond +- uur of 22:00 denk ik wel even. Eerst LOST kijken d:)b
is dit zo bedoelt of foutje, vind het namelijk wel grappig ;)

co-op al zovaak gedaan, maar ivm met problemen met me pc nog al vaak opnieuw moeten installeren en vergeten de save game ergens anders neer te zetten |:( dus vind het ondertussen toch wel stuk minder leuk.

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:28
Hoe kan je zien dat jouw computer host is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Leader98 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:52:
Hoe kan je zien dat jouw computer host is?
Door de pingbars in je MP config file te verhogen naar 10. Zoek maar op het Forum, meen dat het al uitvoerig is besproken in deel 1 of 2 welke settings je kunt aanpassen. Je kunt bv ook de Lag-meter aanzetten die erg nuttig is

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.