Telfort Internet ervaringen topic - Deel 19 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 74 Laatste
Acties:
  • 525.602 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 13:36

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Hier eigenlijk sinds 1,5 jaar nu telfort adsl...jammer genoeg door de afstand naar de wijkcentrale (iets wat ik van KPN niet snap, staat er hier 1 in de buurt, 510 meter lijnafstand, en ik ben aangesloten op 1 op ruim 1600 meter lijnafstand....) nooit de maximale snelheid gehaald.. een max van 9mbit down, 1mbit up....

Verder nog nooit downtime gehad, wel eens een modem die uitviel, maar de huidige uptime staat alweer op een kleine 27 dagen....

Ik moet zeggen, best puik van Telfort, hier in hoofddorp.

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:26:
Kun je bij Telfort internetplusbellen wel een eigen modem gebruiken of worden deze gegevens ook niet vrij gegeven?.
De instellingen voor je ADSL verbinding staan gewoon op de Telfort website en je VoIP/SIP gegevens krijg je thuis gestuurd ook voor telefonie van Telfort. Je kan alle kanten op als je dat wilt qua apparatuur thuis.

Enige twee ISP's die dat doen zijn Telfort en XS4all eigenlijk in Nederland voor beide.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:11
@Webcare: mijn telefoon gaat niet meer over. Bellen lukt wel, en de beller naar ons hoort wel overgaan, maar wij horen de telefoon vervolgens overgaan. Wat kan ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 2 weken heb ik een belprobleem.
Telefoon is een Malibu 630 Twinpack, modem is ZyXEL
Ik hoor niets, terwijl de "andere kant" mij wel hoort.
Dit is het geval zowel als ik zelf bel, als wanneer ik gebeld word.
Bovendien werkt de nummerherkenning niet meer.
Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen om dit op te lossen?
B.v.d.

Update: Opgelost, nieuwe batterijen! Stom hè :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal.
Misschien dat iemand mij kan helpen bij het volgende probleem.

Sinds 29-11-2010 heb ik een draadloos modem (ZyXEL P-2601 HN)gekregen via telfort,nou dient het volgende probleem zich steeds aan dat er rechts onderin bij de menubalk het kleine pc tje.elke keer komt te staan:

Kan geen certificaat vinden aan de hand waarvan u bij het netwerk kan worden aangemeld ZY-private .....

vervolgens geeft hij aan dat hij verbonden is en komt er in beeld verifiëren van indentieteit.

Hopelijk kan iemand mij helpen met dit probleem.

B.V.D.
Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Beste telfort webcare, is er iets bekend over een storing in Hoofddorp ?
Mijn ouders en buren zitten nu al 4 dagen zonder internet, ikzelf woon ook in Hoofddorp, maar in een andere buurt en heb geen enkele storing de afgelopen paar dagen opgemerkt.

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

RoadKill21 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:41:
Beste telfort webcare, is er iets bekend over een storing in Hoofddorp ?
Mijn ouders en buren zitten nu al 4 dagen zonder internet, ikzelf woon ook in Hoofddorp, maar in een andere buurt en heb geen enkele storing de afgelopen paar dagen opgemerkt.
Al 4 dagen, dan had het al op de site moeten staan van telfort, zal misschien wel iets anders aan de hand zijn.

@webcare.
Graag geen mails meer sturen en sms jes met onderzoeken, na dat ik een storing gemeld heb die niet op te lossen valt krijg ik constant mailtjes en smsen met de vraag hoe ik de dienstverlening vond. heb ik hier om gevraagd.

Als het onderzoek afgerond was en opgelost dan had ik hem graag willen invullen. maar aangezien het niet op te lossen valt vul ik niets in en zie ik het nu puur als spam. Ik ben verder niet gevraagd om mee te werken met een onderzoek, dus ongewild is me deze nu toegestuurd, en ik krijg het minstens 4 keer per week.

[ Voor 0% gewijzigd door Mexel op 10-12-2010 21:43 . Reden: Typo`s ]

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uberdaro
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-03 10:38
Beste Tweakers,

Ik heb continue problemen met mij zycel modem. Zodra Utorrent aan gaat loopt de modem vast. Oke ik kan het aantal verbindingen sterk terug schroeven maar dat vind ik eigenlijk onzin.

IK denk daarom sterk na om een ander modem aan te schaffen.
Mijn vragen zijn:
Heeft iemand hier ervaring mee?
Welk modem is het best om aan te schaffen?
gaat dit het torrent probleem aanpakken?

Dank bij voorbaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Wat zijn je huidige instellingen dan? Hier staat-ie op max. 400 connecties en 90 connecties per torrent, en ik heb er in meer dan 2 jaar tijd nog nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacespider
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-09 10:49
uberdaro schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 21:51:
Beste Tweakers,

Ik heb continue problemen met mij zycel modem. Zodra Utorrent aan gaat loopt de modem vast. Oke ik kan het aantal verbindingen sterk terug schroeven maar dat vind ik eigenlijk onzin.

Mijn vragen zijn:

Dank bij voorbaat
Heb je je PC draadloos of bedraad verbonden? Meestal scheelt het al een hoop door de PC met een kabeltje aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiet ook ernstige problemen met Utorrent en Telfort. Wanneer ik het programma opstart valt mijn verbinding sinds vandaag meermalen volledig weg of vertraagt zo ernstig dat ik niet eens meer een webpagina kan laden.
De laatste tijd heb ik wel eens vaker wat vertraging opgemerkt maar nog niet zo ernstig als dit...

Ik heb 2 computers bedraad via een Sweex LW055 die als switch fungeert op de Zyxel P-2602R modem aangesloten.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2010 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:11
uberdaro schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 21:51:
Beste Tweakers,

Mijn vragen zijn:

Dank bij voorbaat
Je moet het aantal verbindingen juist opschroeven, dit is 1 van de mooie features die de Zyxel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uberdaro
  • Laatst online: 04-03 10:38
NNF schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 12:57:
Wat zijn je huidige instellingen dan? Hier staat-ie op max. 400 connecties en 90 connecties per torrent, en ik heb er in meer dan 2 jaar tijd nog nooit problemen mee gehad.
200 connecties en peers en verbinding per torrent op 15
max 4 torrents per keer actief

IK werk alleen met draad, en ja ook al de lengte van de draad aangepast., Alles staat geforward.

Ik denk dat het de nat tabellen zijn die vol lopen, Als ik mijn modem aan en uit zet gaat alles weer als een trein.

postcode 2021GA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:49
uberdaro schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 21:48:
[...]

200 connecties en peers en verbinding per torrent op 15
max 4 torrents per keer actief

IK werk alleen met draad, en ja ook al de lengte van de draad aangepast., Alles staat geforward.

Ik denk dat het de nat tabellen zijn die vol lopen, Als ik mijn modem aan en uit zet gaat alles weer als een trein.

postcode 2021GA
Het kan ook soms aan je virusscanner liggen, gebruik je toevallig NOD32?

Na 2 jaar telfort gebruikt te hebben, ( wel met goede service via hun forum) is het tijd om over te stappen op ziggo bespaart me 15 euro maandelijks ;w ( wel sneller internet :9 )

[ Voor 14% gewijzigd door xminator op 12-12-2010 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

xminator schreef op zondag 12 december 2010 @ 00:30:
[...]

Het kan ook soms aan je virusscanner liggen, gebruik je toevallig NOD32?

Na 2 jaar telfort gebruikt te hebben, ( wel met goede service via hun forum) is het tijd om over te stappen op ziggo bespaart me 15 euro maandelijks ;w ( wel sneller internet :9 )
Ziggo goedkoper? Ik heb het destijds juist ingeruild voor Telfort, Digitenne en Voipbuster.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:26
Ziggo goedkoper? Dan mag je mij vertellen hoe je dat doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:49
Betaalde iets van 25 euro kpn, 21 euro telfort, 16 euro ziggo en nu dus 50 euro ziggo alles in 1.. Dan behaal ik hoop ik wel wat meer dan 13mbit down en 1 mbit up. Anyway laten we niet te ver offtopic gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Laatst online: 21:26
Nu begrijp ik het. Je zat nog met bellen bij KPN.
Dan ga je er qua kosten inderdaad op vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasKrie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-09 09:20
Staar je niet blind op die 50 van Ziggo. De telefoonkosten komen er nog overheen, je kunt alleen gratis bellen naar andere Ziggo nummers. Nou kun je wel sneller internetten, maar ik vrees (gezien je KPN rekening) dat je toch op een duurder pakket uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpongeRob
  • Niet online

SpongeRob

Nachtmerries zijn ook dromen..

Sinds een maand of 2 is mijn downloadsnelheid ineens omlaag gegaan, nu is hij hooguit 15mbit waar deze vroeger ruim 17mbit was. Weet iemand misschien dit te verklaren?
Ik heb de modem al een aantal keer gereset, maar dat mocht niet baten.

Ik ga er steeds harder over denken om over te stappen, zeker na mijn hondsberoerde ervaringen met de Telfort helpdesk een tijd geleden...

"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
En je moet je eigen router kopen bij kabel. Kabel internet aansluiting in de lagere abonnementen zijn bridge modems. Bij de xDSL telco's krijg je altijd een modem in bruikleen tegenwoordig (met WiFI en router etc). Is ook nog een eenmalige €40-60 die je moet optellen.

* bjck doet mee met offtopic, dat is niet de bedoeling.

[ Voor 15% gewijzigd door bjck op 13-12-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carismagdi
  • Laatst online: 10-08 16:27
@Webcare:

Vandaag mij abbo opgeleverd gekregen (internet en bellen). Alles goed aangesloten maar kan niet gebeld worden. Gaat direct naar de Voicemail. Zelf bellen gaat wel goed. Internet werkt ook.

Kan zalf niks na zien op de website omdat ik iedere keer de melding krijg: Onjuiste gebruikersnaam en/of wachtwoord. Let bij het invullen van deze velden op hoofdletters en kleine letters. Staat uw CAPS-lock uit?

Ook geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te vragen maar krijg dan: Dit e-mailadres is onjuist.

Ook mijn email inzien gaat niet omdat de gebruikersnaam niet gepakt wordt, duurt dit normaal langer?

Wie helpt???

GigaByte GA-A75M-UD2H, AMD Fusion A8-3870, 8GB PC12800, 750GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-09 08:52
carismagdi schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:19:
@Webcare:

Vandaag mij abbo opgeleverd gekregen (internet en bellen). Alles goed aangesloten maar kan niet gebeld worden. Gaat direct naar de Voicemail. Zelf bellen gaat wel goed. Internet werkt ook
Had je hiervoor een analoge telefoonlijn? Zo ja, zit de splitter aangesloten? Werkt de telefoon wel op de PSTN-kant (of hoe het ook heet bij Telfort :P) van de splitter? Krijg je de voicemail te horen van de Telfort lijn of van de oude KPN lijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carismagdi
Chillosophy schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:38:
[...]

Had je hiervoor een analoge telefoonlijn? Zo ja, zit de splitter aangesloten? Werkt de telefoon wel op de PSTN-kant (of hoe het ook heet bij Telfort :P) van de splitter? Krijg je de voicemail te horen van de Telfort lijn of van de oude KPN lijn?
Hiervoor hadden we telefonie via Tele2 (ADSL)... Splitter??? Die zat niet in het doe-het-zelf pakket van Telfort. Moet die er wel tussen dan? Hiervan staat ook niks in de handleiding van Telfort.

Als er nu naar ons toe gebeld wordt krijgen ze de voicemail van Telfort te horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobZw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-05 18:06
Telfort ADSL basis 4mb.
Sinds bijna twee jaar is de maandprijs € 20,47
Is er iemand die -na afloop van het jaarcontract- meer of minder dan € 20,47 betaalt?
Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carismagdi
carismagdi schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:19:
@Webcare:

Vandaag mij abbo opgeleverd gekregen (internet en bellen). Alles goed aangesloten maar kan niet gebeld worden. Gaat direct naar de Voicemail. Zelf bellen gaat wel goed. Internet werkt ook.
Iets verder gekomen met dit probleem: Na een herstel naar fabriekstoestand konden we weer gebeld worden. Na het wijzigen van de nummerherkenning van DTMF naar FSK niet meer. Het terugwijzigen loste het probleem niet op.

Er wordt bij de eerste keer wijzigen van de nummerherkenning in de VoIP > Phone > Analog Phone settings bij SIP Account(s) to Receive Incoming Call het vinkje weggehaald voor SIP1. Daardoor kunnen we dus niet meer gebeld worden en moet de fabriekstoestand hersteld worden om dit vinkje er weer voor te krijgen.

Wie o wie helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carismagdi
carismagdi schreef op maandag 13 december 2010 @ 19:20:
[...]

Iets verder gekomen met dit probleem: Na een herstel naar fabriekstoestand konden we weer gebeld worden. Na het wijzigen van de nummerherkenning van DTMF naar FSK niet meer. Het terugwijzigen loste het probleem niet op.

Er wordt bij de eerste keer wijzigen van de nummerherkenning in de VoIP > Phone > Analog Phone settings bij SIP Account(s) to Receive Incoming Call het vinkje weggehaald voor SIP1. Daardoor kunnen we dus niet meer gebeld worden en moet de fabriekstoestand hersteld worden om dit vinkje er weer voor te krijgen.

Wie o wie helpt?
Opgelost:
Door bij Active SIP Account het vinkje weg te halen bij SIP1. Saven en vervolgens het account weer in te schakelen kon ik bij SIP Account(s) to Receive Incoming Call het vinkje wel zetten terwijl de nummerherkenning op FSK stond. Wie snapt dit nog??? ;)

Het werkt iig, gelukkig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-10 10:46
Storing bij telfort? Rood lampje hier.

[ Voor 16% gewijzigd door Xaero op 14-12-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hier ook, ook mijn mobiele Hi-verbinding ligt er uit.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennieNL
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-09 13:18
hier ook... wel ATM signaal, geen internet (geen IP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 20:19
Hier ook in Noord-Holland

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hier ook rood lampje (Zuid-Holland zuid)..best lullig, want mijn broertje zou om ongeveer 13.00 een sollicitatie hebben via skype..hij wachten met skype aan, valt de boel uit om 13.05 :{ En het ligt nooit plat, behalve nu :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Enschede ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMolT.
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:33
In overijssel ook geen IP, volgens het modem wel DSL en Internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 13:40

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Nijmegen ook :( net nu ik eens een dagje thuis ben urgh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KC_Kaas
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Hier ook plat, ZH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 14:26
Hier in beilen liggen we er ok uit. Lang leve mobiel internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Locatie noemen is niet nodig. Het probleem is onderzoek en we hopen spoedig met meer informatie te komen.

Hugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
hier ook down.. volgens m'n speedtouch716 omdat de dhcp server niet reageert.
2496 (den haag/rijswijk)

lang leve portable hotspot op de telefoon.. al heb ik hier thuis alleen gprs :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 00:45
Normaal post ik hier nooit maargoed, ook hier een storing. Gelukkig nog mobiel internet wat mensen al zeiden ja. Overigens zag ik net 'n Tweet van Arnoud:
arnoudwokke Geen bewijs voor (en Telfort is onbereikbaar), maar ik vermoed obv tweets en GoT-topic dat weinig mensen zonder internet zitten :)
Maar i.t.t. wat je zegt Arnoud, hebben volgens mij alle Telfort-klanten op dit moment geen internet. Ik vind het vooral vervelend omdat dit niet de eerste keer, maar over de laatste weken/maanden steeds vaker en vaker problemen met Telfort gebeuren.

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
Ik moet wel zeggen dat het er zowat nooit uit ligt; mijn uptime over een jaar is 99.39% en dan zijn ook een paar uitvallen aan mezelf te wijten.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Volgens het Telfort-bandje is er idd een storing gaande. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
DHCP server van Telfort is stuk (gehoord via collega die met een Telfort lijn zonder internet zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-09 14:27

martjah

Appel

lijkt weer op hetzelfde probleem als de vorige keer.

je hebt normaal toch alles redundant draaien, wel zo handig met zoveel gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazyMe
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-06 13:48
Maastricht ook eruit, dit jaar misschien voor de 2e of (3e) keer pas gelukkig.
Dan kom je nog uit op 99,9% uptime :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
IIG beter dan paar jaar geleden, toen lagen ze er steeds weer uit.

Trouwens vorige landelijke storing was toch DNS server die eruit lag? Of is daarna nog een keer DHCP eruit geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

EDIT schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:04:
DHCP server van Telfort is stuk (gehoord via collega die met een Telfort lijn zonder internet zit).
Hebben ze meerdere dhcpservers dan of gaat het bij mij ook nog uitvallen? :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi-RS4
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-07 07:18
Hopelijk krijgen we hier bericht zodra het is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

ik denk dat het uitvalt als je lease is verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.sharp
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:00
8051 (omgeving Zwolle) ook down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dan ga ik maar snel even active sync installeren op mijn laptop :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
Ugh, wat is het toch vre-se-lijk irritant dat er dan weer mensen op Twitter gaan roepen dat het een "aanval van wikipedia/wikileaks" zou zijn ( :') :') :') ), en dat vervolgens mensen dat ook doodleuk gaan RT'en en zo geruchten in de wereld helpen. Dan staat er straks weer op NOS.nl iets als:

[Fictief]"Sinds half twee vanmiddag hebben Telfort klanten in heel Nederland geen toegang tot internet en telefonie meer. De oorzaak van de storing is nog onbekend, hoewel een aanval op de internetprovider door aanhangers van Wikileaks als een van de opties wordt genoemd. Wikileaks-leider Julian Assange moet vandaag voor de Britse rechter verschijnen."[/Fictief]

Onnodige paniekzaaierij. :(

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Hi mobiel werkt weer bij mij, typisch dat die ook storing had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi-RS4
zal het dan moeten verhelpen als ik mijn modem zou herstarten?

of zou dit ook automatisch moeten gaan..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-09 13:04
Ik was ineens mijn remote desktop kwijt en bellen naar huis leverde ook geen antwoordapparaat op. Tot mijn grote verbazing staat de storing heel netjes vermeld op de site. Daar hebben ze echt wat van geleerd sinds de laatste storing hier.

Ik hoop dat het vanavond weer werkt. Lijkt me niet zo'n punt als er alleen een dhcp server uitligt.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-02-2024
wikileaks, onzin. ik werk zelf bij telfort hahaha. lekker druk nu op dit moment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik heb inmiddels weer een ip en verbinding, jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:23

arnoudwokke

Redacteur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Helaas niet. Heb je je modem herstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 15:03

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

Stevie-P schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:53:
Ik heb inmiddels weer een ip en verbinding, jullie ook?
Nope, krijg nog geen lease en IP (na modemreset)

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
pven schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:55:
Helaas niet. Heb je je modem herstart?
Yep, toen mijn verbinding eruit viel even lunchpauze genomen, daarna het modem opnieuw opgestart en ik typ dit nu via m'n telfort verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09 21:39
Een modem reset doet het hem.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro

Maestro

If you're lucky, want Telfort blijft hier zo down als een Australier :P
Overigens wel frappant, want ik was tussen 12:45 en 13:10 bezig met een modemwissel die maar niet lukte. Het zal toch niet he... :X

[ Voor 23% gewijzigd door Maestro op 14-12-2010 15:06 ]

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janniet
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 21:03

janniet

Bij mij begon het gistermorgen om 11.15 uur al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-10 16:55

WoBBeL

*zwaai*

Er is op dit moment een DHCP storing bij KPN/Tiscali.

Server was vastgelopen, is gereboot en alles moet weer online komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudie_V
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 21:30
Het was niet alleen telfort, ik zit bij dds.nl en had ook last van dezelfde storing. Zoals hierboven gezegd was het een kpn probleem en betrof het dus meerdere aanbieders ipv alleen telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro

Maestro

Eigenlijk kom ik door deze storing met een ander vraagje te zitten...

Nu ik mijn modem een aantal keren heb geherstart, valt mij op dat ie altijd intraint op exact dezelfde waarde: 16005/1031. Iets zegt me (omdat er geen enkele variatie in zit) dat mijn intrainsnelheid hoger zou moeten kunnen.

Is er iets bij Telfort wat bepaalt (bijvoorbeeld door de lijnkwaliteit) dat dit de maximale snelheid is in mijn situatie (ik denk aan een profiel of iets dergelijks) en zoja, kan zoiets gereset worden (zodat ie weer echt 'schoon' gaat intrainen en daarmee een hogere snelheid kan halen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb niets gereset en toch werkt het weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

ik heb mijn modem al 30 000 keer herstart (figuurlijk) maar ik krijg nog niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:21
Apart, niks van een storing gemerkt, internet heeft 't hier de hele middag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Volgens telfort is de storing nu opgelost: http://www.telfort.nl/med...n-verschillende-locaties/
De verbindingen worden automatisch hersteld, je hoeft niet handmatig te resetten.

[ Voor 21% gewijzigd door Stevie-P op 14-12-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij mij is het ook blijven werken, geluk gehad met de lease denk ik. Kun je eigenlijk in het Telfortmodem (Grijze Xboxmodel :p ) ook zien tot wanneer die duurt?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De storing is inmiddels opgelost: http://www.telfort.nl/med...verschillende-locaties-2/

Doordat de verbindingen gefaseerd worden hersteld, kunt u nog wel last ondervinden van de storing. Her en der zie je weer mensen melden dat ze terug online zijn. Dat komt hierdoor en niet omdat ze zelf het modem hebben gereset of hebben herstart.

Als u nog een rood internet lampje heeft zit er niets anders op dan nog even geduld te hebben. Onze welgemeende excuses voor het ongemak!

@Nielson,

Dat kan heel goed. Deze storing trof een deel van onze aansluitingen maar lang niet allemaal.

Hugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi-RS4
Is er geen 2e DHCP server die dit in het vervolg kan overnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een k**tzakken aldaar ik heb nog steeds geen internet. Ik kwam er vanmiddag achter toen ik mijn Slingcather aan deed. Ik kreeg de melding dat er geen netwerk verbinding tot stand kon worden gebracht. Ik zit vanaf ongeveer 11:50 uur zonder internet en werk (en internet) nu via mijn T-Mobile data only. Ik heb gelukkig wel 2.5Mbit ruim voldoende om Slingcather aan de praat te krijgen. Maar jammer genoeg niet om Investigation Discovey en Criminal Investigation channel in HD te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Daar zullen ze bij t-mobile blij mee zijn dat je streaming video op je tv zit te kijken via hun mobiele netwerk.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UPDATE

Modem uit en aanzetten wordt nu wel geadviseerd als het internet lampje nog steeds rood brandt.

Hugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:47:
Daar zullen ze bij t-mobile blij mee zijn dat je streaming video op je tv zit te kijken via hun mobiele netwerk.
Ik krijg het niet gratis :( Ik betaal 59,95 EUR per maand :X Dus m.a.w. ik heb de duurste pakket, omdat ik deze snelheid nodig heb O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* doet eens even normaal ... :/

[ Voor 90% gewijzigd door pven op 14-12-2010 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Ook nog steeds down. Was net bezig met het aanpassen van mijn netwerk (andere router en switches) dus dacht dat het aan mij lag lol :p. Gelukkig werkt t-mobile UMTS, take that Youp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:56
Wees blij dat er iemand van Telfort is die de moeite neemt om ons te informeren. Ik baalde ook als een stekker dat ik de hele dag geen internet (+bellen) had. Een storing kan echter altijd gebeuren, dat is vervelend, maar het is niet anders. Het laat ons wel weer eens merken hoe afhankelijk we vandaag de dag van internet zijn (werk, ontspanning, gewenning). Nogmaals, het was vervelend, maar het is inmiddels opgelost. Ik ben blij dat er hier iemand van Telfort zit die de moeite neemt ons via Tweakers van informatie te voorzien.

[ Voor 14% gewijzigd door bjck op 14-12-2010 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:10
Een beetje minder mag ook wel: deze gast (Telfort) probeert informatie te verstrekken. Niks mis mee zou ik zeggen.

[ Voor 32% gewijzigd door pven op 14-12-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

als je storingvrij internet wilt hebben moet je niet bij een prijsvechter gaan! dan moet je niet zo pin doen en wat meer neerleggen voor een betere provider.

werknemers die ons hier informeren doen slechts hun werk en die informanten kunnen hier ook niks aan doen.

[ Voor 22% gewijzigd door pven op 14-12-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
Hoe durf jij hier op zo'n toon zo op de man te spelen? :r

Hoe vervelend de storing ook is, we moeten juist blij zijn dat Telfort ons actief op zoekt om informatie te verstrekken: op Twitter, op GoT, etcetera. Ze zouden zich ook kunnen beperken tot de 'Storingen'-pagina op de Telfort-site m.b.t. informatie.

Tuurlijk is het balen en vervelend, maar om dan hier zo uit je vel te springen omdat je je TV-series even niet in HD kan kijken omdat je backuplijn daar niet snel genoeg voor is vind ik wel heel laag en triest. :(

[ Voor 14% gewijzigd door pven op 14-12-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-10 20:54

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

martjah schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:06:
[...]
als je storingvrij internet wilt hebben moet je niet bij een prijsvechter gaan!
Ik heb niet voor Telfort gekozen, mijn ISP werd overgenomen.

edit:
Overigens is er nu net pas een lampje rood geworden/een rood lampje aangegaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Freee!! op 14-12-2010 19:24 ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

franssie

Save the albatross

nu denk ik toch maar eens er aan denken over te stappen -O- Hoopte dat Telfort van de vorige storing wel iets geleerd had ...
* franssie gaat verder in XS4ALL Only - Ervaringen en discussies - Deel 2
Zie net wel dat het interweb er weer is bij mij thuis , maar dit was de derde verstoring in 1 jaar tijd en dat is mij teveel. Goodbye!

[ Voor 54% gewijzigd door franssie op 14-12-2010 19:50 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik vond deze storing niet zo heel erg. Met een uurtje of twee werkte alles weer, de vorige keer was het veel erger (overigens had ik er zelf toen geen last van ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 19:21
hier was het opgelost.. nu weer problemen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neusje80
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 10:53
Begin van de avond deed alles het weer in 9934gs maar momenteel geen internet meer.
Is de storing terug gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik hoop dat ik er weer geen last van ga hebben net als vanmiddag, wilde nog wat dingen via Uitzendingemist/RTLgemist kijken :) De informatievoorziening is inderdaad erg prima bij Telfort, niks op aan te merken.
Freee!! schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:15:
[...]
Ik heb niet voor Telfort gekozen, mijn ISP werd overgenomen.

edit:
Overigens is er nu net pas een lampje rood geworden/een rood lampje aangegaan.
Je bedoelt de Mafioso's van Tiscali? Die probeerden alleen overal geld uit te slaan.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:21:
[...]

Ik krijg het niet gratis :( Ik betaal 59,95 EUR per maand :X Dus m.a.w. ik heb de duurste pakket, omdat ik deze snelheid nodig heb O-)
Lol, ik dacht dat je zo'n mobiel abo van 10 euro had waar je mee ging streamen. Op zich zou dat technisch ook wel moeten kunnen voor gewone SD-streams, maar daar gaan ze niet blij mee zijn :p

[ Voor 44% gewijzigd door Marzman op 14-12-2010 21:56 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

franssie

Save the albatross

fixed that, al had WOL geen breedband maar werd het klanten bestand wel door Tiscali overgenomen.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Laatst online: 08:46
Zijn er meer mensen die last hebben van een enorm hoge / wisselende ping. Ik heb er al ruim een week last van maar sinds de storing vanmiddag (waar ik wonderwel amper last van had, 1 keer de router opnieuw opstarten) is het veel erger.

Ik heb net wat testjes gedaan naar een server van mijn werk in Rotterdam (direct op KPN Zakelijk Glasvezel) en heb een ping van 250, een server in Londen komt zelfs niet verder dan 600. Ook in Call of Duty is de ping vaak hoog en wisseld hij enorm (binnen 10 seconde van 400 naar 50 en weer naar 400 is eerder regel dan uitzondering)

Ik wil weer normaal kunnen gamen :+

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

op cod zit ik gewoon met een ping van 40 constant dusss....ik heb nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 13:40

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Sand0rf schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 22:11:
Zijn er meer mensen die last hebben van een enorm hoge / wisselende ping. Ik heb er al ruim een week last van maar sinds de storing vanmiddag (waar ik wonderwel amper last van had, 1 keer de router opnieuw opstarten) is het veel erger.

Ik heb net wat testjes gedaan naar een server van mijn werk in Rotterdam (direct op KPN Zakelijk Glasvezel) en heb een ping van 250, een server in Londen komt zelfs niet verder dan 600. Ook in Call of Duty is de ping vaak hoog en wisseld hij enorm (binnen 10 seconde van 400 naar 50 en weer naar 400 is eerder regel dan uitzondering)

Ik wil weer normaal kunnen gamen :+
Probeer eens vanaf een andere pc te pingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
Net voor de tweede keer sinds de storing vanmiddag dat internet 'dipt': pakweg 20 seconden valt internet weg. Dat lijkt weinig, maar is vreselijk vervelend als je op dat moment net ingame zit online (disconnect, je kan opnieuw beginnen) en nog meer wanneer je aan de telefoon zit zoals ik net zat. Verbinding kraakt, stoort en einde gesprek.

Meer mensen die hier last van hebben, al dan niet sinds de storing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Thijs_O schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 23:16:
Net voor de tweede keer sinds de storing vanmiddag dat internet 'dipt': pakweg 20 seconden valt internet weg. ....
Meer mensen die hier last van hebben, al dan niet sinds de storing?
dit heb ik sinds 2 weken af en toe. Een aantal keer rond het einde van de middag.
valt de verbinding zo'n 10 minuten weg totdat hij zich herstelt. Of het modem herstarten en dan werkt het meteen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSU_freak
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:51
Om heel eerlijk te zijn vind ik dat ze zelf ook vragen om de dhcp problemen. Afgelopen zomer stond de lease standaard op 24 uur.
De leasetijd stond tot vorige maand/vorige week ofzo tot bijna een uur. Nu op dit moment staat de lease tijd tussen de 700 en 900 seconde.

Dec 14 18:26:30 debian dhclient: DHCPACK from xxx.xxx.xxx.xxx
Dec 14 18:26:30 debian dhclient: bound to xxx.xxx.xxx.xxx -- renewal in 792 seconds.
Dec 14 18:39:42 debian dhclient: DHCPREQUEST on eth1 to xxx.xxx.xxx.xxx port 67
Dec 14 18:39:42 debian dhclient: DHCPACK from xxx.xxx.xxx.xxx
Dec 14 18:39:42 debian dhclient: bound to xxx.xxx.xxx.xxx -- renewal in 803 seconds.
Dec 14 18:53:05 debian dhclient: DHCPREQUEST on eth1 to xxx.xxx.xxx.xxx port 67
Dec 14 18:53:05 debian dhclient: DHCPACK from xxx.xxx.xxx.xxx
Dec 14 18:53:05 debian dhclient: bound to xxx.xxx.xxx.xxx -- renewal in 822 seconds.
Dec 14 19:06:47 debian dhclient: DHCPREQUEST on eth1 to xxx.xxx.xxx.xxx port 67
Dec 14 19:06:47 debian dhclient: DHCPACK from xxx.xxx.xxx.xxx
Dec 14 19:06:48 debian dhclient: bound to xxx.xxx.xxx.xxx -- renewal in 819 seconds.
Dec 14 19:20:27 debian dhclient: DHCPREQUEST on eth1 to xxx.xxx.xxx.xxx port 67
Dec 14 19:20:27 debian dhclient: DHCPACK from xxx.xxx.xxx.xxx
Dec 14 19:20:27 debian dhclient: bound to xxx.xxx.xxx.xxx -- renewal in 864 seconds.
Dec 14 19:34:51 debian dhclient: DHCPREQUEST on eth1 to xxx.xxx.xxx.xxx port 67
Dec 14 19:34:51 debian dhclient: DHCPACK from xxx.xxx.xxx.xxx
Dec 14 19:34:51 debian dhclient: bound to xxx.xxx.xxx.xxx -- renewal in 831 seconds.
Dec 14 19:48:42 debian dhclient: DHCPREQUEST on eth1 to xxx.xxx.xxx.xxx port 67
Dec 14 19:48:42 debian dhclient: DHCPACK from xxx.xxx.xxx.xxx
Dec 14 19:48:42 debian dhclient: bound to xxx.xxx.xxx.xxx -- renewal in 816 seconds.
Dec 14 20:02:18 debian dhclient: DHCPREQUEST on eth1 to xxx.xxx.xxx.xxx port 67
Dec 14 20:02:18 debian dhclient: DHCPACK from xxx.xxx.xxx.xxx
Dec 14 20:02:18 debian dhclient: bound to xxx.xxx.xxx.xxx -- renewal in 833 seconds.
Dec 14 20:16:11 debian dhclient: DHCPREQUEST on eth1 to xxx.xxx.xxx.xxx port 67
Dec 14 20:16:11 debian dhclient: DHCPACK from xxx.xxx.xxx.xxx
Dec 14 20:16:12 debian dhclient: bound to xxx.xxx.xxx.xxx -- renewal in 747 seconds.
Dec 14 20:28:39 debian dhclient: DHCPREQUEST on eth1 to xxx.xxx.xxx.xxx port 67
Dec 14 20:28:39 debian dhclient: DHCPACK from xxx.xxx.xxx.xxx
Dec 14 20:28:40 debian dhclient: bound to xxx.xxx.xxx.xxx -- renewal in 878 seconds.
Dec 14 20:43:18 debian dhclient: DHCPREQUEST on eth1 to xxx.xxx.xxx.xxx port 67
Dec 14 20:43:18 debian dhclient: DHCPACK from xxx.xxx.xxx.xxx
Dec 14 20:43:18 debian dhclient: bound to xxx.xxx.xxx.xxx -- renewal in 889 seconds.
Dec 14 20:58:07 debian dhclient: DHCPREQUEST on eth1 to xxx.xxx.xxx.xxx port 67
Dec 14 20:58:07 debian dhclient: DHCPACK from xxx.xxx.xxx.xxx
Dec 14 20:58:07 debian dhclient: bound to xxx.xxx.xxx.xxx -- renewal in 873 seconds.
Dec 14 21:12:40 debian dhclient: DHCPREQUEST on eth1 to xxx.xxx.xxx.xxx port 67
Dec 14 21:12:40 debian dhclient: DHCPACK from xxx.xxx.xxx.xxx
Dec 14 21:12:40 debian dhclient: bound to xxx.xxx.xxx.xxx -- renewal in 769 seconds.
Dec 14 21:25:29 debian dhclient: DHCPREQUEST on eth1 to xxx.xxx.xxx.xxx port 67
Dec 14 21:25:29 debian dhclient: DHCPACK from xxx.xxx.xxx.xxx
Dec 14 21:25:29 debian dhclient: bound to xxx.xxx.xxx.xxx -- renewal in 765 seconds.
Dec 14 21:38:14 debian dhclient: DHCPREQUEST on eth1 to xxx.xxx.xxx.xxx port 67
Dec 14 21:38:14 debian dhclient: DHCPACK from xxx.xxx.xxx.xxx
Dec 14 21:38:14 debian dhclient: bound to xxx.xxx.xxx.xxx -- renewal in 831 seconds.
Dec 14 21:52:05 debian dhclient: DHCPREQUEST on eth1 to xxx.xxx.xxx.xxx port 67
Dec 14 21:52:05 debian dhclient: DHCPACK from xxx.xxx.xxx.xxx
Dec 14 21:52:05 debian dhclient: bound to xxx.xxx.xxx.xxx -- renewal in 869 seconds.
Dec 14 22:06:34 debian dhclient: DHCPREQUEST on eth1 to xxx.xxx.xxx.xxx port 67
Dec 14 22:06:34 debian dhclient: DHCPACK from xxx.xxx.xxx.xxx
Dec 14 22:06:35 debian dhclient: bound to xxx.xxx.xxx.xxx -- renewal in 734 seconds.
Dec 14 22:18:49 debian dhclient: DHCPREQUEST on eth1 to xxx.xxx.xxx.xxx port 67
Dec 14 22:18:49 debian dhclient: DHCPACK from xxx.xxx.xxx.xxx
Dec 14 22:18:49 debian dhclient: bound to xxx.xxx.xxx.xxx -- renewal in 880 seconds.
Dec 14 22:33:29 debian dhclient: DHCPREQUEST on eth1 to xxx.xxx.xxx.xxx port 67
Dec 14 22:33:29 debian dhclient: DHCPACK from xxx.xxx.xxx.xxx
Dec 14 22:33:29 debian dhclient: bound to xxx.xxx.xxx.xxx -- renewal in 759 seconds.
Dec 14 22:46:08 debian dhclient: DHCPREQUEST on eth1 to xxx.xxx.xxx.xxx port 67
Dec 14 22:46:08 debian dhclient: DHCPACK from xxx.xxx.xxx.xxx
Dec 14 22:46:08 debian dhclient: bound to xxx.xxx.xxx.xxx -- renewal in 739 seconds.
Dec 14 22:58:27 debian dhclient: DHCPREQUEST on eth1 to xxx.xxx.xxx.xxx port 67
Dec 14 22:58:27 debian dhclient: DHCPACK from xxx.xxx.xxx.xxx
Dec 14 22:58:27 debian dhclient: bound to xxx.xxx.xxx.xxx -- renewal in 800 seconds.
Dec 14 23:11:47 debian dhclient: DHCPREQUEST on eth1 to xxx.xxx.xxx.xxx port 67
Dec 14 23:11:47 debian dhclient: DHCPACK from xxx.xxx.xxx.xxx
Dec 14 23:11:48 debian dhclient: bound to xxx.xxx.xxx.xxx -- renewal in 808 seconds.
Dec 14 23:25:16 debian dhclient: DHCPREQUEST on eth1 to xxx.xxx.xxx.xxx port 67
Dec 14 23:25:16 debian dhclient: DHCPACK from xxx.xxx.xxx.xxx
Dec 14 23:25:16 debian dhclient: bound to xxx.xxx.xxx.xxx -- renewal in 874 seconds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Huh, ik zie hier op Telfort al sinds tijden 2uur als leasetijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat zou ik toch eens bij jezelf nakijken idd :p, lijkt me heel sterk dat Telfort een leasetijd van 1,5 minuut heeft. Het is ook niet voor niks dat ze het vanmiddag weer gefaseerd up brachten, ze willen niet dat iedereen op precies hetzelfde moment zijn lease moet vernieuwen.

2 uur is vrij gangbaar, dan wordt hij na 1 uur vernieuwd.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
martjah schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 23:18:
[...]

dit heb ik sinds 2 weken af en toe. Een aantal keer rond het einde van de middag.
valt de verbinding zo'n 10 minuten weg totdat hij zich herstelt. Of het modem herstarten en dan werkt het meteen weer.
Ah, kijk eens aan. Voor de volledigheid: ik heb het al wel vaker/eerder gehad de afgelopen weken inderdaad. Maar zo twee keer op een avond was een nieuw 'dieptepunt'. Als er nog meer mensen zijn met dit probleem is het mischien de moeite waard om het eens aan Telfort voor te leggen.

Pagina: 1 ... 13 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor ervaringen met Telfort, het is geen uitnodiging tot ranten. De eerstvolgende die hier ongebreideld gaat lopen ranten, krijgt een OW.