Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 23:15
3 schermen?

ATI Kaart vanaf 5xxx serie dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:46
Mr.Joker schreef op maandag 14 februari 2011 @ 03:21:
3 schermen?

ATI Kaart vanaf 5xxx serie dacht ik.
Ja 3 schermen, en nvidia heeft de voorkeur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leroykok
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-11-2024
Even de Airbus X getest:
Beetje jammer dat hij geen SIDS en STARS ondersteunt. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ik heb het luchtruim lopen testen :D

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DbDTAwXLMbU]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

iFreaky schreef op maandag 14 februari 2011 @ 14:18:
Even de Airbus X getest:
Beetje jammer dat hij geen SIDS en STARS ondersteunt. ;(

[video]
Hmm, jankt dat ding bij 30 al retard?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bolk schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:25:
[...]

Hmm, jankt dat ding bij 30 al retard?
Nee, sinds de laatste patch na 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leroykok
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-11-2024
Vond 'm inderdaad ook al snel "retard" zeggen. Beetje jammer maar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:19
Nieuw project van Qualitywings, zowel voor FS2004 als FSX:

:P

[ Voor 13% gewijzigd door Er!k op 16-02-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ziet er aardig uit, ookal heb ik geen kennis of ervaringen van qualitywings producten.
Werd ook tijd voor een Bae 146 payware, ik heb maandje terug met 1 freeware een filmpje lopen maken en dat ging erg moeizaam, leek wel een vliegtuig van papier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahaaa :D
Eindelijk een serieuze avroliner! Nu nog een bee-line kleurtje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:35:
[...]

Nee, sinds de laatste patch na 20.
Das beter idd :P

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:19
Tuzla schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 20:29:
Ziet er aardig uit, ookal heb ik geen kennis of ervaringen van qualitywings producten.
Werd ook tijd voor een Bae 146 payware, ik heb maandje terug met 1 freeware een filmpje lopen maken en dat ging erg moeizaam, leek wel een vliegtuig van papier.
Ik heb zelf ook de 757 van Qualitywings en die ziet er erg goed uit! Ook de geluiden en 2/3D cockpit zijn super! Ondersteuning van airac en mogelijkheid tot het importeren van standaard flightplans. Hun motto is 'complexity simplified' dus verwacht geen high-end Captain Sim of LevelD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:57
Heey,

Er is weer een nieuwe video geplaatst van Microsoft Flight! Zie onderstaande link:
http://www.microsoft.com/games/flight/

Persoonlijk vind ik het er wel goed uit zien, hoop dat het een beetje compatibel is tussen FSX en de nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:13

Dani86

AeroGeek

Wel een choppy frame rate in de video, oei. De game is nog niet af zullen we maar zeggen :P

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Het zou ook de video zelf kunnen zijn... Interessanter vind ik: Birds fly for free, so can you? Wordt het een gratis game met betaalde content of is het gewoon dat ze bedoelen dat je met een simulator for 'free' vliegt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bolk schreef op zondag 20 februari 2011 @ 12:00:
Het zou ook de video zelf kunnen zijn... Interessanter vind ik: Birds fly for free, so can you? Wordt het een gratis game met betaalde content of is het gewoon dat ze bedoelen dat je met een simulator for 'free' vliegt? :P
Het op het eerste gezicht volgende voortborduursel op de jarenoude FS-engine mag nu wel eens gratis worden weggeven. Kan iedereen zijn geld sparen voor een nieuwe flightsimulator als die er ooit eens komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Afbeeldingslocatie: http://www.motifake.com/image/demotivational-poster/0905/microsoft-flight-simulator-demotivational-poster-1242257144.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:48

Stoney3K

Flatsehats!

rdluca schreef op zondag 20 februari 2011 @ 13:25:
[...]

Het op het eerste gezicht volgende voortborduursel op de jarenoude FS-engine mag nu wel eens gratis worden weggeven. Kan iedereen zijn geld sparen voor een nieuwe flightsimulator als die er ooit eens komt.
Oh best, als ze dan ook eindelijk eens de broncode erbij geven. Dan kunnen we die als community een keertje fatsoenlijk opruimen en ziet FS2004 er ineens een heel stuk anders uit met een simulatie-engine op 100+ FPS. :+

Als ze MS Flight een free-to-play game zouden maken heb ik daar gemengde gevoelens over, want van de ene kant zal het de community een stuk bekender maken, van de andere kant loop je dan het risico dat de controle over de content blijft liggen bij Microsoft. En dat betekent dus ook dat je als ontwikkelaar van nieuwe kisten onder aardige voorwaarden of restricties kan komen te staan, waar je met FS9 gewoon je eigen content erin kan duwen en het doet wel wat.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stoney3K schreef op zondag 20 februari 2011 @ 18:23:
[...]

Oh best, als ze dan ook eindelijk eens de broncode erbij geven. Dan kunnen we die als community een keertje fatsoenlijk opruimen en ziet FS2004 er ineens een heel stuk anders uit met een simulatie-engine op 100+ FPS. :+

Als ze MS Flight een free-to-play game zouden maken heb ik daar gemengde gevoelens over, want van de ene kant zal het de community een stuk bekender maken, van de andere kant loop je dan het risico dat de controle over de content blijft liggen bij Microsoft. En dat betekent dus ook dat je als ontwikkelaar van nieuwe kisten onder aardige voorwaarden of restricties kan komen te staan, waar je met FS9 gewoon je eigen content erin kan duwen en het doet wel wat.
Free to play, wat ik er van weet zojuist via Wikip ;), werkt volgens mij bij een op zichzelf staand spel dat an sich helemaal compleet is. Flightsim wordt gemaakt tot wat het nu is door de add-ons als Level-D, PMDG, Carenado, A2A, UTX, GEX, ORBX, REX, Aerosoft, Flight1, Flytampa, UK2000 en FSDreamteam. En al het gratis van avsim en flightsim.com. Daar heb ik maar meteen mijn FSX opgenoemd :).

Bij een Flight- free to play doemt bij mij het beeld op dat ieder die een add-on wil maken, dik betalen zal moeten voor delen van de broncode of SDK en licenties waardoor het voor niemand behalve MS nog aantrekkelijk is.

Effe wat anders, kijk dit eens...
YouTube: B777-300 weird hard bouncy landing

Wat zullen de pax hebben gedacht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Update-je aan het Learjet 45 XR front:

Van Sketchup naar Gmax, en de jet staat inmiddels in de grondverf. :Y)

Afbeeldingslocatie: http://img714.imageshack.us/img714/8929/lj45xr2.png

En dan kom je toch wat probleempjes tegen tijdens het exporten. "Eindhoven Tower, Learjet November 45 X-ray Romeo is going to need a bigger runway!" :+

Afbeeldingslocatie: http://img202.imageshack.us/img202/9953/wtfyap.png

Waarbij het probleem dus in de units van gmax bleek te liggen, en gauw gefixed was.

Afbeeldingslocatie: http://img40.imageshack.us/img40/6226/l45xreheh.png

Nu de binnenkant maar eens netjes dicht maken, en kijken hoe we de boel kunnen animeren zodat we met de kist voor het eerst de lucht in kunnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:35

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik heb een nieuw systeem (zie een paar pagina's eerder in dit topic; GF460, 2600SB, 8GB) en FSX draait errug soepel, sterker nog: met ALLE sliders naar rechts, op water na (heb ik 1 nokje terug) draai ik op de NL2000 scenery tussen de 25 en 50FPS.

Alleen: soms, ook wel bij andere sceneries, blijft die framerate intact maar is er een "hikje". En soms een paar hikjes achter elkaar. Een soort stotteren dus. Dat heb ik met mijn oude rig ook wel gehad, maar daar stond de boel flink lager en zat de framerate soms niet hoger dan 10, 15 max.

Weet iemand waar die stotters vandaan komen en hoe te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, het is zover! Aerosoft is nu daadwerkelijk aan de slag met de Airbus X versie 2! Maar het zal nog wel 'even' duren voordat die er echt is...
- Totally new MCDU with SID/STAR etc.
- New Autopilot to go with the new MCDU, including correct VNAV simulation
- New custom coded FBW system
- Misc. bug fixes as found by the community
Het wordt wel (logisch) een te betalen upgrade. (Of natuurlijk een complete 2.0 versie als je de huidige Airbus X niet hebt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

gyedema schreef op maandag 21 februari 2011 @ 07:58:
Alleen: soms, ook wel bij andere sceneries, blijft die framerate intact maar is er een "hikje". En soms een paar hikjes achter elkaar. Een soort stotteren dus. Dat heb ik met mijn oude rig ook wel gehad, maar daar stond de boel flink lager en zat de framerate soms niet hoger dan 10, 15 max.

Weet iemand waar die stotters vandaan komen en hoe te fixen?
Klinkt als een caching-probleempje, ik geloof dat je de boel van een SSD draaide? Misschien dat de SATA bus gewoon niet snel genoeg is om zo'n enorme hoeveelheid data (scenery) ineens in te laden als je een nieuw gebied binnenvliegt.

Als je een enorme lading aan RAM kan installeren dan is het probleem opgelost door gebruik te maken van een RAM-disk, maar ik geloof dat NL2000 daar een beetje te groot voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Stoney3K schreef op maandag 21 februari 2011 @ 12:51:
[...]

Klinkt als een caching-probleempje, ik geloof dat je de boel van een SSD draaide? Misschien dat de SATA bus gewoon niet snel genoeg is om zo'n enorme hoeveelheid data (scenery) ineens in te laden als je een nieuw gebied binnenvliegt.

Als je een enorme lading aan RAM kan installeren dan is het probleem opgelost door gebruik te maken van een RAM-disk, maar ik geloof dat NL2000 daar een beetje te groot voor is.
Nee draai gewoon van de HDD; 2TB. Het gekke is: de framerate blijft wel mooi, alleen die stotteringen. Heb wel diverse tweaks gevonden links en rechts die ik vanavond nog eens 1 voor 1 ga testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

rdluca schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:47:
[...]Helaas is er voor FSX geen Embraer Legacy 600.
Is de FeelThere Legacy niet compatible met FSX dan? Ik meen me te herinneren dat ze die met de laatste versie compatible gemaakt hebben met FSX, toen ze ook de E140/E135 hebben toegevoegd.
gyedema schreef op maandag 21 februari 2011 @ 12:55:
[...]

Nee draai gewoon van de HDD; 2TB. Het gekke is: de framerate blijft wel mooi, alleen die stotteringen. Heb wel diverse tweaks gevonden links en rechts die ik vanavond nog eens 1 voor 1 ga testen.
Klinkt inderdaad als een HDD die het niet bij kan benen als je nieuwe scenery nodig hebt, terwijl de rest van de hardware (CPU, RAM, GPU) het op zijn sloffen haalt.

De enige manier om het op te lossen is toch een sneller opslagmedium. ;) Je kan wel wat proberen te tweaken, maar de cache vergroten/verkleinen (Bufferpools) zorgt er alleen maar voor dat de HDD grotere of kleinere 'happen' aan scenery in één keer moet verwerken.

[ Voor 51% gewijzigd door Stoney3K op 21-02-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ik heb van mensen gehoord die het nieuwste Sandy Bridge systeem hebben waarop FSX vloeiend en schitterend loopt... alleen hebben ze zo nu en dan een hikje... Wel minder dan met oudere systemen, maar ik vraag me af of dat ooit weggaat uit FSX... Het programma is te oud voor de huidige hardware. Vraag me af of er iemand op deze aarde is die het zonder enkele hik heeft draaien. (Vergeet ook niet dat wat de ene persoon een akelige hik vindt door de andere persoon nog geeneens opgemerkt wordt!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

@JvE: da's ook weer helemaal waar. En zoals het nu draait qua fps versus alle sliders maxed out moet ik ook niet zeuren. Alleen vlieg ik erg graag military en als je dan toch vrij hard in komt draaien en zo af en toe een schokje krijgt dan is dat minder leuk dan dat het smooth as a babies ass gaat natuurlijk.
Ik zal nogmaals eens een paar tweaks er op los laten, en anders een paar sliders zoals de autogen eens wat verminderen. Kijken of het uitmaakt. Heb overigens al sceneries gehad die ik tegen de 80fps aan kreeg...

Verbetering tov mijn oude E8500 met 8800GT kaart is er dus absoluut. Ik zit alleen nog wat met de vraag hoe dat nu precies met die memory allocatie zit, en of die /3GB switch iets uitmaakt op W7 64bit. Het lijkt me haast niet, maar aan de andere kant: het is een 32-bits applicatie die in de 32-bits mode op W7-64 draait, dus wat dat betreft zou die switch weer wél zin hebben.. Kan er op google niet echt iets zinnigs over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij maakt die switch niet uit omdat FSX (SP2) al gebruik maakt van meer geheugen op W7. Die switch heeft alleen effect op XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3GB switch werkt alleen op een Win 32 bit OS en heb je met Win7 64 bit niet meer nodig. Wel zoals J van E zegt, SP2 van FSX installen.

Van hikjes in FSX heb ik eigenlijk helemaal geen last. Misschien komt dat omdat Win7 64 en FSX ieder op een aparte SSD staan.

Wat bij ,ij qua graphics de boel nog wat beter maakt is MipBias=6 in de sectie [display] van fsx.cfg zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
gyedema schreef op maandag 21 februari 2011 @ 15:30:
@JvE: da's ook weer helemaal waar. En zoals het nu draait qua fps versus alle sliders maxed out moet ik ook niet zeuren. Alleen vlieg ik erg graag military en als je dan toch vrij hard in komt draaien en zo af en toe een schokje krijgt dan is dat minder leuk dan dat het smooth as a babies ass gaat natuurlijk.
Ik zal nogmaals eens een paar tweaks er op los laten, en anders een paar sliders zoals de autogen eens wat verminderen. Kijken of het uitmaakt. Heb overigens al sceneries gehad die ik tegen de 80fps aan kreeg...
Misschien moet je je framerate eens locken. Drops van 80 naar 50 omdat hij iets moet inladen kun je namelijk ook als zo'n 'hikje' waarnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een beetje aan het afwerken.

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2011-02/212222_MGM0.jpg

Gespot :P

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2011-02/212229_lowwyvr155.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2011-02/212227_lowwyvr185.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2011-02/212232_lowwyvr187.jpg

Een andere aan het proberen. Wel het airliners.net logo nog wegwerken ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2011-02/212223_MGM1.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door rdluca op 21-02-2011 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG D:

Wa's me dat ineens? Deze error heb ik nog nooit voorgehad op m'n PC :s
Afbeeldingslocatie: http://s4.postimage.org/2z1vnkxr8/Untitled.jpg
Is er ook een rede waarom FSX overschakelt naar die basic graphics?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2011 16:35 . Reden: Screenshot fix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Omdat er geen ruimte is in je RAM voor hoge graphics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh :o
HIGHMEMFIX=1 heeft er zeker iets mee te maken dan... Ik zal die regel eens verwijderen en zien wat het doet.
Thanks Beatboxx ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:37
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2011 @ 16:43:
Oh :o
HIGHMEMFIX=1 heeft er zeker iets mee te maken dan... Ik zal die regel eens verwijderen en zien wat het doet.
Thanks Beatboxx ^^
Ik weet niet of je geheugensloten vrij hebt maar de prijzen zijn nu nog vrij laag voor geheugen en FSX vind geheugen best lekker... Bij 2GB heeft FSX nog best trek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dat extra ram toch wel overwegen ^^
Maar 't is nog hardware uit een vorig tijdperk. Of het dat nog waard is, is een andere zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

Wanneer zou FS11 nou gaan komen...
FS 2004: 29 juli 2003
FSX: 13 oktober 2006

Daar zat dus iets meer dan 3 jaar tussen.... Dan zou januari 2010 toch FS11 moeten komen als je dit extrapoleert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:21
Met alle grote waarschijnlijkheid komt die niet meer. Microsoft heeft namelijk het ontwikkelingsbureau van FS opgeheven.

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

We krijgen toch Microsoft Flight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bejaard moederbord (Epox 8RDA6+ Pro) ondersteunt max 3GB RAM. Ik vraag me nu wel af of die 1GB meer veel verschil gaat uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:13

Dani86

AeroGeek

@Bolk

Jij hebt enige tijd geleden gelinkt naar een PMDG achtige A320. Welke was dat?

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Dani86 schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:28:
@Bolk

Jij hebt enige tijd geleden gelinkt naar een PMDG achtige A320. Welke was dat?
Airsimmer denk ik. Maare, dat zijn oplichters, pas op ;)

Ik zou die Airbus X in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Topicstarter
Ik heb een vraag aan die mensen die wel eens op VATSIM vliegen. Is het nu tegenwoordig zo dat je alleen de client (Squawkbox of FSInn) nodig hebt en meer niet? Ik heb SB geinstalleerd, kan ook meeluisteren met ATC, maar ik vraag me af of je dan gewoon een Free Flight kan starten, FP indienen via SB en daarna zichtbaar bent voor ATC?
Ik dacht dat je vroeger toch iets van een online vlucht moest starten? Is dat veranderd?

Op de site van VATSIM en DutchVacc zie ik eigenlijk niks bijzonders, behalve: client installeren en gaan met die banaan.

Andere vraag: gebruikt iemand touchscreens in zijn setup om bijv het overhead panel mee te bedienen? Zo ja, bevalt dat? Welke maat heb je ongeveer nodig? Kan dat op een 2e videokaart draaien dan? (dit omdat op mijn videokaart al een 24"monitor hangt en mijn TV).

[ Voor 19% gewijzigd door Tallguy op 28-02-2011 13:13 ]

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
Mils schreef op zondag 27 februari 2011 @ 17:41:
Met alle grote waarschijnlijkheid komt die niet meer. Microsoft heeft namelijk het ontwikkelingsbureau van FS opgeheven.
Klopt, Microsoft game studios is al meer dan een jaar geleden gesloten en er komt vooralsnog geen nieuwe flightsim van Microsoft meer.
Aerosoft was wel bezig met iets maar hoever ze hiermee zijn en of het daadwerkelijk van de grond komt is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

Mils schreef op zondag 27 februari 2011 @ 17:41:
Dat zou eeuwige zonde zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh...? Geen nieuwe flightsim van MS? Waar hebben jullie het allemaal over? Leven jullie onder een steen of mis ik een of andere grap...?

MS Flight

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2011 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ... ik dacht even dat webisode 4 uit was :o
Op avsim is er een ganse thread over... blijkbaar nog niet ^^'

lol.. als FSX op m'n bak al sputtert, zal die flight niet eens starten xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 10:23
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2011 @ 22:13:
Eh...? Geen nieuwe flightsim van MS? Waar hebben jullie het allemaal over? Leven jullie onder een steen of mis ik een of andere grap...?

MS Flight
hahaha, ik was ook al erg raar aan het kijken :P

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2011 @ 22:26:
Ah ... ik dacht even dat webisode 4 uit was :o
Op avsim is er een ganse thread over... blijkbaar nog niet ^^'

lol.. als FSX op m'n bak al sputtert, zal die flight niet eens starten xD
Met wat voor een systeem speel je eigenlijk? en wat is er mis met fs9:)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is helemaal niks mis met FS9. Ik gebruikte dat tot 2 weken geleden. Maar toen is er iets misgegaan met Ultimate Traffc, stonden alle vliegtuigen ineens in het midden van taxiways te parkeren, landen ze 20 meter rechts van de runways in het gras en door andere vliegtuigen etc.
Na herinstallatie van het pakket had ik ineens geen enkel AI vlucht meer, ook niet na een rebuild van het alle routes en schedules...
Heb het toen maar allemaal verwijderd en die partitie geformateerd. En ja ... toen had ik de keuze: FS9 of FSX uit mijn boekenrek nemen :3
Maar ik mis mijn FS9 al eigenlijk :o Met die REX Overdrive en ASE was het echt om van te snoepen. Volgend weekend opnieuw installeren maw... totdat ik eens een nieuwe pc koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Royer schreef op maandag 28 februari 2011 @ 21:29:
[...]

Klopt, Microsoft game studios is al meer dan een jaar geleden gesloten en er komt vooralsnog geen nieuwe flightsim van Microsoft meer.

Aerosoft was wel bezig met iets maar hoever ze hiermee zijn en of het daadwerkelijk van de grond komt is nog niet bekend.
Waren er niet een aantal lui van ACES over gegaan naar Aerosoft? Ik kan me herinneren dat dat met MS Train Simulator ook gebeurd is, Kuju was geschrapt en die kwamen uiteindelijk met hun eigen Kuju Rail Simulator wat niks anders was dan MSTS2 die al in ontwikkeling was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naar aanleiding van het bericht dat Boeing de 767 tanker fleet gaat leveren ;)

Gespot op Tripoli

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2011-03/012148_MGM102.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2011-03/012151_MGM268.jpg

En de USAF variant in de maak :P

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2011-03/012152_MGM399.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2011-03/012152_MGM400.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Ik draai fsx op 1 scherm de ander gebruik ik voor andere programma's.

Als ik nu die andere programma's gebruik ben ik ook het gwluid kwijt van fsx..
Is dit ergens uit te schakelen?

Draai win7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Topicstarter
Flightbeam heeft de scenery van KSFO (San Francisco) klaar! FSX only trouwens. Er zit ook een trial bij. http://www.flightbeam.net/ksfo.html

Afbeeldingslocatie: http://www.flightbeam.net/images/ksfo_screen8.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Tallguy op 02-03-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn dat ziet er mooi uit :D
Is dat ingame of een render in een 3D authoring pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Topicstarter
in game

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kensei schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 10:50:
Flightbeam heeft de scenery van KSFO (San Francisco) klaar! FSX only trouwens. Er zit ook een trial bij. http://www.flightbeam.net/ksfo.html

[afbeelding]
In FS9 ben ik erg vaak naar en vanaf FlyTampa KSFO gevlogen. Gaaf veld en ik zit al lang te wachten op een SFO voor FSX.

Flightbeam ken ik echter niet en ze laten weinig pics op de site zien. De pics die er staan geven mij nou niet direct een WOW-gevoel. Ik wacht tot ik meer pics heb gezien die echt bevallen en er ook positieve geluiden uit de FS-community zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... en dat steek je er 3GB RAM in en is het BSOD na BSOD. De schuldige: nvidia nForce2 AGP Host to PCI Brigde :(

Dus nu is het kiezen tussen
- 2GB RAM en 3D graphics
- 3GB RAM en geen 3D graphics
- 3GB en 3D graphics, maar dan met Windows XP D:

Wat een rotzooi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
Stoney3K schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:02:
[...]

Waren er niet een aantal lui van ACES over gegaan naar Aerosoft? Ik kan me herinneren dat dat met MS Train Simulator ook gebeurd is, Kuju was geschrapt en die kwamen uiteindelijk met hun eigen Kuju Rail Simulator wat niks anders was dan MSTS2 die al in ontwikkeling was.
Train Simulator 2 ja, ook al zo'n project dat wel was aangekondigd maar nooit van de grond is gekomen. Helaas hebben ze van Kuju Rail Simulator nooit iets spannends weten te maken.

Ik wist niet van het bestaan van een nieuwe flight simulator maar zolang ik het niet in de winkel zie liggen blijf ik skeptisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royer schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:13:
[...]

Train Simulator 2 ja, ook al zo'n project dat wel was aangekondigd maar nooit van de grond is gekomen. Helaas hebben ze van Kuju Rail Simulator nooit iets spannends weten te maken.

Ik wist niet van het bestaan van een nieuwe flight simulator maar zolang ik het niet in de winkel zie liggen blijf ik skeptisch.
O, deze gaat echt wel door, hoor, wees daar maar niet bang voor! Of 'ie echt goed gaat worden, da's een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze mogen van mij rustig aan doen.

FSDreamteam is met KLAX bezig, IFly heeft de 737NG FSX in beta, Aerosoft komt met de CRJ en wellicht ergens tegen de herfst komt PMDG met iets. Ik ben nog wel zoet met FSX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
PMDG 737NGX
PMDG 777
PMDG DHC-8

FSX blijft nog heeeel interessant 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, daar gaan we weer. ;) Nu begint iedereen te praten over FSX zoals men over FS2004 praatte rond de tijd dat FSX uitkwam... :P

Ik ben erg benieuwd naar Flight, maar ook ik vermaak me nog prima met FSX (en alle addons...!). Toch hoop ik dat Flight flight simming naar een nieuw level trekt!

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2011 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 09:11:
Haha, daar gaan we weer. ;) Nu begint iedereen te praten over FSX zoals men over FS2004 praatte rond de tijd dat FSX uitkwam... :P

Ik ben erg benieuwd naar Flight, maar ook ik vermaak me nog prima met FSX (en alle addons...!). Toch hoop ik dat Flight flight simming naar een nieuw level trekt!
Maar het grote probleem is dan ook dat FSX (en waarschijnlijk ook de nieuwe simulator) standaard nogal saai en weinig uitgewerkt is. Bijna iedereen heeft de afgelopen jaren geinvesteerd in add-ons.
Neem nou FsPassengers. De maker heeft zeker 1,5 jaar gewerkt om het van FS9 ook compatible te maken met FSX. Nu komt Microsoft weer met een heel nieuwe simulator waardoor al die add-ons onbruikbaar zijn.
En ik moet nog zien dat als Aerosoft de draad ook hier weer oppakt. Helemaal als ze zelf ook met een simulator bezig zijn.
En ALS ze ook hier add-ons voor gaan maken zijn we zeker wel weer 3 a 4 jaar verder voordat we met de add-ons op hetzelfde punt zijn als nu met FSX. Tel daar de tijd bij op dat "Flight" nog in ontwikkeling is....

Maar toch..... FSX draait grafisch gezien nog steeds belabberd op sommige momenten.

[ Voor 9% gewijzigd door Royer op 11-03-2011 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royer schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 09:20:
[...]

Maar het grote probleem is dan ook dat FSX (en waarschijnlijk ook de nieuwe simulator) standaard nogal saai en weinig uitgewerkt is. Bijna iedereen heeft de afgelopen jaren geinvesteerd in add-ons.
Neem nou FsPassengers. De maker heeft zeker 1,5 jaar gewerkt om het van FS9 ook compatible te maken met FSX. Nu komt Microsoft weer met een heel nieuwe simulator waardoor al die add-ons onbruikbaar zijn.
En ik moet nog zien dat als Aerosoft de draad ook hier weer oppakt. Helemaal als ze zelf ook met een simulator bezig zijn.
En ALS ze ook hier add-ons voor gaan maken zijn we zeker wel weer 3 a 4 jaar verder voordat we met de add-ons op hetzelfde punt zijn als nu met FSX. Tel daar de tijd bij op dat "Flight" nog in ontwikkeling is....
Ja, maar dat was het geval met ELKE nieuwe versie van FS... en we hebben er nogal wat gehad! Dus wat dat betreft is er niet nieuws. Wat wél nieuw is, is dat er nogal wat tijd zit tussen de release van FSX en Flight, waardoor veel addons verder zijn uitgewerkt en meer kunnen doen dan voorheen. Addon ontwikkelaars hebben nu de tijd gehad om veel verder te gaan met aanpassingen en ontwikkelingen dan voorheen.

Maar waar ik vooral over postte was de grap dat FSX nu de status gaat krijgen van FS9... een versie die iedereen maar blijft spelen omdat 'ie 'beter' is (dankzij alle addons)... En dat terwijl FSX jarenlang verfoeid is door de flight sim community. ;) The circle of life, zal ik maar zeggen. :+

Ik hoop wel dat Flight echt up to date zal zijn, dus om zal kunnen gaan met nieuwe hardware en technologiën. FSX was eigenlijk al stokoud op de dag dat het uitkwam wat technologie betreft... Als Flight echt up to date is, heb ik er totaal geen problemen mee dat het out of the box wellicht kaler zal zijn dan FSX plus addons: je hebt dan in ieder geval weer veel meer toekomstmogelijkheden! (Al moet ik daar aan toevoegen dat FSX meer 'toekomst' in zich had dan menigeen gedacht heeft!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitfire123
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 10:48
Ik heb ook heel lang FS9 en FSX naast elkaar gedraaid; FS9 voor de airliners, FSX voor GA en Warbirds. Na mijn laatste upgrade, waardoor FSX eindelijk goed draait, heb ik FS9 niet meer geinstalleerd.
Waarschijnlijk zal ik dus ook FSX en Flight een lange tijd naast elkaar hebben draaien.

In inderdaad, FSX pakt volgens mij beter uit dan verwacht. Als ik zie wat A2A bijvoorbeeld gerealiseerd heeft met de Spitfire en wat PMDG met de JS41 heeft gedaan, ongelovelijk. Ik denk dat niemand deze mogelijkheden had verwacht. Ik kan niet wachten op wat dit jaar ons gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
De beste stukje freeware ooit gemaakt.. de nimitz (L) Ik ben er alweer helemaal verslaafd aan, 100 crashes met landen maar het blijft leuk en uitdagend :o

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CDkF3PUocPk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:59
Tuzla schreef op zondag 13 maart 2011 @ 19:48:
De beste stukje freeware ooit gemaakt.. de nimitz (L) Ik ben er alweer helemaal verslaafd aan, 100 crashes met landen maar het blijft leuk en uitdagend :o

[video]
Leuk filmpje zeg ! _/-\o_
Waar kun je deze Nimitz downloaden? thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Geen idee waar ik het vandaan heb, maar je vind het wel met google, gewoon zoeken naar de fsx uss nimitz =)
En als je niet snapt hoe je het moet installeren moet je op me youtube kanaal kijken, k heb daar nog een oud filmpje met een how-to :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
rdluca schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:47:

Ik blijf op zoek naar iets dat dat als kruisnelheid 300+ kts heeft.
Om nog even hier op terug te komen.... :P

De RealAir Beech Turbine Duke is ondertussen uit kwam ik net achter;
Sustained climb rates of over 4000 fpm are now possible, max cruise speed is now up around 300kt TAS at altitude. A climb from sea level to 25,000ft can be done in as little as 9 to 12 minutes.
http://www.realairsimulat...php?page=duket10_whatsnew

Mocht je nog niets anders hebben dan is dat misschien wat voor je. Beetje aan de prijzige kant, maar van RealAir mag je wel echt kwaliteit verwachten en de normale Piston Duke is echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Tuzla schreef op zondag 13 maart 2011 @ 19:48:

[video]
Een mooie, maar betaalde, toevoeging daarop is de VRS F/A-18E SuperbugX. Voor zover ik aan de hand van NATOPS flight manual kan beoordelen heeft die erg realistische systemen, inclusief autothrottle voor de juiste landing angle of attack om de carrier landings in het begin wat makkelijker te maken (mocht je daar behoefte aan hebben). Ongetwijfeld zijn er een aantal dingen die er niet inzitten, maar tot nu is de enige "misser" die ik tegengekomen ben het INS dat altijd aligned en actief is (net zoals bij de PMDG 737). Overall vind ik gezien de complexiteit de prijs-kwaliteitverhouding in ieder geval prima in orde.

edit:
Doet overigens ook 300+ kts. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
De screenies van maart zijn er voor MS Flight :)

http://www.microsoft.com/games/flight/

[ Voor 3% gewijzigd door m0nkm0nk op 24-03-2011 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ha, ik heb eindelijk een keertje lol met heli's in FSX. Met de joystick vind ik het altijd verrekte lastig, maar nu probeerde ik het vandaag eens met de Xbox 360 controller die op m'n PC zit aangesloten en dat gaat veel beter! Even wennen, maar heli vliegen wordt een stuk prettiger met die controller. Misschien een tip voor anderen die eigenlijk nooit heli's vliegen en nog ergens een controller hebben liggen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

Kingpinda

Citizenship is earned.

lol heli vliegen met xbox controller hehe. Ik vind helis in FSX ook vrij pittig. ooit door die ringetjes proberen te vliegen en te landen op dat bootje.

Ik vlieg zelf alleen nog helicopter in DCS blackshark. Dit is zeker een aanrader als je into study sims bent en dan met name een gevechtshelicopter uit de jaren 80 :p

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik vind het nog steeds op FSX lijken, maar dat kan aan mij liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Bolk schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:01:
[...]

Ik vind het nog steeds op FSX lijken, maar dat kan aan mij liggen :P
Dat vind ik niet eens zo erg, als de balans tussen gpu en cpu maar goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

fynrd1 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:54:
[...]

Mja, ik vrees het ergste als ik dit zo zie. Hopelijk schrijven ze een nieuwe engine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
fynrd1 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:54:
[...]

Dit dus, ik geloof wel dat ze er werk van maken. Ook DX11 gaat enorm helpen.
FSX met DX10 preview crap loopt al 10x beter dan DX9. Helaas zijn veel addons niet geschreven voor DX10.

Ik heb er wel vertrouwen in O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Bolk schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:52:
[...]

Mja, ik vrees het ergste als ik dit zo zie. Hopelijk schrijven ze een nieuwe engine...
Denk persoonlijk dat dit gewoon dezelfde engine is met dx10 ondersteuning, 11 zal wel weer teveel gevraagd zijn. Microsoft zou geen nieuwe flight sim uitbrengen, dus dit is gewoon arcade of ze maken fsx eindelijk is af met een nieuwe naam.. Maar dat is mijn idee erover hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Er staat ook op de site dat dit minder sim wordt, maar meer 'voor de massa'.
Zie wel hoe het gaat uitpakken.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luxicon schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:53:
Waar lees je dat...? Ik lees dit:

"With “Microsoft Flight” we’re approaching the virtual flight genre from the ground up, with the focus on the universal appeal of the experience of Flight. We believe the simplicity of “Microsoft Flight” perfectly captures that vision while welcoming the millions of existing Flight Simulator fans. The new “Microsoft Flight” retains the full fidelity simulation longtime fans have come to expect while offering all players a whole new look and feel, a wide range of new game play and challenges, persistent experiences and social connectivity. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Dat ik daarmee aankom, is eigenlijk door onderstaande.
Wellicht heb je gewoon gelijk hoor.
Datgene van hieronder deed me anders denken. :)

"With “Microsoft Flight” we’re approaching the virtual flight genre from the ground up, with the focus on the universal appeal of the experience of Flight. We believe the simplicity of “Microsoft Flight” perfectly captures that vision while welcoming the millions of existing Flight Simulator fans. The new “Microsoft Flight” retains the full fidelity simulation longtime fans have come to expect while offering all players a whole new look and feel, a wide range of new game play and challenges, persistent experiences and social connectivity.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

We zullen zien, ik hoop gewoon dat ze het spel volledig afmaken en alle mooie addons voor fsx ook gewoon gebruikt kunnen worden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 20:49:
We zullen zien, ik hoop gewoon dat ze het spel volledig afmaken en alle mooie addons voor fsx ook gewoon gebruikt kunnen worden:)
Dat hoop ik eigenlijk niet want backwards compatibility is meestal de doodsteek voor echte vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Luxicon schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:53:
Standaard FSX is ook een en al ' voor de massa ' opzich, zonder goede add-ons is het realisme en gemak vrij laag opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:04
Hee mensen, heb een gtx460 aangeschat, en nu maar ns FsX installt, en ja dat loopt wel. Maar als ik naar gpu-gebruik kijk, netaan 15%. Dat is weinig, dacht dat FsX zo zwaar was. Nu heb ik TS beetje doorgenomen, en zie dat vooral de cpu werk moet doen, dat is jammer, want die is hier nog maar een X2 5200+.
Verder gaat de 2e monitor op zwart, ok je kan FsX op windowed zetten, dus dat deed ik dan maar, heb graag beeld op de 2e TFT. Is dit echter ook mogelijk in fullscreen, of is dat een no-go? Moet nog de SP's installen, maar lijkt me niet dat die feature daar opeens wel inzit....
Wel gek dat meerdere cores gebruiken pas vanaf Sp2 erin zit, komop zeg, toen FsX in 06 uitkwam was er allang multicore. Tevens jammer dat de effecten van Dx10 tegen te blijken vallen, naar wat ik in de TS lees dan.

[ Voor 17% gewijzigd door Sjah op 29-03-2011 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:59
Tuzla schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:16:
Ik zit ook te denken om een externe harde schijf te kopen met USB3.0, FSX daarop zetten en kijken of dat überhaupt enig positief verschil kan maken met de standaard interne schijf die er al in zit hmm..
Heb je dit nog gedaan? Ik ben wel benieuwd of dit werkt... Zijn er al ervaringen met FSX op een externe schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
Sjah schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:04:
Hee mensen, heb een gtx460 aangeschat, en nu maar ns FsX installt, en ja dat loopt wel. Maar als ik naar gpu-gebruik kijk, netaan 15%. Dat is weinig, dacht dat FsX zo zwaar was. Nu heb ik TS beetje doorgenomen, en zie dat vooral de cpu werk moet doen, dat is jammer, want die is hier nog maar een X2 5200+.
Verder gaat de 2e monitor op zwart, ok je kan FsX op windowed zetten, dus dat deed ik dan maar, heb graag beeld op de 2e TFT. Is dit echter ook mogelijk in fullscreen, of is dat een no-go? Moet nog de SP's installen, maar lijkt me niet dat die feature daar opeens wel inzit....
Wel gek dat meerdere cores gebruiken pas vanaf Sp2 erin zit, komop zeg, toen FsX in 06 uitkwam was er allang multicore. Tevens jammer dat de effecten van Dx10 tegen te blijken vallen, naar wat ik in de TS lees dan.
Je cpu kan je gpu niet eens aan laat staan dat ze dan uberhaupt beiden samenwerkend FSX normaal aankunnen. Upgraden je CPU rap :9 (denk eerder je hele pc, graka not incluced ofc.)

In 2006 stond multi core nog in de kinderschoenen tevens als DX10. Beiden zijn daarom later 'added' dmv een service pack.
Het is dan ook een DX10 PREVIEW mode. Volgens mij alleen het water is DX10 mocht je deze functie aanzetten.

De meeste mensen moeten dan ook het één en ander 'tweaken' om FSX een beetje normaal te laten lopen.
Mocht je hier onverhoopt geen zin in hebben dan kan ik je adviseren te wachten op MS Flight :D
Deze versie gaat 'naar alle verwachtingen' een goede DX10/11 ondersteuning hebben en normale multicore support.

Welcome to the sky! The possibilities are endless! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
drentm0nk schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:30:
[...]

Je cpu kan je gpu niet eens aan laat staan dat ze dan uberhaupt beiden samenwerkend FSX normaal aankunnen. Upgraden je CPU rap :9 (denk eerder je hele pc, graka not incluced ofc.)
Ja daaag, heb net ook al een nieuwe voeding moeten halen, en een case met betere airflow komt nog. Blijf een beetje bezig. Ennuh spellen als Metro 2033 lopen redelijk, daar doet de graka toch meeste werk. En oja, FsX loopt ook ok hoor. :P
Hele pc upgraden, tjonge ik heb net nieuwe monitor, dikke geluidskaart, SSD, en jij gooit zo een opmerking erin. Tactisch. :) (ja dat van de cpu snap ik ook, maar komt nog, misschien over half jaar, misschien eerder/later).

[ Voor 16% gewijzigd door Sjah op 29-03-2011 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
Sjah schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:40:
[...]

Ja daaag, heb net ook al een nieuwe voeding moeten halen, en een case met betere airflow komt nog. Blijf een beetje bezig. Ennuh spellen als Metro 2033 lopen redelijk, daar doet de graka toch meeste werk. En oja, FsX loopt ook ok hoor. :P
Hele pc upgraden, tjonge ik heb net nieuwe monitor, dikke geluidskaart, SSD, en jij gooit zo een opmerking erin. Tactisch. :)
Ik zeg gewoon waar het op staat. Je processor is te traag voor je grafischekaart.
Dan kan de rest nog zo nieuw en goed zijn. Zolang alles niet op elkaar staat afgestemt heb je er geen drol aan. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Oneensch is. Zeg net dat in Metro, of bijna alle andere games, het loopt, omdat een game nou eenmaal de GPU vooral stresst. Geen drol aan, tuuuuuhrlijk. :X Maar goed, jij hebt recht op jouw mening, ik leg die naast me neer.
roepen koop maar het snelste en nieuwste is zoo makkelijk, de kunst is om met je middelen toch iets aardigs te hebben

[ Voor 41% gewijzigd door Sjah op 29-03-2011 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Je hebt helemaal geen zware gpu nodig voor FSX.

Videokaart ssd enz is allemaal leuk maar als je een slappe cpu hebt houd het snel op.

Je kan kijken of dit werkt bij je http://www.venetubo.com/fsx.html

[ Voor 23% gewijzigd door Remco Tr op 29-03-2011 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Mijn cpu mag dan vgl met een Core i7 slap zijn, hij kwam een jaar nadat FsX kwam. Kortom dat loopt echt wel hoor.

Nouja laten we maar ophouden met deze zinloze discussie. ;)

Heb je cfg builder gedaan, tx.

[ Voor 29% gewijzigd door Sjah op 29-03-2011 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Sjah schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:12:
Mijn cpu mag dan vgl met een Core i7 slap zijn, hij kwam een jaar nadat FsX kwam. Kortom dat loopt echt wel hoor.

Nouja laten we maar ophouden met deze zinloze discussie. ;)

Heb je cfg builder gedaan, tx.
Kun je nagaan hoe slecht fsx ontwikkeld is als het pas lekker loopt vanaf core i7 ;) Jou cpu is niet het probleem maar fsx. Je hebt heel veel cpu kracht nodig wil het een beetje los komen van de grond. (icm met alle addons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ok, duidelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
Sjah schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:06:
Oneensch is. Zeg net dat in Metro, of bijna alle andere games, het loopt, omdat een game nou eenmaal de GPU vooral stresst. Geen drol aan, tuuuuuhrlijk. :X Maar goed, jij hebt recht op jouw mening, ik leg die naast me neer.
roepen koop maar het snelste en nieuwste is zoo makkelijk, de kunst is om met je middelen toch iets aardigs te hebben
En wat zeg ik dus, je kan niet het maximale uit je GPU halen als je CPU het niet bij kan benen.
En dat is bij jou precies het geval. Dat maakt voor FSX misschien niet zoveel uit. Maar voor andere games zeker wel.

Einde discussie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Sjah schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:04:
Maak ik uit deze post op, dat je een upgrade hebt gedaan om fsx te kunnen spelen? Zo niet, dan is dat toch helemaal geen ramp? Het is wel mogelijk hoor om je vid, meer aan het werk te zetten. Maar het zal je pc slecht enkele frames meer opleveren, en iets stabieler. Ik heb zelf een q6600@3.4 en een gtx260 216ssc.. en sorry verwacht er geen wonderen van.. zeker niet met addons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Klopt, zeker niet voor FsX speciaal, meer voor af en toe een game te spelen, meerendeels fps' en. Klopt, geen enkele man overboord. Wanneer komt dat Ms Flight eigenlijk? En q6600 is wel wat beter dan mijn X2. ;)
Welke addons eigenlijk, vliegtuigen, sceneries, dat soort werk?

[ Voor 50% gewijzigd door Sjah op 30-03-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Ja vliegtuigen scenery weer ground textures ect.

Check pmdg,rex,flight1,active sky
Pagina: 1 ... 10 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.