Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:50
Uitje schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 17:46:
Zojuist tegen een probleem aangelopen met het afspelen van video. Heb een dvd omgezet naar een .mp4 bestand en deze met itunes op m'n iPhone gezet. Krijg echter bij het afspelen een groen beeld te zien. Hoor wel gewoon geluid. Zet ik hetzelfde bestand op m'n iPod Touch dat speelt ie prima af.
Heb al gezocht op inet en wel gelezen dat het vaker voorkomt alleen tot nu toe nog geen oplossing gezien.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Ditzelfde probleem had ik ook... Ik heb verschillende convertion opties geprobeerd en uiteindelijk was het gelukt door ipod video H.264 of iets in die trend te selecteren!

Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
virtualJac schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 19:05:
[...]
jouw mening. Ik heb een goede camera, maar die draag ik niet altijd bij me. Mijn telefoon wel. Ik verwacht dan ook dat mijn multimedia PDA telefoon Smartphone whatever een beetje fatsoenlijke kwaliteit foto maakt. Die van mijn iPhone 3gs vind ik zwaar ondermaats. Alleen met ideaal licht is het te doen. Verder zijn de foto's stukken minder dan op bijv mijn Nokia n serie of SE. Dus als bovenstaande om mijn mening vraagt hoe de camera
is? Dan vind ik hem ook ronduit bagger. Ondermaats :)
MsG schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 22:26:
[...]

Argh waarom moeten die Mac aanhangers altijd alles verdedigen. Ze zetten een camera er vast op om hem niet te gebruiken :').

Feit is gewoon dat het geen geweldige camera is, maar voor mij iig wel beter dan waar ik vanaf kwam (HTC toestel).
I'm not alone :) Maar dat idee had ik ook niet... idd wel jammer dan Mac-ers (geen Mc-ers) niet in willen zien dat ook dit mooie product wel degelijk 'fouten' heeft. Maar goed, wachten op de opvolger dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:02

MsG

Forumzwerver

Maar er zit wel een kern van waarheid aan zijn verhaal: het blijft een beetje behelpen en de komende vijf jaar ook nog wel denk ik. Op alle mobiele camera's heb ik altijd een beetje zo'n blurryachtige foto's. Alsof iedereen dikke make up op heeft. Maar ik gebruik m'n iphone altijd voor marktplaats productfoto's en daar voldoet het goed genoeg aan.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323548

MsG schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 22:26:
[...]

Gebruik je wel 3G en 2G voor navigatie? Als ik dat ook aanzet kan ik prima navigeren. Echter zonder 2G en 3G is het prut met peren idd.
Bij het vele testen had ik nog geen Tringg en ook geen internet op mijn mobiel, ik had niet verwacht dat dat uit zou maken, gezien TomTom's ook geen internet hebben.

Maar het blijkt dat de kans groot is dat met 3G navigatie goed is? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nou ja goed. Het is een beetje van de zotte dat het alleen goed werkt via internet. En dus nooit in het buitenland bruikbaar is, maar ik kan er in ieder geval mee navigeren.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:50
Zorgt zo'n GPS versterker zoals bv van TomTom nog voor veel verbetering??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:19
MsG schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 00:41:
Nou ja goed. Het is een beetje van de zotte dat het alleen goed werkt via internet. En dus nooit in het buitenland bruikbaar is, maar ik kan er in ieder geval mee navigeren.
Op de Amerikaanse Android toestellen werkt navigatie via Google Maps zelfs enkel via 3G(nouja, alle kaarten moeten gestreamed worden), maarja dat is hier inderdaad wat lastiger aangezien het gebruik van internet in het buitenland hier nogal in de papieren gaat lopen. Kun je net zo goed gelijk een TomTom kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Robsta86 schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 13:19:
Zorgt zo'n GPS versterker zoals bv van TomTom nog voor veel verbetering??
GPS-versterker? Het ding zelf is gewoon een Tomtom die alleen de software mist. Er zit een Sirfstar III GPS Unit in. Een der betere GPS-chips. Dus ja het zal dan wél prima werken. Maar ben benieuwd hoeveel mensen zo gek zijn om een softwareloze tomtom aan te schaffen om op de iPhone te kunnen navigeren met een ook nog eens gekochte software TomTom :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 07:02
Ik ben de afgelopen week elke dag tussen 5 en 8 een keer gebeld door een onbekend nummer. Normaal neem ik die niet snel op en ben ik vaak ook aan het werk, maar gisteren nam ik hem dan maar eens eindelijk op. En wie was het? T-Mobile!

Wat een stelletje stomme verkopers zeg. Mijn abonnement loopt over 6 maanden af en ze vroeg ('ze' was nogal een stadsmeisje) of ik mijn abonnement wilde verlengen met de nieuwe iPhone 3Gs. Naja, het was meer van dat moest want beter kon gewoon niet, want die telefoon had volgens haar alles zoals excel en word 8)7 . Dus ik vertel dat ik wacht op de nieuwe die rond juni komt en toen kwam zij met "goed dat u dat zegt, maar wij hebben van Apple iPhone gehoord dat hij pas rond november/december komt". En iets met dat de netwerken of iets dergelijks er nog niet klaar voor waren.

En ze begon nog met te vragen of ik tevreden was met de telefoon. Tja zeker weten, alleen niet met de provider |:( (maar dat vroeg ze natuurlijk niet).

Maar waarom ik dit post is omdat er hier natuurlijk heel veel T-Mobile gebruikers zitten en me af vroeg of er meer zo zijn opgebeld. Het was echt nogal dwingerig en er werd veel gelogen.

UPDATE: Kan me ook nog herinneren dat ze vertelde dat als ik mijn contract niet zou verlengen en het later zou stopzetten, het me 100 euro gaat kosten voor het afsluiten. Kan het met niet 100% zeker herinneren alleen.

[ Voor 13% gewijzigd door FerdiV op 06-02-2010 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ach al die telecombelmiepstudenten zijn een stelletje oplichters. Bij Vodafone is hier ook meermaals een verkapte verlenging geprobeerd in de vorm van "wilt u goedkoper bellen?". Maar ja wat doe je er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Afgelopen week precies een zelfde telefoontje gehad. Bij mij werd er gezegd dat ik de 3gs van 99,95 voor 69,95 kon krijgen en de aansluitkosten van 70 euro ( 8)7) niet hoefde te betalen. Ik zei nog dat ik zou wachten op de nieuwe iphone, natuurlijk meteen weer het gezeur dat ik het "niet zeker wist". Opvallend was wel dat ik zelf nog even moest vragen of mijn contractduur met 2 jaar verlengd werd, ja dus.Of ze willen heel graag van hun lading iphones af of hun exclusiviteit is aan het afbrokkelen, beide is reden genoeg om zeker nu geen iphone te nemen bij tmobile. Had ik al verteld dat ze begonnen met dat ik een trouwe klant was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:57
Ach, volgens mij werken ze gewoon een script af, want ik hoor wel veel dezelfde dingen terugkomen:

- iPhones 3GS groot ingekocht;
- voor trouwe en speciale klanten;
- die nog met een iPhone 3G bellen;
- ze hebben gewacht tot na de laatste Apple keynote;
- waarin geen nieuwe iPhone is aangekondigd;
- dus het duurt zeker tot 2012 totdat er een nieuwe iPhone komt;
- daarom zou ik niet heel slim bezig zijn als ik niet op dit aanbod in zou gaan;
- oude iPhone 3G wordt dan gratis simlock vrij gemaakt; en
- eenmalig aanbod.

Ik heb ook maar vriendelijk bedankt. Overigens hoefde ik me daar gelukkig niet voor te verantwoorden. Bij mij werd wel netjes verteld dat het contract met 2 jaar werd verlengd vanaf mijn einddatum (23 augustus). Toen ik hem verteld had dat ik geen zin heb om 2,5 jaar met een iPhone 3GS te lopen begreep hij dat wel.

Ik vind het trouwens wel lame dat ze durven te beweren dat pas in 2012 een nieuwe iPhone komt. Dan is Apple met iPhone OS net zo vooruitstrevend bezig als Microsoft met Windows Mobile. Dus dat gaat niet gebeuren, maar wellicht zijn er genoeg naïeve klanten die dat wel aannemen. En het aanbod om de oude 3G simlock vrij te maken stelt ook niet veel voor (want dan kan namelijk al gratis gedaan worden bij de klantenservice). Ik denk dat voornamelijk veel 'gemakkelijke' klanten ingaan op deze actie, die tevreden zijn met hun 3G, maar niet de tijd nemen om op de hoogte te blijven van nieuws/geruchten of om telecomzaken te regelen. Kortom: dat ze me opbellen vind ik prima ("nee" zeggen tegen een aanbod kan altijd nog), maar ik vind het niet kunnen dat ze lulkoek verkopen, om zo iemand te overtuigen om in te gaan op een aanbod wat hij anders niet had gedaan.

[ Voor 7% gewijzigd door rclahsen op 07-02-2010 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Zojuist met m'n slaperige hoofd m'n iPhone 3G laten stuiteren met een mooie barst in het scherm als resultaat. Heeft iemand goede ervaringen met een reparatiebedrijf in de omgeving Leiden/Den Haag die met originele onderdelen repareert? Wat speurwerk op marktplaats leverde me alleen wat vaag overkomende figuren op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-06 09:10
nl.mark schreef op zondag 07 februari 2010 @ 08:48:
Zojuist met m'n slaperige hoofd m'n iPhone 3G laten stuiteren met een mooie barst in het scherm als resultaat. Heeft iemand goede ervaringen met een reparatiebedrijf in de omgeving Leiden/Den Haag die met originele onderdelen repareert? Wat speurwerk op marktplaats leverde me alleen wat vaag overkomende figuren op!
Op Fok is er een topic, http://forum.fok.nl/topic/1383648
Niet helemaal in de buurt, maar misschien de moeite waard? Erg zonde van je telefoon zeg.
Hoop dat ik je hiermee een klein beetje de goede kant uit stuur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 16:34
Mijn iphone 3gs met laatste software geeft regelmatig de melding no service waarna die binnen een minuut vaak weer op min 3a4 streepjes zit.

dit is gewoon irritant..
ik heb de instellingen al gereset zoals ik op het internet gelezen hebt. ik heb hem al hersteld met itunes.
wat kan ik nog meer doen ?

[ Voor 4% gewijzigd door wd200 op 07-02-2010 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

nl.mark schreef op zondag 07 februari 2010 @ 08:48:
http://www.pdatech.nl/

Mijn broer heeft zijn iPhone daar laten maken (ook barst in scherm) en heeft inmiddels van vier vrienden gehoord dat ze bij hem geweest zijn. Die man schijnt legendarisch te zijn. En in jouw buurt. Aanrader dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
wd200 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 18:15:
Mijn iphone 3gs met laatste software geeft regelmatig de melding no service waarna die binnen een minuut vaak weer op min 3a4 streepjes zit.

dit is gewoon irritant..
ik heb de instellingen al gereset zoals ik op het internet gelezen hebt. ik heb hem al hersteld met itunes.
wat kan ik nog meer doen ?
Nja ik heb ook met mijn 3G dat na de laatste update een week geleden ik nu steeds de "no service" melding krijg..(bij verlies van signaal, bij mij best vaak in huis bijv..) die kan je niet uitzetten volgens mij he..?

[ Voor 4% gewijzigd door maratropa op 08-02-2010 10:24 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-05 12:34
FerdiV schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 23:19:

Maar waarom ik dit post is omdat er hier natuurlijk heel veel T-Mobile gebruikers zitten en me af vroeg of er meer zo zijn opgebeld. Het was echt nogal dwingerig en er werd veel gelogen.
Kijk maar eens op iphoneclub.nl
10-tallen mensen die ook zijn gebeld, en diverse verhaaltjes hebben moet aanhoren, denk inderdaad dat het er vooral mee te maken heeft dat ze het alleenrecht straks kwijt zijn en nu nog gauw wat mensen aan zich willen binden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-05 12:42
Wie kan er bij --- Instellingen - Algemeen - Netwerk --- kiezen uit 'mobiel datanetwerk' of 'cellular data network'?

Schijnbaar hebben bepaalde iPhones hier een extra optie. Ik kan hier namelijk alleen kiezen uit '3G, Dataroaming, Wifi en VPN'.

Hier kan men MMS instellingen invullen, ik kan dat dus niet :S Weet iemand hoe je deze optie tevoorschijn tovert? Of hoe ik toegang krijg tot deze instellingen?

Heb een iPhone uit België

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-05 12:20

Snippertje

Light up your life

MMS kan bij mij onder mobiel datanetwerk....

En ik zie ook nog tethering met 3.1.2.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-05 15:43
Ik heb geprobeerd om volgens de handleiding ringtones toe te voegen. Het lukt mij echter niet. Ze zijn gerenamed naar m4r en ze verschijnen netjes in de Beltonen map van iTunes. Ik zie ze op de Iphone 3GS zelf alleen niet. Ik heb ook in iTunes op het Ringtone tabblad de ringtones aangezet. De 2 ringtones die ik gemaakt heb zijn 15 en 29 seconde.

Ik zie in sommige screenshots dat je bij beltoon een 'standaard' hebt. Die zie ik niet. Ook verschijnt er geen 'Aangepast' beltoon.

Ligt dit aan de nieuwe versie die op de iPhone gezet is door itunes?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
hemiparo schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 23:22:
[...]

[...]

I'm not alone :) Maar dat idee had ik ook niet... idd wel jammer dan Mac-ers (geen Mc-ers) niet in willen zien dat ook dit mooie product wel degelijk 'fouten' heeft. Maar goed, wachten op de opvolger dan maar :)
No offence, maar het is ook erg jammer dat jij er nu direct van uit gaat dat het 'Mac-ers' betreft. Wat is dat trouwens, een 'Mac-er' ? Ben ik dit, omdat ik een Iphone heb? Of geldt dit alleen als je meerdere producten bezit, aangezien jij geen 'Mac-er' bent? Of ben je dat alleen als je de camera in de 3Gs niet slecht vindt/geen problemen hebt met de kwaliteit omdat je hem toch amper gebruikt? :z

[ Voor 10% gewijzigd door Aghanim op 08-02-2010 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Aghanim schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:50:
[...]

No offence, maar het is ook erg jammer dat jij er nu direct van uit gaat dat het 'Mac-ers' betreft. Wat is dat trouwens, een 'Mac-er' ? Ben ik dit, omdat ik een Iphone heb? Of geldt dit alleen als je meerdere producten bezit, aangezien jij geen 'Mac-er' bent? Of ben je dat alleen als je de camera in de 3Gs niet slecht vindt/geen problemen hebt met de kwaliteit omdat je hem toch amper gebruikt? :z
Nou ik als theoretische Mac-er (heb een iphone) snap anders maar al te goed wat hij bedoeld :) en velen met mij. Er heerst soms een beetje een blindheidscultuur bij dergelijke producten, maar uiteraard lang niet bij iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-05 15:43
jorisdekloris schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:31:
Ik heb geprobeerd om volgens de handleiding ringtones toe te voegen. Het lukt mij echter niet. Ze zijn gerenamed naar m4r en ze verschijnen netjes in de Beltonen map van iTunes. Ik zie ze op de Iphone 3GS zelf alleen niet. Ik heb ook in iTunes op het Ringtone tabblad de ringtones aangezet. De 2 ringtones die ik gemaakt heb zijn 15 en 29 seconde.

Ik zie in sommige screenshots dat je bij beltoon een 'standaard' hebt. Die zie ik niet. Ook verschijnt er geen 'Aangepast' beltoon.

Ligt dit aan de nieuwe versie die op de iPhone gezet is door itunes?
Ik heb het voor elkaar. Ik heb de m4r bestanden op mijn desktop gegooid. Alle AAC en ringtone rommel uit de bibliotheek gemieterd. Ook uit de Beltoon map in iTunes. Hierna de phone gesynced. Toen de m4r bestanden gesleept naar de beltoon map in iTunes en toen gesynced. Et voila, eindelijk ringtones :)

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Snippertje schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:03:
MMS kan bij mij onder mobiel datanetwerk....

En ik zie ook nog tethering met 3.1.2.
Iemand die weet hoe ik dat tevoorschijn kan toveren? Ik heb die mogelijkheden namelijk niet. Waar zit hem dat? Ieman die hier het fijne van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Afbeeldingslocatie: http://images.macrumors.com/article/2010/02/08/132914-iohone4g_500.jpg
Gelekte foto met links de iPhone 3GS en rechts wat de volgende generatie zou moeten zijn.

Opvallendste is de wijziging van het formaat van het scherm, wat mij doet vermoeden dat er van resolutie wordt veranderd. Het scherm lijkt een stukje smaller en hoger. Ik denk dat de nieuwe resolutie dan 800x480 zal worden, dit is al bij meerdere Androids te vinden, en klopt bovendien bij het gegeven dat het scherm een andere verhouding krijgt (800x480 is smaller/hoger dan 480x320).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Omdat de iPhone geen radio heeft maak ik dankbaar gebruik van de verschillende applicatie's met radio via internet. Dit werkt goed alleen blijft de radio niet actief als ik even iets anders wil doen (en de applicatie dus moet sluiten). Is er geen manier om de applicatie actief te houden en toch met de iPhone te werken?
Dacht eigenlijk van wel maar kan het niet vinden... en elke keer een stream zoeken kost toch weer een seconde of 10 :) (met GPRS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:51
hemiparo schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 08:22:
Omdat de iPhone geen radio heeft maak ik dankbaar gebruik van de verschillende applicatie's met radio via internet. Dit werkt goed alleen blijft de radio niet actief als ik even iets anders wil doen (en de applicatie dus moet sluiten). Is er geen manier om de applicatie actief te houden en toch met de iPhone te werken?
Dacht eigenlijk van wel maar kan het niet vinden... en elke keer een stream zoeken kost toch weer een seconde of 10 :) (met GPRS).
Makkelijkste is volgens mij om te jailbreaken en dan "backgrounder" te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
xtremekiller schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 08:32:
[...]
Makkelijkste is volgens mij om te jailbreaken en dan "backgrounder" te installeren.
En zonder jailbreak...? Draai overigens 3.1.3 dus dat gaat sowieso niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
hemiparo schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 08:22:
Probeer het via safari..dus niet via een app.
Ga via safari bijvoorbeeld naar www.nederland.fm
Als je dan radio gaat luisteren en je gaat uit safari dan blijft het muziek gewoon doorgaan en op de achtergrond spelen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-05 12:36
Muthas schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:54:
[afbeelding]
Gelekte foto met links de iPhone 3GS en rechts wat de volgende generatie zou moeten zijn.

Opvallendste is de wijziging van het formaat van het scherm, wat mij doet vermoeden dat er van resolutie wordt veranderd. Het scherm lijkt een stukje smaller en hoger. Ik denk dat de nieuwe resolutie dan 800x480 zal worden, dit is al bij meerdere Androids te vinden, en klopt bovendien bij het gegeven dat het scherm een andere verhouding krijgt (800x480 is smaller/hoger dan 480x320).
Is de phone aan de rechterkant nou smaller?
Edit: Zit nog half te slapen.

Anyways ik was ook wel benieuwd hoe ik bij 'Cellular data network' terecht kon komen moet namelijk ook mijn MMS instellingen invullen.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Daejji schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:58:
[...]
Probeer het via safari..dus niet via een app.
Ga via safari bijvoorbeeld naar www.nederland.fm
Als je dan radio gaat luisteren en je gaat uit safari dan blijft het muziek gewoon doorgaan en op de achtergrond spelen. 8)
Ging goed idd... alleen trekt de accu zo wel heel snel leeg... thanks anyway! Misschien toch maar op zoek naar een extern dingetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-05 12:20

Snippertje

Light up your life

batumulia schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 20:48:
[...]

Is de phone aan de rechterkant nou smaller?
Edit: Zit nog half te slapen.

Anyways ik was ook wel benieuwd hoe ik bij 'Cellular data network' terecht kon komen moet namelijk ook mijn MMS instellingen invullen.
Staat gewoon onder mobiel data netwerk bij mij? Of heb je hem op Engels staan ofzo?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Snippertje schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:30:
[...]

Staat gewoon onder mobiel data netwerk bij mij? Of heb je hem op Engels staan ofzo?
Dat is dus het hele probleem. Niet iedereen heeft die optie :s waarin zit het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poxie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-03-2023
virtualJac schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 23:00:
[...]

Dat is dus het hele probleem. Niet iedereen heeft die optie :s waarin zit het verschil?
Het verschil zit er in dat wanneer je T-Mobile beller bent je die optie niet hebt. Omdat dat dus niet hoeft!
Onder een andere provider heb je die optie en die instellingen wel (nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Grrrr... nu heb ik WEER de voicemail knop rechtsonderin het scherm aangeklikt... per ongeluk dus want ik heb geen voicemal. Wordt wel netjes doorverbonden naar 'T-Mobile Voicemail' en weet dus niet of hiervoor kosten in rekening worden gebracht, al denk ik van wel.

Kan ik die knop niet permanent uit zetten? Had op iphoned iets gevonden om het nummer te wijzigen maar dit werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Poxie schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:39:
[...]

Het verschil zit er in dat wanneer je T-Mobile beller bent je die optie niet hebt. Omdat dat dus niet hoeft!
Onder een andere provider heb je die optie en die instellingen wel (nodig).
Ik bel via het T-mobile netwerk, (via BEN) maar heb wel de BEN mms instellingen nodig... En dus wel de optie om deze instellingen in te voeren nodig. Iemand die weet hoe ik deze opties toch tevoorschijn tover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Mijn MMS werkte niet... in ieder geval, bij het ontvangen kreeg ik een 'kijk online' linkje.
Kon nergens instellingen vinden en op aanraden van T-Mobile 1 mms verzonden... dit ging zomaar goed en nu kan ik ook ontvangen. Schijnt pas na 1x sturen actief te zijn...? Weet dus niet of je er al 1 verzonden hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbix
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-04 20:33
qbix schreef op maandag 01 februari 2010 @ 12:37:

Omdat de Iphone zowel voor werk als prive gebruikt wordt wil ik groepen aanmaken.
Nu heb ik al gevonden dat die mogelijkheid bestaat (welk app gerbuiken jullie?)
Alleen zoek ik nog een extra mogelijkheid.

Waarom:
Om prive en werkt telefonie te scheiden is het handig als contactpersonen uit de groep werk gebeld worden met een andere afzenden (of anoniem).
Het is namelijk de bedoeling dat mensen terug bellen naar het vaste nummer, en niet naar het mobiele nummer, dat van de Iphone.

Liever niet anoniem bellen, maar is het mogelijk het nummer mee te sturen van de vaste lijn?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
hemiparo schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:17:
Mijn MMS werkte niet... in ieder geval, bij het ontvangen kreeg ik een 'kijk online' linkje.
Kon nergens instellingen vinden en op aanraden van T-Mobile 1 mms verzonden... dit ging zomaar goed en nu kan ik ook ontvangen. Schijnt pas na 1x sturen actief te zijn...? Weet dus niet of je er al 1 verzonden hebt?
Net voordat hij verzonden is stopt hij en geeft hij weer 'bericht kon niet worden verzonden'. Maar ik bel niet via T-mobile maar via BEN... moet dus wel mijn BEN mms gegevens invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:09

Bjk

Heb vandaag mijn iPhone binnen gehad met een KPN abonnement. Maar kom met geen mogelijkheid op het data netwerk. Krijg telkens de error:
"mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk"

Heb bij APN al portalmmm.nl en Internet geprobeerd, zonder resultaat.
Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 14:09
Mijn vader heeft ook KPN en die hoeft helemaal niets in te voeren voor Internet van KPN. Misschien dat is proberen ? :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

@SanderPS3 dat heb ik uiteraard ook geprobeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_ck
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-09-2010
Bjk schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 20:49:
Heb vandaag mijn iPhone binnen gehad met een KPN abonnement. Maar kom met geen mogelijkheid op het data netwerk. Krijg telkens de error:

Iemand tips?
portalmmm.nl is wel goed! Dus als dat niet werkt ligt het waarschijnlijk bij KPN. Ik zou het nog 1 x proberen met die instellingen rebooten. Doet ie het niet niet gewoon helpdesk bellen die kunnen je wel verder helpen want andere instellingen zijn er niet! Of een brak simkaartje maar ga maar uit van een instelling bij de KPN. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05:15
Bjk schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 20:49:

Iemand tips?
Hier ben je al geweest dus? Ook de herstart uitgevoerd?

• Aghanim
  • Niet online
Ik merk dat ik, ondanks dat ik heel zuinig op mijn Iphone ben en deze niet deel met andere voorwerpen in mijn broekzak, in 2 maanden al een aantal kleine stofjes onder het scherm verzameld heb.

Iemand een idee hoe je dit goed kunt voorkomen of deze stofdeeltjes alsnog kunt verwijderen?

• Bjk

Bjk

ceelcoumans schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 23:39:

Hier ben je al geweest dus? Ook de herstart uitgevoerd?
Ja, dit heb ik ook doorlopen.

• Silent1
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-03 14:45
even een vraag voor de mensen die gebeld zijn door T-mobile, kregen jullie nummer geblokkeerd te zien op de Iphone? heb een vermoeden dat dit T-mobile was....

• rhos
  • Laatst online: 09-03 10:16
wat is het probleem toch om gebeld te worden door t-mobile. die mensen willen wat verkopen. misschien zijn ze wat direct maar ja elke gek die ja zegt hebben ze binne. ik wil die iphone gewoon wel en neem em dus.anders koop ik weer een losse als ik em zat ben.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

• hemiparo
  • Niet online
T-Mobile belt zover ik weet altijd anoniem... zoals heel veel bedrijven.
Zie ook het probleem niet zo mits 'nee=nee' gerespecteerd wordt. En volgens mij kun je bij T-Mobile ook aangeven dat je niet gebeld wilt worden voor promoties. Enne... mij mogen ze bellen hoor!

• Silent1
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-03 14:45
Ik vroeg het omdat ik in 2 dagen tijd al 3 x gebeld ben door een geblokkeerd nummer....normaal word ik nooit door een geblokkeerd nummer gebeld op mijn telefoon. Zou toch wel een beetje wanhopig zijn als het T-mobile zou zijn, ik wacht wel gewooon tot de zomer af :z

• hemiparo
  • Niet online
Silent1 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:29:
Ik vroeg het omdat ik in 2 dagen tijd al 3 x gebeld ben door een geblokkeerd nummer....normaal word ik nooit door een geblokkeerd nummer gebeld op mijn telefoon. Zou toch wel een beetje wanhopig zijn als het T-mobile zou zijn, ik wacht wel gewooon tot de zomer af :z
Meestal werkt het werkt zo: een computer belt nummers, mocht daar worden opgenomen krijg je direct een medewerker aan de lijn en anders wordt het nog een paar keer geprobeerd.

• Daejji
Opgebeld worden is ook niet zo'n probleem.
Maar als ik dan al die rare verhalen van mensen hoor dat die medewerkers gewoon keihard staan te liegen en sommigen gewoon zeggen dat de volgende Iphone (4G?) dit jaar niet meer komt, of eerst niet in Nederland etc. dan zakt me daar de broek wel vanaf..dat ze dit proberen snap ik heel goed..maar ga niet lopen liegen en mensen voor de gek houden.
Mensen die alles een beetje volgen weten dat er zo goed als zeker wel een nieuwe Iphone deze zomer komt, mensen die het allemaal niet echt volgen worden dus echt verneukt op deze manier door T-Mobile..kun je zien hoe ze je voorliegen om je maar aan hen te binden. Vind ik te ver gaan..

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ben ook gebeld.
Ze hebben tegen mij alleen geen onwaarheden gemeld.
Ik zei dat ik wacht op de nieuwe iPhone. Toen vertelde de medewerker mij dat dat alleen geruchten zijn, die ie er zou komen. Daar had ie volkomen gelijk in natuurlijk ;-).

Zelfde aanbieding als hier eerder gemeld.. 3GS voor 69 euro, unlocken oude toestel, etc. etc.

Ik wacht gewoon lekker af. Ben zeer tevreden over het toestel.

Dat betekent, stam + t .

• rhos
Apache4u schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 12:48:
Ik ben ook gebeld.
Ze hebben tegen mij alleen geen onwaarheden gemeld.
Ik zei dat ik wacht op de nieuwe iPhone. Toen vertelde de medewerker mij dat dat alleen geruchten zijn, die ie er zou komen. Daar had ie volkomen gelijk in natuurlijk ;-).

Zelfde aanbieding als hier eerder gemeld.. 3GS voor 69 euro, unlocken oude toestel, etc. etc.

Ik wacht gewoon lekker af. Ben zeer tevreden over het toestel.
juist, wie weet komt die nieuwe Iphone echt pas over 2 jaar. de 3gs is pas uit eigenlijk.
hij komt wanneer ie komt. en je kan wel hopen dat ie komt in de zomer maar vrees het ergste.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

• Bjk

Bjk

Inmiddels iets verder met KPN, medewerker aan de lijn gehad die overleg heeft gehad met technische dienst. Volgens haar staat de APN aan de kant van KPN verkeerd ingesteld. Ze zou er een case van maken, de wijziging gaat 15 dagen duren.

Waarop ik haar heb verteld dat ik dat een belachelijk lange periode vind, waarin zij mij vertelde dat ze voor aankomende maand het data abonnement zou vergoeden. Waarmee ik uiteraard akkoord ging maar nog wel opmerkte dat 15 dagen wel een enorme periode is. Waarna zij begon te dreigen om de vergoeding in te trekken. Waarop ik natuurlijk boos werd, hoe durft ze mij zo te behandelen wanneer KPN een probleem heeft.
Waarna zij de haak op de telefoon gooide.

Dus... nu afwachten denk ik.

• Zerveza
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

hmmm, ik zou niet al te hard rekenen op een vergoeding, zelfs niet op een "case"...

een helpdesk medewerker die de haak er op gooit... dat is een absolute NO-NO. Die medewerker zal al het bewijs van dat gesprek proberen te wissen, geen ticket, geen vergoeding.

Ik zou ff terugbellen, laten weten dat je een probleem hebt doorgegeven en je onvrede hebt ge-uit. De collega heeft de hoorn er op gegooid (betwijfel of ze hoorns hebben), en nu weet je niet wat de status het probleem is, en wat er met je klacht gebeurt. Dat je dus niet alleen ontevreden bent over de kwaliteit van de datadienst, maar ook ontevreden over de klachtafhandeling.

Ff zeker weten dat je die maand data niet hoeft te betalen, en waarschijnlijk een briefje schrijven over je klachten. Zo werkt dat helaas bij dit soort clubs. Waarna je een brief krijg met excuses en verder niets... kortom, mail laten zitten.

• Aghanim
  • Niet online
Zerveza schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 14:06:
hmmm, ik zou niet al te hard rekenen op een vergoeding, zelfs niet op een "case"...

een helpdesk medewerker die de haak er op gooit... dat is een absolute NO-NO. Die medewerker zal al het bewijs van dat gesprek proberen te wissen, geen ticket, geen vergoeding.

Ik zou ff terugbellen, laten weten dat je een probleem hebt doorgegeven en je onvrede hebt ge-uit. De collega heeft de hoorn er op gegooid (betwijfel of ze hoorns hebben), en nu weet je niet wat de status het probleem is, en wat er met je klacht gebeurt. Dat je dus niet alleen ontevreden bent over de kwaliteit van de datadienst, maar ook ontevreden over de klachtafhandeling.

Ff zeker weten dat je die maand data niet hoeft te betalen, en waarschijnlijk een briefje schrijven over je klachten. Zo werkt dat helaas bij dit soort clubs. Waarna je een brief krijg met excuses en verder niets... kortom, mail laten zitten.
Ik heb als student op de KPN helpdesk gewerkt en het is inderdaad zo dat de betreffende medewerker dit verzoek weer door moet zetten naar een andere afdeling en dat dit (blijkbaar nog steeds) traag opgepakt wordt. Hier kan de betreffende medewerker helaas weinig aan doen vanwege de 'hokjes' bij KPN. Dat deze medewerker hier kwaad op reageert is natuurlijk belachelijk.

Zo zijn er ook klanten die door bijvoorbeeld een fout geen telefoonlijn hebben. Dit duurt tot 15 werkdagen om de klachtafhandelingsafdeling met een oplossing te laten komen. Ik heb het niet bedacht, maar het verhaal van 15 dagen is dus niet vreemd te noemen.

Houd in elk geval goed in de gaten of je verbruik 'gratis' is op je factuur want dit wil nog wel eens mis gaan omdat de betreffende helpdeskmedewerker niet altijd over voldoende 'mogelijkheden' in de applicatie beschikt om dit soort zaken vast te leggen/door te sturen. De factuur komt via een andere afdeling dus als de info daar niet aan komt krijg je alsnog een rekening.

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik kom er achter dat ik 2 foto-albums heb, namelijk:

Filmrol

en

Fotobibliotheek

Hoe krijg ik dit gewoon tot 1? Hij synct namelijk enkel foto's uit Fotobibliotheek

Ik kan ze via SSH natuurlijk wel verkrijgen, maar hoe krijg ik dit gewoon weer goed?

Anoniem: 344980

"juist, wie weet komt die nieuwe Iphone echt pas over 2 jaar. de 3gs is pas uit eigenlijk.
hij komt wanneer ie komt. en je kan wel hopen dat ie komt in de zomer maar vrees het ergste."

Ach heb de tijd tot augustus :-)

tegen die tijd zal er vast een aankondiging zijn geweest... en anders is er nog altijd zoiets als Ben... paar maandjes tussen abbo en nieuw toestel dat overleven we ook wel weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307734

Apple komt ongetwijfeld dit jaar nog met een nieuwe iPhone. Ze zullen de voorsprong op de concurrentie willen behouden en 1 model per jaar is echt niet veel in de telefoonwereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

1 model per jaar is idd niet veel, maar ieder jaar een update van hetzelfde model is dat imho wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Daar kan je over twisten. Is een andere Windows Mobile telefoon ook een update van een andere Windows Mobile telefoon? Ze veranderen de iPhone visueel niet omdat hij nu juist goed in de smaak valt. "Never change a winning team". Wel is hij een stuk sneller en heeft hij een 3D chip die de andere niet heeft. Ik ben het met je eens dat je in alledaags gebruik het verschil niet eens heel goed merkt, maar dat zie ik meer als een pluspunt voor het besturingssysteem wat blijkbaar al goed genoeg werkt op de 3G en de 2G, maar de 3GS heeft wel degelijk dingen aan boord die de 3G niet heeft, al is de benutting daarvan wat achter gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-06 17:29
Zerveza schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:51:
1 model per jaar is idd niet veel, maar ieder jaar een update van hetzelfde model is dat imho wel.
Zeker dit jaar zullen ze niet achterblijven met het uitbrengen van hun toestel. Want iedereen die 2 jaar geleden hier een 3G kocht wordt weer bevrijd van zn abonnement. En die wil Apple weer strikken voor een iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
dangerpaki schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:42:
[...]

Zeker dit jaar zullen ze niet achterblijven met het uitbrengen van hun toestel. Want iedereen die 2 jaar geleden hier een 3G kocht wordt weer bevrijd van zn abonnement. En die wil Apple weer strikken voor een iPhone
ja is dat zo? iedereen die 2 jaar geleden een 3g nam kan nu mooi over naar de 3gs. echt ik denk niet dat het voor de winter van 2010 geregeld is. dit omdat als we 1 per jaar aanhouden dat ongeveer eind dit jaar moet zijn. en dan alle andere zaken als vertraging meenemend kom je al snel op volgend jaar rond deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Anoniem: 344980 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 22:52:
"juist, wie weet komt die nieuwe Iphone echt pas over 2 jaar. de 3gs is pas uit eigenlijk.
hij komt wanneer ie komt. en je kan wel hopen dat ie komt in de zomer maar vrees het ergste."
Dat is door iemand gezegd die blijkbaar geen verstand heeft van Apple. Alle Apple producten worden 1 tot 2 keer per jaar geüpdatet.
raydekok schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:51:
[...]

ja is dat zo? iedereen die 2 jaar geleden een 3g nam kan nu mooi over naar de 3gs. echt ik denk niet dat het voor de winter van 2010 geregeld is. dit omdat als we 1 per jaar aanhouden dat ongeveer eind dit jaar moet zijn. en dan alle andere zaken als vertraging meenemend kom je al snel op volgend jaar rond deze tijd.
How do you figure? De 3G kwam uit op 11 juli 2008 uitgebracht in Nederland. Daar zitten de mensen die hem op die dag hebben gekocht dus aan vast tot 11 juli 2010. Hoe en waarom zou ik dan nu een 3GS nemen?

Apple komt deze zomer gewoon weer met een nieuwe iPhone, no doubt in my mind.

[ Voor 46% gewijzigd door MoietyMe op 15-02-2010 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
raydekok schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:51:
[...]

De 3GS kwam uit in eind juni vorig jaar. Dus goed gerekend zou dat dan deze zomer zijn dat er een nieuwe versie verwacht wordt, dus niet het einde van dit jaar. Mij kan het weinig schelen wanneer ie uitkomt, heb een 3GS, en ben er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-05 10:07
Mensen ik heb een raar probleem op mijn iphone 3g. Via itunes heb ik mijn email accounts geimporteerd, dit zijn 4 orangen / online accounts.

Met deze accounts kan ik emails ontvangen maar niet versturen, hebben meerdere mensen hier last van?

Het vreemde is dat mijn smtp instellingen gewoon goed staan maar ik kan maar geen emails versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Is het niet zo dat de provider verzending alleen toestaat via haar eigen internetverbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

MsG schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 00:08:
Is het niet zo dat de provider verzending alleen toestaat via haar eigen internetverbinding?
Bij mn telecomprovider moet ik bij de SMTP-server de server van mn webhost invullen anders werkt die niet :+

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342122

Hoi allemaal,

Ik kon er in dit topic niets over terugvinden, dus dan maar de vraag stellen. Is het normaal dat het upgraden van de Iphone software (ik heb de 3G via T-mobile) enorm lang duurt? Gisteren de laatste update opgehaald, maar hij heeft 2 uur aan mijn laptop gehangen (vooral het reserverkopie maken duurt vreselijk lang met het gevoel dat het is vastgelopen).

Ben benieuwd naar jullie ervaring (ben namelijk benieuwd of het aan mijn laptop ligt).

Thanks alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Na de laatste update krijg ik steeds "network lost" blabla berichten/popups... Ja dat zie ik ook wel. Die kun je zeker niet uitzetten.. ? (iphone 3G 16gb)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05 21:50
maratropa schreef op maandag 15 februari 2010 @ 12:30:
Na de laatste update krijg ik steeds "network lost" blabla berichten/popups... Ja dat zie ik ook wel. Die kun je zeker niet uitzetten.. ? (iphone 3G 16gb)
dat kun je oplossen door je 'aanbieder' of 'provider' bij instellingen->netwerk op 'automatisch' te zetten, ipv op een handmatige door jou gekozen provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hoe is die foto-sync bedoelt in iTunes? Ik snap er namelijk de ballen van :).

Ik heb bepaalde foto's op m'n iPhone die ik kan benaderen via de fototoestel in Windows Verkenner, maar ze komen niet automatisch in de map die ik heb ingesteld om te laten syncen met de foto's.

Of is dat syncen alleen bedoeld voor foto's die je op PC hebt én op je iPhone wil en dan synchroon houden? Want ik vind het ook wel prettig als hij alle gemaakte iPhone foto's ook in die map synct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Misschien een stomme (en voor de zoveelste keer) vraag;
Is het mogelijk mijn Iphone 3gs met mijn latop te verbinden dmv Wifi of Bluetooth ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
arjan571 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 21:28:
Misschien een stomme (en voor de zoveelste keer) vraag;
Is het mogelijk mijn Iphone 3gs met mijn latop te verbinden dmv Wifi of Bluetooth ?
Ja zeker :), je kunt zelfs je internet verbinding delen d.m.v theteren :). Draadloos syncen gaat echter niet ;).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
MsG schreef op maandag 15 februari 2010 @ 20:19:
Hoe is die foto-sync bedoelt in iTunes? Ik snap er namelijk de ballen van :).

Ik heb bepaalde foto's op m'n iPhone die ik kan benaderen via de fototoestel in Windows Verkenner, maar ze komen niet automatisch in de map die ik heb ingesteld om te laten syncen met de foto's.

Of is dat syncen alleen bedoeld voor foto's die je op PC hebt én op je iPhone wil en dan synchroon houden? Want ik vind het ook wel prettig als hij alle gemaakte iPhone foto's ook in die map synct.
Das eigenlijk een vrij goeie vraag. Volgens mij zet hij de foto's die jij maakt op de iPhone in de fotorol (dus andere foto's van je computer die je synchroniseert zet ie daar niet in), en bij het synchroniseren zet hij ze volgens mij in de reservekopie. Want als ik mijn iPhone herstel, zet hij die foto's uiteindelijk weer terug in de fotorol, dus ze worden wel ergens opgeslagen.

Maar ik heb geen idee hoe je die foto's automatisch kan laten synchroniseren met bijvoorbeeld de map 'Afbeeldingen' op je computer... Ik zal straks eens kijken of ik iets kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Ruubster schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 08:46:
[...]

Das eigenlijk een vrij goeie vraag. Volgens mij zet hij de foto's die jij maakt op de iPhone in de fotorol (dus andere foto's van je computer die je synchroniseert zet ie daar niet in), en bij het synchroniseren zet hij ze volgens mij in de reservekopie. Want als ik mijn iPhone herstel, zet hij die foto's uiteindelijk weer terug in de fotorol, dus ze worden wel ergens opgeslagen.

Maar ik heb geen idee hoe je die foto's automatisch kan laten synchroniseren met bijvoorbeeld de map 'Afbeeldingen' op je computer... Ik zal straks eens kijken of ik iets kan vinden.
Volgens mij werkt het alleen voor bijvoorbeeld fotos die je op je iPhone wilt hebben vanaf je PC. denk aan achtergronden en dergelijke ;) :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Is er een manier (al dan niet op een iPhone 3GS met JB) om de helderheid van het scherm als deze gelockt is aan te passen? Ik gebruik de iPhone namelijk in een Philips wekkerradio met dock, en als ik het alarm (MP3 via de iPod functie) uitzet, dan sprint de iPhone aan op het lockscherm, met een berg licht waar ik niet op zit te wachten als ik nét wakker ben.

Een andere oplossing voor dit irritante probleem(pje) mag ook, ik zat zelf aan de helderheid te denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Hoe kan het dat ik met mijn 1 maand oude 3GS al meerdere stofdeeltjes achter het scherm heb? Een collega met een 3G van 1,5 jaar oud heeft er nog geen een....De telefoon zit altijd netjes in mijn broekzak zonder andere spullen. Wel zie ik af en toe dat op de zilveren rand aan de zijkant stofdeeltjes zitten die moeilijk te verwijderen zijn en af en toe klem zitten tussen die rand en de telefoon zelf.....iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05 21:50
Ruubster schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 08:46:
[...]

misschien vind je hier een antwoord:
http://www.iphoneclub.nl/...-naar-de-iphone-kopieren/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Aghanim schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:40:
Hoe kan het dat ik met mijn 1 maand oude 3GS al meerdere stofdeeltjes achter het scherm heb? Een collega met een 3G van 1,5 jaar oud heeft er nog geen een....De telefoon zit altijd netjes in mijn broekzak zonder andere spullen. Wel zie ik af en toe dat op de zilveren rand aan de zijkant stofdeeltjes zitten die moeilijk te verwijderen zijn en af en toe klem zitten tussen die rand en de telefoon zelf.....iemand hier een oplossing voor?
Ik ga er zachtjes met m'n nagels of een papiertje tussen zonder echt in het rubber te duwen. Het kan zijn dat deze rand bij jou al wat open is. Ik heb zelf in mijn 3GS itt mijn 3G die ik daarvoor had geen stofdeeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-05 20:05
Wanneer komt nou de 4G verhalen naar voren. Zelfs op macrumors.com vind ik nog niet erg veel verhalen..

Altijd leuk om de rumors te volgen ;)

Zo vorige week mijn 4e 3G ontvangen.
ben blij dat ik ProAssist verzekering heb afgesloten ;-)

al denk ik dat mijn incidenten meer onder garantie vielen.

1e iPhone Nr 102 van nederland ;) was zo'n gek bij de launch op 11-7-08 in rotterdam
anyway. nr 1 had 4 dode pixels. zonder problemen kunnen omwisselen.

2e iPhone. Glas liet los aan de linker kant van het scherm. na ongeveer 8 maanden

3e iPhone. geen gprs verbinding meer mogenlijk tenzij heel dicht in de buurt van de mast. Blijkbaar was de antenne defect. Glas liet wederom los en rond de dock aansluiting was een scheurtje ontstaan.

nu dus een 4e Nieuwe iPhone.

Eigenlijk wel tevreden over de reparatie service van Apple. Niet repareren bij constatering een nieuwe!!
Anyway. nu wachten op de 4G

ben trouwens nog niet gebeld door T-Mobile.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:55

vooghel

Cunning linguist

Ik denk dat er eerder een 4e generatie iPhone komt, dan een iPhone die geschikt is voor een 4e generatie netwerk (lte). En aangezien de '3' in 3G(S) slaat op het netwerk, zal het volgende model niet '4G' heten.

[ Voor 10% gewijzigd door vooghel op 17-02-2010 15:57 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345798

Mocht er in juni/juli een vette update komen, dan hoop ik dat de 3gs ook alle nieuwe verbeteringen krijgt! En hopelijk door zijn hardware niet beperkt wordt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik ben wel benieuwd naar de naamgeving. Bij 3GS vond ik het wel heel ongeïnspireerd. Hmm, hij is een tikkeltje sneller, laten we een S nemen van Speed, en dan hebben we 3GS.

Ik denk dat de 4e generatie iPhone tegelijk met OS4 wordt gelaunch, althans dat lijkt me het logischt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
MsG schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 16:07:
Ik ben wel benieuwd naar de naamgeving. Bij 3GS vond ik het wel heel ongeïnspireerd. Hmm, hij is een tikkeltje sneller, laten we een S nemen van Speed, en dan hebben we 3GS.

Ik denk dat de 4e generatie iPhone tegelijk met OS4 wordt gelaunch, althans dat lijkt me het logischt.
Zal wel 4G worden denk ik :)
Ben benieuwd... kom maar op met dat nieuwe OS of een flinke update voor het huidige OS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Vraag het me af, iPhone 1 heette nooit officiëel 2G voor zover ik weet en 3G sloeg op het netwerk, ik denk niet dat de 4e versie al 4G internet heeft.

Ik heb een klein vraagje.

Kan je ook met een functie in 1x naar de onderkant van je safari pagina?
Zoals dat kan als je snel onhoog wilt (door op de tijd te drukken)

Zou namelijk mega makkelijk zijn als je ff snel een reactie wil checken op een forum ofz.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nee dit kan helaas niet zonder meer en is inderdaad rete irritant. Ik scroll me suf op GoT en als ik dan ook nog eens abusievelijk de titelbalk aantik dan gaat hij helemaal weer omhoog :'(, ik ben hierdoor maar gestopt met GoT checken op mn iPhone.

• Dannr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-04 19:21
Aardige workaround: met een bookmarklet.

Hmmm -- daar doen ze het met behulp van Safari op de mac en dan syncen... Tegenwoordig kun je natuurlijk gewoon
code:
1
javascript:scroll(0,document.getElementsByTagName(%22body%22)%5B0%5D.scrollHeight);
copy-en en dan bij het toevoegen van de bookmark pasten.

[ Voor 56% gewijzigd door Dannr op 18-02-2010 08:29 ]

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Zoek eens op Safari+. Heb zo een aantal boomarklets Scroll to end & Find in page. Ideaal

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-05 20:08

skoozie

SCSI

ik denk eerder aan een naam als Iphone 4,
volgend jaar lte er in en dan wordt het een 4g,
jaar daarop wat sneller: 4gs\\just my 2 cents,

edit: @Skoezie, hier boven, vette naam =)

[ Voor 13% gewijzigd door skoozie op 18-02-2010 08:57 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Dannr schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 08:27:
Aardige workaround: met een bookmarklet.

Hmmm -- daar doen ze het met behulp van Safari op de mac en dan syncen... Tegenwoordig kun je natuurlijk gewoon
code:
1
javascript:scroll(0,document.getElementsByTagName(%22body%22)%5B0%5D.scrollHeight);
copy-en en dan bij het toevoegen van de bookmark pasten.
Thnx ga ik ff proberen.
pjlgt schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 08:43:
Zoek eens op Safari+. Heb zo een aantal boomarklets Scroll to end & Find in page. Ideaal
Find in page zocht ik ook al een tijdje. Ga gelijk ff proberen. Thnx

EDIT: Nou het het ff geprobeerd maar het werkt echt omslachtig. Hij gaat dan de SMS applicatie starten(?) en werkt vervolgens niet helaas.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 18-02-2010 12:43 ]

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-04 22:31
Mij is sinds vandaag ineens iets opgevallen aan m'n Iphone 3GS.
Rondom het LCD schermpje, onder het glas, zit een randje. Als ik de standby toets indruk dan is het weg
maar als het scherm aanstaat zie je duidelijk dat het LCD daar ophoudt.
Heeft iedereen dit? Mij viel het net eigenlijk pas om terwijl ik de telefoon al een tijdje heb.
Hieronder een paar fotos..
Afbeeldingslocatie: http://www.martijnvandewouw.nl/iphone/IMG_1211.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.martijnvandewouw.nl/iphone/IMG_1212.JPG

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ja dat heb ik ook, en heeft iedereen. Het lcd-scherm is kleiner dan het kijkgat, vandaar het randje.

• virtualJac
OMG! dit viel mij dus ook deze week ineens op! Leek wel of het er 'ineens' was! |:(

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-04 22:31
idd.. leek echt alsof het er ineens was.. kan toch niet aan 3.1.3 liggen? (A) :P
Heb ik op al me iPhones al gehad. Valt vooral op in de zon.
Stond er eerst ook wel ff van te kijken.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 8
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.