Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Miki schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:41:
[...]

Ik geloof zeker dat je 3G netwerk ontvangst verbeterd is echter vraag ik me af of je straks geen last krijgt van de bezopen FUP limiet voor mobiel internet.
Ik kon vandaag mijn ''nieuwe'' iPhone 3G ophalen bij T-Mobile. Dus gelijk aan iTunes gehangen, deed 'ie er ruim 1 uur over om 3,5 GB te syncen...is wel errrrggg traag.

Nu zag ik dat hij de muziek en video's niet mee had genomen. Dat kan kloppen, omdat ik handmatig beheren aan heb staan in iTunes. Dus sleep ik een filmpje van iTunes Bibliotheek Films naar mijn gekoppelde iPhone, en dat lukte niet. Krijg een soort verkeersbordje te zien (rode cirkel met schuine rode streep er doorheen). Waarom is dat? Bij mijn oude iPhone 3G werkte dat wel!

Toen geprobeerd te rechtsklikken op dat filmpje en gekozen voor Versie voor iPod of iPhone aanmaken. Dat doet 'ie, en ook die verschijnt in de bibliotheek. Maar ook die krijg ik niet naar de iPhone gesleept....

Bij Muziek uit mijn iTunes Bibliotheek, hetzelfde verhaal. Ik krijg het niet naar mijn iPhone. Hij laat dan ook weer een soort van verbodsbordje zien....

Moet ik nog iets instellen, ofzo??
Snap er nx van, die films en muziek stonden ook op mijn oude iPhone.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Heb je wel 'Beheer muziek/videos handmatig' aangevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
zo ik ben ondertussen al wat wijzer. nu blijkt dat men baas geen zakelijk abonnement heeft aangevraagd, maar een gewone relax abbo.. :S dus hebk gewoon internet standaard ofzo met 384 kbps :S vandaar zo traag..
nou maandag maar es zeuren of hij dat om wil zetten naar een zakelijk optimaal abbo.

nu is mijn vraag hoeveel mb per maand is fair use?? ik zag ergens onbeperkt staan en ergens tot 2 gb ofz..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Ik begin zo langzamerhand helemaal gestoord te worden van dat iTunes,,,,, 8)7 8)7

Nadat mijn vorige iPhone defect was gegaan (o.a. door een niet gelukte firmware-update die door iTunes niet meer hersteld kon worden) heb ik vandaag een nieuwe gekregen.
Alles weer teruggezet naar oude staat, duurde even, maar vooruit.

Vervolgens zag ik in de map Programma's dat er voor een paar programma's updates waren. Die heb ik dus 1 voor 1 uitgevoerd.

Maar 1 van de updates, daar gaat het niet goed bij. Het gaat om Navigon MobileNavigator Europe, die een update naar 1.5.1 moet krijgen. Ik heb ervoor gezorgd dat er genoeg ruimte is op de iPhone (4,5GB). Daarna op update geklikt in iTunes. iTunes start met downloaden, en op moment dat alles binnen is (1,85 GB) begint hij weer van voren af aan met downloaden. En het stomme is: bij de 2e keer downloaden geeft hij als resterende tijd, een oplopende tijd aan (...) in plaats van een aflopende tijd. Ik heb het al geprobeerd met de iPhone gekoppeld, en met de iPhone ontkoppeld, maar het lijkt wel of hij in een lus zit.

Komt iemand dit fenomeen bekend voor, en zo ja: wat is er aan te doen?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 17:00
DapperKonijntje schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 08:14:
Hoe zit het nu met die iphone HD, want ik hoor meerdere mensen volmondig met die term komen, kan ik hieruit afleiden dat er al concrete informatie is over een nieuwe iphone of zitten mensen maar wat te gissen?
Ik heb geen idee of het waar is, maar een vriend van me werkt op Schiphol bij een van de Capi-vestigingen en hij vertelde me een paar dagen terug dat zijn baas bij Apple NL langs was geweest voor de inkoop. Blijkbaar hadden ze hem daar foto's laten zien van de nieuwe iPhone... Het zou de iPhone 4G HD worden, met een high res AMOLED scherm en 2 camera's. Nogmaals, ik heb absoluut geen idee of er ook maar iets van waar is, maar goed, je vroeg ernaar, dus bij deze. :)

Overigens denk ik wel dat de nieuwe iPhone al gereed is, zeker als er een Juni/Juli-release gepland staat. Maar of ze nou ook echt foto's daarvan zouden sturen naar alle nationale Apple HQ's?

Edit: Oh, en hij was wat dunner dan de huidige iPhone 3GS - vergeten te vermelden.

[ Voor 14% gewijzigd door Moejo op 17-04-2010 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 16:45
Verkeerde topic. Sorry.

[ Voor 94% gewijzigd door JoJo nl op 17-04-2010 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
rohit schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:48:
[...]

ja maar waar zou dat aan liggen :S mijn collega met T-Mobile Iphone 3G lukt het wel om met bijna 1 mb te downloaden.. :S
Heeft je collega niet gewoon web'n'walk plus ?de standard is normaal max 380~ (haal ik ook met standard) en de plus heeft een max van 1Mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Sinds ik een nieuwe iPhone heb gekregen ter vervanging van een defecte, krijg ik Navigon Mobile Europe 1.5.1 er niet op.

Ik heb al diverse malen geprobeerd middels Update (vanaf v1.3.1), maar dat werkte niet, hij bleef hem steeds maar opnieuw downloaden. Dus had ik de app zowel van mijn iPhone als uit iTunes verwijderd, en toen opnieuw geprobeerd te installeren via iTunes> iTunes Appstore. Maar ook dan gebeurt hetzelfde: hij is klaar met downloaden, wacht 10 seconden, en gaat weer opnieuw downloaden. Maar installeren, ho maar.

Het enige dat ik nog kan proberen om via mijn iPhone naar de Appstore te gaan, en dan het programma te installeren. Ik ben alleen bang dat ik hem misschien opnieuw moet betalen (a raison van € 89,95) en daar heb ik geen zin in. Via iTunes kreeg ik ook eerst de melding dat hij € 89,95 kostte, maar kreeg daarna gelukkig de melding dat ik hem gratis kon downloaden, omdat ik hem al had aangeschaft.

Is mijn angst voor dubbele betaling gegrond? Ik vraag dit, omdat mijn huidige iPhone een andere is als de iPhone waarmee ik de app had aangeschaft.

:X

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:52
Inderdaad er had wel een 'label' al eens gedownload dus gratis bij mogen staan, maar als je niets opnieuw download, dan geeft hij netjes de melding aan dat je dat al hebt gedaan (per account) en download je hem gratis.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

ZpAz schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:51:
Inderdaad er had wel een 'label' al eens gedownload dus gratis bij mogen staan, maar als je niets opnieuw download, dan geeft hij netjes de melding aan dat je dat al hebt gedaan (per account) en download je hem gratis.
Ik heb de download nu gestart, en idd kwam er weer de gratis downloaden melding \o/
Ben benieuwd hoelang dit gaat duren, want het is 1,9 GB, en via mijn draadloos netwerk pakt hij maar 20 kb/sec..... :O

Ik heb in 3 jaar tijd helaas nog maar zeer weinig goede ervaringen opgedaan met iTunes....
Niet onder Windows XP, niet onder Vista, en nu ook weer niet onder Windows 7.
En dat op verschillende computers. Da's best wel triest, eigenlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door wvexeltweakers op 17-04-2010 15:36 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Laatst online: 02-09 22:17
wvexeltweakers schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:59:
[...]

Ik heb de download nu gestart, en idd kwam er weer de gratis downloaden melding \o/
Ben benieuwd hoelang dit gaat duren, want het is 1,9 GB, en via mijn draadloos netwerk pakt hij maar 20 kb/sec..... :O

Ik heb in 3 jaar tijd helaas nog maar zeer weinig goede ervaringen opgedaan met iTunes....
Niet onder Windows XP, niet onder Vista, en nu ook weer niet onder Windows 7.
En dat op verschillende computers. Da's best wel triest, eigenlijk.
Tijd voor een Mac dus:). Ik heb de overstap een halfjaar geleden gemaakt, en vind de samenwerking tussen itunes en OS X op een mac echt fenomenaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Het wordt steeds gekker met het installeren/updaten van Navigon Mobile Europe!

Ik heb het nu geprobeerd om dit rechtstreeks met de iPhone te doen vanuit de Appstore. Is hij 3 uur bezig, komt er een melding op het scherm van de iPhone ''Programma kan niet worden gedownload. Navigon MobileNavigator Europe kan worden gedownload als u op uw computer inlogt op de iTunes Store. Gereed. Opnieuw."

Dus maar weer op de PC aangesloten en iTunes gestart. Staan daar ineens 2 dezelfde downloads die tegelijkertijd bezig zijn.....En ze zijn niet te verwijderen! Als ik er 1, of allebei, verwijder, staan ze toch weer bij Beschikbare downloads, en beginnen vrolijk weer opnieuw.

Ik weet niet meer hoe ik het nu op mijn iPhone krijg.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
De batterij van mijn iPhone 3gs 32gb was gister helemaal leeg na een nacht in de oplader gehangen te hebben doet deze helemaal niks meer.

resetten (dmv home / aan knop 15 sec indrukken) heeft ook geen effect.

De computer herkent hem ook niet.

wat moet ik doen ?

ik heb garantie en verzekering wat is de snelste manier om over een nieuwe iPhone te beschikken ?

[ Voor 15% gewijzigd door wd200 op 18-04-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mss verkeerde topic maar goed.

Weet iemand hoe ik een pdf document op mn iphone krijg ? heb in itunes gekeken maar vind daar niets. Bij de N95 is dat peace of a cake. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 11:03:

Weet iemand hoe ik een pdf document op mn iphone krijg ? heb in itunes gekeken maar vind daar niets. Bij de N95 is dat peace of a cake. :(
Makkelijkste is via dropbox app.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:39
Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 11:03:

Naar jezelf mailen . En die mail openen op je iPhone.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

wd200 schreef op zondag 18 april 2010 @ 10:03:
De batterij van mijn iPhone 3gs 32gb was gister helemaal leeg na een nacht in de oplader gehangen te hebben doet deze helemaal niks meer.

resetten (dmv home / aan knop 15 sec indrukken) heeft ook geen effect.

De computer herkent hem ook niet.

wat moet ik doen ?

ik heb garantie en verzekering wat is de snelste manier om over een nieuwe iPhone te beschikken ?
Wat gebeurt er als je hem in je iPhonedock zet terwijl iTunes aanstaat?

Excuus, stond al in je vraag... 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door wvexeltweakers op 18-04-2010 11:13 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Laatst online: 13-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die had ikzelf ook al bedacht en gedaan. Echter ofline dat bestand inzien gaat dan niet lukken...Dus mss weet je daar een antwoord op?
Flatwhite schreef op zondag 18 april 2010 @ 11:11:
[...]

Naar jezelf mailen . En die mail openen op je iPhone.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Als het hem is, lijkt hij mij nogal dik ten opzichte van de huidige? Wellicht doordat dit een prototype is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
In een bar achtergelaten,

Ik denk dat Apple dat bewust heeft gedaan. Vergroot de vraag. Ik mag aannemen dat van de van de nieuwe Iphone al proto's worden getest voordat hij (hier) op de markt komt? O+ }:O

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Deze week mijn 3GS maar eens wegbrengen. Vanaf het begin is de rand tussen het scherm en het zilver (zijkant) aan 1 zijde niet geheel afsluitend. Ondertussen zo'n 15 stofdeeltjes onder het scherm na 3 maanden gebruik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of toch niet ?;
New Evidence iPhone 4G Images are Authentic

Ik hoop wel dat die foto's fake zijn. Vind het design echt lelijk ! (prototype?) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:15
De spaanse website, die vandaag/gisteren beweerde dat de foto's van Engadget nep zijn/waren, trekt nu zijn eigen "source" in twijfel, er is een hele discussie gaande en de "editor" van de spaanse website, geeft aan dat Engadget misschien wel vanaf het begin gelijk had! :) De foto's (die moest aantonen dat het een namaak is) op de spaanse website, zijn nep, dat kun je ook wel zien, toen zij hierop werden aangesproken, hebben ze voor meer bewijs gevraagd maar ze krijgen geen reactie meer van hun "source", daar wachten ze nu op.

Vertaald met Google Translate
We are awaiting a video or something more solid, to see if we get something else. But I tell you honestly that in this case Engadget seems to be very sure what has been published, and corroborated. Personally, I think they have something they can not reveal yet.

Though, and it is not my opinion, this design I do not like. I prefer something more ... unibody. We can only wait and see if from one side or another, we know more.
http://www.applesfera.com...uevo-iphone-2#to-comments

Er wordt zelfs nu gezegd door de "editor" van de website dat de persoon die de foto's heeft gestuurd, heeft toegegeven de foto's zelf te hebben gemaakt (comment 150)!
We have pressed to our reader Iván Meneses (usuary “meneses_pro”) so that it sends more information to us on the photos of the prototype that it sent to us, requesting a video to him, and has ended up confessing to us that he is fake. We feel much all the confusion, but we have wanted to continue until the end to know finally if these photos were real or no.
I would ask all personally apologize. Although we published the photos provided with a conditional "could ..." and I personally was not sure they were authentic (as I have all afternoon commenting on this post), I regret any confusion that may have caused this issue.

This user already has locked in Applesfera account, and although we have managed to make him "confess" as quickly as we can, I ask you again apologize for everything.

[ Voor 22% gewijzigd door EN-IS op 19-04-2010 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:57

Crp

Ik denk persoonlijk dat de foto's gewoon echt zijn. En dat dit ook gewoon de nieuwe iPhone word. Het design zal denk ik ook niet (veel) veranderen.

Wat ik me nu nog afvraag is wat voor scherm er in zit. OLED zal het denk ik niet zijn. maar het scherm is wel duidelijk donkerder dan mijn eigen iPhone.

Als ik naar mijn iPhone kijk dan zie ik gewoon een grijs rechthoek en is het scherm gewoon duidelijk zichtbaar. Maar op die foto's zie je het scherm bijna niet. Zou het dan AMOLED zijn ?

// nog een discussie erbij

Ik zat ook zo te kijken naar die foto's kijken die op twitter waren gevonden en iemand op macrumors.com forum had het over het ontbreken van camera flash. Nou zie ik in de foto's waar de iPhone is open geschroefd niet zo een ledje/lichtje zitten wat waarschijnlijk een camera flitser zou kunnen zijn. maar als ik dan naar de foto kijk rechtsonder dan lijkt het net alsof er toch 1tje zit. of zou het gewoon een stofje zijn ?

Afbeeldingslocatie: http://img691.imageshack.us/img691/449/iphoneflash.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Crp op 19-04-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXisTa
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img179.yfrog.com/img179/7615/iphone4gk.png

Dit geeft toch wel een indicatie over de echtheid van de foto's
http://www.engadget.com/2010/04/18/iphone-4g-proof/

Ik heb nog geen foto's gezien van de mogelijke glazen achterkant zoals in het patent uit 2006 staat omschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp

Crp

haha dat plaatje had ik geplaatst :P

Voor mij leken de batterijen veel op elkaar. dus moest het wel een product van apple zijn. of het moet wel heel toevallig zijn dat een chinees bedrijf precies dezelfde batterijen gebruikt in een namaak iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Laatst online: 09:07
Verkeerde topic....

[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 19-04-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Als die foto's echt zijn koop ik geen iPhone HD maar een 3GS, wat een lelijk ding.

Die foto's hier onder zijn al wat beter, maar vind het nog steeds geen verbetering over de 3G(S).

[ Voor 39% gewijzigd door MoietyMe op 19-04-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp

Crp

meer beeld :)

http://gizmodo.com/5520164/this-is-apples-next-iphone

[ Voor 30% gewijzigd door Crp op 19-04-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXisTa
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Waarom geen foto's terwijl dat ding aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp

Crp

eXisTa schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:34:
[...]

Waarom geen foto's terwijl dat ding aan staat.
omdat Apple het appraat al op afstand heeft gewist, Degene die het heeft gevonden heeft er even mee kunnen spelen. ze krijgen alleen het "Connect to iTunes" beeld te zien, daar was al te zien dat het beeld een hogere resolutie heeft dan de huidige iPhone's. lees het artikel op Gizmodo maar even door voor alle info ;)

http://gizmodo.com/5520164/this-is-apples-next-iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:24
Omdat hij het niet doet :o

Het enige trouwens wat totaal niet klopt ; er zit geen mini/micro usb op, dat was toch verplicht ? :?

[ Voor 67% gewijzigd door Bloemstukje op 19-04-2010 16:39 ]

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

MicroSIMkaart? Hebben we die in Nederland uberhaupt wel?

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:40
Die komt eraan. Gebruikt de iPad ook.
Dus er zal weer een exclusiviteitscontract afgesloten worden met een provider die alleen de MicroSIM gaat maken.

[ Voor 60% gewijzigd door Rivanov op 19-04-2010 16:47 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

SanderPS3 schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:38:
Omdat hij het niet doet :o

Het enige trouwens wat totaal niet klopt ; er zit geen mini/micro usb op, dat was toch verplicht ? :?
Ja dat wilde ze invoeren ik weet alleen niet hoe ver ze daarmee zijn. Bron: http://tweakers.net/nieuw...laden-van-mobieltjes.html.

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Tsja, smaken verschillen he mensen. Mijn eerste reactie was namelijk wel positief. Hoewel ik het eens ben met de kritiek op de "naden", dat is wat minder, vind ik het geheel er professioneler uitzien. Ook zou ik erg blij zijn met een terugkeer van een behuizing uit volledig metaal en glas, stukken degelijker dan het plastic op de 3G(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dit is echt niet het final design!

[ Voor 23% gewijzigd door Rivanov op 19-04-2010 16:54 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:06

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Kijk anders even op de site van Gizmodo

Deze keer ziet het er wel heel heel heel echt uit :)

klikkerdeklik: http://gizmodo.com/5520164/this-is-apples-next-iphone

[ Voor 7% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 19-04-2010 17:20 ]

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ik ben benieuwd wat er op de processor staat.

Dit moet hem wel zijn. Alleen het design lijkt mij nog niet final. Ik zie niet in waarom ze opeens de iPhone een verwisselbare accu zouden geven, terwijl de iPad, MacBook Pro's en iPod's dit niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Muthas schreef op maandag 19 april 2010 @ 17:15:
Ik ben benieuwd wat er op de processor staat.
"A4 by Apple" denk ik. :P

Als het goed is komt Gizmodo straks ook met een uitgebreid artikel over de binnenkant.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Gizmodo zegt niets over de verwisselbare accu. Dus ik dat is gewoon pure speculatie van Engadget op basis van die eerste Twitter-foto. Ik vind het ontwerp echt prachtig, behalve dan die twee rare naden aan de zijkant.

Afbeeldingslocatie: http://cache-02.gawkerassets.com/assets/images/4/2010/04/500x_comp1.jpg

Het is gewoon veel puurder, meer basic dan de huidige iPhone 3G/3GS.

Het is leuk dat wij het nu al weten, maar ik denk dat iemand hiervoor z'n baan gaat verliezen. Dit is natuurlijk wel een major fuck-up :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Ik geloof dat het wel redelijk uniek is dat hij zo snel uitlekt toch? Normaal weet Apple dat best goed verborgen te houden. Wellicht om de wind uit de zeilen van concurrenten als de Microsoft Kin te halen?

De dikte valt mij nu wel weer wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dit gewoon een bewuste leak van Apple. Zeg nou zelf, met alle beveiliging rondom eerder iPhones en de iPad lijkt het wel heel erg "toevallig" dat deze iPhone gewoon in een bar kwijtgeraakt is. Of het ding is simpelweg gestolen van de eigenaar, of het is een bewuste leak... Als het een bewuste leak is; goede zet; the interwebs is going crazy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Hoedje schreef op maandag 19 april 2010 @ 17:44:
Gizmodo zegt niets over de verwisselbare accu. Dus ik dat is gewoon pure speculatie van Engadget op basis van die eerste Twitter-foto. Ik vind het ontwerp echt prachtig, behalve dan die twee rare naden aan de zijkant.
Afbeeldingslocatie: http://www.onemorething.nl/wp-content/uploads/2010/04/233129-iphone-4g_500.jpg

Dit plaatje staat op OMT, ik weet niet waar het vandaan komt, maar als het klopt dat die derde naad slechts esthetisch is en die andere twee functioneel zijn (wel echte naden dus), dan moet dat, samen met die battery push-pin wel betekenen dat de batterij te verwisselen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het sowieso niet door de EU verplicht gesteld dat telefoons een verwisselbare accu moesten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:12
Hoedje schreef op maandag 19 april 2010 @ 17:44:

[afbeelding]

Het is gewoon veel puurder, meer basic dan de huidige iPhone 3G/3GS.

Het is leuk dat wij het nu al weten, maar ik denk dat iemand hiervoor z'n baan gaat verliezen. Dit is natuurlijk wel een major fuck-up :P
Of misschien niet, zal wel een marketing truc zijn van Apple.
Stukje bij beetje dingen lekken, de 'spanning' opvoeren. Ik weet zeker dat ze nu engadget.com afstruinen op zoek naar commentaar, en misschien daar iets aan doen.
je weet het niet..

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

SgtElPotato schreef op maandag 19 april 2010 @ 18:02:
[...]

Of misschien niet, zal wel een marketing truc zijn van Apple.
Stukje bij beetje dingen lekken, de 'spanning' opvoeren. Ik weet zeker dat ze nu engadget.com afstruinen op zoek naar commentaar, en misschien daar iets aan doen.
je weet het niet..
Ik geloof er niks van dat dit een gecontroleerde leak is. Apple is bekend om zijn strakke events, waarmee de hele wereld opeens op één dag te weten krijgt hoe de nieuwe iPhone eruit ziet en wat die kan. Iedereen maanden in spanning houden en dan op het laatste moment presenteren dat hij volgende maand te koop, zodat zelfs je buurvrouw en het nos-journaal erover praat.
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 18:00:
Was het sowieso niet door de EU verplicht gesteld dat telefoons een verwisselbare accu moesten hebben?
Voor zover ik weet was er verplicht gesteld dat de accu verwijderbaar moest zijn ten behoeve van reclycing, wat iets anders is als verwisselbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:41
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 18:00:
Dat weer… :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was slechts een vraag vriend. Sorry dat je de moeite hebt moeten doen om m'n post te lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Wel geniaal dat hij al drie maanden geleden dus ook is gespot, maar toen was er meer oog voor een ander apparaat ;)

Afbeeldingslocatie: http://wp.appadvice.com/wp-content/uploads/2010/02/iphone4g-100202-1.png

Zelfde behuizing als waar het prototype in gevonden is, met dus geen reflectie maar een front-facing cam op de goede plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Nu online
Of de ongecamoufleerde iPhone rechts bovenin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 11:50
Jullie hebben het vast ook al gezien, maar toch:
This Is Apple's Next iPhone http://gizmodo.com/5520164/

Afbeeldingslocatie: http://web7.twitpic.com/img/88764444-af9726751c3a048c49adc8492685c24e.4bcc88b2-full.png

[ Voor 34% gewijzigd door Possstema op 19-04-2010 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:10

Hoite

Goed verhaal

Possstema schreef op maandag 19 april 2010 @ 18:44:
Jullie hebben het vast ook al gezien, maar toch:
This Is Apple's Next iPhone http://gizmodo.com/5520164/

[afbeelding]
Spuit zoveel.

Lees anders de vorige 2 pagina's nog even door :+

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:05
Nu er eindelijk een flitser bij zit, overweeg ik om toch dan nog een iPhone te kopen.

Ik vraag me af hoe ze deze gaan noemen, iPhone 4G of iPhone HD ivm grotere resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:26

MsG

Forumzwerver

Ik hoop op eindelijk weer een beetje creatieve naam. Na iPhone 3GS en iAd ging hun credibility qua naamgeving wel wat achteruit :P.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Laatst online: 16:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 23:36:
[...]

Of toch niet ?;
New Evidence iPhone 4G Images are Authentic

Ik hoop wel dat die foto's fake zijn. Vind het design echt lelijk ! (prototype?) :/
Tja, op basis van het artikel van Gizmodo denk ik toch ook dat dit de real deal is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Ik vind het een prachtig apparaat om te zien. De 4G ziet er iets 'mannelijker' uit dan de 3G.

Wel jammer van de inkepinkjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Laatst online: 12-09 17:00
japie06 schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:18:
Ik vraag me af hoe ze deze gaan noemen, iPhone 4G of iPhone HD ivm grotere resolutie?
iPhone 4G HD :P

Ik hoop ook op een wat meer originele naam, maar goed, we'll see...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:46
De nieuwe iPhone gaat gewoon de iPhone Flash heten omdat er nu eindelijk een flitser oftwel flash bij de camera zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Ik vraag me af of ze hem de iPhone HD zouden noemen. HD impliceert namelijk een resolutie van 720p of hoger, iets wat er natuurlijk niet op zit. iPhone 4G gebeurt alleen wanneer dit netwerktype wordt ondersteunt, dat betwijfel ik nog, lijkt mij wat vroeg.

Ik denk dat ze het gewoon weer bij iPhone gaan houden. De iPhone 3G en iPhone 3GS zien er van buitenaf identiek uit, om het verschil aan de consument duidelijk te maken is een andere naam dan verstandig. Van deze vierde generatie iPhone is gelijk te zien dat het een ander model is, dat hoeft niet door naamgeving te worden verduidelijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Muthas schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:43:
Ik vraag me af of ze hem de iPhone HD zouden noemen. HD impliceert namelijk een resolutie van 720p of hoger, iets wat er natuurlijk niet op zit.
HD is relatief natuurlijk. Dat hebben we wel gezien met TV's; HD ready, HD, Full HD etc. Ik gok op iPhone sHD; slightly Higher Definition. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:06

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Kansloos, ze hebben maar een nieuw item geplaatst. Specs zijn 3Gs, 32Gb is een veilige gok (zou low-end versie van de nieuwe iPhone kunnen zijn) en levertijd is (surprise) onbekend.
Zo kun je 'm net zo goed in de Pricewatch knallen.... ;w

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Laatst online: 12:15
Ik snap alleen niet dat het een ietjes kleiner scherm heeft, ik had toch echt gehoopt dat ze de scherm zouden uitrekken naar boven, er is genoeg freaking plek voor een groter scherm! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:57
Muthas schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:43:
Ik vraag me af of ze hem de iPhone HD zouden noemen. HD impliceert namelijk een resolutie van 720p of hoger, iets wat er natuurlijk niet op zit.
Het afkortingkje HD heeft werkelijk geen enkele betekenis meer tegenwoordig. Iedereen gooit het overal maar tegenaan en eigenlijk betekent het geen reet meer.

[ Voor 51% gewijzigd door Xeanor op 19-04-2010 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Dat betekent nog niet dat Apple die afkorting gaat misbruiken als nietszeggende toevoeging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dudes, dit al gezien: http://gizmodo.com/5520164/this-is-apples-next-iphone?

:+
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 18:10:
[...]

Het was slechts een vraag vriend. Sorry dat je de moeite hebt moeten doen om m'n post te lezen ;)
Nou ja 't was een beetje een domme, tevaak gestelde vraag, want nee dat is niet zo. Hij moet verwijderbaar zijn. Of jij (consument) dat zelf kunt doen of dat je een professional het moet laten doen maakt niet uit. Die wet is ten behoeve van het milieu, niet de consument.

[ Voor 80% gewijzigd door CyBeR op 19-04-2010 23:00 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:14
Wie gebruikt er hier een beschermcase voor zijn iPhone?
Welke zijn een beetje als prettig te ervaren? Collega heeft er een, maar dat is mijn ogen een goedkoop rubber hoesje waardoor het apparaat niet lekker in de hand ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
lifeguard schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:25:
Wie gebruikt er hier een beschermcase voor zijn iPhone?
Welke zijn een beetje als prettig te ervaren? Collega heeft er een, maar dat is mijn ogen een goedkoop rubber hoesje waardoor het apparaat niet lekker in de hand ligt.
Misschien ff hier kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Ik vind je blog in de buurt komen van de gemiddelde aluhoedjes theorie.

Je loopt te beargumenteren waarom dit een controlled leak zou zijn, maar heb je bij jezelf ook al afgevraagd waarom Apple nu opeens een controlled leak nodig heeft? Waarom zou Apple het design moeten laten 'beoordelen' door het grote publiek? Hebben ze de laatste jaren bij andere ontwerpen ooit fouten gemaakt wat absoluut niet aansloeg? Mede en vooral dankzij Jonathan Ive hebben ze met de iPad, iMac en MacBook Pro maar ook de eerdere iPhones designs in huis die vrijwel iedereen kan waarderen en iedereen herkent. En nu opeens hebben ze feedback nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Haha, deze is wel heel mooi en toepasselijk, kennen we hem nog?

Afbeeldingslocatie: http://www.9to5mac.com/files/u3/Screen%20shot%202010-04-19%20at%2010.53.47%20PM.png

"They're going to see it all eventually so who cares how they get it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:02
Ik snap em niet |:(

edit: Dankjewel hieronder :) Ik snappie snappie

[ Voor 57% gewijzigd door virtualJac op 20-04-2010 13:12 ]

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dat is Steve Jobs met Eric Schmidt (topman Google)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

Hehe net een bericht gehad dat mijn headset is gerepareerd, krijg je een dikke envelop thuis gestuurd dat je telefoon en headset moet opsturen. Terwijl alleen mijn headset niet werkt, dus alleen headset opgestuurd zonder oortjes.

Nu maar hopen dat het ook nog maar werkt als ik het thuis heb. (na die kl*te service in de winkel |:( en hun geweldige afspraken :F ).

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
deze man is waarschijnlijk al ontslagen :P

http://gizmodo.com/5520438/how-apple-lost-the-next-iphone

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:02
Wel een beetje triest dat ze die kerel met foto en naam op hun website plaatsen. Sowieso Gizmodo :')

Door al deze publiciteit hoop ik dat de nieuwe iPhone er totaal anders uitziet dan nu bekend 8)

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Natuurlijk ziet hij er anders uit dan dit prototype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42
Rivanov schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:20:
Natuurlijk ziet hij er anders uit dan dit prototype.
Vaak wijkt een prototype enorm af van het uiteindelijke resultaat. Of dat in dit geval ook zo is merken we pas in Juni ;)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Plankton schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:07:
Ik vind het een prachtig apparaat om te zien. De 4G ziet er iets 'mannelijker' uit dan de 3G.

Wel jammer van de inkepinkjes
Eens. En in het uiteindelijke design zal het wel doorlopen. Prototype he. Ik denk dat het eerder is gedaan zodat ze er zelf makkelijk bij kunnen.

Maar goed. Het design van dit prototype vind ik geweldig, en ik hoop dat er iets soortgelijks uitkomt bij de aankondiging in juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Het is eigenlijk trouwens nog wel wachten totdat Apple gewoon een standaard naam gaat gebruiken voor de iPhone. Net zoals de iPod Touch gewoon de iPod Touch heet, en niet iPod Touch G1, iPod Touch G2 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:26

MsG

Forumzwerver

Nou men spreekt hier aldoor toch telkens over de iPod Touch 3G. En de iPhone 2G heet ook helemaal niet zo, maar gewoon iPhone, ik denk dat men het toch wel blijft gebruiken om verschillen aan te geven.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 21:42
Squatjj schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 18:12:
Het is eigenlijk trouwens nog wel wachten totdat Apple gewoon een standaard naam gaat gebruiken voor de iPhone. Net zoals de iPod Touch gewoon de iPod Touch heet, en niet iPod Touch G1, iPod Touch G2 etc.
kan je lang wachten :D

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alekz87 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:57:
[...]

Vaak wijkt een prototype enorm af van het uiteindelijke resultaat. Of dat in dit geval ook zo is merken we pas in Juni ;)
Nee, prototypes wijken niet vaak af van het design.
Zeker voor dit soort apparaten moet het design al in een zeer vroeg stadium worden vastgelegd.
Je kan het je als bedrijf niet veroorloven om nog dimensies en andere design elementen te veranderen vlak voor een introductie. Dit soort dingen liggen maanden van te voren al vast.
Al is dit een prototype van vorig jaar November, dan nog is het hoogst onwaarschijnlijk dat het uiteindelijke ontwerp veel zal verschillen, zelfs het veranderen van de naden kost klauwen vol met geld en helemaal op dit moment. Is dit een prototype van dit jaar dan is het zelfs haast onmogelijk het design nog te veranderen omdat alles op deze dimensies is gemaakt.
Het design wordt als eerst vastgelegd, daarna wordt er hardware op maat gemaakt/gezocht/ontworpen en dan komen de prototypes. Licht afwijken van het prototype kan maar is vaak niet eens erg zichtbaar, enorm afwijken is geen mogelijkheid meer nu.

Het opbouwen van voorraden, goedkeuringen door de FCC en consorten, reclame filmpjes en foto shoots, volgens mij snappen veel mensen niet hoeveel tijd dit kost en dat Apple op dit moment onmogelijk nog iets aan het huidige ontwerp kan veranderen zonder miljoenen te verspillen en de release uit te stellen door niet compatible hardware met de dimensies. (er van uitgaande dat er in Juni/Juli een aankondiging is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dit kan ook gerust één van de vier prototypes zijn die het dus totaal niet wordt. Het uiteindelijke prototype ziet er rigoreus anders uit en zet iedereen op een zijspoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het nieuwtje al voor de frontpage gesubmit, maar het blijkt dus dat Adobe stopt met de ontwikkeling van Flash voor de Iphone. Het gaat dus niet enkel om de flashplayer, maar eerder over de toepasbaarheid van apps (conversie flashapps/code --> appstore).
Adobe gaat nu zijn ervaringen verleggen naar Android-toestellen.

Enfin, de links:
http://www.iphoneclub.nl/...ontwikkeling-voor-iphone/
Mike Chambers (Adobe) http://www.mikechambers.c...-and-iphone-applications/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Rivanov schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:19:
Dit kan ook gerust één van de vier prototypes zijn die het dus totaal niet wordt. Het uiteindelijke prototype ziet er rigoreus anders uit en zet iedereen op een zijspoor.
Dat kan, maar die kans is minimaal. Zeker als je bedenkt dat alles wat tot nu toe al naar buiten gekomen is de afgelopen maanden allemaal dit model betrof.

En Apple maakt niet 4 rigoreus andere prototypes. Het design is een van de dingen die al vrij snel vastligt, want alle onderdelen moeten nu eenmaal besteld en machines voor ontwikkeld worden. Als er aanpassingen gedaan worden aan het prototype dan zullen dat minimale aanpassingen zijn die weinig of geen invloed hebben op het productieproces.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 21-04-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp

Crp

toch wel het bewijs dat er meerdere prototypes zijn, de onderdelen lijken bijna exaxt op elkaar, op de camera/flash gaten na dan

Afbeeldingslocatie: http://img202.imageshack.us/img202/1945/protoiphone2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik zeg ook niet dat er niet meerdere prototypes zijn (geweest), dat ding ontwikkelt zich. Maar niet op dit moment nog 4 rigoreus verschillende designs waar ze dan dalijk maar eens eentje van gaan kiezen :+

Bovenstaande is bovendien uit eind 2009, das dus wel een heel vroeg prototype, maar zelfs daar zie je dat het design eigenlijk al af was, alleen de functionaliteit nog niet. Daarnaast is de vraag in hoeverre bovenstaande echt is/was. Het is raar dat er toen al onderdelen besteld zouden worden en leverbaar zijn.

Dat design ligt voor 99,9% gewoon vast.

[ Voor 40% gewijzigd door Bosmonster op 21-04-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bovenstaand dus inderaad.
Zelfs al zou meneer Powell met een oud prototype rondwandelen just for hardware testing purposes. Zou het design grotendeels hetzelfde zijn (meer als grotendeels zelfs)
Mensen onderschatten volgens mij echt de tijd en kosten die in het ontwerpen van een product zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop echt dat ze met andere design komen... ik vond hem persoonlijk helemaal niet mooi...nou ja mocht dit het toch worden dan hoef ik mijn 3Gs tenminste niet te vervangen!:D

EDIT: ik hoop dat dit expres is gedaan! want dat is enige manier dat we wat anders kunnen krijgen _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Precies. De plannen voor zo'n toestel moeten maanden van te voren al naar de fabriek. Die moet z'n machines klaar maken en zorgen voor inkoop van materiaal etc. Dat zijn dingen die echt niet in een paar dagen geregeld zijn.

Het grootste gedeelte van de prototyping vindt plaats op papier. En wat dat betreft zijn ze op papier nu al bezig met de 5G.
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:07:
Ik hoop echt dat ze met andere design komen... ik vond hem persoonlijk helemaal niet mooi...nou ja mocht dit het toch worden dan hoef ik mijn 3Gs tenminste niet te vervangen!:D
Ik vind hem wel mooi. Hij past veel beter bij de bestaande productlijn (MBP unibody, iPad).

Daarnaast is het design van de 3G(S) ook alweer 2 jaar oud en was wel aan vervanging toe. Ik vind mn witte 3GS nog steeds een heel mooi toestel, maar als ik de 4G zie vind ik het wel weer eens tijd voor een nieuwe :P

Zodra de preorders voor import openen sta ik vooraan!

[ Voor 48% gewijzigd door Bosmonster op 21-04-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Smaken verschillen, maar ik ben wel uitgekeken op mijn 3G na twee jaar. En als ze inderdaad een kwaliteitsslag met meer aluminium onderdelen zoals knopjes etc dan vind ik dat belangrijker. De verhalen over haarscheurtjes etc zijn legio bij de 3G dus het lijkt me meer dan logisch dat Apple aandacht besteed aan de behuizing. Ik heb naast mijn iPhone een Nokia E51 en die is praktisch onverwoestbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ook een overweging bij het aanschaffen van een iPhone:
http://www.iphoneclub.nl/...t-een-man-met-een-iphone/

_O-

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Na een swap van iPhone, moest ik mijn nieuwe iPhone herstellen naar de backup van de oude. Ging goed, alleen het daarna updaten van 1 app (Navigon MobileNavigator Europe) ging niet goed. En die kreeg ik ook niet goed. Uiteindelijk geprobeerd om na het verwijderen van die app, een her-install van de app uit te voeren.

Ook dat ging niet goed, iTunes en/of de iPhone bleef hem maar downloaden. Ik had uiteindelijk 3 volledige versies op mijn PC staan (a raison van 1,9GB) zonder dat er iets werd geinstalleerd.

In de Apple fora had ik meer van dergelijke problemen gelezen met aankopen die in de downloadque van iTunes bleven hangen. Daar werd het advies gegeven om contact op te nemen met AppStore en assistentie te vragen. Dit gedaan, en werd door 2 verschillende medewerkers van allerlei goedbedoelde adviezen voorzien, die ik echter zelf ook al had bedacht, en ook niet werkten. Toen wisten ze het niet meer, verwezen me doodleuk naar een betaalnummer, gaven me 3 credits kado vanwege mijn teleurstelling, en ik mocht het verder gewoon weer zelf uitzoeken. Het enige nuttige dat ze voor me hebben gedaan, is het legen van mijn downloadque, maar ja, dat was ook zo'n beetje het enige dat ik zelf niet kon....

Aangezien ik bijna € 80 voor die app heb betaald, had ik inmiddels ook al contact gezocht met de makers (Navigon). Die zouden binnen 24 uur contact opnemen. Daar heb ik al 100 uur niks van gehoord, dus daar zal de klok wel stil staan (of op een iPhone-OS lopen :+ ).

Nu heb ik het als volgt opgelost:
- een image van mijn hele harddisk van voor de problemen, terug geladen op mijn PC
- iPhone helemaal leeggemaakt
- iPhone weer aan de PC gehangen waarop het oude image was teruggezet
- iPhone weer via iTunes hersteld, en voila: mijn (oude) Navigon was weer terug op mijn iPhone \o/

Nu weer mijn aktuele image terugzetten op mijn PC, en we zijn na een uurtje of 4 klussen op het punt waar we wilden zijn. Alleen Navigon heeft nu niet de laatste update, maar die hoef ik niet meer. Ben veel tebang dat het weer fout gaat.

Moraal (en tip): bij het uitzoeken van het een en ander kwam ik een functie tegen in iTunes die ik nog niet kende: het backuppen van je AppStore aankopen naar CD of DVD. Dat heb ik nu eerst maar eens gedaan. Mocht het nu ooit nog eens fout lopen, kan ik mijn aankopen zo weer terugzetten.
Je kunt als volgt een kopie maken:Kies 'Bibliotheek' uit het Archief-menu en kies vervolgens 'Maak reservekopie op schijf'. Je kunt een reservekopie maken van je hele bibliotheek en alle afspeellijsten, van alleen je iTunes Store-aankopen of van onderdelen waarvan je nog niet eerder een reservekopie hebt gemaakt.
Ik heb nu dus alleen van mijn Store-aankopen een kopie gemaakt.

Wat ik hiervan heb geleerd: iTunes / iPhone / AppStore zijn niet eenvoudig te temmen. Ik vind het trouwens ook een slechte ondersteuning, zowel van Apple als van Navigon. En je dan nog doodleuk afschepen met 3 credits, in een tijd waar je de nieuwste albums zo kunt downloaden 8)

[ Voor 0% gewijzigd door wvexeltweakers op 21-04-2010 23:43 . Reden: Bold ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-09 19:44
De design van die prototype lijkt trouwens op de iPod Nano 1st gen design
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 8
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.