Ik ben op zoek naar een goede in-ear headset voor bij m'n iPhone. De in-ears van Apple lijken me minder goed, omdat ik veel klachten hoor over geluid van de draden als je beweegt. Ik wil de in-ears ook gebruiken als ik beweeg, die van Apple vallen daarom af. Ik heb al redelijk veel reviews gelezen, maar twijfel nog steeds. Grote vraag: wat zijn jullie ervaringen met goede headsets? Welke kooptips hebben jullie en wat zijn jullie gebruikservaringen?
Eisen:
- Moet een microfoon hebben om te bellen, moet een remote hebben waarmee ik de telefoon kan opnemen (gewone headsets zonder deze functies vallen dus af).
- Stevige draden en aansluitingen. Ik wil er niet heel voorzichtig mee hoeven te doen, ze moeten gewoon in een binnenzak meegenomen kunnen worden.
- Lekkere geluidskwaliteit
- Goede geluidsisolatie tegen omgevingsgeluid is iets minder belangrijk, enig omgevingsgeluid is geen probleem.
- Makkelijk in het gebruik, snel oordoppen in en uit kunnen doen
- Budget: zo'n € 100, eventueel iets meer.
Ben benieuwd naar jullie tips!
Eisen:
- Moet een microfoon hebben om te bellen, moet een remote hebben waarmee ik de telefoon kan opnemen (gewone headsets zonder deze functies vallen dus af).
- Stevige draden en aansluitingen. Ik wil er niet heel voorzichtig mee hoeven te doen, ze moeten gewoon in een binnenzak meegenomen kunnen worden.
- Lekkere geluidskwaliteit
- Goede geluidsisolatie tegen omgevingsgeluid is iets minder belangrijk, enig omgevingsgeluid is geen probleem.
- Makkelijk in het gebruik, snel oordoppen in en uit kunnen doen
- Budget: zo'n € 100, eventueel iets meer.
Ben benieuwd naar jullie tips!