Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
geldt de garantie nog voor de haarscheuren eigenlijk nog voor de Iphone 3G?
Ik heb hier een Belgische Iphone 3g in het wit en heeft nog meer dan 1 jaar garantie.
Maar ondertussen is de Iphone 3GS al een tijdje uit dus weet ik niet of die garantie nog geldt?

Moet ik hem binnendoen bij Mobistar zelf of bij een Apple Store omdat ik niet te lang wil wachten. Dus waar kan ik hem best binnendoen zodat ik hem het snelst terug heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Gisteren, op aanraden van een aantal mensen in dit forum, mijn iPhone 3G laten repareren (glasplaat) bij PDAtech.. Lijkt prima verlopen te zijn en met 3 maanden garantie + factuur. Bedankt voor de tips, ik kan weer genieten van m'n iPhone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:40

MsG

Forumzwerver

M3 SMGII schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 09:44:
geldt de garantie nog voor de haarscheuren eigenlijk nog voor de Iphone 3G?
Ik heb hier een Belgische Iphone 3g in het wit en heeft nog meer dan 1 jaar garantie.
Maar ondertussen is de Iphone 3GS al een tijdje uit dus weet ik niet of die garantie nog geldt?

Moet ik hem binnendoen bij Mobistar zelf of bij een Apple Store omdat ik niet te lang wil wachten. Dus waar kan ik hem best binnendoen zodat ik hem het snelst terug heb.
De garantie schijnt ook alleen te gelden als ze nog niet voelbaar zijn. Ik kreeg ook haarscheuren, vanaf de knoppen en gaten aan de zijkant naar de bovenrand van de plastic achterkant toe. Eerst niet voelbaar met de nagel, daarna wel. Ik ga er niet meer mee heen, ook omdat ik nog net een jailbreakbare iPhone heb, en daarna zeer mogelijk niet meer. Het doet verder geen kwaad, maar vind het wel heel slecht van Apple.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
MsG schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 12:51:
[...]

De garantie schijnt ook alleen te gelden als ze nog niet voelbaar zijn. Ik kreeg ook haarscheuren, vanaf de knoppen en gaten aan de zijkant naar de bovenrand van de plastic achterkant toe. Eerst niet voelbaar met de nagel, daarna wel. Ik ga er niet meer mee heen, ook omdat ik nog net een jailbreakbare iPhone heb, en daarna zeer mogelijk niet meer. Het doet verder geen kwaad, maar vind het wel heel slecht van Apple.
hmm
bij mij eerst ook niet voelbaar. Onderkant is het niet voelbaar en de zijkant ook niet. Enkel zichtbaar. Maar aan de mute-knop is het wel voelbaar en breekt er bijna af zou ik zeggen :'(

edit: mijn iphone is nog niet jailbroken dus voor mij maakt het niet uit. Als die maar omgeruild kan worden :) en de 3.1.3 zal wel asap jailbroken worden. Nu heb ik een 3.1.2

[ Voor 10% gewijzigd door M3 SMGII op 20-02-2010 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Het gaat me meer om de vernieuwde bootrom. Ik heb een 3GS uit week 38. Maar bij jou wordt het zelfs zo ernstig dat het afbreekt? Hier is het puur visueel, maar het toont wel aan dat men iets te goedkoop spul voor de behuizing heeft gebruikt denk ik.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
MsG schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 13:17:
Het gaat me meer om de vernieuwde bootrom. Ik heb een 3GS uit week 38. Maar bij jou wordt het zelfs zo ernstig dat het afbreekt? Hier is het puur visueel, maar het toont wel aan dat men iets te goedkoop spul voor de behuizing heeft gebruikt denk ik.
De stofdeeltjes die onder mijn scherm komen baren me veel meer zorgen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-05 12:04
Na gisteren een mooie bluetooth headset aangesloten te hebben op mijn iPhone 3G kwam ik tot de volgende ontdekking:
De ringtones spelen niet over de headset wanneer ik gebeld wordt!

Verder werkt alles prima, ik kan bellen met de headset, muziek luisteren en alle andere geluiden, zelfs de toetsenbord kliks spelen af via de headset. Behalve de ringtone! Waar de telefoon wel netjes de ringtone afspeelt, vervalt de headset tot een jaren 80 telefoon geluid. Waarom?

Ik heb namelijk verschillende ringtones voor verschillende contacten, en zou graag horen wie er belt!

Wie heeft hier een oplossing voor? Zoals ik al zei, het is een iPhone 3G, firmware 3.1.2 en ik heb hem gejailbreaked.

Wie kan me helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
niemand die meer duidelijkheid geeft ivm haarscheuren (evt. in Belgie, want weet niet of het verschilt in NL)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-03 07:45
Vol verlangen zit ik al te wachten op het einde van mijn contract (sept 2010) en het uitkomen van de iphone 4 GS. Ben ik eindelijk verlost van die verschrikkelijke HTC TD. Wat een k*t apparaat.

Iemand nog info over het hoe en wat met de 4 GS? Of zijn er alleen nog de speculaties?

Laters ... !!! }:O 8)

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Mouse_NL schreef op zondag 21 februari 2010 @ 13:56:
Vol verlangen zit ik al te wachten op het einde van mijn contract (sept 2010) en het uitkomen van de iphone 4 GS. Ben ik eindelijk verlost van die verschrikkelijke HTC TD. Wat een k*t apparaat.

Iemand nog info over het hoe en wat met de 4 GS? Of zijn er alleen nog de speculaties?

Laters ... !!! }:O 8)
http://www.iphoneclub.nl/tag/gerucht/ <<<<<<< :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346384

Wat zijn nou eigenlijk de beste covers voor een iphone 3G/3GS?
Sommige beschadigen mijn iPhone of maken de strakke vorm van een iPhone er niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Anoniem: 346384 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 14:33:
Wat zijn nou eigenlijk de beste covers voor een iphone 3G/3GS?
Sommige beschadigen mijn iPhone of maken de strakke vorm van een iPhone er niet beter.
Kijk hier eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-06 17:29
Bjornson schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 17:48:
Mij is sinds vandaag ineens iets opgevallen aan m'n Iphone 3GS.
Rondom het LCD schermpje, onder het glas, zit een randje. Als ik de standby toets indruk dan is het weg
maar als het scherm aanstaat zie je duidelijk dat het LCD daar ophoudt.
Heeft iedereen dit? Mij viel het net eigenlijk pas om terwijl ik de telefoon al een tijdje heb.
Hieronder een paar fotos..
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb het ook, maar ik heb een aantal iphones besteld en het viel me op dat de laatste die ik in m'n hand had dit veel duidelijker liet zien. Ik denk dat het iets met de productie is en dat recentere iphones het veel meer laten zien. Het randje was me tot toen niet eens opgevallen. Toen ik naar aanleiding van dat nieuwe toestel naar m'n eigen toestel keek zag ik randje daar ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
heb vandaag met Mobistar gebeld en ze konden me alleen vertellen dat de garantie voor de haarscheurtjes nog geldt, maar dat zij zelf er niet over konden beslissen.
Ze gaan hem dan opsturen in ieder geval en binnen paar dagen hebben ze een prijsbestek. In het slechtste geval moet je 282eur betalen en dan krijg je een ander toestel. Als die wel onder garantie valt dan krijg je natuurlijk gratis een nieuwe. Anders moet je 40Eur onderzoekskosten betalen. Zoals ik gedacht had.

Maar ik ben er bijna zeker van dat ik geen garantie ga krijgen terwijl de Iphone nog NOOIT is gevallen of dergelijke. En dat omdat het haarscheurtje voelbaar is met de nagel (net boven de mute-knop). Slechte service van Apple. Weten dat hun behuizing scheuren vertoont en toch niet willen repareren.
k*tapple en peren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb een vraagje over data roaming. Ik ga binnenkort voor het eerst met m'n iPhone naar het buitenland en ik maak me een beetje zorgen om data roaming. Natuurlijk moet data roaming uit staat zoals in onderstaand screenshot (mijn huidige instellingen), maar als ik de reacties hier lees dan schrik ik toch even als ik sommige bedragen zie.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qpVRaV5vEMB2p79I92jnlJOf/full.jpg

Zijn sommige mensen dan echt zo dom dat ze niet weten waar ze mee bezig zijn?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:57
Gunner schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:04:
Ik heb een vraagje over data roaming. [.....]

Knopje dataroaming om en er is niets aan de hand hoor! Blijkbaar zijn er dus toch mensen zo dom 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Gunner schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:04:
Ik heb een vraagje over data roaming. Ik ga binnenkort voor het eerst met m'n iPhone naar het buitenland en ik maak me een beetje zorgen om data roaming. Natuurlijk moet data roaming uit staat zoals in onderstaand screenshot (mijn huidige instellingen), maar als ik de reacties hier lees dan schrik ik toch even als ik sommige bedragen zie.

[afbeelding]

Knopje om en er is niks aan de hand. Ben drie weken geleden naar Zwitserland geweest, knopje omgezet en er kwam geen maffe rekening :)

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-05 12:42
Bij mij staat dataroaming eigenlijk altijd uit. Wat levert het voor voordeel op om dit aan te zetten? :)

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110712

Ik heb een externe batterij met solar charger aangeschaft via ebay

Ik vraag me af of zoiets wel gaat werken op een iphone 3gs, de output voltages zijn 4.5v, 5.5v, 6.5v en 9v. De standaard oplader is 5v dacht ik, is deze charger veilig te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:27

Coach4All

I'm a Coach 4 All

virtualJac schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:34:
Bij mij staat dataroaming eigenlijk altijd uit. Wat levert het voor voordeel op om dit aan te zetten? :)
Dat je, als je dat wilt en kunt betalen (of je baas het wilt betalen), je kunt internetten in het buitenland....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Bij mij staat het ook standaard uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Recon24 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:05:
Bij mij staat het ook standaard uit!
Bij mij dus ook... maar is het 100% zeker dat er bij verbinding met een netwerk in het buitenland geen gebruik gemaakt kan worden van data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
hemiparo schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:23:
[...]

Bij mij dus ook... maar is het 100% zeker dat er bij verbinding met een netwerk in het buitenland geen gebruik gemaakt kan worden van data?
Als je in het buitenland bent en je hebt de optie voor data roaming uit staan, dan krijg je een melding op het moment dat de iPhone een dataverbinding nodig heeft om een taak uit te voeren. Je kan met een gerust hart naar het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Croccifixio schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:48:
[...]

Als je in het buitenland bent en je hebt de optie voor data roaming uit staan, dan krijg je een melding op het moment dat de iPhone een dataverbinding nodig heeft om een taak uit te voeren. Je kan met een gerust hart naar het buitenland.
Dat was eigenlijk mijn volgende vraag geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Gunner schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:04:
[...]

Dat was eigenlijk mijn volgende vraag geweest :)
Het is eenzelfde soort melding als die je krijgt als je in Maps je positie wilt bepalen, maar je hebt Location Services uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Om nog extra zeker te zijn kan je nog even de login gegevens van de APN veranderen in iets neps.

Virtuele providers roamen toch altijd, ook in Nederland? of ziet de iPhone dat niet als roamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

MsG schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:44:
Om nog extra zeker te zijn kan je nog even de login gegevens van de APN veranderen in iets neps.
Dat is niet meer mogelijk sinds een bepaalde firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Croccifixio schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:14:
[...]
Het is eenzelfde soort melding als die je krijgt als je in Maps je positie wilt bepalen, maar je hebt Location Services uit staan.
Maar als je data-roaming uit hebt staan, contact maakt via Wi-Fi, dan zijn locatie services toch wel zonder kosten mogelijk?
MsG schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:44:

Virtuele providers roamen toch altijd, ook in Nederland? of ziet de iPhone dat niet als roamen?
Ook wel een extra controle waard idd... maar dat zal toch niet?

[ Voor 33% gewijzigd door hemiparo op 23-02-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-05 15:08
Vraagje, kan ik op de iPhone de antenne voor bellen/3g uit zetten, maar WiFi aan laten staan? Ik ben regelmatig in ziekenhuizen en dan mag je geen telefoon aan hebben staan. Wel ben ik dan verbonden met WiFi en krijg zo mijn e-mail dan toch binnen.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joepv schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:07:
Vraagje, kan ik op de iPhone de antenne voor bellen/3g uit zetten, maar WiFi aan laten staan? Ik ben regelmatig in ziekenhuizen en dan mag je geen telefoon aan hebben staan. Wel ben ik dan verbonden met WiFi en krijg zo mijn e-mail dan toch binnen.
Dat kan :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

nvm, al opgelost

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 218213 op 23-02-2010 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
hemiparo schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:00:
[...]

Maar als je data-roaming uit hebt staan, contact maakt via Wi-Fi, dan zijn locatie services toch wel zonder kosten mogelijk?

[...]
Zeker, want dan gaat je dataverkeer over de WiFi-verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Gunner schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 08:28:
[...]

Dat is niet meer mogelijk sinds een bepaalde firmware.
Hmm, heb je 3.1.3? Ik kan het met 3.1.2 wél.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Heb het nog nooit gekund. Draai momenteel 3.1.2.

Misschien kan het wel met een jailbreak? die heb ik niet namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-04 10:50
Hoe kan je op je Iphone 3gs 3.1.3 een sms naar meer dan 10 personen sturen? Als ik 10 personen toegevoegd hebt wordt de laatste persoon blauw en verdwijnt het (toevoeg) plusje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:46
Als het plusje verdwijnt ben ik bang dat het niet wil.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-04 10:50
ZpAz schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 21:34:
Als het plusje verdwijnt ben ik bang dat het niet wil.
je moet toch wel naar meer dan 10 personen tegelijk kunnen smsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forza me
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-01-2024
Als het plusje verdwijnt kan dat dus niet. Gewoon je berichtje kopiëren en in een nieuw smsje naar de andere mensen sturen die het moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-04 09:49
De iphone van mijn vriendin is maandag gestolen (gezak rolled), ze had der abbonement net 2 maanden.
Nou kan ze bij t-mobile een nieuwe krijgen voor 70 euro, maar dan moet ze nog 2 jaar langer met der abbonement doen, dus totaal 4 jaar minus de 2 maanden die ze nu al heeft gehad.

Nou hoorde ik van iemand die een soort gelijk aanbod van 250 euro kreeg, voor een nieuwe iphone zonder dat er nog 2 jaar bij komen.

Weet iemand een oplossing zonder dat je nog 2 jaar EXTRA aan het abbonement zit, en dan niet een nieuwe kopen voor 700 euro natuurlijk..

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-05 15:28

Hokkie

Hello

Natuurlijk is dit k*oten voor je vriendin, maar denk dat je weinig mogelijkheden hebt dan een nieuwe/2de handse iPhone te kopen.

Je kan aangifte doen bij de politie en zo hopen dat er via de verzekering iets te regelen is. Maar als er geen geweld (lees: letsel) bij dit voorval is geweest, je weinig kans hebt. Je mist bewijslast. Als je aangifte doet, probeer het serienummer van de iPhone te achterhalen (via winkel).

Een abbo afsluiten voor een nieuwe iPhone, zou ik niet doen (persoonlijke mening). 4 jaar lang 30 euro (goedkoopste abbo) kost 1440 euro!!

Succes!

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

En los van bewijslast is dit niet het probleem van T-Mobile. Evenals dat ik hem tegen een muur aan gooi of in de sloot verlies. Ze bieden je uit coulance dus al aan om een nieuw abonnement af te sluiten, die ingaat ná je huidige abbo, maar waarvan je nu al de mobiel mag hebben. Je moet er dan wel echter 4 jaar mee doen. Ik zou eerder kijken naar wat haar privé-verzekering dekt ipv naar de provider te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

Ik had het ook niet over de bewijslast voor T-Mobile, maar van je privé verzekering. T-Mobile moet je in deze gewoon links laten liggen.

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-03 07:45
spenky schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 22:29:
De iphone van mijn vriendin is maandag gestolen (gezak rolled), ze had der abbonement net 2 maanden.
Nou kan ze bij t-mobile een nieuwe krijgen voor 70 euro, maar dan moet ze nog 2 jaar langer met der abbonement doen, dus totaal 4 jaar minus de 2 maanden die ze nu al heeft gehad.

Nou hoorde ik van iemand die een soort gelijk aanbod van 250 euro kreeg, voor een nieuwe iphone zonder dat er nog 2 jaar bij komen.

Weet iemand een oplossing zonder dat je nog 2 jaar EXTRA aan het abbonement zit, en dan niet een nieuwe kopen voor 700 euro natuurlijk..
Alvast heel vervelend voor je vriendin maar ik zou het via mijn "inboedelverzekering" laten lopen. Dus gewoon aangifte doen en dan via je inboedel verzekering. Voor zover ik weet werkt het ook met je laptop en dus ook voor je mobiel. JE moet wel T-mobile een factuur vragen waaruit de waarde van de telefoon en/of het abonnement blijkt. Suc6

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie91
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-01 14:17
Sorry dat ik het vraag want het al vast eerder gevraagd zijn, maar is het mogelijk om er voor tezorgen dat ik na wifi nooit op internet kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

Soldaaatthijs schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 23:54:
Sorry dat ik het vraag want het al vast eerder gevraagd zijn, maar is het mogelijk om er voor tezorgen dat ik na wifi nooit op internet kan komen.
Hoe bedoel je dit precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
spenky schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 22:29:

Gewoon je vriendin buts slaan en aangifte doen. :+ Nee, gewoon aangifte doen, desnoods zeggen dat je zak van je jas kapot gescheurd is o.i.d. En je niet af laten schepen met een 'geen bewijslast'. Brieven schrijven, platbellen, langslopen en volhouden. De volhouder wint! En ik spreek uit ervaring. De enige reden waarom verzekeringen zo moeilijk doen is omdat er van dat kuttuig constant fraude pleegt. Degene die het echt nodig hebben zijn hierdoor benadeeld. Als je langdurig laat merken dat het hier niet om fraude gaat dan zwichten ze na een tijdje altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Mouse_NL schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 23:53:
[...]

Alvast heel vervelend voor je vriendin maar ik zou het via mijn "inboedelverzekering" laten lopen. Dus gewoon aangifte doen en dan via je inboedel verzekering. Voor zover ik weet werkt het ook met je laptop en dus ook voor je mobiel. JE moet wel T-mobile een factuur vragen waaruit de waarde van de telefoon en/of het abonnement blijkt. Suc6
Inboedelverzekering geldt normaal gesproken alleen voor dingen binnenshuis, mits anders verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04:59

ralpje

Deugpopje

virtualJac schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:33:
[...]

desnoods zeggen dat je zak van je jas kapot gescheurd is o.i.d.
<knip>
De enige reden waarom verzekeringen zo moeilijk doen is omdat er van dat kuttuig constant fraude pleegt.
-O- d:)b

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Hij is toch gezakrolled? Of wordt hiermee bedoelt dat iemand hem gewoon uit je zak pakt? :')
Bij mijn moeder was dit ook gebeurt met haar portomonee en toen was het scheurtje wat ze in haar tas hadden gemaakt toch echt voldoende hoor? :?

[ Voor 24% gewijzigd door virtualJac op 24-02-2010 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Soldaaatthijs schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 23:54:
Je bedoeld internet via je telefoon? Volgens mij kan dat alleen door de flight-mode aan te zetten... anders zal je iPhone altijd proberen op een of andere manier verbindnig te maken als WiFi niet mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:23
Hokkie schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 23:40:
Ik had het ook niet over de bewijslast voor T-Mobile, maar van je privé verzekering. T-Mobile moet je in deze gewoon links laten liggen.
Dan moet je wel een verzekering hebben die dit soort verlies dekt natuurlijk. Zoals eerder al is gezegd, dekt een inboedelverzekering alleen diefstal binnen het eigen huis. En dan moeten er ook sporen van inbraak aanwezig zijn. En dat is lastig als iemand buitenshuis is gerold.

Dat is natuurlijk anders als er ook een verzekering is afgesloten die tevens dekt bij verlies en diefstal. Dan hangt het een en ander af van de algemene voorwaarden (welke voorwaarden worden nog aanvullend gesteld voordat je een claim daarvoor kunt indienen). Maar dan moet je zo'n verzekering wel afgesloten hebben natuurlijk.

[ Voor 23% gewijzigd door rclahsen op 24-02-2010 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:31
weet iemand hoe ik mijn contact goed kan opslaan op mijn computer? (soms doe ik via outlook.. maar soms gaat het fout dan zijn al mijn contacten kwijt:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345652

Probleem bij mij:

Heb sinds kort de Iphone3gs, gewoon helemaal standaard geen jailbraik niets, met de nieuwste software update.

Toen ik hem de eerste keer ging installeren, ging er al iets mis met de simtray deze kwam er pas na veel wikken en wegen uitzetten. Nu is het zo dat ik af en toe de melding krijg:
"Geen simkaart geinstalleerd " En dan kijk ik naar de simtray en dan zie ik dat deze iets omhoog is geschoven, als ik hem dan weer aandruk en even van vliegtuigmodus weer naar normale modus zet doet hij het weer na behoren, maar toch is dit niet goed.

Ik denk dus dat het heeft te maken met de simtray, dat deze licht beschadigd is met het installeren. Nu ben ik op internet gaan zoeken naar een nieuwe simtray en kwam uit bij deze advertentie:

http://www.2dehands.be/te...-3g-3gs-sim-68089526.html

Het is hier de bedoeling dat je geld overmaakt en dan sturen hun het wel op, maar ik vertrouw het niet helemaal dus heb ik even gemaild en dit kreeg ik terug:
Hi Johan,
Yes. You can mail me now your name and post address and I will send you 1 simtray today and you will get it tomorrow.

Payment of 8.20 Euro can be done to NISGAV in Barendrecht, Rek.nr.50.01.24.302
or by PayPal to ID: info@nisgav.com
Nu vraag ik me af heeft iemand ervaringen met dit bedrijf (Nisgav) of heeft iemand anders een meer betrouwbaar adres waar je Iphone (3gs) simtrays kunt kopen!?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakable
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:09
Na veel zoeken kan ik geen antwoord op mijn vraag vinden, mogelijk dat jullie het al weten of eventueel voor mij willen testen.

Ik maak op mijn Popcorn Hour C200 gebruik van NZBget, een nzbserver waar ik via een browser op in kan loggen en nzb bestanden naar kan uploaden.

Nu ben ik van plan om bij het verlengen van mijn abo een iphone 3gs te kopen echter vraag ik mij af of ik hier een nzb bestand op kan opslaan van bijv. binsearch en deze vervolgens kan uploaden via de browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie91
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-01 14:17
Hokkie schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 00:25:
[...]

Hoe bedoel je dit precies?
Nou ik heb prepaid en als ik had gisteren nog 10 euro beltegoed en vandaag nog maar 5 terwijl ik niet gebeld of gesmsed heb. Dat komt waarschijnlijk omdat ik internet conectie maak, maar dat wil ik helemaal niet want dat kost me aardig wat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:23
Soldaaatthijs schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:59:
[...]

Nou ik heb prepaid en als ik had gisteren nog 10 euro beltegoed en vandaag nog maar 5 terwijl ik niet gebeld of gesmsed heb. Dat komt waarschijnlijk omdat ik internet conectie maak, maar dat wil ik helemaal niet want dat kost me aardig wat geld.
Als je niet via het mobiele datanetwerk wil kunnen internetten dan kun je dat (zonder jailbreak) als volgt oplossen. Ga in Safari (op je iPhone dus) naar http://unlockit.co.nz en kies daar de optie " Disable Data". Hiermee worden instellingen geïnstalleerd met een onjuiste APN, waardoor je geen toegang krijgt tot internet.

Je kunt dan nog wel via WiFi gebruik maken van internet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
rclahsen schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:36:
[...]

Als je niet via het mobiele datanetwerk wil kunnen internetten dan kun je dat (zonder jailbreak) als volgt oplossen. Ga in Safari (op je iPhone dus) naar http://unlockit.co.nz en kies daar de optie " Disable Data". Hiermee worden instellingen geïnstalleerd met een onjuiste APN, waardoor je geen toegang krijgt tot internet.

Je kunt dan nog wel via WiFi gebruik maken van internet natuurlijk.
Is het met zo'n trucje niet mogelijk om de juiste MMS instellingen van me provider te forceren? Heb namelijk geen toegang tot de optie 'mobiel data verkeer' bij instellingen - algemeen - netwerk.

Anoniem: 195854

Hallo, ik heb hier op het forum een keer gelezen dat er in de iphone niet alleen vloeistof detectie stickers zitten geplakt maar ook stickers die het vallen van de iphone kan aantonen. Is dit correct? Want ik heb gisteren per ongeluk mijn iphone ( pas 5 weken oud ) van de tafel laten vallen :'( ( gelukkig zat er een hoesje om en viel die op tapijt :) ) en nu doet mijn rechter luidsprekertje het niet meer. Het kan ook zijn dat die het vanaf het begin al niet deed maar zins gister na de val pas ontdekt. Als het verhaal met die stickers klopt dan kan ik hier geen garantie op verwachten, aangezien ze dan zullen zien dat het toestel is gevallen, ook al kan de valschade gebeurd zijn tijdens transport van fabriek naar leverancier. :?

• virtualJac
Anoniem: 195854 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:45:
Hallo, ik heb hier op het forum een keer gelezen dat er in de iphone niet alleen vloeistof detectie stickers zitten geplakt maar ook stickers die het vallen van de iphone kan aantonen. Is dit correct? Want ik heb gisteren per ongeluk mijn iphone ( pas 5 weken oud ) van de tafel laten vallen :'( ( gelukkig zat er een hoesje om en viel die op tapijt :) ) en nu doet mijn rechter luidsprekertje het niet meer. Het kan ook zijn dat die het vanaf het begin al niet deed maar zins gister na de val pas ontdekt. Als het verhaal met die stickers klopt dan kan ik hier geen garantie op verwachten, aangezien ze dan zullen zien dat het toestel is gevallen, ook al kan de valschade gebeurd zijn tijdens transport van fabriek naar leverancier. :?
Het rechter 'luidsprekertje' is volgens mij de microfoon ;)

virtualJac schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:48:
[...]

Het rechter 'luidsprekertje' is volgens mij de microfoon ;)
Met andere woorden de ihpone geeft geen stereo geluid bij het afspelen van media? Als dit waar is dan ben ik aan de andere kant wel blij dat mijn speaker niet stuk is, aan de andere kant jammer er geen stereo geluid is.
Kan iemand bevestigen dat er stickers aanwezig zijn die valschade detecteerd?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 195854 op 25-02-2010 15:09 ]

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:06

Hoite

Goed verhaal

de rechter is de microfoon, dus er is niks kapot. en een iPhone heeft inderdaad geen stereogeluid, wat ik ook niet echt nodig vind, als je muziek wil luisteren plug je gewoon een koptelefoon in.

Lekker kort.

Anoniem: 247433

Wat wel minder is dat je niet kunt zien als je een sms typt hoeveel smsjes het zijn, of is hier ook een programma voor ?

• virtualJac
Anoniem: 195854 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:07:
[...]

Met andere woorden de ihpone geeft geen stereo geluid bij het afspelen van media? Als dit waar is dan ben ik aan de andere kant wel blij dat mijn speaker niet stuk is, aan de andere kant jammer er geen stereo geluid is.
Kan iemand bevestigen dat er stickers aanwezig zijn die valschade detecteerd?
Via je hoofdtelefoon heb je stereo. Het is sowieso de microfoon.
Hoe wou je in godsnaam met een sticker valschade contateren? Wellicht met breekstaafjes ofzo, maar lijkt me onmogelijk aangezien er een dunne grens vloeit tussen een normaal stootje en een kleine valpartij. Tenzij hij kei hard op de stenen ketst, maar dan heb je geen sticker nodig ;)

virtualJac schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:11:
[...]

Via je hoofdtelefoon heb je stereo. Het is sowieso de microfoon.
Hoe wou je in godsnaam met een sticker valschade contateren? Wellicht met breekstaafjes ofzo, maar lijkt me onmogelijk aangezien er een dunne grens vloeit tussen een normaal stootje en een kleine valpartij. Tenzij hij kei hard op de stenen ketst, maar dan heb je geen sticker nodig ;)
Ik heb bij Mythbusters op de Discovery Channel vaker gezien dat ze stickers op voorwerpen plakken om de kracht van valschade te meten. :+
Hier de link waar de stickers verkrijgbaar zijn.http://www.shockwatch.com/shipping_handling_monitors/impact_indicator/index.php

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 195854 op 25-02-2010 15:57 ]

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-06 15:43
Anoniem: 247433 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:11:
Wat wel minder is dat je niet kunt zien als je een sms typt hoeveel smsjes het zijn, of is hier ook een programma voor ?
iRealSMS, biteSMS

Dankje het is gelukt mijn voorkeur is uit gegaan naar biteSMS werkt prima!

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:15

Gamer

mobile

Enig idee hoe ik telefoonnummers vanop mijn simkaart op de iphone krijg ?

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/johndimo/100016/photo1218129897383/web.jpg

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:15

Gamer

mobile

Ah, en ik maar zoeken :(

Bedankt.

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:11

SkyStreaker

Move on up!

Nu zit ik eindelijk in het goede topic, lol:

Ik heb deze op het oog om te bestellen voor mijn vriendin. Ervaringen mee iemand?

http://www.bigdennis.com/...-p-15466.html?language=nl

Afbeeldingslocatie: http://www.bigdennis.com/images/xl/15466_a.jpg

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
SkyStreaker schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 21:28:

Ik heb deze op het oog om te bestellen voor mijn vriendin. Ervaringen mee iemand?

http://www.bigdennis.com/...-p-15466.html?language=nl

[afbeelding]
Je kan ook een knakworst gebruiken als stylus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-03 13:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmoxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:08

elmoxx

xx xx xx

Hoi,
Ik heb sinds gister wat vreemds en kan nog niet vinden wat er nu precies aan de hand is:

Gister had ik met de iphone een foto gemaakt welke ik daarna wilde versturen per mail. Zo gezegd, zo gedaan. alleen na het versturen ging mijn telefoon trillen en zag ik ineens een driekhoekig icoon met een uitroepteken er in, in de statusbalk. Ik kan maar niet achterhalen wat dat betekend.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2646881/iphone%20uitroepteken.jpg
even een screenshot neergezet ter verduidelijking..

Google gaf als mogelijkheden dat het te maken heeft met niet verzonden sms of mms-jes. Ik geloof niet dat dit het geval is. Ook de notifier via Cydia kwam als oplossing langs, maar die heb ik niet geinstalleerd.

Ten einde raad heb ik mijn telefoon gisteravond uit en aangezet. In eerste instantie was het uitroepteken weg, maar vanochtend stond het er weer.. :( Iemand een idee?

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Laatst online: 23-05 21:50
Had dat niet iets met een temperatuur melding te maken? Ik heb dat driehoekje wel eens eerder gezien (hier of ergens anders op inet) als de iPhone oververhit was geraakt.
Toevallig staat er bij jou ook een temperatuur achter, maar dat lijkt me een jailbreak add-on ofzoiets, wat met het weer te maken heeft?
http://images.google.com/...g&safe=active&btnG=Search

[ Voor 11% gewijzigd door autoreverse op 26-02-2010 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Bij mij is het dan een melding van één van de non Apple programmaatjes met berichtgeving zoals Hyves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmoxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:08

elmoxx

xx xx xx

autoreverse schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 09:39:
Had dat niet iets met een temperatuur melding te maken? Ik heb dat driehoekje wel eens eerder gezien (hier of ergens anders op inet) als de iPhone oververhit was geraakt.
Toevallig staat er bij jou ook een temperatuur achter, maar dat lijkt me een jailbreak add-on ofzoiets, wat met het weer te maken heeft?
http://images.google.com/...g&safe=active&btnG=Search
Dank voor je meedenken, maar nee, de temperatuur die er naast staat is inderdaad een jailbrake-add-on. Het was 8 graden toen ik vanochtend ff voor 9 uur een screenshot maakte :) De warning voor overheating die je hebt gelinkt heb ik nog nooit gezien op mijn phone.

@ Loeberce
Dank voor je opmerking. Ik start zojuist Hyves op en het uitroepteken verdwijnt per direct! Opgelost, Dank!

[ Voor 7% gewijzigd door elmoxx op 26-02-2010 10:14 ]

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
elmoxx schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:09:
[...]

Dank voor je meedenken, maar nee, de temperatuur die er naast staat is inderdaad een jailbrake-add-on. Het was 8 graden toen ik vanochtend ff voor 9 uur een screenshot maakte :) De warning voor overheating die je hebt gelinkt heb ik nog nooit gezien op mijn phone.

@ Loeberce
Dank voor je opmerking. Ik start zojuist Hyves op en het uitroepteken verdwijnt per direct! Opgelost, Dank!
Grappig! Een beetje in het kader van: Ik gooi hier een bal tegen de muur en bij de buren gaat de deurbel... wat is dat? --> puur toeval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Laatst online: 20:13
:-)

Ik ga morgen op wintersport! Nu heb ik mijn iPhone vol staan met leuke video's en games.
Maar dat gaat de batterij natuurlijk niet trekken! Ik wil vandaag nog zo'n extra batterij/accu kopen.
Enig idee in welke zaken in Rotterdam ik een goede kan vinden? Mediamarkt, pdashop.nl heeft wel wat zie ik.

En welke is een beetje goed, want ik kan er weinig over vinden? :/

[ Voor 9% gewijzigd door aalekss op 26-02-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
SkyStreaker schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 21:28:

[afbeelding]
Waarom zou je met zo'n vervelend ding willen werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aghanim schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:57:
[...]

Waarom zou je met zo'n vervelend ding willen werken?
Idd met je vingers werkt ook alles prima op de Iphone, heb nog niet gehad dat ik ergens niet goed bij kwam hahah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-04 22:31
Ik zie bij sommige mensen de temperatuur bovenin naast het batterijpercentage. Hoe kun je die instellen? Ik kan het nergens vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:51

vooghel

Cunning linguist

[knip]

[ Voor 89% gewijzigd door vooghel op 26-02-2010 15:47 . Reden: Verkeerd gelezen ]

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Bjornson schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 15:41:
Ik zie bij sommige mensen de temperatuur bovenin naast het batterijpercentage. Hoe kun je die instellen? Ik kan het nergens vinden..
Alleen als je een jailbreak hebt. En als je je homescreen aanpast.

Zo'n aanwijzer kan geschikt zijn voor mensen met een handicap of een beperking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
virtualJac schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 16:02:
[...]
Zo'n aanwijzer kan geschikt zijn voor mensen met een handicap of een beperking.
Of als je je handschoenen niet wilt uittrekken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
loeberce schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 17:51:
[...]

Of als je je handschoenen niet wilt uittrekken.....
Met handschoenen is het ook lastig om zo'n pennetje uit je zak te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kogel
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 31-05 18:00
Ik heb een iphone 3gs (belgisch) met een KPN sim. Ik heb vlak na het uitkomen van 3.1.3 geupgrade. Ik heb sinds die upgrade al twee keer ( en nu net weer en dan ook nog in het buitenland) gehad dat mijn iphone in de 'ik ben nieuw' mode gaat. Met andere woorden scherm met daarop de mededeling dat er alleen een noodoproep gedaan kan worden en dat hij aan itunes wil. Verder doet hij niets ik heb mijn laptop bij mij en heb de iphone weer opnieuw geactiveerd. Maar alles is volledig weg. Behalve dat ik dat heel erg irritant vind (ik heb de vakantie gebruikt om mijn adresboek volledig up to date te maken) ben ik dus nu ook al mijn telefoonnummers kwijt. De imac waarmee ik synchroniseer staat in nederland.
Wat kan er aan de hand zijn. Is dit een bekend probleem met 3.1.3 of is er iets mis met mijn iphone?

Gaarne advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
waar kan je het goedkoopst een OEM achterkant halen voor de iphone 3g?
geen namaak, maar de échte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222630

Na aantal maanden gebruik is mijn batterijduur alsmaar beter geworden. Nu doe ik er met gemak 4-5 dagen mee. Hoe zijn jullie ervaringen?
Wifi, push, gps, gprs aan.
3g aan bij gebruik.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 222630 op 01-03-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222630

.

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 222630 op 26-02-2010 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zal er ook mee te maken dat de "nieuwheid" er een beetje vanaf is. In het begin zit je er gewoon meer mee te spelen. Ter vergelijking, ik gebruik m'n iPhone per dag al gauw 3-4 uur. Dan haal je maar twee dagen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

To_Tall schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 15:43:
Wanneer komt nou de 4G verhalen naar voren. Zelfs op macrumors.com vind ik nog niet erg veel verhalen..
Ik ben ook heel erg benieuwd naar de 4G. Ik vind de iPhone fantastisch, maar het wordt nu wel hoogtijd voor een upgrade. Niet voor de huidige eigenaren, maar als je zoals ik nu een nieuwe smartphone overweegt is de iPhone 3GS niet meer van deze tijd in vergelijking met de concurrentie (zoals high-res, flash, goeie camera, amoled etc) - als je bij T-Mobile bijna verplicht aan het 3GS 2 jaar vast moet gaan zitten. Een 1-jarig abbo zou nog net kunnen, maar vanaf nu 2 jaar lang vastgaan zitten aan een 3GS schiet niet op ivg met al het leuks wat de concurrentie nu biedt en ook nog dit jaar op stapel heeft staan. Hopelijk laat Apple snel meer los over de 4G. Want het iPhone OS met z'n gebruiksvriendelijkheid en de vele extra software (top games bv) blijft schitterend.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 26-02-2010 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:06

Snippertje

Light up your life

Hoedje schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:57:
Het zal er ook mee te maken dat de "nieuwheid" er een beetje vanaf is. In het begin zit je er gewoon meer mee te spelen. Ter vergelijking, ik gebruik m'n iPhone per dag al gauw 3-4 uur. Dan haal je maar twee dagen :)
Dan nog 2 dagen? Ik laad mijne 2x per dag op. Zit meestal in de trein muziek te luisteren + internet of bejeweld en dat dan 2.5uur totaal. Verder op de uni wifi gebruiken zo'n uurtje. Dan is die wel leeg hoor :'(

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
dat zijn wel hele mooie scores!
5dagen standby! Ik haal 4 dagen standby en dat was het uiterste.
Maar als ik hem veel gebruik, dan gaat die maar 2 dagen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
M3 SMGII schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 22:09:
dat zijn wel hele mooie scores!
5dagen standby! Ik haal 4 dagen standby en dat was het uiterste.
Maar als ik hem veel gebruik, dan gaat die maar 2 dagen mee.
wat ik dus zat te denken... m'n batterij te laten vervangen (bij pdashop oid) maar dan met een 3Gs batterij... in mijn 3G. :*)

[ Voor 3% gewijzigd door autoreverse op 26-02-2010 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
autoreverse schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 22:52:
[...]

wat ik dus zat te denken... m'n batterij te laten vervangen (bij pdashop oid) maar dan met een 3Gs batterij... in mijn 3G. :*)
zijn die krachtiger?dacht dat ze dezelfde waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
M3 SMGII schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 09:46:
[...]

zijn die krachtiger?dacht dat ze dezelfde waren?
Ja, dat las ik ergens, toen T-Mobile per ongeluk de details van de iPhone 3Gs bekend maakte. Je kunt die conclusie iig wel trekken, omdat Apple minimaal dezelfde stand-by, gesprekstijd garandeert, terwijl de cpu (en gpu?) van de iPhone 3Gs wel 2x sneller is (en dus ook meer batterij zal vreten) Apple stelt zelfs dat je met een 3Gs langer kunt internetten over Wifi, langer muziek kunt luisteren en langer video kunt kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:51

vooghel

Cunning linguist

Ik denk niet dat dat gaat passen, kijk maar naar de opmerking bij deze 3G-batterij bij iFixit:
This product works in:

* All 3G iPhones (excluding 3GS)
En elders op die site staat nog
The iPhone 3GS boasts faster everything, from processing power to downloads. Although the iPhone 3GS looks very similar to the iPhone 3G, parts are not interchangeable between the two phones.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-06 16:57
Gisteren mijn iphone gekregen, en aan gezet en ik zag gelijk een witte vlek recht boven in, heb wat games gespeeld en in het witte vlek blijven dingen staan die al lang zijn afgesloten (screen burn).

http://img443.imageshack..../271809844038a43c3a95.jpg

Iemand dit ook gehad en is er wat aan te doen of moet de Iphone worden opgestuurd voor reparatie?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 8
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.