Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
Bpow schreef op donderdag 22 april 2010 @ 00:08:
De design van die prototype lijkt trouwens op de iPod Nano 1st gen design
Ehmm nee. De prototype en de iPod Nano 1st gen zijn echt totaal verschillend kwa opbouw en materialen en dus design. De prototype van 4g iphone is een soort van sandwich constructie terwijl die van de Nano1g een bak-deksel constructie is. Ze hebben allebei een platte boven en onderkant en afgerond hoeken.

Kwa design lijkt die meer op een halve LG viewty.

Het design van de prototype begin ik steeds mooier te vinden. Alleen die achterkant... Ik zie eigenlijk alleen maar nadelen naast het pluspunt van beter ontvangst. Het is schadegevoeliger dan een alu-achterkant en het verschil tussen de voor en achterkant is ook minder duidelijk, wat het functioneren denk ik bemoeilijkt. Ik ben nog steeds fan van het design van mijn iPhone 2g :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 16:49
Tijn89 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:18:
[...]

...nog steeds fan van het design van mijn iPhone 2g :)
Wat je zegt. Vind ik ook. iPhone 1e gen. heeft absoluut het mooiste design.

[ Voor 11% gewijzigd door autoreverse op 22-04-2010 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb nu iets vreemds.. Ik heb een nieuwe laptop. Ik heb daarop mijn outlook-kalender overgezet (pst-bestand) en geïmporteerd in outlook. Daarna heb ik mijn iPhone (jailbroken, 3.1.2) gesynchroniseerd. Alle afspraken zijn netjes overgekomen, behalve mijn afspraken die de hele dag duren. Die komen in outlook 2 uur later te staan (beginnen om 2.00 uur op de goede dag en eindigen op 2.00 uur op de volgende dag). Als ik dit handmatig wijzig, dan verschuiven ze op de iPhone een hele dag. Hier gaat blijkbaar iets niet helemaal goed. Heeft iemand een idee waar ik zou kunnen beginnen met het oplossen van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:12
the_bbk schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:16:
Ik heb nu iets vreemds.. Ik heb een nieuwe laptop. Ik heb daarop mijn outlook-kalender overgezet (pst-bestand) en geïmporteerd in outlook. Daarna heb ik mijn iPhone (jailbroken, 3.1.2) gesynchroniseerd. Alle afspraken zijn netjes overgekomen, behalve mijn afspraken die de hele dag duren. Die komen in outlook 2 uur later te staan (beginnen om 2.00 uur op de goede dag en eindigen op 2.00 uur op de volgende dag). Als ik dit handmatig wijzig, dan verschuiven ze op de iPhone een hele dag. Hier gaat blijkbaar iets niet helemaal goed. Heeft iemand een idee waar ik zou kunnen beginnen met het oplossen van dit probleem?
Het kan liggen aan je land instellingen of hoe noemen ze dat, time zone ja, als dat op je iPhone verkeer staat (standaard staat ie op Cupertino USA dacht ik) dan verschuiven je afspraken. Had het probleem ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:51
Even een klein vraagje tussendoor, wat kan ik nu beter doen;
Wachten tot juni en dan een nieuwe iPhone kopen of nu een iPhone van <2maanden oud kopen voor 400 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 10:51
Ik zou wachten tot de nieuwe iPhone aangekondigd is en beschikbaar is om te kopen.
Anders koop je nu een dure telefoon en zul je het zonde vinden als er over 2 maanden een nieuwe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat ligt nogal aan de specs van de 4GS. Mijn 3GS biedt me meer dan voldoende en ik kan me niet voorstellen binnen een afzienbare tijd iets te missen. Al moet ik zeggen dat ik gisteren heb ondervonden dat Android veel sneller is (HTC Desire).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 09:24

MsG

Forumzwerver

In welke zin sneller? In de bediening zelf vind ik dat Apple aardig is geslaagd in de soepele aanvoeling.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspara
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 15:43
Iemand als ervaringen met iDroid, oftwel Android op de iPhone? Ik overweeg het zelf te gaan gebruiken omdat apple geen updates meer voor mijn iPhone gaat aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:04
jaspara schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 23:20:
Iemand als ervaringen met iDroid, oftwel Android op de iPhone? Ik overweeg het zelf te gaan gebruiken omdat apple geen updates meer voor mijn iPhone gaat aanbieden.
Misschien moet je maar eens een nieuwe iPhone aanschaffen. Of koop een Android telefoon. Je gaat toch ook geen windows op een mac zetten 8)7

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Dat hebben ook genoeg mensen, zie het probleem niet.

Volgens mij is het alleen nog niet echt door ontwikkeld.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 10:53

ralpje

Deugpopje

Ja hoor, dat gebeurt volop :)
Daarnaast, de vraag is of een iemand ervaring met eens stuk software / OS heeft. Het advies geven om dan maar een paar honderd euro uit te geven aan een nieuw toestel vind ik wat vergezocht.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
ralpje schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 18:19:
Ja hoor, dat gebeurt volop :)
Daarnaast, de vraag is of een iemand ervaring met eens stuk software / OS heeft. Het advies geven om dan maar een paar honderd euro uit te geven aan een nieuw toestel vind ik wat vergezocht.
je bent fan of niet >:)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

jaspara schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 23:20:
Ik heb het vanmiddag even uitgeprobeerd op mijn 2G die ik nog had liggen. De installatie is nog niet echt makkelijk, maar als het eenmaal draait, draait het best aardig. Kon gewoon bellen en WiFi werkte ook. Nadelen die ik snel vond:
• De multitouch driver is nog niet echt denderend, werken met het touchscreentoetsenbord is op dit moment vele malen slechter dan in iPhone OS
• Android heeft meer fysieke knoppen nodig dan de iPhone heeft. Hierdoor is de bediening wat knullig af en toe (de powerknop gebruiken om de applicatie af te sluiten bijvoorbeeld)
• De iPhone 2G (en dus ook de 3G) heeft niet echt de kracht om Android lekker te kunnen draaien. Sommige dingen gaan wat stroperig
• De camera werkt nog niet

Voor een zeer ruwe eerste alpha-versie is het best gepolijst al. Ben benieuwd wat ze er van kunnen maken, want ik denk dat hier wel wat potentie in zit.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Tijn89 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:18:
[...]
Kwa design lijkt die meer op een halve LG viewty.
Eerder de LG Prada (mijn eerste touch-telefoon):

Afbeeldingslocatie: http://www.letsgomobile.org/images/reviews/0019/lg-prada-1c.jpg

Eigenlijk gewoon het zelfde, maar dan met echt aluminium ipv plastic. En de iPhone gebruikt natuurlijk ook glas ipv plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 20:22
Ik heb sinds kort ook een GS, best prima apparaat vind het alleen wat vervelend dat als ik een tekst bericht heb binnengekregen of ik ben gebeld dat hij dat niet blijft vermelden op het homescreen. Mijn vraag is ook kan je een waarschuwing instellen, dat die bijvoorbeeld elke 2 min oplicht om je te herinneren dat je iets gemist hebt? of zoals je bij nokia's hebt dat die een balk met tijd en een hoorn/envelopje laat zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

foekebooij schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 22:57:
Ik heb sinds kort ook een GS, best prima apparaat vind het alleen wat vervelend dat als ik een tekst bericht heb binnengekregen of ik ben gebeld dat hij dat niet blijft vermelden op het homescreen. Mijn vraag is ook kan je een waarschuwing instellen, dat die bijvoorbeeld elke 2 min oplicht om je te herinneren dat je iets gemist hebt? of zoals je bij nokia's hebt dat die een balk met tijd en een hoorn/envelopje laat zien....
Hij meld als het goed is tot 2x toe dat je een sms hebt gehad. En dat zal ook blijven staan tot je je telefoon unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Op het moment dat ik de/een nieuwe iPhone haal heb ik er 2. Is het dan gewoon mogelijk om elke keer wanneer ik dat wil te switchen tussen iPhone? Beide simlock t-mobile in mijn geval. Want wil dan mijn oude toestel gebruiken als tweak-toestel e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
Alekz87 schreef op zondag 25 april 2010 @ 13:25:
Op het moment dat ik de/een nieuwe iPhone haal heb ik er 2. Is het dan gewoon mogelijk om elke keer wanneer ik dat wil te switchen tussen iPhone? Beide simlock t-mobile in mijn geval. Want wil dan mijn oude toestel gebruiken als tweak-toestel e.d.
waarom niet? Waarom zou het niet werken? Kun je het beste (om niet steeds de SIM te moeten wisselen) een dual-sim aanvragen. Degene die je het laatst aanzet, is degene waarop je gebeld wordt/ mee kunt bellen (de SIM kaart die het laatst zich aanmeldt op het GSM netwerk, kortom) Officieel moet je steeds 1 toestel helemaal uit zetten, zodat er steeds maar 1 aan is / actief op het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Laatst online: 12-09 10:51
Nou, de huidige geruchten gaan dat de nieuwe iPhone een kleinere sim kaart gaat gebruiken dus je zult sowieso een andere simkaart erbij moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Ik denk dat je de microsims wel bij providers die iPhones verkopen zal kunnen krijgen als deze een microsim gaat gebruiken..

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds enige tijd de bovenste balk kwijt in de ipod van op mn iphone, ik gebruikte het nogal vaak om bepaalde nummers een stuk door te spoelen. ik heb echter geen flauw idee hoe ik die balk terug kan krijgen 8)7 .
updaten van 3.1.2 naar 3.1.3 bood geen oplossing en tot mijn verbazing is die balk bij de iphone van mn vriendin sinds gister ook weg.
iemand een idee hoe ik die balk terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om de nieuwe iphone te gaan kopen.
maar hoe snel na de onthulling is die ongeveer leverbaar?
ik weet dat niemand dat nu kan zeggen, maar hoe zat dat met de 3g en 3gs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 16:39
1x tappen op de album cover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:07
Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 21:48:
Ik ben van plan om de nieuwe iphone te gaan kopen.
maar hoe snel na de onthulling is die ongeveer leverbaar?
ik weet dat niemand dat nu kan zeggen, maar hoe zat dat met de 3g en 3gs?
Zo uit mijn hoofd duurde dat ongeveer een maand. Maar helemaal zeker weet ik het niet, en ik weet zeker dat je dat zelf vast ook wel op internet kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t1mmy schreef op zondag 25 april 2010 @ 21:49:
1x tappen op de album cover :)
Tnx _/-\o_
wat een lol, ik loop al een week te klooien, en ik wist dat het eenvoudig moest wezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
xtremekiller schreef op zondag 25 april 2010 @ 21:51:
[...]

Zo uit mijn hoofd duurde dat ongeveer een maand. Maar helemaal zeker weet ik het niet, en ik weet zeker dat je dat zelf vast ook wel op internet kan vinden.
Is er iemand die uit zijn hoofd weet hoe lang het duurde tussen de aankondiging en de iphone leverbaar was in Nederland?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Laatst online: 12-09 14:24
GG---77 schreef op maandag 26 april 2010 @ 08:47:
[...]

Is er iemand die uit zijn hoofd weet hoe lang het duurde tussen de aankondiging en de iphone leverbaar was in Nederland?
3GS is 9 juni aangekondigd, vanaf 26 juni leverbaar in NL. Dat had je zelf toch ook kunnen Googelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Ik heb ooit is mijn glas laten vervangen van mijn iPhone. Ik merk dat het glas iets dikker is dan dat er op een 'originele' iPhone zit. Kan dit kloppen? Heeft zoiets ook gevolgen voor garantie? Ik heb het niet via T-Mobile of Apple gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal, ik heb net een iPhone 3G. En ik vroeg me af als het mogelijk is om wifi en bluetooth op de home-scherm te zetten. Zou handig zijn als ik met 1 klik het aan of uit kan doen.

p.s. geen dit is geen jailbreak toestel (legale simlock vrij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 13-09 17:45

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:15:
Hoi allemaal, ik heb net een iPhone 3G. En ik vroeg me af als het mogelijk is om wifi en bluetooth op de home-scherm te zetten. Zou handig zijn als ik met 1 klik het aan of uit kan doen.

p.s. geen dit is geen jailbreak toestel (legale simlock vrij)
In jou geval, jailbreakloos dus, is dit helaas niet mogelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Alekz87 schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:08:
Ik heb ooit is mijn glas laten vervangen van mijn iPhone. Ik merk dat het glas iets dikker is dan dat er op een 'originele' iPhone zit. Kan dit kloppen? Heeft zoiets ook gevolgen voor garantie? Ik heb het niet via T-Mobile of Apple gedaan.
Lijkt me dat als je het eerlijk speelt je garantie sowieso is verlopen als een extern bedrijf er mee sjoemelt. Je mag hopen dat ze het niet zien, maar in wezen zijn de voorwaarden reeds geschonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
iemand snel een antwoord hiervoor:

is de jailbreak al mogelijk voor de 3gs 3.1.3 firmware.
iphone is 2 weken oud nu. serienummer begint met een 8 dus het is een nieuwe en geen refurbished.
had ergens geleze dat sommige 3.1.3 iphones wel gejailbreakt kunne worde omdat die oude baseband had ofz :P

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Niet als je niet op een speciale manier hebt geüpdate. Dus helaas is het voor jou waarschijnlijk afwachten geblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:56
rohit schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:26:
iemand snel een antwoord hiervoor:

is de jailbreak al mogelijk voor de 3gs 3.1.3 firmware.
iphone is 2 weken oud nu. serienummer begint met een 8 dus het is een nieuwe en geen refurbished.
had ergens geleze dat sommige 3.1.3 iphones wel gejailbreakt kunne worde omdat die oude baseband had ofz :P
Ten eerste heeft jailbreaken niets met je baseband te maken.
Ten tweede, lees de vetgedrukte stukken. Een gloednieuwe iPhone, met een redelijk zeldzame oude baseband? Nee..

Voor zover ik weet kan je iPhone kan nog niet gejailbreakt worden.

[ Voor 5% gewijzigd door thaan op 26-04-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik raar vind van de iPhone is dat ie bepaalde functionaliteiten mist dat bij andere toestellen vanzelfsprekend is. En qua gebruik gemak mist ik voornamelijk zoals dit... dat je bepaalde functies op de start-scherm kan zetten voor directe toegang.

Maar verder is het een top toestel :)
BioHazard schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:17:
[...]

In jou geval, jailbreakloos dus, is dit helaas niet mogelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:44:
Wat ik raar vind van de iPhone is dat ie bepaalde functionaliteiten mist dat bij andere toestellen vanzelfsprekend is. En qua gebruik gemak mist ik voornamelijk zoals dit... dat je bepaalde functies op de start-scherm kan zetten voor directe toegang.

Maar verder is het een top toestel :)

[...]
Laten we hopen dat het met 4.0 wel mogelijk is (droomde gisteren dat Apple zelf een cool design had gemaakt voor de lockscreen met info (over gesprekken, smsjes, kalender, etc) :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:56

KL643

beeldaandemuur

EN-IS schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:02

Laten we hopen dat het met 4.0 wel mogelijk is (droomde gisteren dat Apple zelf een cool design had gemaakt voor de lockscreen met info (over gesprekken, smsjes, kalender, etc) :P 8)7
Niet zo raar gezien je activiteit in het lockinfo topic.. ;)

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mn iphone moet morgen naar de verzekering. Hoe kan ik een backup maken van dit ding?

Ik bedoel dan mn sms berichten telefoon nummers e/d/ in in itunes vind ik het niet/ Of is het synchroniseren afdoende? komt dat ding trerug inpluggen en klaar is kees?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2010 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
KL643 schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:27:
[...]

Niet zo raar gezien je activiteit in het lockinfo topic.. ;)
Shit, I just got caught! :D

* EN-IS moest er heel hard om lachen :)

[ Voor 10% gewijzigd door EN-IS op 26-04-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 22:48:
Mn iphone moet morgen naar de verzekering. Hoe kan ik een backup maken van dit ding?
Syncen met iTunes.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook als ik bij info in itunes niets heb aangevinkt. Geen windows/google/yahoo contacts.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2010 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 23:02:
ook als ik bij info in itunes niets heb aangevinkt. Geen windows/google/yahoo contacts.
Als je de iPhone aansluit, dan kun je via iTunes een backup maken van je contacten, foto's, sms, etc. Alleen, iTunes maakt een backup van je contacten als je hebt aangegeven met wat die het moet doen, zoals "outlook", "google contacts", etc. Dat kun je aangeven onder de tabblad "Info". Nadat je dat hebt gedaan, dan kun je aan de linkerkant op je iPhone klikken (rechtermuisknop) en dan kies je voor "Backup". That's it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga ik ff proberen want die stap van dat aanvinken had ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paf. Gizmodo zit in de diepe shit.
The backstory of the lost fourth-gen iPhone prototype acquired by Gizmodo last week is certainly already the stuff of some legend, but hold on tight, because it just got even wilder: Giz editor Jason Chen's house was apparently raided by California's REACT computer crimes task force under the authority of a search warrant on Friday night and his computers and several other items were seized. That means a criminal investigation led by the San Mateo police and district attorney is almost certainly in full swing, which is, well, crazy. As you know, we published images of the iPhone prototype last Saturday, so we're tracking this story as closely as we know all of you are. For now hang tight and we'll share more info as we get it.
http://www.engadget.com/2...ype-raid-gizmodo-editors/

Niet onterecht natuurlijk, wat hij Jason (Gizmodo) deed kon natuurlijk niet. Zijn zware bedrijfsgeheimen...Apple probeert niet voor niets nieuwe producten zo geheim te houden tot de launch...en dan ff lekker alles op Internet knallen en publiek maken. Daarmee richt je best wel veel schade aan - terwijl je weet dat het allemaal gewoon onbehoorlijk is. Een pica hier of daar ok, maar zij gingen er echt te ver mee door. Ben benieuwd of die nog de bak in draait. Ze hadden beter die iPhone ff per express mail naar het buitenland kunnen sturen, en vanuit daaruit publiceren. Dan was een vervolging/huiszoeking niet zo gemakkelijk geweest.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2010 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Het zal ongetwijfeld niet lukken maar eigenlijk wil ik van mijn T-mobile abo af icm de 3GS. Dit, omdat de dienst waar ik voor betaal (onbeperkt internet) van dusdanig inferieure kwaliteit is dat ik er amper gebruik van kan maken. Hiermee doel ik niet op het sporadisch laden van een internetpagina, dat kon immers met een WAP toestel ook.

Er zijn echter een aantal online games voor de IPhone waar ik zo'n 50% van de tijd de melding: 'Could not login, check your internet connection' krijg. Deze games kan ik dus niet spelen, terwijl 'Onbeperkt Internet' toch impliceert dat ik altijd en overal internet kan gebruiken. Zeker omdat mijn IPhone op dat moment vol bereik heeft en 3G in het scherm staat.

Om nog maar te zwijgen van het aantal keren dat ik dagelijks: 'Geen netwerk beschikbaar' zie.

Iemand een idee wat de kansen zijn om dit aan te kaarten bij T-mobile? Ik schat 0 omdat je als individu niks voor elkaar zult krijgen maar toch is dit niet eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net tmobile gebeld ivm brakke internetverbinding. Al een tijd last van maar had nog niet gebeld.
Zo heb ik verbinding (tetheren via mn N95 met duo sim kaart van de iphone 3gs) en zo weer niet terwijl het signaal gewoon aangeeft dat ik verbonden ben. Nadat ik mn kookpunt bereikt had toch maar eens gebeld.

Na onderzoek van de dame kwam ze met de mededeling dat de mast bij mij in de buurt storing vertoont maar ze weten niet waaraan. Ovder 2 weken belt ze me terug en als het dan nog zo is krijg ik mn geld voor 1 maand terug.
Ik haar uitgelegd dat ik pas ga bellen als mn kookpunt bereikt is en ik zaken stuk wil gaan gooien. en het probleem dus al zeker 2 a 3 maanden voordoet. Omdat ze dit niet kan/mag checken bij haar dienst krijg ik dus pas geld terug als ik over 2 weken nog een brakke verbinding heb.

Dus tip. Bij brakke verbinding niet meer wachten maar direct bellen!!!

@xenergie bel ze gewoon. laat even weten wat ze zeiden!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2010 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 23:39:
Paf. Gizmodo zit in de diepe shit.

[...]

http://www.engadget.com/2...ype-raid-gizmodo-editors/

Niet onterecht natuurlijk, wat hij Jason (Gizmodo) deed kon natuurlijk niet. Zijn zware bedrijfsgeheimen...Apple probeert niet voor niets nieuwe producten zo geheim te houden tot de launch...en dan ff lekker alles op Internet knallen en publiek maken. Daarmee richt je best wel veel schade aan - terwijl je weet dat het allemaal gewoon onbehoorlijk is. Een pica hier of daar ok, maar zij gingen er echt te ver mee door. Ben benieuwd of die nog de bak in draait. Ze hadden beter die iPhone ff per express mail naar het buitenland kunnen sturen, en vanuit daaruit publiceren. Dan was een vervolging/huiszoeking niet zo gemakkelijk geweest.
Het feit dat het toestel is gelekt is op zich niet Gizmodo's probleem. Wat echter het grote punt is, is dat Gizmodo het toestel heeft gekocht - er is dus sprake van heling. En dat mag niet.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed idee...ze kunnen veel van HTC gebruikersgemak overnemen. ;)
EN-IS schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:02:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 19:55
Kan nu natuurlijk ook al met een jailbreak. Maar inderdaad..dat is nog een minpuntje van de Iphone..dat je op je homescreen niet je agendapunten ofzo te zien krijgt..vandaar dat ik een jailbreak heb (tezamen met SBSettings) voor de rest is het prima voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 13:33

Hoite

Goed verhaal

Afbeeldingslocatie: http://web11.twitpic.com/img/92167912-70118b49ac55a6a99be0ba67b4d80296.4bd6f7be-full.jpg

Heeft er iemand screenshots?

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweakers iphone app?

zou tijd worden zeg O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
ik zie niks?

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

tdw schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:42:
[...]

Het feit dat het toestel is gelekt is op zich niet Gizmodo's probleem. Wat echter het grote punt is, is dat Gizmodo het toestel heeft gekocht - er is dus sprake van heling. En dat mag niet.
Heling is toch alleen als het door de persoon van waar je het van hebt gekocht gestolen is? Dat is toch niet in dit geval?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Damian schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:39:
[...]
Heling is toch alleen als het door de persoon van waar je het van hebt gekocht gestolen is? Dat is toch niet in dit geval?
Volgens mij mag je nog steeds niet alles houden wat je vind; dan kan het alsnog diefstal zijn/worden.

Wel triest dat Apple hier weer zo op zit te pushen als ik de berichten mag geloven. Ik snap best dat ze niet blij waren met de actie van Gizmodo, maar dan moet je maar niet met die dingen buiten gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
zAo schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:56:
[...]

Volgens mij mag je nog steeds niet alles houden wat je vind; dan kan het alsnog diefstal zijn/worden.

Wel triest dat Apple hier weer zo op zit te pushen als ik de berichten mag geloven. Ik snap best dat ze niet blij waren met de actie van Gizmodo, maar dan moet je maar niet met die dingen buiten gaan lopen.
Volgens mij had de vinder ook contact gehad met Apple maar had Apple niets meer laten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Damian schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:39:
[...]

Heling is beide kanten op afaik. Als de koper redelijkerwijs kan vermoeden dat het product niet rechtmatig bij de verkoper is gekomen (ontzettend lage prijs, prototype..), dan kan de koper daar ook problemen mee krijgen. Maar IANAL en OT :P

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:36
Iemand enig idee wat je moet doen als je iPhone 3G helemaal leeg is? Ik heb hem al de hele nacht aan de lader gehangen, maar hij is nog niet ver genoeg opgeladen om op te starten. Nu hangt hij aan de pc, maar ook nu gebeurt er niets. Krijg aleen het scherm met het batterijtje die heeeel diep in het rood staat. Het lijt dus of hij niet meer kan laden oid :S

Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:02
timowouters schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:36:
Iemand enig idee wat je moet doen als je iPhone 3G helemaal leeg is? Ik heb hem al de hele nacht aan de lader gehangen, maar hij is nog niet ver genoeg opgeladen om op te starten. Nu hangt hij aan de pc, maar ook nu gebeurt er niets. Krijg aleen het scherm met het batterijtje die heeeel diep in het rood staat. Het lijt dus of hij niet meer kan laden oid :S

Iemand ?
Gaf hij aan de 230v ook het schermpje met de rode batterij? Of nu alleen net aan de PC?

Geeft hij bovenin het 'Bliksempje' weer?

Als je de USB lader eruit haalt en erin stopt, hoor je dan het signaal en verdwijnt/verschijnt de batterij in beeld?

Ben je in de mogelijkheid om de lader van iemand anders te testen?

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 12:40

Crp

datzelfde probleem heb ik de laatste tijd ook met mijn 3G als hij helemaal leeg is. Meestal na een paar keer proberen dan lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:01
Werkt je aan/uit knop en de home knop tegelijk inhouden niet (terwijl ie aan de lader hangt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-91
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 21:55
7 juni een WWDC :P waarschijnlijk dan ook de aankondiging van de nieuwe iPhone :*)

PSN: Roy-1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig die disc over Apple...Ze zijn toch altijd zo gesloten in alles wat ze doen...Nou dan moeten ze hun medewerkers maar meer opsluiten, want uiteindelijk kan dit systeem van geslotenheid niet overeind blijven staan. Als lichtend voorbeeld het verlies van een prototype.
Daarbij, als mensen iets verliezen, dossiers aivd, is het toch niet aan de vinder om het geheim te houden. Sterker nog, als iemand iets vindt dan is er iets verkeerds gegaan bij degene die iets verliest. En da's toch echt Apple's medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Heb zojuist de in prijs verlaagde nDrive benelux gedownload voor me iphone 3g. Is het nu zo dat je deze offline kan gebruiken? Of heeft deze wel degelijk een 3G verbinding nodig om goed te functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Roy-91 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:18:
7 juni een WWDC :P waarschijnlijk dan ook de aankondiging van de nieuwe iPhone :*)
iedereen weet toch al hoe die eruit gaat zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Alekz87 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:05:
[...]

We weten nog niet wat het nieuwe beestje in de iPhone-familie allemaal kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-91
  • Laatst online: 13-09 21:55
Alekz87 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:05:
[...]

Ja dat wel, hoop dat hij snel daarna uitkomt :P mijn 3G gaat het niet zo heel lang meer volhouden :X

PSN: Roy-1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Roy-91 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:28:
[...]

Ja dat wel, hoop dat hij snel daarna uitkomt :P mijn 3G gaat het niet zo heel lang meer volhouden :X
haha same hier. alleen mag pas in december de nieuwe iPhone halen. tot die tijd moet mijn schatje nog blijven werken voordat het met pensioen gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
PLAATJE

Hier moest ik wel om lachen :D

Bron: http://www.ihackintosh.co...nd-lost-iphone-prototype/

[ Voor 70% gewijzigd door EN-IS op 30-04-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Een leeg plaatje...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 18:13
Ik neem er in juni nog een abonnementje bij denk ik. Het is alleen de vraag of T-Mobile een microsim voor mij wil regelen, gezien ik wel van plan ben m'n huidige nummer te blijven gebruiken.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 09:35
Froggle schreef op donderdag 29 april 2010 @ 17:23:
Ik neem er in juni nog een abonnementje bij denk ik. Het is alleen de vraag of T-Mobile een microsim voor mij wil regelen, gezien ik wel van plan ben m'n huidige nummer te blijven gebruiken.
Betekent Microsim --> ander nummer dan?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Laatst online: 12-09 09:45
jdiezrequejo schreef op donderdag 29 april 2010 @ 18:24:
[...]

Betekent Microsim --> ander nummer dan?
Microsim betekend Maxi(?)sim bijknippen :P

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:01
SanderPS3 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 21:34:
[...]

Microsim betekend Maxi(?)sim bijknippen :P
Een microsim schijnt meer functies te hebben dan de grote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:45:
tweakers iphone app?

zou tijd worden zeg O-)
Je bent toch hopelijk op de hoogte dat t.net ook geoptimaliseerd is voor de iP[ad-od-hone] :)
Master__R schreef op donderdag 29 april 2010 @ 21:42:
[...]

Een microsim schijnt meer functies te hebben dan de grote.
Ja, Meerdere applicaties kunnen tegelijkertijd toegang krijgen tot de chip en er is een betere PIN bescherming, ook is er meer geheugen voor een groter telefoonboek en is de spoofing bescherming drie maler beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 21:48:
[...]

Ja, Meerdere applicaties kunnen tegelijkertijd toegang krijgen tot de chip en er is een betere PIN bescherming, ook is er meer geheugen voor een groter telefoonboek en is de spoofing bescherming drie maler beter.
Betekent dit dan dat iedereen moet overstappen op T-Mobile, aangezien zij een exclusief contract hebben met Apple? En dat als je dus, om wat voor reden dan ook, besluit je 4G te verkopen, je met een waardeloze simkaart zit opgescheept? -O-

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

tdw schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 12:42:
[...]

Betekent dit dan dat iedereen moet overstappen op T-Mobile, aangezien zij een exclusief contract hebben met Apple? En dat als je dus, om wat voor reden dan ook, besluit je 4G te verkopen, je met een waardeloze simkaart zit opgescheept? -O-
Dat is nog niet bekend. Er gaan ook geluiden dat het contract met T-Mobile binnenkort afloopt. Het zou natuurlijk ook kunnen dat andere providers ook microsims gaan leveren, of dat je je microsim weer kunt omruilen voor een normale sim als je het toestel verkoopt.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 08:43

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Ik heb de laatste tijd dat men iPhone heel slecht of zelfs geen verbinding met internet kan maken. Pagina's in Safari laad hij gewoon niet, Twitter haalt hij niks op, alles eigelijk waarbij internet aan de pas komt. Terwijl er wel staat dat ik op het 3G netwerk zit :S

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
ThE_OwNeR schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 19:35:
Ik heb de laatste tijd dat men iPhone heel slecht of zelfs geen verbinding met internet kan maken. Pagina's in Safari laad hij gewoon niet, Twitter haalt hij niks op, alles eigelijk waarbij internet aan de pas komt. Terwijl er wel staat dat ik op het 3G netwerk zit :S
Welke provider heb je? Heb je je APN gegevens gecontroleerd? Is deze wel correct? Heb je 3G niet toevallig uitgezet via BossPrefs of een ander applicatie? Heb je "Data verbinding" onder instellingen na gecontroleerd? Staat die wel aan? Allemaal informatie die je zelf ook had kunnen melden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:50

Crusader

Arc Nature

offtopic:
[quote]ThE_OwNeR schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 19:35:
Ik heb de laatste tijd dat men iPhone[/quote]
:X

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Crusader schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 20:24:
offtopic:
als je niks toe te voegen hebt, zeg dan helemaal niks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Laatst online: 13-09 20:27
Crusader schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 20:24:
offtopic:
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2rmxmkx.jpg

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 12-09 16:32
Welke app is dat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:50

Crusader

Arc Nature

offtopic:
Ben blij dat de boodschap over is gekomen. Dat klote 'men' zie je tegenwoordig overal... dit is niet zomaar een grammar nazi, maar een schrijffout die je echt overal hinderlijk tegenkomt

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 08:43

MonkeySleeve

It's just Monkey business

EN-IS schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 20:10:
[...]

Welke provider heb je? Heb je je APN gegevens gecontroleerd? Is deze wel correct? Heb je 3G niet toevallig uitgezet via BossPrefs of een ander applicatie? Heb je "Data verbinding" onder instellingen na gecontroleerd? Staat die wel aan? Allemaal informatie die je zelf ook had kunnen melden...
Provider is T-mobile, wtf is APN? BossPrefs ook nog nooit van gehoord, Dataverbinding kan ik niet vinden onder instellingen.

Het is geen jailbreak iPhone als je dat misschien dacht

Edit: Bedoelde je Dataroaming? Heb dit nu aangezet, heb wel het idee dat dit heeft gewerkt.

[ Voor 7% gewijzigd door MonkeySleeve op 01-05-2010 11:10 ]

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_cyberspace
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

the_cyberspace

Prutser :)

ThE_OwNeR schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 11:06:
[...]

Edit: Bedoelde je Dataroaming? Heb dit nu aangezet, heb wel het idee dat dit heeft gewerkt.
Houd er nu wel rekening mee dat als je nu in het buitenland komt je internetverbinding vrolijk doorgaat terwijl de kosten oplopen. Mocht je dus op een buitenlands netwerk (komen te) zitten kom je buiten je bundel wat betreft kosten en die kunnen dan erg hard oplopen ;)

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
ThE_OwNeR schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 11:06:
[...]

Provider is T-mobile, wtf is APN? BossPrefs ook nog nooit van gehoord, Dataverbinding kan ik niet vinden onder instellingen.

Het is geen jailbreak iPhone als je dat misschien dacht

APN is het volgende;
Je krijgt alleen toegang tot mobiel internet als je de juiste netwerk-instellingen hebt ingevuld. Je hebt hiervoor de gegevens van je Access Point Name (kortweg APN) nodig. Het gaat daarbij om de gegevens van het toegangspunt voor GPRS, dat per mobiele operator verschillend is.

Bij de iPhone kun je de APN-instellingen handmatig invoeren door vanaf het startscherm te kiezen voor:

Instellingen > Algemeen > Netwerk > EDGE (Nederlands)
Settings > General > Network > Edge (Engels)
Voor T-mobile dienen de volgende gegevens te staan:
T-Mobile
- APN: internet
- Username: tmobile
- Password: tmobile

Met dataverbinding bedoelde ik 3G en Data Roaming ja, alleen Data Roaming die heb ik zelf uitstaan, zoals hierboven uitgelegd, data roaming (als die aanstaat) is bedoeld om in het buitenland verder gebruik te kunnen maken van een data verbinding, advies is dus even aanzetten en dan weer uitzetten. 3G staat ook aan neem ik aan. (te vinden onder Instellingen > Algemeen > Netwerk ). Zet ook je 3G verbinding even uit en weer aan, kijk of het helpt...

BossPrefs is een jailbreak applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
T-mobile op Koninginnedag, hele dag niet kunnen bellen/smsen/whatsappen. Vrienden kwijtgeraakt, einde Koninginnedag ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
zodra ik mijn iPhone het ECHT nodig heb laat die mij regelmatig in de steek. zoals hierboven al gezegd wordt, maar ook als ik de weg ergens kwijt ben waar die geen 3G pakt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Laatst online: 12-09 09:45
Alekz87 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 14:35:
zodra ik mijn iPhone het ECHT nodig heb laat die mij regelmatig in de steek. zoals hierboven al gezegd wordt, maar ook als ik de weg ergens kwijt ben waar die geen 3G pakt.....
Dat is toch echt T-Mobile, ik heb Vodafone en mijn 3G laat me nooit stikken, en ik woon in een klein dorpje ;). Juist als ik de iPhone nodig heb, doet hij perfect zijn taak. Regelmatig gehad dat ik met school ergens heen moest waar ik niet weet hoe ik er moet komen ! Dan komt 9292ov of Google Maps met soort van navigatie echt perfect van pas !

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ben het helemaal eens met Sander hierboven.

Mijn iPhone 3G samen met Vodafone is geweldig (behalve de belkosten :P ). Data verbinding werkt 90% van de tijd, ook in huis, op school, etc. Verbinding valt af en toe weleens weg, maar dan ben ik even naar de wc met 4 dikke muren om me heen (midden in het huis). Ik heb weleens dat GPS verbinding niet snel wordt opgezet, voor de rest geen problemen met 3G enzo. De iPhone zelf mag wel wat sneller, maar daar komt snel in Juni/Juli al verandering in ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Alekz87 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 14:35:
Kan ik bevestigen. Ook bij mij (met T-Mobile/ iPhone 3G) regelmatig geen verbinding, of zeer beperkt. Ook in grote steden!

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
wvexeltweakers schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 16:21:
[...]

Kan ik bevestigen. Ook bij mij (met T-Mobile/ iPhone 3G) regelmatig geen verbinding, of zeer beperkt. Ook in grote steden!
heb T-Mobile idd, vergat ik ff te melden..is wel zo belangrijk :D. Ik hoop dat ze het alleenrecht niet hebben bij de volgende iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Alekz87 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 17:56:
[...]

heb T-Mobile idd, vergat ik ff te melden..is wel zo belangrijk :D. Ik hoop dat ze het alleenrecht niet hebben bij de volgende iphone.
Dat hoop ik ook niet, dat zou echt shit zijn... (mag verlengen bij Vodafone, in Juli loopt contract af, dus komt goed uit :)) alleen als T-mobile nog steeds het alleen recht heeft, dan :F ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Mijn iPhone 3GS scant geen netwerken meer via het "algemene" wifi-instellingen-scherm:

Afbeeldingslocatie: http://img693.imageshack.us/img693/5135/img0311.png

Nu heb ik een app gedownload genaamd "WiFiFoFum" en hier kan ik wel gewoon netwerken scannen en ermee connecten:

Afbeeldingslocatie: http://img62.imageshack.us/img62/8936/img0312i.png

Het werkt prima alleen zodra ik mijn iPhone vergrendel gaat de WiFi zoals gewoonlijk uit maar niet meer vanzelf aan zodra ik 'm ontgrendel. Iemand enig idee wat ik het beste kan doen? Reboot e.d. is al geprobeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
Alekz87 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 17:56:
[...]

Ik vrees van wel. Ik wil ook naar Vodafone (vanaf T-Mobile) als mijn contract in augustus afloopt. Pas nu zegt T-Mobile "heel veel geld" te gaan investeren in hun 3G netwerk. Dat is mij 2 jaar te laat, áls het al gebeurt / effect heeft.
Waarschijnlijk heeft T-Mobile nog een tijdje het alleenrecht op de 4e gen. iPhone, maar je zag toch een aantal webshops de iPhone ook aanbieden met andere providers de afgelopen jaren.
Daarbij opgeteld de leveringsproblemen / schaarsheid van dat ding, laat ik mijn contract gewoon per maand doorlopen tot laten we zeggen november, dan hoop ik dat die beschikbaar is tegen die tijd bij dergelijke webshops, en bestel ik de 4e gen. iPhone. Als dat allemaal niet lukt, dan heb ik nog liever een iPhone 3Gs (wel goed en goedkoop leverbaar tegen die tijd) icm een andere provider.
Ik moet wel zeggen, dat als je weinig tot niet belt, de T-Mobile i-abo's erg voordelig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:28
Via mijn werk hebben we zakelijke abbo's van T-Mobile.
Na klachten van onze kant heeft T-Mobile aangegeven dat hun netwerk overbelast is. Daarom werkt 3G niet of niet goed. Hier wordt aangewerkt, aldus T-Mobile.

Dit is ter info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Signs. Dat kan ik best geloven, eigenlijk.

Ik heb mijn iPhone pas net anderhalve week (t-mobile), en ik heb er toch wel last van moet ik eerlijk zeggen.
Ook merk ik dat het bereik vaak minder wordt, en toch wel instabiel is.

Vannacht had ik pas iets raars, rond 02:00 viel ik volledig van het netwerk. Vanmorgen toen ik wakker werd was er nog steeds 'geen service'. Op het moment dat hij wegviel was ik simpelweg in de AppStore aan het browsen.

Ik moest de sim er opnieuw insteken voordat ik weer op het netwerk kwam. Reboot hielp niet... Raar.

EDIT: Het gebeurde daarnet opnieuw. Rare zaak.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
mklkhanou schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 18:32:
Mijn iPhone 3GS scant geen netwerken meer via het "algemene" wifi-instellingen-scherm:

[afbeelding]

Nu heb ik een app gedownload genaamd "WiFiFoFum" en hier kan ik wel gewoon netwerken scannen en ermee connecten:

[afbeelding]

Het werkt prima alleen zodra ik mijn iPhone vergrendel gaat de WiFi zoals gewoonlijk uit maar niet meer vanzelf aan zodra ik 'm ontgrendel. Iemand enig idee wat ik het beste kan doen? Reboot e.d. is al geprobeerd!
Reboot e.d... Valt netwerk instellingen herstellen daar ook onder? Dat is naast rebooten meestal de oplossing voor dit probleem. Staat onder Algemeen -> stel opnieuw in > herstel netwerkinstellingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb nu een jaar ongeveer een iPhone en wou eignelijk eens gebruik gaan maken van de TV out functie van dat ding. Maar heeft hier iemand wat ervaring mee en zo ja welke kabels zijn beste er voor?. Ik gebruik nu het programma air video en dat werkt echt bijster goed vooral als je op een wifi verbinding zit dus in samenwerking met de tv out heb je toch al heel wat meer mogelijkheden.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 8
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.