De 321 klimt bij mij beter dan de 320. Met de 320 ging ik ook met 400ft/min omhoog om ooit eens FL320 te halen. De 321 klom stukken beter.Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 13:21:
De Airbus X is inderdaad prachtig. Maar wel wat beperkt in zijn mogelijkheden, dus hou daar rekening mee. Voor mij biedt 'ie trouwens precies wat ik wil.Op dit moment is er wel een (groot) probleem met de thrust: het ding is niet omhoog te branden met een volle lading. Ik had gisteren een vlucht op FL310 maar dat heb ik nooit gehaald. Maar ik doe meestal erg korte vluchten dus met weinig fuel en dan gaat alles prima. Van cold and dark tot aan de autoland en weer alles uit: dikke pret. Ziet er echt schitterend uit en het loopt werkelijk waar ongelooflijk soepel!!! Alsof ik aan het vliegen ben met de Ultralight (wat fps betreft dan!). Ik vind 'm helemaal top.
Airbus model is zeer geslaagd. De MCDU is wel wat te beperkt om je flightplan helemaal naar wens erin te zetten, al helemaal niet onderweg dingen erin te kunnen aanpassen. Ook de leesbaarheid van de ND/ECAM enz-schermen kan toch echt beter.