DeadLock schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 04:35:
Over kwartiertje vertrekken naar het laatste brevet van dit jaar. Wacht nog even op roetser waarmee ik samen ga rijden, hij komt me oppikken zodat we samen naar de start kunnen fietsen

. Verwacht toch zo'n 320-340km te rijden in totaal vandaag. Ben nu al moe, maar wel klaar ervoor

.
Mezelf even quoten, beetje late reactie. Het was een prachtige rit

. Uiteindelijk wat minder kilomters dan verwacht, maar toch nog zo'n 315km op de teller. Fietsen door Zeeland was een erg aangename ervaring, veel rustige, lange rechte wegen. Weer onder de indruk van de mooie Nederlandse fietspaden, wat ben ik toch jaloers op de fietsinfrastructuur die jullie ter beschikking hebben

. Het fietsen met mijn relatief nieuwe sandalen was geen verstandig idee, heb tijdens (en vooral na) de rit last gekregen van mijn achillespees

. Gelukkig is de meeste pijn nu alweer verdwenen, al ga ik nog eventjes rustig doen om erger te voorkomen (moet mijn utilitaire km's ook per fiets doen, kan geen echte blessure veroorloven).
Helaas was ik te laat voor de alleweder van Goose

. Jammer want deze had een erg mooie prijs en ik dacht best snel gereageerd te hebben. Niet getreurd echter, morgen ga ik al kijken naar een andere alleweder. Deze is jammer genoeg wel zeker 2x zo duur, hopelijk valt de staat van de fiets wat mee. Ik hoop echt om morgen in het bezit te zijn van een alleweder, zodat ik nog wat tijd heb om onderhoud te plegen het glad wordt op de baan. Spannend!
Zondag is de ring van Leuven autovrij en is er afgesproken met wat liggers om op de middag een rondje te rijden. Ik ga zeker proberen daar aanwezig te zijn, wat meer aandacht voor fietsveiligheid in en rond Leuven is zeker op zijn plaats.
@Grrrrene (juiste aantal rrrr's?): Een ventisit matje is wel comfortabel, maar als je nogal van het zweterig type bent (zoals ik) moet je echt niet verwachten om je rug droog te houden. Zeker als je niet echt traag kan/wil fietsen lukt het niet. Meestal doe ik een fiets shirt aan en wissel ik bij aankomst naar een proper t-shirt. Dit werkt het beste voor me

.
[
Voor 9% gewijzigd door
DeadLock op 24-09-2010 13:25
]