Even een kort verhaaltje over mijn ervaring met Qubino. Best een bijzonder verhaal vind ik zelf, dus ik deel hem graag.
Al heel lang geleden ben ik begonnen met het maken van een dimbare set ledlampen. Het vinden van een geschikte dimmer bleek tricky, maar uiteindelijk en na uitgebreide hulp van Domotica-shop.nl geëindigd bij een héél compact dimmertje van Qubino. Voldeed perfect aan de eisen: het dimbare wattage is enorm laag en de Qubino kon het hebben. Klasse!
De dimmer heb ik als cadeautje van mijn vriendin gekregen. Aangesloten, lamp verder in elkaar geschroefd en getest. *POEF*; weg licht. Wat bleek; ik had bij het indraaien van één van de lampen de kabels losgetrokken en die maakten sluiting. Fuuuuck! Dimmer gesloopt, en nog eens een cadeautje ook. Eigen schuld natuurlijk, maar misschien was hij te maken. Dus ik leg die vraag voor bij Qubino; "boys, kan ik dat dimmertje nog maken denken jullie?". Daar wisten ze wel raad mee:
we will arrange a new dimmer for you free as our Christmass present, please send me your address and we will try to manage somehow.
Hoe fantastisch is dat?!
Maar toen kwam het; PostNL stuurde het pakketje per ongeluk retour afzender na één keer niet thuis geweest te zijn. Damn! Krijg je zoiets tofs gratis, flikkert PostNL roet in het eten. Ze konden ook niks voor me betekenen, ze moesten maar opnieuw sturen. Dat is géén leuke mail die je dan moet sturen naar Qubino; je krijgt iets gratis en vervolgens moet je gaan bedelen of ze het nog eens willen sturen. Maar opnieuw een topreactie:
Hi, don't warry, after we receive it back we will find solution to deliver to you
Ondertussen leefden we half januari. De posterijen hebben er even over gedaan, maar wat kregen we (nota bene op valentijnsdag) bezorgd?
Hoe mooi is dat?! Qubino heeft de dimmer aan Domotica-shop.nl gegeven, die de tweede verzending heeft verzorgd. Nu heb ik dus dit;
Supervet beestje! Onwijs klein en sexy voor het oog (al verdwijnt hij straks wel uit het zicht). Even wachten op een bevriende elektricien die hem gaat inbouwen voor me zodat dit niet een nog grotere clusterfuck mijnerzijds gaat worden.
Long story short; Qubino heeft diepe indruk op me achtergelaten met hun service. Echt hele leuke jongens die direct klaar stonden om me méér te helpen dan waar ik om vroeg. Een simpel "Helaas, stuk is stuk" had ook gekund. Wat dat betreft verdient ook Domotica-shop.nl een dikke pluim; zij hebben me uitgebreid geholpen in mijn oriëntatie én later kosteloos de tweede verzending op zich genomen. Beide dikke aanraders dus.
TL;DR:
Ik verneuk een dimmer door mijn eigen domheid, Qubino herstelt samen met Domotica-shop mijn blunder kosteloos en op hele leuke spontane manier. Toppertjes dus!