Ach, volgens mij werken ze gewoon een script af, want ik hoor wel veel dezelfde dingen terugkomen:
- iPhones 3GS groot ingekocht;
- voor trouwe en speciale klanten;
- die nog met een iPhone 3G bellen;
- ze hebben gewacht tot na de laatste Apple keynote;
- waarin geen nieuwe iPhone is aangekondigd;
- dus het duurt zeker tot 2012 totdat er een nieuwe iPhone komt;
- daarom zou ik niet heel slim bezig zijn als ik niet op dit aanbod in zou gaan;
- oude iPhone 3G wordt dan gratis simlock vrij gemaakt; en
- eenmalig aanbod.
Ik heb ook maar vriendelijk bedankt. Overigens hoefde ik me daar gelukkig niet voor te verantwoorden. Bij mij werd wel netjes verteld dat het contract met 2 jaar werd verlengd vanaf mijn einddatum (23 augustus). Toen ik hem verteld had dat ik geen zin heb om 2,5 jaar met een iPhone 3GS te lopen begreep hij dat wel.
Ik vind het trouwens wel lame dat ze durven te beweren dat pas in 2012 een nieuwe iPhone komt. Dan is Apple met iPhone OS net zo vooruitstrevend bezig als Microsoft met Windows Mobile. Dus dat gaat niet gebeuren, maar wellicht zijn er genoeg naïeve klanten die dat wel aannemen. En het aanbod om de oude 3G simlock vrij te maken stelt ook niet veel voor (want dan kan namelijk al gratis gedaan worden bij de klantenservice). Ik denk dat voornamelijk veel 'gemakkelijke' klanten ingaan op deze actie, die tevreden zijn met hun 3G, maar niet de tijd nemen om op de hoogte te blijven van nieuws/geruchten of om telecomzaken te regelen. Kortom: dat ze me opbellen vind ik prima ("nee" zeggen tegen een aanbod kan altijd nog), maar ik vind het niet kunnen dat ze lulkoek verkopen, om zo iemand te overtuigen om in te gaan op een aanbod wat hij anders niet had gedaan.
[
Voor 7% gewijzigd door
rclahsen op 07-02-2010 08:41
]