Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Iemand een goede tip over welke in ear headphones goed zijn. Ik wil wel graag controls in de kabel hebben voor volume en dergelijke.

Ik d8 aan sennheisers, maar welke?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Damian schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:05:
Iemand een goede tip over welke in ear headphones goed zijn. Ik wil wel graag controls in de kabel hebben voor volume en dergelijke.

Hangt van je budget en eisen af. Maar misschien is dit topic wellicht interessant? Noemen ze o.a. Klipsch S4i als goede keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Muthas schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:52:
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/04/top.jpg

Ben benieuwd, en gewoon al over drie dagen! :o
Dat verdient een eigen topic, dus de discussie graag in:

\[iPhone, iPod touch & iPad] iPhone OS event - 8 april 2010

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 06-04-2010 19:48 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 21:00
Damian schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:05:

Ik zat in dezelfde situatie en ik heb nu de MEElectronics M9P besteld, koste mij 22 euro incl verzendkosten (uit USA). Reviews zijn goed over de M9/M9P. Zit alleen geen volume regelaar in, maar dat wilde ik ook niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Perzikvrucht op 06-04-2010 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:12
Mensen, even een simpele, snelle vraag :)

Ik wordt gek van iTunes en ik wil graag op een andere mijn muziek beheren, heeft iemand tips? Andere applicatie misschien, gratis alternatieven, winamp, weet ik veel.

Wat ik wil is, bijvoorbeeld een Album (map op pc) selecteren, het voegt toe en sync met iPhone.

Ja ik weet dat dit kan met iTunes, maar ik vindt het een lompe applicatie, moet teveel handelingen verrichten om even een album toe te voegen. Ik zou graag willen zien dat zelfs een bepaalde map, en alle supmappen telkens worden gecontroleerd voor nieuwe mp3's, zodanig dus dat als ik bijvoorbeeld de map heb:
"M:\Music\iPhone"

en een nieuwe album in die map plaats, dat die applicatie/etc de volgende keer deze toevoegt aan de iPhone!

Thanx in advance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:02
Ik heb een simlockvrije iPhone 3GS uit België en heb als provider BEN. Omdat BEN via het netwerk van T-Mobile werkt herkent mijn iphone alleen T-mobile.

Nu heb je bij T-mobile geen toegang om je MMS instellingen te veranderen. Wel moet ik om te kunnen MMSen de instellingen van BEN gebruiken, maar deze kan ik dus niet instellingen.

Bij andere providers heb je toegang tot 'instellingen - algemeen - netwerk - mobiel datanetwerk' maar bij T-mobile dus niet...

Weet iemand hoe je dit toch kan forceren op de een of andere manier? Of je mms instellingen op een andere manier kan invoeren? Ik heb geen zin om over te stappen van provider alleen zodat ik kan MMS'en :P

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:45
virtualJac schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:12:
Ik heb een simlockvrije iPhone 3GS uit België en heb als provider BEN. Omdat BEN via het netwerk van T-Mobile werkt herkent mijn iphone alleen T-mobile.

Nu heb je bij T-mobile geen toegang om je MMS instellingen te veranderen. Wel moet ik om te kunnen MMSen de instellingen van BEN gebruiken, maar deze kan ik dus niet instellingen.

Bij andere providers heb je toegang tot 'instellingen - algemeen - netwerk - mobiel datanetwerk' maar bij T-mobile dus niet...

Weet iemand hoe je dit toch kan forceren op de een of andere manier? Of je mms instellingen op een andere manier kan invoeren? Ik heb geen zin om over te stappen van provider alleen zodat ik kan MMS'en :P
Kan dit niet via de iPhone Configuration Utility van Apple ? :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
SanderPS3 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:44:
[...]

Kan dit niet via de iPhone Configuration Utility van Apple ? :)
Goede vraag, ik ga dit thuis eens installeren. Iemand die dit alvast kan bevestigen? :)

Edit: geprobeerd... maar krijg mijn MMS instellingen niet werkend. Helaas :O Iemand andere manier?

[ Voor 15% gewijzigd door virtualJac op 07-04-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58
Zijn er hier mensen met een bepaalde voorkeur voor Case? Er zijn er flink wat op de markt. zelf vind ik deze mooi :
http://www.miniot.com/miniot/iphone.htm

Echter zijn die flink prijzig.....

Pardon, er is al een topic voor.....

[ Voor 10% gewijzigd door Wippien op 07-04-2010 17:05 ]

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04 14:06
Ik haalde vanmiddag mijn iPhone uit mijn tas en hij bleek toen opeens last te hebben van een hinderlijk probleem.
Mijn iPhone stond aan, zoals altijd, maar het beeldscherm zoemt steeds volautomatisch in naar een zeer groot formaat letter of icoon. Zo krijg ik op het openingsbeeldscherm maar 6 programma-iconen te zien die dus zeer groot worden weergegeven. Als ik een programma opstart, gaat het beelscherm heel even naar de gebruikelijke weergave, om daarna pijlsnel in te zoomen in het betreffende programma. Het is niet mogelijk om met vingerbewegingen de weergave te veranderen naar normaal formaat.

Ik heb zelf niets veranderd aan mijn iPhone, hooguit kan er in mijn tas iets tegen het beelscherm hebben aangedrukt.

Uitzetten en opnieuw opstarten verhelpt het probleem niet. Mijn gegevens staan er nog gewoon op. Ik kan ook gewoon aankoppelen in iTunes.

Iemand een idee wat ik zou kunnen doen om mijn beeldscherm weer naar normale weergave te krijgen?

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:56

KL643

beeldaandemuur

Volgens mij moet je even met 3 vingers "dubbel tikken" op het scherm.

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
KL643 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:41:
Volgens mij moet je even met 3 vingers "dubbel tikken" op het scherm.
Wat een supertip, want het heeft geholpen!!!
En wat een opluchting, kan ik in ieder geval slapen vannacht!

Weet je misschien ook wat de oorzaak van het probleem was?

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Louise525 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:49:
[...]

Wat een supertip, want het heeft geholpen!!!
En wat een opluchting, kan ik in ieder geval slapen vannacht!

Weet je misschien ook wat de oorzaak van het probleem was?
Da's een optie voor mensen met slechte ogen. Zie ergens in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
Jasper schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:49:
[...]

Da's een optie voor mensen met slechte ogen. Zie ergens in de instellingen.
Ja, ik heb het inderdaad gevonden, na lang zoeken. Niet voor niets is de "oplossing" tikken en niet in die vergrote weergave in de instellingen gaan zoeken, want dat is echt niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 19:12
Bestaat er een TMC plugin voor bijvoorbeeld Navigon of zo? En dan heb ik het niet over HD live abbo of dergelijke. Dus onbetaald TMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ben benieuwd wat de functies zijn die verwerkt zijn in iPhone OS 4, zal van het weekend dan wel te downloaden zijn denk ik ???

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:19
Wippien schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:55:
Ben benieuwd wat de functies zijn die verwerkt zijn in iPhone OS 4, zal van het weekend dan wel te downloaden zijn denk ik ???
waarschijnlijk juni pas te downloaden net als voorgaande jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de errors 1013 en 1604?

Wou me iphone herstellen via itunes en krijg steeds 1 van die errors.
Ik heb de iphone al in DFU opgestart en dan geprobeerd te herstellen maar helaas.
Google heeft ook niet geleid tot een oplossing.

Dus bij deze iemand die weet wat ik kan doen om hem weer inorde te krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ik ben een Iphone aan het overwegen.
Nu vraag ik mij af, is er iemand met ervaring die van Windows Mobile komt, nu een Iphone heeft en een manier heeft om je smsjes van je WM device over te zetten naar je Iphone? Met google kom ik niet echt verder.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

EWK schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:29:
Nu vraag ik mij af, is er iemand met ervaring die van Windows Mobile komt, nu een Iphone heeft en een manier heeft om je smsjes van je WM device over te zetten naar je Iphone? Met google kom ik niet echt verder.
Ik kom van Windows mobile af. En heb dat niet eens geprobeerd. Gewoon lekker met een lege sms box beginnen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:26
Dit heb ik ook geprobeerd toen ik van een SE X1 naar iPhone 3gs ben gegaan. Niets kunnen vinden en na enige frustratie de hoop opgegeven. Volgens mij is het niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
EWK schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:29:
Volgens mij moet het mogelijk zijn, maar is het een hels karwij. De iPhone slaat smsjes op in een bestandje ergens op de iPhone. Die wordt gebackupped zodra je daar opdracht toe geeft in iTunes. Op dat moment staan die bestanden ook op je computer.
Dan moet het dus volgens mij mogelijk zijn (nadat je precies hebt ingelezen hoe dat iPhone SMS opslagformaat werkt) je oude SMSjes in die bestanden in te voegen, en je iPhone te restoren naar die backup met veranderde sms database bestanden.
Áls je dit wil proberen (0% garantie van mij dat dit gaat werken), kun je Google termen 'iphone sms sqlite backup' gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door DRvDijk op 08-04-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Waarom zou je het eigenlijk willen ;)

Bekijk dit filmpje maar eens :P

http://www.geenstijl.tv/2..._je_smsjes_lezen_nee.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
  • Laatst online: 11-09 11:17
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:44:
Valt de headset van de iPhone ook onder de garantie/verzekering? Mijn rechter oordop heeft het namelijk net begeven.

Alvast bedankt,
Harold
Ja, dit valt onder garantie. Ik ben zelf naar de t-mobile winkel gegaan en daar hebben ze de oordopjes opgestuurd voor reparatie. Na een week zaten er nieuwe dopjes in de brievenbus :)

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Even een klein probleempje met de iphone:

heb de nieuwste iTunes versie vandaag geinstalleerd, daarna mijn iphone gesynchroniseerd.
Vervolgens staan AL mijn agenda afspraken (heden en verleden) een dag achteruit. Tijdzones op zowel mijn computer (outlook) als iphone staan gelijk (op Amsterdam dus). Heel vreemd! Zie duidelijk in outlook dat alle data goed staan. Vervolgens synchroniseer ik en op mijn iphone staat alles een dag terug....
Heb alle date op iphone al overschreven met data van computer, maar helpt niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Is er eigenlijk een mogelijkheid om je apps te synchroniseren zonder dat ze geherstructureerd worden? Ik heb me games bij elkaar staan en me apps op volgorde van gebruikfrequentie. Als ik synchroniseer staat alles weer door elkaar. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Tylen schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:58:
[...]

Ik kom van Windows mobile af. En heb dat niet eens geprobeerd. Gewoon lekker met een lege sms box beginnen.
Dat gaat hem niet worden denk ik.
DRvDijk schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:11:
[...]

Volgens mij moet het mogelijk zijn, maar is het een hels karwij. De iPhone slaat smsjes op in een bestandje ergens op de iPhone. Die wordt gebackupped zodra je daar opdracht toe geeft in iTunes. Op dat moment staan die bestanden ook op je computer.
Dan moet het dus volgens mij mogelijk zijn (nadat je precies hebt ingelezen hoe dat iPhone SMS opslagformaat werkt) je oude SMSjes in die bestanden in te voegen, en je iPhone te restoren naar die backup met veranderde sms database bestanden.
Áls je dit wil proberen (0% garantie van mij dat dit gaat werken), kun je Google termen 'iphone sms sqlite backup' gebruiken.
Top dankjewel! Ik ga mij begin volgende week eens even inlezen :).
Dat zou bij mij best mogen trouwens, heb niets te verbergen. in mijn sms inbox >:)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Wippien schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:55:
Als je een dev iPhone hebt wel ja. Hoop zelfs vanavond al, kan ik er alvast mee spelen en testen. Als je niet bent aangesloten als developer heb je er weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn Iphone 3gs (t-mobile lock) graag orgineel simlock vrij laten maken is dit mogelijk en waar moet ik daarvoor heen gaan/bellen ? Want wil graag van me jailbrake af vanwege update naar nieuwere versies is dit vaak niet mogelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:01
Ehm, T-Mobile?

[ Voor 3% gewijzigd door Master__R op 08-04-2010 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Je moet naar T-Mobile bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Als je hem ten minste in NL gekocht hebt. Als je hem in de USA hebt gehaald ben je gewoon flink de zak: AT&T doet niet aan SIM-unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRvDijk schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:52:
Als je hem ten minste in NL gekocht hebt. Als je hem in de USA hebt gehaald ben je gewoon flink de zak: AT&T doet niet aan SIM-unlocken.
Ja het is gewoon een Nederlands t-mobile toestel, maar mijn vraag is ik heb dus een T-Mobile abbonement gehad maar deze is inmiddels verlopen heb nu Knp. Is het dan alsnog mogelijk of hoe moet dit dan gebeuren? Ik heb wel wat vernomen over een T-Mobile prepaid kaartje kopen en daar dan het gewenste bedrag op zetten, of iemand met een T-Mobile abbonement laten bellen ? Iemand die hier ervaring mee heeft hoor ik graag :) Want ik wil van de Jailbrake af waardoor hij nu simlock vrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:50
Misschien een stomme vraag. Maar ik heb mijn computer opnieuw geinstalleerd en nou zou ik graag de iPhone weer willen koppelen aan iTunes. Nou is het niet erg als de muziek en video's die erop staan vervangen worden maar doet hij ook wat met de contacten in mijn telefoonboek / e-mail? Ik heb deze namelijk niet meer in iTunes / Outlook staan. Heb weinig zin deze kwijt te raken.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:17:
[...]

Ja het is gewoon een Nederlands t-mobile toestel, maar mijn vraag is ik heb dus een T-Mobile abbonement gehad maar deze is inmiddels verlopen heb nu Knp. Is het dan alsnog mogelijk of hoe moet dit dan gebeuren? Ik heb wel wat vernomen over een T-Mobile prepaid kaartje kopen en daar dan het gewenste bedrag op zetten, of iemand met een T-Mobile abbonement laten bellen ? Iemand die hier ervaring mee heeft hoor ik graag :) Want ik wil van de Jailbrake af waardoor hij nu simlock vrij is.
Dan is het, zoals anderen hier al zeggen, een kwestie van T-Mobile bellen. Er is vast wel een klantenservice-nummer te vinden op Google die vanaf andere telco's gebeld kan worden. Of je gaat gewoon even een T-Mobile winkel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:17:
[...]

Je moet naar dit speciale ( unlocken T-Mobile iPhone ) nummer bellen van T-Mobile, 070-3056007, wanneer je geen abo meer hebt van T-Mobile dan moet je inderdaad voor een prepaid kaartje van T-Mobile zorgen met €120,00 beltegoed ( plus nog een klein bedrag omdat je dat 070 nummer ook nog moet bellen, zou lullig zijn wanneer er b.v. 1,20 beltegoed afgaat omdat je naar dat 070 nummer hebt gebelt voor 2 minuten en dan net niet genoeg hebt om de unlock kosten van 120 op je kaart hebt staan. Voor de zekerheid gegevens paraat hebben van je oude T-Mobile abo die toen bij de iPhone is afgesloten.

Suc6! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:18:
[...]

Je moet naar dit speciale ( unlocken T-Mobile iPhone ) nummer bellen van T-Mobile, 070-3056007, wanneer je geen abo meer hebt van T-Mobile dan moet je inderdaad voor een prepaid kaartje van T-Mobile zorgen met €120,00 beltegoed ( plus nog een klein bedrag omdat je dat 070 nummer ook nog moet bellen, zou lullig zijn wanneer er b.v. 1,20 beltegoed afgaat omdat je naar dat 070 nummer hebt gebelt voor 2 minuten en dan net niet genoeg hebt om de unlock kosten van 120 op je kaart hebt staan. Voor de zekerheid gegevens paraat hebben van je oude T-Mobile abo die toen bij de iPhone is afgesloten.

Suc6! ;)
Na 1 jaar is unlocken toch gratis???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tylen, ja klopt! Maar omdat het een 3GS is dacht ik dat die nog geen jaar op de markt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:24

MsG

Forumzwerver

Je moet zelf abonneehouder zijn anders gaan ze bitchen. Been there done that.

Sim unlocken T-Mobile als 2e eigenaar

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:56:

Het is al geregelt ;), ik heb gewoon iemand die T-Mobile abbonement heeft laten bellen en mijn Imei code laten doorgeven was helemaal geen probleem gelukkig :),
Alsnog bedankt iedereen voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
MsG schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:56:

En zoals je in datzelfde topic kunt lezen kan het dus wel :)

[ Voor 27% gewijzigd door hemiparo op 09-04-2010 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Iemand enig idee hoe lang het duurt tot een iPhone gerepareerd of vervangen is?
Hij is nu sinds 22 maart bij ProAssist maar heb er helemaal niks over gehoord sinds die is opgehaald?

Twylight in "[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 24"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 17:00
Twylight schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:04:
Hij is nu sinds 22 maart bij ProAssist maar heb er helemaal niks over gehoord sinds die is opgehaald?

Bij mij duurde het vorig jaar 3 weekjes, en toen kreeg ik een gloednieuwe terug. Volgende week even een keertje bellen anders? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit wel met iets stoms, ik kom geen wijs uit podcasts. Wat ik wil is heel simpel, ik wil bijvoorbeeld automatisch 538 Dance Department als Podcast op mijn iPhone hebben. Nu moet ik daarvoor de boel aan iTunes hangen of het via iTunes op de iPhone doen. Kan dat niet vanzelf? En hoe verwijder ik gekeken/beluisterde podcasts op de iPhone of moet ik dan weer inpluggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 13-09 14:38
Klopt, podcasts worden helaas niet automatisch via de iPhone gedownload. Geen idee waarom. (Sommige Video-podcasts zijn 1GB) misschien daarom.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Afgelopen vrijdag heb ik via T-Mobile een nieuwe iPhone 3GS gekregen. Nu is deze sinds vrijdag al 3x 'stil' gevallen en was het alleen via 30 seconde home/standby in te drukken weer leven in te krijgen. Daarna leek alles weer ok te zijn en opeens was hij weer 'stil'. Erg vervelend.

Bij mijn andere iPhone had dit nog nooit (moest zelfs zoeken wat te doen :)) dus heb nu wel zoiets van: was het wel een geheel nieuwe iPhone en zou ik hem weer terug moeten brengen...? Dit moet toch eigenlijk niet kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 09:55
Twylight schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:04:

Het verschilt duidelijk heel erg per geval (logisch ook, aangezien ze andere onderdelen nodig hebben om ze te repareren). Ik had de mijne 1 april ingeleverd, met haarscheurtjes en ze komen hem als het goed is morgen weer terugbrengen, dus net binnen 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

hemiparo schreef op zondag 11 april 2010 @ 09:48:
Afgelopen vrijdag heb ik via T-Mobile een nieuwe iPhone 3GS gekregen. Nu is deze sinds vrijdag al 3x 'stil' gevallen en was het alleen via 30 seconde home/standby in te drukken weer leven in te krijgen. Daarna leek alles weer ok te zijn en opeens was hij weer 'stil'. Erg vervelend.

Bij mijn andere iPhone had dit nog nooit (moest zelfs zoeken wat te doen :)) dus heb nu wel zoiets van: was het wel een geheel nieuwe iPhone en zou ik hem weer terug moeten brengen...? Dit moet toch eigenlijk niet kunnen?
Denk dat je het beste terug kunt brengen. De iPhone hoort (net zoals je oude) niet stil te vallen.

Edit: Je zou ook nog een restore kunnen doen natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door WFG op 11-04-2010 13:11 ]

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

BloodDragon schreef op zondag 11 april 2010 @ 10:44:
[...]

Het verschilt duidelijk heel erg per geval (logisch ook, aangezien ze andere onderdelen nodig hebben om ze te repareren). Ik had de mijne 1 april ingeleverd, met haarscheurtjes en ze komen hem als het goed is morgen weer terugbrengen, dus net binnen 2 weken.
Het is wel vaak zo dat er ongeveer 2 weken over gedaan wordt, dit heb ik bij meerdere reparatiegevallen gemerkt... Je kunt altijd nog om een tijdsindicatie vragen bij de reparateur als je het precies wilt weten :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
WFG schreef op zondag 11 april 2010 @ 13:10:
[...]

Denk dat je het beste terug kunt brengen. De iPhone hoort (net zoals je oude) niet stil te vallen.

Edit: Je zou ook nog een restore kunnen doen natuurlijk.
Vandaag maar weer even met T-Mobile contact opnemen, hij is ondertussen voor de vierde keer 'stil' gevallen. Verder, op de iPhone zijn kleine beschadigingen te zien en gezien de uitval vraag ik me af of mijn toestel wel 100% nieuw is... en niet refurbished. Hoe kan ik dit controleren? Wat ik zelf al heb gedaan:

- op de bon staat 'refurbished' niet aangekruisd, zou dus een nee zijn.
- het serienummer begin met 5K, op internet kom ik hier info tegen dat het een refurbished model is.
- als ik op mijn serienummer zoek op AppleSerialNumberInfo krijg ik de volgende info:

Model: - iPhone 3G S (16 GB White)
Codename: - ?
Build Country: - Most likely China.
Build Year: - Your device was built in 2010.
Build Week - Your device was built in week 12 of that year (March).
Production Nr.: - Your device was number 779 to be built that week.

Dus... hoe zit het nu? Wel fijn om zeker te weten voordat ik bel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Je kan er toch niets aan doen als je een refurbished krijgt, is immers het reparatie proces zoals door Apple vastgesteld.

Zou me zorgen gaan maken of het toestel wel helemaal goed is ;-) Mijn broertje had bij zijn 3e toestel pas een 100% werkende te pakken, of ze nieuw of refurbished waren weet je nooit 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Zoals ik al aangaf: ik heb al uitval gekregen die ik normaal nooit heb... dat in combinatie met de beschadigingen en met de opmerkingen op internet heb ik dus sterk de indruk dat het een refurbished model is. Op zich geen probleem maar dan moet het natuurlijk wel goed werken... en dat doet het dus niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
De refurbished toestellen van Apple afkomstig hebben altijd nieuwe behuizingen, althans degene die ik heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik heb sinds vandaag een vreemd probleem, ben sinds 2 weken een bezitter van een iPhone 3GS 16GB en als ik naar de ipod luister en ik druk via de afstandbediening op het + teken gaat de muziek zachter.

Doe ik wat fout of is mijn hoofdtelefoon na 2 weken al kaduuk?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

stormfly schreef op maandag 12 april 2010 @ 08:14:
De refurbished toestellen van Apple afkomstig hebben altijd nieuwe behuizingen, althans degene die ik heb gezien.
Klopt, de behuizingen worden altijd vernieuwd bij refurbished.

@Slasher: weet je zeker dat je koptelefoon diep genoeg in het gaatje zit?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Toch maar even met T-Mobile gebeld (aangezien het toestel weer 'stil' was komen te vallen). Wordt a.s. woensdag al omgeruild voor een nieuw toestel (hopelijk nu echt!). In ieder geval een top service!

(mag ook wel gezegd worden als het zo is toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

tdw schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:12:
[...]

Klopt, de behuizingen worden altijd vernieuwd bij refurbished.

@Slasher: weet je zeker dat je koptelefoon diep genoeg in het gaatje zit?
ja zeker weten, heb ook al een reset uitgevoerd mocht ook niet baten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

En zit er toevallig stof in dat hoofdtelefoongaatje?

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

tdw schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:29:
En zit er toevallig stof in dat hoofdtelefoongaatje?
nee, heb gekeken en ff geblazen, hij blijft het volume naar beneden gooien als ik op de + druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Slasher schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:44:
[...]

nee, heb gekeken en ff geblazen, hij blijft het volume naar beneden gooien als ik op de + druk
Hmm, apart... Dan wordt het wss even terug naar de winkel

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
Ik heb sinds kort een iPhone 3GS en het valt me op dat hij vrij slecht overschakelt van 2G naar 3G. Oftewel, als je van een gebied met alleen 2G rijdt naar een waar ook 3G is, de iPhone soms wel, maar vaak ook niet automatisch overschakelt naar 3G, maar gewoon op 2G blijft hangen (dus alleen dat rondje naast de operatornaam).

Is dat normaal? Ik heb dit bij 2 afzonderlijke iPhones gezien, maar ik kan er niet echt een touw aan vastknopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 19:12
Ik heb ene raar probleem sinds kort. Als ik een foto neem dan in hij voor 3/4 groen dus je krijgt een groen blok van links af aan tot die 3/4 en dan een beetje de foto door elkaar heen. Als ik de foto wilmaken dan zie ik wel alles goed op de telefoon. Mijn telefoon is wle jailbroken.

Iemand die het probleem kent. Oh ja 3g 16 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hebben meer mensen dat apps soms op een of andere manier verdwijnen? Ik had het laatst met de Rabobank app. Die was opeens weg en had deze nooit verwijderd. Opnieuw geinstalleerd (appstore gaf ook niet aan dat deze al geinstalleerd was) en nu werkt ie weer. Heb dit ook eens eerder gehad met een andere app (weet niet meer welke) waarvan het me opviel dat die ineens weg was.

Kunnen apps misschien door Apple van je iPhone verwijderd worden, zonder dat je het weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Goddamn opera mini is in the app store wie zou het hebben geweten dat apple die accepteerde!

Maar mijn eerste ervaring is dat hij gigantisch snel is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
DannyBevers schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 02:09:
Goddamn opera mini is in the app store wie zou het hebben geweten dat apple die accepteerde!

Idd, maar al 2 nadelen: google reader werkt brak, en in bed draait-ie mee zelfs op de kop :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palomar schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:31:
Hebben meer mensen dat apps soms op een of andere manier verdwijnen? Ik had het laatst met de Rabobank app. Die was opeens weg en had deze nooit verwijderd. Opnieuw geinstalleerd (appstore gaf ook niet aan dat deze al geinstalleerd was) en nu werkt ie weer. Heb dit ook eens eerder gehad met een andere app (weet niet meer welke) waarvan het me opviel dat die ineens weg was.

Kunnen apps misschien door Apple van je iPhone verwijderd worden, zonder dat je het weet?
Ik heb dit weleens gehad na het installeren van een update voor een app. Moet wel zeggen dat dat met een Jailbreak icm Categories gebeurde en daar ook het probleem lag (Categories).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:28
Ik heb vanochtend de Opera browser erop gezet en na een klein uurtje spelen heb ik er nog gemengde gevoelens bij. Ja de browser is super snel echter vind ik bediening zwaar ruk en iPhone onwaardig. Voorbeeld: pinch zoomen zoals in Safari zit er niet in, het is inzoomen of uitzoomen meer is er niet. Het in kolommen plaatsen van websites werkt ook belabberd, neem nu T.net als voorbeeld. artikelenlijst word niet goed omsloten en "herzoomen/pinchen" is er niet bij, enige wat mogelijk is is weer uitzoomen. Verder is in uitgezoomde mode veel tekst niet leesbaar terwijl Safari zeer kleine letters nog goed weergeeft, voorbeeld open maar eens Got op beide browsers.

Het is bewonderingswaardig dat Apple dit heeft toegelaten aangezien aangezien het in mijn ogen geheel de "Iphone feel" mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DannyBevers schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 02:09:

Dat heet nu: marketing. Goed gedaan van Apple en Opera!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:36
Opera valt mij echt vies tegen.
Hij laadt inderdaad snel, en snel scrollen gaat nu wel zonder de grijs witte blokjes te zien, maar er zijn veel meer nadelen.
Scrollen gaat voor geen meter, het lijkt veel minder precies te gaan, evenals pinch zoomen, daar zijn maar een paar 'standen' in.
Layouts worden niet goed weergeven van Tweakers, site van mijn school, en nog veel meer sites waar ik vaak op zit.

Helaas pindakaas, voor mij een dikke no go, hoewel ik er nog zo erg op hoopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 10:45

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

T7D_Sneezy schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:57:
Even een klein probleempje met de iphone:

heb de nieuwste iTunes versie vandaag geinstalleerd, daarna mijn iphone gesynchroniseerd.
Vervolgens staan AL mijn agenda afspraken (heden en verleden) een dag achteruit. Tijdzones op zowel mijn computer (outlook) als iphone staan gelijk (op Amsterdam dus). Heel vreemd! Zie duidelijk in outlook dat alle data goed staan. Vervolgens synchroniseer ik en op mijn iphone staat alles een dag terug....
Heb alle date op iphone al overschreven met data van computer, maar helpt niks
Ik heb dit ook! Met Windows 7 x64, iTunes 9.1.0.79 en iPhone OS 3.1.3 (niet jailbroken). Het gebeurt alleen met afspraken van een 'hele dag'. Ook bij mij staan alle taalinstellingen goed.

Waarschijnlijk is het toeval, maar ik heb het gemerkt na installatie van Safari i.p.v. IE8. Maar ik had ook een nieuwe firmware en nieuwe iTunes update gehad laatst, misschien is het ook wel sinds toen al...

Geen idéé wat dit is! Iemand? Op Google vind ik er vrij weinig over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Laatst online: 13-09-2021
Heeft iemand ervaring met de garantie procedures van Mobistar? Ik heb bij mijn iPhone 3GS een klein haarscheurtje naast het mute knopje ontdekt (zit altijd in Apple sok en nooit gevallen etc). Opzich geen ramp, maar vraag me af hoe dit eventueel bij Mobistar onder garantie gerepareerd kan worden. In de VS kan je hem hiervoor zo omruilen bij een Genius bar in een Apple store, maar hoe zit dat bij Mobistar? Alvast bedank!

[ Voor 15% gewijzigd door tommy6 op 13-04-2010 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Advies, installeer vooralsnog geen Itunes 9.1 wanneer je op windows draait. Deze Itunes versie is brak. zie diverse fora op internet alsmede op forum van Apple zelf. Probleem was al direct bekend, maar Apple geeft geen reactie (arrogant). Hopen op een snelle patch. Naast niet of slecht syncen duurt backup ook echt een eeuwigheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 09:55
timowouters schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:14:
Opera valt mij echt vies tegen.
Hij laadt inderdaad snel, en snel scrollen gaat nu wel zonder de grijs witte blokjes te zien, maar er zijn veel meer nadelen.
Scrollen gaat voor geen meter, het lijkt veel minder precies te gaan, evenals pinch zoomen, daar zijn maar een paar 'standen' in.
Layouts worden niet goed weergeven van Tweakers, site van mijn school, en nog veel meer sites waar ik vaak op zit.

Helaas pindakaas, voor mij een dikke no go, hoewel ik er nog zo erg op hoopte.
Same here, meest irritante is nog wel het pinchen. Er zijn maar twee standen, ingezoomed of uitgezoomed. Er is dus eigenlijk geen pinch mogelijkheid. Hoe je ook pinched, hij zoomed eerst in, vervolgens weer uit, zelfs als je twee keer probeert in te zoomen. Ook mis ik de iPhone look, knoppen geven geen highlighting aan, uberhaupt een hele eigen interface, etc.

Leuk dat het zo snel laadt, tabs zijn handig, maar als hetgeen waar het werkelijk om draait niet werk (websites bekijken) dan heb je er toch weinig aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

BloodDragon schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:37:
[...]

Same here, meest irritante is nog wel het pinchen. Er zijn maar twee standen, ingezoomed of uitgezoomed. Er is dus eigenlijk geen pinch mogelijkheid. Hoe je ook pinched, hij zoomed eerst in, vervolgens weer uit, zelfs als je twee keer probeert in te zoomen. Ook mis ik de iPhone look, knoppen geven geen highlighting aan, uberhaupt een hele eigen interface, etc.

Leuk dat het zo snel laadt, tabs zijn handig, maar als hetgeen waar het werkelijk om draait niet werk (websites bekijken) dan heb je er toch weinig aan 8)7
bij mij is hij alweer weg... na 10 minuten had ik het al gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 13-09 14:38
Ik heb hem er hier inderdaad ook weer afgehaald.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
hallo,,

ik heb sinds gister ook een Iphone van me werk gekregen :D

Apple is helemaal nieuw voor mij, ben altijd voor windows gegaan.. heb ook een Touch Pro2
zijn er nog dingen die ik moet weten??
heb de OP al gelezen..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:45
rohit schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:53:
hallo,,

ik heb sinds gister ook een Iphone van me werk gekregen :D

Apple is helemaal nieuw voor mij, ben altijd voor windows gegaan.. heb ook een Touch Pro2
zijn er nog dingen die ik moet weten??
heb de OP al gelezen..
Welkom in de wereld van gebruiksgemak O-) _/-\o_

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
SanderPS3 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:05:
[...]

Welkom in de wereld van gebruiksgemak O-) _/-\o_
HAHA

Ik Mis Multitask :(
wanneer kunne we de update van 4.0 verwachtten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005

KL643

beeldaandemuur

rohit schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:51
HAHA

Ik Mis Multitask :(
wanneer kunne we de update van 4.0 verwachtten???
Jailbreakje, backgrounder installeren en je kan "Multitasken" wat je wil...welkom in de wereld van de tweaker O-)

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
KL643 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:25:
[...]

Jailbreakje, backgrounder installeren en je kan "Multitasken" wat je wil...welkom in de wereld van de tweaker O-)
maarja ik wil hem eiglk nog niet jailbreaken :P aangezien het mijn werk telefoon is..
hoe zit het met dat jailbreaken? kan dat terug gedraaid worden? of is dat 1 keer gedaan is gedaan?
en de updates enzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Moejo schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:41:
[...]

Bij mij duurde het vorig jaar 3 weekjes, en toen kreeg ik een gloednieuwe terug. Volgende week even een keertje bellen anders? :)
Ik heb ze vandaag gebeld, en krijg (ondanks dat ik dat al bijna zeker wist) een hele nieuwe *O*

Er waren alleen wat vertragingen met iPhone 3G's die besteld moesten worden, en die zouden vandaag of morgen aankomen en dan hoor ik van hun terug :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 17:00
Twylight schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:37:
[...]
Ik heb ze vandaag gebeld, en krijg (ondanks dat ik dat al bijna zeker wist) een hele nieuwe *O*
*O* Goed zo!

Ik moet die van mij eigenlijk ook nog op laten sturen via T-mobile om een schaderapport op te laten stellen - mijn iPhone is flink beschadigd geraakt bij een auto ongeluk - maar ik ga de eerste week van mei op vakantie en ik ben bang dat ik hem dan niet op tijd terugkrijg. :P En een vlucht van 9 uur ga ik dus echt niet overleven zonder iPhone. Dat wordt dus pas opsturen zodra ik terug ben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
weet iemand wanneer de officiële release datum is van 4.0 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hebben jullie ook vaak zo'n waardeloos internet bereik met T-mobile? Vaak zie ik 3G staan maar laadt de internetpagina niet of gaat het dusdanig traag dat ik mijn laptop maar weer aangezet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Aghanim schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:17:
Hebben jullie ook vaak zo'n waardeloos internet bereik met T-mobile? Vaak zie ik 3G staan maar laadt de internetpagina niet of gaat het dusdanig traag dat ik mijn laptop maar weer aangezet heb.
tjah ik heb met speedtest maar 331 kb download :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:16

Pierre

Van nature lui!

rohit schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:06:
weet iemand wanneer de officiële release datum is van 4.0 ??
Volgens ergens in de zomer ;)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb ik sinds een maand of misschien iets langer ook last van. Af en toe werkt het perfect en soms wil er gewoon niets laden ondanks vol bereik op 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
raar :S
mijn collega met een 3G heeft 900 KB download met T-Mobile en ik zit halve meter ernaast en heb maar 354 :S
staat er een instelling verkeerd ofzo?? we gebruiken allebei dezelfde server met Speedtest.net app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
hemiparo schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:24:
Toch maar even met T-Mobile gebeld (aangezien het toestel weer 'stil' was komen te vallen). Wordt a.s. woensdag al omgeruild voor een nieuw toestel (hopelijk nu echt!). In ieder geval een top service!

(mag ook wel gezegd worden als het zo is toch?)
En gisteren dus een 'nieuwe' iPhone ontvangen. Nieuw staat inderdaad tussen haakjes omdat ik enorm twijfel... en hier even extra advies wil.

Wederom een serienummer wat begint met 5K maar wat meer is: de telefoon is bij normaal gebruik (beetje internet, wifi en bluetooth uit, muziek) na een halve dag alleen... normaal is 2 dagen te doen.

Serienummer bij Apple opgezocht en de volgende info gekregen:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/28ms2a.jpg

Geen garantie meer dus, dus ook geen nieuw toestel. En voor de opletters: ik heb een iPhone 3GS (en het serienummer 3x gecontroleerd!)

[ Voor 8% gewijzigd door hemiparo op 15-04-2010 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

rohit schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:22:
[...]

tjah ik heb met speedtest maar 331 kb download :S
Ik heb nu een case lopen bij Tmobile, ook vanwege sterk fluctuerend bereik, als je de kans hebt verzamel dan steekproefgewijs gegevens als postcode , download , upload , ping en tijd van de meting.

Zelf deed ik dat door de speedtest app te gebruiken, en dan een screenshot (home + aan/uit knop tegelijk) te maken van het resultaat, dan heb je de tijd en de snelheid al staan, alleen zelf postcode toevoegen.

Ik moet het nog allemaal door gaan geven, maar moet zeggen dat vanaf het moment dat ik het bij ze meldde ze mij iedere keer gebeld hebben om het te begeleiden, ook iedere keer dezelfde medewerker daar.

[ Voor 2% gewijzigd door efgeha op 15-04-2010 21:19 . Reden: "snelheid" veranderd in "download, upload, ping" ]

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
efgeha schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:40:
[...]

Ik heb nu een case lopen bij Tmobile, ook vanwege sterk fluctuerend bereik, als je de kans hebt verzamel dan steekproefgewijs gegevens als postcode , snelheid (of langzaamheid) en tijd van de meting.

Zelf deed ik dat door de speedtest app te gebruiken, en dan een screenshot (home + aan/uit knop tegelijk) te maken van het resultaat, dan heb je de tijd en de snelheid al staan, alleen zelf postcode toevoegen.

Ik moet het nog allemaal door gaan geven, maar moet zeggen dat vanaf het moment dat ik het bij ze meldde ze mij iedere keer gebeld hebben om het te begeleiden, ook iedere keer dezelfde medewerker daar.
ja maar waar zou dat aan liggen :S mijn collega met T-Mobile Iphone 3G lukt het wel om met bijna 1 mb te downloaden.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn internet (buiten wifi dan ) was met T-Mobile ook waardeloos :/ ! Ik heb sinds 2 April nu Kpn maar wat een verschil _/-\o_ voor mij dus geen T-Mobile meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:12:
[...]

Mijn internet (buiten wifi dan ) was met T-Mobile ook waardeloos :/ ! Ik heb sinds 2 April nu Kpn maar wat een verschil _/-\o_ voor mij dus geen T-Mobile meer.
Dat zou ik ook graag willen, na 3 jaar overgestapt op T-mobile ivm de 3GS. Toch best spijt van, al is het een dure grap om nu te unlocken + KPN abo nemen met momenteel nog 1,5 jaar te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:47:
raar :S
mijn collega met een 3G heeft 900 KB download met T-Mobile en ik zit halve meter ernaast en heb maar 354 :S
staat er een instelling verkeerd ofzo?? we gebruiken allebei dezelfde server met Speedtest.net app
Dat kan te maken hebben met je abo (Inet Plus en Standaard ofzo). Maar over het algemeen is T-Mobile gewoon traag, je kan beter Vodafone hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richardwassink
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-06 21:00
Ik heb ook maar vandaag me iphone 3gs naar t mobile gebracht..
Mijn mic werkte niet goed en er zit stof onder me scherm.

Telefoon is van september had alweer enige schade dus hoop nu dat ik een nieuwe krijg 8)

Maar de vriendelijke medewerker zei dat het tot 3 weken kon duren .. duurt het echt zo lang uit jullie ervaring.

groet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Heeft er iemand ervaring met een 1,5 jaar oude iPhone 3G ter reparatie aanbieden bij T-Mobile vanwege haarscheurtjes? Ik heb dit al eerder met mijn iPhone gedaan, toen was hij 11 maanden oud en werd hij kosteloos gerepareerd.

Na een jaar komt de bewijslast echter bij mij te liggen, nu lijkt het mij vrij duidelijk dat mij niet te verwijten valt dat ik last van haarscheurtjes heb, aangezien elke iPhone 3G dat heeft.

Probleem is alleen, als je hem opstuurt mag je leuk een contract tekenen dat je akkoord gaat met eventuele kosten indien deze aan jou te verrekenen zijn. Stel dus dat ik hem op stuur, en ze vinden dat ik moet betalen, dan ben ik zo twee maanden verder voordat het weer allemaal geregeld is.

Mijn vraag is dus, in hoeverre doe T-Mobile moeilijk bij het repareren van 1,5 jaar oude iPhone (nou ja, eigenlijk 0,5 jaar want hij is compleet vervangen geweest) met haarscheurtjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Hoe zit het nu met die iphone HD, want ik hoor meerdere mensen volmondig met die term komen, kan ik hieruit afleiden dat er al concrete informatie is over een nieuwe iphone of zitten mensen maar wat te gissen?

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Muthas schreef op donderdag 15 april 2010 @ 21:33:
Heeft er iemand ervaring met een 1,5 jaar oude iPhone 3G ter reparatie aanbieden bij T-Mobile vanwege haarscheurtjes? Ik heb dit al eerder met mijn iPhone gedaan, toen was hij 11 maanden oud en werd hij kosteloos gerepareerd.

Na een jaar komt de bewijslast echter bij mij te liggen, nu lijkt het mij vrij duidelijk dat mij niet te verwijten valt dat ik last van haarscheurtjes heb, aangezien elke iPhone 3G dat heeft.

Probleem is alleen, als je hem opstuurt mag je leuk een contract tekenen dat je akkoord gaat met eventuele kosten indien deze aan jou te verrekenen zijn. Stel dus dat ik hem op stuur, en ze vinden dat ik moet betalen, dan ben ik zo twee maanden verder voordat het weer allemaal geregeld is.

Mijn vraag is dus, in hoeverre doe T-Mobile moeilijk bij het repareren van 1,5 jaar oude iPhone (nou ja, eigenlijk 0,5 jaar want hij is compleet vervangen geweest) met haarscheurtjes?
Bel ze en vraag het ze?
hemiparo schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:35:
[...]

En gisteren dus een 'nieuwe' iPhone ontvangen. Nieuw staat inderdaad tussen haakjes omdat ik enorm twijfel... en hier even extra advies wil.

Wederom een serienummer wat begint met 5K maar wat meer is: de telefoon is bij normaal gebruik (beetje internet, wifi en bluetooth uit, muziek) na een halve dag alleen... normaal is 2 dagen te doen.

Serienummer bij Apple opgezocht en de volgende info gekregen:

[afbeelding]

Geen garantie meer dus, dus ook geen nieuw toestel. En voor de opletters: ik heb een iPhone 3GS (en het serienummer 3x gecontroleerd!)
Het is natuurlijk niet zo dat als jij een nieuw toestel krijgt, je daar ook gewoon nieuwe garantie bij krijgt. Het garantietermijn van je oude toestel gaat gewoon verder. Zal wel niet correct geregistreerd zijn op het serienummer van je nieuwe toestel

[ Voor 34% gewijzigd door Damian op 16-04-2010 08:20 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:28
Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:12:
[...]

Ik geloof zeker dat je 3G netwerk ontvangst verbeterd is echter vraag ik me af of je straks geen last krijgt van de bezopen FUP limiet voor mobiel internet.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 8
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.