[iPhone, iPod touch & iPad] iPhone OS event - 8 april 2010

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:54
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/04/top.jpg

Komende donderdag houdt Apple om 10:00 lokale tijd (19:00 in Nederland) een Apple Event over de toekomst van het iPhone OS. De voorgaande jaren was dit vooral gericht op de ontwikkelaars. Het iets later dan de afgelopen twee jaar, maar dat heeft waarschijnlijk te maken met de iPad-release. Twee jaar geleden werd de SDK aangekondigd, die uiteindelijk third party apps mogelijk maakte d.m.v. de App Store in iPhone OS 2.0. Vorig jaar werd iPhone OS 3.0 aangekondigd, inclusief een groot scala aan verbeteringen voor ontwikkelaars.

Het wordt verwacht dat komende donderdag iPhone OS 4.0 aangekondigd zal worden. Het is natuurlijk nog niet bekend wat de verbeteringen zijn. Maar Steve Jobs heeft al aangekondigd dat de ontwikkeling van het iPhone OS agressief zal verlopen onder andere in verband met de concurrentie met Google. Een kleine nieuwe feature is al bekend, zo zal er een "universal" mailbox komen, waarbij emails van verschillende emailaccounts in één overzicht worden getoond.

Er zijn verder natuurlijk de nodige geruchten, een greep van de meer waarschijnlijke:

iAd advertentiedienst voor ontwikkelaars. Apple heeft eind vorig jaar Quattro Wireless overgenomen. Het lijkt er op dat Apple deze dienst naadloos wil integreren voor ontwikkelaars en hierbij locatiegebaseerde advertenties wil aanbieden. Een hoop apps uit de App Store zijn nu gratis, omdat de ontwikkelaar geld verdient door het tonen van advertenties. Het is dus niet gek dat Apple hierop wil inspelen.

Multitasking lijkt ook bijna een gegeven. Het is echter de vraag of de geruchten alleen maar bestaan uit "wishfull" thinking of op de waarheid berusten.

Speculeer hieronder mee...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
/me Thijs wil multitasking!
Ik ga waarschijnlijk binnenkort een iPod Touch kopen, en multi-tasking is wel fijn! Als het dan maar à la Backgrounder + Proswitcher, dat werkt echt heerlijk!

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
* jmxd wil een meedraaiend homescreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12-2021
Ik hoop ook op multitasking, ook zou een fm app leuk zijn(dit is volgensmij mogelijk door de fm chip voor de nike+ipod die o.a. vanaf de iphone 3g en ipod touch 2g is ingebouwt).

[ Voor 3% gewijzigd door devhouse op 06-04-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Laatst online: 07-01 12:56
Twylight schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:11:
* thijsje66 wil een meedraaiend homescreen!
* Thijs zegt Jailbreaken
Maar als je dat niet wilt moet je toch op de update wachten >:)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-01 15:49

MoietyMe

zij/haar

Oe ik kan nu al niet wachten, zodra hij te downloaden is in de dev-center gelijk installeren en er mee spelen. Multitasking lijkt me opzich wel handig voor sommige dingen, maar hoop dat je dat kunt uitzetten om resources te besparen.

Wat ik heel erg op hoop is een aanpasbaar lockscreen en een wallpaper op je homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ben benieuwd of de update gratis wordt.
Good Fella schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:29:
Wat ik heel erg op hoop is een aanpasbaar lockscreen en een wallpaper op je homescreen.
Ja zoiets. Absurd dat je daar nu een jailbreak voor nodig hebt.

[ Voor 77% gewijzigd door Gunner op 06-04-2010 20:30 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Gunner schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:29:
Ben benieuwd of de update gratis wordt.
• iPod, nee.
• iPhone, zoals altijd, ja.
• iPad, ja (later updates wellicht, maar ze gaan mensen die dat device net hebben geen betaalde update door de neus boren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-04 23:24

Blaz0r

:)

Ik hoop dat het mogelijk wordt om de moition sensor uit te schakelen, dat is natuurlijk maar een kleinigheid. Volledige multi-tasking is voor mij niet nodig, als ze kiezen voor een soort van tussenvorm waarin bijvoorbeeld IM apps in een soort van speciale modus kunnen draaien (push notifications werkt net niet lekker genoeg) dan ben ik blij. Ik vind het wel lekker dat een app ook afsluit als je op home druk, anders moet je regelmatig naar een soort van task manager om alle apps af te sluiten als het apparaat weer traag wordt.

// over het wel of niet gratis van de update:
Muthas schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:37:
• iPod, nee.
• iPhone, zoals altijd, ja.
• iPad, ja (later updates wellicht, maar ze gaan mensen die dat device net hebben geen betaalde update door de neus boren).
Dat verwacht ik inderdaad ook. Wel ben ik benieuwd of dat iPhone OS4 nog compatible blijft met de 1e generatie iPhone en iPod touch (zelf gebruik ik nog steeds een geïmporteerde 1G iPhone)

[ Voor 32% gewijzigd door Blaz0r op 06-04-2010 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Motion sensor uit schakelen? Daar is nog een FP nieuwsbericht over geweest:
nieuws: Apple iPad heeft knop tegen automatisch kantelen schermweergave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

Ik bedoel dan ook een menu optie voor de iPhone.
Dat kan natuurlijk via jailbreak maar niet standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-04 08:23
De eerste sites waar het event live te volgen is dienen zich alweer aan. One More Thing en iPhoneClub gaat het live verslaan via de engelse bronnen. All About Phones doet het ook weer en heeft er al een pagina live voor staan en de andere nog niet http://live.allaboutphone...S-4-Sneak-Peak-event.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Onemorething :') die site is echt een grote grap i.m.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:33

MsG

Forumzwerver

Ik hoop:

- Mogelijkheid tot elk programma in de achtergrond zetten (AKA multitasking)
- Mogelijkheid om rotatie uit te zetten. De enige keren dat ik gebruik maak van landscape modus lig ik in bed en wil ik het juist niet. De ingebouwde Apps hebben een soort "foutje?/feature?" dat als je de iPhone op de kop naar je toe landscaped hij niet meedraait. Andere apps hebben dit helaas niet
- Meer controle over services aan en uitzetten. dus gehele data uit kunnen zetten zonder jailbreak

- FM chip die enabled wordt

- Customiseerbaar homescreen

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Flash!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ga daar maar niet vanuit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

No shit Sherlock :+

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Ik heb zojuist een review gelezen over het JooJoo tablet, een concurrent van de iPad die wel Flash ondersteund. Flash halveerde de batterijduur en het werkte niet eens soepel. Dus ga er maar niet van uit dat Apple deze energieslurpende en cpu vretende techniek toestaat.

Nog een filmpje:

[ Voor 12% gewijzigd door Dimby op 06-04-2010 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:44
Twylight schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:31:
Onemorething :') die site is echt een grote grap i.m.o.
Hoezo dat nu weer. :')

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Flash voor de camera zou dan weer wel een zinnige aanvulling kunnen zijn. Momenteel zie ik zelf voor Adobe Flash ook niet erg veel nut omdat Flash op mobile devices vooralsnog niet altijd grandioos werkt. Ik ben benieuwd of Adobe de beloftes met 10.1 waar kan maken want zoals de zaken nu lopen heeft Flash niet veel toekomst meer (HTML5 en Silverlight des te meer).

Ik hoop verder dat ze nu wat meer duidelijkheid kunnen geven wat ze in hemelsnaam met dat Quattro willen gaan doen, die overname is een beetje vreemd. Gaan ze er echt gebruik van maken of was het alleen maar om Google een hak te zetten? Verder ook benieuwd wat ze gaan doen met dingen als de agenda en de Exchange support. Als ik de agenda vergelijk met iCal dan ontbreken er nogal wat zaken (week view, het uitnodigingen verhaal, het door 3rd parties gebruik kunnen maken van de agenda database, etc.). Qua Exchange ook wel (uitnodigingen vanaf de iPhone versturen bijv.) waarbij meer dan 1 Exchange account hebben toch wel het meest in het oog springt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-08-2024
Dingen die hopelijk in 4.0 geintroduceerd worden straks:

- Ander lock-screen (of de optie om hem iig wat aan te passen)
- Multitasking, al is het maar een applicatie of 3 tegelijk.
- Screen rotation lock, al kan dat mss ook hardware-matig aangepakt worden met de volgende iPhone.
- Uitgebreidere BT support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
Ik heb met 4.0 Multi User functionaliteit op de iPad.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-04 22:20
* Murcielago hoopt niet op multitasking
Maar op een variant van multitasking om resources te besparen. Het blijft uiteindelijk een telefoon en geen laptop die je zo weer aan de lader kunt hangen.
Eigenlijk zoals mdd het omschrijft: mddd in 'nieuws: 'Apple kondigt donderdag iPhone OS 4 aan''
Ik verwacht dat Apple zal komen met een soort system service die doorlopende taken kan uitvoeren voor andere applicaties. Dat is dus een systeem-brede API waaraan applicaties bepaalde taken kunnen afdragen.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik vind multitask wel prima. Mensen kunnen toch gewoon bepalen wat je uitzet en wat je in de background laat. De batterijduur wordt denk ik amper slechter dan mensen die nu al de hele dag Location en Push aan hebben staan.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 00:43
MsG schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:35:
Ik hoop:

- Mogelijkheid tot elk programma in de achtergrond zetten (AKA multitasking)
- Mogelijkheid om rotatie uit te zetten. De enige keren dat ik gebruik maak van landscape modus lig ik in bed en wil ik het juist niet. De ingebouwde Apps hebben een soort "foutje?/feature?" dat als je de iPhone op de kop naar je toe landscaped hij niet meedraait. Andere apps hebben dit helaas niet
- Meer controle over services aan en uitzetten. dus gehele data uit kunnen zetten zonder jailbreak

- FM chip die enabled wordt

- Customiseerbaar homescreen
Feature als gewone devver kan je dat met letterlijk 2 regels code ook bereiken, idd jammer dat dat weinig gedaan wordt.

Over multitasken, dat verwacht ik eigenlijk niet.

In de iPad sdk kan je 'extensies' registreren en kan je die bestandstypen laten syncen met je eigen app in itunes, dat vond ik wel vet. Of openen als je hem download met een door jou gekozen programma. (Althans dat is wat ik op OMT las)

Neem aan dat dat ook naar de iPhone komt. Ben benieuwd wanneer de devvers de beta kunnen installeren!

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

ZpAz schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:29:
[...]

Ben benieuwd wanneer de devvers de beta kunnen installeren!
Neem aan donderdag avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:37
Hoe veel tijd zit er meestal tussen het aankondigen van de OS update en de werkelijke release? :)

mijn wenslijstje:
- Aanpasbaar lockscreen
- Mogelijkheid om homescreen aan te passen (kleuren/plaatjes)
- Mogelijkheid om bij elke provider de MMS-instellingen aan te passen

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-04 07:49
Ik hoop op printsupport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279382

Is het al bekend of Apple ook voor dit event achteraf een Keynote stream online zal plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 10:19

ZaZ

Tweakers abonnee

Stukje van de roadmap uitgelekt
Afbeeldingslocatie: http://www.thisisgav.co.uk/tmp/ifuture.jpg

Zal al vast 1000 keer langs zijn gekomen in andere iPad topics...

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:55

HaterFrame

Well... Poo came out!

Anoniem: 279382 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:45:
Is het al bekend of Apple ook voor dit event achteraf een Keynote stream online zal plaatsen?
Dat was met de release van 3.0 ook het geval, ga er nu dus ook maar gewoon vanuit dat dat wel gebeurd :)

[ Voor 49% gewijzigd door HaterFrame op 07-04-2010 09:55 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Wel revolutionair, dat de icoontjes op de iPad wat verder uit elkaar staan, maar blijkbaar slaat dat niet zo goed aan, en zetten ze alle icoontjes in de toekomst dus weer tegen elkaar ;)

@Daarboven, ik hoop idd donderdag-avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:43

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

ZaZ schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:50:
[afbeelding]

Erg grappig!

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:18

amaterasu

In memory of Cj

ZaZ schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:50:
/plaatje/

2016 IFlat?
Maarja ik hoop op multitasking en flash in 4.0 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-04 07:47
(jarig!)
Ik hoop niet op multitasking maar wel op nieuwe UI elementen. Ik heb nu 6 pagina's vol met apps en begin het vervelend te vinden om naar pagina 6 te swipen.

Verder hoop ik op een uitbreiding van de iPod app met meer controle over playlists.

[ Voor 21% gewijzigd door Sluuz op 07-04-2010 10:06 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:32
Wat ik denk dat Apple gaat aankondigen:

Multitasking - iPhone/iPad
Ik denk dat dit op ongeveer dezelfde manier wordt geïmplementeerd als WebOS het heeft gedaan. Dat je dus op een knop kan drukken of een gesture moet uitvoeren, zodat je een overzicht krijgt van alle actieve apps. Soort van Exposé...

Dashboard (voor iPad)
Iedereen vroeg zich af waarom de Weather, Calculator, Stocks, Clock apps niet aanwezig waren op de iPad. Ik denk dat op 8 april duidelijk wordt waarom. Het zou zo maar kunnen zijn dat Apple een soort van Dashboard voor de iPad heeft ontwikkeld. Waarbij je kleine/mini programma's kan gebruiken, zoals een Rekenmachine bv.

Mail (Universele Inbox) - iPhone/iPad
Apple gaat eindelijk een universele inbox indeling toevoegen aan de Mail app. Als je meerdere account hebt (in mijn geval 4 8)7 ) moet je nu steeds switchen tussen de account om alle mails te zien/lezen. Dit wordt hopelijk opgelost met een universele inbox (net als in Mac OS X).

Calendar - iPhone
Weekview / Weekweergave. Dit is ook een feature die veel gebruikers graag zouden hebben. Dit zou makkelijk moeten kunnen op een iPhone in landscape...

Home screen indeling
Ik denk het niet, maar hoop van wel. Een betere manier van het indelen van een homescreen. Bv. bepaalde pagina's een naam kunnen geven en daar dan snel naar toe kunnen gaan. Stel je hebt een aantal pagina's: nieuws, games, utilities, werk. Dan zou je bv. in het Spotlight scherm direct naar een van deze pagina's moeten kunnen springen. Zoiets zou erg handig zijn...maarja we gaan het zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albi The Dragon
  • Laatst online: 23-04 11:50

Albi The Dragon

get your hand off my tail

Features waarvan ik hoop dat Apple ze implementeert in OS4/de volgende iPhone maar waarvan ik voorspel dat het er niet in zal zitten: :P

* wireless syncen. (dit is ZO nodig! wat een heerlijk staaltje technologie zo'n iPhone, moet je het via USB syncen met je computer! 8)7 8)7 vind ik erg jammer maar hier stappen ze nog steeds niet vanaf)
* 128GB storage.
* multi-tasking op zodanige wijze dat je lekker kan Skypen.

Features waarvan ik denk dat Apple ze implementeert in OS4/ de volgende iPhone maar die me eigenlijk nogal koud laten: :)

* iBooks voor iPod
* front facing camera: niet morgen aangekondigd, wel bij de nieuwe iPhone hardware. Als dit 'The Apple Way' geimplementeerd wordt, zou het wel eens het hot topic van de nieuwe iPhone kunnen worden.
* FM radio
* Een betere camera :O

Well that's completely ordinary in the rock and roll world. You go out. Have a few drugs. Go out for dinner. Have a threesome. Have some more drugs. Have a shower. Have another threesome. It's all very important in the rock industry -Murray Hewitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Veel dingen die je noemt zijn hardware matig, dit heeft natuurlijk weinig met OS4 te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-04 17:41
Dit zou ik graag in OS 4 willen zien.

Multitasking
Uiteraard beperkt tot een x aantal apps. Of een soort gelijk iets maar minder geheugen/batterij vretend.
Af en toe heb ik geen bereik, denk bijv thuis. Dan zijn push notificaties lastig te ontvangen als je geen internet bij de hand hebt.

3rd party applicaties toegang krijgen tot lokale databases.
Denk aan Pocket Informant (agenda app). Gebruikt een eigen database. Het zou mooi zijn als ontwikkelaars toegang krijgen tot de agenda database. Lekker makkelijk importeren. Icm multitasking kan ik push notificaties voor deze app vaarwel zeggen.

Aanpassen lockscreen
Agenda op lockscreen. Heeeel handig.

Widgets (?)
Een druk op de knop Wifi/Bluetooth aanzetten zonder eerst een aantal menuknoppen door te lopen.

Status notificaties
1 oogopslag kunnen zien of je een gemiste oproep/voicemail/bericht etc hebt.

Universele mailbox
Dat is hierboven al gevraagd O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Signs op 07-04-2010 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Status notificaties
1 oogopslag kunnen zien of je een gemiste oproep/voicemail/bericht etc hebt.
Ik heb (nog) geen Iphone en ben aan eht wachten op de IphoneHD, maar kun je nu met een Iphone niet in één opslag zien of je een nieuw bericht hebt? Moet je hem daar eerst voor sliden, of hoe moet ik dit zien?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
EWK schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:46:
[...]

Ik heb (nog) geen Iphone en ben aan eht wachten op de IphoneHD, maar kun je nu met een Iphone niet in één opslag zien of je een nieuw bericht hebt? Moet je hem daar eerst voor sliden, of hoe moet ik dit zien?
Volgens mij moet je hier voor sliden. Ik weet het even niet omdat ik mijn iphone ge-jb hebt.
Dus heb inmiddels andere alternatieven voor >:)

Het zou mooi zijn als er in de statusbalk een icoon van een gemiste oproep o.i.d. tevoorschijn komt. Dat is iets wat sowieso niet hebt als je niet jailbreaked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Signs schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:54:
[...]

Volgens mij moet je hier voor sliden. Ik weet het even niet omdat ik mijn iphone ge-jb hebt.

Het zou mooi zijn als er in de statusbalk een icoon van een gemiste oproep o.i.d. tevoorschijn komt. Dat is iets wat sowieso niet hebt als je niet jailbreaked.
Ik heb nu WM en voor mij is dat dus heel normaal, maar goed dat ik me nog even inlees en nog even de tijd heb voordat de IphoneHD uit komt. Dit soort zaken zijn voor mij heel normaal en zal ik dus zeker gaan missen. Eens kijken wat er de aankomende maanden nog meer 'boven water' komt.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Signs schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:54:
[...]

Jawel hoor. Heb je 1 bericht dan staan de eerste 4 regels van het bericht er en de afzender. Heb je meerdere berichten dan staat er '* berichten ontvangen*. Zelfde geld bij een oproep gemist.

1 oproep gemist = naam oproepert
meerdere = * oproepen gemist

:) Enige wat je hoeft te doen is je beeldscherm aanzetten (boven op standbye knop of 1x thuisknop), maar dat is logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
virtualJac schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:13:
[...]

Jawel hoor. Heb je 1 bericht dan staan de eerste 4 regels van het bericht er en de afzender. Heb je meerdere berichten dan staat er '* berichten ontvangen*. Zelfde geld bij een oproep gemist.

1 oproep gemist = naam oproepert
meerdere = * oproepen gemist

:) Enige wat je hoeft te doen is je beeldscherm aanzetten (boven op standbye knop of 1x thuisknop), maar dat is logisch
_/-\o_

Maar blijf toch bij mijn jailbreakje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

VirtualJac, bedankt voor de opheldering!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OetZitterd
  • Laatst online: 27-07-2011

OetZitterd

Out of the picture...

Dimby schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:20:
Ik heb zojuist een review gelezen over het JooJoo tablet, een concurrent van de iPad die wel Flash ondersteund. Flash halveerde de batterijduur en het werkte niet eens soepel. Dus ga er maar niet van uit dat Apple deze energieslurpende en cpu vretende techniek toestaat.
Toevallig afgelopen week een presentatie gehad van Adobe over Flash 10.1 en je staat versteld hoe hard ze hebben gesleuteld aan de verbetering van het stroomverbruik.

Ik haal even mijn tweets aan van vorige week;
http://twitter.com/Arvid/status/11479768474
Flash brought down battery consumption. Flash 10.1 gives 4(!) Hrs of full screen video. Gaming 6,5hrs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:59

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Als ze nou eens de mailrules van de OS-X mail app konden implementeren op de iPhone dan zou ik ook daar veel minder SPAM krijgen. Nu moet je heel omslachtig alles via een spam filter leiden, of bv. via gmail.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Murcielago schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 23:55:
* Murcielago hoopt niet op multitasking
Maar op een variant van multitasking om resources te besparen. Het blijft uiteindelijk een telefoon en geen laptop die je zo weer aan de lader kunt hangen.
Eigenlijk zoals mdd het omschrijft: mddd in 'nieuws: 'Apple kondigt donderdag iPhone OS 4 aan''

[...]
Dat zou niet zo moeilijk moeten zijn want dat is feitelijk wat Grand Central Dispatch inhoudt en dat is inmiddels open source gemaakt. FreeBSD is bezig om het te implementeren. Het is dan wel multitasking maar op een dusdanig eenvoudige en slimme manier dat het ontwikkelaars meer uitnodigt om er gebruik van te maken. Door dingen als queueing zou het ook wat efficiënter moeten zijn aldus Apple. Het zou mij niets verbazen als men met iPhone OS 4.0 de basis gelijk heeft getrokken met iets als OS X v10.6 waardoor GCD voor de hand ligt.

Hoe dat technisch gaat is niet zo heel erg van belang. De vraag waarom je het zou willen, wat het betekent voor gebruikers en hoe gebruikers er gebruik van kunnen maken is allemaal vele malen belangrijker. Het moet allemaal wel zin hebben. De manier waarop dit gebeurd bij webOS is iets waar ik aardig van gecharmeerd ben (kort gezegd werkt het gewoon grandioos goed en eenvoudig). Apps zijn daar gewoon aparte cards die los naast elkaar draaien en die je eenvoudig kunt rangschikken, weghalen, etc. Met die manier van werken heeft multitasking ook nut omdat het richting gebruikers een toegevoegde waarde geeft doordat het zo eenvoudig werkt. Het is een middel geworden en niet een doel (i.t.t. de meeste "multitasking moet!" roepers, voor hun is het een doel geworden).
zonoskar schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:47:
Als ze nou eens de mailrules van de OS-X mail app konden implementeren op de iPhone dan zou ik ook daar veel minder SPAM krijgen. Nu moet je heel omslachtig alles via een spam filter leiden, of bv. via gmail.
Vrij standaard. Bij Outlook en Thunderbird is dat niet anders. Dit soort filters zijn namelijk clientside waardoor ze alleen actief zijn in de betreffende client. Als je ze voor alle clients wil hebben dan zul je het op de server moeten aan gaan maken. In geval van Gmail en vele anderen is dit mogelijk door regels in de webmail in te stellen (dit gaat niet altijd op!). Voor iets als spam levert dat meestal een probleem op. Bij Gmail echter niet, want door items naar de spam map te verhuizen of eruit te slepen train je het spamfilter al. Anderen doen dit niet op deze wijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

virtualJac schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:43:
Hoe veel tijd zit er meestal tussen het aankondigen van de OS update en de werkelijke release? :)
Deze haal ik even aan, die dreigt weg te sneeuwen en ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord ;)

En ik neem aan de iPhone OS 4 ook op de 3GS gaat werken? Dat zou tenminste wel fijn zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
5183 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:32:
[...]

Deze haal ik even aan, die dreigt weg te sneeuwen en ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord ;)

En ik neem aan de iPhone OS 4 ook op de 3GS gaat werken? Dat zou tenminste wel fijn zijn :P
Vorige jaren schijnt dit ongeveer juni geweest te zijn. Las ik in het iPhone topic. Helaas nog even wachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Laatst online: 11-04 20:45
virtualJac schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:33:
[...]

Vorige jaren schijnt dit ongeveer juni geweest te zijn. Las ik in het iPhone topic. Helaas nog even wachten dus :)
Ja is altijd een 2 -3 maand :

Version Build Date Notes
iPhone OS 1.2b1 Beta 1 5A147p March 6, 2008 Release for iPhone OS version 1.2b1. Announced at an Apple Town Hall meeting.[22]
iPhone OS 2.0b2 Beta 2 5A225c March 27, 2008 Release for iPhone OS version 2.0b2,[23] which added Interface Builder, an application for building graphical user interfaces for iPhone applications.[24]
iPhone OS 2.0b3 Beta 3 5A240d April 8, 2008 Release for iPhone OS version 2.0b3.[25]
iPhone OS 2.0b4 Beta 4 5A258f April 23, 2008 Release for iPhone OS version 2.0b4. This version of the SDK supports OpenGL 3D graphics, primarily used to make games,[26] and indications that some applications will be allowed to run in the background (as the iPod, Phone, and Mail applications do), something that Apple had previously stated was not possible.
iPhone OS 2.0b5 Beta 5 5A274d May 6, 2008 Release for iPhone OS version 2.0b5.[27]
iPhone OS 2.0b6 Beta 6 5A292g May 29, 2008 Release for iPhone OS version 2.0b6. The code in this update gave hints about updates to Apple's .Mac[28] service and also gave a first reference to the upcoming version of Mac OS X, version 10.6 Snow Leopard.[29]
iPhone OS 2.0b7 Beta 7 5A331 June 9, 2008 Release for iPhone OS version 2.0b7, which unlocked Apple's .Mac replacement, MobileMe. This release was for WWDC, Apple's developer's conference, which is noted as part of the name of the iPhone OS beta download.
iPhone OS 2.0b8 Beta 8 5A345 June 26, 2008 Release for iPhone OS version 2.0b8.[30]
iPhone OS 2.0 July 11, 2008 Release for iPhone OS version 2.0. This coincided with the launch of the App Store.
iPhone OS 2.1 Beta 1 5F90 July 24, 2008 Release for iPhone OS version 2.1.[31] Apple notes that applications built using the 2.1 SDK will not run on the iPhone 2.0 software, and will not yet be accepted into the App Store.
iPhone OS 2.1 Beta 2 July 30, 2008 Release for iPhone OS version 2.1.[32]
iPhone OS 2.1 Beta 3 August 8, 2008 Release for iPhone OS version 2.1.[33]
iPhone OS 2.2 Beta 1 5G29 September 25, 2008 Release for iPhone OS version 2.2.[34]
iPhone OS 2.2 9M2621 November 20, 2008 Release for iPhone OS version 2.2.
iPhone OS 2.2.1 9M2621a January 27, 2009 Release for iPhone OS version 2.2.1.[35]
iPhone OS 3.0 Beta 1 March 17, 2009 Preview of iPhone OS version 3.0 and SDK 3.0 beta release.[36]
iPhone OS 3.0 Beta 2 March 31, 2009 Release for iPhone OS version 3.0.[37]
iPhone OS 3.0 Beta 3 April 14, 2009 Release for iPhone OS version 3.0.[38]
iPhone OS 3.0 Beta 4 April 28, 2009 Release for iPhone OS version 3.0.[39]
iPhone OS 3.0 Beta 5 May 6, 2009 Release for iPhone OS version 3.0.[40]
iPhone OS 3.0 GM Seed June 8, 2009 Final Release for iPhone OS version 3.0 for developers and private testers only.[41]
iPhone OS 3.0 Final June 17, 2009 Final release for iPhone OS version 3.0 for standard users was released on June 17.[41]
iPhone OS 3.1 Beta June 30, 2009 First beta release for iPhone OS version 3.1 released to developers June 30.
iPhone OS 3.1 Beta 2 July 15, 2009 Second beta release for iPhone OS version 3.1 released to developers July 15.
iPhone OS 3.1 Beta 3 July 27, 2009 Third beta release for iPhone OS version 3.1 released to developers July 27.
iPhone OS 3.1 Final September 9, 2009 Final release for iPhone OS version 3.1 for standard users was released in the Apple "It's Only Rock and Roll, but we like it" special event on September 9, 2009.
iPhone OS 3.1.2 Final October 8, 2009 Final release for iPhone 3.1.2.
iPhone OS 3.1.3 Final February 2, 2010 Final release for iPhone 3.1.3.
iPhone OS 3.2 Beta January 27, 2010 Initial, developer-only beta release for iPhone OS version 3.2. iPad only.
iPhone OS 3.2 Beta 2 February 10, 2010 iPad only.
iPhone OS 3.2 Beta 3 February 23, 2010 iPad only.
iPhone OS 3.2 Beta 4 10M2144 March 9, 2010 iPad only.
iPhone OS 3.2 Beta 5 10M2148 March 17, 2010 iPad only.
iPhone OS 3.2 Final 10M2148 April 3, 2010 First public release of iPhone OS version 3.2. iPad only.
iPhone OS 4.0 announced N/A April 8, 2010 First public announcement of iPhone OS version 4.0. No release date yet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:44
Wordt samen gelaunched met de nieuwe iPhone.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Laatst online: 11-04 20:45
ppl schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:32:
De manier waarop dit gebeurd bij webOS is iets waar ik aardig van gecharmeerd ben (kort gezegd werkt het gewoon grandioos goed en eenvoudig). Apps zijn daar gewoon aparte cards die los naast elkaar draaien en die je eenvoudig kunt rangschikken, weghalen, etc.
Een jailbroken iphone kan dit nu al en dit werkt heel goed. Ik verwacht idd dat apple een soortgelijke richting uitgaat.
Met die manier van werken heeft multitasking ook nut omdat het richting gebruikers een toegevoegde waarde geeft doordat het zo eenvoudig werkt. Het is een middel geworden en niet een doel (i.t.t. de meeste "multitasking moet!" roepers, voor hun is het een doel geworden).
Nee hoor, ik wil multitasking omdat ik elke dag merk dat de iphone dit mankeert en dat ik daardoor op de gebruikerservaring moet inleveren. Ik wil geen multitasking omdat ik een smartphone wil die dat kan ik wil dit omdat ik het nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Laatst online: 14-06-2023
Ik hoop eigenlijk op een feature als profielen. Makkelijk switchen tussen trillen/hard/zacht geluid.

Als ik bijvoorbeeld mijn iPhone in mijn zak heb, wil ik trillen + harder geluid als normaal.
Als ik hem op mijn buro (werk) leg wil ik normaal geluid en geen trillen.
Thuis heb ik weer liever hard geluid en geen trillen.
etc.

Zou handig zijn als je hier bijvoorbeeld met de volume knop tussen kan switchen, als je telefoon gelocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-04 13:00
Mijn wensenlijstje (op volgorde van belangrijkheid):
  1. Beter home/lockscreen - agenda, gemiste oproepen en dat soort dingen op het lockscreen.
  2. Beter notificatiesysteem - een veredelde crontab, zeg maar, waarin applicaties notificaties kunnen zetten voor bepaalde tijdstippen (alarms) of wanneer de telefoon zich op een bepaalde locatie bevindt. Ook graag een betere UI voor notificaties, zoiets als Android heeft.
  3. Mogelijkheid om kantelen uit te zetten - handig voor in bed :).
  4. Multitasking - alleen voor geselecteerde applicaties.
Voor de iPad (die ik helaas nog niet heb) lijkt me printen wel heel handig. En verder hoop ik dat er ook nieuwe iPhone hardware aangekondigd wordt; maar dat bewaren ze denk ik voor een tijdstip later dit jaar.

[ Voor 20% gewijzigd door TlighT op 08-04-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

TlighT schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:11:
En verder hoop ik dat er ook nieuwe iPhone hardware aangekondigd wordt; maar dat bewaren ze denk ik voor een tijdstip later dit jaar.
Die zal wel met de WWDC komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:57
Ik hoop op een sub-tabs.. Zodat je de alle gamen onder 1 icoon kan plaatsen (doen ze in I-Tunes ook al met gerne, dus waarom niet)

Multitasking mis ik eigenlijk niet, maar het is misschien wel eens handig en ik zou graag een wat beter/stabieler GPS ontvangst hebben.. Lockscreen info is leuk en hopelijk wat batterij verbeteringen/snelheidwinst.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

Zow, de feeds staan open, laat het feest maar beginnen :)

//edit

nieuwe hardware zal er idd niet in zitten, daarvoor is het event dat hoogst waarschijnlijk ergens de 2e week van Juni plaats zal vinden.

[ Voor 56% gewijzigd door Blaz0r op 08-04-2010 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe laat begint het feest dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163039

Ik hoop dat ik weer kan tetheren met deze nieuwe software anders houd ik mooi mijn 3.0.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 163039 op 08-04-2010 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

om 7 uur onze tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

7 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah oke. :) Las iets over 6 uur op omt. :+ Ben erg benieuwd, ik denk wel dat ze iets verassends in petto hebben, iets wat nog niet in het nieuws geweest is.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 23:05
Damn, ik mis weer wat. 19 uur begint het dus? Driemaal raden hoelaat ik weg moet, 19:15:| Gelukkig kan ik hier daarna lezen wat er allemaal nieuw is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

mat.hi.as schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:18:
Damn, ik mis weer wat. 19 uur begint het dus? Driemaal raden hoelaat ik weg moet, 19:15:| Gelukkig kan ik hier daarna lezen wat er allemaal nieuw is :)
Dat scheelt heel wat keren refreshen iig haha, al is het wel zo dat veel feeds een auto refresh functie hebben vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Zow, kunnen we straks hier het topic weer volspammen met dingen die we zien op een andere blog, en plaatst iedereen weer hetzelfde, maar van een andere site.... kan niet wachten (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

mat.hi.as schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:18:
Gewoon gizmodo of engadget op je iPhone openen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:28

kronolith

[EDIT]

Nog iets meer als een halfuurtje :) Ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

ZpAz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:23:
Zow, kunnen we straks hier het topic weer volspammen met dingen die we zien op een andere blog, en plaatst iedereen weer hetzelfde, maar van een andere site.... kan niet wachten (A)
Mogelijk kunnen we er hier een discussie over houden, maar gezien de vertraging op een forum is dit niet het beste medium, tweakers heeft toch een of andere webirc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Vorige keren ging het ook op het forum, dus waarom deze keer niet he ;)

Bij OMT kan je mee-chatten via iChat.

[ Voor 22% gewijzigd door ZpAz op 08-04-2010 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rushed
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-04 14:54
*ik wil een bewegende screensaver*

multitasken.... de accu van de iphone is nu al zeer snel leeg, kun je voorstellen hoe snel dat wel niet gaat als er nog meer programma's tegelijk aan kunnen staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Multitasken, zal me zeer verbazen of ze dat er in gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-04 22:23

zAo

GPLv2 Fanboy

ZpAz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:34:
Multitasken, zal me zeer verbazen of ze dat er in gaan doen.
Ik verwacht dat ze het alleen voor de iPhone 3GS/Touch 2G en iPad toestaan vanwege het geheugen. Die batterij; tja. Het is een keuze van de gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
zAo schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:39:
[...]

Ik verwacht dat ze het alleen voor de iPhone 3GS/Touch 2G en iPad toestaan vanwege het geheugen. Die batterij; tja. Het is een keuze van de gebruiker.
Dat ook, maar nu heeft elke developer het zo gemaakt dat ze weten dat ze 'al het geheugen' kunnen gebruiken, krijg je straks van die dingen dat spellen niet meer lekker lopen enzo, omdat er teveel open staat.

Van mij mogen ze het 'save-staten' wel zo uitwerken dat dat automatisch gaat (ala 'virtual-pc' in slaapstand) zeg maar, geen idee of dat mogelijk is. Aangezien nu niet elke developer er rekening mee houd.

edit:

Wooee, eerste berichtjes @ engadget!

http://www.engadget.com/2...apples-iphone-os-4-event/

[ Voor 8% gewijzigd door ZpAz op 08-04-2010 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Je kunt ook de chatroom 'got' binnen gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

ZpAz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:46:
[...]

Dat ook, maar nu heeft elke developer het zo gemaakt dat ze weten dat ze 'al het geheugen' kunnen gebruiken, krijg je straks van die dingen dat spellen niet meer lekker lopen enzo, omdat er teveel open staat.

Van mij mogen ze het 'save-staten' wel zo uitwerken dat dat automatisch gaat (ala 'virtual-pc' in slaapstand) zeg maar, geen idee of dat mogelijk is. Aangezien nu niet elke developer er rekening mee houd.
Mogelijk dat er geen apps op de achtergrond draaien maar dat er gebruikt gemaakt kan worden van bepaalde "services", zodat er bijvoorbeeld een IM applicatie op de achtergrond kan "luisteren" die notifications werken daar gewoon net niet goed/snel genoeg voor. Notifications++ zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
En hoe wil je dat aanpakken? Nu luisteren externe servers voor je op de achtergrond, en sturen je een bericht.. kost geen resource... waarom zou dan je eigen telefoon hetzelfde moeten doen... :)

Maar voor zeldzame gevallen, zou het misschien wel fijn zijn.. maar Apple is een beetje van van de 80/20 regel... :)

[ Voor 40% gewijzigd door ZpAz op 08-04-2010 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

ZpAz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:59:
En hoe wil je dat aanpakken? Nu luisteren externe servers voor je op de achtergrond, en sturen je een bericht.. kost geen resource...
Ja en dat werkt dus net niet goed genoeg naar mijn menig, maar ik ben het met je eens dat de huidige implementatie wat minder resource gevoelig is.

Ander ideetje dan: een soort van overlay mini apps, zoals nu de popups in beeld komen, maar daarin dan, hetzelfde voorbeeld, een message thread. Dan hoef je niet de app te verlaten om te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Van mij mogen er wel 'widgets' komen idd :) Een beetje widget kan geen kwaad toch.

Verassende kleding heeft Steve deze keer aan zeg.

[ Voor 24% gewijzigd door ZpAz op 08-04-2010 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

ZpAz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:03:
Van mij mogen er wel 'widgets' komen idd :) Een beetje widget kan geen kwaad toch.
widgets vind ik zo een flauw woord, maar vooruit ;)

Jobs op het podium!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002

Maximus

There is no substitute

Mochten mensen willen babbelen over het Event, #apple op de irc server van tweakers is beschikbaar :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:12
10:04AM "Thanks for coming this morning. We have something we're pretty excited about -- and that is iPhone 4. Before we get to that I have some updates. The first is the iPad -- we just started shipping. Before we shipped it we got some great reviews..." Oh he's quoting Walt Mossberg, surprise!
Bedoelt 'ie iPhone OS 4.0 of stiekem toch een nieuwe iPhone vandaag :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:28

kronolith

[EDIT]

Mm ze brabbelen alleen maar over ipad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Blaz0r schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:04:
[...]

widgets vind ik zo een flauw woord, maar vooruit ;)

Jobs op het podium!
Gadgets zoals ze in Windows heten is een stuk beter he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

Maximus schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:05:
Mochten mensen willen babbelen over het Event, #apple op de irc server van tweakers is beschikbaar :)
hoe kom ik daar via http://irc.tweakers.net/ ? ik heb er nu geen client op staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002

Maximus

There is no substitute

Blaz0r schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:07:
[...]

hoe kom ik daar via http://irc.tweakers.net/ ? ik heb er nu geen client op staan
Ja, als je dan #apple als kanaal kiest dan kom je daar :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Tis hier bijna nog drukker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Multitasking!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albi The Dragon
  • Laatst online: 23-04 11:50

Albi The Dragon

get your hand off my tail

MULTITASKING!

Well that's completely ordinary in the rock and roll world. You go out. Have a few drugs. Go out for dinner. Have a threesome. Have some more drugs. Have a shower. Have another threesome. It's all very important in the rock industry -Murray Hewitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Crying teers of happiness.... wordt er eindelijk minder afgezeken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344398

nu flash nog en dan zijn we af van de tweakers die zeuren over Flash..

[ Voor 131% gewijzigd door Anoniem: 344398 op 08-04-2010 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Das waar.. ach :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-03 09:10
oh wow.. ze hebben multitasking ontwikkeld... :/

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Die agenda was toch al gefixed? Ik kan tenminste uitnodigingen accepteren voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Kan je van WinMo 7 niet zeggen he (A)

Muhahaha.... niet dat ik het tot nu gemist had, maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Laatst online: 23-04 12:40
SmithNL schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:19:
oh wow.. ze hebben multitasking ontwikkeld... :/
Als ze het niet doen, loopt iedereen te whinen oh Apple geen multitasking, en nu hebben ze het geimplementeerd, op (waarschijnlijk) verzoek van gebruikers, en dan krijg je zulke reacties, beetje lame imo.

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-03 09:10
VeeGee schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:20:
[...]

Als ze het niet doen, loopt iedereen te whinen oh Apple geen multitasking, en nu hebben ze het geimplementeerd, op (waarschijnlijk) verzoek van gebruikers, en dan krijg je zulke reacties, beetje lame imo.
Het is meer dat Jobs doet alsof ze het ei van columbus hebben gevonden..

treffend:
quote: Gizmodo
Jason Chen:

Every one of these apps (mail, the game, Safari) retains the state it was in instead of launching from scratch. You know, like multitasking is supposed to work.

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Volgens mij blijft de hele applicatie niet 'aan staan'. Dus ben benieuwd hoe ze dat hebben opgelost, en of dat daadwerkelijk in performance en batterij scheelt.

edit:

idd, je roept een API aan, en je zegt specifiek wat in de achtergrond moet blijven. Zo is er de 'background music API' bijvoorbeeld, voor als je op de achtergrond muziek moet laten draaien... :)

[ Voor 39% gewijzigd door ZpAz op 08-04-2010 19:26 ]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste