Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-04 10:33

Crp

dan had je scherm al vol krassen gezeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:59
TwyLight schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:59:
Heb ProAssist gebeld, ze komen tussen nu en half zeven een vervangend toestel brengen, de vrouw die ik sprak zei dat het ongeveer 2 weken ging duren tot ik een nieuw toestel zou krijgen, klopt dit wat ervaringen betreft of ga ik langer zonder iPhone zitten?

(Ik ga er trouwens vanuit dat hij niet gerepareerd wordt maar ik een nieuw toestel krijg gezien de staat? (Zie post hierboven))
Mijn toestel heeft er twee keer als die van jou er uitgezien. De eerste keer onverzekerd, en koste het me +- 300 euro. Toen kreeg ik een nieuw toestel, wat goedkoper zou zijn dan reparatie. Tweede keer was hij ondertussen wel verzekerd door pro-assist, en toen hebben ze er enkel een nieuw glaasje op geplakt, en kreeg ik dus geen nieuw toestel.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martk2280
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-06 22:03
Ook ik had mijn telefoon laten vallen, resultaat scherm gebarsten. twee weken later stond pro assist weer op de stoep met mijn ''gerepareerde'' toestel, ze hadden er ook een nieuw scherm in gefrot. Dit was zo slecht gedaan dat het helemaal los zat ik kon er zo mijn nagel ondersteken. Heb direct pro assist weer gebeld en hem weer mee terug laten nemen. Zit ik weer 2 weken of langer zonder iphone. Echt balen hoop dat ik deze keer wel gewoon een nieuwe krijg en niet weer proberen te fixen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Laatst online: 11-06 20:16
Mike-Nikon schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:40:
Potvrrrrrr......... :( Ik heb een stuck pixel in de Iphone.

Blijft mooi rood en zit midden in mn beeld.
Ik weet dat ze bij camera's wel eens doen remappen. Kan dat bij een iphone ook ?

Het lijkt ook dat hij per dag veranderd van helderheid.
Iemand wel eens meer last van gehad ?
ja heb ik ook gehad.
voorzichtig op het scherm drukken en dan gaat ie weg :) tenminste zo ging het bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dat hij per dag veranderd van helderheid kan misschien komen omdat je bij de instellingen de optie "Automatisch aanpassen" aan hebt staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:08

MsG

Forumzwerver

Crp schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:03:
dan had je scherm al vol krassen gezeten
Van alle iPhones die ik heb gezien en in het zonlicht heb gehouden zie ik nu ook krassen. Een plakkertje moet er toch op wil je hem helemaal puntgaaf houden. Ik denk meer een beetje de exclusiviteit en vormgeving van het toestel + dat glas beter werkt voor je vingers, althans ik vind het soepeler aanvoelen dan een Android toestel met plastic.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
@Jazzper, probleem heb ik vorige week ook gehad, alleen bij mij viel de iPhone uit tijdens een foto maken. Gelukkig had ik mijn lader bij mij, maar op de één of andere manier wilde hij niet opladen. Telefoon reageerde ook nergens meer op. Vervolgens mijn eigen lader uitgeprobeerd op een iPod en daar deed hij het wel. Uiteindelijk nogmaals proberen te laden, maar dit keer de home + powerknop ingedrukt voor een paar tellen en daarna zag ik mijn telefoon weer in het laden scherm staan.

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Nou heb als vervangend toestel een Nokia N73 gekregen, foei wat een kuttoestel vergeleken met een iPhone.

Kan ook helemaal niet meer overweg met het toetsenbord _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
TwyLight schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:15:
Nou heb als vervangend toestel een Nokia N73 gekregen, foei wat een kuttoestel vergeleken met een iPhone.

Kan ook helemaal niet meer overweg met het toetsenbord _O-
Dat dus... je krijgt er echt een prutstoestel voor terug.. mn wifi is al een tijd dood (verzekerd) maar heb gewoon geen zin om hem in te wisselen, dan zit je 3 week met een toestel uit het jaar 0. Heb hier enkel vaak maar GPRS bereik.. dus dat is soms wel irritand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:25

Snippertje

Light up your life

autoreverse schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 18:37:
Om maar eens even geen antwoord in 'aantal dagen' te geven (dat zegt nl. helemaal niets. Ik kan 4 dagen halen als ik m'n iPhone nauwelijks gebruik, of een halve dag als ik zit te gamen)
Je kunt beter gebruiksstatistieken vergelijken, daar heb je meer aan.
Ik haal altijd tussen de 4 en 5,5 uur aan actief gebruik (Instellingen -> Algemeen ->Info->Gebruik) Stand-by tijd varieert natuurlijk gigantisch (zoals ik al uitlegde kan dat oplopen tot 4 dagen) maar ik haal nooit meer dan deze 4 ~ 5,5 uur gebruik.
Ik laad de iPhone overigens elke nacht op, soms kom ik 's avonds thuis om 22:00u met nog 6% batterij percentage, soms nog 60% (bijna niet aangeraakt, dus). Ik heb dan ook een 3G Juice om onderweg bij te laden als dat nodig is (je zit in de trein 's avonds laat en wil nog internetten op 3g* en wat muziek streamen of luisteren)
Batterijen zoals de iPhone die heeft kun je ook maar beter niet te vaak helemaal leeg laten lopen; vaker opladen heeft geen nadelig effect op deze accu's omdat ze geen geheugenverlies hebben. Ze gaan ongeveer 1000 cycli mee, that's it.
Hier meer 1e hands informatie:
http://www.apple.com/nl/batteries/iphone.html
*niet dat internetten in de trein lekker gaat
Ach, gebruik zegt ook niets... Ik heb hem 1uur en 52min gebruikt en nog maar 50% batterij. Dus 2 minuten later nog maar 48%... Het lijkt ook wel alsof het percentage aan het eind langzamer gaat. Soms doe ik een paar uur met de laatste 10%.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-06 10:36
Snippertje schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:52:
[...]

Ach, gebruik zegt ook niets... Ik heb hem 1uur en 52min gebruikt en nog maar 50% batterij. Dus 2 minuten later nog maar 48%... Het lijkt ook wel alsof het percentage aan het eind langzamer gaat. Soms doe ik een paar uur met de laatste 10%.
Ik heb die weergave in procenten meteen weer utigezet :P werd er beetje onrustig van. Mijne gaat btw gemiddeld 2 dagen mee, bij vrij intensief gebruik.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tato
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06 10:30
Ik vind nergens terug of er nu bij een iPhone 3G(S) een dockadapter voor o.a. de Universal Dock is meegeleverd of niet? Bij mijn iPod touch was dit wel nog het geval, maar of dat met de iPhone zo ook is, is me niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 23:05

vooghel

Cunning linguist

Die wordt niet meegeleverd. Bij de 2G dacht ik wel, maar vanaf de 3G krijg je bij het toestel alleen de headset, een oplader, een snoertje om je toestel aan de oplader of aan je mac/pc te hangen en de 'sim removal tool'.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ZpAz schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:09:
[...]

Dat dus... je krijgt er echt een prutstoestel voor terug.. mn wifi is al een tijd dood (verzekerd) maar heb gewoon geen zin om hem in te wisselen, dan zit je 3 week met een toestel uit het jaar 0. Heb hier enkel vaak maar GPRS bereik.. dus dat is soms wel irritand.
Waarom verzeker je dan je telefoon? Als je toch niet wilt opsturen omdat je dan een 'pruttoestel' terug krijgt. Heb je zelf geen vervangend toestel beschikbaar? Of zijn dat ook allemaal pruttoestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80466

iPhone gehacked op Pwn2own
http://blogs.zdnet.com/hardware/?p=7800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Laatst online: 07-06 13:19

DapperKonijntje

Draw monkey

Ik heb nu sinds 2 weken een 3GS, maar ik merk dat er lichte vlekken zitten op mijn scherm, voornamelijk als ik een witte of heldere achtergrond of gamescreen open heb staan dan is er boven in een iets donkerdere waas zichtbaar.

Iemand hier ervaringen mee en zou T-mobile hier iets mee doen?

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269758

De tijd dat mijn batterij meegaat hangt af van het gebruik, uiteraard.. Soms (als ik niet moet reizen tussen school en thuis) gaat hij 4 dagen mee.. Dan is het gebruik echter wel zo'n 4-5 uur ook, maar de standby tijd staad dan op 3-4 dagen.

Als ik echter naar school ga, dan luister ik muziek, gebruik ik m'n iPhone op school om m'n mail te checken etc... Dan gaat hij soms maar 1 dag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Humm.. Ik ben een beetje minder blij.

Gisteren wou ik de batterij leegmaken, dus ik denk ik laad een dag niet op. Kwam op 22% batterij thuis dus dat kwam goed uit (want thuis is de lader). En een kwartier later: *poef* uit. WTF. Aan de oplader (wat ontzettend lang duurde, normaal laadt ie veel sneller) en vanochtend er weer af. Wil ik een foto nemen (met 100% batterij dus!): *POEF*

En niet maar aan. Met geen enkele toetscombinatie :( En heb geen lader/kabel in de buurt, want misschien dat dat hem nog redt.

Heb ik een maandagmorgen model of is dit normal behaviour?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Laatst online: 03-03 05:57
5183 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 11:25:
Humm.. Ik ben een beetje minder blij.

Gisteren wou ik de batterij leegmaken, dus ik denk ik laad een dag niet op. Kwam op 22% batterij thuis dus dat kwam goed uit (want thuis is de lader). En een kwartier later: *poef* uit. WTF. Aan de oplader (wat ontzettend lang duurde, normaal laadt ie veel sneller) en vanochtend er weer af. Wil ik een foto nemen (met 100% batterij dus!): *POEF*

En niet maar aan. Met geen enkele toetscombinatie :( En heb geen lader/kabel in de buurt, want misschien dat dat hem nog redt.

Heb ik een maandagmorgen model of is dit normal behaviour?
Zie mijn post. Wellicht hetzelfde probleem?

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244197

DapperKonijntje schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:33:
Ik heb nu sinds 2 weken een 3GS, maar ik merk dat er lichte vlekken zitten op mijn scherm, voornamelijk als ik een witte of heldere achtergrond of gamescreen open heb staan dan is er boven in een iets donkerdere waas zichtbaar.

Iemand hier ervaringen mee en zou T-mobile hier iets mee doen?
Mijn broertje had hier ook last van en heeft nu een nieuwe gekregen.
Alleen was dat niet via T-mobile gegaan, maar via verzekering.
Omdat jij het toestel nog maar kort hebt, zal ik m gewoon terug sturen.
Volgens mij valt dit namelijk gewoon binnen de garantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Donde schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 12:11:
[...]

Zie mijn post. Wellicht hetzelfde probleem?
Dank voor je tip. Wonderbaarlijk genoeg is het gelukt. Ik heb een kabeltje gevonden hier, 1 seconde erin en booten en draaien. Wel datum/tijd kwijt en oude afspraken die oppopten, maar voor de rest ziet het er weer redelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Het zal me niks verbazen als de iPhone 4 in Juni dezelfde hardware als de iPad krijgt (zelfde cpu/gpu en resolutie, maar dan dus in een kleinere verpakking. Let maar op in Juni ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 26-03-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 20:26:
Het zal me niks verbazen als de iPhone 4 in Juni dezelfde hardware als de iPad krijgt (zelfde cpu/gpu en resolutie, maar dan dus in een kleinere verpakking. Let maar op in Juni ;)
Dat lijkt me juist niet logisch. Dan is namelijk alle meerwaarde, behalve de schermdiagonaal, weg bij de iPad en zullen mensen die normaal een iPad kopen misschien wel een iPhone kopen.

@hieronder: Ooit gehoord van interpunctie en zin opbouw? Er zijn hier vast mensen die je willen helpen, maar het leest wel zo fijn als het fatsoenlijk getypt is ;)
Verder moet je iets meer informatie geven dan je nu doet. Wat voor instellingen gebruik je nu? Om wat voor KPN mail gaat het (planet, kpnmail, etc)?

[ Voor 24% gewijzigd door WoBaDijk op 26-03-2010 22:17 ]

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rossi1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
pas een iphone 3g met een t-mobile abon wil graag miin email ontvangen van kpn maar doet het niet ik kan wel mail verzenden, wie kan mij de juiste instellingen geven,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Aghanim schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:51:
[...]

Waarom verzeker je dan je telefoon? Als je toch niet wilt opsturen omdat je dan een 'pruttoestel' terug krijgt. Heb je zelf geen vervangend toestel beschikbaar? Of zijn dat ook allemaal pruttoestellen?
Voor als ie echt niet meer te gebruiken is, had dat zonder verzekering, en was toen 300 euro.. wacht wel tot ik een iPad heb ofzo, en stuur hem dan wel op.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:17

Coach4All

I'm a Coach 4 All

rossi1 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 21:09:
pas een iphone 3g met een t-mobile abon wil graag miin email ontvangen van kpn maar doet het niet ik kan wel mail verzenden, wie kan mij de juiste instellingen geven,
KPN.....

8)7

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
rossi1 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 21:09:
wie kan mij de juiste instellingen geven?
Hmmm wat zou je denken van KPN of Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rossi1
Ja, bij kpn winkel langs geweest en gebeld maar wten niet welke poort, op google natuurlijk ook gezocht, maar de sommige doet hij het wel op poort 110 en 25 en 26 maar ook bij andere weer niet, en ook bij mij niet
Dus daarom de vraag wie kan me helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
rossi1 schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 12:35:
Ja, bij kpn winkel langs geweest en gebeld maar wten niet welke poort, op google natuurlijk ook gezocht, maar de sommige doet hij het wel op poort 110 en 25 en 26 maar ook bij andere weer niet, en ook bij mij niet
Dus daarom de vraag wie kan me helpen.
No offence, maar formulier je de vraag dan wel goed? Het kan me namelijk niet zo zijn dat ze bij KPN zelf niet weten welke poorten ze voor email gebruiken? Overigens hebben 2 collega's ook KPN op de Iphone en daar werkt email bijna automatisch. Enkel het opgeven van de server provider (exchange, hotmail etc.) is voldoende. Heb je dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247433

Past de Iphone vannacht de tijd zelf aan of moet je dit zelf doen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rossi1
Verschillende malen contact gehad met KPN over de email instellingen maar echt ik kom niet verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Maar je bent ook vreselijk onduidelijk.

Wat gaat er fout exact?
Welk mailaccount?
Welke SMTP-server gebruik je?
Welke verdere instellingen?
Werkte het wel op je vorige mobiel?
Welke instellingen zijn anders dan die op je vorige mobiel

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rossi1
Dit zijn mijn instellingen
fotmelding Email ophalen mislukt
de verbinding met de server pop.kpnmail.nl is mislukt

(verzenden kan ik wel)

POP Accountgegevens
Naam Piet
Adres piet.jansen@kpnmail.nl (Is fictief natuurlijk dus gewoon je email adres)
Beschrijving piet.jansen@kpnmail.nl

Server inkomende post
Hostnaam pop.kpnmail.nl
Gebruikersnaam janse001
Wachtwoord ********** .

Server uitgaande post
SMTP mail.kpnmail.nl

Serverpoort 25 (wanneer het niet werkt 26)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Je hebt ook een POP account ingevoerd? Geen IMAP want die gebruikt andere poorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rossi1
wat bedoel met een POP account ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-06 14:34
Lol @hierboven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
wat zijn de ervaringen met speakerdocks/wekkerradios? ik heb een logitech ding maar die wil in vliegtuigmodus zodra de iphone erin gezet wordt.

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 352690

Op de Ipod van mijn Iphone gebruik ik regelmatig de shufflefunctie. Op mijn Ipod heb ik tot nu toe geen klassieke muziek gezet omdat ik het wel lekker vind om om rock/pop/soul etc. door elkaar te horen maar klassiek daar doorheen geen gehoor vind. Kun je de shufflefunctie zodanig afstellen dat je een hele categorie uitsluit? Zo ja, kan het alleen via de computer of ook direct via de Iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-06 09:50
Anoniem: 352690 schreef op zondag 28 maart 2010 @ 19:28:
Op de Ipod van mijn Iphone gebruik ik regelmatig de shufflefunctie. Op mijn Ipod heb ik tot nu toe geen klassieke muziek gezet omdat ik het wel lekker vind om om rock/pop/soul etc. door elkaar te horen maar klassiek daar doorheen geen gehoor vind. Kun je de shufflefunctie zodanig afstellen dat je een hele categorie uitsluit? Zo ja, kan het alleen via de computer of ook direct via de Iphone?
Ja, in iTunes (op je PC/Mac) selecteren, toon info, en dan bij opties "Sla over bij shuffle"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvanschouwen
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-11-2024
knuppelhout schreef op zondag 28 maart 2010 @ 17:14:
ik heb een logitech ding maar die wil in vliegtuigmodus zodra de iphone erin gezet wordt.
Zelfs met een officiele Apple AV-kabel à 40 euro wil mijn iPhone in vliegtuig modus. Ook mn wekkerradio wil in vliegtuigmodus. Eerder al gegoogled, maar nog geen oplossing op gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 352690

--Christiaan-- schreef op zondag 28 maart 2010 @ 19:34:
[...]

Ja, in iTunes (op je PC/Mac) selecteren, toon info, en dan bij opties "Sla over bij shuffle"
Kijk, daar kan ik wat mee... Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
knuppelhout schreef op zondag 28 maart 2010 @ 17:14:
wat zijn de ervaringen met speakerdocks/wekkerradios? ik heb een logitech ding maar die wil in vliegtuigmodus zodra de iphone erin gezet wordt.
Ik heb een pricewatch: Logitech Pure-Fi Anytime en die gaat na het docken niet in flight-mode. Zit wel geen mogelijkheid op om te verbinden met de pc. Gewoon muziek afluisteren (met remote) en wekker. Misschien is dat iets voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-06 18:09
Anoniem: 247433 schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 19:42:
Past de Iphone vannacht de tijd zelf aan of moet je dit zelf doen ??
We hebben speciaal gewacht met antwoorden...... Nu zijn we natuurlijk erg nieuwsgierig wat hij heeft gedaan bij jouw. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mike-Nikon schreef op zondag 28 maart 2010 @ 21:19:
[...]

We hebben speciaal gewacht met antwoorden...... Nu zijn we natuurlijk erg nieuwsgierig wat hij heeft gedaan bij jouw. ;)
Haha nou je kunt het vast raden ;) , maar ik heb er niks zelf aan gedaan en de tijd loopt zoals die moet :P !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Ik weet niet zeker of dit in het iPhone of in iTunes gedeelte moet, maar omdat ik het probleem op mijn iPhone ervaar, post ik het hier.

Met iTunes heb ik alle albums van artiesten uitgezet, zodat ik op mijn iPhone geen album hoef te selecteren maar meteen alle nummers van de artiest zie. Bij 2 van de artiesten is dit echter niet zo, maar moet ik toch eerst een album selecteren. In iTunes staan diezelfde artiesten echter zonder album in de lijst..

Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Reinigingsdoek schreef op zondag 28 maart 2010 @ 22:59:
Ik weet niet zeker of dit in het iPhone of in iTunes gedeelte moet, maar omdat ik het probleem op mijn iPhone ervaar, post ik het hier.

Met iTunes heb ik alle albums van artiesten uitgezet, zodat ik op mijn iPhone geen album hoef te selecteren maar meteen alle nummers van de artiest zie. Bij 2 van de artiesten is dit echter niet zo, maar moet ik toch eerst een album selecteren. In iTunes staan diezelfde artiesten echter zonder album in de lijst..

Hoe kan dit?
Hmm, wat wil je precies? Wat bedoel je met albums "uitzetten"?

Je kan in de iPod toch gewoon aangeven dat je naar nummers wilt kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349965

Als ik zo google heeft iedereen wel eens last gehad van 'belsignaal (koptelefoon)' terwijl er niets is ingeplugd.

De remedie zou zijn: een paar keer je jackplug er in en uit doen of met een afgeknipt wattenstaafje vuil eruit halen.

Nou, ik heb de jackplug er wel drieduizend keer in en uit gedaan en heb ook de wattenstaafje-tip geprobeerd maar geen resultaat.

Enige oplossing is naar T-Mobile gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Anoniem: 247433 schreef op zondag 28 maart 2010 @ 21:46:
[...]
Haha nou je kunt het vast raden ;) , maar ik heb er niks zelf aan gedaan en de tijd loopt zoals die moet :P !!
Ik had het fijn gevonden als het een menu functie zou zijn geweest. Omdat het nu nergens stond ging ik er van uit dat dit niet automatisch zou gebeuren en heb daarom zelf de tijd vooruit gezet met als resultaat een uur te vroeg wakker :(

Overigens is het bereik / t-mobile erg droevig. Merk toch dat ik meerdere malen per dag de melding: geen netwerk te zien krijg. Moet er dan wel bij zeggen dat ik veel door het land rijd, maar in plaatsen als Boxtel en Abcoude moet dat toch geen probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Zerveza schreef op maandag 29 maart 2010 @ 08:20:
[...]

Hmm, wat wil je precies? Wat bedoel je met albums "uitzetten"?

Je kan in de iPod toch gewoon aangeven dat je naar nummers wilt kijken
Klopt, maar nu kan ik voor de meeste artiesten op de artiest-naam drukken en meteen al zijn/haar nummers beluisteren zonder dat ik een album hoef te kiezen. Voor een stuk of 3 artiesten is dit echter niet zo, terwijl ik de albums in iTunes toch gedelete heb. (er wordt niets meer weergegeven, ge-backspaced dus ;)
Raar dus, want voor elke artiest staat er geen album, maar toch geeft 'ie bij 3 artiesten wel de mogelijkheid om te kiezen tussen de albums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aghanim schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:36:
[...]

Ik had het fijn gevonden als het een menu functie zou zijn geweest. Omdat het nu nergens stond ging ik er van uit dat dit niet automatisch zou gebeuren en heb daarom zelf de tijd vooruit gezet met als resultaat een uur te vroeg wakker :(

Overigens is het bereik / t-mobile erg droevig. Merk toch dat ik meerdere malen per dag de melding: geen netwerk te zien krijg. Moet er dan wel bij zeggen dat ik veel door het land rijd, maar in plaatsen als Boxtel en Abcoude moet dat toch geen probleem zijn?
Ik heb ook t-mobile en bij is het bereik ook klote, vooral internet vind hij vaak niet of duurt ff voordat hij gaat lopen :s.Voor mij dus geen t-mobile meer. Gelukkig gaat vrijdag mijn nieuwe abbonement in van Hi/Kpn, ben benieuwd ik ga ervanuit dat het resultaat daar beter bij is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Mijn iPhone loopt altijd half vast bij netwerkwisselingen van 2 en 3G. Blijkbaar is dat vrij zwaar voor de iPhone en heeft hij het er maar moeilijk mee als het vaak wisselt zoals in een trein. Wat is jullie ervaring hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

BREAKING NEWS
Apple is developing a new iPhone to debut this summer and also appears to be working on another model for Verizon Wireless.
(Developing story)

http://online.wsj.com/art...JEUROPE_hpp_sections_tech

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 29-03-2010 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252616

Het scherm van mijn iphone 3G werd plots donker(backlight ging niet meer aan). Alles werkte nog maar ik kon het scherm amper nog lezen. Herstarten mocht ook niet baten. Ik had nog 3.1.2 geinstalleerd(jailbreak), heb hem aan itunes gehangen en 3.1.3 geinstalleerd, backlightprobleem is gelukkig verdwenen. Wat mij eveneens opviel was dat ik onderaan de achterkant waar je de usb kabel insteekt een barstje/scheurtje heb van 5mm.

Normaal heb ik nog garantie. Valt zon scheurtje onder garantie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Met ^ ^

Ook bij mij een haarscheurtje ontdenkt... probleem is dat ik bovenop de iPhone al een deuk heb door een valpartij. Die deuk kan ik mee leven, dat scheurtje niet (scheurtje wordt namelijk groter). Zou officieel nog garantie hebben maar heeft er iemand ervaring met hoe T-Mobile te werk gaat als er al schade is, wordt alles dan aan die schade gerelateerd (m.a.w.: jammer maar helaas!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Laatst online: 07-06 13:19

DapperKonijntje

Draw monkey

Pff heb ik net 2 weken mijn iphone, bel ik Tmobile op vanwege een donkere vlek bovenin mijn scherm (backlight probleem ofzo) kan ik uit 2 opties kiezen, of ik krijg gelijk een gebruikte opgestuurd, of een nieuwe maar ze moeten mijn verlenging opzeggen en opnieuw invoeren, de oude moet ik retour sturen en weer 2 weken wachten op een nieuwe.....

Wat een achterlijk gedoe, natuurlijk kies ik voor een nieuwe, alleen toch idioot dat daar dan een nieuwe case voor aangemaakt moet worden.

Naja 2 weken zonder iphone, ik voel me nu al naakt :+

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 352961

Ik heb gisteren op m'n iPhone 3GS (softwareversie 3.1.2 met jailbreak) gekozen voor wis alle inhoud en instellingen en 'm vervolgens z'n gang laten gaan, maar eventjes daarna was de batterij leeg en is 'ie uitgevallen. Na het toestel aan de oplader gehangen te hebben, heb ik 'm opnieuw opgestart, maar sindsdien is het enige wat ik zie het Apple-logo en een vol laden-icoontje. Ik kan 'm alleen uitzetten door de home-button en de on/off-button tegelijkertijd in te drukken.

Iemand een idee hoe ik m'n iPhone weer aan de praat krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 10:55
Anoniem: 352961 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:48:

Iemand een idee hoe ik m'n iPhone weer aan de praat krijg?
In de HUD mode aansluiten op je computer? (10 sec Home+Power, dan 10 sec alleen Home). Vervolgens restoren naar de gewenste .ipsw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mat.hi.as schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:54:
[...]

In de HUD mode aansluiten op je computer? (10 sec Home+Power, dan 10 sec alleen Home). Vervolgens restoren naar de gewenste .ipsw.
Bedankt, iTunes herkent 'm nu. Alleen wanneer ik het toestel nu wil herstellen word ik verzocht om te updaten naar 3.1.3, maar dan ben ik m'n jailbreak en unlock dus kwijt. Bovendien lees ik dat mensen met 3.1.2 en baseband 05.11.07 de melding "Your iPhone could not be restored. This device is not eiligible to for the requested build." krijgen wanneer ze het toestel herstellen. Wat kan ik het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Proberen te herstellen met een 3.1.2. ipsw en dan op Annuleren klikken als hij wil updaten naar 3.1.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ThinkPadd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:18:
Proberen te herstellen met een 3.1.2. ipsw en dan op Annuleren klikken als hij wil updaten naar 3.1.3.
Hoe herstel ik 'm precies met een 3.1.2 ipsw? Niet met iTunes neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 10:55
Anoniem: 352961 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:28:
[...]

Hoe herstel ik 'm precies met een 3.1.2 ipsw? Niet met iTunes neem ik aan?
klik

Of, om antwoord te geven op je vraag: Hier de ipsw downloaden die bij je iPhone hoort, en de goede versie, en dan in iTunes met alt (op de mac tenminste) op restore te drukken, dan vervolgens het gedownloade .ipsw bestand te kiezen.

[ Voor 31% gewijzigd door mat.hi.as op 30-03-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mat.hi.as schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:36:
[...]

klik

Of, om antwoord te geven op je vraag: Hier de ipsw downloaden die bij je iPhone hoort, en de goede versie, en dan in iTunes met alt (op de mac tenminste) op restore te drukken, dan vervolgens het gedownloade .ipsw bestand te kiezen.
Bedankt, ga ermee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helaas, het wil niet lukken. Ik krijg de melding "De iPhone kan niet worden hersteld. Dit apparaat is niet geschikt voor de opgegeven versie." Ligt dit aan het feit dat ik 'm gejailbreaked heb? Misschien toch maar naar 3.1.3 updaten dan, of is er nog een andere optie?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 352961 op 30-03-2010 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Je hebt 2 firmware versies van de 3GS he. Heb je wel de goede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MsG schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 17:16:
Je hebt 2 firmware versies van de 3GS he. Heb je wel de goede?
3.1.2/7D11 is de goede, toch? De andere is 3.1.3/7E18 en wanneer ik voor die kies ben ik m'n jailbreak en unlock kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-06 01:05
Situatieschets: ik wil een bestand vanaf mijn PC versturen per e-mail maar ik heb geen beschikking over (draadloos) internet, wel heb ik een iPhone 3Gs (T-Mobile 3.1.3) met 3G-dekking.

Tethering zou DE oplossing zijn, maar dat is voorzover ik weet nog niet mogelijk zonder jailbreak. (?)

De beste oplossing die ik tot nu gevonden heb is het gebruik van FileApp i.c.m. een adhoc verbinding tussen de PC en de iPhone om het bestand over te zetten op de iPhone en vervolgens vanaf daar te verzenden.

Iemand een betere oplossing? Bestandsoverdracht via USB zou bijvoorbeeld al een hele verbetering zijn...

[ Voor 73% gewijzigd door MG-studios op 30-03-2010 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-06 14:34
hemiparo schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:03:
Met ^ ^

Ook bij mij een haarscheurtje ontdenkt... probleem is dat ik bovenop de iPhone al een deuk heb door een valpartij. Die deuk kan ik mee leven, dat scheurtje niet (scheurtje wordt namelijk groter). Zou officieel nog garantie hebben maar heeft er iemand ervaring met hoe T-Mobile te werk gaat als er al schade is, wordt alles dan aan die schade gerelateerd (m.a.w.: jammer maar helaas!)
mensen, ik heb een dikke ex-haarscheur (ook achterop, bij het dock) wat nu een barst is van ongeveer 1 cm. Ik merk er echt niets van en het is niet storend verder, je ziet het ook bijna niet. Ik wil niets goedpraten over de keuzen van Apple van dit soort plastic of van de tergend slechte bouwkwaliteit, maar heus: wees gerust, je telefoon blijft het gewoon doen en hij scheurt heus niet op een dag doormidden. Bespaar je de ellende met wel/geen garantie en/of een refurbished terugkrijgen, ik heb hier volgens mij alleen nog maar posts gelezen van mensen die na een paar weken/maanden het hele liedje opnieuw mochten afspelen met t-mobile. Mijn advies: stop met je zorgen maken, ga niet meer op zoek naar haarscheurtjes, gebruik dat ding gewoon, vandaag of morgen valt ie toch een keer uit je klauwtjes en was alles voor niets. En in september mogen we weer een nieuwe uitzoeken! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-03 13:21
autoreverse schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 23:08:
[...]
En in september mogen we weer een nieuwe uitzoeken! :7
effies eerder misschien:

http://www.techzine.nl/ni...-zomer-met-iphone-hd.html

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180373

Valt de headset van de iPhone ook onder de garantie/verzekering? Mijn rechter oordop heeft het namelijk net begeven.

Alvast bedankt,
Harold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Laatst online: 13-06 10:36
Heeft iemand een oplossing om de speakertje/microfoontje en schroefgaatjes schoon te maken? Beetje terpentine op een wattenstaafje of zou dat te agressief zijn?

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Anoniem: 180373 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:44:
Valt de headset van de iPhone ook onder de garantie/verzekering? Mijn rechter oordop heeft het namelijk net begeven.

Alvast bedankt,
Harold
Valt wel gewoon onder garantie volgens mij, verzekering zou ik niet weten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SImmenga
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-01 15:24
Emile schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 11:27:
[...]

Valt wel gewoon onder garantie volgens mij, verzekering zou ik niet weten. ;)
Nou, dat betwijfel ik. In de winkel waar ik werk mag ik geen garantie geven op de oordopjes die bij mp3-spelers geleverd worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Denk ook niet dat een headset voor de telefoon onder garantie valt: meer als slijtbare accessoires (zoals ook snelbinders bij fietsen, batterijen bij afstandsbedieningen en banden bij auto's).

Mocht het echter na een paar dagen al mis zijn kan ik me voorstellen dat je het onder garantie kunt claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 09:25

Snippertje

Light up your life

Anoniem: 180373 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:44:

Alvast bedankt,
Harold
Volgens mij heeft die een halfjaar garantie.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Vandaag mijn iPhone 3GS met firmware 3.1.3. ingeleverd bij de winkel waar ik hem gekocht had en deze laten opsturen ter reparatie. Hoop hem binnen 2 à 3 weken weer terug te krijgen.

De probleemomschrijving die de winkel heeft meegegeven is:
Toestel gaat niet meer aan. Toestel valt uit tijdens het gebruiken, dit is al meerdere malen voorgekomen.
Sinds medio vorige week reageerde de telefoon zo nu-en-dan niet meer bij het klikken op de home-button. Ook het indrukken van home en de aan/uit button gaf geen reactie. Wanneer je hem vervolgens aan de computer koppelde herkende de PC niets en kwam iTunes ook niet met een herstelmelding.

Na 5, 30 of 60 minuten werd de telefoon dan ineens weer actief en kon ik er weer gewoon mee werken als vanouds. Omdat de problemen te lang aanbleven inmiddels al een normale herstel gedaan en in DFU modus.

Resultaat was dat de iPhone zo'n 3 à 4 dagen stabiel heeft gewerkt, maar sinds gisteren weer uitval verschijnselen vertoond. Nu zelfs met tijden van 60 tot 120 minuten. Zodra hij dan actief wordt kwam het bootlogo even in beeld om vervolgens direct naar het springboard te gaan. Vanochtend nog diverse oplossingen gezocht, maar uiteindelijk besloten hem ter reparatie aan te bieden.

Zijn er andere iPhone gebruikers die:
  • dit gedrag herkennen?
  • en eventueel nog oplossingen hebben?
  • en weten wat ik van Apple support kan verwachten? (als zij hem straks aanzetten en hij heeft weer zo'n moment dat hij werkt, gaan ze dan wel op zoek naar het probleem of sturen ze hem gewoon weer terug?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik heb sinds een poosje een redelijk groot stofdeeltje onder mijn scherm (ter grootte van een pixel (en hij is niet dood)). Ik dacht dat dat alles was, maar in de zon zie ik onderin mijn scherm nog een lading van die deeltjes zitten, wel iets kleiner. Kan ik hier iets aan laten doen onder de garantie? Ik heb een iPhone 3G (begin 2009).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Woudloper schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:51:
Vandaag mijn iPhone 3GS met firmware 3.1.3. ingeleverd bij de winkel waar ik hem gekocht had en deze laten opsturen ter reparatie. Hoop hem binnen 2 à 3 weken weer terug te krijgen.

De probleemomschrijving die de winkel heeft meegegeven is:

[...]

Sinds medio vorige week reageerde de telefoon zo nu-en-dan niet meer bij het klikken op de home-button. Ook het indrukken van home en de aan/uit button gaf geen reactie. Wanneer je hem vervolgens aan de computer koppelde herkende de PC niets en kwam iTunes ook niet met een herstelmelding.

Na 5, 30 of 60 minuten werd de telefoon dan ineens weer actief en kon ik er weer gewoon mee werken als vanouds. Omdat de problemen te lang aanbleven inmiddels al een normale herstel gedaan en in DFU modus.

Resultaat was dat de iPhone zo'n 3 à 4 dagen stabiel heeft gewerkt, maar sinds gisteren weer uitval verschijnselen vertoond. Nu zelfs met tijden van 60 tot 120 minuten. Zodra hij dan actief wordt kwam het bootlogo even in beeld om vervolgens direct naar het springboard te gaan. Vanochtend nog diverse oplossingen gezocht, maar uiteindelijk besloten hem ter reparatie aan te bieden.

Zijn er andere iPhone gebruikers die:
  • dit gedrag herkennen?
  • en eventueel nog oplossingen hebben?
  • en weten wat ik van Apple support kan verwachten? (als zij hem straks aanzetten en hij heeft weer zo'n moment dat hij werkt, gaan ze dan wel op zoek naar het probleem of sturen ze hem gewoon weer terug?)
Als de omschrijving enkel dat gequote zinnetje is lijkt me niet dat ze hem daarna nog lang gaan bewaren totdat het optreed. Je schrijft namelijk "Gaat niet meer aan". Als hij dan daar opeens aan gaat *lijkt* het me dat ze dan denken, hmm werkt blijkbaar toch gewoon -> retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 07:45
MsG schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 20:07:
[...]

Als de omschrijving enkel dat gequote zinnetje is lijkt me niet dat ze hem daarna nog lang gaan bewaren totdat het optreed. Je schrijft namelijk "Gaat niet meer aan". Als hij dan daar opeens aan gaat *lijkt* het me dat ze dan denken, hmm werkt blijkbaar toch gewoon -> retour.
als ik het goed lees staat er: "Toestel gaat niet meer aan. Toestel valt uit tijdens het gebruiken, dit is al meerdere malen voorgekomen."

Dus lijkt het me niet dat ze na 1 keer proberen al zeggen: "Hij werkt wel!".
Al moet ik toegeven dat dit bij mijn vorige nokia 3 keer is gebeurd. 3 keer opgestuurd vanwege soortgelijk probleem. 3 keer sofwareupdate. haalt niks uit

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Mijn ervaring met de iPhone is verassend :)

Op mijn Macbook Pro gaat het synchroniseren, en overzetten van applicaties en muziek ontzettend traag en langzaam. maar op mijn windows pc heel erg vlot. Opzich jammer, want ik sync hem met de Macbook, die is wat flexibeler + time machine.

Jammer dat ze dit nog niet opgelost hebben (of zal het aan mijn afgeragte kabeltje liggen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163039

Heb een iphone 3g en wil de achterkant laten vervangen. Hoeveel kost dit en hoelang ben ik em ongeveer kwijt?

Daarnaast is dat pinnetje afgebroken waarmee ik em op trilfunctie zet. Valt die ook te vervangen en hoeveel zou dat moeten kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Google is your friend :)

[ Voor 4% gewijzigd door hemiparo op 01-04-2010 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Aloys schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 18:30:
Ik heb sinds een poosje een redelijk groot stofdeeltje onder mijn scherm (ter grootte van een pixel (en hij is niet dood)). Ik dacht dat dat alles was, maar in de zon zie ik onderin mijn scherm nog een lading van die deeltjes zitten, wel iets kleiner. Kan ik hier iets aan laten doen onder de garantie? Ik heb een iPhone 3G (begin 2009).
Ik had ook last van stof onder het scherm van mijn 3Gs, en heb hem daarom op laten sturen (via ThePhoneHouse)... Vandaag werd ik gebeld, en heb ik een gloednieuwe gekregen! :)
Mijn iPhone was van september 2009, dus nog ruim binnen de garantieperiode..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
heb vandaag een logitech pure-fi dream besteld voor 82€ inc verzenden via amazon.co.uk. wel 2e hands maar een hele goeie deal geloof ik! was bijna in de verleiding om een bose sounddock te nemen maar tering wat zijn die dingen duur

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Heb sinds kort firmware 3.1.3 geinstalleerd, en deze zou een betere indicatie moeten geven van het batterij percentage. Nu heb ik hem vanmorgen volgeladen en nu staat ie alweer op 84 procent, terwijl ik er bijna niets mee gedaan heb.

Meerder mensen die dit opgevallen zijn?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Wat heb je allemaal aan 's nachts? Ik zet altijd 2G en 3G en Wifi uit voordat ik ga slapen. Soms heb ik de scrobbler nog wel aan (kan alleen met jailbreak) en die slurpt bij mij soms wel wat er af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik gebruik hem niet anders dan anders. Vaak staat m'n telefoon in vliegtuigmodes 's nachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

3G aan of uit? 2G aan of uit? Hoe gebruik je hem overdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:42

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Gunner schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:44:
Heb sinds kort firmware 3.1.3 geinstalleerd, en deze zou een betere indicatie moeten geven van het batterij percentage. Nu heb ik hem vanmorgen volgeladen en nu staat ie alweer op 84 procent, terwijl ik er bijna niets mee gedaan heb.

Meerder mensen die dit opgevallen zijn?
Ik ga er maar vanuit dat je hem rond 8 uur vanmorgen van de oplader hebt gehaald. Dus dat is 8 uur geleden. 16% in 8 uur is in totaal 42 uur.... is toch opzich wel netjes??

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

MsG schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:25:
3G aan of uit? 2G aan of uit? Hoe gebruik je hem overdag?
3G staat altijd aan, wifi soms als ik thuis ben. Nu staat ie nog steeds op 84 procent. Misschien heb ik iets te vroeg geroepen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Maar 3G slurpt wel ook al doe ik niks met 3G merk ik hier. Dat netwerkhoppen en wegvallende 3G bereik elke keer kost volgens mij ook redelijk wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
MsG schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 19:12:
Maar 3G slurpt wel ook al doe ik niks met 3G merk ik hier. Dat netwerkhoppen en wegvallende 3G bereik elke keer kost volgens mij ook redelijk wat.
T-mobile ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Even een paar vraagjes wat ik zo snel niet gevonden krijg:
VRAAG 1: Mijn 3Gs synchroniseerd over the air met mijn Exchange server op de zaak, dit werkt prima met mail en contactpersonen.
Nu wil ik echter diezelfde contactpersonen in mijn outlook hebben staan door te synchroniseren met mijn Iphone via Itunes, echter dit krijg ik niet voor elkaar.
Ik kan wel mijn contactpersonen op de zaak exporteren vian Outlook, maar vanaf mijn Iphone naar Outlook op mijn laptop krijg ik niet voor elkaar... (wie weet raad)
VRAAG 2: Op al mijn Nokia's had ik mijn conatcten in een groep ingedeeld zakelijk en privé nu kon je bij de profielen instellen dat de telefoon een belsignaal gaf bij alle oproepen of alleen bij bepaalde groepen. Ik had dus als ik vrij was het profiel "privé" aanstaan zodat mijn telefoon niet belde als er iemand uit de zakelijke groep belde (ik kon wel zien wie er belde, alleen de telefoon ging niet over) is zoiets ook met de Iphone mogelijk (zonder te jailbraken)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Tringg / KPN hier maar goed. Op de hardware is gewoon te erg bezuinigd. Kijk maar naar de enorm brakke GPS, relatief slechte 3G in vergelijking met andere telefoons en brakke haarscheurbehuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Laatst online: 10:47
@Arjan,

in Outlook kun je groepen maken, contact groepen. Je contacten kun je dan verdelen in "Familie, Vrienden, Werk, Prive, etc". Vervologens synchroniseer je met je iPhone en deze neemt de groepen over.

Ik weet zo 123 niet hoe het moet, ik las het ooit ergens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226971

Ah kreeg van de week mijn 3gs 16GB binnen.. Ik helemaal blij natuurlijk, aansluiten shit erop. Sinds de tweede dag hoor ik dat mensen mij niet meer kunnen bereiken en ik kan vaak ook geen verbinding tot stand brengen. Als ik iemand bel krijg ik steeds Call Failed.

Met het idee dat het aan T-Mobile kan liggen een paar dagen gewacht en nog steeds zelfde zooi. Na paar keer googlen vond ik een handig lijstje met dingen waaraan het zou kunnen liggen: Ontstof simkaart, restore software etc. Alles geprobeerrd, still no luck. Het toestel is nog geen week oud. Ik denk dat ik hem morgen langs ga brengen.

Mijn vraag is: Ben ik verplicht T-Mobile hierbij te betrekken? Vriend van mij had ook problemen met zijn toestel en die heeft hij rechtstreeks bij Solid Vision in Rijswijk gedropt voor 'reparatie'. Op deze manier bespaar je een hoop tjid(het toestel hoeft niet meer naar T-Mobile, deze belandt namelijk toch alsnog bij Solid Vision op tafel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwezz
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-06 17:29
the world is turning upside down. Apple has announced an iPhone OS 4 event for April 8th. So if you're wondering about the future of the platform... your answers will appear sooner than you think. The team collectively dropped an "OMG" when we saw this news, as it's pretty unusual to see such a big event coming from Apple right on the heels of something like the iPad launch. Of course we'll be there -- at Apple's One Infinite Loop campus -- live and direct, providing the liveblogging coverage you know and love.
Dit is onverwacht! En zo snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 11:50
Dwezz schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:17:
[...]
Dit is onverwacht! En zo snel...
Zeker! Ik ben benieuwd of het zoveel toevoegt zodat jailbreaken overbodig wordt!

Btw, de source is altijd handig bij quoten ;): http://www.engadget.com/2...one-os-4-event-april-8th/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/04/top.jpg

Ben benieuwd, en gewoon al over drie dagen! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
EN-IS schreef op zondag 04 april 2010 @ 18:02:
@Arjan,

in Outlook kun je groepen maken, contact groepen. Je contacten kun je dan verdelen in "Familie, Vrienden, Werk, Prive, etc". Vervologens synchroniseer je met je iPhone en deze neemt de groepen over.

Ik weet zo 123 niet hoe het moet, ik las het ooit ergens :)
Ja, maar hoe stel je dan op de Iphone een soort profiel in dat ie bij op zaterdag alleen en beltoon laat horen bij contactpersonen die bijvoorbeeld in de groep "prive" staan ?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 8
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.