Modern Warefare 2 hoe (on line) te spelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.098 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb vandaag de PS 3 slim gekocht met HDMI kabel, headset en het spel Modern warefare 2,. Heb zelf (nog) geen ervaring met de playstation. Heb de console wel online draaiende met een account, maar kan het spel toch niet spelen :? . Lijkt wel alsof de soldaat niet verderr kan komen dan wat je hier op het beeld ziet. Hoe moet ik dat spel nou spelen. Graag uitleg en hoe kan ik het online spelen? Mischien wilt iemand eens online met miij dit spel spelen om alle mogelijkheden te testen.

Een game beginner.

Online werkt de PS3 al.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/rvy44p.jpg

En dit is het begin van het spel, maar kom niet verder.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/a5du37.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:47
Je moet toch gewoon op die rode dingen schieten? Dat is trouwens de Single Player. Maar volgensmij moet je eest even dat afmaken en dan nog een training. (op houten borden schieten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
En je probeert het wel met een controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iMick schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 17:33:
Je moet toch gewoon op die rode dingen schieten? Dat is trouwens de Single Player. Maar volgensmij moet je eest even dat afmaken en dan nog een training. (op houten borden schieten).
Dus als ik het goed begrepen heb bestaat dit spel uit meerdere delen, de training (die rode doelen) en als ik daar voor slaag dan kan ik zeker verder spelen? Ik vraag het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Als je nou gewoon volgt wat er op het scherm staat, reageert je "soldaat" dan of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Nee dat met die rode doelen is het single player gebeuren. Dat is een lineair verhaal dus je moet steeds iets doen en dan kan je weer verder.

Als je online wil spelen moet je 'multiplayer' kiezen in het hoofdmenu (of special ops, die kan je ook online doen maar alleen als je dat met een vriend hebt afgesproken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Little_captain schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 17:36:
Als je nou gewoon volgt wat er op het scherm staat, reageert je "soldaat" dan of niet?
Dat doet hij wel, hij draait rond in alle richtingen met het wapen (als ik aan die joystick kom) maar hij komt maar niet uit zijn schuilplaats. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GekkePrutser schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 17:38:
Nee dat met die rode doelen is het single player gebeuren. Dat is een lineair verhaal dus je moet steeds iets doen en dan kan je weer verder.

Als je online wil spelen moet je 'multiplayer' kiezen in het hoofdmenu (of special ops, die kan je ook online doen maar alleen als je dat met een vriend hebt afgesproken).
Zal dat eens proberen, maar ik dacht dat je op het Sony gameplatform zo kan meespelen met andere spelers zonder dat je als vriend uitgenodigd moet worden.

Oorlogje spelen in mijn eentje is ook niet echt spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite

DefLite

Why so serious?

En als je het 2de pookje loopt hij dan ook niet?

Je kan ook multiplayer doen zonder vrienden, gewoon met random mensen vanuit de hele wereld.

[ Voor 50% gewijzigd door DefLite op 27-03-2010 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Omdat je eerst die schijven aan gort moet knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Little_captain schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 17:43:
En als je het 2de pookje loopt hij dan ook niet?
Op allebei de sticks reageerd hij snel (voor mij zelfs iets te snel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 17:40:
[...]

Dat doet hij wel, hij draait rond in alle richtingen met het wapen (als ik aan die joystick kom) maar hij komt maar niet uit zijn schuilplaats. |:(
Haha, als ik GoT niet beter kende zou ik haast denken dat je ons in de maling probeert te nemen. Maar ik neem aan dat je echt een beginner bent? Doe nou eens wat er in de game ook tegen je wordt gezegd; schiet op die doelen, gooi een paar granaatjes, doe een trainingsrondje etc. Daarna gaat de game verder. Maar het feit dat je hier bent betekent dat je al via een hoofdmenu gekomen bent. Als je nu eens terug naar dat menu gaat en voor multiplayer kiest moet je online kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite

DefLite

Why so serious?

Zet dan in option menu je sensitivity lager.

@Minnema, op elk ander forum had ik ook verwacht dit een troll was.

[ Voor 50% gewijzigd door DefLite op 27-03-2010 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hyptonize schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 17:43:
Omdat je eerst die schijven aan gort moet knallen.
Hoeveel schijven zijn dat, en als mij dat dan gelukt is kan ik dan de schuilplaats verlaten en zeg maar in het echter oorlogs veld spelen (zoals de trailers)
Dit is zeg maar een trainingskamp of legerbais waar ik maar niet uit koom, ik neem aan dat dit spel meer te bieden heeft dan alleen maar vanachter een schuilplaats op rode schijven schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Doe niet alsof je achterlijk bent en ga gewoon spelen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 17:45:
[...]

Hoeveel schijven zijn dat, en als mij dat dan gelukt is kan ik dan de schuilplaats verlaten en zeg maar in het echter oorlogs veld spelen (zoals de trailers)
Dit is zeg maar een trainingskamp of legerbais waar ik maar niet uit koom, ik neem aan dat dit spel meer te bieden heeft dan alleen maar vanachter een schuilplaats op rode schijven schieten.
Ik weet niet meer hoeveel schijven het zijn, maar niet veel meer dan een handvol. Dit is de 'tutorial' van de game, hier wordt je geleerd hoe je schiet, hoe je granaten gooit, etc. Het is verwerkt in de verhaallijn van de game dus als je gewoon doet wat er gevraagd wordt gaat het verhaal vanzelf verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:47
Spider44,
Volg nou eerst eens wat ze zeggen... Je moet even laten zien dat je het een beetje kan, dan kan je verder. In jouw geval is het echt hopeloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Little_captain schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 17:44:
Zet dan in option menu je sensitivity lager.

@Minnema, op elk ander forum had ik ook verwacht dit een troll was.
Hier had ik al aan gedacht om de gevoeligheid sensitivity te veranderen, zal ook eens de optie ''multiplayer'' uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Of je leest de handleiding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iMick schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 17:48:
Spider44,
Volg nou eerst eens wat ze zeggen... Je moet even laten zien dat je het een beetje kan, dan kan je verder. In jouw geval is het echt hopeloos...
Ga ik nu ook doen, zal het spel weer opstarten en proberen door die eerste ronde heen te komen. :)

Bedankt voor de uitleg en input. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben door de eerste rond heengekomen, toen moest ik bij de tweede ronde een granaat opkken maar sindsdien blijf ik vasthangen in een schietronde warin ik meerdere rode schijven gelijktijdig moet meerhalen. Hier kom ik maar niet uit. Er staan nog 5 granatien ondaraan de score, maar kan deze niet oppakken oid. Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Lees je handleiding. Er staat vast wel een stukje over de HUD; de verschillende icons en hun betekenissen.
Ik neem aan dat je een granaat moet gooien naar die bordjes en ze daarmee slopen.

Met multiplayer zou ik wachten tot je een paar maanden geoefend hebt want anders wordt dat helemaal niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 19:02:
Ben door de eerste rond heengekomen, toen moest ik bij de tweede ronde een granaat opkken maar sindsdien blijf ik vasthangen in een schietronde warin ik meerdere rode schijven gelijktijdig moet meerhalen. Hier kom ik maar niet uit. Er staan nog 5 granatien ondaraan de score, maar kan deze niet oppakken oid. Wat nu?
kijk nou eens even in de ''handleiding'' van modern warfare 2 (dat boekje dat in je doosje zit) op pagina 2. Daar staan de basis controls...
Misschien is het voor jou sowieso handig om gewoon even dat boekje door te lezen aangezien daar best handige informatie in kan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
De tutorial mode is gemaakt om je het spel te leren, en dat lukt eigenlijk altijd feilloos. Als je het internet op moet gaan om in een topic te vragen hoe het spel werkt doe je het echt fout.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.