mmmm
Zie net op all4games dat de pmdg MD-11 daar 37,80 kost. Nogal een verschil met wat je bij pmdg of andere moet betalen, gemiddeld 60 euro.
Iemand ervaring met hun?
Iemand ervaring met hun?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 25% gewijzigd door Remco Tr op 11-07-2011 22:53 ]
iets met foto's...
Ik ben ook bezig om (langzaam aan) een multi screen setup neer te zetten. Er zijn weinig gebruikers die ik heb gesproken (Youtube, Nvidia forums) waarbij zij mij iets zinnigs konden zeggen over de performance van 6000x1200 met FSX.Gulf_5 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 00:46:
om even door te gaan op enkele posts van begin juni... voor mij is het op dit moment zeer actueel
ik ben druk aan het uitzoeken hoe of wat met multi monitor support in FSX... wat jaren terug riep ik nog dat ik een DualHead2Go van Matrox moest hebben, nu zit ik met een paar andere technologieën waar ik uit moet kiezen.
ATI met de Eyefinity en Nvidia met de Surround...
Omdat je bij Nvidia een SLI config moet bouwen en bij ATI niet, kom je uiteindelijk wel tot de onmogelijke klus te staan dat je moet gaan kiezen wat je gaat doen... Voor FSX heb ik altijd Nvidia gehad, omdat dat altijd beter werkte (cloudrendering e.d. was met ATI altijd redelijk ruk en ook de drivers werkten nooit lekker samen met FSX) Sinds enige tijd schijnt dat onderscheid er niet meer zo te bestaan dus nu zit ik me sterk af te vragen wat ik nu moet gaan doen...
Mijn budget is beperkt (wat heet, ongeveer 350-400 euro max), ik heb nog nooit eerder een SLI config in elkaar gedraaid, maar iets nieuws proberen heeft ook wel wat.... ik wil alleen wel van te voren weten dat het gaat werken en daar kom ik door te zoeken op internet niet zo goed achter, temeer er nogal wat tegenstrijdige berichten rondzwerven....
FSX zou geen SLI ondersteunen.... ?? Wel toch? Het biedt geen hogere performance of fps, maar je kunt via Surround FSX toch gewoon in hoge resolutie draaien (spread over 2/3 schermen dus?)?)
Als je ATI Eyefinity gebruikt, ziet FSX dit dan als 1 heel breed scherm ? (Idem met Surround?)
Ik zou het fijn vinden als mensen mij hier een beetje bij kunnen helpen
Mijn eigen idee tot dusver was: een ASUS EAH6950 of 6970... of een MSI N460GTX TwinFrozrII in SLI (2x)
De eerste optie, ATI, gaat me dan iets meer dan 300 kosten, en de NVidia optie rond de 350... Ik speel niet veel andere games, en wat ik speel draait op mijn huidige N260GTX TwinFrozr ook al prima, dus over de performance van 1 losse kaart maak ik me geen zorgen...
(de rest van mijn FSX bak: GA-EX58-UD5, een i7-920 @ 3,8GHz op lucht (Noctua-ding) 10GB RAM, 300GB WD VRaptor voor OS, 60GB OCZ Vertex 2 voor FSX en nog wat TB's voor overige storage, een N260GTX dus als primaire graka en een 8600GTS als 2e (2 monitoren en 1 TV aangesloten) OS = W7 x64 Ultimate)
Alvast ontzettend bedankt voor de support van jullie kant
iets met foto's...
Ik vind een SSD voor FSX persoonlijk overkill, het zal het laden zeker ten goede komen, maar de in game-performance niet. Ik zou zelf ook voor Nvidia gaan. Heb je deze FSX tweak wel eens geprobeerd ?Gulf_5 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:18:
Ik heb reeds een Corsair 750Watt voeding dus dat mag geen probleem heten
filmpjes/vloeiend vertrouw ik nooit heel erg op... bedoel vloeiend is relatief... als je al je traffic bijvoorbeeld uitzet draait ie bij mij ook vloeiend, maar dan is de lol er ook meteen vanaf... (voor mij)
ik verbaas me er soms wel over hoe FSX er bij sommigen uitziet, vergeleken met mijn FSX, terwijl hun specs soms veel minder zijn... zit hem dan toch in hoe sommige hardware met elkaar samenwerkt of hoe je de boel getweakt hebt... want aan de hardware an sich mag het in mijn geval (denk ik) allang niet meer liggen...
Ik ga komende week een knoop doorhakken, neig wel sterk naar (gewoon weer) een Nvidia oplossing. Ik zal na de aanpassing ook wat screens posten. (Kan wel even duren, want gok dat ik maar weer eens een volledige herinrichting moet gaan doen van mijn systeem.... komt nl ook een nieuwe SSD bij, waar FSX op moet gaan draaien... iemand nog tips voor een goeie 120GB'ert ?
[ Voor 8% gewijzigd door knights16 op 15-07-2011 12:15 ]
iets met foto's...
No offence taken.Gulf_5 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:26:
nou... als ik ERGENS een performance winst heb waargenomen, was het wel de switch van de Vraptor naar de SSD... dus ik weet niet waar jij de term overkill vandaan haalt ? (nofi uiteraard)
t enige waar ik tegenaan loop is dat mijn 60GB SSD keihard vol zit... mijn FSX installatie is te groot
Verwijderd
Ik heb iets anders gemerkt: Dat laden vanop een SSD icm een E8500 (dualcore @ 3.16GHz) trager gaat dan laden vanop een HDD icm een Ci7 2600 (quadcore @ 3.4/3.8 GHz). Maw: het laden is ook erg CPU-intensief, zet je task manager maar eens open tijdens het laden.knights16 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:42:
[...]
No offence taken.
Ik heb begrepen van diverse mensen op fora's, die een SSD aanschaften en geen performance gain merkten, dus daar komt mijn mening gedeeltelijk vandaan. Ik bedoel met performance gain dat je dus een hogere FPS haalt tijdens het vliegen zegmaar. In de (alle) meeste gevallen is het toch echt de CPU die de bottleneck is voor FSX, wat zou een SSD daar aan toevoegen ?
De laadtijden van het laden van een vlucht is wel een stukje sneller, dat heb ik zelf gemerkt.
iets met foto's...
Verwijderd
Je hebt volkomen gelijk dat het laden CPU intensief is, bepaalde 'delen van het het laden' zijn erg CPU intensief en worden meerdere cores gebruikt, en sommige delen max 25% (1 core)Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:53:
[...]
Ik heb iets anders gemerkt: Dat laden vanop een SSD icm een E8500 (dualcore @ 3.16GHz) trager gaat dan laden vanop een HDD icm een Ci7 2600 (quadcore @ 3.4/3.8 GHz). Maw: het laden is ook erg CPU-intensief, zet je task manager maar eens open tijdens het laden.
ceteris paribus.... jaknights16 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 16:16:
[...]
maar performance gain in FSX is CPU , daar zijn we het toch allen wel over eens ?
iets met foto's...
Verwijderd
Gebruik in de achtergrond eens GPU-Z en kijk of je videokaart aan de limiet zit (vink onderaan 'continue refreshing' aan). Zet alle parameter op 'highest reading'. In onderstaand voorbeeld is de GPU de bottleneck:Gulf_5 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 16:27:
[...]
Als ik mijn CPU niet overclock draait FSX voor geen meter. Hij draait 100x sneller als ik m naar 3,8 GHz clock, maar heb vervolgens geen idee of daarmee de bottleneck nog in de CPU zit, of ergens anders... en dat maakt het moeilijk... Mijn CPU load is onder FSX bijvoorbeeld niet boven de 30% te krijgen... maar waar de bottleneck dan wel zit...
Verwijderd
Dat is wel vreemd.Gulf_5 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 16:27:
[...]
Mijn CPU load is onder FSX bijvoorbeeld niet boven de 30% te krijgen... maar waar de bottleneck dan wel zit...
Verwijderd
Waar staat die info over fsx.cfg? Ik heb gezocht in al jouw replies tot oktober en niets gevonden. Bij mij doet FSX wel 4 cores, maar niet alle threads.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 18:22:
[...]
Dat is wel vreemd.
Bij mij wilde FSX over 7 van de 8 threads prima naar de 100% gaan, heb ook een Corei7
Moest daarvoor wel iets in de FSX.cfg rommelen (zie een paar pagina's terug).
Geen garanatie natuurlijk dat die settings ook bij jou werken, maar wellicht worth a shot?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2011 18:44 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Kimo op 16-07-2011 21:12 ]
Verwijderd
Ik ben een grote Orbx-fan, maar ik heb CRM niet gekocht: ik vond grote gedeeltes van NRM al niet om aan te zien en CRM is nog erger: ligt niet zozeer aan Orbx maar gewoon aan de natuur daar: ik ben allergisch voor al die kale bruine vlakken... jakkes. Dodelijk saai. Ik blijf liever vliegen in PNW. Ik heb NRM nog wel geinstalleerd maar vlieg daar nauwelijks of nooit.Kimo schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 19:06:
Hier wat screenshots van Central rocky mountains van ORBX genomen bij de Colombia river. Het ziet er weer fantastisch uit.
inmiddels je tooltje even gedraaid en geconcludeerd dat mn GPU load niet boven de 44% uitkomt.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 17:00:
[...]
Gebruik in de achtergrond eens GPU-Z en kijk of je videokaart aan de limiet zit (vink onderaan 'continue refreshing' aan). Zet alle parameter op 'highest reading'. In onderstaand voorbeeld is de GPU de bottleneck:
[afbeelding]
iets met foto's...
Verwijderd
iets met foto's...
Verwijderd
Verwijderd
Mijn zwager had er ook ontzettend veel last van, zijn Saitek yoke zou de veroorzaker kunnen zijn, echter sinds hij een nieuwe pc heeft i7 9xx heeft hij er geen last meer van.Gulf_5 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 20:25:
(als iemand nog iets weet voor die ongewenste spotview.... houd ik me aanbevolen want ik heb geen idee en het is wel heel irritant !)
Niet geschoten is altijd mis.
[ Voor 38% gewijzigd door Gulf_5 op 17-07-2011 22:27 ]
iets met foto's...
Dit komt door een bekend probleem in de Saitek yoke, die zijn stroom van de USB-poort haalt.Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 21:23:
[...]
Mijn zwager had er ook ontzettend veel last van, zijn Saitek yoke zou de veroorzaker kunnen zijn, echter sinds hij een nieuwe pc heeft i7 9xx heeft hij er geen last meer van.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i
msxml opnieuw installeren?SupremeRick schreef op maandag 18 juli 2011 @ 14:39:
zeg ik heb een vraagje, ik heb filght simulator X, maar telkens als ik Accelleration pakket installeer dan krijg ik de error dat msxml2 niet goed geinstalleerd is of zelfs niet. weet iemand hoe ik dit kan oplossen.
doet ie niet.. geeft ie nog steeds dezelfde errordigitrasher schreef op maandag 18 juli 2011 @ 14:40:
[...]
msxml opnieuw installeren?
http://www.microsoft.com/...8b-4ce1-9dab-3e9827b70604
PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i
that makes sense !! Dat ga ik uitproberen ! ThanksStoney3K schreef op maandag 18 juli 2011 @ 14:34:
[...]
Dit komt door een bekend probleem in de Saitek yoke, die zijn stroom van de USB-poort haalt.
Als je hem op een te zwaar belaste USB-poort aansluit gaat ie ongevraagd button-presses lopen sturen, onder andere dus Button 2 (Select Previous View) wat je elke keer een spot-view oplevert.
Oplossing: Hem aansluiten op een eigen USB-hub met adapter. De adapter-aansluiting IN de yoke heeft geen effect, die is alleen bedoeld voor de USB-hub die in de yoke zelf zit ingebouwd.
iets met foto's...
zou je het bestand a.u.b meteen kunnen uploaden. ik heb er vroeger veel naar gezocht maar nooit gevondenSpitfire123 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 14:46:
dat komt omdat je een te nieuwe versie hebt van msxml.manifest die FSX accel. niet herkent.
Zoek ff naar een oudere versie. Die zet je dan in de FSX root. (meen ik me te herinneren)
Mocht dat niet lukken dan kan ik het bestand wel even uploaden. (heb hetzelfde probleem ook gehad nmlk)
[ Voor 6% gewijzigd door SupremeRick op 18-07-2011 15:05 ]
iets met foto's...
[ Voor 3% gewijzigd door Gulf_5 op 18-07-2011 21:06 ]
iets met foto's...
Kan je kan ook gewoon de pricewatch: MSI GTX570 Twin Frozr III Power Edition/OC nemen. Deze kaart heeft veel betere benchmarks. Dit is btw meer iets voor in het [BBG aanschaf] Videokaarten topic.Gulf_5 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:04:
pricewatch: MSI R6950 Twin Frozr III Power Edition/OC
heb nu mijn oog hierop laten vallen...
hoewel ik ook ergens gelezen heb dat je 3 monitoren op 2 graka's in SLI voor Nvidia kunt aansluiten, heb ik toch zo'n donkerbruin vermoeden dat je met Nvidia voor Surround toch een aanzienlijk gebruikersonvriendelijker systeem binnenhaalt...
Uit de diverse gebruikerservaringen die ik her en der heb gelezen over de "recente" ATI's i.c.m. FSX maak ik op dat het verschil met Nvidia steeds kleiner wordt / te verwaarlozen is...
Met deze kaart heb ik ten aller tijden de vrijheid om uit te breiden naar 4 monitoren op 1 kaart en dat is ook wel een prettig vooruitzicht2GB DDR5 geheugen geeft me ook voldoende ruimte voor Eyefinity in eventuele andere games.
Ben benieuwd of er nog mensen zijn die mijn idee onderuit willen schoppen ?(het mag ! grijp je kans
nuttige input for the sake of FSX is altijd welkom)
edit: excuus voor de dubbelpost... dat zag ik te laat
re Topic-keuze ben ik wel met je eens, al gaat het hier natuurlijk wel specifiek om FSX ondersteuning... is voor beiden wat te zeggen ?HaX0r schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:13:
[...]
Kan je kan ook gewoon de pricewatch: MSI GTX570 Twin Frozr III Power Edition/OC nemen. Deze kaart heeft veel betere benchmarks. Dit is btw meer iets voor in het [BBG aanschaf] Videokaarten topic.
Ik ben best fanatiek, en wie weet dat ik ooit nog wel wat ga uitbreiden qua beeld, maar dan zit ik eerder in de richting van beamers/projectors te denken en niet richting 6 monitorenMaar dan heb je maar aansluiting voor 3 schermen in plaats van 4.Je kan ook voor pricewatch: Asus EAH6970 DCII/2DI4S/2GD5 gaan. Dan kan je er 6 schermen aan hangen!
iets met foto's...
http://www.overclock.net/...-sli-vs-590-surround.htmlGulf_5 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:21:
[...]
re Topic-keuze ben ik wel met je eens, al gaat het hier natuurlijk wel specifiek om FSX ondersteuning... is voor beiden wat te zeggen ?
Jouw voorstel, GTX570, ondersteunt in z'n eentje geen surround als ik het goed heb begrepen...dat doet alleen de GTX590 in z'n eentje maar die is soort van duur wel....
[...]
Ik ben best fanatiek, en wie weet dat ik ooit nog wel wat ga uitbreiden qua beeld, maar dan zit ik eerder in de richting van beamers/projectors te denken en niet richting 6 monitoren(tandjes das echt veel
)
iets met foto's...
Verwijderd
Die screens zullen er hetzelfde uitzien, alleen de performance zal beter zijnHaX0r schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 07:37:
Veel plezier met je nieuwe set-up!
We wachten op mooie screens.
Verwijderd
Verwijderd
Welja, je kan de scenery en traffic verhogen, maar de texturekwaliteit zal hetzelfde blijven (kan ook op een ouder systeem op maximum staan, want videokaartafhankelijk), tenzijj je er ineens ook add-ons aan toevoegt die er heel wat beter uitzien en die voordien te veel performance vreten.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:04:
Niet helemaal waar, met snellere hardware kun je er ook voor kiezen om bijv. een aantal settings wat hoger te gooien. De FPS kun je dan eventueel gelijk houden.
iets met foto's...
Verwijderd
Zalige reactieGulf_5 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:27:
... als je in schurftweer vliegt, moet het er ook als schurftweer uit zien
vlieg je met een Air France bak, moet ie ook ranzig zijn
Daarom is de silver bullit ook alleen voor cargo, die klagen nooitVerwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 19:13:
[...]
Trouwens, die Cathay Pacific bare metal bak ziet er imho ook echt ranzig uit. Je zou zelfs schrik krijgen om te boarden xD
Cargo indeedVerwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 19:13:
[...]
Zalige reactie
Daar had ik het enkele dagen geleden nog over me een collega
Trouwens, die Cathay Pacific bare metal bak ziet er imho ook echt ranzig uit. Je zou zelfs schrik krijgen om te boarden xD
iets met foto's...
[ Voor 6% gewijzigd door knights16 op 20-07-2011 13:08 ]
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Gulf_5 op 21-07-2011 22:52 ]
iets met foto's...
Verwijderd
Sorry voor mijn onduidelijkheid:Gulf_5 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:50:
kan die monitor wel hoger aan dan 1280x1024 ??
/me leest niet goed
als ik t goed begrijp wil je 2 verschillende resolutie aan kunnen geven... ligt dat probleem niet in de modus waarin je draait (clone/dual screen) oid ? driver issue misschien ?
en terzijde: je zegt 3 schermen ipv de TrackIr ... waarom ipv ? je kunt toch ook beiden gebruiken ? (ook vanwege de "zoom" functie van t ding ?)
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 10:01 ]
iets met foto's...
Verwijderd
Oei, oei, oei, PMDG levert wel iets grandioos mooi afVerwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 18:16:
Dit MOET je gezien hebben... Ik was, als low and slow GA pilot, helemaal niet zo geinteresseerd in de nieuwe PMDG, maar nu ik dit gezien heb (en nu ik zeer waarschijnlijk een nieuw systeem krijg binnenkort) begin zelfs ik te watertanden...
Nick's 737NGX Cockpit Thoughts
Be prepared: de film duurt ongeveer een uur... Maar als je echt geinteresseerd bent in de 737NGX is dat uut ZO voorbij, denk ik.
iets met foto's...
Verwijderd
dat valt toch niet älleen" te vliegen, maar wel smullenrdluca schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 21:26:
[...]
Oei, oei, oei, PMDG levert wel iets grandioos mooi af
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 18:16:
Dit MOET je gezien hebben... Ik was, als low and slow GA pilot, helemaal niet zo geinteresseerd in de nieuwe PMDG, maar nu ik dit gezien heb (en nu ik zeer waarschijnlijk een nieuw systeem krijg binnenkort) begin zelfs ik te watertanden...
Nick's 737NGX Cockpit Thoughts
Be prepared: de film duurt ongeveer een uur... Maar als je echt geinteresseerd bent in de 737NGX is dat uut ZO voorbij, denk ik.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
iets met foto's...
sli gaat je geen performance boost geven.. Denk dat je nog even flink moet aankloten met de cfg file:)Gulf_5 schreef op zondag 24 juli 2011 @ 19:24:
Zo net even een laatste vlucht gemaakt met mijn Captain Sim 757 op KORD, even 2 circuitjes gevlogen.
Alle sliders staan bij mij op max, met uitzondering van het water en de traffic (op 60%) en op KORD kom ik niet boven de 7 fps uit....
straks in de nieuwe config met de SLI kaarten en de snellere SSD, snellere OS etc gaat de boel opnieuw, en dan moet er toch maar eens wat van te maken zijn vind ik...
en daarna natuurlijk de PMDG 73![]()
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Het zover!! http://forum.avsim.net/to...pid__2024144#entry2024144Tuzla schreef op maandag 25 juli 2011 @ 00:57:
Ben benieuwd of het vliegtuig nog ooit afkomt =)
Verwijderd
Interessante uitspraak.
Op de voorpagina van PMDGVerwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 12:49:
[...]
Interessante uitspraak.
we anticipate releasing the PMDG 737NGX on or before 04AUG11
Zou leuk zijn.
Maar eerst zien, dan geloven.
[ Voor 47% gewijzigd door Leroykok op 25-07-2011 14:21 ]
Ik heb het zelf rond de 0.40, maar of het een echte realitische LOD is...het is in ieder geval beter dan de standaard 1.00 en realistischer. Weet iemand trouwens hoe de zoom in the panel.cfg vastgelegd kan worden. Moet het namelijk iedere keer handmatig afstellenRemco Tr schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:34:
Hoe hebben jullie je 2D afgesteld in FSX?
Ik draaide altijd op zoom 0.75 heb dat nu gewijzigd naar wide=true in de cfg. Maar dat lijkt weer zo wijd.
Weet niet wat een realitische LOD is?
Maar heb je wide op true in je cfg?Dionisio schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:57:
[...]
Ik heb het zelf rond de 0.40, maar of het een echte realitische LOD is...het is in ieder geval beter dan de standaard 1.00 en realistischer. Weet iemand trouwens hoe de zoom in the panel.cfg vastgelegd kan worden. Moet het namelijk iedere keer handmatig afstellen
Verwijderd
knights16 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 18:55:
737NGX800 in vliegmodus: http://www.flyaoamedia.co...gx-afdsegpws-impressions/
"Exceptional Performance" .. gaaf filmpje.
Mijn bek valt elke keer weer open bij het zien van de 737NGX filmpjes....knights16 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 07:56:
Er is weer een nieuw filmpje op AOA: http://www.flyaoamedia.co...gx-systems-depth-preview/
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2011 15:42 ]
Ik heb zelf geen ervaring met de Logitech G940, maar ben van plan om binnenkort de Saitek Pro Flight Yoke System te halen + extra throttle.Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:26:
...
En o ja, nu ik toch bezig ben met aankopen: heeft iemand hier ervaring met Logitech's G940...? Het wordt toch eens tijd voor rudders etc. en vraag me af wat ik nou het beste kan kopen.
[ Voor 14% gewijzigd door Gulf_5 op 27-07-2011 18:47 ]
iets met foto's...
Schitterend!knights16 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 07:56:
Er is weer een nieuw filmpje op AOA: http://www.flyaoamedia.co...gx-systems-depth-preview/
[ Voor 16% gewijzigd door Tourniquet op 27-07-2011 20:45 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
48+16 eppo's voor de 600/700 pack =64 eppo's is niet veel voor iets waar ze 3 jaar over doenGulf_5 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 18:45:
@ hier Saitek Proflight Rudders, Yoke en Throttle Quadrant (x2 voor 4 engines mogelijkheid) en ben er super tevreden mee. Wel rekening mee houden dat je een geregistreerde versie van FSUIPC nodig hebt om de boel fatsoenlijk toe te wijzen aan je controls!
Overigens: pricing en livery availabilty van PMDG bekend ! (bron: avsim forums) USD 69.99 voor het base pack... 60 eutjes die zeer binnenkort van mijn creditcard gaan verdwijnen dus !
edit: de wisselkoers is gunstiger48 eppo's
voor zo'n magnifiek stukje programmatuur
Qua fps zal het wel mee vallen vergelijk hem met de md11.thys schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 20:52:
Nog (maximaal) een weekje wachten en dan is het _eindelijk_ zo ver, aan de filmpjes te zien gelukkig wel het wachten waard![]()
En met een prijs van $70 goed te doen zeker met de huidige wisselkoers. Ook erg leuk dat ze er zelf al een KLM en Transavia livery bij doen! Nu maar hopen dat het niet te zwaar is op framerate gebied...
Verwijderd
Euh... je gaat toch niet die iFly kopen terwijl de 737 van PMDG zowat uitkomt...?Tuzla schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:45:
Jullie zijn hier die-hard simmers, iemand nog ervaringen met IFLY 737NG FSX ?
Op hun eigen site kan je geen fsx versie kopen, op simmarket kan je er wel de boxed/fsx versie kopen, beetje krom..
Ik heb ervaring met Ifly en zeg gelijk als je van diepe simulatie houd moet je die niet kopen.Tuzla schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:45:
Jullie zijn hier die-hard simmers, iemand nog ervaringen met IFLY 737NG FSX ?
Op hun eigen site kan je geen fsx versie kopen, op simmarket kan je er wel de boxed/fsx versie kopen, beetje krom..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq