Overstap iPod touch naar iPhone, hoe savegames terughalen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers.
Met kerst heb ik een iPhone gekregen, maar ik heb hiervoor een iPod Touch gehad. Ik heb al mijn programma's e.d. nu op m'n iPhone gezet. Het probleem is: Mijn savegames krijg ik er niet op (dus al m'n highscores e.d. zijn verloren gegaan), en heb geen flauw idee hoe ik dat kan oplossen (àls het kan.)
De iPod touch heb ik nogsteeds hier liggen met alles erop..

Wat moet ik doen?

Alvast bedankt!
Mvg,
Kevin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Heb je de iPod Touch nog niet geformatteerd?

Je moet hem even voorzien van een Jailbreak.

Dan doe je vervolgens:
- SSH installeren
- Ga naar /var/mobile/Applications/

Je ziet daar mappen met cijfers e.d. Zodra je er in gaat zie je weer aan mapje met de Gamenaam.app dus bijvoorbeeld DoodleJump.app zo weet je dat die map voor DoodleJump is. Van die gamemappen hoef je doorgaans alleen de map "Documents" te kopiëren.

Je moet ze trouwens terugzetten via het Mobile account en niet de Root. M.a.w Mobile moet de eigenaar zijn van de mappen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik dan ook mijn iPhone jailbreaken? Want dat doe ik liever niet.
Tenzij er geen andere manier is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neorider
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 23:14
Om ze weer terug te zetten moet je dan ook inderdaad de iphone weer jailbreaken voor zover ik weet.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Heb je wel de backup terugzet van de iPod touch? Daar zitten als het goed is, ook de savegames e.d. bij :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."