Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hey iedereen ik heb momenteel mn ipod touch 3g verkocht en heb immens veel applicatie en games gekocht uit de appstore zoals tomtom, navigon enz hele dure zaak dus nu wou ik bijna een iphone 3gs kopen (die natuurlijk compatibel is met ipod software) maar hoorde ik onlangs iets over de nieuwe iphone 4g/hd die heeft een grotere schermresolutie zouden al mijn aankopen hierop compatibel zijn?

ik weet dat dit mss een te vroege vraag is maar mss weet iemand met verstand van deze zaken er wat van..

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:06
mafiatounes schreef op zondag 02 mei 2010 @ 16:11:
Hey iedereen ik heb momenteel mn ipod touch 3g verkocht en heb immens veel applicatie en games gekocht uit de appstore zoals tomtom, navigon enz hele dure zaak dus nu wou ik bijna een iphone 3gs kopen (die natuurlijk compatibel is met ipod software) maar hoorde ik onlangs iets over de nieuwe iphone 4g/hd die heeft een grotere schermresolutie zouden al mijn aankopen hierop compatibel zijn?

ik weet dat dit mss een te vroege vraag is maar mss weet iemand met verstand van deze zaken er wat van..
Uiteraard zullen alle apps bruikbaar zijn op de nieuwe iPhone. Zo lang ze maar compatible zijn met OS 4.0

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-01 15:49

MoietyMe

zij/haar

mafiatounes schreef op zondag 02 mei 2010 @ 16:11:

Het scherm is waarschijnlijk 960x640, ofwel: vier keer zo groot als de huidige resolutie. Je huidige apps zien er dus precies het zelfde uit op het nieuwe scherm (pixel verviervoudigen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Dit zou goed zijn anders ben ik een 300€ aan apps en games kwijt zijn! bedankt voor de info ik wacht vol ongeduld op de nieuwe iphone

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106714

Iemand al last van stof onder zijn scherm?? Het zal toch zo zijn dat ik weer eens de eerste ben in NL??
Zwart klein vlekje linksonderin, duidelijk te zien op een wit scherm.. Heel hinderlijk nu ik het zie :( Lees wel meer iPad stof problemen van mensen die naar de store gaan en direct een nieuwe krijgen.Tja dat ligt voor mij toch wat lastiger.
Heel vervelend dit. Zou dit bij Solid Vision te verhelpen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308200

Anoniem: 106714 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 20:46:
Iemand al last van stof onder zijn scherm?? Het zal toch zo zijn dat ik weer eens de eerste ben in NL??
Zwart klein vlekje linksonderin, duidelijk te zien op een wit scherm.. Heel hinderlijk nu ik het zie :( Lees wel meer iPad stof problemen van mensen die naar de store gaan en direct een nieuwe krijgen.Tja dat ligt voor mij toch wat lastiger.
Heel vervelend dit. Zou dit bij Solid Vision te verhelpen zijn?
Heb je het nu over een iPhone of over een iPad?
Als je het over je iPad hebt (zoals ik lees), dan zit je in dit topic verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106714

Anoniem: 308200 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 20:59:
[...]

Heb je het nu over een iPhone of over een iPad?
Als je het over je iPad hebt (zoals ik lees), dan zit je in dit topic verkeerd.
Zit idd verkeerd :-) ach onder mn iphone zou net zo rot zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik maak gebruik van webradio om via mijn iPhone radio te luisteren. Alleen geeft dit zo'n aanslag op mijn accu dat ik een werkdag van 8 uur net niet haal. Niet handig dus. Aangezien ik graag radio luister ben ik op zoek naar alternatieven: een iPod met radio zou een optie zijn maar zou ik de 0.7" LCD Inline Controller and FM Radio Tuner for iPod/iPhone 2G/3G als alternatief kunnen gebruiken?

Zoals ik het zie klik ik deze op mijn iPhone en kan ik dan radio luisteren... of trekt dit de accu net zo snel leeg? En als dat zo is, zijn er nog andere opties?

(bij voorkeur sowieso niet via internet aangezien het bereik hier niet alles is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:02

Ypho

Allround Nerd

Ik ben al tijden een trotse bezitter van een 3GS, maar ik merk dat hij toch wat trager wordt door de vervuiling. Nu wil ik eigenlijk de firmware er opnieuw op installeren, maar momenteel heb ik al zo'n 40 uur Final Fantasy gespeeld, en ik zou graag mijn savegame opslaan. Nu ken ik uit Cydia pkgBackup, maar dat is alleen voor Cydia apps. Als ik mijn iPhone met iTunes synchroniseer, wordt dan mijn savegame mee opgeslagen? Of is het mogelijk om deels een backup terug te zetten vanuit iTunes?

Ik heb een jailbreak, dus als iemand weet welke mappen/bestanden ik moet kopieren vanuit de APPS folder vanaf de iPhone om mijn savegame op te slaan, zou dat ook mogelijk zijn.

/edit: Ik ben iets anders tegengekomen dat wellicht gaat lukken....

[ Voor 9% gewijzigd door Ypho op 03-05-2010 08:26 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Laatst online: 17-05 13:40
hemiparo schreef op maandag 03 mei 2010 @ 07:50:
Ik maak gebruik van webradio om via mijn iPhone radio te luisteren. Alleen geeft dit zo'n aanslag op mijn accu dat ik een werkdag van 8 uur net niet haal. Niet handig dus. Aangezien ik graag radio luister ben ik op zoek naar alternatieven: een iPod met radio zou een optie zijn maar zou ik de 0.7" LCD Inline Controller and FM Radio Tuner for iPod/iPhone 2G/3G als alternatief kunnen gebruiken?

Zoals ik het zie klik ik deze op mijn iPhone en kan ik dan radio luisteren... of trekt dit de accu net zo snel leeg? En als dat zo is, zijn er nog andere opties?

(bij voorkeur sowieso niet via internet aangezien het bereik hier niet alles is...)
Ik heb niet heel goed naar dat artikel gekeken, maar het zit waarschijnlijk zo: 3G verbinding (die je ook actief gebruikt, vanwege het dataverkeer voor webradio) trekt inderdaad veel stroom. Maar als een accessoire ook stroom krijgt van de iPhone, trekt dat natuurlijk ook flink aan je batterij. Als het accessoire zelf een batterij heeft, maakt het niet zoveel uit, uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-05 09:31
Zo ik had gister iets raars..

ik zet mijn telefoon aan, start metaldetector op dat ding begon meteen te piepen terwijl hij niet eens dichtbij metaal was ofzo (tenzij ik terminator ben ofzo...) daarna sluit ik de applicatie ging ik terug naar de 1e homescreen, opeens flipt heel dat ding kon niks meer doen. mijn beeld kreeg vage strepen door alle icoontjes heen :s moest hem op een hele vage manier resette :S aan en uit zetten werkte niet meer..

heeft iemand dit ooit gehad??

en btw ik heb bij de ingang van mijn koptelefoontje een klein haarscheurtje :S heb hem nog nooit laten vallen.. aangezien hij wit is valt dit op, heeft iemand ervaring ermee wat ik hiermee kan doen? ik vindt dit niet mooi :S heb hem pas 3 weken..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
autoreverse schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:34:
[...]

Ik heb niet heel goed naar dat artikel gekeken, maar het zit waarschijnlijk zo: 3G verbinding (die je ook actief gebruikt, vanwege het dataverkeer voor webradio) trekt inderdaad veel stroom. Maar als een accessoire ook stroom krijgt van de iPhone, trekt dat natuurlijk ook flink aan je batterij. Als het accessoire zelf een batterij heeft, maakt het niet zoveel uit, uiteraard.
Zover ik kan zien geen batterij, de vraag is dan natuurlijk nog wat meer stroom trekt? Is er nog een andere manier om radio te luisteren zonder dat ik mijn hele accu leegtrek... of toch maar een iPod erbij kopen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:25

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

rohit schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:45:
Zo ik had gister iets raars..

ik zet mijn telefoon aan, start metaldetector op dat ding begon meteen te piepen terwijl hij niet eens dichtbij metaal was ofzo (tenzij ik terminator ben ofzo...) daarna sluit ik de applicatie ging ik terug naar de 1e homescreen, opeens flipt heel dat ding kon niks meer doen. mijn beeld kreeg vage strepen door alle icoontjes heen :s moest hem op een hele vage manier resette :S aan en uit zetten werkte niet meer..

heeft iemand dit ooit gehad??

en btw ik heb bij de ingang van mijn koptelefoontje een klein haarscheurtje :S heb hem nog nooit laten vallen.. aangezien hij wit is valt dit op, heeft iemand ervaring ermee wat ik hiermee kan doen? ik vindt dit niet mooi :S heb hem pas 3 weken..
Probeer hem eens uit en aan te zetten....

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Tylen schreef op maandag 03 mei 2010 @ 10:53:
[...]

Probeer hem eens uit en aan te zetten....
grappig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:12
Wat is dan op een vage manier resetten? :? Kapot gooien op de stenen en in elkaar schroeven?
Wat betreft haarscheurtjes is hier enorm veel over te vinden in dit topic, dus gewoon even zoekfunctie gebruiken.

Je vastloper klinkt als een app die crasht en je iPhone hierin meeneemt. Gewoon resetten moet het opgelost zijn inderdaad. En de waarderingen over die app eens lezen. :)

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307734

WeAreLegion schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 20:53:
Ik heb nu een jaar ongeveer een iPhone en wou eignelijk eens gebruik gaan maken van de TV out functie van dat ding. Maar heeft hier iemand wat ervaring mee en zo ja welke kabels zijn beste er voor?. Ik gebruik nu het programma air video en dat werkt echt bijster goed vooral als je op een wifi verbinding zit dus in samenwerking met de tv out heb je toch al heel wat meer mogelijkheden.
Gewoon de officiele Apple AV kabel kopen, component of composite (afhankelijk van je TV). AirVideo is inderdaad briljant. Geen geklooi met converteren en iTunes, ik download gewoon allerlei films en series en kijk ze via mijn iPhone op de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Pfff, net ProAssist gebeld waar mijn nieuwe iPhone bleef, "weten ze niet" :') Hij is op 31 maart besteld en het is nu al 3 mei en ze hebben nog niks. :{

Ondertussen wacht ik al meer dan 6 weken }:|

Ik wil weer een iPhone, stomme Nokia N73 leentoestel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 22:41

MonkeySleeve

It's just Monkey business

EN-IS schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 12:35:
[...]

APN is het volgende;

[...]

Voor T-mobile dienen de volgende gegevens te staan:
T-Mobile
- APN: internet
- Username: tmobile
- Password: tmobile

Met dataverbinding bedoelde ik 3G en Data Roaming ja, alleen Data Roaming die heb ik zelf uitstaan, zoals hierboven uitgelegd, data roaming (als die aanstaat) is bedoeld om in het buitenland verder gebruik te kunnen maken van een data verbinding, advies is dus even aanzetten en dan weer uitzetten. 3G staat ook aan neem ik aan. (te vinden onder Instellingen > Algemeen > Netwerk ). Zet ook je 3G verbinding even uit en weer aan, kijk of het helpt...

BossPrefs is een jailbreak applicatie.
Ok dan, ik zie bij Netwerk instellingen alleen geen EDGE staan; alleen 3G(staat aan) Dataroaming(staat ook aan) Internet-tethering(niet ingesteld) en VPN(bedoel je deze? Deze is namelijk niet geconfigureerd)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hou-m-nat
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-04 13:29
Twylight schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:49:
Pfff, net ProAssist gebeld waar mijn nieuwe iPhone bleef, "weten ze niet" :') Hij is op 31 maart besteld en het is nu al 3 mei en ze hebben nog niks. :{

Ondertussen wacht ik al meer dan 6 weken }:|

Ik wil weer een iPhone, stomme Nokia N73 leentoestel ;(
Had ik vorige maand ook. Begin maart schade gemeld en brak leentoestel ontvangen, 19 maart werd aangegeven dat ik een nieuwe iPhone zou ontvangen. Duurde in totaal meer dan een maand voordat deze geleverd werd.

Leuke bijkomstigheid: 3G niet meer leverbaar dus een 3GS ontvangen, compleet met oplader en headset, kon slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 16:32
ThE_OwNeR schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:51:
[...]

Ok dan, ik zie bij Netwerk instellingen alleen geen EDGE staan; alleen 3G(staat aan) Dataroaming(staat ook aan) Internet-tethering(niet ingesteld) en VPN(bedoel je deze? Deze is namelijk niet geconfigureerd)
Nope, het gaat niet om EDGE, die zal er ook niet tussen staan, zie de plaatjes hieronder van mijn eigen iPhone :) Het gaat om 3G en de APN gegevens...

Afbeeldingslocatie: http://files.en-is.com/files/iPhone/Screenshots/IMG_0222.PNG--Afbeeldingslocatie: http://files.en-is.com/files/iPhone/Screenshots/IMG_0223.PNG

Het kan ook zo zijn, dat je gewoon slecht bereik hebt. Maar goed, laat me weten wat er gebeurd als je met de instellingen speelt. :)
Hou-m-nat schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:17:
Leuke bijkomstigheid: 3G niet meer leverbaar dus een 3GS ontvangen, compleet met oplader en headset, kon slechter!
Niceee.... :)

[ Voor 14% gewijzigd door EN-IS op 03-05-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
nieuws: Spirit-jailbreak voor iPad en iPhone beschikbaar

is dit nu ook voor de 3gs 3.1.3 baseband 05.12.01??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ja... (voor verdere vragen, kijk effe in de jailbreak topic)
Spirit is nu beschikbaar en te gebruiken op de iPhone, iPod touch en iPad. Je moet beschikken over OS 3.1.2, 3.1.3 of 3.2. In tegenstelling tot eerder uitgebrachte jailbreak-varianten gaat het bij Spirit om een ‘untethered jailbreak’.

[ Voor 31% gewijzigd door EN-IS op 03-05-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Hou-m-nat schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:17:
[...]

Had ik vorige maand ook. Begin maart schade gemeld en brak leentoestel ontvangen, 19 maart werd aangegeven dat ik een nieuwe iPhone zou ontvangen. Duurde in totaal meer dan een maand voordat deze geleverd werd.

Serieus? :D :D :D

Dat zou wel heel geniaal zijn als dit gebeurde, maar zoveel geluk heb ik meestal niet :') we'll see :*)

Ga er trouwens niet van uit, ik had een 3G 8GB, en er bestaat geen 3GS 8GB dacht ik? Dus dat zou betekenen dat ik van een 3G 8GB van bijna twee jaar oud naar een splinternieuwe 3GS 16GB zou gaan _O- Sounds too good to be true :P

[ Voor 16% gewijzigd door jmxd op 03-05-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
EN-IS schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:19:
[...]

Nope, het gaat niet om EDGE, die zal er ook niet tussen staan, zie de plaatjes hieronder van mijn eigen iPhone :) Het gaat om 3G en de APN gegevens...

*knip*

[...]

Niceee.... :)
Sommige iPhones heb je geen toegang tot het menublad 'cellular datanetwork'. Heb ik ook niet, hierdoor kan ik mijn BEN mms gegevens ook niet inkloppen. Helaasch :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
virtualJac schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:44:
[...]

Sommige iPhones heb je geen toegang tot het menublad 'cellular datanetwork'. Heb ik ook niet, hierdoor kan ik mijn BEN mms gegevens ook niet inkloppen. Helaasch :|
Hoezo sommige iPhones hebben dat niet? Sinds FW 3.0 is dat mogelijk op alle iPhones. Op welke firmware zit je dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
EN-IS schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:39:
[...]

Ja... (voor verdere vragen, kijk effe in de jailbreak topic)

[...]
owja ;) dom van me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:26
EN-IS schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:45:
[...]

Hoezo sommige iPhones hebben dat niet? Sinds FW 3.0 is dat mogelijk op alle iPhones. Op welke firmware zit je dan ?
BEN zit op T-Mobile netwerk dus zijn je datagegevens niet te wijzigen omdat de iPhone standaard alle T-Mobile gegevens pakt.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hou-m-nat
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-04 13:29
Twylight schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:43:
[...]
Serieus? :D :D :D

Dat zou wel heel geniaal zijn als dit gebeurde, maar zoveel geluk heb ik meestal niet :') we'll see :*)

Ga er trouwens niet van uit, ik had een 3G 8GB, en er bestaat geen 3GS 8GB dacht ik? Dus dat zou betekenen dat ik van een 3G 8GB van bijna twee jaar oud naar een splinternieuwe 3GS 16GB zou gaan _O- Sounds too good to be true :P
Ze zullen wat moeten als Apple niet meer kan leveren, je hebt lijkt mij recht op een minimaal gelijkwaardige telefoon, dus wie weet heb je ook mazzel!

Ik zou er wel even achteraan blijven bellen en een beetje zeuren, wie niet waagt wie niet wint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
SanderPS3 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:52:
[...]

BEN zit op T-Mobile netwerk dus zijn je datagegevens niet te wijzigen omdat de iPhone standaard alle T-Mobile gegevens pakt.
Klopt, dat maakt het dubbel genaaid aangezien BEN wel gebruik maakt van eigen MMS gegevens. Op iPhoneforums melden ze ook dat het niet werkt om gegevens te wijzigen met andere simkaart om vervolgens je eigen kaart er weer in te doen.

3GS met nieuwste firmware (3.1.3) ofzo? In ieder geval de laatste.

[ Voor 6% gewijzigd door virtualJac op 03-05-2010 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
SanderPS3 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:52:
[...]

Dat wist ik niet, dat is klote...
virtualJac schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:54:
Klopt, dat maakt het dubbel genaaid aangezien BEN wel gebruik maakt van eigen MMS gegevens. Op iPhoneforums melden ze ook dat het niet werkt om gegevens te wijzigen met andere simkaart om vervolgens je eigen kaart er weer in te doen.

3GS met nieuwste firmware (3.1.3) ofzo? In ieder geval de laatste.
Is het niet mogelijk om via een cydia app of iets dergelijks dit alsnog aan te passen?

//EDIT APN CHANGER
Asjeblieft, probeer dit eens in iPhone Safari:
unlockit.co.nz (klik op continue en dan custom APN)

of probeer dit:
http://www.unlockit.co.nz/ipcc/

[ Voor 9% gewijzigd door EN-IS op 03-05-2010 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Hou-m-nat schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:53:
[...]

Ze zullen wat moeten als Apple niet meer kan leveren, je hebt lijkt mij recht op een minimaal gelijkwaardige telefoon, dus wie weet heb je ook mazzel!

Ik zou er wel even achteraan blijven bellen en een beetje zeuren, wie niet waagt wie niet wint!
Mja denk het trouwens ook niet, volgens mij worden de 3G 8GB's nog wel gemaakt, alleen de 3G 16- en 32GB niet meer, dan krijg je dus een 3GS denk ik.

T-Mobile levert de 3G 8GB ook nog gewoon namelijk..

Ik wacht af :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
EN-IS schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:58:
[...]

Dat wist ik niet, dat is klote...

[...]

Is het niet mogelijk om via een cydia app of iets dergelijks dit alsnog aan te passen?

//EDIT APN CHANGER
Asjeblieft, probeer dit eens in iPhone Safari:
unlockit.co.nz (klik op continue en dan custom APN)

of probeer dit:
http://www.unlockit.co.nz/ipcc/
Mijn iPhone is niet gejailbreakt en bovenstaande manier kan ik alleen APN met Nick en PW invoeren. Niet volledig voor mms dus. En de onderste site die je stuurt is een trial waarvan het nog niet werkt. Helaasch nog niet werkend dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
virtualJac schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:15:
[...]

Mijn iPhone is niet gejailbreakt en bovenstaande manier kan ik alleen APN met Nick en PW invoeren. Niet volledig voor mms dus. En de onderste site die je stuurt is een trial waarvan het nog niet werkt. Helaasch nog niet werkend dus.
ja je hebt gelijk, ik had het over het hoofd gezien, het is alleen voor de internet apn gegevens, niet voor mms. Maar om gebruik te maken van de website heb je geen jailbreak nodig. Maar goed, de website unlockit was de 3e resultaat op google "change iphone apn settings". Ik denk als je zelf even verder zoekt, je waarschijnlijk een ander oplossing kan vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-05 14:47

ykz

Hoi,
Weet iemand of het mogelijk is om de iPhone te herstellen zonder dat je een internet verbinding hebt?
Ik heb het gisteren geprobeerd, maar iTunes geeft steeds een melding dat er geen verbinding met de iTunes Store kon worden gemaakt en daarna stopt alles....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
ykz schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:18:
Hoi,
Weet iemand of het mogelijk is om de iPhone te herstellen zonder dat je een internet verbinding hebt?
Ik heb het gisteren geprobeerd, maar iTunes geeft steeds een melding dat er geen verbinding met de iTunes Store kon worden gemaakt en daarna stopt alles....
Bij het herstellen/updaten van een FW controleerd iTunes of dit wel mag (heel lang technisch verhaal dus ik hou het kort, weet zelf ook niet alles :)). Dus dat de firmware terug gezet/ge-update mag worden op de iphone. Als er geen reactie terug komt, dan wordt de herstel/update geannuleerd.

Er zal wel een omweg zijn, google het effe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-05 14:47

ykz

hmm..
Kan via google geen omweg vinden, blijkbaar moet er per se een verbinding zijn.
Wel een beetje kut, aangezien ik geen internet verbinding thuis heb en m'n iPhone een beetje raar doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 21:28
Heb hier een 3G 16GB White, waarvan het Wifi al een tijdje dood is, en de reden dat ik hem niet opstuur naar ProAssist is wel weer duidelijk in dit topic, een maand! zonder iPhone.. like... -_- De 'reactie' dat sommigen een 3GS teruggkregen is dan wel weer nice... .

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Yeaah!!

eindelijk mijn Iphone 3gs gejailbreakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219652

ZpAz schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:06:
Heb hier een 3G 16GB White, waarvan het Wifi al een tijdje dood is, en de reden dat ik hem niet opstuur naar ProAssist is wel weer duidelijk in dit topic, een maand! zonder iPhone.. like... -_- De 'reactie' dat sommigen een 3GS teruggkregen is dan wel weer nice... .
Ik had via de t-mobile winkel een gloednieuwe iPhone 3GS binnen 4 dagen terug, mijn oude 3GS had haarscheurtjes. Het kan dus ook meevallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-02 13:59

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

ZpAz schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:06:
Vorige maand kreeg ik ''gewoon'' een nieuwe 3G voor een defcte 3G bij T-Mobile...

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Iemand hier nog ervaring met een witte iphone 3gs met haarscheurtjes??
ik heb er 1 bij mijn koptelefoon ingang.. :S heb hem pas 3 weken..
wat kan ik hier aan doen? terug gaan naar Apple store?? of bij T-Mobile winkel langsgaan?
heb geen verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Mijn ervaring is (tot nu toe) erg goed met haarscheurtjes - lees: het oplossen ervan! Even naar de T-Mobile shop dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
hemiparo schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:07:
Mijn ervaring is (tot nu toe) erg goed met haarscheurtjes - lees: het oplossen ervan! Even naar de T-Mobile shop dus...
Wat moet ik lezen?
ik snap em niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Naar de T-Mobile shop gaan voor de garantie...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:16
Wat valt er niet aan te snappen? Je moet gewoon naar de T-Mobile shop gaan, daar wordt het opgelost.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Rivanov schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:23:
Wat valt er niet aan te snappen? Je moet gewoon naar de T-Mobile shop gaan, daar wordt het opgelost.
hoe hij het zegt..

- lees: het oplossen ervan! :/

maarja sgoed kwas gister aan de lijn met t-mobile zakelijk en hun zeide dat ik het best naar apple kan.. maarja ga gewoon allebei even langs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

En Apple zegt dat je naar T-Mobile moet gaan :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:08
rohit schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:53:
Iemand hier nog ervaring met een witte iphone 3gs met haarscheurtjes??
ik heb er 1 bij mijn koptelefoon ingang.. :S heb hem pas 3 weken..
wat kan ik hier aan doen? terug gaan naar Apple store?? of bij T-Mobile winkel langsgaan?
heb geen verzekering.
Ik heb zelf de klantenservice gebeld en werd doorverbonden met de service afdeling. Ik gaf aan dat m`n iPhone (3GS) haarscheurtjes had en dat meerdere mensen daar last van hebben. Vervolgens stuurden ze mij een envelop toe met bubbeltjesfolie en een formulier waarop ik het probleem moest aankaarten (korte beschrijving van het probleem). Een week later kreeg ik een nieuwe iPhone toegestuurd.

Simpel als dat, snel en goed geholpen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Tja... dacht dat mijn opmerking goed genoeg was... gewoon even langs de T-Mobile shop, niet naar Apple dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

hemiparo schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:38:
Tja... dacht dat mijn opmerking goed genoeg was... gewoon even langs de T-Mobile shop, niet naar Apple dus...
Zo moeilijk leek het mij ook niet :P

Gisteren mijn iPhone 3G opnieuw voorzien van OS 4.0 Beta 2. Verse install gedaan deze keer. Merk wel dat hij het er erg moeilijk mee krijg naarmate er meer applicaties op staan die je ook een keer opent en sluit.

/me denkt dat de apps niet helemaal goed worden afgesloten

Multitasking bugje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ditmar schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:11:
[...]

Ik heb zelf de klantenservice gebeld en werd doorverbonden met de service afdeling. Ik gaf aan dat m`n iPhone (3GS) haarscheurtjes had en dat meerdere mensen daar last van hebben. Vervolgens stuurden ze mij een envelop toe met bubbeltjesfolie en een formulier waarop ik het probleem moest aankaarten (korte beschrijving van het probleem). Een week later kreeg ik een nieuwe iPhone toegestuurd.

Simpel als dat, snel en goed geholpen :).
moest jou iphone in die bubbeltjes envelop dan??
hoe heb je jou oude met haarscheurtjes geretourneerd??

nog een vraagje, weet iemand een applicatie waar je kan zien hoeveel % van batterij of cpu gebruikt word per app?

[ Voor 8% gewijzigd door Rohit op 04-05-2010 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
  • Laatst online: 16:08
rohit schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:43:
[...]

moest jou iphone in die bubbeltjes envelop dan??
hoe heb je jou oude met haarscheurtjes geretourneerd??

nog een vraagje, weet iemand een applicatie waar je kan zien hoeveel % van batterij of cpu gebruikt word per app?
De iPhone moest ik eerst een kleine envelop stoppen met bubbeltjesfolie en vervolgens in een wat grote envelop. Zie http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/9470 voor meer informatie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 22:41

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Ik neem dat je alleen met een Jailbreak iPhone die OS 4.0 erop kunt zetten?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Dev account :).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Met een dev-account kan dat inderdaad. Het is vaak de moeite niet waard, want je krijgt wel nieuwe features, maar je verliest oa snelhead. Daarnaast werkt mijn home-button heel erg gaar/traag sinds 4.0

Ga vandaag dus maar terug naar 3.1.3 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb sinds gister een probleempje met me iphone, maar weet niet echt hoe het met de garantie zit. Ik heb sinds gister in eens 2 puntjes rechts boven in me beeld het ziet er niet uit als dode pixels maar meer als iets wat in het glas of er net onder zit. Het lijkt dus op stof. 14 mei heb ik mijn iPhone voor 1 jaar en wil eigenlijk wel dat er naar gekeken word want het stort nogal. Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
WeAreLegion schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:58:
Ik heb sinds gister een probleempje met me iphone, maar weet niet echt hoe het met de garantie zit. Ik heb sinds gister in eens 2 puntjes rechts boven in me beeld het ziet er niet uit als dode pixels maar meer als iets wat in het glas of er net onder zit. Het lijkt dus op stof. 14 mei heb ik mijn iPhone voor 1 jaar en wil eigenlijk wel dat er naar gekeken word want het stort nogal. Heeft iemand hier ervaring mee?
gewoon snel naar de t-mobile shop of apple shop gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
rohit schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:31:
[...]

gewoon snel naar de t-mobile shop of apple shop gaan ;)
Ben vandaag naar een apple store gegaan, maar die wisten niet of het onder de garantie viel. De t-mobile store was dicht dus daar ga ik morgen wel even heen. Ben benieuwd of ze er uberhaupt iets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 06:33
WeAreLegion schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 18:51:
[...]

Ben vandaag naar een apple store gegaan, maar die wisten niet of het onder de garantie viel. De t-mobile store was dicht dus daar ga ik morgen wel even heen. Ben benieuwd of ze er uberhaupt iets aan doen.
Die wisten niet of het onder garantie viel??? Vriend één tip, als jij het niet gedaan hebt en het zit er opeens gewoon, dan valt het onder garantie. Natuurlijk zal Apple/T-mobile zeggen 'ik weet het niet hoor, en mocht het niet onder garantie vallen dan betaal je inspectiekosten', want die gasten willen zoveel mogelijk geld in hun zak houden. Als jij weet dat jij het probleem niet veroorzaakt hebt dan is het er dus opeens daar zonder jou toedoen en valt het dus onder garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
dangerpaki schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 08:34:
[...]

Die wisten niet of het onder garantie viel??? Vriend één tip, als jij het niet gedaan hebt en het zit er opeens gewoon, dan valt het onder garantie. Natuurlijk zal Apple/T-mobile zeggen 'ik weet het niet hoor, en mocht het niet onder garantie vallen dan betaal je inspectiekosten', want die gasten willen zoveel mogelijk geld in hun zak houden. Als jij weet dat jij het probleem niet veroorzaakt hebt dan is het er dus opeens daar zonder jou toedoen en valt het dus onder garantie.
Ja ik ga straks langs de winkel na me werk. Moet wel voor dat ik hem in lever even de jailbreak ongedaan maken maar dat kan nog wel ik woon niet zo heel ver van de winkel vandaan en het is koop avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:36
Heb een klein vraagje: ben je, als je programma's berichten laat pushen, altijd (en continu) verbonden met het internet? Neem bijvoorbeeld het WhatsApp of email programma. Zijn deze continu verbonden met het internet om te kijken of er nieuwe berichtjes/mails zijn binnengekomen? Dit lijkt mij haast wel, want hoe kan het programma anders zo up to date zijn qua berichtjes betreft. Zo ja, kost dit dan niet ongelofelijk veel batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
dangerpaki schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 08:34:
[...]

Ik had na 4 weken al stof onder mijn scherm. Bij mij is ook duidelijk te zien dat de zilveren rand niet aan het scherm gelijmd zit, althans er zit een opening. Ga binnenkort ook terug en mag toch aannemen dat dit onder garantie gaat vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:40

MsG

Forumzwerver

barzi schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:47:
Heb een klein vraagje: ben je, als je programma's berichten laat pushen, altijd (en continu) verbonden met het internet? Neem bijvoorbeeld het WhatsApp of email programma. Zijn deze continu verbonden met het internet om te kijken of er nieuwe berichtjes/mails zijn binnengekomen? Dit lijkt mij haast wel, want hoe kan het programma anders zo up to date zijn qua berichtjes betreft. Zo ja, kost dit dan niet ongelofelijk veel batterij?
Ja, en dit slurpt inderdaad batterij.

Echter kijken de programma's zelf niet. Maar de Apple servers sturen een notificatie naar jouw telefoon, dat is het idee van Push. Maar een actieve verbinding is wel vereist.

[ Voor 13% gewijzigd door MsG op 06-05-2010 12:40 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
XeNeRgY schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:57:
[...]

Ik had na 4 weken al stof onder mijn scherm. Bij mij is ook duidelijk te zien dat de zilveren rand niet aan het scherm gelijmd zit, althans er zit een opening. Ga binnenkort ook terug en mag toch aannemen dat dit onder garantie gaat vallen :)
Ja je ziet bij mij ook iets van een opening. Niet super duidelijk ofzo maar het zit er wel anders kan er niets onder het beeldscherm komen. Ik hoop dat ik nog garantie heb, las dat je maar 1 jaar garantie heb op je Iphone vanuit Apple zelf. Maar goed ik houd jullie op de hoogte natuurlijk, misschien ook wel handig voor andere die het hebben en/of mogelijk later krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:22
Wanneer een iPhone via de enige 'legale' manier in Nederland is aangeschaft zit er 24 maanden garantie op.

Het eerst jaar is voor rekening van Apple en het tweede jaar neemt T-Mobile de garantie op zich.

Bij defecten in het eerste of tweede jaar kun je de iPhone gewoon bij je verkooppunt inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-05 14:45

Tourniquet

Hiya, fellas!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Afgelopen dagen even geprobeerd hoe lang mijn iPhone batterij het nou uithield. De eerste dag schrok ik nogal: zaterdag om 16:00 uit het stopcontact gehaald, 36 minuten gebruikt en 15 uur standby kreeg ik een melding dat het batterijniveau de 20% had bereikt. Toen het ding maar opnieuw opgestart en het opnieuw geprobeerd. Dinsdag om 12:00 losgemaakt, en vanochtend pas in de lader hoeven hangen met 3h usage *O*

Dan rest mij wel de vraag, waarom ging het de eerste keer zo snel?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

tdw schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:02:
Afgelopen dagen even geprobeerd hoe lang mijn iPhone batterij het nou uithield. De eerste dag schrok ik nogal: zaterdag om 16:00 uit het stopcontact gehaald, 36 minuten gebruikt en 15 uur standby kreeg ik een melding dat het batterijniveau de 20% had bereikt. Toen het ding maar opnieuw opgestart en het opnieuw geprobeerd. Dinsdag om 12:00 losgemaakt, en vanochtend pas in de lader hoeven hangen met 3h usage *O*

Dan rest mij wel de vraag, waarom ging het de eerste keer zo snel?
Ligt er aan wat je in die 36 minuten hebt gedaan :P

Mijn record is 22 uur (muziek luisteren in de trein naar Zwitserland en sporadisch bellen).
Unbreukable schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:55:
Wanneer een iPhone via de enige 'legale' manier in Nederland is aangeschaft zit er 24 maanden garantie op.

Het eerst jaar is voor rekening van Apple en het tweede jaar neemt T-Mobile de garantie op zich.

Bij defecten in het eerste of tweede jaar kun je de iPhone gewoon bij je verkooppunt inleveren.
Ik wist niet eens dat er 2 jaar op zat. Dan ga ik vanmiddag ook nog even langs de T-mobile store. Zit een scheurtje in de achterkant en bergen stof onder het scherm, daarnaast is de linker onderhoek van het display lichter dan de rest van het scherm.

[ Voor 31% gewijzigd door MoietyMe op 06-05-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Good Fella schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:19:
[...]

Ligt er aan wat je in die 36 minuten hebt gedaan :P

Mijn record is 22 uur (muziek luisteren in de trein naar Zwitserland en sparodisch bellen).
Paar SMSjes gestuurd.. Mijn record is trouwens 8 uur muziek luisteren in de bus, waarvan plusminus 15 minuten het scherm aan is geweest om andere nummers te selecteren. Is dat weinig of..?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

tdw schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:38:
[...]

Paar SMSjes gestuurd.. Mijn record is trouwens 8 uur muziek luisteren in de bus, waarvan plusminus 15 minuten het scherm aan is geweest om andere nummers te selecteren. Is dat weinig of..?
Klinkt als heel weinig, maar heb je hem gejailbreaked? Staat push-mail aan? Hoeveel e-mailaccounts heb je op je iPhone? Wat is de bitrate van je muziek? Stond 3G aan? Stond WiFi op zoeken? Stond WiFi aan? Allemaal dingen die er mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-02 13:59

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Ik bel zelf wel eens met Coca Cola...

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

wvexeltweakers schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 16:08:
[...]

Ik bel zelf wel eens met Coca Cola...
Sporadisch dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Good Fella schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:56:
[...]

Klinkt als heel weinig, maar heb je hem gejailbreaked? Staat push-mail aan? Hoeveel e-mailaccounts heb je op je iPhone? Wat is de bitrate van je muziek? Stond 3G aan? Stond WiFi op zoeken? Stond WiFi aan? Allemaal dingen die er mee te maken hebben.
Jailbreaked, IMAP mail die om het uur checkt, 1 account, bitrate is allemaal 192 of hoger, 3G staat altijd aan, wifi uit, bluetooth altijd uit. Had op dat moment geen apps draaien die push-messages ontvangen..

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

tdw schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 16:37:
[...]

Jailbreaked, IMAP mail die om het uur checkt, 1 account, bitrate is allemaal 192 of hoger, 3G staat altijd aan, wifi uit, bluetooth altijd uit. Had op dat moment geen apps draaien die push-messages ontvangen..
Volgens mij zou hij het dan wel langer moeten uithouden. Of je moet backgrounder oid aan hebben staan.

Edit

Net mijn iPhone 3G ingeleverd bij de T-mobile shop met als klacht een haarscheur en een linker onderhoek van het display wat teveel oplicht (wit). Hopelijk heb ik hem snel weer terug, een refurb dan waarschijnlijk of zoals hierboven een 3GS :9

Moet het nu doen met een Nokia 1650 :(

[ Voor 26% gewijzigd door MoietyMe op 06-05-2010 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik ben vandaag langs geweest. Moest wel de orginele pakbon meenemen maar ik lever hem pas na me vakantie in. Nou moet ik alleen nog even langs want ik heb hem via typhone besteld wel gewoon netjes een contract bij t-mobile en weet niet of ze daar moeilijk om gaan doen.

Ik heb tevens de composite kabels gekocht die waren bij de t-mobile winkel 25 euro en wat punten ingeleverd kreeg hem voor 17 euro mee. Werkt echt super goed met Air Video is zekers een aanrader. Heb hem aangesloten op een gewoon oudere tv en een 72cm full hd monitor (scart aangesloten op me hdd recoder) en zelfs dat zag er nog goed uit. Het is natuurlijk geen blu ray maar het was prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-04 14:36

ormagon

Definitely Maybe

Heren & dames,

Een korte vraag, bij het synchroniseren van de agenda tussen de iPhone 3GS en iTunes doet er zich een vervelend probleem voor. Afspraken ouder dan 2 maanden zijn op de iPhone niet meer te bekijken, terwijl ze nog wel terug te vinden zijn op de desktop. Iemand enig idee waar dit mee te maken heeft?

b.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
ormagon schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 21:19:
Heren & dames,

Een korte vraag, bij het synchroniseren van de agenda tussen de iPhone 3GS en iTunes doet er zich een vervelend probleem voor. Afspraken ouder dan 2 maanden zijn op de iPhone niet meer te bekijken, terwijl ze nog wel terug te vinden zijn op de desktop. Iemand enig idee waar dit mee te maken heeft?

b.v.d.
Bij de instellingen aangeven tot hoever terug je agenda punten wil synchroniseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb nog een vraag. Ik moest voor de garantie een pakbon laten zien. Deze heb ik gister gevonden maar ik heb mijn telefoon bij t-mobile aangevraagd via typhone.nl. Ik neem aan dat de garantie van me telefoon wel gewoon via t-mobile gaat aangezien ik een contract met hun heb en niet met typhone.nl heeft iemand hier ervaring mee?

edit:

Toch maar even gebeld met t-mobile volgens hun heb ik inderdaad via typhone besteld maar de garantie van iphones loopt via t-mobile zelf. Dus das allemaal goed.

[ Voor 20% gewijzigd door WeAreLegion op 07-05-2010 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Twylight schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 21:50:
[...]
Bij de instellingen aangeven tot hoever terug je agenda punten wil synchroniseren
En vervolgens krijg je de vraag waar je dat kan vinden :)

iPhone instellingen in iTunes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

EN-IS schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:55:
[...]

En vervolgens krijg je de vraag waar je dat kan vinden :)

iPhone instellingen in iTunes...
iPhone aansluiten -> $naam's iPhone -> Info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Unbreukable schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:55:

ook garantie voor extreem veel stof achter het scherm? heb daar erg veel last van.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wat ik begrepen heb van iemand van t-mobile winkel krijg inderdaad 2 jaar. 1 jaar van apple en 1 jaar van hun. En dat geld dus ook voor extreem veel stof achter het scherm. Ik heb er maar 2 (lijken 2 dooie pixels) en vind het al irritant. Dus als ik jou was zou ik hem gewoon in leveren en kijken wat ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
zo vrijdag T-Mobile gebeld en uitgelegd dat ik een haarscheurtje had op mijn nieuwe 3 weken oude Iphone..
vrouwtje dacht slim te doen ofzo en begint me opeens uit te leggen dat hardware gerelateerde mankementen niet onder de garantie valt en dacht dat de haarscheur een software probleem was :S ik geprobeerd haar uit teleggen wat soft/hardware is maar dat wou ze niet horen :S wat een dom wijf.. pff
nou ik gezeurd dat ik een wat slimmer iemand aan de lijn kon krijgen uit eindelijk na 10 minute :D toch gekregen.. deze meneer was heel wat slimmer en aardiger!! hij zei dat ik precies op het juiste moment belde en dat ze van een andere afdeling hadden meegekregen dat problemen met de iphone binnen 2 maanden na aankoop met een versnelde proces opgelost konden worden!! :D
dus uitgelegd en meneer wist precies wat het probleem was en bood na 2 minuten al aan om een koerier te laten komen met een nieuw toestel!!
dus Dinsdag komt een koerier een nieuw toestel omruilen met de mijne :D
toch best netjes van ze!!

nu is mijn vraag, kan ik alles backuppen op mijn iphone en terug zetten op mijn nieuwe iphone??
is er een bepaalde programma ofzo misschien dat ik de applicaties + contactpersonen kan backuppen?
of kan dit gewoon met Itunes??
of werkt de reservekopie alleen met deze iphone??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
rohit schreef op zondag 09 mei 2010 @ 23:08:
nu is mijn vraag, kan ik alles backuppen op mijn iphone en terug zetten op mijn nieuwe iphone??
is er een bepaalde programma ofzo misschien dat ik de applicaties + contactpersonen kan backuppen?
of kan dit gewoon met Itunes??
of werkt de reservekopie alleen met deze iphone??
1. Ja je kunt alles backuppen
2. iTunes is zo'n programma waar je backups kunt maken (iPhone aansluiten, klik met rechtermuisknop op $naam iPhone, klik op reservie kopie/backup), je kunt ook handmatig een backup maken, zie daarvoor de wiki van iphoneclub
3. Kan dus met iTunes
4. Nee, je backup kun je zo terugzetten op de nieuwe iPhone, op elk iPhone eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
EN-IS schreef op zondag 09 mei 2010 @ 23:32:
[...]

1. Ja je kunt alles backuppen.
2. iTunes is zo'n programma waar je backups kunt maken (iPhone aansluite, klik met rechtermuisknop op $naam iPhone, klik op reservie kopie/backup), je kunt ook handmatig een backup maken, zie daarvoor de wiki van iphoneclub
3. Kan dus met iTunes
4. Nee, je backup kun je zo terugzetten op de nieuwe iPhone
Thnx man ;) jou moet ik op msn hebben!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
rohit schreef op zondag 09 mei 2010 @ 23:35:
[...]

Thnx man ;) jou moet ik op msn hebben!! :P
Hehe, ik zal dan een nieuwe "groep" moeten aanmaken in me msn lijst, 'iPhone Geeks" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
EN-IS schreef op zondag 09 mei 2010 @ 23:39:
[...]

Hehe, ik zal dan een nieuwe "groep" moeten aanmaken in me msn lijst, 'iPhone Geeks" :9
Hahaha
je bedoelt Iphone amateurs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
rohit schreef op zondag 09 mei 2010 @ 23:49:
[...]

Hahaha
je bedoelt Iphone amateurs :P
Ik heb het aangemaakt, en je toegevoegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-05 17:53
Heb een vraagje over de TomTom carkit:

Er is tegenwoordig een versie uit om hem met een proclip te monteren, ik heb nog de versie met de zuignap. Zijn dit 2 volledig aparte toestellen of bestaat er een tussenstukje ofzo (zonder veel knutselwerk) waarmee je met de zuignap versie toch op een proclip kunt monteren?

Ik heb momenteel mijn geluid via de aux ingang lopen, en gebruik de carkit soms ook om handsfree te bellen.
Nu heb ik binnenkort wss een auto met een bluetooth carkit ingebouwd. Kan je iphone zowel een bluetooth connectie hebben met de TomTom carkit (voor verbeterde gps) en ook nog met de bluetooth van de auto? (om dan handsfree te bellen via de auto).

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
rohit schreef op zondag 09 mei 2010 @ 23:08:
dus uitgelegd en meneer wist precies wat het probleem was en bood na 2 minuten al aan om een koerier te laten komen met een nieuw toestel!! dus Dinsdag komt een koerier een nieuw toestel omruilen met de mijne :D toch best netjes van ze!!
Netjes idd... alleen krijg je geen nieuw toestel maar een refurbished toestel. Opzich uiteraard geen probleem maar wel handig om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
hemiparo schreef op maandag 10 mei 2010 @ 09:36:
[...]

Netjes idd... alleen krijg je geen nieuw toestel maar een refurbished toestel. Opzich uiteraard geen probleem maar wel handig om te weten :)
nahja ik krijg een toestel dat terug gekomen is binnen 8 dagen omdat bij diegene geen dekking was..
dus kan nog steeds een nieuw model zijn, mijn serienummer begint met een 8. dacht dat het een nieuwe was dan.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:32

KL643

beeldaandemuur

Vraagje: Ik wil overstappen naar een Vodafone abonnement...kan je Ping en Watsapp blijven gebruiken samen met een Vodafone abonnement?

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

KL643 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:22:
Vraagje: Ik wil overstappen naar een Vodafone abonnement...kan je Ping en Watsapp blijven gebruiken samen met een Vodafone abonnement?
Zou niet weten waarom niet... dat gaat allemaal via je internet verbinding en welke maakt niet echt uit ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283434

KL643 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:22:
Ik heb het zelf gebruikt (WhatsApp) icm Telfort. Werkt prima, zolang je internet hebt. Via WLAN kan, maar dan krijg je geen push, dus een internet bundel is wel aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-03 13:21
rohit schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:18:
[...]
mijn serienummer begint met een 8. dacht dat het een nieuwe was dan.. ;)
https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do

volgens mij moet je hier veel info kunnen vinden over waneer toestel gemaakt is ed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Laatst online: 22:32

KL643

beeldaandemuur

Slasher schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:23:
[...]

Zou niet weten waarom niet... dat gaat allemaal via je internet verbinding en welke maakt niet echt uit ;)
Omdat ze voip en soip blokkeren...vandaar.

Ik heb nu nog een sim-only van T-mobile erin zitten..deze wil ik overzetten naar mijn vriendin (vanwege slecht 3G bereik). Nu sms ik via een soip maar dat is met Vodafone niet meer mogelijk (over 3G). Als ik ook kan pingen of whatsappen dan scheelt dat weer.

[ Voor 32% gewijzigd door KL643 op 10-05-2010 11:26 ]

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
rohit schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:18:
[...]

nahja ik krijg een toestel dat terug gekomen is binnen 8 dagen omdat bij diegene geen dekking was..
dus kan nog steeds een nieuw model zijn, mijn serienummer begint met een 8. dacht dat het een nieuwe was dan.. ;)
Hoe weet je dat? Had de telefonist een stapeltje naast zijn bureau liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
XeNeRgY schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:28:
[...]

Hoe weet je dat? Had de telefonist een stapeltje naast zijn bureau liggen?
nee heb het ove de mijne nu ;)
was dat maar zo! dan had ik meteen gezegd dat hij die voor mij apart moet leggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

eindelijk mijn iphone 3GS afgeleverd bij een t-mobile shop.
Bij opladen werd hij heet en hij gaat niet meer aan. Met wat googlen kwam ik er achter dat meer mensen dit gehad hebben. Ben benieuwd.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eWobbuh
  • Laatst online: 15-04 15:38
Niet zozeer iPhone gerelateerd, maar ik krijg de laatste week geen nieuwe email binnen op mn gmail account (met push) op mn iPhone. Wel op mn laptop waar nog gewoon iMap gebruikt wordt. Hebben meer mensen hier last van? Kortom, is het een probleem van Google/Gmail?

greetz, me

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 8
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.