Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

Sjah schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:34:
Klopt, zeker niet voor FsX speciaal, meer voor af en toe een game te spelen, meerendeels fps' en. Klopt, geen enkele man overboord. Wanneer komt dat Ms Flight eigenlijk? En q6600 is wel wat beter dan mijn X2. ;)
Welke addons eigenlijk, vliegtuigen, sceneries, dat soort werk?
Het enigste wat aan m'n pc vreet zijn de toestellen van pmdg. En de airports van aerosoft zorgen ook aardig voor een lage framerate.. Ik haal gemiddeld 30fps a 40 ook aan de grond, en dan gebruik ik REX GEX etc (deze zorgen bij mij juist voor een perfomanceboost). Alleen met die airports van aerosoft gaat het wel richting de 20 en in combi met een pmdg toestel richting de 16fps. Het belangrijkste is dat het soepel loopt en daarover geven de frames niet echt een juiste weergave. Maar tijdens een landing hou ik ervan als het soepel en snel gaat, dus de aerosoft addons gaan bij mij ook gewoon uit:)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Wat photoshopkinders allemaal kunnen haha

[ Voor 24% gewijzigd door FSXnoob op 01-04-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:06
Niet eens alles is photoshop, hele boel is gewoon echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 19:09
Idd, zie een hoop echte dingen, zoals dat vliegtuig in de Hudson...

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Nee ok niet alles, maar air Holland vloog nooit met een caravan kan ik me herinneren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NGX Release Temporary Hold due to Boeing....

bla bla

Not 24 hrs ago I updated you to let you know that we are wrapping up the NGX for release. This afternoon I have been advised that Boeing is requesting we hold the NGX release temporarily. The reason for the hold is a bit unclear at this time, but the best information we have at this point is that Boeing legal needs to conduct a liability review, construct an applicable "Hold Harmless" agreement and modify the EULA that will come with the NGX at time of purchase. They estimate that this process may take 60-90 days, or up to 120 days at the WORST.

bla bla..

http://forum.avsim.net/to...orary-hold-due-to-boeing/

1 april of....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Laatst online: 18-09 15:41
1 april. Kan niet missen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Maarehh.. de NGX staat op het punt uit te komen dus?
(als het geen grap is.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuzla schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 21:39:
Maarehh.. de NGX staat op het punt uit te komen dus?
(als het geen grap is.. )
Toen ik het zag dacht ik in eerste instantie what the f..k, daarna leek het wel wat onwaarschijnlijk en verder lezend kom je ook een topic tegen:

Now don't go planning any short-term vacations... You wouldn't want to miss release day!

http://forum.avsim.net/to...release-are-we-there-yet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:24
Orbx pacific north west is in de aanbieding bij de flightsim store voor ongeveer 14 euro echt een aanrader _/-\o_
Ook de vliegvelden van Pnw zijn in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kimo schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 14:56:
Orbx pacific north west is in de aanbieding bij de flightsim store voor ongeveer 14 euro echt een aanrader _/-\o_
Ook de vliegvelden van Pnw zijn in de aanbieding.
Idd een aanrader. Ik heb alle PNW-sceneries. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 16:18:
[...]

Idd een aanrader. Ik heb alle PNW-sceneries. _/-\o_
Is Orcas een aanrader?

Mijn 460GTX verruild voor een 560GTX. Een behoorlijke boost qua FPS, zo'n 30-40%, en snelheid van scenery laden. Ik had eigenlijk niet verwacht dat het zo'n merkbaar verschil zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:04
Welke cpu draai je mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, het is maar net wat je leuk vindt, natuurlijk... Heb je al andere Orbx addons? Je moet sowieso eerst PNW hebben!

Ik heb Orcas gekocht omdat 'ie nu in de aanbieding is. Voor 13 euro vind ik het een hele leuke scenery. De originele prijs van 23 vind ik wat veel. Maar dit vind ik eigenlijk van al dat soort scenery, hoe goed ze ook zijn. Wat dat betreft wordt ik wat voorzichtiger met het kopen van addons. Uiteindelijk is het natuurlijk maar een klein vliegveld met een stuk gedetailleerd land eromheen. Toevallig heeft deze addon nog twee andere banen, maar dat zijn een hele kleine en een waterbaan.
KORS zelf ziet er goed uit: best wel high res textures op de grond. Maar ja, als je aan komt vliegen zie je eigenlijk alles wat de addon te bieden heeft in 1 oogopslag... Dan lijkt het weinig waar voor dat geld. Maar als je met de trike of een heli de omgeving gaat verkennen (of rond gaat lopen of rijden), valt er genoeg te zien.

Als mensen mij zouden vragen welke PNW airports ze zouden moeten kopen, is mijn volgorde:

1. Concrete (3W5) (verreweg de beste)
2. Darrington (1S2)
2. (ja, gedeelde tweede plaats!) Orcas Island (KORS)
3. Walter Sutton's (WA79)

en daarna ergens Israel's Farm (WA56) en Stark's Twin Oaks (2S1). De aankomende addon (Cushon iets) koop ik zeker niet omdat dat een niet echt bestaand vliegveld is (hetgeen niet op de site staat, wat ik een slechte zaak vind!).

Kijk, ik ben op zich superenthousiast over alle Orbx producten ( _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ etc. etc.) maar soms denk ik wel eens 'Wat een geld voor wat cardboard huisjes en foto's op de grond...' :+ Maar goed, vooralsnog is het het beste wat je kan kopen voor FSX imho. ;) Dus alsnog _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een i7-2600K
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 21:26:
[...]

Tsja, het is maar net wat je leuk vindt, natuurlijk... Heb je al andere Orbx addons? Je moet sowieso eerst PNW hebben!

Als mensen mij zouden vragen welke PNW airports ze zouden moeten kopen, is mijn volgorde:

1. Concrete (3W5) (verreweg de beste)
2. Darrington (1S2)
2. (ja, gedeelde tweede plaats!) Orcas Island (KORS)
3. Walter Sutton's (WA79)
Aha, thnx voor de tip! Ik ga eens naar Concrete kijken om met de Lancair aan te doen. Het is als aanvulling op PNW, Northern Rockies en Pacific Fjords.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

rdluca schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 20:10:
[...]

Is Orcas een aanrader?

Mijn 460GTX verruild voor een 560GTX. Een behoorlijke boost qua FPS, zo'n 30-40%, en snelheid van scenery laden. Ik had eigenlijk niet verwacht dat het zo'n merkbaar verschil zou zijn.
De 560Ti? of gtx? en dat het zoveel uitmaakt nog .. wauw.. dan ga ik denk ik ook maar eens mijn 260 gtx 216scc vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Laatst online: 20:04
de gtx560 Ti heet die toch? De 560 zonder Ti komt ook, maar zal er nog echt wel niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op zondag 03 april 2011 @ 13:52:
[...]

De 560Ti? of gtx? en dat het zoveel uitmaakt nog .. wauw.. dan ga ik denk ik ook maar eens mijn 260 gtx 216scc vervangen :)
Het is een GTX560Ti (MSI Twin Frozr II)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik zie geen datum staan bij de link maar ik zie het voor het eerst. Handleiding PMDG 737NGX http://www.precisionmanua...egories.asp?idCategory=20

Als dit er net op is gezet dan is de release gelukkig echt in zicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik heb zelf even de upgrade van de wilco airbusjes geprobeerd. Leuk spul hoor, de fmc is inderdaad verbeterd en de wxradar stelt niet zo heel veel voor. Het is nog steeds niet perfect, maar ik vermaak me er wel mee:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitfire123
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 10:48
Oban606 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:44:
Ik zie geen datum staan bij de link maar ik zie het voor het eerst. Handleiding PMDG 737NGX http://www.precisionmanua...egories.asp?idCategory=20

Als dit er net op is gezet dan is de release gelukkig echt in zicht!
Staat er al vanaf begin December 2010. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 10:23
fynrd1 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:06:
Ik heb zelf even de upgrade van de wilco airbusjes geprobeerd. Leuk spul hoor, de fmc is inderdaad verbeterd en de wxradar stelt niet zo heel veel voor. Het is nog steeds niet perfect, maar ik vermaak me er wel mee:)
Ik dacht dat weather radars niet mogelijk waren ivm limitaties in de FSX engine.. Of werkt dat wxradar geval echt voor geen meter? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

drentm0nk schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:37:
[...]

Ik dacht dat weather radars niet mogelijk waren ivm limitaties in de FSX engine.. Of werkt dat wxradar geval echt voor geen meter? :P
Werkt wel hoor, ook met de rex weather engine.. Alleen sjah, met fsx kun je gewoon door een onweersbui heen vliegen..:) Het is leuk maar het heeft totaal geen praktische waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

drentm0nk schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:37:
[...]

Ontdekt dat de wxradar niet meer werkt met fs2crew.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:11
Remco Tr schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:10:
Je hebt helemaal geen zware gpu nodig voor FSX.

Videokaart ssd enz is allemaal leuk maar als je een slappe cpu hebt houd het snel op.

Je kan kijken of dit werkt bij je http://www.venetubo.com/fsx.html
Ik denk, dit gaat niet werken.... Maar na het uitvoeren van deze tweak + het aanpassen van mijn "desired FPS" van 20 naar Unlimited loopt mijn FSX soepeler dan ooit..... Wanneer ik van Brussel naar Schiphol vloog zakte mijn FPS van 20 naar 10 of lager....... Ik dacht altijd dat door al mijn add-ons het zo traag was geworden... Maar nu begrijp ik dus dat doordat ik mijn FPS op unlimited heb gezet er pas gebruik wordt gemaakt van Multi core.....

Het blijft microsoft...

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Uurtje terug de RealAir Turbine Duke gekocht en geïnstalleerd... wat een kist! Grafisch top, geluid is heerlijk en nog makkelijk te starten en te vliegen ook. Lekkere GA turboprop. Morgen eens verder testen met wat interessanter werk (NDB approaches enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09 11:55
rdluca schreef op zondag 03 april 2011 @ 17:13:
[...]

Het is een GTX560Ti (MSI Twin Frozr II)
wauw, ik dacht dat FSX echt niet sneller is met een nieuwere videkaart. De winst zit hem toch in CPU en niet GPU ?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ahh klote Captain Sim site, staat 30 euro off bij de 707, dus ik pak me visa card en ga er voor zitten..
€ 59.95 > 29.99
Terwijl het vorig week nog 39,99 was, fijn stukje marketing :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
knights16 schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:22:
[...]

wauw, ik dacht dat FSX echt niet sneller is met een nieuwere videkaart. De winst zit hem toch in CPU en niet GPU ?
Ik roep zelf ook altijd dat FSX het voornamelijk van cpu-megahertzen moet hebben. Daarom verwacht ik van een nieuwe videokaart ook niet een hele boost. Dat is voorheen ook altijd zo geweest en de reden dat ik nogal conservatief gpu-upgrade. Dit is dan ook de eerste keer dat ik positief verrast ben door de echt goed merkbare boost die de stap van een GTX460 naar een GTX560 heeft gebracht.

Wat ik begrijp profiteert FSX vooral van memorybandwith van de videokaart. Misschien omdat er nu een voldoende krachtige cpu achter zit dat de gpu en mem-bandwith nu eens vol wordt benut. Ik doe maar een gok om het te verklaren.

Ik denk serieus, wanneer ik mijn P8P67 Deluxe voor een B3 stepping kan ruilen, aan nog iets sterkers, een GTX570 of 580 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinhard
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:15
Laatst weer eens Utlimate Traffic 2 geïnstalleerd in FSX. Nu zie ik daar echter overal vliegtuigen staan in de Daedalus-livery.
Hoe kan ik als leek dat aanpassen? Op het forum van UT2 heb ik geen duidelijk antwoord kunnen vinden

Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinhard
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:15
rdluca schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:43:
[...]

Ik denk serieus, wanneer ik mijn P8P67 Deluxe voor een B3 stepping kan ruilen, aan nog iets sterkers, een GTX570 of 580 dus.
Ik heb onlangs mijn GTX 285 vervangen door een GTX570: Een wereld van verschil!

Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Iemand die nog 330 euro teveel over heeft.. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://creep.ru/uploads/posts/2010-10/1286788050_hotas-warthog.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuzla schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:47:
Iemand die nog 330 euro teveel over heeft.. _/-\o_

[afbeelding]
Das best een fors bedrag. Voor dat geld koop ik liever een MCP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Reinhard schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:40:
[...]

Ik heb onlangs mijn GTX 285 vervangen door een GTX570: Een wereld van verschil!
En wat voor systeem praten we over?, en hoeveel scheelde het? Nu ik dit zo lees zit het bij mij ook echt te kriebelen.. wordt het een i7 of een nieuwe graka :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
rdluca schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:51:
[...]

Das best een fors bedrag. Voor dat geld koop ik liever een MCP.
Zoals welke? :)

Die dingen zijn toch veel duurder of heb ik dat mis?

[ Voor 12% gewijzigd door m0nkm0nk op 13-04-2011 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Wat oud geweld =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
drentm0nk schreef op woensdag 13 april 2011 @ 01:58:
[...]

Zoals welke? :)

Die dingen zijn toch veel duurder of heb ik dat mis?
Die van opencockpits; EUR 345.

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2011-04/131610_2m3_01g.jpg

Ik neem hem met de white digits, die is vier tientjes duurder.

www.opencockpits.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
rdluca schreef op woensdag 13 april 2011 @ 18:19:
[...]

[afbeelding]

www.opencockpits.com
Ah nice!

http://www.aviationmegast...o&parent_id=451&art=81537

Die bedoel je dus :)

Dit wil ik zelf ook al een tijdje hebben, er is geen verschil met Orange of White digits toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:57
drentm0nk schreef op woensdag 13 april 2011 @ 20:09:
[...]

Ah nice!

http://www.aviationmegast...o&parent_id=451&art=81537

Die bedoel je dus :)

Dit wil ik zelf ook al een tijdje hebben, er is geen verschil met Orange of White digits toch?
Jawel bij de ene zijn de digits oranje en bij de andere wit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
Remco Tr schreef op woensdag 13 april 2011 @ 20:14:
[...]

Jawel bij de ene zijn de digits oranje en bij de andere wit 8)7
Reageer anders ff serieus :? De white digits is anders wel 40 euro duurder dus vandaar de vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
drentm0nk schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:37:
[...]

Reageer anders ff serieus :? De white digits is anders wel 40 euro duurder dus vandaar de vraag :)
Het heeft mij ook verbaasd dat enkel verschil in kleur een dergelijk prijsverschil heeft. Vooralsnog zijn ze volgens mij verder hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank155
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-07-2023
rdluca schreef op woensdag 13 april 2011 @ 18:19:
[...]

[afbeelding]

www.opencockpits.com
hoe interfaced deze mcp met fsx? kan dat ook via fsuipc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionisio
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-08 16:46
Zag deze op de site staan:

Afbeeldingslocatie: http://www.aviationmegastore.com/prodimg/85826_0.jpg

Zou deze wel naast mijn stoel willen neerzetten! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Heeft hier iemand ervaring met vasFMC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie HEEEEEEEEEEEEEEL erg uit naar de Diamond DA20-100 'Katana' 4X. Een klein vliegtuigje met een schittende view vanuit de VC en 'diepe' systemen. Je moet 'm echt onderhouden (maintainance, olie en zo), net als in het echt. En je moet het vliegtuig behandelen volgens het handboek anders kan het compleet fout gaan... Reparatie zal ook tijd kosten! Al met al gewoon NET echt. Dit is nou echt 'as real as it gets'. En dat in een lekker klein vliegtuig! Prachtig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:20:
Ik zie HEEEEEEEEEEEEEEL erg uit naar de Diamond DA20-100 'Katana' 4X. Een klein vliegtuigje met een schittende view vanuit de VC en 'diepe' systemen. Je moet 'm echt onderhouden (maintainance, olie en zo), net als in het echt. En je moet het vliegtuig behandelen volgens het handboek anders kan het compleet fout gaan... Reparatie zal ook tijd kosten! Al met al gewoon NET echt. Dit is nou echt 'as real as it gets'. En dat in een lekker klein vliegtuig! Prachtig! :)
Daar zit ik nu ook op te wachten :P Hopelijk nog maar enkele dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
captain sim 777 ook, en maar 10 euro nu =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Tuzla schreef op donderdag 21 april 2011 @ 22:37:
captain sim 777 ook, en maar 10 euro nu =]
Exterior model only...

Dan wacht ik wel tot hij compleet is, misschien met een demo erbij zoals de 707. Dat was best nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
De demo van de 707 stelde helaas niet veel voor, je kon het alleen kijken maar geen meter bewegen =]

Maar bij deze, krijg je de VC er niet later bij met een update of blijft het eeuwig alleen exterior?

[ Voor 34% gewijzigd door FSXnoob op 22-04-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Je krijgt een tientje korting op het hele pakket wanneer het uitkomt. En zo'n demo waarin je het toestel van binnen en buiten kunt checken is toch beter dan betalen voor een exterior model only :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

grr weet nooit iemand een antwoord op mijn vragen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
fynrd1 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 13:45:
grr weet nooit iemand een antwoord op mijn vragen:(
Het heeft weinig zin om alleen maar als antwoord "Nee" te posten op je vraag over vasFMC... Kun je niet vinden wat je wilt weten op het vasFMC project forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Heb de 777 toch maar net besteld en ben verrast :9~ filmpje met bewijs volgt snel hihi

[ Voor 89% gewijzigd door FSXnoob op 22-04-2011 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ik zag dat Iris Simulations een F-22 Raptor heeft uitgebracht in de Platinum Series (waarin eerder de A-10 uitkwam). Aangezien dit één van de meest sexy vliegtuigen ooit is moest ik die natuurlijk hebben;

1.
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5223/5643528861_3cd8c26eda_z.jpg

2.
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5070/5644097018_111db3478d_z.jpg

3.
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5147/5643529145_98347abc39_z.jpg

4.
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5184/5644097474_77ec2f130b_z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die Katana al gekocht? Ik wel. Is de beste GA die ik ooit heb gehad. Wat een gaaf ding! Het is echt net alsof je het vliegtuig echt hebt...! Super!!! Wat een detail! (Bv. de sleutel die niet meteen al in het slot zit.) De geluiden zijn ook top! (Bv. zelfs als je het kleine raampje links open doet, hoor je links gewaai.) Hoe je alles moet onderhouden etc. is ook gaaf gedaan! (Het lukte me niet de olie te verversen want ik kreeg de dop er niet af... zat de 'motorklep' nog dicht...!).

Echt elke cent meer dan waard!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 23:23

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Doet me denken aan F22: Total Air War, en DID Air Dominance Fighter.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Details, details... (klik voor de onbewerkte originelen).

Afbeeldingslocatie: http://fsfiles.org/flightsimshots/images/1001_tn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fsfiles.org/flightsimshots/images/5752_tn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fsfiles.org/flightsimshots/images/5073_tn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fsfiles.org/flightsimshots/images/9654_tn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fsfiles.org/flightsimshots/images/3045_tn.jpg

De Katana is echt SUPER! Ik vermaak me ook prima met de maintainance van het ding. Echt te gek dat je een soort van check rondom het vliegtuig moet doen, zoals het hoort. Net echt allemaal. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of iemand het al eens geprobeerd heeft:
Heb sinds kort een Sony 3D tv, met brillen, etc.
Nvidia heeft een tooltje 3Dtv Play: http://www.nvidia.com/object/3dtv-play.html
Hiermee kun je dus ook games op je tv spelen.

Vanavond even FSX geprobeerd.
Aanvankelijk niet heel veel anders, je ziet wel iets meer diepte als je naar buiten kijkt.
Vooral bij lampjes, leuk 's nachts landen. :)
Ook 'spot' mode geeft wel iets meer diepte aan het toestel.

Maar.... Virtual Cockpit: WOW! :9
Wat een gaaf effect geeft dat zeg! Je ziet alle knopjes en panelen gewoon in subliem 3D. :9~

Wel jammer dat ik (nog) geen lange USB snoeren heb om vanaf de bank in 3D te kunnen gaan vliegen met mijn setup.

Aanrader om daar eens mee te gaan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 23:32:
Weet niet of iemand het al eens geprobeerd heeft:
Heb sinds kort een Sony 3D tv, met brillen, etc.
Nvidia heeft een tooltje 3Dtv Play: http://www.nvidia.com/object/3dtv-play.html
Hiermee kun je dus ook games op je tv spelen.

Vanavond even FSX geprobeerd.
Aanvankelijk niet heel veel anders, je ziet wel iets meer diepte als je naar buiten kijkt.
Vooral bij lampjes, leuk 's nachts landen. :)
Ook 'spot' mode geeft wel iets meer diepte aan het toestel.

Maar.... Virtual Cockpit: WOW! :9
Wat een gaaf effect geeft dat zeg! Je ziet alle knopjes en panelen gewoon in subliem 3D. :9~

Wel jammer dat ik (nog) geen lange USB snoeren heb om vanaf de bank in 3D te kunnen gaan vliegen met mijn setup.

Aanrader om daar eens mee te gaan spelen!
Haha ik had het al een tidje geprobeerd met die rood groen brilletjes, diepte is inderdaad heel leuk, alleen de kleuren tjah:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rood/groen heb ik niet gebruikt. Heb de active shutters van mijn tv gebruikt.
Kleuren doen dan niet onder voor het 2D beeld.
Nu nog een "full motion couch" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 13:25:
Iemand hier die Katana al gekocht?
Jup, ik had hem net een paar uur voor je dit postte gekocht maar nog geen tijd gehad om in te vliegen. Erg mooi kistje, dat zeker. Vandaag een stukje mee door de Alpen gevlogen en hij vliegt ook goed. Mooi stabiel als hij goed is getrimmed en de cockpit is toch wel een genot om in te zitten. Ik zou alleen graag nog een paintkit ervoor willen hebben om wat Nederlandse kistjes te maken, maar die heb ik nog niet kunnen vinden. Zit die ergens verstopt of moet die nog komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ik heb 83 euro gewonnen met gokken op voetbal dus dacht doe eens gek.. koop een 707 hihi.

Begin steeds meer bewondering voor captain sim te krijgen, 757, 727, 777, 707 nu, erg vermakelijk allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitfire123
Ik ben het helemaal met je eens!
Meteen bij de release gekocht en absoluut mijn favoriete GA kist nu. Ik heb zelf een paar keer met een DA20 gevlogen en deze addon komt echt zo in de buurt van the real thing. Wat voor mij nieuw is, dat ik voor het eerst het gevoel heb in FSX dat het vliegtuig 'gedragen' wordt door zijn vleugels. Het trillen en schudden van de kist, het licht zwabberen en de angstaanjagend echte stall warning, SUPER!

Ik had gisteravond het klepje van mijn olietank niet dicht gedaan. Na take off mijn hele wind screen onder de olie. Motor over verhit en deze liep na de landing dus ook vast... . Prachtig. Dat wordt de wind screen wassen. (ja, ook dat kan!)

Wmb op gelijk, soms zelfs hoger niveau, als de A2A Spitfire.
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 13:25:
Iemand hier die Katana al gekocht? Ik wel. Is de beste GA die ik ooit heb gehad. Wat een gaaf ding! Het is echt net alsof je het vliegtuig echt hebt...! Super!!! Wat een detail! (Bv. de sleutel die niet meteen al in het slot zit.) De geluiden zijn ook top! (Bv. zelfs als je het kleine raampje links open doet, hoor je links gewaai.) Hoe je alles moet onderhouden etc. is ook gaaf gedaan! (Het lukte me niet de olie te verversen want ik kreeg de dop er niet af... zat de 'motorklep' nog dicht...!).

Echt elke cent meer dan waard!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
Spitfire123 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:37:
Ik ben het helemaal met je eens!
Meteen bij de release gekocht en absoluut mijn favoriete GA kist nu. Ik heb zelf een paar keer met een DA20 gevlogen en deze addon komt echt zo in de buurt van ..................

[...]
Ik ga die kist ook maar is aanschaffen, hoor veel goede verhalen en zoveel kost die kist niet :)

** Ondertussen kan ik maar niet wachten op de release van de 737NGX van PMDG ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitfire123
drentm0nk schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:51:
[...]

Ik ga die kist ook maar is aanschaffen, hoor veel goede verhalen en zoveel kost die kist niet :)

** Ondertussen kan ik maar niet wachten op de release van de 737NGX van PMDG ;(
zeker doen, vooral gezien de lage prijs echt de beste aankoop van het jaar IMHO.
Lekker back to basics in de Katana als voorbereiding op VOR/DME approaches in de NGX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, hij is mooi, he??? :) En er is nu ook al een patch uit met fixes en nieuwe opties! Alleen ligt de Aerosoft server eruit wegens onderhoud... da's dan wel weer jammer. Maar dit is echt DE topper voor mij: hier heb ik eigenlijk jaren op gewacht. Nadeel is wel dat al mijn andere GA's geen ruk meer aan zijn, eigenlijk... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woo, dit ziet er echt ontzettend mooi uit! :D Met mijn nieuwe pc wil ik dat ook wel spelen denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die F-22 is inderdaad een knap stuk vliegtuig en prachtig afgewerkt \(^_^)/
Telkens ik militair vlieg, ga ik voor interception van AI airliners xD

Soms wel spijtig dat je ze niet kun neerknallen :p
Eentje escorteren is ook niet evident :s Speed matched en dan nog eens de heading ervan bepalen.

Ik heb m'n FS 2004 naar een iets hoger niveau getild: in plaats van mijn 14" laptop scherm, mijn 47" TV :D
Zaaaaaaaalig. 't geeft een heel nieuwe dimensie aan flight simulation en zoveel leuker op in de VC te vliegen nu (alles goed zichtbaar en bereikbaar).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mKc7jl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZKEPBl.jpg

Nu ga ik nog wat in fs9.cfg duiken voor een paar dingen aan te passen zoals max visibility. Vorig weekend toen ik BRUCPH-CPHBRU vloog met een BAe RJ-85 van Brussels Airlines heb ik takeoff en landing eens gefimd en aandachtig bekeken: wat je daarboven in real life ziet is veel waziger dan Flight Simulator in de verte, bij mooi helder weer. Als ik een soortgelijke instelling weet te vinden is het helemaal te gek :D

De framelock op die PC is wel maar 10fps, maar daar gaat ie ook bijna niet onder. Enkel Aerosoft airports zoals EBBR zitten met 4 à 6 fps, maar echt storend is dat niet om te vliegen. De VC van de Feelthere A320 zitten tussen 8 en 10 fps tijdens het vliegen.

Zolang de textures maar volgen en het niet hapert ben ik gelukkig. Ik vind het persoonlijk toch goed qua gfx voor een oude pc (Centrino 1.6Ghz, 2GB DDR, Radeon 9800 256MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Tot de nieuwe PMDG 737 komt, doet de oude pmdg 737 het ook steeds beter op fsx :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Tuzla schreef op donderdag 28 april 2011 @ 17:22:
Tot de nieuwe PMDG 737 komt, doet de oude pmdg 737 het ook steeds beter op fsx :o

[video]
Ik heb hem ook werkend er zit alleen een afwijking op mn loc als ik op ils zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Gister even snel een Nederlandse registratie voor de Katana 4X gemaakt toen ik zag dat de paintkit beschikbaar was:

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5103/5667574174_a1cf8b5380_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5068/5667003233_30aa7d54a8_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5187/5667003345_d614e9d7c8_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5142/5667003757_43d54a8263_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5262/5667003565_6ba2953e21_z.jpg

Nog een beetje tweaken om hem iets netter te maken (het logo vooral) en dan heb ik een leuk kistje om over Nederland VFR te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Propane schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:45:
Gister even snel een Nederlandse registratie voor de Katana 4X gemaakt toen ik zag dat de paintkit beschikbaar was:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nog een beetje tweaken om hem iets netter te maken (het logo vooral) en dan heb ik een leuk kistje om over Nederland VFR te vliegen.
Maak je gebruik van de nl2000 scenery? Het ziet er echt heel mooi uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ja, NL2000 en Aerosofts Lelystad X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die nog betaald wil simmen?
http://www.simsensation.nl/simsensation/vacature.html
:D

Staat alleen niet bij wat het schuift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
En nog steeds geen NGX ahhhhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuzla schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 12:46:
Je meent het... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Voor zover ik weet zou de eerste beta aangekondig worden. Dat is nog niet gebeurd, dus ik denk dat het helaas nog wel even duurt voor die uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben blij dat ik er niet op wacht. Geef mij maar zo'n schitterende Katana: meer mijn ding! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuzla schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 12:46:
IFly gaat vandaag of morgen beta met hun NGX. Zodra die in de verkoop gaat ben ik erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09 11:55
Iemand ervaringen met de performance met een triple monitor setup, Nvidia Surround zeg maar ?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 15:42
Twee filmpjes van de nieuwe NGX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thys schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:23:
Ik denk dat PMDG zich wel gedwongen voelt een teken van leven te geven nu iFly wel erg dicht tegen de release van hun NGX aanzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
thys schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:23:

[video]
[video]
Ziet er allemaal erg goed uit :)

Graag releasen die hap want het duurt me toch allemaal wel erg lang :?
Met Kerst zou het al uitkomen ?!? Een maand geleden kon je beter geen vakantie boeken ivm DE release..
Als het zo door gaat kan ik nog wel 3 maand op vakantie voordat dit uit komt :P:P

Oke, JA ik wil een goed product.. maar zeg niet steeds soon, very soon, dont go on vacation, etc..
Zeg gewoon de problemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Probleem is/was ifly die zijn mischien zoals je weet ook bezig met een ng.

Ik denk dat ze hebben gewacht tot ifly ook in beta is en dat is nu.
Daarom maken ze nu bekend dat ze al een maand in beta zijn om zo de concurentie te slim af te zijn.

Maarja hoelang zal het nog duren?? Half mei? Eind mei? Half juni??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:19
Voor iedereen die nog AI gebruikt, ik heb flightplans gemaakt voor de nieuwe Nederlandse luchtvaartmaatschappij Corendon Dutch Airlines. Ze zijn te vinden via het AIG forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:48

Stoney3K

Flatsehats!

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 21:17:
Iemand die nog betaald wil simmen?
http://www.simsensation.nl/simsensation/vacature.html
:D

Staat alleen niet bij wat het schuift.
WANT! Iemand nog een appartement in de buurt van Lelystad in de aanbieding? :+

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ik zie die vacature trouwens nergens op een normale manier op hun site staan ( als in, ik kan nergens een pagina met vacatures bereiken vanaf hun site). Vraag me dan dus af of die wel geldig is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ze hebben inmiddels al iemand had ik dacht ik ergens gelezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er!k schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 08:06:
Voor iedereen die nog AI gebruikt, ik heb flightplans gemaakt voor de nieuwe Nederlandse luchtvaartmaatschappij Corendon Dutch Airlines. Ze zijn te vinden via het AIG forum :)
Die mag niet ontbreken op EHAM. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joni schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:59:
Ze hebben inmiddels al iemand had ik dacht ik ergens gelezen. :)
Klopt, stond op atcbox / fsforum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:13

Dani86

AeroGeek

@Propane leuke screens van de Katana van wings over holland @EHLE. Ik vlieg zelf irl wel eens met dit kistje nl :)

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje het painten aan het oefenen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2011-05/132139_paint5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2011-05/132140_paint6.jpg

Nog een probeersel

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2011-05/132140_paint8.jpg

Het wordt tijd om eens een NGX te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iFly NGX :P

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2011-05/162110_ifly1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2011-05/162110_ifly2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2011-05/162111_ifly6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2011-05/162111_ifly28.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2011-05/162111_ifly30.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2011-05/162112_ifly40.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2011-05/162112_ifly43.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2011-05/162114_ifly49.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2011-05/162113_ifly52.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2011-05/162113_ifly56.jpg

Hij is gaaf!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
wow dat ziet er inderdaad gelikt uit zo op het eerste gezicht. Vooral de cockpit pics zijn mooi om te zien..

btw vanmiddag weer eens aan de gang geweest met airbus x. Ook leuk om te zien maar ik heb echt iedere keer met opstijgen dat die neus niet lekker omhoog komt. Reinstall , updates e.d. geprobeerd maar daar wordt het ook niet echt beter van.

nu ff naar youtube de ifly checken

[ Voor 57% gewijzigd door Oban606 op 16-05-2011 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 17:13

Tourniquet

Hiya, fellas!

Na jaren (?) begeef ik me ook weer 's in dit topic. FSX en de hele meuk weer geïnstalleerd en voor het eerst wat vluchten gemaakt met de PMDG MD-11 (was met FS gestopt net voor die uitkwam).

Gisteren KLM763 gevlogen van EHAM naar TNCM (St. Maarten) - een real-life route - en vanavond de tweede leg van TNCM naar TNCB (Bonaire). KLM vliegt namelijk nooit van St. Maarten direct terug naar Schiphol maar altijd via Bonaire (MD-11) of Curacao (B747) vanwege de korte baan op St. Maarten. St. Maarten - Bonaire is een leuk vluchtje van zo'n 70 minuten, maar zo'n NBD-approach is NIET leuk! :P Kwam iets te dicht bij de baan aan maar toch nog nette landing kunnen maken.

Voor het eerst ook Topcat gebruikt, perfecte tool! Qua brandstof kwam ik precies uit zoals berekend, ben benieuwd of het voor langere vluchten ook zo mooi uitkomt!

L O A D S H E E T              ISSUED BY        APPROVED      DATE         TIME
                                                              16 MAY 2011  1818
ALL WEIGHTS IN KILOGRAMS       .........       ..........

FROM/TO    FLIGHT    A/C REG      A/C TYPE                  CONFIG  
TNCM/TNCB  KLM763    PH-KCB       MD-11/CF6-80C2D1F         F34 Y288      

WEIGHT   DISTRIBUTION
LOAD IN COMPARTMENTS      43291   1/20253 2/22131 3/907 

PASSENGER/CABIN BAG       27750   AD/296 C/26 I/10    TTL 322+10

TOTAL PAYLOAD             71041                           LAST MINUTE CHANGES
DRY OPERATING WEIGHT     124000                     DEST  SPEC  CL/CPT  +/-  WEIGHT
ZERO FUEL WEIGHT ACTUAL  195041   MAX   204706
TAKE OFF FUEL             19600
TAKE OFF WEIGHT  ACTUAL  214641   MAX   232881
TRIP FUEL                  9880
LANDING WEIGHT   ACTUAL  204761   MAX   213869 L
TAXI OUT FUEL               400

UNDERLOAD BEFORE L.M.C.    9108   LIMITED BY LDW            LMC TOTAL  + / -

BALANCING/TRIM CONDITIONS
MACZFW  23.30%
MACTOW  26.89%   STAB TRIM: FMC
MACLDW  24.57%

MAC LIMITS
ZFW   FWD 12.83%   AFT 29.00%
TOW   FWD 13.35%   AFT 34.00%
LDW   FWD 13.22%   AFT 34.00%

TRIM BY CABIN AREA
A34.B122.C166

CAPTAINS INFORMATION/NOTES
STD WEIGHTS USED  ADULT/90 CHILD/40 INFANT/7
BLOCK FUEL/  20000 ( 24768 LITER)
LANDG FUEL/   9720 ( 12037 LITER)
TAXI TIME 10 MIN

SELCAL/BD-HJ

END LOADSHEET KLM763 TNCM-TNCB

Gevlogen route: BOPAT2 departure met DANDE transition.
Daarna A516 MILOK UA516 LUCAS PJB

Tijd voor wat screenshots. TNCM scenery is van Flytampa en Bonaire van Tropicalsim. Verder nog gebruikt: AES, ASE, REX 2. Had ook een tooltje gebruikt voor 3D Lights maar dat effect vind ik op die MD-11 toch iets te onrealistisch. Klik voor een groter formaat!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2uPwxIBZK2YhOTqTmvkRZmkJ/medium.jpg
Wat spulletjes inladen

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iHETHKWbDzP9WEumNr4MjTcl/medium.jpg
Passagiers komen aan boord

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CkTGNGFiiSXFUoWQKoExQpa2/medium.jpg
Pushback, starting engines

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tiGjZcGm2hGVghmcCHp4sKYB/medium.jpg
Wait for my signal at your right-hand window

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/B4wtqu3BFFluyNu4hcjeAM4M/medium.jpg
Taxiën naar runway 10

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bWPetpiGEKgCPpAjRmbuVMbU/medium.jpg
De mensen op Maho Beach vermaken zich prima :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/anVFbyRJQZj9jotqXgxFURAm/medium.jpg
Cleared for take off!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3XHpDYUnNhVys7B6CbfGwk4a/medium.jpg
Wieltjes van de grond

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DLSONRiFkcaYLydYvLYeoTlY/medium.jpg
Prachtige scenery, vergeet bijna landingsgestel in te trekken ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BdJQDeqw6GTUgkQhFcu12AIe/medium.jpg
Climbing to FL360

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dCc0NQw2WZW1zkEQfewOJP0u/medium.jpg
Alles volgens plan.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OGOS3v579rhCtJ6oF2pJfSL3/medium.jpg
Bonaire in zicht!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3Os2Kl3uwJnmGCWpNdjFeOW2/medium.jpg
Beetje korte bocht naar links.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9dhuNHAugvq0HoOPAG4cqK10/medium.jpg
Toch nog netjes uitgekomen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ow0Ye4U6XYmTL7W3ejt7Javy/medium.jpg
Parking brakes are set. Zag later dat ik volgens mij op het apron verderop had moeten gaan staan als widebody. B)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 17:13

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ben inmiddels bezig met de laatste leg, van Bonaire terug naar Amsterdam.

Volledige schema van de vlucht (wordt alleen op vrijdag met de MD-11 gevlogen en dit seizoen waarschijnlijk voor het laatst):

KLM763
AMS 11:00 13:55 SXM
SXM 15:05 16:35 BON
BON 17:45 09:00+1 AMS

AMS = UTC+2
SXM/BON = UTC-4

Wederom TOPCAT gebruikt om fuel (88.000 kgs) en take-off limits te berekenen:

TAKE-OFF TNCB/BON  RWY 28  TORA 2880M             
PH-KCB  MCDONNELL DOUGLAS MD-11 CF6-80C2D1F
FLAMINGO KRALENDIJK                               

TEMP +28C   QNH 1010   WIND 310/09 (07KT HW)

------------------  CONDITIONS  -------------------
         ** FLAPS 20 ** NORM T/O ** DRY **         
      ** AIR COND PACKS OFF ** ANTI ICE OFF **     

ASSUMED TAKE-OFF WEIGHT 264555 KG         

------------------  FULL THRUST -------------------
//+28C 265742 FIELD    164   172 179     20M 111.4%

Flightplan: PJB LUCAS UA516 MILOK DAWIN FIVZE N30W055 N35W050 N39W045 N42W040 N48W030 N50W020 SOMAX ATSUR GAPLI UM197 REDFA

Netjes volgens schema vertrokken en on schedule. Heb net ook de step-climb functie van de MD-11 ontdekt. Geweldig! :D

*klik*
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rbwYuHZSoc1WtF9RvSNMODf5/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MZrmuVVtR8CvwFJ0zCRFa3Yr/full.jpg

ETA EHAM om 08:40 LT. Mooi op schema dus! :)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitfire123
Tourniquet schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 00:51:
Ben inmiddels bezig met de laatste leg, van Bonaire terug naar Amsterdam.

Volledige schema van de vlucht (wordt alleen op vrijdag met de MD-11 gevlogen en dit seizoen waarschijnlijk voor het laatst):

KLM763
AMS 11:00 13:55 SXM
SXM 15:05 16:35 BON
BON 17:45 09:00+1 AMS

AMS = UTC+2
SXM/BON = UTC-4

Wederom TOPCAT gebruikt om fuel (88.000 kgs) en take-off limits te berekenen:

TAKE-OFF TNCB/BON  RWY 28  TORA 2880M             
PH-KCB  MCDONNELL DOUGLAS MD-11 CF6-80C2D1F
FLAMINGO KRALENDIJK                               

TEMP +28C   QNH 1010   WIND 310/09 (07KT HW)

------------------  CONDITIONS  -------------------
         ** FLAPS 20 ** NORM T/O ** DRY **         
      ** AIR COND PACKS OFF ** ANTI ICE OFF **     

ASSUMED TAKE-OFF WEIGHT 264555 KG         

------------------  FULL THRUST -------------------
//+28C 265742 FIELD    164   172 179     20M 111.4%

Flightplan: PJB LUCAS UA516 MILOK DAWIN FIVZE N30W055 N35W050 N39W045 N42W040 N48W030 N50W020 SOMAX ATSUR GAPLI UM197 REDFA

Netjes volgens schema vertrokken en on schedule. Heb net ook de step-climb functie van de MD-11 ontdekt. Geweldig! :D

*klik*

ETA EHAM om 08:40 LT. Mooi op schema dus! :)
Welkom terug! :)
Je pakt het meteen goed aan, zie ik. Mooie vlucht hoor. ALs ik die MD-11 zo zie, gaat het toch wel kriebelen deze aan te schaffen. Maar ja, de PMDG NGX staat ook voor de deur... .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
De cargo laders zitten toch niet standaard bij de md-11 of ben ik nou gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Tuzla schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:00:
De cargo laders zitten toch niet standaard bij de md-11 of ben ik nou gek?
Je bent niet gek het is AES :9
Pagina: 1 ... 11 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.