Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-06 00:51
kan iemand mij helpen..

bij de sms applicatie. is het mogelijk om met 1 knop alle contacten te selecteren en dan sms sturen?
want het is echt irritant om 1 voor 1 te kliken als je 900 contacten hebt.

of zijn er andere applicaties van sms die het wel kan?

thnx:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Is het misschien niet een landelijke storing (geweest) met 3G en GRPS. Ik heb namelijk Telfort(KPN netwerk) en met de iPhone kreeg ik ook geen verbinding met 3G of GPRS.

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-06 20:56
Heb sinds een weekje of iets langer ook geen 3G meer thuis..daar waar ik voorheen altijd 3G had thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:36
Kev7381 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:16:
kan iemand mij helpen..

bij de sms applicatie. is het mogelijk om met 1 knop alle contacten te selecteren en dan sms sturen?
want het is echt irritant om 1 voor 1 te kliken als je 900 contacten hebt.

of zijn er andere applicaties van sms die het wel kan?

thnx:)
900smsjes in 1x? Geen id of dat mogelijk is. :') Dacht dat ik extreem was met 900smsjes in de maand :P

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoopMeister
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-06 16:08
Nu hier wel weer gewoon 3G verbinding. Hopen dat ik dat thuis ook heb.
Wel raar dat iedereen het in een keer heeft. Ook de mensen zonder T-Mobile.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:12

HaterFrame

Well... Poo came out!

Heel vreemd idd :/

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Met KPN heb ik geen problemen gehad, heeft gewoon gewerkt de hele dag. Zowel GPRS als 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:17

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn iPhone is zoluist opgehaald door ProAssist... Heb hem goed duidelijk op de bon laten zetten dat hij is ingeleverd ZONDER 1 enkel krasje. En dus als ik hem terug krijg gaat hij heel grondig onderzocht worden. Mis hem nu al :(

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349965

Ik heb net een week een 3gs en heb 'm al twee keer moeten restoren.

Zal wel aan mijn onkunde liggen.. maar ik wil de twee problemen toch even droppen. Voor de volgende keer :P.

1. Na een synchronisatie werd mijn scherm diapositief .. (witte achtergrond)
2. Ik kon niets meer aanklikken; het scherm reageerde wel, maar zetten alleen een kadertje om de icoontjes.

Iemand ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Anoniem: 349965 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 18:12:
Ik heb net een week een 3gs en heb 'm al twee keer moeten restoren.

Zal wel aan mijn onkunde liggen.. maar ik wil de twee problemen toch even droppen. Voor de volgende keer :P.

1. Na een synchronisatie werd mijn scherm diapositief .. (witte achtergrond)
2. Ik kon niets meer aanklikken; het scherm reageerde wel, maar zetten alleen een kadertje om de icoontjes.

Iemand ervaringen mee?
1. Een dianegatief is een instelling op de 3GS: http://www.youtube.com/watch?v=ot9P0mjwuIg
2. Restoren zou gewerkt moeten hebben, denk ik.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349965

"Wit op zwart" fuck, ik zie het :(.
2. Restoren zou gewerkt moeten hebben, denk ik.
Yup, zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154173

Hallo,

Ik wil mijn iphone aan mijn broertje geven en over een paar maanden(?) de nieuwe iphone halen.
Alles wat nu op mijn telefoon staat (met name contacten en berichten) zou ik graag willen backuppen en later op mijn nieuwe telefoon zetten.
Dat het met de muziek en apps goed komt geloof ik wel, maar het gaat me vooral om mijn contacten (en berichten zou leuk zijn).

Gaat dit al via itunes of heb ik er een extra programma voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Laatst online: 11-06 22:21
virtualJac schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:14:
[...]

900smsjes in 1x? Geen id of dat mogelijk is. :') Dacht dat ik extreem was met 900smsjes in de maand :P
Jac, gebruik een ander SMS app, volgens mij kun je dan groepen en dergelijke maken. Zie iTunes en Cydia.

Je kunt bijvoorbeeld gebruik maken van SMS app:
- biteSMS
- SMSD
- iSMS
- etc.

Maar je kunt ook in Outlook (contacten) groepen maken en deze (als ik het goed heb) ineenkeer selecteren op je iPhone, dan kun je bijvoorbeeld de groep "Familie" per direct mailen/smsen!

[ Voor 16% gewijzigd door EN-IS op 12-03-2010 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
heb sinds gisteren mijn Iphone terug gekregen.
Heb een nieuwe gekregen (tis te zeggen een refurbished) maar hij ziet er in ieder geval zo goed als nieuw uit!
Ziet er in ieder geval veel beter uit dan ik hem heb afgeleverd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-11-2024
Ik heb sinds donderdag het probleem dat mn dataverbinding niet werkt (Vodafone), terwijl ik 3G zie staan en volle bereik heb. Mijn NETWERK valt steeds weg!

Vodafone zegt dat alles op het netwerk in orde staat!

Ik kan geen mail ophalen, internetten etc... Moet dan of mn toestel opnieuw opstarten of netwerk herstellen via instellingen --> algemeen

Waar kan dit aan liggen of is mn iphone stuk???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-06 21:39
De provider problemen passen beter in [iPhone] Provider & Abonnementen - deel 8 of Telecomproviders. Daarnaast verdienen problemen eigenlijk een eigen topic.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:52

MsG

Forumzwerver

Weet iemand of je bij garantie altijd een refurbished krijgt? En deze soms een stuk ouder zijn?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

MsG schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 10:30:
Weet iemand of je bij garantie altijd een refurbished krijgt? En deze soms een stuk ouder zijn?
Lijkt me niet voor alle garantiegevallen, zoals een afgebroken muteknop.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291068

paQ schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 16:41:
oh crap hij is echt goed vastgelopen:(
3Gs 16GB Jailbraked.

Helemaal niets aan het handje. Ineens , zomaar tijdens het iphonen, reageert het scherm niet meer. backlight blijft aan, en na een min of 15 reboot het ding zich.
Appeltje blijft een minuut of 4 in beeld, dan zie je dat loader cirkeltje 1 keer rondgaan en blijft vervolgens in beeld staan. na nog eens 3 minuten reboot het ding zich en dat blijft nu al de hele middag herhalen.
Ik heb dus hetzelfde als PaQ... maar mijn 3G was bezig met zichzelf aan het herstellen... Ik vond hem de laatste weken wat langzaam en de batterij ging wat snel leeg... dus ik dacht, ik zal hem is herstellen etc...
Dit gedaan via instellingen en alle instellingen en data gewist enzo.

Hij gaf aan dat het 2 uurtjes zou duren maar na 3 kwartier was het balkje die de Iphone aangaf in beeld al vol... Dus hij begon zichzelf opnieuw op te starten en dit wel 30 keer ofzo.. zie verhaal van PaQ...

En reageert nergenst meer op... ik heb al verschillende keren opnieuw opgestart met de powerbutton en home butten tegelijk ingeduwd... maar ik krijg niet meer dan een de apple logo met loader in beeld... ;(

Dus hoe heb jij het goed gekregen PaQ?? of iemand anders raad....

EDIT: ik zit al in de DFU modus... gellukig! effe verder kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

tdw schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 14:06:
[...]

Lijkt me niet voor alle garantiegevallen, zoals een afgebroken muteknop.
Ik bedoel ouder qua model. Ik heb een jailbroken iPhone en heb momenteel opkomende haarscheurtjes. Als ik eentje krijg met een vernieuwde bootrom ben ik fried :P.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

MsG schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 14:47:
[...]

Ik bedoel ouder qua model. Ik heb een jailbroken iPhone en heb momenteel opkomende haarscheurtjes. Als ik eentje krijg met een vernieuwde bootrom ben ik fried :P.
Hmm, nu zit ik ook mn iPhone te inspecteren, heb ik ook een haarscheurtje [en ook afhankelijk van JB].. En het is een Amerikaans toestel, wordt daar nog garantie op gegeven hier in NL of niet? :(

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Anoniem: 291068 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 14:36:
[...]

Ik heb dus hetzelfde als PaQ... maar mijn 3G was bezig met zichzelf aan het herstellen... Ik vond hem de laatste weken wat langzaam en de batterij ging wat snel leeg... dus ik dacht, ik zal hem is herstellen etc...
Dit gedaan via instellingen en alle instellingen en data gewist enzo.

Hij gaf aan dat het 2 uurtjes zou duren maar na 3 kwartier was het balkje die de Iphone aangaf in beeld al vol... Dus hij begon zichzelf opnieuw op te starten en dit wel 30 keer ofzo.. zie verhaal van PaQ...

En reageert nergenst meer op... ik heb al verschillende keren opnieuw opgestart met de powerbutton en home butten tegelijk ingeduwd... maar ik krijg niet meer dan een de apple logo met loader in beeld... ;(

Dus hoe heb jij het goed gekregen PaQ?? of iemand anders raad....

EDIT: ik zit al in de DFU modus... gellukig! effe verder kijken :)
Ik snap niet dat mensen gebruik maken van de optie "DATA WISSEN", je had net zo goed shift + restore kunnen down in iTunes en je was in 20minuten klaar.

Maar goed, is het nog gelukt? Of is je iPhone nog steeds bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291068

Daar heb je gelijk in... maarja koppig eej :-P

Maar het is gellukig gelukt!

Volgende keer zal ik het op de goede manier doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Is er een manier de iPhone aan je pc te hangen en te gebruiken als externe HD?

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
MsG schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 10:30:
ja je krijgt een refurbished terug.
Mijn mute-knop was ook gebarsten en lag er bijna af. Heb sinds vorige week een refurbed teruggekregen en die zag er heel nieuw uit. De batterij is zelfs top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
dfrenner schreef op zondag 14 maart 2010 @ 10:12:
Is er een manier de iPhone aan je pc te hangen en te gebruiken als externe HD?
- iPhoneBrowser (Google Code)
- iFunBox
- DiskAid (shareware)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Misschien een overbodige vraag, maar is het mogelijk om een kalender in je homescreen te krijgen waarop je afspraken staan ?
En is dit allemaal te doen zonder de Iphone te jailbreaken (wat ik liever niet doe...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
arjan571 schreef op zondag 14 maart 2010 @ 14:58:
Misschien een overbodige vraag, maar is het mogelijk om een kalender in je homescreen te krijgen waarop je afspraken staan ?
En is dit allemaal te doen zonder de Iphone te jailbreaken (wat ik liever niet doe...)
Nee helaas is dat nog steeds niet mogelijk voor non-jailbreakers. Voor jailbreakers zijn er de volgende opties:
- Elements (nog niet uit)
- Lockinfo (commercieel pakket)
- Lock Calendar (gebruik ik zelf, gratis en al :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-06 22:53
Hmmz ik volg het iphone nieuws niet zo nouw. Maar hoe groot is de kans dat er deze zomer in juni/juli een nieuwe iphone komt? Ik ben toe aan verlenging binnen 2 weken maar ik heb geen zin om dan over 3-4 maanden al weer een achterhaald toestel te hebben dan ga ik liever nog even door met mijn huidige toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-06 14:39
Crazyanz schreef op zondag 14 maart 2010 @ 22:15:
Hmmz ik volg het iphone nieuws niet zo nouw. Maar hoe groot is de kans dat er deze zomer in juni/juli een nieuwe iphone komt? Ik ben toe aan verlenging binnen 2 weken maar ik heb geen zin om dan over 3-4 maanden al weer een achterhaald toestel te hebben dan ga ik liever nog even door met mijn huidige toestel ;)
In de zomer komt vrijwel zeker een nieuwe iPhone ;). Dat zeggen vrijwel alle grote "rumour" sites eigenlijk :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Geinig artikel in de Wall Street Journaal vandaag:
Microsoft Employees Love Their iPhones

There is an entertaining and telling article in the Wall Street Journal about iPhone use by Microsoft employees. Apparently, despite it being frowned upon by senior management, iPhone use is rampant among the Redmond rank and file. The head of Microsoft's mobile division tried to explain it away as employees wanting 'to better understand the competition,' although few believe this. Nowhere does the article mention attempts by the company to understand why the iPhone is more attractive to much of Microsoft's tech-savvy workforce than the company's own products."
http://online.wsj.com/art...04575057651922457356.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

SanderPS3 schreef op zondag 14 maart 2010 @ 22:15:
[...]

In de zomer komt vrijwel zeker een nieuwe iPhone ;). Dat zeggen vrijwel alle grote "rumour" sites eigenlijk :)
Die baseren het net zo hard op ieder individueel persoon, namelijk dat elk jaar Apple in Juni met een nieuwe iphone komt. Het blijft natuurlijk geen garantie, ook al zeggen grote rumour sites het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Gelijk hebben ze toch? :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

M3 SMGII schreef op zondag 14 maart 2010 @ 10:20:
[...]

ja je krijgt een refurbished terug.
Mijn mute-knop was ook gebarsten en lag er bijna af. Heb sinds vorige week een refurbed teruggekregen en die zag er heel nieuw uit. De batterij is zelfs top!
Nou dat wil ik nog wel eens zien. Ik had hem precies 1 week voordat ik erachter kwam dat de headset niet goed wertke. (ligt aan de koptelefoon uitgang) dus ik t-Mobile bellen om te zeggen DOA en dus een nieuwe. MAar dat deden ze niet. Dus telefoon is opgehaald door Pro Assist. Als ik een refurbished terug krijg neem ik hem niet aan. Moet niet gekker worden.,

[ Voor 0% gewijzigd door Tylen op 15-03-2010 09:13 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-11-2024
Bij een refurbished toestel, welk firmware staat er nu op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Vreemd... ik maakte altijd gebruik van Custom Ringtones via iTunes om mijn eigen muziek als ringtone te gebruiken. De app was niet meer dan een instructie over hoe en wat maar het werkte perfect... alleen... nu werkt het niet meer? Dit weekend stopte de app na 6 seconden en sloot zichzelf weer af, nu krijg ik direct een zwart scherm. Opnieuw installeren werkt niet.

Een backup terugzetten van mijn iPhone geeft ook geen oplossing, de app werkt gewoon niet meer. Zover ik kan nagaan is het op dit moment de enige app. Kan het zo zijn dat Apple de app heeft geblokkeerd...? Heb helaas nog geen reactie van de maker zelf maar misschien dat meer mensen de app hier gebruiken.

Mocht iemand hem nog werkend hebben, zou hij of zij de screenshots dan kunnen mailen? (app is niet meer dan een aantal pagina's met instructies... maar wel handig!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195854

hemiparo schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:16:
Vreemd... ik maakte altijd gebruik van Custom Ringtones via iTunes om mijn eigen muziek als ringtone te gebruiken. De app was niet meer dan een instructie over hoe en wat maar het werkte perfect... alleen... nu werkt het niet meer? Dit weekend stopte de app na 6 seconden en sloot zichzelf weer af, nu krijg ik direct een zwart scherm. Opnieuw installeren werkt niet.

Een backup terugzetten van mijn iPhone geeft ook geen oplossing, de app werkt gewoon niet meer. Zover ik kan nagaan is het op dit moment de enige app. Kan het zo zijn dat Apple de app heeft geblokkeerd...? Heb helaas nog geen reactie van de maker zelf maar misschien dat meer mensen de app hier gebruiken.

Mocht iemand hem nog werkend hebben, zou hij of zij de screenshots dan kunnen mailen? (app is niet meer dan een aantal pagina's met instructies... maar wel handig!)
Bij de startpost ( 1ste bladzijde ) staat het precies uitgelegd hoe je het moet doen, een kind kan de was doen. ;)
Hier de link : [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
mobile625 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:03:
Bij een refurbished toestel, welk firmware staat er nu op?
ik had op mijn refurbed toestel FW 3.1.2(gelukkig) want anders moest ik nog downgraden. Maar 3.1.3 was ook wel te jailbreaken op de 3g :) Maar vind 3.1.2 beter dan 3.1.3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Tylen schreef op maandag 15 maart 2010 @ 08:14:
[...]

Nou dat wil ik nog wel eens zien. Ik had hem precies 1 week voordat ik erachter kwam dat de headset niet goed wertke. (ligt aan de koptelefoon uitgang) dus ik t-Mobile bellen om te zeggen DOA en dus een nieuwe. MAar dat deden ze niet. Dus telefoon is opgehaald door Pro Assist. Als ik een refurbished terug krijg neem ik hem niet aan. Moet niet gekker worden.,
Bij mij ging het over een 3g die al ondertussen 1 jaar is. Na 1 jaar gebruik kan ik wel zeggen dat de telefoon er niet meer nieuw uitziet. Maar nu terug een "nieuwe" en het is precies dat ik weer Iphone heb gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Anoniem: 195854 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:13:
[...]
Bij de startpost ( 1ste bladzijde ) staat het precies uitgelegd hoe je het moet doen, een kind kan de was doen. ;)
Hier de link : [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 23
:| Da's het nadeel van veel info en snel iets willen weten: niet goed zoeken... de was is gedaan! :)

Maar... dan blijft het nog steeds vreemd dat ik deze app niet actief kan houden in mijn iPhone? Opnieuw installeren en backup terugzetten heeft niet geholpen.
Nu wil ik wel een restore doen maar ben ik mijn smsjes dan ook kwijt? Contacten enzo gaat via Outlook, foto's zijn er al af maar kan geen backup/restore vinden voor sms... of kijk ik daar ook overheen...? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172906

EN-IS schreef op zondag 14 maart 2010 @ 14:59:
[...]

Nee helaas is dat nog steeds niet mogelijk voor non-jailbreakers. Voor jailbreakers zijn er de volgende opties:
- Elements (nog niet uit)
- Lockinfo (commercieel pakket)
- Lock Calendar (gebruik ik zelf, gratis en al :))
Ik gebruik reeds lange tijd IntelliScreen (http://www.intelliborn.com/index.html). Fantastisch programma en zeer zijn geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271854

Vraagje wat betreft iPhone gebruik in het buitenland. Ik heb een iPhone uit België icm. een telfort abonnement. Bij mijn vorige WM6 toestel gaf deze altijd een Roaming tekentje aan, omdat Telfort gebruikt van het KPN netwerk (zei de medewerker van de telfort winkel). Ik heb nu gewoon Roaming uitstaan en me internet werkt perfect. De iPhone geeft trouwens altijd gewoon aan dat deze verbonden is met KPN en niet met Telfort. Alleen nu ben ik bang dat in het buitenland gewoon Roaming actief blijft, terwijl deze uit staat. Heeft iemand hier ervaring mee icm. een Telfort (simonly) abbonement? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Mijn iPhone heb ik nu sinds de introductie van de 3G in Nederland, dus iets van 1,5 jaar. Alleen heb ik een probleempje, hij denkt regelmatig dat er een koptelefoon inzit. Je ziet het ook als je het volume aanpast, er staat dan 'ringer (headphones)' ipv 'ringer'. Daardoor hoor ik niets, want hij stuurt het geluid over de koptelefoon aansluiting. Erg vervelend als mensen bellen, ze horen mij wel maar ik hen niet. De enige oplossing is dan op speaker zetten.

Het probleem gaat weg als je een paar keer een koptelefoon erin en eruit haalt. Er zal wel iets van een schakelaartje blijven hangen. Ik heb de aansluiting ook al een keer schoongemaakt met zo'n ding voor je oren en een klein beetje alcohol (las dat als tip). Het helpt allemaal wel even, maar het probleem komt steeds weer terug.

Maar eens terug naar T-Mobile, hopelijk gaan ze er een beetje relaxed mee om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Tom schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:54:
Mijn iPhone heb ik nu sinds de introductie van de 3G in Nederland, dus iets van 1,5 jaar. Alleen heb ik een probleempje, hij denkt regelmatig dat er een koptelefoon inzit. Je ziet het ook als je het volume aanpast, er staat dan 'ringer (headphones)' ipv 'ringer'. Daardoor hoor ik niets, want hij stuurt het geluid over de koptelefoon aansluiting. Erg vervelend als mensen bellen, ze horen mij wel maar ik hen niet. De enige oplossing is dan op speaker zetten.

Het probleem gaat weg als je een paar keer een koptelefoon erin en eruit haalt. Er zal wel iets van een schakelaartje blijven hangen. Ik heb de aansluiting ook al een keer schoongemaakt met zo'n ding voor je oren en een klein beetje alcohol (las dat als tip). Het helpt allemaal wel even, maar het probleem komt steeds weer terug.

Maar eens terug naar T-Mobile, hopelijk gaan ze er een beetje relaxed mee om.
Zo moeilijk doet T-mobile niet, als je naar de winkel toegaat (makkelijkste is naar de store waar je het hebt gekocht), dan sturen ze het ter reparatie op, neem wel even een ID mee :) Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ben ik de enige die erg veel stofdeeltjes onder het scherm heeft?als ik stof wegveeg of blaas komt het aan de zijkant bij de rand te zitten en gaat het niet meer weg. Volgens mij verdwijnt een deel hiervan uiteindelijk onder het scherm terecht. Iets wat erg hinderlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik haal dat er altijd voorzichtig met mn nagels of een zacht stokje of papiertje uit. Als het goed is is die rubberen rand nog redelijk afgesloten. Mijn iPhone heeft er nog steeds niks onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
MsG schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:56:
Ik haal dat er altijd voorzichtig met mn nagels of een zacht stokje of papiertje uit. Als het goed is is die rubberen rand nog redelijk afgesloten. Mijn iPhone heeft er nog steeds niks onder.
Bij mij was deze rand na een maand toch al wel redelijk open aan 1 kant, ondertussen 4 zichtbare stofdelen onder het scherm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hmm dan doe je toch iets verkeerd.

Ik vandaag net door een lader met een stukje papier er per ongeluk in, in mn iPhone gepropt. Nu is er een klein stukje van dat laadchipje in de iPhone af :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
gister mn 3gs 32gb binnen, prachtig. ik ontdek gaandeweg de functies enzo, prima. alleen: heb m op een speakerdock van logitech gezet (zo'n zwarte balk met AB). als ie erin klikt meldt de iphone dat het geen iphone ding is, en ik dacht het wel! nou ja, je klikt nee voor vliegtuigmodus, maar hij is vannacht (geloof ik) 4x aangegaan met muziek, en daarbij was een klokje te zien dat op 0:00 stond. als je m aanraakt krijg je de gewone klok te zien, en die stond op de goede tijd. er stond ook geen timer oid... enig idee wat dit is?

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Heb je hem diep genoeg aangeduwd? Ik krijg dit ook met mijn carkit als hij niet diep genoeg zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
misschien is dat het, dat hij geen goed contact maakt. maar heb jij ook dat ie ineens aangaat dan?

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271048

Ben zelf van plan om een iPhone 3Gs te nemen met een T-Mobile abbo. Maar wat is nou de batterijduur, ik lees er van alles over en bij iedereen is het anders. Kom je er gemiddeld wel 1/2 dagen ermee door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Anoniem: 271048 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:21:
Ben zelf van plan om een iPhone 3Gs te nemen met een T-Mobile abbo. Maar wat is nou de batterijduur, ik lees er van alles over en bij iedereen is het anders. Kom je er gemiddeld wel 1/2 dagen ermee door?
Tja lastig te zeggen. Als je er niet zoveel mee doet kan hij wel twee dagen mee ja. Maarja dan kan je ook een simpel nokiatje nemen ofzo ;) Waarschijnlijk speel je er veel mee, en moet hij elke dag in de oplader :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Anoniem: 271048 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:21:
Dat is natuurlijk afhankelijk van wat je er mee doet. Wifi, Bluetooth en push mail samen met apps gebruiken vreten natuurlijk nogal.

Persoonlijk red ik makkelijk 3 dagen, dat is dan bij gemiddeld gebruik. Ga je druk apps gebruiken kom je misschien net aan twee dagen.

[ Voor 13% gewijzigd door Gunner op 17-03-2010 14:50 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193933

Ik laad die van mij gewoon elke nacht op, onafhankelijk van hoever het percentage staat. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten De Gans
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-05-2020
Damn, 2 uurtjes photoswappen en ik wordt langzaam nerveus omdat het percentage alweer aangeeft dat ik moet tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik hier ook bijna elke nacht. Als ik een beetje 3G surf kan ik na 3 uur al wel weer tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247433

Ik doe er vaker 1,5 dag mee als ff mee zit heel af en toe 2 dagen!Maar ik doe wel veel op de Iphone. Als ik weet dat ik de volgende dag ergens heen ga waar ik niet kan opladen en dus niet op een lege batterij zit te wachten :p laad ik hem iedere nacht op anders om de nacht/dag.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 247433 op 17-03-2010 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

maximaal 4 dagen , wel de 2g versie

ik ben dik tevreden over het accu gebruik, alleen als je gaat internetten, muziek luisteren ,tja, dan ik die zo leeg ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-06 12:50

Snippertje

Light up your life

Ik laad 2x per dag op. Muziek luisteren vreet op de een of andere manier batterij. En 3G ook. Maarja ik gebruik hem ook echt véél.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Oftewel als je hem gebruikt gaat ie snel leeg :). Ik vind de accuduur niet geweldig. Maar noem eens 1 high-end smartphone waarbij dat wel zo is. helaas zitten we in een tijdperk waarin de batterij beperkend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05 21:50
Om maar eens even geen antwoord in 'aantal dagen' te geven (dat zegt nl. helemaal niets. Ik kan 4 dagen halen als ik m'n iPhone nauwelijks gebruik, of een halve dag als ik zit te gamen)
Je kunt beter gebruiksstatistieken vergelijken, daar heb je meer aan.
Ik haal altijd tussen de 4 en 5,5 uur aan actief gebruik (Instellingen -> Algemeen ->Info->Gebruik) Stand-by tijd varieert natuurlijk gigantisch (zoals ik al uitlegde kan dat oplopen tot 4 dagen) maar ik haal nooit meer dan deze 4 ~ 5,5 uur gebruik.
Ik laad de iPhone overigens elke nacht op, soms kom ik 's avonds thuis om 22:00u met nog 6% batterij percentage, soms nog 60% (bijna niet aangeraakt, dus). Ik heb dan ook een 3G Juice om onderweg bij te laden als dat nodig is (je zit in de trein 's avonds laat en wil nog internetten op 3g* en wat muziek streamen of luisteren)
Batterijen zoals de iPhone die heeft kun je ook maar beter niet te vaak helemaal leeg laten lopen; vaker opladen heeft geen nadelig effect op deze accu's omdat ze geen geheugenverlies hebben. Ze gaan ongeveer 1000 cycli mee, that's it.
Hier meer 1e hands informatie:
http://www.apple.com/nl/batteries/iphone.html
*niet dat internetten in de trein lekker gaat

[ Voor 3% gewijzigd door autoreverse op 17-03-2010 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195854

MsG schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 23:51:

Ik vandaag net door een lader met een stukje papier er per ongeluk in, in mn iPhone gepropt. Nu is er een klein stukje van dat laadchipje in de iPhone af :(.
En nu in het Nederlands a.u.b. ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-06 20:56
Maarten De Gans schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:22:
Damn, 2 uurtjes photoswappen en ik wordt langzaam nerveus omdat het percentage alweer aangeeft dat ik moet tanken.
Ik werd sowieso heeeeel nerveus van die percentage bovenin het scherm..het het er gelijk weer afgehaald..werd daar ook aardig zenuwachtig van..liever gewoon de "standaardbatterij hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Laatst online: 04:37
Push-mail is mogelijk via een speciale (gratis) Yahoo mailaccount.

Nou sorry maar ik krijg het niet aan de praat, help please...

Ik heb sinds gisteren een nieuwe iphone 3gs legaal simlockvrij (Italiaans model) gekocht.
Vodafone sim erin, en daarna aan PC gehangen, koppeling met iTunes gemaakt, volgens mij is de telefoon nu wel geactiveerd, daarna werd er gevraagd of ik hem ook wilde aanmelden, maar dat heb ik niet gedaan.
Daarna internet instellingen live.vodafone.com vodafone vodafone ingevuld.
Browsen via safari werkt prima, Youtube filmpjes bekijken werkt ook prima.

Maar ik krijg yahoo pushmail niet voor elkaar.
Ik heb via de yahoo site een mailaccount aangemaakt, ik kon op yahoo.com nergens vinden om een speciaal iphone account te maken (of kijk ik er nu gigantisch over heen ?)

Op de iphone staat onder accounts bij "nieuwe gegevens" Push.

Verder heb ik geen idee wat ik nog meer moet instellen, maar pushmail ho maar :(

Laat maar, het testmailtje is inmiddels binnen gekomen, 30 minuten nadat ik het had verzonden.
Lekkere PUSH mai
l |:(

Meer mensen hier last van ?

[ Voor 8% gewijzigd door Supershiva op 18-03-2010 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

:P sorry. Ik had een neplader gekocht, waar een stukje papier aan de binnenkant in zat. Die drukte ik in mijn iPhone en nu is er een stukje van mijn laadchipje in de iPhone afgebroken. Gelukkig werkt het allemaal nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Wat is de makkelijkste/snelste manier om m'n telefoonboek te exporteren vanaf m'n 3G?

Ik wil m'n iPhone even terugzetten naar fabrieksinstellingen, staat nu veel bagger op.
Maar ik wil niet al m'n contacten kwijtraken (staat ook niks op SIM kaart :+ )

Ik heb overigens een jailbreak, en weet hoe SSH werkt dus dat zou ook nog kunnen (ik weet dat je de sms database eraf kunt halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Dan is gewoon veilig de /var/mobile/ map kopiëren het beste. Wel weer als owner mobile terugzetten en niet als root, anders krijg je probleempjes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Kan ik niet gewoon "/private/var/mobile/Library/AddressBook" gebruiken? Daar staan 2 .sqlitedb bestanden in. (Heb zelf even zitten neuzen in de mappen)
Moet ik dan ook nog wat met die .sqlitedb bestanden doen als ik ze wil terugzetten? Of kan ik ze gewoon weer in diezelfde mappen zetten als ik m'n iPhone heb gerestored

Als ik die /private/var/mobile locatie ga overpompen dan zie ik allemaal .wav bestanden voorbij komen (lijkt me niet echt nodig, gaat mij puur om de telefooncontacten) en hij is er ruim 3 uur mee bezig voorspelt hij :+

[ Voor 41% gewijzigd door ThinkPad op 18-03-2010 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nou ja ik deed met mijn backup de hele map.

Jij moet volgens mij idd alleen addressbook.

Daarna gewoon weer terugzetten. Wel als mobile terugzetten dus, anders kan het systeem niet writen naar het bestand, omdat het van root is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Heb het op een andere manier gedaan, met een App (weet de naam alleen niet meer :$ ) contacten ge-exporteerd naar .vcf (je kunt dan op je PC via een site die gehost wordt op je iPhone) en later voeg je die .vcf als bijlage toe in een mail, die mail open je op je iPhone, klikt op "Alle contacten importeren" en klaar is <user>

Maar nu nog een vraag: Is er ook een manier om de meerdere mappen van Hotmail / MSN in de standaard Mail app te openen? Ik heb er een tijdje geleden ook naar gekeken, maar toen was er alleen mBox als alternatief, maar die vind ik te sloom werken.

[ Voor 27% gewijzigd door ThinkPad op 18-03-2010 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Supershiva schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:10:
Verder heb ik geen idee wat ik nog meer moet instellen, maar pushmail ho maar :(

Laat maar, het testmailtje is inmiddels binnen gekomen, 30 minuten nadat ik het had verzonden.
Lekkere PUSH mai
l |:(

Meer mensen hier last van ?
Nu weet ik niet 100% zeker of pushmail is wat ik denk dat het is, maar zowel mijn werkmail als mijn hotmail komen op mijn iphone eerder binnen (automatisch, dus gepusht?) dan in mijn outlook/hotmail inbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:26
Gekopieerd uit een ander topic, misschien weet men het hier. Tot nu toe heb ik alleen de optie om het te mailen.
Lizardz schreef op maandag 15 maart 2010 @ 18:34:
Hoe zet ik een voor een fotos op mijn iPhone? Zonder gelijk alles te moeten synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-06 18:46
Lizardz schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 18:53:
Gekopieerd uit een ander topic, misschien weet men het hier. Tot nu toe heb ik alleen de optie om het te mailen.

[...]
Foto's zet je op je iPhone via iTunes. Bijv. een mapje synchroniseren oid. Het is geen klik en sleep apparaat, alles gaat via iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:26
thaan schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 18:56:
[...]

Foto's zet je op je iPhone via iTunes. Bijv. een mapje synchroniseren oid. Het is geen klik en sleep apparaat, alles gaat via iTunes.
Dat weet ik wel, maar mijn vraag is juist om er een paar fotos op te zetten ZONDER heel mijn mijn afbeeldingen map te synchroniseren. Bij muziek kan je die optie wel aanklikken en gwn een voor een de muziek op de iPhone zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05 21:50
Lizardz schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:02:
[...]

Dat weet ik wel, maar mijn vraag is juist om er een paar fotos op te zetten ZONDER heel mijn mijn afbeeldingen map te synchroniseren. Bij muziek kan je die optie wel aanklikken en gwn een voor een de muziek op de iPhone zetten.
Volgens mij kan dat niet, zonder een hele map te synchroniseren. M.a.w. je moet een aparte sub map aanmaken in bijv. "mijn afbeeldingen" (gesteld dat je win hebt) die je vervolgens in iTunes selecteert om te laten synchroniseren met je iPhone. Je hebt dan 2 filmrollen in je iPhone; de 'camera rol' en 'naam van die submap'. Ik vind het juist wel handig; foto's die ik op m'n iPhone wil hebben (dat zijn er echter maar een stuk of 5) zet ik in die submap. Op Mac (gebruik ik) kun je dit ook via iPhoto doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145261

ThinkPadd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 20:12:
Heb het op een andere manier gedaan, met een App (weet de naam alleen niet meer :$ ) contacten ge-exporteerd naar .vcf (je kunt dan op je PC via een site die gehost wordt op je iPhone) en later voeg je die .vcf als bijlage toe in een mail, die mail open je op je iPhone, klikt op "Alle contacten importeren" en klaar is <user>

Maar nu nog een vraag: Is er ook een manier om de meerdere mappen van Hotmail / MSN in de standaard Mail app te openen? Ik heb er een tijdje geleden ook naar gekeken, maar toen was er alleen mBox als alternatief, maar die vind ik te sloom werken.
Iemand enig idee welk App ThinkPad bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

autoreverse schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:59:
[...]

Volgens mij kan dat niet, zonder een hele map te synchroniseren. M.a.w. je moet een aparte sub map aanmaken in bijv. "mijn afbeeldingen" (gesteld dat je win hebt) die je vervolgens in iTunes selecteert om te laten synchroniseren met je iPhone. Je hebt dan 2 filmrollen in je iPhone; de 'camera rol' en 'naam van die submap'. Ik vind het juist wel handig; foto's die ik op m'n iPhone wil hebben (dat zijn er echter maar een stuk of 5) zet ik in die submap. Op Mac (gebruik ik) kun je dit ook via iPhoto doen.
Maar de fotorol van de iPhone wordt weer niet gesynchroniseerd, dat mag weer apart. Dat vind ik jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

/chaggie modus:
iphone 3gs was bijna leeg en ik moest nog heel stuk met de trein. Gelukkig had een vriend van me (die ook een iphone heeft) zo'n handig oplaadbaar reserve accupackje bij zich met iphone connector. Dus hop, laden maar. Ging soepel en de procentjes liepen lekker door. Totdat... poef.. scherm deed raar en iphone helemaal weg. Hij ligt hier nu thuis aan de oplader maar het ding doet helemaal niets meer. Zou toch niet zo zijn dat zo'n 500ma blokje mijn iphone gefried heeft :x
eerst maar tukken.

edit: het was niet mijn accuutje maar ik weet 99,999% zeker dat het een Brando Power Station betrof. Op zich nog wel bekend speeltje. Ik hoop echt dat de foon niet gebricked is nu. Hij doet vooralsnog echt he-le-maal niets.

Afbeeldingslocatie: http://www.ismashphone.com/images/2008/07/31/brando_black.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Jazzper op 21-03-2010 01:31 ]

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 12-06 22:16
Jazzper schreef op zondag 21 maart 2010 @ 01:25:
/chaggie modus:
iphone 3gs was bijna leeg en ik moest nog heel stuk met de trein. Gelukkig had een vriend van me (die ook een iphone heeft) zo'n handig oplaadbaar reserve accupackje bij zich met iphone connector. Dus hop, laden maar. Ging soepel en de procentjes liepen lekker door. Totdat... poef.. scherm deed raar en iphone helemaal weg. Hij ligt hier nu thuis aan de oplader maar het ding doet helemaal niets meer. Zou toch niet zo zijn dat zo'n 500ma blokje mijn iphone gefried heeft :x
eerst maar tukken.

edit: het was niet mijn accuutje maar ik weet 99,999% zeker dat het een Brando Power Station betrof. Op zich nog wel bekend speeltje. Ik hoop echt dat de foon niet gebricked is nu. Hij doet vooralsnog echt he-le-maal niets.

[afbeelding]
*^& Dat is een duur oplaad ding dan... Ik gok dat ie het niet meer gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

kijken of ik het op de aansprakelijkheidverzekering van die vriend kan doen. Ik hoef jullie iphone liefhebbers niet te vertelen hoe chaggie ik hier van ben...

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Jazzper schreef op zondag 21 maart 2010 @ 09:06:
kijken of ik het op de aansprakelijkheidverzekering van die vriend kan doen. Ik hoef jullie iphone liefhebbers niet te vertelen hoe chaggie ik hier van ben...
Uiteraard wel vaag dat de oplader bij jouw Iphone problemen veroorzaakt en bij je vriend niet. Al heb je daar natuurlijk niks aan :) Wellicht via garantie? Het is nu ook weer niet 100% zo dat jij zelf schade aan je toestel hebt aangericht. Misschien had je Iphone ook wel moeilijk gedaan thuis aan je eigen oplader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik zal ook eens googlen of er cases bekend zijn waarbij een ordinaire lader hetzelfde heeft veroorzaakt. Ondertussen zit mijn SIM in mijn oude HTC MDA Compact III (ookwel Artemis ookwel P3300). Ik word gelijk even herbevestigd waarom ik ook al weer een iphone had. Dra-ma!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 12-06 22:16
Jazzper schreef op zondag 21 maart 2010 @ 10:44:
ik zal ook eens googlen of er cases bekend zijn waarbij een ordinaire lader hetzelfde heeft veroorzaakt. Ondertussen zit mijn SIM in mijn oude HTC MDA Compact III (ookwel Artemis ookwel P3300). Ik word gelijk even herbevestigd waarom ik ook al weer een iphone had. Dra-ma!
Ik kan me voorstellen hoe drama dat is als je weer terug moet naar ene toestel dat na een uur reageert... ik voel mee met je. hopelijk krijg je snel eentje die het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik ben benieuwd. Brando is natuurlijk wel weer zo'n dealextreme-achtig chinees merk. Hopen dat je een nieuwe kan fixen.

Om dergelijke dingen te voorkomen, ben ik maar gestopt met 1 dollar autoladers en heb nu voor 10 euro eentje gekocht die officieel propageert voor iPhone te zijn. Dus als die ooit mijn iPhone opblaast krijgen ze een mooie brief.

[ Voor 49% gewijzigd door MsG op 21-03-2010 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

0.30 in de trein met een 2% accu en ik wilde per se paar dingen doen en die vriend bood die mooie zwarte brando aan. Wat had jij gedaan? ;)

ik moet alleen even bedenken welke route ik moet hebben. Eerste stap t-mobile neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

2% accu moet je uberhaupt niet willen :P.

Nou ja, ergens heeft T-Mobile niks van doen met die brando lader. Maar je kan je voor de domme houden en gewoon naar T-Mobile gaan met de mededeling dat hij het niet doet. DFU deed ook niks zeker?

Je kan evt Brando ook aansprakelijk stellen.

Had hij een zelfde model iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-04 16:03
is het nog wel zinvol een 3gs aan te schaffen? of duurt het nog wel een hele poos tot de 4e gen er is?

[ Voor 5% gewijzigd door repsaj op 22-03-2010 01:18 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Jaspur schreef op maandag 22 maart 2010 @ 01:17:
is het nog wel zinvol een 3gs aan te schaffen? of duurt het nog wel een hele poos tot de 4e gen er is?
De nieuwe iPhone komt waarschijnlijk weer in juni. Of je dat te lang wachten vindt is aan jou.

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

way to long ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-06 18:56
Potvrrrrrr......... :( Ik heb een stuck pixel in de Iphone.

Blijft mooi rood en zit midden in mn beeld.
Ik weet dat ze bij camera's wel eens doen remappen. Kan dat bij een iphone ook ?

Het lijkt ook dat hij per dag veranderd van helderheid.
Iemand wel eens meer last van gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Weet iemand hoe lang een reparatie bij proassist normaal duurt? Duurt te lang dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:34

vooghel

Cunning linguist

Tylen schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:38:
Weet iemand hoe lang een reparatie bij proassist normaal duurt? Duurt te lang dit :(
Reparaties duren *altijd* te lang als je er op zit te wachten...

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb mijn iPhone wel 500 keer laten vallen en elke keer had het maar een klein krasje of deuktje tot gevolg, tot vandaag. Buiten met het glas precies op de stoep laten vallen is geen goed plan :{

Afbeeldingslocatie: http://files.jamiemarciano.me/iphonestuk.jpg

Hij doet het nog wel helemaal alleen kan het zo niet door natuurlijk ;(

Ik heb de verzekering die je bij een T-Mobile abonnement af kan sluiten, zou ik een nieuwe kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

TwyLight schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:03:
Ik heb de verzekering die je bij een T-Mobile abonnement af kan sluiten, zou ik een nieuwe kunnen krijgen?
Valschade is gedekt door de ProAssist-verzekering, ook de goedkoopste. Maar dat had je zelf ook wel in je polis kunnen vinden of op z'n minst de folder.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Gunner schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:04:
[...]

Valschade is gedekt door de ProAssist-verzekering, ook de goedkoopste. Maar dat had je zelf ook wel in je polis kunnen vinden of op z'n minst de folder.
Gelukkig, ja ik heb de folder er nog niet bij gepakt, het is echt net 10 minuten geleden gebeurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

vooghel schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:23:
[...]

Reparaties duren *altijd* te lang als je er op zit te wachten...
Lol, idd ;)

Zojuist t-mobile gebeld. (heb het ook via hun aangemeld) en die zeggen dat het tot wel 7 weken kan duren aangezien de iPhone opgestuurd word naar ierland :( Maar binnen twee weken (vanaf ophalen defect toestel) moet ik een status overzicht krijgen van ProAssist. Dus dat zal betekenen deze week... Ik wacht af...

Edit: Zojuist bericht gehad, morgen komt hij terug.. Dus gewoon beetje achter hun vodden aanzitten en dan schiet het wel op :)

[ Voor 11% gewijzigd door Tylen op 22-03-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Heb ProAssist gebeld, ze komen tussen nu en half zeven een vervangend toestel brengen, de vrouw die ik sprak zei dat het ongeveer 2 weken ging duren tot ik een nieuw toestel zou krijgen, klopt dit wat ervaringen betreft of ga ik langer zonder iPhone zitten?

(Ik ga er trouwens vanuit dat hij niet gerepareerd wordt maar ik een nieuw toestel krijg gezien de staat? (Zie post hierboven))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:02
Zeg, waarom maken ze dat iPhone scherm niet gewoon van plastic? Of zeg ik nu iets heel stoms :+ Het heeft vast iets te maken met de werking van het touchscreen, maar toch.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 8
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.