[iPhone, iPod touch & iPad] iPhone OS event - 8 april 2010

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330654

Anoniem: 107960 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:18:
[...]

offtopic:
LateX? :P Geen designer die daar aan te pas is gekomen.. Het hangt natuurlijk wel van je definitie van een mooie applicatie af.
Wat is LateX? Ik zie alleen maar een app met 2 sterren in de store...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=33795323,noline]
Misschien kan apple wel een eigen suite maken, maar mensen willen liever geen nieuwe suites moeten gaan leren dan maar over naar de pc's van microsoft en daarop verder werken met de oude vertrouwde adobe suite lijkt mij..
Je gaat er voor het gemak ook maar even vanuit dat alle bedrijven altijd persé de nieuwste versie van Suites willen draaien. Maar ik kan je verzekeren dat dit absoluut niet het geval is...

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 330654 op 09-04-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apNia schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:58:
[...]

Excel en Adobe Photoshop?
Sorry maar zeker voor een app als Photoshop komt er veel meer kijken dan een paar nerds die goed kunnen programmeren. Hoe groot denk je dat het team is dat over functionaliteit in de UI gaat? Dat zijn niet zelden mensen die geen letter kunnen code'en. Dus verkoop ajb geen onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:44
Son Goku schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:42:
Geen multitasking op de 3g dus, lekker dan :{
Ook niet op de 3GS :P . Apps kunnen nog steeds niet in de achtergrond draaien, dus echt multitasking zou ik de oplossing van Apple niet willen noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Good Fella schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:18:
[...]

Een een bedrijf gooit zo even een paar duizend euro aan apparatuur weg? Denk het niet.

Die iChatService is trouwens wel interessant:

[afbeelding]
screenshot uit iStat gehaald
Die iStat is super! Heb ik net er ook ff opgegooid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:28

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Anoniem: 330654 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:33:
[...]

Sorry maar zeker voor een app als Photoshop komt er veel meer kijken dan een paar nerds die goed kunnen programmeren. Hoe groot denk je dat het team is dat over functionaliteit in de UI gaat? Dat zijn niet zelden mensen die geen letter kunnen code'en. Dus verkoop ajb geen onzin.
Verdiep je in de geschiedenis van Photoshop gast. Photoshop was een succes alvorens het de slicke interface had die het nu had, met enkel het simpele toolboxje. Het programma is zo succesvol geworden doordat het kon wat geen enkel ander programma kon. En wie hebben dat ontwikkeld? Juist, de nerds. Excel is ook een goed voorbeeld, en LaTeX for that matter ook. Ga nou niet steeds konkelen puur om dwars te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apNia schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:40:
[...]

Verdiep je in de geschiedenis van Photoshop gast. Photoshop was een succes alvorens het de slicke interface had die het nu had, met enkel het simpele toolboxje. Het programma is zo succesvol geworden doordat het kon wat geen enkel ander programma kon. En wie hebben dat ontwikkeld? Juist, de nerds. Excel is ook een goed voorbeeld, en LaTeX for that matter ook. Ga nou niet steeds konkelen puur om dwars te doen.
Vroeger waren al die gasten nerds. En we leven in vroeger, niet in nu. Ik kijk steeds weer naar je avatar en dan naar je zure berichten. Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05 19:51
Zou iemand mij toe willen voegen als dev tester, zodat ik os4 kan proberen begrijp dat voor een dev account 99 dollar moet worden betaald, dus ben bereid een vergoeding tegen over te zetten . PM voor de geintresseerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-05 13:31
MarcoC schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:38:
[...]
Ook niet op de 3GS :P . Apps kunnen nog steeds niet in de achtergrond draaien, dus echt multitasking zou ik de oplossing van Apple niet willen noemen.
Doe eens filmpje kijken van de presentatie ;). Dat kan wel degelijk. Skype, Pandora etc etc ;)
Ga eens je huiswerk doen voor je loopt te schreeuwen ;)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-05 14:16
@Trat

Kerel er is een edit knop beschikbaar zodat je niet 4 berichten onder elkaar hoeft te plaatsen. Het staat notabene in een dikke balk boven het quickreact veld. En inderdaad, kap ff met dat kinderachtige welles/nietes verhaal.

Ontopic:
Zijn er nog leuke nieuwe kleine functies ontdekt in de dev. versie? Ik zag tijdens de presentatie iets van page curl ofzo, is dat een nieuwe UI feature?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Anoniem: 330654 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:59:
[...]

Vroeger waren al die gasten nerds. En we leven in vroeger, niet in nu. Ik kijk steeds weer naar je avatar en dan naar je zure berichten. Waarom?
Gast hou op met je slecht onderbouwde en irritatie wekkende replies, als je geen zinnige replies kan geven ga dan ergens anders lopen kutten.
En nee de avatar komt hier uit. Maar wederom weer een slimme opmerking van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
tis me gelukt om OS 4 te installeren.
op mijn Windows bak kreeg ik error 3000 en 13(ofzo).
net via ibook G3 herstellen gedaan naar OS 4. daarna terug op mijn Windows bak om backup terug te zetten.
en done.

wat ik me opviel op mijn 3G is:
  • ik kan zomen met camera.
  • google map UI is gewijzigd.
  • ibook???
  • fotoalbum add UI oa gezichten.
  • gamecentre << kunnen wij iets mee doen??? add me plz O-)
  • mappen werkt geweldig _/-\o_
  • helaas geen multitask op 3G |:(
tis wel jammer voor mensen met 3G want dit is een update waar men geen x factor gevoel bij krijgt in tegen stelling van voorgaande update. (iedereen was :) :9~ :o met C&P voor 3G en 2G).
alleen mensen met een 3GS kunnen nu een rondje om de kerk gaan dansen.
en voor 80%(schatting) gebruiker van iphone denken 'ach leuk die bug en UI fix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:21
Werken je eigen wallpapers op het homescreen op de 3G?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-05 19:29

mwa

Anoniem: 330654 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:59:
[...]

Zou je aub kunnen stoppen met je onzinnige en vervelende berichten hier? Het is redelijk irritant om deze tussen de posts door te moeten lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Rivanov schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:58:
Werken je eigen wallpapers op het homescreen op de 3G?
Nope.

Je kunt trouwens wel zoomen met de app, maar hij gebruikt die info niet bij het maken van de foto.

[ Voor 22% gewijzigd door MoietyMe op 09-04-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Good Fella schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:01:
[...]

Nope.

Je kunt trouwens wel zoomen met de app, maar hij gebruikt die info niet bij het maken van de foto.
En dat is een bug. Net als de wallpaper als achtergrond: het framework zit er wel in en er zijn 3G gebruikers die wel een achtergrond konden instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 28-05 11:44

BioHazard

*\o/*

Good Fella schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:01:
[...]

Nope.

Op de 3GS wel met de dev versie? Of is dat ook voor de 3G uitgeschakeld? :)

edit: Oops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=33796078,noline]
Ontopic:
Zijn er nog leuke nieuwe kleine functies ontdekt in de dev. versie? Ik zag tijdens de presentatie iets van page curl ofzo, is dat een nieuwe UI feature?
Geen idee over die page curl. Maar hier wordt e.e.a. besproken over nieuwe features. http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=892839

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:05
apNia schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:58:
[...]

Excel en Adobe Photoshop?

[...]

Nee hij zegt 'de beste apps' en ik zeg 'niet elk product'. Lees wat ik schrijf, ik ontken niet wat hij zegt, ik zeg alleen dat er moois kan voortkomen uit allerlei teams.
Bij photoshop zitten er dus echt wel mensen achter die tot 'the bone' programmeurs zijn, voor alle optimalisatie e.d die het nodig heeft. Aan de andere kant heb je weer mensen die gaan zitten denken hoe moet de GUI in elkaar, nu heeft Photoshop niet de mooiste GUI, maar de icoontjes en GUI zullen weer vast bedacht worden door de meer 'grafische' mensen.

Zelfde voor excel, die ribbon interface is niet uit de lucht komen vallen.

----

In de 'sheet' stond dacht ik ook Places voor Photos? Maar op mn 3G zie ik dat nergens, enkel faces en die andere. Jammers.

[ Voor 8% gewijzigd door ZpAz op 09-04-2010 17:03 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-05 10:57

Roytoch

Nietes

Ik kreeg net bij de camera de vraag of ik locatievoorzieningen wou gebruiken. Dit is toch GPS-coordinaten opslaan bij een foto? Dat is nieuw lijkt me.

Heb nog altijd 3G niet aan het werk, en Wifi gaat hem ook niet worden denk ik :P gezien N-routers tot nog toe niet lijken te werken. Ik wil thuis alles N houden dus die iPhone kan de boom in haha. 3G is iets serieuzer probleem, maar dat komt ook wel goud denk ik zo.

Nieuw to iphone: komen er nog updates op deze beta voor de daadwerkelijke launch, of is this it?

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

roy.ahuis schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:08:
Ik kreeg net bij de camera de vraag of ik locatievoorzieningen wou gebruiken. Dit is toch GPS-coordinaten opslaan bij een foto? Dat is nieuw lijkt me.
Nee, dat kan al sinds 2.0: zo kan je ook laten zien waar je foto is gemaakt. Weet ik zeker. Je krijgt nu alleen een nieuw icoontje voor je batterijmeter te zien zodat je weet dat locatievoorziening aanstaat.
Nieuw to iphone: komen er nog updates op deze beta voor de daadwerkelijke launch, of is this it?
Ervaring leert dat er niet veel zal worden toegevoegd / weggehaald. Wel kan het zo zijn dat een paar dingen 'anders' worden gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ZpAz schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:02:
[...]

Bij photoshop zitten er dus echt wel mensen achter die tot 'the bone' programmeurs zijn, voor alle optimalisatie e.d die het nodig heeft.
dat zeg ik :D
Aan de andere kant heb je weer mensen die gaan zitten denken hoe moet de GUI in elkaar, nu heeft Photoshop niet de mooiste GUI, maar de icoontjes en GUI zullen weer vast bedacht worden door de meer 'grafische' mensen.

Zelfde voor excel, die ribbon interface is niet uit de lucht komen vallen.
offtopic:
Deze producten waren succesvol toen ze ENKEL door de hardcore programmeurs gecode werden (en er nog geen enkele designer aan te pas was gekomen). Je hoeft geen graphical genius te zijn om de toolbox van Photoshop 3 (3, niet CS3) te bedenken. Op DOS, Amiga en Atari waren er al van dat soort interfaces, zie bijv Deluxe Paint.

[ Voor 9% gewijzigd door apNia op 09-04-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apNia schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:13:
[...]
offtopic:
Deze producten waren succesvol toen ze ENKEL door de hardcore programmeurs gecode werden (en er nog geen enkele designer aan te pas was gekomen). Je hoeft geen graphical genius te zijn om de toolbox van Photoshop 3 (3, niet CS3) te bedenken. Op DOS, Amiga en Atari waren er al van dat soort interfaces, zie bijv Deluxe Paint.
Maar toen waren de gebruikers van computers ook nerds. Ik snap nog steeds je punt niet: het is behoorlijk naief om te denken dat je met alleen programmeren een goede app kan maken (daar ging de discussie over toen we het hadden over Flash buitensluiten en dat je voor Flash programmeren minder nerd hoeft te zijn dan bij Objective C), je moet weldegelijk verstand hebben van UI en design. Een goed voorbeeld is de dev van Tweetie 2: super goede coder, maar ook zeer smaakvol in design en UI-flow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
Shit, heb de hele dag prima kunnen werken met mijn telefoon op 4.0. Apps & Music gesynced, ging prima. Tot dat ik net een app probeerde te downloaden via de iPhone en toeN werd de achtergrond van mijn beginscherm op zwart. Reset geprobeerd en de iPhone stond direct in herstelmodus (iTunes + stekker beeld).

Zit op Windows nu, Mac staat op werk. Kan dus niks meer behalve terug naar 3.1.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je al terug kunt: baseband is geupdate bij 4.0 en daar kan 3.1.3 misschien niet mee overweg. Zou dus eerder 4.0 erop weer op zetten.

Wijze les dus voor generieke gebruikers die met een dev build willen stoeien op hun generieke iPhone: niet doen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Anoniem: 330654 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:17:
[...]

Maar toen waren de gebruikers van computers ook nerds. Ik snap nog steeds je punt niet: het is behoorlijk naief om te denken dat je met alleen programmeren een goede app kan maken (daar ging de discussie over toen we het hadden over Flash buitensluiten en dat je voor Flash programmeren minder nerd hoeft te zijn dan bij Objective C), je moet weldegelijk verstand hebben van UI en design. Een goed voorbeeld is de dev van Tweetie 2: super goede coder, maar ook zeer smaakvol in design en UI-flow.
De maker van Tweetie was een of andere UI developer bij Apple. dus die jongen kon zowel designen als programmeren. Je vroeg mij een succesvolle app te noemen die door enkel coders was gemaakt. Winrar, mIRC, Alcohol 120%. Allemaal echt geen noemenswaardige designs maar toch goeie apps.

En ik vind dat 't the other way around ook moet werken. Creatief het enige wat je hebt? Kom maar developen op Unity.

[ Voor 43% gewijzigd door apNia op 09-04-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
Anoniem: 330654 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:24:
Als je al terug kunt: baseband is geupdate bij 4.0 en daar kan 3.1.3 misschien niet mee overweg. Zou dus eerder 4.0 erop weer op zetten.

Wijze les dus voor generieke gebruikers die met een dev build willen stoeien op hun generieke iPhone: niet doen!!!
Ik heb een Apple developer account, heb een iPhone specifiek om mee te kunnen spelen en Xcode beter te leren begrijpen. Heb nog een iPhone voor normaal gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:34
roy.ahuis schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:08:
...

Dit vroeg ik mij ook af, heb net OS4 erop gezet, werkt prima allemaal maar worden verdere updates van deze beta voorzien via itunes of moet dat weer op een mac via xcode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
joon schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:32:
[...]

Dit vroeg ik mij ook af, heb net OS4 erop gezet, werkt prima allemaal maar worden verdere updates van deze beta voorzien via itunes of moet dat weer op een mac via xcode?
Apple kennende zal dat wel zo zijn, tenminste dat was bij 3.0 ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:44
SanderPS3 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:03:
[...]

Doe eens filmpje kijken van de presentatie ;). Dat kan wel degelijk. Skype, Pandora etc etc ;)
Ga eens je huiswerk doen voor je loopt te schreeuwen ;)
Neen, jij moet je huiswerk doen :P . De apps draaien niet op de achtergrond, de apps kunnen één van de zeven ingebouwde background services aanroepen. Het zal met OS 4.0 nog steeds onmogelijk zijn om bijv. een IM-client op de achtergrond te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

MarcoC schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 18:00:
[...]
Het zal met OS 4.0 nog steeds onmogelijk zijn om bijv. een IM-client op de achtergrond te draaien.
I.c.m. met een externe server die jouw aangemeld houdt zal je er nu helemaal niks meer van kunnen merken dat het geen volwaardige multitasking is, wat betreft jouw voorbeeld van een IM-client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonaske_
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-04-2022
Zou er iemand mijn iPhone willen registreren op zijn dev-account. Ik zou je ervoor eeuwig dankbaar zijn en je game in de appstore kopen indien je er 1 gemaakt hebt. PM mij maar voor meer details. ;)

[ Voor 37% gewijzigd door jonaske_ op 09-04-2010 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:25

lasharor

7 december 2004

Muthas schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 18:04:
[...]

I.c.m. met een externe server die jouw aangemeld houdt zal je er nu helemaal niks meer van kunnen merken dat het geen volwaardige multitasking is, wat betreft jouw voorbeeld van een IM-client.
In combinatie met die "pauze"/save state functie niet nee, echter vraag ik mij af of dat handig gaat werken bij een IM app.

Je hebt immers een "save" die al is verouderd op het moment dat jij weer een nieuw berichtje krijgt. Wat er nu gebeurt icm met push vind ik persoonlijk niet ideaal werken, het duurt bij Ebuddy gewoon te lang om weer terug in de chat te zitten. (Terwijl Ebuddy icm met Backgrounder wel soepel en snel werkt, maar dan krijg je weer geen push messages... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
MarcoC schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 18:00:
[...]
Neen, jij moet je huiswerk doen :P . De apps draaien niet op de achtergrond, de apps kunnen één van de zeven ingebouwde background services aanroepen. Het zal met OS 4.0 nog steeds onmogelijk zijn om bijv. een IM-client op de achtergrond te draaien.
Ik vraag me toch af hoe dan bijvoorbeeld de Skype app werkt. In de demo lieten ze zien dat het skype-gesprek doorliep terwijl Skype op de background zat. Wat handelt dan de decodering van het skype-gesprek af? Het lijkt me sterk dat ze het skype-protocol in die backgroundservice hebben gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:13
De afgelopen paar pagina's gaat de discussie net te ver qua toon. Respecteer je mede-forum gebruikers en probeer op een volwassen manier de discussiëren met goede argumenten :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TlighT schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 18:25:
[...]Wat handelt dan de decodering van het skype-gesprek af? Het lijkt me sterk dat ze het skype-protocol in die backgroundservice hebben gestopt.
Apple's API om Skype's VOIP protocol op te nemen als backgroundservice ja. Ze moeten daar wel Skype background aware maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lasharor schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 18:13:
[...]
(Terwijl Ebuddy icm met Backgrounder wel soepel en snel werkt, maar dan krijg je weer geen push messages... )
Komt omdat Ebuddy nog niet background aware is gemaakt. Zodra ze Ebuddy background aware maken kunnen ze gebruik maken van de multitask push API en krijg je gewoon push berichten binnen terwijl je app background is. Die apps komen trouwens pas bij de lancering van 4.0 in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Anoniem: 330654 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 18:42:
[...]

Apple's API om Skype's VOIP protocol op te nemen als backgroundservice ja. Ze moeten daar wel Skype background aware maken.
Maar de code voor het Skype protocol is door Skype geschreven, niet door Apple. In zekere zin is het (een gedeelte van) de Skype applicatie die in de background draait. Dus staat Apple het wel toe dat 3rd party code in de background draait, mits binnen de context van de door Apple gedefinieerde backgroundservices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch

Roytoch

Nietes

Anoniem: 330654 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 18:44:
[...]

Komt omdat Ebuddy nog niet background aware is gemaakt. Zodra ze Ebuddy background aware maken kunnen ze gebruik maken van de multitask push API en krijg je gewoon push berichten binnen terwijl je app background is. Die apps komen trouwens pas bij de lancering van 4.0 in de store.
Zouden de skype- en ebuddy toko's ook aan 'publieke beta's' doen? Wel zonde dat het nu niet mogelijk is om die programma's goed te kunnen testen.

Mensen nog echt aparte dingen tegengekomen? Ik de volgende:
  • Batterijduur is omhoog gegaan tov een Jailbreak-3.1.2. Wel locatie en wifi uit, alleen 3G. (ook BT is uit)
  • Het voelt erg stabiel aan maar soms vliegt Safari er uit (bij grooote pagina's met veel afbeeldingen)
  • Picture manager is wel tof. Eindelijk een goede reden om iPhoto ook daadwerkelijk te gaan gebruiken, synct mooi met iPhone
  • iPod functie: in het overzicht waar de nummers van een album te zien zijn is ook albuminfo te zien
  • Connectiviteit is nog buggy: 3G is minder aanwezig, en wifi doet het niet (of niet goed) op wifi-n routers

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-05 14:16
Nu je op 4.0 dus ondersteuning hebt voor events en faces (geen places?), zou dit moeten werken met iPhoto. Nu vraag ik mij af, omdat Aperture met versie 3 ook ondersteuning voor events en faces (en places) heeft gekregen, wordt dit nu ook goed gesynct? Misschien dat iemand dat kan testen? Ik ga er toch van uit dat dit moet kunnen.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Faces en places via Aperture 3 wordt ook gesynct met de iPad, dus nu de iPhone places ondersteunt (voor zover ik weet) zal dat ook wel werken natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Sluuz schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:38:
Nu je op 4.0 dus ondersteuning hebt voor events en faces (geen places?), zou dit moeten werken met iPhoto. Nu vraag ik mij af, omdat Aperture met versie 3 ook ondersteuning voor events en faces (en places) heeft gekregen, wordt dit nu ook goed gesynct? Misschien dat iemand dat kan testen? Ik ga er toch van uit dat dit moet kunnen.
Ik miste inderdaad ook Places, maar op deze slide staat Places wel (rechtsonder)

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/04/iphone-os-4-0114-rm-eng.jpg

Maar zag enkel faces en events op mn 3G.. :'(

Google search suggestions is trouwens ook wel een mooie update :)

[ Voor 4% gewijzigd door ZpAz op 09-04-2010 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:31
Ik heb net de "keynote" bekeken, en ik blijf eigenlijk nog met een grote vraag zitten.
Als je nu een app open hebt staan, wordt deze niet lang afgesloten als je op de home-button klikt, maar in de achtergrond geplaatst. Hoe moet je vervolgens een app echt afsluiten? Lijkt me sterk dat je gewoon standaard "al" je apps in de achtergrond open hebt staan (totdat je je iPhone reboot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Je houdt een icon ingedrukt in je taskbar, dan gaat ie wiebelen, en dan sluit je 'm met een kruisje. Net zoals je nu applicaties verwijdert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
SyS_ErroR schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:22:
Ik heb net de "keynote" bekeken, en ik blijf eigenlijk nog met een grote vraag zitten.
Als je nu een app open hebt staan, wordt deze niet lang afgesloten als je op de home-button klikt, maar in de achtergrond geplaatst. Hoe moet je vervolgens een app echt afsluiten? Lijkt me sterk dat je gewoon standaard "al" je apps in de achtergrond open hebt staan (totdat je je iPhone reboot).
http://www.engadget.com/2010/04/08/iphone-os-4-hands-on/

filmpje @2:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo ik heb me iPhone ook even geupdate naar OS4.0B1

Moet zeggen dat het echt geweldig draait (zeker voor een beta). Valt me op dat het os veel soepeler aanvoelt door die (iPad achtige) overgangen. Soort fake vloeiend maar het lijkt wel te werken.

Weet iemand hoe het zit met de houdbaarheid van deze Beta? Weet nog van de os3 beta's dat je op een bepaalde dag MOEST updaten.

Ook vroeg ik me af waar "inapp SMS" is gebleven. Dat was ook 1 van de 100 nieuwe features dacht ik gezien te hebben. Dat mis ik nog aan me iPhone.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berendhaan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-05 15:56
Donstil schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:57:
Ook vroeg ik me af waar "inapp SMS" is gebleven. Dat was ook 1 van de 100 nieuwe features dacht ik gezien te hebben. Dat mis ik nog aan me iPhone.
In-app SMS is een API. Geen knopje of schuifje ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
berendhaan schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 22:20:
[...]

In-app SMS is een API. Geen knopje of schuifje ergens.
Ooh zonde dat dacht ik al. Hoewel het met "multitasking" ook wel is opgelost natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Laatst online: 31-03 20:07
Anoniem: 330654 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:24:

Terug naar 3.1.3 kan wel als je een update naar 4.0 gedaan hebt...

zie: http://justanotheriphoneb...grading-4-0-beta-to-3-1-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
Queenfanmichel schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 22:50:
[...]

Terug naar 3.1.3 kan wel als je een update naar 4.0 gedaan hebt...

zie: http://justanotheriphoneb...grading-4-0-beta-to-3-1-3
Thanks, jammer genoeg geen oplossingen voor Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
.

[ Voor 98% gewijzigd door HA5H op 22-09-2017 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-05 22:07
Wat ik allemaal voorbij heb zien komen bij het proberen was toch nog best veel! :D
  • SMS tekens teller!
  • Multitasking
  • Verjaardagen (de contacten die een geboortedatum hebben worden automatisch in de kalender app uitgelezen)
  • Game Center (dit lijkt me een leuke toevoeging als je erin kunt chatten :> )
  • Zoeken op het WEB in spotlight
  • Nieuw Rekenmachine icoon
  • Nieuw locatievoorzieningen icoon/instellingen
  • Foto draaien (roteren)
  • Places in photos (crasht alleen elke keer |:( )
  • Gezichten in foto app
  • Digitale zoom bij het maken van foto's
  • Verbeterde spellingscheck :+
  • Focus op video ook tijdens filmen werkt super :9~
  • Eigen background op homescreen instellen of allebij tegelijk _/-\o_
  • Video tab in (in filmrol? niet zeker of dit er al in zat)
  • Zoeken in smsjes :9
  • Groepen in contact app
  • Je notes sync via mail
  • Vernieuwde animatie in notities verwijderen
  • Icoontjes komen anders als animatie in bij het homescreen
Dit was mijn lijstje gevonden voorwerpen op mijn iPhone 3GS O-)

Heb nog wel hier en daar fouten opgemerkt. Zoals dit:
  • Instellingen > Algemeen. Druk op Beperkingen. Vervolgens druk je linksboven op Algemeen en dan weer op Beperkingen. Vervolgens crasht de Instellingen app maar blijft in de background draaien :+
  • Places in photos niet standaard zichtbaar. Indien je een foto maakt en vervolgens naar de Foto app gaat zie je Plaatsen staan. Wanneer je deze aanklikt crasht de Foto app maar blijft in de achtergrond draaien. En dan start je de Foto app opnieuw op en is Plaatsen weg.
Verder dat Trein app, 9292 OV, Ebuddy app niet werkt meer :'( Leuk als je de trein moet hebben en de app crasht dusja dan weet je het al snel genoeg XD 9292 OV heeft een overlay over de kaart die niet verdwijnt waardoor de app onbruikbaar word.

En ebuddy crasht wanneer je een popup ziet "Inloggen .." Aldus wanneer je op een "MSN! account" inlogt. Weet niet zeker of dit bij elke client is maar bij msn crasht die.

Dit was mijn inzien van een dagje spelen met OS 4.0 morgen beginnen met het bouwen van apps aangezien ik vanmiddag een developer account heb aangeschaft wat opzich wel nodig was aangezien ik anders totaal niet het idee had van "Begin met iPhone apps programmeren". Nu stuurt het me wel aan als ik betaald heb :+

Als ik men accountje heb mogen er wel een aantal iPhones ofzo aan gekoppeld worden als iemand dat dan tegen die tijd wil O-)

Danny,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Stouten schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:33:
[...]

Thanks, jammer genoeg geen oplossingen voor Windows.
Voor zover ik weet heb je sowieso een mac nodig om te upgraden naar 4.0, dus sinds wanneer is dat ineens een probleem?

Overigens, als je 1x doorklikt op die gelinkte site kom je uit op *klik*, waarvan ik quote:
Note : Before getting started Download this package included iRecovery for Windows & Mac and LibUsb-Win32 Download Here . Windows user also download Latest version of iRecovery [Click Here]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is dus juist niet de bedoeling: Hoedje in "\[iPhone, iPod touch & iPad] iPhone OS ev..." :/

[ Voor 92% gewijzigd door Hoedje op 10-04-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb gisteravond nog even de complete keynote gezien, en ik heb er een goed gevoel over! :9~

Ik weet het nu zeker, mijn volgende telefoon wordt de (hopelijk nieuwe) iPhone van het zomer. Ik neigde sterk naar Android, maar het feit dat de iPhone een telefoon en iPod in één is weerhield me van die keuze. Ik ben erg gehecht aan het gemak van m'n iPod Touch en iTunes. En met het nieuwe OS4 zijn voor mij alle barrières voor de iPhone opgeheven. De iPhone en z'n OS worden nu echt volwassen.

Is er ook al iemand die OS 4 op z'n iPod Touch heeft geprobeerd? Ik wil het graag even proberen! DannyBevers, wil je mijn UDID toevoegen aan je account please? O-)

skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-02 01:06
Wacht wel met upgraden tot er een jailbreak is . Zonder jailbreak vind ik de Iphone een doorsnee ding .

En

@ Paul sms bevestiging heb ik er niet tussen gezien. Op jailbreak toestellen kan je dat doen met een handige addon. Het is erg handig om te weten of iemand wel of niet je sms heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
De jailbreak voor de iphone os4 is er al. Zullen alleen nog even moeten wachten met wanneer deze uitkomt.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 256GB | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x LG 27UD59-B | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Zonder jailbreak vind ik de Iphone een doorsnee ding .
De enige reden om nog te jailbreaken zijn misschien widgets? De meesten gingen jailbreaken voor de 'wallpaper' of multitasken... (nja, waarschijnlijk ging het voor het grootste gedeelte om de 'gratis' applicaties dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Ik heb de developer preview ook binnen, maar ik lees dat je deze via xCode erop moet zetten, maar hoe? :$ Zie het nergens staan... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:55
ZpAz schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:14:
[...]

De enige reden om nog te jailbreaken zijn misschien widgets? De meesten gingen jailbreaken voor de 'wallpaper' of multitasken... (nja, waarschijnlijk ging het voor het grootste gedeelte om de 'gratis' applicaties dan).
Ik heb mijn iPhone op dit moment gejailbreakt (OS 3.1.2). Ik heb dit vooral gedaan voor SBSettings. Zo kan ik via de homescreen WiFi en dergelijk aan- en uitzetten, en hoef ik dus niet helemaal het instellingen menu in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-03 14:58
Met een jailbreak kun je inderdaad nog even de honderden duurste en beste apps op je iPhone smijten zonder er een cent aan uit te geven...

Denk dat dat nog de voornaamste reden voor een jailbreak zal zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Xeanor op 10-04-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Anoniem: 156876 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:59:
Ik heb de developer preview ook binnen, maar ik lees dat je deze via xCode erop moet zetten, maar hoe? :$ Zie het nergens staan... :9
Op voorwaarde dat je UDID door iemand is toegevoegd kan je de firmware gewoon via iTunes erop zetten. Door een restore te doen met (ik dacht) option in te drukken kan je de ipsw-file aangeven die je wil restoren.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

spone schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:12:
[...]

Op voorwaarde dat je UDID door iemand is toegevoegd kan je de firmware gewoon via iTunes erop zetten. Door een restore te doen met (ik dacht) option in te drukken kan je de ipsw-file aangeven die je wil restoren.
Was inmiddels gelukt. :) Werkt mooi, wat ik alleen jammer vind is dat je youtube niet op de achtergrond kan laten afspelen, dat is een van de weinige dingen die ik wil gebruiken met multi-tasking. :+

En voor de mensen die het dubbel klikken op de home knop gebruikte voor bijv. iPod; dat kan nog steeds, alleen moet je dan de tweede klik ietsje langer inhouden. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Anoniem: 156876 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:22:
[...]
En voor de mensen die het dubbel klikken op de home knop gebruikte voor bijv. iPod; dat kan nog steeds, alleen moet je dan de tweede klik ietsje langer inhouden. :Y
Dat is wel nice! Dacht al dat ik dat moest gaan missen. Eerst maar wachten op de zomer. Mijn 3G doet geen MT helaas. Folders werkt in ieder geval wel erg handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Anoniem: 156876 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:22:
[...]

Was inmiddels gelukt. :) Werkt mooi, wat ik alleen jammer vind is dat je youtube niet op de achtergrond kan laten afspelen, dat is een van de weinige dingen die ik wil gebruiken met multi-tasking. :+

Voor muziek? Dan zou je toch gebruik kunnen maken van Last.FM of Pandora ofzo, daar heb je ook een lading aan muziek tot je beschikking. Of één van de vele andere stream apps.

edit:

Youtube-app zou trouwens wel zo gemaakt kunnen worden dat de muziek wel doorgaat, maar het 'filmpje' (beeld) niet wordt afgespeeld met de huidige api.

[ Voor 10% gewijzigd door ZpAz op 10-04-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140590

meh.kheb os 4 geprobeerd op mijn touch v2. niet echt bijzonder moet ik zeggen. geen multitasking, veel apps werken niet en ook in zijn geheel trager dan de 3.1.2. de menu's, het tonen van lockscreen en safari...tis allemaal wat trager. vooral safari viel me op dat het renderen echt een stuk trager gaat.

anyway, ben terug naar 3.1.2 + JB. miste teveel zaken die toch erg handig zijn zoals SBsettings en cydget+elements lockscreen :)

geen geklaar hoor ,twas leuk om te proberen....maar op een itouch v2 op dit moment niet de moeite waard imho.

op een iphone 3gs kan ik me voorstellen dat er wel veel nieuwigheden zijn, waardoor je op 4 blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Mensen met OS 4 al op hun iPhone, kunnen jullie kijken of OS 4, net als op de iPad HTML5 video afspeelt in de browser? (als ie dus weer een los schermpje opent is het foute boel) Bijvoorbeeld op http://tinyurl.com/html5video1 of http://tinyurl.com/html5video2 of op http://tinyurl.com/html5video3

Zou ik zeer dankbaar voor zijn :)

[ Voor 55% gewijzigd door apNia op 11-04-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:13
Dat werkt in de browser :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
ZpAz schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:14:
[...]

Voor sommige is de enige reden om te jailbreaken omdat ze anders de telefoon niet meer kunnen gebruiken.

Dat vraag ik mij dan dus ook, blijft mijn 2G werken met de nieuwe os..

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

OMG I love you. Dank je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
apNia schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:56:
[...]

OMG I love you. Dank je :D
???? werkt?? bij mij werkt video het niet met OS 4 beta. het heeft ook niet gewerkt met 3.1.3*. net als audio tag van html 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
LED-Maniak schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:52:
[...]

Voor sommige is de enige reden om te jailbreaken omdat ze anders de telefoon niet meer kunnen gebruiken.

Dat vraag ik mij dan dus ook, blijft mijn 2G werken met de nieuwe os..
Ik denk trouwens dat je een unlock bedoelt? Een jailbreak is niet hetzelfde als een unlock. Daarnaast, OS 4 komt niet uit voor de 1st gen iPhone dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

icegodd schreef op zondag 11 april 2010 @ 16:20:
[...]

???? werkt?? bij mij werkt video het niet met OS 4 beta. het heeft ook niet gewerkt met 3.1.3*. net als audio tag van html 5.
heb je m'n links getest? niet alles zal klakkeloos werken, omdat Safari volgens mij niet alle codecs support...
dat het niet werkte met OS 3 weet ik.. 't is daarom voor mij en m'n werk wel van belang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch

Roytoch

Nietes

Mocht je problemen hebben met WIFI op een N-router, dan hoef je N niet uit te zetten! Er staat een setting dat hij uitzendt op 20+40mhz, als je dat op 20mhz zet en de router even herstart, kan de iphone connecten. Let er wel op dat je voor connecten op het blauwe pijltje rechts naast het netwerk moet klikken en onderin even ipv6 uit moet zetten, en dan pas connecten.
apNia schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:24:
Mensen met OS 4 al op hun iPhone, kunnen jullie kijken of OS 4, net als op de iPad HTML5 video afspeelt in de browser?
De eerste link geeft een zwart vlak. Bij de tweede link laat ie rechts alles goed zien in de browser inclusief pauze/fullscreen knoppen, en in de derde link geeft hij ook goed weer. Geen skip controls ofzo, maar de video speelt wel goed.

[ Voor 39% gewijzigd door Roytoch op 11-04-2010 17:03 ]

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308200

Oh shit, ik ben een probleem denk ik.
Volgens iemand op iPhoneclub was mijn UCID netjes geregistreerd, zojuist zet ik 4.0 beta 1 er op, en krijg het volgende bericht:

"This device is not registered as part of the iPhone Developer Program"

Iemand die alsnog mijn UCID kan registeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 308200 schreef op zondag 11 april 2010 @ 21:58:
Volgens iemand op iPhoneclub was mijn UCID netjes geregistreerd, zojuist zet ik 4.0 beta 1 er op, en krijg het volgende bericht:

Bedoel je de UDID?
Er zijn zat ebayers die voor $1 a$5 je device registreren. De meeste daarvan houden je UDID geregistreerd tot os4 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308200

Donstil schreef op maandag 12 april 2010 @ 00:27:
[...]

[...]

Bedoel je de UDID?
Er zijn zat ebayers die voor $1 a$5 je device registreren. De meeste daarvan houden je UDID geregistreerd tot os4 uitkomt.
UDID, UCID, UUID, komt allemaal op hetzelfde neer.
Heb zojuist iemand van imodzone een bedrag betaalt en hopelijk wordt t vannacht geregeld, zodat ik morgen niet zonder phone zit ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:59

Ik heb er ook al een dag ellende mee...
Morgen nog maar eens een poging wagen/mensen achter hun broek aan zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik had 3 grote wensen voor 4.0:

(1) SB Settings
(2) Lockscreen info
(3) Navigeren en bellen tegelijk (al dan niet via volledig multitasken)

Verder ook nog een hele zwik kleine wensen (vrijgeven Bluetooth-protocol, sync over WiFi, Flash-ondersteuning).

Zoals het er nu naar uitziet is alleen (3) straks mogelijk. Geen al te beste score, 1 uit de 3, helaas :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Het zou fijn zijn als ze de rotatie lock van de iPad er ook in zouden verwerken via een of andere knoppen combi.

[ Voor 3% gewijzigd door apNia op 12-04-2010 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
spone schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 00:53:
[...]

Voor zover ik weet heb je sowieso een mac nodig om te upgraden naar 4.0, dus sinds wanneer is dat ineens een probleem?

[...]
Het probleem was dat mijn Mac nog op werk stond en thuis alleen Windows. Had afgelopen weekend even flink willen spelen helaas niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er meer mensen die deze Afbeeldingslocatie: http://img149.imageshack.us/img149/4884/schermafbeelding2010041.pngFoutmelding krijgen sinds de update naar os4 op hun 3gs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Schurk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-05 14:05
Donstil: Ik ook op de 3G. Ik denk dat deze iTunes versie nog niet helemaal klaar is voor 4.0, aangezien hij ook geen mappen toont onder de apps tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
Meer mensen die problemen hebben met het uitzetten van de iPhone op 4.0? Ik kan mijn lock button ingedrukt houden wat ik wil, slide to power off verschijnt nimmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Stouten schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:23:
Meer mensen die problemen hebben met het uitzetten van de iPhone op 4.0? Ik kan mijn lock button ingedrukt houden wat ik wil, slide to power off verschijnt nimmer.
Hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Als het goed is moet je dan de beta SDK installeren (voor die iTunes sync/backup fout).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160183

Leuke review. Kan niet wachten. Multi-tasking eindelijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-05 22:20
Stouten schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:23:
Yup! Had ik ook last van op mijn 3G. Eén van de redenen waarom ik terug ben gegaan naar 3.1.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Flatwhite schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:09:
[...]

Yup! Had ik ook last van op mijn 3G. Eén van de redenen waarom ik terug ben gegaan naar 3.1.3.
Resetten (powerbutton + home button ingedrukt houden tot ie opnieuw aangaat) was bij mij de oplossing voor dat probleem. (3G).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
ZpAz schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:32:
[...]

Resetten (powerbutton + home button ingedrukt houden tot ie opnieuw aangaat) was bij mij de oplossing voor dat probleem. (3G).
Bij mij uiteindelijk ook, hij lijkt het nu ook weer op de normale manier te doen. Ik las ook dat 4.0 ondersteuning heeft voor Apple's bluetooth keyboard. Heb het geprobeerd maar kan met geen mogelijkheid pairen met mijn iPhone, zou dit alleen voor de iPad of 3Gs zijn?

Ik heb trouwens ook voor een moment Places gehad in de Photos applicatie. De app probeerde een map te laden en crashte daarna. Het zit er dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stouten schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:01:
[...]

Bij mij uiteindelijk ook, hij lijkt het nu ook weer op de normale manier te doen. Ik las ook dat 4.0 ondersteuning heeft voor Apple's bluetooth keyboard. Heb het geprobeerd maar kan met geen mogelijkheid pairen met mijn iPhone, zou dit alleen voor de iPad of 3Gs zijn?

Ik heb trouwens ook voor een moment Places gehad in de Photos applicatie. De app probeerde een map te laden en crashte daarna. Het zit er dus wel.
Heb ik ook gehad op mijn 3G. Er zitten wel meer bugs in: zo lijkt het gemis van een wallpaper op het homescreen ook een bug want ik heb wel eens de instellingen voorbij zien komen om te kiezen tussen lock en home screen. Ik las op macrumors dat een Apple dev had gezegd dat dit bij de volgende beta gefixt zou zijn. Ook is in foto's het actiepijltje (linksonder) grijs, maar als je een foto maakt en je in de foto app de foto gaat bekijken is dat pijltje wel actief...

Wat mij ook al een paar keer is overkomen is dat de 3G geen verlicht LCD meer heeft als je deze uit stand-by haalt en je de verlichting op de laagste stand had staan (vooral in bed prettig als het niet te vel is). Dan moet ik de telefoon reset'en om het weer goed te krijgen. Wat me wel opvalt is dat de ambient light sensor een stuk gevoeliger is geworden en het lijkt ook wel alsof deze met een kleinere interval de omgeving scant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
The Hidden Secrets of iPhone OS 4
Though iPhone OS 4's real potency will come when developers seize the new tools and build multitasking apps that do crazy, crazy things, many of the OS's inherent secrets are coming to light.

You might have spotted some of these screens in our thorough hands-on videos, but most of nuggets below are new discoveries. If you are playing with the iPhone OS 4 beta and notice some cool features we didn't spot, send a screenshot our way (to Rosa or Wilson), making sure to black out any embarrassing personal data, and we'll verify it and add it to this compilation.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Iemand beta 2 al geïnstalleerd? Die van mij is nu bezig thuis. Inmiddels weer op me werk, want hij moest de backup nog terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:42
Hopenlijk hebben ze ook de bug gefixt dat sommige mensen hun MMS instellingen niet in kunnen voeren. :)

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Hoorde al wel dat de camera gedisabled is. Klopt.

Nog steeds geen background voor de 3G.

[ Voor 36% gewijzigd door MoietyMe op 21-04-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er meer mensen al over naar beta2 ?
Ik merkte dat me 3gs niet zo BIZAR snel meer leeg is als met beta1 en er zijn wat leuke nieuwe "overgangen" toegevoegd waardoor het hele OS wat soepeler aanvoelt.

Ik kan helaas alleen geen Data meer gebruiken. Hij ziet VodafoneNL als buitenlandse provider en moet daardoor Roaming aanzetten(>?)
Good Fella schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:17:

Mijn Camera doet het nog keurig op Beta 2 (3gs). Achtergrond in het menu komt niet voor de 3g toch?
(zonder jailbreak dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Achtergrond in het menu komt niet voor de 3g toch?
Op Beta1 heb ik de mogelijkheid wel, maar blijft het zwart. Beta 2 nog niet geinstalleerd, omdat ik mn iPhone niet kan backuppen, en dus de data niet terug kan zetten zonder de nieuwe SDK te installeren, maar met de nieuwe SDK kan ik geen applicaties meer submitten naar de app-store.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
Anoniem: 160183 schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:22:
Leuke review. Kan niet wachten. Multi-tasking eindelijk!!

[video]
Ik zie hier toch redelijk wat Jailbreak features in zitten, maar dan wat beter uitgewerkt. Way to go zou ik zeggen, je iPhone iets meer customizen is wel fijn.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Good Fella schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:17:

Ff een update. Me camera maakt een foto en hangt dan.
Gebruik hem gelukkig zelden.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste