Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-04 17:50
eWobbuh schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:49:
Niet zozeer iPhone gerelateerd, maar ik krijg de laatste week geen nieuwe email binnen op mn gmail account (met push) op mn iPhone. Wel op mn laptop waar nog gewoon iMap gebruikt wordt. Hebben meer mensen hier last van? Kortom, is het een probleem van Google/Gmail?
nop krijg het gewoon binnen ;)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
uhm ik heb een klein probleempjee..

aangezien ze zodadelijk mijn iphone komen omruilen dacht ik gister om maar even alles te wissen door middel van de Stel Opnieuw Functie.. dus ik alle inhoud en instellingen wissen gedaan..
kwam er netjes een laadbalk en hij rebootte.. maar sindsdien zie ik een appeltje op mijn scherm en hij doet niks meer?? :S

na een tijdje komt er wel een laad icoontje die ronddraait. maar verder doet hij niet veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:02
rohit schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:00:
uhm ik heb een klein probleempjee..

aangezien ze zodadelijk mijn iphone komen omruilen dacht ik gister om maar even alles te wissen door middel van de Stel Opnieuw Functie.. dus ik alle inhoud en instellingen wissen gedaan..
kwam er netjes een laadbalk en hij rebootte.. maar sindsdien zie ik een appeltje op mijn scherm en hij doet niks meer?? :S

na een tijdje komt er wel een laad icoontje die ronddraait. maar verder doet hij niet veel...
Volgens mij moet je hem aan itunes hangen als je dit doet of gedaan hebt. Dan verifieerd de iPhone zichzelf. Maar wat is het probleem? Gewoon omruilen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door virtualJac op 11-05-2010 09:08 ]

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:05
Wat zegt die als je hem iTunes hangt?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
hij doet niks haha!
maar heb hem nu laten herkenne door dit te volgen:

Zo kom je in DFU mode:

1 sluit je iPhone aan op de pc of mac
2 houd de power en home knop tegelijk voor zo'n 10 seconden vast
3 laat de power knop los en houd de home knop nog 4 seconden vast

nu is hij bezig met herstellen.. eerst de software downloaden..
gaat lkkr snel hier op me werk.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
pff net nieuwe iphone gekregen, met een kleine kras onderin... maarja kon ervoor kiezen om hem te weigeren maarja dalijk krijg ik weer 1tje met krasjes.. dus heeft niet echt veel nut..

nu aangesloten op de laptop met itunes, wilt u de backup terugzetten, JA.
backup klaar Staat er fucking niks :S alle apps kwijt :S enigste wat ik heb zijn de email accounts waar ik overal de wachtwoorde voor moet gaan zetten, en mijn achtergrond foto :S
kut Itunes!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-01 15:49

MoietyMe

zij/haar

rohit schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:42:
pff net nieuwe iphone gekregen, met een kleine kras onderin... maarja kon ervoor kiezen om hem te weigeren maarja dalijk krijg ik weer 1tje met krasjes.. dus heeft niet echt veel nut..

nu aangesloten op de laptop met itunes, wilt u de backup terugzetten, JA.
backup klaar Staat er fucking niks :S alle apps kwijt :S enigste wat ik heb zijn de email accounts waar ik overal de wachtwoorde voor moet gaan zetten, en mijn achtergrond foto :S
kut Itunes!! :(
Die moet je ook nog synchroniseren. In eerste instantie zet hij alleen je gegevens terug, niet je apps/muziek/ed. Al je apps staan gewoon in iTunes en kun je zo synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Good Fella schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:43:
[...]

Die moet je ook nog synchroniseren. In eerste instantie zet hij alleen je gegevens terug, niet je apps/muziek/ed. Al je apps staan gewoon in iTunes en kun je zo synchroniseren.
hmm :P

ok daar heb je wel een punt ja ;)

misschien handig om hem eerst ff te jailbreake..

wel jammer dat hij de instellingen dus niet helemaal meeneemt in de backup :S
kan ik nog steeds alle email wachtwoorde gaan instelle etc..

hij heeft eindelijk de apps nu ook terug gezet.. beetje jammer dat je dat allemaal handmatig moet doen..
werken toch een aantal dommerikken bij Apple volgens mij.. of zijn ze te slim om de simpele dinge niet te snappen?

[ Voor 32% gewijzigd door Rohit op 11-05-2010 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:02
Uhmm niet iedere slimmerik wil zijn apps altijd syncen 8)7 Misschien dat Apple ooit nog een iPhone speciaal voor jou ontwikkeld!

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeMau89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-03 20:11
Kleine vraag,

Ik heb een iphone 32gb 3gs. Maar om hem te unlocken met spirit moet hij eerst geactiveerd worden. Nu weet ik niet zeker of hij van AT&T is of van o2. Weet iemand waar ik dit kan zien of afleiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-04 21:06
rohit schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:47:
[...]

hmm :P

ok daar heb je wel een punt ja ;)

misschien handig om hem eerst ff te jailbreake..

wel jammer dat hij de instellingen dus niet helemaal meeneemt in de backup :S
kan ik nog steeds alle email wachtwoorde gaan instelle etc..

hij heeft eindelijk de apps nu ook terug gezet.. beetje jammer dat je dat allemaal handmatig moet doen..
werken toch een aantal dommerikken bij Apple volgens mij.. of zijn ze te slim om de simpele dinge niet te snappen?
Dat hoort de iTunes trouwens wel allemaal mee te nemen in een backup. Dus vreemd dat dat fout gaat. Overigens moet je natuurlijk wel weer even alle vinkjes aanzetten, om alles te synchroniseren ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:37

MsG

Forumzwerver

WeeMau89 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:33:
Kleine vraag,

Ik heb een iphone 32gb 3gs. Maar om hem te unlocken met spirit moet hij eerst geactiveerd worden. Nu weet ik niet zeker of hij van AT&T is of van o2. Weet iemand waar ik dit kan zien of afleiden?
Unlocken op 3.1.3 kan nog niet, of bedoel je jailbreaken?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeMau89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-03 20:11
MsG schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:25:
[...]

Unlocken op 3.1.3 kan nog niet, of bedoel je jailbreaken?
Ik bedoel jailbreaken, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Stomme vraag misschien, en half het goede topic:

Ik heb via iTunes via mijn NL account de Atomic Browser gekocht voor mijn iPad. Atomic is ook geschikt voor mijn iPhone. Als ik nu op mijn iPhone (met hetzelfde NL account) Atomic koop. Betaal ik dan 2x, of is het Apple systeem ergens zo slim dat het niet nogmaals in rekening wordt gebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

5183 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:02:
Stomme vraag misschien, en half het goede topic:

Ik heb via iTunes via mijn NL account de Atomic Browser gekocht voor mijn iPad. Atomic is ook geschikt voor mijn iPhone. Als ik nu op mijn iPhone (met hetzelfde NL account) Atomic koop. Betaal ik dan 2x, of is het Apple systeem ergens zo slim dat het niet nogmaals in rekening wordt gebracht?
Je kunt het nogmaals gratis downloaden met hetzelfde account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Good Fella schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:18:
[...]

Je kunt het nogmaals gratis downloaden met hetzelfde account.
Maar op de telefoon staat er wel 'Kopen'. Ik neem aan dat dat gewoon een cosmetisch iets is dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ja, als je iets verwijderd maar weer opnieuw wil downloaden staat er ook nog steeds 'kopen'.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-91
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-04 14:32
5183 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:27:
[...]

Maar op de telefoon staat er wel 'Kopen'. Ik neem aan dat dat gewoon een cosmetisch iets is dan? ;)
Ja als je maar hetzelfde account gebruikt. Als het goed is kwam er dan een melding met: je hebt dit product al aangeschaft...

PSN: Roy-1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
kan iemand vertellen wat de must have tweaks zijn??

ik heb nu:

Powerswitcher
Backgrounder
SBsettings
SmSHelper
Activator
Winterboard.

zijn er nog andere handige tweak apps??

ITUNES SUCKS!!!

PFFF wat een gaar K*T Programma zeg :S
flipt em gewoon bij synchronisere :S dan loopt internet explorer vast, sluit ik itunes doet IE het weer :S
damn..

[ Voor 32% gewijzigd door Rohit op 11-05-2010 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten De Gans
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-05-2020
Maarten De Gans schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:30:
Net tmobile gebeld ivm brakke internetverbinding. Al een tijd last van maar had nog niet gebeld.
Zo heb ik verbinding (tetheren via mn N95 met duo sim kaart van de iphone 3gs) en zo weer niet terwijl het signaal gewoon aangeeft dat ik verbonden ben. Nadat ik mn kookpunt bereikt had toch maar eens gebeld.

Na onderzoek van de dame kwam ze met de mededeling dat de mast bij mij in de buurt storing vertoont maar ze weten niet waaraan. Ovder 2 weken belt ze me terug en als het dan nog zo is krijg ik mn geld voor 1 maand terug.
Ik haar uitgelegd dat ik pas ga bellen als mn kookpunt bereikt is en ik zaken stuk wil gaan gooien. en het probleem dus al zeker 2 a 3 maanden voordoet. Omdat ze dit niet kan/mag checken bij haar dienst krijg ik dus pas geld terug als ik over 2 weken nog een brakke verbinding heb.

Dus tip. Bij brakke verbinding niet meer wachten maar direct bellen!!!

@xenergie bel ze gewoon. laat even weten wat ze zeiden!
Ik quote mijn eigen bericht om een update te geven op de reactie van tmobile.
Werd net gebeld en men is bezig te onderzoeken om het te kunnen repareren. Ik kreeg te horen(onderhandelen was niet mogelijk) dat ik 4 maanden 50% korting krijg op mn abbo. Als het na vier maanden nog niet gerepareerd is kijken we opnieuw.

Dus meldt je in ieder geval, wil ik daar mee zeggen, ze komen niet naar jezelf toe om te vragen of alles nog
goed is aan je abbotje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Er is weer een nieuwe iPhone gespot in Vietnam: origineel forum, foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Er is weer een nieuwe iPhone 4G gevonden. Ik geloof eerlijk gezegd niet dat Apple dan nog deze zal gaan uitbrengen als iedereen hem al heeft gezien. Wie weet proberen ze ons gewoon op het verkeerde been te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

FiXeR.nl schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:04:
Er is weer een nieuwe iPhone 4G gevonden.
Spuit 11 :P
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat Apple dan nog deze zal gaan uitbrengen als iedereen hem al heeft gezien. Wie weet proberen ze ons gewoon op het verkeerde been te zetten?
Denk niet dat Apple nu nog iets anders gaat uitbrengen. Zou wel een meesterlijke decoy zijn anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
rohit schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:14:

ITUNES SUCKS!!!

PFFF wat een gaar K*T Programma zeg :S
flipt em gewoon bij synchronisere :S dan loopt internet explorer vast, sluit ik itunes doet IE het weer :S
damn..
Zal wel aan jouw pc liggen want hier werkt het namelijk altijd perfect :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-91
Good Fella schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:03:
Er is weer een nieuwe iPhone gespot in Vietnam: origineel forum, foto's
Nu staat er achterop hoeveel GB die is, bij die vorige stonden daar toch 2 kruisjes :?

Waarschijnlijk dus een nieuwere versie :P

[ Voor 5% gewijzigd door Roy-91 op 12-05-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Roy-91 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:21:
[...]

Nu staat er achterop hoeveel GB die is, bij die vorige stonden daar toch 2 kruisjes :?

Klopt. Van wat ik heb gezien is de camera aan de achterkant ook een stuk gegroeid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Ik heb gisteren mijn iPhone een harde reset gegeven, heb een app gedownload denk ik die niet lekker was. Opeens liep mijn telefoon een paar keer per dag uit het niets vast. Echt leip.

Ben alleen vergeten de foto's eruit te halen :( Dus straks maar ff in de backup graven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-04 10:33

Crp

Roy-91 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:21:
[...]

ik denk juist een oudere versie, deze versie heeft geen schroeven aan de onderkant. Dat had die iphone ook niet die toen op twitpic was gevonden. Die versie had ook een heel ander logo op de achterkant. De versie die Gizmodo had, had wel schroeven aan de onderkant. De camera op de achterkant was bij deze ook mooier weggewerkt dan de "Vietnamese" versie waar er een grote grijze ronding omheenzit. (naar mijn mening is de Gizmodo versie de mooiste en denk ook de uiteindelijke versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-91
Crp schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:51:
[...]

ik denk juist een oudere versie, deze versie heeft geen schroeven aan de onderkant. Dat had die iphone ook niet die toen op twitpic was gevonden. Die versie had ook een heel ander logo op de achterkant. De versie die Gizmodo had, had wel schroeven aan de onderkant. De camera op de achterkant was bij deze ook mooier weggewerkt dan de "Vietnamese" versie waar er een grote grijze ronding omheenzit. (naar mijn mening is de Gizmodo versie de mooiste en denk ook de uiteindelijke versie)
Vind juist zonder die schroefjes mooier, ziet er wat netter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-04 18:56
@ROHIT,

gebruik iPhone PC Suite, is een hele goede alternatief voor iTunes, ik gebruik iTunes alleen voor syncen van contacten, mail, etc. De rest doe ik allemaal met IPC :)

Zie cydia apps of jailbreak topic (weet niet meer in welke mijn handleiding staat :))!

[ Voor 13% gewijzigd door EN-IS op 12-05-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Link eens naar die iPhone PC Suite, ik vind alleen maar chinese en rusische troep dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
FiXeR.nl schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:12:
Link eens naar die iPhone PC Suite, ik vind alleen maar chinese en rusische troep dingen.
Voor iPhone PC Suite, zie:

http://gathering.tweakers..._messages/1385660#pcsuite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-04 18:04
Roy-91 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:04:
[...]

Vind juist zonder die schroefjes mooier, ziet er wat netter uit.
Mischien opvallend?? Maar ik zie nog steeds geen werkend OS..
Als dat wel een werkend systeem is had ik het neter gevonden om het OS te showen.

Maar daar was waarschijnlijk te weinig tijd voor ;-)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik twijfel nog steeds. Surround set (5.1) kopen, of de nieuwe iPhone [met T-Mobile, heb op 26 juni nog 1 jaar abonnement te gaan dus ik zal verlengen met +1 jaar] (als de geruchten dus kloppen met nieuwe verbeterde camera, hogere resolutie etc). De iPhone gebruik ik letterlijk elke dag: als ik opsta en als ik ga slapen altijd nog even gauw iets kijken (en onderweg etc. natuurlijk ook). Die 5.1 surround set is niet iets wat ik daadwerkelijk mis (dat zal denk ik pas het geval zijn als ik hem heb). Even afwachten op het WWDC dus.

De dingen die ik nu nog echt 'mis' bij de iPhone.

- Beter batterij (heb namelijk niet veel over op het eind van de dag)
- Hogere resolutie scherm (is soms toch wel fijner)
- Betere camera met flitser
- In HD (dus minstens 720p) filmen

Dingen als front facing camera vind ik wel leuk, maar is niet echt iets wat ik nu daadwerkelijk mis.

[ Voor 24% gewijzigd door Uniciteit op 12-05-2010 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Dan spaar je toch even door en koop je een 5.1 surround set, ik snap de relatie ook niet tussen een 5.1 set en een iPhone :z

Over de nieuwe iPhone, het is al algemeen bekend:
- Er zit een beter batterij in de nieuwe iPhone, neemt meer dan de helft van de ruimte in de iPhone in.
- Waarschijnlijk een hoger resolutie, 900 nog wat dacht ik, zie frontpage
- Een betere camera met flitser, 5 megapixel
- In HD filmpjes maken

Frontfacing camera is leuk en aardig, maar in nederland is videobellen niet echt ingeburgerd en ik heb er geen behoefte aan, maar ik kan wel leuke dingen verzinnen met de front camera, en ik hoop dat er een applicatie als Skype er gebruik kan maken, dan is het chatten achter je eigen computer met een camera, maar goed, je kunt er straks genoeg mee denk ik.

Ik hoop dat de iPhone straks overal te bestellen is, dan ben ik echt een van de eerste die dat ding heeft besteld :) Ik hoef geen T-mobile, liever vodafone, maar goed, niet dat Vodafone goedkoper is... :|

[ Voor 129% gewijzigd door EN-IS op 12-05-2010 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Vofafone of KPN inderdaad. Maar het wordt of zo'n surround set of de nieuwe iPhone en ik bedenk me net dat ik de iPhone nu al dagelijks gebruik maar een surround set eigenlijk alleen bij andere mensen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Ik neem er waarschijnlijk gewoon een abonnementje bij. Op 26 juli heeft mijn huidige iPhone abonnement nog een jaar te gaan, maar als ik dan dus 2 iPhone abonnementen heb wisselen die mooi om het jaar af en heb ik toch elk jaar een nieuwe iPhone. (maar dan wel voor 60 euro per maand, waarvan ik waarschijnlijk 1 simkaart niet gebruik).

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

[message=,noline]Froggle schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 00:24[/message]:
Ik neem er waarschijnlijk gewoon een abonnementje bij. Op 26 juli heeft mijn huidige iPhone abonnement nog een jaar te gaan, maar als ik dan dus 2 iPhone abonnementen heb wisselen die mooi om het jaar af en heb ik toch elk jaar een nieuwe iPhone. (maar dan wel voor 60 euro per maand, waarvan ik waarschijnlijk 1 simkaart niet gebruik).
Sorry dat ik het zeg, maar ben je wel bij? 2 abo's van 2 jaar en er dan 1 niet gebruiken puur voor iets als een telefoon?!? Dan ben je echt lekker bezig hoor!

Stel dat een import iPhone je 600 kost, dan kan je elke 10 maanden een nieuwe iPhone kopen en heb je nog 120 euro over ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norckon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-02 11:19
5183 schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 11:32:
[...]

Sorry dat ik het zeg, maar ben je wel bij? 2 abo's van 2 jaar en er dan 1 niet gebruiken puur voor iets als een telefoon?!? Dan ben je echt lekker bezig hoor!

Stel dat een import iPhone je 600 kost, dan kan je elke 10 maanden een nieuwe iPhone kopen en heb je nog 120 euro over ook.
Nee, je hebt sowieso 1 abo nodig, dus je kunt pas na 20 maanden een nieuwe halen. Voor een echte gadgetfreak is dat te weinig, en dan is een dergelijke oplossing een mooie spreiding van de kosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-04 21:06
Het is de hoogste tijd voor een nieuw topic: [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 25 :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 8
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.