Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
De G-35 wordt mijn volgende headset als mijn huidige overlijdt..

Space-squirl FTW 8)

/edit

Oja, en zoals Joarie zegt; Skype werkt opzich als een trein. Het nadeel is dat je soms moet alt-tabben om iemand te bellen en dat de anderen daar soms ook terug naar hun desktop klappen (soort auto alt-tab bij hun). Maar goed. Geen push-to-talk shizzle, geen vertraging, loepzuiver geluid.

Works like a charm :D

[ Voor 65% gewijzigd door BootVluchteling op 25-03-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Murphy schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:36:
[...]

Laatst lag mijn internetverbinding plat, heb ik ook specops gespeeld. Toch wel leuk. Alleen mijn vriending kan geen AC-130 besturen :|
Ik add je vanavond +- uur of 22:00 denk ik wel even. Eerst LOST kijken d:)b
Oké is goed, dan lig ik alleen wel net in m'n bed waarschijnlijk want ik moet er morgen vroeg uit, maar van 't weekend ofzo ben ik waarschijnlijk ook wel online 's avonds en anders volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 09:15

Murphy

(2B||!2B)?

thompie1 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:52:
[...]

is dit zo bedoelt of foutje, vind het namelijk wel grappig ;)
Duh, das Got-slang man! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Toen mijn vrouw nog mijn vriendin was typte ik ook vaan vriending.
Vreemd, gaat haast automagisch. :P

Morgen ben ik op een lanparty en ik vraag mij af of er nog MW2 gespeeld gaat worden, zal wel MW1 zijn maar toch, ben benieuwd (hoop er ei'k op). :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

BootVluchteling schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:54:
De G-35 wordt mijn volgende headset als mijn huidige overlijdt..

Space-squirl FTW 8)
Doe het niet.. Dat is een waardeloze headset als je het mij vraagt. Vriend van me heeft hem ook gehad. Precies 1 uur, toen zat tie weer terug in de doos.

Ik heb toen de Razer Megalodon aangeschaft (en hij inmiddels op mijn aanraden ook). Dat is het betere werk! Fantastische headset met 7.1 _/-\o_ Er is geen betere :/

Tenzij je iets van www.psykoaudio.com gaat halen 8)7

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:16
vinom schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:20:
Official Modern Warfare 2 Stimulus DLC Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=02y_D0ArpXc
Ik vind het wel op een leuke manier gebracht :)
Lol @ comment
Infinity Tard & Craptivision

En ik heb de M1014, i'm back on track.
Level 55 1e prestige nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bergdwerg schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 21:24:
Ik hoor idd ook heel snel mensen cheater roepen. En dan tegen mensen die een score van 13 - 5 hebben ofzo. Ben niet zo heel vaak overtuigd. Ben zelf ook wel voor cheater uitgemaakt op momenten dat het heel lekker ging en ik echt in een 'rush' zat. Vat het maar op als een compliment.
Ik maak niet iemand uit voor cheater als ik niet zeker weet dat hij cheats gebruikt, ik kijk vaak de killcams waarvan ik me afvraag waar het vandaan kwam, en bij de 1ste keer geef ik ze vaak de voordeel van de twijfel. Maar het is redelijk overduidelijk als iemand een wallhack of aimbot gebruikt, diegene die het gebruiken zijn de grootste NOOBS die er bestaan en die er niet aan denken op het onopvallend te gebruiken waardoor het dus meteen opvalt.

Aimbot spot je zo.. wallhack zul je echt voor naar moeten kijken, maar ik zie er bij die gewoon dwars door de muur al naar je aimen.

Ook ik ben uitgemaakt voor cheater toen ik een score haalde van 64-1 op terminal, maar dat was er overigens maar 1. Iemand met een beetje verstand en ervaring in FPS ziet gewoon dat iemand cheat ja of de nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:07
Toffe commercial, is weer eens wat anders dan vol gas nieuwe flitsende beelden tonen. :)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik word langzaam ziek van de lag moet ik eerlijk zeggen. Eerder nooit zoveel last van gehad (misschien omdat ik nog niet zo goed was), maar nu kan ik er gewoon niet meer tegen. Ik speel ook zelden met 4 groene balkjes, altijd met 3... Het spel zoekt toch altijd naar servers? Hij zegt dat hij er dan rond de 25 gevonden heeft, en gaat ze dan allemaal één voor één af om een goeie te vinden. Bij mij joined hij dan meestal de 2e of 3e al meteen, waar ik weer slechte ping heb... Zoek dan even verder zodat ik in een server kom waar ik wel goeie ping heb? Het lijkt wel alsof een ping van 200 ofzo nog als 'goed' beoordeeld wordt...

Heb nu regelmatig dat ik 2 of zelfs 3 keer kan schieten met de Famas bijv (6 tot 9 kogels!) op iemand die recht op me af komt rennen. Dan knifed hij van 5 meter afstand en ben ik dood... Op de killcam zie ik dan dat ik, in zijn spel, nog niet een keer geschoten had... Erg vervelend!

Kun je niet ergens instellen dat hij wat strenger is naar het zoeken van een goede server? De maximum ping bijv?

Ik heb het over de Xbox btw, niet op de pc, waar dat geloof ik wel kon.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd leuk bedacht, heb er wel om moeten (glim)lachen maar Infinity Retard kan mijn klamme rug op met zijn nieuwe Modern Warfail maps. Ik geef geen cent extra uit zolang de vele problemen die er zijn blijven. Onvoorstelbaar dat ze deze niet gratis beschikbaar maken denkende aan de shitload geld die ze er inmiddels mee verdiend hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:55
Raarrrrr....had net een potje 5 vs 7 in Rust met HQ HC. Je raadt het al, dat was een enorme slachtpartij met een overvloed aan Chopper Gunners en AC130's. Beetje jammer

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:09:
[...]

Idd leuk bedacht, heb er wel om moeten (glim)lachen maar Infinity Retard kan mijn klamme rug op met zijn nieuwe Modern Warfail maps. Ik geef geen cent extra uit zolang de vele problemen die er zijn blijven. Onvoorstelbaar dat ze deze niet gratis beschikbaar maken denkende aan de shitload geld die ze er inmiddels mee verdiend hebben.
Ach, ze worden toch wel gekocht. 90% van de mensen zegt nu dat ze de maps niet gaan kopen, maar ik weet zeker dat op release day iedereen MW2 aan het spelen is op de nieuwe maps. IW weet dat maar al te goed, ze kunnen in principe vragen wat ze willen. Niet erg vriendelijk, nee, maar als je er aan kan verdienen, why not?

Zal er trouwens niet ook een nieuwe playlist komen, met alleen de nieuwe maps oid? Dat zou wel handig zijn. Zou het niet leuk vinden als ik de nieuwe maps gekocht heb en dan in random servers kom waar ze toevallig net de oude maps spelen...

[ Voor 13% gewijzigd door NickThissen op 25-03-2010 21:43 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga die maps gewoon kopen....Waarom? het lijkt me leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 08:45:
Ik ga die maps gewoon kopen....Waarom? het lijkt me leuk!
En dat is precies de mentaliteit (omg kben toch zo grappig :D ) van 90% van alle gamers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brutal1ty schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:06:
[...]

En dat is precies de mentaliteit (omg kben toch zo grappig :D ) van 90% van alle gamers ;)
Nou ja zoo een gamer ben ik niet 8)7... Ik heb de afgelopen 4 maanden maar 1 spel gehad :z MW2....
En ja het lijkt me leuk om op meer maps te kunnen spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Brutal1ty schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:06:
[...]

En dat is precies de mentaliteit (omg kben toch zo grappig :D ) van 90% van alle casualgamers ;)
Ok, heb mezelf ff verbeterd ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Nu alleen nog alle doorstrepen en het klopt al!(bij de 3de keer xD ).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brutal1ty schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:20:
[...]

Ok, heb mezelf ff verbeterd ^^
Laat me raden jij bent zo een bijdehande type waar iedereen een hekel aan heeft? >:) 8) En berichtjes stuur met FUCKIN CAMPER :9 enz

Chill jonge, geniet van het leven en relaaaaaaaaaaaaaaaaxxxxx :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
waarom is de DLC alleen voor X360 ????

als de DLC niet voor de PC uitkomt dan wel ik mijn geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
icegodd schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 17:03:
waarom is de DLC alleen voor X360 ????

als de DLC niet voor de PC uitkomt dan wel ik mijn geld terug.
de xbox 360 krijgt de DLC over een paar dagen, en de pc en ps3 krijgen het later (een maand geloof ik?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:47

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

NickThissen schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 19:39:
Ik word langzaam ziek van de lag moet ik eerlijk zeggen. Eerder nooit zoveel last van gehad (misschien omdat ik nog niet zo goed was), maar nu kan ik er gewoon niet meer tegen. Ik speel ook zelden met 4 groene balkjes, altijd met 3... Het spel zoekt toch altijd naar servers? Hij zegt dat hij er dan rond de 25 gevonden heeft, en gaat ze dan allemaal één voor één af om een goeie te vinden. Bij mij joined hij dan meestal de 2e of 3e al meteen, waar ik weer slechte ping heb... Zoek dan even verder zodat ik in een server kom waar ik wel goeie ping heb? Het lijkt wel alsof een ping van 200 ofzo nog als 'goed' beoordeeld wordt...

Heb nu regelmatig dat ik 2 of zelfs 3 keer kan schieten met de Famas bijv (6 tot 9 kogels!) op iemand die recht op me af komt rennen. Dan knifed hij van 5 meter afstand en ben ik dood... Op de killcam zie ik dan dat ik, in zijn spel, nog niet een keer geschoten had... Erg vervelend!

Kun je niet ergens instellen dat hij wat strenger is naar het zoeken van een goede server? De maximum ping bijv?

Ik heb het over de Xbox btw, niet op de pc, waar dat geloof ik wel kon.
Hier het zelfde verhaal. Dacht echt dat ik gek werd. Speel nu met de mini uzi en schiet soms gewoon een heel magazijn leeg en dan nog word ik geknived. Zelfde verhaal als jou in de killcam. Ook op de xbox....Iets van de laatste 2 dagen... Vanochtend gewoon een potje waarin ik na een paar minuten spelen 0-8 stond in FFA.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Laatst online: 10-09 09:15

Murphy

(2B||!2B)?

Toch gek. Op mijn ps3 die niet eens met een kabel op mijn router is aangesloten heb ik nooit last van lag, zelfs niet als mijn vriending tegelijkertijd GTST aan het streamen is (ze moet zich ook vermaken euh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:26

steveman

Comfortabel ten onder

Murphy schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 20:18:
Toch gek. Op mijn ps3 die niet eens met een kabel op mijn router is aangesloten heb ik nooit last van lag, zelfs niet als mijn vriending tegelijkertijd GTST aan het streamen is (ze moet zich ook vermaken euh)
Op een lan eens getest*, wireless voegt amper 1 à 2 ms toe aan je ping ;) En zo lang je vriendin niet de hele verbinding dichttrekt, maakt het inderdaad niet uit :)

*op en neer gefietst omdat m'n utp-aansluiting maar niet wilde meewerken :(

[ Voor 7% gewijzigd door steveman op 26-03-2010 21:34 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Ik heb 10 tactical nukes gehaald en het leuke roterende nuke embleem gekregen. Alleen hoe krijg je de mushroom cloud in plaats van je plaatje bij je rank? Je ziet ze best wel regelmatig, gasten met van die roze nuke emblems in plaats van het emblem van je rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Zat laatst in een mosh pit game, waar de host de game aan het hacken was.
Dingen zoals 20% gravity/super jumps en dan later een potje thermonuclear war waarin je je teammates kon reviven (iedereen ging automatisch in een soort last stand als ze dood gingen maar zonder wapen/pistol, dus weerloos).

Moet zeggen dat het wel heel erg leuk was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:26

steveman

Comfortabel ten onder

Damocles.NL schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 21:50:
Ik heb 10 tactical nukes gehaald en het leuke roterende nuke embleem gekregen. Alleen hoe krijg je de mushroom cloud in plaats van je plaatje bij je rank? Je ziet ze best wel regelmatig, gasten met van die roze nuke emblems in plaats van het emblem van je rank.
http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns !

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
MRELynx schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 18:56:
[...]

Hier het zelfde verhaal. Dacht echt dat ik gek werd. Speel nu met de mini uzi en schiet soms gewoon een heel magazijn leeg en dan nog word ik geknived. Zelfde verhaal als jou in de killcam. Ook op de xbox....Iets van de laatste 2 dagen... Vanochtend gewoon een potje waarin ik na een paar minuten spelen 0-8 stond in FFA.
heb ik ook regelmatig terwijl mijn vrbinding prima is, maar dan zie je 1 hsot met 5 balkjes en de res theeft 2 tot 3 zodat de host flinke voordelen heeft, denk je iemand vol te raken en dattie dood is ga je opeens zelf dood en idd op d ekillcam heb je niet eens geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die balkjes zeggen echt niet alles. Op de PC heb ik 10 balkjes als host, soms speel ik als host en hapert mijn spel, terwijl ik geen fps drops heb. Het hele spel loopt dan waarschijnlijk trager door de belasting van mijn cpu. Als iemand anders host is kan het spel slecht draaien bij 6 streepjes terwijl het bij 3 streepjes wel goed loopt. Ping is niet heilig.

[ Voor 9% gewijzigd door codex op 27-03-2010 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
Dat er zoiets bestaat als hardware lag betekent niet dat ping ineens niet meer het belangrijkst is.
Af en toe een hardware hapering staat bij mij nog altijd lager op mn belangrijkheids lijstje dan een constante benadeling door ping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit spel 1 dag in huis, en hoe ik ook speel en oefen het tempo ligt voor mij veel te hoog, tijdens het spelen wordt je gewoon vanuit het niets neergeschoten en zie ik zoveel aktie en bewegingen op het scherm verschijnen dat ik nog niet eens de tijd krijg om mijn wapens te herladen dan wordt ik alweer geraakt. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2010 @ 05:00:
Ik heb dit spel 1 dag in huis, en hoe ik ook speel en oefen het tempo ligt voor mij veel te hoog, tijdens het spelen wordt je gewoon vanuit het niets neergeschoten en zie ik zoveel aktie en bewegingen op het scherm verschijnen dat ik nog niet eens de tijd krijg om mijn wapens te herladen dan wordt ik alweer geraakt. ;(
Dat komt waarschijnlijk omdat het gamen voor jou helemaal nieuw is. Ga eerst oefenen en de handleiding van CoD MW2 lezen (lijkt mij in jouw geval niet al te onverstandig). Nofi ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Yellowneck op 28-03-2010 05:27 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
Iedereen heeft wel eens iets zoals : 'Wattafak, waar kwam die vandaan?'.

Ik zou zeggen, blijf oefenen.

Epic troll is epic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:47

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

In de multiplayer bedoel je ? Zo ja, don't worry. Heb sinds november een xbox360 na 13 jaar geen console aangeraakt te hebben. In het begin was dat bij mij ook zo. Je moet de mappen een beetje leren kennen en gewend raken aan de besturing. Dan gaat het al een stuk makkelijker. Plekken waar je wel en niet moet herladen, plekken weten waar veel gecamped wordt, dat soort dingen. Ik sta nu geregeld bovenaan in potjes.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
MRELynx schreef op zondag 28 maart 2010 @ 10:52:
[...]
In het begin was dat bij mij ook zo. Je moet de mappen een beetje leren kennen
xD Goede herinnering.
Toen ik nog 'newb' was liep ik altijd ergens rond zonder te weten waar en nu ken ik alle geheime plaatsen van de maps 8)7

En wat is eigenlijk het nut van een silencer op een shotgun, behalve dat je niet gezien wordt op de map.
De range wordt dan toch alleen nog maar kleiner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het begin begreep ik er ook niet zo veel van. Inmiddels sta ik aardig mijn mannetje. Wat betreft alles dat je in het beeld ziet: op een gegeven moment wordt alles vanzelf duidelijk wat het betekent.
Ga ook niet blind rondrennen want dan wordt je idd zo neergeschoten. Als je gewond bent (bloed op het scherm) zoek dekking en als dat er niet is, ga liggen. Bij het herladen ook dekking zoeken. En inderdaad, de maps leren kennen kost wat tijd maar zal hee veel schelen. Let ook goed op de map en de rode puntjes om te zien waar vijanden zitten. Experimenteer ook met verschillende wapens, attachments, perks e.d. die je na verloop van tijd vrijspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Probeer eens achter de vijand te komen. Kijk goed op de radar waar de vijand ongeveer zit, en loop dan gewoon de andere kant op. Op veel maps is het soms een flink eind lopen, maar als je nog niet zo goed kan mikken / reageren op anderen (had ik ook op het begin) dan helpt het wel. Je kunt dan in de rug van de vijand schieten, dan heb je meer tijd om te mikken (helpt ook om het te leren) en wordt je niet van 6 kanten tegelijk beschoten. Zodra je één of twee mensen neer hebt moet je wel gaan verplaatsen anders draait alsnog iedereen zich om en zit je 1 tegen 8 oid _/-\o_

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
TheBleeder schreef op zondag 28 maart 2010 @ 11:22:
[...]

xD Goede herinnering.
Toen ik nog 'newb' was liep ik altijd ergens rond zonder te weten waar en nu ken ik alle geheime plaatsen van de maps 8)7

En wat is eigenlijk het nut van een silencer op een shotgun, behalve dat je niet gezien wordt op de map.
De range op een shotgun gaat inderdaad helemaal naar de kelder als je er een silencer op zet. Alleen als je die loop dan zo'n beetje bij iemand in z'n smoel drukt heb je nog een 1 shot kill. Vanaf een paar meter is het feest dan al over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor alle reacties. ;)

Maar heb toch besloten de PS3 terug te brengen naar de winkel (was vandaag kioopzondag) ik heb mijn geld terug gekregen en heb zelfs het gebruikte spel mogen terugbrengen.

Afgezien van de mooie graphics en vele online speelmogelijkheden is dit toch voor mij allemaal iets te veel van het goede, tijdens het spelen kwamen meteen weer de herinneringen van het moeizaam autorijlessen naar boven (stressvol, te veel indrukken en te hoog tempo)

Kan niet begrijpen dat de gemiddelde gamer (12 t/m 18 jaar) dit allemaal zo perfect weten te spelen. :?

TV kijken moet voor mij een ontspannende bezigheid zijn ipv van topsport verrichten met een console, daarom hou ik het liever op mijn vertrouwde zenders (publieke omroepen, National Geographic en History HD) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2010 @ 16:15:
TV kijken moet voor mij een ontspannende bezigheid zijn ipv van topsport verrichten met een console, daarom hou ik het liever op mijn vertrouwde zenders (publieke omroepen, National Geographic en History HD) :)
Kan aan mij liggen maar dit vat ik niet helemaal. Je vergelijkt gamen met TV kijken? Je koopt een PS3 in eerste instantie voor de games, ook al kun je er veel meer mee. Daarnaast is er meer op de PS3 dan MW2. Zijn er geen andere games die je leuk vindt? Jammer dat je het niet iets meer tijd geeft. Wie weet wat voor badass gamer je had geweest met een maandje of wat :) Ik neem aan dat je inmiddels ook behoorlijk kan autorijden?
Maar goed, als je het echt niet ziet zitten dan houdt het op. Wel netjes van de winkel dat ze alles weer aan wilden nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2010 @ 18:47:
[...]

Ik neem aan dat je inmiddels ook behoorlijk kan autorijden?
Effe off topic.

Nee ik kan helemaal niet autorijden (alle catagorieen), mag om medische reden zelfs niet eens een bromfiets of scooter besturen (krijg geen verklaring van geschikrheid vanwege autisme en ADHD) hier heb ik door het CBR psychiatrische onderzoeken en rijtesten voor moeten afleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:55
Mijn Grote Schepper, het lijkt wel of het vandaag Discount-dag is op wallhacks, texture hacks en allerlei andere prestatieverbeteraars. Ik kan niet begrijpen dat er nog niks aan gepatched wordt (en nee, mij zul je niet een xbox/ps3 zien kopen). Zo moeilijk kan het toch niet zijn?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2010 @ 20:05:
[...]

Effe off topic.

Nee ik kan helemaal niet autorijden (alle catagorieen), mag om medische reden zelfs niet eens een bromfiets of scooter besturen (krijg geen verklaring van geschikrheid vanwege autisme en ADHD) hier heb ik door het CBR psychiatrische onderzoeken en rijtesten voor moeten afleggen.
Dat is heel vervelend. Sorry, als ik dat had geweten dan had ik mijn opmerking achterwege gelaten.
Joarie schreef op zondag 28 maart 2010 @ 21:52:
Mijn Grote Schepper, het lijkt wel of het vandaag Discount-dag is op wallhacks, texture hacks en allerlei andere prestatieverbeteraars. Ik kan niet begrijpen dat er nog niks aan gepatched wordt (en nee, mij zul je niet een xbox/ps3 zien kopen). Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Ik erger mij er ook groen en geel aan. En als je er wat van zegt wordt je nog uitgemaakt voor k* noob oid. Er zal verder niks aan gebeuren. De heren bij Infinity Tard en Craptivision vinden het wel best. Het is ze puur en alleen te doen om bakken geld te verdienen. Het speelplezier van de mensen die dit geld opgebracht hebben zal ze een zorg zijn. Maar goed, maakt het alleen maar makkelijk voor als de volgende COD uitkomt. Zal het geen seconde overwegen te kopen. En tóch kan ik op één of andere manier niet stoppen dit te spelen. Dat is die haat liefde verhouding waar al eens eerder over is gesproken hier op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2010 @ 16:15:
Bedankt voor alle reacties. ;)

Maar heb toch besloten de PS3 terug te brengen naar de winkel (was vandaag kioopzondag) ik heb mijn geld terug gekregen en heb zelfs het gebruikte spel mogen terugbrengen.

Afgezien van de mooie graphics en vele online speelmogelijkheden is dit toch voor mij allemaal iets te veel van het goede, tijdens het spelen kwamen meteen weer de herinneringen van het moeizaam autorijlessen naar boven (stressvol, te veel indrukken en te hoog tempo)

Kan niet begrijpen dat de gemiddelde gamer (12 t/m 18 jaar) dit allemaal zo perfect weten te spelen. :?
Nou. Jij hebt ook weinig doorzettingsvermogen? :?

Morgen DLC en dit paasweekeind dubbele XP *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 29-03-2010 09:13 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 23:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

TheBleeder schreef op zondag 28 maart 2010 @ 11:22:
[...]

Cool-factor, je weet toch. Dat je het hoekje om sprint en met een soort *bwzap* een dude in één klap uitschakelt. Heb je No Country For Old Men wel eens gezien? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dean
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-12-2020

Mr. Dean

Signature

Eerste 3 uren op school zijn vrij, en ik ben iemand die lekker vroeg met zijn dag begint en dat niet erg vind. Vandaar dat ik even leuk een aantal potjes MW2 ging spelen:

Potje 1: 41-18
Potje 2: 53-22
Potje 3: 19-8

Alleen maar ratios van 2 of meer gehaald dus, en vervolgens ook nog goed de vlaggetjes overnemen in domi, dat werkt wel voor je XP.
Ben geprestiged dus heb ze hard nodig, want ik wil mn ACR terug (nu lvl 37)

Ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe laat je de nieuwe mappen morgen kan downloaden ? Ik ben zowieso benieuwd hoe dat gaat want in sommige landen is het al eerder morgen. Kunnen die dan al spelen of moeten ze wachten totdat ze in de USA wakker worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Laatst online: 12-08-2024
Gister een vreemd potje; highrise, ping in orde, geen FPS drops whatsoever..
Ligt er iemand naast de chopper op het platform.. ik sneak achter hem met mijn striker.
perks: SOH, SP en ninjaPro..
Ik schiet een magazijn leeg op die knakker, hij staat rustig op, draait zich om en knalt mij overhoop?
Duurde allemaal zo lang, dat ik zelfs mijn magazijn alweer gereload had !!??
Later kwam ik die gast weer tegen, nu Famas, zelfde perks..
Ik heb weer een compleet magazijn geleegd, zonder succes. Hij liep rustig van een meter of 50 op mij af en maakte een knive kill..
WTF is dat? Heeft iemand dat al meer gezien?
Gister ook weer een Sh..load of wallhackers gezien..van die figuren die je al met hun crosshair tracen door twee muren heen..... zucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 10:40:
Iemand enig idee hoe laat je de nieuwe mappen morgen kan downloaden ? Ik ben zowieso benieuwd hoe dat gaat want in sommige landen is het al eerder morgen. Kunnen die dan al spelen of moeten ze wachten totdat ze in de USA wakker worden ?
Meestal komen dit soort zaken tussen 11.00 en 12.00 online in Europa. Het wil wel eens uitlopen, maar dit soort zaken heb ik nog nooit na 14.00 gezien?

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 29-03-2010 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:19
Los van alle gezeik over wallhackers, heb ik weer een nieuwe '...n00b' voor de verzameling weten te krijgen: de Camo-noob xD. Echt hoor, soms ben je triest, en anders ben je nog triester......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dean
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-12-2020

Mr. Dean

Signature

YoupS schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:35:
Los van alle gezeik over wallhackers, heb ik weer een nieuwe '...n00b' voor de verzameling weten te krijgen: de Camo-noob xD. Echt hoor, soms ben je triest, en anders ben je nog triester......
Zo werd ik zojuist ook genoemd! Oh, en 'jumping-newb' omdat ik van een dak afsprong toen ik hem neerhaalde :)

Ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergdwerg
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:01
Ik kreeg gister nog 'RPD-noob' te horen. Omdat ik zonder te hoeven herladen er 4 tegelijk afschoot. >:)

[ Voor 0% gewijzigd door Bergdwerg op 29-03-2010 13:06 . Reden: Spelfoutje ]

Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:36
Ik zat gisteren op Wasteland helemaal vast in een boom terwijl ik op de grond stond.
Ik kon alleen nog crouchen schieten en draaien.

Wel leuk dat het spel dacht dat ik in de lucht was en daardoor:

Afbeeldingslocatie: http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20091121002042/callofduty/images/6/68/HardTarget.jpg
Challenge:-"Airborne" - Get a 2 kill streak with bullets while in mid-air.

Kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:11
Dorest0rm schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:26:
Ik zat gisteren op Wasteland helemaal vast in een boom terwijl ik op de grond stond.

[afbeelding]

Kreeg.
Netjes
Sommige challenges zijn echt moeilijk ui te voeren of je moet veel geluk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Kreeg.
Ha, grappig, die heb ik ook gehaald door ergens vast te komen zitten!
Op skidrow was dat bij mij hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
According to a report from Tek9 (via MapModNews), an Activision insider has reportedly said that the next Call of Duty title will be called “Call of Duty: Black Ops”.

The report states the game, being developed by Treyarch, will take place in various times in history during the Cold War, from World War II to up to present day, with missions in Vietnam, Cuba, South America and even the infamous SAS mission during the Iranian embassy siege in London in April 1980.

It was previously suggested the game would only take place during the Vietnam War, with a release in November, which the report also says. It clashes with a date on an internal release list from retailer GAME, saying it’ll be out in October

The report also claims the zombie mode from World at War will be included, as well as dedicated servers for its online on PC. Previous CoD title Modern Warfare 2 didn’t include the feature.

Take with the biggest pinch of salt you can find, while we email Activision on this. Don’t go expecting much, mind.
http://www.vg247.com/2010...d-dedicated-servers-more/

http://www.destructoid.co...ated-servers-169151.phtml

http://www.xboxic.com/news/5835

http://www.mapmodnews.com...f-Duty-7-Details-Revealed

[ Voor 4% gewijzigd door Omnyakom1 op 29-03-2010 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

[afbeelding]

Kreeg.
Ik had die op skidrow :D ik was als sniper met m21 ebr... Ik spring een hoek om schiet terwijl ik in de lucht ben 2 mensen dood met allebei een headshot :o dus had ik 3 challenges :o

Collateral damage
Airborne
en allpro.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

kreeg je vast ook weer het mooie "cheater" naar je hoofd geslingerd :)

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb de nieuwe maps in mijn DLC lijst staan :) Alleen downloaden lukt nog niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik ben een paar dagen geleden van speelstijl veranderd en rustiger gaan spelen. Ik ben met de FAMAS gaan spelen, en ondanks dat het een burst-gun is, kan ik er best goed mee overweg. Heb in ong 2 dagen spelen (een aantal uurtjes dus) 300 kills gehaald en 35 headshots. Echter ben ik inmiddels alweer bijna level 40, dus unlock ik de M16A4.

Wat zouden jullie doen? De FAMAS verder masteren, of overstappen naar de M16A4?
De FAMAS schijnt op longrange sterker te zijn, en de M16A4 juist op medium range.
De FAMAS heeft wel minder recoil zegt men, maar wanneer je de holographic sight gebruikt op de M16A4, schijn je ook een stuk minder recoil te hebben.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 21:18
Als jij rustiger speelt zal je meer long range kills gaan maken dus zou ik voor de famas verder gaan. Je kan ze ook afwisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:10

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

FREAKJAM schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:08:
Ik ben een paar dagen geleden van speelstijl veranderd en rustiger gaan spelen. Ik ben met de FAMAS gaan spelen, en ondanks dat het een burst-gun is, kan ik er best goed mee overweg. Heb in ong 2 dagen spelen (een aantal uurtjes dus) 300 kills gehaald en 35 headshots. Echter ben ik inmiddels alweer bijna level 40, dus unlock ik de M16A4.

Wat zouden jullie doen? De FAMAS verder masteren, of overstappen naar de M16A4?
De FAMAS schijnt op longrange sterker te zijn, en de M16A4 juist op medium range.
De FAMAS heeft wel minder recoil zegt men, maar wanneer je de holographic sight gebruikt op de M16A4, schijn je ook een stuk minder recoil te hebben.
De M16A4 is juist erg sterk op de long range. Ik zou de Famas verder masteren. Daarna de m16 eventueel een keer pakken, maar dat kun je ook altijd nog doen als je prestigemode bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:48
De FAMAS is echt een heerlijk wapen en zeker met Stopping Powder zeer effectief.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Picaroon
  • Laatst online: 10:46
Voor de grotere mappen gebruik ik altijd de M16. Op long range erg sterk, helaas in close combat moet je snel en accuraat kunnen richten wil je iemand overhoop knallen. Dan stap ik over op de scar-h die ik af en toe afwissel met de acr.

Voor de rest een akimbo g18 voor close combat en wanneer ik zin heb om te snipen een barrett

Vaak speel ik helemaal niet vanwege de cheaters... die weten de gameplay echt te verneuken.

[ Voor 12% gewijzigd door Picaroon op 29-03-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga een youtube kanaal starten met filmpjes van cheaters en hun Steam ID. Ik ga ze alleen posten als ik duidelijk bewijsmateriaal heb, maar dat moet vast lukken met die domme hackertjes in Ground War :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korgakos
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 19:59
reemprive schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:25:
Ik ga een youtube kanaal starten met filmpjes van cheaters en hun Steam ID. Ik ga ze alleen posten als ik duidelijk bewijsmateriaal heb, maar dat moet vast lukken met die domme hackertjes in Ground War :P
Leuk initiatief! Hopelijk doen ze er eens iets mee, want dat hangt me toch zo de kont uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
Famas en m16 zijn exact even sterk, alleen is het punt dat de dmg dropt vanwege medium-> long range (40->30) wat verder weg bij de Famas.
Waardoor deze iets sterker is.
Famas heeft vrijwel altijd 0 recoil tenzij je er een scope op zet, en zelfs dan nog behoorlijk weinig.
Was ook altijd een fan van de m16 tot ik met de famas ging spelen, nu geef ik er de voorkeur aan om de famas te gebruiken.
Ook, de famas is vanuit de heup met steady aim veel accurater dan vergelijkbare semiauto wapens (fal, m16, ook SA en vanuit de heup ofc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:45

Seraphin

Meep?

Zo dan, afgelopen weekend na een periode stilte weer eens MW2 in de PS3 geplugged.
Conclusie: tijdje niet spelen is slecht voor je reacties :P

Ik heb wel veeel lol gehad met een "nieuwe" (voor mij) loadout:

UMP45 bling (silencer + red dot)
Coldblooded
Ninja

Kortom volledig stealth. . . . erg leuk om mensen mee in de rug aan te vallen :D
Helaasch (zie eerste zin) was ik lang niet altijd even accuraat, waardoor je nog best wel wat bullets nodig hebt met een silenced ump45 om de ander te killen, soms gaf dat wel hilarische situaties als de ander me niet zag/hoorde :)

Kortom, ik blijf het een leuk spelletje vinden, al behoor ik duidelijk tot de mediocre players :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Seraphin schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:05:
Zo dan, afgelopen weekend na een periode stilte weer eens MW2 in de PS3 geplugged.
Conclusie: tijdje niet spelen is slecht voor je reacties :P

Ik heb wel veeel lol gehad met een "nieuwe" (voor mij) loadout:

UMP45 bling (silencer + red dot)
Coldblooded
Ninja

Kortom volledig stealth. . . . erg leuk om mensen mee in de rug aan te vallen :D
Helaasch (zie eerste zin) was ik lang niet altijd even accuraat, waardoor je nog best wel wat bullets nodig hebt met een silenced ump45 om de ander te killen, soms gaf dat wel hilarische situaties als de ander me niet zag/hoorde :)

Kortom, ik blijf het een leuk spelletje vinden, al behoor ik duidelijk tot de mediocre players :P
Zo'n class speel ik ook vaker mee en ik kan ook niet zo super mikken, dus ik ken de situaties die je noemt :P Vaak heb ik een heel magazijn nodig om iemand te killen (waar 5 a 6 hits wel genoeg zijn meestal), en soms is zelfs dat nog niet genoeg. Dan draait die ander zich om en legt me neer met 3 schoten _/-\o_
Als ik dan de killcam kijk hoor ik hem bijna denken "wat een noob" haha.

Maar andere keren geef ik iedereen gelijk een headshot en eindig ik met 30-5 oid. Mijn kwaliteit is heel wisselend... Geen idee waar dat aan ligt.

[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 29-03-2010 17:40 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je reactievermogen te vergelijken is met een luiaard? Dit weekend had ik daar last van, vaak gekilled door akimbo g18 en kniferunners terwijl ik die meestal makkelijk omleg voordat ze überhaupt in de buurt komen. Ook quickscopes met intervention allemaal mis omdat ik mijn scope pas op had nadat ik weer was gerespawned, echt lachwekkend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:10

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

reemprive schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:41:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je reactievermogen te vergelijken is met een luiaard? Dit weekend had ik daar last van, vaak gekilled door akimbo g18 en kniferunners terwijl ik die meestal makkelijk omleg voordat ze überhaupt in de buurt komen. Ook quickscopes met intervention allemaal mis omdat ik mijn scope pas op had nadat ik weer was gerespawned, echt lachwekkend!
Zondag is vaak zo'n dag. :)

Je reactievermogen is ook sterk afhankelijk van je concentratievermogen en dus hoeveel energie je hebt en hoe uitgeslapen je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:41:
Dat wisselt bij mij letterlijk van het ene op het andere potje. Maar goed, die G18 akimbo runners en knivers hebben zelf een structureel gebrek aan skill/reactievermogen. Daarom sproeien ze maar wat in het rond, ze raken toch wel. Als dat hele akimbo geneuzel er niet was geweest had het spel al iets minder frustrerend geweest af en toe.

Zojuist voor het eerst Hardcore TDM gespeeld. Wel gaaf en een stuk realistischer. Wat ik alleen erg irritant vind is de respwan time. Is hier nog een logische verklaring voor of is het gewoon een manier om je nog harder af te straffen zodra je geraakt wordt, zodat je vanzelf nóg voorzichtiger gaat spelen? Ik vroeg het ook even over de chat. Drie antwoorden gekregen:
- Because you are dumb
- Go play with your dolls
- Haha noob

Ik dacht, hier op het forum zal ik vast niet dergelijke antwoorden krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 19:30:
[...]

Wat ik alleen erg irritant vind is de respwan time.
Me too... Enige reden dat ik vrijwel geen HC speel. Ik haat respawn tijd... potjes duren al vrij kort, om me dan ook nog eens de helft van de tijd te laten kijken hoe de rest speelt vind ik toch te ver gaan. Ook de reden dat ik nooit S&D speel, heb gewoon geen geduld om zo lang te wachten als ik dood ga.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De reden dat de respawn tijd wat langer is, is zodat mensen serieuzer gaan spelen. Mensen die zich storen aan die tijd, gaan dus gewoon te vaak dood :) Gewoon normaal spelen, en iedereen die meer dan 4 a 5 keer in een potje dood gaat (TD that is), kan beter zijn speelstijl aanpassen of gewoon gaan spelen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 29-03-2010 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
PWM schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:11:
De reden dat de respawn tijd wat langer is, is zodat mensen serieuzer gaan spelen. Mensen die zich storen aan die tijd, gaan dus gewoon te vaak dood :) Gewoon normaal spelen, en iedereen die meer dan 4 a 5 keer in een potje dood gaat, kan beter zijn speelstijl aanpassen ;)
Hier ben ik het nou niet echt mee eens. Ongetwijfeld zijn er mensen die het klaar spelen elk potje slechts 4 of 5 keer dood te gaan, maar dat zijn gewoon de betere spelers. Als jij 15 keer per potje dood gaat, dan is het niet gewoon een kwestie van je speelstijl aanpassen om tot 4/5 keer te komen.

Ik heb het dan natuurlijk wel over de spelers die dan ook veel kills halen. Iedereen kan 5/5 halen oid door gewoon in een hoekje van de map te gaan zitten en 80% van de tijd niets te doen te hebben omdat er niemand langs komt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

NickThissen schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:14:
[...]

Hier ben ik het nou niet echt mee eens. Ongetwijfeld zijn er mensen die het klaar spelen elk potje slechts 4 of 5 keer dood te gaan, maar dat zijn gewoon de betere spelers. Als jij 15 keer per potje dood gaat, dan is het niet gewoon een kwestie van je speelstijl aanpassen om tot 4/5 keer te komen.
Ok, dus missen die spelers skills. Die spelers hebben dus last van lange respawn tijden, hence: Het werkt :)

Ga je vaak dood (door speelstijl of skills), dan zijn lange wachttijden vervelend, en ga je dus geen Hardcore spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vind HC niet perse een mode die 'bedoeld' is voor meer ervaren spelers. Tuurlijk, je gaat eerder dood dus het is wat moeilijker, maar je maakt ook makkelijker kills dus dat balanceerd wel weer. Op CoD4 vond ik HC zelfs makkelijker (lees: haalde ik een hogere K/D) dan normaal. Op MW2 weet ik het niet omdat ik vrijwel nooit HC speel.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:21:
Ik vind HC niet perse een mode die 'bedoeld' is voor meer ervaren spelers. Tuurlijk, je gaat eerder dood dus het is wat moeilijker, maar je maakt ook makkelijker kills dus dat balanceerd wel weer. Op CoD4 vond ik HC zelfs makkelijker (lees: haalde ik een hogere K/D) dan normaal. Op MW2 weet ik het niet omdat ik vrijwel nooit HC speel.
Bij MW1 speelde ik ook altijd HC. Bij MW2 nooit, om de reden dat het inderdaad niet past bij mij speelstijl. Ik loop en ren veel en bij HC TDM valt mij op dat er veel mensen achter hoekjes zitten en in bosjes liggen te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:22
Als je last heb van lange respawn tijden en je toch HC wilt spelen, moet ej HC HQ eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Mijn favo combo tegenwoordig:

Main: SCAR-H (HB-Sensor + Silencer)
Second: PP2000 (FMJ + Silencer)
Claymore: maakt niet uit
Special: Stun
P1: Bling Pro (2 attachments)
P2: Stopping Power Pro (meer schade)
P3: Ninja Pro (Om HB sensors te vermijden, en rond te kunnen rennen zonder (veel) geluid)

Lekker accurate, ~2/3 schoten is genoeg om iemand te killen. En de Iron Sights van de Scar-H zijn best wel fijn. Hiernaast kan ik bijna iedereen wel zien, omdat er niet veel mensen zijn die Ninja(pro) gebruiken in FFA!

In FFA is mijn gemiddelde uitkomst:
20 - 7

[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 30-03-2010 14:31 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik zit net even de multiplayer guide van Mystikal uit de topic start door te nemen, maar daar staan toch wel wat opmerkelijke (of onjuiste, naar mijn mening) dingen in. Het gaat dan met name om de weapons en classes die worden aanbevolen per map.

Zo wordt er gesproken dat de intervention (?!) het beste wapon is voor scrapyard, dat FMJ extra schade doet net als stopping power, dat als je extended mags gebruikt je geen scavenger meer nodig hebt en (als klap op de vuurpijl) dat je het beste een ACOG op een FN2000 kan zetten. Ok, over sommige punten valt nog te discussieren (er zullen best een paar quickscope pipo's zijn die echt met een intervention de meeste kills halen op scrapyard), maar er staan ook gewoon feitelijke onwaarheden in (FMJ doet extra schade, extended mags geeft je meer kogels dus geen scavenger nodig).

Ben ik de enige die dit was opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Is toch anders voor iedereen... Wie kan mij nou vertellen welk wapen ik het beste vind op een bepaalde map? Daar kom ik zelf wel achter.
Ok, FMJ doet inderdaad geen extra schade (alleen bij penetration hits), en extended mags geeft je geen extra kogels, maar voor de rest komt het neer op je eigen mening. Ik kan me best voorstellen dat iemand ACOG op een F2000 handig vind, gewoon goed in bursts schieten. Het zal je recoil in ieder geval niet beinvloeden, of denk je van wel? Zover ik weet hebben wapen attachments geen invloed op de recoil.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:22
NickThissen schreef op maandag 29 maart 2010 @ 22:56:
Is toch anders voor iedereen... Wie kan mij nou vertellen welk wapen ik het beste vind op een bepaalde map? Daar kom ik zelf wel achter.
Ok, FMJ doet inderdaad geen extra schade (alleen bij penetration hits), en extended mags geeft je geen extra kogels, maar voor de rest komt het neer op je eigen mening. Ik kan me best voorstellen dat iemand ACOG op een F2000 handig vind, gewoon goed in bursts schieten. Het zal je recoil in ieder geval niet beinvloeden, of denk je van wel? Zover ik weet hebben wapen attachments geen invloed op de recoil.
Nou uit ervaring spreek ik als ik zeg dat een ACOG wel degelijk de recoil verhoogt. Vindt het vreselijk om daar 20 kills mee te moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Fist schreef op maandag 29 maart 2010 @ 22:58:
[...]

Nou uit ervaring spreek ik als ik zeg dat een ACOG wel degelijk de recoil verhoogt. Vindt het vreselijk om daar 20 kills mee te moeten maken.
Het "lijkt" dat er meer recoil is, maar dit is er niet echt nee.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Een F2000 heeft gewoon hoge recoil. Als je dan door een flinke zoom kijkt dan lijkt het nog veel erger natuurlijk. Ik vind het zelf wel lekker werken, maar alleen als je echt in bursts schiet (niet meer dan 3 kogels per keer). Zonder ACOG werkt wel beter ja.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Nou het is al 1,5u 30 maart en de mappack is er nog niet ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:26
wimpie007 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 01:24:
Inderdaad, hoe zit dit?

Wacht eens even... is er niet zoiets als een tijdverschil? Naja dan maar vroeg de wekker zetten :O :+

[ Voor 21% gewijzigd door deuceboss op 30-03-2010 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

wimpie007 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 01:24:
Je had toch niet serieus verwacht dat ze 0:00 sharp online zouden komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:36
Gisteren met de groep Mosh Pit gespeeld.
Best een leuke game modus.

Totdat we bij een wallhacker in het team zaten, waardoor we in demolition als attackers niet konden winnen omdat ie altijd wist hoe we eraan kwamen.
Toen we gingen verdedigen hebben we we lekker keihard gewonnen :D

Ik ben benieuwd wanneer ze weer een patch gaan uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:32
http://fourzerotwo.com/20...fare-2-update-march-30th/

Dus vandaag gaat ook al de DXP event van start.

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Def87 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 08:36:
Dus vandaag gaat ook al de DXP event van start.
Nice :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had me gisteren een slecht potje, met name van de tegenpartij. Domination in Ground War, het ging niet echt denderend met mij persoonlijk omdat er overal mensen in hoeken zaten te campen. Ik wist wel dat we qua objective gingen winnen, maar dit is wel lachwekkend eigenlijk:
Afbeeldingslocatie: http://i39.photobucket.com/albums/e164/reemprive/owned.jpg

Oh ja, gisteren mijn Youtube kanaal aangepast en is nu helemaal gewijd aan hackers in MW2:

De eerste was niet zo duidelijk omdat ik mijn xfire settings niet echt lekker had staan, maar er komt meer. Brengt voor mij weer een nieuwe dimensie aan het spel: http://www.youtube.com/user/PWNL?feature=mhw5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Bergdwerg schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:06:
Ik kreeg gister nog 'RPD-noob' te horen. Omdat ik zonder te hoeven herladen er 4 tegelijk afschoot. >:)
Ik ben in mijn 3de prestige. Heb altijd mijn headset aan (ps3) en heb nog nooit. Ik herhaal: Nog nooit noob horen zeggen! En geloof me, ik heb gepwnd, bij tijd en wijlen!

dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

M@cer schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:22:
De FAMAS is echt een heerlijk wapen en zeker met Stopping Powder zeer effectief.
Echt wel! Ik strooi dat Stopping Powder altijd over de pannekoeken! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderander schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:16:
[...]

Vind ik ook lekker, maar wel met stroop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

sanderander schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:16:
[...]

Ik moest lachen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij blijft hangen bij mij op de ps3..

meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Iemand deze gast al eens zien spelen?
http://www.youtube.com/user/TheMarkOfJ

_/-\o_

is everything cool?

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.