Je kan bovenste stuk je van dominator reepen afschroeven.
Misschien past het dan.
Ik heb er weinig vertrouwen in, omdat ik 140mm Noctua fans gebruik. Maar dominators van de snelheids- en latencyklasse die ik zoek vallen bij 8GB toch al ruim buiten het budget, dus ik kijk nog even verder.
Het is trouwens weer raak! Mn x4 B55 systeempje was af, dus ik lekker rommelen. De volgende setup:
Phenom II x2 555be @ x4 b55 + Scythe Mugen 2
Samsung 1333Mhz reepjes uit een Dell oid (2GB, dual channel)
MSI RX3870x2 OC 1024MB GDDR3
MSI 770 G45
OCZ StealthXstream 600W
Met die CPU was ik tot 3,9Ghz (multi op 19,5, FSB 200) gekomen op 1,408V, getest met LinX, 5 runs, geen errors, temperatuursensor doet t niet helemaal nauwkeurig bij unlock maar Speedfan en Everest gaven waardes van maximaal 43 graden. RAM liep 1333Mhz 7-7-7-20 met 1,63V en NB deed 2400Mhz zonder voltage verhoging.
Dus ik blij, wou net een victoriedansje op Tweakers zetten toen de boel uitviel zonder BSOD, bij reboot kon de GPU niet worden geinitialiseerd (Ami BIOS beep code lang kort kort, zie
hier) Nou verbaast dit me omdat ik van alle dingen
niet aan de GPU heb gerommeld.
Domme pech met een wat ouder kaartje dat ik van een Tweaker heb overgenomen, of weten jullie nog iets te verzinnen zo?
Update: nu ben ik helemaal de draad kwijt, GPU gewisseld met mn andere systeem, en dat werkt vervolgens op beide systemen moeiteloos. De GraKa is dus niet gaar, het MoBo evenmin, wat is dit dan, een kwestie van plots ontstane hardeware ruzie?
[
Voor 71% gewijzigd door
Singular1ty op 07-09-2010 19:52
]