Bij mij uiteindelijk ook, hij lijkt het nu ook weer op de normale manier te doen. Ik las ook dat 4.0 ondersteuning heeft voor Apple's bluetooth keyboard. Heb het geprobeerd maar kan met geen mogelijkheid pairen met mijn iPhone, zou dit alleen voor de iPad of 3Gs zijn?ZpAz schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:32:
[...]
Resetten (powerbutton + home button ingedrukt houden tot ie opnieuw aangaat) was bij mij de oplossing voor dat probleem. (3G).
Ik heb trouwens ook voor een moment Places gehad in de Photos applicatie. De app probeerde een map te laden en crashte daarna. Het zit er dus wel.
Anoniem: 330654
Heb ik ook gehad op mijn 3G. Er zitten wel meer bugs in: zo lijkt het gemis van een wallpaper op het homescreen ook een bug want ik heb wel eens de instellingen voorbij zien komen om te kiezen tussen lock en home screen. Ik las op macrumors dat een Apple dev had gezegd dat dit bij de volgende beta gefixt zou zijn. Ook is in foto's het actiepijltje (linksonder) grijs, maar als je een foto maakt en je in de foto app de foto gaat bekijken is dat pijltje wel actief...Stouten schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:01:
[...]
Bij mij uiteindelijk ook, hij lijkt het nu ook weer op de normale manier te doen. Ik las ook dat 4.0 ondersteuning heeft voor Apple's bluetooth keyboard. Heb het geprobeerd maar kan met geen mogelijkheid pairen met mijn iPhone, zou dit alleen voor de iPad of 3Gs zijn?
Ik heb trouwens ook voor een moment Places gehad in de Photos applicatie. De app probeerde een map te laden en crashte daarna. Het zit er dus wel.
Wat mij ook al een paar keer is overkomen is dat de 3G geen verlicht LCD meer heeft als je deze uit stand-by haalt en je de verlichting op de laagste stand had staan (vooral in bed prettig als het niet te vel is). Dan moet ik de telefoon reset'en om het weer goed te krijgen. Wat me wel opvalt is dat de ambient light sensor een stuk gevoeliger is geworden en het lijkt ook wel alsof deze met een kleinere interval de omgeving scant.
The Hidden Secrets of iPhone OS 4
Though iPhone OS 4's real potency will come when developers seize the new tools and build multitasking apps that do crazy, crazy things, many of the OS's inherent secrets are coming to light.
You might have spotted some of these screens in our thorough hands-on videos, but most of nuggets below are new discoveries. If you are playing with the iPhone OS 4 beta and notice some cool features we didn't spot, send a screenshot our way (to Rosa or Wilson), making sure to black out any embarrassing personal data, and we'll verify it and add it to this compilation.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Iemand beta 2 al geïnstalleerd? Die van mij is nu bezig thuis. Inmiddels weer op me werk, want hij moest de backup nog terug zetten.
Hopenlijk hebben ze ook de bug gefixt dat sommige mensen hun MMS instellingen niet in kunnen voeren.
there's no tweak without the tweaker
Hoorde al wel dat de camera gedisabled is. Klopt.
Nog steeds geen background voor de 3G.
[ Voor 36% gewijzigd door MoietyMe op 21-04-2010 15:57 ]
Zijn er meer mensen al over naar beta2 ?
Ik merkte dat me 3gs niet zo BIZAR snel meer leeg is als met beta1 en er zijn wat leuke nieuwe "overgangen" toegevoegd waardoor het hele OS wat soepeler aanvoelt.
Ik kan helaas alleen geen Data meer gebruiken. Hij ziet VodafoneNL als buitenlandse provider en moet daardoor Roaming aanzetten(>?)
(zonder jailbreak dan)
Ik merkte dat me 3gs niet zo BIZAR snel meer leeg is als met beta1 en er zijn wat leuke nieuwe "overgangen" toegevoegd waardoor het hele OS wat soepeler aanvoelt.
Ik kan helaas alleen geen Data meer gebruiken. Hij ziet VodafoneNL als buitenlandse provider en moet daardoor Roaming aanzetten(>?)
Mijn Camera doet het nog keurig op Beta 2 (3gs). Achtergrond in het menu komt niet voor de 3g toch?Good Fella schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:17:
(zonder jailbreak dan)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Op Beta1 heb ik de mogelijkheid wel, maar blijft het zwart. Beta 2 nog niet geinstalleerd, omdat ik mn iPhone niet kan backuppen, en dus de data niet terug kan zetten zonder de nieuwe SDK te installeren, maar met de nieuwe SDK kan ik geen applicaties meer submitten naar de app-store.......Achtergrond in het menu komt niet voor de 3g toch?
Ik zie hier toch redelijk wat Jailbreak features in zitten, maar dan wat beter uitgewerkt. Way to go zou ik zeggen, je iPhone iets meer customizen is wel fijn.Anoniem: 160183 schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:22:
Leuke review. Kan niet wachten. Multi-tasking eindelijk!!
[video]
Ik heb geen leuke ondertitel.
Ff een update. Me camera maakt een foto en hangt dan.Good Fella schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:17:
Gebruik hem gelukkig zelden.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans