Toon posts:

Phenom II, Athlon II En Sempron Overclock Topic Deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste
Acties:

• gumbal696
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-02-2018

gumbal696

bla bla bla

Extorm schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 20:35:
Is goed! :) Ik vertel je alleen maar wat mijn ervaringen zijn. Ik zou gaan tot 1.525 volt op je cpu voor 24/7. Dat is eigenlijk al aardig veel. Is je doel een 24/7 overclock creëren, of gewoon zo hard mogelijk gaan?
Grenzen zoeken en erna stapje terug voor een behouden , ik hoop lange overklok..wel me C&C aan, Even flink benchen...gpu even goed mee in de hoogte gooien, asus 5850 voltage tweak, geheugen kan ook ''makkelijk'' mee, corsair dominators 2x2 2x1 1066 ddr2 cl5...moet leuke combo zijn voor goede overklok

win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-05 14:19
Bolletje92 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 21:11:
Je had toch al een 1055T?

Of ben ik in de war.
Heb ik ook, maar deze is dan voor het verkoopsysteempje dat ik opbouw rond het Asrock bord dat ik vervang. Heb al een koper :)

Anoniem: 383611

Hoi,

ik heb her BBG midrange gamesysteem van Nov-Dec wat hier op de site staat.

Nu is mijn vraag tot hoever ik de processor (1055t) kan overklokken?

Hij loopt nu stabiel op 3.8Ghz kan ik nog verder gaan of is dit niet aan te raden?

Heeft er iemand hetzelde systeem en hoe hoog heeft die hem staan?

Alvast heel erg bedankt!

Gr,.

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:33
Misschien eerst alvast wat instelling geven van hoe je ze nu hebt.
Hoe stabiel is hij? Na 8 uur prime, of alleen een spel spelen 15 minuten lang.

Graag wat meer info geven a.u.b. :)
Zoals: voltages, clocks.
Snelheid van je werkgehgeun bijvoorbeeld.

Een foto van je BIOS zou al veel helpen(met overclock tab natuurlijk).

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Ik heb in mijn bios een overklok optie, ik kan gewoon in stappen instellen op hoeveel mhz ik hem wil laten draaien. ik ben nu bij 3.8 gekomen maar weet niet of ik dit nog hoger kan zetten?
Ik hoef dus verder niks in te stellen zoals voltage ect...

Ik heb een het volgende systeem:

Amd phenom ii x6 1055t
Mobo is een Asrock 870 Extreme 3
4 gb corsair 667 mhz pc3
Ati hd6850 2 x

Gr.

hoe kan ik een plaatje toevoegen?

Krijg dit niet voor elkaar

had heb net even op 4 GHz draaien maar dit bleek na een minuut of 35 net iets te veel te zijn!!! :X :X

Staat nu weer stabiel op 3.8 Ghz...

• Singular1ty
Je bent op Auto aan het overclocken, en dat is eigenlijk niet goed omdat de CPU op die instellingen vaak teveel voltage krijgt. Lees dit topic even goed door, zet dan in BIOS je overclock mode op manual, en begin dan eens echt over te klokken ;)

foutje

[Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 383611 op 06-12-2010 08:26]

Hij draait nu op bijna op 4 Ghz op 1.51

Is dit niet goed?

Ik wil graag een plaatje toevoegen hoe alles bij mij staat, ik weet alleen niet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen..?

Gr.

[Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 383611 op 06-12-2010 08:27]

• Singular1ty
Ik zie dat je de edit functie hebt gevonden, gebruik die dan ook om een eerder geplaatste post aan te passen of aan te vullen als nog niemand erop heeft gereageerd, je bent nu namelijk enorm aan het dubbelposten en dat wordt als irritant ervaren.

1,51V is meer dan die CPU in de regel nodig zou hebben om 4Ghz te draaien. Een plaatje kan je toevoegen door het up te loaden op een hostingsite (bijvoorbeeld imageshack), en de link naar dat plaatje tussen "[img][/]" te zetten. Dit had je ook geweten als je de uitgebreide reageerfunctie had gebruikt...

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Nu online

epic_gram

undercover moderator

Topicstarter
Aangezien dit topic al stampvol zit gaan we verder in

Phenom II, Athlon II En Sempron Overclock Topic Deel 4 *O*

deze mag dicht.

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee