Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
NickThissen schreef op maandag 29 maart 2010 @ 19:39:
[...]

Me too... Enige reden dat ik vrijwel geen HC speel. Ik haat respawn tijd... potjes duren al vrij kort, om me dan ook nog eens de helft van de tijd te laten kijken hoe de rest speelt vind ik toch te ver gaan. Ook de reden dat ik nooit S&D speel, heb gewoon geen geduld om zo lang te wachten als ik dood ga.
Speel dan HC HQ. Respawntijd is instant, behalve als je de HQ bezit.

Ik snap sowieso niet waarom er zo weinig mensen HC spelen. Easy-mode vind ik echt gay. 5 kogels nodig om iemand dood te krijgen, een nutteloze perk als stopping power nodig hebben om 1 shot = kill te hebben met sniper.

Cold Blooded FTW. Zonder Cold Blooded moet je echt niet bij mij in mijn HC HQ team zitten, want dan krijg je een rant naar je kop.

Verder speelt het veel realistischer en haal je je FMJ-kills vele malen makkelijker.

Probeer het eens zou ik zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:01:
[...]
Easy-mode vind ik echt gay. 5 kogels nodig om iemand dood te krijgen, een nutteloze perk als stopping power nodig hebben om 1 shot = kill te hebben met sniper.

Cold Blooded FTW. Zonder Cold Blooded moet je echt niet bij mij in mijn HC HQ team zitten, want dan krijg je een rant naar je kop.
Gezien jouw manier van praten schat ik je niet veel ouder in dan 13, klopt dit? Ben jij ook zo'n iemand die het nodig vindt direct k**ker noob te roepen als je in HC per ongeluk wordt neergeschoten door een teammaat? Zo'n eentje had ik gisteren toen ik eens HC wilde proberen. Op deze manier was de lol er gauw af.

Cold blooded ben ik met je eens. Ik had dat vrijwel nooit eerder gebruikt 8)7 Ik speelde voorheen ook vooral met stopping power maar wil nu al bijna niets anders meer. Gewoon een verademing om met je launcher onder een apache oid te staan en het ding een flink pak slaag te geven.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:32:
[...]

Gezien jouw manier van praten schat ik je niet veel ouder in dan 13, klopt dit? Ben jij ook zo'n iemand die het nodig vindt direct k**ker noob te roepen als je in HC per ongeluk wordt neergeschoten door een teammaat? Zo'n eentje had ik gisteren toen ik eens HC wilde proberen. Op deze manier was de lol er gauw af.
Ik snap het ook niet zo. Het is een spelletje hoor.....

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:55
BootVluchteling schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:01:
[...]

Verder speelt het veel realistischer en haal je je FMJ-kills vele malen makkelijker.
Idd. Was gisteren wel leuk om te zien dat bij onze potjes de vijandige Harriers & Helicopters doelloos rondhingen in de lucht :)

Naast makkelijkere FMJ-kills haal je ook makkelijker je Silencer kills. Zelfs op je sniper rifles (zonder stopping power) heb je een one-shot-one-kill. Knife runners kom je ook niet tegen in dit soort potjes en een knife kill heeft opeens veel meer klasse in HC. Tip van de dag als je HC HQ gaat spelen: zet je Ninja aan. Het is ongelooflijk hoeveel mensen dat niet doen waardoor het een peuleschil wordt om ze te vinden met een heartbeatsensor. Ca 90% van alle kills maak ik omdat ik al kan anticiperen waar ze zitten (ondanks de vertraging per sensor sweep).
[...]

@Wildcat
We spelen altijd Ricochet, dus een teammaat afknallen zal je niet lukken. Hierdoor elimineer je ook het gespam van de tubes. Die worden alleen soms gebruikt om een HQ te clearen zodra deze overgenomen is.
Tom heeft het misschien niet helemaal duidelijk verwoord, maar het gaat er bij ons altijd erg gezellig en ondersteunend aan toe (groepsleeftijd loopt uiteen van 16-40 jaar)

[ Voor 28% gewijzigd door Joarie op 30-03-2010 11:41 ]

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Joarie schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:38:
[...]

Idd. Was gisteren wel leuk om te zien dat bij onze potjes de vijandige Harriers & Helicopters doelloos rondhingen in de lucht :)

Naast makkelijkere FMJ-kills haal je ook makkelijker je Silencer kills. Zelfs op je sniper rifles (zonder stopping power) heb je een one-shot-one-kill. Knife runners kom je ook niet tegen in dit soort potjes en een knife kill heeft opeens veel meer klasse in HC. Tip van de dag als je HC HQ gaat spelen: zet je Ninja aan. Het is ongelooflijk hoeveel mensen dat niet doen waardoor het een peuleschil wordt om ze te vinden met een heartbeatsensor. Ca 90% van alle kills maak ik omdat ik al kan anticiperen waar ze zitten (ondanks de vertraging per sensor sweep).

[...]

@Wildcat
We spelen altijd Ricochet, dus een teammaat afknallen zal je niet lukken. Hierdoor elimineer je ook het gespam van de tubes. Die worden alleen soms gebruikt om een HQ te clearen zodra deze overgenomen is.
Tom heeft het misschien niet helemaal duidelijk verwoord, maar het gaat er bij ons altijd erg gezellig en ondersteunend aan toe (groepsleeftijd loopt uiteen van 16-40 jaar)
Ninja tegen HB-sensors, en je Primary weapon met HB-sensor & een silencer zijn echt een verdoemenis voor vijanden :P (zowel in normale playlists, als in de HQ playlists).

Bling (pro)
Stopping Power (pro)
Ninja (pro)

Ideale combo :9

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:38:
[...]

@Wildcat
OK, ik zal ook eens HC ricochet gaan spelen. Gisteren ben ik na een hele tijd eindeloos dezelfde class gebruikt te hebben eens met wat anders gaan spelen. Ik heb nu een stealth class gemaakt met silenced MP5, throwing knife, cold blooded en ninja. Bevalt erg goed moet ik zeggen. Zeker in HC lijkt mij dat goed te moeten werken omdat het er in feite toch om gaat wie het eerste raak schiet en dan is het een groot voordeel als anderen je minder snel zien. Hoe logisch 8)7 Maar goed, zal vanavond eens proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Van de week HC TDM gespeeld bij een vriend van me. Ging vrij goed echter kom je soms gewoon niemand tegen omdat mensen echt aan het campen zijn. Zitten lekker met hun tentje en bbq te wachten tot er iemand langs komt. Ook de respawn tijd is zwaar irritant. Ik druk altijd direct op vierkantje zodat ik direct weer respwan. Nu moet ik naar een teamgenoot gaan zitten kijken die lekker in een hoekje zit te campen. Overigens is de UAV wel handig bij HC zeg. Ook leuk trouwens, heb je een AC130 krijg je te zien dat friendly fire niet getollereerd word :/ Ik blijf overigens gewoon TDM spelen, zit wat meer actie in dan dat HC gedoe.

[ Voor 8% gewijzigd door Dj-sannieboy op 30-03-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:57:
Ook leuk trouwens, heb je een AC130 krijg je te zien dat friendly fire niet getollereerd word :/ Ik blijf overigens gewoon TDM spelen, zit wat meer actie in dan dat HC gedoe.
Idd, AC130 em chopper gunners lijkt mij ook erg lastig worden in HC. Het is toch bijna niet te doen om geen teammaten te raken? Of werkt dit ook anders tov gewoon TDM? Anders zou je beter je killstreaks aan kunnen passen naar UAV (erg handig in HC) Harrier en Pavelow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:22
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:22:
[...]

Idd, AC130 em chopper gunners lijkt mij ook erg lastig worden in HC. Het is toch bijna niet te doen om geen teammaten te raken? Of werkt dit ook anders tov gewoon TDM? Anders zou je beter je killstreaks aan kunnen passen naar UAV (erg handig in HC) Harrier en Pavelow.
Mwah chopper is op zich prima te doen. Met de AC moet je inderdaad wat voorzichtiger zijn dan normaal. Gebruik zelf vaak UAV-Predator-Harrier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

AC130 stond gewoon aan bij die vriend van me en vaak heb ik zelf ook de AC130 of de Chopper gunner :P (Predator-Harrier-AC130/Chopper) Ik was natuurlijk lekker aan het knallen en dan let ik niet op mijn eigen teamgenoten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

mappacks nog niet te downen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:45

FREAKJAM

"MAXIMUM"

15:00 Nederlandse tijd dacht ik :)

Iemand die mij een leuke headset kan aanbeleven voor de XBOX360 die niet al te duur is? Schijnbaar scheelt het toch een heel stuk als je met een headset speelt. De Turtle Beach X11 is inmiddels uit en lees goede verhalen over dit model. Helaas in europa nog niet echt te krijgen. Iemand ervaringen met dit model?

[ Voor 87% gewijzigd door FREAKJAM op 30-03-2010 12:55 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Bas the Dutchy on the left hand side staat te popelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:11
Enig idee wnnr de mappack voor de PS3/PC beschikbaar is? ik las ergens een maand na die van de X360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

dus wanneer is dat?

maar vind dat wel zeer slechte timing wordt het weer een dagje minder zuipen :) maar wel een dagje langer game (met een brak hoofd)

heeft er iemand trouwens nog tips over smoke + thermal? gaat namelijk voor geen meter.

[ Voor 16% gewijzigd door CorVus op 30-03-2010 14:07 . Reden: verveling.. ]

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

BigF25 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:24:
Enig idee wnnr de mappack voor de PS3/PC beschikbaar is? ik las ergens een maand na die van de X360
Dat klopt ook. 1 maand na de xbox.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bielie993
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-08 16:04
steam = bieliecss :D

vet spel man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000

Seraphin

Meep?

Ik had gister een WTF potje Sabotage in Derail:

Er zat een sniper "ergens" (ik zag hem alleen tijdens de killcam, en zag dus alleen zijn scope) heeeel hoog. Op een gegeven moment was er ook een Pave Low in het spel, en die vloog onderhand lager dan dat hij zat.

Op basis van wat ik door zn scope zag (ik zag draden door zijn scope heen), denk ik dat hij ergens in een electriciteitsmast zat; zegt iemand dat iets?

In principe chapeau als mensen koele (sniper-)spots weten te vinden, maar dit was zooo over the top (ik ben op alle hoeken van de kaart wel door hem neergeknald), dat het niet meer leuk was (voor mij :P )

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Seraphin schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:55:
Ik had gister een WTF potje Sabotage in Derail:

Er zat een sniper "ergens" (ik zag hem alleen tijdens de killcam, en zag dus alleen zijn scope) heeeel hoog. Op een gegeven moment was er ook een Pave Low in het spel, en die vloog onderhand lager dan dat hij zat.

Op basis van wat ik door zn scope zag (ik zag draden door zijn scope heen), denk ik dat hij ergens in een electriciteitsmast zat; zegt iemand dat iets?

In principe chapeau als mensen koele (sniper-)spots weten te vinden, maar dit was zooo over the top (ik ben op alle hoeken van de kaart wel door hem neergeknald), dat het niet meer leuk was (voor mij :P )
http://www.youtube.com/watch?v=UaDr0TAhdgc

Zoiets als dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000

Seraphin

Meep?

Ik zal vanaaf eens kijken (de baas vind jijbuis niet liev) :)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Ik had het van het weekend met karachi ( op de ps3) geen idee hoe hij bovenop een flat kon komen
Het is de flat waar je begint

Ik heb het gevonden het is dit gebouw
http://www.youtube.com/wa...aynext=6&playnext_from=QL

Ik weet alleen glitch mogelijk is op de ps3

[ Voor 41% gewijzigd door chimera2 op 30-03-2010 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laatst zat iemand in derail in buurt van C(bij domination) in de grond:S niemand kon hem zien en hij ons wel en kon ons ook gewoon schieten! 8)7

op de ps3

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
[...]

Cold blooded ben ik met je eens. Ik had dat vrijwel nooit eerder gebruikt 8)7 Ik speelde voorheen ook vooral met stopping power maar wil nu al bijna niets anders meer. Gewoon een verademing om met je launcher onder een apache oid te staan en het ding een flink pak slaag te geven.
25 lentes jong :*

En zoals Joarie al zegt; we spelen alleen maar HC HQ. Daarbij wordt de schade teruggekaatst. Tube op teammaat is zelfmoord dus :)

Verder scheld ik niet met het K-woord en heb er ook een pesthekel aan.

Een rant neem je wat te serieus maar het is verdomd vervelend als jij doodgaat aan een predator omdat een teamgenoot te lui is om een fatsoenlijke class te bouwen voor HC HQ.

In mijn optiek moet die minstens CB hebben. Silencer, ninja en HBsensor etc zijn niet per se nodig. CB is alleen een must. Gisteren ook zo een helder licht. Harrier hangt in de lucht en meneer gaat in het veld achter een auto schuilen.. Prrrrt, hij dood.. Duh 8)7

Vind het sowieso wel fijn om met bekenden te spelen. Stuk beter niveau en middels Skype kan je alles nog best tactisch aanpakken. Al moet ik daar nog steeds een beetje over nadenken om dat nóg efficiënter te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:44

superwashandje

grofheid alom

BootVluchteling schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:00:
[...]

Een rant neem je wat te serieus maar het is verdomd vervelend als jij doodgaat aan een predator omdat een teamgenoot te lui is om een fatsoenlijke class te bouwen voor HC HQ.

In mijn optiek moet die minstens CB hebben. Silencer, ninja en HBsensor etc zijn niet per se nodig. CB is alleen een must. Gisteren ook zo een helder licht. Harrier hangt in de lucht en meneer gaat in het veld achter een auto schuilen.. Prrrrt, hij dood.. Duh 8)7

Vind het sowieso wel fijn om met bekenden te spelen. Stuk beter niveau en middels Skype kan je alles nog best tactisch aanpakken. Al moet ik daar nog steeds een beetje over nadenken om dat nóg efficiënter te doen..
maar dat moet ie dan toch zelf weten? als hij het leuker/fijner vind om met stopping pow(d)er te spelen dan is dat toch zijn eigen keus. wie ben jij om hem te verplichten om CB te gebruiken?

als je dat echt niet wil hebben moet je inderdaad maar met bekenden gaan spelen die het met je eens zijn maar ik vind niet dat je iedereen die je op internet tegenkomt jouw wil op kan/moet/mag leggen.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

BootVluchteling schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:00:
[...]

25 lentes jong :*

En zoals Joarie al zegt; we spelen alleen maar HC HQ. Daarbij wordt de schade teruggekaatst. Tube op teammaat is zelfmoord dus :)

Verder scheld ik niet met het K-woord en heb er ook een pesthekel aan.

Ik speel enkel met mijn sniperclass en stingerclass met CB. In HC kan je natuurlijk wel makkelijker zonder SP spelen omdat de damage hoger ligt, maar dat is de reden dat iedereen in HC zo soft speelt. Bang om geraakt te worden omdat je vrijwel altijd direct dood bent. Voor mij de reden om lekker gewoon TDM te spelen met M16 en SP O+ Overigens als ik HC wil spelen en ik kom bij jou in het team heb je er maar mee te dealen volgens mij :P Als ik dan zonder CB speel is jammer voor jou. Ik schuil wel ergens of schiet airsupport met mijn stingerclass eruit als ik dood ben gegaan. Kun je vervolgens gewoon weer vrolijk verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

Seraphin schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:20:
[...]

Ik zal vanaaf eens kijken (de baas vind jijbuis niet liev) :)
Offtopic: mijn baas ook niet, maar tweakers vind die wel weer goed en vraagt vaak genoeg kan of ik het 1 en andere kan opzoeken.. logica is ver te zoeken..

ik vind die elevator glitches veelste veel moeite kan in de tijd dat ik 1 heb gevonden en gelukt is me zelf 20 x deaths besparen en nog wat Xp halen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
superwashandje schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:05:
[...]

maar dat moet ie dan toch zelf weten? als hij het leuker/fijner vind om met stopping pow(d)er te spelen dan is dat toch zijn eigen keus. wie ben jij om hem te verplichten om CB te gebruiken?

als je dat echt niet wil hebben moet je inderdaad maar met bekenden gaan spelen die het met je eens zijn maar ik vind niet dat je iedereen die je op internet tegenkomt jouw wil op kan/moet/mag leggen.
Uh, zit wat in, alleen is stopping power in HC gewoon compleet nutteloos. De damage van de normale kogel is al dodelijk genoeg. Je verpest een perkslot aan iets wat niets toevoegd.

Ik wil mensen met alle liefde helpen om beter te worden, maar er is ook nog zoiets als common sense..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:06:
[...]

Ik speel enkel met mijn sniperclass en stingerclass met CB. In HC kan je natuurlijk wel makkelijker zonder SP spelen omdat de damage hoger ligt, maar dat is de reden dat iedereen in HC zo soft speelt. Bang om geraakt te worden omdat je vrijwel altijd direct dood bent. Voor mij de reden om lekker gewoon TDM te spelen met M16 en SP O+ Overigens als ik HC wil spelen en ik kom bij jou in het team heb je er maar mee te dealen volgens mij :P Als ik dan zonder CB speel is jammer voor jou. Ik schuil wel ergens of schiet airsupport met mijn stingerclass eruit als ik dood ben gegaan. Kun je vervolgens gewoon weer vrolijk verder spelen.
Ik doe altijd (vind ik iig) veel moeite om een potje te winnen. Dit resulteert ook vaak in de hoogste deathcount. Heb ik opzich geen moeite mee, maar ik word dan wel moedeloos als ik mijn team TDM zie spelen in een HQ-map.. Leuk en aardig, maar ga dan naar een TDM-server.

Als jij uiteindelijk dood gaat door het feit dat je het vertikt om CB te gebruiken heb ik geen moeite mee. Dat je mij dan meesleurt in jouw faal weer wel.

Ik schiet tegenwoordig ook amper meer vliegtuigen/choppers uit de lucht. De enige keer dat ik switch is als er een apache hangt en de vijand streeft naar een nuke. Dan switch ik zsm. Klinkt egoïstisch en is dat misschien ook, maar hopelijk leren ze het dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik word er soms ook wel gestoord van dat niemand de air support uit de lucht haalt. Of mensen die bij een inkomende predator ipv van je af te lopen naar je toe lopen. Daardoor krijgt degene die de predator heeft(als hij niet uit een CP komt) gelijk een harrier. Ik heb wel eens via de teamchat gescholden op mijn team omdat de vijand de ene harrier na de andere kreeg en resulterende Pavlows. Choppers en AC's. Ik was de enige die na dood gaan na stinger schakelde, de rest negeerde het maar.

Iemand trouwens een idee wanneer de kills van de Pavlow wel meetellen voor je kill streak rewards? Ik krijg vaak een pavlow, soms krijg ik na 2 kills van de Pavlow toch een chopper terwijl het over het algemeen niet het geval is. Wat veroorzaakt die uitzonder? Het lijkt erop dat het alleen werkt als je de eerste bent met een kill streak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servers MW2 op de xbox 360 liggen deels plat, waarschijnlijk vanwege de Stimulus Package.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:44

superwashandje

grofheid alom

edit:@tomvdburg

ik ben het verder wel met je eens hoor en ik ben ook redelijk vaak de enige die bij een potje sabotage met de bom aan de haal gaat en dus erg vaak neergeschoten word maar als dat team gewoon zo stom ik wissel ik daarna vaak van lobby. of als het echt erg is gewoon tijdens een game al.

[ Voor 3% gewijzigd door superwashandje op 30-03-2010 15:37 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
reemprive schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:35:
Ik word er soms ook wel gestoord van dat niemand de air support uit de lucht haalt. Of mensen die bij een inkomende predator ipv van je af te lopen naar je toe lopen. Daardoor krijgt degene die de predator heeft(als hij niet uit een CP komt) gelijk een harrier. Ik heb wel eens via de teamchat gescholden op mijn team omdat de vijand de ene harrier na de andere kreeg en resulterende Pavlows. Choppers en AC's. Ik was de enige die na dood gaan na stinger schakelde, de rest negeerde het maar.

Iemand trouwens een idee wanneer de kills van de Pavlow wel meetellen voor je kill streak rewards? Ik krijg vaak een pavlow, soms krijg ik na 2 kills van de Pavlow toch een chopper terwijl het over het algemeen niet het geval is. Wat veroorzaakt die uitzonder? Het lijkt erop dat het alleen werkt als je de eerste bent met een kill streak.
Als je de pavlow krijgt terwijl je nog leeft (dus de streak haalt) telt het mee. Gebruik je hem als je doodgegaan bent, telt hij niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:35:
Servers MW2 op de xbox 360 liggen deels plat, waarschijnlijk vanwege de Stimulus Package.
jeah think so too, ik werd ook in stimulus games gegooit zonder dat ik het mappack heb :( glitch in het programmeren gok ik zo.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
reemprive schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:35:
Dat heet Cold Blooded, dan kan je dat negeren. Dan mag die harrier/pavelow/chopper lekker blijven hangen. Ze zien je namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Map packs zijn te downloaden, en ik ga ze zo voor het eerst spelen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Voordat je de maps kan spelen, krijg je eerst een title update :) Die zal zo wel komen (als ze nergens problemen hebben ondervonden, het is en blijft IW he ;) ).

aan de download snelheid te zien, zijn we niet de enige :P

EDIT:

De Title update brengt best wat verbeteringen in afstelling en connectiviteit:
Title Update
Along side the DLC, but something ALL of our users will get, is a title update for Modern Warfare 2. Included in this update is support for the DLC (if you choose to purchase it), as well as some tweaks to the One Man Army perk, some matchmaking updates that will help our international users find more locally hosted games thanks to how ping is now sorted, and various other code updates that will help improve the overall quality of multiplayer on Modern Warfare 2.
en
Ranger maps added to HCHQ
We’re adding a few maps to the Hardcore Headquarters Pro playlist on Xbox Live, allowing you now play all the Ranger maps in this gametype, something I know a lot of users have been asking for! These maps include Highrise, Invasion, Skidrow, and Terminal.
EDIT:

In de serie: "Kunnen die gasten bij IW dan ook echt helemaal niks", vandaag deel 71

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8m3zharMP1xvF1ueKiBebpHJ/thumb.jpg

Het antwoord is dus wederom, nee :+ Maps starten ook niet, zitten in een loop met starten.

[ Voor 105% gewijzigd door PWM op 30-03-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Ik ben jaloers op jullie ik moet nog een maand wachten op de mappack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ook ik kom niet door het update proces heen. Ik wordt gedisconnect van LIVE. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Gossie doet me aan die goeie ouwe Steam tijd denken dat wanneer er een Counter Strike update was ALLES plat lag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem92
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-12-2022
Kimi-Alonso schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:06:
Ook ik kom niet door het update proces heen. Ik wordt gedisconnect van LIVE. :|
zelfde bij mij :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo moet nog een maand wachten!!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En bij mij is CoD MW2 ook onbespeelbaar, sinds ik verplicht wordt te updaten, maar dat niet lukt.
Voor die update geprobeerd te spelen in Stimulus maar helaas, niks werkte meer.

Ben bang dat alles plat ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook hier .. lekker geregeld weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik kom er ook niet op, zelfde problemen. Hji probeert update te downloaden maar dat wil niet lukken en dan word ik eruit gegooid. Een vriend van me zit al een uur erop en heeft echter geen problemen..? Raar.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb ook geen enkele problemen met MW2, alleen de Stimulus playlist doet het niet, rest functioneert prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem92
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-12-2022
nog maar ff proberen dan...

EDIT: nou hij is aan het downloaden, na hooguit 5 minuutjes al op 28%, lijkt alsof er niks aan de hand is...

[ Voor 67% gewijzigd door jochem92 op 30-03-2010 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

MajorNelson:

If ur getting "Can't download the update" that's us putting the latest update in place. Excuse our dust, we'll be done ASAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

Zie hier mijn class configs :-)
(en een klein beetje reclame voor wat ik zonet gemaakt heb)

Weapon Classes:
Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/M4A1.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Acog.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/G18.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Akimbo.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Marathon.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Stopping%20Power.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Ninja.png

Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/M4A1.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Acog.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/G18.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Akimbo.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Marathon.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Hardline.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Ninja.png

Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/FAL.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Acog.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/G18.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Akimbo.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Marathon.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Stopping%20Power.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Ninja.png

Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/FAL.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Acog.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/G18.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Akimbo.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Marathon.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Hardline.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Ninja.png

Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/P90.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Holographic%20Sight.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/G18.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Akimbo.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Marathon.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Lightweight.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Ninja.png

Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/M4A1.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Silencer.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/STINGER.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Sleight%20of%20Hand.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Cold-Blooded.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Ninja.png

Killstreak Perks:
Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/killstreak/UAV%20Recon.png Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/killstreak/Care%20Package.png Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/killstreak/Predator%20Missile.png

Created with http://www.programmas.be/class-creator/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Ik mis granaatjes enzo :P

Explooosssiooons OMA klasse :+ maar daar moeten nog claymores bij natuurlijk ;) en secondairies zou je niet moeten zien bij One Man Army

Weapon Classes:
Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/TAR-21.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Grenade%20Launcher.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/G18.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/One%20Man%20Army.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Danger%20Close.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Commando.png

Killstreak Perks:
Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/killstreak/Predator%20Missile.png Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/killstreak/Harrier%20Strike.png Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/killstreak/Chopper%20Gunner.png

[ Voor 37% gewijzigd door Vandread op 30-03-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

o ja! glad vergeten :) de equipment moet er nog bij. zal thuis eens checken of alles er dan bij staat.
Je moet wel zelf eerlijk zijn, je kan in principe een silencer op je stinger zetten, dat wordt niet gecontroleerd. Misschien als ik tijd en zin heb, dat dat er komt :p
OMA + secondary fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:18

steveman

Comfortabel ten onder

Fastman schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 17:11:
[...]

o ja! glad vergeten :) de equipment moet er nog bij. zal thuis eens checken of alles er dan bij staat.
Je moet wel zelf eerlijk zijn, je kan in principe een silencer op je stinger zetten, dat wordt niet gecontroleerd. Misschien als ik tijd en zin heb, dat dat er komt :p
OMA + secondary fixed
RDP ontbreekt }:| ;) Uh RPD

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Leuk gedaan :)

Weapon Classes:
Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/AK-47.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Full%20Metal%20Jacket.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/44%20MAGNUM.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Akimbo.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Marathon.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Stopping%20Power.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Ninja.png

Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/INTERVENTION.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Full%20Metal%20Jacket.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/SPAS-12.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Grip.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Sleight%20of%20Hand.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Stopping%20Power.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Ninja.png

Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/UMP45.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Full%20Metal%20Jacket.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/44%20MAGNUM.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Akimbo.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Marathon.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Stopping%20Power.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Ninja.png

Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/AK-47.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Full%20Metal%20Jacket.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/SPAS-12.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Grip.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Scavenger.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Stopping%20Power.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Steady%20Aim.png

Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/INTERVENTION.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Full%20Metal%20Jacket.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/SPAS-12.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Grip.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Sleight%20of%20Hand.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Stopping%20Power.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Steady%20Aim.png

Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/UMP45.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Full%20Metal%20Jacket.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/SPAS-12.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Grip.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Scavenger.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Stopping%20Power.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Steady%20Aim.png

Search & Destroy Killstreak Perks:
Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/killstreak/UAV%20Recon.png Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/killstreak/Care%20Package.png Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/killstreak/Predator%20Missile.png

Andere Killstreak Perks:
Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/killstreak/Predator%20Missile.png Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/killstreak/Harrier%20Strike.png Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/killstreak/Emergency%20Airdrop.png

Bovenste 3 zijn S&D, onderste 3 voor andere speltypes.

ik heb ook nog 3 andere klassen welke ingedeeld zijn voor HC S&D, dat zijn gewoon de bovenste 3 maar dan zonder FMJ en met silencer, en stopping power vervangen voor light weight.

10e classe is een standaard Tac Knife/Commando class, wordt bijna niet gebruikt.

[ Voor 3% gewijzigd door Horizons op 30-03-2010 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:33
Weapon Classes:
Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/M4A1.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Red%20Dot%20Sight.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Silencer.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/G18.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/extended%20mags.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Akimbo.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Bling.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Cold-Blooded.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Ninja.png

Killstreak Perks:
Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/killstreak/Predator%20Missile.png Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/killstreak/Harrier%20Strike.png Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/killstreak/Chopper%20Gunner.png

mijn S&D poppetje

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
nm, hij pakt hem niet.

Waar ik iig nu mee bezig ben om te levelen:

P90 met silencer en FMJ
Vector met silencer en FMJ
Mini-Uzi met silencer en FMJ

Alt wapen: RPG-7

Verder semtex en smoke

harrier, chopper gunner, nuke

[ Voor 82% gewijzigd door BootVluchteling op 30-03-2010 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De update is binnen, en de maps werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Werkt het ondertussen weer bij iemand? Ik zie hierboven iemand die zegt dat hij de update al aan het downloaden is, maar bij mij komt nog steeds een fout elke keer dat ik probeer. Heb de nieuwe maps trouwens nog niet gedownload, weet niet of dat verschil uit maakt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:26
Heb de update nu ook binnen. Kan alleen nog geen games joinen, maar dat zal dalijk wel weer goed komen als de meeste mensen de update binnen hebben.

edit: Kan nu helemaal niks joinen in MW2. Krijg elke keer de melding "unable to connect" of "lost connection to the xbox live servers". Terwijl er wel gewoon gespeeld kan worden aangezien meerdere mensen in mijn friendslist wel spelen.

[ Voor 44% gewijzigd door Def87 op 30-03-2010 18:25 ]

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Net op Crash gespeeld. Die map ziet er gewoon 100% identiek uit aan CoD4. Ook de "grafische update" heb ik nog niet terug kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyerule2nd
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-03 15:53
Ik snap niet dat jullie wel kunnen spelen. Net de mappack gedownload en de update voor het spel. Sindsdien loopt alles op matchmaking vast. De hele xbox hangt voor een halve minuut. Niks werkt, ook de normale free for all niet.

En als ie een keer niet vastloopt zegt ie unable to join session..

[ Voor 13% gewijzigd door Eyerule2nd op 30-03-2010 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het lijkt te werken weer ja. Heb ook de maps gedownload.

Nu vraag ik me wel af... Er zijn nu twee nieuwe playlists (Stimulus en Stimulus HC) waarop de nieuwe maps te spelen zijn. Ik neem dus aan dat de nieuwe maps niet te spelen zijn in de andere playlists? Zal dit later nog wel gaan gebeuren, als de 'nieuwigheid' er een beetje vanaf is? Want nu zitten we dus 'opgescheept' met:
- alleen de stimulus maps
- alleen een mix aan gamemodes.

Als ik nou graag demolition will doen dan moet ik dus op de oude maps spelen, of gokken dat ik net in een server kom met demolition (kleine kans, en dan ook maar 1 potje...)

Niet erg handig, of wel? Hoe gaan ze dit oplossen?

En als de nieuwe maps later ook in de andere playlists verwerkt zullen worden, hoe gaat het dan met mensen die de maps niet hebben? Worden die dan eruit gekickt elke keer als er een van de nieuwe maps komt?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik kan nog helemaal niets. Zelfs geen normale game joinen. Staan ergens een paar servers te roken ofzo?
Connection with the XBOX Live servers has been interrupted
De hele tijd die error.

[ Voor 32% gewijzigd door Gunner op 30-03-2010 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik kan inderdaad ook geen games joinen. Zat net wel in een lobby (maar nog niet genoeg spelers), maar die werd ook na een tijdje dicht gegooid... Heb alleen pas de stimulus games geprobeerd.

Ik zag wel dat me NAT type opeens op moderate stond, normaal altijd Open. Eens kijken of ik dat kan aanpassen of dat helpt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik zie in mijn lijst mensen weer CoD4 spelen. Misschien vanwege de problemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
NAT type naar Open helpt ook niet. Krijg nu de melding dat de connectie naar xbox live interrupted is ofzoiets.

Is het dan zo moeilijk om iets te testen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Mijn 3 favo classes (zoals je ziet ben ik een SCAR fan :))

Voornamelijk de bovenste gebruik ik veel... (maar dan met een PP2000 IPV een TMP, op de een of andere reden staat die er niet bij...)
Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/SCAR-H.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Heartbeat%20Sensor.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Silencer.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/TMP.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Full%20Metal%20Jacket.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Silencer.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Bling.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Stopping%20Power.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Ninja.png

Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/SCAR-H.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Full%20Metal%20Jacket.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/STRIKER.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Full%20Metal%20Jacket.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Sleight%20of%20Hand.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Stopping%20Power.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Steady%20Aim.png

Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/RPD.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Grip.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/STINGER.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Sleight%20of%20Hand.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Cold-Blooded.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Ninja.png

Killstreak Perks:
Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/killstreak/Predator%20Missile.png Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/killstreak/Emergency%20Airdrop.png Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/killstreak/Pave%20Low.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

NickThissen schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:59:
NAT type naar Open helpt ook niet. Krijg nu de melding dat de connectie naar xbox live interrupted is ofzoiets.

Is het dan zo moeilijk om iets te testen?
Wat op een computer goed gaat, kan nog mis gaan op 83.000.000 computers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
Op mijn Xbox werkt ook niks meer sinds de update... Hoop dat ze het snel oplossen!

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Wat een stelletje sullen daar zeg. Beetje een load test had geen kwaad gekund..

Ik snap niet dat sommigen van jullie wel kunnen spelen. Net de mappack gedownload en de update voor het spel.

Heel de tijd een error, Lost connection to the Live servers.....
Betaal je dan 15e voor, kan het gewone online gedeelte niet eens meer spelen.....
Hier mag wel een gedeeltelijke refund tegenover staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Gunner schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:57:
Ik zie in mijn lijst mensen weer CoD4 spelen. Misschien vanwege de problemen :+
Nou daar wil het ook niet echt lukken :P

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

wimpie007 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:07:

Ik snap niet dat sommigen van jullie wel kunnen spelen. Net de mappack gedownload en de update voor het spel.

Heel de tijd een error, Lost connection to the Live servers.....
Betaal je dan 15e voor, kan het gewone online gedeelte niet eens meer spelen.....
Hier mag wel een gedeeltelijke refund tegenover staan!
Krijg je toch niet... ja, mischien als een gratis downloadable dingetje voor je avatar... maar dit is niet echt een "refund"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

sekeroglan schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:08:
[...]

Nou daar wil het ook niet echt lukken :P
Ik zit in een game @ CoD4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
NickThissen schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:48:
Nu vraag ik me wel af... Er zijn nu twee nieuwe playlists (Stimulus en Stimulus HC) waarop de nieuwe maps te spelen zijn. Ik neem dus aan dat de nieuwe maps niet te spelen zijn in de andere playlists? Zal dit later nog wel gaan gebeuren, als de 'nieuwigheid' er een beetje vanaf is? Want nu zitten we dus 'opgescheept' met:
- alleen de stimulus maps
- alleen een mix aan gamemodes.

Als ik nou graag demolition will doen dan moet ik dus op de oude maps spelen, of gokken dat ik net in een server kom met demolition (kleine kans, en dan ook maar 1 potje...)

Niet erg handig, of wel? Hoe gaan ze dit oplossen?

En als de nieuwe maps later ook in de andere playlists verwerkt zullen worden, hoe gaat het dan met mensen die de maps niet hebben? Worden die dan eruit gekickt elke keer als er een van de nieuwe maps komt?
Ja. Dat zou ik ook wel eens willen weten.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:55
BootVluchteling schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:10:
[...]

Ik doe altijd (vind ik iig) veel moeite om een potje te winnen. Dit resulteert ook vaak in de hoogste deathcount. Heb ik opzich geen moeite mee, maar ik word dan wel moedeloos als ik mijn team TDM zie spelen in een HQ-map.. Leuk en aardig, maar ga dan naar een TDM-server.
Snif...en ik maar denken dat ik heel goed de flanken dekte.... :+
Ach ja, een team met alleen maar mensen die op de HQ duiken is ook niet handig. Het komt er gewoon op neer dat je een gezonde mix van speltypen in je groep moet hebben zitten.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
FIFA10 werkt nu ook niet meer online... Can't connect to EA servers. Toeval?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:26
Heb 2 potjes kunnen doen maar ik kreeg geen Double XP. Kreeg wel op een gegeven moment 1000XP per kill in S&D maar in TD en Domination was het gewoon normaal. Kreeg ook bij dat domination potje die we verloren een challenge dat ik 15 TDM matches had gewonnen :o

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik had wel overal dubbele XP. Wel jammer dat het alleen voor de DLC playlists is. Nu sta ik allemaal gametypes te spelen die ik nooit speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cool die site! Dit is mijn setup(softcore):
Weapon Classes:
Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/MP5K.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Red%20Dot%20Sight.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/M93%20RAFFICA.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Akimbo.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Marathon.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Stopping%20Power.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Steady%20Aim.png

Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/UMP45.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Silencer.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/SPAS-12.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Grip.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Marathon.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Stopping%20Power.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Steady%20Aim.png

Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/TAR-21.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Grenade%20Launcher.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/STRIKER.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Grip.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Sleight%20of%20Hand.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Stopping%20Power.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Steady%20Aim.png

Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/SCAR-H.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Silencer.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/STRIKER.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Grip.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Scavenger.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Stopping%20Power.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Ninja.png

Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/TAR-21.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Silencer.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/SPAS-12.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Grip.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Marathon.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Stopping%20Power.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Ninja.png

Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/SCAR-H.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Grenade%20Launcher.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/STINGER.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Sleight%20of%20Hand.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Cold-Blooded.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Ninja.png

Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/ACR.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Acog.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/STRIKER.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Grip.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Scavenger.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Stopping%20Power.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Steady%20Aim.png

Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/INTERVENTION.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Full%20Metal%20Jacket.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/M93%20RAFFICA.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Akimbo.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Sleight%20of%20Hand.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Stopping%20Power.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Steady%20Aim.png

Killstreak Perks:
Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/killstreak/Harrier%20Strike.png Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/killstreak/Pave%20Low.png Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/killstreak/Chopper%20Gunner.png

[ Voor 13% gewijzigd door codex op 30-03-2010 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

@Reemprive

Een javelin akimbo? En waarom gebruik je daar SoH, en niet Scavenger? Die ene raket die je bij je Javelin krijgt is wel erg weinig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
Gunner schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:31:
Wel jammer dat het alleen voor de DLC playlists is. Nu sta ik allemaal gametypes te spelen die ik nooit speel.
Ja precies, en dat is niet wat ik wil.
Eigenlijk vind ik het gewoon niet oké dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oeps! Het moet natuurlijk stinger zijn....

Ik kreeg die attachement niet weg. 2 Stingers, sleight of hands pro ivm sneller laden.

edit:
aangepast.

[ Voor 7% gewijzigd door codex op 30-03-2010 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

DikkeDijk schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:42:
[...]

Ja precies, en dat is niet wat ik wil.
Eigenlijk vind ik het gewoon niet oké dit.
Als ik het me goed herinner had je met MW1 DLC altijd overal Double XP bij de speciale weken en de nieuwe maps in TDM. De meest gespeelde gametype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Uurtje gespeeld met de nieuwe mappen, ben er nog niet van onder de indruk.
Zeer irritant dat je nu alle game modes moet spelen als je alleen de nieuwe mappen wil.
Komen ze ook op de playlist in de "normale" modes ?

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ScrooLoose schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:46:
Komen ze ook op de playlist in de "normale" modes ?
Pas als de nieuwigheid er af is. Volgende week pas denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
Gunner schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:45:
[...]

Als ik het me goed herinner had je met MW1 DLC altijd overal Double XP bij de speciale weken en de nieuwe maps in TDM. De meest gespeelde gametype.
Ja volgens mij ook gewoon in alle mappen.

Ik zat net in een potje Headquarters. Echt niet aan mij besteed. 8)
Verdraaid, ik baal hier best van. Ik wil gewoon zelf mijn gametype kiezen en dan een nieuwe map tegen kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik zat net in een party met een paar vrienden, en er stond rood in beeld dat DLC 1 niet gespeeld kon worden omdat speler x en y de mappack niet hadden.

Ik weet niet of dat alleen in 'party mode' is, of dat dat ook in normale servers gaat gebeuren. Als het ook in normale servers gaat gebeuren dan kun je dus niet de nieuwe maps spelen zolang er één iemand is die die maps niet heeft... Ergens wel netjes, maar ook weer niet echt oke, dan is de kans dat je de nieuwe maps gaat spelen dus echt 1% ofzo.

Van de andere kant is het ook niet ok om spelers zonder de maps dan maar eruit te kicken. Dat leek me eigenlijk logischer dat ze dat zouden doen: je dwingt spelers dan min of meer om de maps toch te kopen omdat je anders helemaal niet meer aan bod komt... Typisch iets wat IW zou doen :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Op zich een aankomend iets van MW2 voor de PC. Ik heb net in de config gekeken en daar kwam ik deze optie tegen.

code:
1
seta sv_allowDownload "1"

0 is nee en 1 is ja. Dit staat aan in de standaard config. Dus als ze steam lobbies gaan mixen, zou er wellicht een kans bestaan dat de DLC via IWnet (gratis) verspreid zal worden.

Maar aan de andere kant denk ik, zo dom zullen ze toch niet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 01:27

Gundogan

Rip and tear, until it is done

LzpAppel schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 21:00:
Op zich een aankomend iets van MW2 voor de PC. Ik heb net in de config gekeken en daar kwam ik deze optie tegen.

code:
1
seta sv_allowDownload "1"

0 is nee en 1 is ja. Dit staat aan in de standaard config. Dus als ze steam lobbies gaan mixen, zou er wellicht een kans bestaan dat de DLC via IWnet (gratis) verspreid zal worden.

Maar aan de andere kant denk ik, zo dom zullen ze toch niet zijn?
Die command is een standaard quake command om in te stellen of je custom geluiden enzo wilt gaan downloaden van de server en staat inderdaad standaard aan. Denk dat ie er waarschijnlijk nooit is uitgehaald (zal ook geen effect meer hebben in mw2?) en hoeft niets te maken te hebben met eventuele dlc.

De dlc kan trouwens 'gewoon' gratis worden dmv een sponsor deal, zoals in cod4 met nvidia. (edit: hoewel nu alles via steam gaat en dus een dlc makkelijker betaalt aan kan worden geboden en dus niet perse meer naar een oplossing met sponsordeals hoeft te worden gezocht).

[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 30-03-2010 21:16 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dean
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-12-2020

Mr. Dean

Signature

Even tussen de 360-downtime door, net een aantal potjes gespeeld met PB, JamesB009, Tangoors, DNA_Saint en nog wat anderen. Public was wel leuk, maar daarvoor en daarna!

We gingen private, en dan in een aantal maps een jump en sprint hack erin gezet door iemand (ik noem geen namen >:) ). Dat was wel lachen, voor even ;)

Ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

wimpie007 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:07:
Dat hebben ze vast gedaan, maar je kan niet 1000 servers bijplaatsen om een piekmoment van 3 uur op te vangen. Dan maar even 3 uur verminderde connectiviteit :)

Hij doet het hier inmiddels vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Gundogan schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 21:10:
[...]

Die command is een standaard quake command om in te stellen of je custom geluiden enzo wilt gaan downloaden van de server en staat inderdaad standaard aan. Denk dat ie er waarschijnlijk nooit is uitgehaald (zal ook geen effect meer hebben in mw2?) en hoeft niets te maken te hebben met eventuele dlc.

De dlc kan trouwens 'gewoon' gratis worden dmv een sponsor deal, zoals in cod4 met nvidia. (edit: hoewel nu alles via steam gaat en dus een dlc makkelijker betaalt aan kan worden geboden en dus niet perse meer naar een oplossing met sponsordeals hoeft te worden gezocht).
Alleen maar custom geluiden enzo? Ik kan mij van Cod 4 herinneren dat er ook complete maps, wapens, mods enz konden worden gedownload via een server.

Maar van wat IW heeft laten zien mag er gewoon een x aantal euro voor worden afgetikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

TD op een gloednieuwe map, ik ga dood, waarna ik 5x een instant spawnkill om de oren kreeg.

IW O+ -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 01:27

Gundogan

Rip and tear, until it is done

LzpAppel schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 22:24:
[...]

Alleen maar custom geluiden enzo? Ik kan mij van Cod 4 herinneren dat er ook complete maps, wapens, mods enz konden worden gedownload via een server.

Maar van wat IW heeft laten zien mag er gewoon een x aantal euro voor worden afgetikt.
Vandaar ook 'enzo' erbij ;) Maar inderdaad alles wat de server custom draait.

Maar dat heeft nu dus geen nut meer zonder dedicated servers :(

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wat vinden jullie van de nieuwe maps? Ik vind bailout het best tot nu toe. Heb alleen Storm nog niet lang gedaan maar de rest wel. Op bailout voor het eerst sinds lange tijd 30-4 gehaald op demolition, waarbij ik tot 3 keer toe op het laatste moment (< 3 sec) de bom defuse :)
Heerlijke map, of je gaat buitenom of je gaat binnendoor, er zijn zoveel manieren om rond de sneaken.
Crash en overgrown gaan als vanouds ook lekker. Alleen die kleine (salvage?) vind ik niet zoveel aan.

[ Voor 11% gewijzigd door NickThissen op 30-03-2010 23:56 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
NickThissen schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 23:56:
Wat vinden jullie van de nieuwe maps? Ik vind bailout het best tot nu toe. Heb alleen Storm nog niet lang gedaan maar de rest wel. Op bailout voor het eerst sinds lange tijd 30-4 gehaald op demolition, waarbij ik tot 3 keer toe op het laatste moment (< 3 sec) de bom defuse :)
Heerlijke map, of je gaat buitenom of je gaat binnendoor, er zijn zoveel manieren om rond de sneaken.
Crash en overgrown gaan als vanouds ook lekker. Alleen die kleine (salvage?) vind ik niet zoveel aan.
Aangezien ik niet standaard voor mijn favo type kan kiezen, ben ik na 1 potje afgehaakt.
Ik wacht nog wel even of dat nog gaat veranderen.
Zoniet, dan weet ik niet wat ik ga doen.
Misschien stap ik wel over naar BBC2, ik ben het een beetje zat.
Nieuwe maps, zoals het wordt aangekondigd, betekent voor mij dan ook, overal.
En niet moeten hopen dat het in jouw/mijn speltype random wordt gepresenteerd.
Dan kan ik blijven skippen, en dat staat me tegen.
En vanavond is het helemaal ruk, want die servers draaien nog steeds niet helemaal oké.
Als je mazzel hebt vind je 1 goede game van de 50.
Ik wacht het t/m komend weekend af, en anders ga ik switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb anders de hele avond gespeeld (niet alleen op nieuwe maps), ging prima. Betere ping dan normaal (kan toeval zijn).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een stukje irritatie / frustratie maar ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken (misschien al een keer langs geweest)

Ik speel momenteel (pc) puur en alleen hardcore. zelf speel ik op al mijn klassen ninja pro en coldblooded pro. Ik raak dus helemaal mesjogge gek van die teamleden die dus een of beiden niet hebben en dan wel heel dicht bij je gaan staan/liggen/zitten.

resultaat: bij een killstreak of een heartbeat ben je standaard de l*l en heb je dus op dat moment 0,0 voordeel van de killstreaks. vooral als die ander geen coldblooded heeft en er hangt een chopper of harrier in de lucht, dan kan je het gewoon shaken. en dan heb ik zoiets van "blijf bij me uit de buurt"

vind het persoonlijk zoiezo al wazig om als 2de perk iets anders dan coldblooded te nemen in hardcore, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Die map met het zwembad is echt het leukst.

Ik vind het 3 fijne nieuwe maps.

Alleen jammer dat je de modus niet zelf mag beslissen.
Ik ben tevreden met de nieuwe maps.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Gundogan schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 22:29:
[...]

Vandaar ook 'enzo' erbij ;) Maar inderdaad alles wat de server custom draait.

Maar dat heeft nu dus geen nut meer zonder dedicated servers :(
Daar heb ik nou overheen gelezen :+
Mars18 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 08:17:
Die map met het zwembad is echt het leukst.

Ik vind het 3 fijne nieuwe maps.

Alleen jammer dat je de modus niet zelf mag beslissen.
Ik ben tevreden met de nieuwe maps.
En volgens mij hebben ze voor de Xbox een stimulus lobby gemaakt aka Mosh Pit. Het enige verschil dat er alleen de nieuwe maps gespeeld worden. Dan raak je bekend met de nieuwe maps en hun bom plekken/spawns. Ze zijn/worden volgens mij ook in de nieuwe roulatie opgenomen, maar in het begin wilt iedereen (logisch) alleen maar de nieuwe maps spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

Laat ik het ook maar even doen:

Weapon Classes:
Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/UMP45.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Red%20Dot%20Sight.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/M1014.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Red%20Dot%20Sight.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Marathon.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Hardline.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Commando.png

Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/SCAR-H.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Full%20Metal%20Jacket.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/STINGER.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Sleight%20of%20Hand.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Cold-Blooded.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/SitRep.png

Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/TAR-21.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Grenade%20Launcher.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/JAVELIN.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Scavenger.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Danger%20Close.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Steady%20Aim.png

Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/BARRETT%20.50CAL.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Silencer.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Full%20Metal%20Jacket.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/M93%20RAFFICA.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Red%20Dot%20Sight.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Full%20Metal%20Jacket.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Bling.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Stopping%20Power.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Steady%20Aim.png

Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/M16A4.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Full%20Metal%20Jacket.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/M1014.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Red%20Dot%20Sight.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Sleight%20of%20Hand.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Stopping%20Power.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/SitRep.png

Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/RPD.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/attachments/Red%20Dot%20Sight.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/weapons/STINGER.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Sleight%20of%20Hand.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Stopping%20Power.pngAfbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/perks/Last%20Stand.png

Killstreak Perks:
Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/killstreak/Precission%20Airstrike.png Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/killstreak/Harrier%20Strike.png Afbeeldingslocatie: http://www.programmas.be/class-creator/icons/killstreak/Stealth%20Bomber.png

[ Voor 8% gewijzigd door CorVus op 31-03-2010 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 04:21:
even een stukje irritatie / frustratie maar ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken (misschien al een keer langs geweest)

Ik speel momenteel (pc) puur en alleen hardcore. zelf speel ik op al mijn klassen ninja pro en coldblooded pro. Ik raak dus helemaal mesjogge gek van die teamleden die dus een of beiden niet hebben en dan wel heel dicht bij je gaan staan/liggen/zitten.

resultaat: bij een killstreak of een heartbeat ben je standaard de l*l en heb je dus op dat moment 0,0 voordeel van de killstreaks. vooral als die ander geen coldblooded heeft en er hangt een chopper of harrier in de lucht, dan kan je het gewoon shaken. en dan heb ik zoiets van "blijf bij me uit de buurt"

vind het persoonlijk zoiezo sowieso al wazig om als 2de perk iets anders dan coldblooded te nemen in hardcore, maar dat terzijde.
Ik gebruik nooit meer ninja (pro). Alleen bij mijn easy-mode knifeclass, maar die speel ik niet meer.

Ik gebruik Sitrep (pro) en het lijkt erop dat de eigen voetstappen zachter zijn. Voetstappen van de vijand zijn sowieso luider. Verder moet je gewoon uit de buurt blijven van mensen die je niet kent. Zeker als er een predator aankomt (kan je duidelijk horen), gewoon wegrennen.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.