Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:23
dennisvdweg schreef op zondag 28 februari 2010 @ 09:52:
Gisteren mij iphone gekregen, en aan gezet en ik zag gelijk een witte vlek recht boven in, heb wat games gespeeld en in het witte vlek blijven dingen staan die al lang zijn afgesloten (screen burn).

http://img443.imageshack..../271809844038a43c3a95.jpg

Iemand dit ook gehad en is er wat aan te doen of moet de Iphone worden opgestuurd voor reparatie?
Ziet er uit als waterschade. In aanraking geweest met water?

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-06 16:57
Nee helemaal niet, ik heb hem nieuw uit de verpakking gehaald en aangezet, dus niet eens de tijd voor gehad :)

[ Voor 28% gewijzigd door WhySoSerious? op 28-02-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Gelijk terug sturen of rma aanvragen onder het kopje 'dead on arrival'. Niet te lang overna denken. Gelijk garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-06 20:43

t!mP

is inflatie gevoelig

Heb helaas last van stof deeltjes onder mijn scherm. Het zijn er echt een hele hoop (kleine puntjes). Echter heb ik mijn toestel dastijds bij 2call gekocht icm een vodafone abbo. Kan ik desondanks mijn toestel inleveren bij een T-mobile winkel omdat deze leverancier vd iPhone zijn. De Apple site geeft aan dat ik iig nog garantie heb.

Het gaat om een simlock vrij toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tmobile regelt alleen de garantie op Nederlandse iphones.
Je 2call iPhone is er een uit een simlockvrij land en daarom kan tmobile de garantie niet regelen.

Je kan toch gewoon contact opnemen met 2call?
(2call is phoneshop dacht ik. De garantie afhandeling is daar goed voorelkaar)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Donstil schreef op maandag 01 maart 2010 @ 00:44:
Je 2call iPhone is er een uit een simlockvrij land en daarom kan tmobile de garantie niet regelen.

Ja, of gewoon rechtstreeks contact opnemen me Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-06 20:43

t!mP

is inflatie gevoelig

Donstil schreef op maandag 01 maart 2010 @ 00:44:

Oke bedankt! En met betrekking tot het onderstaande heb je natuurlijk gelijk. Echter heb ik op loopafstand een T-mobile winkel in de buurt, wat het net even iets makkelijker maakt. Maakt niet uit, dan stuur ik het gewoon even op.

Contact opnemen met Apple direct gaat geloof ik niet, omdat het niet om een Nederlands toestel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:41
t!mP schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:25:
[...]
Contact opnemen met Apple direct gaat geloof ik niet, omdat het niet om een Nederlands toestel gaat.
Klopt, maar Apple regelt sowieso de garantie van een iPhone niet zelf, dat doet altijd T-Mobile :). Dus Apple zal je (juist bij een NL Toestel) doorverwijzen naar T-Mobile

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:46

Snippertje

Light up your life

Hmm heb nu minder dan 2uur muziek geluisterd en nog 35% batterij... Heb het idee dat dit alleen gebeurd met muziek luisteren. Vreet dit echt zoveel batterij?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307734

Snippertje schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:38:
Hmm heb nu minder dan 2uur muziek geluisterd en nog 35% batterij... Heb het idee dat dit alleen gebeurd met muziek luisteren. Vreet dit echt zoveel batterij?
Nee, zeker niet als het scherm uitstaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Snippertje schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:38:
Ik haal een uur of 8 als ik alleen muziek luister, dus dat lijkt me vreemd :?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

tdw schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:02:
[...]

Ik haal een uur of 8 als ik alleen muziek luister, dus dat lijkt me vreemd :?
Hmm.. Ik snap het ook niet. Hij werd ook heel warm, alsof hij heel erg zijn best moet doen ofzo. Heb overigens wel alles aan staan behalve wifi. Nu ik hem net heb uitgezet en een uur muziek heb geluisterd is er maar 7% af. Gaat om een 3G btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Ik heb een dode pixel :'(

En heb net mijn oude foon verkocht, tis toch erg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 22:42
5183 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 22:56:
Ik heb een dode pixel :'(

En heb net mijn oude foon verkocht, tis toch erg :D
Wil soms wel helpen wat grotere druk uit te oefenen op het scherm. Ik kreeg mijn dode pixels (jaja, veel gehad, op zowel 1e gen iPod Touch, en nu op 2 iPhones) weg door even iets te hard in het schermpje te duwen, of juist wat kracht de andere kant op te geven als je snapt wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Nog steeds bezig met nederland.fm om radio te luisteren. Aangezien ik niet altijd 3G heb valt deze nogal eens weg... erg irritant. Andere applicaties hebben dit ook. Zag op internet dit over mogelijk radio op de iPhone. Zit hier al schot in?

Verder is het toch ook mogelijk om een FM ontvanger tussen je iPhone en headset te zetten? Is dit een goede en betaalbare oplossing... en waar kan ik het vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

DRvDijk schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 08:04:
[...]

Wil soms wel helpen wat grotere druk uit te oefenen op het scherm. Ik kreeg mijn dode pixels (jaja, veel gehad, op zowel 1e gen iPod Touch, en nu op 2 iPhones) weg door even iets te hard in het schermpje te duwen, of juist wat kracht de andere kant op te geven als je snapt wat ik bedoel.
Ik heb het geprobeerd, maar werkt niet. En ben bang dat ik hem dwars doormidden duw anders :D maar thx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IcE_364
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:34
Weet iemand misschien de methode om een carrier logo toe te voegen die niet voor je main provider is. Het zit zo, ik gebruik mn iPhone in nederland met vodafone, dus daarvan heb ik de ipcc file ingeladen. Aangezien ik dagelijks in belgie kom waar ik op het proximus netwerk zit staat er vaak "BEL..." bij mn carrier. Nu heb ik de carrier logos los gevonden (png), alsook een ipcc file voor proximus. De ipcc file wil ik niet inladen omdat deze dan mijn vodafone settings overschrijft.

Is het mogelijk om dit logo op een andere manier toe te voegen? Het betreft een non-jailbroken iPhone 3G met 3.1.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-06 22:34
Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:36:
[...] Een 1-jarig abbo zou nog net kunnen, maar vanaf nu 2 jaar lang vastgaan zitten aan een 3GS schiet niet op ivg met al het leuks wat de concurrentie nu biedt en ook nog dit jaar op stapel heeft staan. Hopelijk laat Apple snel meer los over de 4G. Want het iPhone OS met z'n gebruiksvriendelijkheid en de vele extra software (top games bv) blijft schitterend.
Of ik snap je reactie niet helemaal, maar je kunt nu toch een Iphone nemen bij T-mobile met een 1-jarig abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Daejji schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 15:20:
[...]

Of ik snap je reactie niet helemaal, maar je kunt nu toch een Iphone nemen bij T-mobile met een 1-jarig abbo?
Dat kan inderdaad:

Als je hier kijkt en dan op 1 jaar klikt, kun je een abonnement uitkiezen en daarna een iPhone. Hij wordt dan wel aanzienlijk duurder.
https://www.t-mobile.nl/p.../abonnement-tarieven.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
heb vandaag mijn iphone binnengedaan voor reparatie van de haarscheurtjes.
Ben benieuwd hoe ze ermee omgaan. Hoop natuurlijk dat ik een nieuwe ga krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 16:34
Mijn vriendin en ik hebben allebei een iPhone.
zij gebruikt haar agenda in de iphone icm met google calendar.
dit sync via CalDAV

Zij heeft in google agenda een volledig werkweek ingevuld met herhaling
werkdag ma - vr tot eind datum de vrijdag.

Nu sync de iPhone heel goed elke dag BEHALVE de vrijdag.
elke vrijdag van elke week ingevuld tot eind april is gesynct behalve de vrijdag.

als ik haar agenda raadpleeg op mijn iphone (gewoon ingelogd onder haar als 2de agenda) zie ik ook alles behalve de vrijdag.

in online google agenda staat alles goed.

extra toevoeging misschien in google agenda zijn de meldingen voor alert uitgezet deze blijven echter ook in iPhone actief

wat kan ik hier aan doen ?

//edit

google agenda en de iphone hebben allebei een ander idee van TOT een einddatum

bv

van ma 8 TOT vrijdag 12 in google calendar ziet de iPhone als
ma 8 t/m 11 en slaag de vrijdag over het is echter TOT vrijdag.

als je in google agenda tot 13 ingeeft gaat die netjes tot zaterdag in google agenda en tot vrijdag in de iphone..

grrr

[ Voor 21% gewijzigd door wd200 op 02-03-2010 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

wd200 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 21:11:
Mijn vriendin en ik hebben allebei een iPhone.

.....verhaal......

grrr
Je zou kunnen proberen om Pocket informant te gebruiken, uit de Appstore

die synct heel goed met Google agenda.

Enige is dat deze geen alarmen geeft zoals de ingebouwde agenda van de Iphone, omdat Apple de toegang tot de gegevens (nog) niet heeft vrijgegeven voor derden.
Je kunt wel meldingen krijgen hoor, die worden gepusht naar je telefoon.
check de site van Pocket informant maar eens.

succes

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-06 06:39
Ik kon gek genoeg geen nike plus topic vinden. Dus vandaar mijn vraag hier maar even, misschien ook wat specifieker gericht:
Sinds maandag doet mijn iPhone de Workout gegevens van Nike Plus niet meer versturen naar de website. Er staat in iTunes wel dat hij het doet tijdens het synchroniseren. Ik kan gek genoeg ook nergens in iTunes de instellingen voor Nike Plus vinden waar ik dat ooit heb ingesteld.

Ook heb ik een keer (niet de oorzaak van dit probleem) geklikt op dit bericht niet meer weergeven wat betreft het versturen van de work out gegevens omdat hij dit toch altijd wel mag doen. En toen was het zo dat iedere keer als ik hem aansloot hij de gegevens verstuurde maar niet meer de website automatisch openende. Iemand een idee of ik dit nog terug kan draaien of in kan stellen?

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er worden hier veel problemen gepost die eigenlijk een eigen topic verdienen. Alleen al de twee bovenstaande problemen (van -Cyril- en wd200, verder heb ik niet gekeken) kunnen zo in een eigen topic worden gepost. Dat is een kleine moeite (je hoeft alleen maar een topictitel te bedenken) en het houdt de boel een stuk overzichtelijker. We hebben dit beleid al langer, maar nu met de tags is er helemaal geen reden meer om het in dit topic te posten :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 03-03-2010 18:11 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Weet iemand of het bij activatie verplicht is te upgraden naar de nieuwste software die er is? Als ik dan namelijk nu een ongeopende 3GS van iemand koop uit week 4, kan er maximaal 3.1.2 opstaan omdat 3.1.3 later uitkwam. Maar wellicht moet je upgraden naar 3.1.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275715

Kn4kw0r5t schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 22:06:
Weet iemand of het bij activatie verplicht is te upgraden naar de nieuwste software die er is? Als ik dan namelijk nu een ongeopende 3GS van iemand koop uit week 4, kan er maximaal 3.1.2 opstaan omdat 3.1.3 later uitkwam. Maar wellicht moet je upgraden naar 3.1.3?
volgens mij hoef je niet te updaten naar 313, eerst activeren en dan wordt er later pas gevraagd om eventueel te updaten (dacht ik!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Bedankt. Als er iemand is die toevallig toch gaat restoren zou ik het graag horen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Laatst online: 20:07
Het is niet verplicht.

Heb een week terug ofzo een 3G 16GB gekocht die er nog 3.0 op had staan, toen ik hem aan iTunes hing ging hij activeren, en kreeg ik gelijk de melding dat er een nieuwere versie beschikbaar was. Als je gewoon op Annuleren ofzo klikt doet hij niks.

Ik heb toen de ipsw van 3.1.2 gedownload, die erop gezet met Shift + Herstellen, en ik had 3.1.2

Daarna krijg je weer die melding over 3.1.3.

Kon hem iig prima jailbreaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
ThinkPadd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 22:26:
Het is niet verplicht.

Heb een week terug ofzo een 3G 16GB gekocht die er nog 3.0 op had staan, toen ik hem aan iTunes hing ging hij activeren, en kreeg ik gelijk de melding dat er een nieuwere versie beschikbaar was. Als je gewoon op Annuleren ofzo klikt doet hij niks.

Ik heb toen de ipsw van 3.1.2 gedownload, die erop gezet met Shift + Herstellen, en ik had 3.1.2

Daarna krijg je weer die melding over 3.1.3.

Kon hem iig prima jailbreaken :)
Hartstikke bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 20:23

Damian

Insane Obtrusion

Ik mag binnenkort mijn abo verlegen, en zit sterk aan een iphone te denken.

Nu vraag ik mij echter af, en dit zal wel een hele domme vraag zijn, maar kan ik gewoon mijn eigen mp3 collectie er naartoe slepen? Ik weet dat je redelijk vast zit aan itunes, maar ik kan toch wel gewoon mijn eigen (legaal) geripte cd's wel op mijn iphone zetten dan?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Hoe gaat het met push in het buitenland? Ik heb laat Ultimate Notifier mijn Gmail naar mijn iPhone pushen... als ik dit in het buitenland doe (in maart naar Amerika) worden hiervoor dan ook kosten in rekening gebracht? Ik ga mijn roaming (uiteraard) uitzetten en hoop veel WiFi te kunnen vinden, maar hoe zit het dan met de push berichten? Moet ik die uitschakelen of is dat zonder kosten...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Damian schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 10:33:
Ik mag binnenkort mijn abo verlegen, en zit sterk aan een iphone te denken.

Nu vraag ik mij echter af, en dit zal wel een hele domme vraag zijn, maar kan ik gewoon mijn eigen mp3 collectie er naartoe slepen? Ik weet dat je redelijk vast zit aan itunes, maar ik kan toch wel gewoon mijn eigen (legaal) geripte cd's wel op mijn iphone zetten dan?
Ja hoor, gewoon importeren in iTunes en syncen maar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
hemiparo schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 10:37:
Hoe gaat het met push in het buitenland? Ik heb laat Ultimate Notifier mijn Gmail naar mijn iPhone pushen... als ik dit in het buitenland doe (in maart naar Amerika) worden hiervoor dan ook kosten in rekening gebracht? Ik ga mijn roaming (uiteraard) uitzetten en hoop veel WiFi te kunnen vinden, maar hoe zit het dan met de push berichten? Moet ik die uitschakelen of is dat zonder kosten...?
Ja natuurlijk kost dit geld. Je verbindt immers met internet.
t!mP schreef op zondag 28 februari 2010 @ 23:18:
Heb helaas last van stof deeltjes onder mijn scherm. Het zijn er echt een hele hoop (kleine puntjes). Echter heb ik mijn toestel dastijds bij 2call gekocht icm een vodafone abbo. Kan ik desondanks mijn toestel inleveren bij een T-mobile winkel omdat deze leverancier vd iPhone zijn. De Apple site geeft aan dat ik iig nog garantie heb.

Het gaat om een simlock vrij toestel.
Ik ben erg benieuwd of je hier aanspraak op de garantie kunt maken. Zelf heb ik sinds 4 maanden een 3GS en ook ik heb al veel stof onder het scherm waar ik gruwelijk van baal. Houd ons op de hoogte dus! :)

[ Voor 38% gewijzigd door Aghanim op 04-03-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:50
Aghanim schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 10:49:
[...]

Ja natuurlijk kost dit geld. Je verbindt immers met internet.
Nee want hij zet roaming uit :). Maar dan wordt er ook niks gepusht, tot je weer een dataverbinding hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Laatst online: 18:51

KL643

beeldaandemuur

hemiparo schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 10:37:
Als je Dataroaming uit hebt staan is er niets aan de hand en heb je geen kosten. Je kan gewoon je Wifi gebruiken om je mail binnen te krijgen....zonder extra kosten.

L-VIS was mij voor...

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Voor de zekerheid zou ik 'notificaties' en push enzo ook uitzetten :) Sowieso als je een push bericht krijgt verzet je data dus kost het geld. Ik zou geen risico willen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
L-VIS schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:02:
[...]

Nee want hij zet roaming uit :). Maar dan wordt er ook niks gepusht, tot je weer een dataverbinding hebt.
Ja het is logisch als roaming uit staat dat je niet kunt pushen :+ . Het krijgen van push notificaties kost zeker geld omdat je verbindt met internet en dat was volgens mij de vraag.

[ Voor 4% gewijzigd door Aghanim op 04-03-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11-2023
Aghanim schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:08:
[...]
Ja het is logisch als roaming uit staat dat je niet kunt pushen :+ . Het krijgen van push notificaties kost zeker geld omdat je verbindt met internet en dat was volgens mij de vraag.
Je hoeft push niet uit te schakelen, zodra je roaming uit hebt staan zul je gewoon niets ontvangen zolang je geen netwerkverbinding hebt. Zodra je via WIFI gaat connecten krijg je de push berichten van dat moment wel gewoon weer binnen, oude push berichten niet. Roaming uitzetten (wat standaard al ingesteld staat) werkt uitstekend, nul komma nul dataverkeer in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Thanks allemaal! Ik vroeg me al af hoe push werkte, dacht dat het net zoals een sms naar je telefoon werd verzonden, niet dat het via data ging!
Ga in Amerika dus en mijn notificaties (dat is toch genoeg voor push?) en mijn roaming uitzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
hemiparo schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:52:
Thanks allemaal! Ik vroeg me al af hoe push werkte, dacht dat het net zoals een sms naar je telefoon werd verzonden, niet dat het via data ging!
Ga in Amerika dus en mijn notificaties (dat is toch genoeg voor push?) en mijn roaming uitzetten...
Roaming uit zou voldoende moeten zijn. Wil je het echter zeker weten zet dan ook je push uit....houd eventueel je dataverbruik bij om te kijken of het toch niet oploopt als je echt 100% zeker wilt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Push hoeft niet uit. Ik zit zeer regelmatig in het buitenland en Roaming uit volstaat....geen extra kosten gehad tot nu toe.

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
@KL643... dat DACHT ik dus eigenlijk ook... dat zonder roaming de gegevens wel (zonder kosten) aankwamen... nu twijfel ik dus een beetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
hemiparo schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:15:
@KL643... dat DACHT ik dus eigenlijk ook... dat zonder roaming de gegevens wel (zonder kosten) aankwamen... nu twijfel ik dus een beetje :)
Gegevens versturen = gebruik maken van dataoverdracht = altijd kosten in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

virtualJac schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:21

Gegevens versturen = gebruik maken van dataoverdracht = altijd kosten in het buitenland.
Als Data Roaming aan staat klopt dit als een zwerende vinger, indien uit en data binnenhalen met gebruik van wifi= geen kosten

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:05

paQ

oh crap hij is echt goed vastgelopen:(
3Gs 16GB Jailbraked.

Helemaal niets aan het handje. Ineens , zomaar tijdens het iphonen, reageert het scherm niet meer. backlight blijft aan, en na een min of 15 reboot het ding zich.
Appeltje blijft een minuut of 4 in beeld, dan zie je dat loader cirkeltje 1 keer rondgaan en blijft vervolgens in beeld staan. na nog eens 3 minuten reboot het ding zich en dat blijft nu al de hele middag herhalen.

Batterij is inmiddels leeg. Stekker eraan (USB) en itunes weer aangezet. Eerst gaat ie laden (batterij in scherm) en vervolgens doet ie weer een poging tot starten, maar bovenstaand herhaalt zich weer.

Hij reageert alleen op rebooten, maar ook dat maakt niets uit.

help :'(

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Even herstellen in DFU modus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:05

paQ

ik zit al 6 minuten met mijn duim op de homebutton.... als je dat bedoeld. en het begint zeer te doen :P

edit: hij gaat uit en weer laden :(
itunes geeft geen krimp, en ik hoor hem ook niet binnenkomen in windows via de USB

edit 2:
pffff
nou tis gelukt om de usb actief te krijgen en herstel te starten.
helaas verplicht met 3.1.3.
dus staat nu weer te downgraden, want de vodafone kaart herkent ie niet meer

[ Voor 66% gewijzigd door paQ op 04-03-2010 19:29 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95744

Ik heb overal gezocht inclusief Apple helpdesk en andere sites maar weet geen oplossingen meer voor het volgende probleem.

Probleem:
Het begon 4 dagen geleden met dat mijn ITunes op me PC geen verbinding meer maakte met de Apple store.
Internet verbinding en dergelijke zijn allemaal aanwezig. Met me IPhone kan ik wel gewoon met de Apple Store verbinding maken.
Als ik mijn account tonen doe krijg ik een foutmelding:

Uw verzoek aan de Itunes store kan niet worden voltooid.
Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan(-50)

Sinds gister is er nog een probleem bijgekomen:
Als ik me Iphone wil synchroniseren met Itunes en ik de Iphone aansluit, krijg ik links in de tree de Iphone te zien. Itunes start ook automatisch op en gaat naar de pagina waar je normaal de Iphone synchronisatie instellingen kunt zien, maar deze keer zie ik alleen de tekst in het midden het veld IPHONE te zien.
Je kunt verder links in het tree de accu status zien, en je kunt uitwerpen kiezen.

Beide problemen zijn plotseling begonnen, zonder ook maar iets te wijzigen of te deinstalleren.

Oplossingen die ik zelf heb geprobeert:
Alles van Apple verwijderen en daarna weer alles opnieuw installeren. (Met alles bedoel ik ook echt alles, incl. register opschonen en dergelijke).
Herstellen naar een punt, toen alles nog wel werkte.

Dit heeft helaas niet geholpen :(

Specificaties:
Iphone3GS met software versie 3.1.3
CPU AMD TurionX2
RAM: 3GB

Alles up to date.

Bonjour service is ingeschakeld.
Firewall is uitgeschakeld.
Als virusscanner gebruik ik Symantec Antivirus Coorporate.

Ik hoop dat jullie oplossingen hebben voor dit rare probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-06 22:55
Ik zit met volgend probleem:

ik zou graag de applicatie radio.de downloaden (duitstalige zenders) maar blijkbaar is dit niet beschikbaar in de Nederlandstalige Appstore: http://www.radio.de/iphone/

Kan ik dit op de één of andere manier toch bekomen, zonder Jailbreak? Ik vind het jammer dat dit niet gewoon voor iedereen beschikbaar is ...

Is er eventueel een andere gratis applicatie die vele radiozenders uit verschillende landen aanbiedt?

bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha

efgeha

trial and error

Bram Perneel schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:06:
Ik zit met volgend probleem:

ik zou graag de applicatie radio.de downloaden (duitstalige zenders) maar blijkbaar is dit niet beschikbaar in de Nederlandstalige Appstore: http://www.radio.de/iphone/

Kan ik dit op de één of andere manier toch bekomen, zonder Jailbreak? Ik vind het jammer dat dit niet gewoon voor iedereen beschikbaar is ...

Is er eventueel een andere gratis applicatie die vele radiozenders uit verschillende landen aanbiedt?

bedankt _/-\o_
Ga gewoon in je Safaribrowser naar www.nederland.fm, kun je ook gewoon wat anders doen op je phone, omdat je de browser op de achtergrond houdt!

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retrail
  • Laatst online: 07:08
efgeha schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:09:
[...]

Ga gewoon in je Safaribrowser naar www.nederland.fm, kun je ook gewoon wat anders doen op je phone, omdat je de browser op de achtergrond houdt!
Aangezien hij zoekt naar de Duitse zenders had je hem beter kunnen doorverwijzen naar http://www.deutschland.fm/ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha

efgeha

trial and error

Net iets te snel gereageerd en niet goed gelezen.....

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
KL643 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:50:
[...]

Als Data Roaming aan staat klopt dit als een zwerende vinger, indien uit en data binnenhalen met gebruik van wifi= geen kosten
Dus... als Data Roaming uit staat en ik wil toch per ongeluk data ophalen en er is geen WiFi beschikbaar: gaat het dan automatisch niet (dus foutmelding) of krijg ik toch een mogelijkheid om te kiezen? Als het uit staat zou het eigenlijk niet moeten kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Je krijgt een foutmelding en de vraag om data roaming in te schakelen (of wifi)

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Daar kan ik mee leven... en plaatsbepaling is wel zonder data...? Of moet ik die ook uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

GPS is zonder data....maar wil je het gebruiken met b.v. google maps dan heb je een data verbinding nodig. Echter...wanneer je de kaart eerst inlaad met b.v. een wifi verbinding dan kan je GPS gebruiken met google maps met Data Roaming uit.

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
http://www.1dayfly.nl/ voor aanbieding Powerskin. Of het echt voordelig is weet ik overigens niet :P

Overigens heb ik een vaag probleem. Altijd als ik op mijn werk zit krijg ik zo'n 5x per dag de melding: geen netwerk meer. Dit is erg vreemd aangezien ik altijd vol bereik heb op mijn werk. Op andere locaties komt dit nooit voor, het is specifiek op mijn werk dat dit probleem optreedt. Zodra ik de melding krijg, zie ik echter ook weer direct dat ik gewoon (weer) netwerk heb.

Iemand een idee?

[ Voor 66% gewijzigd door Aghanim op 05-03-2010 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
KL643 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:17:
GPS is zonder data....maar wil je het gebruiken met b.v. google maps dan heb je een data verbinding nodig. Echter...wanneer je de kaart eerst inlaad met b.v. een wifi verbinding dan kan je GPS gebruiken met google maps met Data Roaming uit.
Same here... T-Mobile (uiteraard? ;)) - 3G springt ook aan en uit... vervelend maar volgens T-Mobile niks aan te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-05 10:07

Gediminas

recovering stagiair marketing
edit:laat maar

[ Voor 95% gewijzigd door Gediminas op 05-03-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

T-Mobile sucks.. Ik heb meer geen dan wel bereik in mijn woonplaats... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Volgens mij is het ook vaak de iPhone. Ik heb KPN (Tringg) en op veel plekken is mijn 3G ook maar 100kb/s terwijl andere telefoons op diezelfde plek veel hoger halen. Ik denk dat er wat bezuinigd is bij de hardware.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

hemiparo schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:52:
Roaming uit is voldoende. heb de vraag hier ook enige tijd geleden gesteld vanwege m'n reis naar de VS. Werkte perfect. Geen 3G of GPRS icoontje en 0 kb dataverbruik.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-06 22:55
Retrail schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 00:14:
[...]

Aangezien hij zoekt naar de Duitse zenders had je hem beter kunnen doorverwijzen naar http://www.deutschland.fm/ :*)
Dit werkt niet ...

aanbod van zenders is bedroevend en veel sites werken niet zonder (windows) plugin of dergelijke ...

Dus nogmaals: landgebonden apps kun je niet omzeilen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05 21:50
Bram Perneel schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:48:
[...]

Dit werkt niet ...

aanbod van zenders is bedroevend en veel sites werken niet zonder (windows) plugin of dergelijke ...

Dus nogmaals: landgebonden apps kun je niet omzeilen :?
tuurlijk wel. Gewoon een buitenlandse iTunes account aanmaken. Als je gmail hebt, kun je dat heel simpel oplossen door ergens willekeurig een punt in je adres te zetten. iTunes ziet het dan als nieuw e-mail adres, maar je ontvangt de mails gewoon op je gmail. Dat komt omdat Gmail geen onderscheid maakt in punten in het adres. Dus bijv. je hebt voor je NL account: bertje.janssen@gmail.com.
Volg de instructies op om een nieuwe buitenlandse iTunes account aan te maken (diverse te vinden via Google) Kies dan als email adres: bertjejan.ssen@gmail.com. Je zult zien dat mailtjes naar dat adres verstuurd gewoon binnenkomen op je bertje.janssen@gmail.com (je kunt ook kiezen voor bertjejannssen@gmail.com zonder punt dus; voor Gmail maakt dat geen zak uit)
Je kunt een buitenlands adres meestal ook wel via internet vinden. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17
Zojuist probeerde ik een filmpje te uploaden naar Youtube via de camera-app van mijn iPhone (32GB 3GS), dat ging nog een paar minuten duren dus ik heb hem weggelegd en ben wat anders gaan doen. Ik kom terug; niets meer. Scherm is zwart en hij reageert nergens meer op. Ik dacht dat de batterij misschien leeg is, maar hij hangt nu al een uur aan de stroom (via stopcontact), maar hij wil niet aan of op enige andere manier reageren.

Probeerde hem ook aan de pc te hangen, maar dan krijg ik van iTunes de melding dat hij geen verbinding kan maken met de telefoon.

Heeft iemand hier dat misschien ook een keer ter hand gehad of weet iemand een oplossing?

Update: 10s Home en On/Off ingedrukt gehouden en hij lijkt weer tot leven te zijn gekomen. Nu krijg ik alleen na het uploaden nog de melding dat mijn video niet gepubliceerd kan worden. |:(

[ Voor 12% gewijzigd door wackmaniac op 06-03-2010 20:44 ]

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Gunner schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 11:09:
[...]

Roaming uit is voldoende. heb de vraag hier ook enige tijd geleden gesteld vanwege m'n reis naar de VS. Werkte perfect. Geen 3G of GPRS icoontje en 0 kb dataverbruik.
En komen push-berichten dan ook niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Dan krijg je geen push-berichten, want hij haalt geen data meer binnen, en push-notifications gaan via data-verbinding. Had je trouwens ook via google kunnen vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Je krijgt wel push als je via wifi zit

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Ruubster schreef op zondag 07 maart 2010 @ 20:52:
Dan krijg je geen push-berichten, want hij haalt geen data meer binnen, en push-notifications gaan via data-verbinding. Had je trouwens ook via google kunnen vinden ;)
Niet met zekerheid... ook op Google heb je helaas veel tegenspraak.
tdw schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:57:
Je krijgt wel push als je via wifi zit
Net zoals hier... :)

Maar ga er nu maar vanuit dat als ik data-roaming uitzet ik geen kosten krijg en als ik toch data wil gebruiken en/of er WiFi in de buurt is ik toch push krijg en data kan gebruiken... zonder extra kosten.
Toch maar goed opletten straks: wil gewoon geen shock-bill krijgen!

[ Voor 21% gewijzigd door hemiparo op 08-03-2010 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
hemiparo schreef op maandag 08 maart 2010 @ 07:54:
[...]

[...]

Maar ga er nu maar vanuit dat als ik data-roaming uitzet ik geen kosten krijg en als ik toch data wil gebruiken en/of er WiFi in de buurt is ik toch push krijg en data kan gebruiken... zonder extra kosten.
Gewoon dataroaming EN push uitzetten. Ben je op een Wifi punt dan zet je WiFi EN push aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 20:23

Damian

Insane Obtrusion

Ik had hier de discussie over Tethering.

Ik heb een 3GS jailbroken, en ik kan dus doormiddel van een aanpassing gewoon Tethered internet gebruiken. Echter, gaat dit nu wel gewoon over de normale Bundel, of moet je hier apart voor betalen. Er zal een reden zijn dat dit uit staat neem ik aan... Ik heb T-Mobile i-150 abbo.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Damian schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:40:
Ik had hier de discussie over Tethering.

Ik heb een 3GS jailbroken, en ik kan dus doormiddel van een aanpassing gewoon Tethered internet gebruiken. Echter, gaat dit nu wel gewoon over de normale Bundel, of moet je hier apart voor betalen. Er zal een reden zijn dat dit uit staat neem ik aan... Ik heb T-Mobile i-150 abbo.
Het is gewoon je reguliere internetbundel, er is namelijk geen onderscheid te maken tussen iPhone verkeer en laptop/pc-verkeer. Alleen misschien aan de hoeveelheid per seconde. De UserAgent zegt namelijk ook helemaal niets.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
hemiparo schreef op maandag 08 maart 2010 @ 07:54:
[...]

[...]

Anders als je in buitenland zit even 'gebruikte data' samenvatting opnieuw instellen, zodat je een samenvatting hebt. En dan zou ik gewoon elke dag 1 of 2x kijken. Dat is (denk ik) accuraat genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

ff een vraagje. Heb momenteel een abo bij T-Mobile i.c.m. een HTC Touch HD. Kan ik dan gewoon de simkaart in een T-Mobile gelockte (nieuwe) iPhone 3GS doen? Moet gewoon werken lijkt me?

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Dat werkt gewoon ja.

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Weet iemand een gratis msn app die goed werkt voor op de iphone? geen jailbreak.

Zat te denken aan iets van ebuddy ofzo.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247433

Capo schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 20:48:
Weet iemand een gratis msn app die goed werkt voor op de iphone? geen jailbreak.

Zat te denken aan iets van ebuddy ofzo.
Ik heb zelf ook ebuddy erop werkt prima, kan je gewoon gratis downloaden in de App Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Heb zelf ebuddy en sinds kort ebuddy pro gekocht in aanbieding! Zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247433

virtualJac schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:55:
Heb zelf ebuddy en sinds kort ebuddy pro gekocht in aanbieding! Zeker een aanrader!
Wat voor extra dingen krijg je bij de pro wat de andere ebuddy niet heeft ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Laatst online: 06-06 16:20
Anoniem: 247433 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:00:
[...]

Wat voor extra dingen krijg je bij de pro wat de andere ebuddy niet heeft ??
Misschien ff ebuddy.com checken?

PRO & FREE features

* All your friends in one buddylist
* Push notifications (1 hour for free app)
* Receive message alerts & typing notifications
* Swipe the screen to switch between chats

PRO exclusive features
* Set your display picture from camera or library
* Push notifications up to 3 days
* Send pictures to friends
* No ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Het enige wat ik mis is dat ik via eBuddy (pro of gewoon, ik heb overigens pro) geen hotmail kan bekijken... de pc versie kan dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:39

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Ik heb op het punt gestaan om ebuddy-pro aan te schaffen totdat ik her en der las dat ook in de Pro versie (sluik-)reclame zit. Zo wordt je persoonlijk bericht verrijkt met een tekst a la " gebruikt ebuddy" én ontvangen jouw contacten zo af en een toe een chat met de melding dat jij ebuddy gebruikt. Ik heb het niet kunnen nagaan of het inderdaad zo is maar heb daarna wel verder gezocht. En BeejiveIM gevonden.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Beejive werkt bij mij perfect. Had eerst IM+, maar de twee grote nadeel van IM+ vond ik dat ik mijn MSN-naam zelf niet kon veranderen, en dat ik soms geen verbinding kon maken als ik terug naar het programma ging. Dan moest ik echt mijn iPhone opnieuw starten. Bij Beejive tot nu toe nog geen problemen gehad.

Edit: Beejive en IM+ zijn volgens mij alleen 2x zo duur als eBuddy.

[ Voor 10% gewijzigd door Ruubster op 11-03-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 11:49
Komt er een nieuwe iPhone in juli? En wat is er over te lezen? Kan er namelijk niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:55
Dat weet niemand met 100% zekerheid te zeggen, enkel dat de afgelopen 2 jaren elk jaar in juni een nieuwe telefoon werd gepresenteerd. Alles wat rondcirculeerd zijn geruchten.

Maar deze vraag is ook pas de afgelopen topics 300 keer gesteld.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 11:49
Ja dat snap ik, maar ben ook nog geen echte geruchten tegen gekomen, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Thanks , eens kijken naar die opties dan.

Nieuwe iphone, ik heb mijn 3GS deze week binnen gekregen, ga niet wachten op de nieuwe iphone, leuk als hij Oled zou hebben en dergelijke, maar je kan overal op wachten.

Wacht wel op de nieuwe MBP overigens, dat dan weer wel :+

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik weet niet waar mijn iPhone last van heeft maar ik de laatste tijd alleen maar een wegvallend 3g signaal, houd dan wel GPRS. Wat helemaal raar is is dat ik GPRS alleen houd als ik 3G uitschakel, doe ik dat niet heb ik alleen GSM signaal? :S

Van de week maar eens naar de t-mobile shop want volgens mij is de antenne oid naar zn grootje :(

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:55

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Heb sinds een week een 3gs. En merkte twee dagen geleden dat mijn koptelefoon niet goed erop werkt. Op een andere iphone wel dus het ligt aan mijn iphone zelf :( Ook merk ik dat het glas los laat links boven aan.

Ik had tmobile gebeld en gezegd dat het een doa is... Maar helaas komt vandaag pro assist langs om hem te repareren.

Nou heb ik geen zin om 24 delen door te lezen ;) Maar als ik het vluvhtig goed gelezen hebt komt Pro Assist hem ophalen en zodra het probleem geconstateerd is krijg ik een nieuwe? Of word hij gemaakt? En weet iemand de doorloop tijd? Want ik heb de iphone nodig voor mijn runkeeper programma :P

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

MetaFrame schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 07:34:
Ik weet niet waar mijn iPhone last van heeft maar ik de laatste tijd alleen maar een wegvallend 3g signaal, houd dan wel GPRS. Wat helemaal raar is is dat ik GPRS alleen houd als ik 3G uitschakel, doe ik dat niet heb ik alleen GSM signaal? :S

Van de week maar eens naar de t-mobile shop want volgens mij is de antenne oid naar zn grootje :(
Dat had ik vanmorgen in de auto ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hmm wazig, ik heb er nu een dag of 2 last van.

Jij nu ook nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoopMeister
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-06 16:08
MetaFrame schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 07:34:

Ik heb sinds vanmorgen ook last hiervan. Ik krijg alleen totaal geen 3G of GPRS signaal meer. Ik heb nog wel wi-fi en het 'normale' signaal.
Vandaag maar eens resetten en anders morgen naar de T-Mobile shop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

BoopMeister schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:51:
[...]

Ik heb sinds vanmorgen ook last hiervan. Ik krijg alleen totaal geen 3G of GPRS signaal meer. Ik heb nog wel wi-fi en het 'normale' signaal.
Denk dat er storing is bij T-Mobile.. Wel toevallig dat iedereen het nu heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

MetaFrame schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:49:
Hmm wazig, ik heb er nu een dag of 2 last van.

Jij nu ook nog?
Nu doet hij het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-07-2022

T-Rhidon

Move IT ;)

[...]

Dit probleem had ik vanmorgen ook, geen 3G of GPRS. Maar wel wi-fi, nu dat ik op een andere locatie ben heb ik wel weer beide.

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

[...]

Kun jij eens kijken wat er gebeurd als je 3G uitzet? Ik krijg dan wel GPRS namelijk.

Wat mij wel bevreemd is dat een collega met een andere telefoon wel gewoon 3G heeft met T-Mobile

[update]
Het lijkt te zijn opgelost dan, krijg nu inene wel weer een 3G signaal :)

[ Voor 7% gewijzigd door HaterFrame op 12-03-2010 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06 16:48

Step

step@tweakers.net#

Een collega en ik ondervinden nog steeds dit probleem, zowel geen 3G als GPRS, hopelijk is het snel op gelost.

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hier klappert de verbinding inmiddels weer... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Laatst online: 06-06 16:20
MetaFrame schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:49:
Hier klappert de verbinding inmiddels weer... :(
Hier in Deventer gewoon 3G, maar bij mij doet Gmail push weer raar. Vraagt om mijn wachtwoord terwijl dat gewoon klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:05

SkyStreaker

Move on up!

ma9ma schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:10:
Ik heb op het punt gestaan om ebuddy-pro aan te schaffen totdat ik her en der las dat ook in de Pro versie (sluik-)reclame zit. Zo wordt je persoonlijk bericht verrijkt met een tekst a la " gebruikt ebuddy" én ontvangen jouw contacten zo af en een toe een chat met de melding dat jij ebuddy gebruikt. Ik heb het niet kunnen nagaan of het inderdaad zo is maar heb daarna wel verder gezocht. En BeejiveIM gevonden.
Gebruik gewoon Nimbuzz. Dit heb ik met succes gebruikt op een Nokia, Samsung, HTC (WM6.x) en iPhone.

http://itunes.apple.com/W...oftware?id=297574648&mt=8

[ Voor 6% gewijzigd door SkyStreaker op 12-03-2010 11:04 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 8
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.